Beltoni schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:08:
[...]
Martinez is echt een baas. Die speelt heerlijk! Heb zelf Koke op CAM en die bevalt ook prima. Parejo lijkt me toch iets te langzaam. Turan is bij mij echt goed op RM, sterk aan de bal en goede passing. Abdennour heb je al staan zie ik, die is ook echt goed. Denk niet dat ik Abdennour ooit ga vervangen. Heb zelf Busquets op CDM maar daar ben ik niet al te dol op. Hij kan aardig verdedigen en meer niet, daarnaast is het ook nog een verschrikkelijk mannetje. Heb zelf Mathieu en Dani Alves, die doen het ook wel aardig, niet heel speciaal. Dani Alves staat er ivm chemistry, anders had ik daar Danilo neergezet.
Haha ja ik heb een paar keer gespeeld tegen een team met Martinez in de spits, heb altijd heel veel moeite om hem af te stoppen en hij lijkt makkelijk te scoren.
Parejo is op papier heel langzaam, maar valt in de praktijk wel mee. Als cam ben je toch meer bezig om een mooie paas te geven. Maar ben wel benieuwd naar Koke, misschien een keer uitproberen. Moet ook zeggen dan m'n sub cam Kovacic ook heel lekker speelt, met z'n 85 dribbel is hij moeilijk te stoppen in de kleine ruimtes en kan een mooie eindpaas geven.
Abdennour is idd ook een toppertje, vooral samen met Godin. Godin ben ik super tevreden over.
Ik zou als ik jou was een keer Krychoviak proberen als je niet tevreden bent over Busquets!
Danilo is ook wel interessant, eerst maar doorsparen voor Martinez

jOnAt schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:05:
[...]
Krychoviak IF is leuk (ca. 25K). Was zelf groot fan van Aduriz (9 van de 10 kopkansen zijn een goal). Verder heb ik altijd Abdennour links laten liggen vanwege de work rates (H/H) en zou je kunnen sparen voor Juanfran op RB (Danilo en Carvajal zijn wat prijziger dacht ik)
Krychoviak IF, goede tip! Misschien een idee voor als ik Jackson Martinez en een andere RB in de pocket heb. Ik ben zelf wel fan van Abdennour, hij is fys sterk en pakt makkelijk ballen af, maar het is geen Godin.
Hmm. Aduriz is voor mij geen optie, ik speel niet vaak hoge ballen.
Thanks voor de tips!