De config.json file kan dat, maar ik denk dat je die helemaal niet meer nodig hebt :kalmma schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 21:02:
Hoe defineer je dan die twee vlans 100 en 102 in de USG ?
Je kan toch maar 1 vlan op je wanpoort meegeven.
- Je kan alles Bridgen via een Switch : SFP module in je Switch, 2 VLAN's aanmaken en de eene richting je USG sturen en de andere richting je IPTV ontvangers.
- Tegenwoordig schijnt IPTV zelfs gewoon via de normale Internet verbinding te gaan.
Ik kan het helaas niet testen, maar daar komt het geloof ik zo'n beetje uiteindelijk op neer!
Is niet nodig voor zover ik weet en de meesten die zich hiermee bezig houden doen dat juist vanwege die 7840 draakHeb je ook nog Mac clone moeten doen ?
Had jij een Genexis Platinum 7840 ?
Wat wil je precies weten dan ?!Arjan1986 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 17:04:
Ik las in dit topic dat er tweakers zijn die een media-converter gebruiken met de sfp module die in het genexis glasmodem/router zat.
Zou iemand daar een 1 of meerdere foto's van de sfp module willen maken en hier willen posten?
Het is gewoon dezelfde module die zo'n beetje alle Nederlandse ISP's gebruiken qua specificaties : Van KPN tot T-Mobile en Caiway
Je zou eens met @wian erover kunnen DM'en : wian in "[Caiway glasvezel] Ervaringen & Discussie"
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||