Bam! Als die prijs die erbij staat het ook gaat worden dan krijgt de concurrentie er een flinke kluif aan.
https://dutchtravelshop.com/product/roborock-rockmow-z1/
https://dutchtravelshop.com/product/roborock-rockmow-z1/
Bij benieuwd hoe breed de rand is van gras is dat hij niet maait aan de zijkanten. Is dat al bekend? De huidige modellen laten naar mijn idee echt teveel ruimte aan de zijkant over.Teijgetje schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 09:05:
Navimow heeft nieuwe maaiers aangekondigd, 5 series met meerdere modellen.
Prijzen zijn ok, voor bv een X450 die tot 6000 m2 maait betaal je 3k.
Mammotion heeft ook meerder modellen aangekondigd die te pre-orderen zijn.
De Luba 3 heeft naast de al bestaande navigatie ook Lidar gekregen, en het 1500m2 model is terug, en er zijn meer modellen met Lidar en of kantenmes.
Meer info op hun website.
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.
Wat gaat die Q1 aan opervlakte kunnen maaien? Ik heb hier iets meer dan 1000 meter liggen.g-j-t schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 09:36:
Ik wacht nog op de Roborock RockNeo Q1. Het blijft maar stil rond de publicatie van verdere gegevens of een introductiedatum.
De net geïntroduceerde Mamotion Yuka Mini 2 is wellicht een mooi alternatief. De 800 versie hiervan zou voor ons groot genoeg zijn maar heeft geen lidar. Ik wil eigenlijk zonder RTK antenne of een verplicht 4G abonnement kunnen. De specs blijven hier wat vaag over.
We wachten nog een paar maand af tot er wat meer info en/of reviews beschikbaar komen.
1000m2 volgens de introductiefilm op YoutubeSunri5e schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 12:59:
[...]
Wat gaat die Q1 aan opervlakte kunnen maaien? Ik heb hier iets meer dan 1000 meter liggen.
Die kan voor mij dus ook interessant zijn. Benieuwd wanneer er meer info over komt wanneer hij beschikbaar is.g-j-t schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 20:06:
[...]
1000m2 volgens de introductiefilm op Youtube
Dat zal niet lang meer duren denk ik. Er is net aangekondigd dat in de “Nordics” alle 3 de types vanaf nu te koop zijn.batteries4ever schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 17:20:
Hm... ik zou zelf niet graag een "v1.0" ik zou op zijn minst de eerste, wellicht gesponsorde reviews afwachten en bij voorkeur ook user reviews.
Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154
ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe luba mini 2 1000 met extra mini cutter voor de randen , https://nl.mammotion.com/...aier-luba-mini-2-awd-1000Stewie! schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 10:42:
Navimow X450 of Mammotion Luba 3, ben benieuwd naar de echte gebruikers reviews.
[ Voor 14% gewijzigd door Fe® op 03-02-2026 15:42 ]
Walking on the bright side of life
Kress eyepilot rtkn 4x4 KR 281EFe® schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 15:39:
[...]
ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe luba mini 2 1000 met extra mini cutter voor de randen , https://nl.mammotion.com/...aier-luba-mini-2-awd-1000
Dit lijkt mij een juiste innovatie , dit heb ik nog niet gezien bij andere maaiers ....
Ik heb best een complexe vorm gras , alleen is het maar 80 m2, dus best een dure investering voor veel te veel ongebruikte maai oppervlakte ...
Het extra mes is niet zozeer voor tot exact aan de rand maar om de ongemaaide rand kleiner te maken dan met alleen het middenmes. Er zit een beschermer, die breedte wordt niet gemaaid, en je hebt maar aan 1 kant die kortere afstand.Fe® schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 15:39:
[...]
ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe luba mini 2 1000 met extra mini cutter voor de randen , https://nl.mammotion.com/...aier-luba-mini-2-awd-1000
Dit lijkt mij een juiste innovatie , dit heb ik nog niet gezien bij andere maaiers ....
Ik heb best een complexe vorm gras , alleen is het maar 80 m2, dus best een dure investering voor veel te veel ongebruikte maai oppervlakte ...
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.
/f/image/VPU670BeX3FPTnmBik5aU4hr.png?f=fotoalbum_large)
WP: ME PUHZ-SW100YAA + EHSC-VM2D + HTWBOI-300 || AC: MHI SRK/C 50 ZS-W + MHI SRK/C 35 ZS-W || PV: 10.4 kWp ZO/ZW + Enphase IQ8+ || MV: Itho Daalderop CVE-S Optima Inside CO2
[ Voor 5% gewijzigd door g-j-t op 07-02-2026 16:37 ]
WP: ME PUHZ-SW100YAA + EHSC-VM2D + HTWBOI-300 || AC: MHI SRK/C 50 ZS-W + MHI SRK/C 35 ZS-W || PV: 10.4 kWp ZO/ZW + Enphase IQ8+ || MV: Itho Daalderop CVE-S Optima Inside CO2
En dan is er ook nog de H-serie. Lijkt kwa specs weer sterk op de i2 pro. Keuze genoeg, nu nog helderheid welke waarvoor te kiezen.michaelvo schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 17:03:
@g-j-t voor wat betreft Navimow vergeet je dat er ook nog een i2 LiDAR Pro komt die AWD combineert met LiDAR+nRTK+Vision. Dus dat is dan qua navigatie weer gelijk aan de H2 serie geloof ik, waarvan het mij dus niet helemaal duidelijk is wat daar dan nog de meerwaarde van is.
[ Voor 4% gewijzigd door g-j-t op 07-02-2026 19:12 ]
De I, H en X serie zijn elkaar steeds meer aan het overlappen. Ik heb zelf een grasveld van 1500 meter. Dus ik moet eens goed gaan bekijken welke ik dat jaar aan ga schaffen. Ik had altijd het idee dat het sowieso de X serie zou moeten zijn maar volgens mij is dat helemaal niet nodig.g-j-t schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 18:09:
[...]
En dan is er ook nog de H-serie. Lijkt kwa specs weer sterk op de i2 pro. Keuze genoeg, nu nog helderheid welke waarvoor te kiezen.Edit: die lijkt weer voor grotere oppervlakten.
Move along people. Nothing to see here.
Waarom denk jij dat de Terramow V600 (vision only) beter is dan de Navimow i205 AWD (EUR 899, vision + nRTK), of de Navimow i208 Lidar (EUR 1199, vision + lidar)?evol schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 22:13:
Hier is ook de vraag welke robot aan te schaffen. De tuin wordt nu aangelegd en er zit straks ruim 400m2 gras in. Diverse bomen, struiken en een trampoline in de tuin.
Ik heb een voorkeur voor een makkelijk te plaatsen en in gebruik te nemen apparaat. Geen bijkomend abonnement of andere verplichting.
Rond de 1000 euro denk ik eraan uit te geven, maar als iets meer nodig is voor een goed apparaat dan is dat het overwegen waard.
Vooralsnog neig ik naar de Terramow V600.
Kwam net nog de Mammotion Yuka Mini 2 500 tegen wat een goede optie leek maar daar lijkt weer sprake van NetRTK. Niet geheel zelfstandig.
Nog tips / argumenten om niet te gaan voor de Terramow?
Ik verwacht hem binnen nu en 2 weken nodig te hebben.
Vraag me af welke Mova Lidax jij ziet, kan er geen vinden incl. kantenmaaien? Heb je ergens link met info?g-j-t schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 12:06:
Alle opties bekeken en afgepeld en ik neig nu naar de Mova Lidax serie. Kantmaaien, lidar en lijkt grotendeels gebaseerd op de Dreame A2. Geen (N)RTK nodig. Probleem van de te kleine accu lijkt ook opgelost. Prijs is ook redelijk scherp voor de geboden opties.
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / SigenStor 17kW + 36kWh / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / 2x Easee EV / Gardena Smart
Mooie optie wel! Ik kan alleen (nog) niet vinden hoe goed hij met 90 graden hoeken om kan gaan…g-j-t schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 12:06:
Alle opties bekeken en afgepeld en ik neig nu naar de Mova Lidax serie. Kantmaaien, lidar en lijkt grotendeels gebaseerd op de Dreame A2. Geen (N)RTK nodig. Probleem van de te kleine accu lijkt ook opgelost. Prijs is ook redelijk scherp voor de geboden opties.
Kijk even op https://us.mova.tech/page...-smart-robotic-lawn-mower en dan bij key features naar ultratrim edge precision. Ook te zien in alle filmpjes.MvRtje schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 13:58:
[...]
Vraag me af welke Mova Lidax jij ziet, kan er geen vinden incl. kantenmaaien? Heb je ergens link met info?
Heb het gevonden inderdaad, ziet er niet verkeerd uit enkel wel jammer dat het geen AWD heeft want dat mis ik wel een beetje op mijn huidige Navimow H3000E-VF.michaelvo schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 14:05:
[...]
Kijk even op https://us.mova.tech/page...-smart-robotic-lawn-mower en dan bij key features naar ultratrim edge precision. Ook te zien in alle filmpjes.
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / SigenStor 17kW + 36kWh / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / 2x Easee EV / Gardena Smart
De 1600 AWD en 3000 AWD komen later dit jaar… Welk voordeel denk jij dat AWD heeft?MvRtje schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 14:07:
[...]
Heb het gevonden inderdaad, ziet er niet verkeerd uit enkel wel jammer dat het geen AWD heeft want dat mis ik wel een beetje op mijn huidige Navimow H3000E-VF.
[ Voor 5% gewijzigd door michaelvo op 20-02-2026 14:16 ]
Minder sporen/gaten in het gras, minder hangers door de losse voorwieletjes in het gras/borders waardoor achterwielen slippen en sporen trekken, etc etc. Genoeg ervaring afgelopen 3/4 jaar dus weet wel waar ik nu mis op pak. Ook met vele bomen, rondom de bomen zelf krijg je dan ook sporen met draaien/korte bochten etc.michaelvo schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 14:15:
[...]
De 1600 AWD en 3000 AWD komen later dit jaar… Welk voordeel denk jij dat AWD heeft?
Er is ook een NL site: https://nl.mova.tech/products/robotmaaier-lidax-ultra?variant=43328748650574MvRtje schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 13:58:
[...]
Vraag me af welke Mova Lidax jij ziet, kan er geen vinden incl. kantenmaaien? Heb je ergens link met info?
[quote]michaelvo schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 14:03:michaelvo schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 14:03:
[...]
Mooie optie wel! Ik kan alleen (nog) niet vinden hoe goed hij met 90 graden hoeken om kan gaan…
Navimow i2 lidar pro heeft AWD. Deze is echter volgens mij nog niet beschikbaar en wat prijziger dan de Mova. Voor mijn grasmat is AWD niet echt nodig maar ik kan me situaties voorstellen waar dit handig is,MvRtje schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 14:07:
[...]
Heb het gevonden inderdaad, ziet er niet verkeerd uit enkel wel jammer dat het geen AWD heeft want dat mis ik wel een beetje op mijn huidige Navimow H3000E-VF.
Vooral door prijs en reviews was ik aangetrokken tot de Terramow. Kon er weinig negatiefs over vinden.michaelvo schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 08:54:
[...]
Waarom denk jij dat de Terramow V600 (vision only) beter is dan de Navimow i205 AWD (EUR 899, vision + nRTK), of de Navimow i208 Lidar (EUR 1199, vision + lidar)?
Zo te horen heb ik een vergelijkbare tuin en had de Terramow nog niet op mijn shortlist staan maar zie oprecht de voordelen er nog niet echt van.
[ Voor 5% gewijzigd door evol op 20-02-2026 23:22 ]
Move along people. Nothing to see here.
Volgens mij is een tijdje geleden door iemand hier op het forum al eens ontkracht dat een kantenmaaier geen toegevoegde waarde heeft en eigenlijk meer een marketing dingetje is. Ook een robotmaaier met een kantenmaaier laat een stuk gras langs de kant staan.nafofella schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 17:16:
Ik moet een robotmaaier hebben komend seizoen omdat de gewone zitmaaier + knaapje weg is
eisen:
-hoge nauwekeurigheid tot paar cm nauwkeurig
-kanten-mes zodat hij extreem dicht aan de kanten kan komen zodat ik niet elke week alsnog met de trimmer los moet gaan.
Daardoor valt segway navimow dus al compleet af omdat ze dat kantenmes niet hebben.
Vandaag dus even een adviseur langs gehad die husqvarna automowers doet. Die zijn in de buurt al heel veel geleverd en ze zijn gewoon goed. Alleen ik vind ze wel extreem duur. Zeker als je nagaat dat de epos plugin optioneel is en je ff 400 euro mag aftikken daarvoor.
Ik heb een vrij eenvoudige tuin alleen momenteel heb ik om het huisje klinkers en op sommige plekken ligt het opsluitbandje (5 cm dik) 3 cm lager dan de klinker. Die kan ik wel een beetje optrekken zodat opsluitbandje +- cm lager ligt.
-husqvarna 305Enera + epos plugin is 2150 incl btw (ref station kan ik gebruiken van de buurman)
-Mammotion Luba mini 2 AWD 2026 model 1499 incl btw
Dat is 650 euro verschil en als ik die luba bekijk is die geavanceerder en hobbelt zo over dat opsluitbande/klinker heen.
Alleen Husqvarna is wel het merk en bewezen betrouwbaar.
Maar ik krijg ook een beetje het stellantis vs chinese ev's gevoel.
De eerste weinig innoveren en duur en teren op de goede naam terwijl de chinese concurrente een mega inhaalslag maakt en de europeanen op een achterstand zetten.
Maar goed. Heeft iemand ervaring met de mammomotion en in het bijzonder met de luba mini2?
[ Voor 5% gewijzigd door Sunri5e op 21-02-2026 13:30 ]
De bêste oplossing om trimmer activiteiten te voorkomen is simpelweg een verharde rand van X cm's om gras heen te maken. Als die rand er niet is zul je altijd wat handwerk overhouden, bij de ene maaier wat meer als bij de andere.Sunri5e schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 13:25:
[...]
Volgens mij is een tijdje geleden door iemand hier op het forum al eens ontkracht dat een kantenmaaier geen toegevoegde waarde heeft en eigenlijk meer een marketing dingetje is.
[ Voor 32% gewijzigd door Sunri5e op 21-02-2026 13:37 ]
Ik heb overal een rand (opsluitband vlak met maaiveld) waar hij met 1 wiel op man rijden, hierlangs soms strak een heg. Als hij dan uit de rand blijft, maakt dit net het verschil. Maar handmatig kantenmaaien blijft denk ik nodig. Als je gras strak tegen een verhoging hebt, houdt het natuurlijk helemaal op.Sunri5e schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 13:25:
[...]
Volgens mij is een tijdje geleden door iemand hier op het forum al eens ontkracht dat een kantenmaaier geen toegevoegde waarde heeft en eigenlijk meer een marketing dingetje is. Ook een robotmaaier met een kantenmaaier laat een stuk gras langs de kant staan.
Als je toch perse voor een maaier met kantenmaaier wil gaan dan zou je ook naar de Roborock Rockmow Z1 lidar kunnen kijken.
[ Voor 8% gewijzigd door g-j-t op 21-02-2026 17:08 ]
Het zal schelen met een maairand. Ik heb op sommige plekken een opsluitband van 5 cm den dan zou zo'n kantenmaaier net het verschil maken. Die Z1 ziet er ook gewoon goed uit maar is weer 500 euro duurder dan de mammotion.Sunri5e schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 13:25:
[...]
Volgens mij is een tijdje geleden door iemand hier op het forum al eens ontkracht dat een kantenmaaier geen toegevoegde waarde heeft en eigenlijk meer een marketing dingetje is. Ook een robotmaaier met een kantenmaaier laat een stuk gras langs de kant staan.
Als je toch perse voor een maaier met kantenmaaier wil gaan dan zou je ook naar de Roborock Rockmow Z1 lidar kunnen kijken.
Ik heb om het huisje dus maar een opsluitband van 5 cm breed. dus is even wachten of dat zijsnijdertje dat pakt.edwin2021 schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 13:29:
[...]
De bêste oplossing om trimmer activiteiten te voorkomen is simpelweg een verharde rand van X cm's om gras heen te maken. Als die rand er niet is zul je altijd wat handwerk overhouden, bij de ene maaier wat meer als bij de andere.
[ Voor 34% gewijzigd door nafofella op 21-02-2026 18:06 ]
Allereerst, geen ervaringen met andere merken, en sindsdien ik mijn maaier heb, ook de nieuwe ontwikkelingen niet meer op de voet gevolgd. Ik heb zelf een Husqvarna.nafofella schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 16:44:
[...]
Het zal schelen met een maairand. Ik heb op sommige plekken een opsluitband van 5 cm den dan zou zo'n kantenmaaier net het verschil maken. Die Z1 ziet er ook gewoon goed uit maar is weer 500 euro duurder dan de mammotion.
Wat wel weer opvalt is dat deze roborock ook gewoon heel uitgebreid is en zo te zien flink doorontwikkeld.
Ik ben heel benieuwd idd na een goede test tussen deze nieuwe chinese maaiers vs de husqvarna.
In mijn geval gaat het om een vakantiehuisje die een grasveld van 335 m2 heeft. ik heb geen zin om 2500 voor een husq te betalen dat eigenlijk overkill is als een alternatief net zo goed of biter is voor 1000 minder.
(en ik vind de luba en de roborock er ook gewoon veel vetter uit zien)
Thuis hebben wij 3000m2 gras dus daar moet wel ff een wat serieuzere machine op
War is the only proper school of the surgeon.
Ik denk persoonlijk dat onderhoud aan een robotmaaier makkelijker is. Want wat kapot kan gaan kun je eenvoudig zelf ook bestellen. Wij hebben een husqvarna zitmaaier en als daar iets stuk is moeten wij hem weg brengen. Is ook te lomp zonder een brug om zelf aan te werken.SerealKiller schreef op zondag 22 februari 2026 @ 09:56:
[...]
Allereerst, geen ervaringen met andere merken, en sindsdien ik mijn maaier heb, ook de nieuwe ontwikkelingen niet meer op de voet gevolgd. Ik heb zelf een Husqvarna.
Installatie zelf gedaan, echt super simpel. Geen installateur voor nodig. Heb ook direct bij een leverancier besteld, scheelde flink in de prijs. Tot nu toe geen enkel issue gehad met de maaier, vergeet eigenlijk dat ie er is.
Geef dit alleen aan omdat een van je aandachtspunten ook de prijs is. Die kan waarschijnlijk iets lager.
Verder, waarschijnlijk wil je ook zo min mogelijk gezeur en lange levensduur. Bij een Husqvarna breng je die gewoon in de winter ter controle en reiniging weg en evt. Daar laten in opslag. Alle onderdelen zijn ook gewoon te verkrijgen wil je zelf aan de slag gaan.
:strip_exif()/f/image/u0jssNDypb2TUoo4DqRfWkT5.jpg?f=fotoalbum_large)
Als je weet wat er kapot is, en als de onderdelen inderdaad los te koop zijn, ja. Maar dat zijn wel 2 grote "als".nafofella schreef op zondag 22 februari 2026 @ 18:35:
Ik denk persoonlijk dat onderhoud aan een robotmaaier makkelijker is. Want wat kapot kan gaan kun je eenvoudig zelf ook bestellen.
Het gaat om de bodemtemperatuur en niet de luchttemperatuur die ervoor zorgt dat gras bij ca 12 graden weer gaat groeien. Net als bij openbaar oppervlaktewater gaat dit vrij langzaam. Ik laat mijn robotmaaier voorlopig nog binnen.Crawl NL schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 16:36:
Als ik de weersverwachtingen bekijk blijft het voorlopig overdag >10 graden. Tijd om de maaier maar van stal te halen en weer aan het werk te zetten.
Ja, ik schreef nog niet zo heel lang geleden:Crawl NL schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 16:36:
Als ik de weersverwachtingen bekijk blijft het voorlopig overdag >10 graden. Tijd om de maaier maar van stal te halen en weer aan het werk te zetten.
maar het gaat ineens hard nu. Maar na vandaag wordt het weer net boven de 10, dus zal nog niet zo'n vaart lopen. Ik heb net wel over het gras gelopen en de maaier weer op het laadstation gezet, maar mijn hemel wat is het weer een bende geworden door alle mollengangen..gjcvro schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 22:20:
Binnen nu en 2 weken groeit het gras nog niet, tenmiste niet in nl.
War is the only proper school of the surgeon.
Yes hier gisteren ook voor het eerst de robot weer op alle zones laten lopen. Begonnen op 5cm, ziet er weer strak uit nu. Mochten we nog vorst krijgen in Maart kan hij altijd even naar binnen.SerealKiller schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 09:04:
Gisteren volle bak met de zitmaaier gemaaid, alle molshopen rechtgetrokken en vandaag gaat de Husky aan het werk. Hier staat het al op sommige plekken op zeker 10/15cm
Ik ben voornemens om een Yuka Mini 2 800 te gaan bestellen, waar heb je de Luba besteld? Eventuele goedkope plekken/discounts gevonden?nafofella schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 15:01:
zojuist de luba 2 mini awd 1000 besteld.
komt volgende week binnen als het goed is.
Zal mijn ervaringen hier wel delen.
Kalk strooien heb ik in januari al gedaan. Kan nu nog steeds. Maar ik wil liever bemesten zodra het kan en niet nog een paar weken hoeven wachten.Mad_Manic schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 15:10:
Niemand die nu kalk gaat strooien? Ik lees alleen focus op de maaier zo snel naar buiten.
Vorige week gedaan.Mad_Manic schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 15:10:
Niemand die nu kalk gaat strooien? Ik lees alleen focus op de maaier zo snel naar buiten.
Heb nu een maand of wat een Dreame zuigmiep, en die bevalt tot nu toe prima. Dat maakt de Dreame maaiers wel extra aantrekkelijk. Ik volg dit forum al een tijdje in de hoop op tips en tops... Overigens heb ik bij elkaar iets van 400m2, maar het zijn 4 losse delen met routes over de verharding.MvRtje schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 09:16:
Dreame (beste robotstofzuigers hebben hun vind ik) komt nu ook met nieuwe AWD modellen:
Hier:BlietZ schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 15:56:
[...]
Ik ben voornemens om een Yuka Mini 2 800 te gaan bestellen, waar heb je de Luba besteld? Eventuele goedkope plekken/discounts gevonden?
Ook vorige week gedaan. Ik heb veel mos. Maar ik ga ook weer verticuteren en beluchten dit voorjaar.Mad_Manic schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 15:10:
Ander halve week geleden gedaan.Mad_Manic schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 15:10:
Hebben ze knap stil weten te houden. Al reviews vindbaar?MvRtje schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 09:16:
Dreame (beste robotstofzuigers hebben hun vind ik) komt nu ook met nieuwe AWD modellen: https://nl.dreametech.com...Rbb2uVB_Q-qYemYrfE.S8J9VF
Nope, doe ik nooit. Ook (bijna) geen mest. Ligt ook wel aan de oppervlakte en het soort gras.Mad_Manic schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 15:10:
Hadden ze het model niet beter Dreamotion kunnen noemen?Sunri5e schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 17:43:
[...]
Hebben ze knap stil weten te houden. Al reviews vindbaar?
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Gisteren gedaan. En nu is er een beetje regenweer, dus top!Mad_Manic schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 15:10:
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq