Miss begrijp ik je verkeerd, maar je gaat toch niet menen dat mensen die zsm bij een doel willen zijn en scoren het spelletje raar spelen? Ik heb denk ik net zoals in echt echt als ik na voetbal kijk een hekel aan mensen en teams die 80% balbezit hebben niks creëren en het potje laten doodbloeden:). Als ik dat woil speel ik wel tegen de computer. Ik wil juist veel en mooie goals maken en vol aanvallen en keihard winnen.Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:14:
[...]
Het probleem is dat ik sinds dit weekend ook een (te) goed team hebLaatste potje was ik het zo klaar met een tegenstander dat ik maar gewoon ben gaan pace hoeren met Reus en Robben en die kerel er geen zin meer in had na een 2-0 achterstand. Die frustratie merk ik ook wel bij tegenstanders, het is alleen een probleem dat ze dan opeens vele malen beter gaan spelen waardoor je al snel een tegen doel krijgt. Eigenlijk kom ik alleen maar van die opgefokte lui tegen die alleen maar zo snel mogelijk bij het doel willen zijn in plaats van rustig iets opbouwen. Ik ben echt helemaal klaar met die lui dat ik gewoon mijn aanval omgooi naar Reus, Aubameyang, Robben, Schurrle en Costa
Hopelijk leren ze er van en gaan ze normaal Fifa spelen in het vervolg.
Verwijderd
Ik zie allemaal mensen met zieke teams te voorschijn komen, maar mijn vaag is dan hoe jullie aan zoveel coins komen?
Coin boost + wedstrijdinkomen, veel divisies spelen geeft ook aardig wat muntjes en je kan altijd pakjes kopen (of indirect via draft spelen) en dan beetje geluk hebben.Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:57:
Ik zie allemaal mensen met zieke teams te voorschijn komen, maar mijn vaag is dan hoe jullie aan zoveel coins komen?
Ik heb volgens mij inmiddels een eurotje of 40 uitgegeven denk ik en echt niks nuttig uit mijn betaalde pakketjes gekregen, dé packluck kwam grappig genoeg uit het barca/real toernooi laatst, toen kreeg ik Modric én Benzema in één pack, dat was toch weer 80 K winst
Maar verder echt geen bal gehad...
Ben ook wel even klaar met dat FIFA, had laatst al mijn teams verkocht en 2 teams van +- 15K gemaakt en nu 315K op de bank. Wilde na de crash (ik verwachtte die dus vrijdag
Dus ik weiger hem nu te kopen tot die weer onder de 270 K is
Vanaf het begin traden en wellicht een keer wat geluk met packs.Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:57:
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Verwijderd
Direct vanaf de aftrap naar het doel rennen, trucjes binnen de 16 doen om penalties te krijgen, high pressure misbruikers, alleen maar afstandschoten doen en dergelijk.To easy schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:38:
[...]
Miss begrijp ik je verkeerd, maar je gaat toch niet menen dat mensen die zsm bij een doel willen zijn en scoren het spelletje raar spelen? Ik heb denk ik net zoals in echt echt als ik na voetbal kijk een hekel aan mensen en teams die 80% balbezit hebben niks creëren en het potje laten doodbloeden:). Als ik dat woil speel ik wel tegen de computer. Ik wil juist veel en mooie goals maken en vol aanvallen en keihard winnen.
Op het juiste moment kaarten kopen en op het juiste moment inkopen (afgelopen weekend +-300k verdiend door al dat paniek gebeuren van mensen).Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:57:
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2015 12:12 ]
Ik heb redelijk vaak dat ik weg ben met Reus richting het doel maar dan komt de verdediger met minder snelheid toch bij mij. En begint aan mijn shirt te trekken en ik leid balverlies.
Hoe houd ik de verdediger dan achter mij?
post je team eens. De potjes die ik met reus gespeeld heb was die wel idd erg goed. Van pace gasten heb ik niet zoveel last van. Wel van gasten die er een sport vinden om zoveel mogelijk tricks te doen. Ik moet dan voornamelijk geduld hebben en dat gaat steeds beterVerwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:14:
[...]
Het probleem is dat ik sinds dit weekend ook een (te) goed team hebLaatste potje was ik het zo klaar met een tegenstander dat ik maar gewoon ben gaan pace hoeren met Reus en Robben en die kerel er geen zin meer in had na een 2-0 achterstand. Die frustratie merk ik ook wel bij tegenstanders, het is alleen een probleem dat ze dan opeens vele malen beter gaan spelen waardoor je al snel een tegen doel krijgt. Eigenlijk kom ik alleen maar van die opgefokte lui tegen die alleen maar zo snel mogelijk bij het doel willen zijn in plaats van rustig iets opbouwen. Ik ben echt helemaal klaar met die lui dat ik gewoon mijn aanval omgooi naar Reus, Aubameyang, Robben, Schurrle en Costa
Hopelijk leren ze er van en gaan ze normaal Fifa spelen in het vervolg.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
http://www.futbin.com/16/squad/100098Bean77 schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:01:
[...]
post je team eens. De potjes die ik met reus gespeeld heb was die wel idd erg goed. Van pace gasten heb ik niet zoveel last van. Wel van gasten die er een sport vinden om zoveel mogelijk tricks te doen. Ik moet dan voornamelijk geduld hebben en dat gaat steeds beter
Je moet volgens mij ook geduldig wachten tot de tegenstander een fout maakt. Maar dat gaat nog wel eens mis
Je kan de rechter stick 1 keer in de tegenovergestelde richting tikken waarna je speler de bal verder voor zich uit speelt. Hierdoor kan hij ook sneller rennen omdat hij geen bal mee hoeft te nemen.llovesoccerx7 schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:59:
Ik heb redelijk vaak dat ik weg ben met Reus richting het doel maar dan komt de verdediger met minder snelheid toch bij mij. En begint aan mijn shirt te trekken en ik leid balverlies.
Het kan ook zijn dat het gewoon een fout in het spel is, Xavi Alonso liep ook net zo snel als 1 van mijn spelers in een vriendschappelijk potje van het weekend.
cheater met je 2x vidalVerwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:05:
[...]
http://www.futbin.com/16/squad/100098
Je moet volgens mij ook geduldig wachten tot de tegenstander een fout maakt. Maar dat gaat nog wel eens mis
[...]
Je kan de rechter stick 1 keer in de tegenovergestelde richting tikken waarna je speler de bal verder voor zich uit speelt. Hierdoor kan hij ook sneller rennen omdat hij geen bal mee hoeft te nemen.
Het kan ook zijn dat het gewoon een fout in het spel is, Xavi Alonso liep ook net zo snel als 1 van mijn spelers in een vriendschappelijk potje van het weekend.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
http://www.futwiz.com/nl/fifa16/squad/900745
Dit is mijn team op dit moment alleen als ik nu spelers wil upgraden gaat redelijk lang duren met alleen maar wedstrijden spelen. Ik had 2 pakketjes geopend in het begin en toen verkocht ik Lewandowski voor 200k.
Handelen jullie tussen door of hoe spelen jullie aan wedstrijden?
Dit is mijn team op dit moment alleen als ik nu spelers wil upgraden gaat redelijk lang duren met alleen maar wedstrijden spelen. Ik had 2 pakketjes geopend in het begin en toen verkocht ik Lewandowski voor 200k.
Verwijderd
Dat moet inderdaad Boateng zijn hehe. Ik gebruik zijn ingooien zo af en toe, het is me alleen nog niet gelukt om te scoren op die manier. Mijn beste poging was een combinatie met Muller die zo nodig een omhaal recht op de keeper moest maken. Het probleem is dat ik niet vaak bij het goal van de tegenstander mag ingooien.Bean77 schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:18:
[...]
cheater met je 2x vidal![]()
Neem aan dat de 2e boateng is? Gebruik je zijn giant throw wel eens?
Cyber monday zie ik staan voor FUT, maar wat is er nu zo bijzonder dan?
Uhm ik heb zojuist Neymar uit packje gehaald. De vraag is nu verkopen of later totdat hij stijgt?
hij is in 2 weken tijd (de gewone) 23k gestegen.
Heb hem toen verkocht uit pack voor 340k
Dus verwacht niet heel veel meer.
Heb hem toen verkocht uit pack voor 340k
Dus verwacht niet heel veel meer.
[quote]Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:07:
[...]
Direct vanaf de aftrap naar het doel rennen, trucjes binnen de 16 doen om penalties te krijgen, high pressure misbruikers, alleen maar afstandschoten doen en dergelijk.
Ja oke dat zijn idd dingen waar ik ook gek van word. Ik snap wat je bedoelt nu, maar ik ben zelf ook iemand die bijv wel veel afstandschoten gebruikt. Mijn team is er ook een beetje na dan met bijv james en kroos die heerlijk kunnen schieten van afstand
.
[...]
Direct vanaf de aftrap naar het doel rennen, trucjes binnen de 16 doen om penalties te krijgen, high pressure misbruikers, alleen maar afstandschoten doen en dergelijk.
Ja oke dat zijn idd dingen waar ik ook gek van word. Ik snap wat je bedoelt nu, maar ik ben zelf ook iemand die bijv wel veel afstandschoten gebruikt. Mijn team is er ook een beetje na dan met bijv james en kroos die heerlijk kunnen schieten van afstand
Verwijderd
Meestal als ik niet achter de PS4 zit, gewoon even tussendoorllovesoccerx7 schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:24:
http://www.futwiz.com/nl/fifa16/squad/900745
Alleen maar hoge ballen naar de vleugelspelers was ik nog vergeten zie ikTo easy schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:59:
[...]
Ja oke dat zijn idd dingen waar ik ook gek van word. Ik snap wat je bedoelt nu, maar ik ben zelf ook iemand die bijv wel veel afstandschoten gebruikt. Mijn team is er ook een beetje na dan met bijv james en kroos die heerlijk kunnen schieten van afstand.
Had iemand anders ook nog dat offline tournament gedaan waar je 8000 coins kon verdienen? Ik kwam City, PSG, Schalke en Dortmund tegen. Alle potjes zoveel wat tegen de binnen/buitenkant paal ging maar uiteindelijk gewoon alles gewonnen zonder velenging. Nog nooit zo bang geweest voor Yaya, Zlatan, Aguero, Reus en Auba
Hoop dat de spelers weer snel dalen binnenkort, dan ga ik weer eens een goed team bouwen.
Beste Allemaal,
Ik stuitte op dit forum topic en na wat terug te hebben gelezen, wil ik jullie ook om advies vragen. Ik heb vanaf het begin van Fifa 16 goed kunnen handelen (na de price range update iets minder), maar ik heb een goed team weten samen te stellen, zie link. http://imgur.com/YN4kxsS
Nu heb ik voor dit zogenaamde "Crash-weekend" lang zitten twijfelen om alle in forms van de hand te doen, maar de prijzen waren zo weinig in beweging op deze in forms dat ik blij ben dat ik dat niet heb gedaan. Ik heb buiten dit team nog 1,2mln aan coins, maar ik weet niet goed wat nu te doen (buiten veel wedstrijden spelen natuurlijk :-) )
Gaan de prijzen van de In Forms bij TOTY wel substantieel naar beneden of laten wij ons gewoon allemaal gek maken doordat een groep mensen (websites) beginnen te roepen dat de markt ineenstort? Bij In Form kaarten heb ik dat gevoel namelijk niet echt.
Ik stuitte op dit forum topic en na wat terug te hebben gelezen, wil ik jullie ook om advies vragen. Ik heb vanaf het begin van Fifa 16 goed kunnen handelen (na de price range update iets minder), maar ik heb een goed team weten samen te stellen, zie link. http://imgur.com/YN4kxsS
Nu heb ik voor dit zogenaamde "Crash-weekend" lang zitten twijfelen om alle in forms van de hand te doen, maar de prijzen waren zo weinig in beweging op deze in forms dat ik blij ben dat ik dat niet heb gedaan. Ik heb buiten dit team nog 1,2mln aan coins, maar ik weet niet goed wat nu te doen (buiten veel wedstrijden spelen natuurlijk :-) )
Gaan de prijzen van de In Forms bij TOTY wel substantieel naar beneden of laten wij ons gewoon allemaal gek maken doordat een groep mensen (websites) beginnen te roepen dat de markt ineenstort? Bij In Form kaarten heb ik dat gevoel namelijk niet echt.
Paar dagen voor TOTY gaan ze zakken evenals de high rated kaarten. Tijdens TOTY zal het stabiel zijn daarna zullen ze weer stijgen.
hoi
Gok jij op basis van het verleden en vermoedens?Kr44nVogel schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:55:
Paar dagen voor TOTY gaan ze zakken evenals de high rated kaarten. Tijdens TOTY zal het stabiel zijn daarna zullen ze weer stijgen.
Mijn mening is dat je het simpelweg niet kan weten. Koop gewoon een heerlijk team en speel ermee
"resultaten in het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst"

Zou logisch kunnen zijn, maar blijft een gok.
Zou logisch kunnen zijn, maar blijft een gok.
enigzins wel ja
gebeurde hetzelfde met Black Friday , kaarten waren op hun laagst paar dagen voor Black Friday.
hoi
Dagen? Dan ben je meestal al te laat. De prijzen zakken al enkele weken voor het TOTY.Kr44nVogel schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:55:
Tot mijn verbazing zijn mijn teams afgelopen drie dagen best flink in waarde gedaald, had juist verwacht dat prijzen best flink zouden stijgen. Wellicht nog nasleep van cybermonday dan.
FIFA Benelux Administrator
Verwijderd
Andere mensen toevallig ook problemen tegen teams met een verschil in rating van 5 sinds de update
? Ik heb net 4 potjes gedaan in divisie en mijn spelers reageerden echt als een stel zoutzakken gedurende 3 wedstrijden tegen 2 * een rating van 79 en 1 van 78. Begin bijna weer te geloven in scripting wat betreft verschil in rating. Robben stond tegenover Velázquez (pace van 68) en hij kon niet eens winnen wat betreft snelheid toen hij er net in kwam na 45 minuten
Afgelopen weekend een online potje met 4-0 verloren van iemand die alleen maar zsm een afstandsschot deed als hij binnen 25m kwam, 30 schoten in totaal zzzTo easy schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:59:
[...]
Ja oke dat zijn idd dingen waar ik ook gek van word. Ik snap wat je bedoelt nu, maar ik ben zelf ook iemand die bijv wel veel afstandschoten gebruikt. Mijn team is er ook een beetje na dan met bijv james en kroos die heerlijk kunnen schieten van afstand.
Alle goals met Verratti, bijzonder irritant.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Ik heb er nog 1. Het steeds weer op pauze drukken en de tijd laten aflopen. We waren ongeveer in de 50e minuut van de wedstrijd en ik was vergeten om Costa te wisselen voor Robben dus ik dacht ik doe dat even toen ik een vrije trap mee kreeg. Toen liet hij de tijd al aflopen en heeft het daarna nog 3 keer gedaan. Hij heeft volgens mij vanaf de 60e minuut ook niet meer de controller aangeraakt (alleen nog om op pauze te drukken dus). Uiteindelijk maar 10-0 er van gemaakt om toch even een gebaar te maken dat hij wel mocht opdonderen als hij dat wouBossie schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:07:
[...]
Afgelopen weekend een online potje met 4-0 verloren van iemand die alleen maar zsm een afstandsschot deed als hij binnen 25m kwam, 30 schoten in totaal zzz
Alle goals met Verratti, bijzonder irritant.
Bij mij zijn het vaak spelers als Roberto Firmino wat ik al een nare speler vind.
Dat pauze gedrag is idd bijzonder vervelend, daar kan toch gewoon een diminishing return achtige logic aan geknoopt worden. Of simpelweg een maal pauze per helft, per speler icm een automatische pauze als een speler geblesseerd raak.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik wil eigenlijk een team met Pogba en Vidal op het middenveld. Dat lijkt mij persoonlijk supah geil.
Iemand die een beetje creative is misschien iets in elkaar kan knutselen voor mij?
Opstellingen maakt niet zoveel uit als maar geen 442 of 5 at the back is.
Iemand die een beetje creative is misschien iets in elkaar kan knutselen voor mij?
[ Voor 16% gewijzigd door llovesoccerx7 op 02-12-2015 00:01 ]
Verwijderd
http://www.futbin.com/16/squad/103400llovesoccerx7 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 23:55:
Ik wil eigenlijk een team met Pogba en Vidal op het middenveld. Dat lijkt mij persoonlijk supah geil.
Zie alleen nu dat Pogba als CDM staat
Ziet er leuk uit. Ik hoor veel mensen dat Salah ook zeer leuke speler is.Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 00:08:
[...]
http://www.futbin.com/16/squad/103400
Zie alleen nu dat Pogba als CDM staatIk heb gekozen voor Muller als CF omdat je anders op 6 chemistry zit.
1 speler op 6 chem vind ik niet erg want die krijg ik wel op 8 chem.
Is het bij jullie sinds gisteren ook afgelopen met de gratis pakketjes of munten wanneer je je aanmeldt op de app?
Ik krijg ze inderdaad ook niet meer.Gerwin486741 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 08:13:
Is het bij jullie sinds gisteren ook afgelopen met de gratis pakketjes of munten wanneer je je aanmeldt op de app?
Verwijderd
Was ook maar iets tijdelijks ja.Gerwin486741 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 08:13:
Net even 2 potjes gespeeld voordat ik wou beginnen aan de dag. in het eerste potje kon mijn verdediger de bal niet trappen waarna Ibra hem er super laf in schoot *klikkie*. 2e potje had Neuer de bal maar moest Boateng hem zo nodig uit zijn handen trappen waardoor ik uiteindelijk een penalty kreeg *klikkie*
Ik vind het wel frustrerend. Ik win meer potjes met m'n fitnessteam dan met m'n BPL team. Het enige verschil is dat m'n fitnessteam 2 cdm's heeft..
PSN: Kjujay
Ach ik heb mij voorgenomen om niet te gaan klagen. Ik heb genoeg mazzel gehad in het spel. Meest sprekend voorbeeld is nog wel van een wedstrijd van ruim een maand geleden. Ik stond de hele wedstrijd met mijn NL team zwaar onder druk. Geen enkele kans gehad en wonder boven wonder stond het nog 0-0 rond de 60ste minuut, waarbij mijn tegenstander makkelijk met 4-0 voor had moeten staan. Ik ga parkeer de bus spelen om te hopen op een puntje. Waardoor ik helemaal niet meer uit kom.Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:57:
[...]
Net even 2 potjes gespeeld voordat ik wou beginnen aan de dag. in het eerste potje kon mijn verdediger de bal niet trappen waarna Ibra hem er super laf in schoot *klikkie*. 2e potje had Neuer de bal maar moest Boateng hem zo nodig uit zijn handen trappen waardoor ik uiteindelijk een penalty kreeg *klikkie*Genoeg fifa voor vandaag
In blessuretijd ram ik de bal naar voren. Komt bij IF De Jong en tussen 4 verdedigers schiet ik blind de bal vanaf 5/10 meter over de middellijn naar zijn goal. Die bal vliegt dus in zijn goal omdat zijn keeper te ver naar voren stond. Nadat hij aftrapt is de wedstrijd afgelopen en win ik met 1-0. Hoeveel luck kan je hebben, en dan ook nog met IF De Jong ipv Sneijder.
Dus sindsdien kan ik heel wat hebben
Misschien een hele gekke suggestie hoor, maar probeer eens 2 cdm's in je bpl team?Kju schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:52:
Ik vind het wel frustrerend. Ik win meer potjes met m'n fitnessteam dan met m'n BPL team. Het enige verschil is dat m'n fitnessteam 2 cdm's heeft..
Wanneer is het mazzel? Ik heb gisteren drie wedstrijden gewonnen door vrije trappen. Ik nam ze niet zelf. Twee trapte Eriksen er zelf in en bij m'n fitnessteam was het Hamsik. Ik weet dat ze die er zelf in trappen als ik met een andere speler de keeper afleid door van de ene kant van de 16 naar de andere kant te rennen.Bean77 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:32:
[...]
Ach ik heb mij voorgenomen om niet te gaan klagen. Ik heb genoeg mazzel gehad in het spel. Meest sprekend voorbeeld is nog wel van een wedstrijd van ruim een maand geleden. Ik stond de hele wedstrijd met mijn NL team zwaar onder druk. Geen enkele kans gehad en wonder boven wonder stond het nog 0-0 rond de 60ste minuut, waarbij mijn tegenstander makkelijk met 4-0 voor had moeten staan. Ik ga parkeer de bus spelen om te hopen op een puntje. Waardoor ik helemaal niet meer uit kom.
In blessuretijd ram ik de bal naar voren. Komt bij IF De Jong en tussen 4 verdedigers schiet ik blind de bal vanaf 5/10 meter over de middellijn naar zijn goal. Die bal vliegt dus in zijn goal omdat zijn keeper te ver naar voren stond. Nadat hij aftrapt is de wedstrijd afgelopen en win ik met 1-0. Hoeveel luck kan je hebben, en dan ook nog met IF De Jong ipv Sneijder.
Lol ja ik weet niet, ik speel denk ik liever met matic, costa en sturridge dan met de schneiderlin, matic en costa..Thomas18GT schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:38:
[...]
Misschien een hele gekke suggestie hoor, maar probeer eens 2 cdm's in je bpl team?
Ik kan je teams niet zien maar zodra ik schneiderlin hoor krijg ik de rillingen al. Die vind ik zo matig..Kju schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:41:
[...]
Wanneer is het mazzel? Ik heb gisteren drie wedstrijden gewonnen door vrije trappen. Ik nam ze niet zelf. Twee trapte Eriksen er zelf in en bij m'n fitnessteam was het Hamsik. Ik weet dat ze die er zelf in trappen als ik met een andere speler de keeper afleid door van de ene kant van de 16 naar de andere kant te rennen.
[...]
Lol ja ik weet niet, ik speel denk ik liever met matic, costa en sturridge dan met de schneiderlin, matic en costa..
Dit is mijn team nu:
http://www.futhead.com/16/squads/5393290/
Ik denk dat ik maar Ramires moet uitproberen.. ik vind die Schneiderlin ook niet zo..
Ja! Ramires is primaKju schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:01:
Ik denk dat ik maar Ramires moet uitproberen.. ik vind die Schneiderlin ook niet zo..
Verwijderd
Mindere is is dat ik niet zulke dingen tegen kom wanneer het slecht gaat. Alleen als ik na 8 kansen er eindelijk 1 in knal maar volgens mij kun je dat geen geluk noemenBean77 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:32:
[...]
Ach ik heb mij voorgenomen om niet te gaan klagen. Ik heb genoeg mazzel gehad in het spel. Meest sprekend voorbeeld is nog wel van een wedstrijd van ruim een maand geleden. Ik stond de hele wedstrijd met mijn NL team zwaar onder druk. Geen enkele kans gehad en wonder boven wonder stond het nog 0-0 rond de 60ste minuut, waarbij mijn tegenstander makkelijk met 4-0 voor had moeten staan. Ik ga parkeer de bus spelen om te hopen op een puntje. Waardoor ik helemaal niet meer uit kom.
ik heb baas Toure daar staan. Ijzersterke beer, ik vind hem beter dan ramires die ik eerder had, maar ook dat is geen slechte keus. Misschien wel beter om eerst ramires te proberen qua prijs/kosten.
Jazeker Toure speelt helemaal goed, maar als hij er coins voor had zou hij die al wel hebben neem ik aan. Dat was toen ik een bpl team had de eerste op de lijst.Bean77 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:35:
[...]
ik heb baas Toure daar staan. Ijzersterke beer, ik vind hem beter dan ramires die ik eerder had, maar ook dat is geen slechte keus. Misschien wel beter om eerst ramires te proberen qua prijs/kosten.
Iemand die Chiellini heeft en gebruikt? Ik wil hem misschien aanschaffen maar is het ook wat?
Voor Toure heb ik idd geen coins atm, ik had er ook nog niet aan gedacht aangezien ik eigenlijk naar echte CDM's keek.Thomas18GT schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:14:
[...]
Jazeker Toure speelt helemaal goed, maar als hij er coins voor had zou hij die al wel hebben neem ik aan. Dat was toen ik een bpl team had de eerste op de lijst.
Ik had Chiellini in mijn Serie A team, erg sterk en solide als (L)CB, het wel lage stats voor passing.llovesoccerx7 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 21:47:
Iemand die Chiellini heeft en gebruikt? Ik wil hem misschien aanschaffen maar is het ook wat?
Misschien wel de beste defensive stats ingame.
Toch weer 2 Nederlanders in de TOTW, Alleen overkill aan spitsen.
Van Aanholt is wel leuk om linksachter in mijn team te zetten.
Van Aanholt is wel leuk om linksachter in mijn team te zetten.
van Aanholt zou in mijn fitness team ook leuk passen, maar veel te duur
Kramer wil ik wel halen en dan IF Kramer en IF de Jong als spitsen en lekker veel voorzetten. Dan heb ik IF Milik daar vlak achter en IF Fischer en IF Kuyt op de flanken
Jammer dat er nog niet echt middenvelders en verdedigers IF zijn uit NL of de eredivisie.
Kramer wil ik wel halen en dan IF Kramer en IF de Jong als spitsen en lekker veel voorzetten. Dan heb ik IF Milik daar vlak achter en IF Fischer en IF Kuyt op de flanken
Jammer dat er nog niet echt middenvelders en verdedigers IF zijn uit NL of de eredivisie.
[ Voor 64% gewijzigd door jongf7 op 03-12-2015 12:39 ]
Iedereen helemaal de pleuris laten rennen, zo wel verdedigend als aanvallendhomernt schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:36:
Ik heb volgende BPL bedacht met een gemiddelde stamina van 85,2. Wat zijn de beste instructies zodat je daar ook daadwerkelijk wat aan hebt?
Wordt vanzelf goedkoper, altijd dagen na dat TOTW uitkomt.jongf7 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:38:
van Aanholt zou in mijn fitness team ook leuk passen, maar veel te duur![]()
En er zijn er nog maar een stuk of 6 van, dus prijs kan hooggehouden worden.
6 packs geopend, maar helaas.
Verwijderd
Ik ga zo ook maar even kijken of ik met de draft packs wat leuks kan krijgenRicloo86 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:44:
[...]
Wordt vanzelf goedkoper, altijd dagen na dat TOTW uitkomt.
En er zijn er nog maar een stuk of 6 van, dus prijs kan hooggehouden worden.
6 packs geopend, maar helaas.

Vardy kun je trouwens nog steeds winst op maken
Haha wat zonde van je coins voor een groep matige spelers zeg. Voor dat aantal kan je een prima bpl of Bundesliga team maken met ruimte voor verbetering.jongf7 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:38:
van Aanholt zou in mijn fitness team ook leuk passen, maar veel te duur![]()
Tuurlijk heb je gelijk, maar ik vind het vooral leuk om met een NLD team te spelen.Thomas18GT schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:47:
[...]
Haha wat zonde van je coins voor een groep matige spelers zeg. Voor dat aantal kan je een prima bpl of Bundesliga team maken met ruimte voor verbetering.
Niet omdat het moet, maar omdat het kan!
Haha oke, daar gaat het natuurlijk tenslotte toch om. Persoonlijk kan ik gewoon slecht tegen mijn verlies en ik ben niet goed genoeg om met een matig team in divisie 1 te komenRicloo86 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:54:
[...]
Tuurlijk heb je gelijk, maar ik vind het vooral leuk om met een NLD team te spelen.
Niet omdat het moet, maar omdat het kan!
Ben nog niet hoger dan D3 gekomen, en heb daar niet zo'n moeite meeThomas18GT schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:35:
[...]
Haha oke, daar gaat het natuurlijk tenslotte toch om. Persoonlijk kan ik gewoon slecht tegen mijn verlies en ik ben niet goed genoeg om met een matig team in divisie 1 te komen
Is er hier iemand met een Zlatan team? Ik kan bijna Zlatan kopen en heb hem altijd al met fut willen gebruiken. Heeft iemand suggestie voor een leuk goedkoop team erom heen? Ik wil namelijk niet een bijna 100% PSG team wat de meeste hebben, want dan kan ik net zo goed niet fut spelen en normal seasons spelen met PSG. Heb zelf james rogriquez en kroos uit pakjes gehaalt en miss weet iemand een team in combinatie met die 2 en zlatan
?
bedankt alvast.
bedankt alvast.
Verwijderd
Ik ben hem een paar keer tegen gekomen maar hij valt echt tegen hoor. Ik zou persoonlijk liever met Lacazette in de spits spelen. Hij is niet snel dus een gemiddelde verdediger kan hem al inhalen en als je een beetje weet op welk moment je moet tackelen dan dan krijg je zo de bal terugTo easy schreef op donderdag 03 december 2015 @ 19:36:
Is er hier iemand met een Zlatan team? Ik kan bijna Zlatan kopen en heb hem altijd al met fut willen gebruiken. Heeft iemand suggestie voor een leuk goedkoop team erom heen? Ik wil namelijk niet een bijna 100% PSG team wat de meeste hebben, want dan kan ik net zo goed niet fut spelen en normal seasons spelen met PSG. Heb zelf james rogriquez en kroos uit pakjes gehaalt en miss weet iemand een team in combinatie met die 2 en zlatan?
bedankt alvast.
Zowel met FUT als met friendlies vond ik Ibra echt tegen vallen.
Ja ik vind hem wel fijn spelen in friendlies iig, maar dan wel in een opstelling met 2 spitsen en een cam erachter. Zijn snelheid is idd wat laag, maar zijn fysiek en dribbelen en kappen maakt hem voor mij wel een fijne speler. Een snelle andere spits ernaast zou perfect zijn idd.Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 20:09:
[...]
Ik ben hem een paar keer tegen gekomen maar hij valt echt tegen hoor. Ik zou persoonlijk liever met Lacazette in de spits spelen. Hij is niet snel dus een gemiddelde verdediger kan hem al inhalen en als je een beetje weet op welk moment je moet tackelen dan dan krijg je zo de bal terug
Zowel met FUT als met friendlies vond ik Ibra echt tegen vallen.
Verwijderd
Lacazette zou ik dan doen. De keren dat ik hem tegen kwam was het enige waar Ibra goed in was het maken van geluksgoals zoals wat ik gisteren liet zien: https://streamable.com/pmivTo easy schreef op donderdag 03 december 2015 @ 20:18:
[...]
Ja ik vind hem wel fijn spelen in friendlies iig, maar dan wel in een opstelling met 2 spitsen en een cam erachter. Zijn snelheid is idd wat laag, maar zijn fysiek en dribbelen en kappen maakt hem voor mij wel een fijne speler. Een snelle andere spits ernaast zou perfect zijn idd.
Zijn positie zal dus wel goed zitten maar hij kwam niet langs mijn verdediging heen met zijn dribbelen.
Zoiets misschien een idee: http://www.futbin.com/16/squad/106620 ?
Nice ziet er goed uit, maar ik moet Zlatan maar nu kopen omdat die cheap Is en voor het rest van het team maar ff snel sparen.Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 20:36:
[...]
Lacazette zou ik dan doen. De keren dat ik hem tegen kwam was het enige waar Ibra goed in was het maken van geluksgoals zoals wat ik gisteren liet zien: https://streamable.com/pmiv
Zijn positie zal dus wel goed zitten maar hij kwam niet langs mijn verdediging heen met zijn dribbelen.
Zoiets misschien een idee: http://www.futbin.com/16/squad/106620 ?
Verwijderd
Of je draait Tolisso om en zet op de plek van Ibra Griezmann. Fekir is ook een smerig goede speler volgens mij. Dan hou je nog wat muntjes over voor op de bankTo easy schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:43:
[...]
Nice ziet er goed uit, maar ik moet Zlatan maar nu kopen omdat die cheap Is en voor het rest van het team maar ff snel sparen.
vandaag nog IF Koscielny en SIF De Bruyne gehaald. Ik denk dat mijn team nu wel voorlopig klaar is
http://www.futbin.com/16/squad/73938
Lekker teampje hoor. Ga je aankomende maand wel een hoop op inleveren helaas.Bean77 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:05:
vandaag nog IF Koscielny en SIF De Bruyne gehaald. Ik denk dat mijn team nu wel voorlopig klaar is![]()
Ik heb vanaf de eerste release FUT gespeeld. Vorig jaar wel over geslagen aangezien ik een beetje zat was van 90% van de tegenstanders. Dit jaar weer geprobeerd maar ben er wel weer helemaal klaar mee. Het gaat 90% van de tegenstanders niet om leuk een potje voetbal te spelen maar om koste wat kost te winnen. Alle exploits worden uit de kast gehaald. Geen zin meer om mee te doen met die ratrace. Verder baalde ik er ook nog steeds van dat country links niet meer 1.5x chem waard zijn. Ga dit jaar wel lekker verder met h2h en pro clubs
.
Dat ze minder waard worden interesseert mij weinig, dat weet je als je ermee begint. feitelijk gezien zou je dan alleen fut moeten spelen van januari/februari. Daar koop ik geen spel voor. Als ik een ideaal team heb blijf ik daar toch wel trouw aan want dat verkoop ik toch niet zo snelBeltoni schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:50:
[...]
Lekker teampje hoor. Ga je aankomende maand wel een hoop op inleveren helaas.
Weet je het zeker? Of wordt het niet gewoon Rainbow Six?Dersan schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:55:
Ik heb vanaf de eerste release FUT gespeeld. Vorig jaar wel over geslagen aangezien ik een beetje zat was van 90% van de tegenstanders. Dit jaar weer geprobeerd maar ben er wel weer helemaal klaar mee. Het gaat 90% van de tegenstanders niet om leuk een potje voetbal te spelen maar om koste wat kost te winnen. Alle exploits worden uit de kast gehaald. Geen zin meer om mee te doen met die ratrace. Verder baalde ik er ook nog steeds van dat country links niet meer 1.5x chem waard zijn. Ga dit jaar wel lekker verder met h2h en pro clubs.
maar je hebt gelijk hoor
Dat is ook zeker waar. Dacht ook altijd precies hetzelfde. Speel elk jaar minder FUT, daarom koos ik ervoor om mijn spelers even te verkopen. Zijn zoveel nieuwe games momenteel en bij Fifa speel ik liever Clubs.Bean77 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:41:
[...]
Dat ze minder waard worden interesseert mij weinig, dat weet je als je ermee begint. feitelijk gezien zou je dan alleen fut moeten spelen van januari/februari. Daar koop ik geen spel voor. Als ik een ideaal team heb blijf ik daar toch wel trouw aan want dat verkoop ik toch niet zo snel
Man man, ben er op het moment even helemaal klaar mee. Met veel moeite het voor elkaar gekregen om in divisie 1 te komen. Telkens 1 seizoen handhaving gehad en het seizoen erna telkens gepromoveerd.
Eenmaal in divisie 1 heb ik het 1 seizoen vol gehouden om mij te handhaven.
Vanaf toen ging volledig bergafwaarts. Zit inmiddels weer in divisie 3. Aan 1 stuk gedegradeerd en tussendoor maar 1, ja echt, maar 1 overwinning geboekt en 3 keer gelijk gespeeld. De rest alles verloren met meer dan 2 doelpunten verschil. Op het moment heb ik ook nog maar 1 punt in divisie 3 na 5 wedstrijden. Dus divisie 4 komt er ook aan.
Ik heb volgens mij zelf in al die wedstrijden ook maar 4 keer gescoord.
Volgens mij is dit allemaal puur gescript. Ik win geen enkel duel. Ik speel mijn rechtsbuiten aan, hij zet 1 keer een tackle in en ik ben de bal gelijk kwijt. Hij speelt zijn rechtsbuiten aan en ik ram 20x op de tackle knop maar krijg hem met geen mogelijkheid van de bal. Of dan heb je de bal met een tackle te pakken, valt die weer voor de voeten van een andere speler van hem. Of waar ik een overtreding tegen krijg en soms zelfs geel, krijgt hij voor het zelfde vergrijp helemaaal niks.
Bij mijn tegenstanders is Kolarov zelfs sneller dan Vidal van Barcelona.
Ik word er echt helemaal gek van. Ik heb eens gekozen om mijn middenveld in te ruimen met alleen maar fysieke spelers. Krychowiak, Garcia, Busquets. Ik heb toen geen enkel persoonlijk duel gewonnen. Ik werd gewoon continu aan de kant gezet. Zelfs met zulke spelers.
Hulk aangekocht, in de hoop dat mijn buitenspelers ook niet zo maar aan de kant worden gezet. Helaas, verloor ook elk duel.
Snelheid en kracht, werkt op het moment allebei niet.
Overigens is dit mijn team:
http://www.futhead.com/16/squads/4997824/
Met Krychowiak, Hulk, Bravo, Piatti en Juanfran bij de reserves.
Ik denk dat het eens tijd word om van 4-3-3 af te stappen en over te gaan naar een ander systeem. Ik vind de aanspeelpunten aan de zijkanten wel fijn, maar heb het idee dat ik te kort kom op het middenveld.
Op het moment heb ik nog 16k coins. En ben bereid gewoon wat spelers te verkopen.
Mijn Barcelona verdediging vind ik opzich wel fijn en Martinez als spits wil ik ook graag behouden. Dus als jullie verder suggesties hebben wat ik kan doen, graag! Het word tijd dat het gescripte gebeuren eens stopt
Vanaf toen ging volledig bergafwaarts. Zit inmiddels weer in divisie 3. Aan 1 stuk gedegradeerd en tussendoor maar 1, ja echt, maar 1 overwinning geboekt en 3 keer gelijk gespeeld. De rest alles verloren met meer dan 2 doelpunten verschil. Op het moment heb ik ook nog maar 1 punt in divisie 3 na 5 wedstrijden. Dus divisie 4 komt er ook aan.
Volgens mij is dit allemaal puur gescript. Ik win geen enkel duel. Ik speel mijn rechtsbuiten aan, hij zet 1 keer een tackle in en ik ben de bal gelijk kwijt. Hij speelt zijn rechtsbuiten aan en ik ram 20x op de tackle knop maar krijg hem met geen mogelijkheid van de bal. Of dan heb je de bal met een tackle te pakken, valt die weer voor de voeten van een andere speler van hem. Of waar ik een overtreding tegen krijg en soms zelfs geel, krijgt hij voor het zelfde vergrijp helemaaal niks.
Ik word er echt helemaal gek van. Ik heb eens gekozen om mijn middenveld in te ruimen met alleen maar fysieke spelers. Krychowiak, Garcia, Busquets. Ik heb toen geen enkel persoonlijk duel gewonnen. Ik werd gewoon continu aan de kant gezet. Zelfs met zulke spelers.
Hulk aangekocht, in de hoop dat mijn buitenspelers ook niet zo maar aan de kant worden gezet. Helaas, verloor ook elk duel.
Ik denk dat het eens tijd word om van 4-3-3 af te stappen en over te gaan naar een ander systeem. Ik vind de aanspeelpunten aan de zijkanten wel fijn, maar heb het idee dat ik te kort kom op het middenveld.
Op het moment heb ik nog 16k coins. En ben bereid gewoon wat spelers te verkopen.
Mijn Barcelona verdediging vind ik opzich wel fijn en Martinez als spits wil ik ook graag behouden. Dus als jullie verder suggesties hebben wat ik kan doen, graag! Het word tijd dat het gescripte gebeuren eens stopt
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Heb hetzelfde gehad. Daardoor ook gestopt. Hoe beter mijn team werd, hoe beter de tegenstander. Dus bij wijze van ik heb Messi en de tegenstander Kramer dan verloor ik van hem. Stel ik heb Kramer dan won ik van Messi en co. Een van de dingen waardoor ik ben gestopt.
Bekend verhaal. Ik zat in een opwaartse lijn naar div 3, daar het 2 seizoenen vol gehouden, daarna rechtstreeks terug naar div6. Ik heb daar zelfs nu al 2 seizoenen moeite om me te handhaven. Het begint gewoon irritant te worden.
Verwijderd
Ik denk dat het eerder gewoon slecht geprogrammeerd is wat betreft de "scripting". Het van de bal gedrukt worden komt mij ook heel erg bekend voor maar volgens mij hebben ze verdedigers gewoon sterker gemaakt in de laatste update. Zelfde geld voor de gele kaarten, waar de tegenstander niks krijgt krijg jij wel een gele kaart. Sliding tackle is volgens mij sinds de update ook compleet overpowered geworden.hupske schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:13:
Man man, ben er op het moment even helemaal klaar mee. Met veel moeite het voor elkaar gekregen om in divisie 1 te komen. Telkens 1 seizoen handhaving gehad en het seizoen erna telkens gepromoveerd.
Je heet niet toevallig chrha22 op PSN of wel
P.s. Hummels en vele andere verdedigers kunnen Robben ook bij houden hoor dus die pace shit is niks nieuws:P
Mwah het kan niet zo zijn dat je het eerst niet ervaart en daarna een heleboel wedstrijden wel. Als je de bal ver voor je uit speelt dan moet je gewoon om de trage verdediger heen kunnen sprinten of hem er gewoon uitlopen als je zelfs al voorligt. Nu is het andersom, ik word continu eruit gelopen. Maakt niet uit hoe snel ze zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:57:
[...]
Ik denk dat het eerder gewoon slecht geprogrammeerd is wat betreft de "scripting". Het van de bal gedrukt worden komt mij ook heel erg bekend voor maar volgens mij hebben ze verdedigers gewoon sterker gemaakt in de laatste update. Zelfde geld voor de gele kaarten, waar de tegenstander niks krijgt krijg jij wel een gele kaart. Sliding tackle is volgens mij sinds de update ook compleet overpowered geworden.
Je heet niet toevallig chrha22 op PSN of wel?
P.s. Hummels en vele andere verdedigers kunnen Robben ook bij houden hoor dus die pace shit is niks nieuws:P
Als verder bij hem de tackles wel lukken, dan moet dat ook gewoon bij mij lukken. Nu heeft het niet meer te maken met hoe goed je bent, maar wel of je gescript bent of niet.
Speel overigens op de PC.
Verwijderd
Ik weet ook niet hoe het zit maar ik merk ook wel sommige wedstrijden dat mijn spelers trager zijn dan andere wedstrijden. Bij tackles gaat het er ook om dat je ze op het juiste moment uit voert. Ik wil eigenlijk nog een keer een testje doen door het op te nemen en dan de beelden onder elkaar te zetten maar daarvoor moet ik dan eerst even gaan zitten dat ik de zelfde afstand afleghupske schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:13:
[...]
Mwah het kan niet zo zijn dat je het eerst niet ervaart en daarna een heleboel wedstrijden wel. Als je de bal ver voor je uit speelt dan moet je gewoon om de trage verdediger heen kunnen sprinten of hem er gewoon uitlopen als je zelfs al voorligt. Nu is het andersom, ik word continu eruit gelopen. Maakt niet uit hoe snel ze zijn.
Als verder bij hem de tackles wel lukken, dan moet dat ook gewoon bij mij lukken. Nu heeft het niet meer te maken met hoe goed je bent, maar wel of je gescript bent of niet.
Speel overigens op de PC.
Het team wat jij hebt kwam ik namelijk ook tegen in divisie 4, ik had eerst dit team al verslagen die alleen maar zielig met Bale en Neymar counterde dus was redelijk in vorm om andere mensen ook kapot te maken die ook maar 1 ding deden waar ik me aan erger
Ik ben er echt helemaal klaar mee. Dr is nog geen zak veranderd. Alles valt de verkeerde kant op. Erg frustrerend. Hun 1 kans, doelpunt. Ik tig kansen, geen bal wilt erin.
Ik heb altijd meer geslaagde tackles dan de tegenstander. Vaak heb ik er stuk of 18 per wedstrijd.
Gemiddeld altijd meer balbezit.
Het is iig wel fifpenalty en fikaarten. Man man per wedstrijd zijn er wel 2 penaltys en als je ooit een wedstrijd zonder kaart hebt dan mag dat de boeken in.
Ik heb altijd meer geslaagde tackles dan de tegenstander. Vaak heb ik er stuk of 18 per wedstrijd.
Het is iig wel fifpenalty en fikaarten. Man man per wedstrijd zijn er wel 2 penaltys en als je ooit een wedstrijd zonder kaart hebt dan mag dat de boeken in.
[ Voor 3% gewijzigd door Hupske op 04-12-2015 20:58 ]
De overtreding gevoeligheid van skillmoves mag ook wel naar beneden, beetje bizar dat elke tackle tijdens een skillmove by default een vrije trap / kaart is.hupske schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:53:
Ik ben er echt helemaal klaar mee. Dr is nog geen zak veranderd. Alles valt de verkeerde kant op. Erg frustrerend. Hun 1 kans, doelpunt. Ik tig kansen, geen bal wilt erin.
Verwijderd
Mee eensBossie schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 10:03:
[...]
De overtreding gevoeligheid van skillmoves mag ook wel naar beneden, beetje bizar dat elke tackle tijdens een skillmove by default een vrije trap / kaart is.
Als je zo gefrustreerd een wedstrijd in gaat dan is het ook vragen om problemen ja. Beter leg je het spel een paar dagen aan de kant en ga je wat anders doen of ga eens kijken wat je zelf fout doet waardoor je niet meer doelpunten maakt dan de tegenstander om die "fouten" van ongedaan te maken.hupske schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:53:
Over je "aantal gele kaarten per wedstrijd". Ik heb even gekeken naar mijn laatste 10 wedstrijden en daarin heb ik 1 gele kaart gepakt wat een klungelige tackel binnen de 16. Hier het bewijs: https://imgur.com/a/ywyKZ
Je moet ook altijd wachten tot de skillmove voorbij is, anders kan je hem uberhaupt niet afpakkenBossie schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 10:03:
[...]
De overtreding gevoeligheid van skillmoves mag ook wel naar beneden, beetje bizar dat elke tackle tijdens een skillmove by default een vrije trap / kaart is.
Vrij bijzonder die statistiek. Ik krijg soms zelfs een kaart met een speler die ik niet eens bestuurVerwijderd schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 10:08:
[...]
Mee eensDaarom misbruiken mensen dat ook zo veel binnen de 16.
[...]
Als je zo gefrustreerd een wedstrijd in gaat dan is het ook vragen om problemen ja. Beter leg je het spel een paar dagen aan de kant en ga je wat anders doen of ga eens kijken wat je zelf fout doet waardoor je niet meer doelpunten maakt dan de tegenstander om die "fouten" van ongedaan te maken.
Over je "aantal gele kaarten per wedstrijd". Ik heb even gekeken naar mijn laatste 10 wedstrijden en daarin heb ik 1 gele kaart gepakt wat een klungelige tackel binnen de 16. Hier het bewijs: https://imgur.com/a/ywyKZ
Of bij een sliding waarbij je gewoon eerst de bal raakt, 2 seconden later valt die speler er pas overeen om daarna gewoon vrolijk geel te krijgen.
Ik zal eens kijken of ik wat momenten kan opnemen. Dan kunnen jullie het zelf aanschouwen wat voor rare momenten er zich voordoen.
Met de vraag wat ik zelf fout doe kan ik moeilijk op antwoorden. Het is mij tenslotte gewoon geluk om in divisie 1 te komen. Mijn speelwijze is verder niet veranderd, maar speel nu weer in divisie 4, waar ik ook alweer op degraderen sta
Ik ben inmiddels van 4-3-3 naar 4-2-2-2 gegaan, maar dat heeft ook nog geen enkel effect. Mijn spelers lijken nog steeds telkens 2 seconden te laat zijn om goed te dekken. Waar ik juist eerst wel kort erop kon zitten lukt dat nu niet meer. Vaak had ik nog wel ruimte tussen het middenveld zitten en de verdediging. Daarom nu dus overgestapt op 2 verdedigende middenvelders, maar nog steeds blijft het gat tussen de verdediging en middenveld erg groot.
Mijn spelers vallen op het raarste moment gewoon om. Wil je schieten op goal, vallen ze opeens om
In ieder geval zal ik het spel vandaag niet meer aanraken. Ga maar eens kijken of de transfer market of ik mijn team wat kan versterken.
Hoe kan je overigens je laatste wedstrijden inzien zoals jij hebt gedaan?
Verwijderd
Hoe verdedig je trouwens met je C(D)Ms of met je verdedigers? Het beste wat je kunt doen is gewoon met je middenvelders verdedigen zodat je altijd nog een backup hebt. Daarnaast kun je die AI contain gebruiken om de AI richting de speler met de bal te sturen, dit is wat ik vaak doe en dan loop ik er met het poppetje wat ik bestuur achter zodat mocht hij er langs komen dat ik hem zelf kan pakken (zo kun je ook makkelijk aan de bal komen als iemand direct vanaf de aftrap richting je doel rent). Ik speel zelf 443(3) met 2 CDMs (Vidal en Lahm) en die pakken de meeste ballen wel van de tegenstander af.hupske schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 10:55:
[...]
Je moet ook altijd wachten tot de skillmove voorbij is, anders kan je hem uberhaupt niet afpakken![]()
[...]
Vrij bijzonder die statistiek. Ik krijg soms zelfs een kaart met een speler die ik niet eens bestuur![]()
Of bij een sliding waarbij je gewoon eerst de bal raakt, 2 seconden later valt die speler er pas overeen om daarna gewoon vrolijk geel te krijgen.
Ik zal eens kijken of ik wat momenten kan opnemen. Dan kunnen jullie het zelf aanschouwen wat voor rare momenten er zich voordoen.![]()
Met de vraag wat ik zelf fout doe kan ik moeilijk op antwoorden. Het is mij tenslotte gewoon geluk om in divisie 1 te komen. Mijn speelwijze is verder niet veranderd, maar speel nu weer in divisie 4, waar ik ook alweer op degraderen sta![]()
Ik ben inmiddels van 4-3-3 naar 4-2-2-2 gegaan, maar dat heeft ook nog geen enkel effect. Mijn spelers lijken nog steeds telkens 2 seconden te laat zijn om goed te dekken. Waar ik juist eerst wel kort erop kon zitten lukt dat nu niet meer. Vaak had ik nog wel ruimte tussen het middenveld zitten en de verdediging. Daarom nu dus overgestapt op 2 verdedigende middenvelders, maar nog steeds blijft het gat tussen de verdediging en middenveld erg groot.
Mijn spelers vallen op het raarste moment gewoon om. Wil je schieten op goal, vallen ze opeens omGeen verdediger in de buurt.
In ieder geval zal ik het spel vandaag niet meer aanraken. Ga maar eens kijken of de transfer market of ik mijn team wat kan versterken.
Hoe kan je overigens je laatste wedstrijden inzien zoals jij hebt gedaan?
https://www.easports.com/...pske/fifa16-pc/futSeasons
Geen idee wat je naam is maar ik heb in plaats van mijn naam hupske in de URL gezet en fifa16-ps4 veranderd naar fifa16-pc.
Right, skill moves kunnen normaal gesproken makkelijk onderbroken wordenhupske schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 10:55:
[...]
Je moet ook altijd wachten tot de skillmove voorbij is, anders kan je hem uberhaupt niet afpakken![]()
[...]
Bedoel te zeggen zonder dat je een overtreding maakt. En als je er gewoon voor gaat staan lopen ze gewoon dwars door mij heenBossie schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 11:13:
[...]
Right, skill moves kunnen normaal gesproken makkelijk onderbroken worden
Het liefst verdedig ik met mijn middenvelders, maar die zijn staan altijd vrij ver naar voren en Busquets niet de snelste, dus die kan vaak de achterstand niet meer goed makenVerwijderd schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 11:04:
[...]
Hoe verdedig je trouwens met je C(D)Ms of met je verdedigers? Het beste wat je kunt doen is gewoon met je middenvelders verdedigen zodat je altijd nog een backup hebt. Daarnaast kun je die AI contain gebruiken om de AI richting de speler met de bal te sturen, dit is wat ik vaak doe en dan loop ik er met het poppetje wat ik bestuur achter zodat mocht hij er langs komen dat ik hem zelf kan pakken (zo kun je ook makkelijk aan de bal komen als iemand direct vanaf de aftrap richting je doel rent). Ik speel zelf 443(3) met 2 CDMs (Vidal en Lahm) en die pakken de meeste ballen wel van de tegenstander af.
https://www.easports.com/...pske/fifa16-pc/futSeasons
Geen idee wat je naam is maar ik heb in plaats van mijn naam hupske in de URL gezet en fifa16-ps4 veranderd naar fifa16-pc.
Meestal kon Garcia het nog wel repareren, maar dat lukt ook niet altijd en dan kom je al gauw 1 op 1 te spelen. Daarna wint 1 van mijn verdedigers nog wel het duel, maar door de tackle komt de bal in de kluts weer mee met de spits of valt die voor een middenvelder van hem.
Ergens gaat het iig fout. Beste gatenkaas altijd
Als hun kunnen opbouwen probeer ik vaak de looplijn af te sluiten. Echter is dit niet heel effectief want vaak gaat die door mijn benen of spelen ze hem er gewoon langs. Wellicht moet ik idd eens meer gebruik gaan maken van AI, door die druk te laten zetten en zelf op een andere speler druk te zetten of rugdekking te verlenen. Ik zal er morgen eens mee aan de slag gaan.
In de link hoef je alleen hupske te veranderen naar hupske1. Account hupske is een keer gehackt geweest, gelukkig hebben de mensen van Origin dat netjes opgelost voor mij
Maar wellicht moet je dat ook niet veranderen, want het zijn geen beste stats van de laatste wedstrijden. Duidelijk mijn frustratie in terug te zien
[ Voor 79% gewijzigd door Hupske op 05-12-2015 11:36 ]
De laatste dagen heb ik nog meer het gevoel dan anders dat ik veel meer moeite heb met het verdedigen van die pace-flikkertjesmisbruikers. Hoe vaak ik wel niet tegen Aubameyang, Walcott en Sterling speel is echt niet normaal. Waar ik dan zelf tien schoten heb, hebben zij aan 1 of 2 schoten genoeg om wedstrijden te winnen. En op het moment dat iemand nou gewoon een fatsoenlijke aanval opzet en toevallig met één van deze spelers scoort vind ik het niet erg. Maar nee, het is met zoveel mogelijk man op eigen helft terugzakken en de bal naar voren poeieren en in één rechte lijn naar het doel.
Zeker van divisie 1 spelers had ik verwacht dat zij dit trieste gedoe wel achter zich konden laten, maar niets blijkt minder waard. Ik weet zeker dat minstens de helft van de hogere divisie spelers juist op die manier zo hoog gekomen zijn.
Ook faalt EA natuurlijk met het feit dat er 12 weken na de release alsnog geen oplossing is voor de makkelijk gegeven penalty's. Soms heb ik het idee als ik te hard uitadem dat in FIFA al gezien wordt als een overtreding op een aanvaller. Zojuist had ik in een potje bij de eerste twee tegenaanvallen twee penalty's tegen. Ik drukte geen knop in, mijn speler maakte zelf tackelende-beweging, maar de tegenstander liep heel dichtbij mijn verdediger. Wellicht dat tegenstander zelfs tegen mij aanliep, in plaats van andersom. Op moment dat zo'n penalty er dan in vliegt en iemand aan de andere kant van de verbinding van die "kijk eens hoe fantastisch ik ben"-celebrations gaat doen word ik wel flink chagrijnig.
Krijg je zo'n zelfde moment aan de andere kant, dan is er plotseling niks aan de hand.
Wat kan je soms toch ontzettend van FIFA genieten
Zeker van divisie 1 spelers had ik verwacht dat zij dit trieste gedoe wel achter zich konden laten, maar niets blijkt minder waard. Ik weet zeker dat minstens de helft van de hogere divisie spelers juist op die manier zo hoog gekomen zijn.
Ook faalt EA natuurlijk met het feit dat er 12 weken na de release alsnog geen oplossing is voor de makkelijk gegeven penalty's. Soms heb ik het idee als ik te hard uitadem dat in FIFA al gezien wordt als een overtreding op een aanvaller. Zojuist had ik in een potje bij de eerste twee tegenaanvallen twee penalty's tegen. Ik drukte geen knop in, mijn speler maakte zelf tackelende-beweging, maar de tegenstander liep heel dichtbij mijn verdediger. Wellicht dat tegenstander zelfs tegen mij aanliep, in plaats van andersom. Op moment dat zo'n penalty er dan in vliegt en iemand aan de andere kant van de verbinding van die "kijk eens hoe fantastisch ik ben"-celebrations gaat doen word ik wel flink chagrijnig.
Krijg je zo'n zelfde moment aan de andere kant, dan is er plotseling niks aan de hand.
Wat kan je soms toch ontzettend van FIFA genieten
En toch hebben we allemaal ongeveer net zoveel mazzel als pech met de scripting. De pech komt alleen net iets harder aan, zeg maar...
Ik vind het niet erg om te verliezen, zolang dat rechtvaardig is. Hetzelfde dat ik er soms serieus van baal dat ik een smerig doelpunt maak tegen een tegenstander die gewoon fair speelt. Heel dat scripting gedoe moet er gewoon zoveel mogelijk uit.
Ja eens. Aan de andere kant, als casillas z'n grote teen wat kleiner was geweest waren jij en ik op een slechte manier wereldkampioen geweest. Had jij er mee gezeten😉
Had het Nederlands elftal dan niet gescoord uit de niet gekregen corner, nadat vrije trap van Sneijder even daarvoor werd aangeraakt?Leoleo schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 18:17:
Ja eens. Aan de andere kant, als casillas z'n grote teen wat kleiner was geweest waren jij en ik op een slechte manier wereldkampioen geweest. Had jij er mee gezeten😉
Is er iemand die inmiddels een paar potjes achter de rug heeft met IF Aduriz?
De Gea voor 55k gekocht. Heb ongeveer een maand niet gespeeld en de prijzen zijn flink gedaald voor alle spelers. Vorige maand was De Gea minimaal nog 100k. Ook De Bruyne is onder de 100k te verkrijgen.
Was wel weer gedegradeerd vanuit 3. En de start in 4 gaat ook niet echt goed. 3 gespeeld, 1 punt.
Was wel weer gedegradeerd vanuit 3. En de start in 4 gaat ook niet echt goed. 3 gespeeld, 1 punt.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Ik ben sinds september voor het eerst ook met het FUT virus besmet
Moet zeggen toch wel erg leuk allemaal! Ik vraag me alleen af hoe sommige spelers aan zoveel muntjes komen om serieuze toppers binnen te halen... lijkt haast onmogelijk....
Papa en mama die geld erin stoppen heademokert schreef op zondag 06 december 2015 @ 17:15:
Ik ben sinds september voor het eerst ook met het FUT virus besmetMoet zeggen toch wel erg leuk allemaal! Ik vraag me alleen af hoe sommige spelers aan zoveel muntjes komen om serieuze toppers binnen te halen... lijkt haast onmogelijk....
haha zou dat? Je schijnt een programmatje millionaire te hebben, die voor je farmt...
Verwijderd
Je kunt vlak voordat de nieuwe TOTW is aangekondigd gewoon eentje van de huidige halen voor weinig. Zo heb ik bijvoorbeeld SIF Kruse voor 24k gekocht en die zit nu op een waarde van 32k zo uit mijn hoofd. Ik heb niet zo'n zin om alles te gaan verklappen maar op deze manier kun je wel veel coins verdienen.demokert schreef op zondag 06 december 2015 @ 17:15:
Ik ben sinds september voor het eerst ook met het FUT virus besmetMoet zeggen toch wel erg leuk allemaal! Ik vraag me alleen af hoe sommige spelers aan zoveel muntjes komen om serieuze toppers binnen te halen... lijkt haast onmogelijk....
Meestal kopen mensen ook direct spelers na het maken van een goal of een goede wedstrijd. Zo heb ik gisteren IF Kagawa gekocht voor 45k (was toen 50k gemiddeld) maar hij werd niet veel meer waard dan 50k wat ik wel had verwacht.
Er is zelfs een open source programma waarmee je tegenwoordig coins kan krijgen. Ik hoop dat zo min mogelijk mensen die vinden en gebruiken, want slaat nergens op met die illegale coins op de markt.demokert schreef op zondag 06 december 2015 @ 17:21:
haha zou dat? Je schijnt een programmatje millionaire te hebben, die voor je farmt...
Helemaal mee eens hoor! Ik zou zoiets zelf nooit gebruiken, speel het liever zoals het hoort. Door dit soort programma's wordt de markt kapot gemaakt als je het mij vraagt.MyUtd4Life schreef op zondag 06 december 2015 @ 18:04:
[...]
Er is zelfs een open source programma waarmee je tegenwoordig coins kan krijgen. Ik hoop dat zo min mogelijk mensen die vinden en gebruiken, want slaat nergens op met die illegale coins op de markt.
Dit zijn andere kaarten, dus je zal dan echt de nieuwe versie van die kaart moeten kopen als je daar gebruik van wilt maken
Speelde zojuist een online game tegen een team uit november 2015.
Vraag me af hoe deze in een maand Ronaldo, Suarez, James, Modric, Ramos en Boateng bijelkaar gespeeld heeft 😳
Vraag me af hoe deze in een maand Ronaldo, Suarez, James, Modric, Ramos en Boateng bijelkaar gespeeld heeft 😳
Verwijderd
http://www.futbin.com/16/player/6083/Su%C3%A1rezBossie schreef op zondag 06 december 2015 @ 23:07:
Speelde zojuist een online game tegen een team uit november 2015.
http://www.futbin.com/16/player/5217/Boateng
http://www.futbin.com/16/player/13870/Ronaldo
Valt toch wel mee wat betreft dure spelers
Even gekeken naar de daadwerkelijke prijzen van die bovenstaande lui en dat is gewoon 1.8 miljoen
Kan iemand mij trouwens ook vertellen hoe het met de winter upgrades zit aangezien ik verschillende berichten lees voor spelers die ook een IF kaart hebben? Worden die normale kaarten (NIF) ook geupgrade, ik heb namelijk nog de normale Aubameyang en ik weet niet of ik hem moet bewaren.
Vorig jaar werden alleen IF kaarten geüpdatet. Toen had je oscar van 83 en van 84 NIF uit mijn hoofd.Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 23:28:
[...]
http://www.futbin.com/16/player/6083/Su%C3%A1rez
http://www.futbin.com/16/player/5217/Boateng
http://www.futbin.com/16/player/13870/Ronaldo
Valt toch wel mee wat betreft dure spelers![]()
Even gekeken naar de daadwerkelijke prijzen van die bovenstaande lui en dat is gewoon 1.8 miljoenLijkt me echt heel sterk dat je dat even in een maandje bij elkaar sprokkelt. Ik zit zelf nu net boven de 1 miljoen aan spelers maar heb met dat black friday weekend ook de helft van dat team bij elkaar gesprokkeld wat nog een grote gok was (Vardy's en SIF Lewa). Maar het lijkt me zeer sterk dat je zonder een behoorlijk kapitaal erin te stoppen zulke spelers kunt halen (met name Ronaldo waar je echt een krankzinnig bedrag voor betaald).
Kan iemand mij trouwens ook vertellen hoe het met de winter upgrades zit aangezien ik verschillende berichten lees voor spelers die ook een IF kaart hebben? Worden die normale kaarten (NIF) ook geupgrade, ik heb namelijk nog de normale Aubameyang en ik weet niet of ik hem moet bewaren.
Ik denk dat Aubameyang IF een prima investering is omdat hij dan weer een puntje stijgt, waarschijnlijk
Wanneer zijn die winter upgrades? Ik heb IF Mahrez. Die is 74. De SIF is 77. Kans is groot dat er een TIF komt aanstaande woensdag, gezien de hattrick afgelopen zaterdag. Zou hij dan maar 1 punt stijgen? Aan de andere kant wordt de IF nu al voor max BIN aangeboden, dus heel veel doet het voor de prijs ook niet meer. Tenzij de range wordt aangepast