[MULTI] Pro evolution Soccer 2017

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
MKMosselman schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:36:
Hmmm... stom, nu zegt Mediamarkt website dat het tijdelijk niet vooradig is. ... http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_pes-2017-1466077.html

Moet ik dan toch maar elders via het web gaan bestellen? Zou mooi geweest als het vandaag ineens toch al in het schap stond daar.

Net ook nog ff Mediamarkt even gebeld, aardige kerel... Zegt dat de partij die ze hadden retour moest omtrent een schrijffout op de disk. Ze zullen morgen nieuwe aanlevering hebben.... als het goed is....

Bizar... dit heb ik hier nog niet eerder gehoord. Heeft iemand het spel zoiezo al in handen?
Heb het over de Playstation 4 versie....
Er was iemand die het spel bij gameresource had opgehaald. Weet niet of die het deed. Ga ze zo sowieso mailen.

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Ik heb bij zavvi gepreordered.
Eergisteren daar de vraag gesteld wanneer ze gingen verzenden. Maar nog steeds niks gehoord.
Ik had gehoopt dat ie vandaag al op de post zou gaan, en dus morgen in de bus zou zitten.

Iemand ervaring met zavvi betreft preorders?

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Congrats!
Echt wel ff jaloers...nog een dag wachten.
Winkels lijken zich toch allemaal..aan de 15e te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:55
Oeh bij mij ligt dezelfde op de deurmat, maar helaas nog tot een uur of 7 werken 8)7
robhoeben schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:43:
Ik heb bij zavvi gepreordered.
Eergisteren daar de vraag gesteld wanneer ze gingen verzenden. Maar nog steeds niks gehoord.
Ik had gehoopt dat ie vandaag al op de post zou gaan, en dus morgen in de bus zou zitten.

Iemand ervaring met zavvi betreft preorders?
Je weet hopelijk dat het tussen de 6 en 10 dagen(of soms nog langer) gaat duren voor je die in huis hebt?

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:06
Hier in Dreamland uiteindelijk toch niet in de winkel.. :(

Verwijderd

jmignolet schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:01:
Hier in Dreamland uiteindelijk toch niet in de winkel.. :(
Balen is dat...maar het zit een beetje in de naam vd winkel .
Je mag nog een nachtje dromen vd game.😉

• Robehr
  • Laatst online: 13-09 20:21
Heb hem al binnen via game outlet.

• Framoes
Bij game resource is het spel op voorraad. Even mailen en op de website bestellen (of bij afhalen contant betalen) en je kan het spel in Utrecht afhalen of laten bezorgen (voor 19.00 besteld, volgende dag in huis).

Verwijderd

Framoes schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:35:
[...]

Er was iemand die het spel bij gameresource had opgehaald. Weet niet of die het deed. Ga ze zo sowieso mailen.
Ik heb hem gisteren ook opgehaald bij Gameresource. Even opgehaald aan het kanaal in Utrecht, prima geholpen. Game werkt goed alleen de servers zijn volgens mij nog niet online.

• Monda
  • Laatst online: 00:37
Klopt servers zijn helaas nog down. Dus helaas nog g en balletje balletje in MyClub. Kreeg wel een patch gelijk al.
Vind heel jammer dat op ps4 geen spreekkoren meer kan toevoegen echt een enorm gemis...

PSN: Mondaatje

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:32
Hier istie ook binnen, ga hem vanavond bij bol.com ophaalpunt afhalen :-)

Kan ik iig alvast een beetje er mee spelen, begrijp dat de servers het nog niet doen (zullen wel in stelling worden gebracht voor de overweldigende hoeveelheid bandbreedte hahah)

Adjust non olet, plerumque...

• LIM
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-01 19:51

LIM

Iemand al de digitale pre-order geprobeerd? Of is deze echt pas vanavond (00:00 15-09)te downloaden?

• 1nsane
LIM schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:52:
Iemand al de digitale pre-order geprobeerd? Of is deze echt pas vanavond (00:00 15-09)te downloaden?
Geen idee maar ik vermoed wel dat je nog even moet wachten tot vannacht ;-)

• Framoes
Net even twee potjes gespeeld (en gewonnen). Op de op één na hoogste moeilijkheidsgraad won ik met Napoli 5-0 van PSG.

Toch maar weer superstar spelen.

• Monda
Net eerste bal geopend. Was de bal voor TOTY speler. Zitten ook een paar gele tussen, maar grootste gedeelte is zwart...

Kreeg deze knakker.

Afbeeldingslocatie: https://s13.postimg.org/9wt6z0vbn/20160915_010653.jpg

Verwijderd

Kan iemand al bevestigen of de mogelijkheid er is om online 2 vs 2 te doen?

• robhoeben
[...]

Je weet hopelijk dat het tussen de 6 en 10 dagen(of soms nog langer) gaat duren voor je die in huis hebt?
Oei. Daar ga ik niet op wachten dan.
Snel mijn bestelling geannuleerd bij Zavvi.nl en bij de Media Markt besteld.
Omdat daar iets mis ging met betalen met CC toch maar bij Game Outlet besteld.

En nu heb ik dus 2 mails in mijn mailbox dat de bestelling gelukt is.
1 van de Media Markt en 1 van Game Outlet. 8)7

Kijken welke als eerste binnen is...

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:22
Monda schreef op donderdag 15 september 2016 @ 01:12:
Net eerste bal geopend. Was de bal voor TOTY speler. Zitten ook een paar gele tussen, maar grootste gedeelte is zwart...

Kreeg deze knakker.

[afbeelding]
Niet verkeerd :o

Zwarte ballen zijn nu minimaal 85 overall. Gouden ballen kunnen dus ook spelers van 84 opleveren

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 07:33:
Kan iemand al bevestigen of de mogelijkheid er is om online 2 vs 2 te doen?
Dat was mijn eeuwige vraag ook. Ik ga er vanuit dat je bedoelt om samen in één kamer, met z'n tweeën, 2vs2 te spelen. Ranked o.i.d.
Wat ik heb begrepen is dat dit er weéér niet in zit en ook nooit meer gaat gebeuren. Wat voor mij uitsluit dat ik ooit voor PES kan kiezen wat ik erg jammer vind.

• Framoes

Kreeg deze knakker.

[afbeelding]
De servers doen het dus. Is de eerste live update met laatste transfers ook al te downloaden?

Top player is trouwens echt te makkelijk. Op superstar stond m'n keeper helaas te kijken hoe een simpele pass terug ineens een eigen doelpunt werd. Het deed nog net geen stap opzij.

Die adaptive AI heb ik trouwens ervaren. Stond 4-0 voor met Dortmund tegen Arsenal, door oa 3 goals van Reus. Ineens merkte ik dat het moeilijker doorkomen was aan die flank. Vervolgens hoorde ik de commentatoren "they shut him down" zeggen. Bleek er idd extra dekking op Reus te staan.

• 1nsane

Kreeg deze knakker.

[afbeelding]
Heel chill!

Ik kreeg iniesta maar bijvoorbeeld ook totti uit een gratis scout en griezmann :-)

Voor de rest wat minder bekende spelers ook, umtiti, vermaelen, lamela, gameiro enz.

Moet zeggen dat het nog wel beetje wennen is maar door de adaptive AI zal mn team ook steeds lekkerder gaan spelen gok ik.

Wat ik een positieve ontwikkeling vind is dat ze in myclub de gratis waarnemers hebben opgevoerd naar scouts die je kan combineren waarbij je ook gelijk kan zien wie je kan krijgen, wordt nu dus belangrijker om die scouts op te sparen zodat je echte toppers kan halen ipv er alleen maar hulptrainers van maken. Ook heb je nu hulptrainers die je krijgt die een specifieke trainingswaarde hebben maar ook tactische trainers waarmee je snel je TG kan oppompen.

Die scout veiling lijkt me ook wel nice als je net een nodig hebt om een bepaalde speler te halen, wel duur trouwens, sommige 5 sters kosten 50k...

Verwijderd

Dan0r schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:54:
[...]

Dat was mijn eeuwige vraag ook. Ik ga er vanuit dat je bedoelt om samen in één kamer, met z'n tweeën, 2vs2 te spelen. Ranked o.i.d.
Wat ik heb begrepen is dat dit er weéér niet in zit en ook nooit meer gaat gebeuren. Wat voor mij uitsluit dat ik ooit voor PES kan kiezen wat ik erg jammer vind.
Dat bedoel ik inderdaad ook. Zou erg jammer zijn als ze dit weer niet gedaan hebben! Begreep zelfs dat hier een handtekening actie voor geweest is...

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:35:
[...]

Dat bedoel ik inderdaad ook. Zou erg jammer zijn als ze dit weer niet gedaan hebben! Begreep zelfs dat hier een handtekening actie voor geweest is...
Yup, is ook aangeboden, maar hebben iig keihard bevestigd dat dit er ook in de toekomst niet mee in komt.

• robhoeben
Bij gebrek aan de volledige game maar de demo aangeslingerd gisteravond.
Speelt toch wel erg lekker hoor.

Deze goal voelde erg lekker na 2 potjes achter elkaar 0-0 spelen.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Ky4zlfpca0E]

• Granaatappel
  • Laatst online: 18:12
Online bij MM weer verkrijgbaar. Benieuwd of die er vandaag ook in de schappen ligt na dat ze gisteren een lading vol met PES moesten terug sturen. Iemand al langs de MM geweest? Ik kan pas vanmiddag. :)

Is de transfer update vanaf nu al beschikbaar trouwens voor de mensen die PES al in het bezit hebben?

Edit: lees net op Twitter account dat deze uit is

[ Voor 8% gewijzigd door Granaatappel op 15-09-2016 10:28 ]

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:32
Ik heb de digitale versie gister even gespeeld, het speelt zo lekker. Had piqué als totw.. Jammer

automation fanboy

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Bij MM gereserveerd, na werk direct ophalen, OF er op knallen en dan...

trainen ><

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 14:02
Iemand al goeie option file ? Ga er vandaag toch maar om gaan :)

Is er nog verschil met demo ? Vond Graphics nog wat matig en keepers deden toch soms nog wel raar

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:13

KipCurreh

Nightcrawler

En uiteraard zijn de steam reviews wederom uiterst negatief :)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Verwijderd

Granaatappel schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:15:
Online bij MM weer verkrijgbaar. Benieuwd of die er vandaag ook in de schappen ligt na dat ze gisteren een lading vol met PES moesten terug sturen. Iemand al langs de MM geweest? Ik kan pas vanmiddag. :)

Is de transfer update vanaf nu al beschikbaar trouwens voor de mensen die PES al in het bezit hebben?

Edit: lees net op Twitter account dat deze uit is
Ik ben vanmorgen al bij Media Markt Utrecht geweest om een exemplaar voor de PS4 te halen. De schappen stonden vol. De game draait ook op twee demopods (Xbox One en PS4).

Er moet alleen de rest van de dag nog wel gewerkt worden... :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2016 11:18 . Reden: toevoeging laatste zin ]

• Sjurm
Punkbuster schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:19:
Ik heb de digitale versie gister even gespeeld, het speelt zo lekker. Had piqué als totw.. Jammer
Yup, ik ook. Nouja, ik had ook een andere prima centerback, dus de verdediging is in ieder geval op orde. Niet echt fantastische spelers gekregen verder. Maar mijn verdediging en middenveld is nu best degelijk.
KipCurreh schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:01:
En uiteraard zijn de steam reviews wederom uiterst negatief :)
Ik heb toch maar de PC versie aangeschaft, kon de verleiding niet weerstaan :P
Voordeel van de crap versie is dat je hem voor slechts 25 euro kan kopen, dus dat scheelt weer :P

Grafisch is het inderdaad weer slecht, maar dat maakt mij eerlijk gezegd niets uit. Mijn laptop heeft dan ook niet fantastische specs.
Vandaag de game voor het eerst gespeeld (doordat er geen demo was voor PC) en ik vind het heerlijk spelen. Voelt beter aan dan vorig jaar. Dingen die me vooral zijn opgevallen na 3 uurtjes de game te hebben geprobeerd:

- Betere animaties. Spelers blijven minder lang hangen in tackle animaties. Daar kon ik me vorig jaar nogal aan ergeren.
- Keepers houden ballen tegen! _/-\o_ Eindelijk fatsoenlijke reflexen. Animaties zien er nog wel een beetje onrealistisch uit. De Gea had een onmogelijke reflex, waarbij zijn hand wel een erg onnatuurlijke houding aannam. Maar goed, veeeel beter.
- Tackles en slidings zijn iets minder OP en scheids fluit beter.
- Enkele nieuwe playerfaces (Vincent Janssen O+ ). Spelers die geen gameface krijgen hebben dit jaar in ieder geval ongeveer de juiste haarstyle en -kleur. Geen Fischer meer met zwart haar ;)
- Menuutjes zien er mooier uit.
- Verbeteringen MyClub d:)b
- Leuke skillgames

Edit: Toch wel een PC demo beschikbaar inmiddels. Ach, ik had hem toch wel aangeschaft waarschijnlijk :P

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Sjurm schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:35:

Ik heb toch maar de PC versie aangeschaft, kon de verleiding niet weerstaan :P
Voordeel van de crap versie is dat je hem voor slechts 25 euro kan kopen, dus dat scheelt weer :P
Ik ben ook aan het twijfelen, maar voor 25€ schaf ik hem ook wel aan >:)

Waar heb je die zo goedkoop kunnen vinden als ik vragen mag

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:03
Ik ben aan het wachten totdat de PESUniverse option file te verkrijgen via de site, maar ik lees dat hun premium members ook al problemen hebben met de emailupdates. Ziet er niet goed uit... hopelijk vandaag nog een option file

• Sjurm
KipCurreh schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:47:
[...]

Ik ben ook aan het twijfelen, maar voor 25€ schaf ik hem ook wel aan >:)

Waar heb je die zo goedkoop kunnen vinden als ik vragen mag
€26 was hij trouwens ;)
Ik heb hem via een keysite gekocht > HRKGAME. Binnen een minuut geleverd.

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
€26, maakt het wel verleidelijk, om een keer te proberen.

• Monda
Guids schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:49:
Ik ben aan het wachten totdat de PESUniverse option file te verkrijgen via de site, maar ik lees dat hun premium members ook al problemen hebben met de emailupdates. Ziet er niet goed uit... hopelijk vandaag nog een option file
Oei... Vervelend! Hopelijk snel online. Ergens anders geen vergelijkbaar alternatief?

• Sjurm
NLoldebroek schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:11:
€26, maakt het wel verleidelijk, om een keer te proberen.
De demo is inmiddels beschikbaar op steam.

• Tahref
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 23:24

Tahref

God bless you

https://www.konami.com/wepes/2017/us/en-us/privilege/

De Digitale pre-order versie heeft dus extra's

Iemand die weet of deze nog mogelijk is op te halen? (pc versie)

[ Voor 3% gewijzigd door Tahref op 15-09-2016 12:36 ]

• jmignolet
Hier fysiek gekocht voor de ps4 voor 49 euro.. not bad. :)

Edit: net eerste match achter de rug. Dit is echt heerlijk voetballen.
Wat ik erg leuk vind is gewoon een hoge bal en hem controleren met de borst. In fifa lukte dit niet want niemand kon een bal controleren met de borst.

Dit is echt geweldig. Nu even wachten op de option file want echt niet veel gelicenseerde ploegen.. :+

[ Voor 74% gewijzigd door jmignolet op 15-09-2016 12:58 ]

• Monda
Ik heb de Barca versie op ps4, maar zie nergens die 2 extra 80+ zaakwaarnemers... Misschien zit ik met m'n reet te kijken. Heb wel flink wat nieuwe spelers. Eigenlijk ook niet gelet op de naamgeving van de zaakwaarnemers, alleen TOTY...

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:13
Poeh. Na jaaaaren FIFA te hebben gespeeld net het eerste potje online. (Mijn laatste PES was PES 6) Ik werd echt helemaal zoek gespeeld. Weinig leuks aan zo'n eerste potje. Hopen op betere tijden :)

PSN: xMaurice93

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Is online multiplayer een beetje populair bij PES, net zoals bij FIFA. Of spelen de PES spelers meer offline dan online? Ik kan dat namelijk nergens terug vinden en jullie hebben daar ook niet echt over.

Ik heb momenteel FIFA15 en daarom is het tijd voor een nieuwe game. Dit keer zou ik graag voor PES gaan. Bij FIFA speel k alleen maar online en dat wil ik natuurlijk blijven doen. Tegen de computer vind ik een beetje saai/eentonig. Is het dan nog wel aan te raden om voor dit spel te gaan?

• Sjurm
jmignolet schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:39:
Hier fysiek gekocht voor de ps4 voor 49 euro.. not bad. :)

Edit: net eerste match achter de rug. Dit is echt heerlijk voetballen.
Wat ik erg leuk vind is gewoon een hoge bal en hem controleren met de borst. In fifa lukte dit niet want niemand kon een bal controleren met de borst.

Dit is echt geweldig. Nu even wachten op de option file want echt niet veel gelicenseerde ploegen.. :+
Het zijn er nu wel pijnlijk weinig inderdaad. Ik vind het vooral jammer dat Bayern niet in de game zit. Hopen dat iemand gauw de Bundesliga maakt

• Sjurm
albert04 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:11:
Is online multiplayer een beetje populair bij PES, net zoals bij FIFA. Of spelen de PES spelers meer offline dan online? Ik kan dat namelijk nergens terug vinden en jullie hebben daar ook niet echt over.

Ik heb momenteel FIFA15 en daarom is het tijd voor een nieuwe game. Dit keer zou ik graag voor PES gaan. Bij FIFA speel k alleen maar online en dat wil ik natuurlijk blijven doen. Tegen de computer vind ik een beetje saai/eentonig. Is het dan nog wel aan te raden om voor dit spel te gaan?
Ligt eraan op welk platform je speelt. Bij PC zijn er niet heel veel mensen online.ik geloof dat PS4 wel aardig goed is online.

• Punkbuster
Sjurm schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:13:
[...]

Het zijn er nu wel pijnlijk weinig inderdaad. Ik vind het vooral jammer dat Bayern niet in de game zit. Hopen dat iemand gauw de Bundesliga maakt
http://www.pes-patch.com/category/pes-2017-ps4-patches misschien hier even kijken ;)

automation fanboy

• Sjurm
Ja klopt. Ik speel op de PC en daarvoor maakt PTE Patch altijd uitgebreide option files en grafische tweaks. Nog even wachten op hun release dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkbuster
is het misschien handig om straks op start-post optionfile sites toe te voegen?

automation fanboy

• jmignolet

• 1nsane
Punkbuster schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:19:
is het misschien handig om straks op start-post optionfile sites toe te voegen?
Zal ik doen!

Wacht ik nog even mee tot er daadwerkelijk option files zijn, toen ik gisteren keek waren die er nog niet via pespatch bijvoorbeeld.

Mocht je ze wel hebben, stuur me even een DM, dan voeg ik het toe (mits dat mag)

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Sjurm schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:15:
[...]

Ligt eraan op welk platform je speelt. Bij PC zijn er niet heel veel mensen online.ik geloof dat PS4 wel aardig goed is online.
Ah ja, wel handig om dat er bij te vertellen. Ja, PS4 platform, dus dat moet wel goed komen! :D

• Punkbuster
1nsane schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:25:
[...]

Zal ik doen!

Wacht ik nog even mee tot er daadwerkelijk option files zijn, toen ik gisteren keek waren die er nog niet via pespatch bijvoorbeeld.

Mocht je ze wel hebben, stuur me even een DM, dan voeg ik het toe (mits dat mag)
Ja, meestal duurt het wel een weekje voordat de echte goede files te downloaden zijn, wat ik mij ook afvroeg. In je Edit data zit toch ook transfers enzo? Die zie ik eigenlijk nergens online [PS4]

automation fanboy

• smoothkidnis
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-03-2024
ga naar live update zo krijg je de transfer

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

PS4 Option file inclusief Bundesliga :

http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=100497

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• smoothkidnis
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-03-2024
Is er al een topic voor optionfiles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm

• LIM
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-01 19:51

LIM

1nsane schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:08:
[...]

Heel chill!

Ik kreeg iniesta maar bijvoorbeeld ook totti uit een gratis scout en griezmann :-)

Voor de rest wat minder bekende spelers ook, umtiti, vermaelen, lamela, gameiro enz.

Moet zeggen dat het nog wel beetje wennen is maar door de adaptive AI zal mn team ook steeds lekkerder gaan spelen gok ik.

Wat ik een positieve ontwikkeling vind is dat ze in myclub de gratis waarnemers hebben opgevoerd naar scouts die je kan combineren waarbij je ook gelijk kan zien wie je kan krijgen, wordt nu dus belangrijker om die scouts op te sparen zodat je echte toppers kan halen ipv er alleen maar hulptrainers van maken. Ook heb je nu hulptrainers die je krijgt die een specifieke trainingswaarde hebben maar ook tactische trainers waarmee je snel je TG kan oppompen.

Die scout veiling lijkt me ook wel nice als je net een nodig hebt om een bepaalde speler te halen, wel duur trouwens, sommige 5 sters kosten 50k...
Goed beschreven :)

Ik zelf heb de pre-order, maar echt ruk spelers .. Mijn beste en enigste zwarte bal is Rakatic, deze "vloek" heb ik nu al 3 jaar achter elkaar.
Heel frustrerend, een goede vriend van mij heeft het omgekeerde en heeft elk jaar gelijk een topteam. Wat dit betreft is dit heel oneerlijk, hopelijk kunnen de veilingen en de gratis zaakwaarnemers hier wat meer balans in aanbrengen !

• Monda
Net die live update gedaan, dus oa Traoré ik niet Ziyech bij Ajax,maar Ziyech beweegt echt realistisch (uiterlijk ook). Wist niet dat ie basis stond, maar herkende 'm direct aan manier van bewegen.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:55
Gisteren enthousiast begonnen aan de NL competitie met Excelsior op Pro en de eerste wedstrijd was lekker, de 2e tegen Ajax ging de 1e helft ook goed, maar in de 2e helft waren mijn mannetjes niet meer vooruit te branden. Slap pasen, schieten en langzamer rennen. Maar ze waren niet moe volgens de groene balkjes. Daarna 3 wedstrijden geen deuk in een pakje boter kunnen schoppen en redelijk geïrriteerd gestopt.

Zijn er onderliggende zaken die hier mee te maken hebben of beslist de game gewoon hoeveel zin mijn spelers hebben? Daarnaast kan je tijdens de wedstrijd verschillende statistieken bekijken (ik gok vorm en staminia enz.) maar er staat niet bij wat wat is of ben ik gewoon blind?

• Monda
YouTube: FC Barcelona Legends Trailer
Ik smeek voor mijn idool allertijden: Ronaldinho! ☺

• sturtiebe
Ik hoop dat dikke ronaldo er ook bij komt :p

• 1nsane
sturtiebe schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:28:
Ik hoop dat dikke ronaldo er ook bij komt :p
2x ronaldo in de spits :9

• sturtiebe
Iemand die option files al goed gekregen ? Krijg heeltijd foutmelding

• 1nsane
sturtiebe schreef op donderdag 15 september 2016 @ 18:10:
Dunno, ik ben ze nu voor de PS4 aan het downloaden dus we zullen zien. Wat voor melding krijg je?

• ZieMaar!
  • Laatst online: 18:08

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ja zo goed als, hij is nu de Bundesliga teams nog even aan het doen voor de spelers, maar het werkt. Heb niet alles in een keer gedaan, dat hielp tegen het crashen.

Edit: klaar, de patch die hierboven staat. Wel fijn zo, alle teamnamen, shirts grotendeels en logo's nu goed. Nu wachten op de verbeteringen (oa shirt van Twente, championship, competitienamen etc, maar nu dus al prima speelbaar.

[ Voor 41% gewijzigd door ZieMaar! op 15-09-2016 18:15 ]

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Idd, check mijn comments in dat topic op pesgaming (zelfde username als hier ;))

Competitienamen en logos kan je lang op wachten, die moet je zelf doen. Zitten ook in dat zipje! Zit ook een image bij welke instellingen je moet doen qua bal enzo

[ Voor 51% gewijzigd door Sluuz op 15-09-2016 18:17 ]

PSN: Sluuz

Verwijderd

Zelfde probleem, gaat fout bij Swansea. Bij jou ook?

• sturtiebe
kwe niet duurt te lang om te volgen :s kan weer opnieuw beginnen wat nu

• On_E

On_E

Housemusic

Je moet niet alles tegelijk importeren, ik deed 40 files per keer.

Heb nu de Premier League en Bundesliga helemaal in orde.
Mis alleen nog de kits voor de Championship.

[ Voor 17% gewijzigd door On_E op 15-09-2016 18:19 ]

• sturtiebe
maar hoe past zich dat dan aan? moet je alles zelf dan doen ?

• Granaatappel
1nsane schreef op donderdag 15 september 2016 @ 18:12:
[...]

Dunno, ik ben ze nu voor de PS4 aan het downloaden dus we zullen zien. Wat voor melding krijg je?
Ik kreeg ook de hele tijd een foutmelding met bin.10 mislukt. Je hebt bijv. een bestand dat BIN.10 en bin.10 heet. Ik kreeg de hele tijd bij de klein gespelde bin.10 een foutmelding. Heb alle kleine bin. bestanden niet geïmporteerd en toen deed ie het wel. Heel raar. Weet niet of je hetzelfde probleem ervaart?

• On_E

On_E

Housemusic

sturtiebe schreef op donderdag 15 september 2016 @ 18:19:
maar hoe past zich dat dan aan? moet je alles zelf dan doen ?
Alle clubs gaan automatisch, competitienamen en emblemen moet je zelf even veranderen, maar dat zijn er niet zoveel.

• sturtiebe
Granaatappel schreef op donderdag 15 september 2016 @ 18:19:
[...]

Ik kreeg ook de hele tijd een foutmelding met bin.10 mislukt. Je hebt bijv. een bestand dat BIN.10 en bin.10 heet. Ik kreeg de hele tijd bij de klein gespeelde bin.10 een foutmelding. Heb alle kleine bin. bestanden niet geïmporteerd en toen deed ie het wel. Heel raar. Weet niet of je hetzelfde probleem ervaart?
Heb je alles dan ? Snap er niets van

• Granaatappel
sturtiebe schreef op donderdag 15 september 2016 @ 18:20:
[...]

Heb je alles dan ? Snap er niets van
Ja, door dit te doen wel. Dus als je alle afbeeldingen importeert: selecteer alleen de bestanden die groot geschreven staan. Dit lukte althans bij mij uiteindelijk wel en importeer ze.

• On_E

On_E

Housemusic

Die ''live update'' die je kunt doen voor een wedstrijd (en die als je online gaat spelen automatisch download) verneukt helaas wel de selecties van de geimporteerde Bundesliga.

De clubnamen en kits kloppen nog wel, maar je zit weer met de nep spelers uit de originele teams van de ''PEU League''.

• sturtiebe
Bayern klopt totaal niet bij ik qua spelers en statistieken niets gewoon. terwijl ik alles geimporteerd heb ?

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Wel met 2e optie aangevinkt gedaan? Alleen de Duitse teams dus.

[ Voor 28% gewijzigd door ZieMaar! op 15-09-2016 18:43 ]

• sturtiebe
hoe bedoel je ? Je krijgt amper uitleg. Snap er niets meer van

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Volgens de instructies (en zo werkte het bij mij)
- live update doen
- alles importeren (in delen, evt spel even opnieuw opstarten), beide opties niet aanvinken
- tussendoor elke keer opslaan
- alle Duitse teams nogmaals importeren, nu alleen de 2e optie aanvinken
- opslaan

Ik heb niet helemaal de Bundesliga, maar weet niet welke teams ik mis.

• sturtiebe
Mijn systeem zit zogezegd al vol en moet afbeeldingen verwijderen

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Vreemd...heb je verschillende patches geprobeerd? Bestanden met een underscore moet je volgens mij ook niet doen...

• sturtiebe
man wat zeggen ze gemakkelijk ? al uur bezig en ik zie nog steeds man blue en man red staan :s hatelijk. Is er niet gewoon een juiste patch zonder foutmeldingen

• Tahref
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 23:24

Tahref

God bless you

De patch waar jullie het over hebben is alleen voor ps4?

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Yup, die ik bedoel wel.

Maar wat speelt het fijn zeg! Balletje gaat heerlijk rond, voorzetten zijn mooi en je krijgt zowaar af en toe een vrije bal mee!

• Robehr
Dat importeren gaat traag zeg. Is al een half uur bezig en nog niet op de helft.

En bij swansea loopt ie opeens vast. Moet de applicatie worden afgesloten etc. :'(

[ Voor 34% gewijzigd door Robehr op 15-09-2016 19:14 ]

• sturtiebe
Iemand goeie toturial helft staat gewoon niet goed :s

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 18:26
sturtiebe schreef op donderdag 15 september 2016 @ 19:14:
Iemand goeie toturial helft staat gewoon niet goed :s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
Man man man, zitten we hier op het Barbie forum of op Tweakers? Als iedereen gewoon even het topic op Pesgaming leest: http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=100497

Daar ging het net zoals hier mis ("hij loopt vast bla blabla") dus heb ik er een stap voor stap uitleg bij gezet. Ik geef toe dat de originele uitleg vrij karig is. Hierbij dus de stappen:

If I understand correctly, this is what you have to do:

- Put the stuff on your USB, plug USB in PS4 go to edit mode
- Go to import teams and now start working in batches
- ONLY select files without an underscore "_" in front of the name, select for instance first only the files which start with "06"
- DON'T SELECT ANY OF THE DETAILED OPTIONS, just choose next.
- Wait for importing to finish and go back to main menu
- Not sure if you need to restart the game at this point in time
- Do another round like this until you reach the bottom of the team list
- THEN REIMPORT ALL THE GERMAN TEAMS AGAIN and ONLY select the second option in the detailed options screen (players & squads) as this will overwrite all the players in those imported teams. Since the German league is totally absent, this only needs to be done for the German League.

Hij loopt vast halverwege:
Dan heb je teveel teams tegelijk geimporteerd. Probeer het met een kleiner aantal tegelijk. Vergeet niet telkens na het importeren van een setje teams even terug te gaan naar het hoofdmenu zodat je edit file wordt gesaved.

De spelers in de Duitse teams kloppen niet:
Importeer de Duitse teams tweemaal. Een keer met geen enkele detailed option aangevinkt, de tweede keer met de tweede optie aangevinkt. Doet dit alleen voor teams die totaal niet bestaan binnen het spel. Duitse teams bestaan totaal niet (ook de spelers niet). Voor de Engelse, Spaanse en Portugese enzo, kloppen de teams niet maar de spelers wel.

Het laden duurt een jaar:
Dit ligt niet aan de option files maar aan de servers van PES die overbelast zijn. Zet dus ff je verbinding uit.

[ Voor 25% gewijzigd door Sluuz op 15-09-2016 19:51 ]

• sturtiebe
Ok thanks ;)

Eerst match myclub foutmelding pes en spel sluit af :s direct forfait 3-0 beuh hatelijk

• Robehr
Sluuz schreef op donderdag 15 september 2016 @ 19:48:
Man man man, zitten we hier op het Barbie forum of op Tweakers? Als iedereen gewoon even het topic op Pesgaming leest: http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=100497

Daar ging het net zoals hier mis ("hij loopt vast bla blabla") dus heb ik er een stap voor stap uitleg bij gezet. Ik geef toe dat de originele uitleg vrij karig is. Hierbij dus de stappen:

- ONLY select files without an underscore "_" in front of the name, select for instance first only the files which start with "06"
- THEN REIMPORT ALL THE GERMAN TEAMS AGAIN and ONLY select the second option in the detailed options screen (players & squads) as this will overwrite all the players in those imported teams. Since the German league is totally absent, this only needs to be done for the German League.

Dan heb je teveel teams tegelijk geimporteerd. Probeer het met een kleiner aantal tegelijk. Vergeet niet telkens na het importeren van een setje teams even terug te gaan naar het hoofdmenu zodat je edit file wordt gesaved.

Importeer de Duitse teams tweemaal. Een keer met geen enkele detailed option aangevinkt, de tweede keer met de tweede optie aangevinkt. Doet dit alleen voor teams die totaal niet bestaan binnen het spel. Duitse teams bestaan totaal niet (ook de spelers niet). Voor de Engelse, Spaanse en Portugese enzo, kloppen de teams niet maar de spelers wel.

Dit ligt niet aan de option files maar aan de servers van PES die overbelast zijn. Zet dus ff je verbinding uit.
Geen een bestand begint met een _ of 06.

• Sluuz
Robehr schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:02:
[...]

Geen een bestand begint met een _ of 06.
Niet meer nee...
Dat comment had ik geplaatst na versie 1.0 van die option file. Inmiddels heeft hij versie 1.1 geupload waar de tweede divisie teams uit Spanje en Italie uit zijn. Die begonnen met 06 en 09.
Als je een stick in je PS4 stopt zal hij wel files zien die beginnen met _

• Robehr
Sluuz schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:05:
[...]

Niet meer nee...
Dat comment had ik geplaatst na versie 1.0 van die option file. Inmiddels heeft hij versie 1.1 geupload waar de tweede divisie teams uit Spanje en Italie uit zijn. Die begonnen met 06 en 09.
Als je een stick in je PS4 stopt zal hij wel files zien die beginnen met _
Nee alleen bijna alle clubs in hoofdletters en een aantal in kleine. Geen dubbele ofzo.

• Sluuz
Denk dat dat ermee te maken heeft dat ik het via een Mac heb gedaan...
Maar wat wil je hier nou precies mee zeggen?

Heeft iemand al een goede bron gevonden voor Premier League teams qua kits?

[ Voor 25% gewijzigd door Sluuz op 15-09-2016 20:15 ]

• Robehr
Sluuz schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:15:
Denk dat dat ermee te maken heeft dat ik het via een Mac heb gedaan...
Maar wat wil je hier nou precies mee zeggen?

Heeft iemand al een goede bron gevonden voor Premier League teams qua kits?
Jij doet je voor als de alwetende. Zal je ook wel weten welke ik nu niet moet aanvinken.

• Sluuz
Volgens mij zet ik het hier op het forum om mensen te helpen. Als je dat niet kan hebben ga je het toch lekker zelf uitvogelen?

• Robehr
Sluuz schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:19:
Volgens mij zet ik het hier op het forum om mensen te helpen. Als je dat niet kan hebben ga je het toch lekker zelf uitvogelen?
Had ik beter kunnen doen ja.

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:34

Ulti23

Quality Time

Al jaren fifa gespeeld, ga denk ik eens wat anders proberen. Enige wat mij een beetje tegenhoud is gebrek aan licenties. Moet je hiermee zelf aan de slag, of kun je nog steeds een option file gebruiken om de teamnamen etc. goed te zetten?

I pitty the fools who took my game-station.....

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Ulti23 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:30:
Al jaren fifa gespeeld, ga denk ik eens wat anders proberen. Enige wat mij een beetje tegenhoud is gebrek aan licenties. Moet je hiermee zelf aan de slag, of kun je nog steeds een option file gebruiken om de teamnamen etc. goed te zetten?
als je PS4 of PC speelt kan je option files downloaden met kits/teams/logo's etc, geen probleem..
De xbox mensen kunnen op hun kin kloppen jammer genoeg..

• ICT-BB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-04 17:50
Sluuz schreef op donderdag 15 september 2016 @ 19:48:

Top uitleg!! _/-\o_ Hiermee is het importeren een eitje!

• Framoes
Ben maar met Master League begonnen.

Merk dat m'n spelers het laatste kwartier a half uur steeds langzamer gaan lopen. Tegenstander lijkt hier minder last van te hebben. Die gaan vaak voorin druk zetten op mijn spelers waarvan de handelingssnelheid steeds minder wordt. Een kopduel winnen op superstar lukt ongeveer 1 op de 5 keer. Het is helaas wel altijd zo bij voetbalspellen dat een hogere moeilijkheidsgraad ook deels gepaard gaat met jouw spelers die minder goed worden.

Verder speelt het super. Alles voelt realistisch aan, de keepers zijn zoveel beter dan eerst, het is moeilijker om door een verdedigend opgesteld team heen te komen, de bal voelt "zwaarder" en tactieken maken echt verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn dat je nu eindelijk een replay sneller kunt afspelen......dat ging voorheen zo enorm traag.
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste