[MULTI] Pro evolution Soccer 2017

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Mooi detail dat ik zag was de "vanishing spray" die nog op het gras stond na het nemen van een vrije trap. Een stip (waar de bal lag) en een streep (van de muur) waren nog even zichtbaar toen het spel weer was hervat. Dit heb ik bij PES16 nooit gezien.

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-07 17:46
Is nou al bekend wat die Barcelona versie als extra's bevat?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-07 22:54
Ja wil ik ook nog steeds weten :)

Verder vraag ik me af of we dit jaar weer zo (achterlijk) lang moeten wachten op de transfer patch zoals bij de 2016 versie. Is daar al iets over gecommuniceerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-10-2024
Beakzz schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 23:36:

Verder vraag ik me af of we dit jaar weer zo (achterlijk) lang moeten wachten op de transfer patch zoals bij de 2016 versie. Is daar al iets over gecommuniceerd?
Die is er op de dag van de release al. Althans, meen dat ze zoiets vorig jaar ook beloofde. Maar dit is nu echt beloofd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Beakzz schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 23:36:

Hm.. Vreemd hoor dat er niets bekend is over die versies. Ik preorder nog maar niets dan. Wacht wel af. Als 't echt ingame meerwaarde heeft, haal ik die Barcelona versie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

Framoes schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:50:
[...]

Ik hoop wel dat ze eindelijk iets doen aan hoe de AI reageert op tackles. Nu wipt de bal soms "toevallig" net omhoog als ik een sliding maak, draait een speler de bal weg en zijn enkel in de sliding of tikt de bal net even voor zich uit. De AI zo geprogrammeerd dat een sliding zo'n reactie triggert.
Ik heb dat in de demo van 2017 slechts één keer gehad. Het was een lange sliding, die de speler inderdaad aan had kunnen zien komen. Dan kan ik er best mee leven dat goede spelers hem dan nog snel even opwippen.

Dit was trouwens niet tegen de AI, dus je kan er zelf ook voordeel van hebben. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-07 16:31
Ik vind de AI op superstar echt heerlijk voetbal spelen. Het probleem zit hem echter in de voorhoede. Om één of andere reden is er geen goede aansluiting tussen het middenveld en de aanval waardoor er zelden wordt gescoord. Zelfs bij Barcelona is dit een probleem. Het resultaat is dat de AI eigenlijk nooit meer dan 1x scoort. Hopelijk kunnen de makers van het spel hier op korte termijn nog wat aan doen, anders wordt het alleen leuk om tegen vrienden of online te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Laatst online: 13-06 21:38
Anoniem: 156876 schreef op zondag 04 september 2016 @ 10:15:
[...]

Ik heb dat in de demo van 2017 slechts één keer gehad. Het was een lange sliding, die de speler inderdaad aan had kunnen zien komen. Dan kan ik er best mee leven dat goede spelers hem dan nog snel even opwippen.

Dit was trouwens niet tegen de AI, dus je kan er zelf ook voordeel van hebben. :Y
Ik heb het al een paar keer meegemaakt en het is voor mij al jaren een punt dat van ergernis. Ik voetbal zelf. Als iemand een sliding inzet op mij, zal ik nooit zo wegdraaien dat mijn been in de sliding komt en de bal niet, omdat het pijnlijker is als iemand je been direct raakt.

De bal die ineens opwipt gaat trouwens ook niet gepaard met een animatie van de speler. Alsof er ineens een polletje ligt. Het is gewoon duidelijk zo geprogrammeerd dat spelers reageren op slidings en het is vaak een vrij onrealistische reactie. Daarnaast is het heel storend als ik een strakke sliding inzet en vervolgens geel pak omdat de bal spontaan over m'n been wipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-07 11:33
Framoes schreef op zondag 04 september 2016 @ 11:56:
[...]

Ik heb het al een paar keer meegemaakt en het is voor mij al jaren een punt dat van ergernis. Ik voetbal zelf. Als iemand een sliding inzet op mij, zal ik nooit zo wegdraaien dat mijn been in de sliding komt en de bal niet, omdat het pijnlijker is als iemand je been direct raakt.

De bal die ineens opwipt gaat trouwens ook niet gepaard met een animatie van de speler. Alsof er ineens een polletje ligt. Het is gewoon duidelijk zo geprogrammeerd dat spelers reageren op slidings en het is vaak een vrij onrealistische reactie. Daarnaast is het heel storend als ik een strakke sliding inzet en vervolgens geel pak omdat de bal spontaan over m'n been wipt.
Dit merk ik dus ook. Inderdaad vrij irritant. Net als dat ik af en toe een sliding maak waarbij ik absoluut alleen de bal raak, maar omdat er maar 1 sliding animatie lijkt te zijn, mijn speler altijd een scharende beweging maakt. Ook het feit dat er bij het lichtste contact bij een sliding altijd gefloten wordt voor een overtreding ergert me.

Daarbij vind ik het spel tegen de AI te makkelijk. Ik win vrij gemakkelijk met slechte teams van een barca bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Zitten er weer schwalbes in het spel? Ik tackle iemand, er wordt gefloten. Vervolgens mag ik een vrije trap nemen en krijgt de tegenstander geel. Hij viel wel wat vroeg, maar ik raakte hem uiteindelijk wel.

En je krijgt tegenwoordig ook vrije trappen mee/tegen voor handen in iemands gezicht bij duels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Framoes schreef op maandag 05 september 2016 @ 07:07:
Zitten er weer schwalbes in het spel? Ik tackle iemand, er wordt gefloten. Vervolgens mag ik een vrije trap nemen en krijgt de tegenstander geel. Hij viel wel wat vroeg, maar ik raakte hem uiteindelijk wel.

En je krijgt tegenwoordig ook vrije trappen mee/tegen voor handen in iemands gezicht bij duels.
Ja, alle schouderknoppen tegelijk indrukken (L1+L2+R1+R2) en dan R3 indrukken
Monda schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 18:13:
Is nou al bekend wat die Barcelona versie als extra's bevat?
Ja, ander buitenkantje en wat extra's voor MyClub. Check twitter account van Bhatti.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Sluuz schreef op maandag 05 september 2016 @ 08:53:
[...]

Ja, alle schouderknoppen tegelijk indrukken (L1+L2+R1+R2) en dan R3 indrukken
De hamvraag is: trapt de scheids er ooit in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Framoes schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:57:
[...]

In vorige versies wel eens gelukt, maar moet heel goed getimed worden en lukt maar heel soms. Wel geniaal om daarmee in de laatste minuut een penalty te versieren in de CL-finale bij een 1-0 achterstand... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Trapte in de demo er regelmatig in, heerlijke functie is dat. Goed, heeft wel behoorlijk troll gehalte (ik zou dit nooit in FIFA proclubs willen zien), maar wel stukje realistischer.. onze Robben kon het ook goed :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Framoes schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:57:
[...]

Die trapt er wel eens in, maar inderdaad, je moet het supergoed timen, net voor een sliding van de tegenstander bv. Positie van de scheids lijkt ook uit te maken. Maar het is meer een gimmick dan dat ik het echt gebruik. Het is wel lachen als je met je maten op de bank zit om ze ff te laten schrikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Ik ben een ontzettende noob als het om PES gaat. Laatste die ik lang gespeeld heb is 6. Kan iemand mij vertellen hoe je trucjes kunt doen? :$
Vind de demo behoorlijk fijn spelen. Beter dan Fifa 16 (17 nog niet geprobeerd) dus best wel kans dat ik deze versie mezelf cadeau doe naast Fifa. Licentieprobleem is niet echt een probleem, als je het op kunt lossen met files. Nu alleen nog wat aan die lelijke menu's doen en ze zijn Fifa voorbij denk ik :w

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
EnzymeNL schreef op maandag 05 september 2016 @ 17:51:
Ik ben een ontzettende noob als het om PES gaat. Laatste die ik lang gespeeld heb is 6. Kan iemand mij vertellen hoe je trucjes kunt doen? :$
Vind de demo behoorlijk fijn spelen. Beter dan Fifa 16 (17 nog niet geprobeerd) dus best wel kans dat ik deze versie mezelf cadeau doe naast Fifa. Licentieprobleem is niet echt een probleem, als je het op kunt lossen met files. Nu alleen nog wat aan die lelijke menu's doen en ze zijn Fifa voorbij denk ik :w
Trucjes in PES kan je het beste opzoeken op YouTube denk ik. Staat heel veel. Word je vast wel wijzer van.

Verder vind ik hoe menu's eruit zien niet heel belangrijk. Dat zou nooit een punt zijn of ze Fifa voorbij streven of niet.

Ik ben van mening, zolang PES zo'n achterstand houdt qua licenties, zullen ze Fifa helaas nooit voorbij streven. Ikzelf zie het probleem niet en met paar klikken op de knop heb je alle tenues etc geïmporteerd. Maar goed, Fifa fanboys weten er misschien niet vanaf of kiezen voor het gemak.

Gelukkig kies ik voor de gameplay. Dat is wat mijn aandacht het meeste bij een voetbalgame houdt ipv een voetbalgame met gemaakte frustraties en over duidelijke voor geprogameeerde AI beslissingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Denk als ze deze lijn doorzetten en Fifa te weinig verbetering brengt in de gameplay steeds meer mensen zullen overstappen naar PES en het licentieprobleem uiteindelijk zal verdwijnen.
Naast de licenties heeft Fifa natuurlijk het populaire en verslavende FUT waardoor veel mensen, waaronder ikzelf, toch ieder jaar weer voor Fifa gaan.
Menu's zijn niet het belangrijkste natuurlijk maar zien er wel verouderd uit.
Hoe zijn de ervaringen met online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excentriekegast
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-05 22:24

Excentriekegast

PSN: Metinisme

EnzymeNL schreef op maandag 05 september 2016 @ 17:51:
Kan iemand mij vertellen hoe je trucjes kunt doen? :$
Ik had op de vorige pagina een youtube filmpje geplaatst. ;)

Inspireer en word geïnspireerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EnzymeNL schreef op maandag 05 september 2016 @ 19:29:
Menu's zijn niet het belangrijkste natuurlijk maar zien er wel verouderd uit.
Ben ik het niet mee eens, ziet er prima uit. Wat moet er anders aan om het "modern" te maken?
Hoe zijn de ervaringen met online?
Het spel komt volgende week uit. Dus daar heeft nog niemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Doelde ook meer op vorige versies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Excentriekegast schreef op maandag 05 september 2016 @ 22:25:
[...]

Ik had op de vorige pagina een youtube filmpje geplaatst. ;)
thx voor de tip, had auto-faint nog aan staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-07 19:30
EnzymeNL schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:09:
[...]

thx voor de tip, had auto-faint nog aan staan :P
Het werkt verder ook iets anders dan in Fifa, de linker en de rechter stick moet je meer om de beurt gebruiken dan in Fifa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Laatst online: 05-07 11:14
Kwam er dus gisteren achter dat de besturing dus wel aangepast kon worden. Alles op handmatig vind ik fijner behalve schieten. Pegel alles over. Desalniettemin speelt het zo nog fijner, alleen schieten dan maar met hulp aan. Wat een heerlijk spel!

• robhoeben
Voor wie het interessant vind:
Deze twitteruser heeft de volledige game al en post allerlei screens: ArabGameNetwork

• Robehr
O wauw dat manager career ziet er vet uit zeg. Enorme verbetering tegenover master league.

• dfg
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-01-2020

dfg

De gameplay van PES 2016 bevalt me erg goed, dit geldt ook voor de PES 2017 demo. echter online is PES 2016 regelmatig een teleurstelling (PS4), Bij een bepaald percentage van de wedstrijden is de lag gigantisch, daarnaast worden wedstrijden soms gevoid. Onduidelijk wat de oorzaak hiervan is. Erg benieuwd of het online gedeelte in PES 2017 is verbetert tov PES 2016.

[ Voor 14% gewijzigd door dfg op 08-09-2016 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
Waar downloaden jullie meestal kits en logo's voor PES?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• robhoeben
Granaatappel schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 11:38:
Waar downloaden jullie meestal kits en logo's voor PES?
Er zijn een aantal sites waar je terecht kan voor kits en logo's:Sommige van deze sites bieden ook een betaalde versie aan (alles kant en klaar in de juiste mappen).
Maar je zou dit jaar per team een bestand/folder moeten kunnen downloaden en importeren in PES17.

Er zijn ook een aantal forums waar je threads hebt specifiek over de Edit mode van PES waar ook links naar bestanden gepost worden. Een aantal van dit soort forums:Ik hoop dat er ergens iemand is die zich bezig houd met het toevoegen van de Jupiler League.
Dan kun je die gebruiken om als D2 competitie toe te voegen als je een ML begint in de Eredivisie.
Als je dat niet doet heb je na een seizoen allemaal van die fake teams die promoveren naar de Eredivisie.

Mocht er deze niet komen, dan zal ik kijken of ik die zelf kan maken, maar dat is erg veel werk. Dus dan zal de enige optie zijn om een club uit een andere competitie te kiezen om mijn ML avontuur in te gaan beleven. Heel erg is dat niet, maar leek me wel leuk om eens een ML met Fortuna Sittard ofzo te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
robhoeben schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:14:
[...]

Er zijn een aantal sites waar je terecht kan voor kits en logo's:Sommige van deze sites bieden ook een betaalde versie aan (alles kant en klaar in de juiste mappen).
Maar je zou dit jaar per team een bestand/folder moeten kunnen downloaden en importeren in PES17.

Er zijn ook een aantal forums waar je threads hebt specifiek over de Edit mode van PES waar ook links naar bestanden gepost worden. Een aantal van dit soort forums:Ik hoop dat er ergens iemand is die zich bezig houd met het toevoegen van de Jupiler League.
Dan kun je die gebruiken om als D2 competitie toe te voegen als je een ML begint in de Eredivisie.
Als je dat niet doet heb je na een seizoen allemaal van die fake teams die promoveren naar de Eredivisie.

Mocht er deze niet komen, dan zal ik kijken of ik die zelf kan maken, maar dat is erg veel werk. Dus dan zal de enige optie zijn om een club uit een andere competitie te kiezen om mijn ML avontuur in te gaan beleven. Heel erg is dat niet, maar leek me wel leuk om eens een ML met Fortuna Sittard ofzo te beginnen.
Thanks voor het uitgebreide antwoord! Zal inderdaad tof zijn om een Jupiler League erin te hebben. Maar dat zal wel heel veel tijd kosten. Benieuwd of er ook al iets beschikbaar is tijdens de release van de game. We zullen het zien. Nog minder dan 1 week _/-\o_

• Beakzz
robhoeben schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:14:
[...]

Ik hoop dat er ergens iemand is die zich bezig houd met het toevoegen van de Jupiler League.

Laat het vooral weten als je iets kan vinden. Alleen de league zou al genoeg zijn, want ik heb toch geen enkel idee wie daar spelen :p

• Robehr
Lijkt me wel lastig met de tweede elftallen die daar spelen. Mogen geen kampioen worden en je kan de reserve spelers van het eerst niet af en toe maar twee sturen. Ook zal je dan moeten betalen voor je eigen spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Heeft iemand hem al gespot in de winkel? :+

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Robehr schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 10:40:
Lijkt me wel lastig met de tweede elftallen die daar spelen. Mogen geen kampioen worden en je kan de reserve spelers van het eerst niet af en toe maar twee sturen. Ook zal je dan moeten betalen voor je eigen spelers.
Goed punt inderdaad, daar had ik nog niet aan gedacht. Je zou de jeugdteams eventueel wel heel slechte spelers kunnen geven zodat ze niet promoveren, maar erg realistisch is dat niet als je naar de huidige ranglijst kijkt. (Jong PSV 1e, Jong Ajax 6e). Het probleem van de spelers die in het 1e- én jeugdelftal mogen spelen is niet te omzeilen, daarvoor zou er custom support in het spel zelf moeten zitten. Maar die zal er waarschijnlijk nooit komen voor de Eredivisie. Ik denk dat ik toch maar een team in de Premier League ga uitkiezen voor de Master League dit jaar.
Granaatappel schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 21:12:
[...]

... Benieuwd of er ook al iets beschikbaar is tijdens de release van de game. We zullen het zien. Nog minder dan 1 week _/-\o_
Als het goed is komt er op releasedag al een download beschikbaar met o.a. de hele PL dus we zouden meteen voorruit moeten kunnen met een beetje geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

henkyyyyyyy schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 10:49:
Heeft iemand hem al gespot in de winkel? :+
Hehe, dat nog niet, maar wel in het krantje van de Mediamarkt. Xbox / PS4 versie voor 47 euro en ja, vanaf de 15e dus pas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Wat me opvalt is dat een ander soort speler ergens neerzetten het type spel ook daadwerkelijk verandert.

Giroud en Gignac bijvoorbeeld. Gignac loopt constant diep op steekpasses, terwijl je met Giroud echt speelt met een aanspeelpunt.

Het is voor het eerst dat je dit zo sterk merkt in hoe een team speelt.
Anoniem: 406530 schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:32:
[...]

Hehe, dat nog niet, maar wel in het krantje van de Mediamarkt. Xbox / PS4 versie voor 47 euro en ja, vanaf de 15e dus pas...
Prima prijs. Online vooralsnog niet goedkoper.

[ Voor 32% gewijzigd door Framoes op 12-09-2016 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
Bij FIFA is eerder verkopen zwaar verboden. Hoop stiekem dat een aantal winkels het door de vingers zien en eerder verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
http://www.base.com/buy/p...2017-ps4/dgc-pes17ps4.htm

Leuke prijs met T-shirt. Geen idee wat de levertijden zijn. Jammer dat de game hier nog niet in het wild gespot is. Heb er zin in na de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Robehr schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:39:
Bij FIFA is eerder verkopen zwaar verboden. Hoop stiekem dat een aantal winkels het door de vingers zien en eerder verkopen.
De mijne is vandaag verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
ratsja schreef op maandag 12 september 2016 @ 18:20:
[...]

De mijne is vandaag verstuurd
Welke site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Kan je gewoon hier melden toch ipv geheimzinnig doen met pb's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
Sluuz schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:59:
Nee joh, CIA leest mee :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Ik heb even zitten zoeken en volgens mij bedoelt hij deze:

http://www.gameresource.n...r-2017-playstation-4.html

Waarom je daar geheimzinnig over moet doen snap ik niet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Morgen gewoon langs de MM. Daar ligt ie vaak te vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

henkyyyyyyy schreef op maandag 12 september 2016 @ 21:28:
[...]

Ik heb even zitten zoeken en volgens mij bedoelt hij deze:

http://www.gameresource.n...r-2017-playstation-4.html

Waarom je daar geheimzinnig over moet doen snap ik niet. 8)7
Dat is hem niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Dacht ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Maar waarom moet het zo geheimzinnig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
Zeg dan gewoon niets hier? Zie geen toegevoegde waarde aan jouw reactie behalve dat het alleen maar irritant is?

Laten we het maar weer over PES hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Hee jongens, ik had hem vorige week al! Een vage shop stuurde hem al op! PB maar voor de details, ik ga weer verder spelen!

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Gisteravond toch nog maar een paar potjes gespeeld op de demo. Het was erg vermakelijk, ondanks dat ik niet kon winnen of zelfs scoren. Pas bij de derde wedstrijd kon ik een doelpunt maken. Het was echt weer de oldschool PES ervaring. In de 3e minuut van de verlenging maak ik de 1-1. En hoe. Zie filmpje hieronder.

[YouTube: https://youtu.be/PbT8sZIcVWc]

Eerst die pass, dan de volley richting kruising. De keeper die een schitterende redding doet met één hand, en dan toch nog schuin intikken.
Ik kan niet wachten tot donderdag.

[ Voor 20% gewijzigd door robhoeben op 13-09-2016 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

d0s

sssst

robhoeben schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:21:
Gisteravond toch nog maar een paar potjes gespeeld op de demo. Het was erg vermakelijk, ondanks dat ik niet kon winnen of zelfs scoren. Pas bij de derde wedstrijd kon ik een doelpunt maken. Het was echt weer de oldschool PES ervaring. In de 3e minuut van de verlenging maak ik de 1-1. En hoe. Zie filmpje hieronder.

[video]

Eerst die pass, dan de volley richting kruising. De keeper die een schitterende redding doet met één hand, en dan toch nog schuin intikken.
Ik kan niet wachten tot donderdag.
Heel gaaf ook die keeper animatie.. lijkt erop dat ze die eindelijk eens op orde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Je kan nu ook de Barca editie bestellen bij Bol.com.
Ik verwacht dat je hem dan ook al vandaag overal kan ophalen.
En hij staat in de US store's op PSN en XBOX.

Veel plezier allemaal!

[ Voor 8% gewijzigd door henkyyyyyyy op 13-09-2016 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-07 08:23
Goed ik ga toch maar eens een lange vraag stellen ove het schieten in Pes:

Je hebt drie opties normaal, geavanceerd en handmatig.
Bij normaal vind ik het jammer dat je van afstand niet lekker laag in de hoek kunt schieten. Bij handmatig is het probleem dat dit ook niet kan. Druk je omlaag dan schiet je achteruit i.p.v. omlaag.

Geavanceerd is dus het beste. Je kunt lekker van afstand schieten en bij corners een balletje mooi laag inkoppen gaat ook prima.

Alleen ik vind de intikkers helemaal niets. Wanneer je het 16 meter gebied inrent om een bal in te tikken moet je vlak voordat je schiet achteruit drukken. Ik vind dit erg onnatuurlijk en het gaat ook regelmatig mis.

Is hier wat aan te doen? Het liefst zou ik de linkertricker instellen op geavanceerd i.p.v. vrij. Zodat ik het spel op basisschieten kan houden en dan voor lage afstandsschooten de linkertricker indruk.

Hoe doen jullie het met schieten?

Daarnaast ook nog een vraag over geavanceerd steekpas: betekend langer indrukken een diepere steekpaas? Want steken op geavanceerd lukt mij ook nog niet goed.

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 565318

Heb hem afgelopen nacht via mijn US account digitaal gekocht, werd terwijl ik sliep, direct geinstalleerd nadat de timer om was en nu wakker direct spelen. Alleen zijn de teams niet compleet, nog geen updates helaas dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-07 20:57
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:22:
Je kan nu ook de Barca editie bestellen bij Bol.com.
Ik verwacht dat je hem dan ook al vandaag overal kan ophalen.
En hij staat in de US store's op PSN en XBOX.

Veel plezier allemaal!
Wat is de meerwaarde van die Barca editie boven de standaard versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
Verkoopt mediamarkt al? Scheelt toch weer bijna een tientje met andere verkopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Vlassie1980 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:42:
[...]

Wat is de meerwaarde van die Barca editie boven de standaard versie?
Volgens mij niks, behalve dan de steelcase.
Ik ben toch wel een verzamelaar en een Barca fan dus toch maar deze genomen voor dat tientje extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:11:
[...]

Ik ben toch wel een verzamelaar en een Barca fan dus toch maar deze genomen voor dat tientje extra.
Op die fiets... Dan ga ik toch maar voor de standaard versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIM
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-01 19:51

LIM

henkyyyyyyy schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:11:
[...]

Je krijgt bij de Barcelona versie 2 spelers van Barcelona met minimaal een 80. Maar nog steeds staat dit vaag aangegeven.. Dit is overigens ook dezelfde inhoud als de pre-order inhoud.
link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
LIM schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:13:
[...]

Je krijgt bij de Barcelona versie 2 spelers van Barcelona met minimaal een 80. Maar nog steeds staat dit vaag aangegeven.. Dit is overigens ook dezelfde inhoud als de pre-order inhoud.
link
Aah ok, dank je dat wist ik niet.
Ik dacht dat alleen over de digital pre-order ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:34:
[...]

Aah ok, dank je dat wist ik niet.
Ik dacht dat alleen over de digital pre-order ging.
Ik dacht dat ook, maar dat staat er toch ook? Bonus Digitale pre-order?

Edit: ah jullie bedoelen, Barca versie en digitale pre-order zeker?
De pre-order van de "niet digitale versie", bevat dan zeker ook niet deze bonus...

[ Voor 21% gewijzigd door Monda op 13-09-2016 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 815697

Ik kan hem vandaag ophalen bij www.gameresource.nl, je moet ze wel van te voren even een mailtje sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:24

On_E

Housemusic

Anoniem: 565318 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:38:
Heb hem afgelopen nacht via mijn US account digitaal gekocht, werd terwijl ik sliep, direct geinstalleerd nadat de timer om was en nu wakker direct spelen. Alleen zijn de teams niet compleet, nog geen updates helaas dus
Je wist hopelijk wel dat online games regio-gebonden zijn? :) (en je met de USA versie dus niet tegen EU spelers online kan)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
On_E schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:43:
[...]

Je wist hopelijk wel dat online games regio-gebonden zijn? :) (en je met de USA versie dus niet tegen EU spelers online kan)
Alleen bij Xbox versie is het zo dat je de licentie koopt, dus als je nu de USA versie hebt gekocht en je delete hem de 15e, je switcht van regio naar NL, dan kan je hem uit de NL store downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
Mediamarkt heeft issues met de leverancier waardoor ze helemaal niet gaan verkopen deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Robehr schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:01:
Mediamarkt heeft issues met de leverancier waardoor ze helemaal niet gaan verkopen deze week.
Dan bestel ik hem wel gewoon online via Playstation Store. Dan maar geen hardcopy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
Vlassie1980 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:04:
[...]

Dan bestel ik hem wel gewoon online via Playstation Store. Dan maar geen hardcopy :)
Zou ik wel apart vinden. Sinds vandaag op hun site te vinden om te kunnen bestellen. Maar goed, we zullen zien. Dan maar een andere winkel. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
Vlassie1980 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:04:
[...]

Heb daarna game outlet gebeld en die verzenden vandaag. Kan ik hem straks doorverkopen als FIFA beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Als dat waar is, dan is dat wel een beetje jammer van de actie die zij in het krantje gezet hebben, eerder deze week.

Wellicht was die prijs wel het probleem. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Robehr schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:06:
[...]

Heb daarna game outlet gebeld en die verzenden vandaag. Kan ik hem straks doorverkopen als FIFA beter is.
Haha je weet zelf ook wel dat dat niet kan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
Anoniem: 406530 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:10:
[...]

Als dat waar is, dan is dat wel een beetje jammer van de actie die zij in het krantje gezet hebben, eerder deze week.

Wellicht was die prijs wel het probleem. :P
Het is waar. Die floormanager belde mediamarkt NL voor navraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robhoeben
Reviews are in!!

XGN 9/10 - https://t.co/e1WIfvdvr7
Godisageek 10/10 - https://t.co/6ctad1DlrN
Gamesradar 4.5/5 - https://t.co/c5UBnkwmYq
Techtudo 9.5/10 - https://t.co/HuUuAfn4NO
PSUniverse 9.5/10 - https://t.co/yVNwGZVvEQ
Fourfourtwo 4.5/5 - https://t.co/ToWOGovBtC
PCGames.de 8.9/10 - http://www.pcgames.de/Pro-Evolution-Soccer-2017-Spiel...1207588
Multiplayer.it 8.5/10 - https://t.co/LTyJc7BSjh
Power unlimited 9/10 - https://t.co/HvY8NElcu7
WENB 9/10 - http://winningelevenblog.com/blog/pes-2017-review/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Ja altijd leuk die reviews en mooi om te zien dat het algemene beeld goed is. Voor de rest geef ik er weinig om, want de irritaties bij voetbalgames komen toch pas na 30-50 uur spelen boven water.

Fifa krijgt ook weer elk jaar hoge cijfers, maar heb er al tijden geen plezier meer mee. Ga deze wel gewoon kopen en dan hopen dat het op langere termijn nog steeds leuk is. Waarschijnlijk gaat de releatie met dit spel ook weer vroegtijdig uit door een cheatende ai":+ (online boeit me niet met voetbalgames).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Ik was een half uur terug bij MM in Utrecht en daar zei de medewerker op de game-afdeling dat ze ze morgen geleverd krijgen.

Zo niet, kan ik altijd langs game resource, aangezien dat ook in Utrecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
Framoes schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:00:
[...]

Ik was een half uur terug bij MM in Utrecht en daar zei de medewerker op de game-afdeling dat ze ze morgen geleverd krijgen.

Zo niet, kan ik altijd langs game resource, aangezien dat ook in Utrecht is.
Misschien zijn de problemen inmiddels opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

d0s

sssst

Heel wat demo potjes verder, ik snap de reviews wel. Het is wel wennen na jaren FIFA, maar ik zie dingen die ik bij FIFA echt nooit zag. Variaties in aanvallen, passes etc. En het is grafisch belachelijk mooi vind ik.

PES dit jaar :)

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-07 00:42
Iemand de option files al geprobeerd ? Is het makkelijker en alles in 1 keer ? Of weer 1 per 1 toevoegen ?

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
sturtiebe schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:32:
Iemand de option files al geprobeerd ? Is het makkelijker en alles in 1 keer ? Of weer 1 per 1 toevoegen ?
Op PS4 en PC zou het erg makkelijk moeten zijn. Op Xbone weet ik niet zo goed, volgens mij moet je het daar handmatig doen.

Steam/XBL: Avioto

• Granaatappel
Avioto schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:38:
[...]

Op PS4 en PC zou het erg makkelijk moeten zijn. Op Xbone weet ik niet zo goed, volgens mij moet je het daar handmatig doen.
Ik kwam dit tegen. Dowload link staat onder het YouTube filmpje. Zo te zien kan alles in 1x op de competitie logo's na. Morgen maar proberen.

YouTube: PES 2017 | How to Import Option files and Original Kits

• henkyyyyyyy
Heeft iemand al een option file gevonden waar alles in zit?

• Monda
Krijg Pes Barcelona versie zo binnen van Bol.com.
Ik las op wenb dat morgen de optionfile beschikbaar is.

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08-07 14:33
If you've got a 4K TV and getting a PS4 Pro, we've got great news... #PES2017 Bron: FB

PES 2017 gaat dus een update uitbrengen voor de spelers die straks een PS4 Pro hebben en 4K aankunnen.

Moet zeggen dat ze toch aardig aan de weg aan het timmeren zijn nu!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-07 01:02
henkyyyyyyy schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:43:
Heeft iemand al een option file gevonden waar alles in zit?
De eerste option file voor PES 2017 op de PS4 is er!

http://www.ketubanjiwa.co...v1-by-kawasaki-gamer.html

[ Voor 40% gewijzigd door Joost1991 op 14-09-2016 11:08 ]

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• Beakzz
Kan het nuttig zijn om een andere option file af te wachten of ontloopt de kwaliteit elkaar niet zo veel?

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-07 01:02
Beakzz schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:10:
[...]

Kan het nuttig zijn om een andere option file af te wachten of ontloopt de kwaliteit elkaar niet zo veel?
Geen idee momenteel.

Als je kijkt op die website die ik net gaf zie je ook dat er een nog een aantal option files zijn uitgebracht.

Om het uit te proberen kan het geen kwaad. Later kan je altijd nog een andere importeren.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• Beakzz
Duidelijk. Wil toch eerst een rondje NL competitie spelen voor ik aan de Master league begin dus kijk nog wel even aan wat er langs komt. En iemand die de Jupiler league maakt :+

• jmignolet
  • Laatst online: 07-07 13:52
Hier in België zou Dreamland hem in voorraad hebben.. Ik twijfel om de wagen te nemen & erachter te gaan.. :P

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:40

KipCurreh

Nightcrawler

Laan1988 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:03:
If you've got a 4K TV and getting a PS4 Pro, we've got great news... #PES2017 Bron: FB

PES 2017 gaat dus een update uitbrengen voor de spelers die straks een PS4 Pro hebben en 4K aankunnen.

Moet zeggen dat ze toch aardig aan de weg aan het timmeren zijn nu!
Tell that to the PC people... O-)

Nee, vorig jaar nog het schip afgehouden omdat de teleurstelling nog te groot was ivm met de 'minderwaardige' PC-versie..
Nu weet ik dat het dit jaar terug hetzelfde verhaal is, maar het gevoel zegt nu toch maar even te proberen :)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-07 00:42
Zouden ze HDR update brengen voor PS4 zelf ook ?

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
KipCurreh schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:24:
[...]

Tell that to the PC people... O-)

Nee, vorig jaar nog het schip afgehouden omdat de teleurstelling nog te groot was ivm met de 'minderwaardige' PC-versie..
Nu weet ik dat het dit jaar terug hetzelfde verhaal is, maar het gevoel zegt nu toch maar even te proberen :)
Ik heb PES 2016 op Steam en PSN. Uiteindelijk vooral de Steam versie gespeeld, die is een stuk mooier te maken met mods en na een tijdje merkte ik het niet meer.

En je kan het op PC in native 4K spelen.

Neemt niet weg dat het vervelend is dat de PC de mindere versie krijgt natuurlijk. Maar op consoles heb je dan weer niet mooie mods zoals PTE Patch of Pesgalaxy en kan je de gameplay niet tweaken.

Steam/XBL: Avioto

• LIM

LIM

sturtiebe schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:52:
Zouden ze HDR update brengen voor PS4 zelf ook ?
HDR wordt niet ondersteund door de "normale" ps4. Daarnaast zijn er ook nog maar heel weinig gebruikers met een tv die dit ook ondersteund.

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-07 19:30
Als de PC versie dit jaar weer enkel grafisch minder is, koop ik hem waarschijnlijk ook. Ik las wel iets over minder features in de PC versie. Weet iemand daar meer van?

• dotcom87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:37
Straks eens even de demo van Fifa 17 proberen (ben een die-hard Fifa speler) maar ik moet eerlijk zeggen dat de demo van PES 2017 mij ENORM goed beviel. Als de demo van fifa 17 niet veel voorstelt, dan word ik ook een PES aanhanger :-)

• Sluuz
  • Nu online
LIM schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:31:
[...]

HDR wordt niet ondersteund door de "normale" ps4. Daarnaast zijn er ook nog maar heel weinig gebruikers met een tv die dit ook ondersteund.
Geen poep praten aub. HDR update zit in de nieuwe 4.00 firmware die gister is uitgekomen voor de PS4. Dit betreft dus ook de "normale" PS4.

• ICT-BB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-04 17:50
Iemand al ergens PES 17 in de winkels gespot? Heb hem zelf in het verleden al vaker de dag voor release kunnen kopen.

• MKMosselman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-06 22:03
Hmmm... stom, nu zegt Mediamarkt website dat het tijdelijk niet vooradig is. ... http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_pes-2017-1466077.html

Moet ik dan toch maar elders via het web gaan bestellen? Zou mooi geweest als het vandaag ineens toch al in het schap stond daar.

Net ook nog ff Mediamarkt even gebeld, aardige kerel... Zegt dat de partij die ze hadden retour moest omtrent een schrijffout op de disk. Ze zullen morgen nieuwe aanlevering hebben.... als het goed is....

Bizar... dit heb ik hier nog niet eerder gehoord. Heeft iemand het spel zoiezo al in handen?
Heb het over de Playstation 4 versie....

• LIM

LIM

Sluuz schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:22:
[...]

Geen poep praten aub. HDR update zit in de nieuwe 4.00 firmware die gister is uitgekomen voor de PS4. Dit betreft dus ook de "normale" PS4.
Ahh excuses voor mijn gepraat over poep.. Wist niet af van deze update. Ook dacht ik HDMI 2.0 minimaal nodig was voor HDR.

En zal dit dan veel toevoegen voor deze soort games? Zelf vind ik de gameplay veel belangrijker.

• Sluuz
  • Nu online
LIM schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:44:
[...]

Ahh excuses voor mijn gepraat over poep.. Wist niet af van deze update. Ook dacht ik HDMI 2.0 minimaal nodig was voor HDR.

En zal dit dan veel toevoegen voor deze soort games? Zelf vind ik de gameplay veel belangrijker.
Lijkt me inderdaad niet superveel toevoegen, maar ik heb het nooit met eigen ogen gezien, dus is lastig in te schatten. Zie de comments onder het artikeltje voor wat extra info: nieuws: Sony brengt 4.0-update met hdr-ondersteuning uit voor PS4

• Monda
Lekker hoor!
Bol.com

Afbeeldingslocatie: https://s17.postimg.org/t4lvttyuj/20160914_151731.jpg

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste