Een vriend van mij was een tijdje geleden gestopt en had nog iets van 50K coins. Ik heb de gok maar gewoon genomen en tot op heden geen ban mogen ontvangen.
Die penalties worden ook steeds makkelijker gegeven zeg. Net 3 tegen in 1 potje. Wel alle 3 gepakt dat was dan wel weer leuk 
Na mijn bpl team en NL team nu bezig met mijn serie A team. Het is al speelbaar, moet alleen nog 2 wat duurdere spelers halen en dan upgraden naar een paar IF versies. Maar dat laatste heeft niet zo'n haast.
Na mijn bpl team en NL team nu bezig met mijn serie A team. Het is al speelbaar, moet alleen nog 2 wat duurdere spelers halen en dan upgraden naar een paar IF versies. Maar dat laatste heeft niet zo'n haast.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verschrikkelijk hè. Ik heb nu al meer penalty s tegen en voor dan alle fifa s samen voor fifa 16. Maar ze doen niet aan patchen etc bij fifa ofnie? Ik ben bang dat fifa 17 pas weer goed word!Bean77 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:29:
Die penalties worden ook steeds makkelijker gegeven zeg. Net 3 tegen in 1 potje. Wel alle 3 gepakt dat was dan wel weer leuk
Verwijderd
Ik krijg eigenlijk nog amper penalties tegen en wanneer ik 1 tegen krijg is het ook wel terecht.
Gewoon LT inhouden en voor de speler blijven. Komt hij in de buurt dan doet mijn speler een automatische tackle (op de bal).
Soms glipt ie er nog wel langs en dat zijn de momenten dat ik dan een penalty tegen krijg, volkomen terecht.
Het is gewoon levensgevaarlijk om te tackelen in de 16 dus probeer dit zo min mogelijk te doen.
Ook als een dolle hond met rabies op een tegenstander af sprinten is not done in de 16-meter.
Zit inmiddels weer in DIV2, heb mijn IF's toch maar weer verkocht en zit nu lekker op 1.4M coins.
Nu eerst FUT United en Black Friday afwachten en dan ga ik alles uitgeven, heb geen zin om te wachten op een marketcrash tijdens kerst en TOTY.
Gewoon LT inhouden en voor de speler blijven. Komt hij in de buurt dan doet mijn speler een automatische tackle (op de bal).
Soms glipt ie er nog wel langs en dat zijn de momenten dat ik dan een penalty tegen krijg, volkomen terecht.
Het is gewoon levensgevaarlijk om te tackelen in de 16 dus probeer dit zo min mogelijk te doen.
Ook als een dolle hond met rabies op een tegenstander af sprinten is not done in de 16-meter.
Zit inmiddels weer in DIV2, heb mijn IF's toch maar weer verkocht en zit nu lekker op 1.4M coins.
Nu eerst FUT United en Black Friday afwachten en dan ga ik alles uitgeven, heb geen zin om te wachten op een marketcrash tijdens kerst en TOTY.
Dan ga je pakketjes kopen begrijp ik? met welk doel?Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:45:
Ik krijg eigenlijk nog amper penalties tegen en wanneer ik 1 tegen krijg is het ook wel terecht.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Had ik dus ook, 2 penalties tegen. Daar kan ik niet tegen scoren ondanks dat ik wel gewoon beter was.Bean77 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:29:
Hoor de commentator ook nog gewoon zeggen "and another good tackle from him.." En vervolgens een penalty tegen krijgen door die tackle.
Ja nee dan heb ik het niet of terechte penalty. Maar over die keiharde rails waar je knettergek van word. Gewoon tegen een man oplopen of van die halve schwalbes enzo.
Verwijderd
Bean77 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:29:
Ik had gisteren de controller neergelegd omdat ik zo mijn beste elftal weer fit krijg door met een matig team te spelen tegen een offline tegenstander. Maar blijkbaar als je gewoon de controller niet aanraakt kun je ook penalties tegen krijgenTo easy schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:10:
Ja nee dan heb ik het niet of terechte penalty. Maar over die keiharde rails waar je knettergek van word. Gewoon tegen een man oplopen of van die halve schwalbes enzo.
Edit:
https://streamable.com/xnwz
Ook weer kennis gemaakt met scripting
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2015 20:07 ]
Ik weet niet wat er gebeurt is, maar ik kan sinds afgelopen maandag GEEN wedstrijden meer spelen.
Ik kan wel solo potjes tegen de computer, maar het vinden van een tegenstander bij zowel FUT als ONLINE blijft ik een uur hangen. Als ik dan op annuleren druk loopt alles vast.
Op Google blijken er meerdere mensen last van te hebben, maar er is geen oplossing?!
Speel op de PC btw
Ik kan wel solo potjes tegen de computer, maar het vinden van een tegenstander bij zowel FUT als ONLINE blijft ik een uur hangen. Als ik dan op annuleren druk loopt alles vast.
Op Google blijken er meerdere mensen last van te hebben, maar er is geen oplossing?!
Speel op de PC btw
Verwijderd
Neen! Dan ga ik 2 legends kopenRicloo86 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:46:
[...]
Dan ga je pakketjes kopen begrijp ik? met welk doel?
Ik heb dit sinds een paar dagen ook op PS4.kx22 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:40:
Ik weet niet wat er gebeurt is, maar ik kan sinds afgelopen maandag GEEN wedstrijden meer spelen.
Speel op de PC btw
Helemaal herstarten helpt soms.
Verwijderd
Ik speel online seasons, maar wat frustreren me sommige dingen nogal. Vooral het extreme druk zetten van de tegenstander iedere wedstrijd maar weer. Na één helft zit de tegenstander zonder energie maar toch heeft het totaal geen invloed op het spel. Ik heb al zoveel dingen geprobeerd om grip te krijgen op wedstrijden. L2 en R2 blijven gebruiken, sneller passen, geduldiger spelen, skill moves. Maar niks lijkt te helpen. Iedere wedstrijd maar weer voelt min of meer hetzelfde aan ongeacht wat je doet. Ik speel in divisie 7 en bijna gedegradeerd naar divisie 8. Ik heb ook tegen divisie 1 spelers gespeeld. Het is wel wat zwaarder, maar zie geen wereld van verschil. En hou tegen hun de schade redelijk beperkt. Ook offline op legendarisch verlies ik meestal maar met 1-0 of hou ik het op 0-0 of 1-0 verlies. Alleen speel ik wat behoudender tegen hun. En wacht op het laatste moment pas met ingrijpen met jockey movement. Waarschijnlijk maak ik fundamentele fouten maar na ongeveer 250 wedstrijden weet ik nog steeds niet wat er precies aan schort. Hebben meer mensen hier last van? Dat ze gewoon niet meer weten wat ze moeten doen om wedstrijden te domineren en daardoor te winnen. Zou graag nog eens tegen een divisie 2 of 1 speler spelen op de PS4 om misschien wat tips te krijgen. Want, ik sta nu op het punt het bijltje er maar bij neer te leggen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2015 11:36 ]
Wat zijn je teams? Ik heb divisie 1 ook nog nooit gewonnen, toen weer helemaal naar divisie 5 geknald en zit nu weer in divisie 3. Sommige tegenstanders kan ik ook een grip op krijgen, ik word niet compleet afgeslacht maar ik weet na 30 min al dat er geen beginnen aan is. Maar aan de andere kant speel ik ook wel eens tegen mensen waarvan ik aanvoel dat ze wel goed zijn maar dat alles lukt.Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:32:
Ik speel online seasons, maar wat frustreren me sommige dingen nogal. Vooral het extreme druk zetten van de tegenstander iedere wedstrijd maar weer. Na één helft zit de tegenstander zonder energie maar toch heeft het totaal geen invloed op het spel. Ik heb al zoveel dingen geprobeerd om grip te krijgen op wedstrijden. L2 en R2 blijven gebruiken, sneller passen, geduldiger spelen, skill moves. Maar niks lijkt te helpen. Iedere wedstrijd maar weer voelt min of meer hetzelfde aan ongeacht wat je doet. Ik speel in divisie 7 en bijna gedegradeerd naar divisie 8. Ik heb ook tegen divisie 1 spelers gespeeld. Het is wel wat zwaarder, maar zie geen wereld van verschil. En hou tegen hun de schade redelijk beperkt. Ook offline op legendarisch verlies ik meestal maar met 1-0 of hou ik het op 0-0 of 1-0 verlies. Alleen speel ik wat behoudender tegen hun. En wacht op het laatste moment pas met ingrijpen met jockey movement. Waarschijnlijk maak ik fundamentele fouten maar na ongeveer 250 wedstrijden weet ik nog steeds niet wat er precies aan schort. Hebben meer mensen hier last van? Dat ze gewoon niet meer weten wat ze moeten doen om wedstrijden te domineren en daardoor te winnen. Zou graag nog eens tegen een divisie 2 of 1 speler spelen op de PS4 om misschien wat tips te krijgen. Want, ik sta nu op het punt het bijltje er maar bij neer te leggen.
Ik heb wel het idee dat ik beter begin te spelen nu mijn passing op 80% ligt. Eerder meestal op 85% maar dat is misschien zonder teveel risico nemen.
Waar jij over praat heet handicap je kan er niets tegen doen helaas, ik stop om die reden met fut seasons ben nu in div 2 en ik kan niets meer winnen van de tegenstander!Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:32:
Ik speel online seasons, maar wat frustreren me sommige dingen nogal
Lol ik had eergisteren een Diekmeijer gekocht voor 800 coins omdat ik nog niet genoeg geld had voor piszcek. Die net gehaald, en was te lui om Diekmeijer zijn prijs op te zoeken dus ik gooide hem er op voor 900 coins. Echt ik klik op de knop te koop zetten en hij was INSTANT verkocht. Dus echt binnen 0,0001 seconde. Tot dusver EA die bots tegen gaat...
Verwijderd
Ik speel meestal met Real Madrid in een 4-1-2-1-2 wide opstelling. Heb op internet gezocht naar goede custom tactics en instructies en dergelijke. Alles ongeveer gekopieerd van de echt goede FIFA 16 pro's. Dus daar ligt het denk ik ook niet aan. Soms heb ik gewoon het gevoel totaal geen pass meer te kunnen geven zonder dat het balverlies oplevert, al probeer ik continu voor mezelf ruimte te verschaffen met R2+L2 en skill moves, runs maken e.d. Maar niets lijkt te werken. Skill moves zijn ook maar matig effectief in de aanval voor mijn gevoel. En dat soms alles lukt bij mensen heb ik ook last van kan af en toe geen pass onderscheppen en elke aanval is levensgevaarlijk. Probeer volop te verdedigen met jockey movement en met tweede man maar toch kan ik hem maar moeilijk afpakken of intercepties maken, doordat ik continu net te laat ben. Krijg dan het gevoel te maken te hebben met een divisie 1 speler, maar na afloop zie je doodleuk dat ie veel meer verliest dan wint. Ik weet gewoon niet meer wat te doen. Heb al zoveel dingen geprobeerd maar niks lijkt effect te hebben.Dersan schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:01:
[...]
Wat zijn je teams? Ik heb divisie 1 ook nog nooit gewonnen, toen weer helemaal naar divisie 5 geknald en zit nu weer in divisie 3. Sommige tegenstanders kan ik ook een grip op krijgen, ik word niet compleet afgeslacht maar ik weet na 30 min al dat er geen beginnen aan is. Maar aan de andere kant speel ik ook wel eens tegen mensen waarvan ik aanvoel dat ze wel goed zijn maar dat alles lukt.
Ik heb wel het idee dat ik beter begin te spelen nu mijn passing op 80% ligt. Eerder meestal op 85% maar dat is misschien zonder teveel risico nemen.
Ik zou zeggen probeer eens heel verdedigend te voetballen en dan op de counter spelen. Pak CSKA eens een keer, kijken of dat je bevalt.Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:35:
[...]
Ik speel meestal met Real Madrid in een 4-1-2-1-2 wide opstelling. Heb op internet gezocht naar goede custom tactics en instructies en dergelijke. Alles ongeveer gekopieerd van de echt goede FIFA 16 pro's. Dus daar ligt het denk ik ook niet aan. Soms heb ik gewoon het gevoel totaal geen pass meer te kunnen geven zonder dat het balverlies oplevert, al probeer ik continu voor mezelf ruimte te verschaffen met R2+L2 en skill moves, runs maken e.d. Maar niets lijkt te werken. Skill moves zijn ook maar matig effectief in de aanval voor mijn gevoel. En dat soms alles lukt bij mensen heb ik ook last van kan af en toe geen pass onderscheppen en elke aanval is levensgevaarlijk. Probeer volop te verdedigen met jockey movement en met tweede man maar toch kan ik hem maar moeilijk afpakken of intercepties maken, doordat ik continu net te laat ben. Krijg dan het gevoel te maken te hebben met een divisie 1 speler, maar na afloop zie je doodleuk dat ie veel meer verliest dan wint. Ik weet gewoon niet meer wat te doen. Heb al zoveel dingen geprobeerd maar niks lijkt effect te hebben.
Ik heb ook veel aan de Krasi tutorials gehad op youtube:
YouTube: Krasi - FIFA 16 Tutorials & Tips / Skill Moves / Best FIFA 16 Guide
Zitten echt effectieve dingen tussen.
YouTube: Krasi - FIFA 16 Tutorials & Tips / Skill Moves / Best FIFA 16 Guide
Zitten echt effectieve dingen tussen.
Verwijderd
Zit eraan te denken de druk en agressie op te schroeven naar 100 wat iedereen lijkt te doen. Zelden word er een tackle gemist en er zitten amper nadelen aan voor mijn gevoel. Tevens kun je de bal zonder dat de stamina er onder lijdt als aangeschoten wild opjagen. Dat is voor mijn gevoel de enige manier om me er tegen te wapenen, door er gewoon in mee te gaan. Maar op die manier ben ik FIFA 16 snel zat en zal dan alleen maar offline spelen.Thomas18GT schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:47:
[...]
Ik zou zeggen probeer eens heel verdedigend te voetballen en dan op de counter spelen. Pak CSKA eens een keer, kijken of dat je bevalt.
(P.S. Mijn nickname op de PS4 is SanderPN1987 mocht iemand interesse hebben om een keer tegen mij te spelen.)
Kan je proberen maar ook dat moet je heel goed oefenen en onder de knie krijgen anders zul je alleen maar grote gaten laten vallen en nog harder verliezen.Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:29:
[...]
Zit eraan te denken de druk en agressie op te schroeven naar 100 wat iedereen lijkt te doen. Zelden word er een tackle gemist en er zitten amper nadelen aan voor mijn gevoel. Tevens kun je de bal zonder dat de stamina er onder lijdt als aangeschoten wild opjagen. Dat is voor mijn gevoel de enige manier om me er tegen te wapenen, door er gewoon in mee te gaan. Maar op die manier ben ik FIFA 16 snel zat en zal dan alleen maar offline spelen.
(P.S. Mijn nickname op de PS4 is SanderPN1987 mocht iemand interesse hebben om een keer tegen mij te spelen.)
Mijn advies is gewoon rustig rondtikken en de ruimte benutten, daarmee schommel ik tussen divisie 2 en 3.
Ik heb al mijn middenvelders op aggresive interceptions staan. Als die de bal missen is het dan nog geen man overboord, heb ik nog altijd mijn verdediging. Voorderest default tactics.Thomas18GT schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:38:
[...]
Kan je proberen maar ook dat moet je heel goed oefenen en onder de knie krijgen anders zul je alleen maar grote gaten laten vallen en nog harder verliezen.
Mijn advies is gewoon rustig rondtikken en de ruimte benutten, daarmee schommel ik tussen divisie 2 en 3.
Verwijderd
Ik vind dit dus niet goed in balans. Volop druk zetten zou nog veel meer moeten resulteren in het vallen van gaten op andere plekken op het veld. Heb het idee dat dit onvoldoende gebeurd.Thomas18GT schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:38:
[...]
Kan je proberen maar ook dat moet je heel goed oefenen en onder de knie krijgen anders zul je alleen maar grote gaten laten vallen en nog harder verliezen.
Ach met LT glipt die speler er soms langs terwijl ik PRECIES weet waar die heen gaat dus zo verdedigen is op sommige moment echt geen succes.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:45:
Ook krijg ik gewoon een penalty tegen als mijn speler een schouderduw geeft (zonder ook maar een enkele knop in te drukken)... je mag in deze FIFA gewoon echt geen lichaam meer gebruiken oid.
Ik krijg echt bijna nooit een penalty tegen omdat ik een te late tackle of sliding maak, en als ik dat doe dan weet ik dat al op het moment dat ik de tackle inzet van 'dit is een foute tackle' daar heb ik dan ook vrede mee, maar die BS penalty's komen me strot uit
Verwijderd
Gewoon allemaal fysiek zwakke aanvallers nemen en die naar voren laten rennenJamesl schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:05:
[...]
Ook krijg ik gewoon een penalty tegen als mijn speler een schouderduw geeft (zonder ook maar een enkele knop in te drukken)... je mag in deze FIFA gewoon echt geen lichaam meer gebruiken oid.
Ik krijg echt bijna nooit een penalty tegen omdat ik een te late tackle of sliding maak, en als ik dat doe dan weet ik dat al op het moment dat ik de tackle inzet van 'dit is een foute tackle' daar heb ik dan ook vrede mee, maar die BS penalty's komen me strot uit
Ik heb in 2 wedstrijden tijd ook gewoon 13 keer meegemaakt dat ik binnen de 16 onderuit geduwd/trapt werd zonder een penalty. Mehmet mag mij niet zo heb ik het gevoel.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2015 15:14 ]
Haha ja ik speelde laatst ook tegen een heel Turkije team en toen was Mehmet ook scheidsrechter, nou lekker partijdig dat die wasVerwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:10:
[...]
Gewoon allemaal fysiek zwakke aanvallers nemen en die naar voren laten rennen
Ik heb in 2 wedstrijden tijd ook gewoon 13 keer meegemaakt dat ik binnen de 16 onderuit geduwd/trapt werd zonder een penalty. Mehmet mag mij niet zo heb ik het gevoel.
Verwijderd
Zit me sowieso niet mee vandaag. Na de wedstrijd waar dit gebeurde zit echt alles tegen. Ook onmogelijke tegen goals tussen de 87-90e minuut.Jamesl schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:17:
[...]
Haha ja ik speelde laatst ook tegen een heel Turkije team en toen was Mehmet ook scheidsrechter, nou lekker partijdig dat die was![]()
Moest nog 6 punten halen uit 5 wedstrijden wat dus niet echt gelukt is
klopt het dat Nederland niet mee doet aan de FUT united packs? Dat wij geen prijzen kunnen winnen tijdens potjes?
Verwijderd
Ik ondervind vanaf het begin al problemen met Fifa 16 (FUT) op PS3..
Wanneer ik een wedstrijd afrond gaat ie automatisch naar het hoofdscherm en krijg dus geen munten..
Al een keer gebeld naar EA en zij zeggen dat ze ermee bezig zijn, maar dit duurt toch al vanaf het begin van het spel. Nog meer mensen die dit ook hebben?
Wanneer ik een wedstrijd afrond gaat ie automatisch naar het hoofdscherm en krijg dus geen munten..
Al een keer gebeld naar EA en zij zeggen dat ze ermee bezig zijn, maar dit duurt toch al vanaf het begin van het spel. Nog meer mensen die dit ook hebben?
Hahahaha wat is dat nou weer!Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:02:
[...]
Zit me sowieso niet mee vandaag. Na de wedstrijd waar dit gebeurde zit echt alles tegen. Ook onmogelijke tegen goals tussen de 87-90e minuut.
Moest nog 6 punten halen uit 5 wedstrijden wat dus niet echt gelukt is
Nou ik heb ook weleens gehad dat ik 3 punten uit 4 wedstrijden moest en ik verloor ze alle 4
Maar ook weleens gehad dat ik er dan 3 verloor en dan de 4de toch weer super makkelijk won, echt heel apart
[ Voor 9% gewijzigd door Jamesl op 13-11-2015 19:40 ]
wtf. Er was al zoveel mis met Fifa maar nu als ik een opponent vind om online te spelen sluit het spel zich af?? Precies wanneer we beide accepteren. (pc)
Nu mag ik hier weer tijd aan besteden om dit op te lossen zeker
kut ea.
Nu mag ik hier weer tijd aan besteden om dit op te lossen zeker
Verwijderd
Heb vandaag ook nog wel zulke dingen meegemaakt. Zou bijna gaan geloven in vrijdag de 13eJamesl schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 19:40:
[...]
Hahahaha wat is dat nou weer!
Nou ik heb ook weleens gehad dat ik 3 punten uit 4 wedstrijden moest en ik verloor ze alle 4![]()
Maar ook weleens gehad dat ik er dan 3 verloor en dan de 4de toch weer super makkelijk won, echt heel apart
Ook vandaag voor het eerst tegen een zilveren team + Arnautovic gespeeld maar dat was ook niet te doen. Arnautovic leek wel een overpowered beest die een onmogelijk doelpunt na de first touch.
Wow volgens futbin zijn de prijzen aardig op zijn kop voor sommige spelers. slim om nu goedkoop in te kopen en dan na het weekend weer te verkopen?
dat ziet er idd heftig uit. Wat zou de aanleiding zijn?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Wow idd, ik denk FUT unted?Bean77 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 22:41:
dat ziet er idd heftig uit. Wat zou de aanleiding zijn?
ik had gisteren mijn serie A team nog verkocht, maar met deze markt denk ik dat ik het nu erg goedkoop weer kan terugkopen 
En dan hopen dat het niet verder gaat dalen.
Mijn squad ook op een week tijd 80k gedaald..Bean77 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:11:
ik had gisteren mijn serie A team nog verkocht, maar met deze markt denk ik dat ik het nu erg goedkoop weer kan terugkopen
Verwijderd

Tis me gelukt om 35k nuttig te besteden (Willian staat er alleen niet op zie ik)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2015 12:48 ]
Netjes. 
Sanchez zou ik niet eens verkopen en zelf mee spelen, de rest wel.
Verwijderd
Probleem is dat ik een Duits team heb. Misschien dat ik toch maar ga kijken of ik wat met Willian en Sanchez kan doen.dutchgio schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 12:50:
Netjes.
Edit:
Zie nu dat hij uit hetzelfde land komt als Vidal. Dan zit hij rond de 6 chem
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2015 13:06 ]
350kdan? Of hoe moet ik dit opvatten? HahaVerwijderd schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 12:46:
[afbeelding]
Tis me gelukt om 35k nuttig te besteden (Willian staat er alleen niet op zie ik)
In 1 pakje??? Dat is heel erg ziek danVerwijderd schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 12:46:
[afbeelding]
Verwijderd
Je had van die 35k packs. Ik dacht ik probeer het nog voor een laatste keer omdat ik helemaal geen vertrouwen had ik pakketjes überhaupt en tijdens de opening kwam Iniesta naar voren (en toen wist ik het)Jamesl schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 13:35:
[...]
350kdan? Of hoe moet ik dit opvatten? Haha
Kon het ook niet geloven. Ik zag de naam Hazard ook nog in die lijst staan maar het was de verkeerde
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2015 13:58 ]
tevez wat een baas!!
Haha nice hoor. Als je nu dure spelers krijgt uit pakjes kun je ze beter bewaren tot de markt weer normaal Is ofnie?
als de spelers niet tot je 1e of 2e team behoren zou ik ze verkopen.
Ik denk dat de markt alleen nog maar gaat dalen (zie drop gisterenavond en over de maand de TOTY).
Ik denk dat de markt alleen nog maar gaat dalen (zie drop gisterenavond en over de maand de TOTY).
Verwijderd
Gisteren gingen de prijzen ook wel weer omhoog tot die nieuwe packs kwamen. Mijn 1e team is ook aanzienlijk minder waard maar ik heb geen idee of het verstandig is om te verkopen aangezien het super fijn speelt als ik geen handicap tegen heb.Bean77 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 16:51:
als de spelers niet tot je 1e of 2e team behoren zou ik ze verkopen.
waar ik mee speel verkoop ik ook niet. Maar als je geen gebruik maak van spelers die wel een waarde vertegenwoordigen kan dat zonde zijn om ze te houden.Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 16:58:
[...]
Gisteren gingen de prijzen ook wel weer omhoog tot die nieuwe packs kwamen. Mijn 1e team is ook aanzienlijk minder waard maar ik heb geen idee of het verstandig is om te verkopen aangezien het super fijn speelt als ik geen handicap tegen heb.
Waarschijnlijk koop je die in januari voor een fractie weer terug.
Maar zal de markt vanaf maandag niet weer beter worden?
Heb nu een fitness team rond IF Fischer en IF Milik gebouwd.
Die Milik speelt heerlijk, mijn beste spits tot nu toe. Loopt ruim 1 op 1.
(Heb ook IF de jong, van persie en Huntelaar)
Die Milik speelt heerlijk, mijn beste spits tot nu toe. Loopt ruim 1 op 1.
(Heb ook IF de jong, van persie en Huntelaar)
heb helaas geen glazen bolTo easy schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 17:39:
Maar zal de markt vanaf maandag niet weer beter worden?
Verwijderd
Komen jullie ook alleen maar lui tegen met high pressure trouwens? Voor de 3e keer dat ik divisie 6 aan het doen ben omdat ik steeds 1 of 2 punten mis maar ik ben de laatste 8 wedstrijden alleen maar van zulk soort lui tegen gekomen.
P.s. Sanchez is echt een geschenk uit de hemel. Wat een speler is dat zeg.
P.s. Sanchez is echt een geschenk uit de hemel. Wat een speler is dat zeg.
Wat blijft het een gezeur over dat high pressure.. Het is 11 tegen 11 dus als er 2 man op je af komt staat er altijd een ander vrij. Ga gewoon voetballen ipv dat geklaag. Zoek de ruimte, koop spelers die goed kunnen passen.
Verwijderd
Oh sorry hoor. High pressure is geen voetballen dat is gewoon misbruik proberen te maken van de falen van EA/FIFA. In het echt heb ik ook nog nooit een team gezien wat 90 minuten lang vol kan aanvallen. Daarnaast is het gewoon kinderachtig om direct vanaf de stip richting het goal te lopen (simpel tegen te gaan dmv R1), ik gok dat jij ook zo iemand bent.Thomas18GT schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 20:13:
Wat blijft het een gezeur over dat high pressure.. Het is 11 tegen 11 dus als er 2 man op je af komt staat er altijd een ander vrij. Ga gewoon voetballen ipv dat geklaag. Zoek de ruimte, koop spelers die goed kunnen passen.
Ik heb trouwens dit seizoen (divisie 6) 6 keer achter elkaar gewonnen met minimaal 4 goals verschil dus kom aub niet aanzetten dat ik niet probeer te voetballen
precies, ik counter ze meestal gewoon weg.Thomas18GT schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 20:13:
Wat doet R1 in dit geval? Ik haat het als spelers direct op mijn doel afstormen en kan ze vaak nauwelijks afstoppen.Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 20:29:
[...]
Oh sorry hoor. High pressure is geen voetballen dat is gewoon misbruik proberen te maken van de falen van EA/FIFA. In het echt heb ik ook nog nooit een team gezien wat 90 minuten lang vol kan aanvallen. Daarnaast is het gewoon kinderachtig om direct vanaf de stip richting het goal te lopen (simpel tegen te gaan dmv R1), ik gok dat jij ook zo iemand bent.
Ik heb trouwens dit seizoen (divisie 6) 6 keer achter elkaar gewonnen met minimaal 4 goals verschil dus kom aub niet aanzetten dat ik niet probeer te voetballenEn je verhaal met passes is soms ook gehandicapt hoe goed je spelers ook zijn dus dat gaat ook niet echt op.
Hetzelfde trouwens met flankspelers die zomaar door mijn verdediging heen lopen.
Verwijderd
Door middel van R1 kun je een AI speler richting de bal sturen. Hierdoor kun je de speler met de bal dus vast laten lopenDrossie schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 20:38:
[...]
Wat doet R1 in dit geval? Ik haat het als spelers direct op mijn doel afstormen en kan ze vaak nauwelijks afstoppen.
Hetzelfde trouwens met flankspelers die zomaar door mijn verdediging heen lopen.
Vleugelspelers zijn vaak sneller dan verdedigers. zet je defensieve pressie op 20 tot 30%.
Mijn nieuw(st)e team, speelt heerlijk:
http://www.futbin.com/16/squad/66177
Voor 200k gisteren gekocht en inmiddels is het alweer 25k goedkoper geworden. Op moment dat je 175k hebt en je zoekt een nieuw team is dit een absolute aanrader.
Twee spitsen met ontzettend veel kwaliteiten en Pastore is een ideale CAM. Pastore heeft veel loopvermogen, kan doelpunten maken (schitterend longshot mee gemaakt, zal ik later nog wel uploaden) met zowel linker- als rechterbeen en met het hoofd. Payet die al meerdere vrije trappen gescoord heeft.
Twijfel nog wel beetje wat ik met Isco zou doen, hij is wel erg behendig en goed in de dribbel maar komt verder weinig in het spel voor. Wellicht, als ik daar de coins voor heb (nu slechts 3k), Kroos een keertje proberen. Matuidi mist helaas wel wat kracht en lengte, maar is verder een prima speler.
Voor 200k gisteren gekocht en inmiddels is het alweer 25k goedkoper geworden. Op moment dat je 175k hebt en je zoekt een nieuw team is dit een absolute aanrader.
Twee spitsen met ontzettend veel kwaliteiten en Pastore is een ideale CAM. Pastore heeft veel loopvermogen, kan doelpunten maken (schitterend longshot mee gemaakt, zal ik later nog wel uploaden) met zowel linker- als rechterbeen en met het hoofd. Payet die al meerdere vrije trappen gescoord heeft.
Twijfel nog wel beetje wat ik met Isco zou doen, hij is wel erg behendig en goed in de dribbel maar komt verder weinig in het spel voor. Wellicht, als ik daar de coins voor heb (nu slechts 3k), Kroos een keertje proberen. Matuidi mist helaas wel wat kracht en lengte, maar is verder een prima speler.
FIFA Benelux Administrator
Wat zit je dan te zeuren over high pressure als je er al 6 keer met 4 of meer doelpunten verschil van win?Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 20:29:
[...]
Oh sorry hoor. High pressure is geen voetballen dat is gewoon misbruik proberen te maken van de falen van EA/FIFA. In het echt heb ik ook nog nooit een team gezien wat 90 minuten lang vol kan aanvallen. Daarnaast is het gewoon kinderachtig om direct vanaf de stip richting het goal te lopen (simpel tegen te gaan dmv R1), ik gok dat jij ook zo iemand bent.
Ik heb trouwens dit seizoen (divisie 6) 6 keer achter elkaar gewonnen met minimaal 4 goals verschil dus kom aub niet aanzetten dat ik niet probeer te voetballenEn je verhaal met passes is soms ook gehandicapt hoe goed je spelers ook zijn dus dat gaat ook niet echt op.
Verwijderd
Ik heb Kroos nog als huurspeler. Kan hem wel een keer testen en vertellen hoe hij speelt.MyUtd4Life schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 23:32:
Het punt is is dat al die lui als kippen zonder kop rennen en veel te gehaast spelen, wat dan soms ook tot mijn verbazing goed gaat. Als ik zulke lui tegen wil komen dan was ik wel COD gaan spelen. Waar het op neer komt is dat het niet lijkt op voetbal en dat irriteert mij.Thomas18GT schreef op zondag 15 november 2015 @ 10:33:
[...]
Wat zit je dan te zeuren over high pressure als je er al 6 keer met 4 of meer doelpunten verschil van win?
Begrijpt iemand waarom spelers die in TOTW zitten juist heel erg in prijs dalen? Lacazette is populair en nu een week uit de packs. Uiteindelijk daalt hij gewoon van 72K tot onder de 60K. Zou haast denken dat het andersom was. Zelfde verhaal met Nainggolan.
Handanovic steeg wel flink in prijs. Iemand een verklaring?
misschien waren ze zonder totw wel veel meer gedaald?Lekkerboeie86 schreef op zondag 15 november 2015 @ 10:49:
Begrijpt iemand waarom spelers die in TOTW zitten juist heel erg in prijs dalen? Lacazette is populair en nu een week uit de packs. Uiteindelijk daalt hij gewoon van 72K tot onder de 60K. Zou haast denken dat het andersom was. Zelfde verhaal met Nainggolan.
Ligt denk aan die nieuwe Packs die uit waren. Mensen willen die Packs en verkopen daarom massaal hun spelers.Bean77 schreef op zondag 15 november 2015 @ 10:54:
[...]
misschien waren ze zonder totw wel veel meer gedaald?
Handanovic was natuurlijk nog wel een beetje een gokje. Dat Lacasweat een IF zou krijgen was een 100% zekerheidje. Iedereen koopt hem op, prijs stijgt, en nu probeert iedereen hem weer te dumpen. Voor zijn hatrick zat hij ook gewoon op 60k.Lekkerboeie86 schreef op zondag 15 november 2015 @ 10:49:
Hoe doe je die vrije trappen met Payet?MyUtd4Life schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 23:32:
Ik probeer altijd boven het muurtje langs de korte hoek in te schieten, maar Payet staat echt helemaal links van de bal, en dan lukt dat niet echt.
klopt, prijzen beginnen nu weer aan te trekken zo te zien. Gelijk 10 Godins gekocht voor 8400/8500. Min BIN ligt nu al op 8900. Nu even een paar dagen geduld hebben.RonaldMuijs schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:21:
[...]
Ligt denk aan die nieuwe Packs die uit waren. Mensen willen die Packs en verkopen daarom massaal hun spelers.
Vandaag komen er toch ook weer veel light ing rond etc. Denk dat het wel weer daalt vandaag.Bean77 schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:27:
[...]
klopt, prijzen beginnen nu weer aan te trekken zo te zien. Gelijk 10 Godins gekocht voor 8400/8500. Min BIN ligt nu al op 8900. Nu even een paar dagen geduld hebben.
Echt op alle manieren waarmee je een vrijetrap kan schieten. Alles vliegt er bij mij in met Payet. Zowel die gewoon over het muurtje (met LS naar voren houden) als curved en harde schoten. Denk dat juist door die aanloop Payet zo ontzettend lekker schiet, maar dat kan psychologisch zijn. Manier van schieten is niet anders dan je normaal zou doen.dutchgio schreef op zondag 15 november 2015 @ 11:22:
[...]
Hoe doe je die vrije trappen met Payet?
Ik probeer altijd boven het muurtje langs de korte hoek in te schieten, maar Payet staat echt helemaal links van de bal, en dan lukt dat niet echt.
In 13 wedstrijden heeft Payet al 8 keer gescoord, waarvan 6 vrije trappen en 2 long shots.Echt ongelofelijk die gast, terwijl z'n stats niet eens zo super zijn.
Edit: Screenshotje met statistieken van mijn team tot op heden:

Gemaakt met behulp van nieuwe feature op Futhead, FUTSync . Leuke feature, hoop dat ze die nog flink gaan uitbreiden met extra statistieken etc.
[ Voor 16% gewijzigd door MyUtd4Life op 15-11-2015 15:36 ]
leuke feature zeg. Kan je ook online en offline statistieken van elkaar scheiden?
Iemand nog tips voor dit team? Ik ben er tot op heden zelf wel tevreden over.
http://www.futhead.com/16/squads/4591462/
Volgende stap zal zijn om gold spelers te vervangen voor IF spelers.
Daarna Marchisio misschien voor IF Pjanic en Miranda misschien voor IF Manolas, maar dat is nog ver toekomst muziek.
4231 bevalt mij erg goed. Zowel voor BPL, NL als dit serie A team.
Iemand nog tips voor dit team? Ik ben er tot op heden zelf wel tevreden over.
http://www.futhead.com/16/squads/4591462/
Volgende stap zal zijn om gold spelers te vervangen voor IF spelers.
Daarna Marchisio misschien voor IF Pjanic en Miranda misschien voor IF Manolas, maar dat is nog ver toekomst muziek.
4231 bevalt mij erg goed. Zowel voor BPL, NL als dit serie A team.
Ik zie nergens hoe je per squad filtert? Ik heb nu mijn 1e en 2e squad door elkaar staan:MyUtd4Life schreef op zondag 15 november 2015 @ 15:32:
[...]
Echt op alle manieren waarmee je een vrijetrap kan schieten. Alles vliegt er bij mij in met Payet. Zowel die gewoon over het muurtje (met LS naar voren houden) als curved en harde schoten. Denk dat juist door die aanloop Payet zo ontzettend lekker schiet, maar dat kan psychologisch zijn. Manier van schieten is niet anders dan je normaal zou doen.
In 13 wedstrijden heeft Payet al 8 keer gescoord, waarvan 6 vrije trappen en 2 long shots.Echt ongelofelijk die gast, terwijl z'n stats niet eens zo super zijn.
Edit: Screenshotje met statistieken van mijn team tot op heden:
[afbeelding]
Gemaakt met behulp van nieuwe feature op Futhead, FUTSync . Leuke feature, hoop dat ze die nog flink gaan uitbreiden met extra statistieken etc.

Doumbia het beste....sja
Helaas is dat niet mogelijk, gezien de data die EA zelf voorziet met API.Bean77 schreef op zondag 15 november 2015 @ 16:13:
leuke feature zeg. Kan je ook online en offline statistieken van elkaar scheiden?
Dat kan ook helaas (nog?) niet. Maar omdat alle spelers 13 wedstrijden gespeeld hadden kon ik ze makkelijk er tussenuit pakkenDersan schreef op zondag 15 november 2015 @ 17:27:
[...]
Ik zie nergens hoe je per squad filtert? Ik heb nu mijn 1e en 2e squad door elkaar staan:
Feature is nog maar net nieuw, dus hoop dat ze allemaal van dat soort dingen nog implementeren.
Verwijderd
Snap weinig tot niks van FUT. Het is allemaal nogal overweldigend, nooit eerder gespeeld namelijk. Ben in divisie 9 aanbeland waar ik 3x op rij heb gewonnen. Laatste wedstrijd heb ik met 5-0 gewonnen. Maar in mijn record word dit genoteerd als een 5-0 nederlaag. Snap er niks van. Terwijl dit in een ander scherm wel als een overwinning weer word gegeven. Maar denk toch dat ik met FUT stop. Ben oneindig lang bezig met redelijk team op de been brengen vrees ik, zeker als ik niet weet wat ik in hemelsnaam aan het doen ben. Ben niet van plan om echt geld uit te geven aan coins of iets dergelijks. Wil ook gewoon niet voor elke wedstrijd een half uur nodig zijn om team en opties aan te passen en dergelijke. Heb nu een chemistry van ongeveer 40 geloof ik. Echt dramatisch. En een keeper met een rating van 49 die geen bal kan vangen en blunder op blunder begaat.
Je snapt er weinig van, maar uit je verhaal maak ik op dat je er ook weinig tijd en energie in wilt steken om er iets van te maken. Verwacht dan ook niet teveel hulp.Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 08:34:
Snap weinig tot niks van FUT. Het is allemaal nogal overweldigend, nooit eerder gespeeld namelijk. Ben in divisie 9 aanbeland waar ik 3x op rij heb gewonnen. Laatste wedstrijd heb ik met 5-0 gewonnen. Maar in mijn record word dit genoteerd als een 5-0 nederlaag. Snap er niks van. Terwijl dit in een ander scherm wel als een overwinning weer word gegeven. Maar denk toch dat ik met FUT stop. Ben oneindig lang bezig met redelijk team op de been brengen vrees ik, zeker als ik niet weet wat ik in hemelsnaam aan het doen ben. Ben niet van plan om echt geld uit te geven aan coins of iets dergelijks. Wil ook gewoon niet voor elke wedstrijd een half uur nodig zijn om team en opties aan te passen en dergelijke. Heb nu een chemistry van ongeveer 40 geloof ik. Echt dramatisch. En een keeper met een rating van 49 die geen bal kan vangen en blunder op blunder begaat.
Ik wist ook niets van FUT maar weet nu ook bijna alles, door te vragen en te doen!
Ik moet nog even doorsparen voor Douglas Costa en dan ga ik lekker Robben op 7chem in de spits spelen. Op de EA forums zie ik veel mensen dat ook doen met Ronaldo/Reus etc, dus waarom Robben niet
. Heb een Nederlandse spits nodig, Huntelaar en Van Persie zijn leuk maar in de hogere divisies missen ze gewoon pace/strength...
Verwijderd
Prijzen stijgen alweer vanaf vandaag.Volgende week zullen ze na de nieuwe TOTW wel weer dalen maar tot die tijd denk ik dat ze weer richting oude niveau kruipen.
Althans dat hoop ik
Heb 6x Pogba voor 165K gekocht.
Voor de crash ging deze voor meer dan 200K weg.
Althans dat hoop ik
Verwijderd
Ik hoop ook dat ze nog een beetje stijgen. Alaba voor 130k gekocht en die zit nu rond de 100k wat volgens mij het meeste verlies is op een spelerVerwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 09:10:
Prijzen stijgen alweer vanaf vandaag.Volgende week zullen ze na de nieuwe TOTW wel weer dalen maar tot die tijd denk ik dat ze weer richting oude niveau kruipen.
Althans dat hoop ikHeb 6x Pogba voor 165K gekocht.
Verwijderd
Black Friday is pas vrijdag over een week. EA zal niet met hele dikke packs in de tussentijd komen. Dus als je geduld hebt kruipen de prijzen wel weer omhoog...
Hier ook hele pittige verliezen gemaakt. Mede omdat ik ook 2x de 50K pack heb geopend. De eerste was best goed. Haalde daar wel 50k aan waarde uit. Die 2e was echt 12x discard. Kansloos
Ik ga denk ook maar voor 150k spelers halen en hopen dat ze langzaam duurder worden.
futbin.comTo easy schreef op maandag 16 november 2015 @ 10:15:
O en kan je ergens duidelijk zien wat de prijzen van spelers waren voor de crash?
Ik ben wel klaar met de packs.. Ik heb van het weekend gewoon e.e.a. verkocht, beetje doorgespeeld en heb nu http://www.futbin.com/16/squad/13369
En ik had afgelopen weekend eindelijk eens een keer het geluk aan mijn kant en speelde meerdere van zulke wedstrijden..
Was van div 6 gedegradeerd naar div 7
En ik had afgelopen weekend eindelijk eens een keer het geluk aan mijn kant en speelde meerdere van zulke wedstrijden..
Was van div 6 gedegradeerd naar div 7
PSN: Kjujay
Vrijdag de gok genomen en met de lightning round mijn teams verkocht, en packs gekocht (met de hoop een goede TOTW kaart eruit te trekken).
Helaas (was ook te verwachten), maar 1 goede kaart eruit gehaald (Neuer) de rest was echt rommel.
Maar goed, echt een hele berg coins verloren... Aangezien de prijzen zo hard daalde nog een paar kaartjes gered zo dat ik nog wat coins overhield.
Ik ben nu maar geswitched naar een BPL/BBVA team (ik had een Serie A + Tevez team).
Het klinkt misschien vreemd, maar voor mijn gevoel werkt/speelt dit toch wel wat beter (op papier wel een minder team).
http://www.futhead.com/16/squads/3978262/
Moet wel bekennen dat ik helemaal klaar ben met EA, wat een geldklopperij.
Helaas (was ook te verwachten), maar 1 goede kaart eruit gehaald (Neuer) de rest was echt rommel.
Maar goed, echt een hele berg coins verloren... Aangezien de prijzen zo hard daalde nog een paar kaartjes gered zo dat ik nog wat coins overhield.
Ik ben nu maar geswitched naar een BPL/BBVA team (ik had een Serie A + Tevez team).
Het klinkt misschien vreemd, maar voor mijn gevoel werkt/speelt dit toch wel wat beter (op papier wel een minder team).
http://www.futhead.com/16/squads/3978262/
Moet wel bekennen dat ik helemaal klaar ben met EA, wat een geldklopperij.
[ Voor 3% gewijzigd door Protax op 16-11-2015 10:39 ]
Verwijderd
Packs is gewoon gokken, altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.
Het is een risico wat je zelf neemt, EA verplicht je niet om je team te verkopen en voor die coins packs te kopen.
Je kunt niet verwachten dat je winst maakt met packs openen, dat is nog nooit zo geweest.
Het is een risico wat je zelf neemt, EA verplicht je niet om je team te verkopen en voor die coins packs te kopen.
Je kunt niet verwachten dat je winst maakt met packs openen, dat is nog nooit zo geweest.
Nee, maar EA zou die packs wel wat kunnen balancen.Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 10:58:
Packs is gewoon gokken, altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.
De meeste troep die je eruit haalt, is instant salvage.
Niet in ieder pack hoeft een Neymar te zitten, maar als je al 100/200 euro hebt uitgegeven verwacht je toch wel zo'n soort speler eruit te halen.
Verwijderd
Ben ik het niet mee eens om eerlijk te zijn.Protax schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:04:
[...]
Nee, maar EA zou die packs wel wat kunnen balancen.
De meeste troep die je eruit haalt, is instant salvage.
Niet in ieder pack hoeft een Neymar te zitten, maar als je al 100/200 euro hebt uitgegeven verwacht je toch wel zo'n soort speler eruit te halen.
Als je naar het Casino gaat en je gooit 200 Euro in een gokkast, verwacht je dan ook een dikke klapper?
Het is pure RNG. Je kunt uit je eerste pack een legend halen maar je kunt ook nooit een legend uit een pack halen.
helemaal met je eens. Nergens is er enige garantie. Het is leuk dat je er een keer een Messi uithaalt, maar de kans is groter dat het je niet lukt en dus veel geld verliest.Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:07:
[...]
Ben ik het niet mee eens om eerlijk te zijn.
Als je naar het Casino gaat en je gooit 200 Euro in een gokkast, verwacht je dan ook een dikke klapper?
Het is pure RNG. Je kunt uit je eerste pack een legend halen maar je kunt ook nooit een legend uit een pack halen.
Ik verkoop mijn teams er absoluut niet voor. Soms doe ik het met de winst uit traden, maar ook dan weeg ik dat af met het risico dat het veelal niks zal opleveren en het dus verstandiger is om de coins te bewaren om een speler te kunnen kopen.
Toch begrijp ik wel goed wat @Protax bedoeld. Voor mij persoonlijk is het wel duidelijk dat het gokken is, maar mijn zoontje speelt sinds kort ook Fifa en voor hem zou ik wel fijn vinden als hij "iets" leuks uit een pack krijgt. Buiten dat is het wel een goede les dat je altijd op moet passen met gokken!!Bean77 schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:03:
[...]
helemaal met je eens. Nergens is er enige garantie. Het is leuk dat je er een keer een Messi uithaalt, maar de kans is groter dat het je niet lukt en dus veel geld verliest.
Ik verkoop mijn teams er absoluut niet voor. Soms doe ik het met de winst uit traden, maar ook dan weeg ik dat af met het risico dat het veelal niks zal opleveren en het dus verstandiger is om de coins te bewaren om een speler te kunnen kopen.
Verwijderd
Ik doe hetzelfde hoor. Wanneer ik wat profit met traden binnen hark geef ik dat meestal weer voor een deel uit aan packs. Zo heb ik 2x een 100K pack gekocht met de lightning rounds: Vidal en nog een paar 10K spelers. Kon dus niet uit maar dat is het risico. Ik zorg er gewoon voor dat ik altijd boven een bepaald aantal coins blijf (nu opgeschroeft naar 1.5M).Bean77 schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:03:
[...]
helemaal met je eens. Nergens is er enige garantie. Het is leuk dat je er een keer een Messi uithaalt, maar de kans is groter dat het je niet lukt en dus veel geld verliest.
Heb nog 6x Pogba op mijn transferlist te staan. Die gaan later deze week in de verkoop zodat ik rond de 1.6M kom.
Je was zover ik me herinner een redelijk tegenstander van het hele FUT, maar wat een tijdje spelen al niet teweeg kan brengen.Ricloo86 schreef op maandag 16 november 2015 @ 08:42:
[...]
Je snapt er weinig van, maar uit je verhaal maak ik op dat je er ook weinig tijd en energie in wilt steken om er iets van te maken. Verwacht dan ook niet teveel hulp.
Ik wist ook niets van FUT maar weet nu ook bijna alles, door te vragen en te doen!
FUT15 heb ik uren in het traden gestopt, waardoor ik rond februari op +12 miljoen coins zat en alle toppers heb kunnen kopen. Deze FUT heb ik de 1e maand getrade en daar 2 leuke teams van gemaakt. Nu lekker spelen en speler voor speler de teams upgraden.
Klopt, en dat zit hem vooral in het feit dat ze andere facetten in het spel vergeten te verbeteren/vernieuwen omdat FUT hun cashcow is, dit vind ik nog steeds een slechte zaak.JPM85 schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:21:
[...]
Je was zover ik me herinner een redelijk tegenstander van het hele FUT, maar wat een tijdje spelen al niet teweeg kan brengen.
FUT15 heb ik uren in het traden gestopt, waardoor ik rond februari op +12 miljoen coins zat en alle toppers heb kunnen kopen. Deze FUT heb ik de 1e maand getrade en daar 2 leuke teams van gemaakt. Nu lekker spelen en speler voor speler de teams upgraden.
Dus geen tegenstander van het hele FUT wel dat EA enkel zijn pijlen daar op richt.
Klopt absoluut, ik kwam afgelopen week pas achter dat EA een soort van online wereldkampioenschap in 16 heeft zitten. Standaard ga ik gewoon gelijk ultimate team in, want de rest is gewoonweg niet meer interessant.Ricloo86 schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:24:
[...]
Klopt, en dat zit hem vooral in het feit dat ze andere facetten in het spel vergeten te verbeteren/vernieuwen omdat FUT hun cashcow is, dit vind ik nog steeds een slechte zaak.
Dus geen tegenstander van het hele FUT wel dat EA enkel zijn pijlen daar op richt.
Offline spelen kan ik sowieso weinig plezier uit halen, omdat het allemaal zo repetitief aanvoelt. Online speel ik nog wel eens clubs, maar door weinig tijd daar dit jaar nog niet veel aan toegekomen.
Iemand nog een tip om een bepaalde speler te kopen die sws meer waard gaat worden de komende week?
Erg afhankelijk van je budget lijkt me.
Zelf heb ik 4x Depay gehaald, maar wat te vroeg, want nu is hij nog 3 a 4 k minder waard
Zelf heb ik 4x Depay gehaald, maar wat te vroeg, want nu is hij nog 3 a 4 k minder waard
Ik zou gaan voor Hulk en Pjanic. Zijn altijd gewild en momenteel wel op een all time low.To easy schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:47:
Iemand nog een tip om een bepaalde speler te kopen die sws meer waard gaat worden de komende week?
Verwijderd
Robben zal wel een IF krijgenTo easy schreef op maandag 16 november 2015 @ 12:47:
hopen dat hij weer gaat stijgen dan, staat nu op -45k hier
Heb 1 60k. Hulk Is denk wel een goeie idd. Bedankt
Damn die prijzen... Hulk voor 23K BIN... Was wel een verstandige beslissing om even mijn team te verkopen nu er zoveel andere games uit zij. Spelers als James, Modric en Chiellini zijn wel heel hard gedaald. Eigenlijk alles behalve de IFs die ik had (Nolito & Krychowiak) is enorm gedaald.
Als je nu snel wat coins wilt verdienen zou ik wel voor quick cash gaan en geen langdurige investeringen. Volgende week vrijdag is het alweer black friday en dan gaat de markt weer een klap krijgen.
Als je nu snel wat coins wilt verdienen zou ik wel voor quick cash gaan en geen langdurige investeringen. Volgende week vrijdag is het alweer black friday en dan gaat de markt weer een klap krijgen.
Verwijderd
Zou nu niet meer investeren maar pas bij Black Friday en Cyber Monday. Dan zullen ze nog meer dalen. Investeren had je eigenlijk zaterdag moeten doen, prijzen zijn alweer een beetje gestegen.Beltoni schreef op maandag 16 november 2015 @ 13:12:
Damn die prijzen... Hulk voor 23K BIN... Was wel een verstandige beslissing om even mijn team te verkopen nu er zoveel andere games uit zij. Spelers als James, Modric en Chiellini zijn wel heel hard gedaald. Eigenlijk alles behalve de IFs die ik had (Nolito & Krychowiak) is enorm gedaald.