[MULTI] Pro evolution Soccer 2017

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

ZieMaar! schreef op donderdag 15 september 2016 @ 18:46:
Volgens de instructies (en zo werkte het bij mij)
- live update doen
- alles importeren (in delen, evt spel even opnieuw opstarten), beide opties niet aanvinken
- tussendoor elke keer opslaan
- alle Duitse teams nogmaals importeren, nu alleen de 2e optie aanvinken
- opslaan

Ik heb niet helemaal de Bundesliga, maar weet niet welke teams ik mis.
Je mist 4 clubs en die staan bij 'other european clubs'. (Dortmund, Schalke, FC Augsburg en nog eentje)

Via het edit data menu kun je 'competition structure' aanpassen, doe dit voor de PEU League en verander het aantal teams van 20 naar 18. Daarna kun je de 4 overgebleven nepclubs omwisselen met de 4 Duitse clubs die nog bij die 'other' staan.

1 nadeel, zodra je de live update voor een wedstrijd doet, veranderen de squads in je Bundesliga weer naar die van PES United en zo.

In exhibition matches kun je deze live update uitzetten gelukkig, maar ik zou dus niet online gaan spelen met bv. een Bayern. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:11:
[...]

Je mist 4 clubs en die staan bij 'other european clubs'. (Dortmund, Schalke, FC Augsburg en nog eentje)

Via het edit data menu kun je 'competition structure' aanpassen, doe dit voor de PEU League en verander het aantal teams van 20 naar 18. Daarna kun je de 4 overgebleven nepclubs omwisselen met de 4 Duitse clubs die nog bij die 'other' staan.

1 nadeel, zodra je de live update voor een wedstrijd doet, veranderen de squads in je Bundesliga weer naar die van PES United en zo.

In exhibition matches kun je deze live update uitzetten gelukkig, maar ik zou dus niet online gaan spelen met bv. een Bayern. ;)
Is het niet een optie om eerste een live update te doen en daarna de option file te installeren?

Ander vraagje: Hoe zijn de keepers ingame? Een aantal jaren terug haalden ze nog wel eens rare stunts uit namelijk, zoals een bal stoppen achter de doellijn. :P

Zelf heb ik nog niet kunnen spelen door werk en training. Ik vroeg me wel af of er goals gemaakt zijn die de moeite waard zijn om via dit forum te delen. Ik was altijd wel onder de indruk van de variëteit aan goals die je met PES kon maken.
Dus, kom op, delen maar!

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2016 10:32 . Reden: toevoeging over video's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:23:
[...]

Is het niet een optie om eerste een live update te doen en daarna de option file te installeren?
Dat moet je sowieso doen, maar dan hebben we het over de live update in het opties menu. Die zorgt ervoor dat de squads up-to-date zijn. Maar je hebt nog een live update die automatisch gedaan wordt voor je online gaat spelen en die je aan of uit kan zetten bij offline matches. Deze update haalt volgens mij de vorm van de dag op van bekende spelers, maar deze zorgt er dus ook voor dat de PEU League squads resetten. Je ziet nog wel gewoon de Duitse clubnamen, emblemen en kits, maar de selecties bestaan dan weer uit nepspelers.
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:23:
Ander vraagje: Hoe zijn de keepers ingame? Een aantal jaren terug haalden ze nog wel eens rare stunts uit namelijk, zoals een bal stoppen achter de doellijn. :P
Keepers zijn echt flink verbeterd dit jaar, net als de scheidsrechters trouwens die nu wel fluiten als de CPU een overtreding op je maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Even voor de zekerheid...

Ik wil graag de optionfile van Pesworld installeren op de ps4.

Nu zag ik in de uitleg hier op t forum dat je de aan te vinken opties bij het importeren van de images (teams) moet uitvinken, iig de eerste keer.

In onderstaande uitleg laat de desbestreffende persoon de 2e optie toch aangevinkt...

YouTube: PES 2017 - OPTION FILE TUTORIAL

Iemand meer duidelijkheid kan bieden? Wil er namelijk geen bende van maken en straks weer van alle moeten veranderen.

[ Voor 7% gewijzigd door Monda op 16-09-2016 09:37 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Monda schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:36:
Even voor de zekerheid...

Ik wil graag de optionfile van Pesworld installeren op de ps4.

Nu zag ik in de uitleg hier op t forum dat je de aan te vinken opties bij het importeren van de images (teams) moet uitvinken, iig de eerste keer.

In onderstaande uitleg laat de desbestreffende persoon de 2e optie toch aangevinkt...

YouTube: PES 2017 - OPTION FILE TUTORIAL

Iemand meer duidelijkheid kan bieden? Wil er namelijk geen bende van maken en straks weer van alle moeten veranderen.
Dat hoeft alleen maar voor clubs die echt niet bestaan in het spel. De Duitse clubs bv.

De Premier League clubs bv. hebben out of the box al de juiste squads (na de live update dan) dus voor die clubs hoef je geen ''squad and players'' te updaten. De Duitse teams zijn origineel de PEU League teams, dus kloppen die squads helemaal niet en die kun je dus updaten door het 2e vinkje aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:04
eerste poging met de option file lukte bij mij niet maar ik lees hier allerlei verhalen dat je binfiles met kleine letters niet moet importeren en afbeeldingen alleen met grote letters?

Beetje vaag allemaal, ben geneigd te wachten tot er een fatsoenlijk werkende optionfile is.

Wat ik overigens wel stierlijk vervelend vond, ik ging gisteren met m'n vaste PES maat met z'n tweeen tegen de computer spelen. Moet je ineens een aparte PSN account hebben voor de gast controller :-S

M'n maat had natuurlijk z'n inlog niet bij zich, moesten we eerst een aparte PSN account gaan aanmaken voor hem....

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

1nsane schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:51:
eerste poging met de option file lukte bij mij niet maar ik lees hier allerlei verhalen dat je binfiles met kleine letters niet moet importeren en afbeeldingen alleen met grote letters?
Ik heb deze gebruikt en alle bestanden moet je importeren. Alleen niet tegelijk, ik deed max. 40 files per keer.

http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=100497

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
1nsane schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:51:

Beetje vaag allemaal, ben geneigd te wachten tot er een fatsoenlijk werkende optionfile is.

Wat ik overigens wel stierlijk vervelend vond, ik ging gisteren met m'n vaste PES maat met z'n tweeen tegen de computer spelen. Moet je ineens een aparte PSN account hebben voor de gast controller :-S

M'n maat had natuurlijk z'n inlog niet bij zich, moesten we eerst een aparte PSN account gaan aanmaken voor hem....
Huh... Je kunt toch gewoon de controller koppelen aan gast account? Dan hoef je helemaal niet in te loggen. Je hebt normaal gesproken altijd 2 opties. Gastaccount of aan bestaand account koppelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
On_E schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:50:
[...]

Dat hoeft alleen maar voor clubs die echt niet bestaan in het spel. De Duitse clubs bv.

De Premier League clubs bv. hebben out of the box al de juiste squads (na de live update dan) dus voor die clubs hoef je geen ''squad and players'' te updaten. De Duitse teams zijn origineel de PEU League teams, dus kloppen die squads helemaal niet en die kun je dus updaten door het 2e vinkje aan te zetten.
Oke bedankt! Dus beste eerste de bestaande teams kopiëren met vinkje uit en dan de Duitse teams met vinkje aan. Zit bayern dan bijv helemaal niet in 't spel eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Monda schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:10:
[...]

Oke bedankt! Dus beste eerste de bestaande teams kopiëren met vinkje uit en dan de Duitse teams met vinkje aan. Zit bayern dan bijv helemaal niet in 't spel eigenlijk?
Weet niet hoe het bij jouw OF zit, maar bij die van mij moest ik eerst ALLES zonder 2e vinkje importeren (dus ook de Duitse clubs) en daarna de Duitse clubs nogmaals maar dan met 2e vinkje aan.

Volgens mij is het zo dat bij de eerste import de clubnaam, het embleem en de kit wordt aangepast en met de 2e import de juiste squads en spelers.

Nee, alleen Dortmund, Schalke, FC Augsburg en een 4e waar ik even niet op kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:28:
[...]

Dat moet je sowieso doen, maar dan hebben we het over de live update in het opties menu. Die zorgt ervoor dat de squads up-to-date zijn. Maar je hebt nog een live update die automatisch gedaan wordt voor je online gaat spelen en die je aan of uit kan zetten bij offline matches. Deze update haalt volgens mij de vorm van de dag op van bekende spelers, maar deze zorgt er dus ook voor dat de PEU League squads resetten. Je ziet nog wel gewoon de Duitse clubnamen, emblemen en kits, maar de selecties bestaan dan weer uit nepspelers.

[...]

Keepers zijn echt flink verbeterd dit jaar, net als de scheidsrechters trouwens die nu wel fluiten als de CPU een overtreding op je maakt.
Bedankt voor je reactie. Helder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Monda schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:08:
[...]

Huh... Je kunt toch gewoon de controller koppelen aan gast account? Dan hoef je helemaal niet in te loggen. Je hebt normaal gesproken altijd 2 opties. Gastaccount of aan bestaand account koppelen...
Waar heb je die optie dan? Ik probeerde het te doen zoals ik het in 2016 deed, gewoon controller 2 aanzetten, dan krijg je een popup en kan je een andere gebruiker kiezen.

vervolgens kreeg ik dit keer een melding dat ik de media niet kon gebruiken ofzo, weet niet meer precies wat maar bottom line heb ik een nieuw PSN account gemaakt voor controller 2 en kon die inloggen om mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

1nsane schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:36:
[...]

Waar heb je die optie dan? Ik probeerde het te doen zoals ik het in 2016 deed, gewoon controller 2 aanzetten, dan krijg je een popup en kan je een andere gebruiker kiezen.

vervolgens kreeg ik dit keer een melding dat ik de media niet kon gebruiken ofzo, weet niet meer precies wat maar bottom line heb ik een nieuw PSN account gemaakt voor controller 2 en kon die inloggen om mee te doen.
Heb je een option file gebruikt?
Zo ja, dan ligt het waarschijnlijk aan alle geïmporteerde afbeeldingen.

De servers van Konami doen volgens mij een afbeeldingen/media check en een gastaccount wordt niet herkend als PSN account door de servers. (En dan krijg je dus de melding over die media)

Je kunt ook geen afbeeldingen importeren als je offline bent.

[ Voor 3% gewijzigd door On_E op 16-09-2016 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 12:03
Als je de bundesliga OF erop hebt zitten, moet je dan live updates uitzetten (als dat uberhaupt kan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Kreeg crash door te veel tegelijkertijd kopiëren. Wist niet meer welke ik wel en niet had gedaan. Als je opnieuw doet, overschrijft ie dan automatisch of zet ie ze dubbel? Kon de bestanden niet terug vinden op ps4 namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
Monda schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:25:
Kreeg crash door te veel tegelijkertijd kopiëren. Wist niet meer welke ik wel en niet had gedaan. Als je opnieuw doet, overschrijft ie dan automatisch of zet ie ze dubbel? Kon de bestanden niet terug vinden op ps4 namelijk...
ik had dezelfde fout.
Ik doe het nu in batches van ongeveer 12 teams en iedere keer opslaan tussen batches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Monda schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:25:
Als ie crashed is er helemaal niets opgeslagen.

Tevens kan je gewoon hetzelfde team meerdere keren importeren, no probs.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Guids schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:26:
[...]

ik had dezelfde fout.
Ik doe het nu in batches van ongeveer 12 teams en iedere keer opslaan tussen batches.
Oke ga ik ook doen. Neem aan dat alles dan overschreven wordt (ben beetje autistisch met ordelijk houden van data 8)7)
Als ik alles gekopieerd heb moet dan alles al goed staan gelijk of alle image bestanden weer koppelen aan de teams?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Sluuz schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:30:
[...]

Als ie crashed is er helemaal niets opgeslagen.

Tevens kan je gewoon hetzelfde team meerdere keren importeren, no probs.
Oh had net weer gereageerd haha sorry. Dankjewel helder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
On_E schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:42:
[...]

Heb je een option file gebruikt?
Zo ja, dan ligt het waarschijnlijk aan alle geïmporteerde afbeeldingen.

De servers van Konami doen volgens mij een afbeeldingen/media check en een gastaccount wordt niet herkend als PSN account door de servers. (En dan krijg je dus de melding over die media)

Je kunt ook geen afbeeldingen importeren als je offline bent.
aha! Zou goed kunnen, how do I fix this?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Monda schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:32:
[...]

Als ik alles gekopieerd heb moet dan alles al goed staan gelijk of alle image bestanden weer koppelen aan de teams?
Als je alles hebt geimporteerd, staat alles goed. Je hoeft geen images toe te wijzen of iets. Tenzij er natuurlijk iets mist in het importbestand (zoals de kits bij de championship teams).

Als die gozer een update uitbrengt van zn option file, moet je weer precies hetzelfde doen als nu, dus weer elk team importeren en dan wordt ie automatisch overschreven met de nieuwste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
On_E schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:11:
[...]

Weet niet hoe het bij jouw OF zit, maar bij die van mij moest ik eerst ALLES zonder 2e vinkje importeren (dus ook de Duitse clubs) en daarna de Duitse clubs nogmaals maar dan met 2e vinkje aan.

Volgens mij is het zo dat bij de eerste import de clubnaam, het embleem en de kit wordt aangepast en met de 2e import de juiste squads en spelers.

Nee, alleen Dortmund, Schalke, FC Augsburg en een 4e waar ik even niet op kan komen.
Ah ok, en had jij ook de PESGaming OF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

SemperFidelis schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:39:
[...]

Ah ok, en had jij ook de PESGaming OF?
Ja, die DFL OF, heb m eerder gelinkt hierboven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 15-09 18:08

ZieMaar!

Moderator General Chat
[...]

Tnx, dat had ik idd ook al gevonden...Is Bayer Leverkusen niet de 4e? Die had ik allemaal gevonden iig, ik mistte denk ik eerder bij het importeren nog teams...Vanmiddag maar even kijken met de BL stand erbij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

ZieMaar! schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:21:
[...]
Tnx, dat had ik idd ook al gevonden...Is Bayer Leverkusen niet de 4e? Die had ik allemaal gevonden iig, ik mistte denk ik eerder bij het importeren nog teams...Vanmiddag maar even kijken met de BL stand erbij :).
Ja je hebt gelijk, Bayer Leverkusen was de laatste.

Wel mooi trouwens dat ze de commentatoren allerlei plaatsnamen in hebben laten spreken, als je dus bv met Wolfsburg speelt dan zeggen ze ook echt 'Wolfsburg'.

Konami hield al rekening met de OF's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
On_E schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:48:
[...]

Ja je hebt gelijk, Bayer Leverkusen was de laatste.

Wel mooi trouwens dat ze de commentatoren allerlei plaatsnamen in hebben laten spreken, als je dus bv met Wolfsburg speelt dan zeggen ze ook echt 'Wolfsburg'.

Konami hield al rekening met de OF's. :)
Dat is al een aantal jaar zo :), maar was een heel gedoe om in te stellen per team. Gelukkig kan het nu geautomatiseerd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Sluuz schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:49:
[...]

Dat is al een aantal jaar zo :), maar was een heel gedoe om in te stellen per team. Gelukkig kan het nu geautomatiseerd :).
Ah dat wist ik niet, het viel me ineens op net!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 15-09 18:08

ZieMaar!

Moderator General Chat
Gelukkig wel...Logo's en competitienamen moeten nog steeds handmatig toch? Want dan ga ik daar ook vast mee aan de slag en update ik over een week ofzo nog wel een keer alle teams (inclusief Twente!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik kopieer nu per 12, maar kreeg bij de 3e serie van 12 toch wel eer een crash...

Nu per 10 proberen. Ik gebruik overigens de OF van PesWorld (Glenn).

Edit: zelfs met 8 tegelijkertijd crash! Wtf is dit...
Ik sla wel steeds op na 1 serie, dus die van daarvoor zijn dan wel gewoon opgeslagen toch?

[ Voor 32% gewijzigd door Monda op 16-09-2016 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
Na iedere Live Update moet je de Bundesliga opnieuw toevoegen. Maar als je exhibition start, dan doet het spel automatisch een Live Update. Is dit uit te zetten?

Zonder een Live update spelen is ook geen optie want dan zijn de transfers niet gedaan bij andere teams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Guids schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:12:
Na iedere Live Update moet je de Bundesliga opnieuw toevoegen.
Nee want de Live Update van Konami raakt de PEU League (die wordt gebruikt om de Bundesliga na te maken) niet dus die hoef je dan niet opnieuw te importeren. De updates van Konami laten de drie nep leagues ongemoeid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
Sluuz schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:16:
[...]

Nee want de Live Update van Konami raakt de PEU League (die wordt gebruikt om de Bundesliga na te maken) niet dus die hoef je dan niet opnieuw te importeren. De updates van Konami laten de drie nep leagues ongemoeid.
Excuses voor mijn dubbel post.
Dan is er bij mij iets verkeerd gegaan. Het was of de nieuwe transfers met de originele PES spelers in de "bundesliga" of de gemodde bundesspelers maar niet de nieuwe transfers.

Ik ben nu een live update aan het uitvoeren en daarna nog eens de Bundesteams importeren. hopelijk is het dan wel goed.

update: nu staat alles recht. Maar je moet dus wel erop letten om de live update uit te zetten, daarna terug naar hoofdmenu om vervolgens weer exhibition te kiezen.

[ Voor 11% gewijzigd door Guids op 16-09-2016 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik denk dat er geen Duitse teams in die van PesWorld zitten...
Heb nu alles geïnstalleerd en zie bij overige Europese teams, alleen Dortmund, Schalke en Leverkusen.

Engelse en Spaanse teams zijn er wel. Zal wel. Kloppen zo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Guids schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:20:
[...]

Excuses voor mijn dubbel post.
Dan is er bij mij iets verkeerd gegaan. Het was of de nieuwe transfers met de originele PES spelers in de "bundesliga" of de gemodde bundesspelers maar niet de nieuwe transfers.

Ik ben nu een live update aan het uitvoeren en daarna nog eens de Bundesteams importeren. hopelijk is het dan wel goed.

update: nu staat alles recht. Maar je moet dus wel erop letten om de live update uit te zetten, daarna terug naar hoofdmenu om vervolgens weer exhibition te kiezen.
Inderdaad. Er zijn twee "live updates":
- Die in het hoofdmenu in het laatste tabje. Deze haalt alle transfers op zodat de basis lineups kloppen. Dit geldt alleen voor de leagues die in het spel zitten (Engels, Italiaans, Spaans, Nederlands, Frans etc).
- De live update bij exhibition potjes. Deze haalt de huidige vorm van spelers op op basis van de prestaties in het afgelopen weekend.

Die eerste optie kan je veilig uitvoeren voor en na het importeren van de option file. Let er wel op dat je voor de teams met echte spelers niet die tweede optie aanvinkt bij het importeren van de teams aangezien die dan ook losgekoppeld worden van de updates van Konami.
EDIT: Hmm, Cristiano92 (die van de DFL option file) meldt nu dat je toch na elke Konami update weer alle Bundesliga teams moet importeren. Vreemd....en vervelend.
Die tweede optie moet je uitzetten als je met teams uit "nepleagues" wil spelen zoals de Bundesliga.
Monda schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:33:
Ik denk dat er geen Duitse teams in die van PesWorld zitten...
Heb nu alles geïnstalleerd en zie bij overige Europese teams, alleen Dortmund, Schalke en Leverkusen.

Engelse en Spaanse teams zijn er wel. Zal wel. Kloppen zo...
In de uitleg van de PesWorld option file staat ook helemaal niks over Bundesliga, dus dat klopt inderdaad.

[ Voor 4% gewijzigd door Sluuz op 16-09-2016 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe speelt het spel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Guids schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:12:
Na iedere Live Update moet je de Bundesliga opnieuw toevoegen. Maar als je exhibition start, dan doet het spel automatisch een Live Update. Is dit uit te zetten?
Rechterpookje indrukken in het team select scherm zet de live update voor een exhibition match uit.

(Er staat dan ook onderin zo'n tekstbalk of het aan of uit staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07:23
[...]

Nou is alles gelukt op de competitie logo's na. Deze wil ik toevoegen alleen kan hij ze niet vinden. Wat kan ik nu het beste doen? Alleen de competitie logo's op een usb zetten en importeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Granaatappel schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:12:
[...]

Nou is alles gelukt op de competitie logo's na. Deze wil ik toevoegen alleen kan hij ze niet vinden. Wat kan ik nu het beste doen? Alleen de competitie logo's op een usb zetten en importeren?
Je moet de emblemen waarschijnlijk nog importeren vanaf je USB via 'import images'. :) (zelfde menu als waar 'import teams' zit)

[ Voor 4% gewijzigd door On_E op 16-09-2016 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit. (Al begrijp ik dat de option files installeren ook een vorm van vermaak biedt... :X )

En ik wacht al een tijdje op fraaie goals, dus kom maar op met die Youtube uploads. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Ach meestal wil iedereen eerst ff zn option file goed hebben voordat er wordt gestart met een master league. Had gisteren een dagje vrij en heb maar 4 potjes ofzo gespeeld. Rest van de tijd bezig geweest met option file geneuzel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik ben net onderweg met de Master League als FC Utrecht.

Wat direct opvalt is dat het zoals altijd niet realistisch is, kreeg een bod van 10 miljoen euro op Mark van der Maarel van Banfield bv. en kon transfervrij al direct 80+ rating spelers vastleggen als ik dat wilde.

Ook bleek dat FCU de Europa League gehaald heeft afgelopen seizoen want ik zat direct in de groepsfase. :+

Maar goed, ik was er al aan gewend door vorige Pro Evo's en als je weer eenmaal op het veld staat vergeet je dat soort dingen al snel.

Heb in totaal een wedstrijd of 10 gespeeld in de hele game op Professional en Top Player en als ik iets negatiefs moet noemen is het dat opvalt dat spelers heel vaak een bal aannemen door 'm onder de voet te laten rollen zeg maar, van die ''hippe'' aannames in ieder geval. Ook zie je regelmatig een hakbal of zo waar je dat helemaal niet verwacht of een voorzet vanachter het standbeen.

Toch vind ik dat ook die dingen geen invloed hebben op de heerlijke feel van de gameplay. Je kunt echt heerlijk voetballen en alle verschillende tactieken zijn ook direct merkbaar. Het ene team speelt compact en op de counter terwijl een ander team met tiki-taka de aanval blijft zoeken. De AI van de tegenstander en je eigen spelers is echt top, zeker vergeleken met de concurrent. (gebaseerd op de FIFA demo dan he)

Konami heeft de negatieve dingen van vorig jaar (keepers, scheidsrechters) flink aangepakt en de positieve dingen eigenlijk alleen maar nog beter gemaakt. Passen, dribbelen, schieten, het voelt allemaal natuurlijk aan. :)

En oh ja, 1 potje online divisions gedaan en dat kwam zoals altijd weer uit op FC Utrecht - Real Madrid die ik dan ook kansloos verloor. (0-1 maar hij miste nogal wat kansen..) Dat vind ik toch jammer altijd, er spelen te weinig mensen met kleine clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19
On_E schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:14:

En oh ja, 1 potje online divisions gedaan en dat kwam zoals altijd weer uit op FC Utrecht - Real Madrid die ik dan ook kansloos verloor. (0-1 maar hij miste nogal wat kansen..) Dat vind ik toch jammer altijd, er spelen te weinig mensen met kleine clubs.
Als ik dan toch 1 voordeel aan FIFA kan benoemen is dit het inderdaad. Bij matchmaking krijg je daar altijd een team met ongeveer dezelfde ranking als tegenstander. Tenzij je dit anders instelt.

Met mijn Sparta Rotterdam ga ik nu dus inderdaad vaak tegen een Real Madrid / Barca / Bayern aan lopen en dat is niet leuk :(

Maar ik ga binnenkort ook zeker PES halen. Even wachten tot alles op de PS4 goed is aan te passen met een option file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:32
Voor de PC mensen. PTE is druk bezig met de patch, ze weten alleen nog niet wanneer ze het zullen releasen:

https://www.facebook.com/...608689152/?type=3&theater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-09 10:05
Mensen, mijn USB stick werkt niet ingame om de option file te importen. Hij blijft vragen welke ik wil proberen maar er komt er geen tevoorschijn.
Uiteraard staat de map WEPES in mijn root.
Heb de schijf geformateerd naar NTFS, FAT en FAT32.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Sleeon schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 18:17:
Mensen, mijn USB stick werkt niet ingame om de option file te importen. Hij blijft vragen welke ik wil proberen maar er komt er geen tevoorschijn.
Uiteraard staat de map WEPES in mijn root.
Heb de schijf geformateerd naar NTFS, FAT en FAT32.
Iemand een idee?
Ander stickje proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-09 10:05
Al geprobeerd...zelfde probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 14:02
De servers blijven toch echt slecht in PES :( van de 4 matchen dat ik gespeeld heb 3 matchen lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik had alleen gisteren op de release dag lag. Vandaag nergens meer last van. Heb je ook dat niveau qua verbinding ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
Staat op 4 bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Oh... Ik begreep juist dat nv1 (verbindingsinstellingen) best was... Kan iemand bevestigen?

[ Voor 5% gewijzigd door Monda op 16-09-2016 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
Dan moet je waarschijnlijk lang zoeken. Vind dat het nu soms al lang duurt. Kan wel stuk beter die online van PES.

• Monda
sturtiebe schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 23:48:
Dan moet je waarschijnlijk lang zoeken. Vind dat het nu soms al lang duurt. Kan wel stuk beter die online van PES.
Dat valt wel mee op zich... Misschien een minuutje max, maar heb dat er wel voor over, als ik dan lag vrij kan spelen. Vond overigens wel vreemd, want heb dus op nv1 staan, maar tot nu toe enkel mensen uit Spanje Portugal etc...

[ Voor 13% gewijzigd door Monda op 17-09-2016 10:02 ]

• 1nsane
Zo, eindelijk heb ik de patch goed toe kunnen passen, uiteindelijk de Bundesliga teams niet geupload en toen werkte het allemaal prima. Alleen moet je wel nog handmatig de competitielogo's aanpassen.

Eerlijk gezegd, PES was dit jaar aan het roepen dat het makkelijker zou zijn om je eigen teams te importeren maar ik vond het nou niet per se minder tijdrovend dan in 2016 als je kijkt naar dat het een paar keer steeds niet lukte enz.

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
1nsane schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:45:
Zo, eindelijk heb ik de patch goed toe kunnen passen, uiteindelijk de Bundesliga teams niet geupload en toen werkte het allemaal prima. Alleen moet je wel nog handmatig de competitielogo's aanpassen.

Eerlijk gezegd, PES was dit jaar aan het roepen dat het makkelijker zou zijn om je eigen teams te importeren maar ik vond het nou niet per se minder tijdrovend dan in 2016 als je kijkt naar dat het een paar keer steeds niet lukte enz.
Kun je kort uitleggen hoe je het nu hebt gedaan?

Ik ben er zelf ook mee bezig geweest gisteravond. Maar Ik zag vanmorgen dat er een aanpassing is geweest in de OF van Pes World (Glen). Omdat er problemen waren met het importeren van alle files tegelijk zijn het nu losse folders geworden per competitie.

Daarnaast zag ik tegenstrijdige berichten over wat je moet aanvinken bij het importeren.
In onderstaande video zegt hij dat je de onderste moet aanvinken, terwijl ik ook heb gelezen dat dat juist niet moet.
Dus ik snap het niet helemaal meer.

EDIT: En nu na het opnieuw importeren krijg ik deze melding:
Afbeeldingslocatie: https://s18.postimg.org/igp2l18k9/Screen_Shot_2016_09_17_at_12_16_38.png

Dus alle images maar verwijderen en opnieuw beginnen... :'(

[ Voor 8% gewijzigd door robhoeben op 17-09-2016 12:20 ]

PSN ID: robhoeben

Verwijderd

Snap niet dat iedereen zo moeilijk doet. Ga het spel toch eerst eens spelen, zodra OF's helemaal goed zijn is het zo gepiept. Stelt dan niks voor.

• 1nsane
robhoeben schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:02:
[...]

Kun je kort uitleggen hoe je het nu hebt gedaan?

Ik ben er zelf ook mee bezig geweest gisteravond. Maar Ik zag vanmorgen dat er een aanpassing is geweest in de OF van Pes World (Glen). Omdat er problemen waren met het importeren van alle files tegelijk zijn het nu losse folders geworden per competitie.

Daarnaast zag ik tegenstrijdige berichten over wat je moet aanvinken bij het importeren.
In onderstaande video zegt hij dat je de onderste moet aanvinken, terwijl ik ook heb gelezen dat dat juist niet moet.
Dus ik snap het niet helemaal meer.

[video]

EDIT: En nu na het opnieuw importeren krijg ik deze melding:
[afbeelding]

Dus alle images maar verwijderen en opnieuw beginnen... :'(
Heb je toevallig bij alle image upload secties alle images geupload? Dat deed ik namelijk eerst ook maar dat werkt dus niet. Dan heb je niet genoeg ruimte om alle images te uploaden.

Volgens mij importeert hij bij het importeren van de teams al de kits en logo's mee van de teams die je importeert, weet ik niet zeker.

Wat ik heb gedaan:

Bij het afbeeldingen uploaden per sectie alleen de afbeeldingen uploaden die daar horen, oftewel, alleen stadions bij stadions, alleen kits bij kits, alleen trainers bij trainers, alleen club logo's bij club logo's.

Dan red je het namelijk wel met de upload ruimte.

Bij het importeren van de teams heb ik de Bundesliga teams overgeslagen. Daar liep het bij mij vaak op vast en dan moet je het weer opnieuw doen.

Ik raad je aan om de afbeeldingen te uploaden zoals ik aangaf (wel een rot werkje want je moet per categorie dus de juiste afbeeldingen pakken, niet erg want je kan natuurlijk miniaturen zien van wat je gaat uploaden maar het kost tijd).

Dan naar gegevensbeheer en OPSLAAN. Want als het namelijk bij de volgende stap mis gaat moet je anders alles opnieuw doen.

Daarna naar het uploaden van teams en spelers. Toen heb ik alleen het 2e vinkje aangezet (terwijl veel bronnen zeggen dat je allebei de vinkjes uit moet zetten en alleen het 2e vinkje aan moet zetten bij de Bundesliga teams). Daarbij heb ik ALLEEN de teams geupload die niet bij de Bundesliga horen.

Dat gaf bij mij geen foutmeldingen, daarna heb ik weer gegevens opgeslagen. Ik ga straks een poging wagen om ook de bundesliga teams te uploaden, als dat mis gaat is het niet zo erg omdat ik al de gegevens op heb geslagen.

Ik heb deze patch gebruikt(PS4):

http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=100497

Wellicht zijn er inmiddels al patches die beter werken, uiteindelijk boeit dat me niet want het werkt nu en ik heb in elk geval alle kits en logos van de PL en de Primera division.

Overigens moet je de competitie logo's na het uploaden nog handmatig aanpassen bij het bewerkmenu en dan bij competities, dan kan je de competitie logo's voor alle competities handmatig selecteren.

• 1nsane
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:48:
Snap niet dat iedereen zo moeilijk doet. Ga het spel toch eerst eens spelen, zodra OF's helemaal goed zijn is het zo gepiept. Stelt dan niks voor.
Ieder z'n meug toch? ik doe het liever in het begin, dan hoef ik er daarna niet meer naar om te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1nsane
Monda schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:00:
[...]

Dat valt wel mee op zich... Misschien een minuutje max, maar heb dat er wel voor over, als ik dan lag vrij kan spelen. Vond overigens wel vreemd, want heb dus op nv1 staan, maar tot nu toe enkel mensen uit Spanje Portugal etc...
Heb je ff uitgenodigd op PSN :)

• jdveenstra
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-08 21:48
Ik heb de option file van PESUniverse gekocht voor 5 pond (€6 nog wat) en deze werkt perfect!
Alles in 1x selecteren en inladen zonder fouten, dat is mij die paar euro wel waard haha
Er zit een beschrijving bij hoe je het moet doen en je word via de mail op de hoogte gehouden over nieuwe updates ideaal :)

• 1nsane
jdveenstra schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:59:
Ik heb de option file van PESUniverse gekocht voor 5 pond (€6 nog wat) en deze werkt perfect!
Alles in 1x selecteren en inladen zonder fouten, dat is mij die paar euro wel waard haha
Er zit een beschrijving bij hoe je het moet doen en je word via de mail op de hoogte gehouden over nieuwe updates ideaal :)
Mja, maar eerlijk gezegd gaat het mij gewoon om dat ik alle officiele kits en logo's heb. De spelers van de meeste grote competities op de bundesliga na waren vrij makkelijk te installeren. Als het eenmaal werkt, dan werkt het, die updates hebben niks meer dan wanneer er een transfer plaatsvindt in de Bundesliga (de rest wordt gewoon sowieso geupdate) dus ik blijf lekker bij de community built gratis OF's.

Verwijderd

Heb ik de PES review op tweakers gemist, of ben ik ongeduldig?
Erg nieuwsgierig hoe de game wordt ontvangen...bij mij erg goed tot dusver. PS4.

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06:18
Twijfel aan deze game. Demo speelt lekker maar vorig jaar moest ik alles handmatig in gaan voeren en embelemen per stuk toevoegen. Option file dit jaar hetzelfde? Of is dit snel te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:32:
Erg nieuwsgierig hoe de game wordt ontvangen...bij mij erg goed tot dusver. PS4.
Ik gok dat ze het gaan vergelijken met FIFA en dus wachten op officiële FIFA release

Verwijderd

Afhankelijk ban het platform waarop je speelt. Zoals hierboven beschreven kan je op ps4 alles importeren, op Xbox moet je idd alles handmatig doen. Altijd MD White is anders best een goede reden om voor FIFA te gaan.

Vind het spel trouwens tot nu toe geweldig spelen. Normaal was ik altijd redelijk positief om na 3 weken gewoon weer voor FIFA te gaan. Dit jaar zijn de scheidsrechter en keepers veel beter. Ook niet meer die diepe ballen van 16 die je uit een onmogelijke hoek altijd snoeihard binnen kon knallen
nickdew schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:55:
Twijfel aan deze game. Demo speelt lekker maar vorig jaar moest ik alles handmatig in gaan voeren en embelemen per stuk toevoegen. Option file dit jaar hetzelfde? Of is dit snel te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1nsane
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:32:
Er is wel een review te vinden op Tweakers maar ff zoeken is volgens mij al maandje terug ofzo maar er zal wel een vergelijker komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
1nsane schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:56:
[...]

Heb je ff uitgenodigd op PSN :)
Prima ouwe!
Jij speelde trouwens nog niet zo lang geleden nog op ps3 toch?

[ Voor 15% gewijzigd door Monda op 18-09-2016 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:37

KipCurreh

Nightcrawler

Speelt hier iemand de PC-versie met een steam controller ?

Ik heb even snel de demo gedownload, en de menu's etc kan ik makkelijk browsen met de controller.. Maar zodra ik ingame kom (een wedstrijd opstart) werkt de controller plots niet meer ?

Bij de instellingen wanneer je het spel opstart is de controller ook niet mapped, wisselen tussen Directinput en Xinput werkt ook niet.. Zo stopt het verhaal wel snel natuurlijk..

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 16:39
KipCurreh schreef op zondag 18 september 2016 @ 11:18:
Speelt hier iemand de PC-versie met een steam controller ?

Ik heb even snel de demo gedownload, en de menu's etc kan ik makkelijk browsen met de controller.. Maar zodra ik ingame kom (een wedstrijd opstart) werkt de controller plots niet meer ?

Bij de instellingen wanneer je het spel opstart is de controller ook niet mapped, wisselen tussen Directinput en Xinput werkt ook niet.. Zo stopt het verhaal wel snel natuurlijk..
Ik kreeg zonet een steam update. Geloof van 23 aug. maar daar stond een hele lijst aan bug fixes omtrent de die steam controller. Die zou ik eerst ff bijwerken indien je dat nog niet gedaan hebt?

Heb nu PES 2017 voor PC ook maar weer eens gekocht, voor 24 euro kan ik hem ook niet laten liggen.
De PC versie schijnt niet zo fijn te zijn als de console versies, trager, minder soepel. Volgens een woordvoerder van Konami. Ben de link ff kwijt maar zag het op een officiele post op Steam zelf.
In hetzelfde stukje stond dat ze binnen Konami wel bezig waren te overleggen om de PES 2018 PC versie weer op gelijke voet te gaan trekken.

Boeien, voor 24 euro ben ik niet bekocht. Anders hop ik gewoon weer naar FIFA.
In de PC versie zal ik wel weer tegen de balkan klanten spelen :)

Hoe zal het in deze versie trouwens gesteld zijn met de cheat ai ? ;) ff krabbelen aan oude wonden... ja jongens jullie hebben mij gemist zeg het maar eerlijk!!! :P :P

[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 18-09-2016 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:19
Ik scoorde net uit een corner. Zuivere goal. Speler juicht niet. Commentator zegt dat ie naast is en er volgt een doeltrap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1nsane
Harribo schreef op zondag 18 september 2016 @ 12:06:
[...]

Ik kreeg zonet een steam update. Geloof van 23 aug. maar daar stond een hele lijst aan bug fixes omtrent de die steam controller. Die zou ik eerst ff bijwerken indien je dat nog niet gedaan hebt?

Heb nu PES 2017 voor PC ook maar weer eens gekocht, voor 24 euro kan ik hem ook niet laten liggen.
De PC versie schijnt niet zo fijn te zijn als de console versies, trager, minder soepel. Volgens een woordvoerder van Konami. Ben de link ff kwijt maar zag het op een officiele post op Steam zelf.
In hetzelfde stukje stond dat ze binnen Konami wel bezig waren te overleggen om de PES 2018 PC versie weer op gelijke voet te gaan trekken.

Hoe zal het in deze versie trouwens gesteld zijn met de cheat ai ? ;) ff krabbelen aan oude wonden... ja jongens jullie hebben mij gemist zeg het maar eerlijk!!! :P :P
Haha, welkom terug!! Maar nog een keer zeuren over cheat AI en ik gooi je hoogstpersoonlijk mn topic uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ok ik heb het nu wat gespeeld, geen cheat ai kunnen bespieden nu, maar waarom neemt elke speler eerst de bal aan terwijl ik van te voren al de pass knop ingedrukt houdt? Heb het over topspelers, die kon ik meteen kopen bij MyClub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Robehr schreef op zondag 18 september 2016 @ 12:18:
Ik scoorde net uit een corner. Zuivere goal. Speler juicht niet. Commentator zegt dat ie naast is en er volgt een doeltrap.
Haha opname?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Harribo schreef op zondag 18 september 2016 @ 13:02:
Ok ik heb het nu wat gespeeld, geen cheat ai kunnen bespieden nu, maar waarom neemt elke speler eerst de bal aan terwijl ik van te voren al de pass knop ingedrukt houdt? Heb het over topspelers, die kon ik meteen kopen bij MyClub :)
Misschien met lag te maken? Probeer eens offline...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Monda schreef op zondag 18 september 2016 @ 13:07:
[...]
Misschien met lag te maken? Probeer eens offline...
Ik vermoed het.
Verder is het spel erg leuk om te spelen maar alles gaat te traag.
Dat zal dan wel de online verbinding zijn. In de demo had ik erg geen last van, dat was offline.

Jammer dat PES op de PC nog steeds niet online te spelen is dan na al die jaren. Tenminste MyClub.
Ook te weinig publiek online denk ik waardoor je vaak tegen mensen ver weg moet spelen, met meer internet knooppunten ertussen.
Wrs volgens die Konami man zullen de versies op de consoles wel beter zijn, ook qua aanbod tegenstanders die dichterbij wonen.
Aangezien ik graag online speel, wordt het maar weer FIFA dit jaar denk ik, tis niet anders.

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 18-09-2016 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
Het probleem in PES blijft nog altijd dat het te makkelijk scoren is. 4-4 is bij mij geen uitzondering. Vorig jaar was dat ook een groot minpunt bij mij en nu ook weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 18:26
Haha dat herken ik totaal niet :D
sturtiebe schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:02:
Het probleem in PES blijft nog altijd dat het te makkelijk scoren is. 4-4 is bij mij geen uitzondering. Vorig jaar was dat ook een groot minpunt bij mij en nu ook weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Ik ook niet. Ik lees juist veel over dat er veel te weinig gescoord wordt, ook vooral door de AI.
Op welke moeilijkheid speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
Ik speel dan wel online in Myclub. Het is altijd : 3-3 4-4 2-2 nooit eens een 1-0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er weer goed uit en het is goed te spelen.
De kopballen gaan er in de 2017 versie makkelijker in.

Nog een keer uitvogelen hoe je de options files kunt aanpassen voor correcte teams en shirts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09 18:17

Excentriekegast

PSN: Metinisme

Wat ik jammer vind, is dat ze maar 3 plekken hebben gereserveerd om je formaties op te slaan.
Vroeger, PES 98/4/5/6 tijd, had je 2 x 8 (of 10) plekken om je formaties op te slaan.

Inspireer en word geïnspireerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Harribo schreef op zondag 18 september 2016 @ 13:02:
Ongeacht het niveau van de spelers, het heeft te maken met de hoek waaronder je ze aanspeelt, zoals in het echt waarbij spelers niet elke bal naar kunnen controleren en doorspelen in 1x.

Wat ik me nog van FIFA kan heugen is dat dat veel makkelijker was maar tegelijk ook wel wat nepper maar zelfs voor mijn spelers van rond de 60 rating is in 1x doorpassen geen probleem, mits je oplet hoe je ze inspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 15:05:
...

Het ziet er weer goed uit en het is goed te spelen.
De kopballen gaan er in de 2017 versie makkelijker in.

Nog een keer uitvogelen hoe je de options files kunt aanpassen voor correcte teams en shirts.
Shirts van Ajax kloppen ook niet trouwens. De andreaskruisen en rugnummers + naam zijn in het echt niet glimmend. Klein detail misschien maar o zo belangrijk voor de echte fans natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Net van mn enige middenvelder uit zwarte bal (Hamsik) een hulptrainer gemaakt... Teringzooi!
Dit was tijdens het herstellen van de conditie (energie)... Wat frustrerend! Vorig jaar ook al bij Zlatan.

[ Voor 37% gewijzigd door Monda op 18-09-2016 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:37

KipCurreh

Nightcrawler

Harribo schreef op zondag 18 september 2016 @ 12:06:
[...]

Het probleem deed zich dus enkel voor in de demo.. Uiteindelijk toch maar ook de game aangeschaft voor 24€ (wat voor de pc-versie nog te veel geld is eigenlijk maar goed) en hier werkt alles terug normaal :)

Alle negativiteit ten min, het blijft wel heerlijk om te spelen hoor.. Nu ff wachten op de PESpatch en misschien de graphics wat pimpen, en kunnen we ons toch bezighouden tot volgend jaar...
Wie weet komt er ooit een evenwaardige PC-versie uit (fingers crossed) :*)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 16:32
Deze maakte ik eergisteren nog ff tegen een maatje online (MyClub)
Spel speelt echt zo chill.

[ Voor 17% gewijzigd door Punkbuster op 19-09-2016 07:49 ]

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Monda schreef op zondag 18 september 2016 @ 04:36:
[...]

Prima ouwe!
Jij speelde trouwens nog niet zo lang geleden nog op ps3 toch?
Pes2016 speelde ik ook al op PS4 dus een jaartje nu ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Monda schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:43:
Net van mn enige middenvelder uit zwarte bal (Hamsik) een hulptrainer gemaakt... Teringzooi!
Dit was tijdens het herstellen van de conditie (energie)... Wat frustrerend! Vorig jaar ook al bij Zlatan.
Heel vies, ik had dat vorig jaar met Messi... uiteindelijk kreeg ik hem 2,5 maand later gelukkig terug :-) maarja, beter dat het je nu met Hamsik gebeurd dan als je straks Ronaldo hebt ofzo. Sinds die actie van vorig jaar check ik 10x voordat ik welke speler dan ook hulptrainer maak.

Maarja, blijft zeer kut natuurlijk :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
Ik heb een refund aangevraagd voor PES (PC). Ik ging er vrij bewust in met de kennis dat het grafisch weer tegen zou vallen maar zelfs met lage verwachtingen viel het tegen.

Ik vindt het spel van PES erg leuk en ik denk dat een console-versie me beter zou passen dan Fifa, maar de kwaliteit op PC is dusdanig slecht dat ik de PC versie van Fifa prefereer.

Ik hoop dat ik volgend jaar de overstap eindelijk met een fijn gevoel kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
1nsane schreef op zondag 18 september 2016 @ 18:14:
[...]
Ongeacht het niveau van de spelers, het heeft te maken met de hoek waaronder je ze aanspeelt, zoals in het echt waarbij spelers niet elke bal naar kunnen controleren en doorspelen in 1x.

Wat ik me nog van FIFA kan heugen is dat dat veel makkelijker was maar tegelijk ook wel wat nepper maar zelfs voor mijn spelers van rond de 60 rating is in 1x doorpassen geen probleem, mits je oplet hoe je ze inspeelt.
Mmm daar zit wel wat in wat je zegt. Heb het even zo bekeken maar kon daarmee niet alle trage aannames daarmee verklaren, sommige wel.

Maar dan nog speelt het traag, ik speel online. Ik moet ruim van te voren de knoppen indrukken, écht te ruim. Ook scoor ik zo goals waar ik niets van afweet, dan heb ik blijkbaar eerder een knop ingedrukt.
En heb geen tijd om trucs of ideeën uit te proberen hierdoor waardoor ik redelijk recht toe recht aan moet spelen.
Dat is in FIFA gewoon beter. Wrs bij pes op de consoles ook.
Kan je zeggen, ja das online maar juist online moet bij mij goed zijn. Daar koop ik een voetbalspel voor.

Al met al heeft Konami gewoon geen belang gehad dit jaar aan een pc versie als je het mij vraagt.
Verder duurt het schakelen tussen de menu's lang en zie ik te vaak de melding: netwerk wordt getest

Toch lag ik dankzij MyClub pas 1 uur in bed en heb me best vermaakt.
Tis erg jammer dat deze pc versie zo traag is, verder heb ik nu niet heel veel rare dingen kunnen ontdekken. En zie wat verbeteringen.
Zitten nog wel wat knulligheden in zoals verdedigers die elkaar blokkeren maar dat kan ik geen cheat ai noemen en iets dergelijks zie ik in FIFA ook wel.

Al met al een gemiste kans deze pc versie puur vanwege de traagheid van het reageren op knoppen ( online).
Dat zal de reden wrs zijn dat ik misschien toch binnenkort FIFA zal gaan spelen. Anders was dit mijn voetbalspel geweest, het bevat meer verassing in de gameplay vind ik.

Grafisch zal pes 2017 op de pc ook zozo zijn maar dat interesseert me niet. Gameplay staat bij mij voorop.

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 19-09-2016 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Het is ook lastig te beoordelen, ik speel op de ps4 en dat biedt een prima ervaring, pc weet ik echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Las trouwens net op de officiele pes twitter dat ze een 2 vs 2 online modus aan het maken zijn! Naaais! Zal wel met de volgende update komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 09:36
Hoe zit het met de cut-scenes? deze vond ik super irritant.

Nog even het Online gedeelte afwachten, anders stap ik over van Fifa naar PES (PS4).

Laatste PES versies waren 2006 & 2013 geloof ik (PC ) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Laatst online: 12-09 07:36
Robehr schreef op zondag 18 september 2016 @ 12:18:
Gat in het net, komt in het echt ook voor ;) Wedstrijd van Leverkusen vorig seizoen, geloof ik.

Heb bij PES16 wel eens gescoord door het zijnet trouwens.

[ Voor 8% gewijzigd door Framoes op 19-09-2016 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
1nsane schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:05:
[...]

Heel vies, ik had dat vorig jaar met Messi... uiteindelijk kreeg ik hem 2,5 maand later gelukkig terug :-) maarja, beter dat het je nu met Hamsik gebeurd dan als je straks Ronaldo hebt ofzo. Sinds die actie van vorig jaar check ik 10x voordat ik welke speler dan ook hulptrainer maak.

Maarja, blijft zeer kut natuurlijk :-(
Ja dat is zo! Alleen in deze begin fase is Hamsik 1 van mn betere spelers... Dus idd op dit moment nog heel zuur. Heb eigenlijk alleen Ronaldo, verder geen beste spelers, 2 van 80 en Yaya Toure met level 1.

Zag een melding sommige mensen de veteranen bonus niet hebben gehad. Ik heb eigenlijk geen idee of ik 't wel gehad heb. Dit kun je niet meer nagaan toch? Moet maar afwachten tot ze dit fixen.

Nog iets: ik zag al eerder hier dat iemand klaagde over thuis tegen iemand spelen met een andere controller icm een optionfile.
Wat is dat belachelijk zeg! Kunt nu niet meer als gast inloggen en met de optionfile spelen tegen iemand anders. Iets met rechten.
Als je dus tegen andere mensen offline wilt spelen, heb je dus geen echte shirtjes, logo's etc... Belachelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 09:36
Monda schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:57:
[...]
Wat is dat belachelijk zeg! Kunt nu niet meer als gast inloggen en met de optionfile spelen tegen iemand anders. Iets met rechten.
Als je dus tegen andere mensen offline worp spelen, heb je dus geen echte shirtjes, logo's etc... Belachelijk!
Ja dat zou balen zijn :( meerdere die dit kunnen bevestigen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bas1986
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-06 10:13
DaYwaLkUr schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:25:
[...]

Ja dat zou balen zijn :( meerdere die dit kunnen bevestigen?
Oplossing -> http://community.us.plays...not-allowed/td-p/45957037

First of all you need a new mail acount! Second you are going to Settings and Parental Control you create an a second account right there but when you give a birth you will choose something for young ages(because this app is for children protection) then you will need verification in your mail! after that you create a new psn follow the instructions and you are ready!!! Create a new user with this (child) account and all is good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
bas1986 schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:40:
[...]

Oplossing -> http://community.us.plays...not-allowed/td-p/45957037

First of all you need a new mail acount! Second you are going to Settings and Parental Control you create an a second account right there but when you give a birth you will choose something for young ages(because this app is for children protection) then you will need verification in your mail! after that you create a new psn follow the instructions and you are ready!!! Create a new user with this (child) account and all is good
Oke thnx voor je reactie! Wij spelen echter vaak toernooitjes met 2vs2. Dat betekent dan dus dat ik 3 subaccounts moet maken neem ik aan?
Ik zie nu dat 't niet enkel een paar nieuwe accounts maken is... Thuis ff goed lezen.

[ Voor 4% gewijzigd door Monda op 19-09-2016 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
1nsane schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:09:
Las trouwens net op de officiele pes twitter dat ze een 2 vs 2 online modus aan het maken zijn! Naaais! Zal wel met de volgende update komen.
Waar las je dit? OMG, zou super zijn.. kan het alleen nergens vinden ;(

EDIT: Oja! https://twitter.com/officialpes/status/766611121159737344

Daaamn yes.

[ Voor 11% gewijzigd door masterjula op 19-09-2016 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
"We will look"...imho is dat niet hetzelfde als dat ze het hebben bevestigd. Ze gaan ernaar kijken. Zou zomaar kunnen dat de uitkomst is: "het komt in PES2018".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1nsane
Sluuz schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:21:
"We will look"...imho is dat niet hetzelfde als dat ze het hebben bevestigd. Ze gaan ernaar kijken. Zou zomaar kunnen dat de uitkomst is: "het komt in PES2018".
Dat zie ik nu idd maar vanmiddag stond er nog letterlijk "working on enabling 2 vs. 2 mode", die tweet is nu weg. Misschien iemand die z'n mond voorbij had gepraat ofzo haha

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste