Ik ga het morgen gewoon proberen via de website.
Overstap aanvragen, en gewoon alles invullen. Kijken waar ze dan mee komen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Gebruiker @dolopfriet heeft het ook zo gedaan en heeft inmiddels de nieuwe pakketten.ActualFantasy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:15:
[...]
Overstap aanvragen, en gewoon alles invullen. Kijken waar ze dan mee komen.
Dit staat haaks op wat Caiway ons tot nu toe verteld: iedereen wordt dit jaar gemigreerd naar het nieuwe platform... Maar goed wellicht zal niet bij iedereen met modem omgewisseld worden.ActualFantasy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:09:
[...]
Ik heb inmiddels gebeld met Caiway.
Door mijn oude modem, lukt het nog niet. De Amino die ik heb kan het wel, maar het modem laat het niet toe. Ik kan wel poort 2 en 3 gebruiken voor TV, dus ik moet alleen een extra kabel trekken naar mijn tv boven, naast de kabel voor de switch daar.
Modem wordt voorlopig nog niet vervangen, zeker niet dit jaar zei de service desk.
Ik vroeg dus of ik niet gewoon nieuw pakket kon aanvragen, en dan de oude opzeggen. Dat mag helaas ook niet, want ze mogen geen twee glasvezel verbindingen registreren op 1 adres. Dus dan moet ik eerst de oude opzeggen, en dan heb ik misschien wel 10 tot 15 dagen geen internet/tv/telefoon.
Welke wel?dolopfriet schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:12:
Die oude glasvezelmodem van Genexis waarvan de telefonie steeds plat gaat, heb ik niet meer.
[ Voor 109% gewijzigd door dolopfriet op 05-06-2019 05:13 ]
Bijzonder, ik heb dit modem ook en ben er uitermate tevreden over.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Ik heb alleen deze antieke Genexis, ben 1 van de weinige nog blijkbaar.PaT schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 07:32:
[...]
Als je je pakket wisselt naar een nieuwer pakket dan kan je deze laten omwisselen. De gehele aansluiting word dan vervangen en je krijgt dan een nieuw modem erbij. Voordeel is dan ook dat je van de nieuwere IPTV kastjes gebruik kan maken, ik gok dat je nu een Entone hebt?Roberto...... schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 08:39:
[...]
Ik heb alleen deze antieke Genexis, ben 1 van de weinige nog blijkbaar.
https://d1uyvls174j03l.cl...e4b-b6e8-6ef15f10da13.jpg
dolopfriet geeft ook aan dat dit zijn huidige modem is, en hij niet meer de oude heeft waarvan de telefonie plat gaat. Dat is dus ook een ander model.PaT schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 07:32:
[...]
[ Voor 22% gewijzigd door CaiGil op 05-06-2019 08:49 ]
Dit heb ik zojuist aangevraagd.CaiGil schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 08:47:
[...]
Als je je pakket wisselt naar een nieuwer pakket dan kan je deze laten omwisselen. De gehele aansluiting word dan vervangen en je krijgt dan een nieuw modem erbij. Voordeel is dan ook dat je van de nieuwere IPTV kastjes gebruik kan maken, ik gok dat je nu een Entone hebt?
Even nog toch een reactie hierop.Sjakie0101 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 20:40:
[...]
met ontvangst van nieuwe decoders en/of modems (indien echt noodzakelijk, maar dat betwijfel ik sterk).
ActualFantasy schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:32:
[...]
Even nog toch een reactie hierop.
Je moet wel een nieuw modem krijgen. De oude modems blokkeren gewoon die nieuwe amino kastjes.
Je krijgt wel de guide, maar de streams kunnen niet gestart worden.
Blijkbaar niet. Bij Dolopfriet werkt het gewoon lees maar eens terug.dolopfriet schreef op zondag 26 mei 2019 @ 15:35:
Ook bij de tweede generatie Genexis modem werkt het IPTV kastje op alle poorten.
Ik heb deze.dolopfriet schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:00:
Het glasvezelmodem wat ik heb blokkeert niet de Amino kastjes.
Ik kan op alle poorten een Amino kastje aansluiten en het werkt.
[ Voor 23% gewijzigd door ActualFantasy op 05-06-2019 11:08 ]
Ik ben zover niet eens gekomen.dolopfriet schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:17:
ok, heb jij wel alle zenders die je moet hebben op je Amino, Actual Fantasy of mis je er ook een paar?
[ Voor 19% gewijzigd door ActualFantasy op 05-06-2019 11:20 ]
Het kan gezien het bericht van dolopfriet dat hij af kan met een simpele switch niet anders... Volgens dolopfriet kan alles via poort 1ActualFantasy schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:18:
[...]
Ik ben zover niet eens gekomen.
Ik zie wel de guide, ik zal vanavond eens kijken.
Vraag mij wel af hoe het kan dat ik wel de guide zie, maar niet het beeld.
Ik ga vanavond eens mijn amino aansluiten op poort 1. Kijken wat er dan gebeurt.
Want misschien blokkeert mijn unifi Gateway wel het beeld, en heeft het niks met het modem te maken.
[ Voor 16% gewijzigd door PaT op 05-06-2019 17:50 ]
Woon je in het Cogas/Coteq gebied? Zo ja, bel ze ff in plaats van Caiway zelf. Ik heb ooit een keer iets gehad met de COAX (voor TV) kabel onder de grond en via Caiway konden ze dat pas enkele weken later oplossen omdat de "agenda" vol zat. Ik had daar weinig zin in dus had ik Cogas zelf gebeld, volgende dag kwamen ze al langs om het te fixen.PaT schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 17:48:
Ik baal hier als een stekker. De breuk in de glasvezelkabel wordt pas 11 JULI hersteld. Dat betekent 2 tot 3 weken zonder internet. Onvoorstelbaar dat dat zo lang moet duren
Mocht het de 11e gefikst worden heeft dit geintje 2 maanden geduurd!
Klopt helemaal. Cogas rechtstreeks bellen en het is snel opgelost. De lijntjes van Caiway naar Coteq/Cogas gaan als dikke stront door een trechter.BlazeMuis schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 17:52:
[...]
Woon je in het Cogas/Coteq gebied? Zo ja, bel ze ff in plaats van Caiway zelf. Ik heb ooit een keer iets gehad met de COAX (voor TV) kabel onder de grond en via Caiway konden ze dat pas enkele weken later oplossen omdat de "agenda" vol zat. Ik had daar weinig zin in dus had ik Cogas zelf gebeld, volgende dag kwamen ze al langs om het te fixen.
[ Voor 7% gewijzigd door rkrythe op 05-06-2019 21:18 . Reden: iets te snel om hulp geroepen :X ]
Maar ook niet wat ze beloven op hun website. Krijg je nu korting ???dolopfriet schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:54:
Caiway heeft wat dingen aangepakt, maar het is nog lang niet goed op de Amino 7X kastjes.
Ik heb nu alle regionale zenders, behalve TV Noord. Ook heb ik nu Ketnet, maar wel in SD.....
Omroep Zeeland is inderdaad in HD, net als Euronews.
BBC World, TV Oranje, Schlager TV, Ketnet, ARD, ZDF, Arte, allemaal in SD.
Het lijkt er dus inderdaad op dat wat Delta op zijn interactieve platform aanbiedt in SD, ook Caiway nu verplicht in SD doorgeeft. Hierdoor is het Interactieve televisie product wel aanzienlijk minder met HD zenders dan op het Entone platform.
Eigenlijk is dit dus gewoon een afgang van jewelste..
[ Voor 7% gewijzigd door Sjakie0101 op 05-06-2019 22:27 ]
Gecondoleerd met het verlies van KPNrkrythe schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:01:
Sinds een paar weken heb ik ook internet van Caiway (in vorige woning van KPN). Voorheen had ik een Unifi USG direct aan de KPN lijn hangen (dus geen Experiabox). Nu wil ik dat ook op mijn Caiway verbinding.
WabliefIk heb een media converter gekocht en de SFP uit het genexis modem hierin geplaatst.
Dat klopt!Nu heb ik alleen wat hulp nodig bij de configuratie van de USG. Kan iemand mij helpen aan deze info (username/password, etc.)?
connection type: DHCP, user VLAN ID: 100
klaar
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Nee, ik woon niet in dat gebied. Ik heb al rechtstreeks contact met Alied (of zoiets, ik versta die naam heel slecht als je ze belt) en ze zijn al langs geweest, 1 week na de melding. De breuk zit net in openbaar gebied en blijkbaar is er iets bijzonders met onze straat waardoor ze niet zomaar mogen graven. Ik baal als een stekker, maar kan er weinig aan veranderen ben ik bang.BlazeMuis schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 17:52:
[...]
Woon je in het Cogas/Coteq gebied? Zo ja, bel ze ff in plaats van Caiway zelf. Ik heb ooit een keer iets gehad met de COAX (voor TV) kabel onder de grond en via Caiway konden ze dat pas enkele weken later oplossen omdat de "agenda" vol zat. Ik had daar weinig zin in dus had ik Cogas zelf gebeld, volgende dag kwamen ze al langs om het te fixen.
In het Genexis modem zit een SFP met glasvezel kabel welke naar de splitter gaat. Je haalt dat klepje weg (zegel verbreken) aan de onderkant van het Genexis modem en maakt de blauwe stekker los. Vervolgens trek je de SFP eruit en steekt deze in de media converter. Daarna steek je de blauwe stekker weer in de SFP en je hebt weer verbinding. Je hoeft dus geen nieuwe SFP en glasvezelkabel te kopen, enkel de media converternero355 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:11:
[...]
Gecondoleerd met het verlies van KPN
[...]
WabliefLeg eens uit... Dat klinkt te simpel voor een zeer bruikbare oplossing!
[...]
Dat klopt!
Interessant!rkrythe schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 22:33:
In het Genexis modem zit een SFP met glasvezel kabel welke naar de splitter gaat. Je haalt dat klepje weg (zegel verbreken) aan de onderkant van het Genexis modem en maakt de blauwe stekker los. Vervolgens trek je de SFP eruit en steekt deze in de media converter. Daarna steek je de blauwe stekker weer in de SFP en je hebt weer verbinding. Je hoeft dus geen nieuwe SFP en glasvezelkabel te kopen, enkel de media converter
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Als je eerst je postcode intoetst dan krijg je het aanbod te zien, als het goed is zie je onder regel televisie:PaT schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 09:07:
Nu ben ik benieuwd of de coax dan ook daadwerkelijk uitgefaseerd wordt of dat dit stilletjes in stand gehouden zal worden.
We hebben het dan over de regio Albrandswaard.
[ Voor 31% gewijzigd door Sjakie0101 op 07-06-2019 22:21 ]
Lijkt wel dat ze je de verkeerde hebben gegeven met Delta software. Krijg je nu nieuwe of een monteur?Northernstar1 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 15:23:
Ok. Ik heb geen entone, maar zoals ik had gelezen horen bij dit abonnement inderdaad 2 kastjes. Wel gek dat ze niet werken en dat Caiway medewerkers dit dan ook niet weten
Ik begreep van Dolopfriet dat bij hem er eerst een softwareupdate werd opgehaald...Roberto...... schreef op maandag 10 juni 2019 @ 15:37:
[...]
Lijkt wel dat ze je de verkeerde hebben gegeven met Delta software. Krijg je nu nieuwe of een monteur?
Sjakie0101 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 16:38:
[...]
Ik begreep van Dolopfriet dat bij hem er eerst een softwareupdate werd opgehaald...
De eerste monteur komt meestal vrij snel. Werkt het daarna nog niet, dan kan het even gaan duren....Northernstar1 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 20:13:
Zie wel dat hij updates ophaalt. Maar eindig dan bij dat login scherm, wat ik bij het nieuwe abonnement van mijn dochter niet heb gehad. Die heb ik vorige week aangesloten en werkte meteen.
Ik denk ook aan een verkeerd kastje, maar caiway kan me vooralsnog niet helpen meer en gaat een storingsmelding doen . Dus geen idee wanneer ik iets hoor.
[...]
Zeer waarschijnlijk is de registratie van de IPTV STB niet helemaal goed..Northernstar1 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 20:13:
Zie wel dat hij updates ophaalt. Maar eindig dan bij dat login scherm, wat ik bij het nieuwe abonnement van mijn dochter niet heb gehad. Die heb ik vorige week aangesloten en werkte meteen.
Ik denk ook aan een verkeerd kastje, maar caiway kan me vooralsnog niet helpen meer en gaat een storingsmelding doen . Dus geen idee wanneer ik iets hoor.
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door Sjakie0101 op 11-06-2019 19:47 ]
Heb je al een klacht ingediend bij klacht.nl. Zag er al meerdere staan.dolopfriet schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 23:45:
Caiway heeft geen termijn genoemd. Ik krijg als antwoord dat ze het weten van het ontbreken van de HD zenders en dat ze ermee bezig zijn.
Daar moet ik het mee doen.
[ Voor 46% gewijzigd door Roberto...... op 20-06-2019 21:34 ]
Geachte X,Er is op dit moment een centrale storing met het uitzenden van deze zenders in HD. Wij zijn aan het schakelen met de leverancier van deze zenders en zoeken naar een oplossing.Excuses voor het ongemak. Ik hoop dat het z.s.m. is opgelost.Met vriendelijke groet.Leroy Team Webcare CaiwayRoberto...... schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 21:23:
[...]
Heb je al een klacht ingediend bij klacht.nl. Zag er al meerdere staan.
Je zal wel flinke korting krijgen denk ik.
[ Voor 4% gewijzigd door Sjakie0101 op 22-06-2019 09:45 ]
Niet alleen in het Cogas gebied maar ook in de voormalige Cif gebieden kun je glasvezel via Online krijgen. Eindelijk echte concurrentieSjakie0101 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 18:46:
Online staat al net zo slecht aangeschreven als Fiber.
Maar goed volgens mij kan een ieder nu ook via Online een pakket bestellen.... Bij de postcodecheck wordt aangegeven dat men glasvezel kan leveren.
Precies. Heb verder er nog geen persbericht over gezien maar misschien officieel per 1 juli. Als Online inderdaad komt dan is het tv pakket van Caiway een lachertje zeker omdat Online "gratis" Foxsports doorgeeft en alle regio zenders in HD. Ook de nieuwe pakketten incl nieuwe app van Caiway verbleekt erbij zeker omdat je nog steeds niet de juiste zenders krijgt waarvoor je betaald. Snap je frustratie @dolopfriet maar dan moet je echt bij Caiway zijn die nog steeds de zaken niet op orde heeft.wian schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 12:48:
Ik vind het wel fijn om het in dit topic te bespreken. Ben klant bij Caiway, maar hou graag in de gaten wat de concurrentie doet.
[ Voor 7% gewijzigd door Roberto...... op 26-06-2019 13:43 ]
[ Voor 3% gewijzigd door dolopfriet op 26-06-2019 20:06 ]
[20:16, 6/26/2019] ****: Goedenavond, kunt u aangeven wanneer "oude" klanten gebruik kunnen gaan maken van de interactie TV app op Android?
[20:16, 6/26/2019] +31 88 224 9111: Bedankt voor je bericht en welkom bij Caiway! We staan iedere dag tussen 9:00 en 21:00 voor je klaar via WhatsApp. Laat ons weten waar we je mee kunnen helpen en vergeet niet je postcode en huisnummer erbij te vermelden. Dan doen we ons best om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden
[20:23, 6/26/2019] +31 88 224 9111: Hier heb ik helaas geen concreet antwoord op. Ik raad je aan hiervoor de nieuwsbrief in de gaten te houden. Als je een Alles in 1 pakket hebt, kan je tot die tijd gebruik maken van onze app Multiscreen:
https://www.caiway.nl/kla...ultiscreen-tv/installeren
https://www.caiway.nl/kla...tiscreen-tv/inloggegevens
[20:26, 6/26/2019] ****: Maar die eeuwenoude multiscreen app kan nog steeds niet chromecasten helaas......
[20:26, 6/26/2019] +31 88 224 9111: Dat lukt inderdaad niet in alle gevallen, helaas. Dan raad ik je zeker aan om de nieuwsbrief in de gaten te houden!
[20:27, 6/26/2019] ****: Bedankt voor de info, binnenkort maar eens overstappen naar een andere provider. Anno 2019 nog steeds geen fatsoenlijke app die kan chromecasten 😬
[20:32, 6/26/2019] +31 88 224 9111: Ik had je graag een ander antwoord willen geven. Uiteindelijk zullen alle klanten over kunnen naar het nieuwe portfolio met de nieuwe app, maar helaas vergt dit een grote migratie naar een ander platform.
Als je verder geen andere vragen hebt, wens ik je nog wel een hele fijne en zomerse avond!
[ Voor 41% gewijzigd door Sjakie0101 op 26-06-2019 22:57 ]
4K Amino?Sjakie0101 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 22:55:
Men zal eerst Deltaklanten moeten voorzien van HD-zenders. Vereist communicatie etc.
Ik schat in dat ergens september de migraties starten. Echter is alles schimmig. Want gaan ze serieus de app op de entone uitrollen en niet iedereen voorzien van een 4K amino ??
Volgens jaar wil ik een nieuwe tv ivm voetbal en Olympische spelen in UHD. Dan moet ik wel voorzien zijn van een Amino!!!
Het is belachelijk dat men verwijst naar de nieuwsbrief. In de nieuwsbrieven staat nooit iets zinnigs in.
Er is niet eens gemeld dat er een nieuwe app is of nieuwe pakketten en men communiceert ook niet actief dat er een migratie aan zit te komen. Caiway is in vijf jaar tijd qua communicatie niet veel opgeschoten.
Ze kunnen echt een voorbeeld nemen aan Ziggo die alles ruim op voorhand deelt. Bij Ziggo weet men al maanden van te voren waar ze mee bezig zijn en wat de schatting is van waanneer het wordt uitgerold en voor wie.
Niet 1 leverancier..... maar wel enkele. Wat is het nou dan?ActualFantasy schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:02:
[...]
…... mij nog weten dat er, op een enkele van hun leveranciers na,geen 1 leverancier 4K streams aanbiedt …..
Dat is onjuist. Wanneer je in de zenderlijst van Delta kijkt dan is er al voorgesorteerd op twee 4K kanalen.ActualFantasy schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:02:
[...]
4K Amino?
Vorige week liet Caiway mij nog weten dat er, op een enkele van hun leveranciers na,geen 1 leverancier 4K streams aanbiedt en dat ze nog niks gaan doen met 4K.
Kortom, nog geen enkele intentie 4K aan te bieden bij Caiway.
[ Voor 8% gewijzigd door Sjakie0101 op 18-08-2019 17:14 ]
Dan moet je een nieuw glasvezelpakket bestellen en je krijgt dan 2 amino's gratis erbij.internet4me schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 18:59:
Algemene vraag.
Als men nu (in Twente) interactieve digitale tv neemt bij Caiway. Krijg je dan een entone of een amino? Zit je dan op het nieuwe systeem?
*heb nu nog geen interactieve tv.
[ Voor 20% gewijzigd door Sjakie0101 op 27-06-2019 20:35 ]
Roberto, Ik heb even gekeken naar 500 Mbit variant. Die is bijna 15 euro goedkoper. Maar weet heel goed dat je net als bij Fiber de ellende en problemen er gratis bij krijgt!Roberto...... schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 13:37:
[...]
Precies. Heb verder er nog geen persbericht over gezien maar misschien officieel per 1 juli. Als Online inderdaad komt dan is het tv pakket van Caiway een lachertje zeker omdat Online "gratis" Foxsports doorgeeft en alle regio zenders in HD. Ook de nieuwe pakketten incl nieuwe app van Caiway verbleekt erbij zeker omdat je nog steeds niet de juiste zenders krijgt waarvoor je betaald. Snap je frustratie @dolopfriet maar dan moet je echt bij Caiway zijn die nog steeds de zaken niet op orde heeft.
Overigens het prijs verschil is ook aanzienlijk tussen deze providers
Denk dat ik spoedig van deze Caiway topic weg ben.
Afgelopen week trucje uitgevoerd met de GLAS-G150, was binnen 1 dag verwerkt en heb nu een abonnement van Glas G250 voor €53,-.DirkZzZ schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 21:09:
Heeft iemand hier al wel eens met de linkjes gespeeld? Ik heb zelf een F250 abonnement voor E61.50 per maand, via de onderstaande link kan ik deze schijnbaar gewoon omzetten naar een G150 abonnement van E50.50 welke straks ook 250Mbit is.
Huidige
https://mijn.caiway.nl/my...c?soapReference=GLAS-F250
Goedkoper maar staat officieel niet in het lijstje met te kiezen abonnementen
https://mijn.caiway.nl/my...c?soapReference=GLAS-G150
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
hahahaha heb ik aantal maanden geleden gedaan Dus ze zijn nog steeds zo dom daarXentor schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 10:28:
[...]
Afgelopen week trucje uitgevoerd met de GLAS-G150, was binnen 1 dag verwerkt en heb nu een abonnement van Glas G250 voor €53,-.
Er is ook nog een G100 voor €42,50 per maand te selecteren. Goedkoper en sneller dan het huidige laagste pakket van 75 Mbit.Xentor schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 10:28:
[...]
Afgelopen week trucje uitgevoerd met de GLAS-G150, was binnen 1 dag verwerkt en heb nu een abonnement van Glas G250 voor €53,-.
Ik heb dit ook gelijk geprobeerdMigow schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 11:07:
[...]
hahahaha heb ik aantal maanden geleden gedaan Dus ze zijn nog steeds zo dom daar![]()
![]()
![]()
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Thnx. Net contact gehad met Caiway. Helaas kunnen bestaande klanten niet worden overgezet naar de nieuwe abonnementen met interactieve tv. Caiway geeft aan dat ik het over 1 tot 2 maanden nogmaals moet proberen. Ivm technische problemen die dan (zeker) ontstaan..... Er is een hold voor wijzigingen van deze aard.Sjakie0101 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 20:14:
[...]
Dan moet je een nieuw glasvezelpakket bestellen en je krijgt dan 2 amino's gratis erbij.
COAX blijft ook beschikbaar. De Amino werkt op iedere internetverbinding van Caiway (geen extra poort meer nodig)
Ik wil wel waarschuwen. De software die draait op de amino's is in ontwikkeling en niet alle beloofde HD-zenders zijn nog beschikbaar. Je krijgt wel toegang tot de nieuwe app en daarmee kan je wel streamen (dat is voor de meesten een voordeel op zich).
Xentor schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 10:28:
Migow schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 11:07:
hahahaha heb ik aantal maanden geleden gedaan Dus ze zijn nog steeds zo dom daar![]()
![]()
![]()
Muse schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 11:39:
Er is ook nog een G100 voor €42,50 per maand te selecteren. Goedkoper en sneller dan het huidige laagste pakket van 75 Mbit.
Wat is daar zo geweldig aan als je ook gewoon dit kan afnemen tegenwoordig :
"Doe mij die maar!" voor dat geldwian schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:51:
Zie op de Caiway website dat er nu ook een 450Mbit internet-only abonnement is voor 55 euro. Interessant.
[...]
13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp
[...]
13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp
Heb gewoon standaard tv twente en dus via de COAX. Geen idee hoe dit invloed heeft op je interactieve ontvanger.wiljums schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 16:39:
Wat zit er in het G250 pakket wat betreft televisie?
[...]
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Had entone 515 en nog steeds. Dus er veranderde niks alleen snelheid nu 260/260Xentor schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 16:55:
[...]
Heb gewoon standaard tv twente en dus via de COAX. Geen idee hoe dit invloed heeft op je interactieve ontvanger.
Wat betreft overstappen van een compleet ander abonnement maakt niet uit, ben van Gewoon Voordelig naar G150(250) gegaan.
Dan zit dolopfriet tegen wil en dank nog 2 maanden vast aan een minder tv product.internet4me schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 16:28:
[...]
Thnx. Net contact gehad met Caiway. Helaas kunnen bestaande klanten niet worden overgezet naar de nieuwe abonnementen met interactieve tv. Caiway geeft aan dat ik het over 1 tot 2 maanden nogmaals moet proberen. Ivm technische problemen die dan (zeker) ontstaan..... Er is een hold voor wijzigingen van deze aard.
[ Voor 5% gewijzigd door Sjakie0101 op 28-06-2019 18:30 ]
[ Voor 36% gewijzigd door dolopfriet op 28-06-2019 19:17 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Sjakie0101 op 29-06-2019 11:47 ]
Ik zie hetMuse schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 11:39:
[...]
Er is ook nog een G100 voor €42,50 per maand te selecteren. Goedkoper en sneller dan het huidige laagste pakket van 75 Mbit.
Volgens mij is het verschil coax. Bij de G pakketten zit dit erbij in en bij de F pakketten is dit niet aanwezig.Grolsch schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 21:58:
Wat is het verschil tussen de F en de G?
Krijg ik dan ook nieuwe apparatuur?
En ik gebruik ook zakelijk internet, dus kan/Wil niet riskeren zonder internet te zitten.
Nou als dit al een probleem is dan heb ik geen hoop dat we eind van dit jaar als bestaande klant gebruik kunnen maken van de nieuwe app. Ben benieuwd wat we nou weer als reden krijgen voor de nieuwe prijsverhoging volgend jaar.dolopfriet schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:37:
Ik ben verbaasd dat het zo lang duurt voordat Caiway zijn zaakjes op orde heeft op het nieuwe interactieve platform.
Ik heb dus geen COAX in onze (nieuwe) woning.Roberto...... schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:32:
[...]
Volgens mij is het verschil coax. Bij de G pakketten zit dit erbij in en bij de F pakketten is dit niet aanwezig.
Overigens als je de tekst G100 vervangt voor G250 of G500 kan je die ook bestellen.
https://mijn.caiway.nl/my...c?soapReference=GLAS-G250
https://mijn.caiway.nl/my...c?soapReference=GLAS-G500
Dan noemen ze mijn cynisch en negatief af en toe....Roberto...... schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:50:
[...]
Nou als dit al een probleem is dan heb ik geen hoop dat we eind van dit jaar als bestaande klant gebruik kunnen maken van de nieuwe app. Ben benieuwd wat we nou weer als reden krijgen voor de nieuwe prijsverhoging volgend jaar.
Ja, klopt. Ik heb een Amino. Maar de Caiway app gebruik ik niet. Die kan toch niet naar een Chromecast streamen.Sjakie0101 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 00:18:
Buffalo, heb je de nieuwe decoder, de Amino en sottware (app) van Caiway? Dan werkt tv op iedere internetaansluiting en zijn die andere poorten niet meer nodig.
Buffalo schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 20:54:
Beetje door dit topic zitten lezen ove de Genexis 7840. Dacht dat ik de enige was met problemen en ergenissen. Mar blijkbaar niet dus
Bij mij alleen na een reboot, maar bij jou dus ook op een willekeurig moment ?!Zelf inschakelende Wifi terwijl je het uitgezet hebt, veranderende instellingen, etc. Heel herkenbaar.
Wat lijkt me dat heerlijk zeg!Ik zat eerst bij Fiber, die hadden ook een Genexis met 1 LAN poort. De bijgeleverde Fritzbox 7390 regelde de rest.
Deze heb ik later zelf vervangen door een Fritzbox 7490. Werkte verder allemaal prima.
Don't we all... Don't we all!Nu bij Caiway heb ik op de Genexis maar de DHCP server aangezet, zoals deze eerder op de Fritzbox was ingesteld. De Fritzbox is nu een access point.
De problemen begonnen bij mij nu Pi-Hole op een raspberry niet meer werkt. Ik ging er van uit dat dit probleemloos zou moeten werken. Op de Genexis heb ik het IP adres van de Raspberry als DNS ingevuld bij Home network. Op de Fritzbox heb ik dit ook gedaan.
Maar gek genoeg werkt het niet.
Het liefst wil ook dat Genexis ondingertussen uit.
Dat is een SFP module als ik het goed heb en die steek je dan in een SFP capable Router of SwitchBegrijp ik uit deze post dat het hiermee zou moeten lukken?
Ik snap alleen niet helemaal goed wat die 1000BASE-BX BiDi SFP 1310nm-TX/1550nm-RX 10km DOM Transceiver Module for FS Switches nou precies voor aansluiting is.
Als ik met die TP Link hetzelfde kan bereiken met hoe het eerst bij Fiber zat aangesloten, ben ik tevreden.
De eerste keer dacht ik 'ik heb Wifi uitgezet op de Genexis'. Toen was ook de DHCP reeks veranderdBij mij alleen na een reboot, maar bij jou dus ook op een willekeurig moment ?!
Wellicht dat ik er ook een extra Fritzbox 5490 voor kan gooien?Dat is een SFP module als ik het goed heb en die steek je dan in een SFP capable Router of Switch
Maar... kijk ook eens hier effe naar :
- rkrythe in "[Caiway glasvezel] Ervaringen & Discussie"
- nero355 in "[Caiway glasvezel] Ervaringen & Discussie"
- rkrythe in "[Caiway glasvezel] Ervaringen & Discussie"
- nero355 in "[Caiway glasvezel] Ervaringen & Discussie"
Ik heb nog niks getest, maar het klinkt als een simpele optie die voor iedereen makkelijk bruikbaar zou moeten zijn i.c.m. een kleine investering in een SFP router of switch!
[ Voor 13% gewijzigd door Buffalo op 07-07-2019 21:16 ]
18x Hanwha Q cells peak blk 290WP - SolarEdge SE7K PVoutput.org
15 meter UTP ?! NICE!BehindCorner schreef op maandag 8 juli 2019 @ 19:36:
In de doos zat de Genexis platinum 7840 router, de Amino Aria Model 7 decoder / set-top box en 15m UTP kabel.
Met de GenexisDit weekend de router maar eens gaan bekijken, vooral benieuwd of het gaat lukken om een apart VLAN in te stellen voor de IPCamera.
Ik heb een Netgear GS108PE managed switch, ik moet me er nog in verdiepen maar ik hoop dat ik de IPCamera kan scheiden van het overige verkeer op die switch.nero355 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 23:33:
[...]
15 meter UTP ?! NICE!![]()
[...]
Met de GenexisNee joh!
Wees blij dat je enkele simpele dingen kan instellen/veranderen op dat ding, want anders was het helemaal een hopeloos ding geweest!
18x Hanwha Q cells peak blk 290WP - SolarEdge SE7K PVoutput.org
Het probleem is dat je daarmee wel het een en ander kan scheiden, maar niet routeren tussen die VLANs en dus toch nog een losse router nodig hebt die dat wel kanBehindCorner schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:17:
Ik heb een Netgear GS108PE managed switch, ik moet me er nog in verdiepen maar ik hoop dat ik de IPCamera kan scheiden van het overige verkeer op die switch.
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq