Dit soort reacties komen de sfeer in het topic niet ten goede, stop daar aub mee.
[ Voor 67% gewijzigd door psychoclown op 06-12-2015 21:09 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 67% gewijzigd door psychoclown op 06-12-2015 21:09 ]
Page intentionally left blank.
voor 45 euri's...PcDealer schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:35:
T34 met equipment (rammer, vert.stab en GLD): https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/1048/
Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
[ Voor 25% gewijzigd door Appie Heijn op 07-12-2015 11:29 ]
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Verwijderd
WG reset de recruteringsperiode maar af en toe. Op dit moment is het volgens de website zo dat recruits geen battle gespeeld mogen hebben na 5 juni. Over een paar maanden kan dit bijv. 5 december zijn._Anvil_ schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:47:
Weet iemand hoe refer a friend momenteel werkt?
Ik kan iemand die 61 dagen niet gespeeld heeft nog steeds niet inviten als recruit, hij staat nog op "active" ?
Dat was bij de IS-8 ook al zo toch?jantje 2 schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:14:
Aggresive valt dat ding niet echt te spelen omdat je echt geen armor hebt, de gun voelt wel oke aan
Maar vor een Ace is niet je totaalscore belangrijk, maar je relatieve score ten opzichte van ander IS-3 spelers. Die dus ook allemaal full YOLO kunnen gaan.al had ik ook veel RNG die me lastig viel. Zat te denken om hier ff 3 marks op te fixen, gewoon omdat het een rare tank is maar daar moet ik nog maar ff over nadenken.
Heb hiervoor 3de mark op IS3 gehaald dus misschien ben ik ook een beetje bsed met easymode IS3.
Met die tank kan je letterlijk dubbel RR gaan en gewoon alles kapot maken.
Ja dat zal inderdaad, maar aangezien IS-8 denk 2-3 jaar geleden is dat ik die gespeeld hebt weet ik niet echt meer hoe die was. Na recente buff had ik het gevoel dat het armor beter is gemaakt maar daar merk ik eigenlijk nog niets van ( turret en side armor )
Snap niet helemaal wat je hiermee bedoelt te zeggen eigenlijk. 3rde mark is vooral gebaseerd op damage ten opzichte van andere spelers. Uiteindelijk hoef je maar 2,5k avg te halen ongeveer voor 3de mark wat eigenlijk best wel heel makkelijk is. Doordat IS3 zo onwijs vergevend is en een gun heeft die letterlijk alles raakt zonder maar te hoeven aimen.Edmin schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:43:
Maar vor een Ace is niet je totaalscore belangrijk, maar je relatieve score ten opzichte van ander IS-3 spelers. Die dus ook allemaal full YOLO kunnen gaan.
Ik heb de T34 vorige week ofzo gekocht, met 30 dagen premium er toen bij. Tank bevalt me wel, het is leuk om T10 schoten te horen bouncen op je turret, hij speelt net als een T29 volgens mij.mkliko schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:35:
Wat vinden we van de T34 aanbieding van vandaag?
Ik zit zelf erg te twijfelen. Opzich handig, die items erbij, maar is dat wel de optimale setup?
Daarnaast speel ik nu erg veel de T29. Is de T34 dan wel een toegevoegde waarde? Speelt hetzelfde toch (behalve hogere tier)?
Het is een support heavy vooral die vooral werkt in hulldown gevechten. Zeker in eigen tier kan het een monster zijn doordat hij geen moeite heeft om een vijandige tank te pennen door zijn hoge pen van 248. En dit betekent ook dat in hogere tiers je het een stuk makkelijker hebt doordat je altijd een gun hebt die goed werkt.mkliko schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:35:
Ik zit zelf erg te twijfelen. Opzich handig, die items erbij, maar is dat wel de optimale setup?
Daarnaast speel ik nu erg veel de T29. Is de T34 dan wel een toegevoegde waarde? Speelt hetzelfde toch (behalve hogere tier)?
Zoiets had ik al op het forum gelezen, het zijn echter allemaal geruchten voor zover ik kan achterhalen. De guide en FAQ van Wargaming geeft nog steeds 60 dagen aan, zowel de recruitee als ikzelf voldoen aan alle voorwaarden. Belachelijk weer dit...Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:06:
[...]
WG reset de recruteringsperiode maar af en toe. Op dit moment is het volgens de website zo dat recruits geen battle gespeeld mogen hebben na 5 juni. Over een paar maanden kan dit bijv. 5 december zijn.
Bovendien denk ik dat je naast geen battles spelen ook niet mag inloggen. Een jaar geleden probeerde een vriend me namelijk ook te inviten, maar dat werkte niet ondanks dat ik geen battles had gespeeld na de door WG aangegeven datum. Ik had echter wel ingelogd.
Inmiddels heeft hij de tank overigens... Is voor beiden echt heerlijk grinden zolang de XP multipliers actief zijn
Je wilt dat zoveel mogelijk van je schoten op een vijandelijke tank belanden, dan is dit de optimale setup. Zie ook het filmpje op https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/1048/mkliko schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:35:
De gun is krachtiger met een minder hoge rof. Hetzelfde is dit: armored turret, weak hull.Daarnaast speel ik nu erg veel de T29. Is de T34 dan wel een toegevoegde waarde? Speelt hetzelfde toch (behalve hogere tier)?
ElPaco schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:38:
[...]
Voordeel van de T34 is dat je je T29 crew er sneller mee kan levellen. Dat zou volgens mij de enige reden zijn om hem te halen.
Mn T29 crew is al op 60% van zijn derde skillPcDealer schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:25:
[...]
Je wilt dat zoveel mogelijk van je schoten op een vijandelijke tank belanden, dan is dit de optimale setup. Zie ook het filmpje op https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/1048/
[...]
De gun is krachtiger met een minder hoge rof. Hetzelfde is dit: armored turret, weak hull.
Toegevoegde waarde: credits, T29 crew trainen.
[...]
Oeps, ja crew was wel een belangrijk woord wat ik vergeten was, maar was natuurlijk wel de essentie van de post
ElPaco schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:33:
[...]
Oeps, ja crew was wel een belangrijk woord wat ik vergeten was, maar was natuurlijk wel de essentie van de post
Even een vraagje van deze noob, aanhakend hierop. Is er een manier om ergens te vinden hoeveel average damage je moet doen voor een 2e of 3e mark op een bepaalde tank?jantje 2 schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:52:
[...]
Snap niet helemaal wat je hiermee bedoelt te zeggen eigenlijk. 3rde mark is vooral gebaseerd op damage ten opzichte van andere spelers. Uiteindelijk hoef je maar 2,5k avg te halen ongeveer voor 3de mark wat eigenlijk best wel heel makkelijk is. Doordat IS3 zo onwijs vergevend is en een gun heeft die letterlijk alles raakt zonder maar te hoeven aimen.
[ Voor 7% gewijzigd door Roozzz op 07-12-2015 16:55 ]
If you can see, look. If you can look, observe
http://www.vbaddict.net/moe-marks-of-excellenceRoozzz schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:54:
[...]
Even een vraagje van deze noob, aanhakend hierop. Is er een manier om ergens te vinden hoeveel average damage je moet doen voor een 2e of 3e mark op een bepaalde tank?
Ik twijfel of ik voor de 3e mark op mijn IS zal gaan, of door naar de IS3 zal gaan. Hanteren jullie hier nog iets van een vuistregel voor wanneer naar de volgende tier te gaan? X-aantal crewskills misschien?
[ Voor 8% gewijzigd door wsLy op 07-12-2015 17:00 ]
Exact wat ik zocht, dank je!wsLy schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:00:
[...]
http://www.vbaddict.net/moe-marks-of-excellence
Daar kun je zien hoeveel damage er ongeveer nodig is om een bepaalde MoE te behalen.
Tevens staat er ook een indicatie van hoeveel XP je ongeveer nodig hebt om een bepaalde mastery badge te behalen.
Een beetje mosterd na de maaltijd, maar 2k+ dmg doen is zeker mogelijk in de leFH. Even een wat ouder screenshot uit den ouden doosch opgehaald (maand of 2 terug denk):Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:00:
Hmmm, to buy or not to buy... In de leFH zou ik misschien de SPG-missies voor de T28 HTC kunnen halen (met de Light-missies ben ik gestopt aangezien ze voor te veel frustratie zorgden), maar aangezien ik geen crew voor de Franse arties heb vrees ik dat er gebeurt wat Kepro beschrijft.
Is het eigenlijk mogelijk om 2,000 schade te doen in de leFH (voor SPG-15) of is dat niet te doen op tier 5 en is die kans 1 op 1,000?
Hoelang ben jij bezig met de juiste link te vinden iedere keer? Want er zijn iets van 10000 combinaties mogelijk volgens mij?Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:42:
Aanbieding van morgen:
spoiler:
Zal wel zo'n €35 gaan kosten, WG kennende.
Verwijderd
[ Voor 78% gewijzigd door psychoclown op 09-12-2015 20:53 ]
Geen geweldige tank, would not recommendVerwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:42:
Aanbieding van morgen:
spoiler:
[ Voor 69% gewijzigd door psychoclown op 09-12-2015 20:53 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Verwijderd
Niet zo heel langwsLy schreef op maandag 07 december 2015 @ 20:17:
[...]
Hoelang ben jij bezig met de juiste link te vinden iedere keer? Want er zijn iets van 10000 combinaties mogelijk volgens mij?
Derde mark op lagere tiers is wel makkelijker te halen maar nog steeds wel lastig voor de meeste spelers, zeker als je net ben begonnen zou ik niet aanraden om voor marks te spelen. Voor mij is dat meer een endgame dingetje.Roozzz schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:54:
[...]
Even een vraagje van deze noob, aanhakend hierop. Is er een manier om ergens te vinden hoeveel average damage je moet doen voor een 2e of 3e mark op een bepaalde tank?
Ik twijfel of ik voor de 3e mark op mijn IS zal gaan, of door naar de IS3 zal gaan. Hanteren jullie hier nog iets van een vuistregel voor wanneer naar de volgende tier te gaan? X-aantal crewskills misschien?
Verwijderd
Thanks, handig linkje.wsLy schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:00:
[...]
http://www.vbaddict.net/moe-marks-of-excellence
Daar kun je zien hoeveel damage er ongeveer nodig is om een bepaalde MoE te behalen.
Tevens staat er ook een indicatie van hoeveel XP je ongeveer nodig hebt om een bepaalde mastery badge te behalen.
Hij heeft het weer voor elkaar hoor.Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:42:
Aanbieding van morgen:
spoiler:
have you tried turning it off and on again.
Ik zou sowieso mijn geld niet uitgeven aan de 201Vedrano schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:19:
Als Gekke_Henkie ook ff kan verklappen wat het morgen word.. dan kan ik nog kijken of ik me geld uitgeef aan de 201 of toch bewaar voor morgen
Nou...iTitus schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:31:
Haha, alle hoop op Henkie? Ik zou gewoon dag voor dag afwachten op zijn berichtjes, WG is niet gek
Hoi Berry, ligt beetje aan wat voor tanks je hebt. Als je alleen af en toe eens wil platoonen kan je beter GOT2 joinen en op onze ts komen hangen. Heb je snel genoeg platoon mates.Kooistra9 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:20:
Hallo allemaal,
Ik vindt het leuk om zo nu en dan world of tanks te doen, heb niet veel tijd beschikbaar en speel ook wel eens andere games, maar toch als ik speel lijkt het me toch leuker om met tweakers te spelen is het mogelijk om GOT te joinen als casual of is het praktischer om GOT2 te joinen ?
Groetjes Berry
Bij FAME waren er ongeveer 20-25 gebanned in totaal voor de missies. Was dus lekker rustig tijdens het begin van campaign. Volgens mij is iedereen nu weer unbanned. Daarnaast waren er bij andere clans ook een soortgelijk aantal gebanned.p0st schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:51:
Het lijkt er trouwens op dat er op RU en NA nu mensen geband worden die een T22sr in de garage hebben vanwege het hele "mission rigging" gebeuren. Het lijkt erop dat het op NA slechts bans van 10 dagen betreft overigens. Ben benieuwd wat er op EU gaat gebeuren, lijkt me op dit moment niet heel relaxed als je een ban van 10 dagen krijgt gezien de campaign (tenzij je in top 50 staat en blijft met je clan) die nog een dag of 12 duurt.
V.w.b. campaign gaat het bij ons trouwens niet heel geweldig momenteel, door wat verkeerde planning qua battles hebben we binnen 3 dagen 3 penalties weten te verzamelen waardoor we minder landings hebben en famepoints van de clan flink gesneden zijn. Gelukkig kan ik het qua personal Fame nog redelijk bijhouden en sta ik nu op plek 4.450. Maar vanavond speel ik niet en vrijdag ook niet, dus dat wordt nog even flink aanpoten tijdens de laatste stage!
[ Voor 13% gewijzigd door jantje 2 op 08-12-2015 16:10 ]
Hey x-cessive thx voor reageren.x-cessive schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:13:
[...]
Hoi Berry, ligt beetje aan wat voor tanks je hebt. Als je alleen af en toe eens wil platoonen kan je beter GOT2 joinen en op onze ts komen hangen. Heb je snel genoeg platoon mates.
Hoe krijg je die?p0st schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:51:
V.w.b. campaign gaat het bij ons trouwens niet heel geweldig momenteel, door wat verkeerde planning qua battles hebben we binnen 3 dagen 3 penalties weten te verzamelen waardoor we minder landings hebben en famepoints van de clan flink gesneden zijn.
Check de requirements hier: http://gatheringoftanks.nl/recruitment/Kooistra9 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:30:
[...]
Hey x-cessive thx voor reageren.
Voornamelijk Tier 8 nu, probeer alles tegelijk beetje in tiers vooruit te gaan in plaats van naar tier 10 te rushen. http://www.noobmeter.com/player/eu/Determined/501551172/ - http://worldoftanks.eu/co...nts/501551172-Determined/
Toen ik begon te spelen was ik echt slecht, nu kan ik wel redelijk mee spelen vindt ik persoonlijk maar ieder zijn mening.
Groetjes Berry
[ Voor 46% gewijzigd door PcDealer op 08-12-2015 18:40 ]
Verwijderd
En wat mag het kosten?
[ Voor 7% gewijzigd door Distael op 08-12-2015 20:18 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Distael op 08-12-2015 20:20 ]
Verwijderd
Omdat je de voorgaande dagen ook al aardig in de buurt zat met de prijs. Zat destijds te twijfelen tussen de T54 Prototype en de CDC. Maar als dit een mooi prijsje krijgt komt de CDC ook in mijn garage.Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:18:
[...]
Ik weet zelf ook niet wat het gaat kosten.
Als ik zo kijk denk ik €30/€35.
[ Voor 35% gewijzigd door Harmen op 08-12-2015 21:43 ]
Whatever.
[ Voor 33% gewijzigd door Mr_Size op 08-12-2015 21:04 ]
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2015 02:44 ]
Als de e5 achter een dubbel bosje staat is dat heel goed mogelijk. Tevens als een e5 een crew heeft met BIA, view range skills (recon en sit. awareness) en optics heeft dan kun je alsnog gespot worden in je LT tank, dit hebben wij al vaker getest om te kijken hoe veilig bepaalde plekken zijn om met een LT te spotten. Nja vaak genoeg werd je dan op bijv. 80m afstand door een medium of heavy gespot door het bosje heen met je camonet en camocrewVerwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 01:50:
Hoe de fuck is het mogelijk in dat tering spel dat een 110E5 een AMX 13 75(met camo paint, 100% camo crew, BIA, Bino's en camo net) op 100 meter spot, mij afschiet en ik hem niet spot, of een ISU op 60m die mij wel ziet en ik hem niet... Wat een tyfus spel is dit zeg. Pleur toch op. Elke keer die tering potjes.
En als je al een keer een redelijke match heb en 60x het assistence bannertje bovenin krijgt krijg je een fucking 300 spotting damage in een tier 10 game... wat een pleurus game zeg
[ Voor 12% gewijzigd door wsLy op 09-12-2015 07:31 ]
Als je met 2 landings begint om 19:00 en 3 nieuwe inplant voor 21:00. Vervolgens zit je nog in 1 landing van de eerste batch, en komen er om kwart voor 9 opeens 3 nieuwe bij. Dan heb je dus 40 man nodig (minimaal 32 omdat je met minder dan 8 man een technical defeat krijgt) en als er dan krap 30 mensen online zijn waarvan er maar ~25 meedoen, dan heb je in een kwartier 2 penalties te pakken vanwege een no-show (minder dan 8 van de 10 mensen op ready)
[ Voor 47% gewijzigd door Oxigeon op 09-12-2015 08:58 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Balen joh
Ik kan je p0st modpack aanraden, zie http://forum.worldoftanks...s-v3-clean-minimal-26-11/ (ja, dezelfde als hierboven).Oxigeon schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:42:
Eergisteren dan ook weer begonnen met WoT. Een nieuwe laptop en dus ook weer een WoT geinstaleerd omdat hij nu wel draait. Heerlijke game. Al heb ik echter maar een paar potjes kunnen spelen.
Je hebt nu pas 201 potjes gedaan. Maak je niet druk. Gewoon lekker spelen en eventueel platoonen. Onze TeamSpeakserver is op ts3.gatheringoftanks.nlEDIT: Ik was aan het kijken of het mogelijk is om bij een clan te komen. Maar Got2 houd bijvoorbeeld een WN8 rating van 650 aan. Nu kijk ik zojuist hier: http://www.noobmeter.com/player/eu/Oxigeon/500289250/ en dan zie ik dat mijn rating 137 is. Die is dus echt veeeeeeels te laag. Toch maar eerst een gaan uitvogelen hoe ik dat doe ver5voudigen.
Ehm, nee...... Als er echt iets mis is met de missies moeten ze dat aanpassen, maar als jij bep. tanks niet wilt spelen is dat je eigen keuze. En missies met goud kunnen afkopen maakt het spel alleen maar meer pay to win wat je juist niet wilt hebben.Vedrano schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:24:
De hele PM moet aangepast worden anyway, of dat je met geld het kan behalen in nood.
Ik kan de eerste tank niet eens vrij spelen, omdat ik nooit light & arty doe ondanks dat ik al 23k battles heb, terwijl ik de overige binnen paar dagen al had afgemaakt. Maar nu al maanden dus vast zit
[removed]
Dat heb ik ook continue. Op de een of anere manier heb ik meestal of een hoge winrate of een hoge WN8, gecombineerd komt maar zelden voor. Nu moet ik wel zeggen dat dat er ook aan ligt hoe je speelt, ik heb b.v regelmatig dat ik een kant aan het afstoppen ben terwijl mijn team over de andere kant gaat. Je doet dan weinig damage terwijl je uiteinelijk wel de reden bent dat zo'n potje wordt gewonnen.StarWing schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:30:
Kan niet anders zeggen dat het toch wel raar is soms..
Gisteren ongeveer 25 potjes, ~30% winrate maar wel een WN8 van 3000
[removed]
Misschien een domme vraag als noob. Maar hoe weet de game nu of jij ervoor zorgt dat een potje wordt gewonnen? Als je veel damage doet kan ik me voorstellen dat de game weet dat je een bepalende speler bent. Maar als je ergens "afgelegen" staat en af en toe een schot lost..redwing schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:32:
[...]
Dat heb ik ook continue. Op de een of anere manier heb ik meestal of een hoge winrate of een hoge WN8, gecombineerd komt maar zelden voor. Nu moet ik wel zeggen dat dat er ook aan ligt hoe je speelt, ik heb b.v regelmatig dat ik een kant aan het afstoppen ben terwijl mijn team over de andere kant gaat. Je doet dan weinig damage terwijl je uiteinelijk wel de reden bent dat zo'n potje wordt gewonnen.
In mijn opinie:J0rn schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:13:
Hmmm keuzes, keuzes en niet veel credits.
AMX 12t of de M41 Walker Bulldog?
Klopt ja, alleen betreft het vooral Clan Fame en niet individueel, dus ik heb er persoonlijk niet veel last van. Daarnaast staat onze clan toch lang niet in de top 50 (ergens rond 200 nu) dus het is alleen vervelend omdat je minder influence en minder landings krijgt. Aan de andere kant kunnen we nog steeds zo'n 4 landings per avond doen, dus dat is nog prima te doen.PcDealer schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:10:
[...]
Balen joh
[...]
Ik kan je p0st modpack aanraden, zie http://forum.worldoftanks...s-v3-clean-minimal-26-11/ (ja, dezelfde als hierboven).
Kijk, da's leuk om te horen!Oxigeon schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:13:
De Modpack van P0st heb ik uiteraard allang geinstaleerd
Mwah heel goed valt wel mee, aangezien de tank normaal iets van €28 is. Aan de andere kant krijg je er wel wat goodies bij dus ik vind 'm acceptabel. Aangezien de CDC nog wel op mijn wishlist stond (goed voor stronk) heb ik 'm wel gekocht
Ik vind de M41 Walker Bulldog een van de leukste tanks in wot, dus ik zou daar zeker voor gaan.J0rn schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:13:
Hmmm keuzes, keuzes en niet veel credits.
AMX 12t of de M41 Walker Bulldog?
+1 en x2p0st schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:01:
Aangezien de CDC nog wel op mijn wishlist stond (goed voor stronk) heb ik 'm wel gekocht
Dat weet de game niet. Uiteindelijk is dat een kwestie van aanvoelen wanneer jij iets doet wat de game wint. De stats ( wn8) worden niet bepaald op winrate maar vooral op damage + kills maken. Aangezien dit een wezenlijk onderdeel van het spel is. Hoe meer jij daarvan doet voor het team hoe beter natuurlijk.Oxigeon schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:39:
[...]
Misschien een domme vraag als noob. Maar hoe weet de game nu of jij ervoor zorgt dat een potje wordt gewonnen? Als je veel damage doet kan ik me voorstellen dat de game weet dat je een bepalende speler bent. Maar als je ergens "afgelegen" staat en af en toe een schot lost..
pay to win is het al en het gaat met de dag meer die kant op anyway, vroeger had je toch bij die challenge waar je stuff moest doen met elke natie om een prijs te winnen, als je sommige naties niet kon voltooien kon je voor 10e een vrijkaart kopen in de premium shop.redwing schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:20:
[...]
En missies met goud kunnen afkopen maakt het spel alleen maar meer pay to win wat je juist niet wilt hebben.
Dat weet de game ook niet, wat WN8 doet is allerlei getallen (zoals damage done, kills, spots) bij elkaar nemen en daar een getal uit spugen. De waardes waar mee gerekend wordt zijn bepaald aan de hand van gemiddeldes over het hele spel en per tank. Daarmee krijg je dat je per tank bep. gemiddelde waardes hebt en als je meer/minder doet wordt je WN8 hoger/lager.Oxigeon schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:39:
[...]
Misschien een domme vraag als noob. Maar hoe weet de game nu of jij ervoor zorgt dat een potje wordt gewonnen? Als je veel damage doet kan ik me voorstellen dat de game weet dat je een bepalende speler bent. Maar als je ergens "afgelegen" staat en af en toe een schot lost..
Voorlopig is dat gedeelte er juist niet ingekomen en kun je alles wat je met geld kunt doen ook nog met credits doen.Vedrano schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:19:
[...]
pay to win is het al en het gaat met de dag meer die kant op anyway,
Tja, maar dat waren missies voor een bep. tijd en kon je ook niet echt halen als je de betreffende landen niet al in je garage had staan. In dit geval heb je jaren de tijd om het te halen.vroeger had je toch bij die challenge waar je stuff moest doen met elke natie om een prijs te winnen, als je sommige naties niet kon voltooien kon je voor 10e een vrijkaart kopen in de premium shop.
Tja, naar mijn idee zijn deze missies er juist om mensen te bewegen om met verschillende soorten tanks te spelen. Zoals het nu is opgezet kun je al 1 soort tank/klik-machine overslaan. Dat zou toch genoeg moeten zijn naar mijn idee. Als je dan nog een 2e vertikt te spelen is dat toch echt je eigen keuze (en precies de reden waarom ik de STUG ook nog niet hebZo iets zou ook voor de PM moeten bestaan, als je het wilt kan je het gratis voltooien, als je het niet wilt/kan moet je maar lappen. Niemand die je iets dwingt maar je hebt wel een optie, omdat ik allergisch ben voor light tanks & arty ben ik nu genaaid voor maanden, das ook geen zuivere koek
[ Voor 41% gewijzigd door redwing op 09-12-2015 10:38 ]
[removed]
Hier wil ik toch wel even vermelden dat SPOTTING DAMAGE nog steeds NIET in WN8 zit en er vermoedelijk nooit zal inkomen.redwing schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:32:
Dat weet de game ook niet, wat WN8 doet is allerlei getallen (zoals damage done, kills, spots) bij elkaar nemen en daar een getal uit spugen.
Klopt, het gaat daar alleen om aantal spots, niet om spotting/assisted damage. En inderdaad is dat een van de grootste flaws die er in zitten alleen helaas ook niet op te lossen omdat deze niet door WG mee wordt gegeven.kreezjie schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:49:
[...]
Hier wil ik toch wel even vermelden dat SPOTTING DAMAGE nog steeds NIET in WN8 zit en er vermoedelijk nooit zal inkomen.
Wat toch wel een groot gebrek is IMHO voor light tanks...
[removed]
Vandaar dat ik altijd lage WN8's heb bij light tanks.redwing schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:56:
[...]
Klopt, het gaat daar alleen om aantal spots, niet om spotting/assisted damage. En inderdaad is dat een van de grootste flaws die er in zitten alleen helaas ook niet op te lossen omdat deze niet door WG mee wordt gegeven.
Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX
Wach wacht wacht wacht, overslaan????redwing schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:32:
[...]
Zoals het nu is opgezet kun je al 1 soort tank/klik-machine overslaan. Dat zou toch genoeg moeten zijn naar mijn idee. Als je dan nog een 2e vertikt te spelen is dat toch echt je eigen keuze (en precies de reden waarom ik de STUG ook nog niet heb)
Je kan een PM tank halen door van 4 klasses de 15e missie met honors te halen. Voor de mensen die geen Arty spelen of lights of heavies of meds of TDs. Met nadruk op of.
Inderdaad van 4 klasses missie 15 met eer halen en dan krijg je alsnog de tank. Je kunt dus kiezen om b.v. arty of juist lights over te slaan. Ik moet nu dus nog 1 van de 2 met eer halen en dan kan ik de tank halen. Binnenkort ga ik denk ik eens mijn AMX 13 90 van stal halen om deze te halen. Ik heb nu nl. alle med/heavy en TD missies al met eer gehaald dus die tanks hebben nu gen missie meer open staan.iTitus schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:24:
[...]
Je kan een PM tank halen door van 4 klasses de 15e missie met honors te halen. Voor de mensen die geen Arty spelen of lights of heavies of meds of TDs. Met nadruk op of.
In veel gevallen loont het om eens een keer een klasse te spelen die je normaal niet speelt. Je leert de mechanics dan kennen die je vervolgens beter kan counteren omdat je snapt hoe je tegenstander denkt.
Ik zie zelfs mensen die arty haaten, maar omdat die light missies nog meer messed up zijn toch maar arty gaan spelen. En het loont, want ze hebben nu female crew members, PM tanks etc.
[removed]
Een RHM... en alle tanks op Tier IX en X. Ik vind 'm zelf niet geweldig spelen maar ben misschien te verwend door de limited MM op de Type 59... De gun en mobiliteit zijn echt geen pluspunten aan deze tank, het is eerder een snelle heavy qua mobiliteit en de gun handling is vrij lomp. Zeker wel een geinige tank hoor, omdat je armor prima is, maar ik zou 'm niet als "must have" willen omschrijvenGwatholthar schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:18:
T54 mod 1. Die moet je echt hebben. Ik als noob haal er een w/l van 64,52% op 31 potten en een wn8 van 2000. Zelden zo'n fijn spelende tank gehad. Mobiel genoeg, armour aan de voorzijde heel prima en de gun ook goed genoeg.
Uit de buurt blijven van bijvoorbeeld een RHM en je bent koning van de pot. volgens mij is aan de voorzijde alleen de LFP echt een weakspot
Valt tegen, je krijgt alleen de equipment gratis. Net als bij de T34 van eergister. Zo heel denderend is hij dus niet.
Volgens mij zijn lights juist de beste WN8 padders die er zijn op het moment...mkliko schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:01:
Vandaar dat ik altijd lage WN8's heb bij light tanks.
Ik speelde het vooral in het begin, nadat ik mediums en heavy's ging rijden schoot mn WN8 omhoog.
Ik ben namelijk een uitstekende spotter *kuch*![]()
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Gewoon goed lezenVedrano schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:44:
Jezus, hadden jullie dat niet ff paar maanden eerder kunnen vertellen
Ik heb alles al met eer behaald, alleen light & artys zijn onbegonnen werk, nu ff kijken waar ik het minst slecht in ben pff =)
Dat zijn de meest irritante stadpadders; 3/4 tijd van de pot staan ze compleet achteraan in het veld te campen achter een bosje met cammo shizzle, compleet nutteloos te wezen. Alleen maar een beetje snipen (een light tank hoeft niet veel damage te doen voor goede WN8 ratings) om vervolgens in de laaste minuten van die pot dan met 100% HP (duh) stoer een paar vijandelijke tanks af te knallen die nog maar een paar % HP over hadden....heldenFrentik schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:57:
[...]
Volgens mij zijn lights juist de beste WN8 padders die er zijn op het moment...
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
ik heb de type59 zelf niet, maar ik vind de t54 prot wel een mustp0st schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:36:
[...]
Een RHM... en alle tanks op Tier IX en X. Ik vind 'm zelf niet geweldig spelen maar ben misschien te verwend door de limited MM op de Type 59... De gun en mobiliteit zijn echt geen pluspunten aan deze tank, het is eerder een snelle heavy qua mobiliteit en de gun handling is vrij lomp. Zeker wel een geinige tank hoor, omdat je armor prima is, maar ik zou 'm niet als "must have" willen omschrijven
[ Voor 3% gewijzigd door gotfurrr op 09-12-2015 12:08 ]
Dan tref jij de verkeerde light rijders...Breezers schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:05:
Dat zijn de meest irritante stadpadders; 3/4 tijd van de pot staan ze compleet achteraan in het veld te campen achter een bosje met cammo shizzle, compleet nutteloos te wezen. Alleen maar een beetje snipen (een light tank hoeft niet veel damage te doen voor goede WN8 ratings) om vervolgens in de laaste minuten van die pot dan met 100% HP (duh) stoer een paar vijandelijke tanks af te knallen die nog maar een paar % HP over hadden....helden
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq