Op advies van @964C2 heb ik de Navimow gekocht bij Waalderink in Wierden.FSC1968 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 16:38:
[...]
Top, dat lijkt me voldoende informatie om tot aankoop over te gaan, bedankt voor de tips. Mag ik vragen waar jij de maaier en de VisionFence module hebt gekocht?
....
Ondanks dat het een hele vriendelijke man is heeft hij mij behalve de snelle service niet geholpen met installeren, dat heb ik zelf gedaan.
Dat was mijn eigen keuze, en normaal levert hij ze alleen maar incl. installatie om "gezeur" te voorkomen, maar ik had haast (mijn oude robot was kapot) en hij had niet binnen 1 á 2 dagen tijd (wat logisch is).
Ik heb hem om weten te praten dat ik dat zelf ook wel kon, ben oudsher IT'er en had al 7 jaar ervaring met een andere robotmaaier.
Installeren vond ik een fluitje van een cent, maar zou voor de digibeten onder ons lastiger kunnen zijn, al verwacht ik dat hier op Tweakers niet veel digibeten rondlopen
Maar die prijzen zijn overal hetzelfde volgens mij, dus als je hem zelf wilt installeren kun je hem weghalen waar je wilt.
Wel top service bij Waalderink, Mijn Navimow heeft al een keer de voedingskabel + GPS kabel doorgemaaid (mijn fout), en beide had hij op voorraad liggen en kon ik direct ophalen.
[ Voor 12% gewijzigd door Grolsch op 09-07-2024 16:54 ]