FIFA Benelux Administrator
FCG
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Daarom ik help je evenMyUtd4Life schreef op woensdag 18 november 2015 @ 19:33:
En daarmee illustreer je precies waarom ik elke week me toch maar bedenk, omdat die coins wellicht later voor een leuke speler nog van pas komen

Weer geen Robben
Goed gespeeld maat! Helaas had je de scheidsrechter niet echt meeVerwijderd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 19:05:
[...]
Ik wil wel maar weet niet hoe vriendschappelijk het gaat wordenMijn psn is: nkootstra
Vooral de eerste penalty was echt zwaar onterecht.
Verwijderd
Je speelde wel goed man. Passing irriteerde ik me meer aan dan die scheidsLekkerboeie86 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 21:08:
[...]
Goed gespeeld maat! Helaas had je de scheidsrechter niet echt mee
Vooral de eerste penalty was echt zwaar onterecht.
Hier zijn de overtredingen wel te zien:
https://streamable.com/vfmn
https://streamable.com/t4pg
Die 2e is prachtig
(IF) Fahrman is ook een super trage keeper zeg
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2015 22:00 ]
Dat is zeer attent van jeDersan schreef op woensdag 18 november 2015 @ 20:41:
[...]
Daarom ik help je even. Squad fitness kaartjes verkocht, nog maar 1 kopen:
[afbeelding]
Weer geen Robben
Na mijn dramatische reeks van zes verliespartijen maandagavond in divisie 1, vandaag weer rechtgezet door promotie naar diezelfde divisie. Titel zat er helaas niet in, omdat tegenstander een ontiegelijke pace-abuser was. Daar word ik zo moe van.
[ Voor 24% gewijzigd door MyUtd4Life op 18-11-2015 22:23 ]
Aantal dagen een paar keer een speler gekocht voor een prijs van 8k. BIN nu is 7400. Ik wilde er eigenlijk nog even mee wachten, maar omdat ik toch ruimte over had op mijn transferlijst maar voor een onrealistische BIN van 15.5k erop gezet. En binnen een paar uur al 2 van verkocht.
Best raar hoor, maar goed ik vind het wel best
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Misschien een bot die zichzelf niet update?Bean77 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 23:15:
ik snap soms niet waarom spelers ver boven de BIN prijs spelers kopen.
Aantal dagen een paar keer een speler gekocht voor een prijs van 8k. BIN nu is 7400. Ik wilde er eigenlijk nog even mee wachten, maar omdat ik toch ruimte over had op mijn transferlijst maar voor een onrealistische BIN van 15.5k erop gezet. En binnen een paar uur al 2 van verkocht.
Best raar hoor, maar goed ik vind het wel best
Ik zit nu dus met Ovono Ebang opgescheept
Ik had mijn teams 2e week van december verkocht, en had er de dagen na kerst / voor oud&nieuw nog 150K meer voor kunnen krijgen. Misschien specifiek per speler, want had toen wel teams met Neymar, Hazard, Robben etc.MyUtd4Life schreef op woensdag 18 november 2015 @ 19:14:
[...]
Ja, toen pas? Volgens mij heb ik in die periode ruim 200k bespaard doordat ik er juist op tijd (vroeg) bij was met verkopen.
Nu is het inderdaad lastige situatie omdat prijzen laatste twee weken al ontzettend dalen. Maar verwacht door het TOTY nog een marktcrash in januari, dus zal zelf waarschijnlijk over 3 weken weer alles verkopen.
Gewoon met originele teams. Ik speel graag Barcelona
Psn: lekkerboeie86
Verwijderd
Denk omdat iedereen bang is voor de volgende crash. Valt me echt op dat bepaalde spelers alleen in waarde dalenTo easy schreef op donderdag 19 november 2015 @ 20:24:
Damn prijzen stijgen echt totaal niet. Iemand een idee waarom?
Doe het niet, hij koopt de scheids omLekkerboeie86 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 18:17:
Iemand die het leuk vind om vanavond een friendly season te spelen? Gewoon voor de fun en om de Trophy "the friendship test" te halen
Gewoon met originele teams. Ik speel graag Barcelona
Psn: lekkerboeie86
black friday volgende weekTo easy schreef op donderdag 19 november 2015 @ 20:24:
hoi
eindelijk div 4
Na tijden in divisie 2 blijven hangen was ik teruggezakt naar divisie 4 met elke wedstrijd een shitload aan EAids en scripting, maar nu heb ik met een ander team met lacazette benzema en James rodriguez voorin mezelf herpakt en met 7-1-2 divisie 2 kampioen geworden!
Ook draft ging wel lekker gisteren, finale wel verloren maar Pastore en Remy in pakje gekregen dus toch weer 20-25K gekregen aka 5-10K winst
Black friday komt eraan. Het is algemeen bekend dat de prijzen dan weer een flinke tik krijgen.To easy schreef op donderdag 19 november 2015 @ 20:24:
Dan zullen ze nog lager dan nu zijn?Beltoni schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:56:
[...]
Black friday komt eraan. Het is algemeen bekend dat de prijzen dan weer een flinke tik krijgen.
http://www.futbin.com/analysis/ea/fwnUnQOnnL3X0/PS4
PSN: Kjujay
Heb alweer een tijdje geen FUT gespeeld, weet niet hoe de prijzen er nu voorstaan. Wel kan je er vanuit gaan dat de prijzen in ieder geval niet meer gaan stijgen tot na Black Friday en Cyber Monday.
Maand geleden mijn team verkocht omdat er even genoeg andere games waren. Toen heb ik er 390k voor gekregen. Als ik op Futbin kijk dan had ik er nu slechts 260k voor gekregen.
[ Voor 19% gewijzigd door Beltoni op 20-11-2015 12:25 ]
Gewoon doorspelen en je teams beter maken aan de hand van de markt op dat moment..
[ Voor 16% gewijzigd door Kju op 20-11-2015 12:36 ]
Dat is ook weer zo, ik heb je advies maar opgevolgd en Reus gekocht met een nieuw centrale trio achterin (Naldo, Socratis en Leno). We zien wel wat de prijzen doen, ondertussen gewoon lekker spelen!Kju schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:35:
Ja maar zo kan je wel bezig blijven... mijn BPL team is ook enorm in waarde gedaald.. maar ik heb er wel gewoon plezier van, ook al speel ik niet eens 1 keer per week.. http://www.futbin.com/analysis/ea/jUqSQkrlnL3X3/PS4
Gewoon doorspelen en je teams beter maken aan de hand van de markt op dat moment..
Verwijderd
Piszczek zou ik persoonlijk vervangen door Diekmeier/Opare. Ik heb een tijdje met hem gespeeld maar Vond Opare veel beter presteren.Thomas18GT schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:44:
[...]
Dat is ook weer zo, ik heb je advies maar opgevolgd en Reus gekocht met een nieuw centrale trio achterin (Naldo, Socratis en Leno). We zien wel wat de prijzen doen, ondertussen gewoon lekker spelen!
[afbeelding]
Reus ga je wel plezier aan hebben, zijn first touch is prachtig om te zien. Gisteren nog een potje in divisie 5 gedaan en die kerel had Lahm, Thiago, Naldo, Boateng en Hummels als verdediging en daar had Reus niet echt veel moeite mee
Bij het pakken van promotie of titel in divisie 2 krijg je daarnaast ook veel meer dan die 7.5k.
In combinatie met de lage matchcoins wordt sparen door wedstrijden te spelen dus steeds moeizamer, wat ik erg jammer vind.
Bedankt, dan zal ik die eens gaan testen!Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:01:
[...]
Piszczek zou ik persoonlijk vervangen door Diekmeier/Opare. Ik heb een tijdje met hem gespeeld maar Vond Opare veel beter presteren.
Reus ga je wel plezier aan hebben, zijn first touch is prachtig om te zien. Gisteren nog een potje in divisie 5 gedaan en die kerel had Lahm, Thiago, Naldo, Boateng en Hummels als verdediging en daar had Reus niet echt veel moeite mee
Ik heb exact hetzelfde gedaan, gisteren toch maar ingekocht met deze lage prijzen.Thomas18GT schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:44:
[...]
Dat is ook weer zo, ik heb je advies maar opgevolgd en Reus gekocht met een nieuw centrale trio achterin (Naldo, Socratis en Leno). We zien wel wat de prijzen doen, ondertussen gewoon lekker spelen!
[afbeelding]
ps. Grappig, onze teams lijken op elkaar! ik heb er alleen een klein vleugje BPL aan toegevoegd.
Ook een heerlijk team zeg!G4mert schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 15:57:
[...]
Ik heb exact hetzelfde gedaan, gisteren toch maar ingekocht met deze lage prijzen.
ps. Grappig, onze teams lijken op elkaar! ik heb er alleen een klein vleugje BPL aan toegevoegd.![]()
[afbeelding]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

heb op de bank nog Diego Costa zitten, weet niet of ie liever hem of Sturridge heb. Vind Martial wel fijn met zijn pace.
Ben ook nog aan het twijfelen over Erriksen, heb hem nog niet zo lang. Had hiervoor Payet maar hem vond ik te slap, verloor te vaak simpel te bal.
Verwijderd
Is het probleem dat je verdedigers te ver naar voren staan of dat ze langs / door je verdediging heen lopen?Baksteen89 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 21:03:
Dit is mijn team. Weet niet zo goed wat ik er mee wil. moet vooral eerst zelf beter worden. Te vaak loopt een aanvaller gewoon door naar het goal. Weet niet hoe ik dat beter zou moeten doen.
[afbeelding]
heb op de bank nog Diego Costa zitten, weet niet of ie liever hem of Sturridge heb. Vind Martial wel fijn met zijn pace.
Ben ook nog aan het twijfelen over Erriksen, heb hem nog niet zo lang. Had hiervoor Payet maar hem vond ik te slap, verloor te vaak simpel te bal.
vaak lopen ze er gewoon door heen. mijn verdedigers lijken gewoon te traag te zijn. Het ligt vast aan mij. speel ook nog niet zo langVerwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 21:35:
[...]
Is het probleem dat je verdedigers te ver naar voren staan of dat ze langs / door je verdediging heen lopen?
Verwijderd
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Rdsl1h_32jY]Baksteen89 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 22:13:
[...]
vaak lopen ze er gewoon door heen. mijn verdedigers lijken gewoon te traag te zijn. Het ligt vast aan mij. speel ook nog niet zo lang
Het is dan wel een filmpje wat gaat over het verdedigen met Fifa 15 maar zoveel is er niet veranderd. Krasi heeft samen met Ovvy op Youtube wel goede filmpjes over hoe je goed kan aanvallen / verdedigen
Verwijderd
Deel anders eens een filmpje van hoe het verdedigen bij jou er uit zietBaksteen89 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 23:05:
Dit filmpje had ik al gezien en gebruik die tactieken ook. Blijkbaar doe ik iets verkeerd, want vaak rennen ze gewoon om mijn heen.
Niemand heeft Robben nog als kaart gekregen gok ik
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2015 14:18 ]
Zo jammer dit EA, zucht ...
offline speel je toch tegen EA? Dan is het toch niet gek dat de computer van je wilt winnen?Bossie schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 20:38:
Wow, eerste 5 wedstrijden gewonnen in offline season en vervolgens eindigen met 6-2-2 en geen promotie. Na de vijfde wedstrijden begon het met open kansen missen, passing die opeens volledig misgaat, tegenstanders die met elke aanval scoren en een regen van rode kaarten / blessures.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
De grootste overwinning die ik in FUT16 heb geboekt:

En de meest onverdiende overwinning die ik in FUT16 heb geboekt:
Verwijderd
Neem aan dat je redelijk hoog speelt offline. Ik merk het soms ook wel met de offline seizoenen met FUT dat de computer opeens allemaal prachtige goals maakt en vanaf de 70e minuut al naar de vlag gaat met de bal. Ik gebruik het alleen om mijn team fit te krijgen en speel offline nu in de 4e divisie maar ik maak hetzelfde mee dat veel goals net naast gaan.Bossie schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 20:38:
Wow, eerste 5 wedstrijden gewonnen in offline season en vervolgens eindigen met 6-2-2 en geen promotie. Na de vijfde wedstrijden begon het met open kansen missen, passing die opeens volledig misgaat, tegenstanders die met elke aanval scoren en een regen van rode kaarten / blessures.
Ook met online draft heb ik er last van (mocht ik al het geluk hebben dat ik een goed team krijg met full chemistry).
Net ook tegen een kansloze vent (alleen maar tackelen en van afstand schieten) een online potje draft gespeeld (4-3 verloren). Maar ik heb denk ik de meest vage penal gekregen: https://streamable.com/ks90
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2015 16:09 ]
Schoot die kerel zoveel van afstand of hoe heeft hij meer schoten dan jij en win jij met 10-3?chengbondkwok schreef op zondag 22 november 2015 @ 13:18:
Zo, gisteren weer een potje FUT gespeeld na twee weken vakantie.
De grootste overwinning die ik in FUT16 heb geboekt:
[afbeelding]
En de meest onverdiende overwinning die ik in FUT16 heb geboekt:
[afbeelding]
Cilessen was in bloedvormJamesl schreef op zondag 22 november 2015 @ 20:43:
[...]
Schoot die kerel zoveel van afstand of hoe heeft hij meer schoten dan jij en win jij met 10-3?
Verwijderd
Is toch makkelijk te stoppen d.m.v. R1/RB ? Of bedoel je vanaf de aftrap direct op het goal schieten?chengbondkwok schreef op zondag 22 november 2015 @ 21:05:
[...]
Cilessen was in bloedvormEn hij probeerde elke keer de kick-off glitch, wat bloed irritant is
Handspel misschien? Het is inderdaad niet altijd duidelijk hoe en waarom.Maar ik heb denk ik de meest vage penal gekregen: https://streamable.com/ks90
geen hands. Hij ligt op de grond en de tegenstander struikelt en daarom wordt er een penalty gegeven. De speler laat een tegenstander vallen in de 16 dat is de reden. Compleet belachelijk uiteraard als je ziet hoe dat gebeurt, maar de AI kijkt er alleen technisch naar.homernt schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:56:
[...]
Handspel misschien? Het is inderdaad niet altijd duidelijk hoe en waarom.
Heb (omdat het kan) een NL team gemaakt, heb de IF's (op Robben na) gekocht en in mijn team staan, wonder boven wonder speelt het helemaal niet onaardig en heb ik er weer lol in. Denk omdat de verwachting niet heel hoog is met de Jong in de spits haha.
En geloof het of niet, eindelijk keer wat waardevols in mijn pakketje NEYMAR , top!
Wat ik met de coins ga doen heb ik nog geen idee van, iemand tips? (sparen of traden enzo heb ik geen zin meer in)
[ Voor 6% gewijzigd door Ricloo86 op 23-11-2015 11:05 ]
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Ik heb zojuist Costa, Isco en WIllian gepackt maar moet ik die nu al verkopen of over paar dagen pas?
De prijzen zullen nog verder gaan dalen ben ik bang, je zal er nu zo'n 75k bij elkaar voor kunnen krijgen.llovesoccerx7 schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:42:
Hoe zat het nou precies met de prijzen?
Ik heb zojuist Costa, Isco en WIllian gepackt maar moet ik die nu al verkopen of over paar dagen pas?
Costa is geen 13k BIN hoor, heb hem gisteren zelf nog voor 45k verkocht.llovesoccerx7 schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:48:
Costa is bij mij nog maar 13k BIN. Maar ze gaan uiteindelijk weer stijgen of is het beste om nu te verkopen?
Tsja lastig zeggen wat te doen. Misschien coins bewaren voor packs aan het eind van het jaar?Ricloo86 schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:03:
Zo mijn hele BPL team de deur uitgedaan, staat nog wat transferlist en dan zien we wel wat we met die coins doen (en zoals vele hier is mijn team ook zo'n goede 380k in waarde gedaald)
Heb (omdat het kan) een NL team gemaakt, heb de IF's (op Robben na) gekocht en in mijn team staan, wonder boven wonder speelt het helemaal niet onaardig en heb ik er weer lol in. Denk omdat de verwachting niet heel hoog is met de Jong in de spits haha.
En geloof het of niet, eindelijk keer wat waardevols in mijn pakketje NEYMAR , top!
Wat ik met de coins ga doen heb ik nog geen idee van, iemand tips? (sparen of traden enzo heb ik geen zin meer in)
Zonde van je BPL team. Maar uiteraard jouw keuze.
Ik ga het zeker niet weg doen, nog een beetje zoekende wie mijn 2e CD wordt aan de linkerkant naast Otamendi. Heb Vertonghen, Koscielny en denk aan Kompany of Shawcross (IF). De laatste lijkt mij het meest interessant.
Verder hou ik ook gewoon mijn NL en serie A team. Ik ga geen team verkopen. Ik blijf een beetje low profile traden en de coins sparen voor packs later.
Misschien kan je ze verkopen? Zoiets http://www.fifawholesale.com/Ricloo86 schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:03:
Zo mijn hele BPL team de deur uitgedaan, staat nog wat transferlist en dan zien we wel wat we met die coins doen (en zoals vele hier is mijn team ook zo'n goede 380k in waarde gedaald)
Ik speel hoofdzakelijk pro clubs en af en toe FUT als er niemand online is om pro clubs te spelen.Bean77 schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:50:
[...]
Tsja lastig zeggen wat te doen. Misschien coins bewaren voor packs aan het eind van het jaar?
Zonde van je BPL team. Maar uiteraard jouw keuze.
Ik ga het zeker niet weg doen, nog een beetje zoekende wie mijn 2e CD wordt aan de linkerkant naast Otamendi. Heb Vertonghen, Koscielny en denk aan Kompany of Shawcross (IF). De laatste lijkt mij het meest interessant.
Verder hou ik ook gewoon mijn NL en serie A team. Ik ga geen team verkopen. Ik blijf een beetje low profile traden en de coins sparen voor packs later.
Dus vind het vooral wel leuk om met een NL team aan te prutsen, hang beetje rond divisie 3/4.
Het traden ging vooral de eerste maanden lekker, nu is de chemie en enthousiasme weg om er nog mee bezig te zijn.
Dus de meevaller met Neymar is wel een keer leuk, had ongeveer al een goede 600k uitgegeven aan packs zonder echt resultaat.
Ja dan had ik vanaf het begin moeten traden, toen er nog dikke winsten waren te halen.Kju schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:51:
[...]
Misschien kan je ze verkopen? Zoiets http://www.fifawholesale.com/
Heb tot 1.2m weten te traden, had ze toen eventueel kunnen verkopen maar durf de gok niet aan.
Jongen uit mijn lijst heeft er 575€ mee verdiend, dat is echt niet gek.
(vooralsnog heeft hij geen ban of wat dan ook)
Maar wat is het slimste om nu te doen? Spelers die ik allemaal gepacht heb toch te verkopen. Of stijgen de prijzen later alsnog?Ricloo86 schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:50:
[...]
Costa is geen 13k BIN hoor, heb hem gisteren zelf nog voor 45k verkocht.
Tot mij verbazing heb ik het altijd erg lastig tegen NL teams, misschien heeft dat meer met het 433 systeem te makenRicloo86 schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:03:
Ik had vandaag Marcello, Melo en Cillessen. Melo kan als reserve C(D)M dienen bij mijn Serie A team en Marcello / Cilessen zijn waarschijnlijk ook leuk om te houden. Bruikbare items packen gebeurt me niet vaak
Ik heb geen glazen bol maar verwacht dat de prijzen nog verder gaan dalen gezien black friday, in hoeverre het daarna aantrekt kan ik niet zeggen.llovesoccerx7 schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:34:
[...]
Maar wat is het slimste om nu te doen? Spelers die ik allemaal gepacht heb toch te verkopen. Of stijgen de prijzen later alsnog?
Wel weet ik voor de volgende FUT editie dat ik in de aanloop een simpel team neerzet en geen geld uitgeef tot de markt weer aardig instort. Dan een goed team kopen.
Het speelt wat traag allemaal maar het is best degelijk.Bossie schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:42:
[...]
Tot mij verbazing heb ik het altijd erg lastig tegen NL teams, misschien heeft dat meer met het 433 systeem te maken
Ik had vandaag Marcello, Melo en Cillessen. Melo kan als reserve C(D)M dienen bij mijn Serie A team en Marcello / Cilessen zijn waarschijnlijk ook leuk om te houden. Bruikbare items packen gebeurt me niet vaak
Sneijder schiet wel echt heerlijk van afstand en Kuyt IF en Wijnaldum IF bedienen De Jong IF prima.
4 potjes 3 kop goals van de Jong.
https://www.easports.com/...Id=dYgMndw8nL4a7:FFA16PS4
Zit te twijfelen over een 'all-chelsea' middenveld met ramires en cesc....en wellicht dan nog als LW pardo...
Giroud loopt als een tierelier bij mij, daar heb ik nu benteke voor als stand-in alleen zou daar eigenlijk ook wel een upgrade voor kunnen gebruiken....
Op zich loopt het wel goed allemaal moet ik zeggen en kan de opstelling goed omgooien....
Burp
Costa in de spitsWii4all schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:45:
Iemand nog tips voor mijn bpl team?
https://www.easports.com/...Id=dYgMndw8nL4a7:FFA16PS4
Zit te twijfelen over een 'all-chelsea' middenveld met ramires en cesc....en wellicht dan nog als LW pardo...
Giroud loopt als een tierelier bij mij, daar heb ik nu benteke voor als stand-in alleen zou daar eigenlijk ook wel een upgrade voor kunnen gebruiken....
Op zich loopt het wel goed allemaal moet ik zeggen en kan de opstelling goed omgooien....
Verwijderd
Had redelijk wat tegen de paal geschoten dus het mocht ook wel een keer dat ik een goal kreegBean77 schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:40:
[...]
geen hands. Hij ligt op de grond en de tegenstander struikelt en daarom wordt er een penalty gegeven. De speler laat een tegenstander vallen in de 16 dat is de reden. Compleet belachelijk uiteraard als je ziet hoe dat gebeurt, maar de AI kijkt er alleen technisch naar.
Ik heb ook nog 330kk maar ik wacht tot Neuer en Lewa veel goedkoper zijn. Geen zin om nog meer spelers te kopen die zoveel in waardedalen.n
Die is zeer nice, en heeft heel veel ruimte tot verbetering als je later muntjes teveel hebt
Verwijderd
Dat sowieso maar ik dacht zonder Messi en Ronaldo ect want hun kosten een godsvermogen hahaBossie schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:48:
[...]
Die is zeer nice, en heeft heel veel ruimte tot verbetering als je later muntjes teveel hebt
Ik dacht meer aan 4231 met CAMS als alternatief met James, Modric of Isco erbijVerwijderd schreef op maandag 23 november 2015 @ 17:04:
[...]
Dat sowieso maar ik dacht zonder Messi en Ronaldo ect want hun kosten een godsvermogen haha
Verwijderd
Voorbeeldje uit de Bundesliga:Ricloo86 schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:15:
[...]
Ik heb geen glazen bol maar verwacht dat de prijzen nog verder gaan dalen gezien black friday, in hoeverre het daarna aantrekt kan ik niet zeggen.
http://www.futbin.com/16/player/4551/Neuer (elke dag +-10k minder waard)
Ik denk ook wel dat veel spelers nog wel veel goedkoper worden maar verder geen idee over wat er na cyber monday gaat gebeuren, als er minder pakketjes worden aangeboden zal de prijs wel weer stijgen (gok ik).
Op dit moment is dit mijn team:
http://www.futhead.com/16/squads/4997824/
Met bij de reserves: Ter stegen, Krychowiak en Rami. En dan heb je nog 2 plekken over die nog niet ingevuld zijn.
Ik heb nog 10.000 te besteden. Iemand nog ideen? Voornamelijk denk ik zelf nog aan snelle rechtsbuiten(feghouli) en de linksback positie kan ik nog wel iemand voor gebruiken. Alba is mij te duur en Gaya heeft te lage rating vind ik
Op het moment blijf ik peddelen tussen de 2e divisie en de 3e divisie. Spel voelt soms lekker scripted aan, maar daar moet je maar meer leren omgaan. Zal in fifa ws nooit veranderen xD
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dit is mijn team op dit moment.En heb nog 300k te besteden maar een RW in BBVA is er niet echt op Bale na. Iemand daar nog idee voor wie nog redelijk goed is op RW?
Voor de rest team speelt aardig lekker
Verwijderd
http://www.futbin.com/16/player/4743/Velallovesoccerx7 schreef op maandag 23 november 2015 @ 23:29:
http://www.futhead.com/16/squads/4998247/
Dit is mijn team op dit moment.En heb nog 300k te besteden maar een RW in BBVA is er niet echt op Bale na. Iemand daar nog idee voor wie nog redelijk goed is op RW?
Voor de rest team speelt aardig lekker5 van de games 1 verloren.
Geen idee hoe hij speelt hoor maar afgezien van zijn 2* WF lijkt het me wel een goede speler. Wat je ook kan doen is een LW zoals Konoplyanka er neer zetten, het is een rechtspoot maar wel 1 met een 4* WF
Ben benieuwd wat de prijzen straks zijn van die IF en SIF Lewa, 90 shooting en long shots trait moet wel leuk zijn
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2015 23:53 ]
IF Carrasco! Heerlijk spelertjellovesoccerx7 schreef op maandag 23 november 2015 @ 23:29:
http://www.futhead.com/16/squads/4998247/
Voor de rest team speelt aardig lekker5 van de games 1 verloren.
Ik heb door jou mijn normale Lewandowski en Robben verkocht en SIF Lewandowski en Douglas Costa teruggehaald. Robben spaar ik nog wel een keer terug maar ik kon SIF Lewa echt niet laten lopen voor 335k.Verwijderd schreef op maandag 23 november 2015 @ 23:50:
[...]
http://www.futbin.com/16/player/4743/Vela
Geen idee hoe hij speelt hoor maar afgezien van zijn 2* WF lijkt het me wel een goede speler. Wat je ook kan doen is een LW zoals Konoplyanka er neer zetten, het is een rechtspoot maar wel 1 met een 4* WFIk heb met draft 1 potje met zijn IF kaart mogen spelen en hij speelt echt als een Messi.
Ben benieuwd wat de prijzen straks zijn van die IF en SIF Lewa, 90 shooting en long shots trait moet wel leuk zijn
Verwijderd
Heb graag snelheid op de vleugels met skills. Om die voorzet dan te gevenBossie schreef op maandag 23 november 2015 @ 18:10:
[...]
Ik dacht meer aan 4231 met CAMS als alternatief met James, Modric of Isco erbij
Verwijderd
Had je Diekmeier ook nog gehaald dan? Ik heb Alaba met 70k verlies verkocht en heb nu 400k om uit te gevenThomas18GT schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 02:01:
[...]
Ik heb door jou mijn normale Lewandowski en Robben verkocht en SIF Lewandowski en Douglas Costa teruggehaald. Robben spaar ik nog wel een keer terug maar ik kon SIF Lewa echt niet laten lopen voor 335k.
Je zin begint trouwens of het iets negatiefs is dat je hem hebt gehaald
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2015 09:29 ]
Heb ik ook nog gehaald ja, alleen nog maar 2 wedstrijden mee gespeeld die ik allebei ruim won, nog niet echt getest dus.Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:28:
[...]
Had je Diekmeier ook nog gehaald dan? Ik heb Alaba met 70k verlies verkocht en heb nu 400k om uit te gevenIk hoop echt dat IF Lewa genoeg daalt zodat ik Neuer en hem kan halen maar ik ben er bang voor.
Je zin begint trouwens of het iets negatiefs is dat je hem hebt gehaald
400k voor die 2 bazen zou niet gek zijn!
Oh en nee, het is zeker niet negatief. Ik wilde alleen robben eerst niet verkopen maar door jou zag ik de prijs van SIF Lewa, toen moest ik wel
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3ZHAjVmAriU]
Zelf weet ik niet of ik nu zal kopen of op de TOTY-crash. En als ik nu zou kopen, is het dan voor een investering of echt nieuwe spelers voor een team. Moeilijk. Wat doen jullie?
[ Voor 23% gewijzigd door MyUtd4Life op 24-11-2015 12:44 ]
Verwijderd
Ik weet het zelf ook niet echt sinds ik maart dit jaar pas ben begonnen met FUT. Donderdag zijn veel Amerikanen vrij gok ik met Thanksgiving dus zullen dan ook wel redelijk actief zijn.MyUtd4Life schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:42:
Video van ChuBoi over de marktcrash van dit moment. Doe er je voordeel mee.
[video]
Zelf weet ik niet of ik nu zal kopen of op de TOTY-crash. En als ik nu zou kopen, is het dan voor een investering of echt nieuwe spelers voor een team. Moeilijk. Wat doen jullie?
Misschien laat ik Neuer wel zitten voor die SIF kaart. Moet alleen even kijken naar iemand die beter is dan Leno. De ene keer is hij perfect en de andere keer lijkt het net een beginner.Thomas18GT schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:39:
[...]
Heb ik ook nog gehaald ja, alleen nog maar 2 wedstrijden mee gespeeld die ik allebei ruim won, nog niet echt getest dus.
400k voor die 2 bazen zou niet gek zijn!
Oh en nee, het is zeker niet negatief. Ik wilde alleen robben eerst niet verkopen maar door jou zag ik de prijs van SIF Lewa, toen moest ik wel
Laat maar even weten hoe hij speelt na een paar wedstrijden en in welke opstelling je hem gebruikt.
Verwijderd
Als je puur kijkt naar trade-technische aspect zou ik voor Benzema gaan. Ik denk dat zijn prijs relatief meer stijgt na de crash dan Martinez zou doen, waardoor je die laatste alsnog op een later moment voor weinig coins kan oppikken.
Ja ik vond Leno ook matig en Handanovic doet het al 80 wedstrijden prima bij mij met Jesus en Miranda ervoor. Hierdoor zit mijn rechtsback niet op 10 chem maar dat neem ik wel voor lief.Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:58:
[...]
Ik weet het zelf ook niet echt sinds ik maart dit jaar pas ben begonnen met FUT. Donderdag zijn veel Amerikanen vrij gok ik met Thanksgiving dus zullen dan ook wel redelijk actief zijn.
[...]
Misschien laat ik Neuer wel zitten voor die SIF kaart. Moet alleen even kijken naar iemand die beter is dan Leno. De ene keer is hij perfect en de andere keer lijkt het net een beginner.
Laat maar even weten hoe hij speelt na een paar wedstrijden en in welke opstelling je hem gebruikt.
Ik laat het weten, vanavond ga ik hem wel even testen.
Verwijderd
Ik zat zelf te denken aan Diego Alves. Als je als linker CB Mustafi gebruikt dan heeft hij 9 chem wat volgens mij prima is. Op deze manier kan ik Jordi Alba ook benutten door hem te linken aan Mustafi en Thiago.Thomas18GT schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:46:
[...]
Ja ik vond Leno ook matig en Handanovic doet het al 80 wedstrijden prima bij mij met Jesus en Miranda ervoor. Hierdoor zit mijn rechtsback niet op 10 chem maar dat neem ik wel voor lief.
Ik laat het weten, vanavond ga ik hem wel even testen.
Klinkt als een prima oplossing, alles beter dan Leno haha. Die liet bij mij echt ongelofelijk makkelijke ballen door..Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:58:
[...]
Ik zat zelf te denken aan Diego Alves. Als je als linker CB Mustafi gebruikt dan heeft hij 9 chem wat volgens mij prima is. Op deze manier kan ik Jordi Alba ook benutten door hem te linken aan Mustafi en Thiago.
Verwijderd
Einde van de week maar even kijken. SIF Lewa is trouwens binnen een uur verkocht voor 321, 327 en 390kThomas18GT schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:25:
[...]
Klinkt als een prima oplossing, alles beter dan Leno haha. Die liet bij mij echt ongelofelijk makkelijke ballen door..
Durm (BvB) is trouwens ook gewoon een goedkope Alaba. 3 potjes tegen wereldklasse, 1 tegen legendarisch en een wedstrijd in divisie 5. Elke wedstrijd presteerde hij gewoon zoals Alaba
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2015 20:54 ]
Ik heb momenteel schurrle maar ingezet als linksback en die doet het verrassend goedVerwijderd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 20:42:
[...]
Einde van de week maar even kijken. SIF Lewa is trouwens binnen een uur verkocht voor 321, 327 en 390kIk miste net die eerste jammer genoeg.
Durm (BvB) is trouwens ook gewoon een goedkope Alaba. 3 potjes tegen wereldklasse, 1 tegen legendarisch en een wedstrijd in divisie 5. Elke wedstrijd presteerde hij gewoon zoals Alaba
Ook SIF Lewandowski maar een plekje teruggezet omdat ik met hem wil schieten van afstand maar dat wilde maar niet lukken terwijl hij in de spits stond. Lewa dus op 10 en Muller in de spits (allebei een ca kaartje zodat ik ze nog kan wisselen en toch 10 chem), een heerlijke combinatie tot nu toe! Muller moet nog wel vervangen worden door Aubameyang denk ik, eventjes sparen.
Eerste wedstrijd leverde hem gelijk een hattrick op, zo zie ik het graag
[ Voor 15% gewijzigd door MyUtd4Life op 25-11-2015 01:05 ]
Verwijderd
Ik heb je raad ook maar even opgevolgd en toch maar iemand gehaaldMyUtd4Life schreef op woensdag 25 november 2015 @ 01:05:
Net James Rodriquez gekocht, want denk dat de prijzen het laagste moment gehad hebben, omdat ik het een en ander alweer zag stijgen. Daarbij de kennis via de video van ChuBoi vond ik dat het risico wel waard.
Eerste wedstrijd leverde hem gelijk een hattrick op, zo zie ik het graag
Huidige futbin prijs:

Gekocht voor 320k. Heb nog zo'n 10k winst als ik hem nu zou verkopen. Jammer genoeg kan ik hem vanavond pas testen
Lekker houden en op 10 zetten, wat speelt dat heerlijkVerwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 05:44:
[...]
Ik heb je raad ook maar even opgevolgd en toch maar iemand gehaald![]()
Huidige futbin prijs:
[afbeelding]
Gekocht voor 320k. Heb nog zo'n 10k winst als ik hem nu zou verkopen. Jammer genoeg kan ik hem vanavond pas testen
[afbeelding]
Verwijderd
Neem ook niet aan dat hij nog veel goedkoper word dan dit. Ik ga nog wel even kijken wat fijner speelt. Ik had vanmorgen maar even dit in elkaar geknutseld wat ook wel gaat werken gok ik: http://www.futbin.com/16/squad/86914Thomas18GT schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:43:
[...]
Lekker houden en op 10 zetten, wat speelt dat heerlijk
Verdediging blijft wel een beetje het probleem maar met die 4 voorin moet het wel lukken om meer te scoren dan de tegenstander gok ik.
Mooie deal! Hopelijk pak je er straks (moment dat je hem zat bent) veel winst op en speelt je team vanavond uiteraard fantastischVerwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 05:44:
[...]
Ik heb je raad ook maar even opgevolgd en toch maar iemand gehaald
PSN: Maichel
Verwijderd
Wat voor opstelling gebruik je dan? Ik speel soms ook wel op de counter en voor belangrijke wedstrijden zet ik mijn pressie rond de 25% maar dan staan ze ook niet continue op de 16 te wachten op een aanval. Wat ik vaak doe als ik zulke lui tegen kom is voornamelijk via de flanken spelen met 2 man om zo de bal naar de medespeler te kunnen passen mocht ik de bal verliezen.Dersan schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:18:
Was net ook weer aardig pissig. Moest nog 1 wedstrijd winnen voor de titel, speel ik tegen iemand met een pace team die custom tactics gebruikt. Vol op de counter, en zijn 4 verdedigers kwamen serieus randje 16 niet af. Klinkt alsof je dan heel makkelijk kan opbouwen maar nee hoor, je hebt dan Remy, Sturridge en zijn andere middenvelders achter je aan te rennen.
Hij zit nu rond de 325 dus het is niet de beste deal ooit maar ik ben er nu ook een beetje klaar mee. Elke speler daalt toch wel in prijs en daar moet ik maar mee leren leven.MyUtd4Life schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:56:
[...]
Mooie deal! Hopelijk pak je er straks (moment dat je hem zat bent) veel winst op en speelt je team vanavond uiteraard fantastisch
Bronzen speler (200BIN) door iemand gekocht voor 10k , foutje bedankt haha
433-4, en mensen die zo spelen hebben vaak 4312. Flanken gaat dan moeilijk omdat mijn wingers op "get in behind" staan, normaal speelt dat lekker maar tegen zulke figuren zijn ze dan slecht aanspeelbaar.Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:28:
[...]
Wat voor opstelling gebruik je dan? Ik speel soms ook wel op de counter en voor belangrijke wedstrijden zet ik mijn pressie rond de 25% maar dan staan ze ook niet continue op de 16 te wachten op een aanval. Wat ik vaak doe als ik zulke lui tegen kom is voornamelijk via de flanken spelen met 2 man om zo de bal naar de medespeler te kunnen passen mocht ik de bal verliezen.
[...]
Hij zit nu rond de 325 dus het is niet de beste deal ooit maar ik ben er nu ook een beetje klaar mee. Elke speler daalt toch wel in prijs en daar moet ik maar mee leren leven.
Verwijderd
Wat nou als je 433-3 gebruikt? Ik weet niet precies voor team je hebt maar dan heb je 2 CDMs naast je 4 verdedigers. Ik had nog even gekeken naar 4312 omdat ik dacht dat je dan ook vleugelspelers had maar blijkbaar zijn het 2 CMs, je staat dan dus met 6 man tegenover 5 van de tegenstander als je zelf ook de pressie niet al te hoog zet (+ je LB en RB een instructie geven dat ze niet mee moeten aanvallen). Je kan dan ook nog kiezen om de middelste CM ook deels te gebruiken als verdediger.Dersan schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:53:
[...]
433-4, en mensen die zo spelen hebben vaak 4312. Flanken gaat dan moeilijk omdat mijn wingers op "get in behind" staan, normaal speelt dat lekker maar tegen zulke figuren zijn ze dan slecht aanspeelbaar.
Ik zal vanavond ook wel eens kijken of ik vanavond een potje kan doen met die formatie en dan kijk ik wel even hoe de tegenstander daarmee om gaat.
heb ik al 3 keer gehadRicloo86 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:46:
haha lachen, zet mijn spelers (uit packs) gewoon op 200 - 10.000 op de markt omdat ik geen zin meer heb om te kijken hoeveel ze waard zijn.
Bronzen speler (200BIN) door iemand gekocht voor 10k , foutje bedankt haha
Ik denk waar komen die coins ineens vandaan.....
Burp
Waar precies kun je het percentage voor pressing invullen?Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:28:
[...]
Wat voor opstelling gebruik je dan? Ik speel soms ook wel op de counter en voor belangrijke wedstrijden zet ik mijn pressie rond de 25% maar dan staan ze ook niet continue op de 16 te wachten op een aanval. Wat ik vaak doe als ik zulke lui tegen kom is voornamelijk via de flanken spelen met 2 man om zo de bal naar de medespeler te kunnen passen mocht ik de bal verliezen.
[...]
Hij zit nu rond de 325 dus het is niet de beste deal ooit maar ik ben er nu ook een beetje klaar mee. Elke speler daalt toch wel in prijs en daar moet ik maar mee leren leven.
Age of Empires III - Definitive Edition
Verwijderd
Nadat je een uit/thuis shirt hebt gekozen heb je 3 opties:Rutgertje schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:05:
[...]
Waar precies kun je het percentage voor pressing invullen?
- Play match
- Team management
- Controller settings
Ga dan naar team management en dan naar het laatste tabblad (tactics) en kies dan voor custom, dan moet je nog op vierkantje (PS) / X (XBOX) drukken om de daadwerkelijke tactieken in te stellen. Onderaan staat onder Defense wel iets van pressie. Ik heb me nog niet helemaal verdiept wat het beste werkt maar dat ligt er ook aan hoe je speelt natuurlijk. Voor het begin van een wedstrijd moet je nog wel even instellen dat je de custom instellingen wilt gebruiken (voor elke wedstrijd).
Het makkelijkste is om dit even in singleplayer modus te doen aangezien je dan niet vast zit aan een tijdslimiet om alles in te stellen. Realiseer je wel dat wanneer je het spel afsluit dat je de volgende keer opnieuw de tactieken moet instellen (EA vind het niet nodig om dit te bewaren).