Daimen schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:58:
[...]
Muller heeft uit mijn hoofd 97 positioning, lijkt mij erg raar. De skills hebben trouwens niks met dribbels te maken, ik heb het puur over passeren zonder skills. Ik vind trouwens dat een spits minimaal 4* skills moet hebben, omdat ik vaak skills gebruik.
Tja dan geloof je het niet

Sommige wedstrijden kloppen voor geen meter dus dan maakt die positie niet uit. Iedereen speelt op zijn eigen manier dus vinden dat iemand minimaal 4* skills moet hebben gaat niet op ja. Ik gebruik alleen ball roll eigenlijk, rest moet ik me nog in verdiepen/vaker doen zodat ik het ook automatisch ga doen.
Thomas18GT schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:04:
[...]
Hahah wil hem sowieso wel gaan halen maar ik heb weinig tijd om die 30k te sparen.. Vrijdag weer!
Ik heb aubameyang IF gehad en voor dat bedrag (over de 400k toen) vond ik hem heel matig, in vergelijk met aguero die even duur was. Voor 30k ben ik hopelijk wat sneller tevreden, en anders doet Muller het ook nog perfect. 20 goals en 20 assists in 28 wedstrijden

Ik heb hem gekocht toen hij rond de 50k was maar tot nu toe nog steeds geen spijt.
P.s. Leno verkocht, laatste potje zo'n gare wedstrijd gehad tegen iemand die alleen maar zat te tackelen en wat niet, die er 2 simpele ballen in kon schieten

Dus nu Diego Alves gehaald met de normale Mustafi en Dani Alves als RB die dan weer linkt met Douglas Costa zodat ze allemaal op 9 chem uitkomen. Ik heb nog 70k over dus maar eens kijken wat dit weekend gaat brengen.