Dus, eindelijk Windows 10 geactiveerd, gelijk besloten om een 'refresh' uit te voeren zodat het helemaal schoon zou zijn. Na een tijdje bleef het systeem echter in een BSOD/boot loop hangen met als melding inaccessible_boot_device. Via een USB-stick geprobeerd om opstartherstel uit te voeren, maar dat kon niet worden voltooid. Ook het activeren van veilige modus via CMD werkt niet. Nogmaals systeem opschonen accepteert ie ook niet. Sterker nog: waar ik in het begin nog een Windows bootlogo kreeg en een BSOD heb ik nu gewoon een zwart scherm dat afgewisseld wordt met een reboot.
Nu kan ik ervoor kiezen om weer een schone installatie te doen, ditmaal via USB (vorige was via de media creation tool en dan gelijk setup starten). Ik ben echter bang dat ik dan een hoop gezeik ga krijgen ivm activeren, of is deze angst onterecht?
EDIT: Dit is apart, bij het mislukken van opstartherstel zegt ie een logfile te hebben geplaatst in E:\WINDOWS\System32\Logfiles\Srt\SrtTrail.txt
Er zit alleen een SSD en een USB-stick in. SSD is C:\, en USB kent geen \WINDOWS\. Waar is die file dan heen?
Nu kan ik ervoor kiezen om weer een schone installatie te doen, ditmaal via USB (vorige was via de media creation tool en dan gelijk setup starten). Ik ben echter bang dat ik dan een hoop gezeik ga krijgen ivm activeren, of is deze angst onterecht?
EDIT: Dit is apart, bij het mislukken van opstartherstel zegt ie een logfile te hebben geplaatst in E:\WINDOWS\System32\Logfiles\Srt\SrtTrail.txt
Er zit alleen een SSD en een USB-stick in. SSD is C:\, en USB kent geen \WINDOWS\. Waar is die file dan heen?
[ Voor 13% gewijzigd door S_Chief op 29-07-2015 20:43 ]