Verwijderd
Ik speel zelf met 433-2 of een andere 433 opstellen aangezien vleugelspelers vaak wel mijn spel maken (Reus en Costa/ Mkhitaryan). Ik wil nog wel meer met 4-1-2-1-2 (2) gaan spelen met voorin Aubameyang en Lewa en daarachter SIF Kruse of IF Hernandez en mocht een wedstrijd dan niet goed gaan gewoon Reus er in gooien sinds chemistry toch niks boeit naar mijn mening gedurende de wedstrijd (Sowieso niet als ik sommige teams zie).KookSpook schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:31:
Kijk dat ziet er goed uit. 17k team is wel haalbaar.
Ik zag je enige tijd geleden hier ook een 4-2-3-1 opstelling van posten. Ik heb nog weinig gevoel wat een lekkere opstelling is. Maar welke opstelling heeft momenteel de voorkeur?
2 CDMs is volgens mij wel beter als je niet goed bent in verdedigen. Ik merk vaak dat mijn CDM of het nou Lahm, Gustavo of Vidal is dat ze altijd mee naar voren gaan als je ook maar 1 keer de bal naar ze hebt gespeeld.Bean77 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:56:
[...]
Mandzukic is wel een heerlijke kopper, maar geen flanken, werkt dat? Of (mis)bruik je zijn fysiek?
[...]
zeker als je nieuw bent is spelen met een cvm/cdm wel lekker. Een extra slot achterin. 4-2-3-1 of de (2) variant met 2 defensieve middenvelders is wel aan te raden om mee te beginnen. Je merkt dan vanzelf of 1 of 2 cdm's voldoende zijn. Kan je met 1 af, dan kan je doorschakelen naar bijv. 4-1-2-12 of de (2) variant.
Mandzukic was een goedkoop alternatief. 1 van de betere die je kunt halen uit de Serie A is Dyabala naar mijn mening maar die kost 10 keer zoveel volgens mij. Tijdens de afgelopen crash had ik hem wel gehaald voor 7800 en later kunnen verkopen voor 9500.
Achterin Zuniga JEsus Bonucci en Florenzi
Keeper Diego Lopez en gaan met die banaan.
Kan zijn dan Dybala in het begin wat te duur is en Tevez ook, die pas je dan eerst aan naar Morata en Balotelli.
Omdat mijn Serie A team defensief veel sterker aanvoelde dan mijn huidige BL team, zat ik juist aan onderstaande mogelijkheid te denken als tweede team:wildcardxl schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:56:
Als je een goed goedkoop team wilt bouwen stel ik voor een serie a 4-4-2 opstelling te doen met als aanvaller Dybala en Tevez en dan als aanvallende middenvelder Pereyra. Omdat het argentijnen zijn heeft Tevez genoeg Chem. CM's Lulic en marchisio en als CDM Kondogbia (naingolan als je de munten hebt)
Achterin Zuniga JEsus Bonucci en Florenzi
Keeper Diego Lopez en gaan met die banaan.
Kan zijn dan Dybala in het begin wat te duur is en Tevez ook, die pas je dan eerst aan naar Morata en Balotelli.
http://www.futhead.com/16/squads/3855604/
Dit team heeft ook nog veel upgrade mogelijkheden dmv IFs (Chiellini, Higuain, Maicon, Pjanic, Handanovic). Tevez is gewoon top, en Higuain is een prima afmaker en daarnaast kun je altijd nog Dybala inzetten als het Higuain een wetstrijdje onzichtbaar is
Als je minder muntjes te besteden hebt, kun je een normale Biglia nemen en Chiellini/Dybala eerst overslaan (is de helft van het totaal).
Als je meer muntjes hebt, dan is evt een PSG hybrid mogelijk ? (Pastorie / Di Maria).
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Speelt lekker alleen ik merk dat mijn LM en RM totaal niet diep gaan. Ze blijven op de middellijn hangen. Is dat nog ergens aan te passen?
Verwijderd
Misschien kun je dat aanpassen bij speler instructies, driehoekje op de PS4. Ik had er zelf ook last van met zulke formaties dat ze weinig tot niet betrokken werden bij het spel.KookSpook schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:01:
Gisteravond een 4-2-3-1 (2) team gemaakt met serie A voetballers.
Speelt lekker alleen ik merk dat mijn LM en RM totaal niet diep gaan. Ze blijven op de middellijn hangen. Is dat nog ergens aan te passen?
Ik had net een potje gewonnen maar niet snel genoeg op advance gedrukt omdat ik even weg liep. Toen ik na een minuut terug kwam was ik van de EA servers afgegooid, is hier wat tegen te doen of moet je gewoon zo snel mogelijk op advance drukken zodat je je 3 punten in ontvangst kunt nemen? Ik heb wel een stabiele internet verbinding dus het lijkt me niet dat dat het is, in was wel online en zag dat vrienden online waren maar kon niet reconnecten naar de EA server.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Alles van EA blijkbaar. Andere mensen kregen ook een disconnect na het spelen van een wedstrijd. Je gaat je afvragen wat de onderhoud van EA in houdt als vlak er na de servers alsnog op de bek gaan.Bossie schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:26:
App momenteel down?
Verwijderd
Die kansloze kinderen van Lizard of Phantom dus. Lui hebben ook werkelijk niks beters te doen dan andermans vrije dagen verpesten. De rest van de week raak ik toch geen PS4 meer aan maar vorig jaar was het ook al zo'n drama met die lui die ook nog eens gingen dreigen met bommeldingendutchgio schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:00:
Kan EA zelf waarschijnlijk niet heel veel aan doen, er is schijnbaar een DDoS gaande waardoor de problemen veroorzaakt worden.
Kansloos idd als dat de oorzaakVerwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:06:
[...]
Die kansloze kinderen van Lizard of Phantom dus. Lui hebben ook werkelijk niks beters te doen dan andermans vrije dagen verpesten. De rest van de week raak ik toch geen PS4 meer aan maar vorig jaar was het ook al zo'n drama met die lui die ook nog eens gingen dreigen met bommeldingen
Had liever lichtsteiner dan Maicon, die liep ondanks instellingen bij mij constant uit positie. Zeker tegen snelle vleugelspelers.Bossie schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:16:
[...]
Omdat mijn Serie A team defensief veel sterker aanvoelde dan mijn huidige BL team, zat ik juist aan onderstaande mogelijkheid te denken als tweede team:
Dit team heeft ook nog veel upgrade mogelijkheden dmv IFs (Chiellini, Higuain, Maicon, Pjanic, Handanovic). Tevez is gewoon top, en Higuain is een prima afmaker en daarnaast kun je altijd nog Dybala inzetten als het Higuain een wetstrijdje onzichtbaar is
Als je minder muntjes te besteden hebt, kun je een normale Biglia nemen en Chiellini/Dybala eerst overslaan (is de helft van het totaal).
Als je meer muntjes hebt, dan is evt een PSG hybrid mogelijk ? (Pastorie / Di Maria).
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik had in mijn vorig serie-a team lichtseinen vervangen door maicon, vreemd genoeg ging het met lichtseinen in de passing erg vaak mis.Bean77 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:36:
[...]
Had liever lichtsteiner dan Maicon, die liep ondanks instellingen bij mij constant uit positie. Zeker tegen snelle vleugelspelers.
FIFA Benelux Administrator
Uiteindelijk toch het Serie A team weer gekocht, met lichtsteiner EN Maicon
Eerste online potje meteen gewonnen, tweede verloren en vervolgens een aantal losses met tegendoelpunten in de gebruikelijke 5m bins (eerste 5m/laatste 5m van een helft, gebeurt echt bizar vaak).
[ Voor 69% gewijzigd door Bossie op 25-12-2015 10:16 ]
Nee, per dag krijg je iets. Je moet de pakketjes namelijk wel binnen 24 uur claimen, anders verdwijnen ze. Ik had gisteren ingelogd via Companion App en kreeg 2 pakjes gisteren en vandaag 1 full rare pack.Bossie schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 10:13:
Twee maal niets, krijg je deze tijdens de hele futmass periode?
Ik snap emchengbondkwok schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 10:17:
[...]
Nee, per dag krijg je iets. Je moet de pakketjes namelijk wel binnen 24 uur claimen, anders verdwijnen ze. Ik had gisteren ingelogd via Companion App en kreeg 2 pakjes gisteren en vandaag 1 full rare pack.
Bossie schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 12:17:
[...]
Ik snap em, met tweemaal niets doelde ik op de inhoud van de pakketjes
Vorig jaar kreeg ik de 'flops' van Manchester United in die kerstpakjes, maar doordat je zo toch kans hebt op goede spelers die je anders nooit zou kunnen krijgen kan dat best helpen.
Toen had ik Di Maria als CAM en Falcao die 1 op 1 liep in ruim 80 wedstrijden in de spits.
Nu heb ik als beste speler Motta gekregen waar ik weinig mee kan met een premier league team.
Heb bij opties geselecteerd achter de linies gaan maar dat helpt ook niet....iemand tips.
Heb het al gevonden
[ Voor 5% gewijzigd door Amaze86 op 25-12-2015 14:32 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Het is weer tijd om mijn sarcasmedetectiemeter te kalibrerenBossie schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 12:17:
[...]
Ik snap em, met tweemaal niets doelde ik op de inhoud van de pakketjes
Maar goed, ik heb helaas ook niet veel soeps gekregen. Boel contracten, zodat ik weer even vooruit kan.
Verwijderd
Diego Lopez, Parolo en Bony (en nog wat andere uiteraard) voor mij. Ook niet al te best.chengbondkwok schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 15:48:
[...]
Het is weer tijd om mijn sarcasmedetectiemeter te kalibreren
Maar goed, ik heb helaas ook niet veel soeps gekregen. Boel contracten, zodat ik weer even vooruit kan.
Edit:
Blijkbaar heb ik gewoon een DNF opgelopen nadat ik niet snel genoeg op advance had gedrukt. Op de (Football club) website van EA staat wel een 2-1 winst maar bij het huidige seizoen staat gewoon 0-3 verlies (DNF). Kun je hier ook over mierenneuken bij support mocht ik geen promotion krijgen?
Edit 2:
https://imgur.com/a/qudIn
De 2-1 ontbreekt en de 3-0 winst is opeens een 0-3 verlies. Gaat lekker zo om te promoveren naar divisie 4
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2015 23:08 ]
Wat was het nou?Amaze86 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 13:15:
Zit met het volgende,heel vaak gaan mijn serie a spelers lv en rv niet diep (gervinho en lturbe) terwijl mijn bpl spelers bolasie en walcott wel diep gaan uit zichzelf.
Heb bij opties geselecteerd achter de linies gaan maar dat helpt ook niet....iemand tips.
Heb het al gevonden
Gaan jullie ook verkopen of blijven jullie alles houden?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Ik weet nog niet wat ik doe. Ik kan offline prima met mijn team spelen maar tijdens online seizoenen is mijn passing echt drama, ik ga van 90% passing naar iets van 70% maar het voelt als 50%. Ik heb op zich een prima team maar het spel is gewoon drama (zeker na 6 punten niet te krijgen door EA server onzin). Als ik IF Alaba verkoop zit ik rond de 700k, SIF Aubameyang zal sowieso wel een upgrade krijgen dus die bewaar ik nog even.Bean77 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 22:04:
besloten om mijn topteams te gaan verkopen tegen nu nog redelijke prijzen. Wel nog een relatief goedkoop fun team overgehouden om te blijven spelen. Ben benieuwd hoe ver alles gaat droppen.
Ik zit nog wel overwegen om over te stappen naar een BPL team en dan misschien weer terug te gaan naar divisie 10, soort van road to glory met een compleet nieuw team zonder sterren. Ik erger me steeds meer aan de mensen die ik tegen kom die helemaal niks skippen en ik alleen maar ongelukkige goals tegen krijg als het al geen laffe afstandsschoten zijn.
Misschien, hoewel mijn beide teams leuk zijn on mee te spelen.Bean77 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 22:04:
besloten om mijn topteams te gaan verkopen tegen nu nog redelijke prijzen. Wel nog een relatief goedkoop fun team overgehouden om te blijven spelen. Ben benieuwd hoe ver alles gaat droppen.
Ik heb nog nooit met Zlatan gespeeld, dus zou een optie kunnen zijn na de crash
zlatan en tevez naast elkaar zou fantastisch zijnBossie schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 22:50:
[...]
Misschien, hoewel mijn beide teams leuk zijn on mee te spelen.
Ik heb nog nooit met Zlatan gespeeld, dus zou een optie kunnen zijn na de crash
Ik heb net al wat verkocht en heb nog wat op de transferlijst staan. Ik verwacht 2,3mln aan te tikken. Dat maar even laten staan en kijken wat we kunnen halen als het gaat crashen.
Ik ben aan een gelijkaardig team bezig. Ik zou in jouw team Pjanic vervangen door Mertens.Bossie schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:16:
[...]
Omdat mijn Serie A team defensief veel sterker aanvoelde dan mijn huidige BL team, zat ik juist aan onderstaande mogelijkheid te denken als tweede team:
Die gaan we testen, iemand die overigens met Hamsik speelt?Drossie schreef op zondag 27 december 2015 @ 09:53:
[...]
Ik ben aan een gelijkaardig team bezig. Ik zou in jouw team Pjanic vervangen door Mertens.
Ik zat zelf te denken om mijn BL teams eens om te gooien naar 5212 en eens flauw defensief/countervoetbal te gaan spelen ipv zelf steeds in dat mes te lopen
Heb maar een goedkoop bpl team en redelijke serie a team zonder if spelers.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Iemand enig idee wat ik kan proberen? Chrome is up to date, windows updates gechecked en silverlight is geïnstalleerd, maar de Web app gebeurd niks?
Verwijderd
Of diegene zit gewoon in een periode dat alles tegen zitAmaze86 schreef op zondag 27 december 2015 @ 12:58:
Toch raar dat sommige slecht spelen met neymar-benzema-bale en daar achter barca-real spelers.Zonde van je geld als je er weinig van bakt.Net gewonnen met 5-1, bezig met een opmars nadat ik terug was van divisie 3 naar 6 en nu weer in 4.
Heb maar een goedkoop bpl team en redelijke serie a team zonder if spelers.
Om een voorbeeld te geven, offline seizoenen gaat prima. Passing is (offline) rond de +85% en ik kan prima scoren. Online gaan bijna al mijn ballen tegen de paal / lat als het uberhaupt al op het goal gaat. SIF Aubameyang heeft in 178 wedstrijden 148 keer gescoord voor mij dus hij kan het wel. Ik zit nu bijna op 44 seizoenen en ik voel mij elke wedstrijd slechter worden vanwege de passing en het afmaken.
cache leegmaken ?Sleehond schreef op zondag 27 december 2015 @ 14:46:
Ik probeer de FUT Web app, maar ik krijg een leeg scherm te zien, er gebeurd niks.
Iemand enig idee wat ik kan proberen? Chrome is up to date, windows updates gechecked en silverlight is geïnstalleerd, maar de Web app gebeurd niks?
hoi
Adblocker uitzetten kan hier ook bij helpen. Dat is ook de fix als je "Loading"-scherm krijgt.Sleehond schreef op zondag 27 december 2015 @ 14:46:
Ik probeer de FUT Web app, maar ik krijg een leeg scherm te zien, er gebeurd niks.
Misschien dat ik dit team binnenkort nog haal.
http://www.futbin.com/16/squad/152730
[ Voor 71% gewijzigd door Sleehond op 27-12-2015 17:06 ]
Nu 6x achter elkaar verloren in divisie 8 en 23 doelpunten tegen. Terwijl ik meestal tussen divisie 2 en 3 bungel.
Erg, erg irritant. Want hoe meer geld ik uitgeef aan een team, hoe meer ik verlies.
Verwijderd
Ik zit op dit moment in divisie 6 en alleen als ik me als een over agressief persoon opstel tijdens het spelen kan ik een wedstrijd winnen. Ook alleen dan is mijn passing om over naar huis te schrijven.Jack_Mojo schreef op zondag 27 december 2015 @ 17:32:
Het vreemde is dat ik met een slecht team (Eredivisie) wedstrijden makkelijker win dan met een goed team (BPL incl Aguero). Met mijn BPL team kwam ik vaak tegen non rare teams maar werd ik helemaal scheel getikt, in divisie 8(!).
Nu 6x achter elkaar verloren in divisie 8 en 23 doelpunten tegen. Terwijl ik meestal tussen divisie 2 en 3 bungel.
Erg, erg irritant. Want hoe meer geld ik uitgeef aan een team, hoe meer ik verlies.
Vraagje: Hoe kun je trouwens bij de aftrap de spits naar voren sturen, is dit counter-attack? Ik heb nu al een paar mensen gezien die dit gebruiken en dan een hoge bal naar de spits trappen.
Ik ben inmiddels gezakt naar divisie 5 en daar blijf ik nog wel in hangen.Probeer wel wat youtube filmpjes en soms wat twitch kijken om te zien waar ik mijn spel kan verbeteren. Dat helpt ook wel iets. Rustig blijven is eigenlijk het toverwoord.Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 23:18:
[...]
Ik zit op dit moment in divisie 6 en alleen als ik me als een over agressief persoon opstel tijdens het spelen kan ik een wedstrijd winnen. Ook alleen dan is mijn passing om over naar huis te schrijven.
Vraagje: Hoe kun je trouwens bij de aftrap de spits naar voren sturen, is dit counter-attack? Ik heb nu al een paar mensen gezien die dit gebruiken en dan een hoge bal naar de spits trappen.
Net bezig geweest om te kijken naar een team na de crash. Zo'n team zou erg mooi zijn
http://www.futbin.com/16/squad/153563
Verwijderd
Ik kan morgen de wedstrijd wel uploaden. Had hem wel opgenomen aangezien Calhanoglu wel een mooie corner bal er in pompte: https://streamable.com/9itl (zo kun je heel makkelijk corners er in knallen trouwens). Hier is de wedstrijd wel (ik was lichtelijk geïrriteerd toen ik deze pot speeldeBean77 schreef op maandag 28 december 2015 @ 00:00:
[...]
Ik ben inmiddels gezakt naar divisie 5 en daar blijf ik nog wel in hangen.Probeer wel wat youtube filmpjes en soms wat twitch kijken om te zien waar ik mijn spel kan verbeteren. Dat helpt ook wel iets. Rustig blijven is eigenlijk het toverwoord.
Net bezig geweest om te kijken naar een team na de crash. Zo'n team zou erg mooi zijnNu al haalbaar, maar als dit veel goedkoper wordt is het pas echt interessant
http://www.futbin.com/16/squad/153563
Ik speelde eerst in divisie 3 maar je komt echt zoveel onzin tegen dat het bijna grappig is, zo liep mijn Alaba vandaag een keer buiten het veld warm te lopen in plaats van zijn taken als verdediger uit te voeren. Misschien ga ik ook wel over naar normale seizoenen aangezien ze FUT wel een beetje verpest hebben voor mij als niet over de top skiller.
Edit:
YouTube: Match 2
Ik kom trouwens steeds vaker lui tegen die alleen maar richting het goal kunnen rennen en niks anders (+ lange ballen dan). 2e goal van mij was misschien een beetje slecht omdat die keeper uit kwam maar ik heb echt een hekel om tegen zulke lui te spelen omdat ze alleen maar de bal vooruit spelen en lange ballen naar voren doen. Ik moet toegeven dat ik in deze pot ook gewoon hoge ballen heb gebruikt maar ik vind het niet echt fijn spelen.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2015 11:41 ]
Ik heb alleen je YouTube match 2 gezien maar daarin valt mij op dat je veel simpeler kan en moet gaan voetballen. Vaak de moeilijke weg kiezen terwijl er gewoon 2 spelers vrij staan. De lange bal terwijl een tikkie breed en een steekpass veel effectiever is. In de eerste 3 minuten al 2 foute keuzes. Ik denk dat je dan nog veel beter kan gaan presteren, en je je tegenstander ook niet zo in de kaart speelt.Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 00:06:
[...]
Ik kan morgen de wedstrijd wel uploaden. Had hem wel opgenomen aangezien Calhanoglu wel een mooie corner bal er in pompte: https://streamable.com/9itl (zo kun je heel makkelijk corners er in knallen trouwens). Hier is de wedstrijd wel (ik was lichtelijk geïrriteerd toen ik deze pot speelde): YouTube: Match 3
Ik speelde eerst in divisie 3 maar je komt echt zoveel onzin tegen dat het bijna grappig is, zo liep mijn Alaba vandaag een keer buiten het veld warm te lopen in plaats van zijn taken als verdediger uit te voeren. Misschien ga ik ook wel over naar normale seizoenen aangezien ze FUT wel een beetje verpest hebben voor mij als niet over de top skiller.
Edit:
YouTube: Match 2
Ik kom trouwens steeds vaker lui tegen die alleen maar richting het goal kunnen rennen en niks anders (+ lange ballen dan). 2e goal van mij was misschien een beetje slecht omdat die keeper uit kwam maar ik heb echt een hekel om tegen zulke lui te spelen omdat ze alleen maar de bal vooruit spelen en lange ballen naar voren doen. Ik moet toegeven dat ik in deze pot ook gewoon hoge ballen heb gebruikt maar ik vind het niet echt fijn spelen.
Verwijderd
Ik zat eerst in divisie 3 dus ik kan ook wel veel beter maar merk dat zoveel korte ballen en vooral steekpasses naar de tegenstander gaan. Ik heb assisted passing aan staan en ik weet niet of dat er mee te maken heeft? Ik richt gewoon naar de speler waar hij naar toe moet maar toch gaat het vaak compleet mis met korte ballen.Thomas18GT schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:43:
[...]
Ik heb alleen je YouTube match 2 gezien maar daarin valt mij op dat je veel simpeler kan en moet gaan voetballen. Vaak de moeilijke weg kiezen terwijl er gewoon 2 spelers vrij staan. De lange bal terwijl een tikkie breed en een steekpass veel effectiever is. In de eerste 3 minuten al 2 foute keuzes. Ik denk dat je dan nog veel beter kan gaan presteren, en je je tegenstander ook niet zo in de kaart speelt.
Ik heb ook vaak dat spelers niet vrij gaan staan trouwens. Kun je dit met instructies fixen of?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2015 13:53 ]
Wat is je team nu dan?Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:46:
[...]
Ik zat eerst in divisie 3 dus ik kan ook wel veel beter maar merk dat zoveel korte ballen en vooral steekpasses naar de tegenstander gaan. Ik heb assisted passing aan staan en ik weet niet of dat er mee te maken heeft? Ik richt gewoon naar de speler waar hij naar toe moet maar toch gaat het vaak compleet mis met korte ballen.
Ik heb ook vaak dat spelers niet vrij gaan staan trouwens. Kun je dit met instructies fixen of?
Verwijderd
Ik speel op dit moment 443(4). Maar ik weet sowieso al wat mijn probleem is, ik voel me soms echt de kerstman met hoeveel domme ballen ik naar de tegenstander speel op cruciale momenten
https://www.easports.com/...Id=iHdtli5NnL7bP:FFA16PS4
Ik heb niet verder niet veel wisselspelers aangezien ik mijn muntjes bewaar voor de TOTY crash (790k). Ik heb nu nog genoeg voor verbetering. Zouden spelers met een hogere passing mij misschien kunnen helpen?
Probeer eens een paar potjes te spelen met Thiago ipv Muller als CAM. Muller is dodelijk voor de goal, maar als CAM speelt Thiago beter in de combinatie/dribbels.Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 18:46:
[...]
Ik speel op dit moment 443(4). Maar ik weet sowieso al wat mijn probleem is, ik voel me soms echt de kerstman met hoeveel domme ballen ik naar de tegenstander speel op cruciale momenten
https://www.easports.com/...Id=iHdtli5NnL7bP:FFA16PS4
Ik heb niet verder niet veel wisselspelers aangezien ik mijn muntjes bewaar voor de TOTY crash (790k). Ik heb nu nog genoeg voor verbetering. Zouden spelers met een hogere passing mij misschien kunnen helpen?
Verwijderd
Heb hem er net 1 potje in staan in plaats van Calhanoglu. Thiago is inderdaad een erg goede CAM daar was ik al achter. Ik hoopte ook dat ik Muller vaker voor zou zien wanneer ik een voorzet gaf vanaf de flank maar dat viel even tegenBossie schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:04:
[...]
Probeer eens een paar potjes te spelen met Thiago ipv Muller als CAM. Muller is dodelijk voor de goal, maar als CAM speelt Thiago beter in de combinatie/dribbels.
Ik zeg niets, ik speel immers met Muller / Kruse als CAMsVerwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:09:
[...]
Heb hem er net 1 potje in staan in plaats van Calhanoglu. Thiago is inderdaad een erg goede CAM daar was ik al achter. Ik hoopte ook dat ik Muller vaker voor zou zien wanneer ik een voorzet gaf vanaf de flank maar dat viel even tegen
Echter wissel ik wel regelmatig met Gotze/Thiago als het met deze twee niet lukt
Verwijderd
Hoe is Gotze dan? Is hij beter dan Thiago/Muller/Kruse? Of wat maakt hem speciaal is misschien een betere vraag ? Ik zie hem soms wel voorbij komen maar ik zie hem nooit echt speciale dingen doen.Bossie schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:21:
[...]
Ik zeg niets, ik speel immers met Muller / Kruse als CAMs![]()
Echter wissel ik wel regelmatig met Gotze/Thiago als het met deze twee niet lukt
Ik kwam trouwens vandaag dit team tegen: http://www.futbin.com/16/squad/155260 (totale waarde: 446,700). Ik zag op zijn account dat hij pas sinds 2015 speelt en vraag me echt af hoeveel geld hij wel niet moet hebben verbrast aan fifa coins
Verwijderd
Ik heb hem getest in een 433(3) met hem als centrale middenvelder. Werkte prima kwam alleen niet al te leuke tegenstanders tegen.Bossie schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:54:
Vergelijkbaar met Thiago
Kan iemand mij vertellen of een handicap bestaat trouwens? Op reddit wordt je afgeschoten als je er naar vraagt maar hier zitten volgens mij de toch wat normalere mensen. Ik moest net tegen een volledig MLS team met een ontzettend lage rating en mijn team speelde echt dramatisch. Uiteindelijk werd het 5-1 met alleen maar van die goals uit onmogelijke hoeken. Ook kreeg ik 2 tegengoals wat mij alleen maar overkomt tegen teams met een slechte rating.
Ben op zoek naar een goede cm en lv aanvaller voor mijn BPL team. Zat te denken aan cazorla en bolasie...hoeft niet te duur te zijn max 20k per speler.
hoi
Alleen Andersen kan erg weinig. Daarentegen vind ik El Ghazi met zijn 190cm erg fijn spelen voor een 76 rated speler.
Milik is de oude 88 rated Van Persie, alles vanaf 20 meter met zijn linker gaat er met een goede shot selection in. Koppend en positioneel ook erg sterk.
http://www.futbin.com/16/squad/155851
[ Voor 38% gewijzigd door Jack_Mojo op 29-12-2015 00:42 ]
Dit denk ik ook af en toe wel hoor. Op het moment heb ik een prima aanval met Sanchez, Aguero en Willian met daarachter wat mindere spelers, qua rating zodat ik toch rond de 81 uitkom. Dit lijkt beter te werken dan een team met Kompany en Otamendi achterin met een hogere rating.Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 21:37:
[...]
Ik heb hem getest in een 433(3) met hem als centrale middenvelder. Werkte prima kwam alleen niet al te leuke tegenstanders tegen.
Kan iemand mij vertellen of een handicap bestaat trouwens? Op reddit wordt je afgeschoten als je er naar vraagt maar hier zitten volgens mij de toch wat normalere mensen. Ik moest net tegen een volledig MLS team met een ontzettend lage rating en mijn team speelde echt dramatisch. Uiteindelijk werd het 5-1 met alleen maar van die goals uit onmogelijke hoeken. Ook kreeg ik 2 tegengoals wat mij alleen maar overkomt tegen teams met een slechte rating.
Als je passes niet aankomen zou ik zeker thiago en Gotze gebruiken, als het dan nog niet lukt ligt het echt aan jezelf
Dit is het team:
http://www.futhead.com/16/squads/6645817/
Op de lege plekken dus Müller en Sergio Ramos, had ze er even uitgehaald om te bekijken hoe duur het was. Team is erg goedkoop, voor de mensen met meer budget kan LW Reus. Het middenveld is erg compleet, met een spelmaker, box-to-box speler en een 'sloper'.
Belangrijk zijn de instructies in de 433(5), LW en rw moeten naar binnen komen en de spits moet aanspeelbaar zijn dus ook centraal blijven. Ik kan mensen adviseren instructions guides op te zoeken.
Verwijderd
Het ging gisteren wel iets beter aangezien ik wat rustiger begon met opbouwen, Het probleem is dat ik minder ook minder effectief ben en simpele ballen zonder al te veel power al ruim naast gaanThomas18GT schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 01:45:
[...]
Dit denk ik ook af en toe wel hoor. Op het moment heb ik een prima aanval met Sanchez, Aguero en Willian met daarachter wat mindere spelers, qua rating zodat ik toch rond de 81 uitkom. Dit lijkt beter te werken dan een team met Kompany en Otamendi achterin met een hogere rating.
Als je passes niet aankomen zou ik zeker thiago en Gotze gebruiken, als het dan nog niet lukt ligt het echt aan jezelf
De prijs van SIF Auba gaat ook nergens meer over
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2015 09:35 ]
Dat bewijst maar eens dat chemistry eigenlijk geen ... uitmaaktDaimen schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 08:08:
Ik had Müller en Sergio Ramos in een free pack, en toevallig konden die twee erg goed in een 4-3-3(5) Hybrid. Ben er achter gekomen dat die formatie mij erg ligt, en wat is Müller een beest voor de goal. Zit inmiddels in div1 op de ps4, waarbij ik wel wisselende prestaties behaal. Handhaving moet toch lukken.
Dit is het team:
http://www.futhead.com/16/squads/6645817/
Op de lege plekken dus Müller en Sergio Ramos, had ze er even uitgehaald om te bekijken hoe duur het was. Team is erg goedkoop, voor de mensen met meer budget kan LW Reus. Het middenveld is erg compleet, met een spelmaker, box-to-box speler en een 'sloper'.
Belangrijk zijn de instructies in de 433(5), LW en rw moeten naar binnen komen en de spits moet aanspeelbaar zijn dus ook centraal blijven. Ik kan mensen adviseren instructions guides op te zoeken.
ziet er wel grappig uit, alleen zit te kutten met de rating...ik vind het voor het mooie te hoog eigenlijk...
https://www.easports.com/...Id=i7jP9ssKnL7gO:FFA16PS4
Ga is kijken hoe dit speelt in verglijking met mn bpl team.
Geloof dat miranda als CB ook een goeie optie is.
[ Voor 15% gewijzigd door Wii4all op 29-12-2015 13:10 ]
Burp
Ik vind Lichtsteiner en Alex Sandro beter spelen op de backs.Wii4all schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 12:43:
met de huidige prijzen naast mijn bpl team een serie A team gemaakt dankzij wat 'leenspelers'
ziet er wel grappig uit, alleen zit te kutten met de rating...ik vind het voor het mooie te hoog eigenlijk...
https://www.easports.com/...Id=i7jP9ssKnL7gO:FFA16PS4
Ga is kijken hoe dit speelt in verglijking met mn bpl team.
Geloof dat miranda als CB ook een goeie optie is.
Als CM vind ik Marchisio, Pjanic, Guarin of Parolo beter dan De Rossi.
Als LW gebruik(te) ik Felipe Anderson. Op rechts eerst Berardi, nu Candreva.
op rechts vind ik cuadrado wel echt meesterlijk moet ik zeggen. Al heb ik met Candreva nog niet gespeeld.Drossie schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:24:
[...]
Ik vind Lichtsteiner en Alex Sandro beter spelen op de backs.
Nog niet geprobeerd. Maar als ik de prijzen vergelijk, blijf ik liever met Candreva spelen.Bean77 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:27:
[...]
op rechts vind ik cuadrado wel echt meesterlijk moet ik zeggen. Al heb ik met Candreva nog niet gespeeld.
Al speel ik momenteel zonder buitenspelers. Ik speel nu een 4-2-2-2 met Mertens en Pereyra als CAM. In de spits Higuain en Dybala, maar van zodra ik kan, koop ik Tevez. Dan moet ik wel met Biglia spelen om Tevez op volle chemistry te hebben.
Zeker wel, elke speler heeft 9 chemistry door de groene links. Rode links maken niet uit, zolang ze ook maar gecompenseerd worden met groene links.Bossie schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 12:34:
[...]
Dat bewijst maar eens dat chemistry eigenlijk geen ... uitmaakt.
je kan ook met higuain en tevez in de spits spelen en pereyra en dybala als cams, dan heb je volle chem.Drossie schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:32:
[...]
Nog niet geprobeerd. Maar als ik de prijzen vergelijk, blijf ik liever met Candreva spelen.
Al speel ik momenteel zonder buitenspelers. Ik speel nu een 4-2-2-2 met Mertens en Pereyra als CAM. In de spits Higuain en Dybala, maar van zodra ik kan, koop ik Tevez. Dan moet ik wel met Biglia spelen om Tevez op volle chemistry te hebben.
Is idd ook het proberen waard. Al vind ik de passing dan Dybala niet schitterend om als CAM te spelen.Bean77 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:37:
[...]
je kan ook met higuain en tevez in de spits spelen en pereyra en dybala als cams, dan heb je volle chem.
Bedankt voor je opmerkingen! Ik zal is kijken wat haalbaar is qua coins etcDrossie schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:24:
[...]
Ik vind Lichtsteiner en Alex Sandro beter spelen op de backs.
Burp
klopt, maar zijn dribbling is dat welDrossie schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:39:
[...]
Is idd ook het proberen waard. Al vind ik de passing dan Dybala niet schitterend om als CAM te spelen.
Maar als je met tevez wilt spelen, ontkom je er bijna niet aan. Weinig echte alternatieven.
Biglia op CDM is best ok.Bean77 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:43:
[...]
klopt, maar zijn dribbling is dat wel
Maar als je met tevez wilt spelen, ontkom je er bijna niet aan. Weinig echte alternatieven.
Verwijderd
Müller lijkt qua stats een beest maar zijn workrates zijn niet de workrates die je wilt hebben op die positie. Hij wil overal zijn en je CAM moet vooral voorin blijven als aanspeelpunt (althans dat is mijn mening).Bossie schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:04:
[...]
Probeer eens een paar potjes te spelen met Thiago ipv Muller als CAM. Muller is dodelijk voor de goal, maar als CAM speelt Thiago beter in de combinatie/dribbels.
Misschien heeft hij wel een pakje geopend en had hij wat packluck. 500K is niet heel veel hoor.Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:39:
[...]
Hoe is Gotze dan? Is hij beter dan Thiago/Muller/Kruse? Of wat maakt hem speciaal is misschien een betere vraag ? Ik zie hem soms wel voorbij komen maar ik zie hem nooit echt speciale dingen doen.
Ik kwam trouwens vandaag dit team tegen: http://www.futbin.com/16/squad/155260 (totale waarde: 446,700). Ik zag op zijn account dat hij pas sinds 2015 speelt en vraag me echt af hoeveel geld hij wel niet moet hebben verbrast aan fifa coinsHij heeft maar 29 wedstrijden gespeeld dus coin boosters lijkt me ook vrij sterk.
Zelfde als met Müller. Een winger met H/H workrates is niet wat je wilt hebben.Bean77 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:27:
[...]
op rechts vind ik cuadrado wel echt meesterlijk moet ik zeggen. Al heb ik met Candreva nog niet gespeeld.
Eerst zit ik in divisie 1 en win ik bijna de titel, daarna sukkel ik een beetje tussen divisie 1 en 2 in. Nu ben ik vanuit 1 gedegradeerd naar 3, heb ik vervolgens nog 5 wedstrijden voor 2 punten om te blijven zitten in divisie 3(!) en verlies ik er 4 en speel ik er 1 gelijk en zit ik in divisie 4....
Ik heb ook steeds alles tegen, mijn spelers rennen niet meer doen geen bizarre acties meer etc.. Zijn spelers steeds wel, zijn keeper ook altijd motm..
Dus van bijna titel divisie 1 winnen en nu kan ik opeens geen fifa meer spelen..
Edit: oja had vanmiddag ook nog iets belachelijk, stond 6-1 voor, ragequit die in de 44 ste minuut (ja echt alles ging een keer goed), telt de wedstrijd niet...
[ Voor 12% gewijzigd door Jamesl op 29-12-2015 16:42 ]
Neem een goedkoop B team, met zo min mogelijk rare gold, liefst wat zilver er tussen en minimale chem. Elke tegenstander met een high rated speler of nog beter een IF veranderd in een G elftal. En als je dan wint kan je heel hard roepen dat je zooooooo goed bent dat je zelfs met een 10k team kan winnen van een 88 rated team!Jamesl schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:39:
Oké kan iemand mij dit spel is uitleggen...
Eerst zit ik in divisie 1 en win ik bijna de titel, daarna sukkel ik een beetje tussen divisie 1 en 2 in. Nu ben ik vanuit 1 gedegradeerd naar 3, heb ik vervolgens nog 5 wedstrijden voor 2 punten om te blijven zitten in divisie 3(!) en verlies ik er 4 en speel ik er 1 gelijk en zit ik in divisie 4....
Ik heb ook steeds alles tegen, mijn spelers rennen niet meer doen geen bizarre acties meer etc.. Zijn spelers steeds wel, zijn keeper ook altijd motm..
Dus van bijna titel divisie 1 winnen en nu kan ik opeens geen fifa meer spelen..
Edit: oja had vanmiddag ook nog iets belachelijk, stond 6-1 voor, ragequit die in de 44 ste minuut (ja echt alles ging een keer goed), telt de wedstrijd niet...
Dat geeft toch maar weer aan hoe ongelooflijk slecht dit spel eigenlijk is...Hoodlum77 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:46:
[...]
Neem een goedkoop B team, met zo min mogelijk rare gold, liefst wat zilver er tussen en minimale chem. Elke tegenstander met een high rated speler of nog beter een IF veranderd in een G elftal. En als je dan wint kan je heel hard roepen dat je zooooooo goed bent dat je zelfs met een 10k team kan winnen van een 88 rated team!
Dus jij stelt voor een volledige 60 chemistry team te maken met liefst nog bronze en silver spelers ertussen?
Verwijderd
Je hebt er altijd wel eens 1 wedstrijd tussen zitten dat het niet wil maar volgende potje is alles weer zoals het hoort.
Het verhaal met de ratings gaat dus sowieso niet op, allemaal bijgeloof, punt.
Dat het spel soms ruk is qua verbinding waardoor het lijkt alsof je spelers niks meer kunnen is er wel, maar dat is pure buttonlag en een probleem met servers wat gewoon fout zit in de broncode. Maar er is geen momentum of scripting.
Ik heb afgelopen week even met een serie A team gespeeld en Biglia IF als CDM speelde prima (en is redelijk cheap). Dybala speelt dribbelt als Tevez, maar heeft weinig fysiek.
Ik speelde hem als (L)CAM in 4222, maar eigenlijk moet je hem naast Tevez zetten als (L)ST en Higuain niet gebruiken.
--edit--
@hierboven, ik denk dat je gelijk hebt, buttonlag is in ieder geval mijn grootste ergernis, terwijl timing met veel acties juist ontzettend belangrijk is. Ik denk overigens wel dat er een bepaalde vorm van scripting aanwezig is, aangezien ik bizar veel tegendoelpunten krijg in de eerste en laatste 5m van een helft
[ Voor 27% gewijzigd door Bossie op 29-12-2015 17:07 ]
Ach dat snap ik echt niet, ik heb echt een heleboel filmpjes en foto's op mijn telefoon staan waar echt belachelijke dingen in voor komen..Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:54:
Ik heb er echt geen last van. Ik speel met IF's, high rated spelers en maak dit dus nooit mee.
Je hebt er altijd wel eens 1 wedstrijd tussen zitten dat het niet wil maar volgende potje is alles weer zoals het hoort.
Dat het spel soms ruk is qua verbinding waardoor het lijkt alsof je spelers niks meer kunnen is er wel, maar dat is pure buttonlag en een probleem met servers wat gewoon fout zit in de broncode. Maar er is geen momentum of scripting.
Het lijkt ook per speler te verschillen, vrienden van me zeggen ook dat ze altijd belachelijke dingen zien bij mij die ze zelf amper tegen komen
Ik zal niet beamen dat ik de beste fifa speler in de wereld ben of dat ik altijd in divisie 1 moet blijven, maar er gebeuren soms dingen dat ik echt precies weet wat mijn tegenstander gaat doen en dan kan ik het alsnog niet verdedigen.
En dan nog iets, EA heeft er ook echt een handje van om iets echt totaal verkeerd te fixen in een patch, eerst kreeg je voor elke schouderduw een penalty, wat gruwelijk irritant was, maar nu krijg je echt als je been van achter wordt weggetrapt en je daardoor niet kan schieten niet eens een penalty
Eens wat penalties betreftJamesl schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:07:
[...]
Ach dat snap ik echt niet, ik heb echt een heleboel filmpjes en foto's op mijn telefoon staan waar echt belachelijke dingen in voor komen..
Het lijkt ook per speler te verschillen, vrienden van me zeggen ook dat ze altijd belachelijke dingen zien bij mij die ze zelf amper tegen komen![]()
Ik zal niet beamen dat ik de beste fifa speler in de wereld ben of dat ik altijd in divisie 1 moet blijven, maar er gebeuren soms dingen dat ik echt precies weet wat mijn tegenstander gaat doen en dan kan ik het alsnog niet verdedigen.
En dan nog iets, EA heeft er ook echt een handje van om iets echt totaal verkeerd te fixen in een patch, eerst kreeg je voor elke schouderduw een penalty, wat gruwelijk irritant was, maar nu krijg je echt als je been van achter wordt weggetrapt en je daardoor niet kan schieten niet eens een penalty
Soms heb ik een wedstrijd waar opeens mijn spelers meermaals tegen elkaar aan lopen, terwijl dit anders simpelweg nooit gebeurt.
Verwijderd
Ik heb wel een keer een spel gedaan tegen iemand die maar 2 oranje links had en de rest allemaal rood. Maar zijn spelers konden prima spelen.Jamesl schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:53:
[...]
Dat geeft toch maar weer aan hoe ongelooflijk slecht dit spel eigenlijk is...
Dus jij stelt voor een volledige 60 chemistry team te maken met liefst nog bronze en silver spelers ertussen?
Ik kwam trouwens dit tegen: https://www.reddit.com/r/...is_no_good_team_handicap/Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:54:
Ik heb er echt geen last van. Ik speel met IF's, high rated spelers en maak dit dus nooit mee.
Maar het gekke hieraan aan punt 2 is al dat het niet je "speelstijl" is, maar een andere keer wel. Hetzelfde geld voor punt 3. Ik denk echt niet dat ik beter ben dan mijn tegenstander en als ik rode links zie of weinig team chemistry dan verwacht ik dat ze niks anders spelen dan op 10 chem. Ik speel niks anders tegen een 88 team dan tegen een 79 team.
Er zitten echt serieuze fouten in het spel hoor, gisteren nog sprong een aanvaller tegen mijn keeper Leno aan nadat hij de bal had. Toch was hij uit balans gebracht en liep daardoor achter uit in het doel (zonder dat het een fout was van de aanvaller). Daarnaast gaan AI medespelers soms nog naar de bal toe terwijl jij hem al hebt. Verklaar zulke dingen eens dan als je er toch niet in gelooft? Ik heb het nog nooit gezien bij de voorgaande Fifa spellen offline.
FUT is trouwens P2P dus er komen geen servers aan te pas.
Dat kan ik ook proberen, al speel echt wel graag met Higuain.Bossie schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:02:
[...]
Ik heb afgelopen week even met een serie A team gespeeld en Biglia IF als CDM speelde prima (en is redelijk cheap). Dybala speelt dribbelt als Tevez, maar heeft weinig fysiek.
Ik speelde hem als (L)CAM in 4222, maar eigenlijk moet je hem naast Tevez zetten als (L)ST en Higuain niet gebruiken.
--edit--
@hierboven, ik denk dat je gelijk hebt, buttonlag is in ieder geval mijn grootste ergernis, terwijl timing met veel acties juist ontzettend belangrijk is. Ik denk overigens wel dat er een bepaalde vorm van scripting aanwezig is, aangezien ik bizar veel tegendoelpunten krijg in de eerste en laatste 5m van een helft
Tevez stond redelijk laag enkele dagen geleden, maar is nu weer serieus gestegen.
Nog even wachten dus...
Klopt soms denk ik echt dat chemistry geen hol uitmaak, zie het in draft vaak ook (Daar kom ik het het vaakst tegen), dan heb ik een 90-100 chem team en moet ik tegen een 56 chem team met dingen als neymar op CM en ronaldo spits, of bv een middenveld die allemaal CAM zijn enhigh/med workrates hebben en totaal niet kunnen verdedigen maar dan zijn het toch allemaal beesten en maken ze de meest belachelijke loopsactiesVerwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:09:
[...]
Ik heb wel een keer een spel gedaan tegen iemand die maar 2 oranje links had en de rest allemaal rood. Maar zijn spelers konden prima spelen.
[...]
Ik kwam trouwens dit tegen: https://www.reddit.com/r/...is_no_good_team_handicap/
Maar het gekke hieraan aan punt 2 is al dat het niet je "speelstijl" is, maar een andere keer wel. Hetzelfde geld voor punt 3. Ik denk echt niet dat ik beter ben dan mijn tegenstander en als ik rode links zie of weinig team chemistry dan verwacht ik dat ze niks anders spelen dan op 10 chem. Ik speel niks anders tegen een 88 team dan tegen een 79 team.
Er zitten echt serieuze fouten in het spel hoor, gisteren nog sprong een aanvaller tegen mijn keeper Leno aan nadat hij de bal had. Toch was hij uit balans gebracht en liep daardoor achter uit in het doel (zonder dat het een fout was van de aanvaller). Daarnaast gaan AI medespelers soms nog naar de bal toe terwijl jij hem al hebt. Verklaar zulke dingen eens dan als je er toch niet in gelooft? Ik heb het nog nooit gezien bij de voorgaande Fifa spellen offline.
Trouwens even iets anders, wanneer verwachten jullie een marketcrash? aangezien ik met een nogal duur team speel
Ik had eerst een team met (4-1-2-1-2) met benzema lacazette james voorin, die speelde belachelijk, maakte de beste runs en ik ging daarmee van divsie 4 naar divisie 1 en won ook bijna de titel.
Daarna was ik beetje klaar met team (had al 100 wedstrijden gespeeld) en wilde wat anders maken voor de verandering, paar weken later dacht ik van ik ga nog een keer dat team maken.
Maar wat blijkt nu, het team speelt echt verre van goed, de runs maken ze al wedstrijden niet meer, de schoten zijn niet meer zoals vroeger en alles is gewoon minder.
En ik kan het echt niet verklaren
Vreemd genoeg werkt Higuain nooit echt voor mij, waarschijnlijk omdat ik hem voornamelijk in teams met Tevez/Dybala heb gebruikt waardoor Higuain toch traag aanvoeltDrossie schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:20:
[...]
Dat kan ik ook proberen, al speel echt wel graag met Higuain.
Tevez stond redelijk laag enkele dagen geleden, maar is nu weer serieus gestegen.
Nog even wachten dus...
Verwijderd
Dat heb ik dus ook dat het eerst prima ging en ik super effectief was en nu voel ik me elke wedstrijd slechter worden. Chemistry maakt volgens mij ook gewoon niet uit.Jamesl schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:34:
@nielske89 wat ook in die link staat die je stuurde, zovan maak een team dat je goed ligt en waar je goed mee kan spelen.
Ik had eerst een team met (4-1-2-1-2) met benzema lacazette james voorin, die speelde belachelijk, maakte de beste runs en ik ging daarmee van divsie 4 naar divisie 1 en won ook bijna de titel.
Daarna was ik beetje klaar met team (had al 100 wedstrijden gespeeld) en wilde wat anders maken voor de verandering, paar weken later dacht ik van ik ga nog een keer dat team maken.
Maar wat blijkt nu, het team speelt echt verre van goed, de runs maken ze al wedstrijden niet meer, de schoten zijn niet meer zoals vroeger en alles is gewoon minder.
En ik kan het echt niet verklaren
Fitness maakt overigens wel een merkbaar verschil.Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:47:
[...]
Dat heb ik dus ook dat het eerst prima ging en ik super effectief was en nu voel ik me elke wedstrijd slechter worden. Chemistry maakt volgens mij ook gewoon niet uit.
Verwijderd
Ik zorg dat mijn spelers altijd boven de 90 fitness zitten. Ik merk gedurende de wedstrijd wel dat sommige mensen echt alles vragen van een speler en dat hij rond de 60e minuut rond de 0% zit wat betreft stamina. Toch blijft die speler het gewoon nog 30 minuten volhouden zonder blessure wat ik toch wel vreemd vind.Bossie schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:49:
[...]
Fitness maakt overigens wel een merkbaar verschil.
ik speel mijn teams om en om, dus lager dan 94 zo'n beetje komen ze nooit.Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:52:
[...]
Ik zorg dat mijn spelers altijd boven de 90 fitness zitten. Ik merk gedurende de wedstrijd wel dat sommige mensen echt alles vragen van een speler en dat hij rond de 60e minuut rond de 0% zit wat betreft stamina. Toch blijft die speler het gewoon nog 30 minuten volhouden zonder blessure wat ik toch wel vreemd vind.
Hier heb ik dus ook last van. Ongelooflijk irritant.Jamesl schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:53:
[...]
Dat geeft toch maar weer aan hoe ongelooflijk slecht dit spel eigenlijk is...
Verwijderd
Je maakt altijd verbinding met de EA servers. Tijdens FUT ben je constant verbonden met de EA servers. Er wordt wel degelijk data heen en weer gestuurd.Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:09:
[...]
Ik heb wel een keer een spel gedaan tegen iemand die maar 2 oranje links had en de rest allemaal rood. Maar zijn spelers konden prima spelen.
[...]
Ik kwam trouwens dit tegen: https://www.reddit.com/r/...is_no_good_team_handicap/
Marketcrash zal weekend al beginnen vermoedelijk. Je zou nu je dure spelers al moeten verkopen. Vanaf volgende week woensdag zul je de prijzen al richting een dieptepunt gaan.Jamesl schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:21:
[...]
Klopt soms denk ik echt dat chemistry geen hol uitmaak, zie het in draft vaak ook (Daar kom ik het het vaakst tegen), dan heb ik een 90-100 chem team en moet ik tegen een 56 chem team met dingen als neymar op CM en ronaldo spits, of bv een middenveld die allemaal CAM zijn enhigh/med workrates hebben en totaal niet kunnen verdedigen maar dan zijn het toch allemaal beesten en maken ze de meest belachelijke loopsacties
Trouwens even iets anders, wanneer verwachten jullie een marketcrash? aangezien ik met een nogal duur team speel![]()
Helemaal niets noemenswaardig in de pack gehad, dus 20k over en vindt het wel prima.
Speel af en toe een potje FUT met mijn NLD team en dat gaat prima.
Weet dat ik volgende FUT enkel veel tijd besteed aan het handelen en dan lekker met pro clubs verder ga.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Verwijderd
Maar niks wat van toepassing is voor het spel zelf. Ik neem aan dat EA in Europa ook servers heeft staan maar het verplaatsen of wat ook met een speler gaat echt niet langs de EA servers. Het enige waarvoor je met de FUT servers verbonden bent gedurende de wedstrijd is vanwege de DNF onzin mocht de verbinding verbroken worden.Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2015 @ 08:53:
[...]
Je maakt altijd verbinding met de EA servers. Tijdens FUT ben je constant verbonden met de EA servers. Er wordt wel degelijk data heen en weer gestuurd.
Ik heb hier nog wel een leuk moment van een wedstrijd: https://streamable.com/mfxa
Even daarvoor had ik ook al dat het scherm haperde of hoe je het ook wilt gaan noemen. Bal gaat zoals je ziet tegen de onderkant van de lat en de tegenstander speelt 2 ballen zonder echt lag en knalt er een bal in bij mij.
Mijn PS4 zit aan de kabel, heb 500/500 KPN glasvezel, dus het zou toch redelijk lagvrij moeten zijn
Maar klagen is makkelijk, ik ben momenteel met tutorials een paar basic skillmoves aan het oefenen, hopelijk gaat me dat op termijn wat meer online overwinningen opleveren
laten we het hopen. Ik ben al druk bezig met leuke teams aan het samenstellen om te gaan kopen. Daar hou ik nu mijn budget van 2,3mln voor aan. Als de markt echt flink gaat crashen word het alleen maar leukerVerwijderd schreef op woensdag 30 december 2015 @ 08:53:
Marketcrash zal weekend al beginnen vermoedelijk. Je zou nu je dure spelers al moeten verkopen. Vanaf volgende week woensdag zul je de prijzen al richting een dieptepunt gaan.
En met mijn 2 fun teams win ik zo mogelijk meer dan met de teams met al mijn informs lol.
http://www.futbin.com/16/squad/156985
http://www.futbin.com/16/squad/151578 (Palacio is een baas
[ Voor 16% gewijzigd door Bean77 op 30-12-2015 11:38 ]