Roberto...... schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 11:04:
Klopt @
jupu1973 . Ik kijk het nog ff aan en anders stap ik over naar Solcon (glasvezel)waar wel veel goed geregeld is en met veel meer HD zenders. Het duurt me te lang. Er wordt niks zichtbaars gedaan naar klanten toe . De problemen van Caiway/Delta zijn groter dan we denken. Simpele functies zoals favorietenlijst werken niet. Het duurt al bijna 1 jaar en dit is onacceptabel. Nu ook weer nat en pap werk inzake lokale tv zenders. Als je nummer 12 intoetst krijg je niks te zien en geeft de ontvanger ??? aan. Toch kansloos
Veel succes bij Solcon, een provider die op zondag niet bereikbaar is en geen 4K gaat leveren.
Eind deze maand staat de update klaar. En qua HD zenders ben ik het eens, daar moeten grotere stappen in gemaakt worden en mogelijk zijn. Maar mijn ervaring is dat de Delta techneuten dit meestal op 1 dag doen en dan een aantal zenders tegelijk.
Dit is wat er mogelijk is, gezien dat andere providers deze zenders wel in HD hebben (dat wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk allemaal kan, aan veel zenders zitten contracten vast die eerst moeten aflopen. Dat geldt zeker niet voor de regionalen overigens:
Onderstaand alle kanalen die nog naar HD kunnen:
CNN (KPN/T-Mobile)
WDR (KPN)
NDR (KPN)
TRT (KPN)
Omroep Brabant (KPN, T-Mobile, SKV, Joyne)
Omroep West (KPN, T-Mobile, SKV, Joyne)
TV Rijnmond (KPN, T-Mobile, SKV, Joyne)
L1 TV (KPN, T-Mobile, SKV, Joyne)
TV Gelderland (KPN, T-Mobile, SKV, Joyne)
RTV Utrecht (KPN, T-Mobile, SKV, Joyne)
NH (KPN, T-Mobile, SKV, Joyne))
AT5 (KPN, T-Mobile, SKV, Joyne)
Omroep Flevoland (KPN, T-Mobile, SKV, Joyne)
TV Oost (KPN, T-Movile, SKV, Joyne)
TV Drenthe (KPN, T-Mobile, SKV, Joyne)
TV Noord (KPN, T-Mobile, SKV, Joyne)
Omrop Fryslân (KPN/Kabelnoord)
Boomerang (KPN/T-Mobile)
RTL Television (KPN/SKV), zelfs 4K
Sat1 (KPN)
Al Jazeera English (KPN/T-Mobile)
100% NL (KPN)
192TV
Family7 (KPN/SKV/Kabelnoord)
Secret Circle (KPN/Youfone)
ProSieben (KPN)
KiKa (KPN)
Deze kanalen zijn helemaal niet bij Delta/Ciaway beschikbaar maar wel bij KPN én in HD:
Dreamworks Channel
Insight
Njam!
Tageschau24
3Sat
One
[
Voor 38% gewijzigd door
Sjakie0101 op 06-03-2020 19:07
]
Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/