http://www.futhead.com/16/totw/totw6/
Geen Kuyt wel Gustafson en Wijnaldum een hero kaart.
Geen Kuyt wel Gustafson en Wijnaldum een hero kaart.
[ Voor 21% gewijzigd door Beltoni op 21-10-2015 16:14 ]
en duurBeltoni schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 16:09:
Pjanic +7 defending. Dat maakt hem gelijk best interessant.
Verwijderd
Verwijderd
Ik zou iig een st->cf kaartje voor Ibra kopen. Hij wordt recalcitrant als je hem niet in zijn positie opstelt.Nonamenl schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 18:01:
[afbeelding]
Mijn squads volledig omgegooid. Speelt wel nice, alleen cavani gaat eruit voor lacazette. En misschien Courtois ook nog erin maar Begovic doet het ook goed. Heb wel het een en ander afgekeken van Inceptionxx xD.
Iemand nog tips wat ik zou kunnen veranderen?
En weet iemand wanneer de nieuwe informs in packs komen vanavond?
Mja hij is al op 10 chem dus dacht wat maakt het uit (en daarbij, volgens mij is hij dat sowieso alVerwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 18:19:
[...]
Ik zou iig een st->cf kaartje voor Ibra kopen. Hij wordt recalcitrant als je hem niet in zijn positie opstelt.
[ Voor 7% gewijzigd door Nonamenl op 21-10-2015 18:36 ]
Verwijderd
Aha. Dacht oranje te zien bij zijn naam. Zal morgen naar Hans Anders.Nonamenl schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 18:35:
[...]
Mja hij is al op 10 chem dus dacht wat maakt het uit (en daarbij, volgens mij is hij dat sowieso al)
Hij is ook oranjeVerwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 19:09:
[...]
Aha. Dacht oranje te zien bij zijn naam. Zal morgen naar Hans Anders.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
[ Voor 42% gewijzigd door Nonamenl op 21-10-2015 19:12 ]
tsja en wijnaldum als LMjongf7 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 18:24:
Wijnaldum paars, die zal wel onbetaalbaar voor mij worden 😞
En geen IF voor kuyt, dikke tegenvaller dit
[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 21-10-2015 19:45 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ah nee joh, volgende week maandag/dinsdag gok ik dat Wijnaldum max. 50K waard is, maar ik denk zelfs rond de 35. Nu na 1 dag nog maar 95K. Maargoed, het is leuk dat hij paars is maar een LM met 3* skills en 2* weakfoot met die stats is nou ook niet zo bijzonder denk ik....jongf7 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:22:
Ik ben toch maar aan het doorsparen voor paarse Wijnaldum.
Had de hoop met mijn 50k wijnaldum en kuyt IF te hebben, maar het is anders gelopen.
Gok dat ik nu 90k nodig heb voor Wijnaldum.
Waar ik alleen mee zit, ik weet niet hoe ik hem in mijn team moet passen, aangezien hij vrijwel de zelfde positie heeft als Depay, mijn huidige duurste speler.
Het liefst stel ik ze dus allebij op.
Hebben jullie suggesties hoe met 2 LM / LF te spelen?
Ik zie zo snel alleen een 3-4-3 opstelling (3-4-2-1 noemen ze hem geloof ik).
Maar dat kan ik verdedigend niet aan ben ik bang, zeker niet als ik sneijder ook nog graag op het middelveld wil hebben.
Ik heb verder alle Nederlanders (waar beschikbaar de IF) behalve Robben.
[ Voor 15% gewijzigd door Dersan op 22-10-2015 09:32 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Daiov97 op 22-10-2015 10:02 ]
Verwijderd
Solid team hoor. Je kan Guarin nog voor Marchisio vervangen.Daimen schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:00:
Ik speel zelf elke pot FUT 4312. Geweldige formatie. Merk wel dat het steeds moeilijker wordt in de divisies, momenteel online div3. Promoveren naar 2 lukt mij nog niet.
http://www.futhead.com/16/squads/2656408/
Dit is mijn team. Vooral veel passen door het midden en de twee spitsen die soms naar buiten trekken. De CAM is erg belangrijk en scoort veel + geeft heel veel assists.
Iemand nog tips dat ik kan veranderen? Ik kan nog wel wat upgraden, dus hoor het graag.
FCG
Nee ik ook niet haha, en dan verlies ik de eerste pot weer en dan moet ik bijna huilen. Maar ik spaar door veel te spelen gewoon en niks uit te geven haha.jeka schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:27:
Hoe sparen jullie? Gewoon spelen en niet kopen of veel traden? Ik kan het vaak niet laten om draft te spelen als ik genoeg coins heb
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Verwijderd
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ah zo haha, en elke keer als je een wedstrijd wilt spelen moet je het zo doen of is het per sessie?Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:36:
Custom tactics kun je niet als quick tactics instellen.
Hoe ik het altijd doe:
Wanneer je FUT opstart even een wedstrijd tegen TOTW opzetten, wanneer je shirtjes hebt gekozen naar Team Management gaan en daar je custom tactic instellen én activeren.
Wanneer je nu weer terug gaat naar het hoofdmenu en wedstrijden gaat spelen in Draft of Seasons is deze custom automatisch geactiveerd (hoeft deze dus niet te selecteren voordat de wedstrijd begint).
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Per sessie (gelukkig)aDutchCow schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:39:
[...]
Ah zo haha, en elke keer als je een wedstrijd wilt spelen moet je het zo doen of is het per sessie?
Ik heb die custom tactics ook wel een paar potjes uitgeprobeerd, je merkt wel een verschil maar toch heb je nog potjes waarbij het allemaal niet lukt.
Mijn ervaring is dat de prijzen juist gaan dalen na de piek op woensdag avond.Dersan schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:02:
[...]
Ik heb die custom tactics ook wel een paar potjes uitgeprobeerd, je merkt wel een verschil maar toch heb je nog potjes waarbij het allemaal niet lukt.
Gisteren ook een pot verloren van iemand die NOOIT een tackle inzette, maar bijna elke bal die ik naar voren speelde zat hij tussen, ik snapte er helemaal niks van.
IF trading met discard IF's was niet echt een succes vorige keer, maar nu gaan de prijzen wel aardig omhoog. IF Calhanoglu gekocht voor 36500 op open bid, de laagste bin is nu al 43500. Hamsik voor 29500 gekocht, gaat nu voor 34K en Perisic gekocht voor 38K gaat nu wel voor 42K. Ben benieuwd wat de prijzen aankomende dinsdag zijn, als het mij een beetje bevalt verkoop ik ze dan en herhaal ik het trucje opnieuw met deze TOTW.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Hmm, grafiekjes op FUTBIN gekeken van oudere TOTW's en je hebt inderdaad gelijk, vreemd. Bedankt voor de tip, ik verkoop ze wel!Ricloo86 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:05:
[...]
Mijn ervaring is dat de prijzen juist gaan dalen na de piek op woensdag avond.
Loont soms wel de moeite om bij de oudere TOTW te kijken nadat de nieuwe uit is gekomen. (maar dan vooral op andere posities wegzetten)Dersan schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:09:
[...]
Hmm, grafiekjes op FUTBIN gekeken van oudere TOTW's en je hebt inderdaad gelijk, vreemd. Bedankt voor de tip, ik verkoop ze wel!
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 22-10-2015 11:20 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door BM op 22-10-2015 16:38 ]
Ja / JaVerwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:20:
Kan iemand mij vertellen hoe dat nou precies zit met conditie en een 2e team?
Want ik gebruik nu telkens cards om conditie weer omhoog te krijgen maar dat is niet heel rendabel. Draai je verlies. Dus ik ben een tweede team aan het aanleggen, moet je dan je 1e op de bank hebben zitten? Rusten ze uit in de wis en in de res?
[ Voor 8% gewijzigd door BM op 22-10-2015 16:40 ]
Verwijderd
JA op de bank in in res rusten ze uit. als je dan twee teams maakt rust het ene team uit terwijl het andere speelt en speel je dus altijd met een basiselftal met 99 conditieVerwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:20:
Kan iemand mij vertellen hoe dat nou precies zit met conditie en een 2e team?
Want ik gebruik nu telkens cards om conditie weer omhoog te krijgen maar dat is niet heel rendabel. Draai je verlies. Dus ik ben een tweede team aan het aanleggen, moet je dan je 1e op de bank hebben zitten? Rusten ze uit in de wis en in de res?
[ Voor 6% gewijzigd door BM op 22-10-2015 16:40 ]
Dan koop je een kaartje CAM >> CMHoodlum77 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:23:
Kan je de posities van IF spelers veranderen met een positie kaartje, zonder dat je de stats daarmee verpest? Ik heb Eriksen als CAM die wil ik liever als CM. En ben aan het overwegen Wijnaldum te halen, maar die wil ik ook als CM
Verwijderd
nee dat kan gewoon maar Wijnaldum is toch LM? dan kan die dus nooit CM worden...Hoodlum77 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:23:
Kan je de posities van IF spelers veranderen met een positie kaartje, zonder dat je de stats daarmee verpest? Ik heb Eriksen als CAM die wil ik liever als CM. En ben aan het overwegen Wijnaldum te halen, maar die wil ik ook als CM
Wijnaldum NIF is volgens mij CAM of CM toch?Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:25:
[...]
nee dat kan gewoon maar Wijnaldum is toch LM? dan kan die dus nooit CM worden...
Waarschijnlijk met consumables?Jumpman schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:44:
Tegenwoordig zit er overal bijna een maximum prijs op, hoe werken die coin verkopers nu dan?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja, maar de IF is een LM. Het probleem is dat er geen LM -> CM kaartjes zijn. Dus voor de IF LM versie van Wijnaldum gaat dat niet werken. Een IF CAM Eriksen naar CM kan prima, omdat er CAM -> CM kaartjes zijn.Hoodlum77 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:53:
[...]
Wijnaldum NIF is volgens mij CAM of CM toch?
[ Voor 13% gewijzigd door Beltoni op 22-10-2015 13:05 ]
Ik heb veel met Di Maria gespeeld in FUT15, toen was voornamelijk zijn pace waarmee hij het verschil kon makenBeltoni schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:05:
Zit toch te twijfelen of Di Maria wel de beste optie is. Pastore doet het wel aardig en de 2* WF van Di Maria schrikt me toch wel een beetje af. Pastore is groter en kan iets beter verdedigen, Di Maria kan iets harder schieten en zijn physical stats zijn natuurlijk wel wat beter.
Edit: Gaat dus om dit team.
[afbeelding]
Pace heb ik nog niet echt in dat team maar heb ook niet echt het gevoel dat ik het mis. Ik neig toch iets meer naar Pastore. Enige upgrade die ik in dit team kan doen is Chiellini voor Barzagli, die vind ik nog iets te prijzig.Bossie schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:09:
[...]
Ik heb veel met Di Maria gespeeld in FUT15, toen was voornamelijk zijn pace waarmee hij het verschil kon maken
Leuk team. Zou zelf Danilo RB zetten, helaas past hij bij mij er niet in maar die kerel is elk jaar een baasje.Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:19:
Nieuwe team nu wachten totdat de non inform cards sterk in prijs dalen.
[afbeelding]
CAM ja.Hoodlum77 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:53:
[...]
Wijnaldum NIF is volgens mij CAM of CM toch?
Verwijderd
Eigenlijk zoek ik een replacement voor Turan op de rm positie. Vind hem daar toch net wat te langzaam pace voor hebben.Beltoni schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:21:
[...]
Leuk team. Zou zelf Danilo RB zetten, helaas past hij bij mij er niet in maar die kerel is elk jaar een baasje.
[ Voor 7% gewijzigd door Bint op 22-10-2015 13:32 ]
Memories of yesterday, will grow, but never die
Dit is echt zo'n hit en run team. Lange ballen naar voren/voorgeven van de zijkant/hopen op een counter etc. Makkelijk kapot te spelen als je een goede tegenstander treft: Door dichte verdediging, daarna goed uitverdedigen en voetballend de aanval uit te spelen. Dit soort teams waren in FIFA 2015 en worden nu weer schering en inslag (gelukkig is Pace een stuk minder effectief in FIFA 2016).Beltoni schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:05:
Zit toch te twijfelen of Di Maria wel de beste optie is. Pastore doet het wel aardig en de 2* WF van Di Maria schrikt me toch wel een beetje af. Pastore is groter en kan iets beter verdedigen, Di Maria kan iets harder schieten en zijn physical stats zijn natuurlijk wel wat beter.
Edit: Gaat dus om dit team.
[afbeelding]
Heeft Nolito wel genoeg snelheid? Maak me nooit druk om die paar puntjes. Heb Turan en IF Nolito in twee verschillende teams, als ik een favoriet moet kiezen is het zonder twijfel Turan. Hij heeft in 15 wedstrijden nog niet gescoord maar strooit wel met assists. Nolito heeft al iets meer wedstrijden gespeeld maar daar heb ik het toch iets moeilijker mee, gelukkig staan James en Martinez ernaast dus samen komen ze er wel uit.Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:27:
[...]
Eigenlijk zoek ik een replacement voor Turan op de rm positie. Vind hem daar toch net wat te langzaam pace voor hebben.
Verwijderd
Nolito heeft 79 pace en met een kaart 80. Dat is snel genoeg voor op de flanken. Vooral in FUT merk je dat snelheid als winger zijnde zeer belangrijk is.Beltoni schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:35:
[...]
Heeft Nolito wel genoeg snelheid? Maak me nooit druk om die paar puntjes. Heb Turan en IF Nolito in twee verschillende teams, als ik een favoriet moet kiezen is het zonder twijfel Turan. Hij heeft in 15 wedstrijden nog niet gescoord maar strooit wel met assists. Nolito heeft al iets meer wedstrijden gespeeld maar daar heb ik het toch iets moeilijker mee, gelukkig staan James en Martinez ernaast dus samen komen ze er wel uit.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2015 13:39 ]
Haha nou ik ben blij dat jij dat zo kan zien. Wingers met 82 en 75 pace (volgens mij) valt het wel mee met hit 'n run. Het is gewoon een erg sterk team waarmee je op alle manieren kan aanvallen. Dat Cavani goed om kan gaan met crosses maakt het wel verleidelijk om de zijkanten op te zoeken maar het is wel erg kortzichtig om zo'n oordeel te vellen na het zien van het team.Jumpman schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:34:
[...]
Dit is echt zo'n hit en run team. Lange ballen naar voren/voorgeven van de zijkant/hopen op een counter etc. Makkelijk kapot te spelen als je een goede tegenstander treft: Door dichte verdediging, daarna goed uitverdedigen en voetballend de aanval uit te spelen. Dit soort teams waren in FIFA 2015 en worden nu weer schering en inslag (gelukkig is Pace een stuk minder effectief in FIFA 2016).
3 CAM's lijkt me ook wat veel, al zijn het wel goede spelers.Bint schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:31:
Ik heb nu dit team. Heb het gevoel dat het niet lekker in balans is, door al die (lichte) CAM spelers. http://www.futhead.com/16/squads/3291643/. Iemand suggesties om bijvoorbeeld een oftwee CAMs te vervangen, zodat ik wat meer "body" heb? Enige spelers waar ik aan gehecht ben: Aguero en de bruyne, IF ozil en if eriksen toevallig gepacked
Een alternatieve formatie is overigens ook prima, ik sta overal open voor!
Ook ben ik op zoek naar een linker centrale verdediger, die vertonghen is mij iets te enthousiast om mee naar voren te rushen
Ik zou Rooney op de plek van de Bruyne zetten, en die dan op de plek van Ozil*Bint schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:31:
Ik heb nu dit team. Heb het gevoel dat het niet lekker in balans is, door al die (lichte) CAM spelers. http://www.futhead.com/16/squads/3291643/. Iemand suggesties om bijvoorbeeld een oftwee CAMs te vervangen, zodat ik wat meer "body" heb? Enige spelers waar ik aan gehecht ben: Aguero en de bruyne, IF ozil en if eriksen toevallig gepacked
Ook ben ik op zoek naar een linker centrale verdediger, die vertonghen is mij iets te enthousiast om mee naar voren te rushen
[ Voor 3% gewijzigd door Thomas18GT op 22-10-2015 13:41 ]
thanks voor de suggestie, ik denk dat ik Ozil idd ga verkopen. Paar weekjes, dan hoop ik dat zijn IF weer wat meer $$ oplevertdutchgio schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:40:
[...]
3 CAM's lijkt me ook wat veel, al zijn het wel goede spelers.
De meeste spelers op '10 zijn inderdaad zoals De Bruyne en Eriksen, die zijn klein en beweeglijk, maar niet echt sterk.
Je zou een spits een linie terug kunnen schuiven.
In '15 gebeurde dat heel veel met Rooney, zover ik weet is dat nu ook nog een succesgeval.
Heb het zelf niet zo met Ozil, die zou je er dan uit kunnen laten.
Beestmens/Stoomwals Toure is altijd een optiedutchgio schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:40:
[...]
3 CAM's lijkt me ook wat veel, al zijn het wel goede spelers.
De meeste spelers op '10 zijn inderdaad zoals De Bruyne en Eriksen, die zijn klein en beweeglijk, maar niet echt sterk.
Je zou een spits een linie terug kunnen schuiven.
In '15 gebeurde dat heel veel met Rooney, zover ik weet is dat nu ook nog een succesgeval.
Heb het zelf niet zo met Ozil, die zou je er dan uit kunnen laten.
Verwijderd
Zag je team ook voorbij komen op de fifa forumsVerwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:19:
Nieuwe team nu wachten totdat de non inform cards sterk in prijs dalen.
[afbeelding]
Wat ik persoonlijk fijn vind is als die linker en rechter CAM wat meer pace heeft, omdat die eigenlijk als LW En RW fungeren in-game. Ik heb daar nu ook Di maria en dybala gezet en pastore als middelste CAMBint schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:31:
Verwijderd
Cammetjes zijn prima hoor, wellicht Coutinho voor Eriksen, iets "snellere" speler en voelt soepel aan.Bint schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:31:
Verwijderd
Daarnaast zijn Toure's workrates ook aangepast. Ik heb hem in FUT16 nog niet kunnen testen.Daimen schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 17:08:
Vorig jaar had Toure 80 defending, nu heeft die maar 70. Lijkt mij meer een allround CM of evt. zelfs een CAM. Heeft ook goede passing en zeer goed schot, dus ik zou hem niet op CDM zetten. Dan benut je zn krachten niet.
Verwijderd
Ik kan daar ook weinig tegen doen. Heb wel succes soms op het middenveld met tweede verdediger ervoor laten lopen met RB en dan met de zelf bestuurde verdediger gokken wat hij gaat doen. Als je de goede kant gokt heb je de bal. Hij kan zo in elk geval niet schieten. Dichter bij het doel doe ik hetzelfde maar zet ik mijn verdediger tussen hem en de goal. Als hij voorbij de penaltystip is rush ik hem met de keeper (werkt de 1e 2 keer).HansAnders07 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 17:14:
Hoe gaan jullie om met tegenstanders die continue allemaal skillmoves gebruiken? Ik speelde net tegen een op het oog heel slecht turks team, maar die gast speelde alles op Gokhan Tore en deed continue allerlei trucjes, valse schoten, kappen etc.. Ik werd helemaal gek, je bent daar zo machteloos tegen.
Verwijderd
Ben er zelf ook niet goed in hoor. Vooral tegen false shots die maar door gaan. Maar wat je misschien kan doen is met behulp van R1 een medespeler naar de speler laten gaan en zelf daar achter blijven voor als het mis gaat.HansAnders07 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 17:14:
Hoe gaan jullie om met tegenstanders die continue allemaal skillmoves gebruiken? Ik speelde net tegen een op het oog heel slecht turks team, maar die gast speelde alles op Gokhan Tore en deed continue allerlei trucjes, valse schoten, kappen etc.. Ik werd helemaal gek, je bent daar zo machteloos tegen.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Ik vind die Walker op Rechtsback heerlijk spelen, ook maar een 79 rating, maar doet het wat mij betreft beter dan Zabaleta. Ook Baines op Linksback doet het goed. Ook goede vrije trappen en pingels.Bossie schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 21:54:
Vanavond toch even een paar potjes 41212 gespeeld met onderstaande formatie:
http://www.futhead.com/16/squads/3318547/
Ik wilde eerst met CAMs spelen ipv van LM/RM, maar met de snelheid / breedte van deze speelt het toch erg lekker. Met Rooney als spits en Fabregas erachter ben ik voorin ook merkbaar scherper in de afronding
Iemand tips mbt eventuele versterkingen? Momenteel is Zouma duidelijk de zwakste speler qua rating, maar hij speelt prima.
Revive the guild!
Mijn backs hebben betere verdedigende stats terwijl de genoemde backs voornamelijk aanvallend sterker zijn. Daarnaast wil ik Dave gewoon houden voor nuBint schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:11:
[...]
Ik vind die Walker op Rechtsback heerlijk spelen, ook maar een 79 rating, maar doet het wat mij betreft beter dan Zabaleta. Ook Baines op Linksback doet het goed. Ook goede vrije trappen en pingels.
[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 23-10-2015 00:04 ]
Revive the guild!
Het probleem is dat mensen te snel willen passen of net op de verkeerde moment. Als het echt niet lukt is het altijd een goed idee om op Twitch een stream te volgen en te kijken hoe die mensen hun spel spelen. Ik sta momenteel op 50win - 25 gelijk - 18 loss & op FUT met 25 win - 3 gelijk - 4 loss dus ik speel niet zo slecht. Vaak is het niet het team waarmee je speelt, maar de manier waarop jij met het team speelt, passen met de verkeerde voet, te hard, te zacht, verkeerde richting speler,..Jelte,89 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 23:59:
Ik wil ook graag wat hulp, ik speel ontzettend weinig fifa omdat ik redelijk moedeloos word omdat er weinig gebeurd zoals ik het wil, (speel fut sinds fifa 13) De ene wedstrijd is me te makkelijk, de volgende kan ik er geen hout van (offline) een pass van de ene cb naar de andere zonder druk kan soms nog niet gegeven worden. Vanavond gebeurde het me weer, ik wilde opbouwen en niet rushen (dat is wat fifa 16 wil) en ik loop iets op met Alderwereld om mijn middenvelders in te spelen, zie ik dat mijn LM/RM juist naar achteren toe lopen achter de verdedigers, terwijl me mn tactic attacking is.
Dit is mijn squad, en heb 50k te besteden.
https://www.easports.com/...Id=cgSxWtFHnL1bg:FFA16PCC
learning every day.
Verwijderd
Zou hem zaterdag rond uurtje of 4/5 kopen. Heb ik ook gedaan met mijn IF Perisic en IF Calhanoglu en heb ze niet echt goedkoper gezien daarna.jongf7 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:56:
Inmiddels heb ik geld zat om Wijnaldum Hero te halen voor mijn NL team.
Nu heb ik gekeken naar de prijzen van afgelopen TOTW spelers en bij alle spelers die ik heb bekeken stabiliseren de prijzen vanaf de zaterdag na uitkomen van de kaart. Daarna zakken ze niet echt meer.
Helaas kun je op FUTbin niet meer van afgelopen zaterdag het verloop per uur zien.
Weet iemand een site waar dat wel kan, of heeft iemand wel eens gekeken hoe laat je het best een IF kunt kopen op zaterdag?
Zonde als ik hem 's morgens koop en hij 's middags nog 10k goedkoper is bijvoorbeeld.
Maar ik wil er het liefst wel dit weekend mee spelen
Idd, vergeet niet dat L1+pass een pass met links geeft en R1+pass met rechts etc ...SoulsOnFire schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:15:
[...]
Het probleem is dat mensen te snel willen passen of net op de verkeerde moment. Als het echt niet lukt is het altijd een goed idee om op Twitch een stream te volgen en te kijken hoe die mensen hun spel spelen. Ik sta momenteel op 50win - 25 gelijk - 18 loss & op FUT met 25 win - 3 gelijk - 4 loss dus ik speel niet zo slecht. Vaak is het niet het team waarmee je speelt, maar de manier waarop jij met het team speelt, passen met de verkeerde voet, te hard, te zacht, verkeerde richting speler,..
Heb ik ook nog nooit zo ervaren.jongf7 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:59:
Volgens mij is L1 + pass een 1 - 2tje op zetten en R1 + pass die nieuwe harde pass over de grond?
Wat jij schrijft heb ik nog nooit gelezen.
learning every day.
ik dacht deze troll wel erg duidelijk was (op passen met de juiste voet).jongf7 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:59:
Volgens mij is L1 + pass een 1 - 2tje op zetten en R1 + pass die nieuwe harde pass over de grond?
Wat jij schrijft heb ik nog nooit gelezen.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb hem in mijn fitness team, heerlijke speler en zeker die paar coins waard.Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:43:
Iemand ervaring met Bundesliga spelers?
Welke vinden jullie goed?
Iemand die deze gebruikt?
http://www.futhead.com/16/players/16081/hakan-calhanoglu/
Verwijderd
Wil je Je squad eens posten en bedankt voor de info.Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:48:
[...]
Ik heb hem in mijn fitness team, heerlijke speler en zeker die paar coins waard.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2015 16:56 ]
Ik heb een bundesliga team.Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:43:
Iemand ervaring met Bundesliga spelers?
Welke vinden jullie goed?
Iemand die deze gebruikt?
http://www.futhead.com/16/players/16081/hakan-calhanoglu/
Verwijderd
Hier mijn fitness squad met hem:Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:55:
[...]
Wil je Je squad eens posten en bedankt voor de info.
Heb je de if of niet?
Verwijderd
En hoe speelt het? Niet te verdedigend?Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 18:46:
[...]
Hier mijn fitness squad met hem:
[afbeelding]
Verdedigend? Ik vind dat vrij aanvallend hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 18:49:
[...]
En hoe speelt het? Niet te verdedigend?
Verwijderd
Willekeurig. Je komt gewoon iemand tegen die in dezelfde divisie speelt.Marcel_ schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:03:
Ik ben nieuw met FUT, heb op dit moment 2 teams, eentje is mijn eerste team en het andere team is mijn fitness team. Allebei hebben een chemistry van 100, het fitness team is gemiddeld 68 punten. Straks speelde ik twee potjes, bij allebei kreeg ik een tegenstander met een gemiddelde van ruim 85. Weet iemand hoe de tegenstander bepaald wordt, op basis van punten of willekeur?
Met zo een verschil in punten is het lastig winnen helaas
Is dat wel echt zo? Ik dacht namelijk dat je iemand tegenkomt die in een willekeurige divisie speelt, maar dat hoe hoger je speelt je meer moet winnen om erin te blijven of te promoveren.Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:36:
[...]
Willekeurig. Je komt gewoon iemand tegen die in dezelfde divisie speelt.
[ Voor 3% gewijzigd door Rutgertje op 23-10-2015 22:55 ]
Age of Empires III - Definitive Edition
FIFA Benelux Administrator
Ik vind hem prima spelen, maar ik heb hem alleen in de spits gebruikt. Het grote nadeel van Ibra is die Franse League en Zweden. Een fatsoenlijk team om hem heen bouwen (op PSG na) is bijna onmogelijk.Bint schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 22:09:
Weet iemand hoe de NIF Ibrahimovic speelt? Zou hem graag eens willen proberen, maar dan naast of achter Aguero, alleen lastig om daarmee een goed team met hoge chem te creeeren
Ik gebruik Rooney als ST naast Costa met Fabregas als CAM. Voornamelijk omdat Fabregas / Rooney erg makkelijk scoren met finesse shots. Team ziet er overigens erg compleet uitKlevertje schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 00:09:
Na een beetje gelezen te hebben welke teams jullie bezitten, zal ik dan ook hier even me team delen.
http://www.futhead.com/16/squads/3378997/
Ik speel momenteel 4-3-1-2 omdat ik het gewoon heerlijk vind om met 2 spitsen te spelen. Daarbij vind ik mooi bij deze opstelling dat de RB en LB makkelijk kunnen opkomen. Ook is het middenveld goed bezet met variatie van snelheid tot kracht.
Gekozen om Rooney op CAM te kopen (zelf omgezet van CF > CAM), de reden hiervan is dat Rooney uitblinker is in afstandsschoten.
Met Costa en Remy heb ik snelheid, kracht voorin. Beiden bezitten over een goed schot..
Wel zou ik graag Sturridge nog willen halen en uiteraard Touré. Eventueel nog andere ideeën voor mijn wissels of spelers in het veld?
Verwijderd
Ik moest laatst terug naar divisie 8 en kwam teams van 85+ tegen (Ik had toen 80). Een paar van deze waren ook ontzettend goed dus misschien heb je wel gelijk. Maar gebaseerd op locatie is het in ieder geval niet aangezien ik ook wel eens tegen een Mexicaan heb gespeeld.MyUtd4Life schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 23:55:
Je matchmaking is afhankelijk van je teamrating, divisie, locatie (voor latency) en ELO-ranking principe. Ook al speel je dus tegen iemand met een hogere teamrating hoeft dit niet te betekenen dat hij daadwerkelijk veel beter dan je is.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2015 09:34 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq