Daar ben ik weer... Heb ondertussen mijn McCulloch ROB600 ontvangen en heb vandaag een poging gedaan deze te installeren. Begrenzingsdraad netjes rond het gebied aangebracht en de begeleidingsdraad naar de begrenzingsdraad gebracht (zie tekening, rood = grensdraad, blauw = geleiding).
Op het Laadstation van mijn ROB ging na het aansluiten van de 3 draden op de achterkant een groen lampje branden (steady, geen geknipper) - alles OK dus. Ik klik mijn ROB in het station en wacht even af. Krijg als melding: "Geen lussignaal". Heb vervolgens via de instellingen proberen af te dwingen dat hij een nieuw lussignaal moest gaan maken. Hier krijg ik vervolgens als melding dat dit NIET is gelukt. Hij trilt wel 2x als ik dit probeer te doen, dus hij lijkt wel wat te doen / te proberen...
Heb alle draden al losgehad en opnieuw aangesloten aan de achterkant van het LS, ook de stroom er al af gehad (mijn ROB laadt wel op, dus daar kan het sowieso niet aan liggen, maar toch). Ook voor de zekerheid Links en Rechts eens gewisseld, maar ook dat had geen effect.
Mijn App (evenals mijn handleiding) geven als mogelijke oorzaken:
- Transformator niet aangesloten: gecheckt en werkt, want ROB laadt op
- Laagspanningskabel beschadigd: idem als bovenste
- Begrenzingsdraad niet aangesloten op LS: wel dus, want groen lampje
- Begrenzingsdraad gebroken: zou ook niet moeten kunnen, want groen lampje
- ECO-modus aan: staat uit
- Begrenzingsdraad in verkeerde richting rond eiland: heb geen eiland
- Verbinding robotmaaier en LS verbroken: hij staat op het LS, dus lijkt me niet
- Storing door metalen objecten in nabijheid: tsjah, hekwerk etc., maar dat lijkt me toch geen issue?
Heeft er hier iemand enig idee wat het zou kunnen zijn of wat ik nog kan proberen? Het rare vind ik dat het lampje groen brandt, ten teken dat alles goed is, maar dat alles dus toch niet goed is...