Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:04
ze hebben die fitness wel behoorlijk aangepast.
nu is het haast weer overdreven veel energie wat een gemiddelde wedstrijd kost.

ik speel niet zozeer met hoge druk etc. maar wel met aggressief instappen om de bal te veroveren. maar zo rond de 75-80e minuut is de hele voorlinie en het middenveld echt doodop, dan ben je verplicht te wisselen maar kun je er natuurlijk maar 3 inbrengen..

ze weten niet echt een goede balans te vinden daar bij EA. de ene keer is het te 'makkelijk' qua druk en fitheid, nu is het weer over de top en worden spelers helemaal gesloopt bij normaal druk zetten.

de penalty momenten net zo. eerder ging dit veel te makkelijk, nu zijn er in een paar wedstrijden al een paar momenten geweest die wel als overtreding in de 16' bestempeld kunnen worden, maar geheel in de stijl van EA is er weer geen gouden middenweg, waar dus eerst vrijwel alles een penalty was, is dat nu weer volledig de andersom en wordt die niet gegeven op een moment waar dat wel zou moeten.
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:43:
[...]
Er was wel een theorie over dat een chemistry van 7 (dacht ik) de normale waarden zijn die ook op de kaart staan, 8 chemistry zou alles dan een +1 geven. Voor minder dan 7 zou alles dan met 1 omlaag gaan. Hoeverre dit waar is weet ik natuurlijk niet aangezien EA daar alles behalve duidelijk over is, hetzelfde geld voor de chemistry kaarten zoals Hunter, Sniper enzovoort.
Ik kan me vergissen, maar dat is toch zichtbaar ingame mbt de chemistry kaartjes?
Als je chem laag is, dan zie je dat de extras van je chem kaartje greyed out zijn ipv groen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

dutchgio schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:17:
ze hebben die fitness wel behoorlijk aangepast.
nu is het haast weer overdreven veel energie wat een gemiddelde wedstrijd kost.

ik speel niet zozeer met hoge druk etc. maar wel met aggressief instappen om de bal te veroveren. maar zo rond de 75-80e minuut is de hele voorlinie en het middenveld echt doodop, dan ben je verplicht te wisselen maar kun je er natuurlijk maar 3 inbrengen..

ze weten niet echt een goede balans te vinden daar bij EA. de ene keer is het te 'makkelijk' qua druk en fitheid, nu is het weer over de top en worden spelers helemaal gesloopt bij normaal druk zetten.

de penalty momenten net zo. eerder ging dit veel te makkelijk, nu zijn er in een paar wedstrijden al een paar momenten geweest die wel als overtreding in de 16' bestempeld kunnen worden, maar geheel in de stijl van EA is er weer geen gouden middenweg, waar dus eerst vrijwel alles een penalty was, is dat nu weer volledig de andersom en wordt die niet gegeven op een moment waar dat wel zou moeten.
Je kan je ook afvragen of de hele wedstrijd met agressief instappen ook niet zijn tol zou moeten eisen ;) Ik zou zeggen dat dit ook veel energie/fitness kost en vind het dan ook niet raar dat je daarvan het effect ziet.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:45:
[...]

Ik kan me vergissen, maar dat is toch zichtbaar ingame mbt de chemistry kaartjes?
Als je chem laag is, dan zie je dat de extras van je chem kaartje greyed out zijn ipv groen.
Dat klopt wel maar dat is alleen als je zo'n kaart toepast. Het zegt verder niks over een speler met een basic chemistry (dus zonder kaart).

• dutchgio
Bean77 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:45:
[...]

Je kan je ook afvragen of de hele wedstrijd met agressief instappen ook niet zijn tol zou moeten eisen ;) Ik zou zeggen dat dit ook veel energie/fitness kost en vind het dan ook niet raar dat je daarvan het effect ziet.
Daar heb je een punt, maar dit gaat wel heel rigoureus na 1 patch, het hele speelbeeld is daarmee veranderd omdst het samen met de penalty aanpassingen is doorgevoerd.
dutchgio schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:06:
[...]

Daar heb je een punt, maar dit gaat wel heel rigoureus na 1 patch, het hele speelbeeld is daarmee veranderd omdst het samen met de penalty aanpassingen is doorgevoerd.
Gefixed bedoel je :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

dutchgio schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:06:
[...]

Er lijkt inderdaad een knop omgezet te zijn. Maakt het ook wel leuker dat iedereen gewoon weer naar de nieuwe mazen aan het zoeken is ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• pleister
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-11 14:34
Is het trouwens mogelijk dat je de normale versie van een kaart trekt terwijl deze in het team van de week zit? Trek net namelijk de normale Lewa uit een pakket

• dutchgio
dan heb je je antwoord toch? :)

@verder hierboven
het is inderdaad 'aangepast'. :)
nu moet ik mijn instructies en speelstijl daar ook op aanpassen, zo blijven spelen en rond de 75e minuut met een overmoeide selectie doorvoetballen is ook niet echt een optie.

Verwijderd

pleister schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:45:
Is het trouwens mogelijk dat je de normale versie van een kaart trekt terwijl deze in het team van de week zit? Trek net namelijk de normale Lewa uit een pakket
Hij zat in Team of the Group Stage wat t/m maandag was ;)

• pleister
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-11 14:34
Zag het later bij de tweet staan inderdaad, helaas!
dutchgio schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:48:
dan heb je je antwoord toch? :)

@verder hierboven
het is inderdaad 'aangepast'. :)
nu moet ik mijn instructies en speelstijl daar ook op aanpassen, zo blijven spelen en rond de 75e minuut met een overmoeide selectie doorvoetballen is ook niet echt een optie.
kan je altijd nog park the bus doen. alleen dan hopen dat je met 2-0 ofzo voorstaat ;)

Bean77 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:44:
[...]

kan je altijd nog park the bus doen. alleen dan hopen dat je met 2-0 ofzo voorstaat ;)
Dat werkte gisteravond idd prima tegen FC Bossie :o

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-10 13:38
Een beetje een offtopic vraag, is er een manier om de kleur van de cursor boven de actieve speler te wijzigen. Standaard staat hij op rood en blauw voor de 2e speler, maar deze kleuren zijn echt slecht zichtbaar, zeker als de spelers moe worden. Of kan je dat veranderen van kleur bij moe worden uitzetten?

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
shenr schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:00:
Een beetje een offtopic vraag, is er een manier om de kleur van de cursor boven de actieve speler te wijzigen. Standaard staat hij op rood en blauw voor de 2e speler, maar deze kleuren zijn echt slecht zichtbaar, zeker als de spelers moe worden. Of kan je dat veranderen van kleur bij moe worden uitzetten?
Nee

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:57
Op PS4 kan dit heel omslachtig door eerst in te loggen met andere accounts, zodat je van kleur verandert per nieuw account dat je inlogt. Als je bijvoorbeeld als gast wilt spelen met een geel pijltje moet je eerst met 2 andere (gast)accounts inloggen, voordat je het account pakt waarmee je wilt spelen.

FIFA Benelux Administrator

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-10 13:38
Pfff lekker handig dus.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:45:
Op PS4 kan dit heel omslachtig door eerst in te loggen met andere accounts, zodat je van kleur verandert per nieuw account dat je inlogt. Als je bijvoorbeeld als gast wilt spelen met een geel pijltje moet je eerst met 2 andere (gast)accounts inloggen, voordat je het account pakt waarmee je wilt spelen.
Dat ze ook niet voor wat kleuren gaan die je beter kunt zien, groen en blauw zijn beide verschrikkelijk :X

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-11 13:32
Ik win net twee keer in de laatste minuut :+

Alleen er wordt wel veel minder gefloten ja, moet ik daar nu weer mijn buitenspelers op aan gaan passen. Willian en Sanchez kregen heel veel penalty's mee maar nu worden ze gewoon omver gelopen zonder pingel..

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:51:
[...]

Dat ze ook niet voor wat kleuren gaan die je beter kunt zien, groen en blauw zijn beide verschrikkelijk :X
Klopt, het is afschuwelijk. In FIFA 16 ook veel meer last van dan voorheen.

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
MyUtd4Life schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:09:
[...]

Komt omdat ze het pijltje van speler 2 ook nog eens kleiner hebben gemaakt dan die van speler 1. Waarom ze daar voor gekozen hebben snap ik nog steeds niet. Driehoekje van speler twee is echt onmogelijk om te zien als de sprint leeg is.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:09:
[...]

TimoVeld schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:35:
[...]

Komt omdat ze het pijltje van speler 2 ook nog eens kleiner hebben gemaakt dan die van speler 1. Waarom ze daar voor gekozen hebben snap ik nog steeds niet. Driehoekje van speler twee is echt onmogelijk om te zien als de sprint leeg is.
Wat je wel kunt doen is de spelersnaam/rugnummer boven de speler met de bal plaatsen. Voor als je alleen speelt is dit op zich nog wel een verbetering aangezien dat driehoekje ook je stamina is en hij dus gedurende de wedstrijd steeds minder te zien zal zijn.

Edit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CV0O6NN.png
Allemaal verkocht voor 650. Nog 50+ te gaan :P

Als iemand trouwens die IF Hernandez gaat halen (zou ik nu nog niet doen, hij is volgende week 50k max gok ik) laat dan even weten hoe hij speelt aangezien zijn NIF kaart echt fijn speelde.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2015 20:25 ]

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:59
Bean77 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:10:
7 zou voor mij echt het minimum zijn. Hoewel ik het lastig vind inschatten wat het effect daarvan op het spel is.

Cazorla vind ik een heerlijke wendbare speler. Ik vind hem beter dan IF Ozil om te spelen. Cazorla glipt net even overal tussendoor, hele goede ballcontrol en dribbelen. Raar genoeg dat Ozil 70k duurder is. Net even met elkaar vergeleken en qua stats lijkt mij de 70k meerwaarde voor Ozil ook niet verklaarbaar.
http://www.futbin.com/compare/33860/19885

Rooney heb ik nooit mee gespeeld en Silva vond ik zelf niet echt lekker uit de verf komen in mijn opstelling.
Net met Cazorla gespeeld. Speelt inderdaad erg fijn!
The Jackel schreef op woensdag 16 december 2015 @ 20:37:
[...]

hij kan alleen niet koppen bij uittrappen ;)

• The Jackel
Bean77 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:17:
[...]

hij kan alleen niet koppen bij uittrappen ;)
Dat neem ik voor lief 😁 Heb Rooney en Silva ook. Carzola is er extra bij en kost vrij weinig.
The Jackel schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:38:
[...]

Dat neem ik voor lief 😁 Heb Rooney en Silva ook. Carzola is er extra bij en kost vrij weinig.
alles kost tegenwoordig een stuk minder ;)

• The Jackel
Bean77 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:43:
[...]

alles kost tegenwoordig een stuk minder ;)
Klopt, het scheelt behoorlijk momenteel en de prijzen zullen vast nog meer dalen de komende paar weken.

• Thomas18GT
The Jackel schreef op woensdag 16 december 2015 @ 20:37:
[...]

Coutinho al geprobeerd? Die vind ik zelf nog wat beter spelen dan Cazorla, net een stuk sneller. Zijn stats zijn wel een heel stuk minder dan die van Cazorla (op snelheid na) maar zijn prijs is hoger.. Ik ben dus niet de enige die Coutinho fijner vind.

• The Jackel
Thomas18GT schreef op donderdag 17 december 2015 @ 00:45:
[...]

Coutinho al geprobeerd? Die vind ik zelf nog wat beter spelen dan Cazorla, net een stuk sneller. Zijn stats zijn wel een heel stuk minder dan die van Cazorla (op snelheid na) maar zijn prijs is hoger.. Ik ben dus niet de enige die Coutinho fijner vind.
Die heb ik nog niet geprobeerd. Hij is niet eens veel duurder meer als Cazorla op dit moment.

• Thomas18GT
The Jackel schreef op donderdag 17 december 2015 @ 07:57:
[...]

Die heb ik nog niet geprobeerd. Hij is niet eens veel duurder meer als Cazorla op dit moment.
Precies en door zijn hoge attack rate en snelheid is hij vaak voor de goal te vinden.

• MyUtd4Life
Gisteren de nodig gouden healing kaarten voor alle blessures voor 150 of 200 coins weten binnen te halen. Ongelofelijk dat die op dat (dit?) moment zo goedkoop te krijgen waren, terwijl die normaal toch wel wat coins opleveren. Weet nog niet of ik ze ga houden of op later moment weer voor paar honderd coins wil doorverkopen.

Lijkt weer kleine stijgende lijn in de prijzen te zitten, nadat deze paar dagen geleden echt enorm gezakt waren. Toch ben ik blij dat ik meeste coins heb gekregen door twee weken geleden m'n teams te verkopen. Zodoende nu toch bijna 250k, die ik pas bij de TOTY-crash weer wil inzetten. Daar toch al wat voor aan rond kijken wat ik dan zal gaan bouwen. Heb Douglas Costa enkele wedstrijden geprobeerd en die beviel erg goed en nu ben ik ook benieuwd of Müller, Lewandowski, Ribéry en Vidal goed worden ervaren door één of enkele van jullie?

Wat ik overigens wel merk is dat ik steeds maar meer Aubameyang tegen me krijg, omdat er blijkbaar te veel mensen deze game niet op een fatsoenlijke manier kunnen of willen spelen |:(

Ze spelen allemaal goed, heb Ribery nog niet gehad omdat ik met Reus speel.

• MyUtd4Life
Moeilijke keuze om te bepalen in wat voor rol ik Müller dan zou moeten laten spelen. Spits, false 9, aanvallende middenvelder of gewoon als CM?

MyUtd4Life schreef op donderdag 17 december 2015 @ 21:32:
Moeilijke keuze om te bepalen in wat voor rol ik Müller dan zou moeten laten spelen. Spits, false 9, aanvallende middenvelder of gewoon als CM?
Twee spitsen systeem, gewoon naast lewandowski. Je wilt beide immers voor de goal hebben. Als CAM gebruik ik meestal Thiago/Gotze ivm de dribbels / passing.

• MyUtd4Life
Aan twee spitsen systemen vind ik het altijd zo zonde als (meestal dure) buitenspelers bijna niet in het spel betrokken worden, althans in mijn manier van spelen :p

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:28:
Aan twee spitsen systemen vind ik het altijd zo zonde als (meestal dure) buitenspelers bijna niet in het spel betrokken worden, althans in mijn manier van spelen :p
Zelf ook last van als ik Reus en Costa als LM/RM gebruik.

Sinds de update van divisie 3 naar 6 :') Gaat steeds beter

• MyUtd4Life
Gisteren enkele potjes gespeeld met nieuwste update en ik er naar nijg dat ik het juist lekkerder spelen, terwijl ik hier en daar juist veel geklaag lees. Wat zijn de punten die bij jou nu minder goed gaan dan voorheen?

• Thomas18GT
MyUtd4Life schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 00:30:
Gisteren enkele potjes gespeeld met nieuwste update en ik er naar nijg dat ik het juist lekkerder spelen, terwijl ik hier en daar juist veel geklaag lees. Wat zijn de punten die bij jou nu minder goed gaan dan voorheen?
Bij mij gaat het heerlijk, 7 keer achter elkaar gewonnen in divisie 3 en nu al 9 punten na 3 wedstrijden in divisie 2, promoveren moet dus wel lukken morgen.

Ik vind trouwens een Bundesliga team met Reus Lewandowski en Robnen/Costa voorin heerlijk, en dan Muller op 10 of CM, alleen de verdediging ben ik niet zo tevreden over. Bij mij staan er al 100 wedstrijden Jesus, Miranda en Handanovic en dat werkt voor mij perfect.
hier idem. Ik speel heerlijk, ik win meer wedstrijden en daardoor - logisch - meer fun.

Muller heb ik staan als CAM. Hij is geen Cazorla (wendbaarheid, dribbelen) en dat merk ik ook wel. Maar als hij goed in positie komt is hij wel dodelijk effectief. Zijn eerste hattrick heeft hij ook binnen inmiddels.

Overigens merk ik wel dat ik echt veel last heb als ik tegen een Cazorla moet spelen.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 00:30:
In het begin ging het prima maar naar een paar wedstrijden kreeg ik allemaal hele simpele goals tegen. Ik heb wel wat beelden van de laatste wedstrijden die ik wel een keer kan uploaden. Een mooi voorbeeld is IF Alaba die een bal wou tegen houden die hij tegen zijn bovenlichaam kreeg waarna hij in het goal ging. Daarnaast is mijn finishing sinds de update nog erger en ook een stapje op zei doen wanneer de keeper uit komt en dan schieten gaat er bijna niet meer in.

Ik zal nadat ik terug ben van de kerstborrel wel even kijken wat ik allemaal van mijn PS4 af kan halen wat misschien een goede indruk geeft over de onzin die ik tegen kom, het lijkt me heel sterk dat ik voor de patch gewoon prima de titel in divisie 4 kon pakken en nu opeens moeite heb om in divisie 6 meer dan 12 punten te pakken.

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:25:
[...]

Ik zal nadat ik terug ben van de kerstborrel wel even kijken wat ik allemaal van mijn PS4 af kan halen wat misschien een goede indruk geeft over de onzin die ik tegen kom, het lijkt me heel sterk dat ik voor de patch gewoon prima de titel in divisie 4 kon pakken en nu opeens moeite heb om in divisie 6 meer dan 12 punten te pakken.
Ik herken je situatie. Ik speelde in divisie 3 en ben sinds de update ook gedegradeerd naar divisie 5. Snap er helemaal niks van.

[ Voor 5% gewijzigd door Jekke op 18-12-2015 12:20 ]

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Zo goeie crash door die 100k packs ofnie!

• Thomas18GT
To easy schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:44:
Zo goeie crash door die 100k packs ofnie!
Nondeju Aguero nog maar 150k.
Wel leuk dat zulke spelers voor meer mensen toegankelijk worden.

Voor 50k kan je ondertussen een wereldteam opbouwen.

• To easy
Ja idd. Ik ben ook blij dat al die mensen die packs kopen. Ik durf het niet meer, want de kans is zo klein nu dat je er 100k voor terug krijgt. Zlatan 120k :). kan eindelijk heel mijn team kopen, maar miss is na kerstmis nog wel goedkoper haha

• To easy
http://www.futbin.com/16/squad/134187 zo wil ik hem maken. Miss iemand nog tips voor de plek van lahm? En andere tips zijn ook welkom. Ik kan deze squad precies halen nu.

• Thomas18GT
To easy schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:22:
http://www.futbin.com/16/squad/134187 zo wil ik hem maken. Miss iemand nog tips voor de plek van lahm? En andere tips zijn ook welkom. Ik kan deze squad precies halen nu.
Ik zou zeggen halen, een heel mooi team!

• To easy
Thomas18GT schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:59:
[...]

Ik zou zeggen halen, een heel mooi team!
Haha wel he ben er mee bezig via biedingen. Dat scheelt altijd miss nog wat. Allleen zou ik miss aubamayang nog kunnen vervangen voor lacazette? Iemand miss ervaring met 1 van die beide? Auba is sneller laca kan beter schieten ik neig meer na auba ook vanwege zijn (kop)lengte.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-11 14:24
Matuidi is wel echt een CDM. Die komt misschien voetballend wat te kort op de CM positie. Zeker als je nog Lahm achter hem hebt staan. Vond zelf Pastore wel fijn voetballen.

• MyUtd4Life
Pastore is inderdaad één van de beste middenvelders die ik tot nu toe gebruikt heb. En natuurlijk een voordeel dat je dan Di Maria op volledige chemistry krijgt :)

Thomas18GT schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 00:37:
[...]

Bij mij gaat het heerlijk, 7 keer achter elkaar gewonnen in divisie 3 en nu al 9 punten na 3 wedstrijden in divisie 2, promoveren moet dus wel lukken morgen.

Ik vind trouwens een Bundesliga team met Reus Lewandowski en Robnen/Costa voorin heerlijk, en dan Muller op 10 of CM, alleen de verdediging ben ik niet zo tevreden over. Bij mij staan er al 100 wedstrijden Jesus, Miranda en Handanovic en dat werkt voor mij perfect.
Welke formatie speel je met je bundesliga team?

• To easy
En dan lahm zo laten of matuidie daar neerzetten?

• Thomas18GT
Bossie schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 17:59:
[...]

Welke formatie speel je met je bundesliga team?
Haha ik heb ondertussen geen Bundesliga team meer maar ik speel eigenlijk altijd 433(4), met 2 CM's een CAM een spits en twee buitenspelers.
To easy schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 18:32:
Ik zou Luis Gustavo daar wegzetten, heb je wat lengte, kracht en een link met Boateng en Silva.

[ Voor 29% gewijzigd door Thomas18GT op 18-12-2015 19:02 ]

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-11 21:08
Mijn team is klaar :) misschien andere keeper maar eerst weer sparen . http://www.futbin.com/16/squad/134891

hoi

• To easy
Kr44nVogel schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 19:18:
Mijn team is klaar :) misschien andere keeper maar eerst weer sparen . http://www.futbin.com/16/squad/134891
Waarom al die informs? voor sommige heb je toch betere spelers die goedkoper zijn?

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-11 21:08
To easy schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 21:33:
[...]

Waarom al die informs? voor sommige heb je toch betere spelers die goedkoper zijn?
ja klopt maar ook voor later, prijzen zullen weer stijgen na een tijdje dan weer verkopen en op naar kluivert - bergkamp

hoi

Verwijderd

Jekke schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:35:
[...]

Ik herken je situatie. Ik speelde in divisie 3 en ben sinds de update ook gedegradeerd naar divisie 5. Snap er helemaal niks van.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xAsASnv.png
Ik had nog wel een voorbeeldje gevonden. 65% balbezit en na rust draaiden de rollen opeens om en verloor ik 5-3. Ik ga morgen even verder met alle puzzelstukjes bij elkaar zoeken zodat ik gehele wedstrijden als video heb. Sommige fouten liggen misschien aan mijzelf maar dat de ene keer het positie spel goed is en spelers als Muller gewoon op de juiste plek staan (94 positioning) en andere keren niet blijft iets magisch.

• MyUtd4Life
To easy schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 18:32:
Lahm gewoon lekker laten staan, ook belangrijk voor de chemistry voor je team ;)

Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 23:13:
[...]

[afbeelding]
Ik had nog wel een voorbeeldje gevonden. 65% balbezit en na rust draaiden de rollen opeens om en verloor ik 5-3. Ik ga morgen even verder met alle puzzelstukjes bij elkaar zoeken zodat ik gehele wedstrijden als video heb. Sommige fouten liggen misschien aan mijzelf maar dat de ene keer het positie spel goed is en spelers als Muller gewoon op de juiste plek staan (94 positioning) en andere keren niet blijft iets magisch.
Herkenbaar, ik heb tussendoor potjes waarbij ik simpelweg niets raak en met bizarre cijfers verlies. De passing gaat dan opeens ook anders dan ik verwacht en mijn verdedigers lijken opeens niet meer op voetbal te zitten.

Ik had gisteravond ook zn stereotype potje:
- 4 - 0 verloren
- wedstrijd ging minimaal gelijk op
- spits tegenstander scored drie goals uit drie schoten in de eerste helft
- ik mis viermaal op een leeg doel vanuit de 16 (lewandowski, muller) :X

Als ik online tegen een statistisch minder team speel dan voelt het alsof mijn spelers beperkt zijn in vergelijking met een offline potje en tegen een sterker team lijken mijn spelers juist weer vleugels te krijgen. 8)7

Ondanks dat, zal ik dit weekend waarschijnlijk toch wel weer een paar uurtjes spelen O-)

Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 23:13:
[...]

[afbeelding]
oh dat heb ik ook, maar volgens mij heeft dan de tegenstander zijn instellingen dan aangepast. (aanvallender gaan spelen bijv.). Daarom staan spelers anders op het veld en kan zomaar de situatie anders lopen.

Bean77 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 09:44:
[...]

oh dat heb ik ook, maar volgens mij heeft dan de tegenstander zijn instellingen dan aangepast. (aanvallender gaan spelen bijv.). Daarom staan spelers anders op het veld en kan zomaar de situatie anders lopen.
Juist het onvoorspelbare gedeelte is waarschijnlijk de voornaamste reden dat ik blijf spelen :+

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Net 4 35 packs geopend, kon het niet laten 😂 een keer niet teleurgesteld. Neymar, Iniesta, Aubameyang, IF Icardi IF Lucas Perez en nog een handje vol 5k spelers. Nu maar bouwen aan een hybrid BPL BBVA team!

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:14:
[...]

Juist het onvoorspelbare gedeelte is waarschijnlijk de voornaamste reden dat ik blijf spelen :+
Ook wanneer je helemaal niet kunt scoren wat in de voorgaande manier op dezelfde plek wel prima ging? Mijn laatste seizoen was 2-6-2 waar ik het redelijk vaak heb meegemaakt (vooral tijdens de 6 wedstrijden die eindigden in gelijkspel). SIF Aubameyang heeft in 131 wedstrijden 96 keer gescoord maar het kon nog veel meer zijn als hij niet continue tegen lat/paal schiet of een zachte rebound de ruimte in schiet. Ik vind het echt niks dat spelers de ene wedstrijd goed presteren en ballen er in schieten en de andere wedstrijd ze elke keer verkeerd staan waardoor je niet kan passen of dat passes gewoon totaal de verkeerde kant op gaan.
Hoodlum77 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 21:22:
Net 4 35 packs geopend, kon het niet laten 😂 een keer niet teleurgesteld. Neymar, Iniesta, Aubameyang, IF Icardi IF Lucas Perez en nog een handje vol 5k spelers. Nu maar bouwen aan een hybrid BPL BBVA team!
Stoppen op je hoogtepunt he :P Je krijgt waarschijnlijk hierna ook alleen nog maar troep

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-11 10:03
Vandaag de voor het eerst een beetje met de nieuwe patch gespeeld, maar snap er tot nu toe erg weinig van. Voorheen hing ik altijd in div 2/3, maar ondertussen win ik niet eens in div7 (?!).

Heb allerlei tactics geprobeerd, incl. custom, maar ik lijk iets over het hoofd te zien. Ik speelde altijd snel opbouwend passing voetbal, met af en toe, als ik alleen was, wat truukjes in de 16. Maar momenteel krijg ik vrijwel geen 1 pass op z'n plek. De AI van de tegenstander blokkeert ineens 5/6 afspeelmogelijkheden en mocht ik een vrije man hebben wordt de bal regelmatig veel te zacht/helemaal uit richting gespeeld (ook niet richting een andere speler) of kaapt de tegenstander alsnog de bal voor m'n neus weg. Verder lopen ze vaak heel clumsy naast ballen heen, alsof de AI niet regestreerd dat er een bal naast de speler ligt/rolt, terwijl aan de bal het wel lijkt alsof ie zit vastgelijmd.

Mocht ik eenmaal een kans hebben (ik schiet vrijwel alleen binnen de 16, maar blijkbaar is buiten de 16 nu OP), 1op1 op de keeper, schieten ze 9/10x in de keepers handen, terwijl er ruimte zat is. Dit ook gewoon met Aguero, die ze er 4 dagen geleden nog vlekkeloos inschoot.

Daarnaast heb ik op alle tactics dat mn spelers (99fit) aan het eind van de wedstrijd alleen nog maar staan te puffen en wordt ik vervolgens aan alle kanten voorbij gelopen. Zowel op low pressure als high pressure etc.

Daarnaast lijkt fysiek enorm geboost te zijn. Bolasie rent letterlijk overal tegenaan en is de bal soms onmogelijk af te pakken. Een Willian of Sanchez kunnen niks meer in een sprintje.

Het lijkt erop dat dit niet mijn patch is, maar ik begrijp ook helemaal niet wat er gebeurd. Manual zou iets kunnen schelen, maar daar begin ik niet aan. De meeste potten verlies ik met 4-1, waar ik af en toe de tegenstander juist weer helemaal afmaak met 5-0.

Teruglezend in dit forum zie ik ook veel reacties, zowel positief als negatief. Wat zijn voor de positieven onder ons de ervaringen?

Iemand tips/ideeen verder?

Server sided lag, opgelost met uPNP uitschakelen. :'(

[ Voor 19% gewijzigd door mouzetc op 21-12-2015 00:25 ]

Signature

• dutchgio
Huh, tegenwoordig moet je als je de titel pakt in seasons de resterende wedstrijden ook nog uitspelen?
dutchgio schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:22:
Huh, tegenwoordig moet je als je de titel pakt in seasons de resterende wedstrijden ook nog uitspelen?
nee

• dutchgio
Jawel, maar komt dus door een bug.

Titel gewonnen met nog 3 resterende wedstrijden, moest er daarvan nog 2 spelen. Daarna wel de beloning gekregen maar niet gepromoveerd, heb nu een nieuw seizoen maar in dezelfde divisie.

Misschien te lang niet met gespeeld waardoor ie nu de eerdere wedstrijden niet meetelt oid, ga er maar vanuit dat promotie nu wel door gaat.

Net wel een mooi potje gehad, 8-3 gewonnen. :+

• MyUtd4Life
Dan ben jij de enige die die bug heeft, want ik ben em niet eerder tegengekomen :P

• dutchgio
Lijkt me niet dat je 24 punten nodig hebt voor de titelwinst in divisie 8. :+

Stond echt al groot "titelwinst" in die balk met je prestaties, maar moest dus nog gewoon 2 wedstrijdrn doorspelen.
Blijft het wel mooi makkelijk in zo'n lage divisie. ;)

Verwijderd

[YouTube: https://youtu.be/63k5PDacYQU?t=677]
Het is steeds erger dat ik hem zelfs niet in een leeg doel krijg rond 11:22 :') De momenten 4:56, 7:22 en een twijfelgevalletje 12:22 konden er naar mijn mening prima in gaan maar ik heb echt last van EAids. Ik begin zelfs al slechter te worden omdat ik niks meer durf te doen omdat er zoveel fout gaat.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_UPWqZEyT70]
En hier nog wel een andere vage wedstrijd. Volgens mij scoort de tegenpartij altijd als je tegen de paal schiet wat je kunt zien tussen 13:55 en 14:14. Zoals je kan zien op de radar bleven er genoeg mensen achter maar toch lukte het me om nog te scoren in de 90e minuut.Daarnaast weer een standaard poging rond 6:20 waar ik niet eens meer om kan zuchten.

Ook valt het me op dat 433(4) echt overpowered is. Je zou verwachten dat wanneer je op het middenveld 1 CAM hebt en 2 CMs dat je dan minder verdedigende kracht hebt maar elke tegenstander met die formatie kwam er gewoon mee weg zonder extra ruimte weg te geven op de counter. Zelf binnenkort ook maar eens proberen als die prijzen weer wat dalen.

Ohja mocht je nog een penalty krijgen. Ga altijd voor ballen via de grond, ik heb denk ik de laatste 20 penalty's er in geschoten, soms raakt de keeper hem nog met zijn voeten aan wanneer hij duikt maar dan rolt hij er wel over heen. Ik zal nog wel even kijken of ik een paar voorbeelden heb, omdat ik Fifa zo zat ben ben ik maar gewoon op die manier penalty's gaan nemen om de tegenpartij maximaal te naaien :P

Voorbeeld: https://streamable.com/rk8b

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2015 19:10 ]

• Amaze86
  • Nu online
Welke van de 3 spitse is beter, rooney.costa of sturridge....of toch voor if kane gaan.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Doekje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:19
Voor wie zou ik gaan als rw Serie A: Candreva of Cuardado?

En waarom is die tweede zoveel duurder dan de eerste?
heel verschillende spitsen van elkaar. Hangt echt van je speelstijl af, snelheid (sturridge met finesse schot) of kracht (costa).

Zelf mijn bundesliga team beetje geupgrade. Naldo vervangen door de IF versie en na lang wikken en wegen heb ik hummels vervangen door boateng.
zo is die nu:
http://www.futbin.com/16/squad/126845

• The Jackel
Amaze86 schreef op maandag 21 december 2015 @ 05:53:
Welke van de 3 spitse is beter, rooney.costa of sturridge....of toch voor if kane gaan.
Remy is ook een zeer fijne spits. De ene keer speel ik met Remy en de andere keer met Costa. Tijdens de wedstrijd wissel ik ze nog wel eens als de wedstrijd om een ander type spits vraagt.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-11 14:24
Doekje schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:12:
Voor wie zou ik gaan als rw Serie A: Candreva of Cuardado?

En waarom is die tweede zoveel duurder dan de eerste?
Vond zelf Candreva fijner spelen. Maar het hangt ook af met welke spits je speelt. Candreva heeft een betere voorzet in huis en Cuadrado heeft de pace en 5* skills. Dat is ook de reden dat hij duurder is.

Verwijderd

The Jackel schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:33:
[...]

Remy is ook een zeer fijne spits. De ene keer speel ik met Remy en de andere keer met Costa. Tijdens de wedstrijd wissel ik ze nog wel eens als de wedstrijd om een ander type spits vraagt.
Remy is volgens mij ook een goede spits. Snel en kan goed de bal in het net pompen. Rooney heb ik nooit zo'n probleem mee.

• The Jackel
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:27:
[...]

Remy is volgens mij ook een goede spits. Snel en kan goed de bal in het net pompen. Rooney heb ik nooit zo'n probleem mee.
Ik gebruik Rooney als CAM. Voor deze positie is hij ook zeer fijn!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-11 17:35
Kort vraagje, ik heb fifa 16 op de ps4 daar heb ik een fut team. Geen bijzonder team maar wel wat spelertjes. Nu ga ik overstappen naar de xbox one fifa 16.
Ik kan dat team en de coins zeker niet op een manier overzetten naar de xbox one?
Ik heb inmiddels genoeg muntjes om een Lewa IF te halen, maar vraag me af of het niet verstandiger is om met shoppen te wachten tot de TOTY crash.

• dutchgio
KookSpook schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:42:
Kort vraagje, ik heb fifa 16 op de ps4 daar heb ik een fut team. Geen bijzonder team maar wel wat spelertjes. Nu ga ik overstappen naar de xbox one fifa 16.
Ik kan dat team en de coins zeker niet op een manier overzetten naar de xbox one?
Nee dat kan niet, je moet dan echt overnieuw beginnen.
Met de lage prijzen is dat wel een stuk makkelijker dan vanaf launch.

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:51:
Ik heb inmiddels genoeg muntjes om een Lewa IF te halen, maar vraag me af of het niet verstandiger is om met shoppen te wachten tot de TOTY crash.
Ik heb 440 over en wacht liever nog even tot de TOTY crash ook omdat ik in januari toch niet veel kan spelen ivm een toetsweek. Ik heb op dit moment Robben, IF Hernandez en (S)IF Lewa op het oog maar ik wacht liever tot de prijzen wat dalen dan dat ik nu al mijn coins moet uitgeven. Ik heb geen idee wat die kerst crash gaat doen maar misschien kun je nog wat spelers voor discard prijs halen en een week na kerst voor meer verkopen zoals dat ook kon met de afgelopen crashes ;)

• bart.claus
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-11 14:45
ik ontvang al een aantal wedstrijden geen coins meer na een wedstrijd, ook coins van verkochte spelers worden niet bijgeteld, zullen deze later nog bijgeteld worden, of ben ik die kwijt?

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-11 01:43
Ben waarschijnlijk Tweaker #100 die het vraagt, maar doe het lekker toch:

In welke week is het handig om weer een totaal nieuwe team te bouwen met mijn welverdiende coins?
1e week januari of iets eerder/later?

Alvast bedankt!!

Verwijderd

bart.claus schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 19:27:
ik ontvang al een aantal wedstrijden geen coins meer na een wedstrijd, ook coins van verkochte spelers worden niet bijgeteld, zullen deze later nog bijgeteld worden, of ben ik die kwijt?
Zag op reddit wel wat voorbij komen dat mensen na het verkopen van spelers geen coins kregen. Neem net als zij even contact op met de support van EA.

Hoe gaan jullie trouwens om met lag? Ik had gisteren een FUT wedstrijd waar het spel een aantal keren vast liep in de eerste helft en passing werkte soms ook niet omdat x en driehoekje niet uitgevoerd werd waardoor ik onnodig balverlies leidde. In de 2e helft was alles opeens normaal maar uiteindelijk verloren omdat ik me irriteerde aan de gehele 1e helft. Ik had het even terug gekeken en het spel is in de eerste helft 13 keer vastgelopen om het zo maar te omschrijven (van de 10e tot 45e minuut, daarvoor heb ik geen beelden). Kan EA zulke wedstrijden niet gewoon beëindigen aangezien het totaal nergens op slaat. Ik heb een 1gb/s glasvezel verbinding en kom regelmatig zulke wedstrijden tegen waarin de tegenstander er wel gewend aan lijkt aangezien hij gewoon de bal rond kant spelen.
SirWInsalot schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:12:

In welke week is het handig om weer een totaal nieuwe team te bouwen met mijn welverdiende coins?

Alvast bedankt!!
Februari gok ik aangezien dan die TOTY periode voorbij is.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2015 21:37 ]

Verwijderd

Ik had even een vraagje, verwachten jullie dat de prijzen binnenkort zullen gaan stijgen of zullen ze alleen maar verder dalen? Ik wil graag een ander team kopen, daar kan ik zeker ook het beste mee wachten tot na de kerst?

Verwijderd

bart.claus schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 19:27:
Ik had gister ongeveer hetzelfde. Heb twee wedstrijden gespeeld, stond bij beide wedstrijden 5-1 voor en vervolgens valt UT eruit. Ik krijg een nederlaag en een of andere mindering vanwege het verlaten van een wedstrijd.... Kan hier nog wat mee gedaan worden? Mede daardoor geen kampioen geworden in divisie
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 20:27:
[...]

Ik heb 440 over en wacht liever nog even tot de TOTY crash ook omdat ik in januari toch niet veel kan spelen ivm een toetsweek. Ik heb op dit moment Robben, IF Hernandez en (S)IF Lewa op het oog maar ik wacht liever tot de prijzen wat dalen dan dat ik nu al mijn coins moet uitgeven. Ik heb geen idee wat die kerst crash gaat doen maar misschien kun je nog wat spelers voor discard prijs halen en een week na kerst voor meer verkopen zoals dat ook kon met de afgelopen crashes ;)
Heb toch een IF Naldo gehaald, met IF Kruse / Kagawa.
Naldo blijft sowieso, IF Kruse gebruik voornamelijk als wissel voor Muller en Kagawa is inmiddels weer verkocht (snel, maar te weinig fysiek).

Vanaf nu weer muntjes sparen :+

• taker1987
  • Laatst online: 10-11 13:28
FUCK EA ... sta ik 4-0 voor , klapt de server er uit ... dit is al de zoveelste keer dat ik op deze manier verlies en coins misloop ..

psn: taker-mart

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
Heb net een mooie stift-goal gemaakt met chamberlain en server eruit. Shit

• taker1987
  • Laatst online: 10-11 13:28
ik ben dus niet de enige met server problemen :D fuck EA !

psn: taker-mart

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:30:
[...]

Heb toch een IF Naldo gehaald, met IF Kruse / Kagawa.
Naldo blijft sowieso, IF Kruse gebruik voornamelijk als wissel voor Muller en Kagawa is inmiddels weer verkocht (snel, maar te weinig fysiek).

Vanaf nu weer muntjes sparen :+
Kagawa is vooral goed/gevaarlijk als je hem de ruimte geeft, net als in het echt. (S)IF Kruse is wel een goede aankoop en zijn long shots na een corner zijn wel prachtig om te zien. IF Naldo heb ik ook aan gedacht om hem in plaats van Boateng te gebruiken alleen stelt Boateng me eigenlijk nooit teleur :p

• MyUtd4Life
SirWInsalot schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:12:

Alvast bedankt!!
In mijn ogen niet in februari zoals eerder genoemd, maar juist in de eerste dagen van het TOTY. Traditioneel gezien zijn de momenten dat gamers nog massaal willen verkopen (om aan coins te komen voor packs tijdens laatste dagen van TOTY) de beste momenten om een team te kopen. Uiteraard zijn jij en ik niet de enige die dat willen, dus met 100% zekerheid is niet te zeggen wanneer de prijzen op het allerlaagste niveau zijn. Maar na het TOTY zullen de prijzen per dag weer stijgen, dus februari is mijn ogen sowieso te laat.

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:17:
[...]

Kagawa is vooral goed/gevaarlijk als je hem de ruimte geeft, net als in het echt. (S)IF Kruse is wel een goede aankoop en zijn long shots na een corner zijn wel prachtig om te zien. IF Naldo heb ik ook aan gedacht om hem in plaats van Boateng te gebruiken alleen stelt Boateng me eigenlijk nooit teleur :p
Boatank idd!, al ik heb ik soms momenten dat het voor mijn gevoel niet uitmaakt, want volgens EA is het tegendoelpunttijd...

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:17:
[...]

Ik heb IF Naldo en (normale) Boateng naast elkaar. Werkt ook prima. Twijfelde tussen IF Hummels en Boateng, toch Boateng geworden en geen spijt gehad. (had normale Hummels).

Bean77 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:54:
[...]

Ik heb IF Naldo en (normale) Boateng naast elkaar. Werkt ook prima. Twijfelde tussen IF Hummels en Boateng, toch Boateng geworden en geen spijt gehad. (had normale Hummels).
Ik heb exact hetzelfde, Hummels heb ik als stand-in als Boatank of Naldo niet beschikbaar zijn.
Aangezien pace niet belangrijk is, kies ik toch voor Boatank.

Naldo kan je overigens linken met Gustavo / Danilo afhankelijk van je systeem, hierbij is het dan wel weer jammer dat Gustavo stijf links is :/

• KookSpook
dutchgio schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:55:
[...]

Nee dat kan niet, je moet dan echt overnieuw beginnen.
Met de lage prijzen is dat wel een stuk makkelijker dan vanaf launch.
Balen, dan gaan we maar opnieuw beginnen.

Voor iemand die nog redelijk nieuw is in fut en nu dus een team start. Zijn er nog bepaalde opstellingen die in de laatste patch beter zijn? Welke opstelling zouden jullie nu kiezen ?

Ik dacht zelf aan een serie A team, aangezien die volgens mij wat goedkoper zijn. Waarbij ik later, wanneer ik meer coins heb, een combi kan maken tussen serie A en PSG.

Iemand tips?

• dutchgio
Spelers zijn nu sowieso goedkoop.
BPL is het makkelijkst. Dan kun je goedkoop een team opbouwen doordat je veel keus hebt van goede spelers en die 1 voor 1 kunt vervangen voor een betere.

In Italië heb je vrij snel een goed, gebalanceerd team. Maar verder vind ik de mogelijkheden qua spelers zelf wat beperkt.

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:45:
[...]

Boatank idd!, al ik heb ik soms momenten dat het voor mijn gevoel niet uitmaakt, want volgens EA is het tegendoelpunttijd...
Zoveel verschil zal er niet zijn inderdaad. Je kan met Naldo alleen wel een link krijgen naar bijvoorbeeld een link krijgen naar laten we zeggen een Marcelo mocht je voor een hybride gaan.
dutchgio schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:35:
Spelers zijn nu sowieso goedkoop.
BPL is het makkelijkst. Dan kun je goedkoop een team opbouwen doordat je veel keus hebt van goede spelers en die 1 voor 1 kunt vervangen voor een betere.

In Italië heb je vrij snel een goed, gebalanceerd team. Maar verder vind ik de mogelijkheden qua spelers zelf wat beperkt.
Serie A heeft echt veel goede spelers hoor, ik had wel even een voorbeeldje in elkaar geknutseld wat nog geen 25k kost (wat je dus op een nieuw account wel makkelijk hebt na al die * 1000 extra coins die volgens mij gewoon weer gaan werken als je van console switcht:
http://www.futbin.com/16/squad/144592

Serie A teams zijn mijn "kryptonite" dus ik heb me wel een beetje verdiept in wat ze kunnen :p

• KookSpook
Kijk dat ziet er goed uit. 17k team is wel haalbaar.
Ik zag je enige tijd geleden hier ook een 4-2-3-1 opstelling van posten. Ik heb nog weinig gevoel wat een lekkere opstelling is. Maar welke opstelling heeft momenteel de voorkeur?

Verwijderd

KookSpook schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:31:
Ik zag je enige tijd geleden hier ook een 4-2-3-1 opstelling van posten. Ik heb nog weinig gevoel wat een lekkere opstelling is. Maar welke opstelling heeft momenteel de voorkeur?
Zelf speel ik veel met een traditionele 4-4-2 met snelle RM en LM.. Op dit moment een BPL team met Shaqiri / Willian / Mirallas / Nasri

Het is maar net wat jou persoonlijk ligt.
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:00:
[...]

Zoveel verschil zal er niet zijn inderdaad. Je kan met Naldo alleen wel een link krijgen naar bijvoorbeeld een link krijgen naar laten we zeggen een Marcelo mocht je voor een hybride gaan.

[...]

http://www.futbin.com/16/squad/144592

Serie A teams zijn mijn "kryptonite" dus ik heb me wel een beetje verdiept in wat ze kunnen :p
Mandzukic is wel een heerlijke kopper, maar geen flanken, werkt dat? Of (mis)bruik je zijn fysiek?
KookSpook schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:31:
zeker als je nieuw bent is spelen met een cvm/cdm wel lekker. Een extra slot achterin. 4-2-3-1 of de (2) variant met 2 defensieve middenvelders is wel aan te raden om mee te beginnen. Je merkt dan vanzelf of 1 of 2 cdm's voldoende zijn. Kan je met 1 af, dan kan je doorschakelen naar bijv. 4-1-2-12 of de (2) variant.

[ Voor 29% gewijzigd door Bean77 op 23-12-2015 13:58 ]

Pagina: 1 ... 33 ... 102 Laatste