[MULTI] Pro evolution Soccer 2017

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:39
Ben erachter dat mijn Payet heel makkelijk vrije trappen erin schiet.
Gewoon met de rechterstick richten, geen draaibal. En dan schieten naar gelang de afstand. 1 op de 2x prijs tot nu toe. Eigenlijk vrij simpel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 22:56
Monda schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:29:
Weer een verschrikkelijk slechte zaakwaarnemer toegevoegd, om je het leven zuur te maken. ;)
Ga er geen enkele GP aan besteden. Alleen even via cup een gratis versie binnenhalen.

Voorlopig nog maar doorsparen, tot er een zaakwaarnemer komt die de moeite waard is.
Meestal pas aan het einde van het voetbalseizoen
Kan me nog PES2016 herinneren dat met de CL finale je alleen spelers van Atletico en Real Mardrid kon loten. Toen kreeg ik achter elkaar toppers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bustakiller
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15-10-2016

Bustakiller

PSN: Bustakiller

Hi allen,

Ben net nieuw hier op dit forum. Misschien is het daarom al eerder aan de orde gekomen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer qua option files voor de ps4. Heb gister de DFL option file V4 gedownload en geprobeerd deze te importeren. Echter zag ik dat alle afbeeldingen op de Ps4 corrupt waren en daarom ben ik maar weer op zoek gegaan naar een nieuwe option file. Het zijn inmiddels zoveel verschillende dat ik niet meer weet welke de beste is om te importeren als je kijkt naar kwaliteit en juiste data.

Nu zag ik er bij 1 van PESuniverse dat er ook 1024 opties waren voor teams. Zijn dit dan kleinere bestanden? Waarom is dat? Ik heb ruimte genoeg op me ps4 dus ik pak liever de kwalitatief mooiste of gaat het daar niet om?

Laatste vragen dan maar; Live update verpest mijn eigen aanpassingen aan spelers (bewerkte kapsels). Klopt dat of doe ik iets verkeerd? Plus wanneer ik een option file gedownload heb, moet ik live update dan maar uitzetten?

Sorry voor de direct grote hoeveelheid vragen, maar hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Thx alvast!

Destiny clan: NERF - Never Ending Rifle Fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar69vin
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-06-2024
@Bustakiller. Je moet de Bin files importeren (team importeren). Heb deze optionfile ook en alles doet het bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 15:32
Wanneer ik in weekend tijd heb om PES2017 te spelen geniet ik nog steeds elke minuut, echt een heerlijk spel.

Een aantal vragen:
1. krijg je na een myclub match ook een scout van 5 sterren of altijd max.4?
2. scouting veilingen helaas geen geduld voor en meestal ook niet 24 uur actief om iets goed te regelen, iemand tips?
3. kameraad heeft het op de ps3, is er een werkende OF voor de PS3 (bles)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bustakiller
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15-10-2016

Bustakiller

PSN: Bustakiller

mar69vin schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 17:56:
@Bustakiller. Je moet de Bin files importeren (team importeren). Heb deze optionfile ook en alles doet het bij mij.
Thanks mar69vin voor je reactie.

Dat is me inmiddels gelukt. alleen de afbeeldingen is wat meer werk, merk ik inmiddels :O

Destiny clan: NERF - Never Ending Rifle Fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:47
Bedankt voor alle reacties mbt PES 2017. Heb hem aangeschaft op de xbox one omdat ik helaas geen ps4 meer heb. Maar het speelt echt lekker al moet ik er wel wat meer tijd in steken. Er zijn zoveel nieuwe games tegenwoordig. Ook heb ik nu beide voetbal games dus is het een beetje afwisselen..

Thnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
EvertonPride schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 22:08:
Wanneer ik in weekend tijd heb om PES2017 te spelen geniet ik nog steeds elke minuut, echt een heerlijk spel.

Een aantal vragen:
2. scouting veilingen helaas geen geduld voor en meestal ook niet 24 uur actief om iets goed te regelen, iemand tips?
1. Ik heb 1x een scout van 5 sterren gekregen
2. Ik heb geen tips. Ik had 1x een scout bemachtigd, bleek er nog een tweede ronde achteraan te komen waardoor ik vrij kansloos was. Iemand betere ervaringen hiermee?
3. Speel op de pc dus weet dat niet

Ik heb soms nu weer gp over maar ik durf dat niet meer eigenlijk in zaakwaarnemers te stoppen. Vanwege het altijd trekken van zilveren ballen of minder. En weg is weer 10.000. Wou dat er betere zaakwaarnemers waren maar wachten op de Cl finale duurt me wat te lang :-)

[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 15-10-2016 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand vandaag potje op PS4? Voeg me toe op PSN: gwbh. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Nu online

Een aantal vragen:
Ik geloof dat je alleen geen land-scouts en specifieke club-scouts kan krijgen. De rest wel, ook 5 sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:32

Een aantal vragen:
1. Je kan een 5 ster waarnemer krijgen maar je krijgt ze zelden, ik heb er pas 1 maar ik spaar net zo lang tot ik er een aantal heb zodat ik een combi kan maken die me gegarandeerd een zwarte bal oplevert.

2. Je vergeet nog dat je bakken met GP moet sparen. 5 ster waarnemers van bijv. Barca of Real (want die wil je) kosten gewoon rond de 200.000 gp.. Je moet wel heel veel geduld op brengen om dat te sparen en de vraag of je het er voor over hebt. voor mij zijn 4 sters al niet meer interessant, die leveren max een gouden bal op, ik krijg zelf regelmatig 4 ster waarnemers maar nogmaals, echt interessant zijn die niet. Je kan mijn inziens die veilingen beter links laten liggen, tenzij je bijvoorbeeld een 5 ster ss hebt, een 5 ster balcontrole en nog een 5 ster barca nodig hebt. Als ik dan 200k gp zou hebben, dan zou ik het er wel aan uitgeven.

3. Ja, die is er. http://www.pes-patch.com/...ption-file-blus-bles.html Je moet volgens mij de BLES versie hebben

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Ik had wat muntjes opgespaard en besloten om de trainer "Exposito" te halen. Weet niet zeker wie het in het echt is maar het is verreweg de beste trainer voor m'n huidige team. Nu kan ik met Willian en James als AM en Iniesta als CM spelen en ooooh boy, nu speelt m'n team pas echt lekker. Eindelijk kan ik m'n tegenstanders online en offline tegen de muur zetten en ook met wat meer doelpunten verschil winnen. Speelt echt geweldig zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
Thanks voor de reacties. Ik heb Diego Simeone als coach (veel achievements gehaald, daarvan 500 munten opgespaard ofzo om hem aan te schaffen), dit is het eerste wat ik altijd doe met myclub: een goede assistent halen. Nu is mijn selectie 98 qua moraal maar ik heb buiten Neuer, Lamela, El Hamadi en Kuijt geen grote/bekende spelers. Ik wil ook niet sparen voor een Messi maar voor een Coleman, Shawcross of Barkley. Gewoon een leuk gerelateerd Everton-team. Dat er zo'n 2e ronde komt en dat daarin weer 12 (of 24?) uur wachttijd tussenzit doet me toch vaak besluiten om het geen aandacht meer te geven, helemaal niet als ik lees dat het je 200k GP kan kosten.

De cup tegen de CPU komen soms wel eens acties dat je na het winnen van de cup een zaakwaarnemer gratis krijgt en ik vermoed dat de komende maanden ook wel leukere zaakwaarnemers komen, even geduld.

Over bovenstaande PS3 OF file, deze link is uiteindelijk dood, ik had die ook al gezien. Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
EvertonPride schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 15:32:
Thanks voor de reacties. Ik heb Diego Simeone als coach (veel achievements gehaald, daarvan 500 munten opgespaard ofzo om hem aan te schaffen), dit is het eerste wat ik altijd doe met myclub: een goede assistent halen. Nu is mijn selectie 98 qua moraal maar ik heb buiten Neuer, Lamela, El Hamadi en Kuijt geen grote/bekende spelers. Ik wil ook niet sparen voor een Messi maar voor een Coleman, Shawcross of Barkley. Gewoon een leuk gerelateerd Everton-team. Dat er zo'n 2e ronde komt en dat daarin weer 12 (of 24?) uur wachttijd tussenzit doet me toch vaak besluiten om het geen aandacht meer te geven, helemaal niet als ik lees dat het je 200k GP kan kosten.

De cup tegen de CPU komen soms wel eens acties dat je na het winnen van de cup een zaakwaarnemer gratis krijgt en ik vermoed dat de komende maanden ook wel leukere zaakwaarnemers komen, even geduld.

Over bovenstaande PS3 OF file, deze link is uiteindelijk dood, ik had die ook al gezien. Jammer!
Gewoon ff googlen er is voor ps3 echt wel een OF te krijgen.

Idd gewoon ff wachten, waarnemers van nu zijn waardeloos, nog slechtere odds dan castolo enZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Over Option files gesproken, phase 2 van PES World komt morgen! https://twitter.com/OfficialPESW/status/787780723507945473

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Dat is wel tof! Die ga ik gebruiken.

Dit weekend wilde ik even ALLE competities aanpassen, maar helaas.. te weinig ruimte om alle shirtjes te veranderen... Waarom doet Konami dat in godsnaam? Echt verschrikkelijk.
Had alles als S geimporteerd, maar toch kom je dan 60 plekken te kort ofzo.

Dan maar geen shirtjes voor nationale teams van Afrika en Azië enzo :P

[ Voor 25% gewijzigd door SemperFidelis op 17-10-2016 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
SemperFidelis schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:38:
Dat is wel tof! Die ga ik gebruiken.

Dit weekend wilde ik even ALLE competities aanpassen, maar helaas.. te weinig ruimte om alle shirtjes te veranderen... Waarom doet Konami dat in godsnaam? Echt verschrikkelijk.
Had alles als S geimporteerd, maar toch kom je dan 60 plekken te kort ofzo.

Dan maar geen shirtjes voor nationale teams van Afrika en Azië enzo :P
Daar snap ik dus ook geen snars van, ook niet dat ze de fanchants en game muziek op de ps4 niet editable gemaakt hebben, zou dat nou niet gewoon mogelijk zijn? Je kan toch ook OF importen? Waarom dat dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:37
Maatje heeft net Pes gekocht, nou was er wat onduidelijkheid rondom de zaakwaarnemers...
Krijgt iedere nieuwe speler nou sowieso de TOTY zaakwaarnemer? Ik kwam hier niet helemaal uit... Hij heeft gewoon de standaard versie voor de ps4. Is er ergens een overzicht van de zaakwaarnemers die je krijgt? Vond dit niet zo duidelijk:

Special | Pro Evolution Soccer 2017 Official Website
https://www.konami.com/wepes/2017/us/en-us/privilege/

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:55

Ktenolix

Pijlsnel

Monda schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 19:21:
Maatje heeft net Pes gekocht, nou was er wat onduidelijkheid rondom de zaakwaarnemers...
Krijgt iedere nieuwe speler nou sowieso de TOTY zaakwaarnemer? Ik kwam hier niet helemaal uit... Hij heeft gewoon de standaard versie voor de ps4. Is er ergens een overzicht van de zaakwaarnemers die je krijgt? Vond dit niet zo duidelijk:

:w

Ik heb volgens mij de TOTY zaakwaarnemer niet gehad, er staat ook op de site dat je de myClub tutorial voor 5 Oktober afgerond moet hebben. Gisteren gekocht, dus dat gaat me niet lukken. :+

Had al wel Nani uit een gouden bal gekregen, en die speelt best lekker. Vanmiddag maar eens kijken of ik verder kan komen in het toernooi tegen CPU.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Monda schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 19:21:

Alleen de online pre-order versie kreeg je 2 extra barca 80+ waarnemers voor de rest zijn alle fysieke versies het zelfde, of je nu de TOTY speler wel of niet meer krijgt durf ik je niet te zeggen, hoop voor hem van wel want dat is wel de beste die je krijgt in het begin.

EDIT: Trouwens, jij bent ook meestal tot in de nachtelijke uurtjes PES aan het spelen pikkebaas :P

[ Voor 5% gewijzigd door 1nsane op 18-10-2016 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

1nsane schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:53:
[...]

Alleen de online pre-order versie kreeg je 2 extra barca 80+ waarnemers voor de rest zijn alle fysieke versies het zelfde, of je nu de TOTY speler wel of niet meer krijgt durf ik je niet te zeggen, hoop voor hem van wel want dat is wel de beste die je krijgt in het begin.

EDIT: Trouwens, jij bent ook meestal tot in de nachtelijke uurtjes PES aan het spelen pikkebaas :P
Nein, geloof het niet. Zie hierboven :+ tot 5 oktober krijg je de TOTY speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Ktenolix schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:05:
[...]

Nein, geloof het niet. Zie hierboven :+ tot 5 oktober krijg je de TOTY speler.
Hmm dat is wel jammer voor hem dan.

Ik meen me overigens te herinneren dat als je destijds een 2e keer het spel kocht, je dan ook weer al die waarnemers kreeg maar dat je ze gewoon in je bestaande account kon gebruiken, zeker weten doe ik dat niet maar is van horen zeggen. Benieuwd of dat uberhaupt kon/kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

1nsane schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:16:
[...]

Hmm dat is wel jammer voor hem dan.

Ik meen me overigens te herinneren dat als je destijds een 2e keer het spel kocht, je dan ook weer al die waarnemers kreeg maar dat je ze gewoon in je bestaande account kon gebruiken, zeker weten doe ik dat niet maar is van horen zeggen. Benieuwd of dat uberhaupt kon/kan
For the record: Monda heeft het over mij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ktenolix schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:18:
[...]

For the record: Monda heeft het over mij :9
Hahaha yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
1nsane schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:53:
[...]

Haha ja gisteren toevallig uit mn avonddienst tijdje gespeeld.
Nog absoluut niet tevreden met mn team. Nog teveel zilver. Benieuwd wat er na deze flut zaakwaarnemer komt. Zit inmiddels weer op 140.000gp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik ga binnenkort FIFA kopen. Konami heeft bewezen geen fatsoenlijk voetbalspel te kunnen maken zonder enorme cheat ai erin. Het is een enorm waslijst aan fouten. Spelers die over elkaar heen vallen etc....een Neymar die fit is maar niet kan rennen....stroperigheid etc etc etc etc
De ene avond kan je alles, vallen alle ballen jouw kant op en de andere avond het tegenovergestelde.
Niet dat FIFA dat niet heeft maar je wordt minder hard genaaid.

Dit spel is too much. Je moet echt wel heel masochistisch zijn als je dit wilt spelen. Je moet er van houden om continu zonder goede reden genaaid te worden. Blijkbaar zijn er mensen die dat leuk vinden of er tegen kunnen. Ik hou daar dus niet van.

[ Voor 34% gewijzigd door Harribo op 18-10-2016 19:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Nu online
Harribo schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:10:
Ik ga binnenkort FIFA kopen. Konami heeft bewezen geen fatsoenlijk voetbalspel te kunnen maken zonder enorme cheat ai erin. Het is een enorm waslijst aan fouten. Spelers die over elkaar heen vallen etc
De ene avond kan je alles, vallen alle ballen jouw kant op en de andere avond het tegenovergestelde.

Dit spel is too much. Je moet echt wel heel masochistisch zijn als je dit wilt spelen. Je moet er van houden om continu zonder goede reden genaaid te worden. Blijkbaar zijn er mensen die dat leuk vinden of er tegen kunnen. Ik hou daar dus niet van.
Als ik zo een beetje in het FIFA forum lees, vraag ik me af of je het met die game beter gaat treffen.
Wel opmerkelijk dat ik totaal niet ervaar wat jij ervaart, maar goed. Tuurlijk er vallen eens spelers over elkaar heen, dat zit nou eenmaal in games, het gaat nooit perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Sjurm schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:40:
[...]

Als ik zo een beetje in het FIFA forum lees, vraag ik me af of je het met die game beter gaat treffen.
Wel opmerkelijk dat ik totaal niet ervaar wat jij ervaart, maar goed. Tuurlijk er vallen eens spelers over elkaar heen, dat zit nou eenmaal in games, het gaat nooit perfect.
Nee Fifa heeft dit soort problemen ook maar een stuk minder erg. Bij PES zijn ze kampioen cheat ai programmeren. Whatever, nog veel plezier hier.

[ Voor 30% gewijzigd door Harribo op 18-10-2016 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Harribo schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:43:
[...]

Nee Fifa heeft dit soort problemen ook maar een stuk minder erg. Bij PES zijn ze kampioen cheat ai programmeren. Whatever, nog veel plezier hier.
Hahaha dat over elkaar heen vallen heb ik echt maar enkele keren gezien. Fifa zit vol met bugs en glitches. Het internet staat er vol mee.

YouTube: FIFA 17 FAIL Compilation

Succes met rollebollen, penalty's aaien etc! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Het kan nooit zo erg als PES zijn.
Als het spel tegen je is, gaat 95% van de afvallende ballen naar de tegenstander wat je ook probeert.
Als je het spel mee hebt, is het andersom. Yeah right

Edit: speel nu nog ff offline. Net maar een cup gewonnen. Dat loopt als een tierelier. Soepel zonder rare vertragingen. Ook minder cheat ai. Maar dat is prima te behappen. Ik kan nu uitvoeren wat ik van te voren bedenk want spelers reageren gewoon zoals het hoort. Wat een verschil!

[ Voor 112% gewijzigd door Harribo op 19-10-2016 01:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Veel plezier met FIFA :w

Beetje gek dat je na een paar slechte wedstrijden meteen overstapt naar de concurrent waar ze koning zijn in scripted wedstrijden en gare fysieke worstelingen. Bij PES zit het soms tegen inderdaad, heb ik zelf ook ondervonden, maar daar heb ik wel vrij vaak unieke goals of situaties, waarbij het bij FIFA vaak dezelfde soort goals zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Harribo schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:10:
Ik ga binnenkort FIFA kopen. Konami heeft bewezen geen fatsoenlijk voetbalspel te kunnen maken zonder enorme cheat ai erin. Het is een enorm waslijst aan fouten. Spelers die over elkaar heen vallen etc....een Neymar die fit is maar niet kan rennen....stroperigheid etc etc etc etc

Hou toch op man. Je was eerst positief over PES 2017, en langzaam glij je weer af naar het niveautje "het lukt niet, het spel is kut". Dan zeg je dat je FIFA 17 gaat kopen, die je dus zelf ook nog niet echt gespeeld hebt (niet zo lang als PES iig) en toch trek je al de conclusie dat het beter is dan PES. Ik gok dat je ook daar weer van gaat terugkomen. Ga je dan in het FIFA topic lopen zeuren over Cheat AI, vallende spelers, glitches etc? En dan?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik was inderdaad eerst positief over Pes maar ik zit nu al een week online bijna elke wedstrijd te verliezen. En als je kijkt hoe dan ligt het deels aan mijzelf maar ook deels aan PES.
Vind het zo raar dat een spel blijkbaar zo moet zijn. Tis niet iets wat ik bedenk, ik zie spelers niet meer kunnen rennen ondanks hun fitheid. Ik zie spelers als Neymar opeens de bal laten wegstuiteren. Etc etc het is gewoon een vieze cheat ai. Waarom waarom?

Bij FIFA heb ik die ergenis ook wel alleen het haalt niet het bloed onder mijn nagels vandaan.
Ik heb FIFA 17 ff gespeeld, de demo. Eigenlijk slechter dan Fifa 16 mi, beetje suf zelfs. Wat dat betreft is Pes leuker. Maar ja steeds het gevoel zo enorm genaaid te worden, ik trek dat slecht op den duur. Daarvoor ben ik te snel gefrustreerd. Vindt het knap als mensen er tegen kunnen.

Offline heb ik alle controle blijkbaar. Dan kan ik datgene wat ik ver van tevoren bedacht had, ook uitvoeren. Spelers reageren meteen op mijn knoppen. Zoals het hoort. Dat kan ik online niet. Dan is Pes voor mij ook een bijna perfect spel.

Tis voor mij ook de combi cheat ai en de vertraging online waardoor ik tot bijna niets meer in staat ben.
Tel daar bij op dat ik gewoon ook geen goede spelers trek met die ballen. Dan heb ik dus 3 aspecten waartegen ik moet strijden.

Maar veel plezier hier verder natuurlijk!

[ Voor 53% gewijzigd door Harribo op 19-10-2016 10:57 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 1nsane
Harribo schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:38:
Ik was inderdaad eerst positief over Pes maar ik zit nu al een week online bijna elke wedstrijd te verliezen. En als je kijkt hoe dan ligt het deels aan mijzelf maar ook deels aan PES.
Vind het zo raar dat een spel blijkbaar zo moet zijn. Tis niet iets wat ik bedenk, ik zie spelers niet meer kunnen rennen ondanks hun fitheid. Ik zie spelers als Neymar opeens de bal laten wegstuiteren. Etc etc het is gewoon een vieze cheat ai.

Bij FIFA heb ik die ergenis ook wel alleen het haalt niet het bloed onder mijn nagels vandaan.
Ik heb FIFA 17 ff gespeeld, de demo. Eigenlijk slechter dan Fifa 16 mi, beetje suf zelfs. Wat dat betreft is Pes leuker. Maar ja steeds het gevoel zo enorm genaaid te worden, ik trek dat slecht op den duur. Daarvoor ben ik te snel gefrustreerd. Vindt het knap als mensen er tegen kunnen.

Offline heb ik alle controle blijkbaar. Dan kan ik datgene wat ik ver van tevoren bedacht had, ook uitvoeren. Zoals het hoort. Dat kan ik online niet.

Maar veel plezier hier verder natuurlijk!
Kerel, van mij hoef je echt niet weg te blijven uit dit topic maar het aantal keren dat je nu over Cheat AI praat, begint me dusdanig de keel uit te hangen dat ik je wil vragen er gewoon mee te stoppen.

Ik denk dat heel Tweakers inmiddels wel weet dat je PES waardeloos vindt en dat je last hebt van cheat ai. Als je het nog 100x gaat herhalen gaat dat echt niks aan jouw ervaring veranderen, wel in negatieve zin aan het plezier van mensen die hier ook over andere dingen willen praten m.b.t. PES zowel positief als negatief.

Dat geldt ook voor nog eens 10 berichten posten over dat je FIFA gaat kopen.

Kritiek hebben op het spel juichen we allemaal wel toe hier denk ik. Juist als je van elkaar dingen in positieve of negatieve zin herkent in het spel is dat prettig omdat je dan oplossingen kan delen etc.

Ik ben zelf ook fanatiek als het op spellen aan komt, zeker met PES, maar het blijft gewoon een spelletje.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
1nsane schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:09:
[...]

Kerel, van mij hoef je echt niet weg te blijven uit dit topic maar het aantal keren dat je nu over Cheat AI praat, begint me dusdanig de keel uit te hangen dat ik je wil vragen er gewoon mee te stoppen.

Ik denk dat heel Tweakers inmiddels wel weet dat je PES waardeloos vindt en dat je last hebt van cheat ai. Als je het nog 100x gaat herhalen gaat dat echt niks aan jouw ervaring veranderen, wel in negatieve zin aan het plezier van mensen die hier ook over andere dingen willen praten m.b.t. PES zowel positief als negatief.

Dat geldt ook voor nog eens 10 berichten posten over dat je FIFA gaat kopen.

Kritiek hebben op het spel juichen we allemaal wel toe hier denk ik. Juist als je van elkaar dingen in positieve of negatieve zin herkent in het spel is dat prettig omdat je dan oplossingen kan delen etc.

Ik ben zelf ook fanatiek als het op spellen aan komt, zeker met PES, maar het blijft gewoon een spelletje.

Thanks!
Was ik ook van plan hoor! Doe mijn best. Wil jullie topic niet teveel verzieken zoals met eerdere versies.
Vergeet alleen niet dat ik mijzelf ook herhaal omdat ik reageer he? Dus ik reageer daar ook nu niet meer op

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EvertonPride
Hahahaha.

Ik heb ook wel eens matchen er tussen zitten waar het me echt helemaal niet lukt, maar dat heb ik en mijn team ook wel eens als we zondag zelf op het veld staan, net echt dus.

Mijn broertje, die 15 jaar jonger is, klaagt wel eens als we Pes spelen (speelt meer fifa omdat zijn vriendjes dat hebben) dat een grote kans misgaat of een paas niet aankomt. De dag erna was ik naar een match van hem gaan kijken, scoorde hij heel mooi maar had hij ook veel foutieve passen en een wereldkans niet benut. Ik zei na afloop, ey bro net pes dit he. Toen moest hij lachen en vanaf deze maand klaagt hij minder. Goede opvoeding dacht ik zo.

Al met al heb ik me er bij neergelegd dat PES niet foutloos speelt omdat voetbal in het echt ook vaak frustrerend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Zijn er nog tips om afwerking te verbeteren? Ik speel nu regelmatig met myClub het internationaal toernooi tegen de computer (tot vandaag beschikbaar, wilde de speciale zaakwaarnemer dat je krijgt als je het toernooi wint), maar kom niet verder dan de halve finale. Die wedstrijden zijn op professioneel niveau, maar verlies soms met maar 1-0.
Ik heb het idee dat ik best wat kansen weet te creëren, maar het afmaken lukt me nog niet echt. Soms heb ik een mooie voorzet gegeven, om vervolgens net naast te schieten met mijn spits. Richt ik verkeerd? Druk ik de schietknop te snel in? (Spits kopt bijna altijd).

Wellicht ligt het probleem ook bij de spits zelf. Het is Shilton van 69 (witte/bronze bal geloof ik). Ik kan proberen om een betere te halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Ktenolix op 20-10-2016 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is nu uit. Iemand die hem al heeft getest?

Bron: Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Ktenolix schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:01:
Zijn er nog tips om afwerking te verbeteren? Ik speel nu regelmatig met myClub het internationaal toernooi tegen de computer (tot vandaag beschikbaar, wilde de speciale zaakwaarnemer dat je krijgt als je het toernooi wint), maar kom niet verder dan de halve finale. Die wedstrijden zijn op professioneel niveau, maar verlies soms met maar 1-0.
Ik heb het idee dat ik best wat kansen weet te creëren, maar het afmaken lukt me nog niet echt. Soms heb ik een mooie voorzet gegeven, om vervolgens net naast te schieten met mijn spits. Richt ik verkeerd? Druk ik de schietknop te snel in? (Spits kopt bijna altijd).

Wellicht ligt het probleem ook bij de spits zelf. Het is Shilton van 69 (witte/bronze bal geloof ik). Ik kan proberen om een betere te halen.
Qua spits is dat idd wel aan de magere kant. Beter dan dat moet je makkelijk kunnen krijgen! Maakt echt wel verschil. Daarnaast lijkt het zoals altijd ook dat de vorm van je team per dag verschilt (anders nog dan de vorm per speler die je kan zien met live update fitness niveaus).

De ene dag win ik bijv master challenge met gemak en finale met 5-0 terwijl ik bijv gisteren een potje op gemiddeld speelde en na 2-2 op pingels pas won. Dat was trouwens wel extreem, zij hadden 1 schot op goal en ik 14... dat was een kwestie van "computer says no". Ballen voor open goal naast of paal ook al schoot ik beheerst en hun 2e goal was een voorzet van de zijkant tegen het hoofd van mijn verdediger en met een pisboog ging de bal over de keeper in de verre hoek.

Echt alles zit dan tegen hoe goed je ook speelt. Wel weer lekker dat ik hem alsnog op pingels 3-0 won :-)

Het is wel realistisch maar dat interesseert je op het moment zelf natuurlijk niet want je wilt gewoon winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:38:
[...]

Hij is nu uit. Iemand die hem al heeft getest?

Bron: Twitter
Nog niet geprobeerd maar wat voor voordeel heeft dit tov een oudere patch?

Ik heb hem in het begin al gepatched ook met alle BL teams enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

1nsane schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:55:
[...]

Qua spits is dat idd wel aan de magere kant. Beter dan dat moet je makkelijk kunnen krijgen! Maakt echt wel verschil. Daarnaast lijkt het zoals altijd ook dat de vorm van je team per dag verschilt (anders nog dan de vorm per speler die je kan zien met live update fitness niveaus).

De ene dag win ik bijv master challenge met gemak en finale met 5-0 terwijl ik bijv gisteren een potje op gemiddeld speelde en na 2-2 op pingels pas won. Dat was trouwens wel extreem, zij hadden 1 schot op goal en ik 14... dat was een kwestie van "computer says no". Ballen voor open goal naast of paal ook al schoot ik beheerst en hun 2e goal was een voorzet van de zijkant tegen het hoofd van mijn verdediger en met een pisboog ging de bal over de keeper in de verre hoek.

Echt alles zit dan tegen hoe goed je ook speelt. Wel weer lekker dat ik hem alsnog op pingels 3-0 won :-)

Het is wel realistisch maar dat interesseert je op het moment zelf natuurlijk niet want je wilt gewoon winnen
Hm, dat vermoeden had ik ook al. Het is nog de spits die je aan het begin krijgt. :P Zal vanmiddag wel even een top waarnemer kopen voor spitspositie. Misschien heb ik daar ook nog wat scouts voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1nsane schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:59:
[...]

Nog niet geprobeerd maar wat voor voordeel heeft dit tov een oudere patch?

Ik heb hem in het begin al gepatched ook met alle BL teams enz
Het is volgens mij een verbeterde versie van de eerdere option file. Ik had de indruk dat er eventueel ook een tweede divisie toegevoegd zou zijn, maar wellicht dat iemand dat kan bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik heb Locadia, die scoort veel omdat hij fysiek is en omdat hij een goede schot eigenschap heeft. Spitsen die dat bij mij niet hadden, misten ook veel viel mij op. Van dichtbij altijd de gerichte schot knop gebruiken! Bij mij op de pc is dat RT. En niet te hard schieten dan.
Van buiten de 16 gewoon richten en knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Er is nu toevallig een speciale zaakwaarnemer van 20-27 oktober die gericht is op finishers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Ktenolix schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:45:
Er is nu toevallig een speciale zaakwaarnemer van 20-27 oktober die gericht is op finishers :P
haha moest er net aan denken, wel een waardeloze odd voor zwarte ballen maarja, een goud balletje is al hele verbetering voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Pff 2,7% kans op zwart en 15% op goud.. ik spaar nog ff door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Nu online
1nsane schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 21:54:
Pff 2,7% kans op zwart en 15% op goud.. ik spaar nog ff door
Ja inderdaad :w

Zou wat zijn als ze het hele jaar ongeveer deze percentages houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Sjurm schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 23:08:
[...]

Ja inderdaad :w

Zou wat zijn als ze het hele jaar ongeveer deze percentages houden :P
Meh, geloof ik eerlijk gezegd niet, zeler als minder mensen muntjes gaan kopen en de inkomsten terug lopen, bovendien kán je die odds niet laag houden bij een kwartfinale CL bijvoorbeeld, aannemende dat de grote ploegen doorgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb toch 2x speciale zaakwaarnemer en 2x top zaakwaarnemer (A) gekocht. 4x zilver. :')

Maar wel een SS, 2x CS en een LV erbij .. :+ De spitsen zijn sowieso een verbetering, dus hopelijk gaat het maken van goals wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Een zilveren speler in topvorm (lichtblauwe pijl omhoog) en fit.....die zijn soms heel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Ktenolix schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 07:19:
Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb toch 2x speciale zaakwaarnemer en 2x top zaakwaarnemer (A) gekocht. 4x zilver. :')

Maar wel een SS, 2x CS en een LV erbij .. :+ De spitsen zijn sowieso een verbetering, dus hopelijk gaat het maken van goals wat makkelijker.
Ja precies en er komen denk ik wel leukere waarnemers op den duur zoals kwartfinale CL en el clasico sterren enz.

Uiteindelijk zijn we nu met z'n allen vaak wel teleurgesteld in de percentages qua kans op zwart maar het zit ook wel een beetje tussen onze oren. Immers moet je, om de percentages met 2016 te vergelijken, eigenlijk goud en zwart bij elkaar optellen omdat goude ballen tegenwoordig 80-84 zijn en in 2016 was dat ook zwart.

Als ik er aan terug denk hoe vaak ik in 2016 wel niet een zwarte bal kreeg (ik blij) om vervolgens een speler van 80 ofzo te krijgen (ik geloof dat ik bijvoorbeeld Ogbonna80 wel tig keer gekregen heb).

Zwart is nu ten minste echt een topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Inmiddels heb ik m'n team wat bijgeschaafd, heb het nu zo staan:

Gaitan88--Chicharito87--Mertens89

James89--Iniesta92--Willian89

Luis87--Pique88--Bonucci87--Vertonghen90

-----------------Leno85--------------------

Wat wel grappig is trouwens, chicharito is een completere spits dan ik dacht, sterker nog, ik had een 4ster scout kopbal, de beste speler daar in is chicharito! Hij kan dus ondanks z'n lengte nog goed koppen ook.

Echter zou ik nog wel een echte killer willen uit de categorie big 5 en liefst nog een iets betere keeper hoewel ik moet zeggen dat men bij Konami wel z'n best gedaan heeft om de keepers beter te maken.

Nu is bij mij alles zwarte bal behalve de keeper en de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Nu online
1nsane schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 09:57:
Inmiddels heb ik m'n team wat bijgeschaafd, heb het nu zo staan:

Gaitan88--Chicharito87--Mertens89

James89--Iniesta92--Willian89

Luis87--Pique88--Bonucci87--Vertonghen90

-----------------Leno85--------------------

Wat wel grappig is trouwens, chicharito is een completere spits dan ik dacht, sterker nog, ik had een 4ster scout kopbal, de beste speler daar in is chicharito! Hij kan dus ondanks z'n lengte nog goed koppen ook.

Echter zou ik nog wel een echte killer willen uit de categorie big 5 en liefst nog een iets betere keeper hoewel ik moet zeggen dat men bij Konami wel z'n best gedaan heeft om de keepers beter te maken.

Nu is bij mij alles zwarte bal behalve de keeper en de spits.
Tering, jij hebt geen zwarte ballen meer nodig :9
Komen ze vooral uit speciale zaakwaarnemers of heb je ze uit topzaakwaarnemers?

Chicarito is fijne speler inderdaad, ik wissel hem af met RVP die nog vrij aardige schooting stats heeft.
Heb Luis Enrique aangeschaft, dus ik hoef me geen zorgen meer te maken of de trainer de spelers aankan.
Bij mij ontbreekt het aan vleugelspelers, links/rechtsback en een keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Sjurm schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:18:
[...]

Tering, jij hebt geen zwarte ballen meer nodig :9
Komen ze vooral uit speciale zaakwaarnemers of heb je ze uit topzaakwaarnemers?

Chicarito is fijne speler inderdaad, ik wissel hem af met RVP die nog vrij aardige schooting stats heeft.
Heb Luis Enrique aangeschaft, dus ik hoef me geen zorgen meer te maken of de trainer de spelers aankan.
Bij mij ontbreekt het aan vleugelspelers, links/rechtsback en een keeper.
Nooit genoeg zwarte ballen :P

Over die trainers hoef je je tegenwoordig sowieso weinig zorgen meer te maken, je krijgt tegenwoordig van die tickets om de capaciteit van je trainer te upgraden. Daarom heb ik ook "exposito" gehaald die ik nu voor mijn topteam gebruik ipv enrique of zidane. Die laatste twee hebben standaard wel hogere capaciteit maar je kan je trainer dus tegenwoordig upgraden dus maakt het ook niet meer uit als je trainer standaard lager is.

Exposito werkt top voor mijn spelers, kan ten minste met 2 AM en 1 CM spelen als ik dat wil. James op CM is 83 en speelt dan ook drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:16
Heb het dit jaar wel zwaarder in MLO. Wissel goede dagen af met slechte dagen. Vorig jaar had ik een winst percentage van rond de 70% nu <40%. Moet wel zeggen dat ik vorig jaar best snel ster spelers voorin had lopen. Begon met Griezmann, kreeg Di Maria, Baggio en Messi kort daarna.

Dit jaar Iniesta als enige zwarte bal gekregen. Nog wel Torres, Dirk Kuyt en Milik, dat was dan mijn voorhoede. Gisteren maar geprobeerd om winners amongst winners van deze week te winnen om 3 ballen te mogen trekken. Met pijn en moeite gelukt en zo begon het ballen trekken..

Eerste bal goud, Fellaini, best redelijk maar heb met Iniesta en Strootman al redelijk goede CMFs. Tweede bal onbekende zilveren gast. En derde bal...zwarte bal...de spits die ik nodig had Suarez! Ben nu superblij en kan nu wat makkelijker kansen afmaken voorin.

Vraagje ik krijg steeds van die tactical training kaartjes, waar kan ik die gebruiken? Ik heb het dus niet over die get familiar with formation kaartjes of die ook heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Freshnub schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:38:
Dit jaar Iniesta als enige zwarte bal gekregen. Nog wel Torres, Dirk Kuyt en Milik, dat was dan mijn voorhoede. Gisteren maar geprobeerd om winners amongst winners van deze week te winnen om 3 ballen te mogen trekken. Met pijn en moeite gelukt en zo begon het ballen trekken..

Eerste bal goud, Fellaini, best redelijk maar heb met Iniesta en Strootman al redelijk goede CMFs. Tweede bal onbekende zilveren gast. En derde bal...zwarte bal...de spits die ik nodig had Suarez! Ben nu superblij en kan nu wat makkelijker kansen afmaken voorin.

Vraagje ik krijg steeds van die tactical training kaartjes, waar kan ik die gebruiken? Ik heb het dus niet over die get familiar with formation kaartjes of die ook heten.
Heb je een goed team!
Vergeet niet dat je subtop spelers kunt trainen en laten spelen om tot een beter niveau te komen.
Zo heb ik bijv een cm van 77. Elke keer als ik een baggerspeler trek die cm is oid, dan maak ik daar een hulptrainer van om die speler cm van 77 te upgraden. Hij is nu 80.

Ik stel ook elke wedstrijd mandekking in om een aantal spitsen af te stoppen. Niet de algemene mandekking bij als geavanceerde verdedigingstactiek want dan kan je maar 1 speler aangeven die je wilt dekken maar die dekkingsinstellingen lager in het tactiekmenu.
Daar kan je bij elke speler aangeven wie hij moet dekken.

Verder is het handig vind ik om, als een tegenstander met maar 3 verdedigers speelt, de aanvalstactiek in te stellen op vastzetten op de flanken. Verdedigers trek je dan uit elkaar, waardoor je veel ruimte krijgt om het uit te tikken. Ook kan je zo ff een bal verplaatsen door de lucht naar de andere flank.

Tactical training kaartjes kan je in ploeg management scherm gebruiken. Submenu ploeg. Dus niet submenu trainer.
Verhoogt de chemie van de ploeg zeg maar.

Winners amongst winners zaakwaarnemer? Waar vind ik die?

Zit nu zelf in divisie 5.

[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 23-10-2016 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
Doe je goed, divisie 5. Ik zit nog in 8, met +-750 rating.

Die winner amongst winners is gewoon het wekelijkse online toernooi, waarna je 3 finisher agent ballen mag trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Freshnub schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 16:09:
Doe je goed, divisie 5. Ik zit nog in 8, met +-750 rating.

Die winner amongst winners is gewoon het wekelijkse online toernooi, waarna je 3 finisher agent ballen mag trekken.
Huh? Heb je een hoge rating voor de divisie waarin je zit.

Ok zal ff kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
Harribo schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 18:47:
[...]

Huh? Heb je een hoge rating voor de divisie waarin je zit.

Ok zal ff kijken
Ja ik won van de eerste tien games 8 ofzo, waardoor mijn rank per game soms 50-60 omhoog ging. Het gekke is dus dat ik dus in divisie 8-9 zit, maar alleen maar speel tegen gasten rond de 700. Dit maakt het lastiger om dit jaar door te dringen tot divisie 3 en lager.

Het is volgens mij iets nieuws dit jaar, dat de eerste 10 games je ranking/niveau bepalen ongeacht je divisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Freshnub schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:38:
...

...
Wat voor soort competitie is dat? Die wil ik ook wel eens proberen dan. Dit weekend de Britse competitie challenge cup (o.i.d.) tegen de COM gespeeld en de finale gewonnen met 1-0 in de verlenging. Zeer zakelijk uitgespeeld. :p Daar kreeg ik een speciale zaakwaarnemer voor spelers uit de Britse competitie. Helaas maar 0.8% kans op zwart. Ik kreeg brons. :/ Jammer van de moeite.

Heb nu trouwens wel een heerlijke spits, C. DIABATÉ. Lang (1m94), fysiek erg sterk (90+), en goed in koppen (±80). Ideale spits. Zeker met Nani op rechts en Quaresma op links (beide sterk in voorzetten). :)

Gisteren ook voor het eerst online divisie gespeeld. Twee wedstrijden, beide gelijk gespeeld. Wel spannend. :) Bijna naar divisie 11. :+

In ander nieuws, deze website bevat een database met alle spelers in pes17 met daarbij hun info. Het toffe is dat deze site ook de scout combinaties laat zien om ze te krijgen. 100% Combinaties, of met alleen gebruik van 'gratis' scouts (d.w.z. alle scouts behalve Nationaliteit scouts en Huidige club scouts -- die moet je via de Action House bemachigen).

[ Voor 14% gewijzigd door Ktenolix op 24-10-2016 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ktenolix schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 08:55:
[...]

Wat voor soort competitie is dat? Die wil ik ook wel eens proberen dan. Dit weekend de Britse competitie challenge cup (o.i.d.) tegen de COM gespeeld en de finale gewonnen met 1-0 in de verlenging. Zeer zakelijk uitgespeeld. :p Daar kreeg ik een speciale zaakwaarnemer voor spelers uit de Britse competitie. Helaas maar 0.8% kans op zwart. Ik kreeg brons. :/ Jammer van de moeite.

Heb nu trouwens wel een heerlijke spits, C. DIABATÉ. Lang (1m94), fysiek erg sterk (90+), en goed in koppen (±80). Ideale spits. Zeker met Nani op rechts en Quaresma op links (beide sterk in voorzetten). :)

Gisteren ook voor het eerst online divisie gespeeld. Twee wedstrijden, beide gelijk gespeeld. Wel spannend. :) Bijna naar divisie 11. :+

In ander nieuws, deze website bevat een database met alle spelers in pes17 met daarbij hun info. Het toffe is dat deze site ook de scout combinaties laat zien om ze te krijgen. 100% Combinaties, of met alleen gebruik van 'gratis' scouts (d.w.z. alle scouts behalve Nationaliteit scouts en Huidige club scouts -- die moet je via de Action House bemachigen).
Heb laatst ook winners amongst winners gespeeld. Kreeg nb Y Toure! Cm. Handug.

Over je fysieke spits. Ik heb Locadia,78, scoort meer dan 1x per 2 wedstrijden. Zelfs soms tegen topverdedigers. Komt gewoon omdat hij lang en fysiek is. Tel daarbij een goed schot en dat blijkt dus redelijk te werken.

Maar tegen topteams, elk 85+, waar ik nu tegen strijd is het extreem moeilijk om te winnen. De tegenstander is vooral vaak eerder bij de bal valt mij op.
Maar ach ik doe het redelijk met mijn team.
In het echt kan mijn team het ook niet winnen van een Barca niveau team.

Over die pesdb, je kunt ook zien wat voor eigenschappen iemand extra krijgt als hij een niveau groeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Nou wat een feest. Gisteren maar eens WaW cup geprobeerd. Ik kreeg op een of andere manier alleen maar tegenstanders die best veel topspelers in z'n team hadden. Eerste tegenstander:

Afbeeldingslocatie: https://s14.postimg.org/s24te8sg1/c2dc84da_2f8e_4412_a0f4_cb0429d14357.jpg

Ik had die wedstrijd nog aardig onder controle en kwam zelfs in de eerste helft op voorsprong met 1-0. In de tweede helft scoorde hij 1-1. Met nog maar een paar minuten op de klok maakte ik de 2-1 (en sprong een gat in de lucht :p). Ik dacht; oke en nu zakelijk uitspelen. Vervolgens is m'n tegenstander binnen een paar simpele tikjes voorbij m'n verdediging en schiet em hard in het doel. 2-2 in blessuretijd. :( Uiteindelijk in de verlenging verloren met 2-3.

Tweede potje was ook weer tegen een tegenstander met een aantal topspelers, waaronder Ronaldo, Özil en nog een aantal. Compleet weggespeeld. 5-1 verloren.

Derde potje, je raad het al, een tegenstander met weer best wat topspelers, Neymar, Messi, enz. Gelukkig wedstrijd gestaakt vanwege een zeer rukke verbinding.

Hoe kan het dat ik alleen maar zulke tegenstanders tref? Ik heb zelf een 3* team als ik m'n beste spelers opstel (incl. bank). Daarin zijn Robben en Nani de enige echte topspelers. Robben de enige zwarte bal (huurbasis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Ja bizar maar volgens mij zijn er gasten tussen die zo slim waren om de online pre-order te nemen ipv de andere edities daar zaten 2x 80+ barca waarnemers extra bij.. plus dat er lui zijn die niks anders doen heel de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

1nsane schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 21:02:
Ja bizar maar volgens mij zijn er gasten tussen die zo slim waren om de online pre-order te nemen ipv de andere edities daar zaten 2x 80+ barca waarnemers extra bij.. plus dat er lui zijn die niks anders doen heel de dag
Ja dat snap ik, maar dan zou zijn team toch meer sterren moeten hebben en zou ik hem toch niet zo snel als tegenstander moeten krijgen?

Gisteren even die vaardigheidstrainingen gedaan voor wat GP. Van 40k naar 60k en moet er nog een paar op goud halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Tja, ik wacht gewoon lekker tot er een waarnemer komt waarmee je voor de verandering wat meer kans hebt op toppers.

Waarschijnlijk zal dat pas na de winterstop zijn.

Tot die tijd zullen we nog wel een aantal waarnemers krijgen in de trant van:

- Best of October / November / December
- National stars
- Legends
- Great stoppers
- etc etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
Ktenolix schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 07:45:
[...]

Ja dat snap ik, maar dan zou zijn team toch meer sterren moeten hebben en zou ik hem toch niet zo snel als tegenstander moeten krijgen?

Gisteren even die vaardigheidstrainingen gedaan voor wat GP. Van 40k naar 60k en moet er nog een paar op goud halen. :)
Van wat ik begrijp let het spel tijdens toernooien niet op je rank of het niveau van je team. Daarom zie je ook in die toernooien al die 5 sterren teams, omdat zij ook weten dat de kans bestaat dat ze tegen een < 5 elftal uit zullen komen. Dit maakt het extra lastig voor teams met niet zoveel ster spelers. Vaak kan je wel winnen van dit soort gasten, aangezien de meeste niet echt PES kunnen, en hopen dat Ronaldo alles voor ze automatisch doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1nsane
Zoals ik al dacht, Konami heeft weer "uitgepakt" met 2 speciale waarnemers.. 1 summerstar signings met 0,8% op zwart en new faces dp met 3,1%. Alleen die 3,1% is maar 1 speler.. Pjanic van 85...

Dat wordt weer lekker GP sparen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

1nsane schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 23:48:
Zoals ik al dacht, Konami heeft weer "uitgepakt" met 2 speciale waarnemers.. 1 summerstar signings met 0,8% op zwart en new faces dp met 3,1%. Alleen die 3,1% is maar 1 speler.. Pjanic van 85...

Dat wordt weer lekker GP sparen :-)
Heb het gezien inderdaad. Er is nu ook een nieuwe online cup, 'Winner Takes All', waarbij je één wedstrijd speelt en moet winnen. Reward is de speciale zaakwaarnemer 'new faces' (1e keer).
Gisteren maar eens geprobeerd. Heb heel erg vies gewonnen, voelde me haast schuldig. Mijn Ajax tegen zijn Barcelona. Met 2-2 de verlenging in gegaan. Na een voorzet bij zijn doel wat gerommel door de keeper, die had de bal niet klemvast. Robben (van mij) stond er in de buurt en kon de bal pakken met een staande tackle. Daarop pakte een verdediger van hem de bal weer, maar Robben was nog in de buurt -> weer staande tackle en de bal komt weer los en rolt héél smerig zachtjes het doel van hem in. 3-2 voor mij. :D Dit was in de laatste paar minuten. Als ik hem was, had mijn controller het niet overleefd. :P De zaakwaarnemer die ik kreeg resulteerde in een zilveren bal, een keeper.

Ik zit nu op 110k GP en 900 coins. Iemand tips wat ik met die coins kan? Gp bewaar ik voor een fatsoenlijke zaakwaarnemer. Heb geen zin om met die auction house bezig te gaan, bloedirritant. Heb wel gekeken naar een nieuwe trainert, maar weet niet waar ik daarbij op moet letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Ktenolix schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:15:
[...]

Heb het gezien inderdaad. Er is nu ook een nieuwe online cup, 'Winner Takes All', waarbij je één wedstrijd speelt en moet winnen. Reward is de speciale zaakwaarnemer 'new faces' (1e keer).
Gisteren maar eens geprobeerd. Heb heel erg vies gewonnen, voelde me haast schuldig. Mijn Ajax tegen zijn Barcelona. Met 2-2 de verlenging in gegaan. Na een voorzet bij zijn doel wat gerommel door de keeper, die had de bal niet klemvast. Robben (van mij) stond er in de buurt en kon de bal pakken met een staande tackle. Daarop pakte een verdediger van hem de bal weer, maar Robben was nog in de buurt -> weer staande tackle en de bal komt weer los en rolt héél smerig zachtjes het doel van hem in. 3-2 voor mij. :D Dit was in de laatste paar minuten. Als ik hem was, had mijn controller het niet overleefd. :P De zaakwaarnemer die ik kreeg resulteerde in een zilveren bal, een keeper.

Ik zit nu op 110k GP en 900 coins. Iemand tips wat ik met die coins kan? Gp bewaar ik voor een fatsoenlijke zaakwaarnemer. Heb geen zin om met die auction house bezig te gaan, bloedirritant. Heb wel gekeken naar een nieuwe trainert, maar weet niet waar ik daarbij op moet letten.
Met die coins kan je best veel, meer dan met GP eigenlijk.

- Contracten van spelers verlengen (zou ik niet doen, kan je ook met GP doen)
- Trainers aannemen die je nog niet unlocked hebt (kost voor de toptrainers veel coins)
- Spelers aantrekken via top of special waarnemer (250 coins per keer)
- Uithoudingsvermogen van je spelers herstellen (kost 30 coins per keer)

Ik zou m'n GP en coins lekker sparen en bewaren om spelers te halen via speciale zaakwaarnemer als er weer een keer een CL waarnemer is ofzo, dan heb je veel meer kans op toppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerusalem
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-09 10:11
Zo, 110k GP en 900 coins.
Wat zijn jullie geduldig en kunnen jullie goed sparen zeg :P
Daar kan je 14 x mee draaien. Ik had het wel geweten ;)

Ik maak alles meteen op, ben daar veel te ongeduldig voor. Zelfs mijn verkregen scouts ga ik niet goed mee om. Moet dat eens proberen om te combineren, maar het is dan echt geduldig wachten tot je de juiste scout ontvangt.
Mijn eigen team ondertussen:

-----------------------------------------Trapp (83)----------------------------------------
Mario Fernandez (80)-----Varane (86)---Vidal (88)--------Alex Sandro (86)
---------------Marchissio (88)-------Ramsey (84)-----------Rabbiot (81)--------
Ronaldo (88)-------------------Luuk de Jong (83)------------------Neymar (93)

- Soms ook Ronaldo in de spits en dan Vitolo (83) rechtsbuiten.
- Ik heb hogere ranking middenvelders (Raketic (85), Gabi (82), James (88) op de bank voor Rabbiot. Wat een beest is dát zeg, mocht je die krijgen (zilvere bal en start als 79).....niet weg doen!
- Luuk de Jong is echt geweldig als je vaak vanaf de flanken speelt met voorzetten. Wat een heerlijke kopper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Tjemig zo'n team droom ik van

Heb laatst Y. Toure als cm maar ondanks zijn hoge rating kan ik er weinig mee. Gewoon te traag of zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1nsane
Harribo schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:32:
Tjemig zo'n team droom ik van

Heb laatst Y. Toure als cm maar ondanks zijn hoge rating kan ik er weinig mee. Gewoon te traag of zo
Je moet het tijd geven. Kom ik nu ook achter want naast dat je de speler zelf kan trainen en je tg naar 99 kan halen merk ik dat het klopt van die adaptive AI.

Ik heb een stuk of 3 verschillende teams: pulp, jong en top.

Omdat ik met die 3 teams regelmatig speel merk ik dat afgezien van de tg die al een tijdje 99 is mn teams steeds beter gaan samenspelen nogsteeds, sterker nog, mn pulpteam speelt beter dan mn topteam 1,5 a 2 maanden geleden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1nsane
Jerusalem schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:02:
Zo, 110k GP en 900 coins.
Wat zijn jullie geduldig en kunnen jullie goed sparen zeg :P
Daar kan je 14 x mee draaien. Ik had het wel geweten ;)

Ik maak alles meteen op, ben daar veel te ongeduldig voor. Zelfs mijn verkregen scouts ga ik niet goed mee om. Moet dat eens proberen om te combineren, maar het is dan echt geduldig wachten tot je de juiste scout ontvangt.
Mijn eigen team ondertussen:

-----------------------------------------Trapp (83)----------------------------------------
Mario Fernandez (80)-----Varane (86)---Vidal (88)--------Alex Sandro (86)
---------------Marchissio (88)-------Ramsey (84)-----------Rabbiot (81)--------
Ronaldo (88)-------------------Luuk de Jong (83)------------------Neymar (93)

- Soms ook Ronaldo in de spits en dan Vitolo (83) rechtsbuiten.
- Ik heb hogere ranking middenvelders (Raketic (85), Gabi (82), James (88) op de bank voor Rabbiot. Wat een beest is dát zeg, mocht je die krijgen (zilvere bal en start als 79).....niet weg doen!
- Luuk de Jong is echt geweldig als je vaak vanaf de flanken speelt met voorzetten. Wat een heerlijke kopper.
Dat is wel lekker team hoor! Tja nu met die inlog campagne is het wel makkelijker sparen elke dag 10k gp erbij.

Je kan niet alleen beter sparen tot er een betere waarnemer is, je kan het beste meerdere verschillende teams hebben.

Ik speel mn gemiddeld potjes met mn pulpteam waar spelers van rond de 80 in staan bijvoorbeeld en dat scheelt echt in de contractkosten.

Omdat je op die manier je gouden en zilveren aanwinsten ook nog eens gebruikt kan je er af en toe een weg doen als je zn contract niet wilt verlengen en/of je toevallig een net betere speler krijgt.

In principe ga je op die contract kosten het hardst nat dus op die manier kan je maximaal harken zonder per se te gaan "farmen" wat veel mensen doen wat alleen maar saai is en bullshit.

Mn topteam nu:

Gaitan89-chicharito88-mertens89

James89-iniesta92-willian90

Luis88-pique89-vertonghen90-bonucci87

Leno86

[ Voor 3% gewijzigd door 1nsane op 02-11-2016 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Jouw pulpteam is mijn normale team.

Maar scheelt in de kosten als je met je pulp team speelt?
Nou je verliest ook meer waardoor je per wedstrijd een stuk minder geld krijgt lijkt me.
Ik hoef met mijn team over het algemeen niet te proberen te winnen van een topteam.
Het valt mij trouwens dan op dat mijn spelers opeens sloom worden en geen ballen meer kunnen aannemen etc om het verschil in klasse te compenseren.
Ach blijf ik gewoon lekker in de vijfde divisie hangen of zo.

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 03-11-2016 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Die nieuwe zaakwaarnemer pakte weer dramatisch uit. Had 230.000 GP gespaard. 60k uitgegeven, 5 zilver, 1 goud. Gouden speler zit nu op de bank..

Misschien gewoon niet laten verleiden en paar weken/maanden wachten op betere zaakwaarnemers, want dit is zonde en frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Welke betere zaakwaarnemers?
Voorlopig zie ik ze nog niet.
En tot die tijd speel ik ook graag met betere spelers.
Het is gewoon niet anders. Door steeds te draaien verhoog ik wel de kans.
Toch hebben contracten verlengen voor mij de eerste prio daarna pas draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Laatst online: 14:13

KipCurreh

Nightcrawler

Voor diegenen die geïnteresseerd zijn, PTE patch 2.0 is uit !

http://ptepatch.blogspot....tch-2017-20-released.html

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Nu online
Monda schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 10:26:
Die nieuwe zaakwaarnemer pakte weer dramatisch uit. Had 230.000 GP gespaard. 60k uitgegeven, 5 zilver, 1 goud. Gouden speler zit nu op de bank..

Misschien gewoon niet laten verleiden en paar weken/maanden wachten op betere zaakwaarnemers, want dit is zonde en frustrerend.
Ik liet mij ook weer eens verleiden. Ik kan wel alles opsparen, maar dan blijf ik eeuwig met een matig team zitten. Zelfde voornemen als altijd: doorgaan tot een gouden/ zwarte speler. Ik heb 12 ballen geopend... en de gouden werd een keeper :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Sjurm schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:12:
[...]

Ik liet mij ook weer eens verleiden. Ik kan wel alles opsparen, maar dan blijf ik eeuwig met een matig team zitten. Zelfde voornemen als altijd: doorgaan tot een gouden/ zwarte speler. Ik heb 12 ballen geopend... en de gouden werd een keeper :'(
Hahaha zo verschrikkelijk zuur! Heb bij 1 van de eerste zaakwaarnemers precies hetzelfde gehad. Ook eindelijk 1 zwart en was een keeper.
Misschien gewoon echt de zaakwaarnemers uitkiezen en dan maximaal 5x draaien oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:34
Ik heb de PES Galaxy patch, is deze dit jaar beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerusalem
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-09 10:11
Hoe kan je online juichen als je hebt gescoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Jerusalem schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 13:43:
Hoe kan je online juichen als je hebt gescoord?
Staat erbij vermeld toch? Gelijk na een doelpunt linkerstick omhoog (geloof ik) om vervolgens ook a,b,x of y knop in te drukken. Elke knop correspondeert met een speciale manier van juichen. Je moet dit wel snel doen geloof ik, voordat de ander jouw moment wegdrukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PES 2017 op de PS4 Pro.

Zie de verschillen:

:9~

• Sluuz
Welke verschillen? Patch is er nog niet.

Verwijderd

Sluuz schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:22:
Welke verschillen? Patch is er nog niet.
Ik dacht dat de Pro patch al actief was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz

• Sjurm
  • Nu online
Konami is weer eens lekker bezig hoor.
Altijd alles maar uitstellen en steeds weer valse beloftes. De drie nieuwe stadions komen nu niet naar de PC (overigens belachelijk hoe lang het duurt voordat ze überhaupt komen), terwijl eerst werd toegezegd dat ze wel naar PC zouden komen.
En oh, Konami heeft zo'n 'geweldige' support dat ze reageren op vragen van gebruikers e.d. Dat komt gewoon doordat de community nogal klein is dus zo moeilijk is dat niet. Maar alle simpele updates e.d. die worden beloofd blijven maar uitgesteld worden of geannuleerd. Het is dat je als PC gamer een geweldige moddingcommunity hebt en helemaal geen Konami nodig hebt voor extra stadions en fatsoenlijke graphics. Eigenlijk zouden ze wat mij betreft beter sws kunnen stoppen met het uitgeven van de game op de oude consoles en PC als ze er toch geen moer om geven. Maarja, PC is makkelijk geld verdienen en modders die zij niet hoeven te betalen zorgen ervoor dat de game nog enigszins speelbaar is. Lekker makkelijk.

• Sluuz
Tsja, PES is altijd op de eerste plek een console footy geweest en zal dat altijd wel blijven denk ik. Je wist van tevoren dat de PC versie weer karig zou zijn.

• Sjurm
  • Nu online
Sluuz schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:28:
Tsja, PES is altijd op de eerste plek een console footy geweest en zal dat altijd wel blijven denk ik. Je wist van tevoren dat de PC versie weer karig zou zijn.
Ja uiteraard en uiteindelijk maakt dat me niet zoveel uit. Ik verbaas me er gewoon elke keer weer over hoe traag Konami met alles is en hoe weinig uitleg ze geven bij hun problemen. Dit geldt ook voor de PS4 en Xbone. Vorig jaar duurde het echt bizar lang voordat ze alle teams op orde hadden. Dan vraag ik me echt af met hoeveel mensen ze daar aan deze game werken, als PC modders zulke zaken vele malen sneller hebben geregeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:15

Mauz1978

Console War Veteran

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 17:45:
[video]

PES 2017 op de PS4 Pro.

Zie de verschillen:

Weer een hoog spelniveau Dennis ;). Iig dank voor je bericht in het andere forum, nu als DL maar 34,99 - hier zat ik op te wachten :D

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 17:45:
[video]

PES 2017 op de PS4 Pro.

Zie de verschillen:

Nou op m'n eigen normale ps4 ziet het er strakker uit dan dit :+

Trouwens op de valreep eergister met de legends nog even Tevez gekregen, eindelijk dus een goeie spits, hoewel hij SS is maar speelt wel grandioos voorin! Ook Douglas Costa nog, man wat een geweldenaar is dat op links.

[ Voor 27% gewijzigd door 1nsane op 18-11-2016 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1nsane schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:19:
Nou op m'n eigen normale ps4 ziet het er strakker uit dan dit :+
Was mijn fout: ik dacht dat de PS4 Pro patch er al was.

• Paul.tjuh1986
Ben die ballen beu.. teveel tegenvallers en het kost me teveel. Me team is top, maar kan nog steeds beter :-)

Ben nu met scouts bezig, alleen nog geen auction gewonnen.
Bied tot de 60K voor een 5 ster scouts, maar no luck tot nog toe.
Iemand ervaring met hoeveel je ongeveer moet bieden?
Zie dat sommige al bij de eerste ronde bieding al tot 100K, die sla ik maar over ;)

• 1nsane
Paul.tjuh1986 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:40:
Ben die ballen beu.. teveel tegenvallers en het kost me teveel. Me team is top, maar kan nog steeds beter :-)

Ben nu met scouts bezig, alleen nog geen auction gewonnen.
Bied tot de 60K voor een 5 ster scouts, maar no luck tot nog toe.
Iemand ervaring met hoeveel je ongeveer moet bieden?
Zie dat sommige al bij de eerste ronde bieding al tot 100K, die sla ik maar over ;)
Tja, voor rond de 100k moet je echt wel een 5 sters kunnen krijgen. Een maat van me die op de PS3 speelt krijgt 5sters bij bosjes zowat maar ik heb zowaar vorige week voor het eerst een 5 sters gekregen nadat ik een pot won die na 90min 1-1 was en ik uiteindelijk in de verlenging met 7-1 won.

Als je echt gericht een scout wilt halen omdat je met die ene erbij 100% een topper kan halen dan zou ik er best 100k+ voor willen sparen maar dan zal ik echt eerst meer 5sters scouts moeten hebben om dan een fatsoenlijke combi te kunnen maken.

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 16:24
Kan iemand mij vertellen hoe ik de namen bij de VERSUS mode aanpas? Als ik die probeer aan te passen (Gegevens1) naar iets anders, en ik druk op R2, staat er altijd weer Gegevens1. Heb het al meerdere keren geprobeerd maar het lijkt niet te pakken. Kan via Google ook niet echt veel vinden.

(plus: als iemand nog een tip heeft voor een Option File dan houd ik mij aanbevolen :) )

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:19
DLC met Liverpool: YNWA bij de intro. Episch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
1nsane schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:44:
[...]

Tja, voor rond de 100k moet je echt wel een 5 sters kunnen krijgen. Een maat van me die op de PS3 speelt krijgt 5sters bij bosjes zowat maar ik heb zowaar vorige week voor het eerst een 5 sters gekregen nadat ik een pot won die na 90min 1-1 was en ik uiteindelijk in de verlenging met 7-1 won.

Als je echt gericht een scout wilt halen omdat je met die ene erbij 100% een topper kan halen dan zou ik er best 100k+ voor willen sparen maar dan zal ik echt eerst meer 5sters scouts moeten hebben om dan een fatsoenlijke combi te kunnen maken.
1 x 5 sterren + 2 x 4 sterren moet volgens mij wel lukken om een topper te halen (zwarte bal).
Je kan in ieder geval ook wat gerichter scouten.

Het kost wat, maar is beter dan die lompe ballen trekken in ieder geval. Ben dat zo beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Paul.tjuh1986 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:22:
[...]

1 x 5 sterren + 2 x 4 sterren moet volgens mij wel lukken om een topper te halen (zwarte bal).
Je kan in ieder geval ook wat gerichter scouten.

Het kost wat, maar is beter dan die lompe ballen trekken in ieder geval. Ben dat zo beu.
Nee, dat kan niet, als je een 5sters neemt en er dan 4sters bij plakt, dan kan je geen zwarte bal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
1nsane schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:52:
[...]

Nee, dat kan niet, als je een 5sters neemt en er dan 4sters bij plakt, dan kan je geen zwarte bal krijgen.
Das flauw :'(
Goed we zien het wel.. inmiddels al we twee veilingen gewonnen (4 sterren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Trouwens, volgens mij kloppen die percentages voor geen meter met die nieuwe DLC waarnemer. Ik zat eens te kijken en ik heb een odd van 0,8% op zwart, best knap, er zitten 101 spelers in waarvan 3 zwarte ballen die ik alle 3 niet heb. Hoe kan je dan in godsnaam op 0,8% uitkomen?

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste