Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:37
Ik heb nu nog 300k over. Ik kan het filmpje an Chu op dit moment niet zien.
Zal ik investeren in een Bale of Robben? Of hebben jullie nog andere suggesties?

En wanneer kan je het beste de spelers kopen volgens chu?

• sfm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-11 17:43

sfm

Iemand nog suggesties om mijn BPL team verder te verbeteren, denk zelf aan de spitspostie (Bony) en de linksbuiten (Nasri)...heb nog ongeveer 150k te besteden. Of is doorsparen de betere optie?

http://www.futbin.com/16/squad/87776

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-11 23:57
llovesoccerx7 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:54:
Ik heb nu nog 300k over. Ik kan het filmpje an Chu op dit moment niet zien.
Zal ik investeren in een Bale of Robben? Of hebben jullie nog andere suggesties?

En wanneer kan je het beste de spelers kopen volgens chu?
Volgens Chu is het moment voor de crash de grootste crash, dus nu is dat het geval voor de Black Friday crash. Ik zou zelf investeren in een speler die je ook het beste kan gebruiken in je team. Levert die (veel) coins op is dat mooi meegenomen, doet die dat niet heb je alsnog een fantastische speler.

FIFA Benelux Administrator

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-11 13:32
sfm schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:23:
Iemand nog suggesties om mijn BPL team verder te verbeteren, denk zelf aan de spitspostie (Bony) en de linksbuiten (Nasri)...heb nog ongeveer 150k te besteden. Of is doorsparen de betere optie?

http://www.futbin.com/16/squad/87776
Ik zou voor Hazard en Sturridge gaan.

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:42
Ik zit te denken om dit te bouwen, lijkt mij op zich wel een goed squadje:

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/bc485cb4afbc660d886724c461ad7c47.jpg
Dersan schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:09:
Ik zit te denken om dit te bouwen, lijkt mij op zich wel een goed squadje:

[afbeelding]
idd, misschien Maicon als RB en misschien een Braziliaanse keeper?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Dersan schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:53:
[...]

433-4, en mensen die zo spelen hebben vaak 4312. Flanken gaat dan moeilijk omdat mijn wingers op "get in behind" staan, normaal speelt dat lekker maar tegen zulke figuren zijn ze dan slecht aanspeelbaar.
Ik heb trouwens net even een hele wedstrijd opgenomen. Ik kan het op zich wel op youtube gooien, hoewel het niet de moeilijkste tegenstander was krijg je misschien wel een idee hoe ik verdedig (zitten wel wat faal acties bij).

@Thomas
Haal: https://streamable.com/98d6
Aubameyang: https://streamable.com/8680
Zo snel mogelijk: https://streamable.com/a878

Kon het niet laten :P Wat een speler is het

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16:02
Intikkertjes kan elke speler. Eerste is gewoon erg veel ruimte die elke speler kan benutten. Aubameyang speelde bij mij vreselijk. Geen fatsoenlijke dribbels, alleen snelheid en dat werkt deze fifa veel minder.

De spits: Lacazette. Wat is hij vreselijk goed.

Verwijderd

Daimen schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:22:
Intikkertjes kan elke speler. Eerste is gewoon erg veel ruimte die elke speler kan benutten. Aubameyang speelde bij mij vreselijk. Geen fatsoenlijke dribbels, alleen snelheid en dat werkt deze fifa veel minder.

De spits: Lacazette. Wat is hij vreselijk goed.
Vaak genoeg gezien dat het compleet mis gaat bij andere spelers, waaronder Thomas Muller. Aubameyang bezit wel degelijk klasse hoor en met zijn 3* skills kun je genoeg doen.

@KoenBulters, @Dersan
Eerste helft:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oIDy1A-GvpI]
2e helft:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-qabUNnABfw]

Misschien heb je er nog wat aan :P

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:19:
[...]

Ik heb trouwens net even een hele wedstrijd opgenomen. Ik kan het op zich wel op youtube gooien, hoewel het niet de moeilijkste tegenstander was krijg je misschien wel een idee hoe ik verdedig (zitten wel wat faal acties bij).

@Thomas
Haal: https://streamable.com/98d6
Aubameyang: https://streamable.com/8680
Zo snel mogelijk: https://streamable.com/a878

Kon het niet laten :P Wat een speler is het
Hahah wil hem sowieso wel gaan halen maar ik heb weinig tijd om die 30k te sparen.. Vrijdag weer!
Ik heb aubameyang IF gehad en voor dat bedrag (over de 400k toen) vond ik hem heel matig, in vergelijk met aguero die even duur was. Voor 30k ben ik hopelijk wat sneller tevreden, en anders doet Muller het ook nog perfect. 20 goals en 20 assists in 28 wedstrijden :+

• Daiov97
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:59:
[...]

Vaak genoeg gezien dat het compleet mis gaat bij andere spelers, waaronder Thomas Muller. Aubameyang bezit wel degelijk klasse hoor en met zijn 3* skills kun je genoeg doen.

@KoenBulters, @Dersan
Eerste helft:
[video]
2e helft:
[video]

Misschien heb je er nog wat aan :P
Muller heeft uit mijn hoofd 97 positioning, lijkt mij erg raar. De skills hebben trouwens niks met dribbels te maken, ik heb het puur over passeren zonder skills. Ik vind trouwens dat een spits minimaal 4* skills moet hebben, omdat ik vaak skills gebruik.

Verwijderd

Daimen schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:58:
[...]

Muller heeft uit mijn hoofd 97 positioning, lijkt mij erg raar. De skills hebben trouwens niks met dribbels te maken, ik heb het puur over passeren zonder skills. Ik vind trouwens dat een spits minimaal 4* skills moet hebben, omdat ik vaak skills gebruik.
Tja dan geloof je het niet :') Sommige wedstrijden kloppen voor geen meter dus dan maakt die positie niet uit. Iedereen speelt op zijn eigen manier dus vinden dat iemand minimaal 4* skills moet hebben gaat niet op ja. Ik gebruik alleen ball roll eigenlijk, rest moet ik me nog in verdiepen/vaker doen zodat ik het ook automatisch ga doen.
Thomas18GT schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:04:
[...]

Hahah wil hem sowieso wel gaan halen maar ik heb weinig tijd om die 30k te sparen.. Vrijdag weer!
Ik heb aubameyang IF gehad en voor dat bedrag (over de 400k toen) vond ik hem heel matig, in vergelijk met aguero die even duur was. Voor 30k ben ik hopelijk wat sneller tevreden, en anders doet Muller het ook nog perfect. 20 goals en 20 assists in 28 wedstrijden :+
Ik heb hem gekocht toen hij rond de 50k was maar tot nu toe nog steeds geen spijt.

P.s. Leno verkocht, laatste potje zo'n gare wedstrijd gehad tegen iemand die alleen maar zat te tackelen en wat niet, die er 2 simpele ballen in kon schieten :') Dus nu Diego Alves gehaald met de normale Mustafi en Dani Alves als RB die dan weer linkt met Douglas Costa zodat ze allemaal op 9 chem uitkomen. Ik heb nog 70k over dus maar eens kijken wat dit weekend gaat brengen.

• llovesoccerx7
MyUtd4Life schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:31:
[...]

Volgens Chu is het moment voor de crash de grootste crash, dus nu is dat het geval voor de Black Friday crash. Ik zou zelf investeren in een speler die je ook het beste kan gebruiken in je team. Levert die (veel) coins op is dat mooi meegenomen, doet die dat niet heb je alsnog een fantastische speler.
Dan ga ik straks of morgen Robben kopen (:

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:12
En jullie dachten veel geld aan FIFA Points uit te geven? Enorm bedrag geincasseerd door Microsoft. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Jumpman schreef op donderdag 26 november 2015 @ 00:31:
En jullie dachten veel geld aan FIFA Points uit te geven? Enorm bedrag geincasseerd door Microsoft. ;)
Is ook gewoon je eigen schuld ja. Zijn al genoeg "Apple store" verhalen geweest in het nieuws.

• Dersan
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/18171cf363e466cda24d071a33fc4b60.png

Dit lijkt mij ook wel een goed squad. Ntep is wel goed maar vind het nog wel een beetje jammer dat ik hem moet gebruiken. Iemand nog suggesties?

• trees
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-11 17:04
Ik zou op links voor Nasri kiezen, die heeft dan ook 9 chemistry. Daardoor zakt Lacazette wel, wat dan weer op te lossen is door Lucas op rechts te zetten..
Vind ikzelf beiden aangenamer spelen, maar hangt uiteraard af van persoonlijke voorkeur :)

Is Ibra goed op die CAM positie? Nog nooit zelf neergezet op die plek...

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-11 14:24
Dersan schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:30:
[afbeelding]

Dit lijkt mij ook wel een goed squad. Ntep is wel goed maar vind het nog wel een beetje jammer dat ik hem moet gebruiken. Iemand nog suggesties?
Je hebt helaas weinig goede left wingers in de Ligue 1. Pirès is een optie maar wel redelijk prijzig. Dan moet je namelijk eerst een XB1 kopen >:)

• Thomas18GT
trees schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:14:
Ik zou op links voor Nasri kiezen, die heeft dan ook 9 chemistry. Daardoor zakt Lacazette wel, wat dan weer op te lossen is door Lucas op rechts te zetten..
Vind ikzelf beiden aangenamer spelen, maar hangt uiteraard af van persoonlijke voorkeur :)

Ik zet ook vaak spitsen die niet al te snel zijn op 10, zeker als ze een goed schot hebben, dat werkt prima. Momenteel heb ik Lewandowski op "10" staan, maar ik heb ook Ibra en Rooney op 10 gehad, werkt eigenlijk allemaal wel goed. Waarschijnlijk omdat ze sterk zijn en een lekker schot hebben, meer dan de gemiddelde andere "10".

• Dersan

Ja als ik een beetje Futhead/EA forums volg zie ik dat veel mensen zeggen dat Ibra beter is op CAM. In de spits schijnt hij weinig zijn best te doen door zijn workrates. Heb zelf nog niet met hem gespeeld.

Ik vind dat Lucas te weinig stamina heeft voor een winger.

• Beltoni
Gisteren toch maar weer even een goedkoop team in elkaar gezet. Heb ik in ieder geval iets als ik wil spelen voordat TOTY uit is. Geen ideel of Srna goed is, zijn stats zien er wel lekker uit. Kan daar altijd nog Danilo neerzetten.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/lzmxO/1cb445162b.jpg
hmm reus in een pack eruit gehaald, misschien toch maar bundesliga team erbij nemen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Thomas18GT schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:17:
[...]

Ik zet ook vaak spitsen die niet al te snel zijn op 10, zeker als ze een goed schot hebben, dat werkt prima. Momenteel heb ik Lewandowski op "10" staan, maar ik heb ook Ibra en Rooney op 10 gehad, werkt eigenlijk allemaal wel goed. Waarschijnlijk omdat ze sterk zijn en een lekker schot hebben, meer dan de gemiddelde andere "10".
Hoe bevalt Lewa jou trouwens? Ik heb de laatste 3 potjes met elke keer 1 doelpunt verloren en heb nog 1 kans om 3 punten te pakken en daarmee te promoveren naar divisie 4. Maar Lewa voelt echt traag aan wat gek is eigenlijk. Misschien moet ik meer potjes met hem spelen en hem eens uittesten als CAM om meer uit hem te halen.

Diego Alves keepte trouwens wel goed maar Mustafi viel me tegen, ik weet niet hoe de in form variant is maar om nou een keeper in het veld te hebben met lage chemistry lijkt me ook niet echt prettig.

• MyUtd4Life
Vierde update voor FIFA 16, waarbij vooral de fix die het makkelijker maakt om verkoopprijzen in te stellen erg gewenst was/is.

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:55:
[...]

Hoe bevalt Lewa jou trouwens? Ik heb de laatste 3 potjes met elke keer 1 doelpunt verloren en heb nog 1 kans om 3 punten te pakken en daarmee te promoveren naar divisie 4. Maar Lewa voelt echt traag aan wat gek is eigenlijk. Misschien moet ik meer potjes met hem spelen en hem eens uittesten als CAM om meer uit hem te halen.

Diego Alves keepte trouwens wel goed maar Mustafi viel me tegen, ik weet niet hoe de in form variant is maar om nou een keeper in het veld te hebben met lage chemistry lijkt me ook niet echt prettig.
Lewa speelt heerlijk hier, maar ik gebruik hem dus inderdaad op CAM achter Muller en in de toekomst waarschijnlijk aubameyang. Snel is Lewa natuurlijk niet zoals aubameyang dat is, en dat is misschien wel even wennen.

Nee een keeper moet bij mij ook altijd 10 chem hebben, tenzij het Neuer is, die kan minder nog wel aan haha.
Ik speel met Jesus miranda en handanovic, misschien kan je die proberen? Ik vind het beter dan kompany otamendi hart bijvoorbeeld

• MyUtd4Life
Ja, ik moet het eerlijk bekennen. Ben toch gezwicht voor Black Friday in FUT. Net m'n fitness team en James Rodriguez voor minimale verliezen (omdat ik die pas paar dagen had en in die periode prijzen gelijk waren) verkocht. Door de vele packs die morgen komen verwacht ik toch dat de prijzen nog iets zakken. Zo niet? Treur ik niet, koop ik hetzelfde gewoon tegen beetje verlies weer in of wordt het weer eens tijd voor nieuw team.

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
MyUtd4Life schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 01:58:
Ja, ik moet het eerlijk bekennen. Ben toch gezwicht voor Black Friday in FUT. Net m'n fitness team en James Rodriguez voor minimale verliezen (omdat ik die pas paar dagen had en in die periode prijzen gelijk waren) verkocht. Door de vele packs die morgen komen verwacht ik toch dat de prijzen nog iets zakken. Zo niet? Treur ik niet, koop ik hetzelfde gewoon tegen beetje verlies weer in of wordt het weer eens tijd voor nieuw team.
Zijn de packs goedkoper met BF dan? wat is nou het hetgeen wat ik aan die BF heb hier?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Ik speel nu met Koscielny en Ottamendi (IF) als centrale verdedigers met De Gea in het doel.
Ik heb Vertonghen nog in mijn club, maar ik twijfel of ik Koscielny niet beter kan vervangen door Kompany of Shawcross (IF). De laatste is ook fysiek sterk en een power header.

Iemand een tip wie ik het best naast Ottamendi kan zetten?

edit: ter info mijn huidige team: https://www.easports.com/...Id=h5OHyhSjnL4uI:FFA16PS4

[ Voor 16% gewijzigd door Bean77 op 27-11-2015 09:32 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Dersan
Zo bijzonder is het niet toch?

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/64638c2c9d73c15635637d657c6f97e9.png

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-11 14:32
De 'Jumbo premium gold pack' niet interessant voor mij.
15.000 pack en maar 1 rare card meer, dan in de 7.500 pack.

• MyUtd4Life
Ricloo86 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:07:
[...]

Zijn de packs goedkoper met BF dan? wat is nou het hetgeen wat ik aan die BF heb hier?
Elk uur speciale packs en toernooien waarmee veel te winnen is. Dus zijn veel mensen die packs openen, prijzen worden lager, etc.

zijn die packs voor elke console hetzelfde want ik had die gold players pack niet.

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
MyUtd4Life schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:28:
[...]

Elk uur speciale packs en toernooien waarmee veel te winnen is. Dus zijn veel mensen die packs openen, prijzen worden lager, etc.
Toernooien? ook voor PS?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• MyUtd4Life
Yep, zie:

Maar lijkt me niet dat die toernooien maar een uur beschikbaar zijn, verwacht het hele weekend.

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-11 20:04
Er zijn wel tijdelijke toernooien. Ik heb net 1 voltooid die maar 3 uur actief was. Als prijzengeld wel 8000 coins en Loan players pack met hierin de Bruyne :) kan ik eindelijk kijken hoe hij speelt :)

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

• MyUtd4Life
Kan je dan ook gelijk voor mij kijken? Ben ook wel benieuwd hoe hij speelt :P

• Beltoni
Heb inmiddels toch al wat leuke loan spelers. Gebruik ze alleen nooit omdat ik dan een team moet bouwen om spelers die ik niet heb...

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/lAqYD/dd868c817f.jpg

Deze allemaal gekregen uit die loan packs.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:12
Beltoni schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:36:
Heb inmiddels toch al wat leuke loan spelers. Gebruik ze alleen nooit omdat ik dan een team moet bouwen om spelers die ik niet heb...

[afbeelding]

Deze allemaal gekregen uit die loan packs.
Ik gebruik de goede 'loan player' op de bank, voor als ik een onverwachte blessure heb en het uit de hand dreigt te lopen even een topspits er in, of ie nu past in mijn team of niet. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Beltoni
Jumpman schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:45:
[...]

Ik gebruik de goede 'loan player' op de bank, voor als ik een onverwachte blessure heb en het uit de hand dreigt te lopen even een topspits er in, of ie nu past in mijn team of niet. :)
Dat is wel een optie inderdaad. Probleem is dat ik vaak een ander team op de bank heb zitten voor fitness. Houd dan eigenlijk maar 2 plekken over.

Verwijderd

Jumpman schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:45:
[...]

Je kunt sommige ook als super sub gebruiken. Ik speel nu zonder vleugelspelers maar heb Costa en Reus wel op de bank om in te vallen als mijn spitsen minder fit zijn gedurende de wedstrijd.
Thomas18GT schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 01:44:
[...]

Lewa speelt heerlijk hier, maar ik gebruik hem dus inderdaad op CAM achter Muller en in de toekomst waarschijnlijk aubameyang. Snel is Lewa natuurlijk niet zoals aubameyang dat is, en dat is misschien wel even wennen.

Nee een keeper moet bij mij ook altijd 10 chem hebben, tenzij het Neuer is, die kan minder nog wel aan haha.
Ik speel met Jesus miranda en handanovic, misschien kan je die proberen? Ik vind het beter dan kompany otamendi hart bijvoorbeeld
Ik heb een paar potjes 41212(2) gespeeld met Aubameyang links, rechts Lewa en als CAM Muller. Lewa speelt wel veel beter maar maakt soms nog wel gare fouten, zoals van 1.5/2 meter een kopbal tegen de lat koppen 8)7 (geen keeper alleen een verdediger die erbij stond).
shawcross gehaald naast otamendi en zojuist aguero (gold) voor diego costa :p
Denk dat mijn bpl nu wel zo goed als klaar is. Nu maar even focus op serie A team :)

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Zo... net op tijd toegeslagen d:)b , vanochtend dit team ingekocht voordat de prijzen weer omhoog gingen.

* update 200K verschil inmiddels!

Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/62yo6ioq5/Schermafbeelding_2015_11_27_om_18_51_30.png

[ Voor 54% gewijzigd door G4mert op 27-11-2015 19:05 ]

• MyUtd4Life
Ben de marktwerking aan het volgen via Futbin, maar ik weet niet of we nou nog een negatieve trend gaan zien of alles daadwerkelijk naar boven gaat. Ook nog geen idee wie ik allemaal wil gaan kopen. Een goede voorbereiding is het halve werk 8)7

Edit: James teruggekocht en nieuw fitness team, waarbij ik een paar spelers in m'n club nodig had omdat de coins op waren:
http://www.futbin.com/analysis/ea/cXQM1ha7nL4wB/PS4 (Di Maria is ST)

[ Voor 25% gewijzigd door MyUtd4Life op 27-11-2015 15:38 ]

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:37
MyUtd4Life schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:04:
Ben de marktwerking aan het volgen via Futbin, maar ik weet niet of we nou nog een negatieve trend gaan zien of alles daadwerkelijk naar boven gaat. Ook nog geen idee wie ik allemaal wil gaan kopen. Een goede voorbereiding is het halve werk 8)7

Edit: James teruggekocht en nieuw fitness team, waarbij ik een paar spelers in m'n club nodig had omdat de coins op waren:
Het weekend komt er weer aan, dus we zullen wel weer een kleine stijging zien vanavond en morgen. Dan gaan we weer dalen, maar denk niet dat we de 1e week de prijzen van deze ochtend zullen halen.

Als je nu niet gekocht hebt, zou ik gewoon wachten tot TOTY crash of 1 week voor kerst gaan kopen.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:04:

Neem aan dat met die 100k packs genoeg spelers zijn die voor anderen niet waardevol zijn, sommige gaan toch alleen maar voor de Suarez e.d. en verkopen de rest :P

Ik hoop dat Neuer nog genoeg in prijs zakt. Ik zag hem vandaag al wel een paar keer naar 129k zakken maar zoveel heb ik niet.
productief dagje vandaag :) Marchisio vervangen door Pjanic IF en Nainggolan door de IF versie.
Nu wel even genoeg tot de 100k packs. Ondertussen eens kijken hoe de verkoop vlot van 30 Godins (met inkoop van 5300/5400).

• MyUtd4Life
Daar ga je wel lekkere winst op maken denk ik! En zou sowieso nog even wachten met verkopen daarvan.

• Sjakt
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-11 21:31
Ik kan niet inloggen op de ea servers, meer mensen er last van?

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Hoe weten jullie dat er vanavond 100K packs komen? en vanaf hoe laat?

• Daiov97
Zijn al geweest om 18:00. Echter verwachtte ik een daling van de prijs, maar blijkbaar stijgen spelers momenteel weer.

• Thomas18GT
Daimen schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:40:
Zijn al geweest om 18:00. Echter verwachtte ik een daling van de prijs, maar blijkbaar stijgen spelers momenteel weer.
Gelukkig wel, het heeft nu wel weer genoeg gekost. Lewandowski SIF al 100k gestegen :)

• Daiov97
Mij ook, net te laat alles geprobeerd te verkopen ongeveer 10 dagen geleden. Toen heb ik het gehouden en veel verloren. Wilde van de 95k die ik had Reus kopen. Was vanochtend 100k, dus dacht dat die wel zou zakken. Tot mijn verbazing in 1uurtje 50k gestegen...

Verwijderd

Daimen schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:44:
Mij ook, net te laat alles geprobeerd te verkopen ongeveer 10 dagen geleden. Toen heb ik het gehouden en veel verloren. Wilde van de 95k die ik had Reus kopen. Was vanochtend 100k, dus dacht dat die wel zou zakken. Tot mijn verbazing in 1uurtje 50k gestegen...
Vond het ook al heel vreemd dat hij zo goedkoop was.
Thomas18GT schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:42:
[...]

Gelukkig wel, het heeft nu wel weer genoeg gekost. Lewandowski SIF al 100k gestegen :)
Hij stijgt nog meer:
468,000 26 secs ago

Thanks voor de tip

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:08:
[...]

Vond het ook al heel vreemd dat hij zo goedkoop was.

[...]

Hij stijgt nog meer:
468,000 26 secs ago

Thanks voor de tip
Hij gaat hard he!
Was gewoon te mooi om waar te zijn, zo'n spits voor 320k. Die moet minimaal over de 500, maar eerder richting de 700k gaan. En met zijn 2 informs misschien wel een upgrade in de winterstop :)
iemand een link waar je kunt zien wanneer de 100k packs voorbij komen?

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:08:
iemand een link waar je kunt zien wanneer de 100k packs voorbij komen?
https://twitter.com/EASPORTSFIFA

Niemand hier die nog op PS3 speelt? Sinds vorige week donderdag FUT offline 8)7
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 00:30:
[...]

https://twitter.com/EASPORTSFIFA

Niemand hier die nog op PS3 speelt? Sinds vorige week donderdag FUT offline 8)7
thanks!
Op de valreep nog IF Higuain gekocht ipv de gold versie.
Volgende target IF Dybala :)

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-11 07:36
Sinds 2 weken aan het spelen met FUT16. Nooit eerder FUT gedaan ondanks dat ik al meer dan 10 jaar Fifa speel.

Ik heb een team gemaakt maar hoe krijg ik die in FutBin ?
Ik speel 4-1-2-1-2 (2) met :
Paco Alcacer, Koke, Benzema
Alonso, Busquets, Vidal
Benatia,Martinez, Pique, Dani Alves
En Casillas op de goal.
Rating 82, Chemistry 100

Verwijderd

Thomas18GT schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:37:
[...]

Hij gaat hard he!
Was gewoon te mooi om waar te zijn, zo'n spits voor 320k. Die moet minimaal over de 500, maar eerder richting de 700k gaan. En met zijn 2 informs misschien wel een upgrade in de winterstop :)
Ik heb hem voor 508 verkocht (was gisteren te traag toen je hem voor 540 kon verkopen). Op een gegeven moment was de hero kaart ook meer waard dan zijn 89 IF kaart trouwens :p
kevertje1977 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 11:50:
Sinds 2 weken aan het spelen met FUT16. Nooit eerder FUT gedaan ondanks dat ik al meer dan 10 jaar Fifa speel.

Ik heb een team gemaakt maar hoe krijg ik die in FutBin ?
Ik speel 4-1-2-1-2 (2) met :
Paco Alcacer, Koke, Benzema
Alonso, Busquets, Vidal
Benatia,Martinez, Pique, Dani Alves
En Casillas op de goal.
Rating 82, Chemistry 100
http://www.futbin.com/16/build

• kevertje1977
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 11:57:
[...]

Ik heb hem voor 508 verkocht (was gisteren te traag toen je hem voor 540 kon verkopen). Op een gegeven moment was de hero kaart ook meer waard dan zijn 89 IF kaart trouwens :p

[...]

http://www.futbin.com/16/build
Is er geen import mogelijkheid ?

Verwijderd

kevertje1977 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:00:
[...]

Is er geen import mogelijkheid ?
Futhead heeft die functie wel dacht ik met Futsync. Futbin heeft wel een analyse tool mocht je alleen geinteresseerd zijn in de waarde: http://www.futbin.com/analysis

Ik had SIF Kruse ook bijna voor 24k te pakken, doet iemand een buy now van 100k :') Sommige mensen willen ook wel heel graag van de coins af:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sVZUTEZ.png

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2015 12:08 ]

Bean77 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 00:58:
[...]

thanks!
Op de valreep nog IF Higuain gekocht ipv de gold versie.
Volgende target IF Dybala :)
Ik had gisteren eindelijk genoeg muntjes on IF Dybala te kunnen halen, echter is de prijs alweer behoor gestegen :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• kevertje1977
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:04:
[...]

Futhead heeft die functie wel dacht ik met Futsync. Futbin heeft wel een analyse tool mocht je alleen geinteresseerd zijn in de waarde: http://www.futbin.com/analysis

Ik had SIF Kruse ook bijna voor 24k te pakken, doet iemand een buy now van 100k :') Sommige mensen willen ook wel heel graag van de coins af:
[afbeelding]
Waarom zou je van je coins af willen ?
En wat is een IF ? :)
En wat anders , als je zelf in futbin een squad maakt dan is die qua rating nooit hetzelfde als in FUT zelf want bij mij hebben sommige spelers 82 ipv 81 in de "default" van futbin

Verwijderd

kevertje1977 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:32:
[...]

Waarom zou je van je coins af willen ?
En wat is een IF ? :)
En wat anders , als je zelf in futbin een squad maakt dan is die qua rating nooit hetzelfde als in FUT zelf want bij mij hebben sommige spelers 82 ipv 81 in de "default" van futbin
Ik wou niet van mijn coins af. Iemand anders aangezien hij ongeveer 75.000 teveel betaald voor die kaart.

IF = In Form (die zwarte kaarten). Waarschijnlijk pak je met die squad builder ook de IF variant van die kaart ;)
Bossie schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:10:
[...]

Ik had gisteren eindelijk genoeg muntjes on IF Dybala te kunnen halen, echter is de prijs alweer behoor gestegen :(
jup, ik kon gisteren nog snel IF higuain kopen, maar die is ook al redelijk gestegen. Irritant als die kaarten steeds verder van je af kruipen met deze stijgingen :(
Mag niet al teveel klagen dat ik IF Nainggolan, IF Pjanic en Aguero voor koopjesprijzen heb kunnen kopen.

Nu even Di Maria gekocht ter vervanging van de normale Dybala. Eens kijken hoe die speelt als rechter CAM. Wel met chem 7. Moest ook nog maicon als rb kopen ipv Lichtsteiner om de chem drop van nainggolan te voorkomen.
Nu eens kijken of dit team beter is en anders nog even sparen voor IF Dybala.

Bean77 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 14:36:
[...]

jup, ik kon gisteren nog snel IF higuain kopen, maar die is ook al redelijk gestegen. Irritant als die kaarten steeds verder van je af kruipen met deze stijgingen :(
Mag niet al teveel klagen dat ik IF Nainggolan, IF Pjanic en Aguero voor koopjesprijzen heb kunnen kopen.

Nu even Di Maria gekocht ter vervanging van de normale Dybala. Eens kijken hoe die speelt als rechter CAM. Wel met chem 7. Moest ook nog maicon als rb kopen ipv Lichtsteiner om de chem drop van nainggolan te voorkomen.
Nu eens kijken of dit team beter is en anders nog even sparen voor IF Dybala.
Deel je formatie eens? ben wel benieuwd zeker nu ik Aguero hoor ;)

Bossie schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 15:44:
[...]

Deel je formatie eens? ben wel benieuwd zeker nu ik Aguero hoor ;)
Ik ben nu wel erg tevreden met mijn BPL team. Goede keeper en verdediging. Goed blok met matic en toure ervoor. Lekker pingel middenveld en een goede afronder.
http://www.futbin.com/16/squad/73938

En mijn serie A team. Waarbij Di Maria tzt vervangen wordt door Dybala IF (en lichtsteiner dan weer maicon vervangt)
http://www.futbin.com/16/squad/73934

Deze teams wissel ik om beurten af met spelen. En zo af en toe speel ik met mijn NL team.

• MyUtd4Life
Wat ben ik blij dat ik gisteren op tijd spelers gekocht heb, want als ik ze nu had moeten kopen had ik 100k meer moeten uitgeven. Nu hopelijk binnen paar weken met de twee teams die ik heb divisie 1 winnen en dan alweer rekening gaan houden met TOTY-crash :P

• llovesoccerx7
Ik speel op dit moment met dit team http://www.futhead.com/16/squads/5207137/

Alleen ik heb nog 300k over om iets aan te passen.
Zijn er mensen die neuer hebben en wat vinden jullie van hem deze FUT?
En wil ik denk ik Auba in wisselen voor Lewan.

Wat zouden jullie doen?

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 18:13:

Wat zouden jullie doen?
Ik heb Neuer gehaald maar nog niet met hem gespeeld. Ik ga hem morgen even uittesten. Kun je trouwens niet beter voor een volledig Duits team gaan? Dus in plaats van Kroos iemand als Lahm halen en daarnaast Hummels en Diekmeier.

Ik heb het volgende nu: http://www.futbin.com/16/squad/96090

Gisteren een paar potjes gedaan (toen had ik in plaats van Alaba had ik Durm staan en in plaats van Neuer had ik Leno staan. Speelt wel gruwelijk. Ik heb nog 371k over maar heb geen idee wat ik nu moet doen, de upgrade van Auba is op zich de prijs niet waard en als 2e spits heb ik SIF Kruse.

• llovesoccerx7
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 18:26:
[...]
Ik heb Neuer gehaald maar nog niet met hem gespeeld. Ik ga hem morgen even uittesten. Kun je trouwens niet beter voor een volledig Duits team gaan? Dus in plaats van Kroos iemand als Lahm halen en daarnaast Hummels en Diekmeier.

Ik heb het volgende nu: http://www.futbin.com/16/squad/96090

Gisteren een paar potjes gedaan (toen had ik in plaats van Alaba had ik Durm staan en in plaats van Neuer had ik Leno staan. Speelt wel gruwelijk. Ik heb nog 371k over maar heb geen idee wat ik nu moet doen, de upgrade van Auba is op zich de prijs niet waard en als 2e spits heb ik SIF Kruse.
De verdediging is echt beast. Daarom hybrid want ik ben IRL fan van Kroos vandaar. Maar het team speelt echt perfect. Maar dacht misschien een echte killer zoals Lewan nog voorin.
Bean77 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 16:27:
[...]

Ik ben nu wel erg tevreden met mijn BPL team. Goede keeper en verdediging. Goed blok met matic en toure ervoor. Lekker pingel middenveld en een goede afronder.
http://www.futbin.com/16/squad/73938

En mijn serie A team. Waarbij Di Maria tzt vervangen wordt door Dybala IF (en lichtsteiner dan weer maicon vervangt)
http://www.futbin.com/16/squad/73934

Deze teams wissel ik om beurten af met spelen. En zo af en toe speel ik met mijn NL team.
Ik heb mn muntjes nu opgemaakt aan Caudrado / insigne als wingers voor mijn Serie A team.
Ben er echter nog niet uit welke formatie ik moet gaan spelen, de ene game gaat alles heerlijk en de volgende raak ik de bal vrijwel niet.

Daarnaast blijft Higuain een weinig opvallende speler, met uitzondering van de intikkers / kopballen.

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 18:30:
[...]

De verdediging is echt beast. Daarom hybrid want ik ben IRL fan van Kroos vandaar. Maar het team speelt echt perfect. Maar dacht misschien een echte killer zoals Lewan nog voorin.
Ik kon niet goed met hem spelen. Anders moet je Thomas18GT vragen, ik neem aan dat de normale Lewa goed genoeg is maar hij heeft als het goed is met beide gespeeld. Ik ben er ook wel benieuwd na sinds die kaart redelijk goedkoop is.
Bossie schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 18:38:
[...]

Ik heb mn muntjes nu opgemaakt aan Caudrado / insigne als wingers voor mijn Serie A team.
Ben er echter nog niet uit welke formatie ik moet gaan spelen, de ene game gaat alles heerlijk en de volgende raak ik de bal vrijwel niet.

Daarnaast blijft Higuain een weinig opvallende speler, met uitzondering van de intikkers / kopballen.
Ook leuke spelers op de vleugel :)

Tsja Higuain is een "noodzakelijk kwaad" om Tevez in de spits te kunnen hebben. Op zich ook geen verkeerde spelers die vaak voor het doel komt. Zojuist IF Dybala gekocht en nu voorlopig het team wel klaar omdat de coins op zijn.

Grappig is dat in mijn bpl team mijn CAMS de meeste doelpunten maken, terwijl in mijn serie A team met afstand Tevez de baas is.

Bean77 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 18:58:
[...]

Ook leuke spelers op de vleugel :)

Tsja Higuain is een "noodzakelijk kwaad" om Tevez in de spits te kunnen hebben. Op zich ook geen verkeerde spelers die vaak voor het doel komt. Zojuist IF Dybala gekocht en nu voorlopig het team wel klaar omdat de coins op zijn.

Grappig is dat in mijn bpl team mijn CAMS de meeste doelpunten maken, terwijl in mijn serie A team met afstand Tevez de baas is.
Higuain heeft bij mij verreweg de meeste goals maar is 3e met goals per game (bijna 4e). Perisic speelde ook erg lekker maar die past helaas niet meer icm Tevez.

Ik dacht eerst overigens dat je een serie A team met Di Maria, Tevez en Aguero had :+

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12:41
Sinds fut16 komen bijna geen voorzetten meer aan vanaf de achterlijn. Veelal in de handen van de keeper. Herkent iemand dit?
Bossie schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 20:11:
[...]

Higuain heeft bij mij verreweg de meeste goals maar is 3e met goals per game (bijna 4e). Perisic speelde ook erg lekker maar die past helaas niet meer icm Tevez.

Ik dacht eerst overigens dat je een serie A team met Di Maria, Tevez en Aguero had :+
Haha misschien moet ik met een volgend team die 3 eens gaan proberen ;)

• Thomas18GT
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 18:13:

Wat zouden jullie doen?
Eergisteren had je SIF lewandowski voor 320k.. Dat had de perfecte upgrade geweest en had je nog 200k verdiend ook :)

De normale Lewa vind ik al heerlijk spelen, maar sommige wedstrijden wilt het gewoon niet lukken en dan is het wel fijn om een snelle speler als aubameyang achter de hand te hebben en dan Lewa op 10.

Ik zou hem kopen, en eerst een paar wedstrijden wennen als je nu aubameyang gewend bent want je speelstijl moet heel anders.

Verwijderd

Thomas18GT schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 20:46:
[...]

Eergisteren had je SIF lewandowski voor 320k.. Dat had de perfecte upgrade geweest en had je nog 200k verdiend ook :)

De normale Lewa vind ik al heerlijk spelen, maar sommige wedstrijden wilt het gewoon niet lukken en dan is het wel fijn om een snelle speler als aubameyang achter de hand te hebben en dan Lewa op 10.

Ik zou hem kopen, en eerst een paar wedstrijden wennen als je nu aubameyang gewend bent want je speelstijl moet heel anders.
Ik heb de gewone ook gehaald (is nu al weer goedkoper geworden). Gisteren een paar potjes nog prima met die SIF kunnen spelen maar ik moest hem wel verkopen voor 200k winst :p

Speel je trouwens ook nog met spelerinstructies Thomas?

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 20:49:
[...]

Ik heb de gewone ook gehaald (is nu al weer goedkoper geworden). Gisteren een paar potjes nog prima met die SIF kunnen spelen maar ik moest hem wel verkopen voor 200k winst :p

Speel je trouwens ook nog met spelerinstructies Thomas?
Ja het is wel heel verleidelijk om die 200k te pakken maar ik wacht nog even tot ik robben, de normale lewa en alaba kan terughalen voor de lewa SIF.

Ik gebruik alleen die tactieken met de pijltjes, en dan wissel ik tussen counter en pressie spelen, dat wisselen wilt wel eens voor verwarring zorgen bij de tegenstanders :)

*Oh ik kan die 3 er al voor terughalen :+
Moet ik weer een andere smoes bedenken om deze baas te houden.. Neuer ook nog misschien.

[ Voor 8% gewijzigd door Thomas18GT op 28-11-2015 22:32 ]

Ik heb het wel weer ff gehad met FUT, het online spelen is vaak niets anders dan tegen pressie teams of dribbelaars die alleen maar penalty's zoeken ballen.

Zit er aan te denken om mijn serie A team volledig in de verkoop te doen en vervolgens heel degelijk een bundesliga 433 team te bouwen. serie A was in ieder geval weer eens iets anders, maar de formaties om Tevez werkbaar te maken lijken het voor mij niet te doen.

• Thomas18GT
Bossie schreef op zondag 29 november 2015 @ 14:01:
Ik heb het wel weer ff gehad met FUT, het online spelen is vaak niets anders dan tegen pressie teams of dribbelaars die alleen maar penalty's zoeken ballen.

Zit er aan te denken om mijn serie A team volledig in de verkoop te doen en vervolgens heel degelijk een bundesliga 433 team te bouwen. serie A was in ieder geval weer eens iets anders, maar de formaties om Tevez werkbaar te maken lijken het voor mij niet te doen.
En de Bundesliga is heel leuk :)
Je kan er alle kanten mee op.
Thomas18GT schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:15:
[...]

En de Bundesliga is heel leuk :)
Je kan er alle kanten mee op.
Moet nog drie IF kaartjes verkopen, om Boateng, Vidal, Hummels en Reus te kunnen halen.
Als de muntjes er niet door de verkoop komen, dan eerst maar ff Naldo ipv Boateng.

Volgens Futbin moet het lukken :P

• MyUtd4Life
Zolang je maar niet zo'n "Kijk hoe goed ik ben met Aubameyang, maar eigenlijk is het enige wat ik doe is pace misbruiken"-speler wordt. Daar word ik echt zo moe van. Gisteren in 7 potjes vijf keer Aubameyang tegengekomen en constant die (hoge) steekballen. De keren dat je hem bij kan houden krijg je regelmatig penalty's tegen omdat hij, of één van z'n andere pace vriendjes, (te) makkelijk van de bal worden geduwd. |:(

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:20:
Zolang je maar niet zo'n "Kijk hoe goed ik ben met Aubameyang, maar eigenlijk is het enige wat ik doe is pace misbruiken"-speler wordt. Daar word ik echt zo moe van. Gisteren in 7 potjes vijf keer Aubameyang tegengekomen en constant die (hoge) steekballen. De keren dat je hem bij kan houden krijg je regelmatig penalty's tegen omdat hij, of één van z'n andere pace vriendjes, (te) makkelijk van de bal worden geduwd. |:(
Geen idee wat je hebt maar pas je verdediging er dan op aan. Ik heb nu Reus, Aubameyang en Robben voorin en andere mensen kunnen ook prima mij het leven zuur maken ondanks dat mijn spelers sneller zijn.
Bossie schreef op zondag 29 november 2015 @ 14:01:

Ik kom niks anders tegen dan mensen met geluk in plaats van die standaard pressie teams :')

Bewijsstuk 1:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qXmSPmP.jpg
Hele wedstrijd domineer je maar elke keer gaat het op zo'n manier fout.

Eindelijk naar divisie 4 straks :D

• llovesoccerx7
Kan je nog steeds geen custom tactiek opslaan?
MyUtd4Life schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:20:
Heb PEA wel gehaald, maar voornamelijk als breekijzer als ik een wedstrijd helemaal vast zit.
Ik had het volgende in gedachten, en ook kunnen halen met 2000 muntjes over :+

http://www.futhead.com/16/squads/5269195/

Dadelijk eens testen, en Gustavo halen (ipv Alonso).
Heb Insigne IF nog op de transfermarkt, dat zou nog een leuke boost richting Alaba kunnen opleveren.

De volgende stap is dan de bank opvullen (Gotze/thiago) en dan misschien ooit eens Robben / Lewa :P :9

Iemand nog tips?

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 29-11-2015 18:38 ]

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:37:
[...]

Heb PEA wel gehaald, maar voornamelijk als breekijzer als ik een wedstrijd helemaal vast zit.
Ik had het volgende in gedachten, en ook kunnen halen met 2000 muntjes over :+

http://www.futhead.com/16/squads/5269195/

Dadelijk eens testen, en Gustavo halen (ipv Alonso).
Heb Insigne IF nog op de transfermarkt, dat zou nog een leuke boost richting Alaba kunnen opleveren.

De volgende stap is dan de bank opvullen (Gotze/thiago) en dan misschien ooit eens Robben / Lewa :P :9

Iemand nog tips?
Ik wou net hetzelfde zeggen over Alonso, wat een trage vent is dat zeg. In plaats van Gotze zou ik Junuzovic halen of anders Gundogan. Mocht je Alaba niet kunnen halen dan zou ik kiezen voor Durm, iets minder snel maar kan ook genoeg aanvallen stoppen.

Misschien trouwens ook handig om Lahm instructies te geven dat hij achter blijft. Ik heb nu iets van 10 potjes met hem gespeeld maar elke keer kruipt hij weer naar voren terwijl zijn schoten echt drama zijn :P

• llovesoccerx7
Elke keer in het tournament als de tegenstander wil leaven omdat ik ruim voor sta. Word ik ook gedisconnect en heb ik een lose.

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:50:
[...]

Ik wou net hetzelfde zeggen over Alonso, wat een trage vent is dat zeg. In plaats van Gotze zou ik Junuzovic halen of anders Gundogan. Mocht je Alaba niet kunnen halen dan zou ik kiezen voor Durm, iets minder snel maar kan ook genoeg aanvallen stoppen.

Misschien trouwens ook handig om Lahm instructies te geven dat hij achter blijft. Ik heb nu iets van 10 potjes met hem gespeeld maar elke keer kruipt hij weer naar voren terwijl zijn schoten echt drama zijn :P
Ik gebruik schurrle als lb, die kan pas lekker mee aanvallen haha
Bossie schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:37:

Iemand nog tips?
Ik vul mijn bank nooit. tenminste ik zet altijd mijn andere team erin zodat als ik ze steeds om en om speel de fitness 100% blijft zonder cards te gebruiken.

• llovesoccerx7
Bean77 schreef op zondag 29 november 2015 @ 22:51:
[...]

Ik vul mijn bank nooit. tenminste ik zet altijd mijn andere team erin zodat als ik ze steeds om en om speel de fitness 100% blijft zonder cards te gebruiken.
Maar goed kost je weer contracten.

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op zondag 29 november 2015 @ 22:54:
[...]

Als je genoeg gouden managers hebt dan kun je 50% extra contracten krijgen he ;)

• llovesoccerx7
Verwijderd schreef op zondag 29 november 2015 @ 22:57:
[...]

Als je genoeg gouden managers hebt dan kun je 50% extra contracten krijgen he ;)
Ik heb nu een gouden manager. Maar met dat extra contracten snap ik nooit :P

[ Voor 9% gewijzigd door llovesoccerx7 op 29-11-2015 22:58 ]

llovesoccerx7 schreef op zondag 29 november 2015 @ 22:54:
[...]

Ik ben niet meer contracten kwijt in aantallen dan wanneer ik mijn bank zou vullen met andere spelers. Aantallen blijven hetzelfde.
En ik win er fitness mee.

Bean77 schreef op zondag 29 november 2015 @ 23:00:
[...]

Ik ben niet meer contracten kwijt in aantallen dan wanneer ik mijn bank zou vullen met andere spelers. Aantallen blijven hetzelfde.
En ik win er fitness mee.
Fitness / contracten zijn sowieso bullshit :X

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op zondag 29 november 2015 @ 22:58:
[...]

Ik heb nu een gouden manager. Maar met dat extra contracten snap ik nooit :P
Voor elke gouden manager krijg je 3% extra contracten. Dit kan oplopen tot 50%. Dus met een normaal gouden contract van 28 kun je 42 maken op die manier. Ditzelfde heb je voor fitness en trainingen.

Iemand trouwens nog tips over hoe je met mensen moet omgaan die trucjes misbruiken. Gisteren ging het elke keer mis aangezien mijn verdediger in de weg stond terwijl hij zijn trukendoos opende waardoor ik redelijk wat tegen kreeg. Ben bang dat het in divisie 4 alleen maar erger gaat worden met zulke lui
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 07:56:
[...]

Voor elke gouden manager krijg je 3% extra contracten. Dit kan oplopen tot 50%. Dus met een normaal gouden contract van 28 kun je 42 maken op die manier. Ditzelfde heb je voor fitness en trainingen.

Iemand trouwens nog tips over hoe je met mensen moet omgaan die trucjes misbruiken. Gisteren ging het elke keer mis aangezien mijn verdediger in de weg stond terwijl hij zijn trukendoos opende waardoor ik redelijk wat tegen kreeg. Ben bang dat het in divisie 4 alleen maar erger gaat worden met zulke lui
En vaak heb ik ook nog dat wanneer ik van speler wissel dat ik steeds de meest ongunstige speler krijg en dat hij dan met zijn truckendoos er doorheen schiet.

Maar aan de andere kant smaakt een overwinning op zulke teams ook extra lekker. En stiekem wel erg leuk om te zien als zo'n speler dan zwaar gefrustreerd wordt haha.

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:56:
[...]

En vaak heb ik ook nog dat wanneer ik van speler wissel dat ik steeds de meest ongunstige speler krijg en dat hij dan met zijn truckendoos er doorheen schiet.

Maar aan de andere kant smaakt een overwinning op zulke teams ook extra lekker. En stiekem wel erg leuk om te zien als zo'n speler dan zwaar gefrustreerd wordt haha.
Het probleem is dat ik sinds dit weekend ook een (te) goed team heb :p Laatste potje was ik het zo klaar met een tegenstander dat ik maar gewoon ben gaan pace hoeren met Reus en Robben en die kerel er geen zin meer in had na een 2-0 achterstand. Die frustratie merk ik ook wel bij tegenstanders, het is alleen een probleem dat ze dan opeens vele malen beter gaan spelen waardoor je al snel een tegen doel krijgt. Eigenlijk kom ik alleen maar van die opgefokte lui tegen die alleen maar zo snel mogelijk bij het doel willen zijn in plaats van rustig iets opbouwen. Ik ben echt helemaal klaar met die lui dat ik gewoon mijn aanval omgooi naar Reus, Aubameyang, Robben, Schurrle en Costa :') Hopelijk leren ze er van en gaan ze normaal Fifa spelen in het vervolg.

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:14:
[...]

Het probleem is dat ik sinds dit weekend ook een (te) goed team heb :p Laatste potje was ik het zo klaar met een tegenstander dat ik maar gewoon ben gaan pace hoeren met Reus en Robben en die kerel er geen zin meer in had na een 2-0 achterstand. Die frustratie merk ik ook wel bij tegenstanders, het is alleen een probleem dat ze dan opeens vele malen beter gaan spelen waardoor je al snel een tegen doel krijgt. Eigenlijk kom ik alleen maar van die opgefokte lui tegen die alleen maar zo snel mogelijk bij het doel willen zijn in plaats van rustig iets opbouwen. Ik ben echt helemaal klaar met die lui dat ik gewoon mijn aanval omgooi naar Reus, Aubameyang, Robben, Schurrle en Costa :') Hopelijk leren ze er van en gaan ze normaal Fifa spelen in het vervolg.
Hahah heerlijk om te lezen! Aanpakken die paupers :+
Pagina: 1 ... 29 ... 102 Laatste