In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10
pagina de creation tool gedownload. de tool wilt geen update doen. dan krijg je "er is iets gebeurd"
nu ben ik de windows 10. 64 bits. NL iso zelf aan het downloaden.
als ik deze op een dvd brand kan ik toch gewoon ouderwets installeren? word mijn key dan wel of niet goed gekeurd? *(heb nu een niet heel legale windows versie volgens mij, maar wel eentje die niet zeurt en van zichzelf denkt dat die wel legaal is)
heb ik internet nodig tijdens de installatie? is een MS account verplicht? voor de store? is een wachtwoord ook verplicht?
Maar dan is hij al gedownload, want hij download eerst een map van een paar GB? Anyhoo, ik heb geen usb stick dus dat wordt em sowieso niet.
Als mijn huidige poging niet lukt (downloaden gaat traag nu) geef ik het op tot iemand een fix heeft voor deze retarded issue.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik ga nu het volgende volgen :
http://www.redmondpie.com...t-now-heres-how-tutorial/
http://www.redmondpie.com...10-free-upgrade-tutorial/
Kijken of het hiermee lukt. Iemand ervaring met deze methode.
There is no sadder sight than a young pessimist.
Verwijderd
spartacusNLD schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:24:
[...]
Je leest niet? Wat verwacht je nou dat alles wat er fout gaat direct hier voor je wordt opgelost zonder dat je er zelf iets voor doet? Je klikt mijn link niet eens aan..
Bij de installatie kan ik ervoor kiezen om geen productcode in te vieren, maar kan ik dan later (wanneer W10 geinstalleerd is) alsnog een 7, 8 of 8.1 key invulllen? Heeft iemand dit al gedaan?
Verwijderd
Terwijl Windows Upgrade Assistent de netwerkkaart expliciet als compatibel vermeldde? Geen nieuwere stuurprogramma's gevonden via Apparaatbeheer > Stuurprogramma's bijwerken.
Quid?
Ps: MediaTool gebruikt om ISO te downloaden. Uitgepakt en setup gerund.
De video driver is een nvidia geforce 6150le. Ik heb de drivers opnieuw geinstalleerd maar het lukt niet wat moet ik doen ?
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
Het kan blijkbaar wel, maar hier 3 pc's en nog niet 1 werkt zoals het moet.Ulysses schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:47:
Ja, alle PC's hier zijn klaar. Winning. Voor de lunch een Windows upgrade uitgerold door mijn hele huis. Jippie!
Leuke is dat de laptop van een vriend waar geen legitieme Windows op staat het wel doet. Mijn officiële licenties allemaal niet.
Las net eerder hier in dit topic dat je het volgende kan proberen.tweakerjunior schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:47:
Ik heb net windows 10 geinstalleerd, maar de monitor toont niet de volledige resolutie....
De video driver is een nvidia geforce 6150le. Ik heb de drivers opnieuw geinstalleerd maar het lukt niet wat moet ik doen ?
Via device manager de driver uninstallen en echt verwijderen en vervolgens rebooten.
Dan na de reboot installeert de driver waarschijnlijk weer uit zich zelf en anders nogmaals de windows update draaien
en anders de meest recente driver van de website van de leverancier ophalen
[ Voor 11% gewijzigd door Pablo op 29-07-2015 12:50 ]
For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.
Dit heb ik ook.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:49:
Iemand die dit ook heeft?
http://gyazo.com/e034c541508eb23dd4c301cc0eea7f63
De map met iets meer als 6GB inhoud is ook aanwezig.
Snap niet helemaal waarom hij niet start.
There is no sadder sight than a young pessimist.
Jazeker, op mijn PC heb ik dat, terwijl daar ook de Upgrade naar Windows 10 Pro de hele mislukt (aldus Windows Update)Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:49:
Iemand die dit ook heeft?
http://gyazo.com/e034c541508eb23dd4c301cc0eea7f63
Hier was de download ruim een uur bezig en bleef op 8% staan. Opnieuw gestart, na een paar minuten op 100%...
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Verwijderd
Thrilseeka schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:50:
[...]
Dit heb ik ook.
De map met iets meer als 6GB inhoud is ook aanwezig.
Snap niet helemaal waarom hij niet start.
Echter.... Geen wifi nu, bedraad werkt wel.. Driver update al gedaan. Geeft geen resultaat. Vermoed dat er iets zit met de hotkey instellingen, maar kan de vinger er niet achter leggen. Ook in de bios geen vreemde dingen gezien. Het lampje op de f12 key (wifi knop) blijft rood, door erop te drukken is hij niet te switchen. Ook middels de uit/aan knop bij de wifi instellingen wil de balk niet verschuiven. Iemand een suggestie?
Type laptop: HP Pavilion g6-2005sd
Type netwerkadapter: Intel AC 7260 plus bluetooth
Ik heb in het hele upgrade proces nergens een ms account hoeven in te vullen. Mijn windows 10 is ook gewoon geactiveerd.
Als ik een keyfinder gebruik dan vindt hij 2 keys:
BIOS OEM Windows 8 key en
Windows 10 home key.
Heb ze opgeslagen voor wanneer ik een clean install via een iso doe over een paar dagen.
Maar een ms account heb ik nooit hoeven te gebruiken. Had ook vorige maand bij het reserveren gekozen voor reserveren zonder ms account.
Ik heb hetzelfde, zowel automatisch als handmatig. Geen idee wat te doen.tweakerjunior schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:47:
Ik heb net windows 10 geinstalleerd, maar de monitor toont niet de volledige resolutie....
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:52:
Heerlijk progress 0% 5 minuten later 0% 10 minuten later 0% 1 jaar later.
[afbeelding]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zou dit ook werken met een upgrade install?
Oude driver verwijderen, opnieuw opstarten, klaar.Poedelini schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:53:
[...]
Ik heb hetzelfde, zowel automatisch als handmatig. Geen idee wat te doen.
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
Verwijderd
Bij mij duurde het ook 10 minuten voor hij naar 1% ging. Inmiddels 2 uur bezig nu, bijna klaar.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:46:
Nou tool van microsoft werkt van geen meter.
Ook al eens die download map verwijderd, toen leek het te werken en toen was het weer gedaan.
Ook als administrator gedaan en alles!
Niks helpt
Kan iemand me helpen?
K.W.
En nee ik kan met die tool ook geen media genereren/downloaden in een andere taal:
tool start > gaat downloaden > switcht naar nederlands > voorwaarden > kies wat je wil behouden
Nergens meer optie om op een andere pc te installeren.
[ Voor 40% gewijzigd door Phusebox op 29-07-2015 12:59 ]
wat werkt er niet?KoensSocialL schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:57:
Blijf maar proberen met die code van wuauclt.exe /updatenow
Ook al eens die download map verwijderd, toen leek het te werken en toen was het weer gedaan.
Niks helpt
Kan iemand me helpen?
Gebruik ipv windows update deze toolKoensSocialL schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:57:
Blijf maar proberen met die code van wuauclt.exe /updatenow
Niks helpt
Kan iemand me helpen?
nieuws: Microsoft zet tool online om Windows 10-update te forceren
Die Windows Update, hij staat er even. Dan gaat hem voorbereiden en dan slaat die af
Geeft dit garantie dat ik mijn bestanden, instellingen, enz hou? Anders waag ik het toch niet..KingHawk schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:58:
[...]
Gebruik ipv windows update deze tool
K.W.
Niet als je nu geen NL versie hebt, want de tool verplicht je de NL versie te installeren en dan verlies je al je persoonlijke bestanden/instellingen/apps.KoensSocialL schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:02:
[...]
[...]
Geeft dit garantie dat ik mijn bestanden, instellingen, enz hou? Anders waag ik het toch niet..
De installatie is mislukt in de fase FIRST_BOOT met een fout tijdens de SYSPREP-bewerking.
Gaat lekker zeg
Op windows 7/8KoensSocialL schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:02:
[...]
Die Windows Update, hij staat er even. Dan gaat hem voorbereiden en dan slaat die af
of op je nieuwe windows 10 installatie ?
Ja als je daarvoor kiest behoud je alle bestanden en applicaties, tenminste als je van win8.1 komt.KoensSocialL schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:02:
[...]
[...]
Geeft dit garantie dat ik mijn bestanden, instellingen, enz hou? Anders waag ik het toch niet..
En enkel wanneer je nu ook een Nederlandstalige Windows hebt!!!KingHawk schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:04:
[...]
Ja als je daarvoor kiest behoud je alle bestanden en applicaties, tenminste als je van win8.1 komt.
Velen zullen toch een Engelse versie hebben dus wees gewaarschuwd.
[ Voor 14% gewijzigd door !mark op 29-07-2015 13:06 ]
Waarom hebben velen een Engelse versie en waarom krijg je die keuze niet in de Engelse versie?Phusebox schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:05:
[...]
En enkel wanneer je nu ook een Nederlandstalige Windows hebt!!!
Met behoud van alles en gewoon lekker doordraaien.
Ziet er prima uit tot zover.
Verwijderd
albino71 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:06:
Van Win 8.1 NL probleemloos naar Win 10 Home met de tool.
Met behoud van alles en gewoon lekker doordraaien.
Ziet er prima uit tot zover.
Frietjes
Als je van NL naar NL gaat welspenky schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:07:
Als ik windows 8.1 ga upgraden naar windows 10 blijven dan al mijn systeem variables behouden?
zelfde geld van UK naar UK.
Maar als je van UK naar NL gaat ben je t kwijt.
Correct me if i am wrong
Ik koos in de download tool niet voor upgrade maar voor het maken van een .iso. Daar kon ik wel een taal kiezen.
Vervolgens na het downloaden de .iso gemount. En toen de upgrade gedaan.
Heb je ook gelijk een iso voor wanneer je later toch een compleet clean install wilt doen.
Je kan niet kiezen voor de Engelse versie, de tool wil je per se de NL versie door je strot duwen.KingHawk schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:06:
[...]
Waarom hebben velen een Engelse versie en waarom krijg je die keuze niet in de Engelse versie?
Ik heb al geprobeerd via een VPN in de UK te downloaden, vervolgens mijn microsoft account op UK te zetten maar niets werkt... wat een belachelijke bullshit dit zeg.
Dat is niet helemaal waar, ik had een Engelstalige versie, en koos ervoor om mijn instellingen en apps te bewaren en NL versie te installeren.Phusebox schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:05:
[...]
En enkel wanneer je nu ook een Nederlandstalige Windows hebt!!!
Geen enkele fout tegen gekomen en draait als een zonnetje.

[ Voor 3% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 29-07-2015 13:11 ]
Oh op die manier! Maar als je de andere optie kiest een een ISO download heb je dat probleem niet gezien je daar gewoon een keuzemenu krijgt voor alle talen en versiesPhusebox schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:09:
[...]
Je kan niet kiezen voor de Engelse versie, de tool wil je per se de NL versie door je strot duwen.
Ik heb al geprobeerd via een VPN in de UK te downloaden, vervolgens mijn microsoft account op UK te zetten maar niets werkt... wat een belachelijke bullshit dit zeg.
Verwijderd
Bedankt voor de hulp, maar het lukt nietR.plas schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:49:
[...]
Las net eerder hier in dit topic dat je het volgende kan proberen.
Via device manager de driver uninstallen en echt verwijderen en vervolgens rebooten.
Dan na de reboot installeert de driver waarschijnlijk weer uit zich zelf en anders nogmaals de windows update draaien
en anders de meest recente driver van de website van de leverancier ophalen
Als iemand kan helpen hoor ik het graag. Mijn pc is een dell optiplex 740 met een geforce 6150le als ik op de website van dell kijk is het laasste ondersteunde os windows vista terwijl er windows 7 opzat

Installatieproces was overigens wel helemaal in het Engels, da's dan wel weer positief
[ Voor 17% gewijzigd door Kaastosti op 29-07-2015 13:12 ]
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Hoe dan, met de tool van de website? Want dat kan dus niet.Mortalboy[NL] schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:10:
[...]
Dat is niet helemaal waar, ik had een Engelstalige versie, en koos ervoor om mijn instellingen en apps te bewaren en NL versie te installeren.
Geen enkele fout tegen gekomen en draait als een zonnetje.
Verwijderd
https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10
Waarom zou je hem sowieso online zetten iedereen kan gewoon alles iso's met de tool downloaden, kost niks!Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:11:
Leuk ik heb engelse versie, dan maar de iso gebruiken voor upgrade die ik gemaakt heb gisteren, nee ik zet hem niet online wil geen activatie problemen.
Via device manager verwijderen en via de website van Geforce drivers automatisch laten zoeken.tweakerjunior schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:11:
[...]
Bedankt voor de hulp, maar het lukt niet![]()
Als iemand kan helpen hoor ik het graag. Mijn pc is een dell optiplex 740 met een geforce 6150le als ik op de website van dell kijk is het laasste ondersteunde os windows vista terwijl er windows 7 opzat
Ja.Phusebox schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:11:
[...]
Hoe dan, met de tool van de website? Want dat kan dus niet.
Kan niet, ik heb een clean install gedaan. Er staat al niks op.Ulysses schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:55:
[...]
Oude driver verwijderen, opnieuw opstarten, klaar.
Overigens gewoon met media tool gedaan en de optie bijwerken. ISO heb ik wel gedownload voor het geval dat (voordat ik weer een lading commentaar over me heen krijg
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ik probeer het wel straks nog eens gewoon via Windows Update
K.W.
We hebben het wel over een officiele tool van Microsoft waarmee je op de juiste manier je systeem kan upgraden. Natuurlijk kan je ook wachten dat zal waarschijnlijk net zo goed werkenKoensSocialL schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:13:
Bon, ik waag me voorlopig niet aan geforceerde updates als ik het zo lees hier allemaal
Ik probeer het wel straks nog eens gewoon via Windows Update
Verwijderd
Dus via die .iso en dan de setup geopend gold als upgrade en niet als clean install?D2FValinor schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:08:
Voor mensen die geen taal kunnen kiezen tijdens de installatie:
Ik koos in de download tool niet voor upgrade maar voor het maken van een .iso. Daar kon ik wel een taal kiezen.
Vervolgens na het downloaden de .iso gemount. En toen de upgrade gedaan.
Heb je ook gelijk een iso voor wanneer je later toch een compleet clean install wilt doen.
Verwijderd
Nu maar kijken of een clean install werkt en dat ik dan wel de taal kan wijzigen.
Net upgrade uitgevoerd en heb inderdaad een gratis upgrade gekregen van standaard naar pro... te vaag dit, had het liever op de andere bak gehad.Donderstraaltje schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 02:36:
Is er trouwens een reden dat ik een Pro versie ga krijgen en geen Home versie?
Heb nu standaard Win 8.1 op mijn htpc bak en ga win 10 pro krijgen dus, via de upgradetabel klopt dat voor geen meter.
Je kunt checken wat je gaat krijgen via C:\$Windows.~BT\Drivers\DU\SetupPlatform.ini
Het stomme is mijn desktop ook met win8.1 standaard non pro wel windows 10 home gaat krijgen, geïnstalleerd met dezelfde media.
Overigens kan ik nog niet upgraden omdat ik boot.wim mis en liever niet ga liggen klooien maar vind dit wel opmerkelijk allemaal... kan niet wachten welke versie ik nu na de upgrade heb...
Zojuist de Engelse en Nederlandse versie gedownload via de Tool.Phusebox schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:11:
[...]
Hoe dan, met de tool van de website? Want dat kan dus niet.
Beide iso verschillen 200MB van elkaar, de engelse versie is 200MB groter.
Heb de iso combi gedownload van beide 32 + 64 bit.
In de engelse versie van de iso even de MediaMeta.xml uitgelezen:
<?xml version="1.0"?>
<mc>
<media>
<chunk>client_en-us</chunk>
<taskguid>1b77d39a-08cf-2ffa-8898-ae756ed64e47</taskguid>
</media>
</mc>
Is dus gewoon een Engelse
De nederlandse MediaMeta.xml:
<?xml version="1.0"?>
<mc>
<media>
<chunk>client_nl-nl</chunk>
<taskguid>6d0a14f0-69d1-40f3-9840-6bc9c2d3a7a5</taskguid>
</media>
</mc>
Deze is dus een Nederlandse
Ik las het, maar ik ga het toch niet wagenKingHawk schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:14:
[...]
We hebben het wel over een officiele tool van Microsoft waarmee je op de juiste manier je systeem kan upgraden. Natuurlijk kan je ook wachten dat zal waarschijnlijk net zo goed werken
K.W.
Verwijderd
Geen zin om later deze week nog eens clean install te doen op laptop, om dan vervolgens te wachten op die windows update upgrade manier om mijn windows 10 key te krijgen.
Download Tool
En dan dit selecteren:

Zoals je kan zien kan je dan wel taal en versie selecteren.

Als je dan het setup bestand in de .iso opent in windows dan start de upgrade.
Dus niet branden of een usb drive maken.
[ Voor 17% gewijzigd door Valinor op 29-07-2015 13:22 ]
Je kan die iso op een usb stick of dvd zetten en deze setup dan vanuit windows uitvoeren, dit is dan inderdaad een upgrade en je kan zelf kiezen hoeveel data je wil bewaren.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:15:
[...]
Dus via die .iso en dan de setup geopend gold als upgrade en niet als clean install?
Let wel op dat je windows 7, 8 of 8.1 key niet werkt op die manier!KingHawk schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:16:
[...]
Je kan die iso op een usb stick of dvd zetten en deze setup dan vanuit windows uitvoeren, dit is dan inderdaad een upgrade en je kan zelf kiezen hoeveel data je wil bewaren.
Ja, setup geopend en als upgrade geinstalleerd. Mijn windows 10 staat nu ook gewoon op geactiveerd.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:15:
[...]
Dus via die .iso en dan de setup geopend gold als upgrade en niet als clean install?
[ Voor 9% gewijzigd door Valinor op 29-07-2015 13:19 ]
Als je een internet verbinding hebt, en de setup vanuit windows hebt gestart zou inderdaad je licentie mee moeten gaan.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:15:
Laptop is iedergeval bezig, hoop wel dat hij mijn windows 7 key upgraded na een windows 10 key.
Geen zin om later deze week nog eens clean install te doen op laptop, om dan vervolgens te wachten op die windows update upgrade manier om mijn windows 10 key te krijgen.
Die werkt wel op deze manier! Je moet de setup vanuit windows starten en een verbinding met het internet hebben en dan neemt hij netjes de licentie mee.skunkopaat schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:17:
[...]
Let wel op dat je windows 7, 8 of 8.1 key niet werkt op die manier!
Dat ga ik dan eens proberen. Mijn keys werkten iig niet via een USB installKingHawk schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:18:
[...]
Die werkt wel op deze manier! Je moet de setup vanuit windows starten en een verbinding met het internet hebben en dan neemt hij netjes de licentie mee.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Dat klopt je moet de key ook niet inkloppen tijdens de installatie en daar zal hij niet eens om vragen als je de installatie start via de setup in Windows 7 / 8.1skunkopaat schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:20:
[...]
Dat ga ik dan eens proberen. Mijn keys werkten iig niet via een USB install
Verwijderd
Voor zover ik weet niet. Na de upgrade is als ik het goed heb de oude licentie niet meer geldig op Win8.jdh009 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:20:
Is het mogelijk om een dualboot te creëren met je huidige versie van win8?
excuus kwam wat tussendoor maar als ik hem daarna opstart via USB vraagt hij niet meer om een key zover ik kan zien (heb hem niet helemaal af laten lopen omdat ik niet weer win10 opnieuw wil installeren
Heeft HP niet OSD software voor dat model? Ben er niet bekend mee, maar bij sommige iets oudere modellen kun je volgens mij wifi niet inschakelen zonder de OSD software te hebben.thijsmunniksma schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:18:
Pff, ik kom echt niet uit het installeren van WIFI op mijn pc. Zou zo simpel moeten zijn.. Nog maar even een clean instal doen dan..
Warempel, je hebt gelijkKingHawk schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:21:
[...]
Dat klopt je moet de key ook niet inkloppen tijdens de installatie en daar zal hij niet eens om vragen als je de installatie start via de setup in Windows 7 / 8.1
Verwijderd
Ik heb niet eens een mapje van win 10 in mijn C lokale schijf staan..
Ja dat mapje is niet gerelateerd aan die tool dus dat kan je doen.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:23:
kan ik win 10 nog steeds downloaden via https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10
Ik heb niet eens een mapje van win 10 in mijn C lokale schijf staan..
Verwijderd
KingHawk schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:24:
[...]
Ja dat mapje is niet gerelateerd aan die tool dus dat kan je doen.
Bedankt.R.plas schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:12:
[...]
Via device manager verwijderen en via de website van Geforce drivers automatisch laten zoeken.
Hij is nu bezig met zoeken. Het duurt best lang....
Het schijnt dat je dit kan forceren in je CMD met wuauclt.exe /updatenow maar hier heb ik geen ervaring mee, je kan ook de boel opnieuw downloaden en een tooltje gebruiken voor de installatie die je hier kan vinden.eew schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:22:
Wat bepaalt wanneer je"mag" updaten van Microsoft? Mijn ~BT map is bijna 6 GB maar ik krijg geen melding.
Ik kon zojuist tijdens setup kiezen wat ik wou houden, maar ik ga dan ook NL -> NL, volgens mij kan het niet als je naar een andere taal gaatVerwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:25:
ok , weet jij toevallig of al mijn foto's , bestanden worden gewist?
[...]
Verwijderd
skunkopaat schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:26:
[...]
Ik kon zojuist tijdens setup kiezen wat ik wou houden, maar ik ga dan ook NL -> NL, volgens mij kan het niet als je naar een andere taal gaat
Met windows 7 kan je ervoor kiezen om alle bestanden te behoudenVerwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:25:
ok , weet jij toevallig of al mijn foto's , bestanden worden gewist?
[...]
Met windows 8.1 kan je ervoor kiezen om alles te behouden dus bestanden en programma's
Verwijderd
KingHawk schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:27:
[...]
Met windows 7 kan je ervoor kiezen om alle bestanden te behouden
Met windows 8.1 kan je ervoor kiezen om alles te behouden dus bestanden en programma's
Ja en die staan al beschikbaar in 'Windows Update'Outlandos schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:27:
Dien ik nog (nieuwe) Nvidia drivers te installeren na het updaten naar W10?
Nee, upgrade met behoud van bestanden en instellingen kan dus gewoon, net als van W7 naar W7, mits je dezelfde taal hebt. Somebody correct me if i'm wrongVerwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:27:
ow ok, dus ik hoef niet perse een "clean instal"te doen
[...]
Afgezien van het feit dat je een account bij MS moet hebben heb ik ook 2 vragen:• Installeren met een .iso bestand
Het is mogelijk te installeren via een tool wat Microsoft hier heeft vrijgeven. De tool stelt je wat vragen. Daarna zal deze tool een .iso bestand downloaden en voor je uitvoeren. Je PC wordt zo naar Windows 10 gezet.
Let wel op! Het is niet mogelijk de installatiecode van je Windows 7 / 8 / 8.1 PC te gebruiken tijdens de installatie. De computer zal eerst via Windows 7 of 8 geupgrade moeten wordennaar Windows 10, hierdoor komt in je Microsoft Account te staan dat dit serienummer bij een Windows 10 PC hoort.
• Een clean instal is mogelijk nadat het bovenstaande is uitgevoerd.
In Windows 10 zoek je in het menu instellingen naar het tabblad bijwerken en beveiligen en dan ga je verder naar ''Deze pc opnieuw instellen''. Klink daarna op ''Aan de slag''. De rest wijst zich vanzelf.
1: Doordat de key wordt omgezet naar Windows 10 kan je zeker achteraf ook geen dual-boot-installatie maken met Windows 7 en Windows 10 ?
2: Stel dat je van provider verandert, dan moet je in dat account zeker je e-mailadres wijzigen? Ik kan er natuurlijk ook bijvoorbeeld een gmail-adres van mezelf aan hangen bedenk ik nu.

nu dus met geen mogelijkheid nog ruimte vrij te krijgen om de installatie af te maken.
[ Voor 13% gewijzigd door MartijnAbel op 29-07-2015 13:33 ]