Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
http://www.futhead.com/16/totw/totw6/
Geen Kuyt wel Gustafson en Wijnaldum een hero kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie TOTW, ik denk dat ik die Kruse wel ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Gustafson verkoopt beter dan Kuyt. Wel een interessant TOTW met spelers als Herrera, Teixeira Aurier nog bij de reserves.

Pjanic +7 defending. Dat maakt hem gelijk best interessant.

[ Voor 21% gewijzigd door Beltoni op 21-10-2015 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhgraboy
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:37
Beltoni schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:09:

Pjanic +7 defending. Dat maakt hem gelijk best interessant.
en duur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marchisio en Naingolan nog altijd beter dan Pjanic IMO. Al lijkt het wel mooi zo'n Pjanic IF naast een Pogba natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonamenl
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-06 09:02
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2818s4w.jpg

Mijn squads volledig omgegooid. Speelt wel nice, alleen cavani gaat eruit voor lacazette. En misschien Courtois ook nog erin maar Begovic doet het ook goed. Heb wel het een en ander afgekeken van Inceptionxx xD.

Iemand nog tips wat ik zou kunnen veranderen?

En weet iemand wanneer de nieuwe informs in packs komen vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nonamenl schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 18:01:
[afbeelding]

Mijn squads volledig omgegooid. Speelt wel nice, alleen cavani gaat eruit voor lacazette. En misschien Courtois ook nog erin maar Begovic doet het ook goed. Heb wel het een en ander afgekeken van Inceptionxx xD.

Iemand nog tips wat ik zou kunnen veranderen?

En weet iemand wanneer de nieuwe informs in packs komen vanavond?
Ik zou iig een st->cf kaartje voor Ibra kopen. Hij wordt recalcitrant als je hem niet in zijn positie opstelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Wijnaldum paars, die zal wel onbetaalbaar voor mij worden 😞

En geen IF voor kuyt, dikke tegenvaller dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonamenl
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 18:19:
[...]

Ik zou iig een st->cf kaartje voor Ibra kopen. Hij wordt recalcitrant als je hem niet in zijn positie opstelt. :)
Mja hij is al op 10 chem dus dacht wat maakt het uit (en daarbij, volgens mij is hij dat sowieso al :P)

[ Voor 7% gewijzigd door Nonamenl op 21-10-2015 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nonamenl schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 18:35:
[...]

Mja hij is al op 10 chem dus dacht wat maakt het uit (en daarbij, volgens mij is hij dat sowieso al :P)
Aha. Dacht oranje te zien bij zijn naam. Zal morgen naar Hans Anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:25
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 19:09:
[...]

Aha. Dacht oranje te zien bij zijn naam. Zal morgen naar Hans Anders.
Hij is ook oranje :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonamenl
Ja klopt ook, komt omdat hij cf op st is maar hij is wel 10 chem :0

Kan best dat ik het weer omgooi en dan houd ik hem liever op cf, scheelt weer een positiekaartje.

[ Voor 42% gewijzigd door Nonamenl op 21-10-2015 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jongf7 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 18:24:
Wijnaldum paars, die zal wel onbetaalbaar voor mij worden 😞

En geen IF voor kuyt, dikke tegenvaller dit
tsja en wijnaldum als LM :( Op zich wel logisch, maar had hem liever als CM gezien.
En als LM 2* weak foot!

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 21-10-2015 19:45 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Ja, als cm had hij direct een basisplaats gehad in mijn team.
Nu moet hij ( als ik hem kan betalen ) maar afwisselen met depay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lerosa
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
duurt nu erg lang voordat er een tegenstander is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Ik ben toch maar aan het doorsparen voor paarse Wijnaldum.

Had de hoop met mijn 50k wijnaldum en kuyt IF te hebben, maar het is anders gelopen :).
Gok dat ik nu 90k nodig heb voor Wijnaldum.

Waar ik alleen mee zit, ik weet niet hoe ik hem in mijn team moet passen, aangezien hij vrijwel de zelfde positie heeft als Depay, mijn huidige duurste speler.
Het liefst stel ik ze dus allebij op.

Hebben jullie suggesties hoe met 2 LM / LF te spelen?

Ik zie zo snel alleen een 3-4-3 opstelling (3-4-2-1 noemen ze hem geloof ik).
Maar dat kan ik verdedigend niet aan ben ik bang, zeker niet als ik sneijder ook nog graag op het middelveld wil hebben.

Ik heb verder alle Nederlanders (waar beschikbaar de IF) behalve Robben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:04
jongf7 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:22:
Ik ben toch maar aan het doorsparen voor paarse Wijnaldum.

Had de hoop met mijn 50k wijnaldum en kuyt IF te hebben, maar het is anders gelopen :).
Gok dat ik nu 90k nodig heb voor Wijnaldum.

Waar ik alleen mee zit, ik weet niet hoe ik hem in mijn team moet passen, aangezien hij vrijwel de zelfde positie heeft als Depay, mijn huidige duurste speler.
Het liefst stel ik ze dus allebij op.

Hebben jullie suggesties hoe met 2 LM / LF te spelen?

Ik zie zo snel alleen een 3-4-3 opstelling (3-4-2-1 noemen ze hem geloof ik).
Maar dat kan ik verdedigend niet aan ben ik bang, zeker niet als ik sneijder ook nog graag op het middelveld wil hebben.

Ik heb verder alle Nederlanders (waar beschikbaar de IF) behalve Robben.
Ah nee joh, volgende week maandag/dinsdag gok ik dat Wijnaldum max. 50K waard is, maar ik denk zelfs rond de 35. Nu na 1 dag nog maar 95K. Maargoed, het is leuk dat hij paars is maar een LM met 3* skills en 2* weakfoot met die stats is nou ook niet zo bijzonder denk ik....

Ik ben lekker aan het sparen voor Robben, dat is mijn doel. Heb nu iets van 150K dus ik ben ongeveer halverwege.

Omdat ik gisteren een lekkere losing streak had, maar eens geswitched van 433 naar 41212. Die extra spits is toch wel erg lekker moet ik zeggen. En met een echte CDM merk je dat die tenminste ook echt achter blijven hangen, beter dan een verdedigende CM met instructies dat hij achter moet blijven, kruipt toch altijd naar voren.

[ Voor 15% gewijzigd door Dersan op 22-10-2015 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Ok, dan probeer ik te wachtten tot maandag :)
Duurder zal hij in ieder geval niet worden.

Zal 41212 ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14-09 11:43
Ik speel zelf elke pot FUT 4312. Geweldige formatie. Merk wel dat het steeds moeilijker wordt in de divisies, momenteel online div3. Promoveren naar 2 lukt mij nog niet.

http://www.futhead.com/16/squads/2656408/

Dit is mijn team. Vooral veel passen door het midden en de twee spitsen die soms naar buiten trekken. De CAM is erg belangrijk en scoort veel + geeft heel veel assists.

Iemand nog tips dat ik kan veranderen? Ik kan nog wel wat upgraden, dus hoor het graag.

[ Voor 13% gewijzigd door Daiov97 op 22-10-2015 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daimen schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:00:
Ik speel zelf elke pot FUT 4312. Geweldige formatie. Merk wel dat het steeds moeilijker wordt in de divisies, momenteel online div3. Promoveren naar 2 lukt mij nog niet.

http://www.futhead.com/16/squads/2656408/

Dit is mijn team. Vooral veel passen door het midden en de twee spitsen die soms naar buiten trekken. De CAM is erg belangrijk en scoort veel + geeft heel veel assists.

Iemand nog tips dat ik kan veranderen? Ik kan nog wel wat upgraden, dus hoor het graag.
Solid team hoor. Je kan Guarin nog voor Marchisio vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:46

jeka

Support your local club.

Hoe sparen jullie? Gewoon spelen en niet kopen of veel traden? Ik kan het vaak niet laten om draft te spelen als ik genoeg coins heb :X

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11
jeka schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:27:
Hoe sparen jullie? Gewoon spelen en niet kopen of veel traden? Ik kan het vaak niet laten om draft te spelen als ik genoeg coins heb :X
Nee ik ook niet haha, en dan verlies ik de eerste pot weer en dan moet ik bijna huilen. Maar ik spaar door veel te spelen gewoon en niks uit te geven haha.

Weet iemand hier trouwens hoe je een custom tactic in vierpuntdruktoets menu kan verwerken haha? Ik zou die agressieve speelstijl ook willen proberen maar weet niet hoe ik die aanroep :)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Custom tactics kun je niet als quick tactics instellen.

Hoe ik het altijd doe:
Wanneer je FUT opstart even een wedstrijd tegen TOTW opzetten, wanneer je shirtjes hebt gekozen naar Team Management gaan en daar je custom tactic instellen én activeren.

Wanneer je nu weer terug gaat naar het hoofdmenu en wedstrijden gaat spelen in Draft of Seasons is deze custom automatisch geactiveerd (hoeft deze dus niet te selecteren voordat de wedstrijd begint).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@hierboven, ik verwacht dat Wijnaldum nogal sterk in prijs zal afnemen het is immers maar een 82 kaart en voornamelijk een leuk hebbedingetje voor NL teams.

Ik heb me gisteravond Rooney gehaald als CAM/CF/ST om 4411 of in een twee spitsen systeem te gaan spelen. Zondag maar eens uitvoerig testen en een keuze maken qua formatie om mee verder te spelen, ik heb inmiddels sowieso een paar spelers voor posities die sowieso buiten de boot gaan vallen welke ik keuze ik ook maak en die kunnen dan weer omgezet worden in muntjes.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Laatst online: 12-09 09:11
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:36:
Custom tactics kun je niet als quick tactics instellen.

Hoe ik het altijd doe:
Wanneer je FUT opstart even een wedstrijd tegen TOTW opzetten, wanneer je shirtjes hebt gekozen naar Team Management gaan en daar je custom tactic instellen én activeren.

Wanneer je nu weer terug gaat naar het hoofdmenu en wedstrijden gaat spelen in Draft of Seasons is deze custom automatisch geactiveerd (hoeft deze dus niet te selecteren voordat de wedstrijd begint).
Ah zo haha, en elke keer als je een wedstrijd wilt spelen moet je het zo doen of is het per sessie? :)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:37
aDutchCow schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:39:
[...]

Ah zo haha, en elke keer als je een wedstrijd wilt spelen moet je het zo doen of is het per sessie? :)
Per sessie (gelukkig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ik heb die custom tactics ook wel een paar potjes uitgeprobeerd, je merkt wel een verschil maar toch heb je nog potjes waarbij het allemaal niet lukt.

Gisteren ook een pot verloren van iemand die NOOIT een tackle inzette, maar bijna elke bal die ik naar voren speelde zat hij tussen, ik snapte er helemaal niks van.

IF trading met discard IF's was niet echt een succes vorige keer, maar nu gaan de prijzen wel aardig omhoog. IF Calhanoglu gekocht voor 36500 op open bid, de laagste bin is nu al 43500. Hamsik voor 29500 gekocht, gaat nu voor 34K en Perisic gekocht voor 38K gaat nu wel voor 42K. Ben benieuwd wat de prijzen aankomende dinsdag zijn, als het mij een beetje bevalt verkoop ik ze dan en herhaal ik het trucje opnieuw met deze TOTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Dersan schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:02:
[...]

Ik heb die custom tactics ook wel een paar potjes uitgeprobeerd, je merkt wel een verschil maar toch heb je nog potjes waarbij het allemaal niet lukt.

Gisteren ook een pot verloren van iemand die NOOIT een tackle inzette, maar bijna elke bal die ik naar voren speelde zat hij tussen, ik snapte er helemaal niks van.

IF trading met discard IF's was niet echt een succes vorige keer, maar nu gaan de prijzen wel aardig omhoog. IF Calhanoglu gekocht voor 36500 op open bid, de laagste bin is nu al 43500. Hamsik voor 29500 gekocht, gaat nu voor 34K en Perisic gekocht voor 38K gaat nu wel voor 42K. Ben benieuwd wat de prijzen aankomende dinsdag zijn, als het mij een beetje bevalt verkoop ik ze dan en herhaal ik het trucje opnieuw met deze TOTW.
Mijn ervaring is dat de prijzen juist gaan dalen na de piek op woensdag avond.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ricloo86 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:05:
[...]

Mijn ervaring is dat de prijzen juist gaan dalen na de piek op woensdag avond.
Hmm, grafiekjes op FUTBIN gekeken van oudere TOTW's en je hebt inderdaad gelijk, vreemd. Bedankt voor de tip, ik verkoop ze wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Dersan schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:09:
[...]

Hmm, grafiekjes op FUTBIN gekeken van oudere TOTW's en je hebt inderdaad gelijk, vreemd. Bedankt voor de tip, ik verkoop ze wel!
Loont soms wel de moeite om bij de oudere TOTW te kijken nadat de nieuwe uit is gekomen. (maar dan vooral op andere posities wegzetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:59
Volgens mij zit 90% van de spelers in een daling sinds twee weken. Soms leven de prijzen even op, als het prime time is. Mijn tactiek is nu: Als het rustig is spelers kopen en op prime time verkopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 22-10-2015 11:20 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe dat nou precies zit met conditie en een 2e team?

Want ik gebruik nu telkens cards om conditie weer omhoog te krijgen maar dat is niet heel rendabel. Draai je verlies. Dus ik ben een tweede team aan het aanleggen, moet je dan je 1e op de bank hebben zitten? Rusten ze uit in de wis en in de res?
dit doen we hier niet!

[ Voor 12% gewijzigd door BM op 22-10-2015 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:20:

Want ik gebruik nu telkens cards om conditie weer omhoog te krijgen maar dat is niet heel rendabel. Draai je verlies. Dus ik ben een tweede team aan het aanleggen, moet je dan je 1e op de bank hebben zitten? Rusten ze uit in de wis en in de res?
Ja / Ja

[ Voor 8% gewijzigd door BM op 22-10-2015 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Kan je de posities van IF spelers veranderen met een positie kaartje, zonder dat je de stats daarmee verpest? Ik heb Eriksen als CAM die wil ik liever als CM. En ben aan het overwegen Wijnaldum te halen, maar die wil ik ook als CM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:20:

JA op de bank in in res rusten ze uit. als je dan twee teams maakt rust het ene team uit terwijl het andere speelt en speel je dus altijd met een basiselftal met 99 conditie

[ Voor 6% gewijzigd door BM op 22-10-2015 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Hoodlum77 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:23:
Kan je de posities van IF spelers veranderen met een positie kaartje, zonder dat je de stats daarmee verpest? Ik heb Eriksen als CAM die wil ik liever als CM. En ben aan het overwegen Wijnaldum te halen, maar die wil ik ook als CM
Dan koop je een kaartje CAM >> CM
(overigens wordt dat kaartje aardig beheerst door (bot) speler(s), prijs ligt redelijk hoog voor een kaartje, 1,5k ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoodlum77 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:23:
nee dat kan gewoon maar Wijnaldum is toch LM? dan kan die dus nooit CM worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Per sessie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Tegenwoordig zit er overal bijna een maximum prijs op, hoe werken die coin verkopers nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Laatst online: 02-07 10:18
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:25:
[...]

nee dat kan gewoon maar Wijnaldum is toch LM? dan kan die dus nooit CM worden...
Wijnaldum NIF is volgens mij CAM of CM toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:44:
Tegenwoordig zit er overal bijna een maximum prijs op, hoe werken die coin verkopers nu dan?
Waarschijnlijk met consumables?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:14
Hoodlum77 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:53:
[...]

Ja, maar de IF is een LM. Het probleem is dat er geen LM -> CM kaartjes zijn. Dus voor de IF LM versie van Wijnaldum gaat dat niet werken. Een IF CAM Eriksen naar CM kan prima, omdat er CAM -> CM kaartjes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Zit toch te twijfelen of Di Maria wel de beste optie is. Pastore doet het wel aardig en de 2* WF van Di Maria schrikt me toch wel een beetje af. Pastore is groter en kan iets beter verdedigen, Di Maria kan iets harder schieten en zijn physical stats zijn natuurlijk wel wat beter.

Edit: Gaat dus om dit team.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/kS5nR/a1e7c5ca66.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Beltoni op 22-10-2015 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beltoni schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:05:
Zit toch te twijfelen of Di Maria wel de beste optie is. Pastore doet het wel aardig en de 2* WF van Di Maria schrikt me toch wel een beetje af. Pastore is groter en kan iets beter verdedigen, Di Maria kan iets harder schieten en zijn physical stats zijn natuurlijk wel wat beter.

[afbeelding]
Ik heb veel met Di Maria gespeeld in FUT15, toen was voornamelijk zijn pace waarmee hij het verschil kon maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Bossie schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:09:
[...]

Ik heb veel met Di Maria gespeeld in FUT15, toen was voornamelijk zijn pace waarmee hij het verschil kon maken
Pace heb ik nog niet echt in dat team maar heb ook niet echt het gevoel dat ik het mis. Ik neig toch iets meer naar Pastore. Enige upgrade die ik in dit team kan doen is Chiellini voor Barzagli, die vind ik nog iets te prijzig.

Heeft iemand ervaring met Kroos op CDM? Defending stats zijn niet heel sterk maar met De Rossi als andere CDM kan ik me dat denk ik wel veroorloven. Andere optie zou Modric zijn maar die ligt nog buiten mijn budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe team nu wachten totdat de non inform cards sterk in prijs dalen.
Afbeeldingslocatie: http://pbs.twimg.com/media/CR6pAysVAAA0LQt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:19:
[afbeelding]
Leuk team. Zou zelf Danilo RB zetten, helaas past hij bij mij er niet in maar die kerel is elk jaar een baasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:08
Hoodlum77 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:53:
[...]

CAM ja.
Maar het ging om Eriksen, dus niet om de IF van Wijnaldum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beltoni schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:21:
[...]

Leuk team. Zou zelf Danilo RB zetten, helaas past hij bij mij er niet in maar die kerel is elk jaar een baasje.
Eigenlijk zoek ik een replacement voor Turan op de rm positie. Vind hem daar toch net wat te langzaam pace voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Laatst online: 14:28
Ik heb nu dit team. Heb het gevoel dat het niet lekker in balans is, door al die (lichte) CAM spelers. http://www.futhead.com/16/squads/3291643/. Iemand suggesties om bijvoorbeeld een oftwee CAMs te vervangen, zodat ik wat meer "body" heb? Enige spelers waar ik aan gehecht ben: Aguero en de bruyne, IF ozil en if eriksen toevallig gepacked :D

Een alternatieve formatie is overigens ook prima, ik sta overal open voor!

Ook ben ik op zoek naar een linker centrale verdediger, die vertonghen is mij iets te enthousiast om mee naar voren te rushen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Bint op 22-10-2015 13:32 ]

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Beltoni schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:05:

[afbeelding]
Dit is echt zo'n hit en run team. Lange ballen naar voren/voorgeven van de zijkant/hopen op een counter etc. Makkelijk kapot te spelen als je een goede tegenstander treft: Door dichte verdediging, daarna goed uitverdedigen en voetballend de aanval uit te spelen. Dit soort teams waren in FIFA 2015 en worden nu weer schering en inslag (gelukkig is Pace een stuk minder effectief in FIFA 2016).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:27:
[...]

Eigenlijk zoek ik een replacement voor Turan op de rm positie. Vind hem daar toch net wat te langzaam pace voor hebben.
Heeft Nolito wel genoeg snelheid? Maak me nooit druk om die paar puntjes. Heb Turan en IF Nolito in twee verschillende teams, als ik een favoriet moet kiezen is het zonder twijfel Turan. Hij heeft in 15 wedstrijden nog niet gescoord maar strooit wel met assists. Nolito heeft al iets meer wedstrijden gespeeld maar daar heb ik het toch iets moeilijker mee, gelukkig staan James en Martinez ernaast dus samen komen ze er wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beltoni schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:35:
[...]

Heeft Nolito wel genoeg snelheid? Maak me nooit druk om die paar puntjes. Heb Turan en IF Nolito in twee verschillende teams, als ik een favoriet moet kiezen is het zonder twijfel Turan. Hij heeft in 15 wedstrijden nog niet gescoord maar strooit wel met assists. Nolito heeft al iets meer wedstrijden gespeeld maar daar heb ik het toch iets moeilijker mee, gelukkig staan James en Martinez ernaast dus samen komen ze er wel uit.
Nolito heeft 79 pace en met een kaart 80. Dat is snel genoeg voor op de flanken. Vooral in FUT merk je dat snelheid als winger zijnde zeer belangrijk is.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2015 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Jumpman schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:34:
[...]

Dit is echt zo'n hit en run team. Lange ballen naar voren/voorgeven van de zijkant/hopen op een counter etc. Makkelijk kapot te spelen als je een goede tegenstander treft: Door dichte verdediging, daarna goed uitverdedigen en voetballend de aanval uit te spelen. Dit soort teams waren in FIFA 2015 en worden nu weer schering en inslag (gelukkig is Pace een stuk minder effectief in FIFA 2016).
Haha nou ik ben blij dat jij dat zo kan zien. Wingers met 82 en 75 pace (volgens mij) valt het wel mee met hit 'n run. Het is gewoon een erg sterk team waarmee je op alle manieren kan aanvallen. Dat Cavani goed om kan gaan met crosses maakt het wel verleidelijk om de zijkanten op te zoeken maar het is wel erg kortzichtig om zo'n oordeel te vellen na het zien van het team.

Duizenden mensen spelen met Walcott en Young, die zie ik een stuk meer rennen dan ik met Turan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bint schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:31:
Ik heb nu dit team. Heb het gevoel dat het niet lekker in balans is, door al die (lichte) CAM spelers. http://www.futhead.com/16/squads/3291643/. Iemand suggesties om bijvoorbeeld een oftwee CAMs te vervangen, zodat ik wat meer "body" heb? Enige spelers waar ik aan gehecht ben: Aguero en de bruyne, IF ozil en if eriksen toevallig gepacked :D

Ook ben ik op zoek naar een linker centrale verdediger, die vertonghen is mij iets te enthousiast om mee naar voren te rushen ;)
3 CAM's lijkt me ook wat veel, al zijn het wel goede spelers. ;)
De meeste spelers op '10 zijn inderdaad zoals De Bruyne en Eriksen, die zijn klein en beweeglijk, maar niet echt sterk.

Je zou een spits een linie terug kunnen schuiven.
In '15 gebeurde dat heel veel met Rooney, zover ik weet is dat nu ook nog een succesgeval.
Heb het zelf niet zo met Ozil, die zou je er dan uit kunnen laten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Laatst online: 08-09 14:00

Ik zou Rooney op de plek van de Bruyne zetten, en die dan op de plek van Ozil* :)

*of Eriksen, net welke je fijner vind spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Thomas18GT op 22-10-2015 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
dutchgio schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:40:
[...]

De meeste spelers op '10 zijn inderdaad zoals De Bruyne en Eriksen, die zijn klein en beweeglijk, maar niet echt sterk.

In '15 gebeurde dat heel veel met Rooney, zover ik weet is dat nu ook nog een succesgeval.
thanks voor de suggestie, ik denk dat ik Ozil idd ga verkopen. Paar weekjes, dan hoop ik dat zijn IF weer wat meer $$ oplevert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:40:
[...]

Beestmens/Stoomwals Toure is altijd een optie :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:19:
[afbeelding]
Zag je team ook voorbij komen op de fifa forums :)
Ik vind het weer eens wat anders (met name de wingers) maar ik denk ook dat de wingers de minste spelers in je team zijn. En zou IF Krychowiak ook vervangen, zijn dribbling is gewoon te laag IMO. Daarnaast zoals al eerder gezegd Juanfran vervangen voor Danilo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 21:24

Wat ik persoonlijk fijn vind is als die linker en rechter CAM wat meer pace heeft, omdat die eigenlijk als LW En RW fungeren in-game. Ik heb daar nu ook Di maria en dybala gezet en pastore als middelste CAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cammetjes zijn prima hoor, wellicht Coutinho voor Eriksen, iets "snellere" speler en voelt soepel aan.
Daarnaast zou ik Toure op CDM zetten en Fernandinho. De 2 die je nu hebt zijn wel prima verdedigend maar voegen aanvallends niks toe. Mindere passing en dribbling. Ramires is niet zo duur, Toure is richting 100K meende ik.

Mangala is een goede vervanger voor Vertonghen. Ook linksbenig maar daarnaast ook nog 4* WF. Kan dus ook prima een pass met rechts geven. Zijn workrates zijn ideaal voor een CB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Met 3 CAM's heb je geen aanvallende CDM nodig lijkt me. :+
En Toure is echt een aanvallende kracht, die zou je dan nog eerder als CAM kunnen inbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toure is een interceptiemachine, past prima op CDM hoor. Wel even playerinstructies geven maar ik had geen problemen met hem daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14-09 11:43
Vorig jaar had Toure 80 defending, nu heeft die maar 70. Lijkt mij meer een allround CM of evt. zelfs een CAM. Heeft ook goede passing en zeer goed schot, dus ik zou hem niet op CDM zetten. Dan benut je zn krachten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:59
Hoe gaan jullie om met tegenstanders die continue allemaal skillmoves gebruiken? Ik speelde net tegen een op het oog heel slecht turks team, maar die gast speelde alles op Gokhan Tore en deed continue allerlei trucjes, valse schoten, kappen etc.. Ik werd helemaal gek, je bent daar zo machteloos tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daimen schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 17:08:
Vorig jaar had Toure 80 defending, nu heeft die maar 70. Lijkt mij meer een allround CM of evt. zelfs een CAM. Heeft ook goede passing en zeer goed schot, dus ik zou hem niet op CDM zetten. Dan benut je zn krachten niet.
Daarnaast zijn Toure's workrates ook aangepast. Ik heb hem in FUT16 nog niet kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HansAnders07 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 17:14:
Hoe gaan jullie om met tegenstanders die continue allemaal skillmoves gebruiken? Ik speelde net tegen een op het oog heel slecht turks team, maar die gast speelde alles op Gokhan Tore en deed continue allerlei trucjes, valse schoten, kappen etc.. Ik werd helemaal gek, je bent daar zo machteloos tegen.
Ik kan daar ook weinig tegen doen. Heb wel succes soms op het middenveld met tweede verdediger ervoor laten lopen met RB en dan met de zelf bestuurde verdediger gokken wat hij gaat doen. Als je de goede kant gokt heb je de bal. Hij kan zo in elk geval niet schieten. Dichter bij het doel doe ik hetzelfde maar zet ik mijn verdediger tussen hem en de goal. Als hij voorbij de penaltystip is rush ik hem met de keeper (werkt de 1e 2 keer). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HansAnders07 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 17:14:
Ben er zelf ook niet goed in hoor. Vooral tegen false shots die maar door gaan. Maar wat je misschien kan doen is met behulp van R1 een medespeler naar de speler laten gaan en zelf daar achter blijven voor als het mis gaat.

Ik heb de kans nog niet gehad om het te testen aangezien ik in divisie 7 nog niemand ben tegen gekomen die het tegen me gebruikt. In divisie 8 wel maar toen had ik deze strategie nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 23:37
Net vor 19,99 FIFA puntnen gekocht om wat pakketjes te kunnen openen.
2200 punten en met de speciale 12 spelers waarvan 10 goud pakketjes was het toch het proberen waard.
Niet echt dat je zegt wou wat een geweldige spelers weer. 1 IF, een of andere RA uit Rusland die 10k oplevert. De rest allemaal onbekende gasten die voor de snelverkoopprijs weg gaan. En Bendtner haha.
Ook nog 2 Premium Goud pakketen geopend voor de contracten en eventueel dingen als selectietraining.
Dus voor €20 verspild eigenlijk. Dat doe ik niet meer dus. Heb serieus nog nooit iets goeds uit een pakketje gehad.

Ben nu aan het sparen voor Rooney voor in de spits of CAM. Kost rond de 70k en heb er nu 35k.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond toch even een paar potjes 41212 gespeeld met onderstaande formatie:
http://www.futhead.com/16/squads/3318547/

Ik wilde eerst met CAMs spelen ipv van LM/RM, maar met de snelheid / breedte van deze speelt het toch erg lekker. Met Rooney als spits en Fabregas erachter ben ik voorin ook merkbaar scherper in de afronding :D

Iemand tips mbt eventuele versterkingen? Momenteel is Zouma duidelijk de zwakste speler qua rating, maar hij speelt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
Bossie schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 21:54:
Vanavond toch even een paar potjes 41212 gespeeld met onderstaande formatie:
http://www.futhead.com/16/squads/3318547/

Ik wilde eerst met CAMs spelen ipv van LM/RM, maar met de snelheid / breedte van deze speelt het toch erg lekker. Met Rooney als spits en Fabregas erachter ben ik voorin ook merkbaar scherper in de afronding :D

Iemand tips mbt eventuele versterkingen? Momenteel is Zouma duidelijk de zwakste speler qua rating, maar hij speelt prima.
Ik vind die Walker op Rechtsback heerlijk spelen, ook maar een 79 rating, maar doet het wat mij betreft beter dan Zabaleta. Ook Baines op Linksback doet het goed. Ook goede vrije trappen en pingels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Ik wil ook graag wat hulp, ik speel ontzettend weinig fifa omdat ik redelijk moedeloos word omdat er weinig gebeurd zoals ik het wil, (speel fut sinds fifa 13) De ene wedstrijd is me te makkelijk, de volgende kan ik er geen hout van (offline) een pass van de ene cb naar de andere zonder druk kan soms nog niet gegeven worden. Vanavond gebeurde het me weer, ik wilde opbouwen en niet rushen (dat is wat fifa 16 wil) en ik loop iets op met Alderwereld om mijn middenvelders in te spelen, zie ik dat mijn LM/RM juist naar achteren toe lopen achter de verdedigers, terwijl me mn tactic attacking is.

Dit is mijn squad, en heb 50k te besteden.

https://www.easports.com/...Id=cgSxWtFHnL1bg:FFA16PCC

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bint schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:11:
[...]

Ik vind die Walker op Rechtsback heerlijk spelen, ook maar een 79 rating, maar doet het wat mij betreft beter dan Zabaleta. Ook Baines op Linksback doet het goed. Ook goede vrije trappen en pingels.
Mijn backs hebben betere verdedigende stats terwijl de genoemde backs voornamelijk aanvallend sterker zijn. Daarnaast wil ik Dave gewoon houden voor nu :o

Voorlopig eerst maar eens wennen aan 41212 en na een middagje gamen worden de zwakke wel weer duidelijk.

@hierboven, de link verteld me dat ik de companion app moet installeren terwijl die toch echt op mijn foon/pad staat :?

[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 23-10-2015 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Die link naar een team op de site van EA kun je op je mobiel niet openen, daar heb je echt de web-app in de browser voor nodig, die niet werkt op mobiele devices.

Futhead is daarom handiger. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Ik zal mijn team even nabouwen in futhead.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Inmiddels heb ik geld zat om Wijnaldum Hero te halen voor mijn NL team.

Nu heb ik gekeken naar de prijzen van afgelopen TOTW spelers en bij alle spelers die ik heb bekeken stabiliseren de prijzen vanaf de zaterdag na uitkomen van de kaart. Daarna zakken ze niet echt meer.

Helaas kun je op FUTbin niet meer van afgelopen zaterdag het verloop per uur zien.

Weet iemand een site waar dat wel kan, of heeft iemand wel eens gekeken hoe laat je het best een IF kunt kopen op zaterdag?

Zonde als ik hem 's morgens koop en hij 's middags nog 10k goedkoper is bijvoorbeeld.
Maar ik wil er het liefst wel dit weekend mee spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:15

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Jelte,89 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 23:59:
Ik wil ook graag wat hulp, ik speel ontzettend weinig fifa omdat ik redelijk moedeloos word omdat er weinig gebeurd zoals ik het wil, (speel fut sinds fifa 13) De ene wedstrijd is me te makkelijk, de volgende kan ik er geen hout van (offline) een pass van de ene cb naar de andere zonder druk kan soms nog niet gegeven worden. Vanavond gebeurde het me weer, ik wilde opbouwen en niet rushen (dat is wat fifa 16 wil) en ik loop iets op met Alderwereld om mijn middenvelders in te spelen, zie ik dat mijn LM/RM juist naar achteren toe lopen achter de verdedigers, terwijl me mn tactic attacking is.

Dit is mijn squad, en heb 50k te besteden.

https://www.easports.com/...Id=cgSxWtFHnL1bg:FFA16PCC
Het probleem is dat mensen te snel willen passen of net op de verkeerde moment. Als het echt niet lukt is het altijd een goed idee om op Twitch een stream te volgen en te kijken hoe die mensen hun spel spelen. Ik sta momenteel op 50win - 25 gelijk - 18 loss & op FUT met 25 win - 3 gelijk - 4 loss dus ik speel niet zo slecht. Vaak is het niet het team waarmee je speelt, maar de manier waarop jij met het team speelt, passen met de verkeerde voet, te hard, te zacht, verkeerde richting speler,..

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongf7 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:56:
Inmiddels heb ik geld zat om Wijnaldum Hero te halen voor mijn NL team.

Nu heb ik gekeken naar de prijzen van afgelopen TOTW spelers en bij alle spelers die ik heb bekeken stabiliseren de prijzen vanaf de zaterdag na uitkomen van de kaart. Daarna zakken ze niet echt meer.

Helaas kun je op FUTbin niet meer van afgelopen zaterdag het verloop per uur zien.

Weet iemand een site waar dat wel kan, of heeft iemand wel eens gekeken hoe laat je het best een IF kunt kopen op zaterdag?

Zonde als ik hem 's morgens koop en hij 's middags nog 10k goedkoper is bijvoorbeeld.
Maar ik wil er het liefst wel dit weekend mee spelen ;)
Zou hem zaterdag rond uurtje of 4/5 kopen. Heb ik ook gedaan met mijn IF Perisic en IF Calhanoglu en heb ze niet echt goedkoper gezien daarna.

Zaterdag in ieder geval drukste. Hopen op 100K packs vanavond zodat de markt nog meer in stort >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SoulsOnFire schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:15:
[...]

Het probleem is dat mensen te snel willen passen of net op de verkeerde moment. Als het echt niet lukt is het altijd een goed idee om op Twitch een stream te volgen en te kijken hoe die mensen hun spel spelen. Ik sta momenteel op 50win - 25 gelijk - 18 loss & op FUT met 25 win - 3 gelijk - 4 loss dus ik speel niet zo slecht. Vaak is het niet het team waarmee je speelt, maar de manier waarop jij met het team speelt, passen met de verkeerde voet, te hard, te zacht, verkeerde richting speler,..
Idd, vergeet niet dat L1+pass een pass met links geeft en R1+pass met rechts etc ...

Maar idd, het is minder het pass rammen maar meer beheerst spelen en rustig afwachten en op de juiste momenten instappen/spelen dit jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Volgens mij is L1 + pass een 1 - 2tje op zetten en R1 + pass die nieuwe harde pass over de grond?

Wat jij schrijft heb ik nog nooit gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:15

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

jongf7 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:59:
Volgens mij is L1 + pass een 1 - 2tje op zetten en R1 + pass die nieuwe harde pass over de grond?

Heb ik ook nog nooit zo ervaren. :p
Ik gebruik zelden enkel pass.
L1/R1 of driehoekje zitten standaard ingebakken in mijn aanvallen.
Als ik vast zit (mijn spelers staan achter zijn spelers) maar ik zie een open ruimte dan doe ik L1+pass naar die open ruimte en loopt mijn speler vanzelf daar naar toe.
Hopelijk zien niet té veel mensen dit, mijn grootse geheimen... 8)7

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jongf7 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:59:

ik dacht deze troll wel erg duidelijk was (op passen met de juiste voet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
haha, nee, niet voor mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met Bundesliga spelers?
Welke vinden jullie goed?
Iemand die deze gebruikt?
http://www.futhead.com/16/players/16081/hakan-calhanoglu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:43:
Ik heb hem in mijn fitness team, heerlijke speler en zeker die paar coins waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:48:
[...]

Ik heb hem in mijn fitness team, heerlijke speler en zeker die paar coins waard.
Wil je Je squad eens posten en bedankt voor de info.
Heb je de if of niet?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2015 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:59
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:43:
Ik heb een bundesliga team.
Vind Max Meyer en Kevin Volland lekker spelen, en Aogo ben ik ook tevreden over. De rest ben ik nog even zoekende mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:55:
[...]

Wil je Je squad eens posten en bedankt voor de info.
Heb je de if of niet?
Hier mijn fitness squad met hem:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bzmna0j.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 18:46:
[...]

Hier mijn fitness squad met hem:
[afbeelding]
En hoe speelt het? Niet te verdedigend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 18:49:
[...]

En hoe speelt het? Niet te verdedigend?
Verdedigend? Ik vind dat vrij aanvallend hoor.

Er moeten trouwens nog echt wel bots zitten op de ultimate team app. CAM>CM kaartjes zijn er voor 1900 echt niet normaal veel, en voor 1800 zijn er geen. Kan gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-09 18:42
Ik ben nieuw met FUT, heb op dit moment 2 teams, eentje is mijn eerste team en het andere team is mijn fitness team. Allebei hebben een chemistry van 100, het fitness team is gemiddeld 68 punten. Straks speelde ik twee potjes, bij allebei kreeg ik een tegenstander met een gemiddelde van ruim 85. Weet iemand hoe de tegenstander bepaald wordt, op basis van punten of willekeur?
Met zo een verschil in punten is het lastig winnen helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcel_ schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:03:
Ik ben nieuw met FUT, heb op dit moment 2 teams, eentje is mijn eerste team en het andere team is mijn fitness team. Allebei hebben een chemistry van 100, het fitness team is gemiddeld 68 punten. Straks speelde ik twee potjes, bij allebei kreeg ik een tegenstander met een gemiddelde van ruim 85. Weet iemand hoe de tegenstander bepaald wordt, op basis van punten of willekeur?
Met zo een verschil in punten is het lastig winnen helaas :/
Willekeurig. Je komt gewoon iemand tegen die in dezelfde divisie speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
Weet iemand hoe de NIF Ibrahimovic speelt? Zou hem graag eens willen proberen, maar dan naast of achter Aguero, alleen lastig om daarmee een goed team met hoge chem te creeeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 10:13
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:36:
[...]

Willekeurig. Je komt gewoon iemand tegen die in dezelfde divisie speelt.
Is dat wel echt zo? Ik dacht namelijk dat je iemand tegenkomt die in een willekeurige divisie speelt, maar dat hoe hoger je speelt je meer moet winnen om erin te blijven of te promoveren.

[ Voor 3% gewijzigd door Rutgertje op 23-10-2015 22:55 ]

Age of Empires III - Definitive Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 17:13
Je matchmaking is afhankelijk van je teamrating, divisie, locatie (voor latency) en ELO-ranking principe. Ook al speel je dus tegen iemand met een hogere teamrating hoeft dit niet te betekenen dat hij daadwerkelijk veel beter dan je is.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klevertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-04 16:37
Na een beetje gelezen te hebben welke teams jullie bezitten, zal ik dan ook hier even me team delen.

http://www.futhead.com/16/squads/3378997/

Ik speel momenteel 4-3-1-2 omdat ik het gewoon heerlijk vind om met 2 spitsen te spelen. Daarbij vind ik mooi bij deze opstelling dat de RB en LB makkelijk kunnen opkomen. Ook is het middenveld goed bezet met variatie van snelheid tot kracht.

Gekozen om Rooney op CAM te kopen (zelf omgezet van CF > CAM), de reden hiervan is dat Rooney uitblinker is in afstandsschoten.

Met Costa en Remy heb ik snelheid, kracht voorin. Beiden bezitten over een goed schot..

Wel zou ik graag Sturridge nog willen halen en uiteraard Touré. Eventueel nog andere ideeën voor mijn wissels of spelers in het veld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Laatst online: 08-09 14:00
Bint schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 22:09:
Weet iemand hoe de NIF Ibrahimovic speelt? Zou hem graag eens willen proberen, maar dan naast of achter Aguero, alleen lastig om daarmee een goed team met hoge chem te creeeren
Ik vind hem prima spelen, maar ik heb hem alleen in de spits gebruikt. Het grote nadeel van Ibra is die Franse League en Zweden. Een fatsoenlijk team om hem heen bouwen (op PSG na) is bijna onmogelijk.

Misschien wilt het lukken met Ibra en Aguero in de spitsen en Di Maria erachter. Verder nog wat Argentijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Laatst online: 03-12-2020
speel nu met deze 11:

http://www.futhead.com/16/squads/3387298/

speelt echt heerlijk. vind het verdedigen tegen die dribbelaars en trucendozen nog wel heeel moeilijk dus die wedstrijden verlies ik nog genoeg, en krijg ook genoeg penaltys tegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klevertje schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 00:09:
Na een beetje gelezen te hebben welke teams jullie bezitten, zal ik dan ook hier even me team delen.

http://www.futhead.com/16/squads/3378997/

Ik speel momenteel 4-3-1-2 omdat ik het gewoon heerlijk vind om met 2 spitsen te spelen. Daarbij vind ik mooi bij deze opstelling dat de RB en LB makkelijk kunnen opkomen. Ook is het middenveld goed bezet met variatie van snelheid tot kracht.

Gekozen om Rooney op CAM te kopen (zelf omgezet van CF > CAM), de reden hiervan is dat Rooney uitblinker is in afstandsschoten.

Met Costa en Remy heb ik snelheid, kracht voorin. Beiden bezitten over een goed schot..

Wel zou ik graag Sturridge nog willen halen en uiteraard Touré. Eventueel nog andere ideeën voor mijn wissels of spelers in het veld?
Ik gebruik Rooney als ST naast Costa met Fabregas als CAM. Voornamelijk omdat Fabregas / Rooney erg makkelijk scoren met finesse shots. Team ziet er overigens erg compleet uit :)

Als ik Remy kan snipen ga ik hem zeker even testen met Rooney als CAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 23:55:
Je matchmaking is afhankelijk van je teamrating, divisie, locatie (voor latency) en ELO-ranking principe. Ook al speel je dus tegen iemand met een hogere teamrating hoeft dit niet te betekenen dat hij daadwerkelijk veel beter dan je is.
Ik moest laatst terug naar divisie 8 en kwam teams van 85+ tegen (Ik had toen 80). Een paar van deze waren ook ontzettend goed dus misschien heb je wel gelijk. Maar gebaseerd op locatie is het in ieder geval niet aangezien ik ook wel eens tegen een Mexicaan heb gespeeld.

Edit:
http://fifaaddiction.com/fifa-matchmaking-explained/
Locatie, ELO en rating dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2015 09:34 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 102 Laatste