Nah alles moet boven de 80 blijven vind ik. Dan kom je alleen bij zijn IF uit en die kost aardig wat xD
Valt mij idd wel op dat als tegen hem speel dat die makkelijk een vrijetrap erin schiet.
MyUtd4Life schreef op maandag 14 december 2015 @ 23:32:
Ik zou je aanraden om te wachten, want denk dat spelers nog wel meer in prijzen zullen zakken. Alaba is toch wel een verbetering ten opzichte van Alba? En ook qua chemistry lukt je dat. Sergio Ramos en/of Boateng zijn natuurlijk ook aanzienlijke verbeteringen dan wat je nu hebt staan.
Alves vervangen door Carvajal? Daar ga je toch niet zoveel mee op voorruit. Danilo is dan een betere verbetering denk ik, zie
http://www.futhead.com/16...lo/compare/16-127/16-341/.
Hoe ervaar je de opstelling die je gebruikt? Bij 4-2-3-1(2) lijkt me dat je soms te laat/weinig aansluiting bij je spits kan krijgen? Of is jouw speelstijl daarop aangepast?
Alaba zal een kleine vooruitgang zijn denk ik. Vind Alba wel erg fijn spelen. Houd elke aanvaller met gemak bij en heeft 92 stamina dus hij kan de hele wedstrijd door blijven rennen.
Tevens vind ik het gewoon leuk om de verdediging Spaans te houden. Maar voor de fitness is wel erg lekker om Alaba te kunnen opstellen.
Danilo is overall wellicht beter, maar is niet Spaans. Verder heb Alves nooit fijn gevonden om mee te spelen. Waar ik De Marcos wel erg fijn vind.
Piqué kan ik wel vervangen voor voor Ramos. Piqué mag dan op de bank plaats nemen als vervanger van Ramos en Hummels word dan de vervanger voor Martinez als het nodig is. Martinez vind ik erg fijn. Onderschept vrij veel ballen en sterk in de tackle. Alleen behoorlijk traag.
Ws is Boateng in alles beter, maar die is helaas niet Spaans. Maar wellicht kan die Hummels vervangen.
Ik heb mijn speelwijze er op aangepast. Aansluiting valt wel mee, speel erg veel op balbezit. Met Lahm heb ik iemand die je hard aan kan spelen, goed in de passing is dis veel gaat vanuit hem.
Veel zijkanten zoeken en dan via Lahm weer de andere kant zoeken. Langzaam aan steeds verder naar voren schuiven.
Muller is verder een fijn aanspeel punt en Gotze is fijn in de dribbel om wat verdedigers of middenvelders uit te spelen. De meeste voorzetten komen niet van Ribéry of Bellarabi maar juist van Marcos of Alba.
De snelheid heb ik aan de zijkanten ook wel nodig met een counter staan ze vrij snel voor de keeper en mijn centrum is niet het snelst + busquets. Dus de spelers aan de zijkant kunnen het nog vaak goed maken
Als men geen mogelijk heeft op een counter is ook een erg fijne formatie. Geeft weinig ruimte weg en je kan vaak een bal onderscheppen
[
Voor 3% gewijzigd door
Hupske op 15-12-2015 00:40
]