Vooralsnog is Cavani de fijnste spits waar ik mee heb gespeeld. Nadeel is dat als je met rm/lm speelt dat er weinig spelers zijn om uit te kiezen. Lucas en Lavezzi hebben wel erg weinig stamina.Amaze86 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 10:18:
Higuain vind ik ook tegenvallen,al scoort die soms heel snel en andere x wil het maar niet lukken.Bacca valt wel mee en morata vind ik het fijnst (van de serie a spitsen)
Helaas heel herkenbaar, en tevens ook mijn grootste frustratie punt met deze game.Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 07:36:
[...]
Gister heel veel fifa gespeeld, maar wat een grote verschillen tussen de wedstrijden. Soms is elke pass te kort. En erna valt alles precies goed. Zie het soms ook bij de tegenstander. 5x paal/lat in 1 potje..
Ik weet wel dat Higuain niet mijn spits is. Totaal onzichtbaar. Lacazette voelt heel anders aan.
Overduidelijk gescripted, maar zo zinloos.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Gisteren m'n club verwijderd. Begin er niet meer aan deze editie.
Het kansloze verschil tussen de potjes, (1e 5 potjes winnen, en nog 5 wedstrijden hebben voor 1 punt en gewoon niet halen) de scheids,(bij jullie allen wel bekend) het 5x de bal tegen de paal/lat per wedstrijd (en de tegenstander krijgt 1 kans, 1-0 verlies) het irritante door de verdediging heen dribbelen etc. levert deze editie meer furstratie en irritatie dan echt plezier op.
Het kansloze verschil tussen de potjes, (1e 5 potjes winnen, en nog 5 wedstrijden hebben voor 1 punt en gewoon niet halen) de scheids,(bij jullie allen wel bekend) het 5x de bal tegen de paal/lat per wedstrijd (en de tegenstander krijgt 1 kans, 1-0 verlies) het irritante door de verdediging heen dribbelen etc. levert deze editie meer furstratie en irritatie dan echt plezier op.
Met dikke lag tegen een high (HIGH) pressure team spelen
Verwijderd
Van de week 2 keer gehad en 2 keer gewonnen. Meestal verdedigen die lui echt slecht en dan is het gewoon zorgen dat je koste wat het kost meer erin trapt dan de tegenstander.Nonamenl schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:26:
Met dikke lag tegen een high (HIGH) pressure team spelen
Ik snap trouwens ook nog steeds die lui niet die vanaf de aftrap gelijk met 1 spits naar het goal rennen. Dit is toch geen mooi voetbal
Robben toch maar weer verkocht, wil het NL team wel houden maar Robben is erg duur en na 20 wedstrijdjes vond ik het wel weer leuk geweest. Al helemaal omdat ik hem zonet voor 390K heb verkocht, 340 ingekocht een weekje geleden. Toch weer 30K winst. Promes speelt ook heerlijk op die plek voor 650 coins
.
Depay had ik trouwens ook maar die vond ik helemaal voor geen meter spelen. Snapte er niks van, Lens is 10x beter.
Edit: Zit er over na te denken om dit te bouwen....iemand op/aanmerkingen?
Depay had ik trouwens ook maar die vond ik helemaal voor geen meter spelen. Snapte er niks van, Lens is 10x beter.
[ Voor 15% gewijzigd door Dersan op 07-11-2015 18:48 ]
Wordt soms zo moe van dat pass systeem he, wil je kort zacht geven schiet ie em het stadion uit, wil je diep geven is het slappe hap in de tegenstander z'n voeten. Zucht.
Moet zeggen dat mijn fitness team (merendeel MLS) erg prettig speelt met pirlo, gerrard, dos santos etc. Had het niet verwacht.
Moet zeggen dat mijn fitness team (merendeel MLS) erg prettig speelt met pirlo, gerrard, dos santos etc. Had het niet verwacht.
Geen Giovinco? Die is ook superiNFiNiTY- schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:53:
Wordt soms zo moe van dat pass systeem he, wil je kort zacht geven schiet ie em het stadion uit, wil je diep geven is het slappe hap in de tegenstander z'n voeten. Zucht.
Ja die gebruik ik als CF (vergeten te vermelden net) Dempsey als spits, Keane en Giovinco als CF ernaast. Prima team voor redelijk weinig.
En ineens zat alles een heel seizoen mee..

Gespeeld met dit team:

Gespeeld met dit team:
Ik zou Reus verkiezen boven Ibra. Dus Reus op lw en Lacazette in het midden. Ik heb Reus en Ibra gebruikt en vond Reus veel fijner. Ibra is mij te sloom. Maar als je Ibra nog niet hebt gebruikt zeker uitproberenDersan schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 18:17:
Robben toch maar weer verkocht, wil het NL team wel houden maar Robben is erg duur en na 20 wedstrijdjes vond ik het wel weer leuk geweest. Al helemaal omdat ik hem zonet voor 390K heb verkocht, 340 ingekocht een weekje geleden. Toch weer 30K winst. Promes speelt ook heerlijk op die plek voor 650 coins.
[afbeelding]
Verwijderd
Heb je de speler wel gericht naar de andere speler. Ik ben vandaag wat rustiger gaan spelen en merk dat dan wel veel meer aankomt (behalve de steekpass maar dat zie ik al aankomen wanneer ik op de knop druk).iNFiNiTY- schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:53:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=o3RQDtUdXX4]
Toch maar een poging wagen voor Goal of the week
Wat een fantastische inhoud weer bij mn 2 pre-order packs.. Wel handig voor de contracten enz, maar verder echt om te huilen
Same here. Buiten contracten nog nooit wat goeds eruit gehad.Lekkerboeie86 schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:10:
Wat een fantastische inhoud weer bij mn 2 pre-order packs.. Wel handig voor de contracten enz, maar verder echt om te huilen
Klaar met mijn team, speelt degelijk en kan er wel mee uit de voeten.
Alleen het verschil is zo groot tussen wedstrijden, ene keer lukt alles andere niets, irritant.
Zelfde als de vervelende spelers die met 1 goede spits niets anders doen dan dribbelen en pingelen je 16 in en scoren, heeft niets met voetbal te maken helaas.
Alleen het verschil is zo groot tussen wedstrijden, ene keer lukt alles andere niets, irritant.
Zelfde als de vervelende spelers die met 1 goede spits niets anders doen dan dribbelen en pingelen je 16 in en scoren, heeft niets met voetbal te maken helaas.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Eindelijk heb ik mijn team aan de praat gekregen!
Ik als onervaren speler (begonnen met Fifa 15), had gewoon moeite om simpel te spelen.
Ik kan geen truukjes en dergelijke, en moet gewoon simpel kunnen rondtikken en een doelpunt maken.
Vorig jaar gebruikte ik hier 4321 en 41212 voor, maar dit jaar lukte er gewoon niets.
Ik ben dit weekend als test eens geswitched naar 352 en plotseling begint het te lopen.
Zelf IF Higuain scoort nu doelpunten
Vanavond maar eens verder testen...
Ik als onervaren speler (begonnen met Fifa 15), had gewoon moeite om simpel te spelen.
Ik kan geen truukjes en dergelijke, en moet gewoon simpel kunnen rondtikken en een doelpunt maken.
Vorig jaar gebruikte ik hier 4321 en 41212 voor, maar dit jaar lukte er gewoon niets.
Ik ben dit weekend als test eens geswitched naar 352 en plotseling begint het te lopen.
Verwijderd
Hoe zit het met je verdediging dan? 3 verdedigers is behoorlijk weinig.Protax schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:01:
Die verdedigende middenvelders doen echt veel.Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:26:
[...]
Hoe zit het met je verdediging dan? 3 verdedigers is behoorlijk weinig.
Met het verbeterde verdedigingssysteem in het spel, werkt het voor mijn gevoel erg lekker.
Ik maak nu in ieder geval doelpunten, en meer dan de tegenpartij, dus wat mij betreft prima.
Ik snap wat je bedoelt. Ik speel met Ronaldo, Suarez en Bale voorin en zelfs ik merk hetzelfde. In het middenveld staan Vidal, Rodriguez en Pogba en de verdediging wordt gevormd door Chiellini en Boateng. Sommige potjes komen zelfs de simpelste passes niet aan.Ricloo86 schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:51:
Klaar met mijn team, speelt degelijk en kan er wel mee uit de voeten.
Ik heb wel het idee dat nu ik de allerlaagste bronze spelers op de bank heb zitten mijn team beter presteert. Anders was hij 87-88 rated en dan tegen een team van 4.5 star 79-80 rated was echt niet te doen.
Nu is mijn team 82 rated in tegen teams van dezelfde rating speelt hij heerlijk. Kan alsnog in mn hoofd zitten maar het is voor mij al genoeg potjes bewezen.
Het mixen met Bronze spelers, heb ik in FUT15 ook gedaan. Wist alleen niet of dat nu ook een effect gaf. Zal het eens gaan uitproberen.Nonamenl schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:00:
[...]
Ik snap wat je bedoelt. Ik speel met Ronaldo, Suarez en Bale voorin en zelfs ik merk hetzelfde. In het middenveld staan Vidal, Rodriguez en Pogba en de verdediging wordt gevormd door Chiellini en Boateng. Sommige potjes komen zelfs de simpelste passes niet aan.
Ik heb wel het idee dat nu ik de allerlaagste bronze spelers op de bank heb zitten mijn team beter presteert. Anders was hij 87-88 rated en dan tegen een team van 4.5 star 79-80 rated was echt niet te doen.
Nu is mijn team 82 rated in tegen teams van dezelfde rating speelt hij heerlijk. Kan alsnog in mn hoofd zitten maar het is voor mij al genoeg potjes bewezen.
Las ook ergens dat je de instellingen betreffende de "passing" kon aanpassen. Hebben jullie dit al eens geprobeerd?
Helaas te herkenbaar en bijzonder frustrerend, zeker als de ene wedstrijd alles prima aankomt en je de volgende steeds in de problemen komt door balverlies door slechte passing, terwijl je toch echt hetzelfde doet.lerosa schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:05:
[...]
Het mixen met Bronze spelers, heb ik in FUT15 ook gedaan. Wist alleen niet of dat nu ook een effect gaf. Zal het eens gaan uitproberen.
Las ook ergens dat je de instellingen betreffende de "passing" kon aanpassen. Hebben jullie dit al eens geprobeerd?
Daarnaast blijf ik de potjes tegen de dribbelaars / high pressure spelers echt bijzonder vervelend, terwijl tegen "voetballende" tegenstanders het altijd erg leuk is (ongeacht de uitslag).
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Probeer het vanavond wel eens dan. Ik heb Luiz Gustavo en Vidal als CDM maar merk wel dat ze maar al te graag aanvallen waardoor het soms een gatenkaas lijkt op het veld ondanks speler instructies.Protax schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:30:
[...]
Die verdedigende middenvelders doen echt veel.
Met het verbeterde verdedigingssysteem in het spel, werkt het voor mijn gevoel erg lekker.
Ik maak nu in ieder geval doelpunten, en meer dan de tegenpartij, dus wat mij betreft prima.
Speel je met (speler)instructies of tactieken dan ?
Ik ben overigens nog steeds aan het zoeken naar de juiste formatie, en zit inmiddels al een tijdje in DIV4.
Heb vorige week Tevez een dag gehad, maar kom het niet werkend krijgend in mijn 352 formatie, ik wil het later deze week eens gaan testen met onderstaande formatie.
http://www.futhead.com/16/squads/3855604/
Heb pereyra helaas nodig voor de links, en speel normaal met Pjanic op CAM ipv CDM.
Heb vorige week Tevez een dag gehad, maar kom het niet werkend krijgend in mijn 352 formatie, ik wil het later deze week eens gaan testen met onderstaande formatie.
http://www.futhead.com/16/squads/3855604/
Heb pereyra helaas nodig voor de links, en speel normaal met Pjanic op CAM ipv CDM.
Verwijderd
Ik denk dat je geslacht gaat worden door degelijke spelers die met wingers spelen. Daar ligt de zwakte van de 352. Dus denk aan de 433 variaties maar ook zeker de 4231's en ook de 5221. Ze rammen die bal de hoek in en wandelen zo vanaf de zijkant je 16 in. Ik begin altijd al te lachen wanneer ik tegen 352 kom te staan.Protax schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:01:
Heb een paar mensen gezien die er wel heel goed mee kunnen spelen maar zij zijn dan ook extreem goed in anticiperen wat je gaat doen en zorgen dat de aanvoer naar je wingers onderbroken wordt. Pas wanneer je dat voor elkaar hebt zal 352 een formatie worden waarmee je DIV1 kunt winnen.
Ik ben van 4411 overgestapt naar naar 41212(2). Met juiste custom en goede spelers instructies voor mij tot nu toe het beste. Goede balans tussen verdediging en aanval. Bij 4411 had ik de verdediging wel goed op orde maar had ik moeite met creëren van kansen. Ik zit er nog over te dubben om 4231 (met de cam's) te gaan spelen of zelfs heel sweaty: 5221 en vol op de counter.
Wilde gister een potje spelen...
krijg maar geen tegenstanders.
OOk geen foutmelding van Nat of andere probleem.
Hij blijft gewoon 10 minuten zoeken en blijft vast in het spel zitten?!
Daar heb ik, sinds FUT16, ook last van. Heb wel het gevoel dat het met mijn internet connectie te maken heeft. Kan me moeilijk voorstellen dat er niemand beschikbaar is.kx22 schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:41:
Wilde gister een potje spelen...
Ik zie zoveel spam op futbin enzo van dat je ingame coins met echt geld. Dat werkt toch niet echt Haha?
Nee, dat is 'too easy' gedacht.
Naast dat het gewoon niet eerlijk is riskeer je een ban, en die verdien je IMHO ook wel als je zo aan je coins moet komen.
Naast dat het gewoon niet eerlijk is riskeer je een ban, en die verdien je IMHO ook wel als je zo aan je coins moet komen.
Haha nee ze krijgen geen euro, maar ik vroeg me af hoe ze dan precies het ingame geld je överhanden?dutchgio schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:44:
Ik zie de packs als gokken, terwijl je met coins kopen veel meer waar voor je euro krijgt.dutchgio schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:44:
FUT16 is een leuke game, maar het EA verdienmodel is smerig.
Je moet al een speler die redelijk wat waard is hebben of goedkoop kopen. en dan verkopen voor de maximale prijs aan hun, en dat dan een paar keer totdat je aan het aantal coins zit wat je betaalt.To easy schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:46:
[...]
Haha nee ze krijgen geen euro, maar ik vroeg me af hoe ze dan precies het ingame geld je överhanden?
heb jij wel een direct coins gekocht dan? Wat ik hier zo in een andere comment lees is dat toch niet te vertrouwen dat je telkens cheap spelers voor duur verkoopt.Bossie schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:48:
[...]
Ik zie de packs als gokken, terwijl je met coins kopen veel meer waar voor je euro krijgt.
FUT16 is een leuke game, maar het EA verdienmodel is smerig.
Ik speel nu met 4 achteraan en krijg ook de meeste doelpunten tegen door buitenspelers die naar binnenkomen en die scoren ofwel een strafschop veroorzaken.Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:43:
[...]
Ik denk dat je geslacht gaat worden door degelijke spelers die met wingers spelen. Daar ligt de zwakte van de 352. Dus denk aan de 433 variaties maar ook zeker de 4231's en ook de 5221. Ze rammen die bal de hoek in en wandelen zo vanaf de zijkant je 16 in. Ik begin altijd al te lachen wanneer ik tegen 352 kom te staan.
Ik was van plan ook de 3-5-2 eens uit te proberen. Ik dacht dat het wel zou kunnen werken omdat je dan een extra centrale verdediger hebt om buitenspelers op te vangen.
Tijdens FUT15 was deze discussie er ook, ik heb toen idd eens coins gekocht via een site middels mijn paypal account. De transactie was binnen een uurtje voltooid.To easy schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:47:
[...]
heb jij wel een direct coins gekocht dan? Wat ik hier zo in een andere comment lees is dat toch niet te vertrouwen dat je telkens cheap spelers voor duur verkoopt.
Verwijderd
Wat ze doen is ook goedkope spelers kopen en voor het maximale buy now verkopen. Ik zal er zelf niet aan beginnen en ik lees op Reddit ook dat verschillende mensen direct zijn verbannenTo easy schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:47:
[...]
heb jij wel een direct coins gekocht dan? Wat ik hier zo in een andere comment lees is dat toch niet te vertrouwen dat je telkens cheap spelers voor duur verkoopt.
Ja, dat geloof ik wel... Speel tot nu toe offline! Wil eerst een beetje gevoel krijgen met de game, en dan ga ik het online proberen.Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:43:
[...]
Ik denk dat je geslacht gaat worden door degelijke spelers die met wingers spelen. Daar ligt de zwakte van de 352. Dus denk aan de 433 variaties maar ook zeker de 4231's en ook de 5221. Ze rammen die bal de hoek in en wandelen zo vanaf de zijkant je 16 in. Ik begin altijd al te lachen wanneer ik tegen 352 kom te staan.
Heb een paar mensen gezien die er wel heel goed mee kunnen spelen maar zij zijn dan ook extreem goed in anticiperen wat je gaat doen en zorgen dat de aanvoer naar je wingers onderbroken wordt. Pas wanneer je dat voor elkaar hebt zal 352 een formatie worden waarmee je DIV1 kunt winnen.
Ik ben van 4411 overgestapt naar naar 41212(2). Met juiste custom en goede spelers instructies voor mij tot nu toe het beste. Goede balans tussen verdediging en aanval. Bij 4411 had ik de verdediging wel goed op orde maar had ik moeite met creëren van kansen. Ik zit er nog over te dubben om 4231 (met de cam's) te gaan spelen of zelfs heel sweaty: 5221 en vol op de counter.
Ter verduidelijking:
http://www.futhead.com/16/squads/4123588/
Heb me backs nog bewaard, dus ga 4-3-3 (4) proberen, weet alleen nog niet hoe dat eruit gaat zien.
Zal wss een mix worden van me wissels, met nog wat "goedkope" spelers.
Misschien dat ik Bacca / Peresic en Bonaventura verkoop, en daarvoor wat leuke spelers kan halen
Ik heb een soortgelijk team en 352 werkt prima online in de lagere divisies omdat het merendeel toch door het midden aanvalt. Offline is het echter een ander verhaal en heb ik mijn backs simpelweg nodig omdat zoals hier eerder genoemd je verdediging anders door wingers uit elkaar getrokken word.Protax schreef op maandag 09 november 2015 @ 23:30:
[...]
Ja, dat geloof ik wel... Speel tot nu toe offline! Wil eerst een beetje gevoel krijgen met de game, en dan ga ik het online proberen.
Ter verduidelijking:
Heb me backs nog bewaard, dus ga 4-3-3 (4) proberen, weet alleen nog niet hoe dat eruit gaat zien.
Misschien dat ik Bacca / Peresic en Bonaventura verkoop, en daarvoor wat leuke spelers kan halen
Bonaventura > Insigne voor mij in ieder geval, aangezien Insigne bij elk fysiek duel de bal verliest.
Ik ben nu overigens wat aan het experimenteren met 433/4321/423 met wisselende resultaten.
Verwijderd
Ik was het gister ook helemaal kwijt. Gedegradeerd uit divisie 3 en kon me nog maar net handhaven in divisie 4. Speelde met twee teams in 41212(2).Protax schreef op maandag 09 november 2015 @ 23:30:
[...]
Ja, dat geloof ik wel... Speel tot nu toe offline! Wil eerst een beetje gevoel krijgen met de game, en dan ga ik het online proberen.
Ter verduidelijking:
Niks werkte, liep overal achteraan ipv te anticiperen.
Dus tijd voor verandering voordat ik de game de schuld geef ipv mijn elite skils
Overgestapt naar 433(4) en wat een verademing. Snap er niks van maar ik heb plots 65% balbezet, kom wel 5 tot 8 keer alleen voor de keeper, heb een passing van +80% en het laatste potje wat ik gister speelde had ik 27 schoten om 3, won 8-0 en er waren bloemen overal
Ik zal het morgen wat langer testen (slechts voor 3 potjes getest). Wel alles gewonnen maar misschien iets te vroeg met juichen. We will see.
(ps. gister zelfs verloren van een 352 haha)
Nice, nou goed om te horen dat jij ook iets hebt gevonden wat werkt.Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:59:
[...]
Ik was het gister ook helemaal kwijt. Gedegradeerd uit divisie 3 en kon me nog maar net handhaven in divisie 4. Speelde met twee teams in 41212(2).
Niks werkte, liep overal achteraan ipv te anticiperen.
Dus tijd voor verandering voordat ik de game de schuld geef ipv mijn elite skils![]()
Overgestapt naar 433(4) en wat een verademing. Snap er niks van maar ik heb plots 65% balbezet, kom wel 5 tot 8 keer alleen voor de keeper, heb een passing van +80% en het laatste potje wat ik gister speelde had ik 27 schoten om 3, won 8-0 en er waren bloemen overal![]()
Ik zal het morgen wat langer testen (slechts voor 3 potjes getest). Wel alles gewonnen maar misschien iets te vroeg met juichen. We will see.
(ps. gister zelfs verloren van een 352 haha)
4-3-3 (4) heb ik eerder ook al getest, maar dat werkte voor mij niet zo lekker.
Misschien toch maar een 2e team bouwen (IF Peresic / IF Bacca / IF Bonaventura verkopen), en dan 4-3-3 (4) proberen
Shit heb ik eindelijk weer wat geld gespaard koop ik een pakket van 25K waar natuurlijk geen fuck in zit....
FCG
Whats newjeka schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:50:
Shit heb ik eindelijk weer wat geld gespaard koop ik een pakket van 25K waar natuurlijk geen fuck in zit....
Inderdaad. Zaterdag ook even draft offline gespeeld. Op professional. En heb even gekeken of dat uit kon. Uiteindelijk toch 2k verlies met wat uit de packs kwam. Dit is inclusief match coins.
PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel
En toch blijf je het doen
FCG
Ik speel al tijden FUT online in div2. Lijkt het alsof ik ga promoveren, verlies ik ineens erg veel games waardoor ik toch weer handhaaf. Soms verlies ik de eerste 3 games maar toch handhaaf ik mij weer. Blijkbaar net niet goed genoeg voor div1 en hoor ik dus in div2 thuis.
Ik speel met twee teams, maar ik kan maar niet wennen aan mijn tweede team. Het eerste team heb ik al een tijdje, waardoor ik er goed weet hoe ik hier mee kan spelen. De formatie 4312 heb ik ook op FIFA15 op het eind gebruikt en bevalt me erg goed:
http://www.futhead.com/16/squads/2656408/
Het tweede team, een BBVA team, kan ik niet mee winnen: http://www.futhead.com/16/squads/4341505/
Prima spelers in het team. Krychowiak is verdedigend erg sterk en dus heb ik ingesteld dat hij achter moet blijven tijdens een aanval. Hierdoor heb ik gekozen voor een allrounder (enzo perez) en een goede passer (kroos) op CM. Echter krijg ik 75% van mijn goals tegen door goals via de flanken. Ik heb ingesteld dat mijn 2backs achter moeten blijven, maar ze komen telkens mee op waardoor ze weer achter de buitenspelers van mijn opponent aan lopen tijdens een counter...
Ik heb geen idee waar dit aan ligt, en voor mijn gevoel doen die instructies helemaal niks. Een squad met tevez klinkt goed, alleen ik kan dan Pereyra en een deel serie a niet gebruiken, omdat die al in mijn eerste team zitten.
Ik speel met twee teams, maar ik kan maar niet wennen aan mijn tweede team. Het eerste team heb ik al een tijdje, waardoor ik er goed weet hoe ik hier mee kan spelen. De formatie 4312 heb ik ook op FIFA15 op het eind gebruikt en bevalt me erg goed:
Het tweede team, een BBVA team, kan ik niet mee winnen: http://www.futhead.com/16/squads/4341505/
Prima spelers in het team. Krychowiak is verdedigend erg sterk en dus heb ik ingesteld dat hij achter moet blijven tijdens een aanval. Hierdoor heb ik gekozen voor een allrounder (enzo perez) en een goede passer (kroos) op CM. Echter krijg ik 75% van mijn goals tegen door goals via de flanken. Ik heb ingesteld dat mijn 2backs achter moeten blijven, maar ze komen telkens mee op waardoor ze weer achter de buitenspelers van mijn opponent aan lopen tijdens een counter...
Ik heb geen idee waar dit aan ligt, en voor mijn gevoel doen die instructies helemaal niks. Een squad met tevez klinkt goed, alleen ik kan dan Pereyra en een deel serie a niet gebruiken, omdat die al in mijn eerste team zitten.
Allebei je backs zijn H/M, willen dus aanvallen. Logisch dus dat ze naar voren gaan.Daimen schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:14:
Ik speel al tijden FUT online in div2. Lijkt het alsof ik ga promoveren, verlies ik ineens erg veel games waardoor ik toch weer handhaaf. Soms verlies ik de eerste 3 games maar toch handhaaf ik mij weer. Blijkbaar net niet goed genoeg voor div1 en hoor ik dus in div2 thuis.
433-4 en 4321 vind ik wel altijd vervelend als de tegenstander countert. Maakt niet uit wat de instructies/workrates zijn van de verdedigers/middenvelders, als de tegenstander jou maar lang genoeg aan de bal laat kruipt alles naar voren.
Ben zelf nu nog steeds aan het dubben over een Ibra team. Lavezzi en Lucas hebben een waardeloze stamina, dan blijft er weinig over om een hybrid te maken.
Ben zelf nu nog steeds aan het dubben over een Ibra team. Lavezzi en Lucas hebben een waardeloze stamina, dan blijft er weinig over om een hybrid te maken.
Vraagje tussendoor, gebruiken jullie die chemistry style kaartjes nog een beetje? Of vinden jullie alles op basic wel best?
Mijn keep heeft er eentje en mijn cdm.
Verder nog niet direct toegepast op spelers.
Speel nu 433(2) met mijn bpl team en dat bevalt wel goed eigenlijk.
Burp
Nope, ik speel met het team zoals het er staat.Wii4all schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:39:
Vraagje tussendoor, gebruiken jullie die chemistry style kaartjes nog een beetje? Of vinden jullie alles op basic wel best?
Misschien is dat wel de reden dat het zo wisselvallig speelt omdat de tegenstander het wellicht wel doet.
Ik vraag me af of het echt uitmaakt.
Bij chem 10 worden alle extra's netjes verdeeld.
En bij die chem. styles wordt het niet verdeeld maar meer op spec. plekken.
Bij chem 10 worden alle extra's netjes verdeeld.
En bij die chem. styles wordt het niet verdeeld maar meer op spec. plekken.
Burp
Verwijderd
Heeft iemand trouwens nog een Ribery vs Reus tip voor mij? Ik heb op dit moment +-120k dus zal nog even moeten wachten voor ik 1 van beiden kan halen.
http://www.futhead.com/16...nck-ribery/compare/16-97/Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:47:
Heeft iemand trouwens nog een Ribery vs Reus tip voor mij? Ik heb op dit moment +-120k dus zal nog even moeten wachten voor ik 1 van beiden kan halen.
Reus is beter in alles behalve dribbelen en skills. Als je veel 5star skills gebruikt zou ik ribery halen, anders sowieso Reus.
Verwijderd
Daar had ik zelf ook al naar gekeken maar wou graag weten hoe mensen beide spelers vinden (die er mee gespeeld hebben).Thomas18GT schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:20:
[...]
http://www.futhead.com/16...nck-ribery/compare/16-97/
Reus is beter in alles behalve dribbelen en skills. Als je veel 5star skills gebruikt zou ik ribery halen, anders sowieso Reus.
Ben het effe kwijt,nu terug naar divisie 4 en dat gaat ook niet lekker.Pff raar spel soms,toch maar weer iets anders proberen qua formatie.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Zo, ik heb de boel omgegooid.
Op veler advies toch maar weer een team gebouwd met 4 verdedigers.
Ik heb hiervoor mijn wissels verkocht, zodat ik geld vrijmaakte voor mijn 2e elftal.
Ik heb nu het volgende:
3-5-2
4-3-3 (4) --> Nieuw
http://www.futhead.com/16/squads/3978262/
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden, Vidal is helaas nog een huurspeler (hier moet ik op termijn iets voor bedenken).
Ik heb hiervoor mijn wissels verkocht, zodat ik geld vrijmaakte voor mijn 2e elftal.
Ik heb nu het volgende:
3-5-2
4-3-3 (4) --> Nieuw
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden, Vidal is helaas nog een huurspeler (hier moet ik op termijn iets voor bedenken).
Verwijderd
In plaats van Howedes zou ik Soktratis nemen. Vind ik persoonlijk beter en is iets sneller.Protax schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:02:
Zo, ik heb de boel omgegooid.
Ik heb nu het volgende:
3-5-2
4-3-3 (4) --> Nieuw
Agree, als je 5 star skills wil gebruiken dan Ribery anders sowieso Reus. Ik heb met beide gespeeld en vond Reus stukken fijner. Dus kies alleen voor Ribery als je houdt van skills. Reus vooral als striker vond ik geweldig (Reus als lf krijgt orange chem op st)Thomas18GT schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:20:
[...]
http://www.futhead.com/16...nck-ribery/compare/16-97/
Als ik jou was zou ik Gotze als st neerzetten en schweinsteiger als center-cam. Gotze is beter als striker dan welke van de cams en schweinsteiger is de beste verdediger, plus met zijn workrates staat hij daar heel goed.haikodelange schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:01:
Ik speel zelf met deze elf
http://www.futhead.com/16/squads/4368214/
Verwijderd
Oei...Vind het eigenlijk een bagger team. Spelers op verkeerde posities zetten...Lijkt erop dat je meer op rating bent af gegaan dan op wat goed speelt.haikodelange schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:01:
Ik speel zelf met deze elf
http://www.futhead.com/16/squads/4368214/
Ik heb op het moment dit team:
http://www.futhead.com/16/squads/4383328/
Wil het graag verbeten en heb zo'n 100k te besteden.
Zat zelf te denken aan Rooney op CAM ipv lallana, zodat ik wat meer fysieke kracht voorin heb. Alleen weet ik niet of zijn workrates (med/high) ideaal zijn?
Ik zou ook voor Yaya Toure, fabregas of david silva op Cam kunnen gaan.
Hebben jullie tips? Als ik een goedkopere speler koop dan zou ik ook andere posities kunnen versterken (denk aan keeper/spits).
Ik sta ook open voor eventuele hybrids.
Zat zelf te denken aan Rooney op CAM ipv lallana, zodat ik wat meer fysieke kracht voorin heb. Alleen weet ik niet of zijn workrates (med/high) ideaal zijn?
Hebben jullie tips? Als ik een goedkopere speler koop dan zou ik ook andere posities kunnen versterken (denk aan keeper/spits).
Ik speel in dezelfde formatieen ik heb als cams De bryune, Ozil (IF) en Cazorla (IF). Ik vind persoonlijk op een cam passing/dribbling belangrijker dan fysiek.Jekke schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:21:
Als ik jou was zou ik denken aan een type Ozil. David Silva vond ik zelf niet prettig spelen, maar misschien is dat voor jou anders.
edit: Of anders nog even sparen voor de bruyne (nu 128k op ps4). Die heeft ook nog longshots
[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 11-11-2015 11:04 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Rooney is een goede optie, door zijn workmates is het misschien een optie om hem op Cazorla zijn plek te zetten en die vervolgens omhoog te schuiven?Jekke schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:21:
Toure is simpelweg een beest, Silva is erg goed maar fysiek kwetsbaar, Fabrepass speel wel ok en schiet er vaak een balletje in
Ik zeg ook de Bruyne. Wat een heerlijke speler is dat op Fifa.Jekke schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:21:
Iemand ervaring met diego costa? Wil hem halen maar hb nog niet veel over hem gehoord
Verwijderd
Dit zou helemaal ideaal zijn, kom je 16K tekort voor op dit moment (xbone prijzen):Jekke schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:21:
http://www.futbin.com/16/squad/61633
Of heel iets anders (en veel goedkoper, zo rond de 180K):
http://www.futbin.com/16/squad/61649
ipv remy heb ik sturridge ivm zijn finesse schot. Dat vind ik toch wel verrekte handig.
Daarom heb ik eigenlijk rooney of diego costa nooit geprobeerd in de spits.
Daarom heb ik eigenlijk rooney of diego costa nooit geprobeerd in de spits.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Klopt, is zijn grote manco.Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:37:
Sturridge zijn WF is alleen drama....
Maar merendeel kom ik er wel nog mee weg. Aangezien Aguerro haast onbetaalbaar is ben ik nog wel zoekende wie de beste spits is voor mij. Rooney zou evt nog een optie zijn, maar die heeft ook zijn minpunten.
Verwijderd
Rooney zijn WR zijn niet geschikt voor een spits...
Qua spitsen vind ik de BPL niet zo heel super. Duitsland heeft betere, Spanje, Frankrijk en Italië (betaalbare).
BPL zit ruim in zijn CAM's en GK's...Verder vind ik het niet heel super.
Qua CM's die kunnen aanvallen en verdedigen is er niks beters te vinden dan de middenvelders in de Serie A. Qua spitsen niks beter te vinden in de BBVA en Ligue 1. Verdedigers goed in iedere competitie, is puur voorkeur of welke links je wilt hebben.
Qua spitsen vind ik de BPL niet zo heel super. Duitsland heeft betere, Spanje, Frankrijk en Italië (betaalbare).
BPL zit ruim in zijn CAM's en GK's...Verder vind ik het niet heel super.
Qua CM's die kunnen aanvallen en verdedigen is er niks beters te vinden dan de middenvelders in de Serie A. Qua spitsen niks beter te vinden in de BBVA en Ligue 1. Verdedigers goed in iedere competitie, is puur voorkeur of welke links je wilt hebben.
Ik heb een paar weken met Diego Costa gespeeld. Hij is een redelijke afmaker maar een zeer goed aanspeelpunt ivm zijn kracht.Jamesl schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:07:
Iemand ervaring met diego costa? Wil hem halen maar hb nog niet veel over hem gehoord
Bedankt voor de suggesties, denk dat ik nog maar even doorspaar voor De Bruyne.
Hoe speelt Ozil Bean77? Heb je geen last van zijn 2* weakfoot? Net als bij David Silva en Sturridge is dat wel een minpunt.
Hoe speelt Ozil Bean77? Heb je geen last van zijn 2* weakfoot? Net als bij David Silva en Sturridge is dat wel een minpunt.
Verwijderd
Dit team speelt geweldig, en zeer goedkoop 190k totaal aan gespendeerd.
http://www.futhead.com/16/squads/4389523/
http://www.futhead.com/16/squads/4389523/
2* WF blijft idd een minpunt, maar dat is bij Silva ook.
Ik heb een cdm die achterblijft (matic) en een cdm die een geen verdedigend accent heeft (toure). Ik heb gemerkt dat Ozil wel prettig werkt doordat hij wat meer achter de bal lijkt te blijven dan Silva (Ozil heeft high defence). Met het rondspelen van de bal loopt hij vaker bij mij beter in positie dan Silva die veelal dieper staat en daardoor vaker in de dekking. Beetje lastig uit te leggen, voornamelijk hoe de verschillende workrates en individuele opdrachten samenvallen.
Je zal in je eigen team moeten kijken wat het beste uitpakt icm individuele opdrachten en evt custom taktiek.
Ik heb besloten om toch maar eens diego costa te gaan gebruiken. Voornamelijk als aanspeelpunt en dan ook ballen terugleggen op de cams.
Ik heb een cdm die achterblijft (matic) en een cdm die een geen verdedigend accent heeft (toure). Ik heb gemerkt dat Ozil wel prettig werkt doordat hij wat meer achter de bal lijkt te blijven dan Silva (Ozil heeft high defence). Met het rondspelen van de bal loopt hij vaker bij mij beter in positie dan Silva die veelal dieper staat en daardoor vaker in de dekking. Beetje lastig uit te leggen, voornamelijk hoe de verschillende workrates en individuele opdrachten samenvallen.
Je zal in je eigen team moeten kijken wat het beste uitpakt icm individuele opdrachten en evt custom taktiek.
Ik heb besloten om toch maar eens diego costa te gaan gebruiken. Voornamelijk als aanspeelpunt en dan ook ballen terugleggen op de cams.
Speel ook met Costa, is prima.Bean77 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:09:
2* WF blijft idd een minpunt, maar dat is bij Silva ook.
Silva is daarintegen echt waardeloos om mee te spelen.
Ik wilde mijn team met Naingolan en Lacazette net verkopen, en nu zie ik dat ze in het TOTW zitten. Wanneer kan ik deze kaartjes het best verkopen?
Ik zit er aan te denken met een fitness team te gaan werken (nu altijd met wissels en maar 1 team).
Nu heb ik dit BPL team samengesteld:
http://www.futbin.com/16/squad/61991
Lekker goedkoop.
Maar dan hou ik ongeveer 40k over.
Hoe zouden jullie dit team versterken?
Lekker goedkoop.
Je moet het even in de gaten houden. Normaal gesproken zijn de prijzen nu het hoogst omdat mensen ze willen inslaan omdat ze aankomende week schaars worden.Daimen schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:05:
Ik wilde mijn team met Naingolan en Lacazette net verkopen, en nu zie ik dat ze in het TOTW zitten. Wanneer kan ik deze kaartjes het best verkopen?
Verwijderd
Die IF Naingolan staat op mijn wish list.
Net ook IF Handanovic gekocht, kon mooi van mijn winst die ik met mijn 94 normale Handanovic's heb verdiend
Dan Kluivert en Litmanen nog en klaar is kees (wellicht Pogba ipv Marchisio).
Net ook IF Handanovic gekocht, kon mooi van mijn winst die ik met mijn 94 normale Handanovic's heb verdiend
Dan Kluivert en Litmanen nog en klaar is kees (wellicht Pogba ipv Marchisio).
Prima team wel, zou alleen wel letten op de wingers, die hebben allebei vrij weinig fysiek en zijn dus wellicht niet heel sterk in de duels, die zet je zo van de bal.jongf7 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:12:
Ik zit er aan te denken met een fitness team te gaan werken (nu altijd met wissels en maar 1 team).
Lekker goedkoop.
Verder is het middenveld wat verdedigend. Je zou ook een CAM tot CM kunnen maken als aanvallende speler.
Hmm ja met Costa zit ik dus te twijfelen: Speel nu met dit team: http://www.futhead.com/16/squads/4395676/ met de Bruyne dus, speelt wel goed maar ik mis wel de echte afmaker.
Daarom zit ik te twijfelen De Bruyne te verkopen en dan dit team te maken: http://www.futhead.com/16/squads/4395622/ (heb even geen geld voor Miranda ipv Vidic)
Maar even uitgaande van de aanval, denken jullie dat dat een verbetering is ten opzichte van de Bruyne? Hij gaf echt heerlijke passjes en had een goed Long Shot maar afmaken ging maar niet voor mij om één of andere reden. Ik hoop in ieder geval dat David Silva net zulke passjes kan geven.
Daarom zit ik te twijfelen De Bruyne te verkopen en dan dit team te maken: http://www.futhead.com/16/squads/4395622/ (heb even geen geld voor Miranda ipv Vidic)
Maar even uitgaande van de aanval, denken jullie dat dat een verbetering is ten opzichte van de Bruyne? Hij gaf echt heerlijke passjes en had een goed Long Shot maar afmaken ging maar niet voor mij om één of andere reden. Ik hoop in ieder geval dat David Silva net zulke passjes kan geven.
CF met 59 passing... Daar zou ik toch iemand anders neerzetten. De echte goede opties zijn wel iets duurder. Rooney ligt het meest voor de hand. IF Eriksen lijk me ook geen slechte kandidaat of misschien de Bruyne maar die zijn allebei wel een stuk duurder.jongf7 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:12:
Lekker goedkoop.
Weinig interessante goedkope spitsen die een beetje kunnen meevoetballen in de Premier League.
Verwijderd
3 potjes gespeeld met 4312 en ik ben verkocht: http://www.futbin.com/16/squad/62547
Hoewel het tegen zat met scoren (paal, lat, enzovoort enzovoort) toch veel goede kansen kunnen creëren. De 2 CDMs buiten kunnen goed op tegen vleugelspelers (zelfs Walcott) en anders altijd nog een LB en RB van rond de 90.
Ik ben denk ik ook de meest sneue spelers tegengekomen, direct aanvallen (proberen dan) en alleen maar lange ballen naar de vleugelspelers + proberen een penalty te krijgen
Hoewel het tegen zat met scoren (paal, lat, enzovoort enzovoort) toch veel goede kansen kunnen creëren. De 2 CDMs buiten kunnen goed op tegen vleugelspelers (zelfs Walcott) en anders altijd nog een LB en RB van rond de 90.
Ik ben denk ik ook de meest sneue spelers tegengekomen, direct aanvallen (proberen dan) en alleen maar lange ballen naar de vleugelspelers + proberen een penalty te krijgen
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2015 21:35 ]
Weet iemand een fijn fitness team voor mij? Ik zit in divisie 2 en heb 25k te spenderen speel overigens op ps3
RonaldMuijs schreef op woensdag 11 november 2015 @ 22:51:
Weet iemand een fijn fitness team voor mij? Ik zit in divisie 2 en heb 25k te spenderen speel overigens op ps3

Dit team is echt ongelooflijk goed voor een paar coins. Ik vind het eigenlijk bijna net zo goed spelen als mijn eerste team:

Eerste team heb ik gisteren wat aangepast omdat ik zat was van Janmaat, Van Dijk en Nigel de Jong. Janmaat en Van Dijk zijn gewoon matig, De Jong is wel redelijk maar hij is te klein.
[ Voor 15% gewijzigd door Dersan op 11-11-2015 23:22 ]
Uiteindelijk toch voor een iets ander fitness team gegaan.
De nederlanders en Ajaxieden hiervan had ik al (wissels voor mijn 1e team), dus uiteindelijk een stuk goedkoper uit.
http://www.futbin.com/16/squad/63099
De nederlanders en Ajaxieden hiervan had ik al (wissels voor mijn 1e team), dus uiteindelijk een stuk goedkoper uit.
http://www.futbin.com/16/squad/63099
Vond De Jong wel lekker spelen eigenlijk. Kerel staat altijd op de goede plek. Binnenkort maar weer eens een budget team met hem maken. Dure teams al ruim voor de market crash verkocht.Dersan schreef op woensdag 11 november 2015 @ 23:20:
[...]
[afbeelding]
Dit team is echt ongelooflijk goed voor een paar coins. Ik vind het eigenlijk bijna net zo goed spelen als mijn eerste team:
[afbeelding]
Eerste team heb ik gisteren wat aangepast omdat ik zat was van Janmaat, Van Dijk en Nigel de Jong. Janmaat en Van Dijk zijn gewoon matig, De Jong is wel redelijk maar hij is te klein.
Hij is ook wel goed opzich maar ik had gewoon geen goede kopper met een middenveld van Sneijder-Strootman-De Jong. Elke lange bal verliezen gaat ook vervelen op den duurBeltoni schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:13:
[...]
Vond De Jong wel lekker spelen eigenlijk. Kerel staat altijd op de goede plek. Binnenkort maar weer eens een budget team met hem maken. Dure teams al ruim voor de market crash verkocht.
Mijn teams wat aangepast, omdat ik met Fitness wil gaan werken ipv. met 1 team en dan spelers met de bank rouleren.
Dit is nu mijn eerste team:

Dit mijn tweede / fitness team (Ik heb ook IF Milik, waarschijnlijk ga ik daarmee spelen, maar de Jong heeft nog 4 goals nodig om op 50 goals te komen, voor de ps trophy):

En dan heb ik nog een team gemaakt om al die huurspelers die ik heb gehad / gewonnen op te maken:
Dit is nu mijn eerste team:
Dit mijn tweede / fitness team (Ik heb ook IF Milik, waarschijnlijk ga ik daarmee spelen, maar de Jong heeft nog 4 goals nodig om op 50 goals te komen, voor de ps trophy):
En dan heb ik nog een team gemaakt om al die huurspelers die ik heb gehad / gewonnen op te maken:
Zo ik heb een prima (niet bijzonder) Nederlands team, daar ga ik een beetje mee spelen.
Irriteer me in de hogere divisies toch alleen maar aan dat gepingel voorin en 80 penals tegen.
Dus verkoop mijn complete BPL team (523k waard) en ga ik alleen maar packs kopen, hopen op Neymar want dan verkoop ik mijn coins.
Irriteer me in de hogere divisies toch alleen maar aan dat gepingel voorin en 80 penals tegen.
Dus verkoop mijn complete BPL team (523k waard) en ga ik alleen maar packs kopen, hopen op Neymar want dan verkoop ik mijn coins.
Als je alleen packs koopt, kan je fluiten naar je coins... Heb denk ik voor 150 euro aan packs gekocht... en niksRicloo86 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:50:
Zo ik heb een prima (niet bijzonder) Nederlands team, daar ga ik een beetje mee spelen.
Met jou pack luck moet dat wel een groot succes wordenRicloo86 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:50:
Haha die kans zit er inderdaad wel in, maar weet niet wat ik anders met zoveel coins moet aangezien ik geen sterrenteam meer hoef. Vond het handelen leuk maar lukt nu niet meer en geen zin om er nog heel veel tijd in te stoppen.Protax schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:51:
[...]
Als je alleen packs koopt, kan je fluiten naar je coins... Heb denk ik voor 150 euro aan packs gekocht... en niks
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:52:
[...]
Met jou pack luck moet dat wel een groot succes worden
Zou dan wachten met packs openen totdat TOTY er is over 2 maanden. Of bij black friday/cyber monday wat packs halen tijdens de lightning rounds.Ricloo86 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:56:
[...]
Haha die kans zit er inderdaad wel in, maar weet niet wat ik anders met zoveel coins moet aangezien ik geen sterrenteam meer hoef. Vond het handelen leuk maar lukt nu niet meer en geen zin om er nog heel veel tijd in te stoppen.
[...]
![]()
nee klopt, al zoveel packs zonder geluk geopend dat het toch een keer moet lukken
Heb mijn teams ook verkocht, heb nu 400k geparkeerd staan. Als ik weer zin krijg in Fifa bouw ik wel weer een team. Mocht dat voor TOTY zijn dan wordt het gewoon een budget team.
Oke en de reden? spelers meer waard?Beltoni schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:58:
[...]
Zou dan wachten met packs openen totdat TOTY er is over 2 maanden. Of bij black friday/cyber monday wat packs halen tijdens de lightning rounds.
Heb mijn teams ook verkocht, heb nu 400k geparkeerd staan. Als ik weer zin krijg in Fifa bouw ik wel weer een team. Mocht dat voor TOTY zijn dan wordt het gewoon een budget team.
Zijn de coins dan nog veel waard tegen die tijd om voor cash te verkopen?
Er is dan een kans op TOTY spelers, al is die kans erg klein. Vaak komen er dan ook special packs, waardoor er meer rare spelers in de packs zitten. Je betaalt er meer voor, maar in verhouding toch wat betere inhoud. Coins zijn nu veel meer waard om te verkopen, tijdens TOTY zal er flink wat geld door mensen in het spel gepompt worden waardoor er meer coins in de game zijn. Als je coins wilt verkopen, moet je het zo snel mogelijk doen. Weet wel dat je zo goed als zeker een ban gaat krijgen voor elke game geproduceerd door EA. Ze zijn dit jaar veel meer bezig met het uitdelen van bans en het opsporen van mensen die coins verkopen/kopen.Ricloo86 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:05:
[...]
Oke en de reden? spelers meer waard?
Zijn de coins dan nog veel waard tegen die tijd om voor cash te verkopen?
[ Voor 25% gewijzigd door Daiov97 op 12-11-2015 12:29 ]
Ja alleen heeft het niet veel zin om 500k coins te verkopen, zal rond de 50euro waard zijn en dan de kosten van je betaling er nog af.Daimen schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:22:
[...]
Er is dan een kans op TOTY spelers, al is die kans erg klein. Coins zijn nu veel meer waard om te verkopen, tijdens TOTY zal er flink wat geld door mensen in het spel gepompt worden waardoor er meer coins in de game zijn. Als je coins wilt verkopen, moet je het zo snel mogelijk doen. Weet wel dat je zo goed als zeker een ban gaat krijgen voor elke game geproduceerd door EA. Ze zijn dit jaar veel meer bezig met het uitdelen van bans en het opsporen van mensen die coins verkopen/kopen.
Het verkopen van coins zal heel lastig zijn voor ze om achter te komen (ze nemen je account even over en sluizen de coins over, thats it.
Ik ga er nog even over nadenken
EA heeft vast mogelijkheden om de verkoopprijzen van een bepaalde speler te vinden. De koper van de coins list spelers voor grotere bedragen dan de normale verkoopprijs. Neem als voorbeeld Griezmann die 35k is en een maximale prijs heeft van 100k. EA zal zien dat hij dus voor 100k verkocht is en zo pikken ze je er tussen uit.
Het is een risico en ik zou het niet fijn vinden om een permanente ban te krijgen op alle games van EA. Anders had ik het ook zeker gedaan, want wat heb je nou aan coins. Speel net zo graag met een budget team.
Het is een risico en ik zou het niet fijn vinden om een permanente ban te krijgen op alle games van EA. Anders had ik het ook zeker gedaan, want wat heb je nou aan coins. Speel net zo graag met een budget team.
Kratje bier voor purple aguero !Ricloo86 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:32:
[...]
Ja alleen heeft het niet veel zin om 500k coins te verkopen, zal rond de 50euro waard zijn en dan de kosten van je betaling er nog af.
Het verkopen van coins zal heel lastig zijn voor ze om achter te komen (ze nemen je account even over en sluizen de coins over, thats it.
Ik ga er nog even over nadenken
Als ik flink had kunnen cashen (lees een 1000 a 3000euro) dan had het niet uitgemaakt want koop je toch gewoon een nieuwe PSDaimen schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:37:
EA heeft vast mogelijkheden om de verkoopprijzen van een bepaalde speler te vinden. De koper van de coins list spelers voor grotere bedragen dan de normale verkoopprijs. Neem als voorbeeld Griezmann die 35k is en een maximale prijs heeft van 100k. EA zal zien dat hij dus voor 100k verkocht is en zo pikken ze je er tussen uit.
Je kan gewoon een nieuw Fifa account aanmaken, je zal nooit gebanned worden voor al je games.Ricloo86 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:47:
[...]
Als ik flink had kunnen cashen (lees een 1000 a 3000euro) dan had het niet uitgemaakt want koop je toch gewoon een nieuwe PS
Ja klopt, je moet een nieuw psn account maken. Maar aangezien ik alle games op één account speel, vind ik dat nogal zonde. Alle voortgang in games waar je dan druk mee bent geweest zijn weg.