Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:28

Fresh

nee is nee

Topicstarter
Beste Tweakers/Handelaren,

Met de nieuwe en bredere price ranges in FUT 16, zijn er weer genoeg mogelijkheden met het IF(Inform)-Traden. Daarom heb ik dit topic geopend om trading methods te bespreken met andere personen en adviezen te geven in welke (IF) spelers te investeren. Hier proberen we dan weer de maximale profit uit te halen. Met elke wekelijkse TOTW komen er nieuwe informs op de market, hier proberen we dan de meest effectieve speler uit te kiezen die de meeste winst maakt.

De methode die ik nu al sinds FIFA 15 gebruik is vrij simpel: buy low, sell high. Tot zover heb ik al meer dan 60k winst gemaakt in FUT 16 met het traden van informs.

Site om prijzen in de gaten te houden: http://www.futbin.com/
Site om je winst te berekenen (incl. EA tax): http://www.fifatools.com/

Een paar basisregels voor deze methode:

- Blijf bij 8-10 kaartjes. Niet meer en niet minder. Geef niet in één keer al je coins uit met het risico dat er een onverwachte crash of complicatie met een speler voorkomt. Bijv. als hij een SIF krijgt etc...

- Wanneer je een kaartje verkocht hebt, probeer deze dan zo snel mogelijk te vervangen door een ander indien mogelijk.

- Chemistry kaartjes en positie veranderingen zijn niet verplicht, maar kan helpen met een verkoop.

- Probeer altijd voor de lowest bin te gaan van een speler of met bidding (bieden).

- Vergeet niet om een screenshot van je winst te posten. Dat helpt jezelf en de anderen :).

[ Voor 6% gewijzigd door Fresh op 18-03-2016 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:28

Fresh

nee is nee

Topicstarter
Om af te trappen wil ik mijn eerste sale laten zien van Khazri:

Gekocht voor 10k :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TDfQWCA.png

[ Voor 92% gewijzigd door Fresh op 08-10-2015 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichawwZki
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-06-2024
Heb zelf 26 IF Shane Long kaartjes in de verkoop staan voor 25000. Al 3 verkocht in totaal... Heb geen haast hem te verkopen want heb er nog genoeg handel naast staan. Wacht dus langzaam tot ze allemaal verkocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
Is het handig om Harry Kane als normale kaart te kopen?
De kans dat hij in het TOTW komt is toch wel groot met zijn hattrick vandaag. Zelfde geldt voor Aubemeyang.
Worden de normale kaarten ook duurder als zij een IF krijgen volgende week??

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PM_Petrol schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:44:
De kans dat hij in het TOTW komt is toch wel groot met zijn hattrick vandaag. Zelfde geldt voor Aubemeyang.
Lijkt me dat de normale kaart daalt als er een IF komt. Mensen willen dan upgraden. Hoewel ik niks snap van FUT trading. :)

Edit: lees de reactie hieronder. Niet de mijne. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2015 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:43
PM_Petrol schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:44:
En Kuyt. :+

Ja, want die zijn niet in pakjes te krijgen vanaf dat de IF kaart dat wel is.
Nou is die stijging natuurlijk niet zo hoog als bij IF kaarten, maar de prijs stijgt echt wel.
Je kunt op FUTBIN de statistieken van de gewone kaarten van spelers die nu een IF kaart hebben bijvoorbeeld bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 13:58
Ik had het met Wijnaldum, voor 600 coins gekocht, en nadat er een IF kaart kwam voor 2000 verkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er!k schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:21:
Ik had het met Wijnaldum, voor 600 coins gekocht, en nadat er een IF kaart kwam voor 2000 verkocht...
BIN lag zelfs rond 3400/3500 toen de IF kaart er net was.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Leuke TS! top..

Denk dat we allemaal graag willen handelen, en tips om elkaar te helpen zijn natuurlijk super.

Zelf heb ben ik van 27k in twee en halve week naar 600k gegaan met handel.
Veel spelers kopen en van positie wisselen waar nog niet veel aanbod voor is, en gek genoeg betalen mensen de hoofdprijs haha

VB: afgelopen weekend Pjanic gekocht voor 97k, 99k en 102k op CDM, beide die zelfde nacht nog verkocht voor ongeveer 125k op de cam. (met de gekochte pos kaartjes zon 4k eraf is zo'n 55k winst)

Risico loop je dat een speler snel zakt en dan blijf je zitten (zit er nu met 1 gekocht voor 99k en prijs is flink gedaald, dus dat wordt een goede 8 a 9k verlies, maar de winst is er nog steeds)

Sommige spelers behouden waarde en blijven in mijn tranfer list staan en verkoop er iedere dag wel 1 of 2.

Nu qua handel zit ik aardig klem, de markt is grillig en teveel risico nemen is nu niet handig.

Dus als ik iemand een tip heeft dat ik weer verder kan met handelen (wet van de grote getallen vind ik ook prima aangezien ik met de duurdere handel geen grote transferlist heb).

*Shirtjes handelen is ook nog steeds lucratief, zijn meerdere shirtjes die nog steeds goed lopen* (chelsea thuis tenue lijst door lopen met 750 BIN en alles eronder kopen en voor 1k > wegzetten bv ;) )

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Pagina: 1