Ik heb net maar eens mijn laptop voorzien van 1809 en na de (gelukkig in 1 keer succesvolle) upgrade ineens de nodige meldingen. Bijv:
- NvStreamNetworkService verwijdert i.v.m. incompatibiliteit, klikken op meer informatie linkt naar een Duitstalige MS pagina
- Een hele boel "een app is opnieuw ingesteld op de standaardwaarden, een app heeft een probleem veroorzaakt met de standaard-app instelling voor *extensie*", zo te zien voornamelijk afbeeldingen, htm, html en mp3. Echter staat er niet welke app nou een probleem veroorzaakt zou hebben
... en ik zie net dat Office zichzelf opnieuw moet configureren, waarbij de activatie (net als bij WIndows) opnieuw moet. Gelukkig zo gefixed
Straks eerst Grub maar weer terugzetten, die lag de vorige keer dwars dus die er maar eerst afgehaald.
edit: Grub is terug

, maar gaat wel wat mis. Klik ik op W7: Krijg ik een Windows-bootmenu met 7 en 10, klik ik op W10 (in Grub), start W10 zonder extra bootmenu ertussen. Zie in W7 echter geen 2 OSsen in de bootconfig.
[
Voor 18% gewijzigd door
Raven op 25-01-2019 18:58
]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde