1nsane schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:54:
[...]
Bij Konami zijn ze gewoon veel tijd kwijt aan het updaten van alle spelers en het tweaken van de gameplay, blijkbaar hebben ze niet genoeg budget om ook de audiovisuele beleving te upgraden helaas, op de PS3 vond ik destijds het erg leuk om eigen fanchants te kunnen uploaden en blijkbaar zit het zelf toevoegen van muziek voor de menu's er ook niet meer in

.
Qua gameplay ben ik wederom tevreden! En dat commentaar, tja, ik vind het eigenlijk wel prettig, je hoort de commentatoren trouwens ook reageren op het spelverloop (dat bijv. de flanken meer gezocht moeten worden oid) en eerlijk gezegd vind ik dat NL commentaar in FIFA maar whack, als je dan als studio zoveel geld te besteden hebt, waarom steek je dat dan in lomp commentaar ipv je spel lekker speelbaar te maken?
Audiovisueel maakt mij niet uit. Waar ik me aan stoor, is de traagheid van de menu's. Tussen elk menu een 5 a 10 seconden wachten, irriteert! Elke keer dat je wat wilt doen, moet je ff wachten.
Konami heeft geen mankracht oid om een fatsoenlijke pc versie te creëren. De consoles hebben duidelijk prio. Daar is de prijs van de pc versie ook naar. 24 euro is op zich een koopje.
Maar wederom een gemiste kans.
Wat ik al zei: ik vrees voor pes 2018 2 scenario's: of eindelijk een fatsoenlijke pc versie of dat ze helemaal stoppen met een pc versie.
De gameplay wordt door deze port ook mi vertraagt. Ook online maar dat komt ook doordat er niet veel tegenstanders zijn, dus dan speel je vaak tegen iemand die verder weg woont.
Wat ik wel heel leuk vindt, is dat je tegenwoordig kan zien in welke stad je tegenstander vandaan komt.
Het commentaar is zeer goed. Alleen iets te druk mi.
Inderdaad, dat Nederlandse commentaar in FIFA werkt altijd wat op mijn lachspieren, zo suf.
Denk dat ea dat doet omdat ze denken dat dat prettig is, commentaar in je eigen taal. Dat geldt denk ik ook zo'n beetje voor elk land behalve voor Nederland denk ik.
Scouting is wel leuk. Alleen let erop..daar waar in eerdere versies het combineren van scouts betere kansen opleverde, werkt dat nu averechts. Je krijgt nog dan nl minder kans op een goede speler.
Dat kan je zien he? Lb/rb indrukken bij een scout in het lijstje, geeft je de aantallen en kansen op een ander tabblad.
Dit werkt ook bij de topzaakwaarnemers, dat aantallen/kansen lijstje. Ik moet er ff op letten of als ik bijvoorbeeld een witte bal pak, of het aantal witte ballen ook met 1 afneemt, zodat de kansen op het trekken van een betere bal ook toenemen. Dat zal leuk zijn.
@whinston: pc gebruikers downloaden en updaten gewoon wat data bestanden. Gaat directer dan op een console. Maar jaren geleden dat ik dat gedaan heb hoor.
[
Voor 3% gewijzigd door
Harribo op 21-09-2016 10:51
]