Dank voor je antwoord Guidoh :-)
Inderdaad, divisies zouden dat moeten oplossen maar ik speel nu in divisie 7 en daar is het verschil best wel groot.
Geen team van < gemiddeld 75 maar ik ervaar dat het verschil tussen een zwarte en een gouden bal speler groot is.
Teams die gelijk of minder aan mijn team zijn, win ik vaak wel maar tegen teams met echte toppers kan ik het zo goed als vergeten. Ik krijg helemaal geen tijd om over te spelen dan.
Ik bedoel te zeggen, het spel is wel erg afhankelijk van hoe goed je spelers zijn.
Nu is dat in het echt ook zo maar ik zou het leuker vinden als iemands kunde wat meer beloond werd. Niet door het trekken van de kleur van de ballen.
Ik vind MyClub het leukst. Anders speel je volgens mij steeds tegen Barca, Real etc
Offline vind ik niets aan, te voorspelbaar.
Maar ik zal het ff aan kijken anders moet ik maar een ander spel spelen. Het moet natuurlijk wel leuk blijven
Maar het wordt mij moeilijk gemaakt daar echt een keuze in te maken. De ene avond wordt ik blij van alles wat mee zit, terwijl ik de andere avond weer alles verlies omdat dan alles tegen zit en daar gefrustreerd over ben. En dat wisselt dus elkaar af.
[
Voor 20% gewijzigd door
Harribo op 09-10-2016 22:23
]