Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Nu er weer speciale kaarten zijn met TOTGS en extra packs gaan de prijzen denk ik niet verder omhoog te Futmas? Zou het niet allemaal (langzaam) blijven dalen tot TOTY uitkomt?

Ik vraag me dit een beetje af, want soms denk ik nog dat ik spelers cheap kan kopen en dan er duurder kan verkopen, maar het schommelt zoveel en heb al een paar verkeerde keuzes gemaakt met spelers :(

Verwijderd

To easy schreef op zondag 13 december 2015 @ 12:19:
Nu er weer speciale kaarten zijn met TOTGS en extra packs gaan de prijzen denk ik niet verder omhoog te Futmas? Zou het niet allemaal (langzaam) blijven dalen tot TOTY uitkomt?

Ik vraag me dit een beetje af, want soms denk ik nog dat ik spelers cheap kan kopen en dan er duurder kan verkopen, maar het schommelt zoveel en heb al een paar verkeerde keuzes gemaakt met spelers :(
De prijzen van die TOTGS zijn volgens mij nu redelijk stabiel, neem aan dat ze na morgen avond weer omhoog gaan omdat ze dan niet meer in pakketjes te krijgen zijn. Alaba was dag 1 voor 300 te krijgen en de volgende morgen voor 500k waar ik natuurlijk weer net naast greep, heb hem uiteindelijk voor 350 kunnen kopen.

Moet je voor de grap maar eens kijken naar de prijsgeschiedenis (per uur) van de eerste 2 kaarten van Lewa:
- 88 Lewandowski
- 89 Lewandowski
Het is nu al een paar keer voorgekomen dat die 88 Lewa meer waard is dan de 89 variant wat toch wel gek is :')

Over die contracten:
Ik heb trouwens een stuk of 60 +28 contract kaarten op er op staan met een 500-650 prijs. Mensen kopen de kaarten dus wel als je gewoon een aantal pagina's vult met dure kaarten :p

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-11 13:32
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2015 @ 12:44:
[...]

De prijzen van die TOTGS zijn volgens mij nu redelijk stabiel, neem aan dat ze na morgen avond weer omhoog gaan omdat ze dan niet meer in pakketjes te krijgen zijn. Alaba was dag 1 voor 300 te krijgen en de volgende morgen voor 500k waar ik natuurlijk weer net naast greep, heb hem uiteindelijk voor 350 kunnen kopen.

Moet je voor de grap maar eens kijken naar de prijsgeschiedenis (per uur) van de eerste 2 kaarten van Lewa:
- 88 Lewandowski
- 89 Lewandowski
Het is nu al een paar keer voorgekomen dat die 88 Lewa meer waard is dan de 89 variant wat toch wel gek is :')

Over die contracten:
Ik heb trouwens een stuk of 60 +28 contract kaarten op er op staan met een 500-650 prijs. Mensen kopen de kaarten dus wel als je gewoon een aantal pagina's vult met dure kaarten :p
Zo shit, ik zie nu pas dat er een Lewandowski van 90 is, een derde IF van deze baas. Die moet dus wel een upgrade gaan krijgen deze winter.. Heel aantrekkelijk om die TIF te kopen :+

• To easy
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2015 @ 12:44:
[...]

- 88 Lewandowski
- 89 Lewandowski

Over die contracten:
haha dat is idd heel raar die lewandoski prijzen.

Maar wat ik bijvoorbeeld veel op fifa reddit lees is dat mensen nu al hun teams verkopen voor futmas. En hoe dichtbij futmas komt hoe meer mensen hun teams verkopen. Maar goed helemaal zeker weten doet niemand.

Verwijderd

Thomas18GT schreef op zondag 13 december 2015 @ 14:09:
[...]

Zo shit, ik zie nu pas dat er een Lewandowski van 90 is, een derde IF van deze baas. Die moet dus wel een upgrade gaan krijgen deze winter.. Heel aantrekkelijk om die TIF te kopen :+
Had je hem nu maar verkocht toen hij rond de 550 was he :P IF Alaba is misschien ook nog wel wat voor je. Als je Durm (in jouw geval Schurrle :P), Boateng, Alaba en Opare/Diekmeier als verdedigers hebt heb je 3 spelers die even snel/sneller zijn dan de meeste spitsen mocht je wat te kort komen bij het verdedigen.

Ik heb de 89 versie maar weer gekocht en ga hem straks even uittesten in deze formatie wat nergens meer over gaat eigenlijk :') Hopelijk zitten er nu wel leuke spelers in divisie 3 maar ik ben er bang voor.
To easy schreef op zondag 13 december 2015 @ 14:19:
[...]

haha dat is idd heel raar die lewandoski prijzen.

Maar wat ik bijvoorbeeld veel op fifa reddit lees is dat mensen nu al hun teams verkopen voor futmas. En hoe dichtbij futmas komt hoe meer mensen hun teams verkopen. Maar goed helemaal zeker weten doet niemand.
Ja mensen proberen zoveel mogelijk coins te krijgen zodat ze die later kunnen uitgeven wanneer spelers goedkoper worden of dom aan pakketjes. Sommige mensen slaan nogal in door met het verkopen van al hun spelers dat ze al moeilijk gaan doen over dat spelers een paar 1000 minder waard zijn geworden :p

In 2 dagen nu al 3 keer rood gekregen doordat ik gewoon verdedig terwijl iemand een trucje doet. Hoop echt dat ze dit een keer gaan aanpassen en dat die "skillers" niet meer over het hele veld continue trucjes doen.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2015 15:04 ]

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2015 @ 14:20:
[...]

Had je hem nu maar verkocht toen hij rond de 550 was he :P IF Alaba is misschien ook nog wel wat voor je. Als je Durm (in jouw geval Schurrle :P), Boateng, Alaba en Opare/Diekmeier als verdedigers hebt heb je 3 spelers die even snel/sneller zijn dan de meeste spitsen mocht je wat te kort komen bij het verdedigen.

Ik heb de 89 versie maar weer gekocht en ga hem straks even uittesten in deze formatie wat nergens meer over gaat eigenlijk :') Hopelijk zitten er nu wel leuke spelers in divisie 3 maar ik ben er bang voor.

[...]

Ja mensen proberen zoveel mogelijk coins te krijgen zodat ze die later kunnen uitgeven wanneer spelers goedkoper worden of dom aan pakketjes. Sommige mensen slaan nogal in door met het verkopen van al hun spelers dat ze al moeilijk gaan doen over dat spelers een paar 1000 minder waard zijn geworden :p

In 2 dagen nu al 3 keer rood gekregen doordat ik gewoon verdedig terwijl iemand een trucje doet. Hoop echt dat ze dit een keer gaan aanpassen en dat die "skillers" niet meer over het hele veld continue trucjes doen.
Ik heb mijn team ook al een weekje verkocht haha. Heb 512 voor Lewa gekregen, daar kan je nu bijna de TIF voor halen :)

Speel nu met een Doumbia team en dat speelt ook wel erg leuk tegen teams als dat van jou, geweldig om dan te winnen haha

• To easy
Wil jij jou doumbia team eens linken :)? hoor er veel over namelijk. Cheap en toch erg goed?
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2015 @ 14:20:
[...]

[...]

Hoe speelt die formatie?, ik probeer voornamelijk varianten met dezelfde spelers met Reus / Costa als wingers?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 13 december 2015 @ 16:05:
[...]

Hoe speelt die formatie?, ik probeer voornamelijk varianten met dezelfde spelers met Reus / Costa als wingers?
Eerste potje ging het prima maar tegen iemand met vleugelspelers was het behoorlijk lastig, misschien was het ook omdat hij niks anders deed dan trucjes waardoor ik 2 keer rood kreeg. Ik ben maar weer terug gegaan naar 4321 en zou bijna beginnen met bidden dat die nieuwe patch eindelijk dingen gaat fixen waar ik me mateloos aan irriteer.

Misschien moet ik meer potjes spelen met de vleugel variant om te zien of het wat voor mij is.

• Thomas18GT
To easy schreef op zondag 13 december 2015 @ 15:36:
Wil jij jou doumbia team eens linken :)? hoor er veel over namelijk. Cheap en toch erg goed?
Uiteraard, ik heb op dit moment dit staan, omdat die laatste 3 (Jesus, Miranda en Handanovic) echt heerlijk spelen, maar je kan dit ook helemaal Russisch maken.

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/b539mg.png

Ik heb hulk ook nog maar gehaald, die kon ik echt niet laten gaan voor 14k. Een tijd terug heb ik hem nog gekocht voor over de 70k..

[ Voor 15% gewijzigd door Thomas18GT op 13-12-2015 18:32 ]

russen hebben geen redelijke verdedigers op garay na. de rest is volgens mij niet sneller dan 40 :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Thomas18GT
Bean77 schreef op zondag 13 december 2015 @ 19:50:
russen hebben geen redelijke verdedigers op garay na. de rest is volgens mij niet sneller dan 40 :P
Haha daarom heb ik deze verdediging ook. Deze had ik overigens ook in mijn Bundesliga team met reus en robben, een heerlijk trio achterin.

• To easy
ziet er leuk uit dat team. miss ook maar eens kopen en proberen.

Verwijderd

Thomas18GT schreef op zondag 13 december 2015 @ 17:09:
[...]

Uiteraard, ik heb op dit moment dit staan, omdat die laatste 3 (Jesus, Miranda en Handanovic) echt heerlijk spelen, maar je kan dit ook helemaal Russisch maken.

[afbeelding]

Ik heb hulk ook nog maar gehaald, die kon ik echt niet laten gaan voor 14k. Een tijd terug heb ik hem nog gekocht voor over de 70k..
Waarom heb je geen Hulk trouwens ?

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:15:
[...]

Waarom heb je geen Hulk trouwens ?
Nu dus wel haha. Wist niet dat hij zo goedkoop was geworden..

• To easy
Zo weer een mini crash door die random 100k packs :)

Verwijderd

To easy schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:56:
Zo weer een mini crash door die random 100k packs :)
EA maakt die hele markt ook wel kapot zeg. 2 per account zijn wel redelijk wat kaarten mocht iedereen er in trappen. Ik heb IF Mkhirityan gehaald vanwege een mogelijke upgrade maar ben bang dat hij nog redelijk wat in waarde gaat dalen.

• To easy
Ja EA is sws abnormaal bezig. Dit deden ze vorig jaar niet hoorde ik zovaak packs uitbrengen. Maar zolang mensen blijven kopen ziet EA geld. Deze packs waren 2 maanden geleden ook nog leuk om winst uit te halen, maar je mag nu echt hopen als je er al een kwart voor terug krijgt.

Verwijderd

To easy schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:04:
Ja EA is sws abnormaal bezig. Dit deden ze vorig jaar niet hoorde ik zovaak packs uitbrengen. Maar zolang mensen blijven kopen ziet EA geld. Deze packs waren 2 maanden geleden ook nog leuk om winst uit te halen, maar je mag nu echt hopen als je er al een kwart voor terug krijgt.
Dat bedoel ik ja. Zoveel spelers die zoveel gedaald zijn dat je echt wel heel wat geluk moet hebben om winst te maken. Ze hebben op dit moment Jumbo premium gold packs (onbeperkt), Premium gold player packs (10), Mega packs (5) en die 100k packs (2).

Posts als dit geeft mensen blijkbaar genoeg hoop dat ze hetzelfde uit zo'n pakketje krijgen: https://www.reddit.com/r/...2_hours_right_now/cxyicrk

Het zou me eigenlijk niks verbazen als EA zelf op Reddit zulke dingen plaatst :')

Verwijderd

Wat is een goede manier om geld te verdienen met onderhandelen? Heb atm gouden contracten gekocht voor 150 p.s. en voor 200 aangeboden met optie voor 250 direct buy.

Maar ik ik heb pas rond de 1k dus heb niet veel te besteden

• To easy
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:25:
[...]
Dat bedoel ik ja. Zoveel spelers die zoveel gedaald zijn dat je echt wel heel wat geluk moet hebben om winst te maken. Ze hebben op dit moment Jumbo premium gold packs (onbeperkt), Premium gold player packs (10), Mega packs (5) en die 100k packs (2).

Posts als dit geeft mensen blijkbaar genoeg hoop dat ze hetzelfde uit zo'n pakketje krijgen: https://www.reddit.com/r/...2_hours_right_now/cxyicrk

Het zou me eigenlijk niks verbazen als EA zelf op Reddit zulke dingen plaatst :')
Ja haha die post zag ik ook. dat is natuurlijk ultiem geluk waar iedereen over droomt. Maar misschien is het idd wel iemand van fifa die zo de rest stimuleerd haha. Ik zou het geloven ;).

Ja belachelijk hoeveel sommige spelers gedaalt zijn en met een aanbod van 3 verschillende special packs blijft het dalen.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:04
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:50:
Wat is een goede manier om geld te verdienen met onderhandelen? Heb atm gouden contracten gekocht voor 150 p.s. en voor 200 aangeboden met optie voor 250 direct buy.

Maar ik ik heb pas rond de 1k dus heb niet veel te besteden
Die bronzen packjes kopen.
Kost 400, maar als je alles aanbied haal je dat er na 3 verkochte kaarten alweer uit. Alles wat je extra verkoopt of quick-sell doet is winst.
Met een beetje mazzel pak je ook nog een zilveren speler, kijk dan op Futbin of die niet meer dan 200 BuyNow waard is.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-11 14:24
Weekly packs leggen een keer geen windeieren :D

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/lUXZP/749ffe6524.jpg

• To easy
Haha nice gek!

De weekly packs is bij mij nog altijd helemaal niks geweest. Beste was bendtner ofzo haha.

[ Voor 77% gewijzigd door To easy op 14-12-2015 12:15 ]

Verwijderd

Thomas18GT schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:21:
[...]

Nu dus wel haha. Wist niet dat hij zo goedkoop was geworden..
Ik ga hem denk ik ook wel halen voor een 2e team. Ik zou echt willen dat je gewoon weer terug kan naar divisie 10 zonder opzettelijk 60 keer te verliezen zodat ik een beetje gewend kan raken aan het team (toernooien zijn ook redelijk saai om een team beter te leren kennen).

Ik zat zelf te denken aan het volgende:
Konoplyanka - Dybala - Hulk
Krychowiak - Pereyra - Witsel
Tremoulinas - Juan Jesus - Miranda - Smolnikov
Handanovic

Volgens mij heb ik dan wel goedkope spelers uit 3 competities die wel aardig kunnen voetballen :p
To easy schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:57:
[...]

Ja haha die post zag ik ook. dat is natuurlijk ultiem geluk waar iedereen over droomt. Maar misschien is het idd wel iemand van fifa die zo de rest stimuleerd haha. Ik zou het geloven ;).

Ja belachelijk hoeveel sommige spelers gedaalt zijn en met een aanbod van 3 verschillende special packs blijft het dalen.
Zelf maar van profiteren dan met spelers die je wilt halen :P

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Net een 100k pack geopend, ribery was de beste. Verder een paar 3k spelers en verder veel insta discards. Beetje mazzel net quite. Blijf er elke keer intrappen haha

• Beltoni
Hoodlum77 schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:52:
Net een 100k pack geopend, ribery was de beste. Verder een paar 3k spelers en verder veel insta discards. Beetje mazzel net quite. Blijf er elke keer intrappen haha
Met quite spelen mag je toch best blij zij? Vaak genoeg een 100k pack gehaald waar ik 70-80K verlies mee maakte.

Het is wel verleidelijk om nu een 100k pack te halen. Denk toch dat ik even blijf wachten op de TOTY spelers.

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Beltoni schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:45:
[...]

Met quite spelen mag je toch best blij zij? Vaak genoeg een 100k pack gehaald waar ik 70-80K verlies mee maakte.

Het is wel verleidelijk om nu een 100k pack te halen. Denk toch dat ik even blijf wachten op de TOTY spelers.
Ik heb nog een goede 130k op de bank staan, dus risico nu niets hebben is groot en dan met nog maar een kleine 40k verder te moeten.

Heb een grappig NL team, maar niet meer dan dat, speel meestal pro club.

Wacht ook op TOTY en dan maak ik mijn coins aan packs op.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• Beltoni
Ricloo86 schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:56:
[...]

Ik heb nog een goede 130k op de bank staan, dus risico nu niets hebben is groot en dan met nog maar een kleine 40k verder te moeten.

Heb een grappig NL team, maar niet meer dan dat, speel meestal pro club.

Wacht ook op TOTY en dan maak ik mijn coins aan packs op.
Pro Clubs is sowieso veel leuker dan FUT. Heb nu volgens mij al 4x meer Pro Clubs wedstrijden gespeeld dan FUT.

Verwijderd

Beltoni schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:21:
[...]

Pro Clubs is sowieso veel leuker dan FUT. Heb nu volgens mij al 4x meer Pro Clubs wedstrijden gespeeld dan FUT.
Inderdaad, ik vind persoonlijk Pro Clubs ook veel leuker (daarvoor koop ik het spel). Ik heb zojuist pas 2k winst gemaakt met handelen van enkel contractkaartjes. Enkel krijg ik nou geen contractkaartjes meer gekocht :(

• sten123
  • Laatst online: 14-11 08:50
Ben zelf al wel een tijd bezig met FUT maar vind het toch wel aardig lastig om een goeie opstelling te zoeken.

Speel het liefst tikkend over het middenveld met een hoge steekpaas naar voren mijn huidige opstelling is 4-3-3(4) maar kan wel merken dat dit niet echt werkt. Zouden jullie mij een goede opstelling kunnen voorleggen.

Heb momenteel een bundesliga team en een barclays team met daarnaast een opbouwend Nederlands/eredivisie team

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:57
Prijzen zijn zo te zien weer best flink aan het dalen laatste dagen. Als dit alvast het begin is voor het TOTY, gaan de prijzen op dat moment gigantisch laag zijn!

FIFA Benelux Administrator

vanavond maar eens kijken of ik nog een leuk team kan gaan maken.

Heb de 2 100k packs geopend met een TOTGS Lewandowski en TOTGS Buffon. Heb ik in ieder geval de kosten al uit, los van vidal en wat andere leuke spelers die er ook nog inzaten :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• To easy
Bean77 schreef op maandag 14 december 2015 @ 17:17:
vanavond maar eens kijken of ik nog een leuk team kan gaan maken.

Heb de 2 100k packs geopend met een TOTGS Lewandowski en TOTGS Buffon. Heb ik in ieder geval de kosten al uit, los van vidal en wat andere leuke spelers die er ook nog inzaten :P
Dwing me niet om ook zo n pack open te maken haha. Maar congrats met het geld eruit te halen :)
To easy schreef op maandag 14 december 2015 @ 17:34:
[...]

Dwing me niet om ook zo n pack open te maken haha. Maar congrats met het geld eruit te halen :)
blijft idd een gok. Als je geen topper hebt zoals ik het geluk had dan maak je al snel verlies. Ik heb alle spelers maar gehouden en eens kijken of later verkopen interessanter is dan nu.

Ik heb nu dit 2e team. http://www.futbin.com/16/squad/126845
Eens kijken of ik dit nog ietsjes kan upgraden Iemand suggesties?

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 14 december 2015 @ 17:40:
[...]

blijft idd een gok. Als je geen topper hebt zoals ik het geluk had dan maak je al snel verlies. Ik heb alle spelers maar gehouden en eens kijken of later verkopen interessanter is dan nu.

Ik heb nu dit 2e team. http://www.futbin.com/16/squad/126845
Eens kijken of ik dit nog ietsjes kan upgraden Iemand suggesties?
IF Alaba is een aanrader. Snel en sterk en zijn CB positie maakt hem ook interessant als CDM.

Hoe bevalt die formatie eigenlijk?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2015 17:50 ]

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Pff, had IF Pjanic, zie nu dat die dit weekend enorm is gedaald :(. Eerste keer dat ik echt flink verlies maak op een speler.
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 17:46:
[...]

IF Alaba is een aanrader. Snel en sterk en zijn CB positie maakt hem ook interessant als CDM.

Hoe bevalt die formatie eigenlijk?
ietsjes upgraden met een speler van 310k? lol ;)

ik zat meer te kijken naar evt muller ipv gotze en normale alaba voor rodriguez.

maar de markt crasht ook weer flink lol

• Thomas18GT
Bean77 schreef op maandag 14 december 2015 @ 18:09:
[...]

ik zat meer te kijken naar evt muller ipv gotze en normale alaba voor rodriguez.

Muller is zeker een aanrader, de beste CAM in het spel wat mij betreft (op Musa na natuurlijk :+).

• To easy
En boateng ipv hummels miss?
zijn idd goede tips.
Nu ff aan het inspelen op de markt. Aantal keer matic aan het kopen. Verwacht dat de prijs morgen nog wel ff wat stijgt, tenminste dat hoop ik :P

• Thomas18GT
Ik vandaag 2 keer een 100k pack gekocht, 2 keer boateng. Zie ik dat hij niet eens meer 50k waard is..

Tegenvallertje
omdat de markt nu ingestort is, zou er gewoon nog even mee wachten om zulke spelers te verkopen

• MyUtd4Life
Inderdaad, want check het verschil in prijzen van de teams die ik vorige week (op paar spelers na) gekocht heb:
http://www.futbin.com/analysis/ea/ivWVHKvgnL52g/PS4
http://www.futbin.com/analysis/ea/jcIq3qMLnL52i/PS4

Flinke daling, had ik niet zien aankomen zo snel.

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 14 december 2015 @ 18:09:
[...]

Lewa verkopen en klaar is Kees, normale is prima :p Hoe is die formatie nou?
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:24:
[...]

Lewa verkopen en klaar is Kees, normale is prima :p Hoe is die formatie nou?
misschien heb je gelijk, maar vind een totgs wel leuk in mijn formatie :P Nu voor het eerst sinds tijden met 2 spitsen omdat ik ook weer jammer vind om aubameyang op de bank te zetten.

http://www.futbin.com/16/squad/126845

• Thomas18GT
Bean77 schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:27:
[...]

misschien heb je gelijk, maar vind een totgs wel leuk in mijn formatie :P Nu voor het eerst sinds tijden met 2 spitsen omdat ik ook weer jammer vind om aubameyang op de bank te zetten.

Ik zou ook eerder lewa verkopen en dan robben reus en lewa kopen, als je dat gaat redden qua coins natuurlijk. Schurrle is overigens een heerlijke linksback als je reus op LM gaat zetten.

Wel grappig dat ik nu spelers als Pirlo en ter Stegen nog niet voor 700 verkocht krijg trouwens..

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:27:
[...]

Als je Lewa verkoopt kun je Reus, IF Alaba, Costa (op zich wel een leuke upgrade/wissel voor Bellarabi) en SIF Kruse halen volgens mij :P Kruse in de spits is ook wel leuk en het was vroeger een goedkope Muller, totdat Muller voor bijna een discard prijs weg ging zoals nu.

Vidal geeft trouwens helemaal niks om zijn CDM positie :P Heb hem eerst ook als CDM gehad voordat ik Lahm had gehaald en hij kwam gewoon telkens mee naar voren zonder dat ik hem bestuurde. Hij zit nu op 45 doelpunten en dat allemaal vanuit zijn CDM positie.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2015 20:43 ]

misschien wel een optie om Lewa te verkopen en daar robben, reus en lewa normaal terug te halen. Dan ga ik weer 4231 spelen en haal ik Lahm als CDM.

Zou er dan zo uit komen te zien.

En dan nog eens kijken wat ik verder nog verkoop zodat ik versterkingen kan aanbrengen in de verdediging/keeper.

edit: gelukt Lewa verkocht en daarvoor Lewa normaal, reus, robben en lahm kunnen halen :)

edit 2: En Neuer voor Leno :)

[ Voor 15% gewijzigd door Bean77 op 14-12-2015 21:46 ]

• Thomas18GT
Bean77 schreef op maandag 14 december 2015 @ 20:46:
misschien wel een optie om Lewa te verkopen en daar robben, reus en lewa normaal terug te halen. Dan ga ik weer 4231 spelen en haal ik Lahm als CDM.

Zou er dan zo uit komen te zien.

En dan nog eens kijken wat ik verder nog verkoop zodat ik versterkingen kan aanbrengen in de verdediging/keeper.

edit: gelukt Lewa verkocht en daarvoor Lewa normaal, reus, robben en lahm kunnen halen :)

edit 2: En Neuer voor Leno :)
Kijk zo ga je er hard op vooruit Haha

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:21

Hupske

AFCA

Die prijzen op de market gaan echt helemaal nergens meer over.

Callejon, Koke, Laporte, Alonso, Herrman, Welbeck, Morata, Benteke, Ter Stegen, Martinez, Khedira, Aleix Vidal, Howedes en Mascherano zijn gewoon voor 700 te krijgen. Je kan daar een behoorlijke selectie van maken.
En als ik nog even verder zoek kan ik de lijst behoorlijk aanvullen. Al die spelers gingen eerst minimaal voor 2000.

Op dit moment heb ik dit team bij elkaar gesprokkeld:
http://www.futhead.com/16/squads/5522644/

Zoals iedereen wil ik nog voor Neuer, Alaba en Reus gaan. Alleen met Alaba als linksback klopt mijn Spaanse achterhoede niet meer, dus die zal voornamelijk op de bank zitten :) Tevens breekt Ribery ook met mijn Spaans - Duitse team, vandaar dat ik daar nog Reus wil hebben.
En Alves zal nog vervangen worden voor Carvajal.
Hernandez heb ik er ook maar bij voor de aanvulling. Eigenlijk wil ik daarvoor nog wat anders verzinnen.
Iemand ideen? Zeker nu de markt lekker aan het instorten is, is het wel leuk om wat spelers te halen.
Ik heb nog 50K over.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• MyUtd4Life
Ik zou je aanraden om te wachten, want denk dat spelers nog wel meer in prijzen zullen zakken. Alaba is toch wel een verbetering ten opzichte van Alba? En ook qua chemistry lukt je dat. Sergio Ramos en/of Boateng zijn natuurlijk ook aanzienlijke verbeteringen dan wat je nu hebt staan.

Alves vervangen door Carvajal? Daar ga je toch niet zoveel mee op voorruit. Danilo is dan een betere verbetering denk ik, zie http://www.futhead.com/16...lo/compare/16-127/16-341/.

Hoe ervaar je de opstelling die je gebruikt? Bij 4-2-3-1(2) lijkt me dat je soms te laat/weinig aansluiting bij je spits kan krijgen? Of is jouw speelstijl daarop aangepast?

Verwijderd

hupske schreef op maandag 14 december 2015 @ 22:44:
Die prijzen op de market gaan echt helemaal nergens meer over.

Callejon, Koke, Laporte, Alonso, Herrman, Welbeck, Morata, Benteke, Ter Stegen, Martinez, Khedira, Aleix Vidal, Howedes en Mascherano zijn gewoon voor 700 te krijgen. Je kan daar een behoorlijke selectie van maken.
En als ik nog even verder zoek kan ik de lijst behoorlijk aanvullen. Al die spelers gingen eerst minimaal voor 2000.

Op dit moment heb ik dit team bij elkaar gesprokkeld:
http://www.futhead.com/16/squads/5522644/

Zoals iedereen wil ik nog voor Neuer, Alaba en Reus gaan. Alleen met Alaba als linksback klopt mijn Spaanse achterhoede niet meer, dus die zal voornamelijk op de bank zitten :) Tevens breekt Ribery ook met mijn Spaans - Duitse team, vandaar dat ik daar nog Reus wil hebben.
En Alves zal nog vervangen worden voor Carvajal.
Hernandez heb ik er ook maar bij voor de aanvulling. Eigenlijk wil ik daarvoor nog wat anders verzinnen.
Iemand ideen? Zeker nu de markt lekker aan het instorten is, is het wel leuk om wat spelers te halen.
Ik heb nog 50K over.
Ik zou ook nog even wachten maar Calhanoglu is ook wel een leuke CAM. Die OP vrije trappen en zo moet ik nog onder de knie krijgen aangezien ik elke keer net naast schiet :P

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:21

Hupske

AFCA

Nah alles moet boven de 80 blijven vind ik. Dan kom je alleen bij zijn IF uit en die kost aardig wat xD

Valt mij idd wel op dat als tegen hem speel dat die makkelijk een vrijetrap erin schiet.
MyUtd4Life schreef op maandag 14 december 2015 @ 23:32:
Ik zou je aanraden om te wachten, want denk dat spelers nog wel meer in prijzen zullen zakken. Alaba is toch wel een verbetering ten opzichte van Alba? En ook qua chemistry lukt je dat. Sergio Ramos en/of Boateng zijn natuurlijk ook aanzienlijke verbeteringen dan wat je nu hebt staan.

Alves vervangen door Carvajal? Daar ga je toch niet zoveel mee op voorruit. Danilo is dan een betere verbetering denk ik, zie http://www.futhead.com/16...lo/compare/16-127/16-341/.

Hoe ervaar je de opstelling die je gebruikt? Bij 4-2-3-1(2) lijkt me dat je soms te laat/weinig aansluiting bij je spits kan krijgen? Of is jouw speelstijl daarop aangepast?
Alaba zal een kleine vooruitgang zijn denk ik. Vind Alba wel erg fijn spelen. Houd elke aanvaller met gemak bij en heeft 92 stamina dus hij kan de hele wedstrijd door blijven rennen.
Tevens vind ik het gewoon leuk om de verdediging Spaans te houden. Maar voor de fitness is wel erg lekker om Alaba te kunnen opstellen.

Danilo is overall wellicht beter, maar is niet Spaans. Verder heb Alves nooit fijn gevonden om mee te spelen. Waar ik De Marcos wel erg fijn vind.

Piqué kan ik wel vervangen voor voor Ramos. Piqué mag dan op de bank plaats nemen als vervanger van Ramos en Hummels word dan de vervanger voor Martinez als het nodig is. Martinez vind ik erg fijn. Onderschept vrij veel ballen en sterk in de tackle. Alleen behoorlijk traag.
Ws is Boateng in alles beter, maar die is helaas niet Spaans. Maar wellicht kan die Hummels vervangen.

Ik heb mijn speelwijze er op aangepast. Aansluiting valt wel mee, speel erg veel op balbezit. Met Lahm heb ik iemand die je hard aan kan spelen, goed in de passing is dis veel gaat vanuit hem.
Veel zijkanten zoeken en dan via Lahm weer de andere kant zoeken. Langzaam aan steeds verder naar voren schuiven.
Muller is verder een fijn aanspeel punt en Gotze is fijn in de dribbel om wat verdedigers of middenvelders uit te spelen. De meeste voorzetten komen niet van Ribéry of Bellarabi maar juist van Marcos of Alba.
De snelheid heb ik aan de zijkanten ook wel nodig met een counter staan ze vrij snel voor de keeper en mijn centrum is niet het snelst + busquets. Dus de spelers aan de zijkant kunnen het nog vaak goed maken :)

Als men geen mogelijk heeft op een counter is ook een erg fijne formatie. Geeft weinig ruimte weg en je kan vaak een bal onderscheppen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Hupske op 15-12-2015 00:40 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

4231 is verdedigend erg sterk, maar aanvallend speel ik toch liever 41212 en maak ik simpelweg meer goals.

Met 4231 kun je overigens heerlijk op de counter voetballen, maar als je simpelweg sterker dan de tegenstander bent dan is heb ik toch graag twee spitsen :)

Overigens met 41212 slachteroffer ik Vidal en speel ik met Lahm als enig CDM aangezien die tenminste nog enigzins in positie blijft, thiago of gotze achter de spitsen en Auba als eventuele spits als een tegenstander veel ruimte weggeeft.

Vidal is een bizar complete speler, misschien toch eens testen als pittbull CAM :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Thomas18GT schreef op maandag 14 december 2015 @ 21:51:
[...]

Kijk zo ga je er hard op vooruit Haha
en vanochtend nog even alaba toegevoegd. Nu heb ik alleen Hummels/Naldo en Diekmeier nog niet vervangen. Denk dat ik boateng er niet aan toevoeg. Alleen misschien nog kijken naar een betere rechtsback als die er is.
Bossie schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 08:03:
4231 is verdedigend erg sterk, maar aanvallend speel ik toch liever 41212 en maak ik simpelweg meer goals.

Met 4231 kun je overigens heerlijk op de counter voetballen, maar als je simpelweg sterker dan de tegenstander bent dan is heb ik toch graag twee spitsen :)

Overigens met 41212 slachteroffer ik Vidal en speel ik met Lahm als enig CDM aangezien die tenminste nog enigzins in positie blijft, thiago of gotze achter de spitsen en Auba als eventuele spits als een tegenstander veel ruimte weggeeft.

Vidal is een bizar complete speler, misschien toch eens testen als pittbull CAM :+
Precies mijn dilemma. Maar de beste opstelling blijkt altijd pas ingame helaas haha. Soms speel ik nog wel eens een keer een 433 variant tussendoor, maar dat blijkt vaak te offensief te zijn.

Bean77 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:54:
[...]

en vanochtend nog even alaba toegevoegd. Nu heb ik alleen Hummels/Naldo en Diekmeier nog niet vervangen. Denk dat ik boateng er niet aan toevoeg. Alleen misschien nog kijken naar een betere rechtsback als die er is.
Als je Naldo als RCB doet, met Douglas Costa als RM, kun je Danilo/Alves als RB nemen.
Ik hoop Robben nog een keer te kunnen halen, dan zou ik weer een andere oplossing moeten zoeken, tenzij ik Robben IF als ST bij elkaar kan schrapen (misschien in kerst 2018!)

Wat formatie betreft, ik heb besloten om nu simpelweg voor 42121 te gaan, met 4231 achter de hand.
Het regelmatig wisselen van formatie komt in ieder geval mijn spel niet ten goede :+

Bossie schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:04:
[...]

Als je Naldo als RCB doet, met Douglas Costa als RM, kun je Danilo/Alves als RB nemen.
Ik hoop Robben nog een keer te kunnen halen, dan zou ik weer een andere oplossing moeten zoeken, tenzij ik Robben IF als ST bij elkaar kan schrapen (misschien in kerst 2018!)

Wat formatie betreft, ik heb besloten om nu simpelweg voor 42121 te gaan, met 4231 achter de hand.
Het regelmatig wisselen van formatie komt in ieder geval mijn spel niet ten goede :+
dat zou een optie zijn, maar ik heb robben al en hij speelt zo lekker dat ik hem niet meer kwijt wil ;)

Verwijderd

De update voor de consoles (PS4) is er trouwens :) Hopelijk is er nu minder onzin gedurende de wedstrijd

• Ricloo86
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:29:
De update voor de consoles (PS4) is er trouwens :) Hopelijk is er nu minder onzin gedurende de wedstrijd
Dat zou geen straf zijn.

Al dachten wij bij pro club dat de update er al was geweest dit weekend, was al beduidend beter hahaha

• To easy
Ja laat die update alsjeblieft alles weer een beetje stabiel maken. Elke potje wel wat verpest echt mijn plezier in fifa.

Is lahm beste cdm in bundisliga? Ik zit daar nog na te kijken wie ik moet nemen. Wat is precies verschil tussen hem en vidal? Dat die meer achterblijft of? Ik heb liever een lang en fysiek persoon daar staan namelijk.

• MyUtd4Life
Vijfde update voor FIFA 16 patchnotes zijn veelbelovend, dus ben benieuwd hoe het in de praktijk uitpakt.

[ Voor 10% gewijzigd door MyUtd4Life op 15-12-2015 11:55 ]

• Hoodlum77
[frustratie modus aan] wat een @#€% spel is dat fut toch! Speel je met 4 IF tegen een brons zilveren 40 chem team, verandert je elftal in een G team. IF Sterling 94 pace wordt er door een bronzen CV, 40! Pace volledig uitgesprint? Dus 5 wedstrijden om 3 punten voor promotie te halen en natuurlijk weer eruit!

Ik kan natuurlijk ook met een <80 rating bpl of Bundesliga team gaan spelen. Verkoop ik alles, maar wat moet ik dan met die coins? Want zodra je een speler hebt met goede ratings verandert ie in een debiel zodra je tegenstander een minder team (op papier heeft).

Heb inmiddels 5 miljoen gespaard voor TOTY, maar op deze manier speel ik straks in divisie 10 met een prachtig IF elftal.

Hoe doen jullie dit? Zijn er in divisie 3 en hoger meer high rated teams en dus minder handicap? Dan ga ik namelijk maar tot div 3 met een low rated team spelen ofzo.

[frustratie modus uit]

• Thomas18GT
Hoodlum77 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:04:
[frustratie modus aan] wat een @#€% spel is dat fut toch! Speel je met 4 IF tegen een brons zilveren 40 chem team, verandert je elftal in een G team. IF Sterling 94 pace wordt er door een bronzen CV, 40! Pace volledig uitgesprint? Dus 5 wedstrijden om 3 punten voor promotie te halen en natuurlijk weer eruit!

Ik kan natuurlijk ook met een <80 rating bpl of Bundesliga team gaan spelen. Verkoop ik alles, maar wat moet ik dan met die coins? Want zodra je een speler hebt met goede ratings verandert ie in een debiel zodra je tegenstander een minder team (op papier heeft).

Heb inmiddels 5 miljoen gespaard voor TOTY, maar op deze manier speel ik straks in divisie 10 met een prachtig IF elftal.

Hoe doen jullie dit? Zijn er in divisie 3 en hoger meer high rated teams en dus minder handicap? Dan ga ik namelijk maar tot div 3 met een low rated team spelen ofzo.

[frustratie modus uit]
Haha ik had zo'n beetje hetzelfde met mijn Bundesliga team met Reus Robben en Lewandowski. Nu speel ik divisie 2 met een Doumbia team (zie een of twee pagina's terug) en daarmee win ik gewoon meer wedstrijden, juist tegen zulke mooie teams lijk ik wel in het voordeel :+

• Hoodlum77
Ja, maar wat is dan nog het punt van IF spelers kopen? Het hele traden en coins verzamelen heeft dan toch geen nut? Als iemand gewoon beter is heb ik er (bijna :)) geen probleem mee, maar als ik verlies omdat ik gestraft word voor het hebben van goede spelers word ik wel chagrijnig, moet alweer aan me derde controller 😂😂

• Thomas18GT
Hoodlum77 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:12:
Ja, maar wat is dan nog het punt van IF spelers kopen? Het hele traden en coins verzamelen heeft dan toch geen nut? Als iemand gewoon beter is heb ik er (bijna :)) geen probleem mee, maar als ik verlies omdat ik gestraft word voor het hebben van goede spelers word ik wel chagrijnig, moet alweer aan me derde controller 😂😂
Ik had IF Hulk even in mijn team maar ben toch voor de gewone Hulk gegaan. Hoe gek het ook is, die scoort gewoon meer en lijkt wel sneller. Ik ga geen coins meer verspillen aan IF spelers in ieder geval. Misschien dat de update van vandaag er verandering in brengt maar dat zal wel weer niet.
Hoodlum77 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:04:

[frustratie modus uit]
Zo herkenbaar dit, juist hiermee haal je het FUT uit FUT en voelt je effort die je in de game hebt gestoken compleet zinloos :X

Als ik simpelweg met 0-1 weggecountert word, dan kan ik dat accepteren maar als je potjes krijgt zoals hierboven beschreven word 8)7 , helaas gebeurt het regelmatig.

Verwijderd

Ricloo86 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:41:
[...]

Dat zou geen straf zijn.

Al dachten wij bij pro club dat de update er al was geweest dit weekend, was al beduidend beter hahaha
Paar potjes gespeeld en ik moet zeggen dat het wel fijner speelt, trough pass is duidelijk nog niet gefixt aangezien alle ballen totaal verkeerd gingen, rebounds gingen over met zowel Muller als Calhanoglu. Geen enkele onterechte penalty gezien trouwens in die 4 potjes :)

Longshots is natuurlijk nog niks aan veranderd, ik kan echt niet begrijpen dat Neuer geen bal kan stoppen van rond de 25 meter :') Als ze dat nou een keer aanpakken.

• Ricloo86
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:47:
[...]

Paar potjes gespeeld en ik moet zeggen dat het wel fijner speelt, trough pass is duidelijk nog niet gefixt aangezien alle ballen totaal verkeerd gingen, rebounds gingen over met zowel Muller als Calhanoglu. Geen enkele onterechte penalty gezien trouwens in die 4 potjes :)

Longshots is natuurlijk nog niks aan veranderd, ik kan echt niet begrijpen dat Neuer geen bal kan stoppen van rond de 25 meter :') Als ze dat nou een keer aanpakken.
het begin is er ;) top!

Verwijderd

Moet wel zeggen dat ik wat twijfel getalletjes tegen kwam wat betreft penalty's. Ik werd naar de grond gedrukt maar kreeg niks :p Ook voelen mijn spelers zoals Muller en zo nog steeds slechter aan dan in het begin wat betreft first touch vooral.

Verwijderd

https://www.easports.com/...Id=dNyCHiJ3nL56j:FFA16PCC

Dit wordt mijn team.. Enkel nog wel ff sparen :D

• Beltoni
Denk dat ik toch ga voor iets met Kluivert en Robben. Moet dan nog wel even wachten totdat de prijzen iets verder zijn gezakt anders houd ik vrijwel niets over voor de rest van mijn team. Wordt dan waarschijnlijk toch weer een 433 variant, met 4321 heb ik weinig ervaring en met 4231(2) staat Robben toch iets te ver naar achteren...
net bezig geweest met een goedkoop 12.5k serie A team.
uiteindelijk gekomen tot dit team. Vanavond maar eens bij elkaar halen en kijken of het werkt.
http://www.futbin.com/16/squad/128500

alleen nog twijfel of cdms te vervangen met melo (ivm koppen met stay back while attacking) en lulic (ivm stamina, speed dribbler en neutrale settings). Dan zakt de rating weer iets en misschien pakt dat dan weer beter uit.

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11 15:22

Kju

Ik vind Palacio een goede spits voor een serie a budgetploeg..

[ Voor 6% gewijzigd door Kju op 15-12-2015 13:24 ]

PSN: Kjujay

Kju schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 13:24:
Ik vind Palacio een goede spits voor een serie a budgetploeg..
die zag er idd ook erg goed uit. Ik wilde iets vol op snelheid, dus daar even focus op gelegd. Ik zet hem wel op de bank. Kan ik hem wel uitproberen welke van de 2 beter past :)

• To easy
Op de xbox merk ik nog niks van de patch. Verdomme ik haal div 3 ook nooit. Ik begin div 4 met 3 wins en daarna serieus gwn 7 keer verloren echt altijd hetzelfde. Ook zoveel penals tegen gehad waar je geen eens kaart kreeg enzo. Soms ben ik echt klaar met dat k*tspel!!!!

En dan na 2 dagen gewoon weer proberen he :)

• Beltoni
Bean77 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 13:16:
net bezig geweest met een goedkoop 12.5k serie A team.
uiteindelijk gekomen tot dit team. Vanavond maar eens bij elkaar halen en kijken of het werkt.
http://www.futbin.com/16/squad/128500

alleen nog twijfel of cdms te vervangen met melo (ivm koppen met stay back while attacking) en lulic (ivm stamina, speed dribbler en neutrale settings). Dan zakt de rating weer iets en misschien pakt dat dan weer beter uit.
Lijkt me echt een verschrikkelijk team. Alleen De Rossi en Handanovic zou ik zelf opstellen.

[ Voor 74% gewijzigd door Beltoni op 15-12-2015 13:51 ]

Beltoni schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 13:51:
[...]

Lijkt me echt een verschrikkelijk team. Alleen De Rossi en Handanovic zou ik zelf opstellen.
Het gaat mij om een soort Doumbia team zoals eerder gepost. Ik zou willen proberen of een lager rating team nu echt voordelen heeft tov een gemiddeld 86 rating team.
Aangezien ik niet teveel coins wil verspillen lijkt het mij een uitdaging om een interessant lage rating team samen te stellen tegen minimale kosten. Op de bank plaats ik 44/45 rating spelers om het gemiddelde nog lager te krijgen.

Bij het samenstellen van het team probeer ik qua aanval met name te kijken naar snelheid (icm speed dribbler) en dribbelen. Defensief middenveld blok met 1 echte verdediger (melo) en 1 die een vrije rol heeft (Lulic, mag lekker rennen en afjagen met zijn stamina). Backs met met name snelheid en een degelijk centrum + keeper.

Ik heb al een uitermate concurrerend BPL- en bundesliga team. Een nieuw topteam heb ik niet nodig. Geen idee hoe het team zal spelen, ik laat mij graag verassen :p
Ik heb nog wel Palacio ingepast en daardoor shaarawy vervangen door gervinho.

• Kju

Kju

Lol, dan lijkt het al bijna op die van mij.. http://www.futbin.com/analysis/ea/bUU7nrh7nL56E/PS4

• Beltoni
Bean77 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 14:04:
[...]

Het gaat mij om een soort Doumbia team zoals eerder gepost. Ik zou willen proberen of een lager rating team nu echt voordelen heeft tov een gemiddeld 86 rating team.
Aangezien ik niet teveel coins wil verspillen lijkt het mij een uitdaging om een interessant lage rating team samen te stellen tegen minimale kosten. Op de bank plaats ik 44/45 rating spelers om het gemiddelde nog lager te krijgen.

Bij het samenstellen van het team probeer ik qua aanval met name te kijken naar snelheid (icm speed dribbler) en dribbelen. Defensief middenveld blok met 1 echte verdediger (melo) en 1 die een vrije rol heeft (Lulic, mag lekker rennen en afjagen met zijn stamina). Backs met met name snelheid en een degelijk centrum + keeper.

Ik heb al een uitermate concurrerend BPL- en bundesliga team. Een nieuw topteam heb ik niet nodig. Geen idee hoe het team zal spelen, ik laat mij graag verassen :p
Ik heb nog wel Palacio ingepast en daardoor shaarawy vervangen door gervinho.
Vind het altijd wel fijn als spelers een beetje kunnen voetballen. Richt me daarom nooit alleen op pace. Met deze formatie staan de vleugelspelers wel erg ver naar achteren.

Voor minder dan 10k heb je ook dit team:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/lWp6d/fe906438cc.jpg

Zou je nog Melo voor De Jong kunnen ruilen, dat is gewoon een persoonlijke voorkeur. Ook Mandzukic gaat voor discard value, vond hem zelf alleen niet zo lekker spelen.

Heeft misschien een iets hogere rating maar dan heb je geen pace als excuus nodig.

Verwijderd

Oke om nog even terug te komen op die update. Mijn passing is echt slechter dan ooit en verdedigers lopen soms gewoon weet ik veel waar naar toe :') Ik heb denk ik 4 potjes met 4 doelpunten verschil verloren omdat mijn spelers blijkbaar geen voetballers meer zijn maar de bal aaien, dan wel niet direct naar de tegenstander spelen. Ook penalties zijn nog steeds relevant, in 1 seizoen heb ik er 3 tegen gehad wat echt nergens op sloeg. Ik had nog wel een andere opgeslagen maar moet die dan eerst van mijn PS4 trekken.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 19:25:
Oke om nog even terug te komen op die update. Mijn passing is echt slechter dan ooit en verdedigers lopen soms gewoon weet ik veel waar naar toe :') Ik heb denk ik 4 potjes met 4 doelpunten verschil verloren omdat mijn spelers blijkbaar geen voetballers meer zijn maar de bal aaien, dan wel niet direct naar de tegenstander spelen. Ook penalties zijn nog steeds relevant, in 1 seizoen heb ik er 3 tegen gehad wat echt nergens op sloeg. Ik had nog wel een andere opgeslagen maar moet die dan eerst van mijn PS4 trekken.
Ik heb geen penalties tegen gehad, maar had wel een irritante reeks nederlagen omdat ik voornamelijk mijn slechte passing aan het corrigeren was :/

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 21:53:
[...]

Ik heb geen penalties tegen gehad, maar had wel een irritante reeks nederlagen omdat ik voornamelijk mijn slechte passing aan het corrigeren was :/
Bij mij heeft het te maken met de bal in het doel van de tegenstander krijgen. De ene wedstrijd gaat het prima en knal ik er 4 in maar de andere wedstrijd gaat alles op de paal/lat of net naast. Zelf voor open doel is het al een hele kunst om raak te schieten voor mijn spelers.

• trondheim
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-01-2023
PS4 / Fifa16 / bbox2 Proximus

hoi, de laatste weken kan ik bijna niet meer online spelen in fifa16, ik krijg steeds de boodschap dat er geen tegenstanders gevonden zijn, een enkele keer lukt het wel, voor 1 spel, maar wil een volgende wedstrijd spelen krijg ik dezelfde boodschap, en/of crashed het spel en moet ik opnieuw opstarten.

Ik heb al vanalles geprobeerd:
- nieuwe ea account aangemaakt, zelfde probleem
- fifa16 app verwijderd en opnieuw geinstalleerd
- de nodige poorten op de bbox2 geforward

Als ik een verbindingstest uitvoer op ps4 geeft ie aan dat alles succesvol is behalve de NAT-type test geeft die aan als mislukt.
De internetsnelheidtesten via Proximus zijn ook allemaal in orde, daaraan kan het niet liggen...

Ik begrijp niet goed waar het probleem kan zitten. Moet ik dan misschien een router aanschaffen die ik achter die bbox2 zet? EA contacteren? Proximus contacteren? Probleem is dat die niet reageren of laten verstaan dat het hun probleem niet is.

Nog even meegeven dat ik de enige internetgebruiker in huis ben, en dat de PS4 aangesloten is met een kabel en niet via wifi. Ik heb het spel al enkele maanden, en tot vorige week ging dat allemaal vrij vlotjes. Lijkt alsof het sinds de laatste fifa update misgegaan is.

Iemand die me hier wat kan helpen?

alvast bedankt
Check even of je wel op de laatste versie zit

@Nielske, helaas ook herkenbaar, terwijl mijn spitsen toch redelijke afmakers zijn.
Daarnaast lijkt het dat het vaak opeens open huis is nadat ik zelf gescored heb, en de eerste vijf minuten na de aftrap ben ik vreemd genoeg ook bijzonder kwetsbaar (ook eerste 5m na rust).

[ Voor 75% gewijzigd door Bossie op 16-12-2015 06:33 ]

• trondheim
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-01-2023
jep, laatste versie

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-11 11:40

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Wat heb je als dns ingesteld staan?
Je zou deze is kunnen aanpassen naar 8.8.8.8

Mijn iRacing Profiel

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 16 december 2015 @ 06:30:
Check even of je wel op de laatste versie zit

@Nielske, helaas ook herkenbaar, terwijl mijn spitsen toch redelijke afmakers zijn.
Daarnaast lijkt het dat het vaak opeens open huis is nadat ik zelf gescored heb, en de eerste vijf minuten na de aftrap ben ik vreemd genoeg ook bijzonder kwetsbaar (ook eerste 5m na rust).
Zelf ook last van ja. Wanneer ze direct door het midden gaan kan ik ze meestal wel stoppen maar wanneer ze via de flanken gaan spelen lijkt mijn team wel machteloos. Ook de laatste 5-10 minuten blijft een probleem ook al wissel ik verdedigers of ik naar een 5 verdedigers formatie ga.

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Gisterenavond drie potjes gespeeld na de update. In alle drie potjes een strafschop meegehad waarvan er één geen idee waarom. Dus ik weet niet wat EA precies gedaan in dat opzicht. Ik had al geen weken een strafschop meegehad dus ik klaag niet. Passen en aanvallende loopacties zijn echt een stuk beter geworden. Op basis van drie potjes zeg ik een goede update.
ik sluit mij hier bij aan. Gisterenavond leuke potjes gehad en niet het gevoel gehad van flinke pressing teams (of anders hadden ze niet meer het effect als daarvoor).

Daarom ook lastig om te beoordelen of mijn 12.5k team nu het effect heeft gehad. Ook met mijn topteams gewoon heerlijke potjes gehad.

Verwijderd

homernt schreef op woensdag 16 december 2015 @ 07:55:
Gisterenavond drie potjes gespeeld na de update. In alle drie potjes een strafschop meegehad waarvan er één geen idee waarom. Dus ik weet niet wat EA precies gedaan in dat opzicht. Ik had al geen weken een strafschop meegehad dus ik klaag niet. Passen en aanvallende loopacties zijn echt een stuk beter geworden. Op basis van drie potjes zeg ik een goede update.
Bij mij ging het in de eerste paar potjes ook wel redelijk maar later werd het alleen maar erger. Ik ben van divisie 3 naar 5 gegaan en kon in divisie 5 maar net genoeg punten halen om in de divisie te blijven terwijl ik vorige week nog de titel had gepakt in divisie 4. Ik zal vanavond wel eens wat beelden terug kijken en dan kan ik misschien wel laten zien.

Ook merk ik helemaal niks anders aan die high pressure lui. Ik kwam iemand tegen en hij had Depay met ongeveer 15% stamina na 45 minuten maar hij kon nog gewoon de 2e helft mee doen en zelfs verdedigers eruit lopen was geen enkel probleem.

• Kju

Kju

Ik twijfel.. als ik Depay en IF Eriksen weg doe kan ik Sanchez (Depay bevalt niet) en Silva halen.. maar IF Eriksen is zo goed, ik overweeg het alleen maar omdat ik Sanchez wil hebben....

• Ricloo86
Kju schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:08:
Ik twijfel.. als ik Depay en IF Eriksen weg doe kan ik Sanchez (Depay bevalt niet) en Silva halen.. maar IF Eriksen is zo goed, ik overweeg het alleen maar omdat ik Sanchez wil hebben....
Had Sanchez toevallig net in een 25k pakketje

• Kju

Kju

Ik ga ggewoon sparen.. als ik IF Eriksen weg doe moet daar De Bruyne ofzo voor terugkomen..

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:59
Ik ben ook zo goed als klaar met mijn beide teams. Indien de prijzen straks gunstiger worden dan kan het zijn dat ik Aguero nog koop als backup. In Fifa 15 vond ik hem niet zo fijn spelen.

Hoofd team:

http://www.futbin.com/16/squad/130085

Walcott staat ook regelmatig rechtsbuiten i.p.v. Sanchez. In fut 15 was Sanchez nog een RV, maar in fut 16 is hij LV. Naast Walcott heb ik Willian ook.

Fitness team:

http://www.futbin.com/16/squad/130086
The Jackel schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:09:
Ik ben ook zo goed als klaar met mijn beide teams. Indien de prijzen straks gunstiger worden dan kan het zijn dat ik Aguero nog koop als backup. In Fifa 15 vond ik hem niet zo fijn spelen.

Hoofd team:

http://www.futbin.com/16/squad/130085

Walcott staat ook regelmatig rechtsbuiten i.p.v. Sanchez. In fut 15 was Sanchez nog een RV, maar in fut 16 is hij LV. Naast Walcott heb ik Willian ook.

Fitness team:

http://www.futbin.com/16/squad/130086
valt zijn chem van 5 mee op Sanchez?

Op dit moment ben ik weer wat aan het sparen/traden voor toekomstige versterkingen.

Mijn 2 topteams zijn nu wel klaar, tenzij er nog een leuke IF-achtige en betaalbare verbetering beschikbaar komt.
http://www.futbin.com/16/squad/73938

Ik heb daarnaast nog een NL-funteam (http://www.futbin.com/16/squad/74343) en ik wil nog een 4e team erbij om met het funteam te wisselen ivm fitness.
Dat zal denk ik een serie A / Tevez variant worden. Had ik eerder al en die had ik verkocht. Maar vind hem echt wel een baas dat ik hem terug wil. Nu alles wat betaalbaarder is geworden is deze optie ook weer bereikbaar geworden.
Ik heb nu deze variant op het oog http://www.futbin.com/16/squad/124523 maar Tevez op chem 6 word ik onrustig van :P

• The Jackel
Bean77 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:38:
[...]

valt zijn chem van 5 mee op Sanchez?

Op dit moment ben ik weer wat aan het sparen/traden voor toekomstige versterkingen.

Mijn 2 topteams zijn nu wel klaar, tenzij er nog een leuke IF-achtige en betaalbare verbetering beschikbaar komt.
http://www.futbin.com/16/squad/73938

Ik heb daarnaast nog een NL-funteam (http://www.futbin.com/16/squad/74343) en ik wil nog een 4e team erbij om met het funteam te wisselen ivm fitness.
Dat zal denk ik een serie A / Tevez variant worden. Had ik eerder al en die had ik verkocht. Maar vind hem echt wel een baas dat ik hem terug wil. Nu alles wat betaalbaarder is geworden is deze optie ook weer bereikbaar geworden.
Ik heb nu deze variant op het oog http://www.futbin.com/16/squad/124523 maar Tevez op chem 6 word ik onrustig van :P
In FUT zelf is de chemistry 7. Gisteren 2 potjes met heb gespeeld op rechts en dat ging prima. Indien ik niet tevreden ben dan zet ik Walcott meteen weer op zijn plek.

Is Cazorla een fijne speler op de CAM positie?

Mijn ervaringen met Rooney & David Silva zijn zeer positief. Ik heb echter ook van mensen gelezen dat ze David Silva niet echt fijn vinden spelen als CAM.
7 zou voor mij echt het minimum zijn. Hoewel ik het lastig vind inschatten wat het effect daarvan op het spel is.

Cazorla vind ik een heerlijke wendbare speler. Ik vind hem beter dan IF Ozil om te spelen. Cazorla glipt net even overal tussendoor, hele goede ballcontrol en dribbelen. Raar genoeg dat Ozil 70k duurder is. Net even met elkaar vergeleken en qua stats lijkt mij de 70k meerwaarde voor Ozil ook niet verklaarbaar.
http://www.futbin.com/compare/33860/19885

Rooney heb ik nooit mee gespeeld en Silva vond ik zelf niet echt lekker uit de verf komen in mijn opstelling.

• The Jackel
Ik ga ook altijd voor een chemistry van 9 of 10, maar soms speel je tegen een team die een overall chemistry heeft van 60 of 70 en die dollen je aan alle kanten. Ik vraag me dus af of het er echt toe doet.

Ik heb net een groot deel van mijn laatste coins gestopt in contracten voor de transferlist. Zodra ik het geld bij elkaar heb dan zal ik hem kopen om te testen. Volgens mij kan ik hem ook als een soort van loan speler inzetten voor 3/4 wedstrijden. De normale versie van Cazorla is ook iets van 9/10K

[ Voor 42% gewijzigd door The Jackel op 16-12-2015 11:19 ]

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:10:
7 zou voor mij echt het minimum zijn. Hoewel ik het lastig vind inschatten wat het effect daarvan op het spel is.
Ik heb gisteren 4-1-2-1-2(2) geprobeerd met Reus (LW) en en Costa (RW) als wisselspelers voor de 2e helft of als ik gewoon meer snelheid nodig had. Ik zet dan Reus in de spits en dan komt hij op 4 chem uit. Costa als CAM is ook 4 chem. Echter merk ik gedurende het spel weinig van de lage chemistry, misschien is het anders als je ze een basisplaats geeft. Ook kom ik soms wel tegenstanders tegen die gewoon een spits zonder enkele links gewoon prima voetbalt.

Er was wel een theorie over dat een chemistry van 7 (dacht ik) de normale waarden zijn die ook op de kaart staan, 8 chemistry zou alles dan een +1 geven. Voor minder dan 7 zou alles dan met 1 omlaag gaan. Hoeverre dit waar is weet ik natuurlijk niet aangezien EA daar alles behalve duidelijk over is, hetzelfde geld voor de chemistry kaarten zoals Hunter, Sniper enzovoort.
Pagina: 1 ... 32 ... 102 Laatste