CaiGil schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 12:29:
[...]
Ligt eraan waar je prioriteiten liggen. Online zal ik je niet aanraden, nieuwe platform is alleen handig als je veel geeft om een nieuwe iptv app. Als je dat niet doet zou ik voor nu alleen een nieuwe Entone nemen.
De prioriteiten liggen bij iedere klant om zo veel mogelijk geleverd te krijgen voor je abonnementsgeld.
Online is erg goedkoop, maar met kleine lettertjes. Dan doel ik op onbetrouwbaarheid wanneer je zaken niet geleverd kriijgt, zaken niet werken en ook geld afschrijven terwijl het abonnement beëindigt is.
Wanneer ik naar Caiway kijk dan verwacht ik binnen een 600Mbit abo dat ik nu bezig (het hoogste abo)
* Een up to date decoder die 4K aan kan met diverse ondersteuning van apps, Android en spraakherkenning (Google/Cast)
* Een up to dat TV-app met castmogelijkheden, overal te gebruiken met opname en afspeekfuncties voor gemist
* IPv6 internetprotocol
* Een Wifi-modem die in bridgestand kan
* Een mobiel abonnement met kortingen op de
basis abonnementsprijs van T-Mobile en een extra pakket gratis (bijv totaal-TV)
* On demand films en series
* Gratis Fox Sports
* Standaard korting op Delta Energie zonder kleine lettertjes met recht op welkomstbonus,
En het belangrijkste: gratis upgrade van decoder wanneer er een nieuwe is en gelijk updaten van de app bij beschikbaarheid.
Ik betaal met het hoogste pakket de hoofdprijs en mag gewoon service terug verwachten zonder overstappen op een ander pakket. Andere providers doen niet moeilijk!