Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:27
Bossie schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:26:
[...]

87 shooting, sterk een ook redelijk geprijst, zou haast mijn BPL team verkopen en hiervoor gaan :9
Ik houd je niet tegen hoor! Tevez speelt heerlijk dat weet ik wel van vorig team!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:48
Inmiddels al wat wedstrijdjes met Lacazette gespeeld! Fijne speler, maar kost wel een paar centjes. Heb nogsteeds een draft token, komende week als ik iets meer getraind ben ga ik hem inzetten :)

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:59
Thomas18GT schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:05:
[...]

Anders zou ik hem niet kunnen beoordelen behalve op zijn (overigens hele mooie) stats. Ja dus.
Welke formatie als ik vragen mag? Gebruik hem nu in een 433 en eerste wedstrijd een doelpuntje meegepikt. Voor de rest was hij redelijk onzichtbaar, maar dat kwam doordat Lens & Van Persie & Sneijder de show stalen.

Maar ik heb maar 1 wedstrijd met hem gespeeld, dus het is wat moeilijk oordelen :)
chengbondkwok schreef op zondag 01 november 2015 @ 10:31:
[...]

Welke formatie als ik vragen mag? Gebruik hem nu in een 433 en eerste wedstrijd een doelpuntje meegepikt. Voor de rest was hij redelijk onzichtbaar, maar dat kwam doordat Lens & Van Persie & Sneijder de show stalen.

Maar ik heb maar 1 wedstrijd met hem gespeeld, dus het is wat moeilijk oordelen :)
Ik heb gistermiddag ook een potje tegen een NL team gespeeld, voornamelijk een combi van EL spelers met Huntelaar in de spits.

Het enige potje waarbij ik een tegengoal vanaf 30m boven in het hoekje kreeg (Klaassen).

edit --

Met switchen van BPL naar Serie A, kom ik tot het volgende:

BPL as is:
http://www.futhead.com/16/squads/3855856/

Seria A to be:
http://www.futhead.com/16/squads/3855604/
(IF Higuain / Insigne en NIF chielline zijn eerste targets)

Ik niet echt bekend met de Serie A momenteel, maar suggesties of mogelijkheden tot hybrid om bijvoorbeeld ook Tevez in te passen zijn welkom.

[ Voor 23% gewijzigd door Bossie op 01-11-2015 11:36 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Baksteen89
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:15
chengbondkwok schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:50:
Momenteel zit ik in divisie 8 met dit team:
http://www.futhead.com/16/squads/3801556/

Heb 20K te spenderen en twijfel over de volgende mogelijkheden:
- Depay kopen in de plaats van Lens
- IF Kuyt kopen voor ~15K op de plek van Promes
- Doorsparen voor Hero Wijnaldum (50K)
- Gewoon FUT Draft spelen en hopen op wat leuks uit de packs :+

Wat zouden jullie doen? Ik wil zo ver mogelijk komen met het Nederlands elftal, al snap ik wel waarom ze zich niet voor het EK hebben gekwalificeerd :P
Volgens mij sta je op youtube. Eerste match is tegen een team dat heel erg op dat van jou team lijkt.
YouTube: SELFIE SQUAD #5 - THREE MORE PLAYERS!!! - Fifa 16 Ultimate Team

[ Voor 8% gewijzigd door Baksteen89 op 01-11-2015 13:20 ]

• Nonamenl
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-06 09:02
Oeh linkje?

• chengbondkwok
  • Laatst online: 22:59
Baksteen89 schreef op zondag 01 november 2015 @ 13:20:
[...]

Volgens mij sta je op youtube. Eerste match is tegen een team dat heel erg op dat van jou team lijkt.
YouTube: SELFIE SQUAD #5 - THREE MORE PLAYERS!!! - Fifa 16 Ultimate Team
Ah noh, daar gaat mijn kans op eeuwige roem :'(

Ik heb van Gaal als manager en Cilessen op doel (die gisteren een pingel pakte :o ). En ik speel op PS4.

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:56
Mijn MLS team. Moet her en der nog positie kaartjes toepassen:

#1:
https://www.easports.com/...ffId=D3kxVVkHc2c:FFA16XBO

#2:
https://www.easports.com/...ffId=ee0ttIu5c2b:FFA16XBO

Heb voor de spitspositie ook nog Drogba en Dempsey, maar vindt Martins en Villa fijner spelen.

Afgelopen vrijdag geprobeerd Rooney op CAM in te passen, maar dat was geen succes.
Zoals eerder gezegd is Giovinco de absolute baas van dit team. Dos Santos mag er ook wezen: dergelijke spelers vind ik fijn spelen.
Nu probeer ik dit team nog van een upgrade te voorzien, waarbij Giovinco absoluut moet blijven staan. Pirlo vind ik met zijn Low/Low workrates niet zo fijn spelen. CDM is ook niks voor hem.

Iemand wellicht tips? Ik kom er niet echt aan uit. Heb zo'n 80k te besteden en ben bereid de formatie aan te passen.

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:28
Gisteren voor de eerste keer online FUT Draft gewonnen en daarmee (naast de platina trophy omdat dat de enige was die ik nog moest) onder andere Willian in de packs gekregen. Na de inhoud van packs verkocht te hebben heb ik 75k plus het huidige team, wat overigens best goed speelt:
http://www.futhead.com/16/squads/3865459/

Als ik dat team zou verkopen zou ik in totaal zo'n 200k hebben, waar ik graag wat nieuws voor zou kopen. Hierbij vind ik het altijd lastig om een goede spits te kiezen, aangezien er niet heel veel keuze is in het segment rond 50k. Onder andere Benzema, Lacazette, Costa en Rooney overweeg ik, maar kan nog niet echt een keuze maken. Is er iemand die mij kan overtuigen welke spits ik zou moeten proberen of wat ik beter kan doen voor 200k?

FIFA Benelux Administrator

BPL team is inmiddels verkocht, team hieronder is wat ik nu heb en uitgebreid ga testen ;)
http://www.futhead.com/16/squads/3855604/

Qua ratings aanvallend iets zwakker, maar heb in het algemeen wel meer snelheid en met Higuain en erg goed finisher. Het grote verschil is dat ik defensief qua stats wel veel sterker ben geworden en daar had ik vaak problemen.

--edit
@hierboven. Zowel Rooney en Costa zijn zeer bruikbaar als aanspeelpunt door hun fysiek. Rooney is daarentegen op alle andere stats erg goed (passing / dribbling) en een clinical finisher. Tevens ook als CAM te gebuiken.

[ Voor 24% gewijzigd door Bossie op 01-11-2015 14:49 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Denken jullie dat de prijzen drastisch om laag gaan na de welbekende black friday? Lees er op Reddit wel veel over maar geen idee of het verstandig is om voor de tijd het gehele team te verkopen (333k ongeveer) :P Tips ?

Edit:

Weet iemand misschien iets over het volgende:
Ik had IFçalhanoglu gekocht voor 47k en verkocht met een buy now voor 49k, je zou denken dat ik dan 2k verdient zou hebben maar ik ben er gewoon 1k op achteruit gegaan :/

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2015 15:47 ]

• Nonamenl
Ja en wanneer is black friday eigenlijk? ik vraag het me ook af of ik alles moet verkopen.
MyUtd4Life schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:36:
Gisteren voor de eerste keer online FUT Draft gewonnen en daarmee (naast de platina trophy omdat dat de enige was die ik nog moest) onder andere Willian in de packs gekregen. Na de inhoud van packs verkocht te hebben heb ik 75k plus het huidige team, wat overigens best goed speelt:
http://www.futhead.com/16/squads/3865459/

Als ik dat team zou verkopen zou ik in totaal zo'n 200k hebben, waar ik graag wat nieuws voor zou kopen. Hierbij vind ik het altijd lastig om een goede spits te kiezen, aangezien er niet heel veel keuze is in het segment rond 50k. Onder andere Benzema, Lacazette, Costa en Rooney overweeg ik, maar kan nog niet echt een keuze maken. Is er iemand die mij kan overtuigen welke spits ik zou moeten proberen of wat ik beter kan doen voor 200k?
Van wat je overweegt zou ik zeggen ga voor Lacazette. Die vind ik het fijnst spelen, vooral door zijn 4/4 star. Is voor mij een beetje een must geworden qua aanvallers. Rooney en Costa hebben beide 3 star skills dus kunnen geen scoop turn. Scoop turn geeft mij veel goals als ik de bal speel naar een aanvaller net voor de box.

Rondom lacazette kan je een mooi team bouwen met matuidi, ben arfa misschien nog silva als dat lukt qua budget. Of je gaat voor een hybrid en houd lichtsteiner erin, Chiellini ernaast. Handovic is sowieso een baas. GK one on one en long thrower zijn heel fijn als traits voor een keeper. Breekt er iemand door je verdediging heb je meer kans dat keeper hem tegenhoud en long thrower zorgt voor mooie counters.
Iemand nog tips mbt welke CAM voor een serie A team?

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 01 november 2015 @ 15:52:
Iemand nog tips mbt welke CAM voor een serie A team?
Mertens wel een paar keer tegen gekomen en die is wel goed volgens mij.
Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 15:55:
[...]

Mertens wel een paar keer tegen gekomen en die is wel goed volgens mij.
idd, dat is een goede optie dadelijk maar eens kijken of die te halen valt.
Iemand die hier met Dybala speelt, die schijnt erg goed(en zeker niet cheap) te zijn maar is maar 78/80 overall??

Daarnaast wil ik Nainggolan (of Naainaald volgens spellingscontrole) halen als CDM, Pogba kan nog wel ff duren ;)

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:56
Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:55:

Edit:

Ik had IFçalhanoglu gekocht voor 47k en verkocht met een buy now voor 49k, je zou denken dat ik dan 2k verdient zou hebben maar ik ben er gewoon 1k op achteruit gegaan :/
Komt door de EA tax. Die is geloof ik 5 procent.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:55:
Ik dacht ik qoute mezelf maar even nadat ik het nogmaals had getest. Ik had hem voor 47k gekocht en voor 51k verkocht. Echter heb ik maar 1.450 muntjes verdient.

Bewijs: https://imgur.com/a/616m8

Edit:
Tha-PC-Legend schreef op zondag 01 november 2015 @ 17:05:
[...]

Komt door de EA tax. Die is geloof ik 5 procent.
Pff mooi beroerd is dat zeg :(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2015 17:07 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:57
Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 17:06:
[...]

Ik dacht ik qoute mezelf maar even nadat ik het nogmaals had getest. Ik had hem voor 47k gekocht en voor 51k verkocht. Echter heb ik maar 1.450 muntjes verdient.

Bewijs: https://imgur.com/a/616m8

Edit:

[...]

Pff mooi beroerd is dat zeg :(
Dure spelers moet je goed inkopen om winst te maken. Als je ze in een grillige markt net op een piek koopt tegen de BIN, dan kan je het vaak wel vergeten om nog een fatsoenlijke winst te maken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Amaze86
  • Laatst online: 22:15
Hamsik if met winst verkocht en perisic if gekocht,vind hem heel lekker spelen.En naingolan op cvm speelt ook lekker.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Amaze86 schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:29:
Hamsik if met winst verkocht en perisic if gekocht,vind hem heel lekker spelen.En naingolan op cvm speelt ook lekker.
uit nieuwsgierigheid, zou je je team eens willen delen?

Ik ben nog een beetje aan het zwemmen wat formatie en CAMS betreft :)

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-11 16:22
Ik heb eindelijk Rooney gekocht. Hij staat in de spits in mijn 4-3-3 formatie.
Hij speelt goed en kan goed schieten, de FYS van 87 komt ook goed uit als je in een duel zit.
Gisteren ook nog Eriksen gekocht als CAM. Ik had iemand nodig met een goede pass en aardig schot. 84 pas en 75 schieten is prima. De 5* weak foot is ook een plus punt. Hij is niet zo heel duur meer, 18.750 coins.
Nu wil ik nog een goede keeper, Lloris ofzo. Begovic is opzich niet slecht maar het kan altijd iets beter.
Zo speel ik nu meestal: http://www.futhead.com/16/squads/3885730/

Zit nu in divisie 3, net kampioen geworden van 4. Bijna 10k coins gehad voor het kampioenschap :)

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Was een lekker weekend qua packs! Sanchez, Toure, Kroos en Luiz.

BPL team begint aardig vorm te krijgen.
http://www.futhead.com/16/squads/3895471/

Zit er aan te denken om Toure weg te doen, kan er niet lekker mee overweg. vervanging word schweinsteiger, Ramires of Matic. ervaringen? Schneiderlin wil ik houden.

In de spits wil ik Sturridge, Ronney of Aguero

Verdediging Kompany erbij, speelde in 15 heerlijk. en wellicht vertongen.

Als er nog andere tips zijn hoor ik het graag.

• Thomas18GT
  • Laatst online: 11-11 13:32
Hoodlum77 schreef op zondag 01 november 2015 @ 22:00:

Zit er aan te denken om Toure weg te doen, kan er niet lekker mee overweg. vervanging word schweinsteiger, Ramires of Matic. ervaringen? Schneiderlin wil ik houden.

Aguero vind ik geweldig, maar de Bruyne, toure en Kompany ook. Het hart van City. (eventueel otamendi).

• MyUtd4Life
Nonamenl schreef op zondag 01 november 2015 @ 15:12:
Ja en wanneer is black friday eigenlijk? ik vraag het me ook af of ik alles moet verkopen.

[...]

Van wat je overweegt zou ik zeggen ga voor Lacazette. Die vind ik het fijnst spelen, vooral door zijn 4/4 star. Is voor mij een beetje een must geworden qua aanvallers. Rooney en Costa hebben beide 3 star skills dus kunnen geen scoop turn. Scoop turn geeft mij veel goals als ik de bal speel naar een aanvaller net voor de box.

Rondom lacazette kan je een mooi team bouwen met matuidi, ben arfa misschien nog silva als dat lukt qua budget. Of je gaat voor een hybrid en houd lichtsteiner erin, Chiellini ernaast. Handovic is sowieso een baas. GK one on one en long thrower zijn heel fijn als traits voor een keeper. Breekt er iemand door je verdediging heb je meer kans dat keeper hem tegenhoud en long thrower zorgt voor mooie counters.
Lacazette heeft inderdaad erg goede stats en ik ben ook fan van zijn 4* skillmoves, alleen zijn twee dingen waardoor ik twijfel. Ten eerste hoor ik regelmatig dat hij tegenvalt in FIFA 16 ten opzichte van vorig jaar en ten tweede is het maken van een heel sterk team rondom hem toch wel lastiger met 200k dan bij de andere spelers. Zou je is kunnen laten zien in wat voor jij hem gebruikt (hebt)?

Thomas18GT schreef op zondag 01 november 2015 @ 22:31:
[...]

Aguero vind ik geweldig, maar de Bruyne, toure en Kompany ook. Het hart van City. (eventueel otamendi).
Idd, Toure zou ik zeker niet verkopen.

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-11 17:09

Kju

Ik heb Schneiderlin vervangen door Matic zodra ik weer coins had, enorm verschil maar naast elkaar nooit geprobeerd. Ik vermoed dat dat wel goed gaat.
Ik heb Sturridge links in de spits naast Costa staan en dan komt hij gewoon niet aan scoren toe, de goals zijn altijd voor Costa of de CAM, zelfs Matic komt vaker aan scoren toe. Als Sturridge alleen in de spits staat speelt het wel lekker.

PSN: Kjujay

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Had ongeveer 700k te besteden na flink te hebben getrade.
Prima team staan, alleen Herrera IF op cam is echt geen toegevoegde waarde.

Ga denk ik maar met CVM spelen aangezien ik nu nog wel eens ten prooi val aan de counter van de tegenstander.

Heb ongeveer 150k aan packs dit weekend uitgegeven maar werkelijk waar geen enkele speler verdiend die wat waard is, het geluk is niet aan mijn zijnde met die packs.

Verder twee keer finale van draft gespeeld en twee keer verloren door iemand die enkel en alleen voorin met ronalda gaat pielen of schiet en daardoor verlies ik, voetballend was ik gewoon beter (echt frustrerend).

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• Jamesl

Hoeveel packs heb je geopend? :O

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Speel momenteel met dit team:

http://www.futhead.com/16/squads/3000763/

Vooral kunnen betalen door traden in het begin (lukt nu niet meer zo goed helaas). Zie niet echt plekken waar ik nog zou kunnen verbeteren (behalve natuurlijk Messi of Hazard, maar die zullen wel onbereikbaar blijven.

Team speelt wel lekker al vind ik Costa nog niet perfect dus ga ik die misschien nog voor iemand anders vervangen.

Scoren gaat me nog niet heel gemakkelijk af (scoor weinig), maar heb in eerdere fifa eigenlijk nooit van skill moves gebruik gemaakt. Merk wel dat door alleen een passing game te spelen je nu eigenlijk iets te kort komt, terwijl dit in vorige versies wel was waar ik mijn kansen mee creëerde.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:48
Gister futdraft token gebruikt voor offline op pro. 2 pogingen nodig gehad, dus ook nog een keer 15k betaald. De reward bij winst was een 15k en een 7.5k. Uiteraard niet mijn inleg kunnen verdienen. Draft is opzich een leuke modus, maar vind de inleg best aan de hoge kant.

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11 16:47

Jelte,89

Woodworking

Ricloo86 schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:41:

Heb ongeveer 150k aan packs dit weekend uitgegeven maar werkelijk waar geen enkele speler verdiend die wat waard is, het geluk is niet aan mijn zijnde met die packs.
Jij was toch degene die Pogba en Ronaldo packte vorige week?

Revive the guild!

• Ricloo86
Jelte,89 schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:17:
[...]

Jij was toch degene die Pogba en Ronaldo packte vorige week?
Nee was het maar zo'n feest, beste pakketje was die DM IF, weet zijn naam zo niet.
13k voor gevangen, verder echt werkelijk waar niets en heb er ondertussen heeeel wat geopend.

• Hoodlum77
Jamesl schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:15:
[...]

Hoeveel packs heb je geopend? :O
5 van die 25k packs, daarnaast nog wat rewards van drafts, daar kom ik maar niet verder dan de 3e ronde.

Vanochtend flink wat sniping luck. 3 X Pedro voor 1.1k twee verkocht voor 19k en 1 richting club. 4 X falcao voor 6.5k. 3 verkocht voor 11k en 1 richting club. Toen nog een 25k pack geopend en weer Toure hahah had hem gisteren verkocht voor 75k.

Maar de mooiste score 2x if sterling gesniped 1 voor 39,5k en 1 voor 55k. Vanavond maar eens op het gemakkie wat teams samenstellen en wedstrijden spelen, merk dat ik de laatste tijd meer hooked ben aan het traden dan spelen
Ricloo86 schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:18:
[...]

Nee was het maar zo'n feest, beste pakketje was die DM IF, weet zijn naam zo niet.
13k voor gevangen, verder echt werkelijk waar niets en heb er ondertussen heeeel wat geopend.
Heel herkenbaar dit, ik heb ook bizar veel geopend toen de paarse Aguero uit was.
Mijn beste resultaten tot nu toe zijn jackson martinez, Hamsik IF en Hugo Lloris.

Niet de echte top, maar wel leuk qua coins. Ironisch genoeg speel ik nu Serie A en is Hamsik IF in prijs gestegen :X.

Tegen de bekende online dribbelaars werk 352 aardig voor mij, die blijven vaak steken in het defensief blok in het midden terwijl jij redelijk snel kan counteren. Offline heb ik toch wel mijn vleugelverdedigers nodig :+

Hoe speelt iedereen hier overigens, op papier lijkt 4231 erg sterk en gebalanceerd maar aanvallend werkt het simpelweg niet voor mij (spits vaak geïsoleerd, scoor vrijwel alleen uit crosses). Misschien komt dit ook omdat ik passing as tactiek gebruik terwijl ik juist snel wil omschakelen.

• Nonamenl
Nee dat was ik :$
MyUtd4Life schreef op zondag 01 november 2015 @ 22:33:
[...]

Lacazette heeft inderdaad erg goede stats en ik ben ook fan van zijn 4* skillmoves, alleen zijn twee dingen waardoor ik twijfel. Ten eerste hoor ik regelmatig dat hij tegenvalt in FIFA 16 ten opzichte van vorig jaar en ten tweede is het maken van een heel sterk team rondom hem toch wel lastiger met 200k dan bij de andere spelers. Zou je is kunnen laten zien in wat voor jij hem gebruikt (hebt)?
Paar pagina's terug staan mn teams nog maar zal je het zoeken besparen:

http://www.futwiz.com/en/fifa16/squad/690065

Jij speelde met een 352 toch? Dan zou je bijvoorbeeld Ntep/lavezzi/El Shaarawy op lm kunnen zetten en Ben afra niet-inform op rm. Dan cavani of di maria als cam.

@Bossie, bedoel je 4321 of 4231? Want bij 4321 kan ik me voorstellen dat de spits wat geisoleerd kan raken. Daar speel ik nu mee en vind het heerlijk, ik heb bij custom tactics passing op 40 en 35 staan waardoor de lf en rf toch aardig centraal blijven. Je kan er een 4231 van maken (maar dan dus met wingers als strikers) door gewoon stay central als instructions te houden.

Voor mij is het elk potje anders, dan is mijn spitz onzichtbaar en dan legt hij er opeens weer drie in. Dus ligt ook aan de tegenstander en hoe je de formatie gebruikt. Veelzijdig is hij zeker.

[ Voor 25% gewijzigd door Nonamenl op 02-11-2015 11:40 ]

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Ik zit ook sterk te twijfelen om mijn BPL de deur uit te doen en een hybride ga maken, Lique 1/Frans en Argentijns.

Ik speel op PC + BPL dus zit al in een dure markt,

Offtopic, krijg je op de PC ook meer coins per wedstrijd?

Revive the guild!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-11 14:24
Heb weer 40k bij elkaar geharkt, wie zal ik eens gaan kopen...

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/l6A1F/95d938957e.jpg

IF Krychowiak is een optie alleen ben ik bang dat het dan wel erg verdedigend middenveld wordt...

• Nonamenl
Jelte,89 schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:01:
Ik zit ook sterk te twijfelen om mijn BPL de deur uit te doen en een hybride ga maken, Lique 1/Frans en Argentijns.

Ik speel op PC + BPL dus zit al in een dure markt,

Offtopic, krijg je op de PC ook meer coins per wedstrijd?
400-500 per wedstrijd. Verschilt natuurlijk qua winnen/verliezen en die multiplier. Denk het niet dus?

• Curva
  • Laatst online: 16-10 10:38
Beltoni schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:08:
Heb weer 40k bij elkaar geharkt, wie zal ik eens gaan kopen...

[afbeelding]

IF Krychowiak is een optie alleen ben ik bang dat het dan wel erg verdedigend middenveld wordt...
Ik speel in dezelfde formatie en heb ook een BBVA team, alleen heb ik net wat mindere spelers. Mijn 2 CDM's zijn NIF Krychowiak en in eerste instantie Busquets, maar die vond ik vervelend spelen. Hij staat vaak op de verkeerde plek en blinkt nergens echt in uit. Ik heb toen Enzo Perez er neergezet en wat een beest is dat.
Maar Krychowiak duikt geregeld voorin op en heeft een goed schat en kan aardig afmaken.

PSN: Curvaa_

• Beltoni
Curva schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:23:
[...]

Ik speel in dezelfde formatie en heb ook een BBVA team, alleen heb ik net wat mindere spelers. Mijn 2 CDM's zijn NIF Krychowiak en in eerste instantie Busquets, maar die vond ik vervelend spelen. Hij staat vaak op de verkeerde plek en blinkt nergens echt in uit. Ik heb toen Enzo Perez er neergezet en wat een beest is dat.
Maar Krychowiak duikt geregeld voorin op en heeft een goed schat en kan aardig afmaken.
Misschien wissel ik Busquets wel voor Krychowiak. Had Busquets eerst nodig voor chemistry maar dat is nu niet meer nodig. Weinig allround middenvelders is de Spaanse competitie. Denk dat ik Perez maar laat staan. Qua CB's weet ik ook niet goed wat ik moet veranderen. Abdennour doet het erg goed en als ik zijn stats vergelijk met Godin dan voel ik me niet zo snel geneigd om over te stappen.
Curva schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:23:
[...]

Heb gisteren tegen Busquets gespeeld en dat was een behoorlijk irritante obstakel :X

• MyUtd4Life
Nonamenl schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:32:

[...]

Jij speelde met een 352 toch? Dan zou je bijvoorbeeld Ntep/lavezzi/El Shaarawy op lm kunnen zetten en Ben afra niet-inform op rm. Dan cavani of di maria als cam.
Thanks, mooi team :) Ik speelde 5-3-2 ipv 3-5-2 (http://www.futhead.com/16/squads/3865459/)

Kwam gisteren tegen een tegenstander met Tevez voorin, waarmee hij me compleet wegspeelde. 5 goals,waaronder een vrijetrap van 40 meter en een longshot van 35 meter ofzo. Sportief als ik soms kan zijn feliciteerde ik die gast met overwinning en dat Tevez zo goed was, waarna ik zijn record zag met de Argentijn. 70 goals in 40 wedstrijden, dat wil ik ook wel!
Daardoor wil ik Tevez ook heel graag proberen, waardoor ik waarschijnlijk dit team ga maken: http://www.futhead.com/16/squads/3904831/

Hopelijk kan Tevez bij mij hetzelfde teweeg brengen :P

[ Voor 20% gewijzigd door MyUtd4Life op 02-11-2015 13:25 ]

• Nonamenl
Op welk platform speel je? Op pc heb ik namelijk nog geen manier gezien om te communiceren met tegenstanders online (enorm gebrek in de game imo)
Nonamenl schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:33:
Op welk platform speel je? Op pc heb ik namelijk nog geen manier gezien om te communiceren met tegenstanders online (enorm gebrek in de game imo)
Ik hoor op de PS4 de tegenstander wel eens praten, hoewel ik dit zelf uitstaan heb.

• MyUtd4Life
Je ziet de gamertag na afloop van de wedstrijd, waarna ik hem opgezocht heb op PS4. Beetje omslachtig, maar werkt wel.

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Ik vind Tevez zelf ook tof maar alleen zo irritant dat je allemaal Argentijnen om hem heen moet gebruiken :(.
Dersan schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:56:
Ik vind Tevez zelf ook tof maar alleen zo irritant dat je allemaal Argentijnen om hem heen moet gebruiken :(.
Ik heb er al een paar, iemand tips mbt Tevez / Higuain hybrids?

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Bossie schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:06:
[...]

Messi? wel een vrij onbekende speler moet ik eerlijk zeggen,

Aquerro? DiMaria? Rojo? Pallecino (Die met dat gekke staartje) Dybala volgens mij, Zabaleta, Lemela (IF)

Revive the guild!

Jelte,89 schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:11:
[...]

Messi? wel een vrij onbekende speler moet ik eerlijk zeggen,

Aquerro? DiMaria? Rojo? Pallecino (Die met dat gekke staartje) Dybala volgens mij, Zabaleta, Lemela (IF)
Right, alsof Messie /Aguero elke week in mijn gratis pakje zitten ...

• Nonamenl
Gewoon nergens op hopen en dan heb je opeens heel veel geluk. had ik ook (A)

• MyUtd4Life
Ik was druk bezig met squadbuilden met Tevez gisterenavond, voel je vrij om mijn inspiratie te lenen:

http://www.futhead.com/16/squads/3904831/
http://www.futhead.com/16/squads/3903949/
http://www.futhead.com/16/squads/3905029/

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:23
Beltoni schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:38:
[...]

Misschien wissel ik Busquets wel voor Krychowiak. Had Busquets eerst nodig voor chemistry maar dat is nu niet meer nodig. Weinig allround middenvelders is de Spaanse competitie. Denk dat ik Perez maar laat staan. Qua CB's weet ik ook niet goed wat ik moet veranderen. Abdennour doet het erg goed en als ik zijn stats vergelijk met Godin dan voel ik me niet zo snel geneigd om over te stappen.
Ik kan je Banega wel aanraden.
Is in het spel een CAM, maar heeft ontzettend goede defensieve kwaliteiten.

Speel zelf met een middenveld van Koke, Krychowiak en Banega, maar Banega is echt heer en meester voorin en achterin. Pakt wel iets teveel gele kaarten, maar dat zal meer aan mijn agressieve tackelen liggen.
grappig, de eerste variant had ik ook een versie van klaar staan als ik klaar ben met mijn BPL team (alleen morgen nog Toure kopen ipv ramires)

Daarna beginnen te bouwen met dit team. Puur goldplayers, maar special versie waar haalbaar/betaalbaar.
http://www.futhead.com/16/squads/3928315/

Welke versie vinden jullie beter spelen? de 4231 of de 4231 (2) versie? Ik heb een lichte voorkeur voor de eerste.

[ Voor 8% gewijzigd door Bean77 op 02-11-2015 15:07 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Ricloo86
Zo Toure gisteren voor 92k gekocht, mee gespeeld maar vind hem helemaal niet fijn spelen.
Nu verkocht voor 104k (waarom ga je dat geven als BIN op iets van 86k staat?)

Schweinsteiger ook maar verkopen, bevalt mij ook totaal niet.
Wellicht ligt het aan mijn opstelling dat ik ze niet fijn vind spelen, geen idee.

Vanavond Fabregas maar eens proberen, nog geen idee voor een andere goede CM.

Ricloo86 schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:46:
Zo Toure gisteren voor 92k gekocht, mee gespeeld maar vind hem helemaal niet fijn spelen.
Nu verkocht voor 104k (waarom ga je dat geven als BIN op iets van 86k staat?)

Schweinsteiger ook maar verkopen, bevalt mij ook totaal niet.
Wellicht ligt het aan mijn opstelling dat ik ze niet fijn vind spelen, geen idee.

Vanavond Fabregas maar eens proberen, nog geen idee voor een andere goede CM.
je maakt me bang met toure ;) Had je hem als cdm? wat beviel je niet? Hij zou bij mij staan als 2e CDM waar hij een neutrale rol heeft (Matic blijft achter).

Welk opstelling heb je nu?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Ricloo86
Bean77 schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:50:
[...]

je maakt me bang met toure ;) Had je hem als cdm? wat beviel je niet? Hij zou bij mij staan als 2e CDM waar hij een neutrale rol heeft (Matic blijft achter).

Welk opstelling heb je nu?
Speel nu met Toure (cm) Herrera IF (cam) Schweinsteiger (cm).
Passing vind ik niet altijd even lekker, en speelt/voelt lomp en log in mijn ogen.

Nu even Fabregas erbij gekocht om te kijken of dat wat is.
Misschien dat ik zonder cam ga spelen en dan met CDM.

Of haal Rooney uit de spits en maak ik CAM en zet ik Lukaku weer in de punt, vanaf de flanken is hij echt dodelijk in de lucht, scoor zoveel met hem.

Ricloo86 schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:00:
[...]

Speel nu met Toure (cm) Herrera IF (cam) Schweinsteiger (cm).
Passing vind ik niet altijd even lekker, en speelt/voelt lomp en log in mijn ogen.

Nu even Fabregas erbij gekocht om te kijken of dat wat is.
Misschien dat ik zonder cam ga spelen en dan met CDM.

Of haal Rooney uit de spits en maak ik CAM en zet ik Lukaku weer in de punt, vanaf de flanken is hij echt dodelijk in de lucht, scoor zoveel met hem.
Ik speelde in het begin 433(4). Ik merkte met name dat de tegenpartij vaak tussen mijn middenveld en verdediging teveel ruimte had. Met 2 cdms zit dat wel snor. Mogelijk dat 1 ook voldoende is.
Matic kan ik zeker aanbevelen als cdm. Kost iets van 20-25k geloof ik.

Bij mij zou Toure als cdm 3 cams voor zich hebben. Misschien dat het dan wel meevalt. Ach ik kan het wel gaan testen.
Ik neig om Hazard te gaan verkopen, niet omdat hij slecht is, maar omdat de 3 cam versie mij beter ligt dan met lm+rm spelers. Ik zat te kijken om een IF de Bruyne te halen ipv de normale, maar wtf ligt die prijs hoog zeg!

Verwijderd

Ik heb maar eens even een gokje genomen op de markt.
Heb nu 75 x Handanovic gekocht voor 12.5K of minder.

Nu hopen dat deze in TOTW komt en dat ik 1 tot 2K winst kan maken per kaart. Zou toch richting 150K kunnen lopen :)

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Verdienen jullie zoveel geld met handelen of allemaal luck in pakjes? Ik heb het idee hoe langer fifa 16 uit Is Hoe goedkoper alles word. Dus als ik vandaag een speler haal Is die morgen alweer iets cheaper bijvoorbeeld.

Nog tips voor iemand die vanaf fifa 16 pas met fut Is begonnen?

Bedankt alvast.

• Ricloo86
Bean77 schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:10:
[...]

Ik speelde in het begin 433(4). Ik merkte met name dat de tegenpartij vaak tussen mijn middenveld en verdediging teveel ruimte had. Met 2 cdms zit dat wel snor. Mogelijk dat 1 ook voldoende is.
Matic kan ik zeker aanbevelen als cdm. Kost iets van 20-25k geloof ik.

Bij mij zou Toure als cdm 3 cams voor zich hebben. Misschien dat het dan wel meevalt. Ach ik kan het wel gaan testen.
Ik neig om Hazard te gaan verkopen, niet omdat hij slecht is, maar omdat de 3 cam versie mij beter ligt dan met lm+rm spelers. Ik zat te kijken om een IF de Bruyne te halen ipv de normale, maar wtf ligt die prijs hoog zeg!
Haha ja sommige spelers behouden hun waarde wel.
Is wel handig voor het traden.

Thnx! zal eens met Matic gaan spelen in CDM vorm.
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:12:
Ik heb maar eens even een gokje genomen op de markt.
Heb nu 75 x Handanovic gekocht voor 12.5K of minder.

Nu hopen dat deze in TOTW komt en dat ik 1 tot 2K winst kan maken per kaart. Zou toch richting 150K kunnen lopen :)
Haha beter dan heel weinig!
hoop het ook voor je dat hij erin zit.

Zijn verder niet echt veel spelers die met zekerheid in TOTW gaan zitten.

• Ricloo86
To easy schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:16:
Verdienen jullie zoveel geld met handelen of allemaal luck in pakjes? Ik heb het idee hoe langer fifa 16 uit Is Hoe goedkoper alles word. Dus als ik vandaag een speler haal Is die morgen alweer iets cheaper bijvoorbeeld.

Bedankt alvast.
Ik heb aardig veel geld verdiend vooral met handelen, gaat wel veel tijd in zitten.
Packs zeker geen geluk mee gehad, toch voor een goede 40 euro gekocht en 300k coins ertegenaan alleen Alaba, Tevez en Schweinsteiger.

Handelen is nu best wel lastig, markt is heel grillig.

Het spelers op het een andere positie aanbieden werkte erg goed, maar nu niet meer echt goed.
Ik ben daar eigenlijk ook een anderhalve week te laat ingestapt, vriend van mij heeft echt zo'n 1,5m verdiend vanaf het begin hiermee.

Verwijderd

To easy schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:16:

Bedankt alvast.
Paar voorbeelden:
IF Çalhanoglu begon met +-43.000 en zit nu op 51.000.
Rodriguez een paar keer gekocht voor +-13.000 en gisteren verkocht voor 16.500.
Aubameyang ook voor 52.000 gekocht en zit nu op bijna 75.000 (is me alleen iets te belangrijk :P)

Je moet gewoon geluk hebben en belangrijke spelers direct kopen (bijvoorbeeld net als ze scoren). Hierdoor in een korte tijd Vidal en Boateng kunnen halen.

Edit:
Nolito ook goedkoop ingekocht en met mooi wat winst verkocht (erg fijne speler trouwens) http://www.futbin.com/16/player/19868/nolito

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2015 16:31 ]

• Klevertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:47
Bean77 schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:06:
[...]

grappig, de eerste variant had ik ook een versie van klaar staan als ik klaar ben met mijn BPL team (alleen morgen nog Toure kopen ipv ramires)

Daarna beginnen te bouwen met dit team. Puur goldplayers, maar special versie waar haalbaar/betaalbaar.
http://www.futhead.com/16/squads/3928315/

Welke versie vinden jullie beter spelen? de 4231 of de 4231 (2) versie? Ik heb een lichte voorkeur voor de eerste.
Als je nu eens Koscielny op de plaats van Vertonghen zet, dan match die namelijk met de franse LB en CDM :)

• Ricloo86
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:26:
[...]

Paar voorbeelden:
IF Çalhanoglu begon met +-43.000 en zit nu op 51.000.
Rodriguez een paar keer gekocht voor +-13.000 en gisteren verkocht voor 16.500.
Aubameyang ook voor 52.000 gekocht en zit nu op bijna 75.000 (is me alleen iets te belangrijk :P)

Je moet gewoon geluk hebben en belangrijke spelers direct kopen (bijvoorbeeld net als ze scoren). Hierdoor in een korte tijd Vidal en Boateng kunnen halen.

Edit:
Nolito ook goedkoop ingekocht en met mooi wat winst verkocht (erg fijne speler trouwens) http://www.futbin.com/16/player/19868/nolito
Hij is net begonnen, kom jij met spelers van 52k ;)

Verwijderd

Ricloo86 schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:36:
[...]

Hij is net begonnen, kom jij met spelers van 52k ;)
Totaal overheen gelezen sorry. Maar denk dat het nu wel moeilijk is met goedkope spelers met winst te kopen. Heb ook mijn oude spelers allemaal moeten verkopen voor het minimale. Misschien kun je dit in de gaten houden (op dit moment gok ik nog te dure spelers).
Klevertje schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:34:
[...]
Als je nu eens Koscielny op de plaats van Vertonghen zet, dan match die namelijk met de franse LB en CDM :)
goede tip!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:41:
[...]

Totaal overheen gelezen sorry. Maar denk dat het nu wel moeilijk is met goedkope spelers met winst te kopen. Heb ook mijn oude spelers allemaal moeten verkopen voor het minimale. Misschien kun je dit in de gaten houden (op dit moment gok ik nog te dure spelers).
Ik doe nu veel aan massbidding. Ik zoek spelers die die als laagste buy-now rond de 800-900 zitten, en dan zoek ik alle spelers die er voor bieden vanaf 650 op staan. Ik bied er dan op een stuk of 50 650, en meestal heb je er dan wel een stuk of 25 te pakken. Deze verkoop ik allemaal dan weer voor rond de 800-900. Gaat allemaal niet heel snel maar in relatief weinig tijd kan je dan even wat coins pakken.

Let er wel op dat je alleen op "fresh" spelers biedt, dus met 7 contracten en 99 fitness. Meer contracten mag ook, maar zorg wel voor 99 fitness want dat verkoopt een stuk sneller!

• To easy
Oke oké bedankt voor de tips. Ja heb wel leuk Spaans teampje en heb Door de muntenbonussen nu 60k gespaard. Maar zou ik dan bijv als in het echt een isco heel goed Is heb meteen na een westrijd halen en dan hopen dat die snel duurder word?

• Beltoni
JPM85 schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:57:
[...]

Ik kan je Banega wel aanraden.
Is in het spel een CAM, maar heeft ontzettend goede defensieve kwaliteiten.

Speel zelf met een middenveld van Koke, Krychowiak en Banega, maar Banega is echt heer en meester voorin en achterin. Pakt wel iets teveel gele kaarten, maar dat zal meer aan mijn agressieve tackelen liggen.
Hmmm zijn stats zien er niet slecht uit, goede passing. Defending is wel erg laag en dan is zijn shooting ook niet spectaculair. Erg lage stamina... Denk dat ik het toch bij Perez houd dan.

Net op de valreep nog even het toernooi gewonnen, ook Busquets is verkocht dus naast de eerder gekochte IF Krychowiak heb ik weer 30k te besteden. Even kijken wat het gaat worden. Misschien Marcelo voor Tremoulinas, al doet hij het volgens mij prima. Of een vervanger van Florenzi, misschien Maicon of Lichtsteiner... Al moet ik weer zeggen dat Florenzi het eigenlijk best goed doet.

• To easy
Mijn team nu btw http://www.futbin.com/16/squad/46222 tips zijn welkom :).

• Jamesl
Hoodlum77 schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:58:
[...]

5 van die 25k packs, daarnaast nog wat rewards van drafts, daar kom ik maar niet verder dan de 3e ronde.

Vanochtend flink wat sniping luck. 3 X Pedro voor 1.1k twee verkocht voor 19k en 1 richting club. 4 X falcao voor 6.5k. 3 verkocht voor 11k en 1 richting club. Toen nog een 25k pack geopend en weer Toure hahah had hem gisteren verkocht voor 75k.

Maar de mooiste score 2x if sterling gesniped 1 voor 39,5k en 1 voor 55k. Vanavond maar eens op het gemakkie wat teams samenstellen en wedstrijden spelen, merk dat ik de laatste tijd meer hooked ben aan het traden dan spelen
Hoe krijg je dat snipen in godsnaam voor elkaar? Ik heb al moeite met een speler voor 1K minder snipen haha
En pack luck bestaat voor mij niet, heb denk 30 euro aan packs geopend en zat echt helemaal niks in, geen enkele speler van 10K of meer.
Heb je nog tips over dat traden?

Verwijderd

Jamesl schreef op maandag 02 november 2015 @ 19:27:
[...]

Hoe krijg je dat snipen in godsnaam voor elkaar? Ik heb al moeite met een speler voor 1K minder snipen haha
En pack luck bestaat voor mij niet, heb denk 30 euro aan packs geopend en zat echt helemaal niks in, geen enkele speler van 10K of meer.
Je kan zoeken naar spelers en ze op je watchlist zetten. Zo heb ik wel een keer nieuwe basisspelers goedkoper gevonden door gewoon de prijs in de gaten te houden. Dat snipen kost redelijk wat tijd terwijl je soms nog best leuke spelers voor een mooie prijs kunt kopen via de normale weg.

• Jamesl
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 19:29:
[...]

Je kan zoeken naar spelers en ze op je watchlist zetten. Zo heb ik wel een keer nieuwe basisspelers goedkoper gevonden door gewoon de prijs in de gaten te houden. Dat snipen kost redelijk wat tijd terwijl je soms nog best leuke spelers voor een mooie prijs kunt kopen via de normale weg.
Via bieden dan bedoel je?

• Hoodlum77
Jamesl schreef op maandag 02 november 2015 @ 19:27:
[...]

Ik probeer een instelling te kiezen waarbij je meerdere spelers kan vinden. Bijvoorbeeld : goud, aanvallers, bpl, Chelsea. Max nu kopen 7000. En dan maar verversen. Met die instelling maak je kans op Falcao, pedro, rémy en als je echt mazzel hebt Diego Costa. Falcao levert dan toch nog een kleine 3k op na tax. Andere instelling speciaal, bpl, man city max koop nu 60k. Dan heb je kans op IF sterling, IF de Bruyne, if otamendi of hero aguero. Dus filters instellen waarbij je meerdere spelers tegelijkertijd kan hitten en hopen dat iemand per ongeluk een dure speler discard voor weinig :)

• Jamesl

[...]

@Bossie, bedoel je 4321 of 4231? Want bij 4321 kan ik me voorstellen dat de spits wat geisoleerd kan raken. Daar speel ik nu mee en vind het heerlijk, ik heb bij custom tactics passing op 40 en 35 staan waardoor de lf en rf toch aardig centraal blijven. Je kan er een 4231 van maken (maar dan dus met wingers als strikers) door gewoon stay central als instructions te houden.

Voor mij is het elk potje anders, dan is mijn spitz onzichtbaar en dan legt hij er opeens weer drie in. Dus ligt ook aan de tegenstander en hoe je de formatie gebruikt. Veelzijdig is hij zeker.
Hmm speelt dat lekker met die trage spelers op LAM en RAM? Ik zou dan eerder di maria RAM zetten en Valbuena LAM en dan Ben arfa CAM ofzo.
Bossie schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:06:
[...]

Ik gebruik nu deze:
http://www.futhead.com/16/squads/3810583/ speelt erg goed :) Al heb ik dybala en matuidi nog niet en moet Foster ooit Joe Hart worden maar me muntjes zijn op |:(

Verwijderd

Ja. Je kunt ook bij max bid gewoon wat onder de prijs op futbin.com gaan zitten en dan kijken of er nog wat normale prijzen bij zitten.

• To easy
Hoodlum77 schreef op maandag 02 november 2015 @ 19:41:
[...]

Ik probeer een instelling te kiezen waarbij je meerdere spelers kan vinden. Bijvoorbeeld : goud, aanvallers, bpl, Chelsea. Max nu kopen 7000. En dan maar verversen. Met die instelling maak je kans op Falcao, pedro, rémy en als je echt mazzel hebt Diego Costa. Falcao levert dan toch nog een kleine 3k op na tax. Andere instelling speciaal, bpl, man city max koop nu 60k. Dan heb je kans op IF sterling, IF de Bruyne, if otamendi of hero aguero. Dus filters instellen waarbij je meerdere spelers tegelijkertijd kan hitten en hopen dat iemand per ongeluk een dure speler discard voor weinig :)
Heb jij een site ofzo waar je precies kan zien voor welke prijs je een speler meteen moet kopen met jou tactiek?

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-11 09:21
Ik heb zojuist IF Dybala gekregen uit een pakje ik heb geen interesse om hem te houden maar weet niet of ik hem nu moet verkopen of even wachten tot de week voorbij is en misschien zijn prijs wel omhoog gaat!
Wat denken jullie?

• Ricloo86
Hoodlum77 schreef op maandag 02 november 2015 @ 19:41:
[...]

Nou volgens mij zijn die bots mij allemaal voor. Krijg het niet voor elkaar in een halve seconde.

• Hoodlum77
To easy schreef op maandag 02 november 2015 @ 19:56:
[...]

Heb jij een site ofzo waar je precies kan zien voor welke prijs je een speler meteen moet kopen met jou tactiek?
Futbin staan wel prijzen, maar gewoon even kijken wat de laagste prijs isin. Falcao gaat voor 11k, pedro voor 19k op de 360 dus als er onder de 7k iets naar voren komt direct kopen, geen tijd om na te denken dan is ie al weg

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Nix_R schreef op maandag 02 november 2015 @ 20:23:
Ik heb zojuist IF Dybala gekregen uit een pakje ik heb geen interesse om hem te houden maar weet niet of ik hem nu moet verkopen of even wachten tot de week voorbij is en misschien zijn prijs wel omhoog gaat!
Wat denken jullie?
Op de korte termijn gaat hij dalen. Veel te duur voor een low rated speler. Op de lange termijn stijgen IF's eigenlijk bijna altijd.

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

psvunited schreef op maandag 02 november 2015 @ 21:12:
[...]

Op de korte termijn gaat hij dalen. Veel te duur voor een low rated speler. Op de lange termijn stijgen IF's eigenlijk bijna altijd.
Gebaseerd op wat? Zijn non if kost al meer dan 10k, best veel voor een 78 rated speler

Revive the guild!

mijn bpl team een beetje gerestyled. Hazard uiteindelijk verkocht met een paar overbodige spelers. De Gea (gold) Otamendi (IF), Toure, Clyne en Cazorla (IF) aangekocht.
Ook tactics een beetje bijgeschaafd en eerste potje gelijk nette 2-0 overwinning :)

[...]

Ik switch tussen 352 en 4231, maar misschien kan ik het omgekeerde doen met 4231 en mijn LM/RM wat meer naar binnen laten komen.

http://www.futhead.com/16/squads/3954478/
http://www.futhead.com/16/squads/3954259/

Insigne was erg prijzig, maar valt tot nu toe erg tegen door het gebrek aan fysiek. Dybala staat op mijn wishlist en de prijs schijnt gerechtvaardigd te zijn ivm stats / traits.

• MyUtd4Life
Met heel veel hoop begon ik met Tevez te spelen in m'n nieuwe squad. Wat een ontzettende tegenvaller. Tevez loopt erg vaak rond de middenlijn en dribbelen is hij vrij stroef in. Het enige wat hij echt goed kan is balletjes afmaken. Snel weer naar volgende squad...

MyUtd4Life schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 00:04:
Met heel veel hoop begon ik met Tevez te spelen in m'n nieuwe squad. Wat een ontzettende tegenvaller. Tevez loopt erg vaak rond de middenlijn en dribbelen is hij vrij stroef in. Het enige wat hij echt goed kan is balletjes afmaken. Snel weer naar volgende squad...
Wat als je hem instelt om in de punt te blijven? Tevez is high/high toch dus die zal zich wel laten inzakken.

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10 09:39
Ik wil een bundesliga squad gaan vormen naast mijn bpl en dutch squad.
Nu had ik voor die beide squads niet zoveel moeite om daar iets te maken met weinig coins wat wel lekker speelt.

NL team: Cilissen, willems, martins indi, janmaat, vd wiel, promes, blind, sneijder, robben, huntelaar, v persie.

bpl: vorm, monreal, shawcross, ?, clincy, chadli, fellaini, dembele, lennon, defoe, kone.

bundesliga: robben, schurrle, huntelaar, alonso.

Heb alleen niet zoveel uit te geven, dus moet even met een stabiele kleine squad hebben om later uit te breiden. Oja, Robben uit een pack gescoord!! Al jaren fifa aan het spelen, nog nooit iets cools gekregen, maar uiteindelijk Robben. (Ga ik zeker nooit verkopen..... puur omdat....tja Robben :) )

• Ricloo86
Toch wel zuur om te horen dat er zoveel mensen zijn die weleens wat leuks uit pack hebben en ik al zoveel coins heb uitgegeven en nog niets normaals heb gekregen hahaha..... k*tspel haha

Word beetje moe van de bots, zelfs mijn lucratieve shirtjes verkoop is nu door hun naar de klote.

JMaster schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:16:
Nu had ik voor die beide squads niet zoveel moeite om daar iets te maken met weinig coins wat wel lekker speelt.

NL team: Cilissen, willems, martins indi, janmaat, vd wiel, promes, blind, sneijder, robben, huntelaar, v persie.

bpl: vorm, monreal, shawcross, ?, clincy, chadli, fellaini, dembele, lennon, defoe, kone.

Heb alleen niet zoveel uit te geven, dus moet even met een stabiele kleine squad hebben om later uit te breiden. Oja, Robben uit een pack gescoord!! Al jaren fifa aan het spelen, nog nooit iets cools gekregen, maar uiteindelijk Robben. (Ga ik zeker nooit verkopen..... puur omdat....tja Robben :) )
Zouma misschien voor het ?, groot,snel, sterk en erg cheap

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:24
Ricloo86 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:35:
Toch wel zuur om te horen dat er zoveel mensen zijn die weleens wat leuks uit pack hebben en ik al zoveel coins heb uitgegeven en nog niets normaals heb gekregen hahaha..... k*tspel haha

Word beetje moe van de bots, zelfs mijn lucratieve shirtjes verkoop is nu door hun naar de klote.
Ik heb me dit jaar voor het eerst niet laten verleiden door packs. De enige packs die ik heb geopend zijn de cadeaupacks elke maandag en een paar uit de FUT Draft. Zat uiteraard niets in. Voorgaande edities zó veel klote packs gehad zonder boeiende spelers dat ik me nu maar gewoon focus op sparen van matchcoins en soms wat handelen. Gaat prima want heb nu een lekker spelend BBVA team.

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-11 17:09

Kju

Ik speelde met Oscar en dacht na de zoveelste opmerking over Eriksen van "laat me maar ff proberen". Het verschil met Oscar is wel groot, het draait voorin gewoon stukken beter. Oscar is inmiddels verkocht, ik ga nu maar sparen voor IF Eriksen..

PSN: Kjujay

Ricloo86 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:35:
haha troost je, je bent niet de enige. Afgezien van wat waardeloze IF spelers Waarde rond 10k, is mijn grootste pack tot nu toe Fabregas geweest.

Gisterenavond nog een meesterlijke wedstrijd gespeeld. In mijn NL 4-2-3-1 formatie tegen een beter team. Zowel qua spelers als qua opponent. De hele wedstrijd zwaar onder druk gestaan door zijn goede passing en lopende spelers. Rond de 60ste minuut stond het nog als wonder 0-0 en toen besloten om de bus maar te parkeren en te gokken op een 0-0 gelijkspel. Aanvallend kwam ik helemaal niet meer aan te pas uiteraard en begon met tijdrekken en rond te spelen op balbezit.
In blessuretijd trap ik de bal blind naar voren. Komt bij De Jong (IF) omringt door 4 verdedigers. Per toeval valt de bal voor zijn voeten en ik haal van dik 40-45 meter blind uit. Bal zeilt over de keeper zo het doel in lol. Na het doelpunt gelijk afgefloten. Ik kwam niet meer bij van het lachen en heb het doelpunt zo'n 50 keer bekeken. Zo zuur voor die gast en zo onverdiend, maar ook weer zo heerlijk voor mij lol. Geweldig zo'n wedstrijd :)

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-10 16:32
Mijn team:

http://www.futhead.com/16/squads/3976135/

Wat zouden jullie hier nog aan veranderen? Heb nog 81K te besteden :)

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:49
Ik heb met een gratis pack aurier if gekregen. Verkocht en paarse wijnaldum gekocht. Wat een zak patat is die gast ook. Doet alles goed totdat hij in de 16 komf. Allen ballen op de keeper of naast.
Mijn beste speler is tot nu toe Bilal basacikoglu. Snel, goed schot, makkelijk te besturen. Mag wel wat gaan doen aan zijn voorzetten.

Verwijderd

JMaster schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:16:

...

Je kan beter Hernandez halen. Huntelaar valt behoorlijk tegen. Ik had hem gebruikt met 2 spitsen en hij heeft tot nu toe 61 goals in 121 wedstrijden (gebruik hem ook vaak voor assists dus vandaar de lage ratio). Hernandez is alleen wat prijzig vergeleken met Huntelaar.

Choupo-Moting / Ramos is anders wel een goede optie :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2015 09:55 ]

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Gebruik sinds kort Tevez, wat een verademing. Di Maria/Sneijder/Dybala er om heen en Candreva/Anderson op cdm (speel 4231) ze staan daar niet op goede chem maar spelen echt als beesten daar. Dus #care. Daar achter spelen Alex Sandro/Barzagli/Caceras/Lichtsteiner/Buffon.

YouTube: [PC] FIFA 16 Ultimate Team - Random Goals and Gameplay A road to promotion. Part 1.

[ Voor 8% gewijzigd door iNFiNiTY- op 03-11-2015 09:59 ]

• Thomas18GT
  • Laatst online: 11-11 13:32
http://www.futhead.com/16/squads/3976687/

Mijn nieuwe Argentijns/Serie A team met Aguero en Tevez. Speelde de eerste paar wedstrijden heerlijk.

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Nix_R schreef op maandag 02 november 2015 @ 20:23:
Wat denken jullie?
Doneer maar aan mij. :P
Thomas18GT schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:07:
http://www.futhead.com/16/squads/3976687/

Mijn nieuwe Argentijns/Serie A team met Aguero en Tevez. Speelde de eerste paar wedstrijden heerlijk.
Nice! Dybala erbij imo. ;-)

[ Voor 29% gewijzigd door iNFiNiTY- op 03-11-2015 10:14 ]

• MyUtd4Life
Bossie schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 06:55:
[...]

Wat als je hem instelt om in de punt te blijven? Tevez is high/high toch dus die zal zich wel laten inzakken.
Nope, hielp niet. Dan nog is zijn positionering zeer wisselvallig. Ook mijn speelstijl, veelvuldig gebruik van skillmoves, is Tevez dan niet echt handig. Op moment dat je wat op pace speelt of veel 1-2tjes doet dan is Tevez ideaal, want de makkelijke kansen schiet hij vrijwel allemaal binnen.

Voor mij gaat het weer flink puzzelen worden om wat nieuws te verzinnen.

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

MyUtd4Life schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:18:
[...]

Nope, hielp niet. Dan nog is zijn positionering zeer wisselvallig. Ook mijn speelstijl, veelvuldig gebruik van skillmoves, is Tevez dan niet echt handig. Op moment dat je wat op pace speelt of veel 1-2tjes doet dan is Tevez ideaal, want de makkelijke kansen schiet hij vrijwel allemaal binnen.

Voor mij gaat het weer flink puzzelen worden om wat nieuws te verzinnen.
Heb heb op balanced attack/deff staan dan speelt hij goed mee hoor vanaf mid naar voren. En 3* skills is toch prima of doe je constant 4* tricks in game?
Pagina: 1 ... 22 ... 102 Laatste