Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-11 13:32
iNFiNiTY- schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:10:
[...]

Doneer maar aan mij. :P

[...]

Nice! Dybala erbij imo. ;-)
Geen idee waar die zou moeten komen staan :+

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Thomas18GT schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:27:
[...]

Geen idee waar die zou moeten komen staan :+
Als CAM of CM ergens. CAM is hij ideaal achter Tevez/Aguero samen met di Maria. :-)

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:11
Arghhhhhh gisteren kon ik IF Anderson oppikken voor ~95k, ik dacht ik pak er morgenochtend wel een paar maar nu is de laagste BIN al 109K...

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:28
iNFiNiTY- schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:22:
[...]

Heb heb op balanced attack/deff staan dan speelt hij goed mee hoor vanaf mid naar voren. En 3* skills is toch prima of doe je constant 4* tricks in game?
Yep, voornamelijk The Spin & McGeady zijn zo onwijs goed. Daarmee creëer je zoveel schietkansen als assists. Zelf heb ik ook liever niet dat een spits teveel terugzakt, maar echt ver op de helft van de tegenstander aanspeelbaar is. Op moment dat ik een snelle aanval op wil zetten is het niet handig als de spits nergens te zien is, maar nog ergens op het middenveld blijft hangen.
Tevez zal denk ik wel een prima CAM voor mij zijn dan, op het moment dat hij zelf die aanval opzet en bijsluit om vervolgens bal makkelijk te scoren.

FIFA Benelux Administrator

• Dersan
MyUtd4Life schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:30:
[...]

Yep, voornamelijk The Spin & McGeady zijn zo onwijs goed. Daarmee creëer je zoveel schietkansen als assists. Zelf heb ik ook liever niet dat een spits teveel terugzakt, maar echt ver op de helft van de tegenstander aanspeelbaar is. Op moment dat ik een snelle aanval op wil zetten is het niet handig als de spits nergens te zien is, maar nog ergens op het middenveld blijft hangen.
Tevez zal denk ik wel een prima CAM voor mij zijn dan, op het moment dat hij zelf die aanval opzet en bijsluit om vervolgens bal makkelijk te scoren.
McGeady is erg goed en vooral tegen sneller wingers niet of nauwelijks te verdedigen. Spin vind ik dit jaar wat tegenvallen.

Het frustrerende is nog altijd snelle wingers die langs de zijlijn rennen en dan vervolgens langs de achterlijn. Zo moeilijk te verdedigen en een grote kans op penals tegen....mja ok ik doe het zelf ook :P

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

MyUtd4Life schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:30:
[...]

Ja dat kan ook. Als target man en instellen dat hij niet terug valt kan natuurlijk ook. Dan blijft hij constant diep staan. Ik ben iig tevreden over hem.

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-11 13:32
iNFiNiTY- schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:30:
[...]

Als CAM of CM ergens. CAM is hij ideaal achter Tevez/Aguero samen met di Maria. :-)
Ik zal hem wel eens gaan testen dan!
http://www.futhead.com/16/squads/3977470/

mijn gerestylde BPL 4231 team. Eigenlijk nog de IF versie van de bruyne en aguero, maar dit voldoet ook prima voorlopig :)
Daarnaast merk ik dat een persoonlijke tactiek ook best veel invloed kan hebben op het resultaat. Dus niet de stay back while attacking opties, maar dat andere taktiek menu.

Nu maar eens heel rustig kijken naar een duits/frans/italiaans/spaans nieuwe formatie samenstellen. En veel coins gaan verdienen om leuke spelers te halen :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Thomas18GT schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:36:
[...]

Ik zal hem wel eens gaan testen dan!
Succes!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-11 17:09

Kju

Dersan schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:30:
Arghhhhhh gisteren kon ik IF Anderson oppikken voor ~95k, ik dacht ik pak er morgenochtend wel een paar maar nu is de laagste BIN al 109K...
Tsja.. twee weken geleden was IF Eriksen ook 80k... |:(

PSN: Kjujay

Kju schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:50:
[...]

Tsja.. twee weken geleden was IF Eriksen ook 80k... |:(
en 3 weken geleden was die 240k ;) :P

Blijft lastig om in te schatten wat een goed moment is om de spelers te kopen. Ben al eens flink de boot ingegaan met een IF lamela dus ik ben extra voorzichtig geworden.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-10 16:32
Nieuwe poging, vanwege alle spam :P

Mijn team:

http://www.futhead.com/16/squads/3976135/

Wat zouden jullie hier nog aan veranderen? Heb nog 81K te besteden :)
Protax schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:00:

Mijn team:

wat mis je?
Lijkt mij een prima team. Buffon zou nog kunnen en evt lichtsteiner. Maar los van de echte (IF) toppers is het een evenwichtig team zo te zien.

Verwijderd

Protax schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:00:

Mijn team:

Ik zou wat anders zoeken voor Bacca en Guarin vervangen voor Marchisio. Pjanic is niet de beste CAM maar meer een CM (door zijn workrates). Je zou die kunnen vervangen voor IF Hamsik.

• MyUtd4Life
Twee sterren skills en weak foot lijkt me wel heel erg matig voor een spits in zo'n duur team. Dus je zou kunnen overwegen om Higuain (IF) te kopen. Ook over Morata heb ik al veel positieve verhalen gehoord. Guarin is een goede speler, maar je hebt daar betere opties, zoals Pjanić en Marchisio.
Tot slot zou ik ook Lichtsteiner in plaats van je huidige rechtsback zetten.

Handanovič wordt hierboven gesuggereerd om te vervangen, maar dat zou ik zelf niet doen. Bij mij was hij zo ontiegelijk goed, dat ik niet verwacht dat Buffon daar aan kan tippen.

• Nonamenl
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-06 09:02
Marchisio zou ik er ook in zetten. Handanovic lekker houden imo. Door zijn traits long thrower en gk one on one lijkt hij me beter en fijner en gebruik dan Buffon. (zeker met Cat chemistry).

Zoals hierboven ook werd gezegd je kan nog kijken naar Lichtsteiner als is Maicon op papier beter.

edit, yeh wat de poster boven mij zegt :P ^

[ Voor 7% gewijzigd door Nonamenl op 03-11-2015 11:08 ]

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

To easy schreef op maandag 02 november 2015 @ 19:56:
[...]

Heb jij een site ofzo waar je precies kan zien voor welke prijs je een speler meteen moet kopen met jou tactiek?
Costa voor 7k coins, ja tuurlijk. :p

• Protax
Heb gister heel de boel omgegooid, nog niet echt kunnen testen!
Ik had Tevez (mijn favoriete speler), maar ik had hem op onwijs laag chemistry (en speelde nog met wingers).
Als ik dit zo lees, moet ik Bacca direct weer verkopen?

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-11 09:21
Protax schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:41:
Mijn team:

Misschien is het iets persoonlijks maar op de rechtsback positie heb ik het liefst Florenzi staan met 79 Shooting pikt hij bij regelmatig een goaltje mee!
Protax schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:09:
Heb gister heel de boel omgegooid, nog niet echt kunnen testen!
Ik had Tevez (mijn favoriete speler), maar ik had hem op onwijs laag chemistry (en speelde nog met wingers).
Als ik dit zo lees, moet ik Bacca direct weer verkopen?
men heeft hier soms snel een mening klaar over spelers. Wat ik gemerkt heb is dat wanneer je dieper in je taktiek gaat neuzen je met een aantal aanpassingen een aantal spelers en/of taktiek wel beter kan laten functioneren. Alles op standaard spelen wil ook niet altijd even goed uitpakken voor spelers of een taktiek.

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Nonamenl schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:07:
Marchisio zou ik er ook in zetten. Handanovic lekker houden imo. Door zijn traits long thrower en gk one on one lijkt hij me beter en fijner en gebruik dan Buffon. (zeker met Cat chemistry).

Zoals hierboven ook werd gezegd je kan nog kijken naar Lichtsteiner als is Maicon op papier beter.

edit, yeh wat de poster boven mij zegt :P ^
Welk papier? Lichtsteiner heeft betere ig stats imo. Nuttigere op rb.

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-11 09:21
Sorry ben geen filantroop haha :P

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
iNFiNiTY- schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:08:
[...]

Costa voor 7k coins, ja tuurlijk. :p
Zijn bin is minimaal 6k. Het zal niet snel gebeuren, maar als iemand een keer per ongeluk plaatst tegen minimaal bedrag kan je net mazzel hebben:) maar terecht kans is klein.

andere kant 3 x pedro voor 1.1k is me ook overkomen en die heb ik toch voor 19k kunnen verkopen instant. Zijn minimale bin is 1k. Dus daar zijn toch 3 mensen die, waarschijnlijk, per ongeluk op verzenden hebben hebben gedrukt toen hij nog op minimum stond!!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Hoodlum77 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:17:
[...]

Zijn bin is minimaal 6k. Het zal niet snel gebeuren, maar als iemand een keer per ongeluk plaatst tegen minimaal bedrag kan je net mazzel hebben:) maar terecht kans is klein.

andere kant 3 x pedro voor 1.1k is me ook overkomen en die heb ik toch voor 19k kunnen verkopen instant. Zijn minimale bin is 1k. Dus daar zijn toch 3 mensen die, waarschijnlijk, per ongeluk op verzenden hebben hebben gedrukt toen hij nog op minimum stond!!
En daar zit nog geen bot op?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• Protax
Misschien voor dit gaan? Heb alleen niet genoeg coins... :(

http://www.futhead.com/16/squads/3978262/

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Hoodlum77 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:17:
[...]

Tuurlijk foutje bedankt kan, maar pedro is veel goedkoper dan Costa (vanaf +/- 60k) die fout maakt niemand ja misschien als ik er niet ben zoals altijd hahaha. Maar goed het kan ja. Alleen worden die toch instant weg gesniped door bots of zijn die er niet meer?

[ Voor 5% gewijzigd door iNFiNiTY- op 03-11-2015 11:27 ]

• Nonamenl
iNFiNiTY- schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:14:
[...]

Welk papier? Lichtsteiner heeft betere ig stats imo. Nuttigere op rb.
http://www.futwiz.com/en/...chtsteiner/530/maicon/731 Dit papier haha.

Maicon is beter qua ball control en finishing etc. Lichtsteiner is beter qua interceptions. Door zijn high defensive workrate heb ik gekozen voor Lichtsteiner. Heb maicon nog nooit geprobeerd hoor.

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Nonamenl schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:37:
[...]

http://www.futwiz.com/en/...chtsteiner/530/maicon/731 Dit papier haha.

Maicon is beter qua ball control en finishing etc. Lichtsteiner is beter qua interceptions. Door zijn high defensive workrate heb ik gekozen voor Lichtsteiner. Heb maicon nog nooit geprobeerd hoor.
Okay. Maar ja, ik houdt het toch bij Lichtsteiner. Lol.

• MyUtd4Life
Dybala in het midden zetten en Pereyra RDM, dan kan je Tevez op volledige chemistry krijgen. Marchisio kan prima op LDM uit de voeten, terwijl je dan met Pjanic een geweldige CAM krijgt ;)

• Dersan
Ik zou niet met Tevez op 6 chem spelen maargoed.

http://www.futhead.com/16/squads/3979072/

Wel erg veel H/H spelers.

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Tevez als CAM.. Meh.

Beste speler van die sheet. Imo. Verkwanseling op CAM. Dan maak ik liever nog Higuain een CAM. Maar goed.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Dit is mijn team nu: http://www.futbin.com/16/squad/46222

Ik heb nu 72k gespaard en weet even niet waar ik goed kan verbeteren. Ik wil eigenlijk een betere rechtsbuiten, maar daar kom je in BBVA alleen op bale en Messi uit Haha.

Tips zijn welkom :)

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Waarom geen pc prijzen bij futbin?

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-11 14:24
Wel handig dat je daar de waarde van je team kan opzoeken. Volgens Futbin zijn mijn 2e teams bijna 400k waard. Dat gaat nog best hard.

• Protax
Ok, ik heb nu alle spelers behalve IF Higuain (vanavond maar wat Fifa points kopen).
Heb met name twijfels over het middenveld.

Het staat er nu zo bij:

Wie zouden jullie verder nog verkopen / kopen?

:)
Protax schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:36:
Ok, ik heb nu alle spelers behalve IF Higuain (vanavond maar wat Fifa points kopen).
Heb met name twijfels over het middenveld.

Het staat er nu zo bij:

Wie zouden jullie verder nog verkopen / kopen?

:)
persoonlijk zou ik graag meer defending skills willen op cdm en dan zou ik persoonlijk kiezen voor nainggolan ipv pereyra. Maar ik heb nog nooit met pereyra op die positie gespeeld.

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:23
To easy schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:07:
Dit is mijn team nu: http://www.futbin.com/16/squad/46222

Ik heb nu 72k gespaard en weet even niet waar ik goed kan verbeteren. Ik wil eigenlijk een betere rechtsbuiten, maar daar kom je in BBVA alleen op bale en Messi uit Haha.

Tips zijn welkom :)
Aleix Vidal al geprobeerd?
Qua totaal stats doet hij niet veel onder voor Feghouli, maar de opbouw van stats maakt hem een heel andere speler. Voor mij doet hij het goed, want door zijn snelheid + fysiek dribbelt hij lekker. Afmaken niet over te klagen.

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:24
JPM85 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:00:
[...]

Qua totaal stats doet hij niet veel onder voor Feghouli, maar de opbouw van stats maakt hem een heel andere speler. Voor mij doet hij het goed, want door zijn snelheid + fysiek dribbelt hij lekker. Afmaken niet over te klagen.
Vidal speelt lekker inderdaad, doet me denken aan Shaqiri in 2015.
Vela vind ik persoonlijk ook heel goed spelen daar en anders Turan. Ze zijn allemaal niet zo duur.

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:52:
[...]

persoonlijk zou ik graag meer defending skills willen op cdm en dan zou ik persoonlijk kiezen voor nainggolan ipv pereyra. Maar ik heb nog nooit met pereyra op die positie gespeeld.
Ik wel. Fantastische speler (ook op die positie), want hij rent het hele veld over en is zowel aanvallend als verdedigend sterk. Tot op heden één van mijn favorieten in FIFA 16.

MyUtd4Life schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:31:
[...]

Ik wel. Fantastische speler (ook op die positie), want hij rent het hele veld over en is zowel aanvallend als verdedigend sterk. Tot op heden één van mijn favorieten in FIFA 16.
een cdm moet bij mij lekker blocken en cams tegenhouden. Dus dan zijn defending stats een pre, evenals de fysieke kracht van nainggolan. Heerlijk om al die lichtvoetige cams makkelijk van de bal af te zetten ;)
Maar mocht je meer aanvallende verwachtingen hebben van een cdm (niet dat nainggolan dat niet kan), dan is het idd een optie. Toch zou ik hem liever als cam willen zien.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-11 14:24
Bean77 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:36:
[...]

een cdm moet bij mij lekker blocken en cams tegenhouden. Dus dan zijn defending stats een pre, evenals de fysieke kracht van nainggolan. Heerlijk om al die lichtvoetige cams makkelijk van de bal af te zetten ;)
Maar mocht je meer aanvallende verwachtingen hebben van een cdm (niet dat nainggolan dat niet kan), dan is het idd een optie. Toch zou ik hem liever als cam willen zien.
Zelf zou ik ook de voorkeur geven aan een sterkere CDM. Heb zelf De Rossi en Marchisio als CDMs. Marchisio is aanvallend wat sterker en De Rossi is verdedigend een beest. Beetje balans in het team. Heb De Rossi verkozen boven Nainggolan, vooral omdat hij fysiek (bijv heading & strength) wat beter is.

• MyUtd4Life
Leuk om te zien hoe we allemaal verschillende speelstijlen hebben met een CDM :P

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:43
Ik speel zonder CDM. :+
Gewoon 2 CM's, zelf het spel willen maken. ;)
En 1 centrale verdediger voor de spits en de ander op de CAM als dat nodig is.
Beltoni schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:40:
[...]

Zelf zou ik ook de voorkeur geven aan een sterkere CDM. Heb zelf De Rossi en Marchisio als CDMs. Marchisio is aanvallend wat sterker en De Rossi is verdedigend een beest. Beetje balans in het team. Heb De Rossi verkozen boven Nainggolan, vooral omdat hij fysiek (bijv heading & strength) wat beter is.
Ook een goede combi idd. Ik vind het wel leuk om naar een team als geheel te kijken, maar ook de samenhang/combinatie van spelers die bij elkaar passen/aanvullen.
MyUtd4Life schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:43:
Leuk om te zien hoe we allemaal verschillende speelstijlen hebben met een CDM :P
erg leuk om een puzzel te maken met de gedachte die je hebt. Zeker met stats en workrates kan het leuk zijn om spelers niet op hun originele positie te zetten en kijken hoe ze anders een bijdrage kunnen leveren aan de spelwijze. Daarom is er gelukkig ook geen 1 waarheid. :)

• To easy
JPM85 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:00:
[...]

Jullie hebben het over vidal en turän maar die zijn middenvelders. Of gooien jullie dan zo n changeposition kaart erop? Turän lijkt me wel wat.

• JPM85
  • Laatst online: 22:23
To easy schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 15:37:
[...]

Jullie hebben het over vidal en turän maar die zijn middenvelders. Of gooien jullie dan zo n changeposition kaart erop? Turän lijkt me wel wat.
Afhankelijk van zijn chem uit mijn opstelling.
Doordat ik met een volledig BBVA team speel, was Vidal Chem9, en na 10 wedstijden Chem10.
Hierdoor is een change position kaart niet meer nodig.

• To easy
JPM85 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 15:55:
[...]

Afhankelijk van zijn chem uit mijn opstelling.
Doordat ik met een volledig BBVA team speel, was Vidal Chem9, en na 10 wedstijden Chem10.
Hierdoor is een change position kaart niet meer nodig.
Aah oké, maar eens kijken dan.

Verwijderd

Speelt er trouwens nog iemand 4-2-3-1 (dus met 3 CAMs)? Ik kan morgen eindelijk weer een potje tegen een kameraad doen en wou wel graag met de beste formatie spelen.

4-2-3-1 opstelling: http://www.futbin.com/16/squad/48168
4-1-2-1-2 opstelling: http://www.futbin.com/16/squad/44102

Ik hou van vleugelspelers maar las online dat 3 CAMs ook wel goed moet zijn en zag volgens mij ook wel wat Italiaanse teams voorbij komen met dezelfde formatie.

• Dersan
Nou 340K bij elkaar gespaard en gesprokkeld met pijn en moeite, ik ben er klaar mee en heb mijn doel bereikt. Welkom Robben in mijn team :).

3 wedstrijdjes gespeeld. Hij voelt niet verschrikkelijk snel aan, maar het dribbelen en schieten is echt absurd. Bijna elk schot is keihard en tussen de palen. Finesse draait ook mooi de hoeken in.

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/32d6337ca0bdd65a58629204012aebc4.png

[ Voor 5% gewijzigd door Dersan op 03-11-2015 17:39 ]

• Ricloo86
Hoodlum77 schreef op maandag 02 november 2015 @ 19:41:
[...]

Ik probeer een instelling te kiezen waarbij je meerdere spelers kan vinden. Bijvoorbeeld : goud, aanvallers, bpl, Chelsea. Max nu kopen 7000. En dan maar verversen. Met die instelling maak je kans op Falcao, pedro, rémy en als je echt mazzel hebt Diego Costa. Falcao levert dan toch nog een kleine 3k op na tax. Andere instelling speciaal, bpl, man city max koop nu 60k. Dan heb je kans op IF sterling, IF de Bruyne, if otamendi of hero aguero. Dus filters instellen waarbij je meerdere spelers tegelijkertijd kan hitten en hopen dat iemand per ongeluk een dure speler discard voor weinig :)
Heb het tijdje geprobeerd maar binnen een tiende van een seconde kan ik niet reageren, Rémy 3x voor 1100 erop, was de moeite.

Maar tegen bots kan ik niet op helaas

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:56
http://www.fcupdate.nl/vo...-voor-rentree-als-speler/

Gaat EA nu een tweede Sheringham kaartje uitbrengen, naast zijn Legends variant? :P

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:27
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 17:01:
Speelt er trouwens nog iemand 4-2-3-1 (dus met 3 CAMs)? Ik kan morgen eindelijk weer een potje tegen een kameraad doen en wou wel graag met de beste formatie spelen.

4-2-3-1 opstelling: http://www.futbin.com/16/squad/48168
4-1-2-1-2 opstelling: http://www.futbin.com/16/squad/44102

Ik hou van vleugelspelers maar las online dat 3 CAMs ook wel goed moet zijn en zag volgens mij ook wel wat Italiaanse teams voorbij komen met dezelfde formatie.
Ja ik ben fan van de 4231! Mort wel zeggen dat die LAM en RAM als beetje buitenspelers fungeren en daar is wat pace wel handig!

Verwijderd

Jamesl schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 18:37:
[...]

Ja ik ben fan van de 4231! Mort wel zeggen dat die LAM en RAM als beetje buitenspelers fungeren en daar is wat pace wel handig!
Zal er rekening mee houden maar merk wel dat pace soms niet zo effectief is. Volgens mij had De Vrij (66) ooit een keer Aubameyang (95) ingehaald 7(8)7
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 18:50:
[...]

Zal er rekening mee houden maar merk wel dat pace soms niet zo effectief is. Volgens mij had De Vrij (66) ooit een keer Aubameyang (95) ingehaald 7(8)7
idd, er is een stat die aangeeft hoe snel een speler is in balbezit / dribbelend?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 19:35:
[...]

idd, er is een stat die aangeeft hoe snel een speler is in balbezit / dribbelend?
Dat snap ik maar je kunt de bal ook vooruit tikken met het rechter pookje (of hoe je het wil noemen). Toen kon hij me alsnog bijhouden.

• MyUtd4Life
In de eerste 16 dagen van FIFA 16 werden er al meer dan 300 miljoen potjes gespeeld en dus geeft iedereen een Ultimate Loan Players Pack. Zelf Fàbregas gekregen, waar ik voorlopig niet veel mee doe :P

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:49
Ik heb benzema gekregen. Doe er ook niets mee

• OneTimer
  • Laatst online: 15-11 16:22
Iniesta.....
Past goed in m'n BPL team haha.
Had liever Fabregas gezien om te proberen. Die is niet eens zo duur en heeft een 90 pass :O.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:43
Reus.
Ook vrij weinig aan, speel met een BPL team. ;)

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Voor alle actieve snipers hier, EA is heel actief met het zoeken van bots. Ga dus niet elke dag een paar uur snipen want dan heb je dadelijk een ban.. Let dus op, je zal niet de eerste zijn die opeens niet meer kan inloggen.

• Ricloo86
psvunited schreef op woensdag 04 november 2015 @ 01:01:
Voor alle actieve snipers hier, EA is heel actief met het zoeken van bots. Ga dus niet elke dag een paar uur snipen want dan heb je dadelijk een ban.. Let dus op, je zal niet de eerste zijn die opeens niet meer kan inloggen.
Het snipen is in mijn ogen niet erg als het eerlijk gaat en wie is sneller, maar tegen geprogrammeerde computers kunnen we niet tegenop.

Moet toch niet moeilijk zijn om die klanten op te sporen?!

• Dersan
Ricloo86 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 08:25:
[...]

Het snipen is in mijn ogen niet erg als het eerlijk gaat en wie is sneller, maar tegen geprogrammeerde computers kunnen we niet tegenop.

Moet toch niet moeilijk zijn om die klanten op te sporen?!
https://www.reddit.com/r/..._banned_for_bin_snipping/

De tekst met customer support is inmiddels weg jammer genoeg.

• Ricloo86
Dersan schreef op woensdag 04 november 2015 @ 08:34:
[...]

https://www.reddit.com/r/..._banned_for_bin_snipping/

De tekst met customer support is inmiddels weg jammer genoeg.
Er is dus geen onderscheid te maken tussen een computer gestuurd programma en iemand die via console echt aan het snipen is.

Er wordt zelf een promo filmpje op youtube gezet om programma te kopen om de hele dag te laten "snipen".

• Dersan
Ricloo86 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 08:53:
[...]

Er is dus geen onderscheid te maken tussen een computer gestuurd programma en iemand die via console echt aan het snipen is.

Er wordt zelf een promo filmpje op youtube gezet om programma te kopen om de hele dag te laten "snipen".
Het aparte van die conversatie met EA was dat ze toegaven dat hij gewoon handmatig BIN aan het snipen was maar hij alsnog geband is. Als ze echt zouden willen moet het vast wel mogelijk zijn om onderscheid te maken tussen een bot en een mens maarja EA he...

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-11 11:54

jeka

Support your local club.

Ik had Costa. Past prima in mijn bpl team :)

FCG

Verwijderd

Nou het wordt spannend. 1.2M opgemaakt aan 92x Handanovic. Nu hopen dat hij in TOTW zit en ik wat winst kan maken.

Gemiddeld ingekocht voor 12.750 coins. Gaat nu al voor 15K.
Laten we zeggen dat hij het weekend weg gaat voor 17K = 92 x 17K = 1.564.000 coins - 5% tax = 1.485.800

Toch bijna 300K winst ;)

Fingers crossed!

• Ricloo86
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:09:
Nou het wordt spannend. 1.2M opgemaakt aan 92x Handanovic. Nu hopen dat hij in TOTW zit en ik wat winst kan maken.

Laten we zeggen dat hij het weekend weg gaat voor 17K = 92 x 17K = 1.564.000 coins - 5% tax = 1.485.800

Toch bijna 300K winst ;)

Fingers crossed!
19.5k nu al! ;)

• To easy

Toch bijna 300K winst ;)

Fingers crossed!
Kolere over dat geld kan ik alleen maar dromen. En die hoop dat die in Totw komt daar kunnen toch 100de keepers inkomen?

Toch bijna 300K winst ;)

Fingers crossed!
:X 8)7

Lekker hoor, hoop dat ik totw versie kan betalen of dat het in ieder geval een waarde heeft die bijenkaar kan spelen zonder te handelen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Dersan

Toch bijna 300K winst ;)

Fingers crossed!
Je zou kunnen overwegen om nu al te gaan verkopen aangezien alle traders in de loop van de week hun kaarten gaan dumpen ;). Maar succes iig :).

• Nonamenl
Lekker hoor! Dan heb je al flink gespeeld om 90 transferlist te hebben. Of kan je ze ook gewoon niet toewijzen?
Met een kleine wijziging in mijn favorite 352 formatie kan ik Tevez toch redelijk inpassen.
Het nadeel is dat mijn beste winger hiervoor moet opofferen (Caudrado).

Ik heb helaas nog geen oplossing gevonden voor Insigne, hij speelt simpelweg niet lekker in mijn formatie als LM terwijl het toch een vrij prijzig kaartje was.

Alternatief is om 4231 met CAMs te gaan doen, Serie A heeft teveel goede CAMS :+

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 04-11-2015 12:58 ]

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-11 21:43

Toch bijna 300K winst ;)

Fingers crossed!
Toch een forse investering/risico. Ben benieuwd wat je er uit sleept! :)
Dersan schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:28:
[...]
Je zou kunnen overwegen om nu al te gaan verkopen aangezien alle traders in de loop van de week hun kaarten gaan dumpen ;). Maar succes iig :).
Interessant, kan erg leuk worden en misschien wel meer dan verwacht.
Het zal in ieder geval geen "dirk kuytje" worden verwacht ik :+

• Dersan
Fifa compilaties maken is toch wel wat irritanter dan BF4 compilaties...kan eigenlijk de helft van de leuke doelpunten niet meer vinden. Heb mijn settings maar aangepast naar 3 minuten opnemen en dan moet ik maar wat vaker share rammen onder een wedstrijd, of na de wedstrijd de goals nog even bekijken.

Anyways, hier mijn eerste wat bij elkaar geraapte filmpjes, de volgende versie gaat beter worden ;).

• Kju

Kju

Die eerste goal was wel mooi.. als ik er zo één tegen krijg ga ik liever naar LS en sluit ik Fifa direct af vermoed ik.. en OMG ben jij er zo één die alle replays afkijkt..? :r

• Dersan
Kju schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:36:
Die eerste goal was wel mooi.. als ik er zo één tegen krijg ga ik liever naar LS en sluit ik Fifa direct af vermoed ik.. en OMG ben jij er zo één die alle replays afkijkt..? :r
Nope, ligt aan de tegenstander, ik skip normaal alles maar als tegenstanders replays gaan kijken en irritant rondrennen ga ik het ook doen.

• Kju

Kju

Ik had niet anders verwacht hoor, racen doe jij ook fair..meestal dan :P

Verwijderd

Winst wordt er sowieso wel gemaakt op Handanovic. Zelfs wanneer hij niet in TOTW zou komen. Denk dat ik dan nog zo'n 100k kan maken.

Probleem wordt om te bepalen wanneer ik wil verkopen mocht hij er wel in komen. Markt maar goed in de gaten houden. Zal eventuele winst of verlies hier wel melden :)

/edit

Hop hop! Kassa!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CS-diWdWoAARkiw.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2015 16:06 ]

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11 16:47

Jelte,89

Woodworking

Proficiat!

Revive the guild!

https://www.easports.com/...ews/2015/team-of-the-week

Twee keer Ajax deze week, daarnaast twee leuke opties voor mijn Serie A team, hopelijk kan ik insigne verkopen en bonaventura terughalen :)

• Nonamenl
Dersan schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:26:
Fifa compilaties maken is toch wel wat irritanter dan BF4 compilaties...kan eigenlijk de helft van de leuke doelpunten niet meer vinden. Heb mijn settings maar aangepast naar 3 minuten opnemen en dan moet ik maar wat vaker share rammen onder een wedstrijd, of na de wedstrijd de goals nog even bekijken.

Anyways, hier mijn eerste wat bij elkaar geraapte filmpjes, de volgende versie gaat beter worden ;).

[video]
Vet! Mag ik vragen waarmee je dat in elkaar knutselt? En hoe lang ben je daar ongeveer mee bezig?
Opnemen etc kan ik allemaal via obs maar geen idee met welk programma dat compileren handig is.

Edit: YouTube: huh? snapt iemand dit? Ik snap niet of ik nu wat fout doe of dat het gewoon de irritante game is. Het gaat voornamelijk om de eerste goal, ik snap niet waarom mijn keeper niks doet.
Tweede goal hield ik rb+a voor ground pass ingedrukt om een pass naar alaba te maken. Misschien dan mijn schuld dat ik de pass niet goed richtte. 3e goal vind ik ook vreemd omdat ik pass op full power had voor een speler erachter maar alsnog vind Neuer het een goed idee om over de grond naar pogba te pasen :S.
anyway, t werd dus 2-3 ik verloor :/

[ Voor 27% gewijzigd door Nonamenl op 04-11-2015 18:07 ]

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Meeste nifs met een if hebben stijgen tijdens de eerste week nog, lekkere profit hoor.

• Dersan
Nonamenl schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:22:
[...]

Vet! Mag ik vragen waarmee je dat in elkaar knutselt? En hoe lang ben je daar ongeveer mee bezig?
Opnemen etc kan ik allemaal via obs maar geen idee met welk programma dat compileren handig is.

Edit: YouTube: huh? snapt iemand dit? Ik snap niet of ik nu wat fout doe of dat het gewoon de irritante game is. Het gaat voornamelijk om de eerste goal, ik snap niet waarom mijn keeper niks doet.
Tweede goal hield ik rb+a voor ground pass ingedrukt om een pass naar alaba te maken. Misschien dan mijn schuld dat ik de pass niet goed richtte. 3e goal vind ik ook vreemd omdat ik pass op full power had voor een speler erachter maar alsnog vind Neuer het een goed idee om over de grond naar pogba te pasen :S.
anyway, t werd dus 2-3 ik verloor :/
Neem de clipjes op via de share button op de ps4 en knip ze dan door middel van programma sharefacotry, tevens op de ps4. Lijkt gewoon pech trouwens dat eerste doelpunt.
maicon ziet er ook niet verkeerd uit :)

Bean77 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:11:
maicon ziet er ook niet verkeerd uit :)
Heb Bonaventura inmiddels, zit nog ff te twijfelen of Maicon idd een upgrade is ivm Lichtsteiner.

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:20
Misschien een gekke vraag, maar als ik een IF zilver speler willen hebben, dan moet ik dus zilveren pakjes kopen?

Los kopen kan ook, maar denk dat Inaki Williams een prijs a la IF Bellerin gaat krijgen.

• MyUtd4Life
De grootste kans is inderdaad met zilveren pakketjes, maar een zilveren in form kan met heel veel geluk ook in een brons of goud pack zitten.

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:20
Voordeel is dat de zilveren pakjes flink wat cheaper zijn dan de Gold Packs
En nu maar hopen dat ik Iñaki Williams,de missing link in m'n La Liga team, eruit haal :P

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Dersan schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:28:
[...]

Neem de clipjes op via de share button op de ps4 en knip ze dan door middel van programma sharefacotry, tevens op de ps4. Lijkt gewoon pech trouwens dat eerste doelpunt.
Z'n verre ingooi doe je dat met een bepaalde knoppen combinatie?
homernt schreef op donderdag 05 november 2015 @ 07:56:
[...]

Z'n verre ingooi doe je dat met een bepaalde knoppen combinatie?
de speler moet een trait hebben om dat te kunnen. Willems is een van de weinige die dat heeft. Hem op de helft van de tegenstander de inworpen laten nemen kan heel leuk uitpakken (ook aan de rechterkant).
Heel veel spelers weten niet dat hij zover kan ingooien :)

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Bean77 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:03:
[...]

de speler moet een trait hebben om dat te kunnen. Willems is een van de weinige die dat heeft. Hem op de helft van de tegenstander de inworpen laten nemen kan heel leuk uitpakken (ook aan de rechterkant).
Heel veel spelers weten niet dat hij zover kan ingooien :)
Ik vraag het omdat ik vanmorgen zag dat Azpilicuate waar ik me speel een long throw heeft maar dat is dus weer wat anders? Dus gewoon de knop lang ingedrukt houden en kijken hoever hij komt?

• Ricloo86
Zo mijn BPL team vind ik prima zo, Silva op de cam bevalt prima.
Gisteren nog 100k aan pakketjes geopend en wederom helemaal niets.

Nu nog 150k over en daar ga ik maar beetje van draften ofzo.

De wereld aan contracten/conditie kaartjes om voorlopig FUT wel te spelen tot ik het zat ben.

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Is dit nieuw dat TOTW spelers +3 overall rating krijgen?

Vorige week Kuyt van 78 --> 81.

Deze week:
Fisher 77 --> 80
Milik 77 --> 80

Is dit nieuw? Kan me niet herinneren dat dit in het verleden ook zo was en dan was het altijd +1 overall...

• Dersan
homernt schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:10:
[...]

Ik vraag het omdat ik vanmorgen zag dat Azpilicuate waar ik me speel een long throw heeft maar dat is dus weer wat anders? Dus gewoon de knop lang ingedrukt houden en kijken hoever hij komt?
Willems heeft de giant throw trait. Dit is nog net even wat verder en is fantastisch om te gebruiken. Ik speel nu alleen niet meer met Huntelaar dus is het iets minder effectief ivm koppen. Als ik een ingooi krijg ergens op de helft van de tegenstander zorg ik dat ik er snel heen loop met een speler zodat deze de bal oppakt. Dan wacht ik 5 seconden, laat de speler de bal vallen en komt Willems er aan hobbelen :+ . Dan selecteer ik een goede kopper, zet die in de 16 meter neer ergens rond de penalystip, en gooi ik hem zo hard mogelijk in met de voorzet knop.

Andere gouden spelers die dit ook kunnen zijn:

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/39594de4e5a29290817bdd1599889a41.png

Kijk er komt net zoals een corner een beetje mazzel bij kijken voor een goal maar als het lukt is het natuurlijk extra leuk.
daboytim schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:37:
Is dit nieuw dat TOTW spelers +3 overall rating krijgen?

Vorige week Kuyt van 78 --> 81.

Deze week:
Fisher 77 --> 80
Milik 77 --> 80

Is dit nieuw? Kan me niet herinneren dat dit in het verleden ook zo was en dan was het altijd +1 overall...
Volgens mij krijgen lagere rated spelers sowieso altijd een wat grotere upgrade. Kijk, als ze Ronaldo een IF geven met +3 is er voor de winterstop een 99 rated Ronaldo :9 .

2 IF's van dezelfde clubs had ik ook nog niet eerder meegemaakt. Ze hebben gewoon verstand van voetbal bij EA :*) .

[ Voor 22% gewijzigd door Dersan op 05-11-2015 08:52 ]

Ricloo86 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:28:
Zo mijn BPL team vind ik prima zo, Silva op de cam bevalt prima.
Gisteren nog 100k aan pakketjes geopend en wederom helemaal niets.

Nu nog 150k over en daar ga ik maar beetje van draften ofzo.

De wereld aan contracten/conditie kaartjes om voorlopig FUT wel te spelen tot ik het zat ben.
Vorig seizoen heb 3/4 TOTY spelers kunnen halen door al mijn contracten / conditie kaartjes in die periode to dumpen op de transfermarkt. Ik speel niet actief op de transfermarkt, maar dit is altijd een zeer makkelijke inkomstenstroom :9

• Ricloo86
Bossie schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:52:
[...]

Vorig seizoen heb 3/4 TOTY spelers kunnen halen door al mijn contracten / conditie kaartjes in die periode to dumpen op de transfermarkt. Ik speel niet actief op de transfermarkt, maar dit is altijd een zeer makkelijke inkomstenstroom :9
Oke hou het even in de gaten, heb iets van 590 contract kaartjes ofzo

Ricloo86 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:54:
[...]

Oke hou het even in de gaten, heb iets van 590 contract kaartjes ofzo
350 voor de normale gold, 650/750? voor de glimmende gold contract.
350 of meer voor gold player fitness, 1000/1200 minimaal voor de gold team fitness.

Met de app kun je ze snel toevoegen, en vervolgens om het uurtje refreshen.

• Ricloo86
Bossie schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:57:
[...]

350 voor de normale gold, 650/750? voor de glimmende gold contract.
350 of meer voor gold player fitness, 1000/1200 minimaal voor de gold team fitness.

Met de app kun je ze snel toevoegen, en vervolgens om het uurtje refreshen.
oke, kan er wel een keer paar verkopen.
maar de spelers die eventueel beter zijn dan die ik nu heb zijn gewoon weg te duur of vind ik het niet waard.

wat bedoel je met de app om het half uur verversen?

Ik vul mijn transferlist er mee, dat is voor mij max 70.
Vervolgens met de app, alles om het uur re-listen omdat je niet 70 per uur verkoopt tenzij je je steeds je prijzen gaat aanpassen.

Tenzij je natuurlijk de hele dag fifa speelt, maar die luxe heb ik niet ;)

Pagina: 1 ... 23 ... 102 Laatste