Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22:08
In mijn ervaring heb je echt bar weinig aan scouts. Alleen als je 5 sterren scouts hebt en die kan combineren dat je dan ook 100℅ een zwarte bal kan trekken.

Goede zaakwaarnemers levert meer op vind ik. Hoewel dit allemaal pure willekeur is. De een wordt verwend met toppers, de ander krijgt vnl zilveren ballen.
Gewoon stug doortrekken.

www.harrofotografie.nl

• Sjurm
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 22:02
Op 1 December komen er als het goed is een heleboel Barca legends.

https://www.konami.com/wepes/2017/eu/en/page/fcb_charity/

Hoop Nederlanders ook (9/22) :)
Ik hoop dat wanneer ze allemaal gereleased worden, je iig gegarandeerd eentje mag krijgen.

Geen Ronaldo9 :/
Jammer dat Cruijff ook nooit in voetbalgames zit

Sjurm wijzigde deze reactie 26-11-2016 19:07 (13%)

• Harribo
quote:
Beginning December 1st through until December 8th, players can purchase a special agent available throughout the period granting access to both FC Barcelona and their biggest rival club, as well as FC Barcelona Legends.
Klinkt goed.
Gegarandeerd een real of barca speler dus?

www.harrofotografie.nl

• RobVeldman
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 25-09 12:40
Goedmiddag, ik heb een vraag over het gebruik van option files op PS4. Ik heb een tijdje geleden de option file van WEHK geinstalleerd (geloof ik gebaseerd op DFL van Cristiano92). Any way. Ik ga vandag PES2017 updaten en wil dan eigenlijk de DFL option file installeren omdat die veel actiever wordt onderhouden.

1 Kun je gewoon een nieuwe option file importeren en de rest overschrijven?
* zo nee: wat is dan de beste werkwijze?
2 Hoe verhoudt zich dit tot tot de competities waarvan ik de logo's en namen heb aangepast naar de officiele? (ik zou zeggen, dit blijft behouden, omdat deze sowieso niet met option files zijn aan te passen en je enkel alleen team importeert)

Alvast bedankt!

RobVeldman wijzigde deze reactie 27-11-2016 11:52 (3%)
Reden: regel vergeten

PS4 BF3/BF4/BF1: Phunkeee

• Monda
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 23-11 08:36
Had een tijdje niet gespeeld maar sinds de laatste update is er grafisch overduidelijk het een en ander aangepast. Gras oogt beter, maar vooral de herhalingen zijn scherper geworden (wellicht ook minder blur). Viel me direct op.
Voor de zekerheid even gecheckt op wenb forum, om t kijken of het niet aan mij lag, maar zag daar ook terugkomen.
Voor mij is de gameplay bijna perfect. Alleen de catch up "bug" mag nog nog wat worden aangepast.

PSN: Mondaatje

• overdoseh
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 23-11 14:45
Ik heb PES 2017 gisteren aangeschaft. Heerlijke game. Nadat ik toch wel wat uurtjes in de demo gestoken had kon ik het niet laten. Ik ben altijd een Fifa speler geweest.. ook dit jaar weer 100 euro in die klote (fut)pakjes gestoken ;). Toch heb ik PES voornamelijk aangeschaft vanwege de Masterleague. Fifa career kon ik het hele jaar door spelen, telkens een paar potjes voor de afwisseling met andere games. Dit jaar trekt FIFA me echter helemaal niet, vandaar PES :).

Ik ben met Sunderland begonnen. Eerste aankopen zijn: Batshuayi, Rafinha en Bart Ramselaar :). Rafinha was meteen opgenomen in het speler van de maand overzicht. Batshuayi wacht nog op zijn eerste goal.

• Sjurm
De legends zijn er nu. Er zijn nu speciale zaakwaarnemers met El Clasico heroes, waartussen ook de legends zitten. De ratings van de legends vallen me erg tegen. Ik zag dat Henry 90 rated was, dus ging ervan uit dat de ratings gebaseerd waren op het moment dat de spelers op hun hoogtepunt waren. maar dan vind ik Kluivert met een rating van 82 en Overmars met een rating van 80 toch vrij laag.

Er is één spin met een 80+ garantie en de normale zaakwaarnemer geeft 6% kans op een zwarte bal en 36% op een gouden. Eindelijk een beetje fatsoenlijk dus. Ik heb drie spins gedaan: Varane (weer een verdediger :( ), Deco (legend :) ) en Deulofeu (eindelijk een vleugelspeler). Drie gouden ballen dus.

Er is ook een of andere campaign waar er meer speciale zaakwaarnemers worden uitgegeven afhankelijk van de hoeveelheid online wedstrijden er met Barca worden gespeeld en afhankelijk van de hoeveelheid doelpunten dat Barca scoort in El Clasico. Ik begrijp niet helemaal hoe dit er uit gaat zien, maar goed. Ik wacht na mijn drie spins van vandaag nog maar even af hoe dat uitpakt, voordat ik meer spins doe.

Edit: Ronaldo R9 zit er toch ook bij :*)

• Paul.tjuh1986
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 23-11 05:05
quote:
Sjurm schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:38:
De legends zijn er nu. Er zijn nu speciale zaakwaarnemers met El Clasico heroes, waartussen ook de legends zitten. De ratings van de legends vallen me erg tegen. Ik zag dat Henry 90 rated was, dus ging ervan uit dat de ratings gebaseerd waren op het moment dat de spelers op hun hoogtepunt waren. maar dan vind ik Kluivert met een rating van 82 en Overmars met een rating van 80 toch vrij laag.

Er is één spin met een 80+ garantie en de normale zaakwaarnemer geeft 6% kans op een zwarte bal en 36% op een gouden. Eindelijk een beetje fatsoenlijk dus. Ik heb drie spins gedaan: Varane (weer een verdediger :( ), Deco (legend :) ) en Deulofeu (eindelijk een vleugelspeler). Drie gouden ballen dus.

Er is ook een of andere campaign waar er meer speciale zaakwaarnemers worden uitgegeven afhankelijk van de hoeveelheid online wedstrijden er met Barca worden gespeeld en afhankelijk van de hoeveelheid doelpunten dat Barca scoort in El Clasico. Ik begrijp niet helemaal hoe dit er uit gaat zien, maar goed. Ik wacht na mijn drie spins van vandaag nog maar even af hoe dat uitpakt, voordat ik meer spins doe.

Edit: Ronaldo R9 zit er toch ook bij :*)
Leuk die legends, maar het wordt meer en meer echt Barca fanboy spel
Daar erger ik me wel een klein beetje aan |:(

Paul.tjuh1986 wijzigde deze reactie 02-12-2016 09:08 (7%)

• Freshnub
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 23-11 07:57
Ik ben los gegaan op de nieuwe agent. 220k er doorheen gejast. Resultaat, veel zilver, wat gouden spelers en 2 zwarte ballen. Heb de volgende spelers eruit gekregen die noemenswaardig zijn: H. Larsson, M. Overmars, Luis Enrique, Neymar en Ronaldo! (R9). Vooral met de laatste ben ik erg blij, altijd al mijn favoriete spits geweest en veel mee gespeeld in oude PES versies. Heb nu wel wat legends rondlopen Xavi had ik al een paar weken geleden. Wordt nu wel een leuk team.

De overige ballen waren ook niet slecht, Bojan, P Reina, Carvajal, Diego Lopes en nog wat spelers die ik vast en zeker vergeet.

Ik heb nu in de voorhoede en het middenveld een luxe probleem, (Aubemayang, Suarez, Iniesta heb ik ook als grote namen. Mijn verdediging is mijn zwakke plek, maar toch zou ik nog graag Ronaldinho en C. Ronaldo willen hebben, dit zou een leuke combo worden Ronaldo - Ronaldo - Dinho.Tot die tijd, maar weer coins sparen!

• Sjurm
quote:
Paul.tjuh1986 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:07:
[...]

Leuk die legends, maar het wordt meer en meer echt Barca fanboy spel
Daar erger ik me wel een klein beetje aan |:(
Ja, ik vind dat ook nogal een slechte keuze. Vooral nu ze voor de PC niet eens de Liverpool en Dortmund content meeleveren. Het wordt op die manier wel erg een Barcelona game.
Wat betreft de legends maakt het me niet veel uit. Ze hebben allemaal ooit voor Barca gespeeld, maar bij veel van hen slaat het hele Barcelona-legend predicaat nergens op. Ronaldo9 is meer een Real Madrid legend en Henry een Arsenal legend. En zo zijn er wel meer spelers die amper bij Barca hebben gespeeld en iig niet bekend staan als Barca spelers (Davids, V. Bommel, Litmanen)

• masterjula
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 23-11 13:33
quote:
Butch_NL schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:38:
[...]

Hij is nu uit. Iemand die hem al heeft getest?

Bron: Twitter
Inmiddels al iets meer over bekend? :)

Was er ook naar op zoek, maar de site is zelfs down..

• Sjurm
Heb nu echt al zo'n 20+ balls geopend en nog steeds geen zwarte ball gekregen (maar wel een bronzen speler :'( )
In alle ball openings in deze game nog maar 2(!) zwarte ballen :/

Wel Edgar Davids aan mn team kunnen toevoegen, wat een beest is dat zeg. 93 schotkracht :9 en de meeste middenveld stats rond de 80 of hoger.

• Harribo
Ik krijg verder ook geen zwarte ballen. Al maanden niet meer. Soms een gouden, uiteraard vaak een zilveren bal. Je moet gewoon veel geluk hebben.

www.harrofotografie.nl

• RobertoBravo
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 21-11 01:42
quote:
Sjurm schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:09:
[...]

Ja, ik vind dat ook nogal een slechte keuze. Vooral nu ze voor de PC niet eens de Liverpool en Dortmund content meeleveren. Het wordt op die manier wel erg een Barcelona game.
Wat betreft de legends maakt het me niet veel uit. Ze hebben allemaal ooit voor Barca gespeeld, maar bij veel van hen slaat het hele Barcelona-legend predicaat nergens op. Ronaldo9 is meer een Real Madrid legend en Henry een Arsenal legend. En zo zijn er wel meer spelers die amper bij Barca hebben gespeeld en iig niet bekend staan als Barca spelers (Davids, V. Bommel, Litmanen)
Het is toch ook daarom dat ze die spelers kiezen als legends, ze hebben de licentie van Barca dus verkopen ze zo, maar kunnen wel spelers die echt legends waren bij andere clubs zo introduceren.

• 1nsane
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19-11 21:21
Ik kreeg in het begin van die waarnemer gelijk ozil en callejon maar inmiddels ook alleen toei. Eigenlijk heb in daar alsnog weinig aan want ik heb al een achterlijk goed middenveld waarbij Willian91 zelfs nog op de bank zit...

Ik zou nog wel een goeie spits en keeper kunnen gebruiken, dan kan Tevez naar de buitenkant want die staat nu spits

mijn systeem!

• Sjurm
quote:
RobertoBravo schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:06:
[...]

Het is toch ook daarom dat ze die spelers kiezen als legends, ze hebben de licentie van Barca dus verkopen ze zo, maar kunnen wel spelers die echt legends waren bij andere clubs zo introduceren.
Ja lijkt me ook inderdaad. Ze konden voor Ronaldo9 geen reclame maken omdat hij geloof ik een officiële partner is van Real Madrid. De licentie om hem te gebruiken hebben ze dan weer wel.

Trouwens, een nadeel van het systeem dat je geen spelers dubbel kan krijgen is dat als je er maar genoeg geld tegenaan gooit/ genoeg GP farmt, je gewoon alle spelers van zo'n zaakwaarnemer kan krijgen. Zo zag ik iemand op YT die dat had bij deze zaakwaarnemer. Dan heb je dus gewoon alle beste spelers in de game. De lol lijkt me er dan wel vanaf.
Ik kom nu ook tegen teams die echt Messi, CR7, Ronaldo9 e.d. hebben met Suarez, Henry en Neymar op de bank.

Sjurm wijzigde deze reactie 06-12-2016 11:03 (31%)

• Ekfad
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 21-11 22:57
Hoi, ben sinds kort met de trial versie bezig (lang geen voetbalspel gespeeld voorheen maar opteer PES omdat mij dit altijd beter lag). Wat mij opvalt is dat ik over het algemeen uitkom tegen tegenstanders met een erg slechte verbinding. Heb nog geen enkel potje kunnen spelen zonder vertraging/springen over het veld.

Ligt dit aan de servers/een instelling/iets anders (mijn netwerkverbinding is ok, andere spellen online helemaal geen last) en is dit iets wat in de definitieve versie kan aangepast worden? (bijv enkel goede verbindingen connecten)

Want momenteel twijfel ik heel hard om de volledige versie te kopen hierdoor.

• Harribo
PlayStation of Pc?

www.harrofotografie.nl

• Ekfad

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 19:37
Pro Evolution Soccer ‏

PES FANS! If you've got a #PS4Pro, you can play #PES2017 in 4K right now.

I want to play a game.

• Mauz1978
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22-11 20:29

Mauz1978

Console War Veteran

Even een vraagje: ik heb alle officiele kits gedownload en een eigen team gemaakt van een bestaande team. Het lukt me niet om de 1e en 2e kit te editten. Ik kan wel een derde maken, maar wil die dan als mn 'main' kit gebruiken zonder het elke keer te hoeven uitzoeken. Heeft iemand enig idee of en hoe dit kan? Ik speel PS4. Google en andere fora maken me helaas niet wijzer.

*edit* na veel geklooi en gehannes ben ik er zelf achter: geimporteerde kits zijn niet te wijzigen. Wat je dus moet doen is het volgende: als je bijvoorbeeld de club Derby pakt, en je maakt daar je eigen team van dan moet je de images opzoeken van de shirts die daar bij horen en die deleten. Daarna kan je pas je kit naar behoren aanpassen.

Mauz1978 wijzigde deze reactie 09-12-2016 08:19 (31%)

http://dscomics.nl voor cartoons van eigen bodem

• Harribo
Cool gisteren die 50.000 gp gratis en die nieuwe zaakwaarnemers.
Uiteraard weer geen zwarte bal en 3 gouden rb's waar ik eigenlijk weinig aan had.
Ik heb trouwens veel backs met als eigenschap opkomende back. Ben daar eigenlijk niet zo blij mee, heb liever dat ze bij hun mannetje blijven staan en verdedigen.

Vm Casemiro (82) was ik wel blij mee en....Overmars!!....rva.. uiteraard maar 80 maar gewoon erg leuk te hebben. Gelijk beslissend in mijn eerste wedstrijd en man of the match!

Hij wordt helaas wel snel moe, is natuurlijk ook al op leeftijd :-P

Harribo wijzigde deze reactie 09-12-2016 11:00 (17%)

www.harrofotografie.nl

• Sjurm
quote:
Harribo schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:58:
Cool gisteren die 50.000 gp gratis en die nieuwe zaakwaarnemers.
Uiteraard weer geen zwarte bal en 3 gouden rb's waar ik eigenlijk weinig aan had.
Ik heb trouwens veel backs met als eigenschap opkomende back. Ben daar eigenlijk niet zo blij mee, heb liever dat ze bij hun mannetje blijven staan en verdedigen.

Vm Casemiro (82) was ik wel blij mee en....Overmars!!....rva.. uiteraard maar 80 maar gewoon erg leuk te hebben. Gelijk beslissend in mijn eerste wedstrijd en man of the match!

Hij wordt helaas wel snel moe, is natuurlijk ook al op leeftijd :-P
Ja ik kreeg ook Overmars. Wel chill omdat ik vleugelspelers nodig had. Wel jammer dat ik weer geen zwarte ball legend kreeg. In totaal wel aardig wat legends: Deco; V.Bronckhorst; Reiziger; Riquelme; Davids; Hagi en dus Overmars. Van de 30+ spins slechts 1 zwarte bal

• Harribo
Op zich allemaal geen probleem dat ik geen topballen krijg. Maar een goede tegenstander met een 85+ team versla ik niet. Zijn spelers zijn net sneller bij bal waardoor mijn spelers achter de feiten aan lopen.

Ik heb nog steeds in Locadia een topper. Fysiek zo sterk en loopt heel slim vaak vrij.

Mij nog steeds een raadsel hoe sommige tegenstanders aan zo'n topteam komen

www.harrofotografie.nl

• 1nsane
oef, na bovenstaande berichten durf ik bijna niet te posten wat ik uit de 3 gratis topwaarnemers heb gekregen :-X

Uit de twee clasico hero's kreeg ik zwart: Pepe
Uit de legends kreeg ik: Ronaldo9

Nu dus:

Douglas Costa91----Ronaldo93--Tevez91

James91---Kroos91---Iniesta93

Luis89--Pique90--Vertonghen90-Bonucci89

-----------------Leno87------------

Ook nog een zwik zwarte ballen op de bank zitten ook dus ontevreden ben ik zeker niet, bank:

Mertens90, Willian91, Chicharito89, Pepe87, Ozil90, Tiago87, Gaitan89

Wil nog sowieso een goeie keeper en bijvoorbeeld Messi en CR7

1nsane wijzigde deze reactie 09-12-2016 18:28 (7%)

mijn systeem!

• Sjurm
quote:
1nsane schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 18:23:
oef, na bovenstaande berichten durf ik bijna niet te posten wat ik uit de 3 gratis topwaarnemers heb gekregen :-X

Uit de twee clasico hero's kreeg ik zwart: Pepe
Uit de legends kreeg ik: Ronaldo9

Nu dus:

Douglas Costa91----Ronaldo93--Tevez91

James91---Kroos91---Iniesta93

Luis89--Pique90--Vertonghen90-Bonucci89

-----------------Leno87------------

Ook nog een zwik zwarte ballen op de bank zitten ook dus ontevreden ben ik zeker niet, bank:

Mertens90, Willian91, Chicharito89, Pepe87, Ozil90, Tiago87, Gaitan89

Wil nog sowieso een goeie keeper en bijvoorbeeld Messi en CR7
Ik wil sws nog een van jouw spelers }:|

• 1nsane
Ik denk trouwens dat ik er achter ben waarom je soms teams tegen komt die beladen zijn met toppers.

Ik las namelijk ergens dat er een aantal mensen het volgende hebben gedaan.

Als je begint, krijg je altijd die starter bonussen, als je een beetje geluk hebt, krijg je daar wat aardige spelers mee, als je heel veel geluk hebt, dan krijg je gelijk een paar echte toppers zoals Messi en Ronaldo tegelijk bijvoorbeeld.

Mensen die nu een top team hebben, die hebben gewoon elke keer dat ze niet een top team kregen in het begin, een nieuw account aangemaakt en elke keer opnieuw het spel gestart net zo lang tot ze iets kregen wat naar hun smaak was.

Klinkt wel aannemelijk want je kan gewoon op de Playstation bijvoorbeeld een nieuw account aanmaken.

mijn systeem!

• Harribo
Ik speel het op de pc en kom ook top teams tegen. En dan praat ik over hele team vol met zwarte ballen.
Ik speel MyClub nu al een tijdje maar meer dan 2 zwarte ballen heb ik niet gekregen. En dat was wel inderdaad in het begin.
Het is gewoon heel krom denk ik. De een mazzelt steeds, de ander kan draaien totdat ie een ons weegt.

Dat soort topteams...het lijkt wel alsof die tegenstanders alleen maar op een paar knoppen hoeven te drukken en ze staan al bij je doel.

Het bijzondere is trouwens dat als je met alle macht soms probeert om een aanval te blokken of flink druk te zetten dat je overal net te laat komt en zo wordt weggetikt. Doe je bijna niets dan valt de bal zo maar weer bij jouw spelers in de voeten.

Met mijn team kom ik niet verder dan divisie 4. Maar ach zo is het in het echt ook... oneerlijke verdeling van spelers. Gewoon ervoor knokken, das dan de uitdaging.

Harribo wijzigde deze reactie 10-12-2016 12:37 (29%)

www.harrofotografie.nl

• GuidoH
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 16:56
En hoe groot is het verschil op de PS4 Pro?

iMac 5K late 2015 / 4GHz i7 / 32GB DDR3 / 512GB SSD / M395X – Fujifilm X-T2 / XF18-55mmF2.8-4

• 1nsane
quote:
GuidoH schreef op zondag 11 december 2016 @ 16:02:
En hoe groot is het verschil op de PS4 Pro?
Volgens mij waren die extra features toch voornamelijk voor herhalingen enzo?

Ik heb geen PS4 Pro en ook geen 4K tv maar als het inderdaad ook in het spel zelf 4K is, dan ben ik wel benieuwd daar naar maar voor mij zelf heeft het denk ik pas een meerwaarde als ik een 45"+ tv ga kopen met 4K.

Momenteel heb ik een 43" tv en eerlijk gezegd vraag ik me af of het dan een toegevoegde waarde is.

mijn systeem!

• GuidoH
quote:
1nsane schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:52:
[...]

Volgens mij waren die extra features toch voornamelijk voor herhalingen enzo?

Ik heb geen PS4 Pro en ook geen 4K tv maar als het inderdaad ook in het spel zelf 4K is, dan ben ik wel benieuwd daar naar maar voor mij zelf heeft het denk ik pas een meerwaarde als ik een 45"+ tv ga kopen met 4K.

Momenteel heb ik een 43" tv en eerlijk gezegd vraag ik me af of het dan een toegevoegde waarde is.
Als het goed is draait hij native 4K. Ik heb pas een nieuwe 4K TV gekocht, sta op het punt om een PS4 Pro te kopen. :9

iMac 5K late 2015 / 4GHz i7 / 32GB DDR3 / 512GB SSD / M395X – Fujifilm X-T2 / XF18-55mmF2.8-4

• 1nsane
quote:
GuidoH schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:45:
[...]

Als het goed is draait hij native 4K. Ik heb pas een nieuwe 4K TV gekocht, sta op het punt om een PS4 Pro te kopen. :9
Dat is wel naais dan! jammer dat het een behoorlijke aanschaf is :-( Ach, gelukkig krijg ik ws. weer een dikke waardebon van mijn werk in januari, dan komt die 4K TV er alvast wel >:)

mijn systeem!

• Paul.tjuh1986
quote:
Harribo schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 12:34:
Ik speel het op de pc en kom ook top teams tegen. En dan praat ik over hele team vol met zwarte ballen.
Ik speel MyClub nu al een tijdje maar meer dan 2 zwarte ballen heb ik niet gekregen. En dat was wel inderdaad in het begin.
Het is gewoon heel krom denk ik. De een mazzelt steeds, de ander kan draaien totdat ie een ons weegt.

Dat soort topteams...het lijkt wel alsof die tegenstanders alleen maar op een paar knoppen hoeven te drukken en ze staan al bij je doel.

Het bijzondere is trouwens dat als je met alle macht soms probeert om een aanval te blokken of flink druk te zetten dat je overal net te laat komt en zo wordt weggetikt. Doe je bijna niets dan valt de bal zo maar weer bij jouw spelers in de voeten.

Met mijn team kom ik niet verder dan divisie 4. Maar ach zo is het in het echt ook... oneerlijke verdeling van spelers. Gewoon ervoor knokken, das dan de uitdaging.
Ik zit nu in divisie 2, en daar worden tegenstanders echt lastig
Heb wel geleerd dat het heel belangrijk is om spelers op hun favo posities te zetten.

Mijn team trouwens (en tis een lekker teampje hoor)
--- Bravo 87---
- Juan Fran 84 - Pique 89 - Laporte 84 - Azpeliqueta 85-
- Cocu 84 - Busquets 90 - Gundoan (van Man City) 86 -
- Reus 91 - Ibra 91 - Ronaldo 96 -

Nog wat wissels: (ook mijn tweede squad)
Casillas 84
Garay 84
Dani Alves 84
Danilo 82
Litmanen 84
R de Boer 81
Kagawa 86
Griezmann 90
Sanchez 88
Toure 87
Manzuc 84
Ben Yeder 85
Perroti 84
Ingsigne 84
Moreno 83

Zal nog wat lage tachtigers missen :)

Ik hoef niet meer te draaien _/-\o_
Had met de classics op de laatste dag nog twee zwarte ballen achter elkaar (Ibra en Sanchez)
Geluk, heb echt 200K verspilt ofzo

• Harribo
met zo'n team mag je je ook wel schamen als je niet in divisie 2 komt...tjemig...wat een oneerlijkheid
Edit: sorry frustratie modus off

Harribo wijzigde deze reactie 14-12-2016 08:05 (25%)

www.harrofotografie.nl

• Jerusalem
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 09-11 13:07
Kent iemand de manager 'Esposito'? Volgens mij een fictieve manager. Speelt 4-3-3 zag ik. Elke keer als ik tegen iemand speel in MyClub Online die deze manager heeft, verlies ik dik. Tegenstander speelt dan positioneel perfect en zet goed druk vooruit.

Ik wacht op het moment dat deze weer beschikbaar komt, want dan koop ik hem meteen.

EDIT: Het is Esposito zag ik..

Jerusalem wijzigde deze reactie 14-12-2016 11:43 (7%)

• 1nsane
quote:
Jerusalem schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:38:
Kent iemand de manager 'Esposito'? Volgens mij een fictieve manager. Speelt 4-3-3 zag ik. Elke keer als ik tegen iemand speel in MyClub Online die deze manager heeft, verlies ik dik. Tegenstander speelt dan positioneel perfect en zet goed druk vooruit.

Ik wacht op het moment dat deze weer beschikbaar komt, want dan koop ik hem meteen.

EDIT: Het is Esposito zag ik..
Het is Exposito, volgens mij is het geen fictieve trainer maar een bestaande met een andere naam. Ben er nog niet achter welke maar ik heb hem zelf ook en bevalt me echt 100x beter dan m'n andere trainers.

De reden dat ik hem gehaald heb is dat het een van de weinige toptrainers is die 4-1-2-3 speelt waarbij je de mogelijkheid hebt op het middenveld om met 2 AM te spelen en een CM of VM of alles CM. Ik heb ook Zidane maar die gebruik ik nog maar weinig omdat die geen AM kan en laat dat nou juist een positie zijn waar ik veel geschikte spelers voor heb (James, Iniesta die beter is op AM dan CM, Ozil, Willian).

Dat is ook gelijk de reden denk ik dat hij zo lekker aanvallend druk zet, middenvelders zijn met hem veel agressiever en zetten hoger druk, dat vind ik lekker spelen.

1nsane wijzigde deze reactie 14-12-2016 19:00 (6%)

mijn systeem!

• Sjurm
Luis Enrique bevalt mij tot nu toe goed. Hij heeft ook de mogelijkheid om de CM in AM of VM te veranderen. Ander voordeel is dat al die Barca legends direct perfecte chemistry hebben :)

• Paul.tjuh1986
quote:
1nsane schreef op woensdag 14 december 2016 @ 18:58:
[...]

Het is Exposito, volgens mij is het geen fictieve trainer maar een bestaande met een andere naam. Ben er nog niet achter welke maar ik heb hem zelf ook en bevalt me echt 100x beter dan m'n andere trainers.

De reden dat ik hem gehaald heb is dat het een van de weinige toptrainers is die 4-1-2-3 speelt waarbij je de mogelijkheid hebt op het middenveld om met 2 AM te spelen en een CM of VM of alles CM. Ik heb ook Zidane maar die gebruik ik nog maar weinig omdat die geen AM kan en laat dat nou juist een positie zijn waar ik veel geschikte spelers voor heb (James, Iniesta die beter is op AM dan CM, Ozil, Willian).

Dat is ook gelijk de reden denk ik dat hij zo lekker aanvallend druk zet, middenvelders zijn met hem veel agressiever en zetten hoger druk, dat vind ik lekker spelen.
Roberto Donadoni is mijn held! _/-\o_ _/-\o_

• Harribo
Wordt echt schijtziek van al die topteams.
Speelde nu tegen een gozer met allemaal 88+ spelers.
Hij kon er werkelijk waar geen ene zak van.
Enige wat ie deed was de bal naar voren trappen. Elke keer weer. En vroeg of laat struikelt een verdediger van mij of loopt tegen een medespeler op, zodat zijn Messi, Neymar, Suarez of Ronaldo er vandoor kon.
Hij heeft 3 kansen gehad, 3 goals uiteraard.
Ik 12 kansen, 2 goals.

Kortom, al ben je een no-no, met topspelers kan je het nog winnen, Je hoeft niet goed te kunnen spelen. Is dan niet van belang.

www.harrofotografie.nl

• Jerusalem
quote:
Heb hem nu ook gekocht. Staat in de trainerslijst voor 16.000 GP.

Ben benieuwd. Welke geavanceerde instructies gebruik je? Over de flanken? Want zie bij zijn eigenschappen 'soort' het midden' is.
quote:
Herkenbaar. Al hoewel ik niet meer van de < 600 meer verlies. Die kunnen sterrenelftallen hebben, maar dan nog bakken ze er niks van.

Misschien is een goeie tip voor je het verdedigen met handmatig drukzetten, terwijl je een speler selecteert in de laatste (verdedigingslinie).
Dan kan je met 1 speler de laatste linie in de gaten houden (pas op dat je geen buitenspel opheft), en de spelers die dicht bij de bal zijn zetten dan druk.

Toen ik dit ontdekte won ik gelijk meer matches. En meer dat alle >900 zo spelen.

• Harribo
quote:
Jerusalem schreef op zondag 18 december 2016 @ 09:21:
[...]

Herkenbaar. Al hoewel ik niet meer van de < 600 meer verlies. Die kunnen sterrenelftallen hebben, maar dan nog bakken ze er niks van.
Deze had zelfs 488...dacht een eitje.
quote:
Misschien is een goeie tip voor je het verdedigen met handmatig drukzetten, terwijl je een speler selecteert in de laatste (verdedigingslinie).
Dan kan je met 1 speler de laatste linie in de gaten houden (pas op dat je geen buitenspel opheft), en de spelers die dicht bij de bal zijn zetten dan druk.

Toen ik dit ontdekte won ik gelijk meer matches. En meer dat alle >900 zo spelen.
Ja doe ik al jaren. bedankt.
Maar soms wil het systeem gewoon niet dat je een man pakt... Switcht ie naar allerlei mannetjes die je niet wilt selecteren... Weg moment.
Doe ik dat met de rechterstick dan reageert ie niet of te laat. overal zit in dit spel een soort vertraging online

En al heb ik de juiste verdediger en pak ik de bal af, dan flipt de bal zo weer naar de voeten van de aanvaller. lijkt wel magnetisch.
Dit overkomt mij soms 4x achter elkaar. vooral tegen messi.

Of de bal valt tussen 3 andere spelers van mij die allemaal niet reageren en de aanvaller wel.

En uiteraard gaat het ook wel goed maar wou maar zeggen dat hoe goed je soms ook je best doet, het systeem heeft een duidelijke eigen wil.

www.harrofotografie.nl

• 1nsane
quote:
Harribo schreef op zondag 18 december 2016 @ 12:44:
[...]

Deze had zelfs 488...dacht een eitje.

[...]

Ja doe ik al jaren. bedankt.
Maar soms wil het systeem gewoon niet dat je een man pakt... Switcht ie naar allerlei mannetjes die je niet wilt selecteren... Weg moment.
Doe ik dat met de rechterstick dan reageert ie niet of te laat. overal zit in dit spel een soort vertraging online
Dat switchen is soms inderdaad honds irritant. Ik moet wel zeggen dat het een stuk beter is dan pak em beet 5 jaar geleden!

Het is denk ik ook een lastig algoritme blijkbaar voor het systeem om te moeten kiezen welke speler hij naartoe wisselt, in veel gevallen namelijk kiest hij een speler die wat verder weg staat maar bijvoorbeeld al wel richting de tegenstander met de bal loopt.

mijn systeem!

• GuidoH
quote:
1nsane schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:39:
[...]

Dat is wel naais dan! jammer dat het een behoorlijke aanschaf is :-( Ach, gelukkig krijg ik ws. weer een dikke waardebon van mijn werk in januari, dan komt die 4K TV er alvast wel >:)
Inmiddels is de PS4 Pro aangeschaft. PES is duidelijk scherper, maar het is niet spectaculair. Maar dat was ook niet te verwachten eigenlijk. :9

• Harribo
quote:
1nsane schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:24:
[...]
Dat switchen is soms inderdaad honds irritant. Ik moet wel zeggen dat het een stuk beter is dan pak em beet 5 jaar geleden!

Het is denk ik ook een lastig algoritme blijkbaar voor het systeem om te moeten kiezen welke speler hij naartoe wisselt, in veel gevallen namelijk kiest hij een speler die wat verder weg staat maar bijvoorbeeld al wel richting de tegenstander met de bal loopt.
Het is niet lastig, bij fifa heb ik dat probleem nooit gehad. Het is dus onkunde of het is bewust zo gedaan.

Had vandaag bijv. mijn verdediger Eliseu tegen Robben. Ik pak gewoon 4x de bal af van Robben met Eliseu (LB)! Eliseu valt 2x...héél toevallig.... Uiteindelijk krijgt Robben alsnog die bal voor en uiteraard een goal van Ronaldo.
Tja...dan weet ik het ff niet meer....wat moet ik dan nog meer doen om dat soort tegenstanders af te stoppen? Ik pak toch zelfs meerdere keren die bal af? Het enige wat ik dan nog kan doen is topspelers halen (hoewel Eliseu al mijn beste verdediger is)....maar ja...als je geen topspelers krijgt...dan kom ik dus niet verder.....en dat is dus bagger.

Een overzicht van de soort wedstrijden die ik speel, ik ben Ajax zeg maar.

Harribo wijzigde deze reactie 20-12-2016 11:03 (35%)

www.harrofotografie.nl

• Paul.tjuh1986
quote:
Jerusalem schreef op zondag 18 december 2016 @ 09:21:
[...]

Heb hem nu ook gekocht. Staat in de trainerslijst voor 16.000 GP.

Ben benieuwd. Welke geavanceerde instructies gebruik je? Over de flanken? Want zie bij zijn eigenschappen 'soort' het midden' is.
Vleugel backs, en centreren. Werkt bij mij tot nog toe prima.

• Harribo
quote:
Paul.tjuh1986 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:32:
[...]

Vleugel backs, en centreren. Werkt bij mij tot nog toe prima.
Ik had Jesus als trainer gehaald (die clown van Benfica). Heel aanvallend waardoor ik teveel ruimte in mijn verdediging liet. Zo'n toptrainer die zoveel druk zet is alleen handig als je ook een top verdediging hebt volgens mij.

www.harrofotografie.nl

• RobertoBravo
Nou jongens, ik ben ook eindelijk over naar next gen (PS4) en heb dus meteen pes maar weer gekocht. En misschien komt het doordat ik afgelopen versie (pes 2016) voor het eerst een versie van pes heb overgeslagen....

.... Maar wat een heerlijke game is dit! (beter laat dan nooit zullen we maar zeggen ;) )

Vraagje spelen jullie hier ook mee in de pes league? en is er een PES Tweakers community op de PS?

• RobertoBravo
PES 2017 trouwens nu in de aanbieding op psstore 23 euro

https://store.playstation...oogle&emcid=ps-we-5-89521

• Harribo
Heb laatst de nieuwe uefa challenge cup tegen de computer gespeeld. Toen ik die won kreeg ik een speciale zaakwaarnemer.
Deze zaakwaarnemer gaf je geloof ik iets van +-95% kans op een gouden of zwarte bal. Super dus.

Dit schijnt een campagne te zijn. Ik las dat er 2 periodes zijn waarin ik deze zaakwaarnemer kan winnen via deze challenge cup? Klopt dat?
Waarom lees ik dan dat ik er 3 van kan krijgen? Snap het ff niet. Maar zou natuurlijk graag nog zo'n zaakwaarnemer willen scoren!

www.harrofotografie.nl

• Sjurm
quote:
Harribo schreef op zondag 25 december 2016 @ 11:42:
Heb laatst de nieuwe uefa challenge cup tegen de computer gespeeld. Toen ik die won kreeg ik een speciale zaakwaarnemer.
Deze zaakwaarnemer gaf je geloof ik iets van +-95% kans op een gouden of zwarte bal. Super dus.

Dit schijnt een campagne te zijn. Ik las dat er 2 periodes zijn waarin ik deze zaakwaarnemer kan winnen via deze challenge cup? Klopt dat?
Waarom lees ik dan dat ik er 3 van kan krijgen? Snap het ff niet. Maar zou natuurlijk graag nog zo'n zaakwaarnemer willen scoren!
Is dat degene voor Young stars ofzoiets? Wist niet dat je zoveel kans had op zwart of goud. Hij is inderdaad dan deze week weer te winnen met de offline challenge cup dacht ik net als vorige week. Heb zelf PES sinds de legends alleen niet meer gespeeld.
Ik weet wel dat vorige weem je ook een keer een zaakwaarnemer met gegarandeerd 80+ kon kopen. Misschien wordt daar die 3e mee bedoeld?

• Harribo
Nee geen young stars geloof ik.
Inderdaad een offline challenge cup. Uefa Champions league oid.
Uit het verhaal van de nieuwslog wordt mij het in elk geval niet duidelijk wat de derde is.

edit: iets heel mafs: ik had de offline challenge cup italian league gewonnen. Kreeg ik een zaakwaarnemer met spelers uit de italiaanse competitie als beloning.
Stond bij 62% kans op zilveren bal. Ook bronzen ballen erbij in en zo. Kortom: een slechte zaakwaarnemer.
Ik draaien....zag in eerste instantie alleen maar bronzen en zilveren ballen....ik drukte op de knop...zag ik alleen maar rijen zwarte ballen! Das dus echt heel raar. Niet vervelend natuurlijk want ik kreeg eindelijk weer eens een zwarte bal maar raar blijft het wel dat ik opeens alleen maar zwarte ballen zag.

Harribo wijzigde deze reactie 26-12-2016 11:48 (71%)

www.harrofotografie.nl

• Sjurm
quote:
Harribo schreef op maandag 26 december 2016 @ 10:44:
Nee geen young stars geloof ik.
Inderdaad een offline challenge cup. Uefa Champions league oid.
Uit het verhaal van de nieuwslog wordt mij het in elk geval niet duidelijk wat de derde is.

[afbeelding]

edit: iets heel mafs: ik had de offline challenge cup italian league gewonnen. Kreeg ik een zaakwaarnemer met spelers uit de italiaanse competitie als beloning.
Stond bij 62% kans op zilveren bal. Ook bronzen ballen erbij in en zo. Kortom: een slechte zaakwaarnemer.
Ik draaien....zag in eerste instantie alleen maar bronzen en zilveren ballen....ik drukte op de knop...zag ik alleen maar rijen zwarte ballen! Das dus echt heel raar. Niet vervelend natuurlijk want ik kreeg eindelijk weer eens een zwarte bal maar raar blijft het wel dat ik opeens alleen maar zwarte ballen zag.
Vrij vreemd, ik tel inderdaad twee perioden. Nouja zal wel, vandaag of morgen maar eens die offline challenge cup spelen.

Ja dat is een soort glitch, de game bepaalt zodra je klikt al welke bal je krijgt. Dus de spin is meer ter vermaak. Kennelijk had jij een zwarte bal toegekend gekregen, alleen werd dat nu wel heel duidelijk :)
Je ziet ook nog wel eens dat je bijvoorbeeld naast een zwarte bal uitkomt en hij op het laatste moment plotseling toch verschuift naar de zwarte bal.

Welke speler was het trouwens?

• Harribo
Ja werd inderdaad wel heel erg duidelijk ;)

Kreeg trouwens de Rossi vm 85. Best blij mee.
Kreeg vorige week eindelijk eens een goede spits, mandzukic. Wint elk kopduel.

Heb trouwens ook nog Chicarito 86 maar daar kan ik helemaal niets mee. Ondanks zijn rating.
Zie dat ik meteen stijg naar divisie 3. Goede spelers hebben is echt een must in pes.

Harribo wijzigde deze reactie 26-12-2016 13:07 (14%)

www.harrofotografie.nl

• Sjurm
De Rossi vond ik vorig jaar iig heel fijn spelen. Dit jaar heb ik hem niet.
Chicarito kan mij ook niet echt bekoren. Komt ook omdat hij zowat iedere week uit vorm is bij zijn club, dus een status D of E heeft. Heb zelf Benzema. Best wel aardige spits, maar vind Milik van 80 minstens zo fijn spelen.

• Harribo
quote:
Sjurm schreef op maandag 26 december 2016 @ 13:08:
De Rossi vond ik vorig jaar iig heel fijn spelen. Dit jaar heb ik hem niet.
Chicarito kan mij ook niet echt bekoren. Komt ook omdat hij zowat iedere week uit vorm is bij zijn club, dus een status D of E heeft. Heb zelf Benzema. Best wel aardige spits, maar vind Milik van 80 minstens zo fijn spelen.
Volgens mij word ik wel blij van de Rossi.

Chicarito heb ik ook niets aan als hij de normale status heeft. Weet eigenlijk niet wat ik met hem aan moet.

Ik zou nog graag een tank van een spits hebben. Costa of Ibra. Fysiek voorin.

www.harrofotografie.nl

• 1nsane
Ik heb Chicharito ook, aardig spelerke maar laatste tijd nooit fit. Hij was lange tijd samen met Gameiro mn beste spits tot ik Tevez en Ronaldo kreeg.

Wat Chicha wél goed kan mits hij fit is:

- koppen, is van alle gouden ballen de beste kopper believe it or not!

- fysiek sterker dan je denkt

Overigens heb ik ook Kane nu @ 86 maar die vind ik als spits wel stukken beter dan Chicha terwijl die bij mij al 89 is...

Van De Rossi ga je zeker blij worden!! Ik heb m ook en echt supersterk in de duels, in de lucht en met passing, geweldige VM!

Nog ff picje van mn opstelling nu, is alweer ff geleden, mn TS zit nu richting de 2600 o.a doordat Ronaldo nu 95 is en er nog een paar hoger zijn:

Opstelling

1nsane wijzigde deze reactie 26-12-2016 17:46 (22%)

mijn systeem!

• Sjurm
quote:
1nsane schreef op maandag 26 december 2016 @ 17:41:
Ik heb Chicharito ook, aardig spelerke maar laatste tijd nooit fit. Hij was lange tijd samen met Gameiro mn beste spits tot ik Tevez en Ronaldo kreeg.

Overigens heb ik ook Kane nu @ 86 maar die vind ik als spits wel stukken beter dan Chicha terwijl die bij mij al 89 is...

Van De Rossi ga je zeker blij worden!! Ik heb m ook en echt supersterk in de duels, in de lucht en met passing, geweldige VM!

Nog ff picje van mn opstelling nu, is alweer ff geleden, mn TS zit nu richting de 2600 o.a doordat Ronaldo nu 95 is en er nog een paar hoger zijn:

[afbeelding]
Tering.
Echt, hoe krijg je zoveel zwarte ballen bij elkaar?

Ronaldo9 is echt unstoppable. Niet normaal snel en niet van de bal te krijgen. Heb hem zelf niet helaas

• 1nsane
quote:
Sjurm schreef op maandag 26 december 2016 @ 18:39:
[...]

Tering.
Echt, hoe krijg je zoveel zwarte ballen bij elkaar?

Ronaldo9 is echt unstoppable. Niet normaal snel en niet van de bal te krijgen. Heb hem zelf niet helaas
Ronaldo is echt een sterke target man idd. Grootste verschil tussen hem en bijv. Gameiro ofzo is dat Ronaldo ballen uit lastige hoeken in de loop etc. nog kan controleren en hard op goal schieten (en dus veel scoren) waar je het normaal niet verwacht, hoge handelingssnelheid dus ook.

En tja hoe? Ik heb veel, heel veel potjes lopen farmen met poepteams met spelers die ik uit gratis scouts etc kreeg en zoveel mogelijk GP gespaard.

Vervolgens dus veel aan het rad gedraaid maar ook wel veel geluk gehad.

Ik heb een keer munten gekocht toen met de legend waarnemer laatste keer en 1 keer eerder toen er een CL waarnemer was tijd geleden.

Met de laatste gift ronde waar je 2x CL en 1x legend kreeg had ik dus het geluk om Pepe én Ronaldo te krijgen.

mijn systeem!

• Sjurm
Wel lekker uiteraard. Maar het is inderdaad ook aan de ratings van je spelers te zien dat ze aardig wat wedstrijden al achter de kiezen hebben.

• Harribo
quote:
1nsane schreef op maandag 26 december 2016 @ 17:41:

[afbeelding]
Dus jij was blij met chica? Ik heb hem vergeleken met Mandzukic.
Hij springt net iets beter maar Mandzukic is veel groter en fysiek sterker. Die maakt bij mij aanvallend nu echt het verschil.
Serieus ik weet echt niet hoe ik chicarito het beste moet gebruiken. Enige stat waar hij echt in uitblinkt, is de aanvallende capaciteit. Maar hoe ik dat dan moet zien, weet ik niet? Het valt mij tot nu toe ook niet echt op.

Je hebt een dream team. Dat is toch vnl een kwestie van geluk denk ik.
En gezien je spelers heb je ook flink wat wedstrijden gespeeld. Veel meer dan ik vermoed ik. Op de lange duur bouw je ook wel een beter team op.
Ben tot nu toe niemand tegen gekomen met zo'n goed team.
Moet vast fijn spelen zijn.

Harribo wijzigde deze reactie 26-12-2016 23:10 (6%)

www.harrofotografie.nl

• 1nsane
quote:
Harribo schreef op maandag 26 december 2016 @ 23:08:
[...]

Dus jij was blij met chica? Ik heb hem vergeleken met Mandzukic.
Hij springt net iets beter maar Mandzukic is veel groter en fysiek sterker. Die maakt bij mij aanvallend nu echt het verschil.
Serieus ik weet echt niet hoe ik chicarito het beste moet gebruiken. Enige stat waar hij echt in uitblinkt, is de aanvallende capaciteit. Maar hoe ik dat dan moet zien, weet ik niet? Het valt mij tot nu toe ook niet echt op.

Je hebt een dream team. Dat is toch vnl een kwestie van geluk denk ik.
En gezien je spelers heb je ook flink wat wedstrijden gespeeld. Veel meer dan ik vermoed ik. Op de lange duur bouw je ook wel een beter team op.
Ben tot nu toe niemand tegen gekomen met zo'n goed team.
Moet vast fijn spelen zijn.
Ik heb nooit gezegd dat ik Chicha supergoed vind maar het was in het begin lange tijd mn beste spits. Omdat ik hem vaak gebruikte leerde ik hem dus ook beter benutten maar de spelers om hem heen ook.

Als gezegd, ik heb ook Kane en die is qua stats minder maar in de praktijk beter.

Beetje zelfde verhaal als mandzukic dus gok ik.

mijn systeem!

• Paul.tjuh1986
Heb het ff helemaal gehad met dit spel. Ik verlies echt constant! Totaal onverklaarbaar.
Wereld team, in vorm etc.. constant maar verliezen. Wedstrijden met 0 schoten op goal, omdat gewoon helemaaaal niks lukt!

Ben van Div. 2 afgezakt naar Div. 6, en ik blijf verliezen van noobs. Zeer frustrerend, en totaal geen reden voor te vinden.

...Nee, ze zijn niet beter.

Ben nu Fifa (FUT) aan het proberen

• Harribo
quote:
Paul.tjuh1986 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 14:53:
Heb het ff helemaal gehad met dit spel. Ik verlies echt constant! Totaal onverklaarbaar.
Wereld team, in vorm etc.. constant maar verliezen. Wedstrijden met 0 schoten op goal, omdat gewoon helemaaaal niks lukt!

Ben van Div. 2 afgezakt naar Div. 6, en ik blijf verliezen van noobs. Zeer frustrerend, en totaal geen reden voor te vinden.

...Nee, ze zijn niet beter.

Ben nu Fifa (FUT) aan het proberen
Ik geloof je. Welkom bij de cheat ai van pes! Leuk he?

Gewoon andere dag weer spelen. Het lijkt per dag te verschillen.
Ik heb de ene keer 10 verliespotten achter elkaar, de andere keer 10 winstpotten bij wijze van spreken. Klopt ook niet natuurlijk.

Gewoon ff fut spelen als het niet lukt.
Je in elk geval niet steeds laten frustreren hierdoor.
Gewoon op tijd stoppen met het spelen!
Zo te horen heb je dat niet gedaan, 4 divisies zakken is erg veel.

Harribo wijzigde deze reactie 27-12-2016 15:08 (9%)

www.harrofotografie.nl

• Falastine
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 20-11 18:10

Falastine

Think about my signature...

Daar gaan we weer ligt toch echt aan jullie zelf heren.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• Harribo
quote:
Falastine schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 16:20:
Daar gaan we weer ligt toch echt aan jullie zelf heren.
Daar gaan we weer...
De ene dag win je alles, de andere dag verlies je alles, das natuurlijk raar
Sorry hoor ik zie gewoon spelers opeens niet meer kunnen rennen, balletjes wegstuiteren en spelers door de vinger van God afgeremd worden. Om nog maar over de traagheid van de reactie tijd online nog maar te zwijgen.
En dan maar met droge ogen beweren dat dit door de spelers zelf komt.

Ik heb er redelijk mee leren leven. Het zal ook wel moeten want Konami luistert niet. En dat terwijl die Seabass zelf heeft gezegd in eerdere versies dat er Cheat Ai in zat.

We zullen het nooit eens worden.
Mijn tip: gewoon stoppen met spelen, het is je dag dan niet.
Einde cheat ai discussie :)

www.harrofotografie.nl

• GuidoH
Het is weer terug hoor, het grote "Harribo bakt er niks van"-topic. _O-

• Harribo
quote:
GuidoH schreef op woensdag 28 december 2016 @ 10:19:
Het is weer terug hoor, het grote "Harribo bakt er niks van"-topic. _O-
En Grappige Guidoh ook! _O-

Nou divisie 3...doe ik toch niet slecht zonder echt een topteam te hebben toch?

Nog over Paul... Afgezien van de cheat Ai... Ik verlies volgens mij ook veel op zo'n sof avond vanwege een brakke verbinding?
Elke knop die ik dan indruk, werkt niet meteen dan. Ook iets met trage cursor dan. Op de PC he?
Daardoor verlies ik praktisch elk duel.

Mooi voorbeeld hierbij is een voorzet van een vleugelspits van de tegenstander.
Ik druk al op bal wegwerken knop zodat mijn verdediger de bal kan wegkoppen.
Dat werkt dan niet omdat de cursor mijn verdediger nog niet heeft bereikt.
Pas op het moment dat de bal vlakbij mijn verdediger is aangekomen, verschijnt pas de cursor. Hierdoor ben ik veel te laat met het wegkoppen zodat de tegenstander, die al veel eerder kon reageren, de bal erin kopt.

Enfin ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd nog wel wat rare dingen zie maar omdat ik steeds betere spelers heb of zo, een stuk minder. Heb dus weinig te klagen. Maar mocht er wel weer zo'n avond aankomen, dan stop ik gewoon.
Leukste Pes sinds jaren. Ik had geen geld voor Fifa maar vooralsnog ook geen behoefte aan.

Harribo wijzigde deze reactie 28-12-2016 10:42 (3%)

www.harrofotografie.nl

• Paul.tjuh1986
quote:
Harribo schreef op woensdag 28 december 2016 @ 10:35:
[...]

En Grappige Guidoh ook! _O-

Nou divisie 3...doe ik toch niet slecht zonder echt een topteam te hebben toch?

Nog over Paul... Afgezien van de cheat Ai... Ik verlies volgens mij ook veel op zo'n sof avond vanwege een brakke verbinding?
Elke knop die ik dan indruk, werkt niet meteen dan. Ook iets met trage cursor dan. Op de PC he?
Daardoor verlies ik praktisch elk duel.
Ik kan het hier toch wel gedeeltelijk mee eens zijn. PS4 idem.
Met een prima verbinding, 'reageren' je spelers wat later. Bij de aftrap weet je al soms hoe laat het is.
Je verliest pratisch elk duel, spelers vlakbij de bal doen niets (dit is zoooo mega irritant!!!), Zlatan mist binnen de 5 meter lijn.. Drama de laatste tijd.

Ik zeg niet dat het een cheat is... Ik heb zeker +- 300 potjes gespeeld online, en het kan niet zo zijn dat ik er ineens niks meer van kan.
Voor mij gevoel maakt de vorm status van je spelers ook geen donder uit..

• Jerusalem
Klopt, ook eens met Harribo. Je hoort het ook van de bekende Youtubers (Pesep etc.)
Welke ik nog niet gelezen heb, maar ook erg frustérend is: De keeper die de bal weg stompt en dat die bal dan precies in de voeten van de tegenstander komt, terwijl er 3/4 verdedigers van jou er om heen staan. En dan tikt hij 'm er simpel in.

Ik zat ook in divisie 2, nu afgezakt naar 5.
Oorzaken:
- Ik zelf, door tijdgebrek/weinig spelen, en veel oefenen baart gewoon kunst
- Die Superzaakwaarnemer campagne, iedereen heeft nu Messi, Bale, R9, Ronaldinho. Mijn beste 'pulls' waren van Bommel, Hagi en Ronald de Boer..

• Harribo
quote:
Paul.tjuh1986 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 07:47:
[...]

Ik kan het hier toch wel gedeeltelijk mee eens zijn. PS4 idem.
Met een prima verbinding, 'reageren' je spelers wat later. Bij de aftrap weet je al soms hoe laat het is.
Je verliest pratisch elk duel, spelers vlakbij de bal doen niets (dit is zoooo mega irritant!!!), Zlatan mist binnen de 5 meter lijn.. Drama de laatste tijd.

Ik zeg niet dat het een cheat is... Ik heb zeker +- 300 potjes gespeeld online, en het kan niet zo zijn dat ik er ineens niks meer van kan.
Voor mij gevoel maakt de vorm status van je spelers ook geen donder uit..
Heel herkenbaar dit. Als je zegt dat het geen cheat is, wat is je volgens jou dan wel?

Over de verbinding...als die slecht is en ik heb er last van dan valt mij het op dat de menu's op de pc ook trager reageren. Vreemd.

@jerusalem:dat van die keeper das iets wat er al heel lang in zit. In eerdere versies was dat veel erger nog. Toen verloor ik soms aan de lopende band er wedstrijden op. Nu is het een stuk beter. Maar blijft irritant inderdaad.
Konami moet er nog meer van dit soort dingen uithalen maar dat cheat is hun kindje lijkt het wel. Het spel zou nog meer op kunde moeten aankomen vind ik.

En inderdaad, tegen een GOEDE speler met Ronaldo etc.. Daar maak ik met mijn team ook geen schijn van kans tegen. Op zich ook wel weer logisch.

Zit nu zelf ook weer in die neerwaartse spiraal. Maar heb er wel vrede mee. Komt ook omdat ik geen topteam heb.

Btw ik kijk ff naar de prijs van myclub coins. Ik vind ze best prijzig. 16 pound voor 2150 coins op de ps4. Dus bijna 9x draaien. Met veel kans op 9x zilver denk ik dan. Ik zou het niet doen.
Op de pc schijn je ze helemaal niet te kunnen kopen. Hoezo, de pc versie is een rechtstreekse port van de console :P ze waren te lam lijkt het wel om deze feature eruit te slopen

Harribo wijzigde deze reactie 29-12-2016 14:32 (36%)

www.harrofotografie.nl

• Sjurm
quote:
Jerusalem schreef op donderdag 29 december 2016 @ 09:02:
Klopt, ook eens met Harribo. Je hoort het ook van de bekende Youtubers (Pesep etc.)
Welke ik nog niet gelezen heb, maar ook erg frustérend is: De keeper die de bal weg stompt en dat die bal dan precies in de voeten van de tegenstander komt, terwijl er 3/4 verdedigers van jou er om heen staan. En dan tikt hij 'm er simpel in.
Vrij frustrerend inderdaad, al is het heel wat minder erg dan vorig jaar. Plus: hier kun je zelf ook gebruik (/misbruik) van maken. Ik ben zelf bijvoorbeeld niet zo van het dribbelen, kan maar niet wennen aan de skill controls na het altijd spelen van FIFA. Ik gebruik vaak de tactiek om een spits aan te spelen die hem dan vasthoudt en aflegt op de middenvelders net buiten de 16 die vervolgens uithalen. Dit levert zeker met Davids (schotkracht 94 _/-\o_ ) altijd wel wat op. Of hij ramt hem erin, of de keeper tikt hem over de zijlijn of de keeper stompt hem in de voeten van een speler (en Chicarito met 93 aanvalsvaardigheid staat wel altijd op de juiste plek op het juiste moment). Verder vind ik de voorzet over de grond van de zijkant erg fijn dit jaar, werkt vaak vrij goed.

Dit jaar is wel echt veel beter dan vorig jaar. Er zitten weinig elementen in de game die erg uitgebuit kunnen worden. Vorig jaar kon je zonder te timen iemand z'n benen onder het lijf vandaan sliden en vrolijk met de bal ervandoor gaan. En een geplaatst schot was gegarandeerd een goal.
Enige jammere is dat de tegenstanders wel erg goede teams hebben. Maar ik speel zelf niet heel veel online.

• Paul.tjuh1986
quote:
Sjurm schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:45:
[...]

Verder vind ik de voorzet over de grond van de zijkant erg fijn dit jaar, werkt vaak vrij goed.
Met Ben Yeder als spits heeft mij dit veel doelpunten opgeleverd _/-\o_

Heb ook nog even Fifa gespeeld, gameplay is wel stuk lastiger zeg. Heb het gevoel dat Fifa qua controls wat "geavanceerder" is (e.g. harde lage passes, meer gericht schieten).

Toch de gameplay van PES bevalt me beter. Het is gewoon gladder/soepeler.

Iemand trouwens wat feedback over PES leugue? Nieuwe online feature volgens mij?

Paul.tjuh1986 wijzigde deze reactie 29-12-2016 17:04 (37%)

• 1nsane
quote:
Sjurm schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:45:
[...]

Vrij frustrerend inderdaad, al is het heel wat minder erg dan vorig jaar. Plus: hier kun je zelf ook gebruik (/misbruik) van maken. Ik ben zelf bijvoorbeeld niet zo van het dribbelen, kan maar niet wennen aan de skill controls na het altijd spelen van FIFA. Ik gebruik vaak de tactiek om een spits aan te spelen die hem dan vasthoudt en aflegt op de middenvelders net buiten de 16 die vervolgens uithalen. Dit levert zeker met Davids (schotkracht 94 _/-\o_ ) altijd wel wat op. Of hij ramt hem erin, of de keeper tikt hem over de zijlijn of de keeper stompt hem in de voeten van een speler (en Chicarito met 93 aanvalsvaardigheid staat wel altijd op de juiste plek op het juiste moment). Verder vind ik de voorzet over de grond van de zijkant erg fijn dit jaar, werkt vaak vrij goed.

Dit jaar is wel echt veel beter dan vorig jaar. Er zitten weinig elementen in de game die erg uitgebuit kunnen worden. Vorig jaar kon je zonder te timen iemand z'n benen onder het lijf vandaan sliden en vrolijk met de bal ervandoor gaan. En een geplaatst schot was gegarandeerd een goal.
Enige jammere is dat de tegenstanders wel erg goede teams hebben. Maar ik speel zelf niet heel veel online.
Het enige wat ik tegen de computer nog uit kan buiten tot nu toe is als hij een doeltrap op een van de backs geeft, 50% van de tijd kan ik die met m'n vleugel aanvallers onderscheppen en de bal laag steken voor de spits die hem er dan in schiet.

Daarnaast, als je een goeie spits hebt die ook nog lang is en goed kan koppen, dan zijn de hoge ballen voor de pot ook een goede manier om met kop goals te scoren.

Vorige deel had je idd een paar dingen zoals van de aftrap de bal veroveren of steken en scoren, dat gaat niet meer.

Overigens vind ik wel dat tegenstanders, vooral Juve (kutploeg om tegen te spelen net als PSG) erg makkelijk vrije trappen scoren, je krijgt die dan erg makkelijk gegeven tegen op rand 16 en met kunst en vliegwerk kan je die er met een verdediger nog uit koppen als je die precies op de goede plek voor de goal weet te zetten, keeper is 19 van de 20 keer namelijk gewoon kansloos. Ik heb er tot nu toe 3 ingeschoten met een vrije trap en dat is nog veel als je het mij vraagt, haast niet te doen als je zelf een vrije trap krijgt...

mijn systeem!

• Harribo
Mandzukic is zo'n spits. Wint elk kopduel.

Met alleen Payet heb ik er wat vrije trappen in geschoten.

edit: speel nu weer wedstrijden die niet goed gaan. Ik 7 schoten op doel 1 erin. Tegenstander 6. Alle 6 erin hahaahahahaha yeah right...triest
and again and again and again
dit soort wedstrijden dus vandaag
het spel wil dus gewoon niet dat je wint op zo'n dag
morgen misschien wel weer

Harribo wijzigde deze reactie 30-12-2016 14:00 (75%)

www.harrofotografie.nl

• GuidoH
quote:
Harribo schreef op donderdag 29 december 2016 @ 20:54:
Mandzukic is zo'n spits. Wint elk kopduel.

Met alleen Payet heb ik er wat vrije trappen in geschoten.

edit: speel nu weer wedstrijden die niet goed gaan. Ik 7 schoten op doel 1 erin. Tegenstander 6. Alle 6 erin hahaahahahaha yeah right...triest
and again and again and again
dit soort wedstrijden dus vandaag
het spel wil dus gewoon niet dat je wint op zo'n dag
morgen misschien wel weer
[afbeelding]
Grappig dat je het puur bij het spel neerlegt. Kijk eens naar echt voetbal. Soms heb je wedstrijden dat álles lukt, en soms dat er helemaal niks lukt... Dat heb ik ook wel hoor, soms kan ik niet wachten op eindsignaal. Het is maar net hoe je in de wedstrijd zit. Nu weet je dat toch wel een keer? :9

• Harribo
Ja ok dat kan ook wat je zegt. Daar zit zeker een verklaring in.
Maar het zit hem hier voor mij op het woordje "soms".
Zijn nl hele avonden dat compleet niets lukt. Dan heb ik het over flink wat wedstrijden.
En er zijn dan hele avonden dat alles lukt.
Dit alles zonder echt aanwijsbare redenen.
Is wel ziek vind ik.
Ik vind sowieso dat een voetbalspel voor een groter deel moet draaien om de kunde en niet voor een groot deel wat het spel wil dat er gebeurt. Waarom dan nog je uiterste best doen? Charme van spellen is dat je je best doet en daardoor ook beter wordt?
Bij Pes is dat flink zoek. En elk jaar overdrijft Konami hiermee zonder blikken of blozen.
Tis al frustrerend als je verliest maar het spel vernedert je gewoon langdurig. Enfin heb mijn punt wel weer gemaakt.

Ik geniet er gelukkig ook van. Beste Pes sinds jaren. Vooral MyClub is leuk in elkaar gezet. Genoeg te beleven.
Ik hoop dat ik nog echt betere spelers krijg zodat ik ook de goede spelers met topteams wat beter aan kan.

Iedereen alvast een goed uiteinde en gezond 2017 met veel Pes 🍻☺☺

Harribo wijzigde deze reactie 31-12-2016 10:52 (6%)

www.harrofotografie.nl

• Paul.tjuh1986
quote:
Harribo schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 10:21:
Vooral MyClub is leuk in elkaar gezet. Genoeg te beleven.
Vindt dat PES wel wat meer in online toernooien mag doen. Nu heb je eens in de week een toernooi voor een speler te kunnen draaien, divisions (ook SIM), en compeitions..
Als Divisions ff je neus uitkomt, wat moet je dan gaan doen?
Doe eens een CL toernooi ofzo :)

• Harribo
Ok. Tis mss ook wel jammer dat de CL mode er standaard niet in zit.
Ik speelde vnl divisies.
Nu ook challenge cups. Vermaak me nog wel even.

Heb btw Steam Link bij besteld. Kan ik ook makkelijk van pc op elke tv spelen.
Is nu aanbieding van 50 voor 21.

Harribo wijzigde deze reactie 03-01-2017 10:40 (28%)

www.harrofotografie.nl

• Ekfad
Kan iemand mij uitleggen hoe de puntentelling online werkt?

Ik krijg als ik gelijkspeel tegen een hoger gerangschikte (ik 460 hij 825, ik Bayer Leverkusen, hij Barcelona) 5 punten bij en als ik gelijkspeel tegen een lager gerangschikt soms tot 9 punten bij.

Het zou mij logisch lijken als het net andersom was.

Daarnaast zou wat tactisch advies ook welkom zijn. Verliezen en gelijkspelen is geen probleem maar winnen .... :) Wat ik ook merk is dat Barcelona en vooral Real Madrid vaak bevoordeeld worden door de scheids. Fouten die niet gefloten worden, enz... Kan daar iets aan gedaan worden?
En als laatste hoe vang je de ballenmagneten Ronaldo en Messi op? Soms lijkt het alsof ik alles mag doen, die gasten blijven gewoon recht en doorlopen met de bal aan de voet. (Is er bijvoorbeeld een optie om beide teams te weren tijdens onlinepotjes? Het zijn de enige teams waar ik soms de indruk heb dat het spel niet fair is ten opzichte van mij).

• Harribo
Puntentelling is volgens mij van meerdere dingen afhankelijk. Ook aantal schoten op doel etc. Tenminste dat was zo een tijd geleden bij een andere pes. Maar ik vermoed het, weet het niet.

Dat soort topteams ben je inderdaad vrij kansloos tegen. En inderdaad de scheids is dan vaak partijdig. Is in het echt ook vaak zo dan vind ik :)
Je kunt er weinig tegen doen. De instellingen voor het niveau van de tegenstander zijn afhankelijk van het niveau van jou en je team. En zodra het systeem niet zo snel een tegenstander vind, zoekt hij breder.

Daar loop ik ook wat tegen aan. Ik had een middelmatig team maar werd wel meteen geschaald als een 5 sterren team waardoor ik dat soort topteams niet ontloop. Terwijl het verschil enorm is.

Spelers van 90+ zijn oa veel sneller bij de bal en mijn spelers schijnen dan niets meer te kunnen als ik tegen hun speel. En net als jou ervaar ik het ook dat je bijvoorbeeld 3x de bal afpakt van zo'n speler maar hij houdt hem toch bij zich. Raar. Je doet er weinig tegen. Zorg in elk geval dat al jouw spelers fit zijn. En zet bij de tactiek meer druk. Desnoods 1 mandekking als alleen bijv messi hun gevaarlijkste man is.

Wat zou ik toch graag zien dat Konami meer van dit soort rariteiten eruit zou halen.
Maar ik zocht eens op pes 2017 wishlist. Ik zag vnl mensen piepen over licenties en stadions. Tja...

edit: je kunt natuurlijk altijd quitten. Als je dat goed doet, kost je het niets. Je moet tegen topteams niet willen spelen.

Harribo wijzigde deze reactie 04-01-2017 14:21 (4%)

www.harrofotografie.nl

• taker1987
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 22:38
Is 2vs2 online ook mogelijk ?

psn: taker-mart

• masterjula
quote:
Helaas nog niet ;( Zijn wel regelmatig 'geruchten' over.
Dus wie weet in de toekomst.

Maar Konami/team PES geeft aan; niet genoeg animo voor, wordt amper tot niet gespeeld.
Dus vandaar dat ze besloten hebben om hier geen resources aan te besteden.

• _-_ratjetoe_-_
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 16:03
Heb net PES aangeschaft, voor het eerst weer sinds PES4 :D.

Wat me meteen wel opviel is de moeilijkheidsgraad offline. Speelde een paar oefenwedstrijdjes met Arsenal tegen Barcelona, maar kon meteen winnen op het hoogste niveau. Ook verdedigen vind ik niet al te lastig. Op Reddit zegt iedereen dat je dan manual moet gaan spelen, dus dat doe ik nu, en dat is wel erg lastig. Maar hebben jullie niet dat de AI heel makkelijk te verdedigen is? Ben bang dat als ik dat manual passing op een gegeven moment onder controle heb, het ook weer veel te makkelijk wordt. Online spelen de enige oplossing?

• robhoeben
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 16-10 11:53
Misschien eens spelen met wat minder goede teams.
En ik heb ook veel gelezen dat wedstrijden in de Master League moeilijker zijn dan 'gewone' offline quick matches.

PSN ID: robhoeben

• masterjula
quote:
_-_ratjetoe_-_ schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 22:18:
Heb net PES aangeschaft, voor het eerst weer sinds PES4 :D.

Wat me meteen wel opviel is de moeilijkheidsgraad offline. Speelde een paar oefenwedstrijdjes met Arsenal tegen Barcelona, maar kon meteen winnen op het hoogste niveau. Ook verdedigen vind ik niet al te lastig. Op Reddit zegt iedereen dat je dan manual moet gaan spelen, dus dat doe ik nu, en dat is wel erg lastig. Maar hebben jullie niet dat de AI heel makkelijk te verdedigen is? Ben bang dat als ik dat manual passing op een gegeven moment onder controle heb, het ook weer veel te makkelijk wordt. Online spelen de enige oplossing?
Ga online. Simpel haha ;)

• Sjurm
TOTY zaakwaarnemer, gegarandeerd zwarte bal. Uiteraard moet ik weer Buffon krijgen :(

• Harribo
Ik Bonucci :( :(
85 en verliest elk kopduel lijkt het....jippie!

Dacht speel ff een spelletje. Wéér tegen een topteam. En ja hoor elk balletje rolt zijn kant uit en 4 kansen, 4 goals voor hem. Heb hem maar weer gequit, ik werd echt er niet goed van. Als ik elke seconde genaaid wil worden doe ik wel wat anders.

Zonder topteam heb je weinig meer online te zoeken lijkt het wel.

Harribo wijzigde deze reactie 06-01-2017 20:11 (9%)

www.harrofotografie.nl

• GuidoH
_O- _O- _O-

• 1nsane
quote:
Sjurm schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 16:41:
TOTY zaakwaarnemer, gegarandeerd zwarte bal. Uiteraard moet ik weer Buffon krijgen :(
Maat van me kreeg ook Buffon, terwijl hij met Lloris al een goeie keeper had, hij werd echter pas echt chagerijnig toen hij zag wat ik kreeg:

https://tweakers.net/ext/f/Wgvgzzsd9oi3xkBBwoJ1wM7O/thumb.png

Uiteindelijk paar potjes met hem gespeeld, wat een geweldenaar is het zeg, vrije trap van 31m stijf in de kruising tegen Barcelona gelijk :-)

Ging naar lvl31 en gelijk ook al 95!

Nu m'n team, TS 2740.... 8)7 :

Tevez91--Ronaldo95--Messi95

James91--Kroos93--Iniesta93

Luis88-Pique90-Vertonghen90-Pepe88

-------------Leno86----------------

1nsane wijzigde deze reactie 07-01-2017 09:37 (26%)

mijn systeem!

• Sjurm
quote:
1nsane schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 09:33:
[...]

Maat van me kreeg ook Buffon, terwijl hij met Lloris al een goeie keeper had, hij werd echter pas echt chagerijnig toen hij zag wat ik kreeg:

[afbeelding]
Valt me tegen dat je die niet al had ;)

• 1nsane
quote:
Sjurm schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 09:36:
[...]

Valt me tegen dat je die niet al had ;)
Mij ook O-)

mijn systeem!

• Harribo
Lekker Insane! Fijn team!

Ok mijn team. Van rechts naar links. Uit mijn hoofd.

K Sirigu 86
V Sagna 82-Laporte 85-Dann 86-Eliseu 88
M Y.Toure 87-de Rossi 86-Payet 85
A Cuadrado 87-Mandzukic 85-Neymar 93

Bank oa: Hulk 85,Chicarito 86,Bonucci 86
De rest is 83 of minder. Kom om in rva's.

Topper bij mij alleen Neymar. Daarachter Cuadrado, Hulk, Eliseu, Overmars.

Ben nog steeds niet uit mijn strategie. Wat de ene keer werkt, werkt de volgende dag of keer totaal niet.

Ik wou dat ik Buffon kreeg. Op pet dagen laat Sirigu werkelijk elk schot door. Na kwartier al vaak met 2-0 achter. Terwijl ik minstens zoveel kansen heb. Sirigu is wel goed in de lucht.
Wil buffon wel ruilen met Bonucci die is wat overrated mi. Net als Chicarito. Hoewel die laatste wel echt beter wordt door veel te laten spelen.

Ik moet echt een Messi of Ronaldo of Costa oid of een goede CM hebben. Bijv Iniesta. Ik blijf met dit team achter de feiten aanlopen.
Voorlopig is het hoogstens gouden ballen met rva's. Ik weet niet eens meer wie wie is op de tribune :)

Harribo wijzigde deze reactie 07-01-2017 12:57 (7%)

www.harrofotografie.nl

• 1nsane
quote:
Harribo schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:54:
Lekker Insane! Fijn team!

Ok mijn team. Van rechts naar links. Uit mijn hoofd.

K Sirigu 86
V Sagna 82-Laporte 85-Dann 86-Eliseu 88
M Y.Toure 87-de Rossi 86-Payet 85
A Cuadrado 87-Mandzukic 85-Neymar 93

Bank oa: Hulk 85,Chicarito 86,Bonucci 86
De rest is 83 of minder. Kom om in rva's.

Topper bij mij alleen Neymar. Daarachter Cuadrado, Hulk, Eliseu, Overmars.

Ben nog steeds niet uit mijn strategie. Wat de ene keer werkt, werkt de volgende dag of keer totaal niet.

Ik wou dat ik Buffon kreeg. Op pet dagen laat Sirigu werkelijk elk schot door. Na kwartier al vaak met 2-0 achter. Terwijl ik minstens zoveel kansen heb. Sirigu is wel goed in de lucht.
Wil buffon wel ruilen met Bonucci die is wat overrated mi. Net als Chicarito. Hoewel die laatste wel echt beter wordt door veel te laten spelen.

Ik moet echt een Messi of Ronaldo of Costa oid of een goede CM hebben. Bijv Iniesta. Ik blijf met dit team achter de feiten aanlopen.
Voorlopig is het hoogstens gouden ballen met rva's. Ik weet niet eens meer wie wie is op de tribune :)
Speelt heel fijn inderdaad! Vooral Ronaldo9 is een geweldenaar, snel, sterk en schiet alles op goal.

Ik merk wel dat tactiek vooral afhangt van de coach, met de teams die ik met Zidane laat spelen merk ik dat het allemaal wat behoudender is terwijl Exposito juist veel agressiever druk laat zetten en dat bevalt me wel.

Zie trouwens dat jij nu ook wel een aardig team aan het sprokkelen bent, nog wel wat gaatjes qua spelers kwaliteiten maar daar moet je wel een eind mee komen hoewel het natuurlijk wel pech is vergeleken met wat ik tot nu toe gekregen heb.

1nsane wijzigde deze reactie 07-01-2017 13:02 (7%)

mijn systeem!

• Harribo
Ik heb inderdaad ook geen beroerd team maar het verschil 86 vs 90+ is enorm.
Niet alleen doordat de 90+ spelers sneller en beter zijn maar ook omdat mijn spelers dan opeens minder zijn. Ik zie ze zelfs af en toe gefreezed worden.

Het is op papier een klein verschil maar in het spel niet. Daarom kom ik niet verder dan MyClub divisie 3. Zit nu weer in 7 omdat ik opeens weer alles verlies.
Hoeveel wedstrijden heb jij nu gespeeld?

Ik heb nog steeds die Jesus van Benfica als trainer maar die is ook heel aanvallend. Wel fijn tegen een minder of gelijkwaardig team. Tegen topteams krijg ik dan de tegengoals gehaaid om de oren ondanks mijn overwicht.
Dus speel ik 4-4-2 met een andere sub trainer. Alleen ben ik dan vnl aan het verdedigen omdat ik dan voorin spirit en spelers mis.

Wat je zegt over Ronaldo9...dat soort spelers maken het verschil.

Zie trouwens veel tegenstanders tegenwoordig 4-3-3 spelen op rechte lijnen. Ben er nog niet achter welke strategie daar de beste oplossing voor is.

www.harrofotografie.nl

• 1nsane
quote:
Harribo schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 14:22:
Ik heb inderdaad ook geen beroerd team maar het verschil 86 vs 90+ is enorm.
Niet alleen doordat de 90+ spelers sneller en beter zijn maar ook omdat mijn spelers dan opeens minder zijn. Ik zie ze zelfs af en toe gefreezed worden.

Het is op papier een klein verschil maar in het spel niet. Daarom kom ik niet verder dan MyClub divisie 3. Zit nu weer in 7 omdat ik opeens weer alles verlies.
Hoeveel wedstrijden heb jij nu gespeeld?

Ik heb nog steeds die Jesus van Benfica als trainer maar die is ook heel aanvallend. Wel fijn tegen een minder of gelijkwaardig team. Tegen topteams krijg ik dan de tegengoals gehaaid om de oren ondanks mijn overwicht.
Dus speel ik 4-4-2 met een andere sub trainer. Alleen ben ik dan vnl aan het verdedigen omdat ik dan voorin spirit en spelers mis.

Wat je zegt over Ronaldo9...dat soort spelers maken het verschil.

Zie trouwens veel tegenstanders tegenwoordig 4-3-3 spelen op rechte lijnen. Ben er nog niet achter welke strategie daar de beste oplossing voor is.
Over de gehele breedte is dat verschil er inderdaad, echter zijn er zat uitzonderingen, zo is Felipe Luis (bij mij nu 88 maar kreeg hem op 85) echt een beest in de duels en voortzetting, De Rossi ook terwijl hij bij mij maar 87 is en eerder 86.

De andere kant op kan ook he, ik heb bijvoorbeeld Ozil @ 90 maar dat vind ik echt een koekenbakker, hij speelt in m'n 2e team voor prof potjes etc maar ik vind hem verre van ideaal.

Je moet spelers ook de tijd geven om in je team te integreren, ik had namelijk het zelfde met Thiago (van Bayern). Die kreeg ik op 86 en raakte lange tijd geen pepernoot tot hij opeens steeds beter begon te spelen en nu is het echt een heerser op het middenveld in m'n 2e team.

Spelers op de plek neer zetten waar ze het beste spelen vanuit hun kwaliteit is 1 ding maar je moet ook kijken naar wat voor spelers het beste bij jouw speelstijl passen.

Een paar flinke beukers achterin en op het middenveld is wel lekker en stel ik dan ook graag op, ook al zijn ze qua overall rating misschien 3 a 4 lager dan het alternatief.

Ander voorbeeld:

Harry Kane, is bij mij 85 maar vind ik tig keer lekkerder spelen dan Chicharito meestal. Echt een goaltjesdief die door z'n postuur ook net effe balvaster is terwijl Chicha bij mij 89 is...

mijn systeem!

• JMaster
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15:09
Ach, zo heb ik ook niet de allerbeste spelers, maar laatst toch Ronaldo erbij gekregen.

Ronaldo - Morata - Mertens
Kluivert - Pogba - Valbuena

Verdediging en keeper zijn pet.
Alleen Carvalho is oké. Heb een zilveren keeper als hoogste. Een goede keeper zou wel eens fijn zijn 😃

• Harribo
Ok misschien heb jij niet de beste spelers maar voorin kan je wel scoren. Ronaldo en ook Morata zijn top.

www.harrofotografie.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 1nsane
Precies en Mertens gaat ook over de 90 ergens lvl40 geloof ik, heb hem ook, leuke allround vleugelspeler, pogba is een beest, heb hem zelf niet maar daar word je ook wel blij van.

mijn systeem!

• Jerusalem
Heb ook Messi erbij gekregen met de TOTY bal.

Mijn opstelling nu:

---------------------------Leno------------------------
Carvalhal------Varane---Bonucci-------Alba
-----------------------Krychowiak------------------
----------Van Bommel----Marchisio-----------
Messi-------------C. Ronaldo---------Neymar

Bank o.a:

Vidal, Naingolan, Alex Sandro, Luis Enrique, Ibrahimovic, James Rodriguez, L. de Jong, Aduriz, Giroud, Biabiany, K. Coman, Ramsey, Alderweireld, Mikitariyan.

• JMaster
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15:09
Ja, Pogba is wel een beest. Ik heb hem als cvm, misshien niet de beste positie (maar sterk, redelijk snel en ook kopsterk). Morata is een wereldspite en met ronaldo nog niet gespeeld.
Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*