Is er al meer bekend dan?Lekkerboeie86 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:24:
Ze hadden van Dirk wel een hero kaartje morgen maken net als van Wijnaldum.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Ja TOTW is bekend. Hij is 81 rating en RW

Prima team voor de fitness. Discard ze allemaal na 7 matches.
Owja alleen Gaitan is 1200 maar je zou Varela ook kunnen gebruiken.
Ik denk dat je dat nog erg gaat tegenvallen. Zou wel een ERG zwakke speler zijn voor op RM.Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:21:
IF Carras gaat mijn nieuwe RM worden dag Turan.
Verwijderd
Voor jou misschien maar iedereen speelt anders. Hij heeft de juiste attributen voor de RM positie. Sommigen gamers kun daarmee omgaan anderen weer niet.Dersan schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:34:
[...]
Ik denk dat je dat nog erg gaat tegenvallen. Zou wel een ERG zwakke speler zijn voor op RM.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2015 16:39 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
dat is een flinke vetpot dan
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Middelmatige passing en bizar slechte defense. Nee dit is geen RM voor mij, ik laat lekker Turan staan. Wel lekkere dribbel en goede shot power maar verder geen bijzondere speler.Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:36:
[...]
Voor jou misschien maar iedereen speelt anders. Hij heeft de juiste attributen voor de RM positie. Sommigen gamers kun daarmee omgaan anderen weer niet.
Verwijderd
Turan is traag, schiet veel slechter en een RM speler gebruik je gewoon niet om te verdedigen. Daarvoor zet 63 defending geen zoden aan de dijk. Carrasco is imho beter, maar het hangt ook af van je opstelling.Beltoni schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 17:55:
[...]
Middelmatige passing en bizar slechte defense. Nee dit is geen RM voor mij, ik laat lekker Turan staan. Wel lekkere dribbel en goede shot power maar verder geen bijzondere speler.
Krijg ik dit

En nu nog een Pogba erachteraan
[ Voor 103% gewijzigd door Nonamenl op 28-10-2015 21:07 ]
Verwijderd
Kweet niet of je Carrasco al hebt geprobeerd maar hij speelt heerlijk!!Beltoni schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 17:55:
[...]
Middelmatige passing en bizar slechte defense. Nee dit is geen RM voor mij, ik laat lekker Turan staan. Wel lekkere dribbel en goede shot power maar verder geen bijzondere speler.
Haha, Dirk Kuyt wordt zo niet meer waard.
volgens mij hebben de kopers de handdoek in de ring gegooid, want hij wordt aardig gedumpt lolJumpman schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:33:
[...]
Haha, Dirk Kuyt wordt zo niet meer waard.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Misschien moeten we onze tipgever, om advies vragen?Bean77 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 22:26:
[...]
volgens mij hebben de kopers de handdoek in de ring gegooid, want hij wordt aardig gedumpt lol
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:39:
100x onze held Dirk Kuyt gekocht voor 650 coins![]()
morgen krijgt hij een IF en beslist hij de klassieker. Skyrocket gaat de prijs
Nonamenl schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:17:
Kerel ik heb echt teveel geluk. Ik had nog een paar coins en met die nieuwe TOTW dacht ik boeie ik open wat packs. Krijg ik if otamendi die ik gelijk kon verkopen voor 350k. Dus toen dacht ik boeie open ik nog wat packs kijken wat ik krijg.
Krijg ik dit
[afbeelding]
En nu nog een Pogba erachteraanKerel...
[afbeelding]
Jammer dat je ze niet kan aanbieden onder het mom van 3 halen 2 betalenThomas18GT schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 01:11:
Joel veltman kopen!
Burp
haha idd. was wel grappig om die feyenoorders gisteren zo blij te zien. weer eens wat anders dan 10-0Wii4all schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 08:54:
[...]
Jammer dat je ze niet kan aanbieden onder het mom van 3 halen 2 betalen
denk dat lekkerboeie hier zich voorlopig niet laat zien met zijn sky high advies lol
ach geeft maar aan hoe grillig de markt is. En eigenlijk ook wel logisch dat Kuyt niet booming is. NL speler in NL competetie. Daar kan je behalve een NL team niks mee.
Qua succesfactor zal het een combinatie zijn van geboorteland en huidige competitie van de top 5 zo'n beetje of het wat zou kunnen gaan worden.
buiten de NL-ers die in het buitenland spelen kun je vrij weinig met NL-ers in je UT team
In heb een BPL team en dat bevalt perfect, ben nu wat coins aan het sparen om elke positite zo langzamerhand te verbeteren.
Burp
Verwijderd
Sicke packluck, gratz kerel!Nonamenl schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:17:
Kerel ik heb echt teveel geluk. Ik had nog een paar coins en met die nieuwe TOTW dacht ik boeie ik open wat packs. Krijg ik if otamendi die ik gelijk kon verkopen voor 350k. Dus toen dacht ik boeie open ik nog wat packs kijken wat ik krijg.
Krijg ik dit
[afbeelding]
[afbeelding]
Kun je wel een mooi team met wat legends van bouwen
Ik zit inmiddels op 1.3 Mil en heb 2 teams. Heb Brian Laudrup weer verkocht, was het niet helemaal.
Ik ga wellicht die IF Carrasco kopen. Ideaal om Griezman of Martinez mee te linken in een hybrid.
Hahaah ik heb nog niet gekeken hoe het is verlopen. Te druk gehad met de geweldige wedstrijd van gisterJumpman schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 22:36:
[...]
Misschien moeten we onze tipgever, om advies vragen?
[...]
Inkopen voor 650.- kon je weinig verlies mee maken. Dus hopelijk hebben jullie niet teveel betaald. Het was een leuke test, maar een grotere competitie zou inderdaad voor hardere stijging kunnen zorgen.
Nou ik heb ze al drie ronden voor 700 coins erop staan en er geen verkocht. Gister begin avond gingen ze voor 800/850 coins, maar dat daalde snel. Gelukkig had ik er ook niet veel. De laatste gaan zo voor 624 Quicksell.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:11:
[...]
Hahaah ik heb nog niet gekeken hoe het is verlopen. Te druk gehad met de geweldige wedstrijd van gister![]()
Inkopen voor 650.- kon je weinig verlies mee maken. Dus hopelijk hebben jullie niet teveel betaald. Het was een leuke test, maar een grotere competitie zou inderdaad voor hardere stijging kunnen zorgen.
Klinkt goed! Ja ik kan geen legends hebben want ik speel op de pcVerwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:40:
[...]
Sicke packluck, gratz kerel!
Kun je wel een mooi team met wat legends van bouwen
Ik zit inmiddels op 1.3 Mil en heb 2 teams. Heb Brian Laudrup weer verkocht, was het niet helemaal.
Ik ga wellicht die IF Carrasco kopen. Ideaal om Griezman of Martinez mee te linken in een hybrid.

Speelde eerst met een 4-3-3 (4) maar deze 4-3-2-1 speelt nagenoeg hetzelfde met goeie instructies alleen dan op full chem. Ga misschien het franse team verkopen en toch weer voor bpl gaan en dan langzaam doorsparen voor hazard en aguero.
Nonamenl schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:18:
Holy shit. Ik heb net Messi gekregen uit een 24pack na fut draft offline semi pro :O:O:O
Ik dacht nog zal ik het opnemen met obs maar dacht nah krijg toch niks. Thats it, im done
Ikzelf zou het niet geloven als iemand het zegt. Heb eerder squad gedeeld, zei dat ik twijfelde over de Bruyne, toch gekocht dus die zit erin. Hierbij print screen van mn squad.
[afbeelding]
Nu komt de vraag natuurlijk, gaat hij omhoog of naar beneden, squad om hem heen bouwen of verkopen en heel nieuwe squad bouwen.
Holy shit jij hebt echt een bizar geluk, weet je dat.. Lekker hoor!Nonamenl schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:17:
Krijg ik dit
[afbeelding]
[afbeelding]
Achja mij hoor je echt niet klagen
[ Voor 15% gewijzigd door Nonamenl op 29-10-2015 13:20 ]
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Told youaDutchCow schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:47:
Potverdorie, nu zit ik met een stel Kuyt's in mn maag haha
Is geen boeiende speler.
Wat nog wel handig kan zijn is dat in de nacht Kuyt IF voor erg weinig te kopen, de dag erna komen de NL spelers weer die er meer voor geven.
(Gustafson 5 voor 9k gekocht in de nacht van vrijdag op zaterdag en op zaterdagmiddag verkocht voor gem. 20k)
Super gave teams kerel. Denk echt dat ik wat verkeerd doe bij FUT, want mijn team is helemaal niks vergeleken met de jouweNonamenl schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:50:
[...]
Klinkt goed! Ja ik kan geen legends hebben want ik speel op de pcDit zijn mijn teams nu, ronaldo was eerst neymar.
[afbeelding]
Speelde eerst met een 4-3-3 (4) maar deze 4-3-2-1 speelt nagenoeg hetzelfde met goeie instructies alleen dan op full chem. Ga misschien het franse team verkopen en toch weer voor bpl gaan en dan langzaam doorsparen voor hazard en aguero.
Verwijderd
Hou ze nou gewoon even vast. Nieuwe TOTW is nog maar net uit. Zondag zullen er veel minder Kuyts op de markt zijn en dan kun je ze wellicht nog met een beetje profit verkopen. Quicksellen kan woensdag ook nog wel.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:06:
1x Kuyt verkocht voor 1800. Dus kan er bijna 50x quicksellen zonder verlies. Die andere 50 zal ik waarschijnlijk nog ff proberen voor 700/750 quicksellen die handel. Had me er ook wat meer van voorgesteld..
Wauw dat is goed ingeschat zeg. Hij gaat nu ook nog voor over de 20k weg..Ricloo86 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:54:
[...]
Told you
Is geen boeiende speler.
Wat nog wel handig kan zijn is dat in de nacht Kuyt IF voor erg weinig te kopen, de dag erna komen de NL spelers weer die er meer voor geven.
(Gustafson 5 voor 9k gekocht in de nacht van vrijdag op zaterdag en op zaterdagmiddag verkocht voor gem. 20k)
Waarom zou je zoveel voor hem geven?
Maar zit te kijken naar mijn opstelling. Speelde eerst veel 4-3-3, had het idee dat ik steeds aanspeel mogelijkheden tekort kwam in het midden. Ga nu de squad van hieronder proberen. kijken of het beter lukt
http://www.futhead.com/16/squads/3697153/
Die vraag stel ik mij ook dikwijls af, maar het maakt mij niet uit zolang het maar verkoopt haha.Thomas18GT schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:18:
[...]
Wauw dat is goed ingeschat zeg. Hij gaat nu ook nog voor over de 20k weg..
Waarom zou je zoveel voor hem geven?
Zelfde als een CM op CAM voor 20k meer verkopen, waarom snap ik niet maar het verkoopt wel. (Moutinho toen hij uitkwam 3x voor 20k meer verkocht)
Moet zeggen dat ik nu eigenlijk geen echte handel meer heb, erg zoekende maar weinig profit.
4 x Kuyt IF voor 13k vanacht weten te kopen, maar stijgt niet echt goed.
Tips zijn welkom, of PM ideeen uitwisselen kan ook altijd werken.
Verwijderd
Hoeveel was Kuyt toen je hem kocht dan? Zag dat hij nu rond de 19k waard is.Ricloo86 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:50:
[...]
Die vraag stel ik mij ook dikwijls af, maar het maakt mij niet uit zolang het maar verkoopt haha.
Zelfde als een CM op CAM voor 20k meer verkopen, waarom snap ik niet maar het verkoopt wel. (Moutinho toen hij uitkwam 3x voor 20k meer verkocht)
Moet zeggen dat ik nu eigenlijk geen echte handel meer heb, erg zoekende maar weinig profit.
4 x Kuyt IF voor 13k vanacht weten te kopen, maar stijgt niet echt goed.
Tips zijn welkom, of PM ideeen uitwisselen kan ook altijd werken.
P.s. Hoe gaan jullie om met de mensen die direct vanaf de middenstip aanvallen met 1 speler? Dankzij instructies is het me redelijk gelukt maar soms komen ze te te dicht bij de 16.
Niet wild naartoe vliegen en ze gewoon de weg versperren. Bij mij komen ze de middencircel niet uit in de meeste gevallen.Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:02:
[...]
Hoeveel was Kuyt toen je hem kocht dan? Zag dat hij nu rond de 19k waard is.
P.s. Hoe gaan jullie om met de mensen die direct vanaf de middenstip aanvallen met 1 speler? Dankzij instructies is het me redelijk gelukt maar soms komen ze te te dicht bij de 16.
Ze gewoon opvangen. Met mijn middenvelder ga ik voor de tackle of het achternalopen en met de verdediging zet ik mij gewoon telkens tussen bal en goal.
In welke divisie zitten jullie allemaal?
Ik heb nu 7/9 in 4e divisie.
Lijkt wel alsof ik tegen bots speel niemand is te verslaan!
Verwijderd
Ja ging eerst ook gewoon direct met de spits er op af en met een sliding lukte het vaak al wel. Maar nu blok ik gewoon zijn pad met 2 CDM's
Mijn team: http://www.futhead.com/16/squads/3517288/
S'nachts gekocht rond de 15k, maar zie nu dat ik hem idd voor te weinig heb verkocht.Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:02:
[...]
Hoeveel was Kuyt toen je hem kocht dan? Zag dat hij nu rond de 19k waard is.
Had dus moeten wachten, maar vaak dalen bij niet boeiende spelers de prijzen snel.
Ik zit nu in divisie 4 en de eerste gewonnen, meestal aan het traden / prof club of Draft aan het spelen.Smashhorn schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:13:
[...]
In welke divisie zitten jullie allemaal?
Ik heb nu 7/9 in 4e divisie.
Speel af en toe een wedstrijd voor de lol met een matig BPL team.
-------------- Lukaku ---------------
Bolasie ------------------- Walcott
-------------- Rosicky ----------------
Milner --------------------- Dembele
Azpilicueta - Mangal - Jones - Clyne
--------------- Valdez -----------------
Stelt niet veel voor
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:26:
Leuk team maar zou Bender eruit gooien voor Vidal
Niet genoeg muntjes om hem te halen op dit moment. Maar hij staat wel op mijn lijstjeNonamenl schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:29:
Vidal is echt een enorme baas. Ik verkoop hem nooit. Zowel verdedigend als aanvallend heel sterk. En misschien Naldo ipv sokratis? Of Boateng erin maar die is nogal duur
Cilissen
De vrij blind verbeek
Kuyt if (nog niet gekocht), sneijder, stroot, wijnaldum paars
Promes, de jong if, elia
Wijnaldum paars blijft alle kansen missen!!!
http://www.futhead.com/16/squads/3713947/
vind mertens en andersson tegenvallen.
[ Voor 34% gewijzigd door Amaze86 op 29-10-2015 20:42 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Wijnaldum is toch lekker als LM met 2* WF lolkx22 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 17:35:
Ik heb een all NLs elftal gemaakt met
Cilissen
De vrij blind verbeek
Kuyt if (nog niet gekocht), sneijder, stroot, wijnaldum paars
Promes, de jong if, elia
Wijnaldum paars blijft alle kansen missen!!!
Elke keer dat hij schiet is het met zijn rechterbeen. Alles gaat over, of wordt tegengehouden door de keeper.Bean77 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:20:
[...]
Wijnaldum is toch lekker als LM met 2* WF lolDan snap ik wel dat die niet echt uit de verf komt.
Alleen koppend is hij enorm gevaarlijk en heeft hij al paar erin liggen.
Verkopen en de 'gewone' Wijnaldum omzetten tot spitskx22 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:55:
[...]
Elke keer dat hij schiet is het met zijn rechterbeen. Alles gaat over, of wordt tegengehouden door de keeper.
Verwijderd
Ik had hem met draft en heb er volgens mij 6 in geschoten in 2 wedstrijden. Ik vond hem vrij bruut als LM.kx22 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:55:
[...]
Elke keer dat hij schiet is het met zijn rechterbeen. Alles gaat over, of wordt tegengehouden door de keeper.
Speel zelf met 3 CAMs. Wil Rooney daar ook positioneren: link met Gerrard en Lampard. Iemand ervaring mee?
Fotootje van je opstelling?Tha-PC-Legend schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 23:42:
Ik speel met een MLS squad met BPL defensie. Het is al vaker gezegd hier, Giovinco.. wat een baas. Speelt echt heerlijk op CAM. Dos Santos doet het daar ook aardig. Fijne behendige spelertjes.
Speel zelf met 3 CAMs. Wil Rooney daar ook positioneren: link met Gerrard en Lampard. Iemand ervaring mee?
Zal ik morgen zeker doen. Gaat wat lastig via smartphone
Mijn opstelling is ook alleen maar Nederlands:
http://www.futhead.com/16/squads/3729247/
Valt goed mee te spelen, en ik wissel Sneijder weleens af met Wijnaldum en die speelt me toch een partij lekker haha. Promes ook zeg. Volgende goal is Robben haha
[ Voor 13% gewijzigd door aDutchCow op 30-10-2015 01:39 . Reden: toevoeging ]
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Dit team valt zeker goed mee te spelen. Ik heb deze ook met 2 wijzigingen. LM paarse wijnaldum en in de spits De Jong IF. Depay fungeert goed als wisselspeler vanaf +/- de 60e minuut.aDutchCow schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 01:38:
Hehe, ik heb eindelijk Depay te pakken gekregen. Die vent daalde maar niet in prijs haha.
Valt goed mee te spelen, en ik wissel Sneijder weleens af met Wijnaldum en die speelt me toch een partij lekker haha. Promes ook zeg. Volgende goal is Robben haha
Ik had eerst een NL 433 team maar nu sinds gisteren over gegaan naar 41212. Zelfde team, alleen geen Depay maar Lens. Speelt wel goed maar tegen echt sterke tegenstanders die ook nog eens high pressure gebruiken is het erg moeilijk om met Huntelaar en Van Persie door te breken. Moet lang de bal vasthouden totdat Lens en Promes opstomen en dat is gewoon erg lastig. Verder komt Nigel de Jong ook nog vaak veel te ver naar voren ondanks de instructies dat hij achterin moet blijven.aDutchCow schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 01:38:
Hehe, ik heb eindelijk Depay te pakken gekregen. Die vent daalde maar niet in prijs haha.
Verwijderd
Hoeveel coins heb je?Amaze86 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 20:37:
Iemand tips om me team te wijzigen
http://www.futhead.com/16/squads/3713947/
vind mertens en andersson tegenvallen.
Ik zou sowieso Juan Jesus upgraden naar Castan.
Je zou Pereyra kunnen doen als CAM al zijn die workrates H/H niet ideaal als CAM. Hamsik IF of Perisic IF zou ook heel mooi werken op CAM, zijn ook niet al te duur meer.
Voor LW heb je ook een paar opties. Als je coins over hebt Insigne IF en anders zou ik kiezen voor Gervinho.
Verwijderd
Helaas nog niet kunnen testen omdat mijn internet er thuis uit ligt.
Ik kwam uit op een soort Chelsea - Man.U. hybrid. dit lijkt me best een fijn team al moet ik nog wel even kijken naar de beste combinaties van spelers.
team 1:

en team 2: met de rest van de spelers.

Achterin wil ik nog Kompany en Otamendi halen maar omdat ik tot na het weekend toch niet kan spelen heb ik er nu geen haast mee. Ik probeer ze nu via de webapp gewoon zo goedkoop mogelijk te snipen. Ik heb nu de coins om 1 van beide te halen. In fifa15 veel met kompany gespeeld en dat beviel goed, Otamendi nog iet kunnen proberen.
Hebben jullie nog goede tips voor andere spelers, chemistry cards, opstelling etc etc?
Hoop vanaf maandag los te kunnen gaan met dit team.
Perisic IF is ook een aanrader trouwens. Heb hem wel als spits gebruikt, niet als CAM, maar zou daar nog beter zijn denk ik.Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:58:
[...]
Hoeveel coins heb je?
Je zou Pereyra kunnen doen als CAM al zijn die workrates H/H niet ideaal als CAM. Hamsik IF of Perisic IF zou ook heel mooi werken op CAM, zijn ook niet al te duur meer.
Voor LW heb je ook een paar opties. Als je coins over hebt Insigne IF en anders zou ik kiezen voor Gervinho.
Ik dacht dat ik vandaag Robben zou kunnen kopen, maar de prijzen schieten omhoog...beetje jammer. Als ik hem heb ga ik denk ik 433 opstelling maken en dan switch ik het ingame naar 41212 zodat RObben als spits kan spelen.
[ Voor 15% gewijzigd door Dersan op 30-10-2015 09:01 ]
mijn hybrid team nu.. http://www.futhead.com/16/squads/1888096/Jamesl schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:11:
Weinig mensen maken hybrids hier? Ik vind het altijd maar saai + soort van onmogelijk om spelers van 1 league erin te hebben, aangezien ik altijd wel denk van ik wil die en die speler er sws in hebben
ben alleen aan het denken aan een andere opstelling. 3-5-2 speelt dit jaar toch stuk minder dan afgelopen jaren.
suggesties?
http://www.futhead.com/16/squads/3739495/
In de 4-2-3-1 (2) variant worden Ozil en Silva vervangen door Hazard en Willian als LM en RM. De Bruyne blijft als enige CAM.
De BPL spelers wissel ik af met NL spelers in beide formaties.
http://www.futhead.com/16/squads/3739687/
In de 4-2-3-1 (2) variant worden Wijnaldum en Van Persie vervangen door Depay en Promes.
Ik zou tot zoiets komen obv alleen gold cards.Ricloo86 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:42:
Wat zou het beste BPL team zijn voor een 4-3-3 opstelling?
http://www.futhead.com/16/squads/3740164/
Waarbij het nog kijken is wie de 2e CM wordt. Toure met als instellingen stay back while attacking. De 2e cm kan een neutrale instelling hebben zodat hij meekan als ondersteuning. Een med/high CM met liefst minimaal 4* WF met goede pas en dribbling skills. Eventueel van CAM -> CM.
In een betaalbare variant zou ik Herrera IF een kans geven. In de beste opstelling is dat waarschijnlijk De Bruyne (met als extra pre zijn long shots!!)
Is inderdaad geen gek idee.Bean77 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:03:
[...]
Ik zou tot zoiets komen obv alleen gold cards.
Waarbij het nog kijken is wie de 2e CM wordt. Toure met als instellingen stay back while attacking. De 2e cm kan een neutrale instelling hebben zodat hij meekan als ondersteuning. Een med/high CM met liefst minimaal 4* WF met goede pas en dribbling skills. Eventueel van CAM -> CM.
In een betaalbare variant zou ik Herrera IF een kans geven. In de beste opstelling is dat waarschijnlijk De Bruyne (met als extra pre zijn long shots!!)
Heb op RB Walcott staan en die bevalt mij prima.
Hazard ombouwen is wel een idee.
Zit zelf aan Schweinsteiger te denken als tweede CM, en dan wil graag met CAM spelen ipv cdm. Dus daar komt een IF, alleen weet nog niet welke
Of Ramires van CDM->CM (de rechter, Toure dan linker cm ivm WF). Ramires is high/high met hoge stamina, flink wat snelheid. Hoewel passing van schweinie wel beter is.Ricloo86 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:35:
[...]
Is inderdaad geen gek idee.
Heb op RB Walcott staan en die bevalt mij prima.
Hazard ombouwen is wel een idee.
Zit zelf aan Schweinsteiger te denken als tweede CM, en dan wil graag met CAM spelen ipv cdm. Dus daar komt een IF, alleen weet nog niet welke
Hoewel ik de betere was, met minder balbezit (ook niet heel veel kansen gecreerd) kwam ik Herrera alleen verdedigend tegen, In de 70ste minuut Herrera gewisseld voor Firmino en die tikt er 'even' 2 in.
Revive the guild!
had je hem als stay back while attacking staan? Anders zou het raar zijn met zijn high attack.Jelte,89 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:16:
Ik heb gisteravond 2 potjes gespeeld met IF herrera, (1x op CAM en 1x als CM) twee keer tegen het TOTW op Wereldklasse,
Hoewel ik de betere was, met minder balbezit (ook niet heel veel kansen gecreerd) kwam ik Herrera alleen verdedigend tegen, In de 70ste minuut Herrera gewisseld voor Firmino en die tikt er 'even' 2 in.
Het leuke is dat je best veel nuances kan aanbrengen in wat voor type je op een bepaalde positie zet.
Nope, een CAM is voor mij altijd aanvallend, In de BPL zijn ook de meeste 'kleintjes' dus verdedigend heb je er weinig aan.Bean77 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:20:
[...]
had je hem als stay back while attacking staan? Anders zou het raar zijn met zijn high attack.
Het leuke is dat je best veel nuances kan aanbrengen in wat voor type je op een bepaalde positie zet.
Revive the guild!
Bedoelde in zijn CM rolJelte,89 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:27:
[...]
Nope, een CAM is voor mij altijd aanvallend, In de BPL zijn ook de meeste 'kleintjes' dus verdedigend heb je er weinig aan.
Heb Mangala nu achterin staan, maar ben ik ook erg tevreden over.Bean77 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:12:
[...]
Of Ramires van CDM->CM (de rechter, Toure dan linker cm ivm WF). Ramires is high/high met hoge stamina, flink wat snelheid. Hoewel passing van schweinie wel beter is.
Dus wellicht 1 van de 2 die jij zegt kopen.
Schweinsteiger heb ik al in mijn team maar verkoopt nog steeds dus niet altijd in het team haha
Verwijderd
Lichtsteiner chielinni barzagli evra
De Rossi
Naingollan Pereyra
Dybala
Higuain. Tevez
De eene keer speelt het team kut en de andere keer weer goed alleen wil echt vervangers voor barzagli lichtsteiner dybala die kunnen er egt helemaal niks van en eventueel higuain ook of kan miss iemand een leuk ander team maken voor rond de 250.000/300.000 ongeveer dankjewel!
Ik maak het seizoen af en speel van mijn coins drafts en dan is het klaar.
Dan is de markt toch niet verziekt? Traden wordt alleen een stuk lastiger zo. Maar om nou helemaal te kappen met FUT omdat er autobuyers zijn gaat me iets te ver.Jumpman schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 17:51:
De markt is echt flink verziekt, tegenwoordig kopen de autobuyers spelers al, als de ze 500 coins onder de laagste prijzen zitten heb ik het idee.
Verwijderd
Ik heb vandaag gewoon 10 keer een IF speler kunnen kopen en kunnen verkopen met +-2.000 winst. Denk dat je toch naar de verkeerde spelers kijkt.Jumpman schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 17:51:
De markt is echt flink verziekt, tegenwoordig kopen de autobuyers spelers al, als de ze 500 coins onder de laagste prijzen zitten heb ik het idee.
Ik zou dan de bruyne doen als cam en toure en matic/ramires als cm/cvmBean77 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:03:
[...]
Ik zou tot zoiets komen obv alleen gold cards.
Heb mertens verkocht en Hamsik IF gekocht,zal morge hem is uitproberen.Eerste keer dat ik een IF speler koop.Ben net gepromoveerd naar divisie 4.Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:58:
[...]
Hoeveel coins heb je?
Ben van plan Higuan te verkopen en dybala te kopen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verwijderd
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2015 13:07 ]
http://www.futhead.com/16/squads/3801556/
Heb 20K te spenderen en twijfel over de volgende mogelijkheden:
- Depay kopen in de plaats van Lens
- IF Kuyt kopen voor ~15K op de plek van Promes
- Doorsparen voor Hero Wijnaldum (50K)
- Gewoon FUT Draft spelen en hopen op wat leuks uit de packs
Wat zouden jullie doen? Ik wil zo ver mogelijk komen met het Nederlands elftal, al snap ik wel waarom ze zich niet voor het EK hebben gekwalificeerd
[ Voor 18% gewijzigd door chengbondkwok op 31-10-2015 12:51 ]
Wat voegt IF Kuyt toe? Volgens mij helemaal niets. Is nu in ieder geval voor minder te krijgen (XBOX: 11,750).chengbondkwok schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:50:
Momenteel zit ik in divisie 8 met dit team:
Wat zouden jullie doen? Ik wil zo ver mogelijk komen met het Nederlands elftal, al snap ik wel waarom ze zich niet voor het EK hebben gekwalificeerd
Als je alleen NL spelers interessant vindt dan houd het spel erg snel voor je op gok ik zo. Robben is veel te duur op dit moment en de rest van de spelers zijn niet echt verbeteringen. Als ik jou was zou ik gewoon een mooie hybrid maken of gaan voor 1 competitie (BPL, Bundesliga, BBVA).
Age of Empires III - Definitive Edition
Probeer altijd geld te hebben om meteen de IF's te halen. Dus die heb ik ook allemaal.
Alleen Robben heb ik (uiteraard) niet.
Kuyt IF staat bij mij gewoon in de basis als Rm in een 4-1-2-1-2 opstelling.
Speelt daar prima, snap alle negativiteit tegen hem (in game) niet zo 😊
Het liefst hoop ik op een FULL IF team van NL-spelers, maar inderdaad, heel erg spannend gaat het niet worden.Rutgertje schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:01:
[...]
Wat voegt IF Kuyt toe? Volgens mij helemaal niets. Is nu in ieder geval voor minder te krijgen (XBOX: 11,750).
Als je alleen NL spelers interessant vindt dan houd het spel erg snel voor je op gok ik zo. Robben is veel te duur op dit moment en de rest van de spelers zijn niet echt verbeteringen. Als ik jou was zou ik gewoon een mooie hybrid maken of gaan voor 1 competitie (BPL, Bundesliga, BBVA).
De uitdaging voor mij zit in het zo ver mogelijk komen met dit team en het zo 'top' mogelijk krijgen van de selectie. Robben krijgen is inderdaad lastig, maar niet geheel mogelijk.
IF Kuyt heeft op bepaalde vlakken net wat betere stats, maar mist snelheid t.o.v. Promes. Als het inderdaad voor discard price is, dan koop ik Kuyt wel gewoon, en dan kijk ik hoe het speelt
Ik zou voor Depay gaan als je kan wennen aan dat je alleen maar zijn rechterbeen gebruikt..chengbondkwok schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:50:
Momenteel zit ik in divisie 8 met dit team:
http://www.futhead.com/16...main-lens/compare/16-338/
Kuyt is gewoon een goede allround speler die in elk team mee kan doen. Veel mensen vinden 70 pace te weinig en vinden hem daarom kut zonder er mee te spelen.jongf7 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:29:
Ik vermaak me prima met alleen Nederlanders.
Probeer altijd geld te hebben om meteen de IF's te halen. Dus die heb ik ook allemaal.
Alleen Robben heb ik (uiteraard) niet.
Kuyt IF staat bij mij gewoon in de basis als Rm in een 4-1-2-1-2 opstelling.
Speelt daar prima, snap alle negativiteit tegen hem (in game) niet zo 😊
In-Game Rating "Kuyt 81"
- LW: 80
- LF: 81
- ST: 81
- CF: 81
- RF: 81
- RW: 80
- LM: 80
- CAM: 79
- CM: 79
- CDM: 75
- RM: 80
- LWB: 77
- LB: 76
- CB: 74
- RB: 76
- RWB: 77
Je kan hem zelfs op CB zetten
Zeker een goede allrounder, maar dat is ook het grootste minpunt; er is altijd wel een betere op zijn plek. Op Fifa dan, in het echie hou ik hem nog graag!Beltoni schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:49:
[...]
Kuyt is gewoon een goede allround speler die in elk team mee kan doen. Veel mensen vinden 70 pace te weinig en vinden hem daarom kut zonder er mee te spelen.
In-Game Rating "Kuyt 81"
- LW: 80
- LF: 81
- ST: 81
- CF: 81
- RF: 81
- RW: 80
- LM: 80
- CAM: 79
- CM: 79
- CDM: 75
- RM: 80
- LWB: 77
- LB: 76
- CB: 74
- RB: 76
- RWB: 77
Je kan hem zelfs op CB zetten
Hmmm dat weet ik niet. Hij is de RM met de hoogste defending (op 3 zilveren spelers na) in het hele spel. Qua shooting staan alleen Hulk, Messi, Robben en Bale boven hem. Dat is geen misselijk rijtje. Fysiek hoort hij ook bij de beste, alleen Hulk en Hahn staan boven hem. Daarnaast hij hij ook prima passing en is zijn pace ook redelijk. Volgens mij past hij prima in een 41212.Thomas18GT schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:59:
[...]
Zeker een goede allrounder, maar dat is ook het grootste minpunt; er is altijd wel een betere op zijn plek. Op Fifa dan, in het echie hou ik hem nog graag!
Om er nog maar een lijstje bij te pakken...
Ik ga al mijn coins bij elkaar rapen en dan dit team maken denk ik: http://www.futhead.com/16/squads/3810583/ind0mi schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:04:
[...]
mijn hybrid team nu.. http://www.futhead.com/16/squads/1888096/
ben alleen aan het denken aan een andere opstelling. 3-5-2 speelt dit jaar toch stuk minder dan afgelopen jaren.
suggesties?
Formatie speelt heerlijk, dat weet ik van vorige teams, en IF Higuain lijkt me OP
Kompany is mijn volgende target voor mijn 352 setup.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Is het verschil tussen prijs tussen de competities dan zo groot?, denk dar Duitsland mijn tweede keuze zou zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:07:
BPL is zo duur terwijl je er relatief weinig bang for bucks terug krijgt. Geef mij maar Serie A of La liga in FUT.
Heb ff snel naar de prijs van een paar PSG spelers gekeken, en een spits als Cavani is echt noemenswaardig cheaper dan een 85 BPL spits
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Qua stats heb je helemaal gelijk natuurlijk. Zo ziet hij er zelfs beter uit dan Messi. Ik beoordeel spelers liever op hoe ze in-game kwaliteiten en daar mist hij gewoon skills, weak foot en 65 acceleratie..Beltoni schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:15:
[...]
Hmmm dat weet ik niet. Hij is de RM met de hoogste defending (op 3 zilveren spelers na) in het hele spel. Qua shooting staan alleen Hulk, Messi, Robben en Bale boven hem. Dat is geen misselijk rijtje. Fysiek hoort hij ook bij de beste, alleen Hulk en Hahn staan boven hem. Daarnaast hij hij ook prima passing en is zijn pace ook redelijk. Volgens mij past hij prima in een 41212.
Om er nog maar een lijstje bij te pakken...
[afbeelding]
Jij hebt wel al met IF Kuyt gespeeld?Thomas18GT schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:56:
[...]
Qua stats heb je helemaal gelijk natuurlijk. Zo ziet hij er zelfs beter uit dan Messi. Ik beoordeel spelers liever op hoe ze in-game kwaliteiten en daar mist hij gewoon skills, weak foot en 65 acceleratie..
(van enkele uren tot een 24u - ban)
Nu, tijdens de week koop ik die items goedkoop, om ze op zaterdagnamiddag massaal te verkopen, blijkbaar mag dat ook al niet meer...
heeft er iemand nog ervaring hiemee?
Ik speel het spel legaal, snap niet wat daar mis mee is, maar heb me er al bij neergelegd, maar graag zou ik dan toch weten wat het max aantal transfers is dat je mag doen op een dag, of een mail met wat meer uitleg over een reden van de ban ofzo... dan zou ik maw graag weten wat nu eigenlijk de spelregels zijn.
87 shooting, sterk een ook redelijk geprijst, zou haast mijn BPL team verkopen en hiervoor gaanJamesl schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:36:
[...]
Ik ga al mijn coins bij elkaar rapen en dan dit team maken denk ik: http://www.futhead.com/16/squads/3810583/
Formatie speelt heerlijk, dat weet ik van vorige teams, en IF Higuain lijkt me OP
Anders zou ik hem niet kunnen beoordelen behalve op zijn (overigens hele mooie) stats. Ja dus.