We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
http://www.futhead.com/16/squads/5488684/
Maar dan met Pogba / Chiellini en Lichtsteiner, werkt echter voor geen meter.
Met deze formatie kan ik helaas niet uit de voeten, dus ik mag weer op zoek naar iets anders.
3-5-2 werkte voor mij toe nu toe het best, online werkt dit echter niet lekker.
Wat raden jullie aan? Tevez / Aguero zijn wel mijn favorieten.
Moet het niet hebben van skills, maar meer van kracht en snelheid
misschien 4312 met Dybala als CAM, Pastore / Di Maria aan de zijkanten en Matuidi in het midden.Protax schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:29:
Afgelopen weekend dit gebouwd:
http://www.futhead.com/16/squads/5488684/
Maar dan met Pogba / Chiellini en Lichtsteiner, werkt echter voor geen meter.
Met deze formatie kan ik helaas niet uit de voeten, dus ik mag weer op zoek naar iets anders.
3-5-2 werkte voor mij toe nu toe het best, online werkt dit echter niet lekker.
Wat raden jullie aan? Tevez / Aguero zijn wel mijn favorieten.
Moet het niet hebben van skills, maar meer van kracht en snelheid
Verdediging kun je dan bijvoorbeeld met PSG verder opvullen.
De link tussen Dybala en Matuidi is wel vervelend, misschien dat iemand anders een betere oplossing weet.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Elke keer een spelertje erbij. Net Iniesta erbij gekocht.
Eigenlijk zit Pepe me een beetje dwars als enige Real verdediger
Divisie 3 here I come
Waar ik echt gek van wordt zijn die potjes tegen UK players die gewoon standaard een halve seconde vertraging op de lijn hebben...
[ Voor 30% gewijzigd door nexhil op 07-12-2015 11:49 ]
In de overall rating zit ook een onzichtbare gedeelte genaamd International Reputation. Dani Alves heeft een veel hogere internationale reputatie dan Danilo, vandaar dat zijn overall rating wat hoger is.Bossie schreef op maandag 07 december 2015 @ 08:55:
Soms snap ik de EA ratings niet helemaal, bijvoorbeeld Alves > Danilo terwijl de tweede toch echt betere def stats heeft http://www.futhead.com/16/players/330/danilo/compare/16-127/
Aangezien er niet echt bijzondere Bundesliga RB's zijn, zit ik eraan te denken om een van deze twee te gaan gebruiken (link met Naldo, Douglas Costa)
Dat vroeg ik me ook al af. Heeft iemand hier ervaring mee?Hoodlum77 schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:14:
Kan je packs die krijgt/wint bewaren tot TOTY? Ik heb nu 8 packs staan in de store, vanuit de deluxe editie en gewonnen in draft vandaag. Als ik ze laat staan komen mijn volgende packs as maandag er dan bij of vervallen die van vandaag dan
Ik heb het zelf om mijn zware BPL flink te drukken en ik krijg het gevoel dat dit wel een positief effect heeft. Al kan dat net zo zijn dat ik geluk heb met tegenstanders en/of andere factoren.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Wat ik er dus van wordt een NIF kaart ook geupgrade kan worden wanneer hij geen IF kaart heeft gehad, ik zag dat hij in week 18 pas een IF kaart kreeg. Wat zou ik met de normale Auba doen als ik vragen mag?Thomas18GT schreef op maandag 07 december 2015 @ 01:24:
[...]
Vorig jaar werden alleen IF kaarten geüpdatet. Toen had je oscar van 83 en van 84 NIF uit mijn hoofd.
Ik denk dat Aubameyang IF een prima investering is omdat hij dan weer een puntje stijgt, waarschijnlijk
Als ik mijn beste spelers op de bank zet kom ik uit op 85, ik heb zelf 2 spelers van 44 en 45 op de bank nu om dat te compenseren naar 83. Maar wanneer ik een compleet zilveren team tegen kom dan zie ik direct de bui al weer hangen voordat het spel begint. Ik speel gewoon hetzelfde tegen zulk soort teams maar mijn spelers voelen echt veel trager en passing gaat echt een stuk trager, het lijkt wel of EA het oneerlijk vind dat een goed team tegen een slecht team speeltBean77 schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:32:
heeft al iemand ervaring met 44/45 rating spelers op de bank. Werkt dit echt of zit het vooral tussen de oren?
Ik heb het zelf om mijn zware BPL flink te drukken en ik krijg het gevoel dat dit wel een positief effect heeft. Al kan dat net zo zijn dat ik geluk heb met tegenstanders en/of andere factoren.
Edit:
Maar mijn beste team is 81, dus misschien ligt het daar aan
[ Voor 30% gewijzigd door jongf7 op 07-12-2015 15:45 ]
Je normale aubameyang gaat geen upgrade krijgen, wat je ermee doet moet je natuurlijk zelf wetenVerwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:43:
[...]
Wat ik er dus van wordt een NIF kaart ook geupgrade kan worden wanneer hij geen IF kaart heeft gehad, ik zag dat hij in week 18 pas een IF kaart kreeg. Wat zou ik met de normale Auba doen als ik vragen mag?
[...]
Als ik mijn beste spelers op de bank zet kom ik uit op 85, ik heb zelf 2 spelers van 44 en 45 op de bank nu om dat te compenseren naar 83. Maar wanneer ik een compleet zilveren team tegen kom dan zie ik direct de bui al weer hangen voordat het spel begint. Ik speel gewoon hetzelfde tegen zulk soort teams maar mijn spelers voelen echt veel trager en passing gaat echt een stuk trager, het lijkt wel of EA het oneerlijk vind dat een goed team tegen een slecht team speeltMisschien is het gewoon iets wat tussen de oren zit maar ik heb niet zo iets als ik het team van de tegenstander zie dat ik even makkelijk 3 punten ga pakken.
Ik hou de mijne lekker als reserve voor lewa.
hoe bewaar je ze zonder te openen? en werkt dit ook voor packs die je koopt uit de winkel?Thomas18GT schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:22:
Kan je bewaren
4-2-3-1Protax schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:26:
Welke formatie gebruiken jullie de laatste tijd? En wat werkt voor jullie idee voor een beginner het best?
met 2 verdedigende middenvelders ook wel voor een beginner erg wenselijk denk ik.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Gewoon wachten met openen he haha.demokert schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:01:
[...]
hoe bewaar je ze zonder te openen? en werkt dit ook voor packs die je koopt uit de winkel?
Als je een pack koopt opent hij gelijk dus nee, dat werkt niet.
Ik heb overigens alles verkocht, ik ga lekker met een 10k team met doumbia spelen.
Iemand een idee wat ik met 700k kan doen?
[ Voor 17% gewijzigd door Thomas18GT op 07-12-2015 19:09 ]
als je wekelijkse "gratis" packs krijgt zoals mij, dan kan je ze gewoon laten staan en op een ander moment openen. Ik bewaar ze nu ook voor later.Thomas18GT schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:07:
[...]
Gewoon wachten met openen he haha.
Ik heb overigens alles verkocht, ik ga lekker met een 10k team met doumbia spelen.
Volgens mij kan je ze van fut draft ook gewoon bewaren en op een later moment openen.
Verwijderd
4-3-3(2) of 4-3-3(4). Ik wil binnenkort nog een keer 4-2-3-1 proberen met 2 CAMs om te kijken of dat wat om meer tikkie takkie te spelen.Protax schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:26:
Welke formatie gebruiken jullie de laatste tijd? En wat werkt voor jullie idee voor een beginner het best?
Heb hem maar verkocht. Ik heb als backup voor Auba nog SIF Kruse en Muller en speel daarnaast nooit met 2 spitsen.Thomas18GT schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:16:
[...]
Je normale aubameyang gaat geen upgrade krijgen, wat je ermee doet moet je natuurlijk zelf weten
Ik hou de mijne lekker als reserve voor lewa.
Maar NIF kaarten zonder IF/hero kaart worden dus wel geupgrade zoals waarschijnlijk Douglas Costa toch?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2015 19:45 ]
Ik speel zelf ook met een team van iets meer dan 10k, momenteel divisie 3 werk primaThomas18GT schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:07:
[...]
Gewoon wachten met openen he haha.
maar sjezus 770k, kun je geen kleine donatie doen ofzo?
Verwijderd
Verkopen, levert zeker wel 70€ op.Thomas18GT schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:07:
[...]
Haha mag het hier niet aanbieden, op marktplaats niet dus heb geen idee waar wel..
Kaarten krijgen wel een upgrade, maar dat zijn nieuwe kaarten. Niet je Douglas Costa van 80 die ineens 82 wordt ofzo. Je kan wel de nieuwe van 82 uit een pack halen. Fictieve waardes uiteraard.
Gisteravond ff uurtje gespeeld en niet verloren, de afgelopen dagen voornamelijk geprobeerd om mullerdowski in een 433/4231 formatie speelbaar te maken.lerosa schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:42:
Gisteravond gewoon 5x keer verloren op rij
![]()
......gelijk terug nar Div3
Speel nu met Lewandowski maar het zijn voornamelijk mijn wingers + CMs die scoren.
http://www.futhead.com/16/squads/5680141/
Nu beetje grinden om tijdens de volgende crash Neuer te halen
[ Voor 48% gewijzigd door Bossie op 08-12-2015 10:12 ]
Dit is al veel langer aan de gang.shenr schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:59:
Op het moment is de transfermarkt echt een ramp, al die autobuyers, waar ik twee weken terug nog gewoon contracten, fitness e.d. voor normale prijzen kon kopen is er al geboden op alles. Zelfs contracten die nog 25 minuten te gaan hebben is al op geboden. Jullie ook last van?
Speel lekker met mijn NL team wat niet veel voorstelt maar leuk om mee te spelen.
Dikke BPL teams die ik het flink lastig maak
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
PSN: Kjujay
Verwijderd
Net even gekeken maar ik zag genoeg contracten staan voor 300 muntjes (28) en nog een paar van 13 voor 150 die niet verkocht werden. Heb gelukkig zelf nog wat contracten liggen maar het is wel een beetje gestoord wat sommige mensen als startprijs doen voor die contracten.shenr schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:59:
Op het moment is de transfermarkt echt een ramp, al die autobuyers, waar ik twee weken terug nog gewoon contracten, fitness e.d. voor normale prijzen kon kopen is er al geboden op alles. Zelfs contracten die nog 25 minuten te gaan hebben is al op geboden. Jullie ook last van?
yep, daarnaast heb ik het met 4231 altijd bijzonder moeilijk tegen 433 varianten.Kju schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:28:
Het is ook volkomen willekeurig. Ik strafte gisteravond een "november 2015 sterrenteam" met Neuer, Ibra, Aguero en nog een paar hele dure spelers af met 5-0 met m'n fitness team en drie wedstrijden later verlies ik 4-1 met m'n BPL team van een lullig 40 chem ploegje
Er zijn veel variabelen, maar als ik een saai voorspelbaar potje wil dan ga ik wel offline spelen.
Dat is dan echt net gebeurt, want die prijzen liepen echt op, van 500 tot 750...Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:31:
[...]
Net even gekeken maar ik zag genoeg contracten staan voor 300 muntjes (28) en nog een paar van 13 voor 150 die niet verkocht werden. Heb gelukkig zelf nog wat contracten liggen maar het is wel een beetje gestoord wat sommige mensen als startprijs doen voor die contracten.
[ Voor 3% gewijzigd door shenr op 08-12-2015 10:43 ]
4-3-1-2
http://www.futhead.com/16/squads/5680612/
4-3-3 (4)
http://www.futhead.com/16/squads/5680969/
Nog op- of aanmerkingen?
Op de PS4 zijn alle team-fitness kaarten minimaal 1000 muntjes... paar weken geleden kon je deze nog voor 200/250 kopen... autobuyers verzieken de markt inderdaad!shenr schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:40:
[...]
Dat is dan echt net gebeurt, want die prijzen liepen echt op, van 500 tot 750...
Herkenbaar! Het is inmiddels al zo dat ik blij ben als ik tegen een sterk team speel, want die spelers zijn over het algemeen makkelijker weg te spelen dan zo een bagger team (op papier). Had laatst de grootst mogelijke moeite met een bronzen team zonder Chemistry terwijl ik toch echt een sterk BBVA team had staan.Kju schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:28:
Het is ook volkomen willekeurig. Ik strafte gisteravond een "november 2015 sterrenteam" met Neuer, Ibra, Aguero en nog een paar hele dure spelers af met 5-0 met m'n fitness team en drie wedstrijden later verlies ik 4-1 met m'n BPL team van een lullig 40 chem ploegje
Ik snap er sowieso weinig meer van; ene dag lukt alles qua passing en acties, volgende dag komt er geen pass aan, onderschep ik niets meer en lopen mijn verdedigers elkaar alleen maar onderuit.
Verwijderd
1 uit 1 zie ik vaak als ik tegen mindere teams speelKju schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:39:
Het meest frustrerende is eigenlijk als je in zulke gevallen ook superieur bent, je alle duels wint, je sneller bent, je vliegt over het veld maar je uit 10 kansen 10 keer mist en de tegenstander bij wijze van spreken 4 keer scoort uit 1 kans
Hunter kaarten waren ook goedkoper, nu zitten ze weer op 3000+. Team fitness kun je toch wel oplossen door met een b team tegen de computer te spelen? Bespaard je weer wat muntjesdemokert schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:03:
[...]
Op de PS4 zijn alle team-fitness kaarten minimaal 1000 muntjes... paar weken geleden kon je deze nog voor 200/250 kopen... autobuyers verzieken de markt inderdaad!
Dus door dat ene team een wedstrijd rust te geven zouden ze weer richting de 99 fitness moeten gaan?Hunter kaarten waren ook goedkoper, nu zitten ze weer op 3000+. Team fitness kun je toch wel oplossen door met een b team tegen de computer te spelen? Bespaard je weer wat muntjes
Of begrijp ik je verkeerd?
Ik heb zowel een BPL team als Bundesliga team, ik heb gewoon 2 squads aangemaakt en daarbij wanneer ik met het BPL team speel dan heb ik al me Bundesliga spelers op de bank en 1 reserve BPL speler en andersom natuurlijk ook.demokert schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:56:
[...]
Dus door dat ene team een wedstrijd rust te geven zouden ze weer richting de 99 fitness moeten gaan?
Of begrijp ik je verkeerd?
Handig is dat je dan nooit fitness kaarten hoeft te gebruiken, wanneer je rood krijgt boeit het niets voor de volgende wedstrijd want dan speel je met een ander team en zet je de speler met rood bij de reserves.
Dit zijn mijn beiden teams:
BPL: http://www.futhead.com/16/squads/5686480/
Bundesliga: http://www.futhead.com/16/squads/5686534/
Het bundesliga team heb ik pas gemaakt toen ik klaar was met met BPL team, wil uiteraard graag Reus, Lahm en Alaba kopen. Boateng is ook nog een mooie aanvulling, maar vind dat deze 2 CB's het prima doen. Daarbij de lengte van Naldo is echt ideaal met voorzetten en met corners kopt of schiet die er wel eens eentje in. Schotkracht bij Naldo is ook snoeihard!
Ik heb ook 2 teams, maar dan klopt het wat ik zeg dat wanneer je met team B zou spelen, krijgt team A in principe rust en dus zou de conditie/fitness weer toe moeten nemen?Klevertje schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:09:
[...]
Ik heb zowel een BPL team als Bundesliga team, ik heb gewoon 2 squads aangemaakt en daarbij wanneer ik met het BPL team speel dan heb ik al me Bundesliga spelers op de bank en 1 reserve BPL speler en andersom natuurlijk ook.
Handig is dat je dan nooit fitness kaarten hoeft te gebruiken, wanneer je rood krijgt boeit het niets voor de volgende wedstrijd want dan speel je met een ander team en zet je de speler met rood bij de reserves.
Dit zijn mijn beiden teams:
BPL: http://www.futhead.com/16/squads/5686480/
Bundesliga: http://www.futhead.com/16/squads/5686534/
Het bundesliga team heb ik pas gemaakt toen ik klaar was met met BPL team, wil uiteraard graag Reus, Lahm en Alaba kopen. Boateng is ook nog een mooie aanvulling, maar vind dat deze 2 CB's het prima doen. Daarbij de lengte van Naldo is echt ideaal met voorzetten en met corners kopt of schiet die er wel eens eentje in. Schotkracht bij Naldo is ook snoeihard!
Ik heb overigens een PSV team met enkele aanpassingen en een Spaans team
Alleen dan neemt de conditie weer toe.
Dit zijn mijn huidige teams:
4-3-1-2
4-3-3 (4)
Verwijderd
Ik dacht ik quote je nog maar een keer. Ik heb net 3 potjes gespeeld in divisie 3 en heb rond de 20 keer tegen de paal/lat geschoten met spelers met 84/86 schootingKju schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:39:
Het meest frustrerende is eigenlijk als je in zulke gevallen ook superieur bent, je alle duels wint, je sneller bent, je vliegt over het veld maar je uit 10 kansen 10 keer mist en de tegenstander bij wijze van spreken 4 keer scoort uit 1 kans
Augero oooProtax schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:08:
Wie denken jullie? Aguero of de laatste IF Higuain? Higuain is nu vrij goedkoop te halen... Zou die niet veel meer waard worden?
Dit zijn mijn huidige teams:
4-3-1-2
4-3-3 (4)
Higuain is vaak onzichtbaar, maar wel een sterke kopper.
Ik ga m'n teams verkopen denk ik en experimenteren met goedkope gouden IF'sVerwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:16:
[...]
Ik dacht ik quote je nog maar een keer. Ik heb net 3 potjes gespeeld in divisie 3 en heb rond de 20 keer tegen de paal/lat geschoten met spelers met 84/86 schootingVolgens mij hebben ze het met de laatste update alleen maar erger gemaakt.
Edit: ik denk dat ik ook maar weer wat vaker naar Los Santos ga...
[ Voor 7% gewijzigd door Kju op 08-12-2015 21:04 ]
Verwijderd
Ik hou het wel met mijn Bundesliga team, kan me geen beter team wensen, ik moet alleen niet hebben dat tegenstanders van die lucky shots krijgenKju schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:04:
[...]
Ik ga m'n teams verkopen denk ik en experimenteren met goedkope gouden IF's
Edit: ik denk dat ik ook maar weer wat vaker naar Los Santos ga...
Valt het jullie ook op dat sliding tackles na de laatste update echt overpowered zijn. Ik kom steeds vaker mensen tegen die het echt misbruiken zonder gevolgen, ook 2 benen gestrekt is gewoon toegestaan aldus onze grote fifa vriend Mehmet
Ook gemerkt idd,Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:35:
[...]
Ik hou het wel met mijn Bundesliga team, kan me geen beter team wensen, ik moet alleen niet hebben dat tegenstanders van die lucky shots krijgen
Valt het jullie ook op dat sliding tackles na de laatste update echt overpowered zijn. Ik kom steeds vaker mensen tegen die het echt misbruiken zonder gevolgen, ook 2 benen gestrekt is gewoon toegestaan aldus onze grote fifa vriend Mehmet
Verwijderd
Dat was vorig jaar ook zo ja. Soms heb je geluk en kan je met je silver team gewoon paar keer spelen, andere keren zit je echt minuten lang te zoeken, of vind je zelfs niks.Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:02:
Zijn er veel mensen die online vooral met een zilver team spelen? Het valt me op dat ik bij de online zilveren-cup eigenlijk nooit kan spelen omdat ik met niemand kan matchen? Moet ik me gaan focussen op een gouden team?
Als je "zeker" wilt spelen, gewoon gouden team maken ja. Ik vind silvers ook veel leuker
PSN: Maichel
Verwijderd
Ik ben zelf inderdaad ook voorstander van Silver, dan komt het naar mijn idee meer op het voetballend vermogen aan, dan individuele kwaliteit met een Neymar ofzoMaichel schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:31:
[...]
Dat was vorig jaar ook zo ja. Soms heb je geluk en kan je met je silver team gewoon paar keer spelen, andere keren zit je echt minuten lang te zoeken, of vind je zelfs niks.
Als je "zeker" wilt spelen, gewoon gouden team maken ja. Ik vind silvers ook veel leuker
mwa, ik krijg nog steeds veel gele kaartenVerwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:35:
[...]
Ik hou het wel met mijn Bundesliga team, kan me geen beter team wensen, ik moet alleen niet hebben dat tegenstanders van die lucky shots krijgen
Wat mij irriteert is dat ik vaker een vrije trap tegen krijg bij een schouderduw dan wanneer een tegenstander mij een schouderduw geeft. Misschien wel te maken dat ik vaker met L1 de bal moet afschermen.
Juist, precies dat.Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:54:
[...]
Ik ben zelf inderdaad ook voorstander van Silver, dan komt het naar mijn idee meer op het voetballend vermogen aan, dan individuele kwaliteit met een Neymar ofzo
PSN: Maichel
Ik vind dat vasthouden juist zo bijzonder irritant (en kansloos, hoeft niet eens in de game te zitten), vaak voornamelijk als je je wingers in de diepte stuurt (Reus / Costa) en deze simpelweg vaak sneller zijn dan de verdediger.Bean77 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:55:
[...]
mwa, ik krijg nog steeds veel gele kaarten![]()
Wat mij irriteert is dat ik vaker een vrije trap tegen krijg bij een schouderduw dan wanneer een tegenstander mij een schouderduw geeft. Misschien wel te maken dat ik vaker met L1 de bal moet afschermen.
Maar door het vasthouden, kunnen verdedigers weer bij je komen en moet jezelf corrigeren om balbezit te houden ipv je actie door te kunnen zetten.
Vreemd genoeg is dit vrijwel nooit een vrije trap, tenzij je speler ff onder het gras word gestopt
Verwijderd
Dat valt me nog niet op, laatste 5 dagen maar 2 keer een gele kaart gepakt wat gewoon standaard dingen waren. Bedoel je niet L2 trouwens ?Bean77 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:55:
[...]
mwa, ik krijg nog steeds veel gele kaarten![]()
Om nog eens terug te komen over die bots, ik had gisteren voor de grap even gekeken wat een healing card koste voor het been en dat is gewoon 1200 coins minimaal
Edit: Nu op markt wordt er overal minstens 1k voor geboden
[ Voor 8% gewijzigd door MyUtd4Life op 09-12-2015 14:22 ]
FIFA Benelux Administrator
Verder flikker ik trash uit de packs op de transferlijst, en grappige is dat met regelmaat van de klok mensen 10k voor een bronzen speler betalen van 150 coins hahaha (foutje bedankt)
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Dat is inderdaad gewoon geluk hebben. Die teamfitness kaarten gaan wat mij betreft zwaar overpriced over de virtuele toonbankMyUtd4Life schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:19:
Overigens wel gek dat ik gisterenavond meerdere gouden squad fitness kaarten voor ongeveer 300-350 coins op kon pikken op PS4. Gewoon open bids met minuut te gaan die nog maar op 150 of 200 coins staan. En dan kijk je naar welke buy nows gekocht worden en wordt er rustig 1300 coins voor betaald. Ik ga dus nog maar e.e.a. inkopen daarvan, komen altijd wel van pas. Eventueel om te traden.
Edit: Nu op markt wordt er overal minstens 1k voor geboden
L2 iddVerwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:09:
[...]
Dat valt me nog niet op, laatste 5 dagen maar 2 keer een gele kaart gepakt wat gewoon standaard dingen waren. Bedoel je niet L2 trouwens ?
http://www.futhead.com/16/squads/5796043/
http://www.futhead.com/16/squads/5797372/
Door de verkoop van onder andere Lacazette, Benzema, James Rodríguez en Cuadrado inmiddels nog ruim 200k over. Daar hoop ik dan halverwege in januari weer wat moois van te kopen, waar ik nu nog geen idee over heb wat precies
Ben erg benieuwd of jullie nog wat voorbereiding gaan treffen (of zelfs getroffen hebben) voor de marktcrash.
Zit het tussen mijn oren of wort er echt zo zwaar gescript, verlies heel lullig van low chem silver/brons teams??
Dit is mijn team: http://www.futhead.com/16/squads/5797834/
Wilde sanchez en otamendi ook nog voor IF vervangen, maar op dez emanier weet ik het nog niet.
Als het echt wordt gescript wat is dan het nut van de IF's??
Ik maak mijn wekelijkse pakjes open, en spaar al mijn muntjes op tot halverwege jan.MyUtd4Life schreef op donderdag 10 december 2015 @ 22:50:
Ik heb mijn voorbereidingen getroffen voor de aankomende marktcrash. Maar wil, ondanks niet al te hoge prijzen, toch aardige teams behouden. Daarom heb ik de volgende twee teams gebouwd:
http://www.futhead.com/16/squads/5796043/
http://www.futhead.com/16/squads/5797372/
Door de verkoop van onder andere Lacazette, Benzema, James Rodríguez en Cuadrado inmiddels nog ruim 200k over. Daar hoop ik dan halverwege in januari weer wat moois van te kopen, waar ik nu nog geen idee over heb wat precies
Ben erg benieuwd of jullie nog wat voorbereiding gaan treffen (of zelfs getroffen hebben) voor de marktcrash.
Hopelijk kan ik dan Neuer halen en evt Robben.
na 15 seizoenen speel ik nu eerste divisie, eerste keer makkelijk gehandhaafd,
nu hopen op een kampioenschap, iemand enige idee wat +fifa ultimate team betekend?
@hoodlum
je kan beter Azpilicueta halen beter def en meer snelheid, echt een aanrader vooral als je hoger komt te spelen en haal chahil zoveel beter dan kompany, scheelt ook weer coins.
Ik raad trouwens iedereen Begović supergoedkoop, maar met zijn 2 meter een geweldige keeper!!
Nooit blunders, goede save, geen gezeur met hoge ballen.
Dan krijg je dit tenue:leroyd07 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 00:11:
Ik speel ook al een tijdje fifa,
nu hopen op een kampioenschap, iemand enige idee wat +fifa ultimate team betekend?
Cahill en azpilicueta heb ik al, dus die kan ik wel even gaan proberen. Even zoeken naar de keeper 😀leroyd07 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 00:11:
@hoodlum
je kan beter Azpilicueta halen beter def en meer snelheid, echt een aanrader vooral als je hoger komt te spelen en haal chahil zoveel beter dan kompany, scheelt ook weer coins.
Ik raad trouwens iedereen Begović supergoedkoop, maar met zijn 2 meter een geweldige keeper!!
Welk team speel jij? Zitten er IF in? Zit te denken om een non rare gold team te maken, Wijnaldum lallana Wilshire, ff testen of dat verschil maakt.
Verwijderd
is dat zeker die 15k coins? Ik was in de veronderstelling dat met de dalende prijzen het niet meer interessant zou zijn. Maar ik kan het uiteraard mis hebben, heb mij er niet in verdiept, buiten mijn aanname.Kju schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:27:
Begin met offline draft op een niveau waarvan je zeker weet dat je wint. Dan krijg je als je alles wint bijna standaard een gold en een jumbo gold pack. Voldoende voor ongeveer 15.000 coins als je alles verkoopt (tenzij je misschien een Neymar of Messi trekt). Met 15k kan je al een aardig serie A team in elkaar zetten met een 82 rating...
Vorige week nog ongeveer 15k coins er uit gehaald. Je moet er wel twee of drie dagen over doen, dus dat duurt wel effe. Vooral die consumables leveren lekker op als je geduld hebt. Ondertussen speel je met wat je hebt door en verdien je ook coins..Bean77 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:58:
[...]
is dat zeker die 15k coins? Ik was in de veronderstelling dat met de dalende prijzen het niet meer interessant zou zijn. Maar ik kan het uiteraard mis hebben, heb mij er niet in verdiept, buiten mijn aanname.
Heb ik ook staan idd heb hem nog niet vaak op slechte acties kunnen betrappen en hij houdt de ballen er goed uit.leroyd07 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 00:11:
Burp
Gaat mij puur om de verkoopwaarde uit de 2 packs, niet of je doorspeelt met spelers en daar vervolgens weer coins mee verdient.Kju schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:59:
[...]
Vorige week nog ongeveer 15k coins er uit gehaald. Je moet er wel twee of drie dagen over doen, dus dat duurt wel effe. Vooral die consumables leveren lekker op als je geduld hebt. Ondertussen speel je met wat je hebt door en verdien je ook coins..
Is het zo dat je gemiddeld uit een standaard en jumbo pack nu nog steeds 15k haalt? Mijn gevoel (op basis van traden) zegt dat het wel erg positief ingestoken is. Ik denk dat je namelijk structureel verlies maakt, tenzij je een big fish hebt.
De ene keer haal ik er 13k uit, de andere keer 15k, soms meer. Mijn kinderen laat ik draft spelen in hun eigen accounts want ze willen altijd fut met neymar en messi spelen. Tegenwoordig brengen rare gouden contracten vaak gewoon 650 op hoorBean77 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:06:
[...]
Gaat mij puur om de verkoopwaarde uit de 2 packs, niet of je doorspeelt met spelers en daar vervolgens weer coins mee verdient.
Is het zo dat je gemiddeld uit een standaard en jumbo pack nu nog steeds 15k haalt? Mijn gevoel (op basis van traden) zegt dat het wel erg positief ingestoken is. Ik denk dat je namelijk structureel verlies maakt, tenzij je een big fish hebt.
hoi
Bedoel je die 28 wedstrijden kaarten? Die brengen toch 350 (400 als je mazzel hebt) op? 650 voor die kaarten is echt veel te hoog. Dan moet je het echt dagen erop zetten en hopen dat iemand erg stom is.Kju schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:08:
[...]
Tegenwoordig brengen rare gouden contracten vaak gewoon 650 op hoor
99 contracten heb ik paar weken geleden verkocht voor 1400 p.s
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Niet elke keer maar ik haal wel vaak 650 op PS4.Bean77 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:11:
[...]
Bedoel je die 28 wedstrijden kaarten? Die brengen toch 350 (400 als je mazzel hebt) op? 650 voor die kaarten is echt veel te hoog. Dan moet je het echt dagen erop zetten en hopen dat iemand erg stom is.
99 contracten heb ik paar weken geleden verkocht voor 1400 p.s
Ik doe ook altijd elke speler minstens 3 keer in de verkoop voordat ik quicksell doe. Zo vaak spelers verkocht waarbij ik dacht van huh??
[ Voor 13% gewijzigd door Kju op 11-12-2015 13:13 ]
Verwijderd
Ik heb er nog 38. Dit weekend maar eens proberen aangezien dan toch meer mensen spelenKju schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 13:10:
[...]
Niet elke keer maar ik haal wel vaak 650 op PS4.
Ik doe ook altijd elke speler minstens 3 keer in de verkoop voordat ik quicksell doe. Zo vaak spelers verkocht waarbij ik dacht van huh??
de afgelopen 2 weken heb ik 200-250 van die contracten verkocht. 400 was al lastig te krijgen.Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 13:17:
[...]
Ik heb er nog 38. Dit weekend maar eens proberen aangezien dan toch meer mensen spelen
Ik heb er nu als test maar eens 50 opgezet. Zou mij verbazen als ik na 3x aanbieden er meer dan 1 zou verkopen. Ik laat het je wel weten
Verwijderd
Is goedBean77 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 13:25:
[...]
de afgelopen 2 weken heb ik 200-250 van die contracten verkocht. 400 was al lastig te krijgen.
Ik heb er nu als test maar eens 50 opgezet. Zou mij verbazen als ik na 3x aanbieden er meer dan 1 zou verkopen. Ik laat het je wel weten
Ik heb net 4 potjes gespeeld maar maak meer fouls dan ooit tevoren. Scoren is alleen maar lastiger hoewel ik in het eerste potje van divisie 4 ook maar 1 bal er in kon schieten na veel te veel moeite. Vraag me echt af wat ze daadwerkelijk hebben aangepast met die update (tenminste ik neem aan dat hij al uitgerold is?) aangezien 90% van mijn kansen nu net naast gaan of tegen de paal. Vorige week voordat ik naar divisie 3 ging was het super makkelijk om goals te maken met Reus, Robben en Auba maar nu is het echt werken voor 1 doelpunt terwijl de tegenstander zo makkelijk ze er in kan knallen dan wel niet via een rebound
Edit: oke volgens mij is er nog geen update. Misschien dat daarom een paar high pressure hoertjes er nog gewoon mee weg konden komen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2015 15:35 ]
Ik heb mijn Bundesliga team verkocht en heb nu een 15k Doumbia team. Geweldig om van Robben en Reus teams te winnenVerwijderd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 15:09:
[...]
Is goed
Ik heb net 4 potjes gespeeld maar maak meer fouls dan ooit tevoren. Scoren is alleen maar lastiger hoewel ik in het eerste potje van divisie 4 ook maar 1 bal er in kon schieten na veel te veel moeite. Vraag me echt af wat ze daadwerkelijk hebben aangepast met die update (tenminste ik neem aan dat hij al uitgerold is?) aangezien 90% van mijn kansen nu net naast gaan of tegen de paal. Vorige week voordat ik naar divisie 3 ging was het super makkelijk om goals te maken met Reus, Robben en Auba maar nu is het echt werken voor 1 doelpunt terwijl de tegenstander zo makkelijk ze er in kan knallen dan wel niet via een rebound
Edit: oke volgens mij is er nog geen update. Misschien dat daarom een paar high pressure hoertjes er nog gewoon mee weg konden komen.
- ik ben klaar met FUT
- mijn broertje gaan niet kunnen slapen omdat hij eens een keer niet kon winnen
Verwijderd
Ik hoop dat Robben weer wat in prijs stijgt dan verkoop ik hem, Costa en Mkhitaryan presteren veel beter. Het is nu elke keer dikke drama en iedereen kan hem bij houden. Hoop ook echt van harte dat die update wat positiefs met zich mee brengtThomas18GT schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 16:42:
[...]
Ik heb mijn Bundesliga team verkocht en heb nu een 15k Doumbia team. Geweldig om van Robben en Reus teams te winnen
Ik heb nu Promes op zijn plek en die doet het ook primaVerwijderd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 17:16:
[...]
Ik hoop dat Robben weer wat in prijs stijgt dan verkoop ik hem, Costa en Mkhitaryan presteren veel beter. Het is nu elke keer dikke drama en iedereen kan hem bij houden. Hoop ook echt van harte dat die update wat positiefs met zich mee brengt
Ookal vind ik Robben nog wel een geval appart, draaien op volle snelheid en dat schot..
4x 50x aangeboden en in totaal 3 kaarten verkocht. Gaat mij dus veel tijd kosten om alles te verkopen voor 650 (als dat lukt).
[ Voor 73% gewijzigd door Kju op 11-12-2015 20:09 ]
hoe meer je aanbiedt, hoe meer geluk je hebt dat je iets voor 650 verkoopt. Dus feitelijk gezien had ik minder moeten verkopen met een kleiner aanbodKju schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:08:
het verschilt wel met dag en tijdstip. En ik had het niet over 50 tegelijk
Maar goed, eerlijk is eerlijk. Het verbaasd mij dat ik er al uberhaupt al 4 heb verkocht.
Verwijderd
Eentje voor 600 verkocht. Het lukt dus wel alleen gaat het wel even duren voor ze allemaal verkocht zijn.Bean77 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 22:00:
[...]
hoe meer je aanbiedt, hoe meer geluk je hebt dat je iets voor 650 verkoopt. Dus feitelijk gezien had ik minder moeten verkopen met een kleiner aanbod
Maar goed, eerlijk is eerlijk. Het verbaasd mij dat ik er al uberhaupt al 4 heb verkocht.
Net echt super hard gefaald. Ik had die IF Chiellini uit een oud draft pakketje gepakt toen hij nog boven de 650k was
niet om je een rotgevoel te geven, maar voor 500k was die zeker weg geweestVerwijderd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 22:21:
[...]
Eentje voor 600 verkocht. Het lukt dus wel alleen gaat het wel even duren voor ze allemaal verkocht zijn.
Net echt super hard gefaald. Ik had die IF Chiellini uit een oud draft pakketje gepakt toen hij nog boven de 650k wasZet ik hem er met mijn domme kop voor die prijs op terwijl de prijzen in het begin altijd dalen. Uiteindelijk voor 190k kunnen verkopen. Als ik hem toen voor 500k had aangeboden had iemand hem wel gekocht denk ik
tsja ik heb er nog iets van 80 die ik kan verkopen (en dan hou ik er nog 50 over ongeveer). Ik heb er ook geen haast mee. Met het uitbreiden van mijn transferruimte van 50 naar 70 een tijd geleden heb ik ook voor langzaamlopende items wat ruimte.
Is dit een setting ergens?
@Hoodlum77 14 gratis packs? Dat klinkt niet verkeerd! Al die coins die je er uit krijgt zijn toch mooi meegenomen.
via custom settings kan je e.e.a. instellen.Bossie schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 08:14:
Ik zie vaak dat de verdedigers van de tegenstAnder er kort opzitten en regelmatig ballen onderscheppen door voor mijn spelers te stappen. Mijn verdedigers staan vaak lui 5m achter de tegenstanders te wachten 😢
Is dit een setting ergens?
zie bijv deze youtube filmpje YouTube: FIFA 16 4-2-3-1 BEST CUSTOM TACTICS TUTORIAL -(4-5-1) BEST TACTICS & INSTRUCTIONS - HOW TO PLAY 4231
Of dat ze ineens heel vaak verkeerd instappen en de bal bij de tegenstander aankomt, die dan zo door kan omdat je speler juist inschoof om de bal te onderscheppen, maar dat dat misgaat.