[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 40 Laatste
Acties:
  • 109.948 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:22
Dit soort reacties komen de sfeer in het topic niet ten goede, stop daar aub mee.

[ Voor 67% gewijzigd door psychoclown op 06-12-2015 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:57

StarWing

Huh ?!?

Getver.. Wordt ik net door een blauwe T29 teammate voor 230HP geshot in m'n M12 terwijl hij aan het ragen was op een low-tier platoon :/

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Zowiezo vind ik het een aggressieve dag. Ik ben in de afgelopen paar maanden nog nooit door mijn eigen team beschoten en vanavond drie keer terwijl we wegreden bij de spawn... :-(
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vaak in het weekend weg bleef vanwege het niveau, maar nu weet ik het zeker! :) Al is het wel dat door het lage niveau je wel hele mooie wn8 scores kan halen, maar het doet je winrate geen goeds. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Vandaag 21 van de 29 battles gewonnen en de dag afgesloten met een wn8 van ongeveer 3800. Hier zitten ook een aantal bagger tier 6 potjes en arty potjes bij. Zit nog steeds te proberen om SPG 15.3 te voltooien...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

T34 met equipment (rammer, vert.stab en GLD): https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/1048/

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-09 12:48

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

voor 45 euri's... :F

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ja die heavy of the week aanbieding van 1 a 2 weken? terug was beter :P kreeg je de tank + garage en een maand premium

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:27
Ik zag dat ik de acetanker medaille nog niet op de IS8 had gehaald ( die ik ooit in mijn begin tijden hebt gespeeld 3de lijn die ik ooit heb aangeraakt ) Aangezien ik me daar een beetje aan begon te storen en genoeg credits in de bank had maar besloten de IS8 a.k.a. de T10 terug te kopen om eens te kijken of dat ding nog een beetje oke is om te spelen.

Acetanker wel in een paar potjes gehaald, dat is niet zo'n probleem meer tegenwoordig ^^ maar de tank kan ik nou nog niet echt naar over huis schuiven misschien waren de games ook gewoon meh gisteren.

Aggresive valt dat ding niet echt te spelen omdat je echt geen armor hebt, de gun voelt wel oke aan al had ik ook veel RNG die me lastig viel. Zat te denken om hier ff 3 marks op te fixen, gewoon omdat het een rare tank is maar daar moet ik nog maar ff over nadenken.

Heb hiervoor 3de mark op IS3 gehaald dus misschien ben ik ook een beetje bsed met easymode IS3.
Met die tank kan je letterlijk dubbel RR gaan en gewoon alles kapot maken.

Gisteren ook de 1ste T22-SR tegengekomen in random battles. Beetje tegen gevochten met mn is8 maar het was een cheat ammo festijn daar dat ik niet echt hoogte kreeg en ons team had ook kansloos verloren. ( stond tegen E5, T22-SR, T54 en M46 patton allemaal full prem ^^ )

Ik moet nog 5 missies volgens mij, maar zonder rigging zijn die niet echt te doen en heel de mode interesseert me ook geen bal eigenlijk dus dat staat ff op een laag pitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:32
Afbeeldingslocatie: https://db.tt/6zFmPL2F
Lastig maar eindelijk de 3e mark op mn cromwell. 2e tank met 3 marks nu na de PZ4H 8)
Blijft een heerlijk ding :) 7 games in deze tank vanochtend, 7 wins, 4445WN8 gemiddeld.

[ Voor 25% gewijzigd door Appie Heijn op 07-12-2015 11:29 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:20
Weet iemand hoe refer a friend momenteel werkt?

Ik kan iemand die 61 dagen niet gespeeld heeft nog steeds niet inviten als recruit, hij staat nog op "active" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Moet het niet veel langer niet gespeeld zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Anvil_ schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:47:
Weet iemand hoe refer a friend momenteel werkt?

Ik kan iemand die 61 dagen niet gespeeld heeft nog steeds niet inviten als recruit, hij staat nog op "active" ?
WG reset de recruteringsperiode maar af en toe. Op dit moment is het volgens de website zo dat recruits geen battle gespeeld mogen hebben na 5 juni. Over een paar maanden kan dit bijv. 5 december zijn.

Bovendien denk ik dat je naast geen battles spelen ook niet mag inloggen. Een jaar geleden probeerde een vriend me namelijk ook te inviten, maar dat werkte niet ondanks dat ik geen battles had gespeeld na de door WG aangegeven datum. Ik had echter wel ingelogd.

Inmiddels heeft hij de tank overigens... Is voor beiden echt heerlijk grinden zolang de XP multipliers actief zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:56

Edmin

Crew Council

get on my horse!

jantje 2 schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:14:

Aggresive valt dat ding niet echt te spelen omdat je echt geen armor hebt, de gun voelt wel oke aan
Dat was bij de IS-8 ook al zo toch?
al had ik ook veel RNG die me lastig viel. Zat te denken om hier ff 3 marks op te fixen, gewoon omdat het een rare tank is maar daar moet ik nog maar ff over nadenken.

Heb hiervoor 3de mark op IS3 gehaald dus misschien ben ik ook een beetje bsed met easymode IS3.
Met die tank kan je letterlijk dubbel RR gaan en gewoon alles kapot maken.
Maar vor een Ace is niet je totaalscore belangrijk, maar je relatieve score ten opzichte van ander IS-3 spelers. Die dus ook allemaal full YOLO kunnen gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Edmin schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:43:
[...]

Dat was bij de IS-8 ook al zo toch?
Ja dat zal inderdaad, maar aangezien IS-8 denk 2-3 jaar geleden is dat ik die gespeeld hebt weet ik niet echt meer hoe die was. Na recente buff had ik het gevoel dat het armor beter is gemaakt maar daar merk ik eigenlijk nog niets van ( turret en side armor )
Edmin schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:43:

Maar vor een Ace is niet je totaalscore belangrijk, maar je relatieve score ten opzichte van ander IS-3 spelers. Die dus ook allemaal full YOLO kunnen gaan. :)
Snap niet helemaal wat je hiermee bedoelt te zeggen eigenlijk. 3rde mark is vooral gebaseerd op damage ten opzichte van andere spelers. Uiteindelijk hoef je maar 2,5k avg te halen ongeveer voor 3de mark wat eigenlijk best wel heel makkelijk is. Doordat IS3 zo onwijs vergevend is en een gun heeft die letterlijk alles raakt zonder maar te hoeven aimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Wat vinden we van de T34 aanbieding van vandaag?
Ik zit zelf erg te twijfelen. Opzich handig, die items erbij, maar is dat wel de optimale setup?

Daarnaast speel ik nu erg veel de T29. Is de T34 dan wel een toegevoegde waarde? Speelt hetzelfde toch (behalve hogere tier)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:48
mkliko schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:35:
Ik zit zelf erg te twijfelen. Opzich handig, die items erbij, maar is dat wel de optimale setup?

Daarnaast speel ik nu erg veel de T29. Is de T34 dan wel een toegevoegde waarde? Speelt hetzelfde toch (behalve hogere tier)?
Ik heb de T34 vorige week ofzo gekocht, met 30 dagen premium er toen bij. Tank bevalt me wel, het is leuk om T10 schoten te horen bouncen op je turret, hij speelt net als een T29 volgens mij.

Voordeel van de T34 is dat je je T29 er snel mee kan levellen. Dat zou volgens mij de enige reden zijn om hem te halen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2

Het is een support heavy vooral die vooral werkt in hulldown gevechten. Zeker in eigen tier kan het een monster zijn doordat hij geen moeite heeft om een vijandige tank te pennen door zijn hoge pen van 248. En dit betekent ook dat in hogere tiers je het een stuk makkelijker hebt doordat je altijd een gun hebt die goed werkt.

Nadeel blijft wel dat hij niet zo heel snel is en wanneer je niet hulldown staat zullen de meeste tanks 175mm+ je frontal kunnen pennnen. Armor is wel gebuffed in HD patch dus hij is er wel wat op voorruit gegaan.

Persoonlijk hou ik niet zo van prem tanks die in T10 kunnen uitkomen en zou eerder kijken naar een pref MM tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Inderdaad, een IS-6 of FCM 50t dus. In de toekomst zijn deze niet meer te koop.
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:06:
[...]
WG reset de recruteringsperiode maar af en toe. Op dit moment is het volgens de website zo dat recruits geen battle gespeeld mogen hebben na 5 juni. Over een paar maanden kan dit bijv. 5 december zijn.

Bovendien denk ik dat je naast geen battles spelen ook niet mag inloggen. Een jaar geleden probeerde een vriend me namelijk ook te inviten, maar dat werkte niet ondanks dat ik geen battles had gespeeld na de door WG aangegeven datum. Ik had echter wel ingelogd.

Inmiddels heeft hij de tank overigens... Is voor beiden echt heerlijk grinden zolang de XP multipliers actief zijn :)
Zoiets had ik al op het forum gelezen, het zijn echter allemaal geruchten voor zover ik kan achterhalen. De guide en FAQ van Wargaming geeft nog steeds 60 dagen aan, zowel de recruitee als ikzelf voldoen aan alle voorwaarden. Belachelijk weer dit...

Hij heeft overigens wel de "We want you back!" missies per mail aangeboden gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Je wilt dat zoveel mogelijk van je schoten op een vijandelijke tank belanden, dan is dit de optimale setup. Zie ook het filmpje op https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/1048/
De gun is krachtiger met een minder hoge rof. Hetzelfde is dit: armored turret, weak hull.
Toegevoegde waarde: credits, T29 crew trainen.
ElPaco schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:38:
[...]

Voordeel van de T34 is dat je je T29 crew er sneller mee kan levellen. Dat zou volgens mij de enige reden zijn om hem te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
PcDealer schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:25:
[...]
Je wilt dat zoveel mogelijk van je schoten op een vijandelijke tank belanden, dan is dit de optimale setup. Zie ook het filmpje op https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/1048/

[...]

De gun is krachtiger met een minder hoge rof. Hetzelfde is dit: armored turret, weak hull.
Toegevoegde waarde: credits, T29 crew trainen.

[...]
Mn T29 crew is al op 60% van zijn derde skill :9 :*) Dus dat hoeft ook niet meer, haha. :D

Ik denk dat ik hem laat schieten. Ookal vind ik de T29 briljant, ik ben bang dat ik dan de T34 teveel van hetzelfde ga vinden. Destijds stond ik voor de keuze tussen de T34 en de Lowe. Achteraf gezien had ik veel beter de T34 kunnen kiezen... Tussen mij en de Lowe botert het niet zo... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Tenzij je meerdere heavies in de USA lineup wilt behouden/trainen. Ik heb bijvoorbeeld een T32 en een M103 in de garage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:48
Oeps, ja crew was wel een belangrijk woord wat ik vergeten was, maar was natuurlijk wel de essentie van de post :+

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

ElPaco schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:33:
[...]

Oeps, ja crew was wel een belangrijk woord wat ik vergeten was, maar was natuurlijk wel de essentie van de post :+
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:00

Roozzz

Plus ultra

jantje 2 schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:52:
[...]
Snap niet helemaal wat je hiermee bedoelt te zeggen eigenlijk. 3rde mark is vooral gebaseerd op damage ten opzichte van andere spelers. Uiteindelijk hoef je maar 2,5k avg te halen ongeveer voor 3de mark wat eigenlijk best wel heel makkelijk is. Doordat IS3 zo onwijs vergevend is en een gun heeft die letterlijk alles raakt zonder maar te hoeven aimen.
Even een vraagje van deze noob, aanhakend hierop. Is er een manier om ergens te vinden hoeveel average damage je moet doen voor een 2e of 3e mark op een bepaalde tank?
Ik twijfel of ik voor de 3e mark op mijn IS zal gaan, of door naar de IS3 zal gaan. Hanteren jullie hier nog iets van een vuistregel voor wanneer naar de volgende tier te gaan? X-aantal crewskills misschien?

[ Voor 7% gewijzigd door Roozzz op 07-12-2015 16:55 ]

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing

StarWing

Huh ?!?

Er is ergens een mod waarbij je in de garage kan zien op hoeveel % je zit, maar dit zit nie in p0st z'n modpack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Roozzz schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:54:
[...]

Even een vraagje van deze noob, aanhakend hierop. Is er een manier om ergens te vinden hoeveel average damage je moet doen voor een 2e of 3e mark op een bepaalde tank?
Ik twijfel of ik voor de 3e mark op mijn IS zal gaan, of door naar de IS3 zal gaan. Hanteren jullie hier nog iets van een vuistregel voor wanneer naar de volgende tier te gaan? X-aantal crewskills misschien?
http://www.vbaddict.net/moe-marks-of-excellence

Daar kun je zien hoeveel damage er ongeveer nodig is om een bepaalde MoE te behalen.
Tevens staat er ook een indicatie van hoeveel XP je ongeveer nodig hebt om een bepaalde mastery badge te behalen.

[ Voor 8% gewijzigd door wsLy op 07-12-2015 17:00 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
In Aslain z'n mod pack zit zo'n mod, die kun je over het algemeen wel naast die van p0st gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

wsLy schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:00:
[...]

Daar kun je zien hoeveel damage er ongeveer nodig is om een bepaalde MoE te behalen.
Tevens staat er ook een indicatie van hoeveel XP je ongeveer nodig hebt om een bepaalde mastery badge te behalen.
Exact wat ik zocht, dank je! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HurpDerp
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:00:
Hmmm, to buy or not to buy... In de leFH zou ik misschien de SPG-missies voor de T28 HTC kunnen halen (met de Light-missies ben ik gestopt aangezien ze voor te veel frustratie zorgden), maar aangezien ik geen crew voor de Franse arties heb vrees ik dat er gebeurt wat Kepro beschrijft.

Is het eigenlijk mogelijk om 2,000 schade te doen in de leFH (voor SPG-15) of is dat niet te doen op tier 5 en is die kans 1 op 1,000?
Een beetje mosterd na de maaltijd, maar 2k+ dmg doen is zeker mogelijk in de leFH. Even een wat ouder screenshot uit den ouden doosch opgehaald (maand of 2 terug denk):
Afbeeldingslocatie: http://u.cubeupload.com/TimeToStrike/LeF188B2acethumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aanbieding van morgen:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qffpP9K.jpg

Zal wel zo'n €35 gaan kosten, WG kennende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:42:
Aanbieding van morgen:
spoiler:

Hoelang ben jij bezig met de juiste link te vinden iedere keer? Want er zijn iets van 10000 combinaties mogelijk volgens mij?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Doorgaan na mijn modbreak lijkt mij niet de juiste instelling.

[ Voor 78% gewijzigd door psychoclown op 09-12-2015 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 23:56

p0st

Dutch Reefer

Aanbieding van morgen:
spoiler:

Geen geweldige tank, would not recommend :)

Een topicreport is voldoende.

[ Voor 69% gewijzigd door psychoclown op 09-12-2015 20:53 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

wsLy schreef op maandag 07 december 2015 @ 20:17:
[...]

Hoelang ben jij bezig met de juiste link te vinden iedere keer? Want er zijn iets van 10000 combinaties mogelijk volgens mij?
Niet zo heel lang ;)
Er zijn inderdaad 10.000 mogelijkheden (30.000 als je het niet slim aanpakt).
Gewoon scriptje die er 1.000 per keer checkt en daarna beetje puzzelen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Zo, dat was weer een avondje een brok frustratie. Zelfs de wins waren afgrijselijk. Het laatste potje met de IS-7 was de druppel. Ik werd zo kwaad van de belachelijke RNG, dat zelfs het k woord mij ontschoot. Terecht door platoonmaten erop gewezen dat dat niet kan en vervolgens maar meteen gestopt. 15 battles gespeeld, waarvan er welgeteld 1 leuk was. De rest was pure frustratie. En als je zelfs op een 66,67% WR avondje helemaal murw wordt gebeukt door de insane RNG dan heb ik denk ik een aardig beeld geschapen. Ook de WN8 was niet eens onaardig, maar als je echt 0,niks aan fun beleefd dan heeft het weinig zin om nog verder te spelen. ;w

Lichtpuntje van de avond was dus die ene pot die wel leuk was en ook de enige pot dat RNG 100% mijn kant op kwam. Hilarisch nauwelijks ge-aimed schot in de E-100 op een T-54 die on the move met ~50 km/h > 500m door mij semi-blind wordt gekilled. _O-

Zie hier nog in slowmo:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
Gisteren te horen gekregen dat WG toch weer een patchday gaat doen tijdens de laatste fase van de campaign :F

Ik weet nog dat dit een vorige keer best wat problemen heeft opgeleverd...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:56

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Vanacht lekker slap ouwehoeren op TS, klapt ineens mijn internerverbinding eruit... Ziggo storing in de wijk en die is pas vanmiddag weer opgelost. Sorry voor de plotselinge disconnect, mannen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Roozzz schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:54:
[...]

Derde mark op lagere tiers is wel makkelijker te halen maar nog steeds wel lastig voor de meeste spelers, zeker als je net ben begonnen zou ik niet aanraden om voor marks te spelen. Voor mij is dat meer een endgame dingetje.

Op de site http://www.vbaddict.net/moe-marks-of-excellence staan voor de meeste tanks een average damage genoemd per mark. Dit is wel een statisch getal dus er kan wel een beetje afwijking in zitten maar dan heb je iig een idee wat je ongeveer moet behalen.

Voor de IS moet je bijvoorbeeld 1900 average damage/spotting samen halen gemiddeld.

Wat betreft grinding heb ik eigenlijk altijd geprobeerd een tank elite te maken en daarna door te gaan naar de volgende tank. Ik ben nooit echt in een tank blijven hangen omdat voor mij " de fun " in het grinden zit en niet zozeer in tanks spelen die leuk zijn. Iedereen hanteert daar een beetje zijn eigen ding in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsLy schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:00:
[...]

Thanks, handig linkje.
Aanbieding van morgen:
spoiler:

Hij heeft het weer voor elkaar hoor.

Geen bijster goede tank, gigantisch profiel en amper armor. Blijf nog steeds hopen op de E25 maar denk niet dat die nog zal komen. En als die al komt zal het wel richting de 100€ gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik denk dat de E25 zeker wel gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:03
Hallo allemaal,

Ik vindt het leuk om zo nu en dan world of tanks te doen, heb niet veel tijd beschikbaar en speel ook wel eens andere games, maar toch als ik speel lijkt het me toch leuker om met tweakers te spelen is het mogelijk om GOT te joinen als casual of is het praktischer om GOT2 te joinen ?

Groetjes Berry

have you tried turning it off and on again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Als Gekke_Henkie ook ff kan verklappen wat het morgen word.. dan kan ik nog kijken of ik me geld uitgeef aan de 201 of toch bewaar voor morgen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Vedrano schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:19:
Als Gekke_Henkie ook ff kan verklappen wat het morgen word.. dan kan ik nog kijken of ik me geld uitgeef aan de 201 of toch bewaar voor morgen :D
Ik zou sowieso mijn geld niet uitgeven aan de 201 :9
En als Henkie nou ff gelijk alle offers van heel december doorgeeft.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:07
Haha, alle hoop op Henkie? Ik zou gewoon dag voor dag afwachten op zijn berichtjes, WG is niet gek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:18
iTitus schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:31:
Haha, alle hoop op Henkie? Ik zou gewoon dag voor dag afwachten op zijn berichtjes, WG is niet gek ;)
Nou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Fv201 zou ik ook niet kopen, rij even een rondje in de Black Prince en je weet weer hoe tragisch die 17 ponder bij een t7 heavy aanvoelt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Henkie kan geschiedenis schrijven als die het zo vooraf of dagen vooraf kan voorspellen, en veel mensen blij maken die dan geld besparen, ik zou hem direct op de koffie trakteren als die in Hilversum is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
Kooistra9 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:20:
Hallo allemaal,

Ik vindt het leuk om zo nu en dan world of tanks te doen, heb niet veel tijd beschikbaar en speel ook wel eens andere games, maar toch als ik speel lijkt het me toch leuker om met tweakers te spelen is het mogelijk om GOT te joinen als casual of is het praktischer om GOT2 te joinen ?

Groetjes Berry
Hoi Berry, ligt beetje aan wat voor tanks je hebt. Als je alleen af en toe eens wil platoonen kan je beter GOT2 joinen en op onze ts komen hangen. Heb je snel genoeg platoon mates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Het lijkt er trouwens op dat er op RU en NA nu mensen geband worden die een T22sr in de garage hebben vanwege het hele "mission rigging" gebeuren. Het lijkt erop dat het op NA slechts bans van 10 dagen betreft overigens. Ben benieuwd wat er op EU gaat gebeuren, lijkt me op dit moment niet heel relaxed als je een ban van 10 dagen krijgt gezien de campaign (tenzij je in top 50 staat en blijft met je clan) die nog een dag of 12 duurt.

V.w.b. campaign gaat het bij ons trouwens niet heel geweldig momenteel, door wat verkeerde planning qua battles hebben we binnen 3 dagen 3 penalties weten te verzamelen waardoor we minder landings hebben en famepoints van de clan flink gesneden zijn. Gelukkig kan ik het qua personal Fame nog redelijk bijhouden en sta ik nu op plek 4.450. Maar vanavond speel ik niet en vrijdag ook niet, dus dat wordt nog even flink aanpoten tijdens de laatste stage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
p0st schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:51:
Het lijkt er trouwens op dat er op RU en NA nu mensen geband worden die een T22sr in de garage hebben vanwege het hele "mission rigging" gebeuren. Het lijkt erop dat het op NA slechts bans van 10 dagen betreft overigens. Ben benieuwd wat er op EU gaat gebeuren, lijkt me op dit moment niet heel relaxed als je een ban van 10 dagen krijgt gezien de campaign (tenzij je in top 50 staat en blijft met je clan) die nog een dag of 12 duurt.

V.w.b. campaign gaat het bij ons trouwens niet heel geweldig momenteel, door wat verkeerde planning qua battles hebben we binnen 3 dagen 3 penalties weten te verzamelen waardoor we minder landings hebben en famepoints van de clan flink gesneden zijn. Gelukkig kan ik het qua personal Fame nog redelijk bijhouden en sta ik nu op plek 4.450. Maar vanavond speel ik niet en vrijdag ook niet, dus dat wordt nog even flink aanpoten tijdens de laatste stage!
Bij FAME waren er ongeveer 20-25 gebanned in totaal voor de missies. Was dus lekker rustig tijdens het begin van campaign. Volgens mij is iedereen nu weer unbanned. Daarnaast waren er bij andere clans ook een soortgelijk aantal gebanned.

Hopelijk moet dit voor WG ook een aanleiding zijn om eens kritisch naar de missies te kijken. Ik heb een ticket er nog over geopend alleen die replys slaan nergens op. Had heel verhaal opgehangen over hoe de xp opbouw in steel hunt broken was. Had op 12.00 ingestuurd en 4 min na twaalf hadden ze dit overlegd met een specialist blablaba en alles zou goed zijn. Nou in 4 minuten kan je geen screenshots/replay en een e-mail lezen.

Hoop dat ze die missies requirements nog eens aanpassen, wat momenteel is het gewoon niet leuk om die missies meer te spelen.

[ Voor 13% gewijzigd door jantje 2 op 08-12-2015 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
x-cessive schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:13:
[...]

Hoi Berry, ligt beetje aan wat voor tanks je hebt. Als je alleen af en toe eens wil platoonen kan je beter GOT2 joinen en op onze ts komen hangen. Heb je snel genoeg platoon mates.
Hey x-cessive thx voor reageren.

Voornamelijk Tier 8 nu, probeer alles tegelijk beetje in tiers vooruit te gaan in plaats van naar tier 10 te rushen. http://www.noobmeter.com/player/eu/Determined/501551172/ - http://worldoftanks.eu/co...nts/501551172-Determined/

Toen ik begon te spelen was ik echt slecht, nu kan ik wel redelijk mee spelen vindt ik persoonlijk maar ieder zijn mening.

Groetjes Berry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
De hele PM moet aangepast worden anyway, of dat je met geld het kan behalen in nood.
Ik kan de eerste tank niet eens vrij spelen, omdat ik nooit light & arty doe ondanks dat ik al 23k battles heb, terwijl ik de overige binnen paar dagen al had afgemaakt. Maar nu al maanden dus vast zit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

p0st schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:51:

V.w.b. campaign gaat het bij ons trouwens niet heel geweldig momenteel, door wat verkeerde planning qua battles hebben we binnen 3 dagen 3 penalties weten te verzamelen waardoor we minder landings hebben en famepoints van de clan flink gesneden zijn.
Hoe krijg je die?
Kooistra9 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:30:
[...]

Hey x-cessive thx voor reageren.

Voornamelijk Tier 8 nu, probeer alles tegelijk beetje in tiers vooruit te gaan in plaats van naar tier 10 te rushen. http://www.noobmeter.com/player/eu/Determined/501551172/ - http://worldoftanks.eu/co...nts/501551172-Determined/

Toen ik begon te spelen was ik echt slecht, nu kan ik wel redelijk mee spelen vindt ik persoonlijk maar ieder zijn mening.

Groetjes Berry
Check de requirements hier: http://gatheringoftanks.nl/recruitment/
Het gaat de goede kant op.

[ Voor 46% gewijzigd door PcDealer op 08-12-2015 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
@PcDealer Dankje voor de reactie, zal eens even kijken waar ik me voor aanmeld maar bedankt voor de link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De aanbieding van dag 9:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4AeT4nd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat mag het kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distael
  • Laatst online: 25-06 16:59
ik gok € 35,=

[ Voor 7% gewijzigd door Distael op 08-12-2015 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet zelf ook niet wat het gaat kosten.
Als ik zo kijk denk ik €30/€35.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distael
  • Laatst online: 25-06 16:59
Hij staat nu ook al als special in de shop:

VIII AMX CDC;1 GARAGE SLOT;30 DAYS PREMIUM ACCOUNT;750 GOLD. € 35,79....hmmm moet dus minder dan € 30,- worden...

[ Voor 16% gewijzigd door Distael op 08-12-2015 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:18:
[...]

Ik weet zelf ook niet wat het gaat kosten.
Als ik zo kijk denk ik €30/€35.
Omdat je de voorgaande dagen ook al aardig in de buurt zat met de prijs. Zat destijds te twijfelen tussen de T54 Prototype en de CDC. Maar als dit een mooi prijsje krijgt komt de CDC ook in mijn garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Zoals het altijd al in de premium shop staat, alleen krijg je de gratis extras bij. Dus de prijs zal geen verassing zijn net zo als bij de T34.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:00

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Snap hier niks van.... Object 140 wn8 1700.... maar de winrate zakt en zakt.... 43% inmiddels.
Net weer een potje met 4500 damage.... :?

edit, uiteindelijk 14 potjes, winrate 42%... wn 1800.
Balans dagje kwa winrate...

[ Voor 35% gewijzigd door Harmen op 08-12-2015 21:43 ]

Whatever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Oeh, de CDC. Dat is wel tempting moet ik zeggen... Wellicht dat ik die toch wel ff meepak ;)

Ben ook wel benieuwd of ze de T-54 First prot. er nog in hebben zitten. Dat is wel een premium die ik nog graag zou willen hebben. Krijgt in de volgende patch nog een buff ook!

@Harmen, 4,5K dmg op T10 is niet heel speciaal hoor. Betekent iig niet automatisch dat je het potje ook wint ;) Ik heb potten met >6K dmg en minstens 6 kills verloren. Al doe je zelf 12K dmg, als de rest van je team nagenoeg niets uitricht zal je alsnog verliezen.

[ Voor 33% gewijzigd door Mr_Size op 08-12-2015 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe de fuck is het mogelijk in dat tering spel dat een 110E5 een AMX 13 75(met camo paint, 100% camo crew, BIA, Bino's en camo net) op 100 meter spot, mij afschiet en ik hem niet spot, of een ISU op 60m die mij wel ziet en ik hem niet... Wat een tyfus spel is dit zeg. Pleur toch op. Elke keer die tering potjes.

En als je al een keer een redelijke match heb en 60x het assistence bannertje bovenin krijgt krijg je een fucking 300 spotting damage in een tier 10 game... wat een pleurus game zeg

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2015 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 01:50:
Hoe de fuck is het mogelijk in dat tering spel dat een 110E5 een AMX 13 75(met camo paint, 100% camo crew, BIA, Bino's en camo net) op 100 meter spot, mij afschiet en ik hem niet spot, of een ISU op 60m die mij wel ziet en ik hem niet... Wat een tyfus spel is dit zeg. Pleur toch op. Elke keer die tering potjes.

En als je al een keer een redelijke match heb en 60x het assistence bannertje bovenin krijgt krijg je een fucking 300 spotting damage in een tier 10 game... wat een pleurus game zeg
Als de e5 achter een dubbel bosje staat is dat heel goed mogelijk. Tevens als een e5 een crew heeft met BIA, view range skills (recon en sit. awareness) en optics heeft dan kun je alsnog gespot worden in je LT tank, dit hebben wij al vaker getest om te kijken hoe veilig bepaalde plekken zijn om met een LT te spotten. Nja vaak genoeg werd je dan op bijv. 80m afstand door een medium of heavy gespot door het bosje heen met je camonet en camocrew :') komt ook nog eens bij dat niet alle bosjes dezelfde camo value hebben (zie deze pagina).

Kan ook zijn dat iemand anders jou aan het spotten was en de e5 vanaf een veilige afstand aan het schieten was.

En een ISU heeft een betere camo value dan een 13 75... Vooral als hij stilstaat en een camonet heeft.

En dat het spotting systeem niet goed werkt weten we allemaal, als jij iets spot en een medium komt je voorbij rijden en er wordt dan op de vijand geschoten dan krijgt die medium vaak de spotting damage.

[ Voor 12% gewijzigd door wsLy op 09-12-2015 07:31 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Als je met 2 landings begint om 19:00 en 3 nieuwe inplant voor 21:00. Vervolgens zit je nog in 1 landing van de eerste batch, en komen er om kwart voor 9 opeens 3 nieuwe bij. Dan heb je dus 40 man nodig (minimaal 32 omdat je met minder dan 8 man een technical defeat krijgt) en als er dan krap 30 mensen online zijn waarvan er maar ~25 meedoen, dan heb je in een kwartier 2 penalties te pakken vanwege een no-show (minder dan 8 van de 10 mensen op ready)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 20:25

Oxigeon

En zo is dat!

Eergisteren dan ook weer begonnen met WoT. Een nieuwe laptop en dus ook weer een WoT geinstaleerd omdat hij nu wel draait. Heerlijke game. Al heb ik echter maar een paar potjes kunnen spelen.

EDIT: Ik was aan het kijken of het mogelijk is om bij een clan te komen. Maar Got2 houd bijvoorbeeld een WN8 rating van 650 aan. Nu kijk ik zojuist hier: http://www.noobmeter.com/player/eu/Oxigeon/500289250/ en dan zie ik dat mijn rating 137 is. Die is dus echt veeeeeeels te laag. Toch maar eerst een gaan uitvogelen hoe ik dat doe ver5voudigen.

[ Voor 47% gewijzigd door Oxigeon op 09-12-2015 08:58 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Balen joh :(
Oxigeon schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:42:
Eergisteren dan ook weer begonnen met WoT. Een nieuwe laptop en dus ook weer een WoT geinstaleerd omdat hij nu wel draait. Heerlijke game. Al heb ik echter maar een paar potjes kunnen spelen.
Ik kan je p0st modpack aanraden, zie http://forum.worldoftanks...s-v3-clean-minimal-26-11/ (ja, dezelfde als hierboven).
EDIT: Ik was aan het kijken of het mogelijk is om bij een clan te komen. Maar Got2 houd bijvoorbeeld een WN8 rating van 650 aan. Nu kijk ik zojuist hier: http://www.noobmeter.com/player/eu/Oxigeon/500289250/ en dan zie ik dat mijn rating 137 is. Die is dus echt veeeeeeels te laag. Toch maar eerst een gaan uitvogelen hoe ik dat doe ver5voudigen.
Je hebt nu pas 201 potjes gedaan. Maak je niet druk. Gewoon lekker spelen en eventueel platoonen. Onze TeamSpeakserver is op ts3.gatheringoftanks.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Laatst online: 17-05 19:58
Hmmm keuzes, keuzes en niet veel credits :+ .
AMX 12t of de M41 Walker Bulldog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

De Modpack van P0st heb ik uiteraard allang geinstaleerd :). Wat betreft de teamspeak moet ik eens komen kijken. Maar heb volgens mij geen fatsoenlijke headset meer liggen die het doet. Moet eens ff goed zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:28
Vedrano schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:24:
De hele PM moet aangepast worden anyway, of dat je met geld het kan behalen in nood.
Ik kan de eerste tank niet eens vrij spelen, omdat ik nooit light & arty doe ondanks dat ik al 23k battles heb, terwijl ik de overige binnen paar dagen al had afgemaakt. Maar nu al maanden dus vast zit :/
Ehm, nee...... Als er echt iets mis is met de missies moeten ze dat aanpassen, maar als jij bep. tanks niet wilt spelen is dat je eigen keuze. En missies met goud kunnen afkopen maakt het spel alleen maar meer pay to win wat je juist niet wilt hebben.

Zoals in het geval met die nieuwe missie kloppen de missies gewoon niet en moeten ze er eens wat aan gaan doen, maar met de normale missies is weinig mis. Het enige wat er daar niet klopt is dat je voor sommige missies wel heel veel afhankelijk bent van geluk ipv echt skill.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing

StarWing

Huh ?!?

Kan niet anders zeggen dat het toch wel raar is soms..
Gisteren ongeveer 25 potjes, ~30% winrate maar wel een WN8 van 3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
StarWing schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:30:
Kan niet anders zeggen dat het toch wel raar is soms..
Gisteren ongeveer 25 potjes, ~30% winrate maar wel een WN8 van 3000
Dat heb ik ook continue. Op de een of anere manier heb ik meestal of een hoge winrate of een hoge WN8, gecombineerd komt maar zelden voor. Nu moet ik wel zeggen dat dat er ook aan ligt hoe je speelt, ik heb b.v regelmatig dat ik een kant aan het afstoppen ben terwijl mijn team over de andere kant gaat. Je doet dan weinig damage terwijl je uiteinelijk wel de reden bent dat zo'n potje wordt gewonnen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

redwing schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:32:
[...]

Dat heb ik ook continue. Op de een of anere manier heb ik meestal of een hoge winrate of een hoge WN8, gecombineerd komt maar zelden voor. Nu moet ik wel zeggen dat dat er ook aan ligt hoe je speelt, ik heb b.v regelmatig dat ik een kant aan het afstoppen ben terwijl mijn team over de andere kant gaat. Je doet dan weinig damage terwijl je uiteinelijk wel de reden bent dat zo'n potje wordt gewonnen.
Misschien een domme vraag als noob. Maar hoe weet de game nu of jij ervoor zorgt dat een potje wordt gewonnen? Als je veel damage doet kan ik me voorstellen dat de game weet dat je een bepalende speler bent. Maar als je ergens "afgelegen" staat en af en toe een schot lost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Laatst online: 22-08 22:01
J0rn schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:13:
In mijn opinie:

Als single tank keuze: Walker Bulldog!!! No question. Heerlijke tank met de 10-shot autoloader.

Voor eventueel clan battles (SH,CW, etc) is de grind met de AMX12t een betere keuze aangezien verderop in de lijn de AMX 13 90 en Bat Chat daar veel voor gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

PcDealer schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:10:
[...]

Balen joh :(

[...]
Ik kan je p0st modpack aanraden, zie http://forum.worldoftanks...s-v3-clean-minimal-26-11/ (ja, dezelfde als hierboven).
Klopt ja, alleen betreft het vooral Clan Fame en niet individueel, dus ik heb er persoonlijk niet veel last van. Daarnaast staat onze clan toch lang niet in de top 50 (ergens rond 200 nu) dus het is alleen vervelend omdat je minder influence en minder landings krijgt. Aan de andere kant kunnen we nog steeds zo'n 4 landings per avond doen, dus dat is nog prima te doen.

Thanks voor de promotie :D
Oxigeon schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:13:
De Modpack van P0st heb ik uiteraard allang geinstaleerd :)
Kijk, da's leuk om te horen! :D
Mwah heel goed valt wel mee, aangezien de tank normaal iets van €28 is. Aan de andere kant krijg je er wel wat goodies bij dus ik vind 'm acceptabel. Aangezien de CDC nog wel op mijn wishlist stond (goed voor stronk) heb ik 'm wel gekocht :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

J0rn schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:13:
Ik vind de M41 Walker Bulldog een van de leukste tanks in wot, dus ik zou daar zeker voor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
p0st schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:01:
Aangezien de CDC nog wel op mijn wishlist stond (goed voor stronk) heb ik 'm wel gekocht :>
+1 en x2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Oxigeon schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:39:
[...]

Misschien een domme vraag als noob. Maar hoe weet de game nu of jij ervoor zorgt dat een potje wordt gewonnen? Als je veel damage doet kan ik me voorstellen dat de game weet dat je een bepalende speler bent. Maar als je ergens "afgelegen" staat en af en toe een schot lost..
Dat weet de game niet. Uiteindelijk is dat een kwestie van aanvoelen wanneer jij iets doet wat de game wint. De stats ( wn8) worden niet bepaald op winrate maar vooral op damage + kills maken. Aangezien dit een wezenlijk onderdeel van het spel is. Hoe meer jij daarvan doet voor het team hoe beter natuurlijk.
Het gaat er hierbij om dat je dit op de juiste plekken doet om een game te winnen.

Let wel op dat wn8 niet van World of tanks is maar een los progamma( mod ) gemaakt door andere mensen. World of tanks ondersteunt dit dan ook eigenlijk niet.

World of tanks heeft een soort eigen rating de WG-rating maar die gebruikt niemand eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
redwing schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:20:
[...]

En missies met goud kunnen afkopen maakt het spel alleen maar meer pay to win wat je juist niet wilt hebben.
pay to win is het al en het gaat met de dag meer die kant op anyway, vroeger had je toch bij die challenge waar je stuff moest doen met elke natie om een prijs te winnen, als je sommige naties niet kon voltooien kon je voor 10e een vrijkaart kopen in de premium shop.

Zo iets zou ook voor de PM moeten bestaan, als je het wilt kan je het gratis voltooien, als je het niet wilt/kan moet je maar lappen. Niemand die je iets dwingt maar je hebt wel een optie, omdat ik allergisch ben voor light tanks & arty ben ik nu genaaid voor maanden, das ook geen zuivere koek :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 14:11
De hele reden voor de persoonlijke missies is juist om mensen te motiveren ook eens een andere klasse te proberen. Als je dat niet wilt is dat nog steeds je eigen keuze.

Persoonlijk denk ik dat je wel iets mist ook, light klasse is erg leuk als je eenmaal door hebt hoe je moet spelen is het geweldig om andere tanks te trollen. Je leert gelijk ook heel veel over spotten en camouflage dus het helpt je gameplay voor heavies en mediums ook.

Ik zou het zeker eens proberen, op het moment ben ik bezig met de SP-1C en de LTTB, regelmatig sta ik met damage bovenaan het team. (En het volgende potje ben ik binnen een paar minuten weg omdat ik teveel risico neem :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Oxigeon schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:39:
[...]
Dat weet de game ook niet, wat WN8 doet is allerlei getallen (zoals damage done, kills, spots) bij elkaar nemen en daar een getal uit spugen. De waardes waar mee gerekend wordt zijn bepaald aan de hand van gemiddeldes over het hele spel en per tank. Daarmee krijg je dat je per tank bep. gemiddelde waardes hebt en als je meer/minder doet wordt je WN8 hoger/lager.

Nadeel hiervan is alleen dat als je dus b.v. aan het eind tegenover een overmacht staat je door te cappen misschien nog wint (afhankelijk van de situatie), maar als je naar de vijand rijdt en er nog een paar raakt gaat je WN8 omhoog. Helemaal waterdicht is het systeem dus niet.

Maar meer hierover kun je op b.v. de wiki vinden : http://wiki.wnefficiency.net/pages/WN8
Vedrano schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:19:
[...]
pay to win is het al en het gaat met de dag meer die kant op anyway,
Voorlopig is dat gedeelte er juist niet ingekomen en kun je alles wat je met geld kunt doen ook nog met credits doen.
vroeger had je toch bij die challenge waar je stuff moest doen met elke natie om een prijs te winnen, als je sommige naties niet kon voltooien kon je voor 10e een vrijkaart kopen in de premium shop.
Tja, maar dat waren missies voor een bep. tijd en kon je ook niet echt halen als je de betreffende landen niet al in je garage had staan. In dit geval heb je jaren de tijd om het te halen.
Zo iets zou ook voor de PM moeten bestaan, als je het wilt kan je het gratis voltooien, als je het niet wilt/kan moet je maar lappen. Niemand die je iets dwingt maar je hebt wel een optie, omdat ik allergisch ben voor light tanks & arty ben ik nu genaaid voor maanden, das ook geen zuivere koek :)
Tja, naar mijn idee zijn deze missies er juist om mensen te bewegen om met verschillende soorten tanks te spelen. Zoals het nu is opgezet kun je al 1 soort tank/klik-machine overslaan. Dat zou toch genoeg moeten zijn naar mijn idee. Als je dan nog een 2e vertikt te spelen is dat toch echt je eigen keuze (en precies de reden waarom ik de STUG ook nog niet heb :+ )

[ Voor 41% gewijzigd door redwing op 09-12-2015 10:38 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Laatst online: 05-05 16:03
redwing schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:32:
Dat weet de game ook niet, wat WN8 doet is allerlei getallen (zoals damage done, kills, spots) bij elkaar nemen en daar een getal uit spugen.
Hier wil ik toch wel even vermelden dat SPOTTING DAMAGE nog steeds NIET in WN8 zit en er vermoedelijk nooit zal inkomen.
Wat toch wel een groot gebrek is IMHO voor light tanks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
kreezjie schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:49:
[...]

Hier wil ik toch wel even vermelden dat SPOTTING DAMAGE nog steeds NIET in WN8 zit en er vermoedelijk nooit zal inkomen.
Wat toch wel een groot gebrek is IMHO voor light tanks...
Klopt, het gaat daar alleen om aantal spots, niet om spotting/assisted damage. En inderdaad is dat een van de grootste flaws die er in zitten alleen helaas ook niet op te lossen omdat deze niet door WG mee wordt gegeven.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
redwing schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:56:
[...]

Klopt, het gaat daar alleen om aantal spots, niet om spotting/assisted damage. En inderdaad is dat een van de grootste flaws die er in zitten alleen helaas ook niet op te lossen omdat deze niet door WG mee wordt gegeven.
Vandaar dat ik altijd lage WN8's heb bij light tanks.
Ik speelde het vooral in het begin, nadat ik mediums en heavy's ging rijden schoot mn WN8 omhoog.
Ik ben namelijk een uitstekende spotter *kuch* :9 :X

Ik snap nog steeds niet goed wat een tier 7/8 light tank in een tier x pot moet. Je hebt daar gewoon weinig te zoeken. Je kan geen enkele tank pennen en spotten is vaak ook lastig, want tier 10 tanks hebben gigantisch goede vision vaak. Met mijn RU251 kan ik in ieder geval niet spotten. (camonet erop en crew met camouflage skills) Wordt erg vaak gespot (door een tier x heavy?!?) in een bosje terwijl ik stil sta en niet schiet. :'( 8)7 |:(

Meestal ga ik maar een beetje second line met die tank rijden om af en toe een andere tragere tank the poken. Maar dan staat er achteraan een batterij TD-ers te campen en dan *poef*, dood. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-09 12:48

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

T54 mod 1. Die moet je echt hebben. Ik als noob haal er een w/l van 64,52% op 31 potten en een wn8 van 2000. Zelden zo'n fijn spelende tank gehad. Mobiel genoeg, armour aan de voorzijde heel prima en de gun ook goed genoeg.

Uit de buurt blijven van bijvoorbeeld een RHM en je bent koning van de pot. volgens mij is aan de voorzijde alleen de LFP echt een weakspot :)

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
redwing schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:32:
[...]

Zoals het nu is opgezet kun je al 1 soort tank/klik-machine overslaan. Dat zou toch genoeg moeten zijn naar mijn idee. Als je dan nog een 2e vertikt te spelen is dat toch echt je eigen keuze (en precies de reden waarom ik de STUG ook nog niet heb :+ )
Wach wacht wacht wacht, overslaan????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Vedrano schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:20:
[...]

Wach wacht wacht wacht, overslaan????
Je kan een PM tank halen door van 4 klasses de 15e missie met honors te halen. Voor de mensen die geen Arty spelen of lights of heavies of meds of TDs. Met nadruk op of.
In veel gevallen loont het om eens een keer een klasse te spelen die je normaal niet speelt. Je leert de mechanics dan kennen die je vervolgens beter kan counteren omdat je snapt hoe je tegenstander denkt.

Ik zie zelfs mensen die arty haaten, maar omdat die light missies nog meer messed up zijn toch maar arty gaan spelen. En het loont, want ze hebben nu female crew members, PM tanks etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
iTitus schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:24:
[...]

Je kan een PM tank halen door van 4 klasses de 15e missie met honors te halen. Voor de mensen die geen Arty spelen of lights of heavies of meds of TDs. Met nadruk op of.
In veel gevallen loont het om eens een keer een klasse te spelen die je normaal niet speelt. Je leert de mechanics dan kennen die je vervolgens beter kan counteren omdat je snapt hoe je tegenstander denkt.

Ik zie zelfs mensen die arty haaten, maar omdat die light missies nog meer messed up zijn toch maar arty gaan spelen. En het loont, want ze hebben nu female crew members, PM tanks etc.
Inderdaad van 4 klasses missie 15 met eer halen en dan krijg je alsnog de tank. Je kunt dus kiezen om b.v. arty of juist lights over te slaan. Ik moet nu dus nog 1 van de 2 met eer halen en dan kan ik de tank halen. Binnenkort ga ik denk ik eens mijn AMX 13 90 van stal halen om deze te halen. Ik heb nu nl. alle med/heavy en TD missies al met eer gehaald dus die tanks hebben nu gen missie meer open staan.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Gwatholthar schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:18:
T54 mod 1. Die moet je echt hebben. Ik als noob haal er een w/l van 64,52% op 31 potten en een wn8 van 2000. Zelden zo'n fijn spelende tank gehad. Mobiel genoeg, armour aan de voorzijde heel prima en de gun ook goed genoeg.

Uit de buurt blijven van bijvoorbeeld een RHM en je bent koning van de pot. volgens mij is aan de voorzijde alleen de LFP echt een weakspot :)
Een RHM... en alle tanks op Tier IX en X. Ik vind 'm zelf niet geweldig spelen maar ben misschien te verwend door de limited MM op de Type 59... De gun en mobiliteit zijn echt geen pluspunten aan deze tank, het is eerder een snelle heavy qua mobiliteit en de gun handling is vrij lomp. Zeker wel een geinige tank hoor, omdat je armor prima is, maar ik zou 'm niet als "must have" willen omschrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Jezus, hadden jullie dat niet ff paar maanden eerder kunnen vertellen :D
Ik heb alles al met eer behaald, alleen light & artys zijn onbegonnen werk, nu ff kijken waar ik het minst slecht in ben pff =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Laatst online: 05-05 16:03
Ook nog even duidelijk vermelden dat ENKEL de 15e missie van elke reeks MET HONORS dient te halen en dus NIET ALLEMAAL!
Blijkbaar is dit ook niet duidelijk genoeg vermeld geweest want ik ben onlangs nog een paar mensen tegen gekomen die dachten dat ze ELKE missie met honors dienden te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:18
Valt tegen, je krijgt alleen de equipment gratis. Net als bij de T34 van eergister. Zo heel denderend is hij dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

mkliko schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:01:
Vandaar dat ik altijd lage WN8's heb bij light tanks.
Ik speelde het vooral in het begin, nadat ik mediums en heavy's ging rijden schoot mn WN8 omhoog.
Ik ben namelijk een uitstekende spotter *kuch* :9 :X
Volgens mij zijn lights juist de beste WN8 padders die er zijn op het moment...

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Vedrano schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:44:
Jezus, hadden jullie dat niet ff paar maanden eerder kunnen vertellen :D
Ik heb alles al met eer behaald, alleen light & artys zijn onbegonnen werk, nu ff kijken waar ik het minst slecht in ben pff =)
Gewoon goed lezen ;)
Ik zou stug IV met lights doen, die zijn nog goed te halen (4k combined voor LT-15) en vanaf HTC is SPG misschien makkelijker(USA lijn, M44 OP met heat!) omdat je alleen city maps krijgt als je spotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Frentik schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:57:
[...]
Volgens mij zijn lights juist de beste WN8 padders die er zijn op het moment...
Dat zijn de meest irritante stadpadders; 3/4 tijd van de pot staan ze compleet achteraan in het veld te campen achter een bosje met cammo shizzle, compleet nutteloos te wezen. Alleen maar een beetje snipen (een light tank hoeft niet veel damage te doen voor goede WN8 ratings) om vervolgens in de laaste minuten van die pot dan met 100% HP (duh) stoer een paar vijandelijke tanks af te knallen die nog maar een paar % HP over hadden....helden :(

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:22
p0st schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:36:
[...]

Een RHM... en alle tanks op Tier IX en X. Ik vind 'm zelf niet geweldig spelen maar ben misschien te verwend door de limited MM op de Type 59... De gun en mobiliteit zijn echt geen pluspunten aan deze tank, het is eerder een snelle heavy qua mobiliteit en de gun handling is vrij lomp. Zeker wel een geinige tank hoor, omdat je armor prima is, maar ik zou 'm niet als "must have" willen omschrijven :)
ik heb de type59 zelf niet, maar ik vind de t54 prot wel een must <3

battles:
313

winrate:
61.34%

Av. damage:
1571

Av. damage blocked:
752.91

Het is mijn hoogste winrate op een premium, nou is dat wel een beetje vertekent omdat dit een van mn jongste aankopen is, maar dan nog... EN ik vind het de leukste tier 8 premium die ik heb.

De armour is gewoon super tegen tier 8 en lager, de average blocked dmg is bij mij hoger dan op mn e50, obj140, e50m, t54, t62 etc. etc. !!!!

Je kan met deze tank enorm goed bullyen op top tier en dat moet je dan ook doen, agressief spelen is echt fantastisch in deze tank.

Het is niet de beste credit machine, omdat je af en toe ook nog wel wat gold nodig hebt. Zelf neem ik echter maar 10 gold shells mee, meer heb ik eigenlijk niet nodig.

Helemaal OP wordt deze tank als je full gold gaat met food...

[ Voor 3% gewijzigd door gotfurrr op 09-12-2015 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Breezers schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:05:
Dat zijn de meest irritante stadpadders; 3/4 tijd van de pot staan ze compleet achteraan in het veld te campen achter een bosje met cammo shizzle, compleet nutteloos te wezen. Alleen maar een beetje snipen (een light tank hoeft niet veel damage te doen voor goede WN8 ratings) om vervolgens in de laaste minuten van die pot dan met 100% HP (duh) stoer een paar vijandelijke tanks af te knallen die nog maar een paar % HP over hadden....helden :(
Dan tref jij de verkeerde light rijders...

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Pagina: 1 ... 27 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift