Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Wijnaldum zal waarschijnlijk wel in de team of the week zitten, en kuyt ook een aardige kans.

Die moet ik natuurlijk alle twee hebben voor mijn NL team.

Wat verwachten jullie dat ze zullen gaan kosten?

Zelf denk ik dat Kuyt wel voor 10k op te pikken zal zijn, maar van Wijnaldum heb ik geen idee.

Helaas heb ik zaterdag mijn hele kapitaal (circa 100k) er doorheen gejaagd met potjes DRAFT (inclusief de winst uit deze potjes).
Dus moet nu weer als een gek sparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Denk dat Wijnaldum best prijzig gaat worden. Hij is een van de betere non-rare spelers in de populairste competitie ter wereld. Zie wel dat hij maar 2* WF heeft, terwijl hij een aantal jaar geleden nog 5* had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

SR8 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:01:
Heb je bij controls 'passing power assistance' aan staan?
Die staat online altijd op uit.
Waar doe je dit? Bak er online ook niks van namelijk...

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 10:13
Helaas heb ik zaterdag mijn hele kapitaal (circa 100k) er doorheen gejaagd met potjes DRAFT (inclusief de winst uit deze potjes).
Dus moet nu weer als een gek sparen :)
Online/Offline?
Niveau?
Iets overgehouden aan de investering?

Age of Empires III - Definitive Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:57
SR8 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:01:
Heb je bij controls 'passing power assistance' aan staan?
Die staat online altijd op uit.
Nee. Ik heb er niks aan verandert maar deze staat standaard uit.
homernt schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:24:
En gewoon passing assistance ook? Ik heb deze en de power assistance zelf uitgezet. Dus ik merk sowieso geen verschil. Het maakt het er niet makkelijker op maar ik ben wel de frustratie kwijt dat de bal niet altijd de richting op ging die ik bedoelde. Om een of andere rede komen nu ook mijn voorzetten beter aan.
Ik de passing assistance uitgezet (1 partij) maar dit maakte het alleen maar nog moeilijker. Daarna een partijtje op semi gezet en alsnog een andere gameplay wanneer ik de standaardinstellingen behoud... Beide partijen online gespeeld.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Curva schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:46:
[...]

Nee. Ik heb er niks aan verandert maar deze staat standaard uit.
[...]

Ik de passing assistance uitgezet (1 partij) maar dit maakte het alleen maar nog moeilijker. Daarna een partijtje op semi gezet en alsnog een andere gameplay wanneer ik de standaardinstellingen behoud... Beide partijen online gespeeld.
Sorry, ik heb hem ook op semi gezet en niet helemaal uit. Wel de power assistance op uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Rutgertje schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:29:
[...]

Online/Offline?
Niveau?
Iets overgehouden aan de investering?
Online, gemiddeld 1 a 2 potjes winst.
Af en toe 3 en ook vaak 0 :'(

1 of 2 spelers die tussen de 5 - 10k opleverde, verder niets noemenswaardigs.
En alles wat ik uit de verkoop van al deze drafts kreeg heb ik ook meteen weer in drafts gestopt en is dus ook al weg :p

Toen Kuyt en Wijnaldum zo goed bleken te hebben gespeeld heb ik wel mijn online seizoen afgemaakt voor wat coins en wat consumables verkocht (ik had door al die draft toernooitjes ruim 200 contract kaarten bijvoorbeeld).
Met de coins die ik hieruit kreeg nu weer wat aan het handelen en inmiddels weer boven de 30k.
Maar voorlopig geen draft voor mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
jongf7 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:52:
[...]

Online, gemiddeld 1 a 2 potjes winst.
Af en toe 3 en ook vaak 0 :'(

1 of 2 spelers die tussen de 5 - 10k opleverde, verder niets noemenswaardigs.
En alles wat ik uit de verkoop van al deze drafts kreeg heb ik ook meteen weer in drafts gestopt en is dus ook al weg :p

Toen Kuyt en Wijnaldum zo goed bleken te hebben gespeeld heb ik wel mijn online seizoen afgemaakt voor wat coins en wat consumables verkocht (ik had door al die draft toernooitjes ruim 200 contract kaarten bijvoorbeeld).
Met de coins die ik hieruit kreeg nu weer wat aan het handelen en inmiddels weer boven de 30k.
Maar voorlopig geen draft voor mij :p
Dan heb je wel veel pech gehad zeg!

Had gisteren Tevez en keer Schweinstijger gepacked met draft beloning.
(of ik een keer wat geluk, na heel wat pogingen)

Overigens heeft van het weekend een vriend van me (draft, eerste ronde eruit) Pogba gepacked, dus het kan wel.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Mjah, ik heb al bijna 30 keer draft gedaan en heb 2 jumbo goud pakken per week door pre oder.

Dus ik heb ruim 100 pack's open gemaakt, waaronder ook van die hele dure (4 keer DRAFT winst online).

En maar 1 keer een speler van boven de 10k gehad (naingolan ofzo, verkocht voor 40k).

En de vorige 3 edities Fifa / FUT ook nooit iets echt moois gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
jongf7 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:00:
Mjah, ik heb al bijna 30 keer draft gedaan en heb 2 jumbo goud pakken per week door pre oder.

Dus ik heb ruim 100 pack's open gemaakt, waaronder ook van die hele dure (4 keer DRAFT winst online).

En maar 1 keer een speler van boven de 10k gehad (naingolan ofzo, verkocht voor 40k).

En de vorige 3 edities Fifa / FUT ook nooit iets echt moois gehad.
Dat is wel erg zuur, dan mag ik wel blij zijn dat ik wel een keer wat fatsoenlijks heb gehad dus.
Tevez voor 60k verkocht dus dat is prima.

Vind draft leuker om te kijken wat je kan verdienen dan de pakketten zo kopen, nu heb ik er ook wat voor gedaan.

Meestal per dag wel (minimaal)15k winst, dus heb ik de draft er weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Al verlies je online de eerste wedstrijd, dan krijg je al meer dan paketten zo kopen, dus dat doe ik zeker niet.

Ik vind draft ook gewoon leuk om te doen :)

Alleen nu baal ik dat ik IF wijnaldum straks niet meer kan betalen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
jongf7 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:05:
Al verlies je online de eerste wedstrijd, dan krijg je al meer dan paketten zo kopen, dus dat doe ik zeker niet.

Ik vind draft ook gewoon leuk om te doen :)

Alleen nu baal ik dat ik IF wijnaldum straks niet meer kan betalen :p
Je kan hem proberen te snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-09 15:45
Zijn hier ook spelers met een BBVA team?

Dit is mijn team:
http://www.futhead.com/16/squads/3136489/

Een redelijk betaalbaar team. Had in m'n eerste packs Marcelo en Filipe Luis gepacked en gelijk verkocht.
Ben nu aan het sparen voor Jackson Martinez.
M'n CVM Krychoviak is echt een beest a la Touré qua verdedigen. Onderschept heel veel ballen en pakt makkelijk ballen af met z'n 87 phy en 82 def.

Iemand nog tips?

[ Voor 21% gewijzigd door j0ynT op 19-10-2015 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonamenl
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-06 09:02
Dat mag via V&A

[ Voor 86% gewijzigd door BM op 19-10-2015 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Ricloo86 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:58:
[...]

Dan heb je wel veel pech gehad zeg!

Had gisteren Tevez en keer Schweinstijger gepacked met draft beloning.
(of ik een keer wat geluk, na heel wat pogingen)

Overigens heeft van het weekend een vriend van me (draft, eerste ronde eruit) Pogba gepacked, dus het kan wel.
En dat is alleen online?
Eerste keer Draft pakte ik Odegaard, haal ik met de rest wat niet veel waard was net de 15K eruit. 2e keer echt helemaal niks, misschien net 5K.
Na die teleurstelling maar even gestopt met Draft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
dutchgio schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:38:
[...]

En dat is alleen online?
Eerste keer Draft pakte ik Odegaard, haal ik met de rest wat niet veel waard was net de 15K eruit. 2e keer echt helemaal niks, misschien net 5K.
Na die teleurstelling maar even gestopt met Draft...
Klopt, alleen online!
Offline had ik helemaal niets.

Gisteren was Beugelsdijk mijn beste kaartje uit de draft... RUSTAAGH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Toch maar weer eens proberen dan. ;)
Waarschijnlijk weggegooide coins, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 08:48
j0ynT schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:15:

Dit is mijn team:

Een redelijk betaalbaar team. Had in m'n eerste packs Marcelo en Filipe Luis gepacked en gelijk verkocht.
M'n CVM Krychoviak is echt een beest a la Touré qua verdedigen. Onderschept heel veel ballen en pakt makkelijk ballen af met z'n 87 phy en 82 def.

Iemand nog tips?
Krychoviak IF is leuk (ca. 25K). Was zelf groot fan van Aduriz (9 van de 10 kopkansen zijn een goal). Verder heb ik altijd Abdennour links laten liggen vanwege de work rates (H/H) en zou je kunnen sparen voor Juanfran op RB (Danilo en Carvajal zijn wat prijziger dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
j0ynT schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:15:

Dit is mijn team:

Iemand nog tips?
Martinez is echt een baas. Die speelt heerlijk! Heb zelf Koke op CAM en die bevalt ook prima. Parejo lijkt me toch iets te langzaam. Turan is bij mij echt goed op RM, sterk aan de bal en goede passing. Abdennour heb je al staan zie ik, die is ook echt goed. Denk niet dat ik Abdennour ooit ga vervangen. Heb zelf Busquets op CDM maar daar ben ik niet al te dol op. Hij kan aardig verdedigen en meer niet, daarnaast is het ook nog een verschrikkelijk mannetje. Heb zelf Mathieu en Dani Alves, die doen het ook wel aardig, niet heel speciaal. Dani Alves staat er ivm chemistry, anders had ik daar Danilo neergezet.

[ Voor 5% gewijzigd door Beltoni op 19-10-2015 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 13:47
Maakt het trouwens als ik een speler op full chem heb, dat zijn positie toch afwijkt? Bijvoorbeeld: heb Kevin de Bruyne als CF op CAM spelen. Maakt dat iets uit voor looplijnen?

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Ik speel ook met een BBVA team. Vorige week na offline draft winst Benzema gepacked. Deze verkocht voor 71k. Ik had nog zo rond de 30k, dus heb voor 100k dit team in elkaar gezet:

http://www.futhead.com/16/squads/3067597/

Het speelt erg fijn. Moet alleen zelf erg wennen aan de online wedstrijden, maar dat is een ander verhaal :+
De uitblinkers zijn toch wel Mascherano (weet op de goede momenten in te stappen en een goede stopper), Krychowiak (uitblinker in ballen afpakken en onderscheppen) en Jackson (scoort uit alle hoeken). Verder speelt Konoplyanka ook erg lekker aangezien die super snel is. Zoals Beltoni ook al aangeeft, vind ik Busquets ook niet zo.. Blinkt niet ergens in uit maar verliest juist zo nu en dan de bal... Misschien dat ik Rakitic er neer ga zetten of door ga sparen voor nog een duurdere middenvelder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bint schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:19:
Maakt het trouwens als ik een speler op full chem heb, dat zijn positie toch afwijkt? Bijvoorbeeld: heb Kevin de Bruyne als CF op CAM spelen. Maakt dat iets uit voor looplijnen?
In principe niet, maar puur voor het idee dat ie dan beter zou spelen kun je m wel een positieveranderingskaart geven.
Dan moet je CAM > SP en SP > CF denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Curva schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:22:
Ik speel ook met een BBVA team. Vorige week na offline draft winst Benzema gepacked. Deze verkocht voor 71k. Ik had nog zo rond de 30k, dus heb voor 100k dit team in elkaar gezet:

http://www.futhead.com/16/squads/3067597/

Het speelt erg fijn. Moet alleen zelf erg wennen aan de online wedstrijden, maar dat is een ander verhaal :+
De uitblinkers zijn toch wel Mascherano (weet op de goede momenten in te stappen en een goede stopper),
Ik had een Barca CB nodig voor mijn team, mijn keuze was gevallen op Mathieu. Durf Mascherano met zijn 1.74m niet op CB te zetten. Komt hij niet enorm te kort tegen spelers die groter zijn dan Wesley Sneijder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
Beltoni schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:08:
[...]

Martinez is echt een baas. Die speelt heerlijk! Heb zelf Koke op CAM en die bevalt ook prima. Parejo lijkt me toch iets te langzaam. Turan is bij mij echt goed op RM, sterk aan de bal en goede passing. Abdennour heb je al staan zie ik, die is ook echt goed. Denk niet dat ik Abdennour ooit ga vervangen. Heb zelf Busquets op CDM maar daar ben ik niet al te dol op. Hij kan aardig verdedigen en meer niet, daarnaast is het ook nog een verschrikkelijk mannetje. Heb zelf Mathieu en Dani Alves, die doen het ook wel aardig, niet heel speciaal. Dani Alves staat er ivm chemistry, anders had ik daar Danilo neergezet.
Haha ja ik heb een paar keer gespeeld tegen een team met Martinez in de spits, heb altijd heel veel moeite om hem af te stoppen en hij lijkt makkelijk te scoren.
Parejo is op papier heel langzaam, maar valt in de praktijk wel mee. Als cam ben je toch meer bezig om een mooie paas te geven. Maar ben wel benieuwd naar Koke, misschien een keer uitproberen. Moet ook zeggen dan m'n sub cam Kovacic ook heel lekker speelt, met z'n 85 dribbel is hij moeilijk te stoppen in de kleine ruimtes en kan een mooie eindpaas geven.
Abdennour is idd ook een toppertje, vooral samen met Godin. Godin ben ik super tevreden over.
Ik zou als ik jou was een keer Krychoviak proberen als je niet tevreden bent over Busquets!
Danilo is ook wel interessant, eerst maar doorsparen voor Martinez :D
jOnAt schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:05:
[...]

Krychoviak IF is leuk (ca. 25K). Was zelf groot fan van Aduriz (9 van de 10 kopkansen zijn een goal). Verder heb ik altijd Abdennour links laten liggen vanwege de work rates (H/H) en zou je kunnen sparen voor Juanfran op RB (Danilo en Carvajal zijn wat prijziger dacht ik)
Krychoviak IF, goede tip! Misschien een idee voor als ik Jackson Martinez en een andere RB in de pocket heb. Ik ben zelf wel fan van Abdennour, hij is fys sterk en pakt makkelijk ballen af, maar het is geen Godin.
Hmm. Aduriz is voor mij geen optie, ik speel niet vaak hoge ballen.

Thanks voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
j0ynT schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:34:
[...]

Haha ja ik heb een paar keer gespeeld tegen een team met Martinez in de spits, heb altijd heel veel moeite om hem af te stoppen en hij lijkt makkelijk te scoren.
Parejo is op papier heel langzaam, maar valt in de praktijk wel mee. Als cam ben je toch meer bezig om een mooie paas te geven. Maar ben wel benieuwd naar Koke, misschien een keer uitproberen. Moet ook zeggen dan m'n sub cam Kovacic ook heel lekker speelt, met z'n 85 dribbel is hij moeilijk te stoppen in de kleine ruimtes en kan een mooie eindpaas geven.
Abdennour is idd ook een toppertje, vooral samen met Godin. Godin ben ik super tevreden over.
Ik zou als ik jou was een keer Krychoviak proberen als je niet tevreden bent over Busquets!
Danilo is ook wel interessant, eerst maar doorsparen voor Martinez :D
Hmmm ik kan Krychoviak wel in 1 team kwijt. Daar staat nu Perez van Valencia. Andere CDM in dat team is De Rossi, wil het middenveld moet ook niet te verdedigend worden. Perez is een soort cheap vidal.

Ben nu aan het sparen voor James voor het ene team en Di Maria voor het andere team.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/kPWJH/e81f7d9458.jpg
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/kMaVJ/0c0c088229.jpg

Edit: Hmmm spoilers werken op tweakers iets anders dan ik gewend ben, haal de tags wel weg. De mensen die mijn teams al een keer voorbij hebben zien komen kunnen er nu nog een keer van genieten.

[ Voor 7% gewijzigd door Beltoni op 19-10-2015 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
Beltoni schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:42:
[...]

Hmmm ik kan Krychoviak wel in 1 team kwijt. Daar staat nu Perez van Valencia. Andere CDM in dat team is De Rossi, wil het middenveld moet ook niet te verdedigend worden. Perez is een soort cheap vidal.

Ben nu aan het sparen voor James voor het ene team en Di Maria voor het andere team.

[afbeelding]
[afbeelding]

Edit: Hmmm spoilers werken op tweakers iets anders dan ik gewend ben, haal de tags wel weg. De mensen die mijn teams al een keer voorbij hebben zien komen kunnen er nu nog een keer van genieten.
Leuke teams, zit ook al aardig wat geld in volgens mij haha. James en Di Maria zijn ook niet de goedkoopste.
Perez heb ik ook, maar gebruik hem zelden.. vond hem overal net iets te kort komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Beltoni schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:30:
[...]

Ik had een Barca CB nodig voor mijn team, mijn keuze was gevallen op Mathieu. Durf Mascherano met zijn 1.74m niet op CB te zetten. Komt hij niet enorm te kort tegen spelers die groter zijn dan Wesley Sneijder?
Dat vind ik wel meevallen, zijn eventuele tekortkomingen in kopduels is mij nog niet opgevallen, dus nee. Naast hem staat wel Pepe, die is wel een stukje langer.

Perez van Valencia heb ik in Draft een paar keer mee gespeeld. Wat een heerlijke speler is dat zeg. Met zijn 79 lijkt het een gemiddelde golden speler maar ik vond hem sterk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn die rare player packs de moeite? 50k coins/1000 punten voor 12 rare spelers. Wil er eigenlijk wel eentje openen. :)

Merk dat de tegenstanders steeds leipere teams hebben. Kwam vandaag een 85 rated team met Ibra, Cavani en di Maria erin. Kom ik aan met mijn reserve teampje van 79 (echte team is ook maar 81). Was best een klote pot om te spelen. Ik tikte beter maar Ibra hoefde maar te kijken of hij scoorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IF Sterling als CAM in de TOTW predictions, dat zou erg welkom zijn 😋

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11
Pfff, ik begin dat Draft echt beu te worden zeg. Zodra ik 15K heb begin ik er weer aan maar het is echt verspilling. Ik kan nog zo'n hoge teamgeest hebben met een nog zo hoge teamrating maar ik win die eerste pot gewoon niet! Ik heb nu al 10 keer Draft gedaan maar ik kom gewoon niet verder. Zo frustrerend als je tijdens seizoenen wel gewoon 60% balbezit hebt en 3-0 wint.

Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe ik een custom tactic kan toevoegen want de UI van FIFA laat ook duidelijk wensen over zeg.

En die Messi is zo nutteloos, daar kun je echt niks mee.

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhgraboy
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:37
Gister David Silva gepackt in een 50k pack.

Had het geluk dat ik al een bpl team had dus kon Silva mooi invoegen :p

Dit is mn huidige team:

http://www.futhead.com/16/squads/3176215/

Niet het beste team maar heb dan ook nog geen geld uit gegeven aan points etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 20:03:
Zijn die rare player packs de moeite? 50k coins/1000 punten voor 12 rare spelers. Wil er eigenlijk wel eentje openen. :)

Merk dat de tegenstanders steeds leipere teams hebben. Kwam vandaag een 85 rated team met Ibra, Cavani en di Maria erin. Kom ik aan met mijn reserve teampje van 79 (echte team is ook maar 81). Was best een klote pot om te spelen. Ik tikte beter maar Ibra hoefde maar te kijken of hij scoorde.
Met draft winst eens 2 van die packs gehad, zat zoals bij mij gebruikelijk niets nuttigs in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jongf7 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:35:
[...]

Met draft winst eens 2 van die packs gehad, zat zoals bij mij gebruikelijk niets nuttigs in :p
Idd, ik zie offline draft voornamelijk als een methode om meer packs per fifa point te krijgen mocht er er muntjes in willen gooien. Coins spaar ik meestal gewoon voor transfers, aangezien de kans om echt iets leuks te pakken dusdanig klein is.

Het is wel frusterend als je na gaat denken hoeveel je moet spelen om een echte bij elkaar te spelen. Daardoor is het ook logisch dat het traden een erg grote rol speelt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:07

nexhil

BAM!

Gisteren een speler die 18k waard is verkocht voor 2100. Ik drukte verkeerd met mijn controller (2x)
stond er nog geen seconde op of het geld werd al bijgeschreven.

Nooit gedacht dat ik bijna een controller zou breken buiten een wedstrijd om in Fifa :D

en een heule, heeuule hard NEEEEEEE !! 345345

[ Voor 8% gewijzigd door nexhil op 20-10-2015 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
nexhil schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:49:
Gisteren een speler die 18k waard is verkocht voor 2100. Ik drukte verkeerd met mijn controller (2x)
stond er nog geen seconde op of het geld werd al bijgeschreven.

Nooit gedacht dat ik bijna een controller zou breken buiten een wedstrijd om in Fifa :D

en een heule, heeuule hard NEEEEEEE !! 345345
Die zijn zo zuur!

Sterling heb ik voor 5k erop gezet ipv 53k .... AUWW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
En dat zijn de voorbeelden die zorgen dat snipen een werkend verdien model is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhgraboy
iemand nog een goeie optie voor de linksbuiten positie in de bpl? max 5k want ben niet zo rijk :p en het liefst 4* skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rhgraboy schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:20:
iemand nog een goeie optie voor de linksbuiten positive in de bpl? max 5k want ben niet zo rijk :p en het liefst 4* skills.
Ashley Young?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
iemand nog een goeie optie voor de linksbuiten positive in de bpl? max 5k want ben niet zo rijk :p en het liefst 4* skills.
Ik vind zelf Lens wel fijn spelen, 4* skills en kost bijna niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhgraboy
Jekke schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:25:
[...]

Ik vind zelf Lens wel fijn spelen, 4* skills en kost bijna niks meer.
oke bedankt! ga er eens naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
jongf7 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:20:
En dat zijn de voorbeelden die zorgen dat snipen een werkend verdien model is :)
Absoluut, alleen moet je bij de duurdere spelers echt heeeeel erg snel zijn.
(bijna niet te doen)
Volgens mij is Bolasie ook niet heel erg duur meer (5k BIN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhgraboy
Ricloo86 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:27:

Volgens mij is Bolasie ook niet heel erg duur meer (5k BIN)
Bolasie heb ik ook nog niet geprobeerd, die kun je toch ook als leenspeler krijgen in de ea catalogus? dan ga ik dat eerst maar eens doen, kijken of die bevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
  • Laatst online: 26-08 09:41
Ricloo86 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:27:
[...]

Absoluut, alleen moet je bij de duurdere spelers echt heeeeel erg snel zijn.
(bijna niet te doen)
Snipe je via de Web App of gewoon via de console? Ik kan me voorstellen dat nu de Web App weer beschikbaar is, er ook bots op actief zijn. Ik denk dat die Web App in de loop der tijd wel weer offline gaat omdat er te veel bots actief zijn waardoor het handelen op de markt oneerlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Precies, daar kun je zelf niet aan mee doen, al helemaal niet op de console zelf.
Desnoods gooi je de web-app eruit maar hou je toegang via mobiele devices wel open, dan sluit je ook bots uit lijkt me.

Voor die linksbuiten zou ik inderdaad Bolasie doen, die speelt erg fijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
dutchgio schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:41:
Precies, daar kun je zelf niet aan mee doen, al helemaal niet op de console zelf.
Desnoods gooi je de web-app eruit maar hou je toegang via mobiele devices wel open, dan sluit je ook bots uit lijkt me.

Voor die linksbuiten zou ik inderdaad Bolasie doen, die speelt erg fijn. ;)
Juist op de console kun je snipen, telefoon is de verwerking te sloom.
Of er bots aanwezig zijn momenteel weet ik niet, naar mijn weten is EA hier wel mee bezig om dit aan te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Prijzen van spelers zijn behoorlijk gedaald volgens mij. De rare player packs kunnen we daarvoor bedanken. Kan even mijn best doen en snel wat coins bij elkaar sprokkelen om James nu te halen, misschien wacht ik nog een paar uurtjes om te kijken of zijn prijs nog verder daalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Beltoni schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:45:
Prijzen van spelers zijn behoorlijk gedaald volgens mij. De rare player packs kunnen we daarvoor bedanken. Kan even mijn best doen en snel wat coins bij elkaar sprokkelen om James nu te halen, misschien wacht ik nog een paar uurtjes om te kijken of zijn prijs nog verder daalt.
83,5k is James nu, voor je team neem ik aan?
Om te handelen niet echt de moeite aangezien hij waarschijnlijk niet meer gaat stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lerosa
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
Heeft iemand ervaring met het gebruik van Autobuyers(ala ultimatebot)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Ricloo86 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:47:
[...]

83,5k is James nu, voor je team neem ik aan?
Om te handelen niet echt de moeite aangezien hij waarschijnlijk niet meer gaat stijgen.
Voor mijn team ja. Op XB1 is hij nu 64k BIN. Gisteren was hij meer dan 10k duurder.

Edit: Iets anders wat mij al vaker is opgevallen (op de webapp). Even een voorbeeldje:

Ik zoek de laagste BIN van een speler, laten we zeggen dat er een staat voor 30.000. Als ik daarop zoek krijg ik 1 kaartje. Echter, wanneer ik de normale max prijs ook op 30.000 zet dan krijg je opeens 5 andere kaartjes erbij.

[ Voor 31% gewijzigd door Beltoni op 20-10-2015 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:13

kevinn

PSN; southation

Beltoni schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:13:
[...]

Voor mijn team ja. Op XB1 is hij nu 64k BIN. Gisteren was hij meer dan 10k duurder.

Edit: Iets anders wat mij al vaker is opgevallen (op de webapp). Even een voorbeeldje:

Ik zoek de laagste BIN van een speler, laten we zeggen dat er een staat voor 30.000. Als ik daarop zoek krijg ik 1 kaartje. Echter, wanneer ik de normale max prijs ook op 30.000 zet dan krijg je opeens 5 andere kaartjes erbij.
Dat zal denk ik komen omdat hij dan zoekt naar BIN onder de 30k of biedingen onder de 30k. Neem aan dat die extra spelers een bin hoger hebben dan 30k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
kevinn schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:58:
[...]

Dat zal denk ik komen omdat hij dan zoekt naar BIN onder de 30k of biedingen onder de 30k. Neem aan dat die extra spelers een bin hoger hebben dan 30k
BIN kijkt niet naar de biedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lerosa schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:57:
Heeft iemand ervaring met het gebruik van Autobuyers(ala ultimatebot)?
Nee, zal je ook een ban op kunnen leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Ricloo86 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:03:
[...]

Maar als je max prijs en bin instelt op 30k dan zal hij wel naar beide gaan zoeken. Dus krijg je alle biedingen onder de 30k maar ook alle bin onder de 30k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lerosa
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:05:
[...]

Ja volgens mij ook, Het lijkt me ook echt te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:05:
[...]

Hoop dat ze dat zeker naleven en streng mee zijn.

Nu vaak wel het idee dat het gebeurd, 59.59sec en hij is al weg.
Is gewoon niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
kevinn schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:58:
[...]

Ricloo86 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:03:
[...]

Ik leg het denk ik niet goed uit. Ik doe het even met plaatjes.

Ik zoek op:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/kQWXP/7d7997ab07.jpg

Dan krijg ik 1 optie:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/kQWZv/2cab43a373.jpg

Echter, als ik naast de 65k BIN ook voor de normale prijs 65k invoer, dus zo:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/kQX0j/694a16fe90.jpg

Dan krijg ik opeens veel meer kaartjes met een BIN lager dan 65k:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/kQX0I/1d41e03e82.jpg

Terwijl je die dus eigenlijk ook moet zien als je alleen op 65k BIN zoekt, maar dat is dus niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lerosa
Beltoni schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:23:
[...]

[...]

Ik leg het denk ik niet goed uit. Ik doe het even met plaatjes.

Ik zoek op:

[afbeelding]

Dan krijg ik 1 optie:

[afbeelding]

Echter, als ik naast de 65k BIN ook voor de normale prijs 65k invoer, dus zo:

[afbeelding]

Dan krijg ik opeens veel meer kaartjes met een BIN lager dan 65k:

[afbeelding]

Terwijl je die dus eigenlijk ook moet zien als je alleen op 65k BIN zoekt, maar dat is dus niet zo.
Damn...je liet me al schrikken. Ik snel op mijn webapp kijken, toen viel het kwartje pas. Jij zit op de Xbox vandaar de lage prijs 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja dat kan ook niet.
De prijs zelf kan niet gelijk zijn aan de BIN, en daar ook niet onder liggen.
Dus dan zou je of 0 resultaten krijgen, of de spelers die wel de prijs onder de 65K hebben, maar de BIN wordt daarbij niet gefilterd ondanks dat je daar wel voor kiest.

[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 20-10-2015 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
dutchgio schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:41:
Ja dat kan ook niet.
De prijs zelf kan niet gelijk zijn aan de BIN, en daar ook niet onder liggen.
Dus dan zou je of 0 resultaten krijgen, of de spelers die wel de prijs onder de 65K hebben, maar de BIN wordt daarbij niet gefilterd ondanks dat je daar wel voor kiest.
Hier begrijp ik helemaal niets van. Denk dat je er nog een keer naar moet kijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Beltoni op 20-10-2015 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Beltoni schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:43:
[...]

Hier begrijp ik helemaal niets van. Denk dat je er nog een keer naar moet kijken.
Kan de plaatjes even niet zien maar wat er bedoeld wordt is denk ik het volgende:

Als je max prijs 65k doet en BIN 65k doet heb je geen ruimte om te zoeken, dus zal er niets uitkomen.
Als je vervolgens max prijs weghaald is er ruimte om te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Ricloo86 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:59:
[...]

Kan de plaatjes even niet zien maar wat er bedoeld wordt is denk ik het volgende:

Als je max prijs 65k doet en BIN 65k doet heb je geen ruimte om te zoeken, dus zal er niets uitkomen.
Als je vervolgens max prijs weghaald is er ruimte om te zoeken.
Dan snapt hij het niet. Zoeken op minimale prijs komt helemaal nergens aan de orde. Kijk later maar even naar de plaatjes want simpeler dan dat kan ik het niet uitleggen.

[ Voor 5% gewijzigd door Beltoni op 20-10-2015 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Beltoni schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:08:
[...]

Dan snapt hij het niet. Zoeken op minimale prijs komt helemaal nergens aan de orde. Kijk later maar even naar de plaatjes want simpeler dan dat kan ik het niet uitleggen.
Denk dat het iets raars is van EA in dit geval. Want het is raar als je zoekt en er maar 1 speler van 65k bin erop staat maar als je ook nog eens zoekt op max.prijs 65k, dat er dan nog een een paar spelers bijkomen (met ook een BIN van <65k). Dit zou natuurlijk niet moeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
kevinn schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:11:
[...]

Denk dat het iets raars is van EA in dit geval. Want het is raar als je zoekt en er maar 1 speler van 65k bin erop staat maar als je ook nog eens zoekt op max.prijs 65k, dat er dan nog een een paar spelers bijkomen. Dit zou natuurlijk niet moeten ;)
Kunnen jullie geen plaatje posten van de spelers die er dan tevoorschijn komen? Ben wel benieuwd welke (buy-now)prijs ze hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
laviolette schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:12:
[...]

Kunnen jullie geen plaatje posten van de spelers die er dan tevoorschijn komen? Ben wel benieuwd welke (buy-now)prijs ze hebben.
Bij max price & max bin varieerde ze van 62 tot 65k BIN. Als ik alleen op max bin 65k zocht dan kreeg ik er slechts 1 van 63.5k.

Dit was allemaal alweer van een tijdje geleden dus zal even kijken of ik het weer kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lerosa
Beltoni schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:08:
[...]

Volgens mij is het gewoon zo dat je bij jou tweede plaatje, je zoekruimte verbreed. De getoonde resultaten zijn niet meer alleen gericht op max buy now 65k, maar ook max prijs 65k. Is het dan niet logisch dat je meer ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

lerosa schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:16:
[...]

Volgens mij is het gewoon zo dat je bij jou tweede plaatje, je zoekruimte verbreed. De getoonde resultaten zijn niet meer alleen gericht op max buy now 65k, maar ook max prijs 65k. Is het dan niet logisch dat je meer ziet?
Maar er komen met een max.prijs ook weer spelers tevoorschijn met een bin van <65k. Dit zou je dus ook al moeten zien bij alleen 65k bin en dat gebeurd dus niet.

Het zou ook nog kunnen dat deze spelers er net opgezet zijn en dat je ze daarom niet ziet de eerste keer.

[ Voor 9% gewijzigd door kevinn op 20-10-2015 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
lerosa schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:16:
[...]

Nee dat is niet logisch, de max BIN staat immers nog op 65k. De Max start prijs kan dan nooit hoger zijn. Als je op allebei zoekt dan zie je niet het een of het ander. Dan zie je gewoon kaartjes die aan allebei de voorwaarden voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevinn schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:18:
[...]

Maar er komen met een max.prijs ook weer spelers tevoorschijn met een bin van <65k. Dit zou je dus ook al moeten zien bij alleen 65k bin en dat gebeurd dus niet.
dit toont waarschijnlijk aan dat het niet A en B is als selectie criteria maar A of B ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Bossie schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:19:
[...]

dit toont waarschijnlijk aan dat het niet A en B is als selectie criteria maar A of B ;)
Maar ze voldoen wel allebei wel allebei aan criteria A en B, dat is juist het rare.

Natuurlijk lukt het nu niet meer om dezelfde situatie te krijgen...

[ Voor 10% gewijzigd door Beltoni op 20-10-2015 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Ok, tijd om maar ff wat IF's in te slaan. IF Insigne is in een week ook 20K gestegen...

Welke nu te kopen?

IF Calhanoglu, IF Perisic, IF Hamsik of IF Krychowiak?

Ik neig zelf naar Calhanoglu, al lijken de andere mij ook geen verkeerde keuzes.

Edit: Omg, zit net lekker in de finale van de tourney, sta 3-1 voor in de 88e minuut, klapt de verbinding eruit :').

[ Voor 39% gewijzigd door Dersan op 20-10-2015 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Dersan schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:07:
Ok, tijd om maar ff wat IF's in te slaan. IF Insigne is in een week ook 20K gestegen...

Welke nu te kopen?

IF Calhanoglu, IF Perisic, IF Hamsik of IF Krychowiak?

Ik neig zelf naar Calhanoglu, al lijken de andere mij ook geen verkeerde keuzes.

Edit: Omg, zit net lekker in de finale van de tourney, sta 3-1 voor in de 88e minuut, klapt de verbinding eruit :').
Ik kan thuis al een tijdje niet meer inloggen. Meer last van? Nog niet op de EA website gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
thijsmunniksma schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:48:
[...]

Ik kan thuis al een tijdje niet meer inloggen. Meer last van? Nog niet op de EA website gekeken.
Verbinding klapperde hier ook nog een paar keer maar nu wel goed. IF Perisic maar als spits in mijn serie A team gezet, die vent is echt supergoed. 2 potjes 5 goals :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zzz, typisch FUT met dat stomme blessure/fitness systeem wat er alleen maar voor is om ons verder uit te melken met packs.

Ik speel ff een TOTW challenge om een bepaalde formatie te testen en vervolgens vallen zowel Fabregas en David Silva uit met een blessure :X :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:59
Ik heb nu deze Eredivisie squad:
http://www.futhead.com/16/squads/3206596/

Guardado, Klaassen, Bazoer en Willems ben ik erg tevreden over. Rest loopt nog niet echt lekker..
Iemand tips?

Speel niet zoveel Fut maar wil het eens een kans geven, maar kom telkens tegen spelers die bijv Douglas Costa of Aubameyang hebben en overal doorheen slingeren/kappen met truces..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaargh. Vierde wedstrijd drafts. Stond de hele pot 1-0 voor. Veel kansen over en weer. Scoort hij in de 89e minuut (verdiend overigens, was een mooie aanval). Ik trap af. Ren naar voren. Schiet op de paal. Bal stuitert terug naar hem ergens halverwege zijn helft. Mijn hele team staat voor de bal, ondanks teamorders en defensive mindset. 1 throughball en Messi staat voor de keeper. Weg laatste achievement die ik nodig had.

Helemaal nada uit de twee gold player packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Laatst online: 03-12-2020
Wat vinden jullie de fijnste formatie?
Heb ze zowat allemaal geprobeerd maar kan niet echt zeggen: Die springt er voor mij uit.
Ik creër nog veel te weinig kansen naar men zin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StaafM schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 04:41:
Heb ze zowat allemaal geprobeerd maar kan niet echt zeggen: Die springt er voor mij uit.
Ik speel 4-4-2. Genoeg kansen tegen de lat laten we het daar maar op houden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 07:21:
[...]

Ik speel 4-4-2. Genoeg kansen tegen de lat laten we het daar maar op houden :p
Veel getest, wat voor mij belangrijk is is een CDM voor de verdediging en wingers om de aanvallen vanaf de zijkant te starten.

4231 heb ik getest in beide varianten en de resultaten zijn erg wisselend, 433(2)/433 false 9 lijken voor mij beter te werken. 5221 heeft ook potentie maar moet ik nog een paar potjes mee spelen.

In FUT15, kon ik prima 451 spelen, maar dat kwam voornamelijk door het spelers materiaal en daar ben ik nu nog ver van verwijderd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
StaafM schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 04:41:
Ik speel nu nog 4-1-2-1-2 met mijn serie a team en 4-3-3 met mijn BPL team.

4-1-2-1-2 begin ik ieder jaar mee en vind dat team moeilijk los te laten omdat ik die druk bij elkaar gespeeld heb en het leuk vind om met die spelers te spelen. 4-3-3 wil me nog niet echt lukken.

Ik wil eigenlijk nog een keer 4-4-1-1 proberen met gegenpressing maar heb niet zo heel erg veel tijd om te spelen de laatste tijd dus hou het eerst maar even hier bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 08:05:
[...]

Veel getest, wat voor mij belangrijk is is een CDM voor de verdediging en wingers om de aanvallen vanaf de zijkant te starten.

4231 heb ik getest in beide varianten en de resultaten zijn erg wisselend, 433(2)/433 false 9 lijken voor mij beter te werken. 5221 heeft ook potentie maar moet ik nog een paar potjes mee spelen.

In FUT15, kon ik prima 451 spelen, maar dat kwam voornamelijk door het spelers materiaal en daar ben ik nu nog ver van verwijderd :(
Ik ben ook nog veel aan het testen hoor wat goed werkt. Alleen het probleem is dat ik behoorlijk veel pech heb en per seizoen meerdere malen heb dat ik 3 keer de lat raak tijdens 1 aanval wat ook niet echt helpt om een wedstrijd te winnen.

Mijn team: Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lEZWZ8V.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:17:
[...]

Ik ben ook nog veel aan het testen hoor wat goed werkt. Alleen het probleem is dat ik behoorlijk veel pech heb en per seizoen meerdere malen heb dat ik 3 keer de lat raak tijdens 1 aanval wat ook niet echt helpt om een wedstrijd te winnen.

Mijn team: [afbeelding]
451-2 is verdedigend heerlijk om te spelen, echter dan kom vrijwel niet eens in de 16 van de tegenstander :+, echter als je dan een Aguero/Lewandowski hebt dan kunnen die twee uitbraken per wedstrijd alsnog beslissend zijn.

Met 451-1 met een sterke CM (bvb toure) en veel pace in de voorste twee linies kon ik altijd heerlijk omschakelen vanuit de verdediging (defensive + counter). FUT15 is verleden tijd zou eens kijken of ik dat team kan linken om een indruk van de speelwijze te geven.http://www.futhead.com/16/squads/3228133/

[ Voor 2% gewijzigd door Bossie op 21-10-2015 09:47 . Reden: Added lnk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
Bossie schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:38:
[...]

451-2 is verdedigend heerlijk om te spelen, echter dan kom vrijwel niet eens in de 16 van de tegenstander :+, echter als je dan een Aguero/Lewandowski hebt dan kunnen die twee uitbraken per wedstrijd alsnog beslissend zijn.

Met 451-1 met een sterke CM (bvb toure) en veel pace in de voorste twee linies kon ik altijd heerlijk omschakelen vanuit de verdediging (defensive + counter). FUT15 is verleden tijd zou eens kijken of ik dat team kan linken om een indruk van de speelwijze te geven.http://www.futhead.com/16/squads/3228133/
Ik lees ook wel vaak de EA forums en volgens mij speelt daar niemand meer 451 in FUT16 omdat het extreem kwetsbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb eindelijk mijn formation gevonden en heb 2 teams gekocht. Verrassend genoeg kwam ik uit bij 4411. Nog nooit eerder gespeeld maar is de enige opstelling waar ik lekker mee kan ballen.

Hier de 2 teams:

Main squad:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4hXvTU6.png

Fitness squad:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bzmna0j.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhgraboy
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:06:
Zo heb eindelijk mijn formation gevonden en heb 2 teams gekocht. Verrassend genoeg kwam ik uit bij 4411. Nog nooit eerder gespeeld maar is de enige opstelling waar ik lekker mee kan ballen.

Hier de 2 teams:

Main squad:
[afbeelding]

Fitness squad:
[afbeelding]
"Fitness squad" :P |:(

Maar lekkere teampjes hoor! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:06:

Hier de 2 teams:

Main squad:
[afbeelding]

Fitness squad:
[afbeelding]
Hoe spelen Douglas Costa en Rodriguez als ik vragen mag :9~ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Wie is die spits dan?

[ Voor 51% gewijzigd door GeoffLx op 21-10-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
Brian Laudrup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Aha, thanks. Vermoedde al dat het een historische speler is. Kon naast Lord Bendtner al geen Deense spits bedenken die rating 88 waard is. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:26

jeka

Support your local club.

Jammer dat PS4 geen legends heeft...
Thomas18GT schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 00:27:
[...]

Dit kwam ik tegen met wat Googlen..
Morgen maar eens proberen.

cable spineless players use this tactic to overwhelm the mechanics of the game for a measly win.

With that out of the way, let's look at how it's done and its implications.

First comes custom tactics. The players who use this, set high pressing to 75, aggression to 85 and employ offside trap. Once the game starts, they also go ultra attacking (one before all out attack) they will also choose team pressing from the d-pad up menu.

Once that's set, the whole team press and run like Usain Bolt for the full game without getting tired. The player holds RB for the whole game.

Since the game mechanics are flawed, (and has been since FIFA 12) this tactic is here to stay unfortunately. That's because EA know if they remove it, they'll lose a huge chunk of their user-base who rely on this flaw to win games. That in itself is a despicable act.

Now to the technical aspect. The mechanics of the game are faulty and high pressing is not affected by the coding. This is because through team contain feature, the ai controls the second player and it doesn't register the stamina loss anywhere near the same as when controlling a player manually. All you have to do is hold RB.

Try out the following test: Do not high press or run around in a game. Simply play normally, while your opponent plays like an idiot.

You'll notice that despite your opponent's players running at full pelt the whole game, by the 80th minute their stamina and your player's stamina will be equal or very similar. How can this be if you haven't been running around like him? And why hasn't his player's stamina drained out completely?

EA won't fix this because they CAN'T fix it unless they create a whole new engine for the game. Since FIFA 12 they've been adding new features on top of faulty code, creating redundant coding, which is why you see so many bugs and glitches on this forum.

And then EA have the audacity to plaster the slogan "play beautiful" on this game...
Gister dit geprobeerd. Won opeens met 5-0 :*)
Ik veroverde veel snellen en meer ballen. Vandaag nog maar even weer proberen.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laviolette
Hoe selecteren ze eigenlijk de spelers voor een legendary plaatje? Er zitten toch wel wat onbekende(re) namen tussen terwijl bijvoorbeeld Maradona (in mijn ogen toch wel een echte legend) geen plaatje heeft. Iemand enig idee welke criteria ze hanteren voor het selecteren?

En waarom zijn er wel legends voor de Xbox maar niet voor de PS? Is dit om het gebruik van de Xbox te promoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laviolette schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:17:
Hoe selecteren ze eigenlijk de spelers voor een legendary plaatje? Er zitten toch wel wat onbekende(re) namen tussen terwijl bijvoorbeeld Maradona (in mijn ogen toch wel een echte legend) geen plaatje heeft. Iemand enig idee welke criteria ze hanteren voor het selecteren?

En waarom zijn er wel legends voor de Xbox maar niet voor de PS? Is dit om het gebruik van de Xbox te promoten?
Pin me er niet op vast, maar dit zal met licenties te maken hebben.
Ik denk ook dat de legends zelf toestemming moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Iemand als Cruyff heeft helemaal geen zin om in een spel te zitten. Hij was zoveel beter dan Messi en CR7 dat hij het niet voor kan stellen om op hetzelfde veld te staan, althans... zo zal die mafkees wel redeneren. Het heeft inderdaad met licenties te maken.

De legends is gewoon een deal met MS. Zij leggen wat geld neer om de fans wat extra's te geven. In de 3/4 jaar dat er legends zijn heb ik er pas 1 uit een pakje gehaald. Ze zijn enorm schaars wat het toch speciaal maakt om tegen ze te spelen. Al denk ik wel dat ze dit jaar populairder worden omdat ze nu met alle spelers een link hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inderdaad meneer Brian Laudrup. Beetje meer voor betaald dan waar hij voor ging maar ik heb de tik dat ik alleen met fresh players (die nog geen wedstrijden gespeeld hebben) wil spelen.

Ik heb nog niet met beide teams gespeeld. Heb nu FUT Draft 3x op rij gewonnen met 4411 en daarin wel gebruik gemaakt van bepaalde spelers in beide teams. Waaronder Costa, die beviel zeer goed. Beste speler welke ik ook heb gebruikt in Draft is IF Perisic, echt een beest. Scoorde 7 goals in 4 Draft potjes.

Het team met Laudrup zal sowieso goed spelen, alles is met zorg uitgekozen qua workrates en belangrijke stats / positie. Het fitness team zitten wat verschillen in met hoe ik de workrates zou willen hebben en stats van spelers, maar op papier zou het ook moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 21:24
Dersan schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:07:

Gisteren ook 2 leuke potjes gehad, mijn record stond op dat moment 3 gewonnen 1 gelijk, begin ik een potje en nog voordat de aftrap genomen is vliegt PSN eruit en kon ik er niet meer op voor paar min (DNS fout). 2 potjes daarna gingen prima totdat hetzelfde weer kwam (zat toen in de 3de minuut)....
Eindstand het seizoen afgemaakt met 4 gewonnen 4 gelijk en dus 2 verloren door die verbinding... anders was ik hoogstwaarschijnlijk gepromoveerd naar divisie 1... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
Jamesl schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:58:
[...]

Gisteren ook 2 leuke potjes gehad, mijn record stond op dat moment 3 gewonnen 1 gelijk, begin ik een potje en nog voordat de aftrap genomen is vliegt PSN eruit en kon ik er niet meer op voor paar min (DNS fout). 2 potjes daarna gingen prima totdat hetzelfde weer kwam (zat toen in de 3de minuut)....
Eindstand het seizoen afgemaakt met 4 gewonnen 4 gelijk en dus 2 verloren door die verbinding... anders was ik hoogstwaarschijnlijk gepromoveerd naar divisie 1... :(
Ik ben net weer gedegradeerd van divisie 2 naar 3...Ik ben blij dat mijn controller nog leeft. Met welke teams speel jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Laatst online: 08-09 14:00
Dersan schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:53:
[...]

Ik ben net weer gedegradeerd van divisie 2 naar 3...Ik ben blij dat mijn controller nog leeft. Met welke teams speel jij?
Ik heb vorige week al een nieuwe moeten halen.. Soms zijn er gewoon dingen die echt niet kunnen, en dat in de laatste minuten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Dersan schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:53:
[...]

Ik heb vorige week mijn eerste echte 'gooi-woedeaanval' gehad, mijn PS4 headset is daarbij gesneuveld, nouja kan het denk ik wel fixen met een soldeer oid :p

Ik speel nu net met dit team http://www.futhead.com/16/squads/3239371/ maar had hiervoor de goedkopere http://www.futhead.com/16/squads/2771263/ , nu paar dagen di maria maar vind hem nog niet echt bijzonder.

Mijn andere team is http://www.futhead.com/16/squads/2048566/
Ik vind de opstelling heel chill alleen ik snap het spel soms echt niet, ene keer heb ik zoveel middenveld en overal aanspeelmogelijkheden maar de laatste 2 wedstrijden is dat weer echt totaal niet het geval en kan ik nergens de bal kwijt.... snap niet hoe dat werkt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Jamesl schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:22:
[...]

Ik heb vorige week mijn eerste echte 'gooi-woedeaanval' gehad, mijn PS4 headset is daarbij gesneuveld, nouja kan het denk ik wel fixen met een soldeer oid :p

Ik speel nu net met dit team http://www.futhead.com/16/squads/3239371/ maar had hiervoor de goedkopere http://www.futhead.com/16/squads/2771263/ , nu paar dagen di maria maar vind hem nog niet echt bijzonder.
Mehh, ben juist aan het sparen voor Di Maria. Ach ik haal hem toch wel, heb daar nu Pastore staan en die speelt nogal onopvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Beltoni schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:34:
[...]

Mehh, ben juist aan het sparen voor Di Maria. Ach ik haal hem toch wel, heb daar nu Pastore staan en die speelt nogal onopvallend.
Zelfde formatie? Ja ik had daar eerst palacio en pereyra, tuurlijk di maria is beter maar verwacht misschien dan ook iets teveel haha. Het is vooral dat de actie vaak heel goed is maar het afmaken is dan waardeloos...
Pastore of pereyra merk ik niet veel verschil, neig dan iets meer naar pereyra die is wat wendbaarder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Jamesl schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:43:
[...]

Zelfde formatie? Ja ik had daar eerst palacio en pereyra, tuurlijk di maria is beter maar verwacht misschien dan ook iets teveel haha. Het is vooral dat de actie vaak heel goed is maar het afmaken is dan waardeloos...
Pastore of pereyra merk ik niet veel verschil, neig dan iets meer naar pereyra die is wat wendbaarder
Speel zelf de andere variant van 4231, dus met RM & LM. Op de CAM positie kan alleen Pastore of Di Maria staan omdat ze de sterke link met Lavezzi nodig hebben.

Pereyra al in een ander team gehad, die deed het daar wel aardig. Vond zelf Palacio echt goed spelen, stond CF in 433-5. In de hogere divisies kwam die opstelling een beetje tekort. Daarom maar overgestapt naar 4231-2.
Pagina: 1 ... 18 ... 102 Laatste