Zelfde probleem, inmiddels halfuur in de wacht bij de klantenservice (Amerikaans)PuceTundra schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:53:
Oke, tot nu toe ben ik ver gekomen. Maar kom niet verder dan de volgende foutmelding betreft activering..
[afbeelding]
Nou ja "clean" je oude windows staat er dan nog steeds op, die moet je dan daarna weggooien. Daarbij blijven folders die niet bekend zijn voor windows ook gewoon staan. Dus b.v. Progam Files wordt netjes weggegooit maar "Mijn Dronken fotos" niet.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:39:
als ik tijdens de installatie op "niets behouden" klik, is dat dan een clean install?
Productkey uit UEFI getrokken, maar die accepteert hij niet.
Iemand een oplossing?
Geduld? Keulen en aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd.nikon. schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:41:
Activeren lukt niet. Heb geupgrade vanaf 8.1.
Iemand een oplossing?
Ik zou eerder zeggen:De A2 is ook niet voor heel spitsrijdend Nederland gebouwdBasement schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:42:
[...]
Geduld? Keulen en aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd.
Wat lukt er niet aan? Want het controleren van de key's tbv de activering is zo traag dat je vaker op activeren moet klikken.nikon. schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:41:
Activeren lukt niet. Heb geupgrade vanaf 8.1.
Iemand een oplossing?
[ Voor 26% gewijzigd door AW_Bos op 29-07-2015 19:44 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Upgrade van win7 naar win10. Daarna reset, half uur bezig en nu een bsod met de melding dat mn boot device inaccessible is... Nice. Heb nu helemaal niets meer.
Heb ondertussen al 10x op activeren geklikt in 1 uur.
gelukkig ben je een goeie tweaker en heb je netjes een backup of image gemaaktSTIMPPYYY schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:44:
Werkt goed die upgrade... not!
Upgrade van win7 naar win10. Daarna reset, half uur bezig en nu een bsod met de melding dat mn boot device inaccessible is... Nice. Heb nu helemaal niets meer.
For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.
Lol.Basement schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:42:
[...]
Geduld? Keulen en aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Klinkt als een netwerkdriver die niet werkt? Even WLAN en LAN proberen en updates te zoeken?Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:43:
Ik heb ook een probleem , ik kan ook niet activeren! Ik heb geen cracked windows. Ik had eerst gewoon legitieme Windows 7 Pro 64-Bit SP1 http://gyazo.com/a0283709fa2de0663662b3c386aa5840
Mijn laptop is lid van een domein (zodat ik alles makkelijker kan synchroniseren), ik logde gewoon in met een Administrator-account van het domein (in mijn geval PIDC\Administrator). Mijn domein bestaat uit een Dell Latitude E5510 (die is nu aan het back-uppen, ik ga er zometeen Windows 10 opzetten), een Acer TravelMate 7730 (waarop ik Windows 10 heb gedownload) en een Raspberry Pi als domiencontroller (Active Directory, met Arch Linux).Sonora schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:28:
[...]
Kan je dit toelichten a.u.b.?
Ik heb maar 1 account op deze pc en deze is "admin".
Zeker. Dat is namelijk ook het idee van een reset.R.plas schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:45:
[...]
gelukkig ben je een goeie tweaker en heb je netjes een backup of image gemaakt
Je hebt nog gelijk ook: Activate - nope --> Activate - nope --> Activate - SCORE!!AW_Bos schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:43:
[...]
Ik zou eerder zeggen:De A2 is ook niet voor heel spitsrijdend Nederland gebouwd.
[...]
Wat lukt er niet aan? Want het controleren van de key's tbv de activering is zo traag dat je vaker op activeren moet klikken.
[ Voor 4% gewijzigd door sdk1985 op 29-07-2015 19:49 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ik héb de 64Bit variant en mijn huidige setup is ook een x64 installatie.Gebruik de andere installatieschijf waarop 64-bits is vermeld. Wanneer u deze plaatst, wordt Windows Setup automatisch opnieuw opgestart.

Tevens is mijn $Windows.~BT weer leeg, terwijl de installatie gisteravond helemaal gedownload was.

Vista drivers werken er zelfs in heb ik gemerktsdk1985 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:49:
Hoe zit het met het driver model van Windows 10? Werken de Windows 7 x64 drivers zonder problemen op Windows 10? De website van mijn moederbord gaat niet verder dan Windows 8 voor essentiële drivers zoals voor de extra sata poorten (Marvell SATAIII ). De USB3 poort (Renesas USB3.0 Drivers) gaan zelfs niet verder dan Windows 7 x64.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Wordt dus tijd om elke 5 seconden op de knop te meppen, avanti.r00tm0nk schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:47:
[...]
Je hebt nog gelijk ook: Activate - nope --> Activate - nope --> Activate - SCORE!!
It ain't broken till the fat lady sits on it.
En eventueel daarna een bezoekje brengen aan: http://tweakers.net/categorie/531/muizen/producten/Jintek schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:50:
[...]
Wordt dus tijd om elke 5 seconden op de knop te meppen, avanti.
Verwijderd
Ik kan gewoon internetten en alles, dus ik snap het probleem niet?AW_Bos schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:45:
[...]
Klinkt als een netwerkdriver die niet werkt? Even WLAN en LAN proberen en updates te zoeken?
Als ik nu via systeemherstel een schone installatie wil doen, moet ik dan eerst een backup bestand van windows op een externe harde schijf zetten of is deze stap niet nodig en doet Windows de installatie vanaf de harddisk zelf? (die dan wel geformateerd moet worden?)
karliboe schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:28:
Ik heb met de mediacreation tool windows 10 pro 64 bit iso gedownload en met rufus deze op USB geplaatst. Als ik de setup open op zowel mijn desktop met 8.1 pro en laptop met 7 ultimate (beiden legaal en 64 bit) krijg ik een prompt voor een licentie key maar mijn originele W8 en windows 7 keys werken niet in dit scherm en er is ook geen optie om dit scherm over te slaan. Is er een stap die ik mis?
Momenteel ben ik de Pro N versie aan het downloaden maar geen idee of dat iets zal uit maken (het downloaden gaat ook voor geen meter vooruit trouwens).
edit: De tool bleef steken bij 0% dus probeerde ik het opnieuw te starten en kreeg ik volgend bericht (ook na reboot kreeg ik dezelfde error)
[afbeelding]
Dit hierboven werkte bij mij.Xino schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:06:
Ook ik heb net een lange tijd zitten etteren met het upgraden via de MediaTool. Bleef eerst op 0% hangen voor eeuwig, na een reboot van me windows 8.1 gaf de MediaTool zelfs de melding dat hij helemaal niet meer werkten. Zelfs na diverse reboots en temp mappen leeg maken werkte het nog niet.
Dit weten op te lossen door het volgende te doen:
- Command prompt geopend als admin
- "SFC /Scannow" gedraaid, deze vond fouten die niet te herstellen waren via SFC. Verolgens DISM gebruikt
- "Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth"
Ter controle nog maals "SFC /Scannow" gedraaid en alle eerder gevonden fouten waren echt weg.
Toen de MediaTool opnieuw opgestarten en deze starten vrijwel direct op en de installatie ging als een speer vanaf daar.
Wie weet heeft iemand iets aan deze info.
Learn from yesterday, Life today, Hope for tommorow
Verwijderd
Wat moet ik daarvoor doen? Om echt alles eraf te krijgen? Ik had gelezen dat dat niet meer met een bootable usb oid hoefdeHaseMike schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:41:
[...]
Nou ja "clean" je oude windows staat er dan nog steeds op, die moet je dan daarna weggooien. Daarbij blijven folders die niet bekend zijn voor windows ook gewoon staan. Dus b.v. Progam Files wordt netjes weggegooit maar "Mijn Dronken fotos" niet.
Verwijderd
Kan je niet tijdens een herinstallatie via DVD of USB de partitie formatteren...? Zo deed ik dat altijd met vorige Windows versies. Als ik iets clean install wil ik het ook echt CLEAN... dus hopelijk is die optie er wel, niet bij de update maar bij een herinstallatie daarna.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:53:
[...]
Wat moet ik daarvoor doen? Om echt alles eraf te krijgen? Ik had gelezen dat dat niet meer met een bootable usb oid hoefde
Wat kan ik nu doen ???
something happened
'Setup failed to initialize the working directory'
Als ik voor direct upgraden kies. Dan maar proberen met een bootable USB. Ik hoop dat ik hem dan wel geactiveerd krijg.
[list]
• Driver voor headset geinstalleerd
• Windows toont juiste headset en staat ook actief als afspeelapparaat
• Heb gewisseld van afspeelapparaat en weer terug - geen verschil
• Windows update geeft geen updates meer, herstarten ook al diverse malen gedaan
• Microfoon werkt wel! Getest in Skype en TeamSpeak
• Ook in apparaatbeheer lijkt alles OK, juist namen - geen onbekende apparaten. Volume's staan ook overal actief en op maximaal
[/list]
Wat kan het zijn? In dit topic kwam ik het ook een aantal maal tegen maar daar was het opgelost met updates/een herstart. Dat is hier niet het geval.
USB kabels er even opnieuw ingedaan en alles werkt. Het kan soms zo simpel zijn
[ Voor 5% gewijzigd door Razr op 29-07-2015 20:05 ]
Dit werkt allemaal prima, maar ik zit nu met het probleem dat ik hem niet geactiveerd krijg. De key die standaard aanwezig is is volgens mij de generieke en werkt dus niet. Aangezien het om een SP3 gaat heb ik de key ook niet bij de hand.
iemand met dezelfde situatie? Heb gezocht maar geen posts gevonden.
Verwijderd
Meen je dat nou...? Het BARST van de posts over het niet kunnen activeren!nils.kuijpers schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:02:
Upgrade van windows 7 pro naar windows 10 pro. Iso opgeslagen op server voor de zekerheid.
Na de upgrade de windows 10 key uitgelezen en opgeslagen. Daarna de factory reset uitgevoerd via windows 10 zelf. Dit werkt perfect, enige punt waar ik tegen aan liep was dat hij niet kon activeren. Dus ik heb de pc even aan laten staan, nu kijk ik ongeveer een uur later terug, is hij geactiveerd
Tevens kloppen de keys na de factory reset.
Heb het meer over het feit dat ik uberhaupt geen key heb (want ingebakken), dat vind ik niet terug in de overige posts.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:04:
[...]
Meen je dat nou...? Het BARST van de posts over het niet kunnen activeren!Je bent in ieder geval niet de enige dus wees gerust.
Da's enorm balen, precies hetzelfde als jou gehad, maar dan op mn PC. Ik was genoodzaakt om Windows 8.1 er opnieuw op te zetten met de oude key, te upgraden naar 10, de échte key te achterhalen (niet de generieke) en dan een schone installatie te doen.nils.kuijpers schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:02:
Heb Windows 10 op mijn Surface Pro 3 geinstalleerd met de door microsoft beschikbaar gemaakte tool, en heb een schone installatie uitgevoerd (bestanden en apps niet behouden).
Dit werkt allemaal prima, maar ik zit nu met het probleem dat ik hem niet geactiveerd krijg. De key die standaard aanwezig is is volgens mij de generieke en werkt dus niet. Aangezien het om een SP3 gaat heb ik de key ook niet bij de hand.
Kan iemand mij hier helpen ?Icaru schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:59:
Ik heb windows10 kunnen downloaden via die command in opdrachtprompt, maar ik krijg de melding dat hij boot.wim niet kan vinden wanneer ik op de setup click...
Wat kan ik nu doen ???
Wat zijn de mogelijkheden, alles terug verwijderen of iets anders ?
Sorry voor de flood!
Hoe achterhaal je de echte key?Jirachi schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:04:
[...]
Da's enorm balen, precies hetzelfde als jou gehad, maar dan op mn PC. Ik was genoodzaakt om Windows 8.1 er opnieuw op te zetten met de oude key, te upgraden naar 10, de échte key te achterhalen (niet de generieke) en dan een schone installatie te doen.
Op enkele Engelstalige sites wordt er overigens beweerd dat je -nooit- je Win10 key nodig hebt na het uitvoeren van de upgrade en het activeren van Windows 10. Na activatie zou de key aan je machine gekoppeld zijn, en hoef je bij clean install geen key meer in te voeren.
Iemand die dit kan bevestigen? Ik lees namelijk zoveel tegenstrijdige berichten..
Ik ga binnenkort (komende maand) een nieuwe GPU aanschaffen, ik had een retail key van Win 8.1. Gaat dat mij problemen opleveren mocht de key bij activatie aan machine gekoppeld worden?
Dat zou ik ook wel willen weten. Ik ben nu bij die stap. Tooltjes werken niet, ik heb wel andere manieren gevonden mbv van scriptjes maar die geven mij allemaal verschillende keys..
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1644153?data[filter_keywords]=boot.wimIcaru schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:05:
[...]
Kan iemand mij hier helpen ?
Wat zijn de mogelijkheden, alles terug verwijderen of iets anders ?
Sorry voor de flood!
[ Voor 27% gewijzigd door JanW op 29-07-2015 20:08 ]
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Nog vreemder, als ik deze key google krijg ik nog een resultaat ook, van een russisch forum waarin iemand windows 10 probeert te activeren.
Nadat beide computers geupgrade waren heb ik op beide een clean install gedaan, waarop mijn desktop meteen weer geactiveerd was (na inloggen via email), terwijl mijn laoptop nu op de activatieserver geweigerd wordt.
ik heb wel de RTM gehad op mijn lapotop de afgelopen weken en geactiveerd met een algemene key, echter als je je schijf formateerd, windows 8.1 installeerd met eigen key, upgraded naar windows 10 (en dan geactiveerd), en vervolgens een clean install doet dan moet die key van 3 installaties terug toch wel weg zijn?
iemand tips? dit is de error: 0xc004c003
Ja eerst heb ik het script van Echtniet geprobeerd, en daarna die van de persoon daaronder (machomann). Beide geven verschillende resultaten.. Welke is nou de goede?
Die tools werken (nog) niet met Windows 10. Die tools geven bij iedereen dezelfde key; namelijk de generieke key (eindigt op 3SVTT ofzo iets)kj.web schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:09:
Als ik met een tool de windows key uitlees na de upgrade krijg ik op beide computers dezelfde key, heul vreemd want ik heb voor beide computers een andere windows 8.1 key gebruikt.
Nog vreemder, als ik deze key google krijg ik nog een resultaat ook, van een russisch forum waarin iemand windows 10 probeert te activeren.
Nadat beide computers geupgrade waren heb ik op beide een clean install gedaan, waarop mijn desktop meteen weer geactiveerd was (na inloggen via email), terwijl mijn laoptop nu op de activatieserver geweigerd wordt.
ik heb wel de RTM gehad op mijn lapotop de afgelopen weken en geactiveerd met een algemene key, echter als je je schijf formateerd, windows 8.1 installeerd met eigen key, upgraded naar windows 10 (en dan geactiveerd), en vervolgens een clean install doet dan moet die key van 3 installaties terug toch wel weg zijn?
iemand tips? dit is de error: 0xc004c003
En volgens reddit heb je best kans dat heel veel mensen dezelfde key hebben maar dat de echte key dus een "hardware-key" is..
https://www.reddit.com/r/...ssigned_a_licenseproduct/
https://www.magicaljellybean.com/keyfinder/ probeer die eens?Jirachi schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:09:
[...]
Ja eerst heb ik het script van Echtniet geprobeerd, en daarna die van de persoon daaronder (machomann). Beide geven verschillende resultaten.. Welke is nou de goede?
Op Reddit is een mirror gemaakt van de ISO door een gebruiker. Deze is geaccepteerd door een admin.

Download Link: http://torcache.net/torre...2013641D062E55AEF.torrent
[ Voor 15% gewijzigd door change1001 op 29-07-2015 20:13 ]
geeft de generieke key, netzoals Produkey.DyroB schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:11:
[...]
https://www.magicaljellybean.com/keyfinder/ probeer die eens?
Hmmm, ik dacht dat het de correcte key weergaf, aangezien je bij productcode-info het laatste gedeelte van de code kunt zien.
Ik heb ook de VBS scripts geprobeerd, beide met verschillende resultaten..
Omdat die er niet is. De manier die jij probeert is niet de juiste.Icaru schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:15:
[...]
Sorry, maar ik vind geen oplossing, misschien lees ik er dan zo hard over ? ;s
Korte uitleg: Heb geduld, de upgrade zal vanzelf komen.
Ben je ongeduldig: https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10
Bij mij werden er drivers via windows update gedownloaden. Alleen staat er nergens aangegeven dat het ook echt gebeurd is. Probeer anders eens een reboot?kevinwalter schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:17:
Heeft er iemand een link naar drivers voor Nvidia? (GTX970) Alle drivers die ik van Nvidia download werken niet. Voor win 10 preview en de final... Hij kan geen drivers installeren geeft hij aan!
IE werkt ook niet, aan de slag ook niet.
zegt bij allen (reageert niet)
na een minuut of 5-10 verschijnt de pagina dan wel, maar dat moet natuurlijk sneller kunnen

chrome werkt wel
heb al 3 maal herstart gedaan
https://www.reddit.com/r/...ll_100_explained_no_more/
I have done this myself and it works 100%. I understand there is a similar post but it still has some vagueness in it and I believe some individuals think you must only upgrade with the .exe, which leaves files behind (it left fraps behind even though I did a reset, etc). You can do a FULL clean install this way.
Upgrade your Windows 7 or Windows 8.1 System to Windows 10.
If you are having issues receiving your upgrade download this: http://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10 and select "Upgrade this system", allow it to run and upgrade your system.
Once you have upgraded make 110% sure you are on an Activated Windows 10 Operating System and verify the VERSION you have: Home, Pro, Etc. This can be done via System in Control Panel.
Download this tool again on your Upgraded Windows 10 Installation: http://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10.
Select Download for Another Computer. Select the appropriate version of Windows 10 and create an ISO.
Install using the USB/DVD ISO you've created as you would a fresh installation of any Operating System.
When prompted for a Product Key select skip. It will ask several times just continue to skip.
When you are in your new Clean Install it will automatically activate when you are online.
This was taken from Microsofts site:
Note
If you upgraded to Windows 10 on this PC by taking advantage of the free upgrade offer and successfully activated Windows 10 on this PC in the past, you won't have a Windows 10 product key, and you can skip the product key page by selecting the Skip button. Your PC will activate online automatically so long as the same edition of Windows 10 was successfully activated on this PC by using the free Windows 10 upgrade offer.
http://windows.microsoft....install?ocid=ms_wol_win10
Factory reset mischien proberen? Upgrades van windows versies kan altijd problemen met zich mee brengen.jernij schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:19:
zit ik hier goed met de vraag: hoe krijg ik edge aan de gang?
IE werkt ook niet, aan de slag ook niet.
zegt bij allen (reageert niet)
na een minuut of 5-10 verschijnt de pagina dan wel, maar dat moet natuurlijk sneller kunnen![]()
chrome werkt wel
heb al 3 maal herstart gedaan
Ok ;sJanW schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:18:
[...]
Omdat die er niet is. De manier die jij probeert is niet de juiste.
Korte uitleg: Heb geduld, de upgrade zal vanzelf komen.
Ben je ongeduldig: https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10
hoe kan ik dit ongedaan maken ?
Er zijn problemen bij de installatie van enkele updates, maar de installatie zal later opnieuw worden uitgevoerd. Als u dit bericht dan weer ontvangt en meer informatie wilt zoeken via internet of ondersteuning wilt, is het volgende wellicht nuttig:Ryatzu schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:18:
[...]
Bij mij werden er drivers via windows update gedownloaden. Alleen staat er nergens aangegeven dat het ook echt gebeurd is. Probeer anders eens een reboot?
• NVIDIA driver update for NVIDIA GeForce GTX 970 - Fout 0x80070002
Ik zag ook dat mijn Windows weigerde te activeren maar dat is zo te zien normaal gebaseerd op dit topic.
Heb alleen een vraag: aangezien IE eruit is gehaald en vervangen door edge, blijven al je favoriete pagina's wel in de lijst staan of zijn die ook allemaal weg?
Blijf op die knop rammen is het advies.Jirachi schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:30:
Ik heb Windows 8.1 geupgrade naar 10 maar hij is nu niet geactiveerd. Áls ik op de 'Activeren' knop druk krijg ik de melding: Windows kan niet worden geactiveerd. Probeer het later opnieuw.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Max 1 a 2 pagina's teruglezend geeft jou dat antwoord. Sterker nog .. ik verwacht binnen de afgelopen 25 reacties dit te hebben gelezen.
Zoiets heb ik dus ook gehad, bleek dus dat hij op de achtergrond de driver aan het installeren was. Als je hem dan via update nogmaals probeer te installeren krijg je die error. Ik had dus een reboot gedaan en toen was opeens de driver geinstalleerdkevinwalter schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:25:
[...]
Er zijn problemen bij de installatie van enkele updates, maar de installatie zal later opnieuw worden uitgevoerd. Als u dit bericht dan weer ontvangt en meer informatie wilt zoeken via internet of ondersteuning wilt, is het volgende wellicht nuttig:
• NVIDIA driver update for NVIDIA GeForce GTX 970 - Fout 0x80070002
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
lol ok thx. Komt dit vanwege de drukte?InF.Inc schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:32:
[...]
Max 1 a 2 pagina's teruglezend geeft jou dat antwoord. Sterker nog .. ik verwacht binnen de afgelopen 25 reacties dit te hebben gelezen.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
heeft iedereen die?
Das alles eraf gooien?Ryatzu schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:20:
[...]
Factory reset mischien proberen? Upgrades van windows versies kan altijd problemen met zich mee brengen.
Verwijderd
Hier het antwoord [Windows 10] Installatie en Upgrade UitdagingenJirachi schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:34:
Ik krijg ook foutcode 0xC004F034
heeft iedereen die?
Omdat het niet naar behoren werktDrossie schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:33:
Waarom is iedereen in paniek over dat activeren? Dat is totaal niet dringend, toch?
Bij mij staat er nu 'connect to the internet to activate windows' (en ja ik typ dit nu vanaf diezelfde pc)
[ Voor 19% gewijzigd door Barsonax op 29-07-2015 20:37 ]
Het SFC command leek geen fouten te vinden maar na dism uit te voeren lijkt het terug te werken, bedankt. Meteen een upgrade uit te voeren lijkt wel nog steeds geen optie, "something happened".
Na 4x herstarten werkt hij goed! ThanksRyatzu schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:33:
[...]
Zoiets heb ik dus ook gehad, bleek dus dat hij op de achtergrond de driver aan het installeren was. Als je hem dan via update nogmaals probeer te installeren krijg je die error. Ik had dus een reboot gedaan en toen was opeens de driver geinstalleerd

Omdat de servers overbelast zijn, gewoon je pc even een uurtje aan laten staan dan gaat activeren vanzelf.
Beetje gek misschien? Heb 10 erop gezet, maar verder niets gedaan en nu moet alles opgeschoond worden?Ryatzu schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:36:
[...]
Jep, alles wissen en opschonen via factory reset in windows zelf. Werkt perfect
Hoe en waar doe ik dat eigenlijk *noob*
Staat de hele dag al aan zal morgen wel worden denkRyatzu schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:37:
[...]
Omdat de servers overbelast zijn, gewoon je pc even een uurtje aan laten staan dan gaat activeren vanzelf.
Je hebt tegenwoordig in windows 10 een fantastiche zoek balk die jawel, net als google resultaten geeftjernij schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:38:
[...]
Beetje gek misschien? Heb 10 erop gezet, maar verder niets gedaan en nu moet alles opgeschoond worden?
Hoe en waar doe ik dat eigenlijk *noob*
Zoek op: reset
Ok, als ik t goed begrijp kan ik ook pas een clean install doen als Windows 10 geactiveerd is, right?Ryatzu schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:37:
[...]
Zucht, dit is de meest problematische Windows-installatie ooit voor mij. Zelfs Vista was probleemloos.
Hmm ik zou wel eerst activeren ja, anders gaat het misschien mis omdat je nieuwe key dan nog niet gekoppeld is.Jirachi schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:40:
[...]
Ok, als ik t goed begrijp kan ik ook pas een clean install doen als Windows 10 geactiveerd is, right?
Dat dacht ik ook maar gezien de servers overbelast zijn werkt dat op het moment niet.Jirachi schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:40:
[...]
Ok, als ik t goed begrijp kan ik ook pas een clean install doen als Windows 10 geactiveerd is, right?
Zonder activatie is de Windows Store vrij beperkt. In ieder geval tot het legendarische Patience voor zover mijn bevindingenDrossie schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:33:
Waarom is iedereen in paniek over dat activeren? Dat is totaal niet dringend, toch?

Kan Windows 10 alleen maar updaten als hij ook een key vindt of niet? Ik zie namelijk wel de generieke 3V66T key in het Activatiemenu in Windows 10 maar activeren gaat niet, nu weet ik dat meerdere mensen hier last van hebben maar wilde het even voor de zekerheid weten, anders begin ik straks weer even overnieuw.
Edit: Laat maar, na nog een paar pogingen op Activeren klikken is inmiddels ook mijn Windows 10 Pro geactiveerd!

[ Voor 8% gewijzigd door KRAI.7 op 29-07-2015 20:50 ]
laat die nou ook niet werken.....Ryatzu schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:39:
[...]
Je hebt tegenwoordig in windows 10 een fantastiche zoek balk die jawel, net als google resultaten geeft
Zoek op: reset
als ik een boot usb maak met de iso er op, krijg ik dan later ookal is het pas over 2 dagen dan toch de product code? of moet ik echt updaten wat niet lukt?
Nou nog uitzoeken waar het hem in zit, want er is wel 20 GB vrij op C:.CONX ConX::Compatibility::CSystemAbstraction::GetDiskFreeSpaceW: Failed to retrieve disk space info for [\\?\GLOBALROOT\Device\HarddiskVolume3\].[gle=0x000003ed]
Error CONX CFreeSystemPartitionDiskSpaceChecker failed.[Failed to determine the free disk space on the system partition.]] HRESULT = 0x800703ed[gle=0x000003ed]
Error CONX ConX::Compatibility::CCompatibilityHost::SetScanResult: Compat scan from provider wsc:setup: failed. HRESULT = 0x800703ed
Je kan de iso downloaden en deze uitpakken op je desktop.hurthonkey365 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:45:
Het zal vast alwel gevraagd zijn, maar ik zie door de bomen het bos niet meer,
als ik een boot usb maak met de iso er op, krijg ik dan later ookal is het pas over 2 dagen dan toch de product code? of moet ik echt updaten wat niet lukt?
Vanuit je desktop dan setup starten en de upgrade uitvoeren.
Dus niet de iso booten!!!
oke bedankt ga ik dat proberen! nu nog weer even de link vinden... blz ??? van de 64?Ryatzu schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:46:
[...]
Je kan de iso downloaden en deze uitpakken op je desktop.

Ik had een geactiverde Windows 10, maar na een clean install wilde die niet activeren. toen de oude windows 8.1 met Bing weer geinstalleerd en die activeerde direct met de BIOS key.glnk schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:44:
Ik ben blij dat die activatie niet werkt. Nu kan ik nog terug naar Win 7 met mijn oude key.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Welke key geef je dan op? Want hier vraagt hij een key.Ryatzu schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:46:
[...]
Je kan de iso downloaden en deze uitpakken op je desktop.