Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via de tool upgrade uitgevoerd vanaf een legale 8.1.
Er werd niet om een key gevraagd.
Als ik nu de product key opvraag dan eindigt deze op 3V66T.
Ik meen begrepen te hebben dat dit een generic key is en dat er eigenlijk een andere key aangemaakt zou moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrickccc
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 18:43
!mark schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:57:
Windows.old zou ik even laten staan. Zolang je die hebt kun je terug naar WIndows 7/8.1 binnen 30 dagen volgens mij. Gooi je die weg dan is die kans weg
Juist gezien bij systeemherstel en daar ging mijn gedachte ook naar toe.Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zon gevoel dat meer mensen de media creation tool uit hebben gevonden te zien aan de download snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 10:21
Na alle methoden te hebben geprobeerd loopt ik steeds tegen het zelfde probleem aan.
Tijdens het installatie reboot hij en draait hij alles terug door een first boot fout.

Ik installeer alles op samsung SSD met 1 partitie met nog 200GB vrije ruimte.

Iemand tips ?

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Freekers schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 07:00:
Ook op MSDN zijn de ISO's nu te downloaden. Wat raar is dat ik de multiple editions (Home/Pro) niet mag downloaden maar wel de Enterprise en Education. Ik krijg dan de melding: "This product is not available at your subscription level."
Volgens mij klopt dat niet helemaal. Als ik de charts vergelijk tussen de verschillende MSDN accounts, zou elk MSDN account gewoon Windows 10 Home/Pro moeten mogen downloaden
Yup, ik was gewoon te vroeg. Kan/mag nu alles downloaden ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FQ49QtQ.png

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandmc
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:39
• Installeren met een .iso bestand
Het is mogelijk te installeren via een tool wat Microsoft hier heeft vrijgeven. De tool stelt je wat vragen. Daarna zal deze tool een .iso bestand downloaden en voor je uitvoeren. Je PC wordt zo naar Windows 10 gezet.
Let wel op! Het is niet mogelijk de installatiecode van je Windows 7 / 8 / 8.1 PC te gebruiken tijdens de installatie. De computer zal eerst via Windows 7 of 8 geupgrade moeten wordennaar Windows 10, hierdoor komt in je Microsoft Account te staan dat dit serienummer bij een Windows 10 PC hoort.

• Een clean instal is mogelijk nadat het bovenstaande is uitgevoerd.
In Windows 10 zoek je in het menu instellingen naar het tabblad bijwerken en beveiligen en dan ga je verder naar ''Deze pc opnieuw instellen''. Klink daarna op ''Aan de slag''. De rest wijst zich vanzelf.
Afgezien van het feit dat je een account bij MS moet hebben heb ik ook 2 vragen:
1: Doordat de key wordt omgezet naar Windows 10 kan je zeker achteraf ook geen dual-boot-installatie maken met Windows 7 en Windows 10 ?
2: Stel dat je van provider verandert, dan moet je in dat account zeker je e-mailadres wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2017 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:02
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:03:
Via de tool upgrade uitgevoerd vanaf een legale 8.1.
Er werd niet om een key gevraagd.
Als ik nu de product key opvraag dan eindigt deze op 3V66T.
Ik meen begrepen te hebben dat dit een generic key is en dat er eigenlijk een andere key aangemaakt zou moeten zijn?
Mijn key eindigt op 6MT6Y.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Ik krijg het niet voor elkaar, ik download die tool, hij is bezig en dan kan ik vervolgens na akkoord te geven installeren.

Echter krijg ik de vraag wat ik wil behouden, en kan ik instellingen en apps niet behouden omdat ik een andere taal wil installeren. Nou, ik wil dat niet, maar hij doet dat vanzelf. Mijn W8.1 installatie is Engels en dat wil ik graag zo houden.

Dus tweede poging, tool van de Engelstalige Windows site gedownload, eerst is alles mooi Engels, maar bij de "akkoord" stap en keuze voor installatie krijg ik weer Nederlands...

Zucht. Werkt weer goed, dit zou eigenlijk al reden moeten zijn om het maar te vergeten.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
JohnHeroHD schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:55:
[...]

Dit heb ik net gefixed.
Via standaard windows disk manager heb ik mijn hoofdpartitie geslonken met 500MB.
Vervolgens met MiniTool Partition Wizard Free 9 de nieuwe vrije 500MB aan mijn Data partitie (de eerste partitie op mijn SSD die 100MB was) toegevoegd. Je moet dan wel een keer restarten omdat hij die resize niet kan doen als je systeem up-and-running is, maar dat regelt die tool allemaal voor je.

Na dit gedaan te hebben kon ik wel upgraden en kreeg ik die fout niet meer!
Ik heb de hoofdpartitie verkleint met 500mb. Maar ik niet de optie vinden in MiniTool om dit toe te voegen aan de eerste 100 mb partitie. Welke optie moet ik gebruiken? De merge werkt niet met de Free versie.

EDIT: gevonden, zag niet dat links in het menu meer opties staan.

[ Voor 4% gewijzigd door TheKillingBean op 29-07-2015 12:09 ]

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrickccc
nIghtorius schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:56:
[...]

moet je officieel doen met de Schijfopruiming tool. Zo heb ik het gedaan.
Mark gaf juist het antwoord,ik laat het nog ff staan ,heb toch nog 100GB over op de ssd.Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:04:
Ik krijg het niet voor elkaar, ik download die tool, hij is bezig en dan kan ik vervolgens na akkoord te geven installeren.

Echter krijg ik de vraag wat ik wil behouden, en kan ik instellingen en apps niet behouden omdat ik een andere taal wil installeren. Nou, ik wil dat niet, maar hij doet dat vanzelf. Mijn W8.1 installatie is Engels en dat wil ik graag zo houden.

Dus tweede poging, tool van de Engelstalige Windows site gedownload, eerst is alles mooi Engels, maar bij de "akkoord" stap en keuze voor installatie krijg ik weer Nederlands...

Zucht. Werkt weer goed, dit zou eigenlijk al reden moeten zijn om het maar te vergeten.
Ik heb op de vorige pagina hetzelfde probleem voorgelegd als jij, je hebt het beter verwoord dus ik zal jouw topic in de gaten houden :)

Hier nog een screenshot voor wat Phusebox bedoeld: http://gyazo.com/3c55765a1477cecec5d1cb739e42b322

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel.686
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 14:47
Freekers schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:04:
[...]

Yup, ik was gewoon te vroeg. Kan/mag nu alles downloaden ;)

[afbeelding]
Nu nog een torrent van die mooie multiple x64 NL editie... :9 :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:04:

Zelfde hier, nu probeer ik om het op usb op te slaan. Dus niet meteen een upgrade.
Dan kan je taal enzo selecteren dus ik ga ervan uit dat het dan wel goed werkt met behoud van programma's in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 15:20
Justin2000 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:03:
Na alle methoden te hebben geprobeerd loopt ik steeds tegen het zelfde probleem aan.
Tijdens het installatie reboot hij en draait hij alles terug door een first boot fout.

Ik installeer alles op samsung SSD met 1 partitie met nog 200GB vrije ruimte.

Iemand tips ?
same here met een crucial ssd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHeroHD
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-09 07:12
TheKillingBean schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:06:
[...]

Ik heb de hoofdpartitie verkleint met 500mb. Maar ik niet de optie vinden in MiniTool om dit toe te voegen aan de eerste 100 mb partitie. Welke optie moet ik gebruiken? De merge werkt niet met de Free versie.
Met de rechtermuisknop klikken op je Data partitie.
Dan kies je de Extend optie.
Bij het extenden kies je als bron voor de extra ruimte die nieuwe loze 500MB, en die laat je hem volledig gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:00
zojuist mijn surface pro 3 geupdate naar windows 10, duurde een half uur, ging verder prima.

Wil nu eigenlijk een clean install gaan doen, maar als ik dit bij systeemherstel aangeef zegt hij dat 'de herstelomgeving niet aanwezig is'.

iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 09:39
Sorry als het al gesteld is, ik heb zo veel mogelijk doorgelezen maar 30 pagina's is wat veel.

Ik heb ooit een legale key (+ dvd) van windows Home Premium 32 bit gekregen. Hiermee kan ik echter niet naar Win10 Pro upgraden. Dat gaat hem voor mij niet worden, zaken als remote desktop zijn voor mij onmisbaar.

Nu heb ik het volgende idee:

Deze windows installeren op een partitie. Dan upgraden naar Win10, en dan de Key eruit halen. Dan zou ik die key kunnen gebruiken op een andere computer om een clean install van Win10 Home te doen toch?

Of wordt dit direct aan je Microsoft account gekoppeld en kan ik niet de key eruit halen? Dan zou ik eventueel wel een dummy microsoft account eraan kunnen hangen en die meegeven aan degene die de key wel wil hebben?

Dan doe ik zelf wel gebruik maken van de mogelijkheid om een illegale Win7 Ultimate te upgraden. Beetje jammer van mijn legale key, maar Win10Home mist erg veel features vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alternative schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:02:
[...]

Dit topic eens goed doorlezen O-)
alle 28 pagina's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:07:
[...]

Ik heb op de vorige pagina hetzelfde probleem voorgelegd als jij, je hebt het beter verwoord dus ik zal jouw topic in de gaten houden :)

Hier nog een screenshot voor wat Phusebox bedoeld: http://gyazo.com/3c55765a1477cecec5d1cb739e42b322
Lekker dan:
Can I choose a different language during the upgrade?
Cross language upgrades are not supported, the free upgrade will be installed in your local language. In fact, you should uninstall any language packs before upgrading.
Alles hard verwijdert en opnieuw opgestart, hij download weer de NL versie... dan maar via een proxy proberen maar dan gaat het wel lekker lang duren waarschijnlijk. Zucht, crappy 'slimme' installaties.

[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 29-07-2015 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

michiel.686 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:07:
Nu nog een torrent van die mooie multiple x64 NL editie... :9 :9 :9
Not gonna happen ;)

Ik twijfel welke versie ik ga installeren: Windows 10 Pro of Enterprise. Ik heb een MSDN account dus ik kan voor beiden een key krijgen. Verschil is dat de Pro key een Retail key is en de Enterprise key een Volume key. Iemand met hetzelfde dilemma?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Jep.. of gebruik de zoekbalk. Wij zijn geen helpdesk.. je moet je eigen antwoord zoeken. succes

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Ja...bij een boek begin je ook niet in het midden. En er is een mooie zoek functie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Bij mijn moeder hangt de installatie vast op 83% bij Instellingen Configureren (35%)... Kan ik dan gewoon even de stekker eruit trekken of verpest ik dan de hele installatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kan iemand deze map maar dan de Engelse uploaden?

Als ik die vervang lijkt mij het probleem opgelost:
C:\$Windows.~WS\Sources\Windows\sources\nl-nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-06 15:59
ik draai blijkbaar een cracked versie van windows 8.1 embedded industry pro..
ik kom zeker niet in aanmerking voor een update? wat zou voor mij de beste manier zijn om 10 te krijgen? of zal ik niet moeilijk doen met keys en MS accounts en wachten tot ook windows 10 door de kraak heen is..?
ik vond dat bij 8.1 ook al niks om een MS account te koppelen. heb tenslotte geen wachtwoord op mijn pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alternative schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:12:
[...]

Ja...bij een boek begin je ook niet in het midden. En er is een mooie zoek functie :9
gevonden thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Helaas update hij hier nog steeds niet (net als gisteren nacht) uit zichzelf. Lees hier nu over een media creation tool, wat houdt dat in (mocht iemand zin hebben het even samen te vatten, door 20 pagina's spitten is niet mijn favoriete bezigheid :P)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
rayhvh schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:15:
ik kom zeker niet in aanmerking voor een update? wat zou voor mij de beste manier zijn om 10 te krijgen? of zal ik niet moeilijk doen met keys en MS accounts en wachten tot ook windows 10 door de kraak heen is..?
ik vond dat bij 8.1 ook al niks om een MS account te koppelen. heb tenslotte geen wachtwoord op mijn pc.
Je komt wel in aanmerking alleen je licentie/installatie is dan niet legitiem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:49

Wailing_Banshee

You're Next

De beste reden om het dus gewoon over te slaan. Ik wil mijn Windows niet in het Nederlands....

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 20:52
Installatie is gelukt door middel van de upgrade. 1 driver is niet vindbaar (van de SD kaartlezer). Probleem waar ik nu tegenaan loop is dat Windows 10 zegt (bij Systeem) dat hij niet is geactiveerd. Als ik hem handmatig probeer te activeren gaat dat niet (melding: Windows kan niet worden geactiveerd. Probeer het later opnieuw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
ThomasXIV schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:15:
Helaas update hij hier nog steeds niet (net als gisteren nacht) uit zichzelf. Lees hier nu over een media creation tool, wat houdt dat in (mocht iemand zin hebben het even samen te vatten, door 20 pagina's spitten is niet mijn favoriete bezigheid :P)?
Steeds de zelfde vraag beantwoorden is ook niet mijn favoriete bezigheid.. waarom moet ik dat wel doen en jij niet.. zoekbalk -> succes :) anders google :P

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:08
Leef je uit: https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 09:39
Wailing_Banshee schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:16:
[...]

De beste reden om het dus gewoon over te slaan. Ik wil mijn Windows niet in het Nederlands....
Je kan na de upgrade toch gewoon terug wisselen? (Zoals in Win7?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
rayhvh schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:15:
gisteren probleemloos mijn gekraakte 8.1 geupgrade naar 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Installatie van Windows 10 op de HP Pavilion X360 ging vlot, er ontbreken echter een pak drivers waardoor het touch screen niet meer werkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus71
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05 15:23
Voor de mensen met een Windows 7 van Pliek.
Je kan gewoon updaten naar 10, niets aan het handje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 22:02
Update is bij mij dus wel goedgegaan, alleen heeft windows dus een user toegevoegd die 'gebruiker' heet en daar zit een password op. Deze gebruiker was er niet, ik was zelf altijd 'administrator' en als ik via een ubuntu boot in de folder users kijk is deze gebruiker dus gewoon toegevoegd. Hoe kan ik deze gebruiker verwijderen, of inloggen als administrator, want die optie heb ik niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat wil je overslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[...]

Het leuke is dan dat ze zeggen dat cross-language upgrades niet mogelijk zijn, maar ze willen wel mijn Engelse Windows 8 omzetten in een Nederlandstalige Windows 10...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds geen melding gekregen over windows 10 ? hoe kan dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:49

Wailing_Banshee

You're Next

ApexAlpha schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:17:
[...]

Ik wil geen vertaalde OS, want de helft blijft gewoon in het Nederlands. Ik wil gewoon een Engelse installatie, heb ik nu ook. Ik blijf dus wel lekker op mijn Engelse (native) 8.1 op mijn SP2 en mijn Engelse (native) 7 op mijn PC.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-06 15:59
shoombak schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:17:
[...]

gisteren probleemloos mijn gekraakte 8.1 geupgrade naar 10.
alleen mijn windows 8.1 geeft niet een upgrade icoontje rechts onderin, heb al van alles geprobeerd om die te krijgen maar die komt er niet. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RzrBck
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 12:22
rayhvh schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:19:
[...]

alleen mijn windows 8.1 geeft niet een upgrade icoontje rechts onderin, heb al van alles geprobeerd om die te krijgen maar die komt er niet. :|
Manmanmanmanman... HIEER: https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus71
Zo heb ik het ook gedaan.

Alleen staat er niet dat het geactiveerd is, maar werkt naar behoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ApexAlpha schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:17:
[...]

Op de meeste systemen wel, echter op een systeem draait "Home" versie en daar moet ik dan 99 dollar voor betalen om terug naar Engels te gaan. Plus ik ben al mijn apps in instellingen kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Er is geen hd activiteit bij een laptop. Kortom installatie staat vast. Kak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:18:
Je blijft het proberen of niet? zoekbalk? :)

hier heb ik t antwoord: klik
kobus71 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:21:
[...]

Zo heb ik het ook gedaan.

Alleen staat er niet dat het geactiveerd is, maar werkt naar behoren :)
Als je windows niet geactiveerd is heb je toch iets fout gedaan? :P

[ Voor 31% gewijzigd door spartacusNLD op 29-07-2015 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoel de pop-up om te downloaden, ik heb al gereseveerd
spartacusNLD schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:21:
[...]

Je blijft het proberen of niet? zoekbalk? :)

hier heb ik t antwoord: klik

[...]

Als je windows niet geactiveerd is heb je toch iets fout gedaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:18:
Geen Windows 10 update knop op bestaande Windows 7 of 8*

edit: Ah, die had je dus al wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 29-07-2015 12:24 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al gereserveerd maar ik krijg geen pop-up om te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Hoe zit het met hardware upgrades? Moet ik dan een nieuwe key aanschaffen of doen ze er niet zo heel moeilijk over bij Win10?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:23:
ik bedoel de pop-up om te downloaden, ik heb al gereseveerd
[...]
Je leest niet? Wat verwacht je nou dat alles wat er fout gaat direct hier voor je wordt opgelost zonder dat je er zelf iets voor doet? Je klikt mijn link niet eens aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Offtopic, maar wel nodig denk ik:
Mensen die geïrriteerd raken door herhalende vragen, reageer er gewoon niet op. Simpel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:17
Ik heb succesvol geüpdate naar Win10. Nu ben ik bezig met 'Windows opnieuw instellen', dit duurt een eeuwigheid. Hij is nu al een uur bezig, en op 2%. Is er iets mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjjl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 00:56
Fijn, upgrade hangt nu al zeker 20 minuten vast op 24% (83% bestanden kopiëren). Het is dat ik eigenlijk een nieuwe laptop wil kopen, anders was ik gaan huilen. Ben benieuwd of meer mensen last van zulk soort dingen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Als ik de Tool gebruik op USB krijg ik bij het opnieuw opstarten alleen de optie "Install Now", daarna moet ik een serial in typen. Ik krijg dus geen optie om te upgraden. Snap er niet meer van.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Dit is echt ruk. Bij de laptop van mijn moeder is de installatie gecrasht. Bleef hangen bij instellingen configureren. Heeft daar 2 uur gestaan.Heb dus maar aan/uit gedrukt en nu wordt de vorige windows terug gezet.
Deze upgrade gaat dus niet bepaald vlekkeloos hier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
fjjl schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:26:
Fijn, upgrade hangt nu al zeker 20 minuten vast op 24% (83% bestanden kopiëren). Het is dat ik eigenlijk een nieuwe laptop wil kopen, anders was ik gaan huilen. Ben benieuwd of meer mensen last van zulk soort dingen hebben?
Is heel erg normaal, was bij mij ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHeroHD
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-09 07:12
TheKillingBean schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:26:
Als ik de Tool gebruik op USB krijg ik bij het opnieuw opstarten alleen de optie "Install Now", daarna moet ik een serial in typen. Ik krijg dus geen optie om te upgraden. Snap er niet meer van.
Niet opnieuw opstarten. Gewoon de USB openen in Windows en setup.exe aanklikken. Dan kan je gewoon upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjjl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 00:56
AFCAjax schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:26:
[...]

Is heel erg normaal, was bij mij ook zo.
Ok, fijn om te weten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maceddy2004
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 15:00

maceddy2004

Ik heb geen ondertiteling

Iemand hetzelfde euvel? Netwerklocatie verandert constant naar 'Openbaar'.... Zet ik em weer terug naar 'Particulier' en paar minuten/uur later verandert ie weer terug naar 'Openbaar'....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
De halve wereld gaat vandaag upgraden. Ok, wellicht niet de halve wereld maar wel veel mensen. TopTip van vandaag: wacht een paar dagen.

* gysman11 denkt terug aan IOS7 / IOS8 releasemomentjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrickccc
Ik heb gewoon die tool gebruikt en media op usb gekozen(usb-stick zonder rufus).Let wel alles wat op die usb staat word gewist,indien deze stick gereed is setup uitvoeren in windows zelf.Ik heb dan gekozen als update en is mij goed gelukt alle hardware werd herkent en de programma's ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Laatst online: 14-09 17:18

RMX

Phusebox schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:18:
[...]

Het leuke is dan dat ze zeggen dat cross-language upgrades niet mogelijk zijn, maar ze willen wel mijn Engelse Windows 8 omzetten in een Nederlandstalige Windows 10...
Ik heb gisteren mijn engelse Windows 8 omgezet naar de engelse Windows 10.
Ik heb hiervoor het ESD bestand omgezet naar iso, een en upgrade uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel.686
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 14:47
maceddy2004 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:27:
Iemand hetzelfde euvel? Netwerklocatie verandert constant naar 'Openbaar'.... Zet ik em weer terug naar 'Particulier' en paar minuten/uur later verandert ie weer terug naar 'Openbaar'....
Windows update draaien en laatste patches binnenhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een idee waarom de MediaTool mijn engelse windows 7 wil omzetten naar een nederlandse windows 10. Ik wil volgens de tool mijn windows in een andere taal installeren, terwijl ik dat dus niet wil...
http://gyazo.com/3c55765a1477cecec5d1cb739e42b322

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
JohnHeroHD schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:27:
[...]

Niet opnieuw opstarten. Gewoon de USB openen in Windows en setup.exe aanklikken. Dan kan je gewoon upgraden.
Aaaaah, wat dom van me. Is al weer een tijd geleden dat ik upgrade heb gedaan. Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Produkey en bijv. ook speccy laten misschien niet de goede key zien, mocht je die er uit willen halen. op de FP heeft iemand een scriptje

Echtniet in 'nieuws: Microsoft zet tool online om Windows 10-update te forceren'

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

VIa de media creation tool heb ik geprobeerd de oude Dell van mijn vriendin te upgraden. Echter looopt deze nu vast met de melding:
Contact your PC manufacturer to see if you can upgrade the system bios
Hier staat de oude BIOS op dus. Maar op internet lees ik dat installeren gewoon mogelijk moet zijn.
Iemand een tip hoe ik via de media creation tool een upgrade kan forceren?

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RMX schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:29:
[...]

Ik heb gisteren mijn engelse Windows 8 omgezet naar de engelse Windows 10.
Ik heb hiervoor het ESD bestand omgezet naar iso, een en upgrade uitgevoerd.
Hmm tja waarom zo omslachtig... heb overigens ook geen usb stick en geen dvd drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:29:
Iemand al een idee waarom de MediaTool mijn engelse windows 7 wil omzetten naar een nederlandse windows 10. Ik wil volgens de tool mijn windows in een andere taal installeren, terwijl ik dat dus niet wil...
http://gyazo.com/3c55765a1477cecec5d1cb739e42b322
Upgraden via een ESD -> ISO methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Bij mij ging de upgrade bijna helemaal goed. Alleen heb ik mijn dual monitor setup op een nVidia GTX 660 Ti nu niet in orde. Kan ook geen drivers er voor installeren. Nvidia says no. Wat moet ik nu?

Edit:
Ahja, Rebooten .,.. dat fixt het altijd. Problem solved!

[ Voor 14% gewijzigd door Ulysses op 29-07-2015 12:39 . Reden: opgelost ]

Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maceddy2004
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 15:00

maceddy2004

Ik heb geen ondertiteling

michiel.686 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:29:
[...]

Windows update draaien en laatste patches binnenhalen
Geen updates gevonden.... Laatst gezocht 12:31....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 15:48
• Een clean instal is mogelijk nadat het bovenstaande is uitgevoerd.
In Windows 10 zoek je in het menu instellingen naar het tabblad bijwerken en beveiligen en dan ga je verder naar ''Deze pc opnieuw instellen''. Klink daarna op ''Aan de slag''. De rest wijst zich vanzelf.

Eerst de upgrade naar windows 10 uitgevoerd. Toen als test 'fabrieksinstellingen' (wou een clean install). Nu word me laptop mooi weer terug gezet naar 8.1 ;)

Edit:
Toch een clean install windows 10 eruit gekregen.

[ Voor 6% gewijzigd door mannetje19 op 29-07-2015 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RMX schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:31:
[...]

Upgraden via een ESD -> ISO methode.
Ik kan die ESD bestanden ook nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op mijn laptop download hij prima is al bijna klaar. MAAR op mijn pc blijft hij op 0% hangen hij zegt wel dat hij bezig is maar hij gaat nooit vooruit. heb hem al 3 keer opnieuw gestart. en ook de pc 2 keer opnieuw opgestart. ik heb via de tool op microsoft website gedownload https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10 de 64 bit versie. ik heb internet van ziggo zit wel wireless de snelheid is ongeveer 20 mb/s. hoe kan dit? wat kan ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Laatst online: 19-07 16:56
Raden jullie aan een lokaal of een microsoft account aan te maken? Ik heb niks te syncen en volgens mij wil ik ook geen apps installeren in de Windows Store (of wel, nu met Windows 10?).

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus71
maceddy2004 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:32:
[...]

Geen updates gevonden.... Laatst gezocht 12:31....
Gewoon hierheen gaan:https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10

Daar download tool gebruiken en je systeem gaat vanzelf updaten naar W10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:34:
...
ik heb internet van ziggo zit wel wireless de snelheid is ongeveer 20 mb/s. hoe kan dit? wat kan ik doen?
Rustig wachten...de halve wereld is nu aan het downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kobus71 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:35:
[...]

Gewoon hierheen gaan:https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10

Daar download tool gebruiken en je systeem gaat vanzelf updaten naar W10.
Maar dan krijg je toch nieuwe windows 10 key niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alternative schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:36:
[...]

Rustig wachten...de halve wereld is nu aan het downloaden ;)
ja maar waarom doet mijn laptop het dan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:34:
[...]

Ik kan die ESD bestanden ook nergens vinden.
Ik ga het nu proberen door de boot op een usb te zetten via de Media en vervolgens de setup.exe te openen. Heb dit zojuist ook gedaan maar kwam er toen achter dat ik Windows 10 Home had geselecteerd ipv. Pro.
Na het downloaden was mijn USB stick vernoemd naar "ESD USB"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:37:
[...]

Maar dan krijg je toch nieuwe windows 10 key niet ?
Nee de Windows 10 key kun je alleen maar achterhalen met een tooltje als Produkey. Werkt prima.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Zal even een kleine FAQ maken voor de meest gehate vragen op het moment:

Q: Ik heb nog geen melding van een update/upgrade ontvangen..Euhm help?
A: Kijk hier eens voor een tooltje: nieuws: Microsoft zet tool online om Windows 10-update te forceren

Q: Kan iemand een ISO delen?
A: Neen..

Q: Hoe lang duurt de upgrade?
A: Hangt van je hardware af. Die van mij was klaar na een uur, kan zijn dat dit langer duurt.

Q: Hoe zit dit met mijn bestanden etc?
A: Je kan tijdens de upgrade kiezen voor een Clean install waarbij zowel je programma's als data op de C schijf gewist worden. Het is een echte clean install.
Tijdens de installatie kan gekozen worden voor alles bewaren en alleen bestanden bewaren. Even goed lezen dit kan je namelijk kiezen!
Je kan ook kiezen voor een clean installatie na de upgrade. Dit doe je door naar settings > bijwerken en herstellen en dan Resetten te kiezen. LET OP DATA EN PROGRAMMA'S ZIJN FOETSIE!

Q: Hoe zit dit met mijn licentie?
A: Wat ik begrepen heb is dat je Windows 7/8.1 gewoon wordt overgezet naar Windows 10. Op zowel lokaal als MS account.

Q: Mijn Windows is niet legitiem hoe zit dat dan?
A: De installatie word voortgezet maar je licentie is niet legaal na de upgrade. (nieuws: Pc met illegale Windows is nog steeds illegaal na Windows 10-update)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jirachi schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:39:
[...]

Nee de Windows 10 key kun je alleen maar achterhalen met een tooltje als Produkey. Werkt prima.
Lekker nutig zou helpen als je daar ook even uitleg bij geeft wat voor tooltje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:39:
[...]

Ik ga het nu proberen door de boot op een usb te zetten via de Media en vervolgens de setup.exe te openen. Heb dit zojuist ook gedaan maar kwam er toen achter dat ik Windows 10 Home had geselecteerd ipv. Pro.
Na het downloaden was mijn USB stick vernoemd naar "ESD USB"
Maar de tool gaat eerst downloaden voordat je het op usb gaat zetten, en hij download alleen de nl-nl mappen. Dus op je USB heb je nog steeds alleen de NL versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 07:20
Nog een oplossing voor zij die een de error 80240020 krijgen. Toen ik in de logs nakeek waarom het misliep bij mijn upgrade, zag ik dat er een fout was bij het updaten van de Telenet Yelo app. Ik heb deze app verwijderd, dan de download folder leeggemaakt en "wuauclt.exe /updatenow" opnieuw uitgevoerd. Download startte opnieuw en nu heb ik het update venster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Iemand enig idee hoe lang 'Opnieuw instellen' kan duren? Is nu ruim een uur bezig en pas 2%.. Wordt een beetje ongerust :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:41:
[...]

Lekker nutig zou helpen als je daar ook even uitleg bij geeft wat voor tooltje ?
?

Het is een tooltje die voor jou achterhaalt wat de Windows 10 product key is. Een tool die dat doet is Produkey. Volgens mij zeg ik nu precies hetzelfde als net, en duidelijker kan het volgens mij ook niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Montu op 29-07-2015 12:43 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosselmaniac
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-09 20:15
Jongens jongens... ik heb een SSD van 100 Gig in dit ding zitten. Voordat ik begon zo'n 9 Gig vrij. Opeens zag ik dat er nog maar 12 mb vrij was.

Tijdelijke bestanden opgeschoond (waar zo'n 9gig in zat zei ie), plots 3 gig beschikbaar. Slaat ook al nergens op. Maar goed, inmiddels nog 1.5gig vrij, en nu durf ik te wedden dat de installatie zodadelijk zegt: "Te weinig schijfruimte"...... zucht. Ik dacht dat dat ding 9 gig nodig had, in totaal zit ik nu al rond de 20 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Installatie is op mijn moeders laptop mislukt! Gelukkig is ie weer terug naar een werkende Windows 8.1. Bij mij is de upgrade gelukt. Even de laatste dingentjes instellen, rebooten en testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:41:
[...]

Maar de tool gaat eerst downloaden voordat je het op usb gaat zetten, en hij download alleen de nl-nl mappen. Dus op je USB heb je nog steeds alleen de NL versie.
Ik kon selecteren welke taal ik wilde, toen heb ik "English United Kingdom" gekozen en na het downloaden stond in het mapje "en-gb" wat denk ik English Great Britain betekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie88
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-09 16:25
heeft iemand toevallig de nederlandse enterprise editie al via MSDN gevonden

[ Voor 6% gewijzigd door makkie88 op 29-07-2015 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:42:
[...]

Ik kon selecteren welke taal ik wilde, toen heb ik "English United Kingdom" gekozen en na het downloaden stond in het mapje "en-gb" wat denk ik English Great Britain betekend.
Aha, ik kan niks kiezen, hij gaat meteen downloaden. Daarna kan ik kiezen voor deze pc upgraden of een andere middels installatiemedia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 15:48
makkie88 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:43:
heeft iemand toevallig de nederlandse enterprise editie al via MSDN gevonden
Die komt volgensmij 1 augustus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:43:
[...]

Aha, ik kan niks kiezen, hij gaat meteen downloaden. Daarna kan ik kiezen voor deze pc upgraden of een andere middels installatiemedia.
Laatste optie kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:43:
[...]

Huh? dus je kan niet kiezen: Deze pc upgraden, of installatie voor andere pc (of iets in die richting)
Ik gebruik trouwens nog steeds de engelse Tool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

OMG. Dit is echt debiel.
Ik heb eerst Windows 10 gedownload. Hij loopt vast dat de upgrade niet uitgevoerd kan worden. Ik pas wat aan, en reboot. Start de tool opnieuw. En ja hoor. Hij begint opnieuw te downloaden :( Heel efficient
Pagina: 1 ... 8 ... 59 Laatste