[MULTI] Pro evolution Soccer 2017

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:32
Zit je niet eens heel ver af van het verwachte aantal gouden ballen ;)

Hier had iemand tijd over en die heeft even de kansverdeling voor legends uitgewerkt:
https://m.reddit.com/r/WE...spin_for_getting_legends/

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:09
Iemand toevallig een option file met de echte shirts van onder andere de Championship erin? Zoek alles af maar nog steeds niets gevonden.

• Krishh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 15:53
Granaatappel schreef op donderdag 29 september 2016 @ 16:32:
Iemand toevallig een option file met de echte shirts van onder andere de Championship erin? Zoek alles af maar nog steeds niets gevonden.
Kijk op pesgaming.com en dan bij options file editing 2017.
Daar staan genoeg gebruikers die verschillende kits hebben.

Er staan daar zelfs volledige kits bij en er is ook een topic waarbij teams worden gedeeld die je gemakkelijk kunt importeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:39
Monda schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:38:
Wat een tyfus frustrerend spel is het toch soms...
120.000 GP uitgegeven (10k over)... 25% kans op goud...
10 zilveren en 2 gouden ballen, waarvan 1 keeper...
Echt onvoorstelbaar!

Zelfs mn kinderen 5x laten drukken omdat ik dacht dat het aan mij lag...
Gaat bij mij net zo. Alles in het werk gesteld om al dat geld op te hoesten, ene zilveren bal na de andere.
masterjula schreef op woensdag 28 september 2016 @ 18:56:
[...]

Heel klein tipje dat ECHT al zo is sinds ik geloof de FIFA 13 tijd;

JE KUNT NIET EEN BAL UIT DE DRAAI GOED INSPELEN. :|

Edit: het is niet onmogelijk, maar de kans dat het mis gaat is zeer groot.

Dat je dat nog steeds niet weet zeg.. :9 Je wilt als ware iemand in je rug aanspelen, dat kan gewoon simpelweg niet. Niet in het echt en ook niet in de game. Dus eerst draaien, dan spelen.
Hoe simpel het ook klinkt, veel mensen die voetbal spellen spelen houden hier geen rekening mee.

Maar goed, laat ik het zo zeggen; wat had je verwacht dan? Dat hij hem in eens uit de lucht zou gaan nemen? Middelmatige Pantic van 78? Nope. Hij heeft gewoon moeite met aannemen van een bal uit de lucht, omdat hij o.a. niet zo goed is in dit aannemen.

Is dit het probleem? JUP. Trust me.Speel al tig jaren dit soort spellen, en dan weet je inmiddels dat
je dit gewoon ook echt niet goed doet. Ligt niet aan het spel of aan delay.

Inderdaad zoals eerder gezegd; meer oefenen. Dit gebeurt mij echt nooit.

Succes ermee. O-)
Ok dat zou logisch klinken. Maar wat je ook zegt, dat moet je niet verwachten van een speler van 78. Daarmee zeg je al veel volgens mij. Ik moet gewoon zorgen dat ik betere spelers heb.

[ Voor 58% gewijzigd door Harribo op 29-09-2016 17:46 ]

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Granaatappel schreef op donderdag 29 september 2016 @ 16:32:
Glen van Pesworld heeft die volgensmij al gemaakt.
http://www.pesworld.co.uk/phase-one-option-file-details
Hij heeft op de releasedag phase1 uitgebracht, en is nu nog bezig met phase2 waarin o.a. ook de Bundesliga en Liga NOS zit.

PSN ID: robhoeben

Verwijderd

Hoewel niet nog niet heel veel xp, toch maar woensdagavond ff 5 x aan het rad gezeten...
Met verbazing gekeken naar o.a. 3 zwarte ballen die in ontvangst mocht nemen.

Welkom Buffon, Neymar en Iniesta! 😊

• Harribo
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 18:59:
Hoewel niet nog niet heel veel xp, toch maar woensdagavond ff 5 x aan het rad gezeten...
Met verbazing gekeken naar o.a. 3 zwarte ballen die in ontvangst mocht nemen.

Welkom Buffon, Neymar en Iniesta! 😊
Lekker eerlijk dit spel!
Maar veel plezier ermee ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:09
Krishh schreef op donderdag 29 september 2016 @ 16:46:
[...]

Kijk op pesgaming.com en dan bij options file editing 2017.
Daar staan genoeg gebruikers die verschillende kits hebben.

Er staan daar zelfs volledige kits bij en er is ook een topic waarbij teams worden gedeeld die je gemakkelijk kunt importeren.
robhoeben schreef op donderdag 29 september 2016 @ 17:19:
[...]

Glen van Pesworld heeft die volgensmij al gemaakt.
http://www.pesworld.co.uk/phase-one-option-file-details
Hij heeft op de releasedag phase1 uitgebracht, en is nu nog bezig met phase2 waarin o.a. ook de Bundesliga en Liga NOS zit.
Thanks voor jullie reacties! Maakt het spelen in de Championship toch nog een stuk leuker! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:47
Beste Tweakers,

paar kleine vraagjes..
ik heb momenteel fifa 17 voor de xbox one. en deze bevalt me na alle andere fifa delen totaal niet.
teveel dezelfde fouten in game. Nu zit ik te kijken om Pes 2017 te halen.
Ik heb de demo gespeeld en die beviel me wel enkel vind ik het nog niet zo heel mooi grafisch.
Nu snap ik dat dit nog maar een demo was.

Mijn vraag is nu is de full-game nou mooier grafisch dan de demo?
Hoe groot is de game op de HDD?
En hoe zijn de online functies werkt het een beetje..
Zijn er veel spelers actief online of duurt het lang voordat je een match hebt gevonden?
Zijn er na de release ook nog updates geweest die de game nog net ietsje gedetailleerder maken?
(bijvoorbeeld blonde messi?) Spelend op de xbox one dus geen mogelijkheid tot option file helaas..

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.. :) :)

[ Voor 12% gewijzigd door epamel op 29-09-2016 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Niemand die epamel ff van advies voorziet?
Console spelers spelen vnl op de ps4 vermoed ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Ik geloof dat er weinig mensen op xbox one spelen. Nade van xbox is dat het lastiger is om ongelicenseerde teams goed te maksn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand potje op ps4? :Y Voeg me toe: gwbh.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2016 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:04
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:30:
Iemand potje op ps4? :Y Voeg me toe: gwbh.
Niet nu maar voeg me anders ff toe op psn: 1nSaNeJoChEm

:-)

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
epamel schreef op donderdag 29 september 2016 @ 23:30:
Beste Tweakers,

paar kleine vraagjes..
ik heb momenteel fifa 17 voor de xbox one. en deze bevalt me na alle andere fifa delen totaal niet.
teveel dezelfde fouten in game. Nu zit ik te kijken om Pes 2017 te halen.
Ik heb de demo gespeeld en die beviel me wel enkel vind ik het nog niet zo heel mooi grafisch.
Nu snap ik dat dit nog maar een demo was.

Mijn vraag is nu is de full-game nou mooier grafisch dan de demo?
Hoe groot is de game op de HDD?
En hoe zijn de online functies werkt het een beetje..
Zijn er veel spelers actief online of duurt het lang voordat je een match hebt gevonden?
Zijn er na de release ook nog updates geweest die de game nog net ietsje gedetailleerder maken?
(bijvoorbeeld blonde messi?) Spelend op de xbox one dus geen mogelijkheid tot option file helaas..

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.. :) :)
Durf het je niet te zeggen maar op de ps4 is de full game wel wat geraffineerder dan de demo. Opzich kan je hem wel voor rond de 35 a 40 kopen nu toch denk ik? Anders ff bij iemand checken ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ben dat ballen systeem wel een beetje beu. Heb nu een 30x gedraaid en alleen maar zilveren ballen of lager.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Harribo schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:43:
Ben dat ballen systeem wel een beetje beu. Heb nu een 30x gedraaid en alleen maar zilveren ballen of lager.
Kan kloppen. Ik hoorde laatst van een man (in een lange regenjas in een duistere steeg) dat mensen die zich negatief uitlaten over PES worden gestraft door Konami. Dit doen ze door cheat AI, online lag en het geven van zilveren ballen of lager :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Hahaha mooi. Ik ben echter een behoorlijke fanboy, maar ook 10 zilveren en 2 gouden... Hm... Misschien toch nog iets van genade in de 2 gouden ballen. Anders was 't enkel zilver geweest dus.

Ik ga maar weer GP sparen. Nog maar 10k over en 750 opgespaarde coins opgemaakt... Voor niets uiteindelijk.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Sjurm schreef op donderdag 29 september 2016 @ 16:31:
Zit je niet eens heel ver af van het verwachte aantal gouden ballen ;)

Hier had iemand tijd over en die heeft even de kansverdeling voor legends uitgewerkt:
https://m.reddit.com/r/WE...spin_for_getting_legends/
Klopt maar die geldt alleen als je elke speler die je krijgt weer weg gooit, in 2016 vroeg iedereen hier zich af hoe ik aan mn sterrenteam kwam, simpelweg door bij een gunstige cl waarnemer bijvoorbeeld alle spelers die ik kreeg uit die waarnemer te houden, dan had ik snel al veel meer kans op zwarte ballen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
1nsane schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:27:
[...]

Klopt maar die geldt alleen als je elke speler die je krijgt weer weg gooit, in 2016 vroeg iedereen hier zich af hoe ik aan mn sterrenteam kwam, simpelweg door bij een gunstige cl waarnemer bijvoorbeeld alle spelers die ik kreeg uit die waarnemer te houden, dan had ik snel al veel meer kans op zwarte ballen
Klopt inderdaad. Daar houdt hij wel rekening mee hoor met zijn berekening. Hij zegt ook dat het nu geen gunstige zaakwaarnemer is met 254 agents.
Ik verwacht dat er misschien nog wel een moment komt, nadat meer legends zijn toegevoegd, met alle legends in 1 zaakwaarnemer en dan een gegarandeerde legends spin.

Overigens twijfel ik aan de randomness van het krijgen van een speler uit een agent. Als ik youtube video's kijk zie ik dat mensen opvallend vaak dezelfde spelers krijgen (deze keer Strootman bijvoorbeeld) en zie ik spelers die ik er ook uit kreeg. Ik heb het idee dat de kans op de ene gouden speler niet daadwerkelijk even groot is als de kans op een andere gouden speler. Dit kan ik natuurlijk niet bewijzen (tenzij ik honderden spins doe op verschillende accounts en kijk of er een significante afwijking zit :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
HwKok schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:54:
[...]

Kan kloppen. Ik hoorde laatst van een man (in een lange regenjas in een duistere steeg) dat mensen die zich negatief uitlaten over PES worden gestraft door Konami. Dit doen ze door cheat AI, online lag en het geven van zilveren ballen of lager :X
Tis een samenzwering, ik wist het wel!

Nee heb wel pech maar ja ook dat is voetbal.

Speel nu 4-2-3-1 ipv 4-3-3. Dat staat verdedigend wel beter met mijn middelmatig middenveld.
Aanvallend creëer ik alleen nu minder maar ik wordt tenminste niet weggetikt. En ik let er nu op dankzij jullie dat ik niet zo veel risico neem in mijn spel.
En 2 verdedigende middenvelders van 74 is wel mooi gelijk aan 1 van 2x74=148 natuurlijk :-)

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 02-10-2016 15:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
Monda schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:44:
Hahaha mooi. Ik ben echter een behoorlijke fanboy, maar ook 10 zilveren en 2 gouden... Hm... Misschien toch nog iets van genade in de 2 gouden ballen. Anders was 't enkel zilver geweest dus.

Ik ga maar weer GP sparen. Nog maar 10k over en 750 opgespaarde coins opgemaakt... Voor niets uiteindelijk.
Moet je het eens met FIFA vergelijken!
Daar kan je met pech, wat ik vaak gezien heb op streams,
500 pakjes openen en ook helemaal niks hebben.

Het moet tenslotte ook wel een jaar lang leuk blijven! Vergeet dat niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1nsane
Sjurm schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:16:
[...]

Klopt inderdaad. Daar houdt hij wel rekening mee hoor met zijn berekening. Hij zegt ook dat het nu geen gunstige zaakwaarnemer is met 254 agents.
Ik verwacht dat er misschien nog wel een moment komt, nadat meer legends zijn toegevoegd, met alle legends in 1 zaakwaarnemer en dan een gegarandeerde legends spin.

Overigens twijfel ik aan de randomness van het krijgen van een speler uit een agent. Als ik youtube video's kijk zie ik dat mensen opvallend vaak dezelfde spelers krijgen (deze keer Strootman bijvoorbeeld) en zie ik spelers die ik er ook uit kreeg. Ik heb het idee dat de kans op de ene gouden speler niet daadwerkelijk even groot is als de kans op een andere gouden speler. Dit kan ik natuurlijk niet bewijzen (tenzij ik honderden spins doe op verschillende accounts en kijk of er een significante afwijking zit :P )
Klopt helemaal, er zitten elke week standaard bepaalde spelers in. Uiteindelijk bepaald dan welke spelers je al hebt welke er dan bij gestopt worden maar heb exact het zelfde met een maat van me die hem op de ps3 speelt, kregen denk ik 80% zelfde spelers..

Volgens mij verschilt het wel per regio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Gisteren even die DFL OF verwijderd en alles van erzo77 geinstalleerd. Echt veel uitgebreider en completer.

PESWorld en PESUniverse zijn echt langzaam trouwens, vind ik wel opvallend...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Misschien leuk om een linkje te plaatsen naar "alles van erzo77" ?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
SemperFidelis schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 08:45:
Gisteren even die DFL OF verwijderd en alles van erzo77 geinstalleerd. Echt veel uitgebreider en completer.

PESWorld en PESUniverse zijn echt langzaam trouwens, vind ik wel opvallend...
Glen van PESWorld zei het volgende op twitter:

Thanks for all your patience in waiting for phase 2 but please understand i don't believe rushing out half assed work just for the sake of having content out. Not only does it make us look bad but I believe you the user deserve the best from us.

https://twitter.com/glen_pesworld/status/781111266609926145

Ik ben zelf nog steeds niet begonnen met de ML, aangezien ik nog wacht op de rest van de OF van PESWorld. Ik heb me ondertussen wel vermaakt met andere modussen, maar ik begin wel lichtjes ongeduldig te worden nu.
Maar als je dan ziet hoeveel werk erin word gestoken is het wel de moeite om nog wat langer te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Sluuz schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:39:
Misschien leuk om een linkje te plaatsen naar "alles van erzo77" ?
http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=100756

Ik ga maar eens per competitie kijken welke OF is er voor gebruik.
Dat is het mooie van deze structuur, je kunt gewoon alles combineren.

Die van PESworld ziet er inderdaad wel erg gruwelijk uit.
Dan neem ik bv daar de Premier League van..

En dan alle nationale teams van Erzo, de MLS en Liga MX weer ergens anders vandaag..
Dan EINDELIJK aan een hele goede Master League beginnen.

Weet iemand welke competities er in de PES world v2 zitten?

[ Voor 4% gewijzigd door SemperFidelis op 03-10-2016 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 15:53
Je kunt het dit jaar zo gek maken als je wilt met het importeren van kits.
Op Pesgamgin.com heb je namelijk al een volledige pak met bijna alle kits.

Je kunt option files van verschillende gebruikers zelfs combineren. Ik heb bijvoorbeeld de Bundesliga weg gelaten maar wel wat teams ervan geimporteerd.

Je hebt op pesgaming ook een topic waar je vervolgens Amerikaanse teams kunt importeren. Fantastische gameplay, alleen vinden jullie niet dat het veld soms onrealistisch oogt in vergelijking met FIFA?

Zou nog mooi zijn als PES in de volgende edities wat meer stadiums erbij krijgt. Volgende update komen er 2 erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1nsane
Ik zat te denken, ik heb alweer even een tijdje niks aan de openingspost toegevoegd. Ik ben laatste tijd ook wel wat druk geweest en zie hier veel verschillende dingen voorbij komen die voor de openingspost wel nuttig kunnen zijn.

Misschien leuk om met z'n allen wat dingen op een rij te zetten zodat ik die aan de openingspost toe kan voegen?

Zaken zoals:

- Optionfiles (@ modjes, mag ik dat aan een startpost toevoegen?)
- PSN / andere netwerken nicknames van leden zodat we elkaar online kunnen vinden?
- Noem maar op (kom maar met suggesties :) )

Denk dat het handigste is om het naar mij te DMmen, dan raakt het ook niet verdwaald in de bergen pagina's hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 22:56
Monda schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:44:

Ik gister ook, 6 keer gedraait, 1 gouden wat een keeper was :'(
Ik prober toch altijd wel +- 30K over te houden voor contract verlengingen. Zonde als je die zuurverdiende zwarte ballen verliest.
Ook voor trainers die ook prijzig zijn mocht je je doelen niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjula
Sowieso; Contractverleningen zijn knetter duur, contract van de coach bij het niet behalen van je doelstellingen zijn belachelijk hoog (vooral als je hem langer hebt), rewards voor divisies zijn dan weer tergend laag.. en pakjes weer erg duur :D Ze doen er alles aan om je te verleiden tot koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Na een aantal jaar geen voetbalgame gespeeld te hebben, begon het door de demo van PES2017 toch weer te kriebelen.

Nu wil ik hem voor de PS4 gaan halen en ik was benieuwd of er mensen hier gebruik hebben gemaakt van option files om de juiste kits e.d. in de game te krijgen. Zo ja, welke hebben jullie? Ik kan er weinig kaas van eten namelijk...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjula
Peter_Aragorn schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 18:20:
Na een aantal jaar geen voetbalgame gespeeld te hebben, begon het door de demo van PES2017 toch weer te kriebelen.

Nu wil ik hem voor de PS4 gaan halen en ik was benieuwd of er mensen hier gebruik hebben gemaakt van option files om de juiste kits e.d. in de game te krijgen. Zo ja, welke hebben jullie? Ik kan er weinig kaas van eten namelijk...
Ik gebruik die van PESuniverse. Prima patch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
masterjula schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 18:26:
[...]

Ik gebruik die van PESuniverse. Prima patch.
Ik ga daar eens naar kijken. Is dat moeilijk? Ben niet heel technisch :+

[ Voor 16% gewijzigd door Peter_Aragorn op 03-10-2016 18:34 ]

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjula
Peter_Aragorn schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 18:31:
[...]

Website waar je moet zijn; http://www.pesuniverse.com/ps4-option-file-v1-free/

Video tutorial: YouTube: PES 2017 Complete Option File Tutorial

Plus tekst tutorial die net boven de videolink staat!

Tis echt een eitje.. :)

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Peter_Aragorn schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 18:31:
[...]

Is goed te doen, kwestie van de patch uitpakken op een usb stick in een map genaamd WEPES

In PES zelf zit een functie om teams te importeren, wellicht dat het nu gefixt is maar een tijdje terug moest je het per 50 doen ofzo ipv alles tegelijk anders kon de boel wel eens crashen (niet ernstig overigens), ik weet dat Konami dat ging fixzen dus zal nu wel gewoon goed gaan maar mocht het niet in 1x lukken, doe het dan per 20 teams ofzo, is heel simpel verder en de menus wijzen zichzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Trouwens gister eens een keer mazzel met ballen draaien, 2x zwart achter elkaar, filipe luis 85 en Ozil87 :-)

Nu nog een leuke spits, heb daar nu Chicharito @ 86 maar een suarez ofzo zou wel chil zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
1nsane schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 07:48:
[...]

Is goed te doen, kwestie van de patch uitpakken op een usb stick in een map genaamd WEPES

In PES zelf zit een functie om teams te importeren, wellicht dat het nu gefixt is maar een tijdje terug moest je het per 50 doen ofzo ipv alles tegelijk anders kon de boel wel eens crashen (niet ernstig overigens), ik weet dat Konami dat ging fixzen dus zal nu wel gewoon goed gaan maar mocht het niet in 1x lukken, doe het dan per 20 teams ofzo, is heel simpel verder en de menus wijzen zichzelf
Konami heft officieel gepost dat dit een issue is waar ze aan werken. Dus komt ooit wel is goed :*)
Het is wel grappig, ze hebben weinig licenties voor teams, maar supporten daarintegen vollop het importeren van teams. Opzich slim :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-03 16:52
Zijn er hier ook Real Madrid spelers?
Ervaren jullie ook dat na laatste (online) spelers update dat je spelers achteruit zijn gegaan.
Voorheen won ik bijna elk wedstrijd maar nu alleen maar verlies. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik zit me te frustreren dat ik steeds tegen topteams moet spelen met Messi en Ronaldo etc.
Vroeg of laat valt die bal altijd voor hun voeten, wat je ook doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
Helaas ben ik niet zo goed om bv. met FC Groningen te kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:31

KipCurreh

Nightcrawler

Hoe werkt 't trouwens met de option files op PC.. Moet je gewoon die WEPES map in je save game droppen ?

Die zowat standaard Documents\KONAMI\Save is (of iets dergelijks, ben niet thuis momenteel)

[ Voor 31% gewijzigd door KipCurreh op 04-10-2016 13:41 ]

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
khodamn schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:00:
Helaas ben ik niet zo goed om bv. met FC Groningen te kunnen winnen.
Nee dat gaat je ook niet lukken. Je kunt best winnen tegen een topteam maar dan moet je wel een team hebben dat daar qua rating een beetje op lijkt.
Ik verlies veel omdat ik allemaal tegen topteams moet en bagger spelers heb. Tja wat wil je als je alleen maar zilveren ballen pakt...hopeloos dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
khodamn schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:25:
Zijn er hier ook Real Madrid spelers?
Ervaren jullie ook dat na laatste (online) spelers update dat je spelers achteruit zijn gegaan.
Voorheen won ik bijna elk wedstrijd maar nu alleen maar verlies. ;(
De live updates beïnvloeden de vorm van de spelers, dus gezien de laatste resultaten van RM zijn ze waarschijnlijk uit vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
Sjurm schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:30:
[...]

De live updates beïnvloeden de vorm van de spelers, dus gezien de laatste resultaten van RM zijn ze waarschijnlijk uit vorm.
Inderdaad, Ronaldo is bij mij nu drama. Komt niet altijd naar de bal, voorzetten komen niet altijd aan. Zelfs open doel pogingen vliegen soms naast.

Daarom is een wat grotere selectie goed, want de vorm van de speler speelt een grote rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
Paul.tjuh1986 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:50:
[...]

Inderdaad, Ronaldo is bij mij nu drama. Komt niet altijd naar de bal, voorzetten komen niet altijd aan. Zelfs open doel pogingen vliegen soms naast.

Daarom is een wat grotere selectie goed, want de vorm van de speler speelt een grote rol.
Bale schoot laatst nog naast bij een open doel. Zelfs na eerst aannemen 8)7
Laat me niet beginnen over Benzema.. :F
Ik vind dat deze updates te grote impact hebben. Zo kun je bijna niet meer met je favo. ploeg spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
khodamn schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:11:
[...]

Bale schoot laatst nog naast bij een open doel. Zelfs na eerst aannemen 8)7
Laat me niet beginnen over Benzema.. :F
Ik vind dat deze updates te grote impact hebben. Zo kun je bijna niet meer met je favo. ploeg spelen.
De kunst van twee goede squads verzamelen :)

Momenteel mijn team 1 is praktisch goud, met wat zwarte ballen.
Squad twee zijn allemaal zilveren en een paar goude ballen die ik niet kwijt kan in Team 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:47
IS er nog steeds zoveel lag wat ik lees bij een online match?
En zit er veel verschil tussen demo en full game?
Meer animaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjula
epamel schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:02:
IS er nog steeds zoveel lag wat ik lees bij een online match?
En zit er veel verschil tussen demo en full game?
Meer animaties?
Kans op lag is klein mits je het goed instelt.

En er is ook al een soort van update geweest, waardoor het beter draait online.

Weinig tot geen verschil tussen demo en full game.
Commentaar is er nu wel, das het enigste wat ik kan bedenken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Hebben meer mensen dat je met myClub gewoon niet meer weet te winnen? Zit nu in division 8. Voorheen won ik met regelmaat, maar nu al 7 potjes achter elkaar verloren en 1 gelijk.
Moet zeggen dat Ronaldo echt niet meer kan sinds uit vorm.
Teamgeest is trouwens 99 en speel 4-2-3-1.

Soms speel ik ook best aardig alleen scoor ik niet en aan mijn kant vallen de goal op bizarre wijze (schoot bijv met keeper uit, tegen de rug van spits erin).
Misschien ben ik mentaal gewoon zwak nu door het extreem slechte flow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Monda schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 01:26:
Hebben meer mensen dat je met myClub gewoon niet meer weet te winnen? Zit nu in division 8. Voorheen won ik met regelmaat, maar nu al 7 potjes achter elkaar verloren en 1 gelijk.
Moet zeggen dat Ronaldo echt niet meer kan sinds uit vorm.
Teamgeest is trouwens 99 en speel 4-2-3-1.

Soms speel ik ook best aardig alleen scoor ik niet en aan mijn kant vallen de goal op bizarre wijze (schoot bijv met keeper uit, tegen de rug van spits erin).
Misschien ben ik mentaal gewoon zwak nu door het extreem slechte flow...
Heb precies hetzelfde! Eerder ging het voor mij ook stukken makkelijker. Won zeker de helft van mijn wedstrijden. Nu moet ik alle zeilen bijzetten om maar een punt te pakken. Ben 3 divisies gekelderd.
Ik mis opeens ook kansen die normaal er altijd in gingen. Ik zie de keepers van de tegenstanders wereldreddingen maken of dat de bal er op de meest wonderbaarlijke wijze er niet in wil.

Misschien dat het online trager is geworden? Of systeem van het spel zelf?
Enfin ik zal er mee moeten dealen.
Hoop dat het weer anders wordt.

Het nadeel is dat ik nu veel minder geld binnen krijg. Alles gaat nu naar de contracten.
Dus speciale zaakwaarnemers kan ik voorlopig vergeten.

Hoewel ik het ook heel frustrerend vind dat ik mijn uiterste best moet om 10.000 gp bij elkaar te sprokkelen en dan al tig keer gewoon een zilveren speler trek.
Iemand al ontdekt of er een systeem in zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1nsane
Harribo schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:44:
[...]

Heb precies hetzelfde! Eerder ging het voor mij ook stukken makkelijker. Won zeker de helft van mijn wedstrijden. Nu moet ik alle zeilen bijzetten om maar een punt te pakken. Ben 3 divisies gekelderd.
Ik mis opeens ook kansen die normaal er altijd in gingen. Ik zie de keepers van de tegenstanders wereldreddingen maken of dat de bal er op de meest wonderbaarlijke wijze er niet in wil.

Misschien dat het online trager is geworden? Of systeem van het spel zelf?
Enfin ik zal er mee moeten dealen.
Hoop dat het weer anders wordt.

Het nadeel is dat ik nu veel minder geld binnen krijg. Alles gaat nu naar de contracten.
Dus speciale zaakwaarnemers kan ik voorlopig vergeten.

Hoewel ik het ook heel frustrerend vind dat ik mijn uiterste best moet om 10.000 gp bij elkaar te sprokkelen en dan al tig keer gewoon een zilveren speler trek.
Een systeem heb ik nog niet kunnen ontdekken, ik wacht zelf altijd even tot er zwarte ballen voorbij gezoeft zijn en dan seconde of 5 wachten in de hoop dat ik weer op een zwarte land.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
Harribo schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:44:
[...]

Via een anonieme Konami bron hoorde ik dat ze een speciaal algoritme hebben ontwikkeld voor die ballen. In de code vonden ze een referentie naar "$ch34t_Ai".

:+ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Grappig zeg!
Pes is gewoon een gemankeerd voetbalspel vind ik alleen wel heel leuk!
Maar sommigen gaan huilen als ik dat blijkbaar zeg.

Wat betreft de ballen, blijft dus gewoon een gok

[ Voor 88% gewijzigd door Harribo op 05-10-2016 10:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
1nsane schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:53:
[...]

Een systeem heb ik nog niet kunnen ontdekken, ik wacht zelf altijd even tot er zwarte ballen voorbij gezoeft zijn en dan seconde of 5 wachten in de hoop dat ik weer op een zwarte land.
Er is geen taktiek voor :) gister met geluk Reus nog te pakken gekregen.
Heb nu een heel aardig team, maar verloor gewoon 4 potjes achter elkaar.
Geen enkele bal gaat erin... erg frustrerend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:02:
Joh! :+ Dat is het hele punt van die ballen... _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
Harribo schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:02:
Grappig zeg!
Pes is gewoon een gemankeerd voetbalspel vind ik alleen wel heel leuk!
Maar sommigen gaan huilen als ik dat blijkbaar zeg.

Niet zo op je pik getrapt zijn. Je bent al sinds PES 2011 ofzo bezig over Cheat AI en de meesten hier weten dat. Beetje tegengas kan geen kwaad toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:23:
[...]

Joh! :+ Dat is het hele punt van die ballen... _O-
Vorige pes was het zo dat je de 4e bal kreeg.

@Sluuz: ok maar ik maak het te vaak mee nu. Dan is de grap er wel af.

Over cheat ai gesproken..:-)...die zit er weer zeker in maar ach das bij FIFA ook zo. Ik moet er gewoon mee leren leven en anders wat anders gaan doen.
Tis alleen niet zo dat je zelf alles in eigen hand hebt zoals ik soms lees.
Hoewel ik zeker soms zelf ook beter moet spelen.

Verslaving factor is zeer hoog

[ Voor 47% gewijzigd door Harribo op 05-10-2016 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:48:
[...]

@Sluuz: ok maar ik maak het te vaak mee nu. Dan is de grap er wel af.
/me houdt Harribo een spiegel voor...
Kijk er eens in, misschien ligt het wel bij jezelf... Wij horen echt niet bij het complot. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik kijk zeker naar mijzelf en ben soms te kritisch. En moet soms beter spelen.

Maar er zijn dingen die echt niet aan mij liggen. Mannetjes die over elkaar heen struikelen, vertragingen bij aannames, snelle topspelers die opeens niet meer kunnen sprinten etc.
Misschien moeten sommige mensen ook gewoon naar zichzelf kijken en gewoon erkennen dat pes gewoon ook dit soort dingen bevat.
Mwah complot, het zijn er maar een paar

Maar enfin ik wil het niet elke keer erover hebben. Jullie weten hoe ik erover denk.
Hou me hier ook graag met andere dingen als cheat ai bezig.

Ik probeer het maximale er nog uit te halen. Zoals met die ballen.

[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 05-10-2016 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik wil dit jaar voor PES gaan, maar lees verschillende reviews. Wat is jullie mening? Hoe is PES dit jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
HaskoF schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:08:
Ik wil dit jaar voor PES gaan, maar lees verschillende reviews. Wat is jullie mening? Hoe is PES dit jaar?
Pes is leuk. Maar als je van FIFA komt en je wilt een makkelijke voetbal tikker dan is dit misschien niet je spel.
Ik speel btw op de pc, die versie is anders dan op de consoles

edit: speelde dit potje tegen Ronaldo etc.. die tactiek werkte hier uitstekend
Afbeeldingslocatie: https://s17.postimg.org/f83v84xln/Naamloos.png

[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 05-10-2016 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
De aannames zijn soms zo traag dat je telkens de bal kwijt bent.
In dit spel moet je spelen alsof je aan schaken bent. Dus paar stapjes vooruit denken dan je tegenstander.
Oftewel Tiki-taka.
Als je dit goed onder de knie hebt kun je makkelijk scoren. Zelfs met minder bekende teams.

[ Voor 19% gewijzigd door khodamn op 05-10-2016 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Inderdaad, ik ben met een ML begonnen met Leicester in de Championship en ik stond na een half seizoen een na laatste omdat ik gewoon te snel naar voren wilde, teveel rende met R1 en te lomp ballen aannam.
Eindelijk heb ik door dat ik veel rustiger moet spelen, balletjes terug, balletjes breed, niet meer in de tegengestelde richting spelen van waar de speler naartoe kijkt etc etc. Rekening houden met wat fysiek mogelijk is en wat extra's verwachten van je goeie spelers. Erg tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Er zit geen systeem in de ballen. Voordat je drukt wordt er al bepaald welke speler je krijgt. Wanneer je drukt maakt niks uit. Het ballendraaien is gewoon een animatie om het aan te kleden.

[ Voor 19% gewijzigd door Sjurm op 05-10-2016 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjurm schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:46:
Er zit geen systeem in de ballen. Voordat je drukt wordt er al bepaald welke speler je krijgt. Wanneer je drukt maakt niks uit. Het ballendraaien is gewoon een animatie om het aan te kleden.
Ik heb wel eens gehad dat er opeens alleen nog maar zwarte ballen waren, en toen kreeg ik... Inderdaad, een zwarte bal. :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Dan toch maar even Master League begonnen in afwachting tot de echt mooie option files..
Momenteel de Sonjiru OF (PC)

Hier men eerste competitiedoelpunt (ik speel op professional momenteel na een paar jaar fifa ;) )
Had de Johan Cruyff schaal al gewonnen tegen PSV met een 0-1 in de laatste minuut, heftig wedstrijdje dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
KipCurreh schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 22:05:
Dan toch maar even Master League begonnen in afwachting tot de echt mooie option files..
Momenteel de Sonjiru OF (PC)

Hier men eerste competitiedoelpunt (ik speel op professional momenteel na een paar jaar fifa ;) )
Had de Johan Cruyff schaal al gewonnen tegen PSV met een 0-1 in de laatste minuut, heftig wedstrijdje dat

[video]
Vet hoor! Heerlijk gevoel. Lang niet gehad trouwens online. Word aan alle kanten geowned.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerusalem
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-09 10:11
Wat Harribo al poste en wat ik ook merk: Bij Strategie/opstelling en dan de optie "Geavanceerde instructies" is heel belangrijk om in te stellen, helemaal voor de online potjes.
Ik speel nu met:

Aanval:
- Centreren voor doel
- Tikki Takka

Verdediging:
- Tegendruk

Moet zeggen dat dit goed werkt, vooral de tegendruk geeft de tegenstander weinig tijd, omdat je hele team aan het jagen is.

Opvallend dat veel mensen de zilveren bal grijpen steeds, heb ik ook last van de laatste tijd. Lange tijd geen zwarte bal meer.

Een tip om snel GP te sprokkelen:
Doe eens de "Trainings modus", te vinden in het Hoofdmenu. Bij elke Gouden beker krijg je flink wat GP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Gisteren op de valreep nog ff Pique uit de waarnemer gekregen, wel lekker nu achterin een centrum met Vertonghen en Pique :)

Die nieuwe waarnemer is weer poep trouwens.. Best of September met percentages om te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
1nsane schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:34:
Gisteren op de valreep nog ff Pique uit de waarnemer gekregen, wel lekker nu achterin een centrum met Vertonghen en Pique :)

Die nieuwe waarnemer is weer poep trouwens.. Best of September met percentages om te huilen.
Hoe zat het vorig jaar ook alweer? Toen was goud 75-80? Volgens mij is het niet eens veel slechter dan vorig jaar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Sjurm schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:04:
[...]

Hoe zat het vorig jaar ook alweer? Toen was goud 75-80? Volgens mij is het niet eens veel slechter dan vorig jaar toch.
Klopt, als je het wil vergelijken met de percentages van vorig jaar dan moet je eigenlijk goud en zwart bij elkaar optellen want goud is 80-84 en zwart 85+ en dan zijn de percentages niet heel slecht maar nog altijd niet bepaald gunstig. Over het algemeen zijn de percentages niet veel beter dan bij de normale topzaakwaarnemers, dat was in het verleden vaak wel zo.

Anderzijds, bij een zwarte bal weet je wel zeker dat het een goeie speler is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
1nsane schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:07:
[...]

Klopt, als je het wil vergelijken met de percentages van vorig jaar dan moet je eigenlijk goud en zwart bij elkaar optellen want goud is 80-84 en zwart 85+ en dan zijn de percentages niet heel slecht maar nog altijd niet bepaald gunstig. Over het algemeen zijn de percentages niet veel beter dan bij de normale topzaakwaarnemers, dat was in het verleden vaak wel zo.

Anderzijds, bij een zwarte bal weet je wel zeker dat het een goeie speler is :)
Ik vind het systeem wel beter zo. Vooral omdat idd zwart sws een goede speler is en niet alsnog troep kan zijn zoals vorig jaar wel een het geval was.
Ik neem mij bij deze zaakwaarnemers voor om te spinnen tot ik een gouden/zwarten krijg. Waren nu eerst 4 zilveren voor nodig helaas. Wel Milik daarbij. De gouden was weer een CV, numero 3462

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
Iemand een idee of de Jupiler League al te vinden is als option file en wat nu eigenlijk de beste option file in het algemeen is? Of is het nog steeds een beetje overal wat vandaan plukken? Heb de game sinds release niet meer gespeeld omdat ik op een goede option file zit te wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robhoeben
Beakzz schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:06:
Iemand een idee of de Jupiler League al te vinden is als option file en wat nu eigenlijk de beste option file in het algemeen is? Of is het nog steeds een beetje overal wat vandaan plukken? Heb de game sinds release niet meer gespeeld omdat ik op een goede option file zit te wachten.
Ikzelf heb de optionfile van PESWorld. Dat is nog wel "fase 1". Daarin zit nog geen Bundeliga en Liga NOS bijvoorbeeld. Die komen in "fase 2" welke nu nog in ontwikkeling is.

De Jupiler League denk ik niet dat er komt, tenzij er een gekke Nederlandse PES-fan is die dat op zich wilt nemen.

Als het alleen om de team-namen en logo's gaat, zou je dat ook (relatief eenvoudig) zelf kunnen doen. Maar dan hebben de clubs dus niet de correcte spelers. (Dat zijn dan allemaal van fictieve spelers met verzonnen namen). Ik heb dat een aantal jaar terug ooit eens gedaan, maar toen speelde ik na 3 seizoenen in Master League met 9 jupiler ploegen in de eredivisie, omdat ze "te goed" waren in verhouding met de eredivisie ploegen. Dus om het dan realistisch te houden zou je eigenlijk ook de rating van al die spelers dan moeten down-graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
1nsane schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:34:
Piqué vind ik super in pes, niet te passeren.
Goede deal!

Ik heb gisteren wat trainingen gedaan om gp te sparen. Werkte prima en altijd goed om de puntjes op de i te zetten.
Kreeg weer een zilveren bal natuurlijk...Isimat Mirin.... jahoeeeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet zo huilen omdat je niet gelijk de allerbeste spelers krijgt, nu weten we het wel...

Hoe leuk zou het spel blijven als iedereen gelijk een team vol met de beste spelers heeft? Niet dus. Get over it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5Hw2Jbo1N4k]

Best wel een mooie samenvatting van het grootste probleem wat de PES serie nu achtervolgd en je gaat je afvragen hoe lang ze er nog zin in hebben. Merk ook steeds als ik vrienden probeer te overtuigen dat ze toch weer Fifa kopen om de licenties en de naamsbekendheid (marketing).

En ik snap het nog ook, want na een paar weken heb ik nog steeds niet de moeite genomen de goede OF op te zoeken en te downloaden.

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 08-10-2016 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OF van PesWorld is prima. In ieder geval de grote competities helemaal goed. Daarnaast komt er nog tweede deel waar nog wat meer dingen in gefixt worden. Het is ook maar hoe druk je je er om wilt maken. Ik heb met een half uurtje werk genoeg echte shirtjes en logo's om weer even vooruit te kunnen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 11:28:
Niet zo omdat je niet gelijk de allerbeste spelers krijgt, nu weten we het wel...

Hoe leuk zou het spel blijven als iedereen gelijk een team vol met de beste spelers heeft? Niet dus. Get over it.
Jij bepaalt wat ik tikken mag?

Nou er is dus soms geen fluit aan meer. Ik speel soms tegen teams waar de helft van het team uit zwarte ballen bestaat.
Je hebt gewoon totaal geen kans meer dan, dan is de lol er wel af. Als jij van te voren al weet dat je verliest, vind jij er ook meer weinig aan.
Snap niet dat er zoveel onderscheid aan geluk zit bij die ballentrekkerij.
Konami vind het nodig om cheat ai te verwerken in zijn spelletjes, want anders zou het oneerlijk zijn allemaal tov elkaar. Moet je vooral dit weer introduceren. Beetje scheef.
Kijk het nog wel ff aan anders moet ik toch maar weer voor fifa gaan. Minder leuk maar eerlijker.

Ik schijn een team te hebben nu van 5 sterren dat klopt ook niet. Zo'n goed team heb ik volgens mij niet. Heb Payet,Neymar en Eliseu maar de rest is middelmaat.

Btw ik zie soms dat mijn verdedigers enorm onder druk worden gezet, welke optie is dat?
Ik heb wat geprobeerd maar op de een of andere manier blijven ze lekker toekijken.

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 09-10-2016 12:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:13:
[...]

Dat mag jij zeker, beste Harro.
Nou er is dus soms geen fluit aan meer. Ik speel soms tegen teams waar de helft van het team uit zwarte ballen bestaat.
Dat zouden de divisies aardig op moeten lossen. Beter team die er wat van bakt, zal in hogere divisie komen. Als ze er niks van bakken, zou je ze moeten kunnen hebben... Of je zit in te hoge divisie.
Je hebt gewoon totaal geen kans meer dan, dan is de lol er wel af. Als jij van te voren al weet dat je verliest, vind jij er ook meer weinig aan.
Wellicht andere spelmodus spelen waar je wel plezier uit haalt. Waarom zou je tegen je zin spelen?
Konami vind het nodig om cheat ai te verwerken in zijn spelletjes, want anders zou het oneerlijk zijn allemaal tov elkaar. Moet je vooral dit weer introduceren. Beetje scheef.
Kijk het nog wel ff aan anders moet ik toch maar weer voor fifa gaan. Minder leuk maar eerlijker.
Misschien eens positief uitlaten over PES, dan straffen ze die negatieve Harribo niet altijd. _O-
Ik schijn een team te hebben nu van 5 sterren dat klopt ook niet. Zo'n goed team heb ik volgens mij niet. Heb Payet,Neymar en Eliseu maar de rest is middelmaat.
Geen idee hoe ze dat bepalen, maar schijnt wel dat ze dat het afhankelijk is van negatieve uitlatingen over PES. Of misschien kan je beter aan ren gebalanceerd team werken... Paar toppers maakt geen team.
Btw ik zie soms dat mijn verdedigers enorm onder druk worden gezet, welke optie is dat?
Ik heb wat geprobeerd maar op de een of andere manier blijven ze lekker toekijken.
Geen idee. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Dank voor je antwoord Guidoh :-)

Inderdaad, divisies zouden dat moeten oplossen maar ik speel nu in divisie 7 en daar is het verschil best wel groot.
Geen team van < gemiddeld 75 maar ik ervaar dat het verschil tussen een zwarte en een gouden bal speler groot is.

Teams die gelijk of minder aan mijn team zijn, win ik vaak wel maar tegen teams met echte toppers kan ik het zo goed als vergeten. Ik krijg helemaal geen tijd om over te spelen dan.
Ik bedoel te zeggen, het spel is wel erg afhankelijk van hoe goed je spelers zijn.
Nu is dat in het echt ook zo maar ik zou het leuker vinden als iemands kunde wat meer beloond werd. Niet door het trekken van de kleur van de ballen.

Ik vind MyClub het leukst. Anders speel je volgens mij steeds tegen Barca, Real etc
Offline vind ik niets aan, te voorspelbaar.

Maar ik zal het ff aan kijken anders moet ik maar een ander spel spelen. Het moet natuurlijk wel leuk blijven

Maar het wordt mij moeilijk gemaakt daar echt een keuze in te maken. De ene avond wordt ik blij van alles wat mee zit, terwijl ik de andere avond weer alles verlies omdat dan alles tegen zit en daar gefrustreerd over ben. En dat wisselt dus elkaar af.

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 09-10-2016 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Voor de PC spelers: de PTE Patch is ook deze PES weer uitgekomen:
http://ptepatch.blogspot....tch-2017-10-released.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
Beakzz schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 12:46:
[video]

Best wel een mooie samenvatting van het grootste probleem wat de PES serie nu achtervolgd en je gaat je afvragen hoe lang ze er nog zin in hebben. Merk ook steeds als ik vrienden probeer te overtuigen dat ze toch weer Fifa kopen om de licenties en de naamsbekendheid (marketing).

En ik snap het nog ook, want na een paar weken heb ik nog steeds niet de moeite genomen de goede OF op te zoeken en te downloaden.
Tja zonde.
Wellicht is het tijd dat 2k het veld gaat betreden, en wat zou beter zijn als ze gewoon de licentie van Konami overnemen (die kunnen zich dan lekker met mobile gaming gaan bemoeien ;)).

2k zijn meesters is sfeer creeëren en presentatie voor de game, dat is wat PES nodig heeft want daar zijn ze dramatisch in. De engine staat wel, de gameplay is superieur aan FIFA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monda
SemperFidelis schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:21:
[...]

Tja zonde.
Wellicht is het tijd dat 2k het veld gaat betreden, en wat zou beter zijn als ze gewoon de licentie van Konami overnemen (die kunnen zich dan lekker met mobile gaming gaan bemoeien ;)).

2k zijn meesters is sfeer creeëren en presentatie voor de game, dat is wat PES nodig heeft want daar zijn ze dramatisch in. De engine staat wel, de gameplay is superieur aan FIFA.
Helemaal mee eens! Echt heerlijke gameplay en ook graphics / gezichten etc zijn dik in orde (gezichten vaak mooier dan fifa). Sfeer en beleving is idd echt ver te zoeken. Snap dit ook niet goed. Ze zien/horen dit zelf toch ook...
Misschien soort van geaccepteerd dat 't prima is zo en niet meer naar omkijken. Voorheen kon je dit zelf nog wat verbeteren door bijv toevoegen van spreekkoren. Was echt al een heel andere beleving.

Hoe zien jullie myClub teams er trouwens uit mbt zilver, gouden zwarte ballen?
Ik speel vanaf de release, maar nog steeds 4 zilveren, 5 gouden (1 keeper) en 2 zwarte ballen in mijn A ploeg... Had eigenlijk nog 1 zwarte (Hamsik), maar hulptrainer van gemaakt aan 't begin. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
HwKok schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:11:
Ah mooi, eindelijk. Vanavond maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
HwKok schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:11:
Ziet er inderdaad goed uit. Thnx.
Liveupdate moet je uitschakelen lees ik, mag hopen dat dat geen problemen geeft?

Online schijnt het ook te werken, ben benieuwd.
Ik maak in elk geval van te voren wel ff een backup van mijn pes map.

edit: voor geïnteresseerden heb ik deze pc patch op usenet gezet in a.b.games

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 10-10-2016 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Gisteren toernooitje in mc gewonnen best of september, kreeg gelijk Willian rh, 1x trainen en gelijk al 89 dat is wel lekker! Merk nu pas hoe chill het is om echt goeie spelers te hebben voorin, heb er nu gaitan, mertens en Willian neergezet. Mertens staat als ss in de spits, dat is wel een lapmiddel maar het gaat wel.

Zodra ik nog een goeie CM en CS heb ben ik wel ff tevreden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
1nsane schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:21:
Gisteren toernooitje in mc gewonnen best of september, kreeg gelijk Willian rh, 1x trainen en gelijk al 89 dat is wel lekker! Merk nu pas hoe chill het is om echt goeie spelers te hebben voorin, heb er nu gaitan, mertens en Willian neergezet. Mertens staat als ss in de spits, dat is wel een lapmiddel maar het gaat wel.

Zodra ik nog een goeie CM en CS heb ben ik wel ff tevreden :-)
Heb prima elftal nu.
Nu nog even wat spelers voor op de bank zodat ik wat meer kan wisselen als ze wat lui of uir vorm zijn :)
enigste zilveren bal is Alexis, de rest is goud of zwart

Reus -- Ben Yedder -- Ronaldo

Griezzman -- Kawaga -- Yaya Toure -- Alexis (die van Barca)

Pique -- Moreno -- Perreiro (ofzo, van Porto)

Bravo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:09

Barbas

Gallego!

Griezzman linkshalf? Komt hij daar goed tot zijn recht?

Nette opstelling verder d:)b

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
Barbas schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:18:
Griezzman linkshalf? Komt hij daar goed tot zijn recht?

Nette opstelling verder d:)b
82 :) dus prima.. als SS is hij 89, maar zo speel ik niet en heb Yedder en eventueel Ronaldo voor in de spits.
Kan wel zo lekker rouleren in mijn voorhoede met zulke veelzijdige spelers
Heb ook nog Insigne en Alcacer op de bank :)

[ Voor 24% gewijzigd door Paul.tjuh1986 op 10-10-2016 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Bizarre spelers hebben jullie! Blijkbaar heel veel geluk met ballen of geld gepompt. Ik speel elke dag en zoals eerder gezegd, 4 zilver, 5 goud, 2 zwart in basis.
Ik ga niet eens meer proberen die ballen. Heb 220.000 besteed en tot nu toe dus dit als resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
Monda schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 21:40:
Bizarre spelers hebben jullie! Blijkbaar heel veel geluk met ballen of geld gepompt. Ik speel elke dag en zoals eerder gezegd, 4 zilver, 5 goud, 2 zwart in basis.
Ik ga niet eens meer proberen die ballen. Heb 220.000 besteed en tot nu toe dus dit als resultaat.
behalve contracten verlengen, kun je ook bedenken wat je met veel GP moet doen..
Ik maak het gewoon op t/m 30K.. Ik draai maar wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Paul.tjuh1986 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 23:14:
[...]

behalve contracten verlengen, kun je ook bedenken wat je met veel GP moet doen..
Ik maak het gewoon op t/m 30K.. Ik draai maar wat ;)
Ja idd. Ik bedoelde ook meer: ga dit soort zaakwaarnemers niet meer proberen. Wacht wel op iets hogere percentages en tot die tijd GP opsparen denk. Dit werkt blijkbaar niet en frustreert enkel.
Meestal komt er op een gegeven moment wel een betere zaakwaarnemer (vaak CL met rond de 50% kans op zwart dacht ik vorige versies). Hoewel dat ook nog een tijdje kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Monda schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 00:19:
[...]

Ja idd. Ik bedoelde ook meer: ga dit soort zaakwaarnemers niet meer proberen. Wacht wel op iets hogere percentages en tot die tijd GP opsparen denk. Dit werkt blijkbaar niet en frustreert enkel.
Meestal komt er op een gegeven moment wel een betere zaakwaarnemer (vaak CL met rond de 50% kans op zwart dacht ik vorige versies). Hoewel dat ook nog een tijdje kan duren.
Komen er nog zaakwaarnemers met betere percentages dan?? Dan spaar ik ook door.

Zaakwaarnemers heeft weinig nut, word er echt moedeloos van. Zonde van de gp.
Ik huur daarom ook wel eens een speler, dan weet je tenminste dat je gp beter besteed wordt.
Zonder betere spelers blijf ik in mc hangen in divisie 7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Harribo schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:13:
[...]

'Gegenpress' aanzetten bij advanced defense options.

Let wel, als de tegenstander onder deze druk uit voetbalt ligt het helemaal open bij je. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door On_E op 11-10-2016 11:15 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Ik merk trouwens wel beduidend verschil in wedstrijden qua hoe je team speelt en vooral ook hoe de scheids zich gedraagt.

Sommige potjes op prof win ik met een nulletje of 7 a 8 maar andere wedstrijden lijken m'n spelers met lood in de schoenen te spelen en krijg ik op de raarste manieren kaarten.

Gisteren ook weer een potje (wat ik in de verlenging wel heerlijk met 2-1 over de streep trok). James maakte een sliding op de bal en kreeg direct rood terwijl nog geen 5 min later m'n tegenstander een speler van mij onder de zoden schopte om er met een vermanend vingertje van de scheids vanaf te komen... Ook de rest van de wedstrijd kreeg ik voor de raarste dingen een gele kaart gepresenteerd.

Combinaties tot de 16 gingen wel aardig maar bij uitgespeelde kansen ging de bal onverklaarbaar naast of wist de keeper van de tegenstander hem wonderbaarlijk onnatuurlijk uit de kruising te plukken.

Kwam ook 0-1 achter omdat een voorzet van de zijkant (die van ver kwam en dus houdbaar voor de keeper) tegen de smoel van m'n keeper kwam en erin ging "oh no it's an own goal!" toen had ik wel ff een momentje dat ik de controller door m'n tv wilde gooien maar met een frommelgoal kwam ik op 1-1 en uit een 3e rebound op 2-1 in de verlenging dus..

Enigszins realistisch is het wel maar je word dan wel keihard genaaid in alle gaten zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Bij mij is de eerste gamepad al gesneuveld |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 11-10-2016 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Hahaha herkenbare verhalen! Maar andere kant is wel genoeg dynamiek... En emotie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Haha echt wel herkenbaar.. Gisteren een ML begonnen met Aston Villa op professional, en best een goed begin gehad..

Eerste 3 wedstrijden relatief makkelijk gewonnen, de laatste zelfs met 5-0.. Op dat moment begin je al licht te twijfelen of het niveau niet eentje hoger had moeten zijn, maar dan krijg je de volgende wedstrijd (derby tegen Birmingham notabene) gewoon 3-1 verlies voor de kiezen... Daarna een 3-3 (allemaal in de eerste helft), en nog een onverdiend 0-1 verlies op een k*tmanier...

De avond maar afgesloten met een onverdiende 0-1 overwinning door een (realistische) owngoal..

Rollercoaster van emoties jah... :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Weer een verschrikkelijk slechte zaakwaarnemer toegevoegd, om je het leven zuur te maken. ;)
Ga er geen enkele GP aan besteden. Alleen even via cup een gratis versie binnenhalen.

Voorlopig nog maar doorsparen, tot er een zaakwaarnemer komt die de moeite waard is.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste