[MULTI] Pro evolution Soccer 2017

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De financieen zijn me niet helemaal duidelijk binnen masterleague offline.
Op dit moment heb ik 50 miljoen cash voor het aantrekken van spelers en ruim 2 ton aan salaris.
In mijn spel is het nu januari (tranferperiode) en ik heb de mogelijkheid flink te cashen (spelers te verkopen)
Wat op zich nodig is want ook al heb ik 50 miljoen om uit te geven..met mijn 2 ton aan salarisbudget komt het niet ve deal, dit aangezien een beetje een speler gauw 1 miljoen aan salaris vangt.

Daarnaast lopen er in augustus contracten af, die wil en moet gaan verlengen.
Mijn vraag:
Hoe weet ik in vredesnaam hoeveel cash ik moet gaan reserveren om niet aan het eind vh seizoen, ten onder te gaan aan tekort aan salarisbudget?
Of breekt een tekort aan salarisbudget je alleen op bij het aantrekken ve speler, zoals dat nu het geval bij me is?

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:04
Heb inmiddels een redelijk speelbaar team ook:

Gaitan87--gameiro86--mertens87

James88--iniesta91---moutinho85

Umtiti84-barzagli86-vertonghen89-koulibaly84

Leno84

Hoop nog op een leuke spits ala higuain of suarez of ronaldo, mn achterhoede is bijna niet te kloppen vooral die koulibaly zeg.. lijkt wel 2,50m lang en breed niet normaal echt een beest.

Adjust non olet, plerumque...

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:39
1nsane schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 00:22:
Heb inmiddels een redelijk speelbaar team ook:

Gaitan87--gameiro86--mertens87

James88--iniesta91---moutinho85

Umtiti84-barzagli86-vertonghen89-koulibaly84

Leno84

Hoop nog op een leuke spits ala higuain of suarez of ronaldo, mn achterhoede is bijna niet te kloppen vooral die koulibaly zeg.. lijkt wel 2,50m lang en breed niet normaal echt een beest.
Nou ik trek dus steeds zilveren ballen, zo'n team krijg ik dus gewoon niet. Tis oneerlijk boehoe
Ik blijf gewoon spelers trekken met +-75. Vooral mijn middenveld. Tegen een top middenveld kom ik er totaal niet aan te pas. Dan kom ik gewoon rating tekort.
masterjula schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 18:45:
[...]

Waar gaat dat steeds over, 'aannemen'? Neem aan zonder sprinten, niks indrukken behalve R2 (of R1, uiteraard afhankelijk van je instellingen).. Dan draait hij ZO vliegensvlug.
Dus please, ga eerst eens gewoon oefenen. EN nee, aub niet hier op haten want het is waar.
Check ook hier; https://pbs.twimg.com/media/CjnTM7rUUAAM3hU.jpg:large

Zullen wel dezelfde mensen zijn die zeggen; winnen van real met feyenoord is onmogelijk..

Eerst oefenen, oefenen, oefenen en dan pas klagen over wat er wel en niet werkt.
Spel is verdorie net 1 week uit, laat me niet lachen aub. :O

Edit; trouwens ook bij een aanname waar een verdediger kort opzit;
R1 plus richting, dan kun je soort van first touch control doen.
Dan neemt een speler inderdaad beter aan. Maarrrrr......dat aannemen .,....daar gaat het om? Waarom bijna ALTIJD aannemen? Ik druk van te voren op een knop, pass dan door?
Zo had ik bijv Neymar voor een leeg doel aangespeeld....ik drukte van te voren licht op de schiet knop, gaat ie toch nog aannemen en nog eens aannemen zelfs....gelukkig ging ie er alsnog in maar serieus dat klopt niet en vertraagt het spel.
Moet dat wegdraaien nog leren.

Maar jouw tip van L2 (bij mij op de pc) is leuk maar je mag inderdaad geen enkele andere actie dan doen op dat moment? Das toch bagger? Zo kan ik toch én niet rennen én aannemen tegelijk?

Vervelend dat trouwens er nog een paar bugs inzitten. Zo slaat hij niet alle strategien op bij MyClub.
En steekpasst hij bijna altijd naar de dichstbijzijnde man, hoe lang je ook op de knop drukt.

[ Voor 66% gewijzigd door Harribo op 24-09-2016 13:29 ]

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:32
Dat vertraging door aannemen merk ik niet, wel die steekpass naar de dichtstbijzijnde. Dat is misschien op te lossen door een manual pass, maar daar begin ik nog niet aan.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Dit jaar twijfel ik heel erg. Heb beide demos gespeeld en net als vorig jaar vond ik pes lekker spelen. Ik ben al sinds 2009 een diehard fifa speler. Aan fifa 16 heb ik weinig lol beleefd tbh, maar de demo van fifa 17 vond ik een enorme verbetering. Vandaag al met pes17 in mn handen gestaan en toch weer weggelegd. Waar speel ik de game voor? Voornamelijk online seasons, fut etc interesseert me niet. Licensies vind ik wel belangrijk, maar met een option file is eea te fiksen bij pes17. Is dat lastig te installeren? De CL bij pes lijkt me wel weer heel tof, hoe tof is die modus? Ik ben voornamelijk benieuwd naar de mening van fifa spelers die de overstap naar pes hebben gemaakt.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:13
Hulleman schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 17:41:
Dit jaar twijfel ik heel erg. Heb beide demos gespeeld en net als vorig jaar vond ik pes lekker spelen. Ik ben al sinds 2009 een diehard fifa speler. Aan fifa 16 heb ik weinig lol beleefd tbh, maar de demo van fifa 17 vond ik een enorme verbetering. Vandaag al met pes17 in mn handen gestaan en toch weer weggelegd. Waar speel ik de game voor? Voornamelijk online seasons, fut etc interesseert me niet. Licensies vind ik wel belangrijk, maar met een option file is eea te fiksen bij pes17. Is dat lastig te installeren? De CL bij pes lijkt me wel weer heel tof, hoe tof is die modus? Ik ben voornamelijk benieuwd naar de mening van fifa spelers die de overstap naar pes hebben gemaakt.
Ik heb sinds 2002 elk spel in de FIFA-serie gespeeld en hier altijd veel plezier aan beleefd. Toch heeft PES me altijd redelijk aangetrokken, vanwege de fantastische PES 6. Dit jaar toch besloten om PES te kopen en in alle eerlijkheid: het spel is toch niet voor mij gemaakt. De gameplay is totaal anders als FIFA, waardoor je ontzettend veel tijd nodig hebt om hieraan te wennen. Tevens zul je bij online seizoenen zelden spelers met eenzelfde clubniveau tegenkomen, als je een mindere club kiest. (extreem veel spelers kiezen Real Madrid). De CL-modus is tof, maar niet om je een heel jaar mee te vermaken. Al met al snap ik dat mensen veel plezier aan PES kunnen beleven, maar voor een jarenlange FIFA-speler is dat toch een stuk lastiger. Dit jaar zal FIFA dus wederom voor mij de strijd gaan winnen. Dat neemt echter niet weg dat ik PES nog altijd met belangstelling zal volgen:)

PSN: xMaurice93

Verwijderd

masterjula schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 18:45:
[...]

Waar gaat dat steeds over, 'aannemen'? Neem aan zonder sprinten, niks indrukken behalve R2 (of R1, uiteraard afhankelijk van je instellingen).. Dan draait hij ZO vliegensvlug.
Dus please, ga eerst eens gewoon oefenen. EN nee, aub niet hier op haten want het is waar.
Check ook hier; https://pbs.twimg.com/media/CjnTM7rUUAAM3hU.jpg:large

Zullen wel dezelfde mensen zijn die zeggen; winnen van real met feyenoord is onmogelijk..

Eerst oefenen, oefenen, oefenen en dan pas klagen over wat er wel en niet werkt.
Spel is verdorie net 1 week uit, laat me niet lachen aub. :O

Edit; trouwens ook bij een aanname waar een verdediger kort opzit;
R1 plus richting, dan kun je soort van first touch control doen.
Gast, 1000 euro dat jij niet van mij wint als ik real ben en jij Feyenoord. No way, dat je dat tegen de computer soms lukt nou mooi voor je. Maar ik zou nooit van een 3,5 sterren team verliezen met een 5 sterren team. Komgolo vs bale, gast ik sprint je er 10x uit en Ronaldo wint daar zijn kopduels easy van botteghin. Maar goed, kennelijk is het in om mensen te bashen die negatief zijn.

Het is gewoon onzin dat je met een 3 sterren team tegen een 5 sterren team online moet spelen, gewoon niet eerlijk. En slecht van het spel. Net als de lag die je online vaak treft, het is 2016 hoe moeilijk kan het zijn?

Maar goed, jij bent zogenaamd goed in het spel en ik niet en daarom is mijn mening onzin, sterk argument. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hulleman schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 17:41:
ik heb ook Pes 16 gehadomdat ik niet tevreden was over fifa16 maar toen vond ik het online al frustrerend en dat is in deze versie nog steeds zo.
Ik speel ook gewoon alleen seasons. Maar als je dat in Pes doet kan je alleen maar met 5 sterren teams spelen, of je moet gokken en dat je een tegenstander vindt met zelfde sterren team zo niet is het gewoon gaar.. Ben in FIFA al paar x kampioen geworden in div1 met 3 sterren team in Pes kan je online op niveau dat niet doen, dan kom je een 5 sterren team tegen en ben je al snel de lul.

En dus heb ik Pes gisteren alweer verkocht. En wacht ik wel op fifa17 waar je ook nog de mode be a pro online hebt met clubs. :)

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 09:36
Kunnen jullie een mannetje voorbij komen? Het is heel veel tikken, en minder dribbelen? Dat mis ik toch wel een beetje.. wellicht zijn mijn skills nog niet zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
DaYwaLkUr schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 23:19:
Kunnen jullie een mannetje voorbij komen? Het is heel veel tikken, en minder dribbelen? Dat mis ik toch wel een beetje.. wellicht zijn mijn skills nog niet zo goed?
Ik vind dat ze pace teveel uit het spel hebben gehaald. Zo stuurde ik bijvoorbeeld Robben weg (en Robben had voorsprong), maar die werd met gemak bijgehaald door een verdediger. Het lukt inderdaad bijna niet om met een individuele actie een man voorbij te komen, zelfs niet met een speler als Ronaldo/Bale/Neymar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Ik speelde gisteren ML en had erg veel moeite met een veel slechter team dat combineerde alsof het Barca was. Vervolgens maak ik een sliding, krijg ik direct rood en komt er geen herhaling. Sterker nog, in het pauze-menu kon ik replay niet kiezen. Ik kon dus niet zien of het terecht was (ik dacht dat het geel was).

Het was ook echt zo'n wedstrijd die ik bijna niet kon winnen van een slechter team. Meerdere schoten op de lat, 1 op 1 met keeper een geplaatst schot naast, vrijwel alle kansen mis. Uiteindelijk na veel zwoegen 1-0 gewonnen.
Sjurm schreef op zondag 25 september 2016 @ 07:44:
[...]

Ik vind dat ze pace teveel uit het spel hebben gehaald. Zo stuurde ik bijvoorbeeld Robben weg (en Robben had voorsprong), maar die werd met gemak bijgehaald door een verdediger. Het lukt inderdaad bijna niet om met een individuele actie een man voorbij te komen, zelfs niet met een speler als Ronaldo/Bale/Neymar.
Ik word idd ook altijd ingehaald, zelfs met voorsprong. Maar andersom kan ik de tegenstander nooit meer inhalen als zij los zijn. Doet me denken aan Mario Kart op de SNES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:08

ZieMaar!

Moderator General Chat
DaYwaLkUr schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 23:19:
On- of offline? Offline lukt het me wel, maar meestal max 2 tegelijk en zelden ben je echt weg. Ik gebruik bijna geen truukjes, maar zoek het juiste moment om te draaien en dan te versnellen...volgens mij gaat het echt om timing, en al helemaal als je wel trickmoves gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:09

Barbas

Gallego!

Framoes schreef op zondag 25 september 2016 @ 07:48:
Ik speelde gisteren ML en had erg veel moeite met een veel slechter team dat combineerde alsof het Barca was. Vervolgens maak ik een sliding, krijg ik direct rood en komt er geen herhaling. Sterker nog, in het pauze-menu kon ik replay niet kiezen. Ik kon dus niet zien of het terecht was (ik dacht dat het geel was).

Het was ook echt zo'n wedstrijd die ik bijna niet kon winnen van een slechter team. Meerdere schoten op de lat, 1 op 1 met keeper een geplaatst schot naast, vrijwel alle kansen mis. Uiteindelijk na veel zwoegen 1-0 gewonnen.

[...]

Ik word idd ook altijd ingehaald, zelfs met voorsprong. Maar andersom kan ik de tegenstander nooit meer inhalen als zij los zijn. Doet me denken aan Mario Kart op de SNES.
Ik twijfel nog tussen Fifa of Pes. Maar de punten die je hier benoemd ervaar ik bij Fifa 16. Zo irritant! Maar als dit ook in pes zit dan weet ik niet of ik pes wel moet halen.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Of je nu FIFA of PES speelt, beiden zijn doordrenkt met cheat ai.
Ii vind het belachelijk maar dat is voetbal spel anno 2016. Het is niet anders.

Wat in Pes wel irritant ook is, is idd dat je nooit weg komt als spits. Tenzij je Messi of Neymar oid neemt, die zijn nauwelijks nog in te halen dan.
Het is sowieso zo dat zodra je de mogelijkheid hebt om alleen op het doel af te gaan, het spel opeens alles in het werk stelt om jouw spits maar af te stoppen. Denk ik, Konami, laat dat.

Toch zijn er ook zat positieve punten. Wat ik zelf heel fijn vind, is dat je herhalingen kan wegdrukken. In FIFA is het echt zeer bloed irritant dat je moet kijken naar andermans herhaling en dito dansjes.

FIFA scoort beter online en balbeheersing, Pes beter op de emoties van het voetbalspel. Mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We kennen je mening, Har. Al jaren. ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 11:30
[b]Toobster schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:54:
[...]

Gast, 1000 euro dat jij niet van mij wint als ik real ben en jij Feyenoord. No way, dat je dat tegen de computer soms lukt nou mooi voor je. Maar ik zou nooit van een 3,5 sterren team verliezen met een 5 sterren team. Komgolo vs bale, gast ik sprint je er 10x uit en Ronaldo wint daar zijn kopduels easy van botteghin. Maar goed, kennelijk is het in om mensen te bashen die negatief zijn.

Het is gewoon onzin dat je met een 3 sterren team tegen een 5 sterren team online moet spelen, gewoon niet eerlijk. En slecht van het spel. Net als de lag die je online vaak treft, het is 2016 hoe moeilijk kan het zijn?

Maar goed, jij bent zogenaamd goed in het spel en ik niet en daarom is mijn mening onzin, sterk argument. 8)7
Wat een onzin zeg, maar goed hier een quote van jezelfeen jaartje terug :
Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:57:
[...]
haha ik kan met Ronaldo 360 graden draaien binnen 1m2 dat jij het niet kan, ligt dus aan jouw skills en niet aan de game! Je kan idd niet meer op volle snelheid met de bal even draaien nee, dat is logisch.

Leer het spel eerst maar eens spelen voordat je met dit soort onzin dingen komt. Man man hij draait als een vrachtwagen..
Deze quote gaat over Fifa 16.
Wat had jij hier een sterk argument!!

Ook wij zeggen, leer het spel spelen alstublieft, het ligt idd aan jouw skills dat jij met jouw 3,5 ster team niet kan winnen van een 5 ster team.. tuurlijk het is wat lastiger, maar onmogelijk :? :?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 11:13:
We kennen je mening, Har. Al jaren. ;w
Je bent de enige die hier nu al een paar keer raar reageert. Wil je normaal doen? Bvd

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 25-09-2016 12:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op zondag 25 september 2016 @ 12:05:
[...]

Je bent de enige die hier nu al een paar keer raar reageert. Wil je normaal doen? Bvd
Het is duidelijk dat PES je niet ligt. Alleen maar negativiteit in je posts, waarom speel je het spel überhaupt?

Als PES je niet ligt en FIFA je beter bevalt, wil je dan gewoon FIFA gaan spelen en PES-topics niet jaarlijks vol spammen met je gezeur? Bvd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 11-09 10:15
Harribo schreef op zondag 25 september 2016 @ 11:08:
Toch zijn er ook zat positieve punten. Wat ik zelf heel fijn vind, is dat je herhalingen kan wegdrukken. In FIFA is het echt zeer bloed irritant dat je moet kijken naar andermans herhaling en dito dansjes
In de demo's die ik van pes gespeeld heb, stoorde ik mij enorm aan de hoeveelheid herhalingen die pes kent. Ook offline. Elke ziekenhuisbal op doel moet herhaalt worden. Is dat online ook zo?

Thnx voor de reacties van de fifa spelers op pes. Het is dus nog verdraaid lastig om pes onder de knie te krijgen als je altijd fifa hebt gespeeld. Op de een of andere manier vind ik de beleving op het veld en van de spelers bij pes veel beter dan Fifa. Lastige keuze nog voor me....

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Framoes
henkyyyyyyy schreef op zondag 25 september 2016 @ 11:38:
[...]

[...]

Ook wij zeggen, leer het spel spelen alstublieft, het ligt idd aan jouw skills dat jij met jouw 3,5 ster team niet kan winnen van een 5 ster team.. tuurlijk het is wat lastiger, maar onmogelijk :? :?
Ga alsjeblieft niet op zijn gejengel in. Dan blijft hij terugkomen met hetzelfde verhaal. Hij schrijft pes af op een enkele spelmodus, omdat hij alleen die modus speelt. Lullig, maar toch echt zijn probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op zondag 25 september 2016 @ 11:38:
[...]

[...]

gast, het gaat hier niet om goed of slecht, het gaat om eerlijkheid. Als je 1 vs 1 online doet wil je eerlijke kansen.

Of zou jij het ook normaal vinden dat jij steeds rood krijgt en de tegenstander niet? Je kan nog steeds winnen met 10 man toch? Dus als jij online met 10 man zou beginnen zou jij zeggen je kan nog steeds winnen ipv dat het spel fout gemaakt is.

Ik had het in FIFA over bepaalde acties, in Pes heb ik het over de eerlijkheid en de INSTELLINGEN.

Na 3x uitleggen snap je het nog niet want het enige wat er is, is dat jij op je pik getrapt wordt omdat ik een fout aangeef in het spel.

Ik hoop dat je het nu een x snapt maar ik betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Framoes schreef op zondag 25 september 2016 @ 14:18:
[...]

Ga alsjeblieft niet op zijn gejengel in. Dan blijft hij terugkomen met hetzelfde verhaal. Hij schrijft pes af op een enkele spelmodus, omdat hij alleen die modus speelt. Lullig, maar toch echt zijn probleem.
ik geef aan dat de instellingen voor de match making niet klopt! Is hetzelfde als buitenspel in het spel niet werkt, maar ach maakt niet uit toch?

Wat discussie op niveau hier.. Kindjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 12:54:
[...]

Het is duidelijk dat PES je niet ligt. Alleen maar negativiteit in je posts, waarom speel je het spel überhaupt?

Als PES je niet ligt en FIFA je beter bevalt, wil je dan gewoon FIFA gaan spelen en PES-topics niet jaarlijks vol spammen met je gezeur? Bvd
Dit is een betere reactie.
Mijn negativiteit overheerst,dat ben ik met je eens maar iedereen mag zijn verhaal hier kwijt.
Zo te zien ben ik inmiddels ook niet meer de enige die klaagt over dingen in pes.
Maar uiteraard zijn er nog veel meer positieve dingen te noemen maar ja daar gebruikt men niet altijd het forum voor.
Je moet er tegen kunnen.

Trouwens kreeg ook een paar keer goede tips waardoor ik nu weer leuker speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 14:47:
[...]
ik geef aan dat de instellingen voor de match making niet klopt! Is hetzelfde als buitenspel in het spel niet werkt, maar ach maakt niet uit toch?

Wat discussie op niveau hier.. Kindjes
Mijn vorige reactie was misschien wat kortaf (jengelen, etc). Hier een beetje onderbouwing:

Je bent er al meerdere posts over bezig en hebt zelfs al een paar keer gezegd dat je pes al hebt verkocht. Het is heel vervelend, maar wij kunnen het niet voor je oplossen. Dus zijn mensen geërgerd als je maar blijft hangen en met dezelfde kritiek komt.

Als dit het enige is dat je er van weerhoud om pes de betere van de twee te vinden, zou ik contact opnemen met Konami. Mogelijk doen ze er iets mee. Ze hebben het spel vorig jaar en dit jaar deels ontwikkeld aan de hand van feedback uit enquêtes.

Je matchmaking/buitenspel argument raakt overigens kant noch wal. De matchmaking raakt slechts een klein deel van het spel. Dat dat toevallig het enige deel is dat jij speelt is heel zuur. Dat je dan vervolgens het spel volledig afschrijft vinden mensen die het spel wel waarderen natuurlijk vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Framoes schreef op zondag 25 september 2016 @ 15:17:
[...]

Mijn vorige reactie was misschien wat kortaf (jengelen, etc). Hier een beetje onderbouwing:

Je bent er al meerdere posts over bezig en hebt zelfs al een paar keer gezegd dat je pes al hebt verkocht. Het is heel vervelend, maar wij kunnen het niet voor je oplossen. Dus zijn mensen geërgerd als je maar blijft hangen en met dezelfde kritiek komt.

Als dit het enige is dat je er van weerhoud om pes de betere van de twee te vinden, zou ik contact opnemen met Konami. Mogelijk doen ze er iets mee. Ze hebben het spel vorig jaar en dit jaar deels ontwikkeld aan de hand van feedback uit enquêtes.

Je matchmaking/buitenspel argument raakt overigens kant noch wal. De matchmaking raakt slechts een klein deel van het spel. Dat dat toevallig het enige deel is dat jij speelt is heel zuur. Dat je dan vervolgens het spel volledig afschrijft vinden mensen die het spel wel waarderen natuurlijk vervelend.
ik geef mijn mening over het spel die ook gewaardeerd wordt.

Echter wordt mijn mening steeds als onzin bestempeld omdat het wel mogelijk is om te winnen.. Terwijl ik het daar niet over had.

Ook jij zegt dat mijn argument niks voorstelt. En dat vind ik nou onzin. Heel veel voetbal liefhebbers spelen net als ik bijna alleen maar 1 vs 1 online. Dan is het dus heel belangrijk dat zoiets gewoon goed werkt. Dat jij een andere mode doet is mooi voor jou maar daarom geldt het niet voor mij en vele anderen met mij. Waarom denk je dat FIFA populairder is? Juist omdat je daar dit geouwehoer niet hebt, daar is het online 1 vs 1 wel goed geregeld, en dus blijven mensen daar.
Op moment dat ze dit eens goed maken zul je zien dat er vele mensen gaan overstappen, ik en nog velen met mij wachten daar nog steeds op, omdat Pes voor de rest goed in elkaar zit.

Mensen vinden het zuur als ik negatief ben over een bepaald onderdeel in een game, hoe moet ik het ervaren dan dat mensen mijn persoonlijke ervaringen over het spel afschilderen aan kwaliteit gebrek..???

Je zitten op een forum, als je niet tegen een andere mening kan moet je hier maar niet komen. Ik mag niet negatief doen want dat kunnen mensen hier als vervelend ervaren maar vervolgens mag je wel anderen meningen afbranden, dan boeit het opeens niet meer..

Triest!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 15:26:
[...]
ik geef mijn mening over het spel die ook gewaardeerd wordt.

Echter wordt mijn mening steeds als onzin bestempeld omdat het wel mogelijk is om te winnen.. Terwijl ik het daar niet over had.

Ook jij zegt dat mijn argument niks voorstelt. En dat vind ik nou onzin. Heel veel voetbal liefhebbers spelen net als ik bijna alleen maar 1 vs 1 online. Dan is het dus heel belangrijk dat zoiets gewoon goed werkt. Dat jij een andere mode doet is mooi voor jou maar daarom geldt het niet voor mij en vele anderen met mij. Waarom denk je dat FIFA populairder is? Juist omdat je daar dit geouwehoer niet hebt, daar is het online 1 vs 1 wel goed geregeld, en dus blijven mensen daar.
Op moment dat ze dit eens goed maken zul je zien dat er vele mensen gaan overstappen, ik en nog velen met mij wachten daar nog steeds op, omdat Pes voor de rest goed in elkaar zit.

Mensen vinden het zuur als ik negatief ben over een bepaald onderdeel in een game, hoe moet ik het ervaren dan dat mensen mijn persoonlijke ervaringen over het spel afschilderen aan kwaliteit gebrek..???

Je zitten op een forum, als je niet tegen een andere mening kan moet je hier maar niet komen. Ik mag niet negatief doen want dat kunnen mensen hier als vervelend ervaren maar vervolgens mag je wel anderen meningen afbranden, dan boeit het opeens niet meer..

Triest!
Zucht......
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:15:
[...]

Aha, bij de 1 vind je het ver te zoeken bij de andere waar het er helemaal niet in verwerkt zit maak je je niet druk om?

Zeg dan gewoon meteen dat je een pes fanboy bent en fifa sws niks vindt...

Beide demo's gespeeld en Pes blijft een arcade spel zonder tactisch inzicht nodig te hebben, jammer maar dat is al jaren zo.
Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 21:21:
[...]

Haha gast, met je 3? Prima, maar iemand van 3 snapt het wel en jij niet, succes met oefenen. Man man, grow up pls
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:58:
[...]

Blabla t ligt echt niet aan mij hoor...

Kerel, je instellingen, overal cpu hulp bij aanstaan zeker..

Ik heb daar geen last van want ik heb alles op handmatig staan
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:16:
[...]

Je kan het dus niet, sorry maar je wilt iets wat je niet kan, maar verwacht wel dat de computer het voor je kan..

Een computer is niet slimmer dan een mens he, jij moet nog altijd de computer besturen. De computer weegt op dat moment de beste opties voor jou af, niet lullig bedoeld, maar met jou voetbalvisie, denk ik dat de helft van de tijd de man die jij wilt aanspelen A of niet bereikbaar is, of B de man die de pass moet geven vind het beter om naar de andere te passen want die staat wel te wachten op een bal ipv naar speler B die gedekt staat en geen bal wilt ontvangen. Jij wilt hulp van cpu dus hij bepaald voor jou wie t beste er voor staat omdat jij dat zelf niet kan?

Sorry maar echt met dit soort reacties kan ik niks, je klaagt op het spel vanwege je eigen tekort koningen zoals wel meer mensen hier. Ga het spel eerst maar eens langer spelen, zo makkelijk js voetbal niet, voetbal wordt bepaald op details en zo werkt FIFA ook.

Goede been gebruiken inspelen, juiste snelheid, op de juiste speler, de bal moet echt voor de voeten liggen als je een pass geeft en niet " los " op 2m van de speler af als je dan passt gebeurd er wat anders etc.

Maar ja mensen willen allemaal Ronaldo en of Messi zijn maar zo werkt voetbal niet en terecht anders zat iedereen alweer in div1 en kreeg je weer die standaard wedstrijden.

Je moet nu eindelijk voetballen wil je winnen
Toobster is 1 van de beste Fifa spelers, hij heeft ook heel veel voetbalkennis in het algemeen.
Vindt het niet fijn als mensen Fifa afbranden, dan kunnen ze het namelijk niet....
Vertelt vaak dat PES arcade is en dat je daar geen tactisch inzicht voor nodig hebt....

Ook zegt hij dat het bijna onmogelijk is om met Ajax van Real Madrid te winnen. Hij wilt er zelfs 1000 euro voor verwedden.

Wel heeft hij nu al een paar keer gezegd dat hij het heel vervelend vindt dat hij tegen 5 sterren teams moet spelen rankend.
Wij hebben hem daarom al heel veel plezier gewenst met Fifa, maar hij blijft hier terugkomen om het te melden.

Dat WIJ het weer niet snappen dat hij een andere mening heeft en WIJ hem niet begrijpen. Dat WIJ triest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij dat je me post allemaal opzoekt en onthoudt, ik maak zeker indruk op je.

Als jij nummer 2 van de wereld zou zijn en je moet tegen de nummer 1,
Dan zou jij het niet erg vinden dat hij met een 5 sterren team aankomt en jij met een 3.. Dan maak je vast nog veel kans.
Op niveau is het gewoon onmogelijk om dan te winnen dat jij het soms lukt om van newbies te winnen met een mindere team, nou chapeau, als je op niveau speelt dan is het gewoon een fout van het spel dat hij de verkeerde online matches aan elkaar koppelt.

Hoe facking moeilijk kan het zijn? Ik heb het over de wedstrijdregels, niet over hoe het spel speelt.. Man man.

Ook nu weer haal je weer allemaal drogredenaties erbij wat totaal niks met mijn punt te maken heeft. Maar je wilt me gewoon geen gelijk geven en dus ga je je maar als een kleuter gedragen of als een onwetende..

Reageer eerst maar eens inhoudelijk op mij als je het snapt en wees niet zo op je pik getrapt als ik een fout bestempel die in het spel zit, een FOUT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:24:
Ik ben blij dat je me post allemaal opzoekt en onthoudt, ik maak zeker indruk op je.

Als jij nummer 2 van de wereld zou zijn en je moet tegen de nummer 1,
Dan zou jij het niet erg vinden dat hij met een 5 sterren team aankomt en jij met een 3.. Dan maak je vast nog veel kans.
Op niveau is het gewoon onmogelijk om dan te winnen dat jij het soms lukt om van newbies te winnen met een mindere team, nou chapeau, als je op niveau speelt dan is het gewoon een fout van het spel dat hij de verkeerde online matches aan elkaar koppelt.

Hoe facking moeilijk kan het zijn? Ik heb het over de wedstrijdregels, niet over hoe het spel speelt.. Man man.

Ook nu weer haal je weer allemaal drogredenaties erbij wat totaal niks met mijn punt te maken heeft. Maar je wilt me gewoon geen gelijk geven en dus ga je je maar als een kleuter gedragen of als een onwetende..

Reageer eerst maar eens inhoudelijk op mij als je het snapt en wees niet zo op je pik getrapt als ik een fout bestempel die in het spel zit, een FOUT!
Als je altijd tegen 5-sterrenteams speelt door matchmaking, en je niet met 3-sterrenteams van ze kan winnen... Dan hoef je geen raketwetenschapper te zijn om uit te vinden dat je dan het beste ook maar een 5-sterrenteam kan nemen. Daar is niks "facking moeilijk" aan toch?

In plaats daarvan alleen maar zeuren op een forum waar je nooit iemand van Konami op zal bereiken... Natuurlijk ook klasse hoe er op de man gespeeld wordt en er geen enkel fatsoen te vinden is in je posts. Echt een toevoeging aan dit topic, waarvoor mijn dank. Topper! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 17:02:
[...]

Als je altijd tegen 5-sterrenteams speelt door matchmaking, en je niet met 3-sterrenteams van ze kan winnen... Dan hoef je geen raketwetenschapper te zijn om uit te vinden dat je dan het beste ook maar een 5-sterrenteam kan nemen. Daar is niks "facking moeilijk" aan toch?

In plaats daarvan alleen maar zeuren op een forum waar je nooit iemand van Konami op zal bereiken... Natuurlijk ook klasse hoe er op de man gespeeld wordt en er geen enkel fatsoen te vinden is in je posts. Echt een toevoeging aan dit topic, waarvoor mijn dank. Topper! _O-
het gaat erom dat ze het niet goed PROGRAMEREN. Zij verplichten dus mij om perse met een top ploeg te spelen online, of accepteren dat je tegenstander een sterkere team heeft.. Logica anno 2016..

En dan ben ik gek en het ligt aan mijn skills.. Wie speelt het dan op de man? Ik constateer een fout van het spel en het enige wat ik naar me hoofd geslingerd krijg dat het aan mijn skills ligt en dus spelen ze op de man en als ik dan wat terug zeg ben ik de boosdoener.. Hahaha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 18:10:
[...]
het gaat erom dat ze het niet goed PROGRAMEREN.
Klopt. Het is verre van ideaal. Echter is het ook niet heel erg makkelijk. Als het grootste deel van de spelers een goed team hebben, dan zijn er op het moment dat jij een match zoekt veel meer "verkeerde" spelers. Dan zoeken ze ook nog eens diegenen die matchen qua internetverbinding. Voor FIFA is dat nou eenmaal een stuk makkelijker, daar zijn veel meer spelers tegelijk online. Het is natuurlijk niet zo makkelijk dat ze enkel even een if-statement er bij moeten "PROGRAMMEREN"... :9
Zij verplichten dus mij om perse met een top ploeg te spelen online, of accepteren dat je tegenstander een sterkere team heeft.. Logica anno 2016..
Nee, dat doen ze niet. Ze geven je wel opties:
  • Met zwakkere teams spelen en waarschijnlijk verliezen
  • Met betere teams spelen
  • Offline spelen
  • Het spel verkopen (welke optie je al had gevonden, maar waarom blijft het je dan zo bezig houden?)
  • En wat je sowieso kan doen: Het probleem melden bij Konami, ze luisteren goed naar de community tegenwoordig
En dan ben ik gek en het ligt aan mijn skills.. Wie speelt het dan op de man? Ik constateer een fout van het spel en het enige wat ik naar me hoofd geslingerd krijg dat het aan mijn skills ligt en dus spelen ze op de man en als ik dan wat terug zeg ben ik de boosdoener.. Hahaha 8)7
Je vraagt er ook wel echt enorm om. Dat taalgebruikje van je, vind je het écht gek dat mensen anders op je reageren? Zo ja, dan wens ik je oprecht veel sterkte met je sociale leven... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 18:57:
[...]

Klopt. Het is verre van ideaal. Echter is het ook niet heel erg makkelijk. Als het grootste deel van de spelers een goed team hebben, dan zijn er op het moment dat jij een match zoekt veel meer "verkeerde" spelers. Dan zoeken ze ook nog eens diegenen die matchen qua internetverbinding. Voor FIFA is dat nou eenmaal een stuk makkelijker, daar zijn veel meer spelers tegelijk online. Het is natuurlijk niet zo makkelijk dat ze enkel even een if-statement er bij moeten "PROGRAMMEREN"... :9

[...]

Nee, dat doen ze niet. Ze geven je wel opties:
  • Met zwakkere teams spelen en waarschijnlijk verliezen
  • Met betere teams spelen
  • Offline spelen
  • Het spel verkopen (welke optie je al had gevonden, maar waarom blijft het je dan zo bezig houden?)
  • En wat je sowieso kan doen: Het probleem melden bij Konami, ze luisteren goed naar de community tegenwoordig
[...]

Je vraagt er ook wel echt enorm om. Dat taalgebruikje van je, vind je het écht gek dat mensen anders op je reageren? Zo ja, dan wens ik je oprecht veel sterkte met je sociale leven... :F
Leuke reactie waar ik wat mee kan, maar dat einde, moet dat nou? Als je zo echt bent, wens ik jou ook succes in je sociale leven.

Tjah wat verwacht je dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 18:59:
[...]

Leuke reactie waar ik wat mee kan, maar dat einde, moet dat nou? Als je zo echt bent, wens ik jou ook succes in je sociale leven.

Tjah wat verwacht je dan...
Het einde van je bericht heeft me toch weer verleid om er in mee te gaan... Dat was niet nodig geweest. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:31

KipCurreh

Nightcrawler

Wel wat gaar dat ik bij MyClub uit een stuk of 10 ballen 5 spelers van Barcelona haal...
Heb hier vnl bij de talent scout en die special scout gehaald (de middenste en rechtse scouts op het contract menu)

Komt dit nou door hun licentie met Barca of heb ik gewoon veel 'geluk'.. :)

Momenteel dus Ter Stegen, Jordi Alba, Aleix Vidal, Messi & Suarez al gehad.. Mag op zich niet klagen, is gewoon nogal veel van hetzelfde...

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 15-09 00:37
KipCurreh schreef op zondag 25 september 2016 @ 19:39:
Wel wat gaar dat ik bij MyClub uit een stuk of 10 ballen 5 spelers van Barcelona haal...
Heb hier vnl bij de talent scout en die special scout gehaald (de middenste en rechtse scouts op het contract menu)

Momenteel dus Ter Stegen, Jordi Alba, Aleix Vidal, Messi & Suarez al gehad.. Mag op zich niet klagen, is gewoon nogal veel van hetzelfde...
Heel veel geluk want ik had geen 1 speler van Barca! Terwijl ik de Barcelona versie heb en dacht dat ik dan ook 2 spelers van Barca kreeg (80+).

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Monda schreef op zondag 25 september 2016 @ 21:11:
[...]

Heel veel geluk want ik had geen 1 speler van Barca! Terwijl ik de Barcelona versie heb en dacht dat ik dan ook 2 spelers van Barca kreeg (80+).
Die zou je wel moeten krijgen ja. Ik heb zelf die versie niet dus ik weet niet wanneer je die zou moeten krijgen. Zit er niet een extra code ergens ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Sjurm schreef op zondag 25 september 2016 @ 21:17:
[...]

Die zou je wel moeten krijgen ja. Ik heb zelf die versie niet dus ik weet niet wanneer je die zou moeten krijgen. Zit er niet een extra code ergens ofzo?
Volgens mij alleen bij de digitale pre order... staat op de officiele konami site :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
KipCurreh schreef op zondag 25 september 2016 @ 19:39:

Dat is gewoon dikke mazzel hebben, ik heb ook een paar goeie spelers gekregen maar nog geen messi helaas.

Zullen binnenkort ook wel legends komen, daar kijk ik wel naar uit :-)

Maar met die CL waarnemer, sommige mensen trekken de een na de andere topper eruit en anderen krijgen alleen maar prut.

Met Castolo kan je boffen maar is over het algemeen zelfde odds op zwart, alhoewel zwart nu ook echt toppers 85+ betekend dus bij elke zwarte bal doe ik een dansje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monda
1nsane schreef op zondag 25 september 2016 @ 22:50:
[...]

Volgens mij alleen bij de digitale pre order... staat op de officiele konami site :-(
Grrrrrrrrrrr heb ik me vergist... Dus gewoon 10 euro extra betaald alleen voor hard (steel) cover van Barca.... 7(8)7 :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monda
1nsane schreef op zondag 25 september 2016 @ 22:59:
[...]

Dat is gewoon dikke mazzel hebben, ik heb ook een paar goeie spelers gekregen maar nog geen messi helaas.

Maar met die CL waarnemer, sommige mensen trekken de een na de andere topper eruit en anderen krijgen alleen maar prut.

Met Castolo kan je boffen maar is over het algemeen zelfde odds op zwart, alhoewel zwart nu ook echt toppers 85+ betekend dus bij elke zwarte bal doe ik een dansje
Krijg alleen zilver van deze CL zaakwaarnemer. Heb 6 keer geprobeerd. Nu laat ik lekker links liggen. Wacht wel op meer kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Gisteren de offline challenge cup gespeeld voor de speciale CL zaakwaarnemer. De finale tegen PSG was spannendste en leukste pot tot nu toe in PES 2017. Wedstrijd eindigde in 3-3, maar ik verloor op penalties :'(
Ik scoorde ook voor het eerst met een steekpass vanaf het middenveld. Perfecte snelheid op naar binnen trekkende (gehuurde) Robben die de uitgekomen keeper voorbij speelde en scoorde. Lekkere goal en gaf extra voldoening omdat ik zulke goals maken dit jaar erg moeilijk vind.
Helaas mocht het dus niet baten, best frustrerend om na penalties met lege handen te staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 18:10:
[...]
het gaat erom dat ze het niet goed PROGRAMEREN. Zij verplichten dus mij om perse met een top ploeg te spelen online, of accepteren dat je tegenstander een sterkere team heeft.. Logica anno 2016..

Misschien had je mijn post vorige week gemist, maar het spel zoekt wél naar een gelijkwaardige club als je online 1v1 gaat spelen!

Maar, aangezien er in verhouding tot FIFA maar heel weinig mensen online zijn, zijn er nou eenmaal niet veel mensen die met 3 sterren clubs spelen.

Het heeft dus helemaal niets te maken met programmering...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertoBravo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-09 10:39
Behoorlijke discussie hierboven maar ben het toch een beetje eens met de FIFA-boys (sorry dat ik jullie zo even noem).

Het zou wel een toevoeging aan het spel zijn wanneer je bij online matchmaking in kunt stellen dat het maximale niveau van een team een bepaald aantal punten is.

Hierdoor kan je dus bijvoorbeeld met je favoriete eredivisieteam spelen tegen iemands favoriete deense elftal.

Zelf vind ik het niet echt een probleem. Ik probeer altijd beetje te seinen dat ik lager team neem, neemt de tegenstander dan alsnog Real, kies ik toch maar weer een topteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 16:49
Hoe vergaat het installeren van de option files jullie? Ik lees verschillende 'tips' over max 10 teams tegelijk doen, eerst alle afbeeldingen importeren etc. Ik merk dat het opslaan van 'Bewerkte gegevens' niet altijd werkt waardoor wijzigingen niet blijven staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
1nsane schreef op zondag 25 september 2016 @ 22:59:
[...]

Ik las ergens dat donderdag waarschijnlijk de eerste 5 beschikbaar komen. Dit zouden dan Ronaldinho, L. Enrique, Larsson, Rivaldo en Puyol zijn. Ben benieuwd hoe ze het nu gaan doen. Vorig jaar kreeg je gegarandeerd 1, maar dat lijkt me niet echt een verstandig systeem als ze meerdere legends in PES 2017 releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 17:02:
[...]
Dat is inderdaad wel jammer dat ik niemand van Konami bereik. Niemand trouwens.

Jij begint met op de man spelen. Ik niet hoor.
Hoop voor je dat er nu vnl positieve geluiden over Pes te lezen zijn.

Vermaak me verder prima met Pes. Te prima.
Moet alleen betere ballen trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op maandag 26 september 2016 @ 09:25:
[...]

Misschien had je mijn post vorige week gemist, maar het spel zoekt wél naar een gelijkwaardige club als je online 1v1 gaat spelen!

Maar, aangezien er in verhouding tot FIFA maar heel weinig mensen online zijn, zijn er nou eenmaal niet veel mensen die met 3 sterren clubs spelen.

Het heeft dus helemaal niets te maken met programmering...
Het heeft juist ALLES MET PROGRAMERING te maken.

Vind je geen team van hetzelfde niveau dan kan je dus geen tegenstander vinden en moet je opnieuw zoeken. Zo moeten ze dat programmeren maar dat is te moeilijk voor ze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:16:
[...]

Het heeft juist ALLES MET PROGRAMERING te maken.

Vind je geen team van hetzelfde niveau dan kan je dus geen tegenstander vinden en moet je opnieuw zoeken. Zo moeten ze dat programmeren maar dat is te moeilijk voor ze..
Hier is Toobster weer, nog steeds niet uitgepraat.
Toobster wilt graag uren wachten totdat hij iemand vindt met hetzelfde niveau team.
Toobster had waarschijnlijk dan geklaagd dat het FACKING heel erg lang zou duren voordat er een tegenstander was gevonden en dat ze dat beter moesten PROGRA(m)MEREN .

Toobster begrijpt het nog steeds niet...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Het punt is omdat het matchmaking niet fijn werkt, iedereen dan maar met Real gaat en het een soort vicieuze cirkel wordt.

Als je gewoon kunt selecteren op team sterkte zouden veel mensen worden uitgenodigd om eens met wat mindere teams te spelen waardoor de hele cultuur van 'ik neem Real want dat neemt iedereen' ook ophoudt.

Dus eens met Toobster. Dit moet er gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 15:53
Vraagje tot betrekking over de legends.

Ik zag inderdaad dat je de mogelijkheid hebt om met Ronaldinho en Puyol te spelen. Maar dit kan alleen met MyClub? Speel namelijk MyClub niet echt.

En weten jullie of het verder mogelijk is om met bijvoorbeeld Classic Argentinia te spelen, of moet je hiervoor een .BIN binnen halen en importeren? Ik weet namelijk dat je in de oudere versies Classic Holland, Brasil, Germany etc had.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

SemperFidelis schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:50:
Het punt is omdat het matchmaking niet fijn werkt, iedereen dan maar met Real gaat en het een soort vicieuze cirkel wordt.

Als je gewoon kunt selecteren op team sterkte zouden veel mensen worden uitgenodigd om eens met wat mindere teams te spelen waardoor de hele cultuur van 'ik neem Real want dat neemt iedereen' ook ophoudt.

Maar je kunt selecteren op teamsterkte.....

Alleen gaat de game de zoekcriteria uitbreiden als het te lang duurt. Ik neem aan dat niemand graag 45 minuten moet wachten voor ie een online potje kan spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
SemperFidelis schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:50:

Ook eens met Toobster. Dit hoort er wel in.
Aan jou dan de keus of je lang wilt wachten.

Tis gewoon jammer dat als je met je lievelingsclub wilt spelen online dat je dan bij voorbaat al bijna geen kans maakt. Elke keer afgedroogd worden lijkt me geen pretje.

Ik selecteer steeds verbindingsniveau 3 bij het zoeken naar online tegenstanders. Dat gaat wel goed. Eigenlijk nog maar 1 verbinding gehad die absoluut onspeelbaar was. Hoewel online het spel soms nog verder vertraagd wordt heb ik het idee, maar dat zie ik bij FIFA ook.
Als ik dit op niveau 4 stel, dan kan ik echt lang wachten, vermoed min. zo een kwartier?
Er zijn helaas niet zoveel online spelers als bij FIFA.

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 26-09-2016 12:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:19
Ik vind dat je pas een oordeel kunt vellen na een paar avondjes ballen:

Mijn conclusie so far:

- Offline is leuk om te spelen. Kwamen situaties voor die ik nog niet eerder had gezien in voorgaande delen
- Licenties zijn erg beperkt dit jaar, kwestie van importeren op de PS4. Helaas pakt hij niet alles in 1 keer. Heb nu alle grote teams geupdate maar de kleintjes hebben nog onzin namen
- Copa Santander Libertadores is weg, ik mis die heerlijke klassieke muziek :(
- Scheids is een stuk strenger en je moet je tackles beter timen
- Online nogal veel lag, heb alleen nog niet zo veel online wedstrijden gespeeld dus ik kan pech hebben gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishh
  • Laatst online: 08-09 15:53
Zelf vind ik dat de scheids nu een stuk beter zijn dan in de vorige editie. Je kreeg te makkelijk geel en nu is het wel een stuk beter.

Waar ik mij momenteel wel aan stoor is de commentator. Bij elk schot gaat die helemaal los. En ook vaak van die standaard praatjes.

Verder ben ik wel blij met de import opties.
Je kunt het zelf zo uitgebreid maken als je wilt.

Ik zal van de week even wat teams delen die ik momenteel heb gevonden op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:44:
[...]

Hier is Toobster weer, nog steeds niet uitgepraat.
Toobster wilt graag uren wachten totdat hij iemand vindt met hetzelfde niveau team.
Toobster had waarschijnlijk dan geklaagd dat het FACKING heel erg lang zou duren voordat er een tegenstander was gevonden en dat ze dat beter moesten PROGRA(m)MEREN .

Toobster begrijpt het nog steeds niet...
hier is Henky weer en die wil weer op mij reageren maar hij snapt het niet en dus krijg je van dit soort kansloze reacties terug op je bord.

Jij klaagt nog steeds over mij, als jij me niet begrijpt prima, hou je dan wat stiller en reageer dan niet op mij, zoals je kunt lezen zijn er ook velen die mij wel begrijpen en mijn mening delen.

Maar kennelijk mag ik hier niks zeggen want het staat jou niet aan, dat jij vervolgens alleen maar loopt te klagen over mij dat is lekker toegevoegde waarde.

Als je het niet met me eens bent, reageer dan niet, het is een open forum dus accepteer maar dat er ook andere me ingen zijn. Ipv alleen maar te klagen dat ik loop te klagen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
Ga lekker elkaar de liefde verkondigen op PM ofzo. Ben lichtelijk klaar met die kinderachtige discussie van jullie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Beakzz schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:27:
Ga lekker elkaar de liefde verkondigen op PM ofzo. Ben lichtelijk klaar met die kinderachtige discussie van jullie.
Je hebt helemaal gelijk, ik liet me verleiden door zijn eerste reactie op mijn post, waarbij ik een oplossing aandroeg. Dat nare toontje...
Ik ga een modje verzoeken om dit op te schonen, mijn excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertoBravo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-09 10:39
On_E schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:27:
[...]

Maar je kunt selecteren op teamsterkte.....

Alleen gaat de game de zoekcriteria uitbreiden als het te lang duurt. Ik neem aan dat niemand graag 45 minuten moet wachten voor ie een online potje kan spelen?
Ja het kan wel inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjula
  • Laatst online: 06-03-2024
Zeg het hier nog eenmaal, als tip misschien dan maar, maar zet bij het online gamen je internet/connection restrictions (of hoe het ook heet) minimaal op level 4.

Nu meer dan 100 potjes zonder lagg kunnen spelen.

Of doen jullie dit al?

Had op 3 namelijk wel lagg in mn eerste 3 potjes. Daarna niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Krishh schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:06:
Zelf vind ik dat de scheids nu een stuk beter zijn dan in de vorige editie. Je kreeg te makkelijk geel en nu is het wel een stuk beter.

Waar ik mij momenteel wel aan stoor is de commentator. Bij elk schot gaat die helemaal los. En ook vaak van die standaard praatjes.
Zeker, de scheids is stukken beter! Ik speel gewoon potjes zonder dat elke keer die scheids weer fluit of geel trekt. Ook heb ik al die weken nog maar 1 penalty waargenomen en ook dat vind ik fijn. Steeds die bal op de stip, terecht of onterecht, vind ik irritant, beide kanten op.

Commentator is leuk maar kletst echt teveel. Zeker als de wedstrijd is afgelopen dan zit je rustig te kijken nar de stats maar hij lijkt wel wat geslikt te hebben zo druk.
masterjula schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:07:
Zeg het hier nog eenmaal, als tip misschien dan maar, maar zet bij het online gamen je internet/connection restrictions (of hoe het ook heet) minimaal op level 4.

Nu meer dan 100 potjes zonder lagg kunnen spelen.

Of doen jullie dit al?

Had op 3 namelijk wel lagg in mn eerste 3 potjes. Daarna niet meer.
Dan moet ik op de pc bij MyClub enorm lang wachten, wel kwartier oid? Dat gaat wat te ver niet?

[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 26-09-2016 18:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Framoes
Krishh schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:06:

Verder ben ik wel blij met de import opties.
Je kunt het zelf zo uitgebreid maken als je wilt.

Ik zal van de week even wat teams delen die ik momenteel heb gevonden op het internet.
Wat wel goed is gedaan, is dat je aan het commentaar wel hoort dat je speler een waarschuwing krijgt en dat je dan bij de eerstvolgende overtreding (ook een duwtje ofzo) geel krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Framoes schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:25:
[...]

Wat wel goed is gedaan, is dat je aan het commentaar wel hoort dat je speler een waarschuwing krijgt en dat je dan bij de eerstvolgende overtreding (ook een duwtje ofzo) geel krijgt.
Ik betwijfel of zo'n optelsom daadwerkelijk geïmplementeerd is. Lijkt me eigenlijk niet, denk dat het enkel commentaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Laatst online: 03:31
Goedemorgen allen.

Hier een Fifa speler die graag een voetbalgame wil maar geen Fifa meer..
Ik speel vooral carriere en daar verandert in Fifa amper wat aan.
Hoe is Master League dit jaar?

En zijn er mensen die de overstap hebben gemaakt van Fifa naar PES dit jaar en die hun ervaringen met Master League kunnen delen in vergelijking met de carriere modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:56:
[...]

Ik betwijfel of zo'n optelsom daadwerkelijk geïmplementeerd is. Lijkt me eigenlijk niet, denk dat het enkel commentaar is.
Het lijkt me dat je zoiets niet in het commentaar verwerkt als je er in het spel niks mee doet. Dat hebben mensen door en Konami gaat met zulke sterke concurrentie hun critici geen munitie geven.

Daarnaast klopt al het andere situationele commentaar ook. Dubbele dekking op spelers, tactiekwijziging van de tegenstander (via de vleugels of lange ballen) worden ook opgemerkt en dat zie je terug in het spelbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 15:54
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:56:
[...]

Als ze het de commentator kunnen laten zeggen, hebben ze dus iets geprogrammeerd wat dat opmerkt. Dan is het geven van een gele kaart na de volgende overtreding vrij simpel. Heb zelf ook al een paar keer gemerkt dat ze na zo'n waarschuwing gelijk iemand op de bon slingeren voor een klein vergrijp.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HansAnders07 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:24:
Goedemorgen allen.

En zijn er mensen die de overstap hebben gemaakt van Fifa naar PES dit jaar en die hun ervaringen met Master League kunnen delen in vergelijking met de carriere modus?
De AI alleen al is een reden om voor Pro te gaan ipv FIFA voor de carrière modus! Tegen de CPU spelen is nml hartstikke leuk in deze game.

Master League is tof, maar verwacht geen realisme!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Sluuz schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:08:
[...]

Als ze het de commentator kunnen laten zeggen, hebben ze dus iets geprogrammeerd wat dat opmerkt. Dan is het geven van een gele kaart na de volgende overtreding vrij simpel. Heb zelf ook al een paar keer gemerkt dat ze na zo'n waarschuwing gelijk iemand op de bon slingeren voor een klein vergrijp.
Zoiets staat zelfs in de handleiding online meende ik. Het is volgens mij wel degelijk geprogrammeerd zo. Leuk idee.

Gisteravond flink wat potjes MyClub gedaan. Genoten!
Alleen ik kreeg allemaal topteams als tegenstander. Zelfs gasten met 80+ teams met Ronaldo,Iniesta,Messi en Ramos erin!
Ik voel me toch wat oneerlijk behandeld, ik doe vnl niets anders dan maximaal zilveren ballen trekken. Vooral mijn middenveld is zeer matig.

En tja...ik zeg het nog 1 maal om niet weer deze topic te gaan vervuilen: her en der cheat ai. Zoals:
- tegenstander Ronaldo krijgt de bal, ik zie de vinger van God mijn tegenstander ff tegen houden in zijn sprint!
- tegenstander kreeg 3 kansen , alle gecreëerd door mijn keeper. Liep 2x over een terugspeelbal heen , derde keer vangt ie niet goed.

Tja...whats new. Kan nog wel meer noemen. Vnl cheat ai op de momenten dat een tegenstander ook meteen de boel af kan maken. Dan ben ik wel zuur. Waarom waarom Konami? En zo opzichtig?

Enfin dit is de laatste keer dat ik het noem. Het hoort gewoon bij Pes. Ik leer er wel mee leven.
Van de andere kant is de vreugde in dit spel zoveel leuker als die andere footy.
Ik heb het er verder niet meer over, weest niet bang (voor sommigen).

Hoop echt dat ik nog eens betere ballen ga trekken. Vanaf divisie 6 en hoger wordt het anders heel moeilijk voor mij om mee te komen.

Het valt me wel op dat je rustig moet proberen te blijven tikken met dit spel. Als je je laat opjagen door de druk van een topteam, stapel je sowieso fout op fout.

[ Voor 56% gewijzigd door Harribo op 27-09-2016 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Laatst online: 12-09 16:49
HansAnders07 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:24:
Goedemorgen allen.

Ik heb de overstap gemaakt naar PES voor offline career, maar dat valt me vies tegen. Transfers zijn zeer onrealistisch, je kan niet vraagprijzen of biedingen op je spelers fatsoenlijk aanpassen. Groningen heeft een transferbudget van 10 miljoen en half Ajax wilde graag komen. Binnen korte tijd heb je een absoluut top team staan bij een middelmatige club. Ook het 'trainen' van spelers is maar half uitgewerkt, want je spelers moeten eerst in aanmerking komen voor een training en dan is het nog maar de vraag wat het oplevert (veel skillmoves kun je aanleren, mocht je speler dit kunnen). Diepgang is wat dat betreft ver te zoeken en veel minder aanwezig dan bijvoorbeeld bij FIFA.

Wat ik ook storend vond was dat clubs als FC Wuhutumery gaan bieden op je spelers. De ontbrekende licenties maken het voor mij erg onrealistisch en daardoor ga ik weer naar FIFA. Jammer van de gameplay want die is top.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Ik speel Master League maar ik leg mezelf gewoon restricties op. Speel met Ipswich, en mag eerste jaar alleen spelers van max 71 OVR tekenen, jaar daarna 73 en jaar daarna 75 and so on.

Ook teken ik geen Free Agents die eigenlijk helemaal geen free agents zijn: i.e. internationals wiens club niet in de game zit etc.

Ik heb dus Danny Hoesen (70) gehuurd en m'n eerste signing was Tello (71) van Empoli die nu op m'n middenveld speelt.

Op Super Star is het dan echt wel moeilijk hoor... Dit was mn start van de competitie haha:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3lg6jV0.jpg

Die kritieken van Hermaniak kloppen wel hoor. Ik wacht nog op een goede OF met alle juiste competities en spelers en dan begin ik opnieuw. Dat van die training vind ik juist goed. Het is raar dat je bijv. Ron Vlaar allerlei zieke acties zou kunnen leren met een Technique van 60, dat doe je juist voor bepaalde spelers die een minimum skill level hebben.
Je kan nu op gewenste rol trainen of gewoon per attribute aanwijzen hoe hard hij daar op gaat trainen. Dat is best wel diep toch? PS heb geen FIFA gespeeld laatste jaren dus weet niet hoe het daar is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-09 15:05

Falastine

Think about my signature...

Mensen mensen wat is er allemaal gebeurd? Al die kinderen die hier opeens tevoorschijn komen dit heb ik in alle vorige pesfora hier niet meegemaakt. De kanttekening van een goed spel trekt ook kinderen aan die jaren fifa spelen en het opeens ook willen proberen.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Komt inderdaad een nieuwe groep bij. Dat is een goede zaak.
Mensen die FIFA weinig vernieuwend vinden elk jaar krijg ik de indruk.

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 27-09-2016 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjula
Dan moet ik op de pc bij MyClub enorm lang wachten, wel kwartier oid? Dat gaat wat te ver niet?
Ja dat is inderdaad wat veel van het goeie, maar ik speel zelf op de PS4 dan is het max. 2/3 minuten.
Spelen waarschijnlijk wat meer mensen via de PS4? Zou zo maar eens kunnen.

Maar dat heb ik er erg graag voor over, tot de pot begint zit ik wat op mijn mobiel of heb ik een muziekje aan, zet ik koffie whatever. Is niet de bedoeling nee, maar;

ALLES om lagg te ontlopen O-) (input)lagg is toch wel de verschrikking van het online gamen.

Dat dit na al die jaren internet nog steeds vaak voorkomt (jawel, ook bij FIFA of welke game dan ook)
is gewoon erg jammer. :/

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:19
Op het een na hoogste niveau met 2 vingers in de neus de Champions League gewonnen met Real Madrid.
Die AI valt me zwaar tegen. Ga hem nu op het hoogste niveau zetten en kijken of dit veel verschil maakt.

Tegenstanders als Arsenal, Barcelona, Tottenham rolde ik met gemak op...

• Harribo
Offline vind ik het vaak ook te gemakkelijk. Behalve het hoogste niveau. Maar speel mede daarom alleen maar online.

Hoewel ik nu opeens de ene pot na de andere verlies. Wordt degraderen uit niveau 7.
Kom ook veel tegenstanders tegen met ratings van 800+ en of super teams.
Zal andere dag wel weer anders zijn. Zo zijn deze spellen.

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 28-09-2016 11:39 ]

• Paul.tjuh1986
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 22:56
Speel alleen MyClub sinds de release van PES2017.
Offline boeit het spel me niet zoveel (net zoals PES2016)

Vergeleken met PES 2016;
- oogt het spel wat "stroperig", wat toch even wennen is. Zeg niet dat het een minpunt is. Je rent niet zomaar meer een speller voorbij met de bal. Bal correct inspelen maakt een groot verschil.
- Scheids vindt ik verbetert. Fluit sneller voor lichte vergrijpen.
- Pingels zijn moeilijker geworden (vind ik)
- Krijg je rood in MyClub, is deze speler degelijk geschorst voor de volgende wedstrijd! Logisch, maar was er simpelweg nog niet. Blessures nog niet gehad.
- Vindt persoonlijk de performance van de online services verbetert
- Topspelers zijn moeilijk te verkrijgen in MyClub. Veel "zwarte ballen" zijn nu goud, veel goude zijn nu zilver (even uit me hoofd b.v. van der Wiel). Ik vindt dit een positief punt.
Heb nu topspelers (zwarte ballen) als, Griezmann (lucky verkregen via CL agent), Pique, Ronaldo en Bravo. De rest 2 a 3 gouden en de rest zilver. Merk wel dat veel teams dezelfde spelers hebben (b.v. Iniesta, Pogba, Pique kom ik erg veel tegen - en nee geen loaners). Het is maar net wanneer je draait, kan aan mij liggen? Das dan wel weer jammer.

[ Voor 8% gewijzigd door Paul.tjuh1986 op 28-09-2016 11:55 ]

• Harribo
Over pingels...hoe doe je dat? Ik blijf dat moeilijk vinden. Je moet eerst richten met dat rondje (moet je aanzetten met LB oid) en dan hopen dat hij blijft staan op het goede moment dat je op de schietknop drukt?

Ik zit ff deze video te bekijken.
Voor een schot in de rechteronder hoek moet je oa je linkerstick naar linksonder doen en voor een schot in de rechterbovenhoek moet je je stick naar rechtsonder doen?
Dat voelt niet natuurlijk toch? Japanse motoriek of zo?

• Sjurm
Harribo schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:22:
Over pingels...hoe doe je dat? Ik blijf dat moeilijk vinden. Je moet eerst richten met dat rondje (moet je aanzetten met LB oid) en dan hopen dat hij blijft staan op het goede moment dat je op de schietknop drukt?

Ik zit ff deze video te bekijken.
Voor een schot in de rechteronder hoek moet je oa je linkerstick naar linksonder doen en voor een schot in de rechterbovenhoek moet je je stick naar rechtsonder doen?
Dat voelt niet natuurlijk toch? Japanse motoriek of zo?
Je moet je stick ook echt heel lichtjes bewegen. Ik vind het nogal vervelend.
Er is een vaardigheidstraining voor penalties en daar zie je precies wat het effect is van het bewegen met de stick. Het is aan te bevelen die even te doen

• Paul.tjuh1986
Sjurm schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:46:
[...]

Je moet je stick ook echt heel lichtjes bewegen. Ik vind het nogal vervelend.
Er is een vaardigheidstraining voor penalties en daar zie je precies wat het effect is van het bewegen met de stick. Het is aan te bevelen die even te doen
Inderdaad, maar dan blijft het nog steeds moeilijk.. Knal hem vaak toch wel ver naast.

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:31

KipCurreh

Nightcrawler

SemperFidelis schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:55:

Die kritieken van Hermaniak kloppen wel hoor. Ik wacht nog op een goede OF met alle juiste competities en spelers en dan begin ik opnieuw.
Ik vermaak mij momenteel ook nog even met myclub etc (even wennen na een aantal jaar fifa) maar ik ben zowiezo meer een SP speler..

Dus ik wacht momenteel ook gewoon nog een goeie OF af, en dan begin ik 'voor echt' een league... wrs een mexicaanse competitie ofzo, heb het niet echt zo voor spelen met de echte topteams/competities..

Ik hoop dat wanneer een goede OF uitkomt (in mijn geval voor pc) het in deze topic wel eens vermeld wordt ? :)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• Harribo
Ok nu ff een video van mij van een online gameplay fragment (pc).

Ik verlies nu veel en ik zal ff laten zien nu waarom. Uiteraard weer een topteam als tegenstander met rating 800+.

Mijn verdediger Pantic (78) krijgt de bal. Ik drukte van te voren al op de pass knop omdat ik al iemand vrij zag staan in het midden.
Pantic vindt het blijkbaar nodig om eerst te huppelen met de bal. Ik kan wel de aanname button van te voren indrukken (RT) maar dan staat hij sti als die bal komtl, dan ben je sowieso kansloos. Dat is onhandig dan dat je niet kan lopen en aannemen tegelijk. Zeker met Ronaldo in de buurt.

Ik kan die pass niet meer (super)cancellen. Ik denk dat dat door het online vertragen komt oid?
Enfin je ziet het resultaat: Ronaldo krijgt hem gewoon in de voeten aangespeeld etc
Ik word hier wat gek van. Zeer frustrerend. Niet leuk dit. Dit gebeurt nu aan de lopende band.

Andere tegenstanders lukt niet, mag blij zijn als ik überhaupt een tegenstander vindt vanaf niveau 3 verbinding op de pc. Niveau 4 zal het niet anders van worden. Probleem is dat het spel zelf al traag is en dan komt dat online er nog bij.
Ik kan niet echt een lag ontdekken (let niet op de video, dat gestutter komt door fraps).

Wat kan ik hier tegen doen? Ik weet het echt niet meer. Ben gewoon machteloos. :? :? 8)7 8)7 :-(

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 28-09-2016 13:05 ]

• Harribo
... (ging iets mis sorry, je kunt helaas nog steeds geen reactie deleten op got)

[ Voor 148% gewijzigd door Harribo op 28-09-2016 13:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjurm
Ziet er vrij vervelend uit ja, maar had je niet gewoon op de keeper kunnen passen? De richting die de pass nu heeft was wel erg riskant, ook als hij hem niet had aangenomen.

• Harribo
Sjurm schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:06:
Ziet er vrij vervelend uit ja, maar had je niet gewoon op de keeper kunnen passen? De richting die de pass nu heeft was wel erg riskant, ook als hij hem niet had aangenomen.
Ja maar op het moment van dat die bal naar Pantic ging, stond iedereen alles. Omdat alles zoveel tijd in beslag neemt en ik het niet kon canccellen ging het dus zo.
Kijk achteraf heb je gelijk maar op het moment niet. Ik moet toch gewoon dingen kunnen wijzigen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie hem niet huppelen omdat hij het nog niet nodig vindt om te passen, maar om bij de bal te komen. Op het moment dat je drukt, is de bal meer dan een meter bij hem vandaan. Hoe had je in gedachte dat hij die gelijk zou passen? Daarnaast had je de bal ook in z'n voeten gespeeld als je gelijk passte.

Je voorbeeld bevestigt eigenlijk alleen maar dat het aan jou ligt. :+

Maar het klopt dat je het nog had moeten kunnen cancellen. Op de PS4 lukt dat altijd echt tot het laatste moment, ook als de animatie al bezig is. Misschien zit hier verschil tussen PC en PS4?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2016 13:12 ]

• Sjurm
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:09:
Ik zie hem niet huppelen omdat hij het nog niet nodig vindt om te passen, maar om bij de bal te komen. Op het moment dat je drukt, is de bal meer dan een meter bij hem vandaan. Hoe had je in gedachte dat hij die gelijk zou passen? Daarnaast had je de bal ook in z'n voeten gespeeld als je gelijk passte.

Je voorbeeld bevestigt eigenlijk alleen maar dat het aan jou ligt. :+

Maar het klopt dat je het nog had moeten kunnen cancellen. Op de PS4 lukt dat altijd echt tot het laatste moment, ook als de animatie al bezig is. Misschien zit hier verschil tussen PC en PS4?
Ik denk dat het voornamelijk verschil tussen online PC en PS4 is. Ik herken wel de button lag die er soms online was in PES 2016 (in 2017 nog niet online gespeeld), maar dan was het een kwestie van uitspelen en hopen dat de volgende wedstrijd wel lag-vrij was.
Van deze video lijkt het gewoon een verkeerde keuze en inderdaad de verdediger die er langer over doet wat er ergens wel natuurlijk uitziet. Ik kan alleen niet beoordelen wanneer er op welk moment op welke knop gedrukt werd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-09 15:05

Falastine

Think about my signature...

Harribo schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:58:
[video]

Ik verlies nu veel en ik zal ff laten zien nu waarom. Uiteraard weer een topteam als tegenstander met rating 800+.

Mijn verdediger Pantic (78) krijgt de bal. Ik drukte van te voren al op de pass knop omdat ik al iemand vrij zag staan in het midden.
Pantic vindt het blijkbaar nodig om eerst te huppelen met de bal. Ik kan wel de aanname button van te voren indrukken (RT) maar dan staat hij sti als die bal komtl, dan ben je sowieso kansloos. Dat is onhandig dan dat je niet kan lopen en aannemen tegelijk. Zeker met Ronaldo in de buurt.

Ik kan die pass niet meer (super)cancellen. Ik denk dat dat door het online vertragen komt oid?
Enfin je ziet het resultaat: Ronaldo krijgt hem gewoon in de voeten aangespeeld etc
Ik word hier wat gek van. Zeer frustrerend. Niet leuk dit. Dit gebeurt nu aan de lopende band.

Andere tegenstanders lukt niet, mag blij zijn als ik überhaupt een tegenstander vindt vanaf niveau 3 verbinding op de pc. Niveau 4 zal het niet anders van worden. Probleem is dat het spel zelf al traag is en dan komt dat online er nog bij.
Ik kan niet echt een lag ontdekken (let niet op de video, dat gestutter komt door fraps).

Wat kan ik hier tegen doen? Ik weet het echt niet meer. Ben gewoon machteloos. :? :? 8)7 8)7 :-(
Ik zie meer iemand die eerst heel heel veel moet oefenen voordat deze online gaat.

Wat je er aan kunt doen? Oefenen ik speel ook online en win wel mijn wedstrijden zonder problemen. En je speelt te risicovol daarnaast. Dit is PES geen fifa hier moet je wat meer doen dan hopen dat elke paas aankomt.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• Paul.tjuh1986
Harribo schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:08:
[...]

Ja maar op het moment van dat die bal naar Pantic ging, stond iedereen alles. Omdat alles zoveel tijd in beslag neemt en ik het niet kon canccellen ging het dus zo.
Kijk achteraf heb je gelijk maar op het moment niet. Ik moet toch gewoon dingen kunnen wijzigen?
Waar ik me mateloos aan irriteer zijn soms de onlogische keuzes van lage passes.
Kort indrukken van een lage pass wil niet altijd resulteren dat de dichtbijzijnste man wordt aangespeeld.

Ook wordt soms door de dichtbijzijnste speler een bal compleet genegeerd. De bal rolt er gewoon langs, naar een speler die "geselecteerd" is. Ongelooflijk irritant is dat, vooral als de bal onderschept wordt.

Kan een één of andere "assist" dit veroorzaken misschien?

• Harribo
Falastine schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:20:
[...]

Ik zie meer iemand die eerst heel heel veel moet oefenen voordat deze online gaat.

Wat je er aan kunt doen? Oefenen ik speel ook online en win wel mijn wedstrijden zonder problemen. En je speelt te risicovol daarnaast. Dit is PES geen fifa hier moet je wat meer doen dan hopen dat elke paas aankomt.
Ok dat klopt. Ik leg inderdaad veel risico in mijn spel. Zal op mijn passen letten. Maar dat komt ook omdat ik soms niet DURF om de bal in de ploeg te rond te tikken.

Dat komt er zitten mij teveel geitenbreiers op het middenveld in mijn team bij die te traag naar een bal gaan, laat staan dat ze goed kunnen aannemen (die RT is geen optie, heb al uitgelegd waarom).
En ik moet ook gewoon betere ballen trekken. Ik kom teams tegen die vnl gouden en zwarte ballen hebben getrokken zo te zien. Wtf?!
Er op mijn middenveld een VM bij van 80 die kan goed een bal afpakken maar is zo traaaaag waardoor ie hem elke keer weer verliest. De rest is zeer matig.

Het zal aan mij liggen maar het valt me wel op dat ik wedstrijden speel nu waarbij ook bijna elke botsing en bal in het voordeel van de tegenstander uitvalt. Gewoon een wonder als ik een gelijkspel over de streep kan trekken.
Paul.tjuh1986 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:38:
[...]

Waar ik me mateloos aan irriteer zijn soms de onlogische keuzes van lage passes.
Kort indrukken van een lage pass wil niet altijd resulteren dat de dichtbijzijnste man wordt aangespeeld.

Ook wordt soms door de dichtbijzijnste speler een bal compleet genegeerd. De bal rolt er gewoon langs, naar een speler die "geselecteerd" is. Ongelooflijk irritant is dat, vooral als de bal onderschept wordt.

Snap wat je bedoelt. Is een bug.
Moet nog verholpen worden door Konami.

[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 28-09-2016 14:01 ]

• Sjurm
Je kunt ook de R1 knop gebruiken icm met de rechterstick op een richting van de aanname mee te geven. Dan staat de speler niet direct stil.

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 15:54
Ben het eens met Guido H. Je drukt op de passknop op het moment dat de bal van de verdediger wegrolt (na z'n eerste aanname, te zien aan het powerbalkje onder de speler). Op dat moment kan hij simpelweg niet passen omdat hij niet bij de bal kan. Hij rent dan erheen om hem te passen en ja, dan is het ietwat te laat om hem in die richting te passen.
Dat de supercancel dan niet werkt zou wel een bug kunnen zijn want daar is hij juist voor.

[ Voor 5% gewijzigd door Sluuz op 28-09-2016 14:19 ]

PSN: Sluuz

• Harribo
Ik heb nu wedstrijden dat de tegenstander al bij mijn verdediger staat voordat ik überhaupt een bal aangespeeld krijg. Dat icm met de traagheid van het spel en mijn slechte spelers zorgt ervoor dat ik niets maar dan ook niets meer kan.
Ik krijg niet eens tijd om wat uit te voeren. Ik hóef niet eens wat te bedenken.
Hoe krijgt mijn tegenstander dat voor elkaar? Dan praat ik wel over topteams als tegenstander maar dan nog.
Sluuz schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:18:
Ben het eens met Guido H. Je drukt op de passknop op het moment dat de bal van de verdediger wegrolt (na z'n eerste aanname, te zien aan het powerbalkje onder de speler). Op dat moment kan hij simpelweg niet passen omdat hij niet bij de bal kan. Hij rent dan erheen om hem te passen en ja, dan is het ietwat te laat om hem in die richting te passen.
Dat de supercancel dan niet werkt zou wel een bug kunnen zijn want daar is hij juist voor.
Maar waarom rolt ie weg? Dat heeft oa met kwaliteit vd speler te maken lijkt me?
Maar de super cancel werkt dan niet en dan ben ik verloren.
Ik ben het er wel mee eens dat ik beter moet spelen maar ik krijg soms gewoon absoluut geen tijd.

Ik ben trouwens ook nog zoekende naar de beste strategie/opstelling.
Heb 2 opties nu: 4-3-3 of 4-2-3-1. De eerst valt er een gat op AM met genoeg verdedigers, bij de tweede staan de vleugel spelers op LH/RH ipv LVA/RVA. En ook de aanval/verdedingings instructies, ben nog zoekende.
Iemand een favoriete opstelling?

[ Voor 66% gewijzigd door Harribo op 28-09-2016 14:40 ]

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:11
[...]

Dit herken ik, speel met Assistniveau 1. Benieuwd of iemand de 'remedie' weet..
(Vorig jaar speelde ik op handmatig, maar dan geldt voor mij dat passes te vaak nét de verkeerde richting hebben..)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monda
[...]

Ik heb dit zeer zelden. Maar let wel heel erg op de "kracht" van de pass. Heel kort tikje op kruisje is dichtstbijzijnde man, iets verder is de man tussenin en balkje volledig gevuld is de verste man in die richting. Klinkt simpel en logisch, zal ook bekend zijn, maar werkt bij mij ook op die manier (ps4).

Het probleem van Harribo, lijkt mij vooral door de manier van spelen. Bij deze pes versie is passing belangrijker dan ooit. De manier waarop ik 2016 speelde was niet meer mogelijk. Daar speelde ik vaak aan en vertelde regelmatig. Sprinten gebruik ik amper. Alleen met veel ruimte voor me. Ik speel allen veel positiespel, dus constant tikken en wegdraaien. Pas drukken als de speler de bal heeft of bijna de bal heeft (later dus dan in jouw voorbeeld), want gaten worden soms snel dichtgelopen en dan is die optie niet meer mogelijk. Veel terug uit voetballen ipv altijd maar vooruit willen. Soms is een stap terug beter om daarna weer ruimte te creëren en vooruit te kunnen.

Wat opstelling betreft... Speelde altijd 4-3-3 maar verloor veel. Nu eigenlijk met 4-2-3-1, veel meer balans online. 4 verdedigers, 2 VM's, 1 links en rechtshalf en een AM + spits.

• Paul.tjuh1986
Monda schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:52:
[...]

Ik heb dit zeer zelden. Maar let wel heel erg op de "kracht" van de pass. Heel kort tikje op kruisje is dichtstbijzijnde man, iets verder is de man tussenin en balkje volledig gevuld is de verste man in die richting. Klinkt simpel en logisch, zal ook bekend zijn, maar werkt bij mij ook op die manier (ps4).
Dat snap ik, maar kan je verzekeren dat dit niet altijd gebeurt.. zal misschien wel aan de kwaliteit van de spelers liggen ;)

• masterjula
Harribo schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:58:
[video]

Heel klein tipje dat ECHT al zo is sinds ik geloof de FIFA 13 tijd;

JE KUNT NIET EEN BAL UIT DE DRAAI GOED INSPELEN. :|

Edit: het is niet onmogelijk, maar de kans dat het mis gaat is zeer groot.

Dat je dat nog steeds niet weet zeg.. :9 Je wilt als ware iemand in je rug aanspelen, dat kan gewoon simpelweg niet. Niet in het echt en ook niet in de game. Dus eerst draaien, dan spelen.
Hoe simpel het ook klinkt, veel mensen die voetbal spellen spelen houden hier geen rekening mee.

Maar goed, laat ik het zo zeggen; wat had je verwacht dan? Dat hij hem in eens uit de lucht zou gaan nemen? Middelmatige Pantic van 78? Nope. Hij heeft gewoon moeite met aannemen van een bal uit de lucht, omdat hij o.a. niet zo goed is in dit aannemen.

Is dit het probleem? JUP. Trust me.Speel al tig jaren dit soort spellen, en dan weet je inmiddels dat
je dit gewoon ook echt niet goed doet. Ligt niet aan het spel of aan delay.

Inderdaad zoals eerder gezegd; meer oefenen. Dit gebeurt mij echt nooit.

Succes ermee. O-)

[ Voor 4% gewijzigd door masterjula op 29-09-2016 03:06 ]

• RobVeldman
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-07 18:45
Hallo, ik heb een vraag over free agents in Master League. Speel met het masterleague team dus ben wel afhankelijk van de free agents :). Joined een free agent op elk moment dat je hem contracteert? Dus ook buiten de transferperiode? Of joined hij dan pas bij de volgende transferperiode?

PS4 BF3/BF4/BF1: Phunkeee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RobVeldman schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:51:
Hallo, ik heb een vraag over free agents in Master League. Speel met het masterleague team dus ben wel afhankelijk van de free agents :). Joined een free agent op elk moment dat je hem contracteert? Dus ook buiten de transferperiode? Of joined hij dan pas bij de volgende transferperiode?
Free agents kun je ook buiten transferperiodes om aantrekken.

• Sjurm
De Legends zijn nu beschikbaar. De legends uit de trailer zitten tussen de 254 spelers die je kunt krijgen, waarbij de kans op een zwarte bal ongeveer 4% is. Larsson is vervangen door Xavi, Larsson komt later.
Xavi heeft trouwens slechts een rating van 84, maar dat komt waarschijnlijk doordat hij nog actief is.

Heb 6 ball openings gedaan, waarvan 2 gouden en de rest zilver. Matic en Höwedes gekregen. De zilveren waren allemaal verdedigers. Ik stik nu in de centrale verdedigers :(

Er is nog een special agent: summer signings. Deze heeft echter maar kleine kansen op gouden en zwarte ballen, dus daar ga ik geen GP aan verspillen.

• Paul.tjuh1986
Sjurm schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:45:
De Legends zijn nu beschikbaar. De legends uit de trailer zitten tussen de 254 spelers die je kunt krijgen, waarbij de kans op een zwarte bal ongeveer 4% is. Larsson is vervangen door Xavi, Larsson komt later.
Xavi heeft trouwens slechts een rating van 84, maar dat komt waarschijnlijk doordat hij nog actief is.

Heb 6 ball openings gedaan, waarvan 2 gouden en de rest zilver. Matic en Höwedes gekregen. De zilveren waren allemaal verdedigers. Ik stik nu in de centrale verdedigers :(

Er is nog een special agent: summer signings. Deze heeft echter maar kleine kansen op gouden en zwarte ballen, dus daar ga ik geen GP aan verspillen.
Als ik veel van hetzelfde heb convert ik ze naar een trainer. Releasen levert nooit veel op, en ze houden heb je ook niet veel aan.
Ik "investeer" altijd veel in me basis 11 en +- 5 wisselspelers.

Bevestigd ook maar weer dat het in PES17 echt lastiger is om goede spelers te verkrijgen vergeleken met PES16

• Sjurm
Paul.tjuh1986 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:17:
[...]

Als ik veel van hetzelfde heb convert ik ze naar een trainer. Releasen levert nooit veel op, en ze houden heb je ook niet veel aan.
Ik "investeer" altijd veel in me basis 11 en +- 5 wisselspelers.

Bevestigd ook maar weer dat het in PES17 echt lastiger is om goede spelers te verkrijgen vergeleken met PES16
Wat op zich een pluspunt is.

Maar dat van tot trainer maken is niet altijd verstandig. Ik heb vorig jaar wel eens gehad dat ik een speler die ik kreeg tot hulptrainer maakte en hem na twee ballen weer kreeg. Hoe meer je houdt, hoe groter de kans wordt op een betere speler.

• Monda
Wat een tyfus frustrerend spel is het toch soms...
120.000 GP uitgegeven (10k over)... 25% kans op goud...
10 zilveren en 2 gouden ballen, waarvan 1 keeper...
Echt onvoorstelbaar!

Zelfs mn kinderen 5x laten drukken omdat ik dacht dat het aan mij lag...

[ Voor 16% gewijzigd door Monda op 29-09-2016 15:56 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste