Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Heb 4 hulks voor 21500. Hopen dat ze minimaal 30k weer aantikken

• Gerwin486741
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16:12
To easy schreef op maandag 16 november 2015 @ 13:34:
Heb 4 hulks voor 21500. Hopen dat ze minimaal 30k weer aantikken
Paar weken terug nog gekocht voor 54.500 en dat was nog lastig genoeg voor dat bedrag. Verwacht wel dat je een dikke winst kan maken!

Verwijderd

Gerwin486741 schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:12:
[...]

Paar weken terug nog gekocht voor 54.500 en dat was nog lastig genoeg voor dat bedrag. Verwacht wel dat je een dikke winst kan maken!
Ik heb vorig jaar niet meegemaakt maar zou hij (en anderen) echt weer zoveel stijgen?. Ik heb gisteren Reus gekocht voor 195k en hij zit nu tussen de 183 en 190 :')

Edit:
Het is allemaal dikke drama als ik die Futbin squad analyse erbij pak :P

http://www.futbin.com/analysis/ea/kiWfp1IJnL3v8/PS4

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2015 14:43 ]

• To easy
Ja meer mag altijd haha

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Zo net maar even 2200 fifa 15 points gekocht, eens kijken wat er voor leuks in die grote rare player packs zit.

Hero kaart Kamara en Pique in pakje 1,
Ricloo86 schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:51:
[...]

FIFA15?

Misschien dat ik Silva zo even verkoop en zo'n 50k pakketje ga kopen.
Yep, die points werken ook voor 16, ik ga toch niet de hoofdprijs betalen ;-)10tje voor 2200 points ik vind het best. >:)

[ Voor 67% gewijzigd door iNFiNiTY- op 16-11-2015 16:52 ]

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
iNFiNiTY- schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:38:
Zo net maar even 2200 fifa 15 points gekocht, eens kijken wat er voor leuks in die grote rare player packs zit.
FIFA15?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Ricloo86 schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:51:
[...]

FIFA15?

Sorry dubbel.. lol. 2e pakje had Pepe voor de rest niks.

[ Voor 23% gewijzigd door iNFiNiTY- op 16-11-2015 16:55 ]

• Ricloo86
iNFiNiTY- schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:54:
[...]

Sorry dubbel.. lol. 2e pakje had Pepe voor de rest niks.
Oke dat wist ik niet, had ik dat maar eerder geweten.
Ach ik geef er geen euro meer aan uit, dus vindt het wel prima.

Silva is ook flink minder waard, dus ook beetje zonde om geld aan te verspillen.

Hero kaart Pique?

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Ricloo86 schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:56:
[...]

Oke dat wist ik niet, had ik dat maar eerder geweten.
Ach ik geef er geen euro meer aan uit, dus vindt het wel prima.

Silva is ook flink minder waard, dus ook beetje zonde om geld aan te verspillen.

Hero kaart Pique?
Neuh, normale Pique en een hero Kamara. Maar die is geen drol waard.. :)

[ Voor 3% gewijzigd door iNFiNiTY- op 16-11-2015 16:59 ]

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
iNFiNiTY- schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:38:

Hero kaart Kamara en Pique in pakje 1,
[...]

Yep, die points werken ook voor 16, ik ga toch niet de hoofdprijs betalen ;-)10tje voor 2200 points ik vind het best. >:)
Waar kan je 2200 Fifa 15 points kopen voor 10 euro? Dat klinkt interessant. :)

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

G4mert schreef op maandag 16 november 2015 @ 17:17:
[...]

Waar kan je 2200 Fifa 15 points kopen voor 10 euro? Dat klinkt interessant. :)
mmoga, 12,99 maar ik had nog een persoonlijke code dus kwam uit op 10 8) O-)

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
iNFiNiTY- schreef op maandag 16 november 2015 @ 17:21:
[...]

mmoga, 12,99 maar ik had nog een persoonlijke code dus kwam uit op 10 8) O-)
Thanks voor snelle reply! Helaas niet voor de PS4. Mocht iemand dat ergens zien hoor ik het graag.

• To easy
wow dat scheelt wel een hoop geld als die fifa 15 points ook nog werken.

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Op de meeste sites zijn de prijzen gelijk getrokken, want zelfs 14 telt in 16.. en daar komen ze langzaam achter, voor psn is het geloofk 19,99 (2200) en 11,49 (voor 1050points) de goedkoopste, maar pin me er niet op vast, ik speel op de PC. :P
To easy schreef op maandag 16 november 2015 @ 17:30:
wow dat scheelt wel een hoop geld als die fifa 15 points ook nog werken.
Kwam er achter door m'n zoontje, hij speelde mijn oude 14 en daar zag ik opeens points bij staan, dus blijkbaar is het gewoon ''FIFA points'' die aan je account hangen en in elke FIFA gebruikt kunnen worden. Scheelt inderdaad zeker wat eurie's (maar sommige sites trekken alles rustig aan gelijk nu) zoals gameladen, die was eerst ook goedkoper met 14/15 points maar nu betaal je gewoon een gelijke prijs. Dus niet te hard door vertellen. :P

[ Voor 60% gewijzigd door iNFiNiTY- op 16-11-2015 17:35 ]

• To easy
iNFiNiTY- schreef op maandag 16 november 2015 @ 17:31:
Op de meeste sites zijn de prijzen gelijk getrokken, want zelfs 14 telt in 16.. en daar komen ze langzaam achter, voor psn is het geloofk 19,99 (2200) en 11,49 (voor 1050points) de goedkoopste, maar pin me er niet op vast, ik speel op de PC. :P

[...]

Kwam er achter door m'n zoontje, hij speelde mijn oude 14 en daar zag ik opeens points bij staan, dus blijkbaar is het gewoon ''FIFA points'' die aan je account hangen en in elke FIFA gebruikt kunnen worden. Scheelt inderdaad zeker wat eurie's (maar sommige sites trekken alles rustig aan gelijk nu) zoals gameladen, die was eerst ook goedkoper met 14/15 points maar nu betaal je gewoon een gelijke prijs. Dus niet te hard door vertellen. :P
haha ik ga een rondkijken op internet. nee zal niks zeggen :)
Zojuist voor het eerst een online divisie gewonnen en vervolgens eindelijk genoeg muntjes voor Tevez.
http://www.futhead.com/16/squads/3855604/

Volgende speler die ik graag wil hebben is IF Dybala, echter gaat dat weer een lange grind worden :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Tevez speelt heerlijk,di Maria / Dybala erbij :-)
iNFiNiTY- schreef op maandag 16 november 2015 @ 18:27:
Tevez speelt heerlijk,di Maria / Dybala erbij :-)
Di Maria is idd mischien een optie, Dybala is bizar goed als je hem uit de duels kan houden :+
Dybala IF word wel elke week goedkoper

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

is Di maria nog wat in fifa16? Vond hem zo slecht in 15 dat ik eerlijk gezegd hem nooit als een optie zag/zie.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Bossie schreef op maandag 16 november 2015 @ 18:28:
[...]

Di Maria is idd mischien een optie, Dybala is bizar goed als je hem uit de duels kan houden :+
Dybala IF word wel elke week goedkoper
Vind hem nog te duur.

Ik wil Anderson als CAM maar dat is alleen z'n IF kaartje.. Speel nu met z'n normale kaartje op cdm/cam maar wil hem met 10 chem hebben. Dat is de eerst volgende waar ik voor spaar nu. (vind hem namelijk erg fijn spelen in 4231 op die positie)

• To easy
Geen packs meer. fut united over! Laat de prijzen maar omhoog schieten :)

• lerosa
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
*off-topic* "Ik haat dit spel" 8)7

*on-topic* "Ik kan niet zonder dit spel" ;)

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:36

Depay is wel echt gruwelijk voor vrije trappen. Dit is mijn verste ooit in heel veel FIFA versies denk ik. Jammer dat hij voorderest echt een waardeloze speler is, en daarnaast heeft hij ook nog geen gescand gezicht, lijkt er totaal niet op.

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-11 13:32
Dersan schreef op maandag 16 november 2015 @ 23:46:
[video]

Depay is wel echt gruwelijk voor vrije trappen. Dit is mijn verste ooit in heel veel FIFA versies denk ik. Jammer dat hij voorderest echt een waardeloze speler is, en daarnaast heeft hij ook nog geen gescand gezicht, lijkt er totaal niet op.
Depay waardeloos? Ik zou hem graag in mijn Duitse team hebben anders.. In plaats van Schurrle.

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10 09:39
@Thomas: Jij hebt een duits team?

Kun jij mij een beetje een leuke spits aanraden, evenals LA en RA?
Ik speel 4-3-3 met CAM. De kern bestaat uit: Schurrle(LB), Hernandez(SP), Robben(RB), Gotze(CAM), Alonso(CM), Dante, Santana.
Maar ik kan niet uit de voeten met Hernandez, Huntelaar of Kruse.

Tevens vind ik Schurrle elke wedstrijd onzichtbaar spelen.

Verwijderd

JMaster schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 08:12:

Ik speel 4-3-3 met CAM. De kern bestaat uit: Schurrle(LB), Hernandez(SP), Robben(RB), Gotze(CAM), Alonso(CM), Dante, Santana.

Aubameyang is echt beestachtig goed. Daarnaast zou je Muller kunnen proberen echter heb ik liever wat meer pace.

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024

LA Rodriguez en RA Piszczek persoonlijk vond ik Alaba tegenvallen zeker voor die prijs. In de spits zonder meer Muller heel trefzeker en ook een goede strafschop. Op het middenveld kan ik ook nog Gundogan aanraden.

• Dersan
Thomas18GT schreef op maandag 16 november 2015 @ 23:50:
[...]

Depay waardeloos? Ik zou hem graag in mijn Duitse team hebben anders.. In plaats van Schurrle.
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/8045f7679874ac879259306762e56e56.png

Echt met zijn 2*WF kan hij vaak geen bal over 3 meter overspelen, en finishing in the box...ik weet niet hoe vaak ik al met hem de 16 in ben gedribbeld zoals met elke speler, maar hij krijgt de bal echt NOOIT erin. De goals die ik heb gemaakt zijn dan ook allemaal vrije trappen.

Verwijderd

Dersan schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:35:
[...]

[afbeelding]

Echt met zijn 2*WF kan hij vaak geen bal over 3 meter overspelen, en finishing in the box...ik weet niet hoe vaak ik al met hem de 16 in ben gedribbeld zoals met elke speler, maar hij krijgt de bal echt NOOIT erin. De goals die ik heb gemaakt zijn dan ook allemaal vrije trappen.
Naar binnen snijden in de 16 vanaf links en finesse in de rechterhoek is 90% van de keren raak. Ik had geen problemen om met Depay af te ronden. Heerlijke speler.

• Dersan
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:52:
[...]

Naar binnen snijden in de 16 vanaf links en finesse in de rechterhoek is 90% van de keren raak. Ik had geen problemen om met Depay af te ronden. Heerlijke speler.
Misschien pech gehad, zal hem nog wel wat kansjes geven binnenkort.

Ik heb trouwens gisteren voor het eerst een paar potjes met Robben in de spits gespeeld. 2x een hattrick in 3 wedstrijden. Wat speelde dat lekker zeg. Zal je zien dat hij zometeen in TOTW ook een IF krijgt in de spits positie. Nouja, niet dat ik die ooit kan betalen :'( .

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-11 14:37
Dersan schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:35:
[...]

[afbeelding]

Bij mij 26 goals en 13 assists uit 88 wedstrijden.
Maar sinds ik 4-3-3 speel gaat het helemaal lekker.
Daarvoor stond hij links midden in een 4-1-2-1-2 opstelling.

Die FUTsync app is leuk, maar hij ziet mijn IF Milik niet 8)7 al een paar keer opnieuw laten laden etc.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:44
Wel erg realistisch dan dat FUTsync, aangezien Milik bij wedstrijden van Ajax ook vaak onzichtbasr is. :+

Ik heb nog altijd Bolasie op linksbuiten, wel wat minder dan Memphis maar volstaat ook wel.

• Thomas18GT

Ik speel met Rodrigez LA en piscek RA.
Muller op 10, die sluit lekker vaak bij bij de spits, in mijn geval Lewandowski, altijd op de juiste plaats op het juiste moment. Robben rechtsvoor en ben nu aan het sparen voor Reus (nog 100k :+ )

Voor de volledigheid: http://www.futhead.com/16/squads/4678318/

[ Voor 4% gewijzigd door Thomas18GT op 17-11-2015 10:40 ]

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-11 23:57
Nadat ik eerst 25 wedstrijden op rij amper verloren had (en daarmee divisie 1 bereikt te hebben), verloor ik gisteren zes keer op rij. Als ik zie hoe ontiegelijk slecht sommige balaannames waren, passes die niet meer aankwamen en schoten die helemaal nergens meer op lijken sluit ik een toevallig vormdipje uit. Ongelofelijk hoe EA me tegenwerkte. Gelukkig is de weg naar boven weer ingezet, met 8 punten uit 4 wedstrijden in divisie 2. Team blijft, als EA meewerkt, ontiegelijk lekker spelen.

Ook probeer ik vrijwel alle coins die ik momenteel verdien alvast opzij te zetten voor de TOTY-crash en dat komt ook niet slecht uit met de gekke prijsfluctuaties van dit moment.

FIFA Benelux Administrator

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Weer is de companion app de hele tijd down! Zucht!

Verwijderd

Het pay2win principe voor FUT spreekt me niet aan. Heb nooit eerder FUT gespeeld en heb 0,0 geld uitgegeven aan coins. Tevens heb ik gewoon de standaardversie van de game. Dit alles maakt het voor mijn gevoel onmogelijk om echt mee te doen. Ik blijf lekker gewoon online seasons doen, want dan kan ik tenminste wel op eerlijke manier de strijd aan gaan. In FUT word ik af en toe opgezadeld tegen veel betere teams met veel meer chemistry. Dan ben je bij voorbaat al compleet kansloos. Zeer frustrerend als je tegen iemand speelt die er maar weinig van kan maar je continu op snelheid en duelkracht aftroeft terwijl je zelf na één helft helemaal stuk zit en de ene pass over een paar meter zonder onder druk te staan gaat fout na de ander.

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:27:
Het pay2win principe voor FUT spreekt me niet aan. Heb nooit eerder FUT gespeeld en heb 0,0 geld uitgegeven aan coins. Tevens heb ik gewoon de standaardversie van de game. Dit alles maakt het voor mijn gevoel onmogelijk om echt mee te doen. Ik blijf lekker gewoon online seasons doen, want dan kan ik tenminste wel op eerlijke manier de strijd aan gaan. In FUT word ik af en toe opgezadeld tegen veel betere teams met veel meer chemistry. Dan ben je bij voorbaat al compleet kansloos. Zeer frustrerend als je tegen iemand speelt die er maar weinig van kan maar je continu op snelheid en duelkracht aftroeft terwijl je zelf na één helft helemaal stuk zit en de ene pass over een paar meter zonder onder druk te staan gaat fout na de ander.
Je kan door veel traden een aardig team neerzetten, maar ben het eens dat hoe hoger je komt hoe lastiger het wordt als je een lager /middel team hebt. Toch is het wel te doen met een goedkoop zilver team o.i.d. als je echt skills hebt, met veel moeite, maar het is wel te doen.

Maar ja ik speel ook liever met spelers die 85+ schot pace en dribbel hebben dat maakt voor mij de ervaring in game toch wat leuker. :9 Maar ik heb ook een fitness team met wat minder dure spelers uit de MLS en ik moet zeggen dat ik daar ook aardig mee uit de voeten kom.

[ Voor 5% gewijzigd door iNFiNiTY- op 17-11-2015 13:31 ]

• jongf7
Als je de 1000 coin boost koopt in de fifa catalogus (waarschijnlijk moet je daarvoor wel eerdere fifa's hebben gedaan) en 1 seizoen uitspeelt, heb je al 15k tot 20k coins.
Daarvan kun je makkelijk een gouden team met 100 chem kopen om daarvandaan verder op te bouwen.
iNFiNiTY- schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:21:
Weer is de companion app de hele tijd down! Zucht!
Meermaals mijn transfer gechecked sinds lunch, geen issues gehad.

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Bossie schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:34:
[...]

Meermaals mijn transfer gechecked sinds lunch, geen issues gehad.
Kom er met windows phone niet op en met android niet. Vreemd.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:12
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:27:
Het is inderdaad lastig nu nog in te stappen, omdat de handel op zo'n beetje alle speler die lager dan 83 zijn en niets kunnen dood is. Daarnaast heb je ook nog te dealen met de autobuyers die alles wat interessant is en maar iets te goedkoop wegkopen.

Zelf heb ik ook de standaard versie en € 0,00 er ingestoken. Aan het begin goed handelen does the trick. Ik heb een team van 183 met een chemistery van 100 en nog een aantal top spelers (81+) die ik uit pakjes haalde met FUT Draft. Maar ik speel het nog weinig, wil je echt in de top meedraaien, heb je inderdaad echt topspelers nodig, je moet de juiste aangepaste tactics hebben tegen de verschillende speelstylen van je tegenstanders (zijn er op hoofdlijnen zo'n vier) en je moet het spelletje een beetje kunnen. :)

Ik probeer nu van de munten die ik nog heb de Nederlandse top spelers te kopen en daarmee 'just for fun' te gaan spelen. Maar het heeft geen haast.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 17-11-2015 13:38 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Dersan
Ik vind het sowieso niet echt pay2win want je kan wel voor 1000 euro pakketjes kopen en nog steeds niet genoeg coins hebben voor bv. Ronaldo. Daarnaast zijn 85+ rated spelers die duur zijn vaak maar marginaal beter dan <85 rated spelers. Je moet gewoon de hidden gems vinden via bijvoorbeeld futhead.

Met team van 10K uit de Russische League speelt in principe bijna net zo goed als mijn 500.000 coins team.

• Gerwin486741
Doordat er nu inderdaad geen handel in de lagere rated categorie spelers zit lijkt het me juist een prima tijd om in te stappen. Neem nou een Pirlo, heerlijke voetballer en kost -< 1000.
Dat is toch ideaal om te beginnen? Goedkoop team met prima ratings.

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Pirlo met Gerrard samen :-)!

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
In het begin heb ik wel flink zitten traden, maar behalve wat discard IF's die ik een paar weken hou en dan met winst doorverkoop doe ik dat ook niet meer. Gewoon grinden met wedstrijden voor de coins nu.

Speel inmiddels divisie 3. Met dit team eigenlijk rechtstreeks van divisie 6 naar 3 gepromoveerd, al moet ik zeggen dat het nu in divisie 3 nog niet lekker loopt (0-0-3).

http://www.futhead.com/16/squads/3920611/

Hybrids maken blijft het leukste vind ik.

• Dersan
daboytim schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:42:
In het begin heb ik wel flink zitten traden, maar behalve wat discard IF's die ik een paar weken hou en dan met winst doorverkoop doe ik dat ook niet meer. Gewoon grinden met wedstrijden voor de coins nu.

Speel inmiddels divisie 3. Met dit team eigenlijk rechtstreeks van divisie 6 naar 3 gepromoveerd, al moet ik zeggen dat het nu in divisie 3 nog niet lekker loopt (0-0-3).

http://www.futhead.com/16/squads/3920611/

Hybrids maken blijft het leukste vind ik.
Leuk team maar ik zou op zijn minst toch 1 speler pakken met wat lengte op CDM.

Verwijderd

iNFiNiTY- schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:35:
[...]

Website werkt gewoon hier. Rest niet getest.

Zijn er toevallig ook mensen die zulk soort mensen tegen komen die telkens op pause drukken:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=NcasXG1m1iw]

Sinds 2 dagen gaat het al dramatisch wat betreft passing en Spiderman die in het goal van de tegenstander staat maar zulk soort lui mogen echt wel een eigen competitie krijgen dat ze elkaar elkaar kunnen irriteren :')
iNFiNiTY- schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:35:
[...]

iPhone hier

• dutchgio
En Lampard, Kaka, Keane. ;)
Heb je wel heel weinig pace op je middenveld, of dat nou echt gaat werken..
Maar verder is die competitie niet zoveel bijzonders, dus wel lastig om er wat omheen te bouwen.

• Gerwin486741
Kunnen ook poorten oid dicht staan. Bij mijn werk kan t op de ene locatie via WiFi wel en op de andere niet

• To easy
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:37:
[...]
Website werkt gewoon hier. Rest niet getest.

Zijn er toevallig ook mensen die zulk soort mensen tegen komen die telkens op pause drukken:
[video]

Sinds 2 dagen gaat het al dramatisch wat betreft passing en Spiderman die in het goal van de tegenstander staat maar zulk soort lui mogen echt wel een eigen competitie krijgen dat ze elkaar elkaar kunnen irriteren :')
Ja die heb ik ook wel eens gehad. Hoe verder je komt in fut div Hoe meer ratten je tegen komt. En die lui met inbel verbindingen uit Nigeria mogen ook oprotten. Een potje 90 min lang met 1 fps spelen werkt me ook goed op de zenuwen.

Verwijderd

To easy schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:43:
[...]

Ja die heb ik ook wel eens gehad. Hoe verder je komt in fut div Hoe meer ratten je tegen komt. En die lui met inbel verbindingen uit Nigeria mogen ook oprotten. Een potje 90 min lang met 1 fps spelen werkt me ook goed op de zenuwen.
Dit was tijdens een tournament aangezien sinds 2 dagen mijn passing echt zo dramatisch is dat ik niet eens durf te beginnen aan Div 5. Tijdens de normale wedstrijden ook al vaak gehad dat tegenstanders gewoon op pause drukken en de teller gewoon laten aflopen en dan vervolgens nog een keer hetzelfde doen waardoor ik echt helemaal uit de wedstrijd ben.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=D3z-9nkDLs8]
Zulke dingen kom ik ook steeds vaker tegen wanneer ik een kans heb :') bij de tegenstander gaat het altijd goed

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:00:
[...]

Zulke dingen kom ik ook steeds vaker tegen wanneer ik een kans heb :') bij de tegenstander gaat het altijd goed
Ik kreeg gisteren gewoon 4 penalty's in 1 wedstrijd, en ze waren nog alle 4 terecht ook. En die kerel maar schelden in zijn headset :+ . Hij had nog geluk dat hij geen rood kreeg.

Maar meestal is het andersom, en dan onterecht natuurlijk.

Verwijderd

Thomas18GT schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 18:11:
[...]

Ik kreeg gisteren gewoon 4 penalty's in 1 wedstrijd, en ze waren nog alle 4 terecht ook. En die kerel maar schelden in zijn headset :+ . Hij had nog geluk dat hij geen rood kreeg.

Maar meestal is het andersom, en dan onterecht natuurlijk.
Daar kan ik me wel in vinden ja. Soms lopen ze gewoon tegen een verdediger die stilstaat en dan krijgen ze hem mee. Het is volgens mij ook een beetje een omgekeerde wereld voor die scheidsrechters. De overduidelijke zijn vaak geen penalties (iemand zowat door midden trappen) en als je de tegenstander aait dan krijg je hem al tegen.

Vraag me trouwens ook af waarom zoveel mensen met een koptelefoon spelen (met microfoon dan). Ik scheld gewoon tegen mezelf maar dat hoeft een ander niet te horen :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2015 18:22 ]

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

dutchgio schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:48:
[...]

En Lampard, Kaka, Keane. ;)
Heb je wel heel weinig pace op je middenveld, of dat nou echt gaat werken..
Maar verder is die competitie niet zoveel bijzonders, dus wel lastig om er wat omheen te bouwen.
Ik heb

Keane-Martins-Giovinco
Pirlo-dos Santos-Gerrard

Werkt prima imo..

YouTube: [PC] FIFA 16 Ultimate Team - AMAZING equalizing volley by Obafemi Martins!

Got pace? Zaten al in de extra tijd. 😜

[ Voor 18% gewijzigd door iNFiNiTY- op 17-11-2015 18:33 ]

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 18:20:
[...]

Daar kan ik me wel in vinden ja. Soms lopen ze gewoon tegen een verdediger die stilstaat en dan krijgen ze hem mee. Het is volgens mij ook een beetje een omgekeerde wereld voor die scheidsrechters. De overduidelijke zijn vaak geen penalties (iemand zowat door midden trappen) en als je de tegenstander aait dan krijg je hem al tegen.

Vraag me trouwens ook af waarom zoveel mensen met een koptelefoon spelen (met microfoon dan). Ik scheld gewoon tegen mezelf maar dat hoeft een ander niet te horen :P
Haha ja dat vind ik ook maar apart hoor maar wel leuk om te horen.
Het geluk is weer verdwenen trouwens, 3 wedstrijden voor 1 punt en gewoon 3 keer verliezen..

Verwijderd

Thomas18GT schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 20:27:
[...]

Haha ja dat vind ik ook maar apart hoor maar wel leuk om te horen.
Het geluk is weer verdwenen trouwens, 3 wedstrijden voor 1 punt en gewoon 3 keer verliezen..
Vind het alleen leuk om ze te horen als ze zien waar ik mee speel en zij een matig team hebben. Voor de rest nog nooit wat interessants gehoord eigenlijk afgezien van een AZ supporter die duidelijk niet tegen zijn verlies kon :P

Laat me raden, alles gaat net naast en de passing is verre van goed 8)7 ? Gaat sommige wedstrijden echt nergens over. Ik moest net tegen een Turks team en heb zoveel net naast geschoten. Uiteindelijk wel 3-1 gewonnen. Kerel had 1 keer een aanval met Snijder waar hij een trukendoos opende waar ik niet op gerekend had waardoor ik een tegengoal kreeg.

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:37
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 20:42:
[...]

Vind het alleen leuk om ze te horen als ze zien waar ik mee speel en zij een matig team hebben. Voor de rest nog nooit wat interessants gehoord eigenlijk afgezien van een AZ supporter die duidelijk niet tegen zijn verlies kon :P
Een Engelsman waar zijn vrouw/vriendin voor de tv staat / loopt, en haar helemaal verrot scheld is ook leuk. Die kom ik regelmatig tegen, waarbij ik altijd maar even mijn vrouw lief aankijk :P

Mooiste was nog een jong ventje, waarbij denk ik zijn moeder langskwam en finaal op zijn flikker gaf. 10 sec later was de verbinding verbroken _/-\o_

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:09

Kju

Gisteren moest ik eerst de herhaling kijken van twee penalties die de tegenstander (in mijn ogen) onterecht aan het begin van de eerste helft kreeg.. Nadat hij mijn vier goals daarna ook volledig af had moeten kijken zei hij tijdens de herhaling van de 5e goal wel "yeah yeah I get it.."

Trouwens ligt het aan mij of word er altijd tegen mij gefloten als ik een tegenstander omver loop met een fysiek sterke en/of grote speler?

PSN: Kjujay

• Thomas18GT
Kju schreef op woensdag 18 november 2015 @ 08:36:
Gisteren moest ik eerst de herhaling kijken van twee penalties die de tegenstander (in mijn ogen) onterecht aan het begin van de eerste helft kreeg.. Nadat hij mijn vier goals daarna ook volledig af had moeten kijken zei hij tijdens de herhaling van de 5e goal wel "yeah yeah I get it.."

Trouwens ligt het aan mij of word er altijd tegen mij gefloten als ik een tegenstander omver loop met een fysiek sterke en/of grote speler?
Haha dat is dan wel weer een sportieve reactie!
En dat ligt ook aan mij dan..

Verwijderd

JPM85 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 08:04:
[...]

Een Engelsman waar zijn vrouw/vriendin voor de tv staat / loopt, en haar helemaal verrot scheld is ook leuk. Die kom ik regelmatig tegen, waarbij ik altijd maar even mijn vrouw lief aankijk :P

Mooiste was nog een jong ventje, waarbij denk ik zijn moeder langskwam en finaal op zijn flikker gaf. 10 sec later was de verbinding verbroken _/-\o_
Zelfde wel een keer meegemaakt wat betreft schelden naar andere mensen. Zet meestal het volume wat zachter als ze continue wat zeggen aangezien het af leid dus zoveel maak ik ook niet mee.
Kju schreef op woensdag 18 november 2015 @ 08:36:

Ik heb Boateng en Vidal en ik maak hetzelfde mee. Ben echt voorzichtig geworden tijdens het verdedigen.

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:20:
[...]

Zelfde wel een keer meegemaakt wat betreft schelden naar andere mensen. Zet meestal het volume wat zachter als ze continue wat zeggen aangezien het af leid dus zoveel maak ik ook niet mee.

[...]

Ik heb Boateng en Vidal en ik maak hetzelfde mee. Ben echt voorzichtig geworden tijdens het verdedigen.
Maar als je Robben voorzichtig verdedigd glipt hij er mij te vaak langst..
Ik krijg nogal wat vrije trappen tegen dus haha
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:20:
[...]

Ik heb dit ook met Naingolan, maar lok het ook graag uit met Dybala :+

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11 16:47

Jelte,89

Woodworking

Voor de mensen die wat geld hebben en een gokje willen wagen,
Vorige week heb ik tevez gekocht voor 60k, is nu op te pikken voor 40k

Mooi balen overigens, heb em vorige week gekocht omdat ik dacht dat ik savonds wel even FIFA kon spelen, gisteravond pas aan toe gekomen dus ong. 20k weggegooid... :(

Revive the guild!

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:26:
[...]

Ik heb dit ook met Naingolan, maar lok het ook graag uit met Dybala :+
Kan het me voorstellen ja met dat beest :p
Thomas18GT schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:23:
[...]

Maar als je Robben voorzichtig verdedigd glipt hij er mij te vaak langst..
Ik krijg nogal wat vrije trappen tegen dus haha
Ik ben hem nog nooit tegen gekomen eigenlijk. Wel ben ik dit een keer tegen gekomen in een cruciale wedstrijd om naar divisie 6 te gaan. Maar die kerel had overduidelijk wat geld er in gestoken aangezien hij met Reus en Bellarabi niet eens in de 16 is geweest :P Had met dat team wel verwacht dat hij ook Robben had.
Jelte,89 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:39:
Voor de mensen die wat geld hebben en een gokje willen wagen,
Vorige week heb ik tevez gekocht voor 60k, is nu op te pikken voor 40k

Mooi balen overigens, heb em vorige week gekocht omdat ik dacht dat ik savonds wel even FIFA kon spelen, gisteravond pas aan toe gekomen dus ong. 20k weggegooid... :(
http://www.futbin.com/analysis/ea/cOiJCl1bnL3JM/PS4
Join the club man. Zo gaat het nou eenmaal :')

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2015 10:44 ]

• lerosa
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:40:
[...]

[...]
Ik ben hem nog nooit tegen gekomen eigenlijk. Wel ben ik dit een keer tegen gekomen in een cruciale wedstrijd om naar divisie 6 te gaan. Maar die kerel had overduidelijk wat geld er in gestoken aangezien hij met Reus en Bellarabi niet eens in de 16 is geweest :P Had met dat team wel verwacht dat hij ook Robben had.

[...]

Het grappige is wel dat ik tot nu altijd tegen zulke beestachtige teams gewonnen heb. Wel schrikken als je het ziet. Ben overigens van het weekend wel van divisie 2 naar divisie 5 gedegradeerd 8)7 |:( Tja zo blijf je bezig.

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:40:
[...]

[...]

[...]

Hoe heb je die futbin TeamSync werkend gekregen :o
*Laat maar, werkt al

Bought for: 702,450
Last 2 weeks lowest: 592,554
Last 2 weeks highest: 712,820
|:(
http://www.futbin.com/analysis/ea/kN1zsXpVnL3J2/PS4

[ Voor 9% gewijzigd door Thomas18GT op 18-11-2015 11:31 ]

Verwijderd

Thomas18GT schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:26:
[...]

*Laat maar, werkt al

En dan klagen mensen over 20k :')

Lewandowski bevalt wel neem ik aan?

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 12:54:
[...]

En dan klagen mensen over 20k :')

Lewandowski bevalt wel neem ik aan?
Ja Lewandowski is een baasje, hij staat altijd op de goede plek (en is nog best moeilijk van de bal te krijgen). Nu is het voornamelijk met Robben naar binnen komen en dan zelf schieten of afleggen op Lewa.

Ik ben nu voor Reus aan het sparen voor op links want Schurrle is echt verschrikkelijk slecht, al vergelijk ik hem misschien automatisch met Robben en is dat niet eerlijk.

Verwijderd

Thomas18GT schreef op woensdag 18 november 2015 @ 13:09:
[...]

Ja Lewandowski is een baasje, hij staat altijd op de goede plek (en is nog best moeilijk van de bal te krijgen). Nu is het voornamelijk met Robben naar binnen komen en dan zelf schieten of afleggen op Lewa.

Ik ben nu voor Reus aan het sparen voor op links want Schurrle is echt verschrikkelijk slecht, al vergelijk ik hem misschien automatisch met Robben en is dat niet eerlijk.
Schurrle heeft in 127 wedstrijden 31 gescoord voor mij. Maar ik gebruikte hem voornamelijk om de bal af te leggen naar mijn spits. Op zich is het geen verkeerde speler, er is alleen een te groot gat tussen Reus en Schurrle. Je kan ook proberen om Sanchez te halen en die als LF/RW/RM te gebruiken met een connectie naar Vidal (ik zag dat je hem in je team hebt). Wanneer je als manager Pellegrini neemt als manager met een Bundesliga manager league dan krijg je hem gewoon op 10 chem :)

Ik kijk het nog wel even aan met de huidige prijzen maar als ik Lewan haal probeer ik wel eens om 3-5-2 te spelen met Muller achter Aub en Lewan: http://www.futbin.com/16/squad/73405

Dan moet het hopelijk wel lukken om meer goals te scoren dan de tegenstander :')

• MyUtd4Life
Gisteren wat gepriegeld met data van EA en daarmee zou het mogelijk moeten zijn om teamanalyses te maken op basis van gedeelde squads. Onder andere de ingame stats, kaarten, doelpunten en van assists zou ik daarbij kunnen betrekken. Zelf lijkt het me leuk om bijvoorbeeld te kijken naar de prijs per doelpunt of assists per positie. Uiteindelijk kan je dan alle spelers van verschillende gamers samenvoegen, zodat je betere indruk kan krijgen welke speler daadwerkelijk presteert ten opzichte van een hoge prijs of rating.

Zouden jullie in zoiets geïnteresseerd zijn of mogelijke ideeën wat je er nog mee zou willen doen?

• Dersan
Thomas18GT schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:26:
[...]

*Laat maar, werkt al

Ben ik nou blind, ik kan nergens de futbin teamsync vinden, ook niet via google.

• MyUtd4Life
Dersan schreef op woensdag 18 november 2015 @ 14:41:
[...]

Ben ik nou blind, ik kan nergens de futbin teamsync vinden, ook niet via google.
Denk niet dat je blind bent, maar wellicht menuitem bij Squads over het hoofd gezien:
http://www.futbin.com/analysis ;)

• Dersan
MyUtd4Life schreef op woensdag 18 november 2015 @ 14:43:
[...]

Denk niet dat je blind bent, maar wellicht menuitem bij Squads over het hoofd gezien:
http://www.futbin.com/analysis ;)
Pijnlijk :P

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/38c7550fc96b78d84466c93f32eb0169.png

Over jouw idee, vooral assists per positie lijkt mij leuk om te zien. Prijs per doelpunt iets minder, weet al dat de goedkope spelers dat makkelijk gaan winnen ;).

Edit: Ja, ik pak wel eens een rode kaart ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Dersan op 18-11-2015 14:47 ]

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-11 11:54

jeka

Support your local club.

$#@%$# Net Pedro verkocht voor 1400.... Bot had hem binnen een halve seconde. Beetje jammer.
Ga nu maar een MLS team maken denk ik. Iemand nog goeie tips?
Middenvelders: Kaka, Lamperd Gerrard, Pirlo?
Aanvallers: Giovinco, Dempsey, Villa, Martins, Dos Santos, Drogba?

FCG

• Ricloo86
Weer 3 pakketjes gekocht, helaas weer niets haha

• Dersan
Ricloo86 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:08:
Weer 3 pakketjes gekocht, helaas weer niets haha
Stil nou, ook al krijg je niks breng je mij in verleiding....zal ik eens een Jumbo kopen? >:)

• Ricloo86
Dersan schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:10:
[...]

Stil nou, ook al krijg je niks breng je mij in verleiding....zal ik eens een Jumbo kopen? >:)
Doe jij dat maar eens haha

Ik weet eigenlijk ook niet wat voor zin het heeft voor mij om te gaan wachten op TOTY ofzo, wat is voor andere de achterliggende gedachten dat wel te doen?

• MyUtd4Life
Waarom nu pakketjes kopen als om 19:00 zo'n goed TOTW komt? :N

• Dersan
MyUtd4Life schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:11:
Waarom nu pakketjes kopen als om 19:00 zo'n goed TOTW komt? :O
Goed punt, ik wacht wel even tot de nieuwe TOTW en zal dan maar eens mijn geluk beproeven :).

• Ricloo86
MyUtd4Life schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:11:
Waarom nu pakketjes kopen als om 19:00 zo'n goed TOTW komt? :O
Haha omdat ik er niet aan heb gedacht dat deze pas vanavond na 1900 uitkomt hahaha, ach ja die 15k kan mij gestolen worden.

• Dersan
Ik had de nieuwe TOTW nog niet gezien....allemachtig. Zou die Robben zo graag willen hebben. Gaat vast minstens 800.000 kosten.

• MyUtd4Life
Je bent vast niet de enige, dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/wp-content/uploads/2015/11/Team-of-the-Week-10.jpg

Benieuwd of er nog meer meningen zijn over mogelijke FUT analyse tool die ik wil bouwen (check paar posts terug).

• Ricloo86
Best bizarre mijn team waarde is in de afgelopen twee weken 250k gedaald.

Wanneer is dat TOTY eigenlijk? of wat is het beste moment om alles te verkopen en dan koop ik 500k aan pakketjes onder de noemer alles of niets.

Verwijderd

Ricloo86 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:23:
Best bizarre mijn team waarde is in de afgelopen twee weken 250k gedaald.

Wanneer is dat TOTY eigenlijk? of wat is het beste moment om alles te verkopen en dan koop ik 500k aan pakketjes onder de noemer alles of niets.
Wat ik begreep was het het weekend voor black friday, wat dus volgende week (vrijdag) is.

Als ik nou alles zou verkopen zit ik op 574,418 (inclusief de EA tax) + wat ik nog aan coins heb (110k) en wat goedkope spelers waar ik geen moeite in heb gestoken om de prijs op te zoeken. Ik ga misschien ook wel alles verkopen en dan wanneer alles goedkoper is gewoon mijn oude team weer compleet maken :p

• MyUtd4Life
TOTY komt pas later, namelijk halverwege januari. Wel is het, vind ik althans, verstandig om begin/half december je team te verkopen wil je er nog een goed bedrag voor overhouden.

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Wil de Bruyne al een tijdje hebben, nu is een mooi moment! Met de aankondiging van zijn SIF duikt zijn IF nu al flink. Afgelopen 30 minuten al met 50k op x360.

Heb zelf nog een nainggolan IF, wat denken jullie zal die gaan stijgen met deze tot? ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Hoodlum77 op 18-11-2015 17:08 ]

Hoodlum77 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 17:07:
Wil de Bruyne al een tijdje hebben, nu is een mooi moment! Met de aankondiging van zijn SIF duikt zijn IF nu al flink. Afgelopen 30 minuten al met 50k op x360.

Heb zelf nog een nainggolan IF, wat denken jullie zal die gaan stijgen met deze tot? ;)
ach heb tot op heden al 70k op hem afgeboekt. Heb er geen spijt van, al die tijd heerlijk van hem kunnen genieten :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:48
WOW die feature dat je het hele team op futbin kan zien qua prijs is echt handig!
Dat wist ik helemaal niet. Geeft je gelijk goeie inschatting wanneer je qua prijs flink die boot in gaat :+

mijn stats voor de liefhebber :)

http://www.futbin.com/analysis/ea/kEaTxB1HnL3L5/PS4

• To easy
Kolere wat zou ik graag die Zlatan willen hebben.

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:37
MyUtd4Life schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:41:
TOTY komt pas later, namelijk halverwege januari. Wel is het, vind ik althans, verstandig om begin/half december je team te verkopen wil je er nog een goed bedrag voor overhouden.
Afgelopen jaar bleven de prijzen rond de kerst nog stijgen tot de 1e week van januari, waarschijnlijk ook door de massale koop van illegale coins, dus moeilijk om te voorspellen wat de juiste tijd is van verkopen.

Zou zo maar kunnen dat door de price drop die nu is ingezet, je nu moet verkopen of je verlies moet nemen. Weten natuurlijk ook niet of EA nog veel price ranges aan gaat passen.

• jongf7
In verband met de TOTW toch maar van plan wat van mijn coins te vergokken.
Net dus twee keer online DRAFT gedaan, dan krijg je meestal betere pakjes dan gewoon kopen.

Heb nu 1x zilver spelers pak 3x goud pak en 1x goud zeldzame spelers pak.

(eerste draft alles gewonnen, tweede draft meteen verloren).

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-11 11:54

jeka

Support your local club.

En wat zit er in?

FCG

• jongf7
Dat ga ik na 1900 bekijken :)

Als ik dat nu doe kan ik IF Robben nog niet krijgen.

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-11 11:40

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Dersan schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:13:
Ik had de nieuwe TOTW nog niet gezien....allemachtig. Zou die Robben zo graag willen hebben. Gaat vast minstens 800.000 kosten.
Ik denk dat Robben wel meer gaat kosten, ook omdat hij positie verandering heeft.
Maar Robben als spits op 10 chem 8) :9~ :9

Mijn iRacing Profiel

• dutchgio
Robben als '10 is nog beter denk ik. ;)

Verwijderd

Komen er nog nieuwe jumbo packs dan met de nieuwe towt? Die Robben vraagt er om om in mijn team te spelen :p

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:48
Iemand die een friendly season wil doen vanavond uurtje of 8? Kan je ook een trophy mee verdienen dacht ik :*)

Psn: lekkerboeie86

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 19:01:
Iemand die een friendly season wil doen vanavond uurtje of 8? Kan je ook een trophy mee verdienen dacht ik :*)

Psn: lekkerboeie86
Ik wil wel maar weet niet hoe vriendschappelijk het gaat worden :P Mijn psn is: nkootstra

• MyUtd4Life
JPM85 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 18:03:
[...]

Afgelopen jaar bleven de prijzen rond de kerst nog stijgen tot de 1e week van januari, waarschijnlijk ook door de massale koop van illegale coins, dus moeilijk om te voorspellen wat de juiste tijd is van verkopen.

Zou zo maar kunnen dat door de price drop die nu is ingezet, je nu moet verkopen of je verlies moet nemen. Weten natuurlijk ook niet of EA nog veel price ranges aan gaat passen.
Ja, toen pas? Volgens mij heb ik in die periode ruim 200k bespaard doordat ik er juist op tijd (vroeg) bij was met verkopen.
Nu is het inderdaad lastige situatie omdat prijzen laatste twee weken al ontzettend dalen. Maar verwacht door het TOTY nog een marktcrash in januari, dus zal zelf waarschijnlijk over 3 weken weer alles verkopen.

Pagina: 1 ... 27 ... 102 Laatste