🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Helaas, hij is wel in de kliko beland.O_A_B schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:49:
[...]
En dan maar hopen dat Mr Size hem niet in de KLIKO gooit![]()
Verderhoop ik M15.2 ermee te halen, maar 2000dmg doen aan Td's is vrij situational. Op de lagere tiers vind je sowieso meer TD's voor mn gevoel..
Ahhh de e50. De beste tank (gelet op tier dan) uit het hele spel imho. Zo OP met apcr dat ik me haast schaam om em te spelen_Anvil_ schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:30:
Kan iemand me uitleggen hoe ik een e50 speel, hij is nu full op, maar het rechtrekken van de WR na de stock grind lukt voor geen meter. Ben ook heel vaak top tier met enkele mediums, terwijl de tegenstander dan zware heavies heeft.
Verderhoop ik M15.2 ermee te halen, maar 2000dmg doen aan Td's is vrij situational. Op de lagere tiers vind je sowieso meer TD's voor mn gevoel..
Een van de belangrijkste dingen om te weten is dat je meer gundepressie hebt over de zijkant van de tank, je kan dus vaak ergens hull down poken door de tank schuin naar voren te rijden en dus min of meer langs de zijkant van je tank hull down te gaan staan.
Verder kan deze tank echt alles, sidescrapen, poken, flanken, rammen etc. ik speel em met vents, rammer en stabilizer + food. Ja je vliegt af en toe in de fik, maar in randoms maakt mij dat niet uit.
Oh ja, de tank is prima te spelen met AP, maar met APCR is de e50 echt een feestje

APCR schiet ik vrij spaarzaam, maar wellicht tijdelijk wat meer spammen tot mn WR minder beschamend is
Ramkills heb ik genoeg, maar ben ook groot fan van rammen.. sterker nog, ik kan het vaak niet laten.
Ik speel hem met Vertstab (uiteraard) , vents en Optics. Dat laatste om de ruski's te uitspotten en beter te kunnen snipen. Ik ben echter een vrij ongeduldige speler en ga dus te vaak yolo, iets waar ik in mn Is6 of E100 vaker mee wegkom
Advent aanbieding is overigens een Rudy, pakket van 20 euro. Berlin trio aanbieding was toch slimmer geloof ik.
als je de tank goed wil spelen, moet je echt ff doorhebben hoe dat schuin hull down gaan werkt. imho het belangrijkste om te weten op de e50 en e50m
Rudy te koop: https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/2814_Anvil_ schreef op donderdag 03 december 2015 @ 10:03:
Advent aanbieding is overigens een Rudy, pakket van 20 euro. Berlin trio aanbieding was toch slimmer geloof ik.
Inderdaad was Trio een betere deal
Van de...8 (?) landingen die we gedaan hebben, hebben we er een whopping twee gewonnen.p0st schreef op donderdag 03 december 2015 @ 00:31:
Het was een lange zit maar we hebben twee gelijk 2 landjes op de eerste dag van Tier VIII ! Derde landing liep helaas uit op een draw in de finale. Ik zat zelf gelukkig in een van de teams die wel geland is, dus een goed begin en morgen attacks/defenses
[afbeelding]
Hoe gaat het bij jullie in de campaign? Ik vind zelf Tier VIII een verademing na Tier VI!
Onder andere verloren tegen "Bulgarian Shtrafbat" (oid). Komop mensen, dit is tier 8. Leer spelen ofzo.
Was Rudy destijds niet 30 euro incl. wat meer gold?PcDealer schreef op donderdag 03 december 2015 @ 10:43:
[...]
Rudy te koop: https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/2814
Inderdaad was Trio een betere deal
edit:
EU server wordt weer genaaid. Rudy kost in de VS 36 dollar, met BIA op de crew en 4.250 gold.
Heerlijk.
[ Voor 17% gewijzigd door Edmin op 03-12-2015 11:43 ]
Huh, hoezo genaaid? We krijgen een goedkopere bundel met minder rommel erbij, en gewoon dezelfde crew... Ik zeg prima deal, genig tankje ook *woef woef*Edmin schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:32:
[...]
Was Rudy destijds niet 30 euro incl. wat meer gold?
edit:
EU server wordt weer genaaid. Rudy kost in de VS 36 dollar, met BIA op de crew en 4.250 gold.
Heerlijk.
AFAIK is deze crew 100% en niet incl. BIA. Bovendien krijft de Amerikaan er 2600 gold meer bij. Ik begrijp dat het veel mensen niet om gold gaat, maar 2600 gold is net geen 11 Euro. Betalen wij in de EU toch weer netto meer voor de tank.
Hondenbelasting misschien?Edmin schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:57:
Betalen wij in de EU toch weer netto meer voor de tank.
Daarna in die landingen volgens mij 1 of 2 battles verder gekomen, in die van mij werd een 1v1 tegen een arty verloren omdat onze t54lwt voor de arty bleef staan ipv te circelen. De haat die die speler kreeg was echt bar en boos. Vond het vrij treurig, want er werd geroepen dat de arty nog 25 seconden in reload zat.... en we deden het in de midgamd brawl gewoon slecht, mensen incl mijzelf waren op is3's aan het focus firen terwijl er genoeg t54lwts waren die er eerst uit moesten.
Ik vind het gehuil en geschreeuw echt iets wat me erg gaat storen inmiddels, wat een buitenlandse fc zei vond ik wel passend. Je wint EN verliest als team. Iknweet niet hoe dit bij andere clans gaat, maar het gezeik ben ik inmiddels wel een beetje zat.
Al met al een vrij treurige start van de 2e fase hier
edit: oh ja, die ene speler deed wel 3700 damage, terwijl er in die game een paar t54lwts zaten die niet weg werden gefocussed, 600 dmg deden en de helft van hun schoten aan het bouncen waren op stilstaande is3's.
[ Voor 9% gewijzigd door gotfurrr op 03-12-2015 12:34 ]
Zo op Tier VI hebben wij ook af en toe wel een discussie gehad die minder leuk eindigden. Nu afgesproken dat we gewoon normaal doen en niet gaan zeiken op elkaar. Daar spreken we elkaar nu ook op aan dus die afspraak werkt in praktijk prima. Daarnaast had ons landingsteam gisteravond echt een super relaxte sfeer, terwijl het "main" team toch wat meer gespannen is... Daar winnen we wel mee dus de spirit zit er bij ons gelukkig wel goed ingotfurrr schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:25:
@post wij hadden eerst 4 landingen, de 3 1e battles gewonnen tegen goede clans (psqd, lfew en whyme of zoiets. Ben niet zo thuis in het hele clan gebeuren maar het zijn volgens mij redelijke clans)
Daarna in die landingen volgens mij 1 of 2 battles verder gekomen, in die van mij werd een 1v1 tegen een arty verloren omdat onze t54lwt voor de arty bleef staan ipv te circelen. De haat die die speler kreeg was echt bar en boos. Vond het vrij treurig, want er werd geroepen dat de arty nog 25 seconden in reload zat.... en we deden het in de midgamd brawl gewoon slecht, mensen incl mijzelf waren op is3's aan het focus firen terwijl er genoeg t54lwts waren die er eerst uit moesten.
Ik vind het gehuil en geschreeuw echt iets wat me erg gaat storen inmiddels, wat een buitenlandse fc zei vond ik wel passend. Je wint EN verliest als team. Iknweet niet hoe dit bij andere clans gaat, maar het gezeik ben ik inmiddels wel een beetje zat.
Al met al een vrij treurige start van de 2e fase hier
edit: oh ja, die ene speler deed wel 3700 damage, terwijl er in die game een paar t54lwts zaten die niet weg werden gefocussed, 600 dmg deden en de helft van hun schoten aan het bouncen waren op stilstaande is3's.
Onze clan [Z-R] staat momenteel op plek 124, en ik vermoed niet dat wij in de top 50 gaan eindigen. Ik blijf dus knokken voor personal fame om zo de tank te halen. Ik vermoed dat als je in de Top 9.000 eindigt je sowieso een tank krijgt. Reden van deze marge is dat de meeste mensen in de Top 6.000 (gegarandeerd een tank) ook in een Top 50 clan zitten, daardoor schuift deze Top door naar ik vermoed ~9.000
Verwijderd
Platoon maatje van mij heeft hem net gekocht en er zit gewoon BIA bij........Edmin schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:57:
36 Dollar is met de koers van vandaag 34 Euro.
AFAIK is deze crew 100% en niet incl. BIA. Bovendien krijft de Amerikaan er 2600 gold meer bij. Ik begrijp dat het veel mensen niet om gold gaat, maar 2600 gold is net geen 11 Euro. Betalen wij in de EU toch weer netto meer voor de tank.
Ik kan dit inmiddels bevestigenVerwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 17:22:
[...]
Platoon maatje van mij heeft hem net gekocht en er zit gewoon BIA bij........

[ Voor 14% gewijzigd door PcDealer op 03-12-2015 19:42 ]
So, this just happened....

Ik ben dood omdat ik de cap wilde resetten en tegen een AMX 50 120 aan liep. Er staan nog een man of 3 bij ons in spawn AFK te zijn...
[ Voor 70% gewijzigd door Edmin op 03-12-2015 21:10 ]
Zie de zoom file wel staan (2 4 8 16 24 zoom) alleen ingame wil die nooit verder dan de volgens mij default 8x gaan. Erg irritant met lange afstand snipen.
Achja, morgen weer een dag

Only n00bs dieEdmin schreef op donderdag 03 december 2015 @ 20:16:
Die tier IX en X T50's... snel en superguns. Want has!
So, this just happened....
Ik ben dood omdat ik de cap wilde resetten en tegen een AMX 50 120 aan liep. Er staan nog een man of 3 bij ons in spawn AFK te zijn...

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Precies mijn gedachte
Maar lemmingtrains zijn altijd leuk, je daarvan afsplitsen zorgt meestal voor een snelle dood zonder dat het wat oplevert. Tegenwoordig doe ik dan ook in de meeste gevallen gewoon lekker mee
[removed]
Blegh, gisteren tot 01:00 gewacht op de Defense op Abbey, was het tegen de nummer 1 clan op de Global Map (3XR). Nog wel even stand kunnen houden maar helaas speelden ze gewoon té goed om de province te behouden. Nu dus brakjes bij de Citroëndealer aan het wachten op mijn bandenwissel, vanavond weer landings omdat we ook ons andere landje zijn kwijtgeraakt aan een cap door ZWACK (onverwachte full-city tactic op Ruinberg).wsLy schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:17:
Zucht. Kun je weer wat battles spelen krijg je op de zelfde provincies ineens 2 rondes (2e en 3e ronde) achter elkaar geen tegenstander... Gelukkig was er nog een andere battle waar we even een battle konden doen. Daarnaar weer de voorlaatste battle gespeeld voor de provincie en toen kwamen we erachter dat de owner geen divisie had op de province...![]()
Achja, morgen weer een dag
Jullie ook weer succes vanavond heren
01:00 uur? Damn.p0st schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 08:12:
[...]
Blegh, gisteren tot 01:00 gewacht op de Defense op Abbey, was het tegen de nummer 1 clan op de Global Map (3XR). Nog wel even stand kunnen houden maar helaas speelden ze gewoon té goed om de province te behouden. Nu dus brakjes bij de Citroëndealer aan het wachten op mijn bandenwissel, vanavond weer landings omdat we ook ons andere landje zijn kwijtgeraakt aan een cap door ZWACK (onverwachte full-city tactic op Ruinberg).
Jullie ook weer succes vanavond heren
Vanavond en morgen blijf ik thuis, dus kan ik weer mooi CW spelen
VII TYPE 62;
1 GARAGE SLOT;
GOLD: 5,550.
Only EUR 38, you like?
Ik vind het een leuke tier 7 tank, maar je moet wel een light tank liefhebber zijn. Het spelen met veel HEAT ammo levert ook geen credits meer op ondanks dat het een premium tank is.
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Meer goud dan dat de tank waard is.Rianata schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:40:
Advent calendar 4 december:
VII TYPE 62;
1 GARAGE SLOT;
Only EUR 38, you like?
Ik vind het een leuke tier 7 tank, maar je moet wel een light tank liefhebber zijn. Het spelen met veel HEAT ammo levert ook geen credits meer op ondanks dat het een premium tank is.

Geinig tankje, maar niet bruikbaar/gebruikt in SH omdat hij qua tier net awkward valt. Tenzij je een zeer gepassioneerd Light speler bent zou ik deze tank/bundel niet kopenRianata schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:40:
Advent calendar 4 december:
VII TYPE 62;
1 GARAGE SLOT;
Only EUR 38, you like?

Case in point:
Eergisteren eindelijk de E-50 unlocked. De PantherII was ok, maar na de Panther een beetje teleurstellend. Ding verkocht en de crew naar de barakken gestuurd en equipment eraf.
+ [color=0BDB88]1,1M creds[/color]
- [color=E31A0B]30 gold[/color]
Dan koop je de E-50:
- [color=E31A0B]3,4M creds[/color]
Panther II crew retrainen:
- [color=E31A0B]1000 gold[/color]
Maar dan ben je er nog niet. Tier 9 tanks zijn stock een nachtmerrie en de E-50 is de ergste die ik tot dusver heb gezien. Je krijgt een Tier 6 gun mee die je kent van de VK30.01(H)... je weet wel, die Tier 5 heavy.

De top gun krijg je pas nadat je de andere toren hebt geresearched. En om die te plaatsen heb je de zwaardere rupsbanden nodig. Kost je in totaal 100K XP. En dan ben je nog een vrij trage medium, dus wil je ook voor 25K XP de betere engine. Kost je alles bijelkaar nog ongeveer [color=E31A0B]250K creds[/color].voordat je op weg bent om naar Tier X te grinden.
Allejezus. Gelukkig is het een fijne tank
En het resultaat van vanochtend:

Ik raak even geen WoT meer aan
Ik heb nu net m'n eerste tier 9 (Centurion 7/1) en ik zit echt te twijfelen om er free xp tegenaan te gooien. Op zich werk ik prima aan m'n arty-camouflage nu, maar ik heb nu nagenoeg dezelfde tank als op tier 8, alleen dan met slechtere matchmaking. Alleen kost het zoveel free xp.Edmin schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:36:
Maar dan ben je er nog niet. Tier 9 tanks zijn stock een nachtmerrie en de E-50 is de ergste die ik tot dusver heb gezien. Je krijgt een Tier 6 gun mee die je kent van de VK30.01(H)... je weet wel, die Tier 5 heavy.Je kunt van meet af aan wel al de 7,5cm L100 (van de Panther) of de 8,8cm L71 (van de Panther II) kopen, maar feitelijk is de tank daarmee gewoon [color=E31A0B]1120K creds[/color] duurder.
De top gun krijg je pas nadat je de andere toren hebt geresearched. En om die te plaatsen heb je de zwaardere rupsbanden nodig. Kost je in totaal 100K XP. En dan ben je nog een vrij trage medium, dus wil je ook voor 25K XP de betere engine. Kost je alles bijelkaar nog ongeveer [color=E31A0B]250K creds[/color].voordat je op weg bent om naar Tier X te grinden.
Allejezus. Gelukkig is het een fijne tank
En ik heb heel veel goede bestemmingen voor free xp.
Je weet dat je guns ed van een tank af kunt halen en opslaan. Dan kun je die daarna voor nop op de nieuwe tank zetten (zo lang er geen tracks of koepel moet worden gekocht natuurlijk). Daarom bewaar ik altijd de stock gun van de tanks waarvan ik denk dat ik ze nog ga verkopen.Edmin schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:36:
Gisteravond had ik het op TS met een paar man over de bizarre kosten die je voor sommige tanks maakt op hogere tiers. Ik heb een hele rits aan tier 9 en een paar 10's die gewoon door credit tekort niet gekocht kunnen worden. Nou is dat niet zo'n probleem, maar de kosten die NIET in de aanschafprijs van een tank zitten lopen aardig op. Feitelijk val je vanaf Tier 7 in een soort cashflowgat.
Case in point:
Eergisteren eindelijk de E-50 unlocked. De PantherII was ok, maar na de Panther een beetje teleurstellend. Ding verkocht en de crew naar de barakken gestuurd en equipment eraf.
+ [color=0BDB88]1,1M creds[/color]
- [color=E31A0B]30 gold[/color]
Dan koop je de E-50:
- [color=E31A0B]3,4M creds[/color]
Panther II crew retrainen:
- [color=E31A0B]1000 gold[/color]
Maar dan ben je er nog niet. Tier 9 tanks zijn stock een nachtmerrie en de E-50 is de ergste die ik tot dusver heb gezien. Je krijgt een Tier 6 gun mee die je kent van de VK30.01(H)... je weet wel, die Tier 5 heavy.Je kunt van meet af aan wel al de 7,5cm L100 (van de Panther) of de 8,8cm L71 (van de Panther II) kopen, maar feitelijk is de tank daarmee gewoon [color=E31A0B]1120K creds[/color] duurder.
Zelf wacht ik ook vaak met retrainen/kopen van hogere tiers tot korting, gezien ik wel meer grinds heb en geen tijd om credits te printen met premium tanks.
Al ben ik wel van plan deze maand vol premium te spelen om tijdens hopelijk kerstkortingen 2 tier X, paar tier IX, VIII, VII etc te kopen. 20+ mil zou genoeg moeten zijn.
Mijn punt is dat je vanaf Tier 8 in een IRL geldputje zit. Op tier 8 is het lastig credits verdienen zonder premium account. Heb je eenmaal je zuur verdiende tier 9 binnen, dan is het ding stock waardeloos en kost het spelen ermee bakken met creds aan vooral repair costs. FreeXP inzetten kan, maar kost gold (en dus Euro's).
Gelukkig zijn tier 6 en 7 eigenlijk veel leuker.
Klopt. Ik maakte gisteren de fout direct Rammer, GLD en V-stab te installeren voordat ik naar het upgradepad keek.iTitus schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:41:
Wat Ryack zegt. Also, kijk eens naar de suspension equipment, door 1 slot daaraan te besteden kan je de track upgrade uitstellen. Als het weer aanbieding zijn voor equipment moet je er even van allemaal die je nodig zou hebben een kopen.
Ook hier maakte ik een foutje. Hele depot leegverkocht om de benodigde 3,45M bijelkaar te schrapen. Had beter nog even 5 potten met de JT8.8 kunnen spelen om creds te printen.Ryack schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:34:
[...]
Je weet dat je guns ed van een tank af kunt halen en opslaan. Dan kun je die daarna voor nop op de nieuwe tank zetten (zo lang er geen tracks of koepel moet worden gekocht natuurlijk). Daarom bewaar ik altijd de stock gun van de tanks waarvan ik denk dat ik ze nog ga verkopen.
[ Voor 50% gewijzigd door Edmin op 04-12-2015 12:56 ]
Lol, honorable mention voor de Turds
Heb wel een Premium account, maar schiet weinig premium shells.
Vooral dat premium account scheelt veel. Daarmee schuift de tier waar je winst mee maakt 1 a 2 naar boven op. Als je normaal t/m tier 7 winst maakt zul je dat met premium tot tier 8 ook makkelijk kunnen en als je fatsoenlijk speelt ook nog op tier 9 winst draaien. Zodra je zonder premium draait zul je toch al goed moeten spelen om vanaf tier 8 winst te kunnen draaien.PcDealer schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:12:
Zelfs ik maak winst op tier 7 en 8. Alleen in min eerste 9 heb ik moeite om met de M103 winst te maken omdat ik zo snel dood ben
Heb wel een Premium account, maar schiet weinig premium shells.
[removed]
Ik ben benieuwd hoeveel battles de numero 2 clan heeft. Wij hebben dus per dag gemiddeld 34 battles gehad.p0st schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:09:
The first Stage of the Fourth Campaign is over and what an endeavour it has been! In the timespan of just eight days, the Global Map trembled under the fire of a total of 42989 battles! As you can see, the competition was fierce and absolutely no quarter was given, especially by the clan Pancake Turd Squad, which can boast having fought the mind-blowing number of 272 battles, more than any other participant!
Lol, honorable mention voor de Turdsgg guys

Active Dossier Uploader: http://www.vbaddict.net/adu.phpgotfurrr schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:29:
is het trouwens mogelijk om ergens je volledige wn8 historie te zien?
En hier kun je je WN8 per tank bekijken: http://www.wotstats.org/stats/eu/
[ Voor 75% gewijzigd door Rianata op 04-12-2015 15:16 ]
Ik zie nochtans enkel wins?Edmin schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:21:
De winstreak is over. Het was leuk zo lang het duurde....
[afbeelding]
In dit specifieke geval liet ik me tracken en was ik vergeten een repair kit mee te nemen. En toen kwam de arty....Quantor schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:53:
Pff dat gebeurd iedereen wel regelmatig, shit happens. Of je moet zo voorzichtig spelen en dan nog kan een arty je one-shotten voordat je de kans hebt gekregen te schieten of zelfs nadat je 3 keer op een enmy hebt geschoten met 0 damage.
Ik zal je niet TK'en als we nog eens platoonen. Is dat wat?
[ Voor 19% gewijzigd door Edmin op 04-12-2015 16:08 ]
Ik zie in je stats dat je de tiger I om zijn zachts gezegt owned. Wat is de truk alleen snipen?Edmin schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:08:
[...]
In dit specifieke geval liet ik me tracken en was ik vergeten een repair kit mee te nemen. En toen kwam de arty....
[...]
Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX
Haha thxEdmin schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:08:
[...]
Wat is de IS-6 toch een heerlijk vergevingsgezind hokje, potje van zojuist is een goed voorbeeld.. desert map, sloppy play (raak de friendly kv-3, verpest wat schoten etc.).. maar de hand of Stalin guides your shots at 400m and blesses your stronk armor..heerlijk
http://wotreplays.com/site/2314655#steppes-ronny555-is-6
(ja ik had HE moeten laden voor de charioteer, bedacht ik me later)
Thx! De Tiger heb ik al een tijdje niet gespeeld, maar wat een heeeeerlijke gun heeft dat ding. Snipen is uiteraard een goede rol voor het beestje, maar een supportrol is ook prima. Val niet in de valkuil dat je gaat brawlen, want dat verlies je. Ken de weakpoints van je vijand en maak gebruik van je hoge RoF en precisie om keer op keer de cupola (bijv.) van die hogere tiers te pennen.Gwatholthar schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:53:
[...]
Ik zie in je stats dat je de tiger I om zijn zachts gezegt owned. Wat is de truk alleen snipen?
edit: ik realiseer me net dt bijna al die potten in de Tiger uit mijn bananenperiode (en deels de mandarijnenperiode) stammen. Misschien toch eens tijd om te kijken of ik die resultaten kan verbeteren
[ Voor 14% gewijzigd door Edmin op 04-12-2015 21:27 ]

Verwijderd
BT-SV
Garage Slot
27.500 Gold
30 Dagen premium
Voor meer dan 100 EUR?Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 23:32:
Ik gok dat morgen in de Wallet Warrior Advent Calendar het volgende te koop zal zijn:
BT-SV
Garage Slot
27.500 Gold
30 Dagen premium
T60P Widescreen

User schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 10:43:
Huh, er zou vandaag toch een M6A2E1 verkocht worden?![]()

Y u heff to be so sewiousiTitus schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 11:03:
Iets met dat die tank niet verkocht mag worden meer en rechtzaken enzo

8 die 0 damage doen op Malinokva omdat ze allemaal basecampen en ik wordt natuurlijk on the move geoneshot door arty

Game erna een campend team op prokhorovka

[ Voor 68% gewijzigd door KeiFront op 05-12-2015 12:06 ]
Gelukkig weer een dag dat de creditcard op zak kan blijven
Weet iemand trouwens een mooi overzicht van tanks de je al eens gekilled hebt en welke nog niet?
[ Voor 20% gewijzigd door Edmin op 05-12-2015 13:23 ]
Dat is gewoon ingame op te zoeken.Edmin schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 13:22:
[...]
Gelukkig weer een dag dat de creditcard op zak kan blijvenHoe wist je dit trouwens?
Weet iemand trouwens een mooi overzicht van tanks de je al eens gekilled hebt en welke nog niet?
Gewoon met je muis over een icoontje heen gaan en je ziet welke tanks je nog moet killen.

Edit//
Eerst kon je dit ook opzoeken in een programma genaamd WoT Statistics, weet niet of dat nog bestaat. Zal dadelijk eens kijken of het ook in WoT Numbers kan.
[ Voor 14% gewijzigd door wsLy op 05-12-2015 13:43 ]
secondary niet omdat ik geteamkilled werd door een VILIN platoon. Aan het einde een jpz en een 704 over die in een bosje stonden, en ik schoot niet genoeg op.
Verwijderd
Geef gelijk even de rest vrij.Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 23:32:
Ik gok dat morgen in de Wallet Warrior Advent Calendar het volgende te koop zal zijn:
BT-SV
Garage Slot
27.500 Gold
30 Dagen premium
Verwijderd
Komt er aan!
Morgen denk ik dat het volgende te koop is:
leFH18B2
Garage Slot
5.750 Gold
30 Dagen premium
Time will tell
Zo heel moeilijk is het niet om het uit te zoeken. Zoekt en gij zult vinden.
Hier met de free cam mod
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=G6wgT4Lx6Jc]
[ Voor 3% gewijzigd door wsLy op 05-12-2015 19:14 ]
[ Voor 107% gewijzigd door psychoclown op 06-12-2015 17:01 ]
Challenge acceptedUser schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 16:56:
Niet goed gezocht dus. ¯\_(ツ)_/¯
Tot zover ben ik er achter dat dit het pad is van de aanbieding van vandaag
1
| <div class="uc-final-content" style="width: 852px; height: 344px; display: block; background: url(http://content.wargaming.net/eu/AdventCalendar/AdventCalendar_Day056899/images/WoT_CalendarPopUp_852x344_Day05_phil_V2.jpg);"> |
Ik denk echter dat de harde Tinky winky kern en hun fanboys soms wat afschrikwekkend werken voor eventuele nieuwkomers in dit topic, zo hou je een vrij beperkt groepje actieve posters over.
Overigens vind ik de filmpjes van mr size (neem aan dat Joindry die hierboven bedoelt) persoonlijk een welkome aanwinst in dit topic, leuk en leerzaam voor een geel-groene amateur als ik
*gaat weer verder over tanks*
Die BT-SV van gisteren, is dat ding nu echt nog zo sterk, of allang irrelevant door powercreep? Van bijv. de PzIIJ heb ik nooit veel last in games, je moet gewoon even weten hoe je ze aanpakt.
Volgens mij lijken veel tanks OP door pure onwetendheid van de tegenstanders, zoals mensen die op de onderplaat van een Super Pershing proberen te schieten.. En wat is het toch tenenkrommend om te zien hoeveel mensen nog niet weten dat je een OI op zn zijkant boven de tracks moet raken

[ Voor 30% gewijzigd door _Anvil_ op 06-12-2015 09:23 ]
Die heb ik dan totaal gemist...Joindry schreef op zondag 06 december 2015 @ 08:24:
[...]
Waar ik me meest aan stoor in dit topic is de eindeloze spam van "klik op mijn youtubekanaal en geef mij clicks"
Gelijk had! https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/1053/Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 14:57:
[...]
Komt er aan!![]()
Morgen denk ik dat het volgende te koop is:
leFH18B2
Garage Slot
5.750 Gold
30 Dagen premium
Time will tell
[ Voor 38% gewijzigd door PcDealer op 06-12-2015 11:20 ]
105 leFH18B2
Goud: 5750
Premium dagen: 30
Garage slot: 1
Prijs: €29,99
Dit is wel een mooie deal, waarde van het pakket ligt rond de 35 euro volgens mij?
10/10 would recommend!wsLy schreef op zondag 06 december 2015 @ 11:23:
Advent kalender dag 6:
105 leFH18B2
Goud: 5750
Premium dagen: 30
Garage slot: 1
Prijs: €29,99
Dit is wel een mooie deal, waarde van het pakket ligt rond de 35 euro volgens mij?
Als je de tank al hebt krijg je de gold waarde, dus in essentie 7.250 gold, 30d premium en 1 garage slot voor 30 euro. Bewijs: http://i.imgur.com/Xb150ST.png
[ Voor 20% gewijzigd door p0st op 06-12-2015 12:26 ]
Ik voel me toch een klein beetje aangesproken eerlijk gezegd... Waar de f*ck komt dit nou weer vandaan? Kan me nog herinneren dat ik ook eens een replay van jou heb laten zien..Joindry schreef op zondag 06 december 2015 @ 08:24:
Waar ik me meest aan stoor in dit topic is de eindeloze spam van "klik op mijn youtubekanaal en geef mij clicks"
En waar post ik er ooit bij: 'plz plz plz, je moet deze video kijken en geef allemaal een like en deel hem zo vaak mogelijk'? Precies, nooit dus..
Heb de eerste minuut je commentaar gehoordMr_Size schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 13:42:
Het filmpje van vandaag is wat anders dan jullie gewend zijn
[video]

Really?Joindry schreef op zondag 06 december 2015 @ 08:24:
Deze spam heb ik het afgelopen jaar hier in ieder geval nooit gezien. De filmpjes van Mr. Size 1 a 2 keer per week vind ik nou niet bepaald storend en kijk ik praktisch altijd. Dikke thumbs up hiervoor wat mij betreft
If you can see, look. If you can look, observe
Verwijderd
Is het eigenlijk mogelijk om 2,000 schade te doen in de leFH (voor SPG-15) of is dat niet te doen op tier 5 en is die kans 1 op 1,000?
Waarom reageer jij? Ik zie niet hoe "spamtroom" = Size kan zijn.Mr_Size schreef op zondag 06 december 2015 @ 12:39:
[...]
Ik voel me toch een klein beetje aangesproken eerlijk gezegd... Waar de f*ck komt dit nou weer vandaan? Kan me nog herinneren dat ik ook eens een replay van jou heb laten zien..
En waar post ik er ooit bij: 'plz plz plz, je moet deze video kijken en geef allemaal een like en deel hem zo vaak mogelijk'? Precies, nooit dus..
Er zijn er bij die verschillende missies in de Lef doen. De reload is 6 secs dacht ik. Arc is hoog.Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:00:
Hmmm, to buy or not to buy... In de leFH zou ik misschien de SPG-missies voor de T28 HTC kunnen halen (met de Light-missies ben ik gestopt aangezien ze voor te veel frustratie zorgden), maar aangezien ik geen crew voor de Franse arties heb vrees ik dat er gebeurt wat Kepro beschrijft.
Is het eigenlijk mogelijk om 2,000 schade te doen in de leFH (voor SPG-15) of is dat niet te doen op tier 5 en is die kans 1 op 1,000?
Ik heb HTC missies met de bishop gedaan. Ook zonder crewskills. En LefH is beter dan bishop denk ik, kan verder en sneller schieten, dus survive is makkelijker. Dus ja, het is prima te doen. Verwacht het niet in je erste potje als je geen arty speler bent, maar ook daarvoor geldt, je kan het leren.Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:00:
Hmmm, to buy or not to buy... In de leFH zou ik misschien de SPG-missies voor de T28 HTC kunnen halen (met de Light-missies ben ik gestopt aangezien ze voor te veel frustratie zorgden), maar aangezien ik geen crew voor de Franse arties heb vrees ik dat er gebeurt wat Kepro beschrijft.
Dus je kan de amerikaanse/britse Arty line doen voor de HTC, of inderdaad de LefH kopen. Pas op, T55A missies vereisen een Tier 6 tank, dus dat kan niet meer.
2K is te doen, een aantal one-shots op low-armored tanks helpt. Meestal zit ik rond de 1.000-1.500 met uitschieters naar 2.500 op hogere tiersVerwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:00:
Verwijderd
Ik wil hem toch wel eens proberen, zeker nadat ik vandaag 2x getrolled ben door een leFH die sneller schoot dan mijn repair time. Bovendien kan ik mooi mijn crew trainen terwijl ik de missies probeer te doen
Page intentionally left blank.
psn: taker-mart
Ik betwijfel of er hier momenteel mensen zijn die de PS4 versie spelen. Voor zover ik weet speelt iedereen in dit topic de PC versie.taker1987 schreef op zondag 06 december 2015 @ 17:00:
wat vinden jullie van de ps4 versie dan ?
Heb alleen een filmpje ervan gezien, maar aan de hand van dat kan ik niet echt oordelen hoe de PS4 versie is.
jah oke dat wist ik niet , de beta is dit weekend online dus vandaar de vraagwsLy schreef op zondag 06 december 2015 @ 17:09:
[...]
Ik betwijfel of er hier momenteel mensen zijn die de PS4 versie spelen. Voor zover ik weet speelt iedereen in dit topic de PC versie.
Heb alleen een filmpje ervan gezien, maar aan de hand van dat kan ik niet echt oordelen hoe de PS4 versie is.
psn: taker-mart
Verwijderd
[ Voor 85% gewijzigd door psychoclown op 06-12-2015 21:08 ]
Dit topic is gesloten.
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift