Bam! Als die prijs die erbij staat het ook gaat worden dan krijgt de concurrentie er een flinke kluif aan.
https://dutchtravelshop.com/product/roborock-rockmow-z1/
https://dutchtravelshop.com/product/roborock-rockmow-z1/
Bij benieuwd hoe breed de rand is van gras is dat hij niet maait aan de zijkanten. Is dat al bekend? De huidige modellen laten naar mijn idee echt teveel ruimte aan de zijkant over.Teijgetje schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 09:05:
Navimow heeft nieuwe maaiers aangekondigd, 5 series met meerdere modellen.
Prijzen zijn ok, voor bv een X450 die tot 6000 m2 maait betaal je 3k.
Mammotion heeft ook meerder modellen aangekondigd die te pre-orderen zijn.
De Luba 3 heeft naast de al bestaande navigatie ook Lidar gekregen, en het 1500m2 model is terug, en er zijn meer modellen met Lidar en of kantenmes.
Meer info op hun website.
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.
WP: PUHZ-SW75 YAA + ERST20D-VM2D. PV: 2000 wp +4200 wp
Wat gaat die Q1 aan opervlakte kunnen maaien? Ik heb hier iets meer dan 1000 meter liggen.g-j-t schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 09:36:
Ik wacht nog op de Roborock RockNeo Q1. Het blijft maar stil rond de publicatie van verdere gegevens of een introductiedatum.
De net geïntroduceerde Mamotion Yuka Mini 2 is wellicht een mooi alternatief. De 800 versie hiervan zou voor ons groot genoeg zijn maar heeft geen lidar. Ik wil eigenlijk zonder RTK antenne of een verplicht 4G abonnement kunnen. De specs blijven hier wat vaag over.
We wachten nog een paar maand af tot er wat meer info en/of reviews beschikbaar komen.
1000m2 volgens de introductiefilm op YoutubeSunri5e schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 12:59:
[...]
Wat gaat die Q1 aan opervlakte kunnen maaien? Ik heb hier iets meer dan 1000 meter liggen.
WP: PUHZ-SW75 YAA + ERST20D-VM2D. PV: 2000 wp +4200 wp
Die kan voor mij dus ook interessant zijn. Benieuwd wanneer er meer info over komt wanneer hij beschikbaar is.g-j-t schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 20:06:
[...]
1000m2 volgens de introductiefilm op Youtube
Dat zal niet lang meer duren denk ik. Er is net aangekondigd dat in de “Nordics” alle 3 de types vanaf nu te koop zijn.batteries4ever schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 17:20:
Hm... ik zou zelf niet graag een "v1.0" ik zou op zijn minst de eerste, wellicht gesponsorde reviews afwachten en bij voorkeur ook user reviews.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq