Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-11 14:24
Zit weer even te twijfelen. Of ik haal Di Maria voor Pastore om mijn 4231-2 te versterken, al doet Pastore het eigenlijk best goed. Of ik vervang Barzagli of Bonucci voor Chiellini...

Als ik nou even een keer een prijsje win dan koop ik ze gewoon allebei...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CSEvXbPWwAATvDO.jpg:large

Verwijderd

Je ziet duidelijk dat het bestrijden van de coin selling ervoor gezorgd heeft dat veel meer mensen maar een matig toch gemiddeld team hebben. Behalve de idioten die er €200-1000 euro aan besteden.

• Rutgertje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-09 10:45
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 09:31:
[...]

Ik moest laatst terug naar divisie 8 en kwam teams van 85+ tegen (Ik had toen 80). Een paar van deze waren ook ontzettend goed dus misschien heb je wel gelijk. Maar gebaseerd op locatie is het in ieder geval niet aangezien ik ook wel eens tegen een Mexicaan heb gespeeld.

Edit:
http://fifaaddiction.com/fifa-matchmaking-explained/
Locatie, ELO en rating dus.
Ok, dus je krijgt een niet-willekeurige tegenstander uit een willekeurige divisie tegen je. Precies zoals ik vermoedde.

Age of Empires III - Definitive Edition

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-11 20:20
Ben op zoek naar een nieuwe (R)CV voor m'n Liga BBVA teampje, maar twijfel tussen Pique,Pepe en Godin.
Pro's & Cons anyone?

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-11 16:22
Heb nu 50k coins dus kan Rooney bijna kopen.
In de stats ziet ie er goed uit en kan ik 'm als SP of CAM gebruiken.
Lallana of Bojan vind ik erg prettig als CAM, zeker Lallana die 5* weak foot heeft.

Is Mertesacker goed als CV? Hij is nogal langzaam maar hij heeft zeker verdedigende skills en is niet al te duur. Voor Terry geldt hetzelfde.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Verwijderd

PM_Petrol schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:33:
Heb nu 50k coins dus kan Rooney bijna kopen.
In de stats ziet ie er goed uit en kan ik 'm als SP of CAM gebruiken.
Lallana of Bojan vind ik erg prettig als CAM, zeker Lallana die 5* weak foot heeft.

Is Mertesacker goed als CV? Hij is nogal langzaam maar hij heeft zeker verdedigende skills en is niet al te duur. Voor Terry geldt hetzelfde.
Vandaag een vriendschappelijk potje gedaan tegen een kameraad die beide spelers had. Ene wedstrijd kon ik ze er makkelijk uitlopen maar het andere potje toen ze in de weg gingen staan was het nog wel pittig om er langs te komen. Maar ze moeten het beide niet hebben van snelheid.

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-11 13:28
wat een cheaters online zeg .. eerste helft totaal geen lag , kom 0-2 achter door lag .. 2de helft alleen maar lag ! mijn internet is goed dus daar ligt het niet aan ..

psn: taker-mart

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
taker1987 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 23:46:
wat een cheaters online zeg .. eerste helft totaal geen lag , kom 0-2 achter door lag .. 2de helft alleen maar lag ! mijn internet is goed dus daar ligt het niet aan ..
Dit komt omdat steeds meer mensen een lag switch gebruiken. Ik kom het ook regelmatig tegen, als je bijvoorbeeld zelf snel voor komt te staan, of te sterk wordt. Trieste figuren.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:50:
[...]

Vandaag een vriendschappelijk potje gedaan tegen een kameraad die beide spelers had. Ene wedstrijd kon ik ze er makkelijk uitlopen maar het andere potje toen ze in de weg gingen staan was het nog wel pittig om er langs te komen. Maar ze moeten het beide niet hebben van snelheid.
Je komt ze idd moeilijk voorbij, maar zodra je balletjes gaat steken is het afgelopen. Heb in FUT15 Terry TOTS gehad, maar na een online potje tegen een team met Neymar werd het wel heel duidelijk dat deze niet bruikbaar zijn.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• The DenMan
  • Laatst online: 12-11 11:40

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Bossie schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 02:21:
[...]

Je komt ze idd moeilijk voorbij, maar zodra je balletjes gaat steken is het afgelopen. Heb in FUT15 Terry TOTS gehad, maar na een online potje tegen een team met Neymar werd het wel heel duidelijk dat deze niet bruikbaar zijn.
In 15 kon je idd niet spelen met langzame verdedigers. In 16 kan je best een pique terry of mertesacker erin hebben staan. Alleen zorg dan wel dat de backs en andere cv genoeg pace hebben.

Mijn iRacing Profiel

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Jumpman schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 23:55:
[...]

Dit komt omdat steeds meer mensen een lag switch gebruiken. Ik kom het ook regelmatig tegen, als je bijvoorbeeld zelf snel voor komt te staan, of te sterk wordt. Trieste figuren.
Geloofde hier zelf noot zo in, maar soms is het zo overduidelijk dat die lagg alleen bij cruciale momenten plaatsvindt die jou benadeeld dat het wel zoiets moet zijn, dat is geen gewoon slechte verbinding meer.

Ik probeerde dan wel eens te pauzeren en die 35 seconden gewoon te laten lopen, als 'tegenactie' maar dat is niet echt een oplossing.

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:32
Iemand tips voor het traden? Ik ben namelijk nooit van het traden geweest en heb altijd eigenlijk een redelijk middelmatig team zonder IF's en dergelijke. In Fut 15 had ik de mazzel dat ik Messi en Neuer gepackt had en door Messi dus een mooi Bundesliga team neer te zetten met Robben Lewandowski en Reus onder andere. Maar nu wil ik me toch wat meer toeleggen op het traden om zo wat toppers binnen kunnen te halen.

Ik heb op dit moment 13K aan coins. Dus niet heel veel om mee te beginnen.

[ Voor 8% gewijzigd door patricks8 op 25-10-2015 11:00 ]

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

• wesley1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-11 21:53
Dit werkt wel
Populaire speler kiezen en dan een stuk of 10-15 voor 1000 meer listen.

http://fifaforums.easport...s-non-pre-in-form-trading

[ Voor 25% gewijzigd door wesley1980 op 25-10-2015 12:07 ]

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-11 07:56

Fresh

nee is nee

patricks8 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 10:59:
Iemand tips voor het traden? Ik ben namelijk nooit van het traden geweest en heb altijd eigenlijk een redelijk middelmatig team zonder IF's en dergelijke. In Fut 15 had ik de mazzel dat ik Messi en Neuer gepackt had en door Messi dus een mooi Bundesliga team neer te zetten met Robben Lewandowski en Reus onder andere. Maar nu wil ik me toch wat meer toeleggen op het traden om zo wat toppers binnen kunnen te halen.

Ik heb op dit moment 13K aan coins. Dus niet heel veel om mee te beginnen.
Ik heb hier een thread voor geopend ;). Hier staan ook gelijk wat beginner tips in om mee te starten. Het is voornamelijk gericht op IF (inform) trading.

Linkje: [Multi] Het Grote FUT IF-Trading Topic

• Nonamenl
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-06 09:02
Op de fifaforums is er een discussie gaande dat hoog gerate teams slechter spelen. Verdediging die slecht is, passes die niet aan komen. Hierbij wordt geopperd dat hoger gerated teams (met 5 sterren en bijvoorbeeld 85 rating) de spelers slechter spelen dan wanneer ze in een team zitten wat 80 rated is. Waarbij er dus mensen zijn die zorgen voor bijv bronze players op de bench dat hun team sowieso niet boven de 80 uit komt.

Ik heb een team van 85 en een van 87, zelf ben ik niet goed maar heb toch het idee dat het niet altijd lekker speelt en dat er echt slechte potjes tussen zitten waarbij niks lukt. Then again, kan dus ook aan mijzelf liggen.

Hoe denken jullie hierover?

irritante is wel dat als je met bronze bench gaat werken moet je ook fitnesscards gebruiken en daar heb ik niet zoveel zin in.
The DenMan schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 09:13:
[...]

In 15 kon je idd niet spelen met langzame verdedigers. In 16 kan je best een pique terry of mertesacker erin hebben staan. Alleen zorg dan wel dat de backs en andere cv genoeg pace hebben.
Dat kan uiteraard, echter zal vrijwel iedereen toch voor een meer snellere verdediger gaan.
Dit is ook weer terug te zijn in de transferwaardes van de genoemde spelers.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• dutchgio
  • Nu online
Nonamenl schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 12:42:
Op de fifaforums is er een discussie gaande dat hoog gerate teams slechter spelen. Verdediging die slecht is, passes die niet aan komen. Hierbij wordt geopperd dat hoger gerated teams (met 5 sterren en bijvoorbeeld 85 rating) de spelers slechter spelen dan wanneer ze in een team zitten wat 80 rated is. Waarbij er dus mensen zijn die zorgen voor bijv bronze players op de bench dat hun team sowieso niet boven de 80 uit komt.

Ik heb een team van 85 en een van 87, zelf ben ik niet goed maar heb toch het idee dat het niet altijd lekker speelt en dat er echt slechte potjes tussen zitten waarbij niks lukt. Then again, kan dus ook aan mijzelf liggen.

irritante is wel dat als je met bronze bench gaat werken moet je ook fitnesscards gebruiken en daar heb ik niet zoveel zin in.
Niks nieuws, dat is al jaren zo.
Domme vraag misschien maar kan het volgende?
1, game meteen starten in FUT zonder fifa
2, skillgames tussen fut games uitzetten

• dutchgio
  • Nu online
Nee, kan allebij niet. ;)
Die 2e heeft meer te maken met de laadtijd, als vervanging van alleen moeten wachten tot alles geladen is kun je de skill games doen.

• OneTimer
Ik kan nooit skill games doen tijdens FUT online sessies. Ik zie alleen de opstelling van de tegenpartij.
Wel hoor ik dat de bal wordt geschoten als ik op X of O druk, dus op de achtergrond is er wel een skill game actief haha.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-11 21:27
PM_Petrol schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:46:
Ik kan nooit skill games doen tijdens FUT online sessies. Ik zie alleen de opstelling van de tegenpartij.
Wel hoor ik dat de bal wordt geschoten als ik op X of O druk, dus op de achtergrond is er wel een skill game actief haha.
Je kan ook in het doel schieten en dan zie je het doel bewegen ;)

• Jamesl
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 16:08:
Je ziet duidelijk dat het bestrijden van de coin stelling ervoor gezorgd heeft dat veel meer mensen maar een matig toch gemiddeld team hebben. Behalve de idioten die er €200-1000 euro aan besteden.
Ja het is wel fijn om niet meer tegen belachelijke teams te komen, al vond ik het wel leuk om vorig jaar wat geld aan FUT uit te geven en dan meteen honderden pakjes te kunnen openen omdat dat veel goedkoper was dan fifa points, het was totaal niet rendabel kan ik je vertellen 8)7

• Nonamenl
dutchgio schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 13:02:
[...]

Niks nieuws, dat is al jaren zo.
Ja oké dat die discussie er al een tijd is snap ik, maar kan het op waarheid gebaseerd zijn?

Ik wil gewoon niemand anders de schuld kunnen geven dan mijzelf :p

• Nonamenl
Ik moet zeggen dat ik ondertussen een beetje moe wordt van Fifa.

Ik hou van games echt waar, ik speel er genoeg. Maar zoals EA het heeft aangepakt is zo slecht. Er is zo veel fout, aan de engine en de servers. En hun opstelling en reactie op de meeste dingen is zelfs nog erger. Wat is ea een slecht bedrijf zeg :/

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Dirk was niet blij zeker dat hij geen IF had nu toch zeker wel lijkt mij. Ze kunnen nu niet om hem heen.

[ Voor 20% gewijzigd door homernt op 26-10-2015 08:03 ]

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Nonamenl schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 12:42:

Mijn gevoel zegt elk jaar dat er zeker een vorm van handicap in FUT zit, al is het maar om de hele spelersmarkt in beweging te houden. Als ik mijn potjes tussen FUT seasons (84 rated) en gewoon seasons (Bayern) vergelijk dan win ik gewoon veel vaker buiten FUT, daarnaast speel ik in FUT rond divisie 8, terwijl ik in seasons makkelijk divisie 5 of 4 kan halen. Je zou nog kunnen zeggen dat de gemiddelde FUT speler wat beter is, maar dat geloof ik niet zo.

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-11 14:37
homernt schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 08:03:
Dirk was niet blij zeker dat hij geen IF had nu toch zeker wel lijkt mij. Ze kunnen nu niet om hem heen.
Ik hoop het :)
Baalde vorige week al dat hij er niet bij zat.

Verwijderd

shoombak schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 08:26:
[...]

Mijn gevoel zegt elk jaar dat er zeker een vorm van handicap in FUT zit, al is het maar om de hele spelersmarkt in beweging te houden. Als ik mijn potjes tussen FUT seasons (84 rated) en gewoon seasons (Bayern) vergelijk dan win ik gewoon veel vaker buiten FUT, daarnaast speel ik in FUT rond divisie 8, terwijl ik in seasons makkelijk divisie 5 of 4 kan halen. Je zou nog kunnen zeggen dat de gemiddelde FUT speler wat beter is, maar dat geloof ik niet zo.
Bij mij precies andersom. Vanavond hopelijk naar div 4 in FUT met een Bundesliga 80 team. In Seasons ben ik gedegradeerd naar 8 en toen gestopt. :)
jongf7 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:06:
[...]

Ik hoop het :)
Baalde vorige week al dat hij er niet bij zat.
Kuyt is hopeloos, en met een IF nog steeds waardeloos denk ik. Hij is gewoon veel te langzaam op zijn positie.

De transfermarkt is ook wat grillig merk ik. Geduld hebben loont soms wel omdat prijzen soms weer wat stijgen (en vervolgens weer zakken). Traden vind ik toch lastiger dan in fifa 15. Ik hou het nu bij een badge en een speler, maar veel marge zit er helaas niet op. Maar goed, iedereen is natuurlijk op zoek naar een melkkoe haha.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Bean77 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:15:
[...]

Kuyt is hopeloos, en met een IF nog steeds waardeloos denk ik. Hij is gewoon veel te langzaam op zijn positie.

De transfermarkt is ook wat grillig merk ik. Geduld hebben loont soms wel omdat prijzen soms weer wat stijgen (en vervolgens weer zakken). Traden vind ik toch lastiger dan in fifa 15. Ik hou het nu bij een badge en een speler, maar veel marge zit er helaas niet op. Maar goed, iedereen is natuurlijk op zoek naar een melkkoe haha.
Heb de vorige keer 20x Kuyt gekocht omdat ik er echt wel vanuit ging dat hij in TOTW zou zitten, helaas niet. (verlies genomen haha)

Nu toch weer 10 gekocht, kans is wederom groot dat hij erin komt en de prijst stijgt altijd wel wat, hoe beperkt de speler ook is.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• jongf7
Ik speel hem als rechter middenvelder, daar is hij met zijn workrates prima.

Ik heb alle Nederlandse spelers (behalve Robben) en zet hem toch in de basis, dus zo hopeloos is hij niet.
En ik stel hem niet op omdat ik fan ben, want dat ben ik niet perse :p
Maar met een IF zou hij natuurlijk nog beter in mijn team passen ;)

Dit is mijn team nu:

Afbeeldingslocatie: http://www.rioraad.nl/afbeeldingen/FUT%20okt%202015.png
Ricloo86 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:24:
[...]

Heb de vorige keer 20x Kuyt gekocht omdat ik er echt wel vanuit ging dat hij in TOTW zou zitten, helaas niet. (verlies genomen haha)

Nu toch weer 10 gekocht, kans is wederom groot dat hij erin komt en de prijst stijgt altijd wel wat, hoe beperkt de speler ook is.
Voor de handel is het erg slim idd. Spelers die uitblinken moet je zsm kopen, mogelijk nog terwijl de wedstrijd nog bezig is zoals met Wijnaldum.
Maar om met Kuyt te spelen in fifa16 :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Ricloo86
Bean77 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:27:
[...]

Voor de handel is het erg slim idd. Spelers die uitblinken moet je zsm kopen, mogelijk nog terwijl de wedstrijd nog bezig is zoals met Wijnaldum.
eigenlijk moet je bij de grotere clubs (BPL voornamelijk) tijdens de wedstrijd gewoon al 1 kopen als hij scoort, bij een tweede goal koop je er nog 2 of meer.
Je gaat ze bijna zeker voor meer verkopen.

• jongf7
Bean77 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:27:
[...]

De alternatieven voor mijn team zijn Promes en El Ghazi, maar die verdedigen niet mee :P

Of heb jij aanbevelingen voor me?

• OneTimer
EA servers op PS4 zijn niet bereikbaar. Dus geen FUT op het moment :(.
Dit komt wel vaker voor op maandag....

• Ricloo86
Vanmorgen is er trouwens ook aardig misbruik gemaakt (kunnen maken) van het onderhoud, start biedingen bedragen dure spelers kopen en heb je hem sowieso omdat de termijn afloopt.

• jongf7
Meestal zetten ze de veiligen stil tot na het onderhoud toch?

• Ricloo86
jongf7 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:43:
Meestal zetten ze de veiligen stil tot na het onderhoud toch?
Even geen tijd om een link erbij te zetten maar check joeptoep maar.

• Nonamenl
Is het ondertussen al opgelost? bij mij nog niet

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
Nonamenl schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:48:
Is het ondertussen al opgelost? bij mij nog niet
Volgens mij duurt het onderhoud nog tot 1 uur:

EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA
#FUT is now down for maintenance from 12am PT/ 7am UK to 5am PT/12pm UK on all platforms.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:18
Na de maintenance ga ik maar is Messi uit mn pre-order pack trekken :)

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-11 17:24
Lekkerboeie86 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:28:
dat dacht ik vanochtend ook. Helaas, het werd Carrico :(

• Ricloo86
Lekkerboeie86 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:28:
Gelukkig had ik Bruno Martins haha

**FUT is weer online btw**

• Lekkerboeie86
Rare contracts en Turkije badge }:|

• Jumpman
  • Nu online
Na de maintenance zaten mijn verlopen spelers vast op de trade list. Wel Falcao meteen kunnen kopen voor een bod van 4500 coins. Heeft de maintenace nog iets opgeleverd.

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Dus, nog een weekje IF's. Nog niet echt een idee welke te kopen. Heb 250K, zit te denken aan Chedjou...maar niet echt een populaire competitie/land. Wat doen jullie? En vandaag kopen of morgen?

• Ricloo86
Dersan schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:37:
Dus, nog een weekje IF's. Nog niet echt een idee welke te kopen. Heb 250K, zit te denken aan Chedjou...maar niet echt een populaire competitie/land. Wat doen jullie? En vandaag kopen of morgen?
weekje IF's? wat bedoel je?

Denk dat hun gewone kaartje nu al stuk duurder is en dan er weinig profit meer is.

• Dersan
  • Nu online
Ricloo86 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:39:
[...]

weekje IF's? wat bedoel je?

Denk dat hun gewone kaartje nu al stuk duurder is en dan er weinig profit meer is.
Ik bedoel nu/morgen IF kaarten kopen van deze week om die later te verkopen.

• Ricloo86
Dersan schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:42:
[...]

Ik bedoel nu/morgen IF kaarten kopen van deze week om die later te verkopen.
Is jou ervaring dan dat de IF's van die week ervoor veel meer waard worden dan? dat idee heb ik juist niet. (in pjanic handelen werkte erg prettig maar zit er nog met 1 die nu BIN 97k nog maar heeft, komt van 110k. Als dat zo is houd ik mijn prijs nog even vast anders moet ik hem nu maar met aardig verlies van de hand doen)

• Dersan
  • Nu online
Ricloo86 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:45:
[...]

Is jou ervaring dan dat de IF's van die week ervoor veel meer waard worden dan? dat idee heb ik juist niet. (in pjanic handelen werkte erg prettig maar zit er nog met 1 die nu BIN 97k nog maar heeft, komt van 110k. Als dat zo is houd ik mijn prijs nog even vast anders moet ik hem nu maar met aardig verlies van de hand doen)
Vorige keer wel aardig:

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/f9cb7027bd991b6f014e4ada1225df76.png

• Jumpman
  • Nu online
Die 5% is echt funest op je winst met grote bedragen. En je moet de spelers minimaal een paar dagen vast houden (dus dood geld). Met quick traden (hele trade list vol en ~ 450 winst per item) maak je maximaal ~ 13500 coins per uur (mits je elk uur alles bijhoudt). En hoe groter je trade list (die kan je groter maken als je FIFA ervaringspunten inwisselt) hoe meer winst. dit is de manier waarop ik coins maak. Kunst is dus een goede speler te vinden. ;) Er kan nog wat derving zitten in het feit dat de markt schommelt, maar als je direct na goedkope inkoop weer verkoopt dan is het risisco minimaal. Wat ook goed werkt is in de dal uren inkopen en in de piek uren verkopen.

• Dersan
  • Nu online
Jumpman schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 15:26:
[...]

Die 5% is echt funest op je winst met grote bedragen. En je moet de spelers minimaal een paar dagen vast houden (dus dood geld). Met quick traden (hele trade list vol en ~ 450 winst per item) maak je maximaal ~ 13500 coins per uur (mits je elk uur alles bijhoudt). En hoe groter je trade list (die kan je groter maken als je FIFA ervaringspunten inwisselt) hoe meer winst. dit is de manier waarop ik coins maak. Kunst is dus een goede speler te vinden. ;) Er kan nog wat derving zitten in het feit dat de markt schommelt, maar als je direct na goedkope inkoop weer verkoopt dan is het risisco minimaal. Wat ook goed werkt is in de dal uren inkopen en in de piek uren verkopen.
Klopt maar ik heb niet veel tijd/zin om te traden en dit was 10K winst met 2 minuten werk. De 450profit/card kan ik ook maar moeilijk vinden trouwens, weet niet of je tips hebt? Als ik goedkope spelers zoek gaat het open bieden vaak nog over de laagste bins heen 8)7

• Jamesl
Hebben jullie nog een spits (of RW/LW) die echt aan te raden is?
Ik heb nu Tevez gebruikt, dat is wel echt een beest, maar voor de variatie ben ik beetje op zoek naar ander team.

Heb nu een team met IF Gervinho en Doumbia spits maar Gervinho is een beetje saai wel.

• dutchgio
  • Nu online
Dat is zegmaar een FUT 14 team, dat werkt nu niet meer. Nu moet je echt voetballen. ;)

• Jamesl
dutchgio schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 16:12:
Dat is zegmaar een FUT 14 team, dat werkt nu niet meer. Nu moet je echt voetballen. ;)
Kon vorig jaar ook wel hoor :p

Heeft iemand toevallig ervaring met Lewandowski ?

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-11 14:24
Heb Jackson en Cavani in 2 verschillende teams als spits en die doen het wel erg goed. Nadeel van Cavani dat de keuze beperkt is van spelers die je er omheen kan zetten. Lucas en Lavezzi halen niet eens de 70 stamina...

• Dersan
  • Nu online
Jamesl schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 16:08:
Hebben jullie nog een spits (of RW/LW) die echt aan te raden is?
Ik heb nu Tevez gebruikt, dat is wel echt een beest, maar voor de variatie ben ik beetje op zoek naar ander team.

Heb nu een team met IF Gervinho en Doumbia spits maar Gervinho is een beetje saai wel.
Promes is echt een goedkoop beest:

http://www.futhead.com/16/players/460/quincy-promes/

• Lekkerboeie86
Iemand die op de PS4 een friendly season wilt doen? Gewoon voor fun en wat van elkaar te leren :)

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:08
Weer voor 2e x in division 5 blijven steken.Kom weer een wedstrijd tekort,speel nu met 4-3-1-2 en soms win ik echt simpel,terwijl ander x ik amper kansen krijg. Toch maar is naar andere formatie kijken.Zie heel veel tegenstanders met 3 verdedigers spelen en overvol middeveld met aanvallers.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Verwijderd

Amaze86 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 20:33:
Weer voor 2e x in division 5 blijven steken.Kom weer een wedstrijd tekort,speel nu met 4-3-1-2 en soms win ik echt simpel,terwijl ander x ik amper kansen krijg. Toch maar is naar andere formatie kijken.Zie heel veel tegenstanders met 3 verdedigers spelen en overvol middeveld met aanvallers.
Als ze 3 verdedigers hebben zou ik gewoon op de counter gaan spelen (mits je de mensen daar voor hebt). Probeer anders eens een 4-4-3 opstelling.

Kan iemand mij trouwens vertellen wie van de 2 beter is, If Raffeal of IF Kruse (beide CAM)?. Ik vind ze beter fijn spelen maar ben van plan om er toch 1 te verkopen. En kan iemand mij misschien overtuigen dat Muller een goede spits is naast Aubameyang?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2015 08:46 ]

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
4-4-3, wat voor een cheat gebruik je voor die opstelling? :)

Verwijderd

daboytim schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:50:
4-4-3, wat voor een cheat gebruik je voor die opstelling? :)
Costa, Aubameyang en Schurrle. Moet wat tegen die high pressure lui.

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-11 22:50
ik wil ook wel met 12 man spelen.

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11 16:47

Jelte,89

Woodworking

Zat gisteren even op futhead te kijken naar de if stats van Herrera van united... Maar die zijn echt goed voor een speler van 25k, ook in vergelijk met coutinho, firmino en ozil, iemand al met hem gespeeld op cam of cm?

Revive the guild!

• Ricloo86
Jelte,89 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:36:
Zat gisteren even op futhead te kijken naar de if stats van Herrera van united... Maar die zijn echt goed voor een speler van 25k, ook in vergelijk met coutinho, firmino en ozil, iemand al met hem gespeeld op cam of cm?
Speelt prima, maar mijn voorkeur gaat nog steeds naar Cazorla op de cam.

Ricloo86 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:37:
[...]

Speelt prima, maar mijn voorkeur gaat nog steeds naar Cazorla op de cam.
ik ben nog erg happy met de bruyne op cam. Niemand die hem vervangt. Als ik met 2 cams zou spelen, dan zou ik wel kijken naar Cazorla, silva of Ozil (voor mij een optie omdat ik de IF card al heb).

Binnenkort mijn sniping skills maar ff upgraden. Dat is volgens mij de enige tradingoptie dat echt geld oplevert.

• Ricloo86
Bean77 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:49:
[...]

ik ben nog erg happy met de bruyne op cam. Niemand die hem vervangt. Als ik met 2 cams zou spelen, dan zou ik wel kijken naar Cazorla, silva of Ozil (voor mij een optie omdat ik de IF card al heb).

Binnenkort mijn sniping skills maar ff upgraden. Dat is volgens mij de enige tradingoptie dat echt geld oplevert.
Nog niet mee gespeeld, zit met een degelijk BPL team maar totaal niet bijzonder en kan mij prima redden in divisie 2.

Dus vooral maar lekker doortraden naar de 1 miljoen en dan zien we wel weer even.

Kan op het moment ook helemaal niets vinden wat lekker is om mee te traden helaas.

Verwijderd

P.K. schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:33:
ik wil ook wel met 12 man spelen.
Ah zie mijn fout nu pas :') 4-3-3 (4) moet dat zijn.

• Smashhorn
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-11-2020
Ik heb nu op dit moment 4 spitsen waarmee ik afwissel. Serie A team.
Mijn twee combinaties zijn Palacio-Higuain & Morata-Gervinho(IF)
Bacca voldeed niet voor mij.

Ik merk wel dat merendeel van de serie A spelers met Dybala spelen. Ik overweeg dus om Palacio in te ruilen voor Dybala, maar vraag mij af of dat echt wel de moeite is.
Zou hem ook naast Higuain posteren omwille van de Argentijnse link.
Amaze86 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 20:33:
352 werkte prima voor mij afgelopen zondag, gebruik Matic/Schweinsteiger als CDMs.
Kan lekker snel omschakelijken, en verdedigend staat het sterker dan ik had verwacht.

Moet echter nog wel een derde CB halen :+

• Lekkerboeie86
100x onze held Dirk Kuyt gekocht voor 650 coins :p
morgen krijgt hij een IF en beslist hij de klassieker. Skyrocket gaat de prijs :p

• dutchgio
  • Nu online
En dan kiezen ze ineens geen IF voor Kuyt, zit je er mooi mee opgescheept :+

Prijs waarschijnlijk zo rond vrijdag/zaterdag op z'n piek, maar met 100 kaarten zou ik daar niet op wachten. ;)

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-11 13:32
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:39:
morgen krijgt hij een IF en beslist hij de klassieker. Skyrocket gaat de prijs :p
Als hij de klassieker beslist koop ik ze persoonlijk allemaal voor 1000 van je ;)

Uit blijdschap natuurlijk.
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:39:
als iedereen gaat doen heb je een flink aanbod, en dat druk de prijzen weer ernstig ;)

• Lekkerboeie86
Achja zijn discard ligt op 632. Dus zou 1800 kunnen verliezen.. maar als hij wel IF gaat is het een redelijk zekere investering. Ik heb er wel vertrouwen in :) ook in morgen trouwens ;)

• Ricloo86
Okay! nu snap ik waarom snipen weinig zin heeft :(

YouTube: Fifa 16 Ultimate Team Tips Fut Trading Tips

Zo jammer!!!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:36

kevinn

PSN; southation

De markten van alle consoles zijn toch gescheiden? Dit zal niet werken op de ps en xbox lijkt mij.

• Dersan
  • Nu online
kevinn schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 08:56:
[...]

De markten van alle consoles zijn toch gescheiden? Dit zal niet werken op de ps en xbox lijkt mij.
Jawel hoor ook voor PS en Xbox. Programma is net een paar dagen uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Dersan op 28-10-2015 08:59 ]

Verwijderd

kevinn schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 08:56:
[...]

Het is gewoon een API die je aanroept. Kijk maar eens naar je network tab bij chrome als je de web app gebruikt ;)

• Ricloo86
Dersan schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 08:59:
[...]

Jawel hoor ook voor PS en Xbox. Programma is net een paar dagen uit.
Voor mijn gevoel gebeurd dit wel degelijk ook op PS, met snipen is het niet te doen.
Binnen nog geen seconde zijn de spelers verkocht.
(ook getest bij minder boeiende spelers en minder profit, en die zijn ook niet te doen)

• Jamesl
Ik dacht dat EA hier wel bovenop zat? Ik heb altijd het gevoel als ik dat ga gebruiken ik binnen één dag gebanned zal zijn :|

• Dersan
  • Nu online
Ricloo86 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:59:
[...]

Voor mijn gevoel gebeurd dit wel degelijk ook op PS, met snipen is het niet te doen.
Binnen nog geen seconde zijn de spelers verkocht.
(ook getest bij minder boeiende spelers en minder profit, en die zijn ook niet te doen)
Dat zeg ik ook ;)
Jamesl schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:06:
[...]

Ik dacht dat EA hier wel bovenop zat? Ik heb altijd het gevoel als ik dat ga gebruiken ik binnen één dag gebanned zal zijn :|
Ja, maar ik gok ook dat de meeste mensen die dit gebruiken het met een 2e account doen, of nog beter vanaf een ander IP.

• Ricloo86
Dersan schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:21:
[...]

Dat zeg ik ook ;)
[...]

Ja, maar ik gok ook dat de meeste mensen die dit gebruiken het met een 2e account doen, of nog beter vanaf een ander IP.
Echt jammer dat dit gebeurd en moet gewoon keihard tegenop getreden worden.
Dit haalt gewoon de lol eraf.

• Jumpman
  • Nu online
Dit gebeurd heel veel. Ik zie het ook steeds vaker, alle kaarten van een speler met extreem laag bedrag, na 2 seconden verkocht. Terwijl ik dan handmatig ververs.

• Ricloo86
Jumpman schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:34:
Dit gebeurd heel veel. Ik zie het ook steeds vaker, alle kaarten van een speler met extreem laag bedrag, na 2 seconden verkocht. Terwijl ik dan handmatig ververs.
Klopt en nog wel sneller, vind het niet erg als iemand sneller is dan ik maar tegen een computer kan ik niet op.

Gewoon niet leuk dat ik veel tijd steek om te traden en mogelijkheden zoek en na paar weken 650k profit maak en een ander doet niets en heeft paar ton per dag.
Daarbij de eerlijke spelers geen kans meer hebben op een keer een leuke meevaller.

• Lekkerboeie86
50x Dirk Kuyt erop voor 1700/1800 = 85K
50x voor 2400/2500 = 118K

Totaal: 203K
inleg: 65K
Winst: 138K :p

Nu afwachten tot TOTW bekend word en wat de klassieker voor invloed kan hebben op de markt.
Ik ga misschien uit van een zeer gunstige situatie. Maar zou wat zijn als ik ze voor deze prijzen kan verkopen!

• Ricloo86
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:58:
50x Dirk Kuyt erop voor 1700/1800 = 85K
50x voor 2400/2500 = 118K

Totaal: 203K
inleg: 65K
Winst: 138K :p

Nu afwachten tot TOTW bekend word en wat de klassieker voor invloed kan hebben op de markt.
Ik ga misschien uit van een zeer gunstige situatie. Maar zou wat zijn als ik ze voor deze prijzen kan verkopen!
Hoop dat het je lukt, heb er 10 voor 700 (meer dan zat haha Kuyt is niet echt een speler waar mensen op zitten te wachten)

In het ergste geval en je verkoopt ze allemaal voor 700 heb je nog 1,5k winst ;)

• Jumpman
  • Nu online
Hier ook even meegedaan met de Dirk Kuyt hype (voor 700 coins ingekocht), wel grappig.

• Ricloo86
Jumpman schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:33:
Hier ook even meegedaan met de Dirk Kuyt hype (voor 700 coins ingekocht), wel grappig.
Tip! zou er nu al wat wegzetten met wat profit erop, zeker als je ze voor mij 650 ingekocht heb.

Nadat TOTW uitkomt kan het erg snel dalen (heb dit zelf met 30x Hamsik gehad)

• aDutchCow
  • Laatst online: 10-11 08:40
Ricloo86 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:41:
[...]

Tip! zou er nu al wat wegzetten met wat profit erop, zeker als je ze voor mij 650 ingekocht heb.

Nadat TOTW uitkomt kan het erg snel dalen (heb dit zelf met 30x Hamsik gehad)
Dus ze er nu al op zetten met je winst? En hoelang geldig dan? 6 uur? Omdat de markt in de avond altijd weer wat drukker is?

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• Ricloo86
aDutchCow schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:18:
[...]

Dus ze er nu al op zetten met je winst? En hoelang geldig dan? 6 uur? Omdat de markt in de avond altijd weer wat drukker is?
Als je er veel hebt dan zou ik dat zeker doen, als je er 20 gaat wegzetten voor 1 bepaalde prijs dan gaan er al snel mensen onder zitten. Als het dan te snel gaat raak je ze nooit voor een goede winst kwijt.

Ik doe alles 1 uur, en in de nacht 6 uur en de prijzen wat hoger (Amerikanen bieden in de regel net wat meer).

• Jumpman
  • Nu online
Ricloo86 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:44:
[...]

Klopt en nog wel sneller, vind het niet erg als iemand sneller is dan ik maar tegen een computer kan ik niet op.

Gewoon niet leuk dat ik veel tijd steek om te traden en mogelijkheden zoek en na paar weken 650k profit maak en een ander doet niets en heeft paar ton per dag.
Daarbij de eerlijke spelers geen kans meer hebben op een keer een leuke meevaller.
Ze staan er op. :)

Wellicht stoppen met FUT handelen binnenkort. Heeft geen zin meer met die Apps. Ben gisteren ook begonnen met AC: Black Flag en Star Wars Battlefront komt er ook aan.

• Ricloo86
Jumpman schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:17:
[...]

Ze staan er op. :)

Wellicht stoppen met FUT handelen binnenkort. Heeft geen zin meer met die Apps. Ben gisteren ook begonnen met AC: Black Flag en Star Wars Battlefront komt er ook aan.
Ga er wel vanuit dat er wat aan gedaan wordt, wellicht kunnen ze die van Youtube ook even aanpakken.
Mooier zou zijn als ze merken dat er aanzienlijk minder inkomsten zijn, dan gaan ze er echt actief mee aan de gang.

Er blijft echt wel handel over waar je geen last van de bots hebt hoor. (zelf spelers kopen en op andere positie wegzetten doet die bot niet)

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik zag eergisteren al dat voor een bepaalde speler overal waar 650 stond er al op geboden was. Normaal als maar ver genoeg door bladert kom je er nog wel 1 tegen. Je bent zo gewoon kansloos.

• aDutchCow
Ricloo86 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:45:
[...]

Als je er veel hebt dan zou ik dat zeker doen, als je er 20 gaat wegzetten voor 1 bepaalde prijs dan gaan er al snel mensen onder zitten. Als het dan te snel gaat raak je ze nooit voor een goede winst kwijt.

Ik doe alles 1 uur, en in de nacht 6 uur en de prijzen wat hoger (Amerikanen bieden in de regel net wat meer).
Kun je dan niet dezelfde speler met verschillende prijzen er op zetten? Een paar rond het gemiddelde wat er voor die speler wordt gevraagd, een paar er onder en een paar er boven? Zo doe ik het tenminste haha

• Ricloo86
aDutchCow schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:49:
[...]

Kun je dan niet dezelfde speler met verschillende prijzen er op zetten? Een paar rond het gemiddelde wat er voor die speler wordt gevraagd, een paar er onder en een paar er boven? Zo doe ik het tenminste haha
Is ook een optie natuurlijk, gewoon een beetje mee spelen.

Ik heb wel meerdere dingen waar ik gewoon een vaste prijs voor heb omdat ik weet dat het toch wel verkoopt (Ben Arfa IF koop ik alles <60k, verkoopt toch wel voor >65k).

• aDutchCow
Ah okay, thanks voor je tips haha. Ik ben er nog vrij nieuw in. Was wel bezig met Wijnaldum (kopen voor 1600, verkopen voor 1800). Zat nu op 20K aan coins en daarvan zit de helft nu in Kuyt dus hoop wel dat die een beetje verkoopt :P

• Ricloo86
aDutchCow schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:59:
Ah okay, thanks voor je tips haha. Ik ben er nog vrij nieuw in. Was wel bezig met Wijnaldum (kopen voor 1600, verkopen voor 1800). Zat nu op 20K aan coins en daarvan zit de helft nu in Kuyt dus hoop wel dat die een beetje verkoopt :P
Dat hoop ik dan ook voor je, maar ik verwacht er niet teveel van.
BIN zit nog steeds op 700 en gebeurd weinig.

Deze potentiele TOTW player was een betere investering:
http://www.futbin.com/16/player/5302/kane
(helaas was ik daar al te laat voor om echt winst te maken)

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:05

Kju

Ik heb twee weken geen tijd gehad om de trends bij te houden. Dus als ik zo effe teruglees concludeer ik dan goed dat vanavond toch wel de beste tijd is om wat duurdere spelers te kopen? Ik wil namelijk nog Sturridge en Matic hebben...

PSN: Kjujay

Verwijderd

IF Carrasco gaat mijn nieuwe RM worden dag Turan.
Afbeeldingslocatie: http://pbs.twimg.com/media/CSabPOIXAAAa4xS.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2015 16:40 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 102 Laatste