Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:06
Bossie schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:57:
[...]

350 voor de normale gold, 650/750? voor de glimmende gold contract.
350 of meer voor gold player fitness, 1000/1200 minimaal voor de gold team fitness.

Met de app kun je ze snel toevoegen, en vervolgens om het uurtje refreshen.
Ik heb ook een tijdje in contracten gedaan maar het is een pleuriswerk om ze steeds opnieuw te listen. Mensen kopen alleen wat ze voorbij zien komen omdat zoeken op de buy now niet werk voor glimmende contracten.

Je bent ook wel een beetje te optimistisch, glimmende contracten voor spelers gaan voor rond de 300 buy now, als je mazzel hebt 350. Ik kocht ze in door middel van mass bidding met 150 coins en had er toen in een middag 250 oid.
Doordeweeks gaat het erg langzaam idd, in het weekend daarentegen altijd wel.
Ik speel doordeweeks vrijwel niet, dus tussendoor ff re-listen via de app.

Misschien loont het om nu juist in te kopen, en zaterdag/zondagmiddag juist alles weer te dumpen.
Ik check sowieso even in mijn middagpauze of dit werkt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Gooi er binnenkort wel even 100 op en dan even kijken wat het oplevert. (zal dus zo'n 30a35k zijn)
Hoe heb jij (van deze verkoop) 4 toty spelers kunnen kopen? ;)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Dersan schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:50:
[...]

Willems heeft de giant throw trait. Dit is nog net even wat verder en is fantastisch om te gebruiken. Ik speel nu alleen niet meer met Huntelaar dus is het iets minder effectief ivm koppen. Als ik een ingooi krijg ergens op de helft van de tegenstander zorg ik dat ik er snel heen loop met een speler zodat deze de bal oppakt. Dan wacht ik 5 seconden, laat de speler de bal vallen en komt Willems er aan hobbelen :+ . Dan selecteer ik een goede kopper, zet die in de 16 meter neer ergens rond de penalystip, en gooi ik hem zo hard mogelijk in met de voorzet knop.

Andere gouden spelers die dit ook kunnen zijn:

[afbeelding]

Kijk er komt net zoals een corner een beetje mazzel bij kijken voor een goal maar als het lukt is het natuurlijk extra leuk.

[...]
Bedankt voor de uitleg.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-10 16:32
De afgelopen dagen speel ik met het volgende team:

http://www.futhead.com/16/squads/3978262/

Mede door deze guide geswitched, naar deze formatie:

YouTube: JukeZ's 41212-2 guide

Om eerlijk te zijn blijf ik het lastig vinden, als niet onervaren fifa speler om kansen te creëren en af te maken. Met name Higuain komt TOTAAL niet tot zijn recht, en maakt amper doelpunten, als ik hem sub voor Dybala pakt die meestal wel een goaltje mee. Zou ik hem totaal verkeerd gebruiken?

Kijkend naar mijn team i.c.m. met mijn formatie, zouden jullie nog zaken veranderen?

Inmiddels weer 60K bij elkaar gesprokkeld, zou jullie dit in mijn huidige team pompen? Of er een tweede team naast gaan bouwen?

:)

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-11 14:37
Met Milik en Fischer IF ga ik maar een Eredivisie team naast mijn NL team opzetten.
Naast Milik en Fischer hoef ik eigenlijk alleen Guardado en een CV te halen.

Milik IF de Jong IF
Klaassen
Fischer IF Kuyt IF
Guardado
Willems veldman van Beek Tete
Cillessen

Zo iets.

• Ricloo86
Denk dat ik van mijn geld wat overblijft ook een eredivisie team ga maken of een NLD team, gewoon voor de lol.

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 17:01:
Speelt er trouwens nog iemand 4-2-3-1 (dus met 3 CAMs)? Ik kan morgen eindelijk weer een potje tegen een kameraad doen en wou wel graag met de beste formatie spelen.

4-2-3-1 opstelling: http://www.futbin.com/16/squad/48168
4-1-2-1-2 opstelling: http://www.futbin.com/16/squad/44102

Ik hou van vleugelspelers maar las online dat 3 CAMs ook wel goed moet zijn en zag volgens mij ook wel wat Italiaanse teams voorbij komen met dezelfde formatie.
Yep, alleen maar. Ondanks er ook 2 CDMs zijn is dit echt een heel aanvallende opstelling. Ik zet er ook gewoon CAMS neer of Candreva. Lol, gaat altijd mee naar voren en leggen er ook wel een x aantal in.

Over dat snipen/ban beetje achterlijk imo, ik bedoel als je gewoon spelers zoekt en er een vind voor een lage prijs ben JIJ verkeerd bezig? Slaat nergens op natuurlijk, je doet toch niks verkeerd.

• Smashhorn
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-11-2020
Dit zijn mijn twee opstellingen waarmee ik speel. Mijn CV's switch ik steeds tussen die 3.

http://www.futbin.com/16/squad/51327

http://www.futbin.com/16/squad/51328

Ik speel Morata en Dybala beiden tegen hun voet in uit. Omdat ik vind dat ze op die manier beter afwerken.

Ik heb nu +-175000 staan, maar ben niet direct van plan om dat direct te investeren. Ik verwacht een serieuze prijsdaling in de komende maand. En ik laat mijn geld ook zelden stil staan.
Ik hou mij bezig om via de companion constant laag te bieden op spelers en regelmatig wat winst te maken.

[ Voor 10% gewijzigd door Smashhorn op 05-11-2015 10:44 ]

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:09
Protax schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:54:
De afgelopen dagen speel ik met het volgende team:

Mede door deze guide geswitched, naar deze formatie:

Om eerlijk te zijn blijf ik het lastig vinden, als niet onervaren fifa speler om kansen te creëren en af te maken. Met name Higuain komt TOTAAL niet tot zijn recht, en maakt amper doelpunten, als ik hem sub voor Dybala pakt die meestal wel een goaltje mee. Zou ik hem totaal verkeerd gebruiken?

Kijkend naar mijn team i.c.m. met mijn formatie, zouden jullie nog zaken veranderen?

Inmiddels weer 60K bij elkaar gesprokkeld, zou jullie dit in mijn huidige team pompen? Of er een tweede team naast gaan bouwen?

Mocht je in deze formatie door willen gaan, probeer deze als fitness squad voor erbij.

http://www.futhead.com/16/squads/3493903/

Heb zelf Lacazette voor Remy erin. Tot nu toe wel mijn favoriete afmaker :)
Ricloo86 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:19:
Gooi er binnenkort wel even 100 op en dan even kijken wat het oplevert. (zal dus zo'n 30a35k zijn)
Hoe heb jij (van deze verkoop) 4 toty spelers kunnen kopen? ;)
Ik had ze het hele jaar gestacked, en TOTY Terry, Clyne, Azpilicueta en paarse Lloris waren niet bijzonder duur.

Waarschijnlijk was een Costa/Aguero duurder dan deze samen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-11 08:40
En weer in de verleiding geweest om Draft te spelen en weer win ik niet die eerste wedstrijd. Het is een vloek, ik kom gewoon niet verder. Man man man

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
aDutchCow schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:16:
En weer in de verleiding geweest om Draft te spelen en weer win ik niet die eerste wedstrijd. Het is een vloek, ik kom gewoon niet verder. Man man man
Offline of online?

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

http://www.futhead.com/16/squads/4078948/

Speel nu zo, met Sneijder afwisselend op CAM.

Heb 4321 geprobeerd maar dat speelt toch niet lekker IMO ik blijf toch het beste met 4231 spelen. zolang ik win vind ik het best. Ja Candreva staat verkeerd, maar toch speelt hij als een beest daar. op naar div4.
aDutchCow schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:16:
Gewoon offline spelen, krijg je ook packs..

[ Voor 34% gewijzigd door iNFiNiTY- op 05-11-2015 11:21 ]

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-11 08:40
Online, ik ben niet zo van het offline FIFA. Of kan ik dan makkelijker pakjes scoren? :9~
iNFiNiTY- schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:20:

Gewoon offline spelen, krijg je ook packs..
Ah mooi, ga ik dat eens proberen haha

[ Voor 30% gewijzigd door aDutchCow op 05-11-2015 11:22 ]

Als het regent in mei, dan is april voorbij

aDutchCow schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:21:
[...]

Online, ik ben niet zo van het offline FIFA. Of kan ik dan makkelijker pakjes scoren? :9~
ja, en als je het niveau superlaag zet kun je ook iets anders tijdens het spelen gaan doen :+

• To easy
aDutchCow schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:21:
[...]

[...]

Ah mooi, ga ik dat eens proberen haha
Haha nou ik heb het een keer Offline gedaan idd en 4 gewonnen. Toen kreeg ik wel 3 keer jumbo gold packs dacht ik. Online nog niet verder dan 2 gekomen :)

• Protax
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:49:
[...]

Mocht je in deze formatie door willen gaan, probeer deze als fitness squad voor erbij.

http://www.futhead.com/16/squads/3493903/

Heb zelf Lacazette voor Remy erin. Tot nu toe wel mijn favoriete afmaker :)
Ja, ik denk dat ik gewoon eens moet vasthouden aan een bepaalde formatie, en niet moet blijven switchen.
Misschien maar even bouwen... Maar twijfel ook nog steeds of ik Lichtsteiner niet moet inwisselen voor IF Maicon. :)

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Protax schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:27:
[...]

Ja, ik denk dat ik gewoon eens moet vasthouden aan een bepaalde formatie, en niet moet blijven switchen.
Misschien maar even bouwen... Maar twijfel ook nog steeds of ik Lichtsteiner niet moet inwisselen voor IF Maicon. :)
Eens. Met wat ik nu heb qua formatie win ik- dus ik switch niks. Ik heb Maicon even gebruikt, maar toch weer naar Lichtsteiner terug gegaan. Maicon voelt veel te traag aan imo.

• Protax
iNFiNiTY- schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:30:
[...]

Eens. Met wat ik nu heb qua formatie win ik- dus ik switch niks. Ik heb Maicon even gebruikt, maar toch weer naar Lichtsteiner terug gegaan. Maicon voelt veel te traag aan imo.
Ok, thanks! Dan hoef ik hem niet te testen.
Zit nog wel met IF Higuain in mijn maag... Ik moet hem wel verkeerd gebruiken, mensen zijn lyrisch over die kaart...

Verwijderd

iNFiNiTY- schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:38:
[...]

Yep, alleen maar. Ondanks er ook 2 CDMs zijn is dit echt een heel aanvallende opstelling. Ik zet er ook gewoon CAMS neer of Candreva. Lol, gaat altijd mee naar voren en leggen er ook wel een x aantal in.

Over dat snipen/ban beetje achterlijk imo, ik bedoel als je gewoon spelers zoekt en er een vind voor een lage prijs ben JIJ verkeerd bezig? Slaat nergens op natuurlijk, je doet toch niks verkeerd.
Ik had het gister getest maar Vidal negeerde alle instructies en maakte een belachelijk mooie goal :P Het speelt wel fijn zo maar ik mis soms toch Costa als RM.

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Protax schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:37:
[...]

Ok, thanks! Dan hoef ik hem niet te testen.
Zit nog wel met IF Higuain in mijn maag... Ik moet hem wel verkeerd gebruiken, mensen zijn lyrisch over die kaart...
Tsja, ik had dat met Lacazette.. die voelde bij mij ook aan als een vaatdoek.. Ik houdt het nog even bij Tevez tot ik een Aguero heb (al heeft Tevez meer IG stats) Ik zou als ik Higuain IF had hem als cam gebruiken naast di Maria en dan wisselen voor mijn Dybala of Pereyra

Ik heb Morata ook gewoon tot cdm om getoverd, in mijn formatie stormen de cdm's mee na voren en hebben redelijk veel kansen, dus ik wil daar gewoon mensen hebben die kunnen schieten en dribbelen. (eerst Anderson - Candreva daar, nu Morata - Candreva) Ondanks dat Anderson nu IF er als CAM is heb ik er geen coins voor op het moment vandaar Morata.

Van mij mogen ze Candreva ook tot een CAM maken hoor. Wat een speler in deze game zeg..

Skip naar 4:36 en naar 6:18 en kijk zijn laatste 2 goals.. een RW op CDM.. YouTube: [PC] FIFA 16 Ultimate Team - Random Goals and Gameplay A road to promotion. Part 1. 8) _/-\o_

• Protax
iNFiNiTY- schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:52:
[...]

Tsja, ik had dat met Lacazette.. die voelde bij mij ook aan als een vaatdoek.. Ik houdt het nog even bij Tevez tot ik een Aguero heb (al heeft Tevez meer IG stats) Ik zou als ik Higuain IF had hem als cam gebruiken naast di Maria en dan wisselen voor mijn Dybala of Pereyra

Ik heb Morata ook gewoon tot cdm om getoverd, in mijn formatie stormen de cdm's mee na voren en hebben redelijk veel kansen, dus ik wil daar gewoon mensen hebben die kunnen schieten en dribbelen. (eerst Anderson - Candreva daar, nu Morata - Candreva) Ondanks dat Anderson nu IF er als CAM is heb ik er geen coins voor op het moment vandaar Morata.

Van mij mogen ze Candreva ook tot een CAM maken hoor. Wat een speler in deze game zeg..

Skip naar 4:33 en naar 6:18 en kijk zijn laatste 2 goals.. een RW op CDM.. YouTube: [PC] FIFA 16 Ultimate Team - Random Goals and Gameplay A road to promotion. Part 1. 8) _/-\o_
Lacazette was vorig jaar echt goed! Dit jaar heb ik helaas niet zoveel coins, dus heb amper iets kunnen testen.

In mijn formatie heb ik maar 1 CAM:

Wat mij opvalt is dat in deze formatie Marchisio constant in scoringspositie komt, en veel goals maakt.
Daarnaast is Peryra echt een beest, want een speler is dat :)

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-11 13:32
Mijn team met Tevez, Aguero en Di Maria, met Argentijnen op de rest van het middenveld wilde maar niet lekker spelen dus heb ik hem weer verkocht (met een aardige winst van 50k) en een Bundesliga team met Serie A verdediging. Het middenveld hier met Vidal, Gustavo en Muller is voor mij de benadering van perfectie. Ook Robben en Lewandowski spelen heerlijk. Moet alleen een oplossing voor Schurrle hebben, iemand een idee?

http://www.futhead.com/16/squads/4080496/

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Protax schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:59:
[...]

Lacazette was vorig jaar echt goed! Dit jaar heb ik helaas niet zoveel coins, dus heb amper iets kunnen testen.

In mijn formatie heb ik maar 1 CAM:

Wat mij opvalt is dat in deze formatie Marchisio constant in scoringspositie komt, en veel goals maakt.
Daarnaast is Peryra echt een beest, want een speler is dat :)
Ja dat leek mij ook, die staat nog op mijn lijstje om toe te voegen aan mijn team Marchisio. ;) Ben helaas nog even arm in game, met mijn stomme kop weer zon pack gekocht want ik wilde Reus graag voor de handel :+ Je weet het niet he! het kan.. haha.... :X

• Waxy
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-12-2023
Thomas18GT schreef op donderdag 05 november 2015 @ 12:02:
Mijn team met Tevez, Aguero en Di Maria, met Argentijnen op de rest van het middenveld wilde maar niet lekker spelen dus heb ik hem weer verkocht (met een aardige winst van 50k) en een Bundesliga team met Serie A verdediging. Het middenveld hier met Vidal, Gustavo en Muller is voor mij de benadering van perfectie. Ook Robben en Lewandowski spelen heerlijk. Moet alleen een oplossing voor Schurrle hebben, iemand een idee?

http://www.futhead.com/16/squads/4080496/
Is Muller CAM bij jou? Heb nu Gotze in mijn bundesliga team, vind maar niet echt een plaats voor muller. Lewandovski heb ik in de spits dus daar kan hij niet en op de flanken kan hij ook niet uit de voet doordat hij weinig snelheid heeft (heb daar Schurrle en Mkyterian).

• Thomas18GT
Waxy schreef op donderdag 05 november 2015 @ 12:05:
[...]

Is Muller CAM bij jou? Heb nu Gotze in mijn bundesliga team, vind maar niet echt een plaats voor muller. Lewandovski heb ik in de spits dus daar kan hij niet en op de flanken kan hij ook niet uit de voet doordat hij weinig snelheid heeft (heb daar Schurrle en Mkyterian).
Ik gebruik Muller inderdaad als CAM en hij speelt er heerlijk. Komt vaak mee de 16 in of geeft lekkere passjes aan Robben in de diepte. Maar ik vond Rooney op CAM ook heerlijk spelen.

Wat vind jij van Schurrle trouwens?

[ Voor 3% gewijzigd door Thomas18GT op 05-11-2015 12:08 ]

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-11 14:32
Betreft een vraag, over de offline draft mode.

Stel, je koopt een offline draft token, van 15.000 coins.
Brengt toernooi winst, minder/hetzelfde/meer op, op amateur t.o.v. bijvoorbeeld prof niveau, qua packs/beloning?

• Thomas18GT
NLoldebroek schreef op donderdag 05 november 2015 @ 12:38:

Brengt toernooi winst, minder/hetzelfde/meer op, op amateur t.o.v. bijvoorbeeld prof niveau, qua packs/beloning?
Volgens mij altijd hetzelfde, ongeacht niveau. Wel zat er volgens mij verschil in online en offline.

Verwijderd

NLoldebroek schreef op donderdag 05 november 2015 @ 12:38:

Offline nog nooit wat gekregen wat meer waard was dan 10k

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-11 08:56
Heel tijdje terug speelde ik met dit team: http://www.futhead.com/16/squads/3239371/ wat echt heerlijk speelde, di maria dybala speelde echt als LAM/LW en RAM/RW

Ik speel nu met : http://www.futhead.com/16/squads/4083538/ maar het speelt echt een stuk minder lekker, Tevez speelt echt niet als LAM/LW hij is altijd ver teruggetrokken, misschien komt dat door zijn high/high workrate?

Aanvallend kom ik er gewoon totaal niet uit, geen passingsmogelijkheden enzo terwijl ik dat bij het eerste team totaal niet had....

Iemand nog tips voor een formatie/team/speler?

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

mijn Hybrid team nu: http://www.futhead.com/16/squads/3633412/

moet zeggen 4231 speelt dit jaar toch wel lekker. Heb tot div 6 met een 352 team gespeeld, maar op een gegeven moment was ik verdedigend gewoon te kwetsbaar.

Iemand nog een tip/verbetering voor de CAM positie? Ik mis een beetje de power bij Coutinho

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-11 17:09

Kju

IF Eriksen

PSN: Kjujay

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:28
ind0mi schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:40:
mijn Hybrid team nu: http://www.futhead.com/16/squads/3633412/

moet zeggen 4231 speelt dit jaar toch wel lekker. Heb tot div 6 met een 352 team gespeeld, maar op een gegeven moment was ik verdedigend gewoon te kwetsbaar.

Iemand nog een tip/verbetering voor de CAM positie? Ik mis een beetje de power bij Coutinho
De bruyne of rooney. Beiden erg goed, goede long shots e.d.

Memories of yesterday, will grow, but never die

Bint schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:18:
[...]

De bruyne of rooney. Beiden erg goed, goede long shots e.d.
Of beide en dan Rooney als ST ipv Sturridge?

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Rooney als CAM. Imo. Gebruik zelf Sneijder ondanks chem verlies #care.

[ Voor 54% gewijzigd door iNFiNiTY- op 05-11-2015 16:24 ]

• Ricloo86
iNFiNiTY- schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:19:
Rooney als CAM. Imo. Gebruik zelf Sneijder ondanks chem verlies #care.
Heb nu Silva als CAM en Rooney in de spits maar met mijn opstelling 4-3-3 heb ik meer aan Lukaku met aanvoer vanaf de flanken.

Weet niet echt wat handig is eigenlijk, verder is Lukaku natuurlijk erg beperkt.

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

thanks guys! ik ga nog ff wat sparen voor Rooney ;)

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Ricloo86 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:40:
[...]

Heb nu Silva als CAM en Rooney in de spits maar met mijn opstelling 4-3-3 heb ik meer aan Lukaku met aanvoer vanaf de flanken.

Weet niet echt wat handig is eigenlijk, verder is Lukaku natuurlijk erg beperkt.
Ik vind Rooney geen spits. Sturridge als diepe spits Rooney erachter speelt beter imo.

• Ricloo86
iNFiNiTY- schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:53:
[...]

Ik vind Rooney geen spits. Sturridge als diepe spits Rooney erachter speelt beter imo.
Ga ik dat maar eens proberen idd, wat moet ik dan weer met Silva :? ;)

Bossie schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:41:
[...]

sturridge verdwijnt bij mij zeker niet uit mijn 4231 opstelling ;)
Leuke stats ook icm finesse schot.
De bruyne is een no brainer.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Ricloo86 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:56:
[...]

Ga ik dat maar eens proberen idd, wat moet ik dan weer met Silva :? ;)
silva vond ik irri vanwege zijn weak foot en de trait dat hij zijn weak foot zoveel mogelijk ontwijkt.
mijn cams: Cazorla (IF), Ozil (IF) en de bruyne werken erg goed met mijn custom tactic en sturridge ervoor.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Silva is te ver downgraded. In 14 was ie nog leuk..

• To easy
Iemand ervaring met krychowiak als cvm in een BBVA team? Heb nu busquest, maar die Is veel duurder en eigenlijk minimaal verschil wat ik zo zie?

• Thomas18GT
To easy schreef op donderdag 05 november 2015 @ 18:11:
Iemand ervaring met krychowiak als cvm in een BBVA team? Heb nu busquest, maar die Is veel duurder en eigenlijk minimaal verschil wat ik zo zie?
http://www.futhead.com/16...krychowiak/compare/16-98/

Vrij groot verschil vind ik anders :)

• To easy
Bedankt voor het snelle antwoord. Met zoveel details blijf ik idd bij busquest.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-11 14:24
Even een paar stats waar Krychowiak beter op scoort.
  • + 15 strength
  • + 9 jumping
  • + 13 heading
  • + 24 sprint speed
  • + 11 acceleration
  • + 16 long shots
  • + 19 shot power
Dat vind ik toch wel een groot verschil. Busquets kan beter dribbelen en zijn tackles zijn iets beter. Op de fysieke eigenschappen die ik nog niet heb genoemd zijn de verschillen minimaal. Heb zelf IF Krychowiak, daar zijn de verschillen natuurlijk nog groter.

[ Voor 5% gewijzigd door Beltoni op 05-11-2015 19:15 ]

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-11 01:43
Heb inmiddels 70 wedstrijden met Krychowiak achter de rug en kan je vertellen dat er geen betere La Liga CVM te vinden is dan Krychowiak. Heer en meester in de lucht, is fysiek niet te verslaan en wint elk duel, aardig snel voor iemand van zijn postuur en kopt aardig wat doelpunten binnen via standaardsituaties.

Busuqets is wel de betere passer van de twee en ideaal voor ''driehoekjes'' op het middenveld.

• To easy
Mm jullie laten me twijfelen. Een cvm hoort idd een goeie beuker en fysiek te zijn. Ik ga hem kopen en even testen. En een if krychowiak Is de beste cvm die je kan hebben in een BBVA team dus.

• SirWInsalot
To easy schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:28:
Mm jullie laten me twijfelen. Een cvm hoort idd een goeie beuker en fysiek te zijn. Ik ga hem kopen en even testen. En een if krychowiak Is de beste cvm die je kan hebben in een BBVA team dus.
Beste wat je kan doen is toch voor een paar wedstrijden uitproberen. Niet iedereen speelt op dezelfde manier, dus kan de ene persoon de voorkeur hebben voor Busquets ipv Krychowiak.

Als je op zoek bent naar een linksbenige CM/CVM: IF Bruno is ook geen onaardige speler, btw ;)

• Thomas18GT
SirWInsalot schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:32:
[...]

Beste wat je kan doen is toch voor een paar wedstrijden uitproberen. Niet iedereen speelt op dezelfde manier, dus kan de ene persoon de voorkeur hebben voor Busquets ipv Krychowiak.

Als je op zoek bent naar een linksbenige CM/CVM: IF Bruno is ook geen onaardige speler, btw ;)
Precies dit. Ik ben al zo vaak teleurgesteld door spelers die qua stats zo perfect leken maar dan totaal niet lekker speelde..
Neem een Di Maria, lijkt een hele goede "10", maar die weak foot kan gewoon echt niet. Gewoon proberen, goedkoop inkopen en weer verkopen als hij niet bevalt dus, hoeft het echt niet veel te kosten of je kan er zelfs op verdienen.

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Thomas18GT schreef op donderdag 05 november 2015 @ 20:00:
[...]

Precies dit. Ik ben al zo vaak teleurgesteld door spelers die qua stats zo perfect leken maar dan totaal niet lekker speelde..
Neem een Di Maria, lijkt een hele goede "10", maar die weak foot kan gewoon echt niet. Gewoon proberen, goedkoop inkopen en weer verkopen als hij niet bevalt dus, hoeft het echt niet veel te kosten of je kan er zelfs op verdienen.
Daarom moet ie ook op rw of als rechter cam ;p

Verwijderd

Deze FIFA is eigenlijk super slecht niks klopt scheidsrechters wtf en gameplay is hendig kut hele spel bugs en het momentum is weer overduidelijk aanwezig de slechte wint pff

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 20:37:
Deze FIFA is eigenlijk super slecht niks klopt scheidsrechters wtf en gameplay is hendig kut hele spel bugs en het momentum is weer overduidelijk aanwezig de slechte wint pff
Daar ga je toch niks aan veranderen. Ik heb vandaag ook wel weer wat potjes gehad die ik eigenlijk had moeten winnen.

Een keeper gebruikte zelfs nog een keer "the Force". De bal ging opeens de lucht in zonder dat de keeper hem aanraakte :')

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 20:58:
[...]

Daar ga je toch niks aan veranderen. Ik heb vandaag ook wel weer wat potjes gehad die ik eigenlijk had moeten winnen.

Een keeper gebruikte zelfs nog een keer "the Force". De bal ging opeens de lucht in zonder dat de keeper hem aanraakte :')
He dat doet mijn keeper ook, dat doe ik met L1+R1+rondje+vierkantje+pijltje naar beneden, met 1 hand!

• To easy
SirWInsalot schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:32:
[...]

Ja precies. Vandaag geen tijd dus morgen eens even checken.
iNFiNiTY- schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:53:
[...]

Ik heb veel met Rooney in de spits gespeeld met twee spitsen systeme , of als CAM met een spits systemen. Het is zeer complete speler maar ook een bijzonder goede afmaker.

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-11 23:57
Hoe ervaar je de workrates van Rooney? Is het niet zo dat hij te vaak op het middenveld aanwezig is als je een aanval op wilt zetten?

FIFA Benelux Administrator

• Bint
Bossie schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:41:
[...]

dat is jouw voorkeur. Rooney is niet al te snel, maar wel beresterk, staat vaak op de goede plaats. Wel maar 3* WF en 3* Skills, ken zo de stats van Sturridge niet.

• Bint
MyUtd4Life schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 00:07:
Hoe ervaar je de workrates van Rooney? Is het niet zo dat hij te vaak op het middenveld aanwezig is als je een aanval op wilt zetten?
Nee, eigenlijk totaal niet. Maar wellicht dat dat zo is omdat ik met 2 spitsen speel. Met een enkele spits kan ik me dat wel voorstellen, dan zou ik Rooney als CAM gebruiken, beestachtig is hij dan.

• Ricloo86
Bean77 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:30:
[...]

silva vond ik irri vanwege zijn weak foot en de trait dat hij zijn weak foot zoveel mogelijk ontwijkt.
mijn cams: Cazorla (IF), Ozil (IF) en de bruyne werken erg goed met mijn custom tactic en sturridge ervoor.
Kan aardig met hem overweg de laatste potjes.
Cazorla of Ozil kan ik nog proberen, maar dan niet de IF, te duur voor het verschil met goud in mijn ogen.

En wil wat geld overhouden om een leuk NLD team neer te zetten als tweede team, maar die is gewoon voor de lol.

Wil 1 keer titel van Divisie 1 halen als doel (nu in divisie 2)

• Protax
Pogba of IF Pjanic?

http://www.futhead.com/16/squads/4123903/
http://www.futhead.com/16/squads/4123588/

Dit zijn mijn teams, als ik Pjanic verkoop kan ik Pogba halen.
Is hij het waard? Op dit moment is hij namelijk best prijzig.

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-11 22:06
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 20:37:
Weet je wat pas super slecht is? Jouw interpunctiegebruik. :F

Krychowiak staat er bij mij ook standaard in, de NIF versie wel te verstaan. Heerlijke speler op het middenveld, ik zie mezelf hem niet snel vervangen. Bij mij staat hij alleen op CM en niet op CVM, dus ik kan niet zeggen hoe sterk hij daar is.

Verwijderd

Ik zelf ben niet zo'n fan van de middenvelders in de BBVA (op de CAM's na). CDM's in Italie, Engeland en Duitsland zijn stukken beter.

Denk aan: Marchisio, Naingolan, Pogba zelfs, Ramires, Vidal, Toure. Allen beter dan Krychowiak en Busquets. Ze zijn allrounder en qua workrates heb ik liever geen hogere defensive workrates dan de attacking workrates omdat ik het gevoel krijg dat dit ervoor zorgt dat ze minder agressief zijn (kan placebo zijn).
Ricloo86 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:29:
[...]

Kan aardig met hem overweg de laatste potjes.
Cazorla of Ozil kan ik nog proberen, maar dan niet de IF, te duur voor het verschil met goud in mijn ogen.

En wil wat geld overhouden om een leuk NLD team neer te zetten als tweede team, maar die is gewoon voor de lol.

Wil 1 keer titel van Divisie 1 halen als doel (nu in divisie 2)
tsja, altijd lastig in te schatten of een IF nu echt het verschil in prijs waard is. Volgens mij is het meer status iets. Als je een beetje kan spelen kan je met mindere spelers nog altijd van een topteam winnen. Pas als je hierin gelijkwaardig bent zou een IF misschien wel iets van een verschil in kunnen zijn.

Als de keuze is tussen of carzorla of Ozil dan vind ik persoonlijk cazorla wat prettiger.

Gelukkig kost een NL team niet al te veel geld als je bij gold spelers blijft.

• Ricloo86
Bean77 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:36:
[...]

tsja, altijd lastig in te schatten of een IF nu echt het verschil in prijs waard is. Volgens mij is het meer status iets. Als je een beetje kan spelen kan je met mindere spelers nog altijd van een topteam winnen. Pas als je hierin gelijkwaardig bent zou een IF misschien wel iets van een verschil in kunnen zijn.

Als de keuze is tussen of carzorla of Ozil dan vind ik persoonlijk cazorla wat prettiger.

Gelukkig kost een NL team niet al te veel geld als je bij gold spelers blijft.
Het wordt een NL team of eredivisie team, maar met een eredivisie team ben je wel erg beperkt vind ik.

Meer voor de lol maak ik die, en zal daardoor wel verliezen in de hogere divisies maar kan daar niet echt mee zitten haha.

De Jong en v Persie
Sneijder op Cam

en daarachter nog geen idee hoe ik dat ga invullen.

Ricloo86 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:41:
[...]

Het wordt een NL team of eredivisie team, maar met een eredivisie team ben je wel erg beperkt vind ik.

Meer voor de lol maak ik die, en zal daardoor wel verliezen in de hogere divisies maar kan daar niet echt mee zitten haha.

De Jong en v Persie
Sneijder op Cam

en daarachter nog geen idee hoe ik dat ga invullen.
Ik heb het volledig NL nationaliteit. Eredivisie is wat meer marge :)
Dit is mijn team nu
http://www.futhead.com/16/squads/4124959/

Eigenlijk zou ik een betere cdm willen ipv Strootman, een betere cam ivm Wijnaldum (misschien ben ik verpest mijn mijn bpl cams), en eigenlijk ook een echte spits. De Jong IF vind ik net te zwak, wel een goede kopper. Ik heb wel Huntelaar geprobeerd, maar zijn stamina is echt killing. Misschien dat IF Milik een opening biedt.

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Ik heb nu een stuk of 30 potjes met dit team gespeeld, en het is het beste team wat ik tot nu toe heb gebruikt. http://www.futhead.com/16/squads/4125169/

Begonnen in divisie 6 met dit team, momenteel divisie 2. Heb het team ondertussen wel geupgrade, had eerst n'zonzi in plaats van Krychowiak, Wat een verschil dus ook maar zijn if gekocht. Ik wil Lucas nog halen en Lacazette maar daar moet ik weer even voor sparen. Mogenlijk ook nog Verratti vervangen voor Pastore/Matuidi ook al vind ik Verratti echt een baasje.

Moet zeggen dat Beauvue niet echt een geweldige spits is. Maar toch wil ik hem voorlopig niet vervangen. Hij heeft er maar 7 gescoord in 28 potjes, maar hij heeft wel 15 assisten gegeven. Valbuena duikt zo vaak voor de goal op dat ik ongeveer 1 op 1 loop met hem. En dan is Konoplyanka ook een heerlijke speler. Doet veel meer als Allesandrini en daarom wil ik hem nog vervangen.
Ruffier is de beste keeper die ik tot nu toe heb gebruikt en de verdediging voert zijn taak uitstekend uit.

Dit team is echt een aanrader zeker als je Beauvue en Allesandrini kan vervangen.

• Lekkerboeie86
Wat vinden jullie hiervan?

http://www.futhead.com/16/squads/4127506/

Sandro (LB) gaat eruit, want die vind ik wat te duur. Verder deze squad gemaakt aan de hand van het filmpje wat Protax postte. Gelet op workrates enz.

Momenteel speel ik al met deze formatie, en dat loopt best goed. Wil er 2e team bij zodat ik niet steeds met fitness kaartjes aan de gang moet. Iemand nog ervaring met Bacca?

[ Voor 37% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 06-11-2015 12:01 ]

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Barzagli>Bonucci

• To easy
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:58:
Wat vinden jullie hiervan?

http://www.futhead.com/16/squads/4127506/

Sandro (LB) gaat eruit, want die vind ik wat te duur. Verder deze squad gemaakt aan de hand van het filmpje wat Protax postte. Gelet op workrates enz.

Momenteel speel ik al met deze formatie, en dat loopt best goed. Wil er 2e team bij zodat ik niet steeds met fitness kaartjes aan de gang moet. Iemand nog ervaring met Bacca?
Hoeveel kost dat team gemiddeld? Ik wil ook een leuk 2 de team, word ook gek van die fitnesskaartjes Haha.

• Lekkerboeie86
To easy schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:12:
[...]

Hoeveel kost dat team gemiddeld? Ik wil ook een leuk 2 de team, word ook gek van die fitnesskaartjes Haha.
Zit op 161k volgens futbin. Ben al aan het kopen geslagen :p

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Als je goedkoper wil dan zou ik Allan op CDM en Nainggolan links en Marchisio rechts op het middenveld zetten.

• To easy
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:14:
[...]

Zit op 161k volgens futbin. Ben al aan het kopen geslagen :p
Poe dan mag ik nog ff. Iemand hier een sick 2 de team in welke league dan ook voor minder dan 50k
?

• Beltoni
Van het weekend ga ik denk ik alles verkopen. Met Halo 5, Fifa pro clubs & pCARS die steeds meer patches krijgt kom ik nauwelijks toe aan Fifa. Over een paar weken zal de kerst hype / market crash wel weer komen. Zonde om dan voor 400k aan spelers te hebben die je niet gebruikt.

• G4mert
  • Laatst online: 11-04 19:52
Dit zijn mijn teams waarmee ik nu div 1 mee probeer te winnen.

Main squad (3-5-2)
http://www.futhead.com/16/squads/4128472/

Zeer tevreden over, vooral aanvallend! Enige mindere speler in mijn ogen is Lamela (nodig voor link met Tevez) Iemand een idee voor een vervanger?

Fitness squad (4-1-2-1-2)
http://www.futhead.com/16/squads/4128709/

Speelt ook lekker. Nog tips voor goedkope verbeteringen? (voornamelijk dan achterin).

ps. Mijn persoonlijke tip voor goede spitsen. Let op spelers met agility, balance, acceleration en shooting.
Hier de spelers die in aanmerking komen.

• SirWInsalot
G4mert schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:34:
Dit zijn mijn teams waarmee ik nu div 1 mee probeer te winnen.

Main squad (3-5-2)
http://www.futhead.com/16/squads/4128472/

Zeer tevreden over, vooral aanvallend! Enige mindere speler in mijn ogen is Lamela (nodig voor link met Tevez) Iemand een idee voor een vervanger?

Fitness squad (4-1-2-1-2)
http://www.futhead.com/16/squads/4128709/

Speelt ook lekker. Nog tips voor goedkope verbeteringen? (voornamelijk dan achterin).

ps. Mijn persoonlijke tip voor goede spitsen. Let op spelers met agility, balance, acceleration en shooting.
Hier de spelers die in aanmerking komen.
Gabriel vervangen voor Ogbonna?
Het zal misschien aan mij liggen, maar een linksbenige CV op LCV speelt net wat lekkerder :P
En iets meer pace/heading t.o.v. Gabriel, natuurlijk.

• Lekkerboeie86
homernt schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:21:
Als je goedkoper wil dan zou ik Allan op CDM en Nainggolan links en Marchisio rechts op het middenveld zetten.
Thx dat is een goeie tip! Hierdoor kon ik ook Barzagli kopen ipv. Bonucci. Uiteindelijk onder de 150K helemaal klaar. Nu wat potjes spelen zodat ik uiteindelijk Pereyra erbij kan kopen. Ben ook benieuwd naar spitsen duo Higuain/Bacca

• To easy
Beltoni schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:31:
Van het weekend ga ik denk ik alles verkopen. Met Halo 5, Fifa pro clubs & pCARS die steeds meer patches krijgt kom ik nauwelijks toe aan Fifa. Over een paar weken zal de kerst hype / market crash wel weer komen. Zonde om dan voor 400k aan spelers te hebben die je niet gebruikt.
Sorry ik ben nieuw met fut, maar wat houd die kerstperiode etc in?

• G4mert
  • Laatst online: 11-04 19:52
SirWInsalot schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:44:
[...]

Gabriel vervangen voor Ogbonna?
Het zal misschien aan mij liggen, maar een linksbenige CV op LCV speelt net wat lekkerder :P
En iets meer pace/heading t.o.v. Gabriel, natuurlijk.
Thanks idd een verbetering maar helaas heb ik dan geen full chem meer met mijn LB. Dat heb ik ook al niet met Shaqiri maar voor hem maak ik graag een uitzondering. top speler voor 5k :)

• Beltoni
To easy schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:47:
[...]

Sorry ik ben nieuw met fut, maar wat houd die kerstperiode etc in?
Dan komen er speciale speler van het jaar kaartjes, oftewel TOTY cards. Vorig jaar waren dit o.a. 98 Messi, 99 Ronaldo, 96 Robben, 94 Di Maria, 96 Neuer etc.. Er worden dan bizar veel packs geopend waardoor prijzen flink dalen.

• To easy
Beltoni schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:03:
[...]

Dan komen er speciale speler van het jaar kaartjes, oftewel TOTY cards. Vorig jaar waren dit o.a. 98 Messi, 99 Ronaldo, 96 Robben, 94 Di Maria, 96 Neuer etc.. Er worden dan bizar veel packs geopend waardoor prijzen flink dalen.
Wow dat klinkt vet. Staat er een speciale datum voor precies met de kerstdagen ofzo? Als je nu een leuk team hebt dan is het dus handiger om miss geld te sparen tot die tijd?

• Beltoni
To easy schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:11:
[...]

Wow dat klinkt vet. Staat er een speciale datum voor precies met de kerstdagen ofzo? Als je nu een leuk team hebt dan is het dus handiger om miss geld te sparen tot die tijd?
Volgens mij komen ze de 2e week van januari uit. Maar al een paar weken daarvoor worden mensen zenuwachtig en beginnen de prijzen al te dalen.

Hier staat wat informatie over hoe het er vorig jaar aan toe ging.

http://www.fifauteam.com/toty-explained-fifa-15/

Dit lijstje klopt volgens mij wel redelijk

Stage 1 – Before the TOTY release
Prices start to fall more severely as from the third week of December.
Stage 2 – TOTY release day (12th of January 2015, Monday)
Cards get cheaper.
Stage 3 – Second day of TOTY (13th of January 2015, Tuesday)
Prices slightly rise because the market is saturated with defenders.
Stage 4 – Third and fourth days of TOTY (14th and 15th of January 2015, Wednesday and Thursday)
Prices rise even more because there are only 3 TOTY players available in packs instead of 5 and because everyone is waiting for the most valuable cards to come out: the attackers.
Stage 5 – Fifth and sixth days of TOTY (16th and 17th of January 2015, Friday and Saturday)
Prices fall with the release of the most wanted cards: the attackers.
Stage 6 – Seventh day of TOTY (17th to 19th of January 2015, 48 hours)
Cards get even cheaper since now all TOTY cards are available in packs.
Stage 7 – The week after TOTY
Prices go back to rising progressively until the end of the next week. They don’t hit values as high as the ones on stage 1 but aren’t as low as any of the other stages.

[ Voor 52% gewijzigd door Beltoni op 06-11-2015 13:18 ]

• To easy
Beltoni schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:15:
[...]

Volgens mij komen ze de 2e week van januari uit. Maar al een paar weken daarvoor worden mensen zenuwachtig en beginnen de prijzen al te dalen.

Hier staat wat informatie over hoe het er vorig jaar aan toe ging.

http://www.fifauteam.com/toty-explained-fifa-15/

Dit lijstje klopt volgens mij wel redelijk

Stage 1 – Before the TOTY release
Prices start to fall more severely as from the third week of December.
Stage 2 – TOTY release day (12th of January 2015, Monday)
Cards get cheaper.
Stage 3 – Second day of TOTY (13th of January 2015, Tuesday)
Prices slightly rise because the market is saturated with defenders.
Stage 4 – Third and fourth days of TOTY (14th and 15th of January 2015, Wednesday and Thursday)
Prices rise even more because there are only 3 TOTY players available in packs instead of 5 and because everyone is waiting for the most valuable cards to come out: the attackers.
Stage 5 – Fifth and sixth days of TOTY (16th and 17th of January 2015, Friday and Saturday)
Prices fall with the release of the most wanted cards: the attackers.
Stage 6 – Seventh day of TOTY (17th to 19th of January 2015, 48 hours)
Cards get even cheaper since now all TOTY cards are available in packs.
Stage 7 – The week after TOTY
Prices go back to rising progressively until the end of the next week. They don’t hit values as high as the ones on stage 1 but aren’t as low as any of the other stages.
Aah thanks ziet er intressant uit. Stage 1 en stage 6 zijn dus de beste dagen om in te kopen. Beetje zuinig aan doen langzaamerhand :).

• Beltoni
To easy schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:25:
[...]

Aah thanks ziet er intressant uit. Stage 1 en stage 6 zijn dus de beste dagen om in te kopen. Beetje zuinig aan doen langzaamerhand :).
Het liefst verkoop je ze net voor stage 1, dan heb je gedurende de TOTY periode coins om misschien wat packs te halen of Draft te spelen. Als je weer een team wilt opbouwen kan je dat inderdaad het beste gedurende stage 6 doen.

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Zullen IF's ook dalen..?

• MyUtd4Life
To easy schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:25:
[...]

Dat zou je denken ja, maar voorgaande jaren waren de prijzen volgens mij niet het goedkoopste in die fasen. Iedereen wilt op dat moment zijn teams kopen, omdat ze weten dat de prijzen dan op het laagst zouden moeten zijn. Gevolg is dat vaak de goedkoopste spelers schaarser worden, waardoor prijzen weer stijgen. Daarnaast is het ook nog zo dat mensen die packs willen kopen dat al enkele dagen eerder beseffen, omdat ze coins willen hebben op het moment dat de aanvallers in TOTY zitten. Hierdoor willen zij niet afhankelijk zijn van verkopen op diezelfde dag, waardoor dit eerder gebeurd. Je ziet dus een verschuiving van de, in mijn ogen dan, beste dag om spelers te kopen.

Mijn advies is dan ook om je niet blind te staren op de laatste dag van TOTY-periode, maar dat je voor jezelf een prijs stelt waarvoor je de spelers wilt kopen. Blijf bijvoorbeeld via Futbin op de hoogte van de markt, zowel qua speler als de markt in z'n totaliteit via de nieuwe feature op de site. Je kan er ook voor kiezen om je team(s) in twee delen te kopen, één in bijvoorbeeld in stage 2 en 6 wat.

@psvunited IFs zullen zeker dalen, want die leveren voor spelers juist snel en makkelijk coins op.

Protax schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:02:
Pogba of IF Pjanic?

http://www.futhead.com/16/squads/4123903/
http://www.futhead.com/16/squads/4123588/

Dit zijn mijn teams, als ik Pjanic verkoop kan ik Pogba halen.
Is hij het waard? Op dit moment is hij namelijk best prijzig.

Wat zijn jouw ervaringen met Tevez?, ik heb namelijk een vrijwel identieke spelergroep.

• Protax
Bossie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 19:13:
[...]

Wat zijn jouw ervaringen met Tevez?, ik heb namelijk een vrijwel identieke spelergroep.
Veel beter dan Tevez ga je ze niet vinden... Zeker niet voor die prijs! :)
Lees ook Futhead:

http://www.futhead.com/16/players/90/carlos-tevez/

Edit: Pjanic is nu btw verkocht... Pogba gekocht, had mazzel en had hem voor 10K minder.

[ Voor 11% gewijzigd door Protax op 06-11-2015 19:24 ]

• Mees789
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-01-2024
Ik heb Fifa 16 laatst besteld.

Iemand een leuk beginnersteampje voor mij?
Ik heb geen voorkeuren dus kom maar met iets aanzetten.

Minder dan 20k graag
Protax schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 19:21:
[...]

Veel beter dan Tevez ga je ze niet vinden... Zeker niet voor die prijs! :)
Lees ook Futhead:

http://www.futhead.com/16/players/90/carlos-tevez/

Edit: Pjanic is nu btw verkocht... Pogba gekocht, had mazzel en had hem voor 10K minder.

Ik wil hem idd al een tijdje halen, echter ben ik aan grinden voor IF Handanovic.
Moet dus nog even geduldig zijn :O

• Protax
Bossie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 19:31:
[...]

Ik wil hem idd al een tijdje halen, echter ben ik aan grinden voor IF Handanovic.
Moet dus nog even geduldig zijn :O
Waarom zou je voor een IF kaart gaan?
Alleen met position changes is dat toch interessant... Denk niet echt dat je het verschil gaat merken met een dergelijke IF kaart :P

• To easy
MyUtd4Life schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:55:
[...]

Dat zou je denken ja, maar voorgaande jaren waren de prijzen volgens mij niet het goedkoopste in die fasen. Iedereen wilt op dat moment zijn teams kopen, omdat ze weten dat de prijzen dan op het laagst zouden moeten zijn. Gevolg is dat vaak de goedkoopste spelers schaarser worden, waardoor prijzen weer stijgen. Daarnaast is het ook nog zo dat mensen die packs willen kopen dat al enkele dagen eerder beseffen, omdat ze coins willen hebben op het moment dat de aanvallers in TOTY zitten. Hierdoor willen zij niet afhankelijk zijn van verkopen op diezelfde dag, waardoor dit eerder gebeurd. Je ziet dus een verschuiving van de, in mijn ogen dan, beste dag om spelers te kopen.

Mijn advies is dan ook om je niet blind te staren op de laatste dag van TOTY-periode, maar dat je voor jezelf een prijs stelt waarvoor je de spelers wilt kopen. Blijf bijvoorbeeld via Futbin op de hoogte van de markt, zowel qua speler als de markt in z'n totaliteit via de nieuwe feature op de site. Je kan er ook voor kiezen om je team(s) in twee delen te kopen, één in bijvoorbeeld in stage 2 en 6 wat.

@psvunited IFs zullen zeker dalen, want die leveren voor spelers juist snel en makkelijk coins op.
Bedankt voor de reactie en tip. We gaan het zien ik ga wel leuk team samenstellen die tijd via futhead :)

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

ik wil di Maria gaan verkopen en toch Rooney weer halen, doen of niet? Ik zag dat Maria's prijzen opeens aan het stijgen waren, waarom geen idee..

• Amaze86
  • Laatst online: 14:35
Na 2x blijven haken in divisie 4 nu eindelijk naar divisie 3.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• MyUtd4Life
Nadat mijn Tevez squad flopte nu ook m'n team met Jackson Martinez en Hulk geflopt. Daarnaast lijk ik ineens hopeloos uit vorm :(

• Lekkerboeie86
MyUtd4Life schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 01:08:
Nadat mijn Tevez squad flopte nu ook m'n team met Jackson Martinez en Hulk geflopt. Daarnaast lijk ik ineens hopeloos uit vorm :(
Gister heel veel fifa gespeeld, maar wat een grote verschillen tussen de wedstrijden. Soms is elke pass te kort. En erna valt alles precies goed. Zie het soms ook bij de tegenstander. 5x paal/lat in 1 potje..

Ik weet wel dat Higuain niet mijn spits is. Totaal onzichtbaar. Lacazette voelt heel anders aan.

• Amaze86
  • Laatst online: 14:35
Higuain vind ik ook tegenvallen,al scoort die soms heel snel en andere x wil het maar niet lukken.Bacca valt wel mee en morata vind ik het fijnst (van de serie a spitsen)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:06
Wtf paar dagen geleden Robben gekocht voor 340K is nu ook laagste buy now 380K.

• Lekkerboeie86
Amaze86 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 10:18:
Higuain vind ik ook tegenvallen,al scoort die soms heel snel en andere x wil het maar niet lukken.Bacca valt wel mee en morata vind ik het fijnst (van de serie a spitsen)
Gister ook nog ff Dybala gekocht. 17k voor een 78 rating.. heb pas 1 wedstrijd gespeeld, dus geef hem nog ff de kans. Verdedigend was mn Serie a squad niet verkeerd, maar aanvallend voelt het lang niet zo goed als fekir/menez/lacazette.
Pagina: 1 ... 24 ... 102 Laatste