Even voor de gebruikers van Eset security: deze lijkt niet automatisch mee te starten momenteel... Maar voorkwam wel zo dat de iconen netjes op m'n werkbalk verschenen. Handmatig opstarten en wat firewall issues toestaan hielp.
Nou, netbook werkt feilloos. Tower niet. Ik was toch weer eens te gehaast. Terug naar 8.1 en voor de tower nog even de kat uit de boom kijken. Kan nooit langer zijn dan een paar weken
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
NL x86 iso. 4 keer gedownload nu, allemaal een andere MD5. Heb jij dat ook?
EDIT: Home versie.
[ Voor 4% gewijzigd door laugh op 29-07-2015 18:12 ]
Ik heb het gehad met NL Pro x64 iso.laugh schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:11:
[...]
NL x86 iso. 4 keer gedownload nu, allemaal een andere MD5. Heb jij dat ook?
De oplossing was het in usb station neer pleppen, toen pakte ie wel de goeie...
De activatie servers hebben het momenteel erg druk met de toeloop van alle activaties vanuit de EU/VS, etc. daardoor wil je initiele activatie niet altijd lukken. Gewoon blijven proberen zodat je jouw plekkie in de queue krijgt.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 17:57:
Hoop dat ze die activatie onzin gauw fixen.
Had mijn Surface Pro 1 netjes geupgrade.
Was geactiveerd. Prima, dus dan zou ik een clean install moeten kunnen doen.
Key eruit gevist (had er 2, 1 uit de BIOS en 1 die bij Windows 10 stond).
Clean install gedaan, key ingevuld die ik had gevonden, install loopt door, klaar.
Lekker alle software die ik er vers op wilde hebben erop gezet. Oh ja, picture password nog... Windows must be activated. wtf?
En nu is in ene mijn Surface Pro niet meer geactiveerd...
Moet ik nou weer eerst Windows 8.0, dan 8.1 en vervolgens wéér upgraden + clean install naar 10 doen?!
En daarna nogmaals al mijn software er weer op zetten. Heb wel wat beters te doen... iemand een oplossing?
-edit-
Schiet mij maar lek... na 10x die key erin gezet te hebben, werkt het nu wel weer. Windows is activated.
Hoop maar dat dit een 1x iets was...
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Kijk en dan weten we nu ook waarom ik een Pro ipv Home versie kreeg vanochtend op mijn htpc... had dus inderdaad bovenop de home licentie de key die je kon aanvragen voor windows media center. Niet gek
Paar vragen welke ik via de FAQ of dergelijke niet terug kon vinden:
1) Ik heb een Windows 8 Pro N key (legaal), ik ga er vanuit dat ik hiermee naar Windows 10 Pro kan upgraden (n versie staat niet genoemd in de faq). Correct?
2) Ik ben onderdeel van het insiders programma en gebruik volgens diverse key programma's een trial key welke start met Product Key VK7JG-x . Waarom heeft hij niet mijn windows 8 key meegenomen? Ik heb eerder een upgrade gedaan en draai de laatste insiders iso versie.
3) Moet ik nou een complete reinstall doen van windows 8 en opnieuw een upgrade doen?
4) Indien 3 ja is --> volstaat VMWare dan of gaat het dan mis met de registratie van de hardware bij het omzetten van de key?
Dank alvast voor de antwoorden
PS: Het vervelende is dat ik dit probleem heb op mijn Surface Pro 3 (met legaal Windows 8 key vanuit de doos geleverd) en op mijn desktop pc (geen oem). Zou toch zuur zijn als ik nu format C: moet doen (heb 8.1 oude installatie nite meer op mijn C schijf staan), moet upgraden en daarna weer een clean install moet doen (vertrouw de refresh optie niet zo van windows.. liever ouderwets formateren)
1) Ik heb een Windows 8 Pro N key (legaal), ik ga er vanuit dat ik hiermee naar Windows 10 Pro kan upgraden (n versie staat niet genoemd in de faq). Correct?
2) Ik ben onderdeel van het insiders programma en gebruik volgens diverse key programma's een trial key welke start met Product Key VK7JG-x . Waarom heeft hij niet mijn windows 8 key meegenomen? Ik heb eerder een upgrade gedaan en draai de laatste insiders iso versie.
3) Moet ik nou een complete reinstall doen van windows 8 en opnieuw een upgrade doen?
4) Indien 3 ja is --> volstaat VMWare dan of gaat het dan mis met de registratie van de hardware bij het omzetten van de key?
Dank alvast voor de antwoorden
PS: Het vervelende is dat ik dit probleem heb op mijn Surface Pro 3 (met legaal Windows 8 key vanuit de doos geleverd) en op mijn desktop pc (geen oem). Zou toch zuur zijn als ik nu format C: moet doen (heb 8.1 oude installatie nite meer op mijn C schijf staan), moet upgraden en daarna weer een clean install moet doen (vertrouw de refresh optie niet zo van windows.. liever ouderwets formateren)
[ Voor 19% gewijzigd door Workaholic op 29-07-2015 18:20 ]
Hier een hoop gezeik gehad met de upgrade van Windows 7 Pro naar 10 Pro.
de taakbalk en startmenu reageerde nergens op, kon klikken op de startknop tot ik een ons woog, ook taakbeheer starten werkte niet.
Gelukkig had ik ccleaner op de laptop staan, en na het verwijderen van Avast Free werkte het startmenu en taakbalk weer.
de taakbalk en startmenu reageerde nergens op, kon klikken op de startknop tot ik een ons woog, ook taakbeheer starten werkte niet.
Gelukkig had ik ccleaner op de laptop staan, en na het verwijderen van Avast Free werkte het startmenu en taakbalk weer.
Aanvulling:
Wil iemand OneDrive van zijn Windows 10 er afhalen
Hier meer informatie:
http://answers.microsoft....-89c3-b93cf7fe6994?auth=1
Het werkt, ik heb het zojuist gedaan...
Wil iemand OneDrive van zijn Windows 10 er afhalen
Hier meer informatie:
http://answers.microsoft....-89c3-b93cf7fe6994?auth=1
Het werkt, ik heb het zojuist gedaan...
Weet ik nietWorkaholic schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:19:
Paar vragen welke ik via de FAQ of dergelijke niet terug kon vinden:
Hij geeft je een generieke key, en koppelt je hardware in hun database, en naar ik vermoed staat je w8 key ook wel in die database. Dit alles mijn vermoeden.2) Ik ben onderdeel van het insiders programma en gebruik volgens diverse key programma's een trial key welke start met Product Key VK7JG-x . Waarom heeft hij niet mijn windows 8 key meegenomen? Ik heb eerder een upgrade gedaan en draai de laatste insiders iso versie.
Daar ben ik ook niet uit, ik denk dat het niet nodig is, denk dat jouw en mijn hardware-Id allang geregsitreerd is bij Ms. Voor de zekerheid ga ik het nog een keer erop gooien.3) Moet ik nou een complete reinstall doen van windows 8 en opnieuw een upgrade doen?
Bijna zeker dat je gewooon op full metal moet draaien. Maar ook dit is maar een mening.4) Indien 3 ja is --> volstaat VMWare dan of gaat het dan mis met de registratie van de hardware bij het omzetten van de key?
De upgrade van win7 naar 10 verliep hier zonder problemen.
Ik vind het systeem echter nogal traag en zou een clean install overwegen.
Nu las ik ergens dat je een clean install kan doen, maar met behoud van drivers. Klopt dit?
Hoe moet dit?
Ik vind het systeem echter nogal traag en zou een clean install overwegen.
Nu las ik ergens dat je een clean install kan doen, maar met behoud van drivers. Klopt dit?
Hoe moet dit?
Heeft iemand een mirror van de Win10 x64 drivers (Nvidia 353.62 WHQL)?
Deze werkt niet meer:
http://www.geforce.com/drivers/results/87789#
Deze werkt niet meer:
http://www.geforce.com/drivers/results/87789#
Vraagje hebben jullie ook er ook last van dat bij bepaalde instellingen elke keer fouten worden gegeven, je heb niet voldoende rechten.
Ik ben met admin account ingelogd....
Ik ben met admin account ingelogd....
Hoe lang duurt die installatie? Bij staat ie al een kwartier op "voorbereiden". Ik zie alleen een blauw rechthoekje met het Windows logo erop.
Is dit normaal?
Is dit normaal?
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Had een upgrade gedaan van een netjes geregistreerde Win7 naar Win10 in het insider programma. Maar nu lijk ik het niet voor elkaar te krijgen om weer terug te gaan naar een normale installatie.Sjah schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:30:
[...]
Weet ik niet
[...]
Hij geeft je een generieke key, en koppelt je hardware in hun database, en naar ik vermoed staat je w8 key ook wel in die datbase. Dit alles mijn vermoeden.
[...]
Daar ben ik ook niet uit, ik denk dat het niet nodig is, denk dat jouw en mijn hardware-Id allang geregsitreerd is bij Ms. Voor de zekerheid ga ik het nog een keer erop gooien.
[...]
Bijna zeker dat je gewooon op full metal moet draaien. Maar ook dit is maar een mening.
Moet ik nu eerst Win7 weer installeren ofzo?
Duurde bij mij oom vrij lang, geen kwartier maar heb dan ook een vrij nieuwe pcaap schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:32:
Hoe lang duurt die installatie? Bij staat ie al een kwartier op "voorbereiden". Ik zie alleen een blauw rechthoekje met het Windows logo erop.
Is dit normaal?
"Het initialiseren van de werkmap is mislukt" blijf ik ook mee zitten.wustenveld schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:53:
[...]
Bij mij had het te maken met te weinig schijfruimte op m'n C-schijf. Toen ik dit opgelost had startte de setup wel door.
Wat ik al heb geprobeerd
* firewall (AVG) uitzetten
* diskspace C: controleren, nog 29GB vrij
Iemand enig idee wat de Engelse vertaling zal zijn?
Ik heb een i7 4790K...deathmonkey schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:34:
[...]
Duurde bij mij oom vrij lang, geen kwartier maar heb dan ook een vrij nieuwe pc
Hij staat ook op 0% in taakbeheer, dus hij lijtk niet veel te doen
edit:
maar gekilled want ik geloof er niet meer in. Na reboot opnieuw gestart, maar nu begint ie weer bij 0% met downloaden
[ Voor 32% gewijzigd door aap op 29-07-2015 18:46 ]
Kan je iets specifieker zijn>?MikeyMan schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:33:
[...]
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Had een upgrade gedaan van een netjes geregistreerde Win7 naar Win10 in het insider programma. Maar nu lijk ik het niet voor elkaar te krijgen om weer terug te gaan naar een normale installatie.
Moet ik nu eerst Win7 weer installeren ofzo?
Euh, ja, ik krijg de update niet binnen via windows update.
En met de iso moet ik een productcode invoeren na reboot.
Heb de win7 code ingevoerd, maar dat werkt niet.
Ga nu het forceertooltje proberen, kijken of dat beter werkt.
Zit overigens nog op build 10159.
edit: productcode blijkt PQBD8-TMP96-VP9BX-28PGY-92FT3 te zijn...
Das niet goed nie...
[ Voor 18% gewijzigd door MikeyMan op 29-07-2015 18:40 ]
Ik probeer mijn Windows 10 te activeren (stond Windows 8 met bing op), maar krijg steeds melding dat key niet klopt, heb key opgezocht met produkey en opnieuw ingevuld maar ook dat werkt niet. (kreeg wel melding dat ik kon upgraden). Geen idee wat dat is maar zal wel een bug zijn.
Even een kort vraagje, ik draai al een tijdje de insider build 10240.
Krijg ik net als bij de voorgaande builds vanzelf de 'echte' versie gepusht of moet ik ook handmatig de iso downloaden en een upgrade uitvoeren?
Windows update zegt dat de pc up to date is.
Krijg ik net als bij de voorgaande builds vanzelf de 'echte' versie gepusht of moet ik ook handmatig de iso downloaden en een upgrade uitvoeren?
Windows update zegt dat de pc up to date is.
@MikeyMan>>>Je kan als je met de iso een kale install wil doen, gewoon doorgaan kiezen zonder iets in te vullen qua productcode, zo heb ik het verleden week gedaan en dat werkte prima. Nadat die was geactiveerd, bleek ik een generieke code te hebben gekregen. Moet wel gezegd worden, dat ik daarvóór al een een keer Win7-10 upgrade had gedaan, dus hij had mijn hardware-Id al neem ik aan.
[ Voor 21% gewijzigd door Sjah op 29-07-2015 18:41 ]
Naar aanleiding van mijn post in het "andere" Windows 10 topic:
-Windows 10 iso gedownload
-Met de Windows 7 usb/dvd download tool op een usb stick gezet
-Laptop weigert van usb te booten
-XP cd getest, ja dat gaat wel. Dan maar een DVD branden (even zoeken, ja ik heb er nog exact één!)
-DVD brander van desktop stuk, crap en nu?
-Via via kom ik uit bia Plop Boot Manager, dan die maar op cd branden (heb gelukkig nog een cd brander)
-Windows 7 cd brand tool faalt en verkloot de cd
-Imgburn gedownload en cd gebrand
-Cd en usb stick in laptop, succes!
Ik kom thuis:sig69 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:38:
Nou m'n laptop is bricked. In een poging de store aan de praat te krijgen heb ik "Reset this PC" gedaan, en nu zit ik vast in een bootloop (INACCESIBLE_BOOT_DEVICE).
-XP cd getest, ja dat gaat wel. Dan maar een DVD branden (even zoeken, ja ik heb er nog exact één!)
-Via via kom ik uit bia Plop Boot Manager, dan die maar op cd branden (heb gelukkig nog een cd brander)
-Cd en usb stick in laptop, succes!

Van USB booten via Plop werkt ook in virtuele pc's, handig tooltje dat.sig69 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:40:
-Cd en usb stick in laptop, succes!![]()
[ Voor 27% gewijzigd door Raven op 29-07-2015 18:41 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Het download tooltje gaat niet echt snel. Na iets korter dan anderhalfuur pas op 31% met downloaden

Mijn ouders hebben een pc waarbij toentertijd Windows 7 was bijgeleverd. Naderhand heb ik daar een niet legitieme Windows 8.1 opgezet op nieuw gekochte SSD.
Volgens de FAQ kan je niet de Windows 7 key invoeren tijdens de Windows 10 installatie als je installeert via usb/iso.
Moet ik dan eerst Windows 7 erop zetten en dan upgraden naar Windows 10?
(dat betekent ook dat ik voorelkaar moet zien te krijgen hoe ik die voor geïnstalleerde OEM versie van de HDD die er toen inzat overzet naar de SSD die er nu inzit)
Volgens de FAQ kan je niet de Windows 7 key invoeren tijdens de Windows 10 installatie als je installeert via usb/iso.
Moet ik dan eerst Windows 7 erop zetten en dan upgraden naar Windows 10?
(dat betekent ook dat ik voorelkaar moet zien te krijgen hoe ik die voor geïnstalleerde OEM versie van de HDD die er toen inzat overzet naar de SSD die er nu inzit)
Ga ik hierna eens proberen, kijken of dat werkt...Sjah schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:39:
@MikeyMan>>>Je kan als je met de iso een kale install wil doen, gewoon doorgaan kiezen zonder iets in te vullen qua productcode, zo heb ik het verleden week gedaan en dat werkte prima. Nadat die was geactiveerd, bleek ik een generieke code te hebben gekregen. Moet wel gezegd worden, dat ik daarvóór al een een keer Win7-10 upgrade had gedaan, dus hij had mijn hardware-Id al neem ik aan.
Bedankt voor de hint ! "dankzij" samsung magician stond de indexing service uit en kreeg ik geen enkel resultaat in de start knop.TheVMaster schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 17:48:
[...]
Misschien het indexeren even de kans gevenIk kan hier gewoon ca intypen en dan staat Calc al bovenaan
Verwijderd
Ik wil eigenlijk niet rommelen met tooltjes en zo maar ik krijg maar steeds niet de beloofde melding dat W10 klaar staat... Vraagje voor degenen die op die melding hebben gewacht: hoe lang duurde dat ongeveer (nadat je de PC had aangezet en geklikt had op 'Ok, stuur mij een melding als die klaar is'?
Dat komt omdat ie nog windows 10 op de achtergrond aan het downloaden is. Kan je checken door naar de hidden folder $Windows~BT te kijken op de root van je C-schijf. Die moet iets van een 5 a 6 GB groot zijn alvorens de upgrade kan worden gestart.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:45:
Ik wil eigenlijk niet rommelen met tooltjes en zo maar ik krijg maar steeds niet de beloofde melding dat W10 klaar staat... Vraagje voor degenen die op die melding hebben gewacht: hoe lang duurde dat ongeveer (nadat je de PC had aangezet en geklikt had op 'Ok, stuur mij een melding als die klaar is'?
Al doende leert men, al draaiende keert men.
Eigenlijk best wel dom dit. Gisteren heeft ie al de hele installatie gedownload. Nu draai ik dat tooltje van Microsoft. Gooit ie het gedownloade gebeuren weg en gaat ie het opnieuw downloaden. Met een whopping 1Mbps.
Ik had exact hetzelfde voor. Ik had zo iets van "heey, het staat hier al hoor, niet weggooientiguan schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:48:
Eigenlijk best wel dom dit. Gisteren heeft ie al de hele installatie gedownload. Nu draai ik dat tooltje van Microsoft. Gooit ie het gedownloade gebeuren weg en gaat ie het opnieuw downloaden. Met een whopping 1MB/s
Verwijderd
Ok, dank je. Zie alleen die hele map nog niet. Zit ik dus voor Jan met de korte achternaam te wachten hier...freddy0519 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:46:
[...]
Dat komt omdat ie nog windows 10 op de achtergrond aan het downloaden is. Kan je checken door naar de hidden folder $Windows~BT te kijken op de root van je C-schijf. Die moet iets van een 5 a 6 GB groot zijn alvorens de upgrade kan worden gestart.
Lees trouwens dat bij anderen alles gisteren al is gedownload: ik had gisteravond de hele avond de computer aan... dus waarom is dat bij mij niet gebeurd, denk ik dan...
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2015 18:50 ]
Die staat standaard niet zichtbaar, moet je ergens in opties van de verkenner instellen dat je verborgen mappen en bestanden wilt weergevenVerwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:49:
[...]
Ok, dank je. Zie alleen die hele map nog niet. Zit ik dus voor Jan met de korte achternaam te wachten hier...
Ik kreeg geen optie om Windows 10 te installeren dus ik heb zelf de Media Creation Tool gedownload.
Als ik wil installeren kan ik niet de optie aanklikken om 'alle persoonlijke instellingen en apps te behouden'. Dat is wel essentieel voor mij.
Als reden staat er bij dat ik 'Windows 10 probeer te installeren in een andere taal dan die ik nu heb'. Ik heb nu Windows 8.1 in en-us language.
Ik heb ook al geprobeerd de Media Creation Tool te downloaden van de Engels-talige pagina van Microsoft, maar halverwege de installatie switch het programma toch weer naar Nederlands en krijg ik dezelfde melding.
Iemand een idee? Hoe kan ik Windows 10 dan toch installeren in de juiste taal zodat ik mijn apps wel kan behouden?
Als ik wil installeren kan ik niet de optie aanklikken om 'alle persoonlijke instellingen en apps te behouden'. Dat is wel essentieel voor mij.
Als reden staat er bij dat ik 'Windows 10 probeer te installeren in een andere taal dan die ik nu heb'. Ik heb nu Windows 8.1 in en-us language.
Ik heb ook al geprobeerd de Media Creation Tool te downloaden van de Engels-talige pagina van Microsoft, maar halverwege de installatie switch het programma toch weer naar Nederlands en krijg ik dezelfde melding.
Iemand een idee? Hoe kan ik Windows 10 dan toch installeren in de juiste taal zodat ik mijn apps wel kan behouden?
Ik heb nu Windows 8.1 op mijn pc. Ben al een tweetal uren Windows 10 aan het downloaden via Windows updater. Dit gaat zeer traag en nu slechts 50%...(ligt niet aan internet) Is het ook mogelijk om het tooltje te gebruiken of heb ik dan een Windows 10 code te gebruiken?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Verwijderd
Ik stop er mee voor vandaag.
Drie volkomen legale pc's/laptops die niet kunnen upgraden zoals het hoort of via (zoals het niet hoort) een tooltje een generic key krijgen waarvan ik niet weet wat het doet.
Drie volkomen legale pc's/laptops die niet kunnen upgraden zoals het hoort of via (zoals het niet hoort) een tooltje een generic key krijgen waarvan ik niet weet wat het doet.
Verwijderd
Haha, ja, dank je, maar dat wist ik al.freddy0519 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:50:
[...]
Die staat standaard niet zichtbaar, moet je ergens in opties van de verkenner instellen dat je verborgen mappen en bestanden wilt weergeven
Maar eh... gezien de hier en daar trage downloadtijden en de activatieproblemen denk ik dat ik het maar laat voor wat het is en het later deze week vanzelf wel zie... Ik wil na mijin upgrade meteen een clean install doen maar dan moet 'ie wel eerst geactiveerd zijn en als dat niet werkt, heeft het verder toch weinig nut.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2015 18:54 ]
Verwijderd
Ik heb nooit de update icon gekregen op de taakbalk (legale win 8.1 pro), ook niet met de tools en tips van MS.
Daarom vandaag maar 'wuauclt.exe /updatenow' gebruikt, en toen werd win 10 gedownload. Maar na de download kreeg ik een foutmelding. Toen vanuit de onzichtbare map waarin het was gedownload, setup gedraaid. En win 10 is vrijwel zonder problemen geinstalleerd.
Alleen had ik geen geluid, maar dat is met een laatste realtek driver opgelost, en alles werkt naar behoren.
Daarom vandaag maar 'wuauclt.exe /updatenow' gebruikt, en toen werd win 10 gedownload. Maar na de download kreeg ik een foutmelding. Toen vanuit de onzichtbare map waarin het was gedownload, setup gedraaid. En win 10 is vrijwel zonder problemen geinstalleerd.
Alleen had ik geen geluid, maar dat is met een laatste realtek driver opgelost, en alles werkt naar behoren.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2015 18:54 ]
Via dat icoontje rechts onder kan ik nog steeds niet windows 10 downloaden.
Heb niet zon zin om het via een iso te doen, heeft iemand een idee wanneer de update komt?
Heb niet zon zin om het via een iso te doen, heeft iemand een idee wanneer de update komt?
Ik heb ( vanaf mijn lenovo met windows 8.1 with bing ) de upgrade naar windows gedaan. Echter, hij is niet geactiveerd ( als ik kijk bij de pc eigenschappen ). Wanneer ik de activatie wil laten doorvoeren zegt hij dat dat ik een productcode moet kopen..?? Meer mensen last van ?
Beste alle,
Wat doe ik fout kan iemand mij dat haarfijn uitleggen?
1. Ik heb de ISO gedownload
2. Deze via Win BOOT/USB bootable gemaakt
3. PC opnieuw gestart, en de USB opgestart.
Alles gaat goed.
4. Moet nu dus een ''key'' invoeren. Ik voer me Windows 8 Pro product-key in.
Maar zegt deze klopt niet?
Ik heb toen de tijd gewoon een ''gratis'' upgrade naar Windows 8.1 uitgevoerd.
Maar wat moet ik nu doen?
Of gewoon een KMSauto 1.5 gebruiken en iligaal bezig zijn? Want dat wil ik niet...
Alles gaat goed.
Of gewoon een KMSauto 1.5 gebruiken en iligaal bezig zijn? Want dat wil ik niet...
Gebruik anders dit tooltje welke op vrijwel elke pagina herhaalt wordt: https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10shoppa schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:53:
Via dat icoontje rechts onder kan ik nog steeds niet windows 10 downloaden.
Zoals in de FAQ staat dient een clean install vanuit Windows 10 te gebeuren, daarnaast is je Windows 8 key niet bruikbaar binnen Windows 10. Je moet eerst de upgrade doorlopen en dan vanuit Windows 10 de pc resetten en dus Clean beginnentheduke1989 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:55:
Beste alle,
Alles gaat goed.
[ Voor 3% gewijzigd door Mrjraider op 29-07-2015 18:57 ]
Hier stond niks.
[ Voor 96% gewijzigd door Happy2000 op 29-07-2015 18:58 ]
Stap 3, moet vanaf je huidige windows install en niet booten vanaf usbtheduke1989 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:55:
Beste alle,
Alles gaat goed.
Heb een beetje hulp nodig...
Als ik de upgrade wil doen en via de "Media Creation Tool" op "Deze PC bijwerken" klik dan krijg ik gewoon een melding "er is iets gebeurd" te zien en er gebeurt niks meer... Kan enkel nog op sluiten klikken.
Nog mensen met dit probleem?
Als ik de upgrade wil doen en via de "Media Creation Tool" op "Deze PC bijwerken" klik dan krijg ik gewoon een melding "er is iets gebeurd" te zien en er gebeurt niks meer... Kan enkel nog op sluiten klikken.

[ Voor 9% gewijzigd door Sonora op 29-07-2015 19:01 ]
Bedankt, maar ik wil een clean install doen.Rorata schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:57:
[...]
Stap 3, moet vanaf je huidige windows install en niet booten vanaf usb
Wat ik nu doe is een upgrade
Bedankt voor de tip, werkt idd!emile75 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:32:
wuauclt.exe /updatenow werkt bij mij wel nadat ik alle beschikbare updates voor windows 8.1 had gedaan. De 2610,6 MBs komen nu binnen
Jazeker heb net hetzelfde.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:54:
https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10
hier kan het toch gewoon gedaan worden?

Gladiatormax
Tijdens het installeren kan je kiezen voor alles verwijderen, dat is alsware een clean install als ik me niet vergis.theduke1989 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:00:
[...]
Bedankt, maar ik wil een clean install doen.
Wat ik nu doe is een upgradehoe zit het dan. Kan ik alsnog de USB die ik heb gemaakt achteraf als bootable gebruiken?>
Probeer opnieuw te downloaden. Deze melding kregen meerdere gebruikers maar een echte fix heb ik nog niet gezien hierSonora schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:59:

OK, zal ik proberen...mrjraider schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:01:
[...]
Probeer opnieuw te downloaden. Deze melding kregen meerdere gebruikers maar een echte fix heb ik nog niet gezien hier
Dat klopt, dat heb ik ook met mijn desktop, mijn tablet is nu wel bezig met upgraden.Sonora schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:59:
Het compleet opnieuw installeren van Windows 10 gaat t.o.v. Windows 8 een heel stuk sneller. Ik merk op mijn laptop dat er geen problemen zijn met NVIDIA drivers maar op mijn desktop is alles toch vrij instabiel. Ik krijg ook zo'n slechte resolutie nu.
Kan zelfs geen NVIDIA stuurprogramma meer verwijderen zie ik nu net.
Kan zelfs geen NVIDIA stuurprogramma meer verwijderen zie ik nu net.

Mag ik dan toch even klagen :
Het slechte verhaal is dus dat ik nu twee devices van Windows 10 insiders variant (welke allebei van een legale Windows 8 versie zijn geupgrade) moet formateren (Win 8 installatie staat er niet meer op) en daarna weer mag upgraden naar Windows 10 voor het verkrijgen van mijn "gratis upgrade".
Hoe doen de andere insiders dit hier?
Het slechte verhaal is dus dat ik nu twee devices van Windows 10 insiders variant (welke allebei van een legale Windows 8 versie zijn geupgrade) moet formateren (Win 8 installatie staat er niet meer op) en daarna weer mag upgraden naar Windows 10 voor het verkrijgen van mijn "gratis upgrade".
Hoe doen de andere insiders dit hier?
Heb je mijn eerdere vraag in dit topic gelezen? Ik had dit probleem ook. Ik loste het op door als Administrator in te loggen (niet met een administratoraccount, maar met het account Administrator).
heb ik ook gelezen maar ik wil mijn ssd formatteren(partitie) en opnew installeren (clean install).mrjraider schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:56:
[...]
Zoals in de FAQ staat dient een clean install vanuit Windows 10 te gebeuren, daarnaast is je Windows 8 key niet bruikbaar binnen Windows 10. Je moet eerst de upgrade doorlopen en dan vanuit Windows 10 de pc resetten en dus Clean beginnen
alle product key (win8 of win10 na upgrade) wordt niet herkend door win10 setup.
Formatteert deze dan alleen de "c-schijf" of windows installatieschijf? Want ik heb wel eens zin in een clean install. Maar wil niet dat hij met "clean" gelijk ook mijn andere partities schoon maakt. Lijkt me logisch dat hij dat niet zal doen, maar je weet maar nooit.WeAreLegion schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:01:
[...]
Tijdens het installeren kan je kiezen voor alles verwijderen, dat is alsware een clean install als ik me niet vergis.
PS: zit op een laptop dus even harde schijf uit "veiligheid" eruit trekken doe ik ook liever niet.
Here's to you Nicola and Bart
Nee rest van je hdd's zou hij gewoon vanaf moeten blijven alleen C raakt hij aanUnrealiac schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:04:
[...]
Formatteert deze dan alleen de "c-schijf" of windows installatieschijf? Want ik heb wel eens zin in een clean install. Maar wil niet dat hij met "clean" gelijk ook mijn andere partities schoon maakt. Lijkt me logisch dat hij dat niet zal doen, maar je weet maar nooit.
PS: zit op een laptop dus even harde schijf uit "veiligheid" eruit trekken doe ik ook liever niet.
Volgens mij waren er vanaf 17.55 (?) problemen met de Activiationservers van Microsoft waardoor legitieme upgrades als niet legitiem uit de bus kwamen.icegodd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:04:
[...]
heb ik ook gelezen maar ik wil mijn ssd formatteren(partitie) en opnew installeren (clean install).
alle product key (win8 of win10 na upgrade) wordt niet herkend door win10 setup.
Kunnen jullie ook niet inloggen op Tweakers.net met Microsoft Edge? Ik ben ingelogd op secure.tweakers.net maar niet op tweakers.net?
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Verwijderd
bij mij doet de activatie het al niet sinds begin van de middag..mrjraider schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:06:
[...]
Volgens mij waren er vanaf 17.55 (?) problemen met de Activiationservers van Microsoft waardoor legitieme upgrades als niet legitiem uit de bus kwamen.
Geen idee, om 13.00 uur zat de tweede upgrade erdoor zonder issues.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:09:
[...]
bij mij doet de activatie het al niet sinds begin van de middag..
Ben gewoon ingelogd. Type dit ook vanuit Edge.Sebazzz schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:08:
Kunnen jullie ook niet inloggen op Tweakers.net met Microsoft Edge? Ik ben ingelogd op secure.tweakers.net maar niet op tweakers.net?
[ Voor 37% gewijzigd door Mrjraider op 29-07-2015 19:11 ]
Ik krijg dus de melding dat mijn Nvidia Geforce G210M niet compatibel is.
Nvidia verwijst naar Asus.
Asus zegt dat de hardware van mijn laptop niet compatibel is, maar zegt verder niet waarom.
Dan vind ik dit online
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Nvidia verwijst naar Asus.
Asus zegt dat de hardware van mijn laptop niet compatibel is, maar zegt verder niet waarom.
Dan vind ik dit online
De G210M voldoet aan beide eisen... dus Asus liegt als ze zeggen dat het een hardware probleem is volgens mij. De windows 10 update service zegt dat enkel de G210M roet in het eten gooit, want geen driver...for a computer to be able to run Windows 10, it needs a graphics card that supports DirectX 9 or later with a WDDM 1.0 driver.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Onzin, sinds gisterochtend staat die 6 GB al op mijn pc.freddy0519 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:46:
[...]
Dat komt omdat ie nog windows 10 op de achtergrond aan het downloaden is. Kan je checken door naar de hidden folder $Windows~BT te kijken op de root van je C-schijf. Die moet iets van een 5 a 6 GB groot zijn alvorens de upgrade kan worden gestart.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Als dit prima werkt zou ik dit dan ook kunnen doen? Is het aan te raden, of zou ik gewoon wachten tot er iets gaat gebeuren?Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:53:
Ik heb nooit de update icon gekregen op de taakbalk (legale win 8.1 pro), ook niet met de tools en tips van MS.
Ik wacht gewoon. Vooral omdat ik lees dat er problemen zijn met activatie.change1001 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:17:
[...]
Als dit prima werkt zou ik dit dan ook kunnen doen? Is het aan te raden, of zou ik gewoon wachten tot er iets gaat gebeuren?
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
20 keer klikken loste bij mij het probleem opVerwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 17:55:
Meer mensen met -op dit moment (29jul-17:54)- activatie problemen?
"Windows kan niet worden geactiveerd. Probeer het later opnieuw"

Iets met een overbelaste activatie-server bij Microsoft.
[ Voor 6% gewijzigd door AW_Bos op 29-07-2015 19:20 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ik heb mijn Windows 8 key van een vriend in Spanje gekregen die hem van zijn universiteit had gekregen.
Deze heb ik gebruikt zonder problemen en geupgrade naar 8.1.
Ik heb dus ook gewoon de Windows 10 upgrade tool in de taakbalk gehad. Maar er stond iets van "we're working together with partners to..." Met een knop er onder met iets van "laat mij weten wanneer het klaar is"
Ik heb toen maar de Windows download tool gedownload (https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10) en Windows daar mee gedownload, en ook een upgrade gedaan. Maar nu wil Windows niet activeren.
En heb ik net als velen hier ook een generieke W10 key. Maar wat ik dus niet weet is of MS wel weet dat ik van een legale Windows 8.1 kom. Aangezien ik niet heb gewacht op de upgrade tool via Windows update. En misschien wel een OEM key had omdat het van een universiteit was.
Deze heb ik gebruikt zonder problemen en geupgrade naar 8.1.
Ik heb dus ook gewoon de Windows 10 upgrade tool in de taakbalk gehad. Maar er stond iets van "we're working together with partners to..." Met een knop er onder met iets van "laat mij weten wanneer het klaar is"
Ik heb toen maar de Windows download tool gedownload (https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10) en Windows daar mee gedownload, en ook een upgrade gedaan. Maar nu wil Windows niet activeren.
En heb ik net als velen hier ook een generieke W10 key. Maar wat ik dus niet weet is of MS wel weet dat ik van een legale Windows 8.1 kom. Aangezien ik niet heb gewacht op de upgrade tool via Windows update. En misschien wel een OEM key had omdat het van een universiteit was.
Hier ook geupgrade, de hele middag bezig geweest om Windows op usb te krijgen met de tool...
Marja, hij staat er op. Sommige dingen werken zoals normaal.
Xbox stream werkt ook prima met mijn Xboxone.
Alleen jammer dat windows niet wil activeren: 0xC004F034 foutmelding.
Gewoon legale w8.1 pro, dus vind het wat vreemd waarom het niet werkt.
Ook werken games nog niet vlekkeloos. Bij Rome 2 total war crasht hij terug naar het bureaublad tijdens het wachten op mijn beurt..
Dus ga kijken als het deze week verbeterd, anders dit weekend weer terug naar 8.1
Marja, hij staat er op. Sommige dingen werken zoals normaal.
Xbox stream werkt ook prima met mijn Xboxone.
Alleen jammer dat windows niet wil activeren: 0xC004F034 foutmelding.
Gewoon legale w8.1 pro, dus vind het wat vreemd waarom het niet werkt.
Ook werken games nog niet vlekkeloos. Bij Rome 2 total war crasht hij terug naar het bureaublad tijdens het wachten op mijn beurt..
Dus ga kijken als het deze week verbeterd, anders dit weekend weer terug naar 8.1
[ Voor 1% gewijzigd door TheVMaster op 29-07-2015 19:23 ]
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Er schijnt telefonische activatie mogelijk te zijn. (Hoewel het mij niet is gelukt: "het kan niet geverifieerd worden")
Win + R
slui.exe 4 {enter}
Volg de instructies.
Opmerking, de mevrouw zegt dat er 6 of 7 groepen cijfers zijn maar er wordt wel naar 9 groepen gevraagd.
Win + R
slui.exe 4 {enter}
Volg de instructies.
Opmerking, de mevrouw zegt dat er 6 of 7 groepen cijfers zijn maar er wordt wel naar 9 groepen gevraagd.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Heb setup.exe geopend en het is zoooooo verleidelijk om op Nu Installeren te klikkenInF.Inc schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:19:
[...]
Ik wacht gewoon. Vooral omdat ik lees dat er problemen zijn met activatie.

Geen idee of ik t zal moeten doen of niet

[ Voor 7% gewijzigd door change1001 op 29-07-2015 19:22 ]
Wat was jouw productcode volgens Windows?AW_Bos schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:19:
[...]
20 keer klikken loste bij mij het probleem opOok voor pa's favoriete spel Patience gold dit, maar dan met maar iets van 7 keer klikken (omdat hij serieus hier een licentie voor moet controleren
)
Iets met een overbelaste activatie-server bij Microsoft.
Als je alles voor de zekerheid gebackupt heb, kan je het proberen.change1001 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:21:
[...]
Heb setup.exe geopend en het is zoooooo verleidelijk om op Nu Installeren te klikken![]()
Ja ik heb dus ook netjes upgrade gedaan vanaf mijn legale w7 home (stikker op de kast)
maar hij activeerde niet, en hij kan ook niet mijn w7 key valideren dat het een juiste key is met het menu "producktcode wijzigen"
ik heb wel een key staan als ik slmgr -dlv doe, maar dat is niet mijn key en hij zegt ook "gemeld dat windows niet legitiem is
haha nu doe ik niet meer mee, maar hoe kan dat MS?
maar hij activeerde niet, en hij kan ook niet mijn w7 key valideren dat het een juiste key is met het menu "producktcode wijzigen"
ik heb wel een key staan als ik slmgr -dlv doe, maar dat is niet mijn key en hij zegt ook "gemeld dat windows niet legitiem is
haha nu doe ik niet meer mee, maar hoe kan dat MS?
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Ik geloof dat in de laatste zichtbare octet iets van 33W stond, bij de activatiegegevens via Deze Computer - > Eigenschappen.
[ Voor 12% gewijzigd door AW_Bos op 29-07-2015 19:24 ]
Moet je zeker weten dat Windows 10 volledig gedownload is. Anders begint hij weer van voren af aan.change1001 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:21:
[...]
Heb setup.exe geopend en het is zoooooo verleidelijk om op Nu Installeren te klikken![]()
[afbeelding]
Ah ok, thanks.AW_Bos schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:23:
[...]
Ik geloof dat in de laatste zichtbare octet iets van 33W stond.
Het is gelukt! Voor de mensen die dus problemen hebben met activeren, blijf het gewoon proberen!
Nouja, dan sluit ik me wel aan bij de wachtrijInF.Inc schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:23:
[...]
Moet je zeker weten dat Windows 10 volledig gedownload is. Anders begint hij weer van voren af aan.
Same herechange1001 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:25:
[...]
Nouja, dan sluit ik me wel aan bij de wachtrij. Heb geen zin om ook problemen te krijgen met activatie etc. Windows 8.1 Pro werkt nog prima, dus kan wel ff wachten!
Ik heb gedaan wat je zei, maar hij behoudt zoals vroeger ook gewoon het mapje windows.old aan.WeAreLegion schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:01:
[...]
Tijdens het installeren kan je kiezen voor alles verwijderen, dat is alsware een clean install als ik me niet vergis.
Dus hij doet niet volledig een nieuwe installatie.
Maar wanneer ik me productcode wil wijzigen naar me Windows 8 Key, dan zegt die telkens error.
Nu heb ik dus nog steeds geen ''clean install'' maar wil dat dus wel. En zit nu opgescheept met Windows 10 niet volledige clean install.
Wat is het beste om te doen. Ik heb nog de bootable usb? Maar de key werkt niet.
Ik heb op mijn test PC al eerder geklooi gehad met activeren, toen ik Windows 8.1 installeerde, en eerst een OEM-licentie had die al gebruikt wasSChief schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:24:
Het is gelukt! Voor de mensen die dus problemen hebben met activeren, blijf het gewoon proberen!
Anyway, dat 'blijven proberen' was voor mij the trick.
[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 29-07-2015 19:27 ]
Helaas, weer geen success (minder zelfs). Store doet het nog steeds niet, wifi is nu ook dood. Morgen maar weer verdersig69 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:40:
Naar aanleiding van mijn post in het "andere" Windows 10 topic:
[...]
Ik kom thuis:
-Cd en usb stick in laptop, succes!![]()
Windows 10 ook niet, dus ik verwacht nu wel wat fatsoenlijks.InF.Inc schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:25:
[...]
Same hereRome is ook niet op een dag gebouwd.
Kan je dit toelichten a.u.b.?WDHBGS schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:03:
[...]
Heb je mijn eerdere vraag in dit topic gelezen? Ik had dit probleem ook. Ik loste het op door als Administrator in te loggen (niet met een administratoraccount, maar met het account Administrator).
Ik heb maar 1 account op deze pc en deze is "admin".
Ik de hele tijd te kloten om de NVIDIA drivers erop te krijgen. Blijk ik dus de 32bit proberen te installeren.
Dat werkt niet. Nu de 64bits gedraaid en werkt gewoon.
Dat werkt niet. Nu de 64bits gedraaid en werkt gewoon.
Johann Sebastian Bach
Ik heb met de mediacreation tool windows 10 pro 64 bit iso gedownload en met rufus deze op USB geplaatst. Als ik de setup open op zowel mijn desktop met 8.1 pro en laptop met 7 ultimate (beiden legaal en 64 bit) krijg ik een prompt voor een licentie key maar mijn originele W8 en windows 7 keys werken niet in dit scherm en er is ook geen optie om dit scherm over te slaan. Is er een stap die ik mis?
Momenteel ben ik de Pro N versie aan het downloaden maar geen idee of dat iets zal uit maken (het downloaden gaat ook voor geen meter vooruit trouwens).
edit: De tool bleef steken bij 0% dus probeerde ik het opnieuw te starten en kreeg ik volgend bericht (ook na reboot kreeg ik dezelfde error)
Momenteel ben ik de Pro N versie aan het downloaden maar geen idee of dat iets zal uit maken (het downloaden gaat ook voor geen meter vooruit trouwens).
edit: De tool bleef steken bij 0% dus probeerde ik het opnieuw te starten en kreeg ik volgend bericht (ook na reboot kreeg ik dezelfde error)

[ Voor 14% gewijzigd door karliboe op 29-07-2015 19:34 ]
Installatie/update hadden ze wel wat makkelijker mogen maken.
Ik geef de voorkeur om gewoon clean te starten. Dus moet je eerst upgraden om je licentie om te zetten naar een W10 licentie. Tijdens die installatie begint hij te zeuren dat ik niet kan upgraden met behoud van apps omdat ik een andere taal heb (Engels). Op zich vind ik dat niet erg MAAR ik heb geen behoefte om straks vast te zitten aan een nederlands licentie van W10.
Uiteindelijk maar gestopt en setup.exe van USB (eerder aangemaakt en engels als taal gekozen) gestart. Daar kon ik ook Windows 10 upgraden en gelukkig begon hij hier niet te zeuren dat de talen niet overeen kwamen.
Installatie hadden ze toch wel slimmer mogen maken of een optie advance zodat mensen zelf konden selecteren.
Ik geef de voorkeur om gewoon clean te starten. Dus moet je eerst upgraden om je licentie om te zetten naar een W10 licentie. Tijdens die installatie begint hij te zeuren dat ik niet kan upgraden met behoud van apps omdat ik een andere taal heb (Engels). Op zich vind ik dat niet erg MAAR ik heb geen behoefte om straks vast te zitten aan een nederlands licentie van W10.
Uiteindelijk maar gestopt en setup.exe van USB (eerder aangemaakt en engels als taal gekozen) gestart. Daar kon ik ook Windows 10 upgraden en gelukkig begon hij hier niet te zeuren dat de talen niet overeen kwamen.
Installatie hadden ze toch wel slimmer mogen maken of een optie advance zodat mensen zelf konden selecteren.

De Store is vanaf de eerste test-build al bagger, zelfs nu nog zijn nog niet alle bugs eruit gesloopt. Bijv. apps die niet willen updaten en een fout geven.sig69 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:26:
[...]
Helaas, weer geen success (minder zelfs). Store doet het nog steeds niet, wifi is nu ook dood. Morgen maar weer verder
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Op mijn test/reserve pc gebruik ik alleen de Store, omdat mijn neefje zelf game-'apps' wil downloaden. Op mijn eigen PC heb ik geen Live-account ingesteld op mijn 8.1 en dus ook geen Store, maar dat boeit mij eerlijk gezegd toch niet.Raven schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:30:
[...]
De Store is vanaf de eerste test-build al bagger, zelfs nu nog zijn nog niet alle bugs eruit gesloopt. Bijv. apps die niet willen updaten en een fout geven.
Bagger was die app-store wel, want op mijn test/reserve pc gaf deze altijd een 'Onbekende fout'. De reden? Nooit achterhaald.
**VX7 Maar die heb ik ook bij een maat van mij gezien en het is niet mijn eigen W7 oem key, maar ik mag hem wel 1001 keer activeren haha >cmd>slmgr -dlv
Maar waar is mijn eigen key Deze is nu ReTaIl ??
[ Voor 16% gewijzigd door Mel33 op 29-07-2015 19:36 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
De (inmiddels verwijderde) probleemgevallen gaven hier een foutcode na licentie ophalen en WSReset doet ook nog altijd helemaal niets.AW_Bos schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:32:
[...]
Op mijn test/reserve pc gebruik ik alleen de Store, omdat mijn neefje zelf game-'apps' wil downloaden. Op mijn eigen PC heb ik geen Live-account ingesteld op mijn 8.1 en dus ook geen Store, maar dat boeit mij eerlijk gezegd toch niet.
Bagger was die app-store wel, want op mijn test/reserve pc gaf deze altijd een 'Onbekende fout'. De reden? Nooit achterhaald..
[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 29-07-2015 19:36 ]
Oscar Wilde
Dan is die melding behoorlijk dom, maar goed... nu werkt het met Windows 10 een stuk beterRaven schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:34:
[...]
De (inmiddels verwijderde) probleemgevallen gaven hier een fout na licentie ophalen en WSReset doet ook nog altijd helemaal niets.
Ik snap het niet:
Mijn tablet heeft nou win10, kan ook niet activeren maar ach dat zie ik later wel.
Maar ik ben nou de win10x64-nld aan het downloaden via mijn tablet omdat het dan met max-snelheid gaat, als ik probeer te downloaden met mijn PC gaat het traag.
Zeer vreemd en bizar allemaal.
Mijn tablet heeft nou win10, kan ook niet activeren maar ach dat zie ik later wel.
Maar ik ben nou de win10x64-nld aan het downloaden via mijn tablet omdat het dan met max-snelheid gaat, als ik probeer te downloaden met mijn PC gaat het traag.
Zeer vreemd en bizar allemaal.
MS Surface Pro 1 - W8.1 Pro Dutch:
- Update nergens te bespeuren, maar Windows Update heeft al lang niet gelopen.
- 79 updates downloaden & installeren
- Update nergens te bespeuren.
- Media Creation tooltje downloaden en "upgrade deze pc kiezen".
- "Er is iets gebeurd"
- reboot, run as administrator, $WINDOWS.~BT & ~WS deleten, ... steeds "Er is iets gebeurd".
- 2e optie gekozen (files downloaden op USB voor andere pc).
- downloadsnelheid van 0.5MBps
- Quit & restart => veel snellere download. YES, dacht ik.
- "Download Controleren..."
- "Er is iets gebeurd".
En de gedownloade files zijn terug allemaal verdwenen, great.
Fuck it; shutdown...
- Update nergens te bespeuren, maar Windows Update heeft al lang niet gelopen.
- 79 updates downloaden & installeren
- Update nergens te bespeuren.
- Media Creation tooltje downloaden en "upgrade deze pc kiezen".
- "Er is iets gebeurd"
- reboot, run as administrator, $WINDOWS.~BT & ~WS deleten, ... steeds "Er is iets gebeurd".
- 2e optie gekozen (files downloaden op USB voor andere pc).
- downloadsnelheid van 0.5MBps
- Quit & restart => veel snellere download. YES, dacht ik.
- "Download Controleren..."
- "Er is iets gebeurd".
En de gedownloade files zijn terug allemaal verdwenen, great.
Fuck it; shutdown...
[ Voor 5% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 29-07-2015 20:20 ]