robhoeben schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:02:
[...]
Kun je kort uitleggen hoe je het nu hebt gedaan?
Ik ben er zelf ook mee bezig geweest gisteravond. Maar Ik zag vanmorgen dat er een aanpassing is geweest in de
OF van Pes World (Glen). Omdat er problemen waren met het importeren van alle files tegelijk zijn het nu losse folders geworden per competitie.
Daarnaast zag ik tegenstrijdige berichten over wat je moet aanvinken bij het importeren.
In onderstaande video zegt hij dat je de onderste moet aanvinken, terwijl ik ook heb gelezen dat dat juist niet moet.
Dus ik snap het niet helemaal meer.
[
video]
EDIT: En nu na het opnieuw importeren krijg ik deze melding:
[
afbeelding]
Dus alle images maar verwijderen en opnieuw beginnen...

Heb je toevallig bij alle image upload secties alle images geupload? Dat deed ik namelijk eerst ook maar dat werkt dus niet. Dan heb je niet genoeg ruimte om alle images te uploaden.
Volgens mij importeert hij bij het importeren van de teams al de kits en logo's mee van de teams die je importeert, weet ik niet zeker.
Wat ik heb gedaan:
Bij het afbeeldingen uploaden per sectie alleen de afbeeldingen uploaden die daar horen, oftewel, alleen stadions bij stadions, alleen kits bij kits, alleen trainers bij trainers, alleen club logo's bij club logo's.
Dan red je het namelijk wel met de upload ruimte.
Bij het importeren van de teams heb ik de Bundesliga teams overgeslagen. Daar liep het bij mij vaak op vast en dan moet je het weer opnieuw doen.
Ik raad je aan om de afbeeldingen te uploaden zoals ik aangaf (wel een rot werkje want je moet per categorie dus de juiste afbeeldingen pakken, niet erg want je kan natuurlijk miniaturen zien van wat je gaat uploaden maar het kost tijd).
Dan naar gegevensbeheer en OPSLAAN. Want als het namelijk bij de volgende stap mis gaat moet je anders alles opnieuw doen.
Daarna naar het uploaden van teams en spelers. Toen heb ik alleen het 2e vinkje aangezet (terwijl veel bronnen zeggen dat je allebei de vinkjes uit moet zetten en alleen het 2e vinkje aan moet zetten bij de Bundesliga teams). Daarbij heb ik ALLEEN de teams geupload die niet bij de Bundesliga horen.
Dat gaf bij mij geen foutmeldingen, daarna heb ik weer gegevens opgeslagen. Ik ga straks een poging wagen om ook de bundesliga teams te uploaden, als dat mis gaat is het niet zo erg omdat ik al de gegevens op heb geslagen.
Ik heb deze patch gebruikt(PS4):
http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=100497
Wellicht zijn er inmiddels al patches die beter werken, uiteindelijk boeit dat me niet want het werkt nu en ik heb in elk geval alle kits en logos van de PL en de Primera division.
Overigens moet je de competitie logo's na het uploaden nog handmatig aanpassen bij het bewerkmenu en dan bij competities, dan kan je de competitie logo's voor alle competities handmatig selecteren.
Adjust non olet, plerumque...