Wat een verschil tussen de beide helften zeg. Nou hoeft Feyenoord niet met zo'n ruststand maar toch, je wilt geen goals tegen krijgen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Verwijderd
Ja, doelsaldo is ook belangrijk is gebleken de afgelopen jaren.Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 16:16:
Mag Feyenoord zichzelf toch echt aan gaan rekenen. Waarom uitgerekend voetballers vaak zo broos zijn wat motivatie betreft verbaast me wel vaker.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Had gehoopt dat Achahbar speelminuten kreeg maar nee, helaas niet. Wel knap dat die jongen nog gemotiveerd blijft in zijn positie.ph4ge schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 16:17:
[...]
Ja, doelsaldo is ook belangrijk is gebleken de afgelopen jaren.
PSN: Finally_Chris
Zolang kuyt lekker blijft scoren maakt dat weinig uitCR1691 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 16:20:
Kazim heeft er in de minuten die hij kreeg weer niks van gebakken. Helaas zitten we daar de komende wedstrijden aan vast..
Hoezo dat? Je kunt toch net zo goed een pion neerzetten, is nog een stuk goedkoper ookCR1691 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 16:20:
Kazim heeft er in de minuten die hij kreeg weer niks van gebakken. Helaas zitten we daar de komende wedstrijden aan vast..
Nee, merp!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Als ik me niet vergis waren de heren een weekje op vakantie. Te kansloos inderdaad.Kevinp schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 19:09:
Wat ik me eigenlijk af vraag, waarom de KNVB niet gewoon sneller kan handelen. Waarom in godshemelsnaam is er geen uitspraak in de zaak kramer gedaan?
ADE is aan de gang hegroggy schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 19:25:
Ik heb het interview bij de Tafel van Kees met Overmars gekeken. Tenenkrommend, maar wat ziet Overmars er slecht uit. Hij kijkt raar uit zijn ogen..
Verwijderd
Zijn presentatie skills vielen me ook wat tegen, met name het aantal keer dat hij antwoorden afsloot met "dus".groggy schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 19:25:
Ik heb het interview bij de Tafel van Kees met Overmars gekeken. Tenenkrommend, maar wat ziet Overmars er slecht uit. Hij kijkt raar uit zijn ogen..
XXXVI
Maatje van Charlie Sheen?groggy schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 19:25:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Licht genoeg gezien voor de wedstrijd, tijdens liep er geen enkel lichtpunt op het veld. man man man.. daar wordt je niet vrolijk vanPauseBreak schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 16:05:
[...]
Grappig die ommezwaai ja, terwijl die eerste houding eigenlijk niet nodig was. Heerenveen is echt heel erg slecht begonnen aan de competitie, heeft te maken met bestuurlijke onrust en dus hoef je niet bang te zijn voor puntenverlies.
Mooi dat Feyenoord de druk op Ajax wel hoog houdt. Hopelijk zien ze bij PSV ook snel het licht
Hahahaha nu ben ik meerdere dagen op het ADE geweest maar idd hij had soms een blik in zijn ogen die je zag bij mensen om 3 uur in de nacht ;-)418O2 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 19:32:
[...]
ADE is aan de gang he
Heb inmiddels niet meer het idee dat overmars het juiste poppetje is
Gewoon Dirk in de spits en Bilal op rechts. Zo moeilijk hoeft het niet te zijn. Maar ben bang dat we inderdaad naar Kazim moeten glurenCR1691 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 16:20:
Ik weet het niet, Dirk heeft in de voorbereiding wat spits gespeeld en dat beviel totaal niet. Ik zou Achahbar een kans geven.Faabjan schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:17:
Gewoon Dirk in de spits en Bilal op rechts. Zo moeilijk hoeft het niet te zijn. Maar ben bang dat we inderdaad naar Kazim moeten gluren
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nah, je zag vooral goed het verschil tussen De Jong en Locadia en waarom laatstgenoemde er normaliter niet in staat. De Jong is veel balvaster, verricht meer verdedigend en coachend werk en is een veel betere stoorzender dan Locadia. Locadia loopt gewoon dommer. Afgelopen wedstrijd liep hij ook weer à la Huntelaar: Precies hoe het niet moet. In de (dubbele) dekking, naar de verkeerde paal, niet op tijd even inhouden zodat je vrijstaat voor doel... Dat zijn echt zijn dikste verbeterpunten. Oh en koppen, want dat die kopkans van hem niet minimaal op doel ging kan echt niet.Chrosser schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:20:
[...]
Licht genoeg gezien voor de wedstrijd, tijdens liep er geen enkel lichtpunt op het veld. man man man.. daar wordt je niet vrolijk vanPSV is te afhankelijk van de Jong.
Nee, merp!
Ja, dat zal wel frustratie zijn omdat het allemaal niet lukt op het moment dat hij zijn kans krijgt. Praat het niet goed, want hij moet dat aspect ook verbeteren inderdaad.Exocet schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:01:
En Locadia is bijna elke wedstrijd wel bij een opstootje betrokken.
Nee, merp!
Bal is rond enzo. Ik ga er niet voor zitten maar waarom zou PSV niet nogmaals kunnen verrassen?Leon Zwiers schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:33:
Heb weinig vertrouwen in de CL pot tegen Wolfsburg van PSV. Vrees dat ze met flinke cijfers afgeslacht gaan worden.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
[ Voor 29% gewijzigd door LZ86 op 19-10-2015 16:48 ]
Serieus iemand inhuren om te vertellen dat het een duw ipv een klap zou zijn...mijn god...Tristan schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 23:12:
Daar sta je dan als Feyenoord.. http://nos.nl/l/2064020
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
Gezien de belangen die op het spel staan lijkt mij dat anders bepaald niet raar.martinusz schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 23:17:
[...]
Serieus iemand inhuren om te vertellen dat het een duw ipv een klap zou zijn...mijn god...
Verwijderd
Lees dat nog eens door. Het is niet die bewegingswetenschapper die blundert maar de NOSdie blundert in dit nogal tendentieuze artikeltje. Daar die bewegingswetenschapper onomstotelijk aantoonde dat er geen sprake kon zijn van slaan maar slechts van duwen. En duwen is in voetbal wel degelijk toegestaan.Tristan schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 23:12:
Daar sta je dan als Feyenoord.. http://nos.nl/l/2064020
[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 20-10-2015 07:08 ]
Het is juist erg dat dat nodig is omdat elke Jan Lul ziet dat het duwen en geen slaan is behalve de aanklager.martinusz schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 23:17:
Serieus iemand inhuren om te vertellen dat het een duw ipv een klap zou zijn...mijn god...
Tomorrow is not today!
Nee, maar een gele kaart is dan wel voldoende, zeker als er geen opzet in het spel is (dat de KNVB wellicht niet ontvankelijk is omdat ze slaan willen bestraffen terwijl die overtreding niet plaatst vond staat even los van, of niet ontvankelijk omdat de beelden laten zien dat de scheidsrechter met zn gezicht naar het incident stond en een vrije zichtlijn had dus het wel gezien moet hebben). Het feit dat we van het weekend ook weer een vergelijkbare situatie bij Ajax en een situatie bij PSV hebben gezien die onbestraft blijven sterkt de zaak ook.Tristan schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:09:
Maar mag 'duwen' in het gezicht wel in het voetbal?
Laten we de media niet vergeten, dit incident is naar verluid bijna 50 keer herhaald bij EL tijdens de wedstrijd, in de rust, en erna. Ingezoomd, uitgezoomd, met cirkel, zonder cirkel, etc. De meest schandalige overtredingen hebben dat volgens mij niet gehaald. De klap van Bazoer en het keel dicht knijpen van Locadia haalden dat samen lang niet en worden (dus) ook niet vervolgd. Trial by media noemen we dat en dat wordt ook vaak meegewogen.PWM schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 07:07:
Er is zoveel mis aan het gebeuren met Kramer. Eerst is er Feyenoord die doet alsof 0 wedstrijden een juist oordeel is. Is gewoon niet zo, Kramer maakt een overtreding.
Tweede klojo is de KNVB aanklager die deze lullige overtreding pakt om een voorbeeld te stellen, en doet alsof Kramer een knie heeft gebroken.
Derde is de misselijke Ted van de Pavert, die de hele wedstrijd heeft lopen schoppen, duwen en trekken, maar wel bij deze duw een belastende verklaring heeft afgelegd. Wat een ranzig persoon ben je dan.
Ergo: Iedereen verliest, wat het ook word.
Zolang Kazim niet de vervanger is, gewoon je schade nemen en verder kijken.
[ Voor 41% gewijzigd door ph4ge op 20-10-2015 08:43 ]
Veel leukere wedstrijd en waarschijnlijk speelt Bayern toch veel beter dan Barca, tot de halve fina..Kaap schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:05:
WOW, vanavond wordt Arsenal - Bayern uitgezonden! Ik dacht even dat Barcelona en PSV dan allebei morgen spelen, maar Barca speelt toch ook echt vanavond, altijd 2de club van de NOS. Dit is dus het voordeel van dat het van de NOS over is naar SBS dan denk ik
[ Voor 19% gewijzigd door Mosin op 20-10-2015 10:08 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Barca zonder Messi, heeft de commentator niks te vertellen, en dan tegen BATE...Kaap schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:05:
WOW, vanavond wordt Arsenal - Bayern uitgezonden! Ik dacht even dat Barcelona en PSV dan allebei morgen spelen, maar Barca speelt toch ook echt vanavond, altijd 2de club van de NOS. Dit is dus het voordeel van dat het van de NOS over is naar SBS dan denk ik
Officiële berichtgeving KNVB:
BEROEPSCOMMISSIE SPREEKT KRAMER VRIJ
dinsdag 20 oktober 2015
De commissie van beroep, het hoogste rechtsprekende orgaan in het Nederlandse voetbal, heeft Feyenoord-speler Michiel Kramer vrijgesproken. De commissie van beroep acht het slaan van een tegenstander tijdens De Graafschap – Feyenoord op 4 oktober 2015 niet bewezen en oordeelt dat er sprake is van duwen.
Volgens de beroepscommissie is er wel sprake van ongeoorloofd onsportief gedrag van Kramer, maar is de aanklacht van de aanklager – het slaan van een tegenstander– niet bewezen. Hierdoor wordt Kramer vrijgesproken van de overtreding en is een straf op basis van een andere aanklacht niet mogelijk.
ACHTERGROND
Bij de wedstrijd De Graafschap – Feyenoord op zondag 4 oktober was er sprake van een incident, tussen Feyenoord-speler Michiel Kramer en De Graafschap-speler Ted van de Pavert, dat niet is waargenomen door scheidsrechter Danny Makkelie. Op basis van de verklaringen van betrokkenen en tv-beelden kwam de aanklager betaald voetbal tot een schikkingsvoorstel van vier wedstrijden uitsluiting waarvan één voorwaardelijk.
In de hoogte van het schikkingsvoorstel speelde de strafkaart van Michiel Kramer mee. Op zijn strafkaart, die twee jaar blijft staan, stond nog een stoot met de onderarm tegen Ajax-doelman Jasper Cillessen tijdens de wedstrijd ADO Den Haag – Ajax van zondag 1 december 2013.
Op 9 oktober handhaafde de tuchtcommissie van de KNVB de straf van de aanklager en sloot Michiel Kramer uit voor vier wedstrijden waarvan één voorwaardelijk met een proeftijd van één jaar. Doordat Kramer deze straf niet accepteerde kwam de zaak ter beoordeling te liggen van de commissie van beroep. De beroepscommissie heeft besloten de straf niet te handhaven en is tot vrijspraak gekomen.
[ Voor 87% gewijzigd door Tristan op 20-10-2015 10:38 ]
Nee, merp!
[ Voor 82% gewijzigd door Ramzzz op 20-10-2015 10:58 ]
Onzin, totale onzin. Vrijspraak betekend gewoonweg dat er niks strafbaars heeft plaatsgevonden. Iemand bewust in het gezicht duwen is weldegelijk strafbaar en hoort niet in het voetbal thuis. Één wedstrijd schorsing was dan ook absoluut terecht en proportioneel geweest, de eis van de KNVB daar in tegen niet. Die sloeg werkelijk nergens op en was niet proportioneel. Maar vrijspraak, belachelijk. Hiermee haal je alle toekomstige strafzaken bij de KNVB bij voorbaat onderuit. Het was geen slaan, zeker niet, maar wel opzettelijk gemeen spel. Duwen in het gezicht van de tegenstander onbestraft laten is werkelijk onbegrijpelijk.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:49:
Zwaar terecht natuurlijk deze vrijspraak! Zin in volgende week woensdag. We gaan echt winnen! BAM!
[ Voor 33% gewijzigd door Han op 20-10-2015 11:10 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Tsja, dat is iets dat Feyenoord niet snel zal doen, en geef ze eens ongelijk. Ik vind het gedrag van Locadia afgelopen wedstrijd ook absoluut niet door de beugel kunnen, maar PSV zal hem echt niet zelf een paar wedstrijden straffen.Han schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:59:
[...]
Nu kijken of Feyenoord de ballen heeft Kramer zelf voor een of twee duels te straffen.... zijn gedrag tijdens die wedstrijd hee niks met voetballen te maken en ook zijn interview afgelopen zondag getuigt van weinig begrip en spijt. Zal wel niet, gezien de instelling rondom Kazim, Karsdorp en Elia. Geen straf van de KNVB door vormfouten betekend automatisch onbesproken gedrag bij Feyenoord. Ontkennen blijft een kunst.
Nee, merp!
[ Voor 32% gewijzigd door Ramzzz op 20-10-2015 11:24 ]
alles kan off-topic
Ja, ik las dat RM en Barcelona gisteravond al op de tribune zaten. Van Geel geeft aan dat Van Benthem niet te koop is, maar als zulke clubs zich melden in de winter is hij weg natuurlijk. Goed om te zien dat er in Nederland toch nog af en toe zulke talenten doorbreken.P.O. Box schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:45:
Ik denk dat Holleeder nu ook Van Benthem als advocaat wil
wat een ongelooflijke soap... feitelijk dus vrijgesproken op een vormfout door het een klap te noemen terwijl het een duw was... en nu niet een nieuwe zaak kunnen beginnen vanwege de sla-duw... triest...
[ Voor 89% gewijzigd door Ramzzz op 20-10-2015 13:38 ]
Specifieker: de aanklacht is slaan, de voorgestelde straf is 4+1 wedstrijden. Als de grond voor de aanklacht vervalt, wordt geen uitspraak gedaan over de strafmaat.Han schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:30:
De vrijspraak is op basis van de eis van de KNVB. Deze eis bestond uit vier wedstrijden waarvan één voorwaardelijk wegens [b]het slaan van de tegenstander[/b[.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Dat de KNVB stelselmatig (procedure)fouten maakt is een feit, maar Feyenoord als slachtoffer bestempelen gaat te ver.ph4ge schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:42:
[...]
Zoals ik in mijn vorige post al aangaf is het gewoon weer een rare zaak van de KNVB. Het is nu 3 keer op rij in korte tijd dat ze hebben geprobeerd een Feyenoord speler een zware straf op te leggen en dat ze daarvoor zijn teruggefloten. De aanklager mag zich achter de oren gaan krabben, op zn zachtst gezegd heeft hij zn zaakjes niet op orde en het is best toevallig dat 3 keer op rij dezelfde club slachtoffer is.
Alle complottheorieën gaan te ver, maar deze past er prima tussen en er is nu al drie keer een aanleiding gegeven. Dat is een ongekend aantal wat geen enkele club is overkomen. Natuurlijk slaat het kant nog wal, maar andersom wordt er ook vaak moord en brand geschreeuwd. Het feit blijft dat Kramer wel is beticht van opzettelijk gemeen spel maar daar door de KNVB niet meer voor kan worden bestraft. Voor Feyenoord de schone taak om te laten zien dat zij als club dit soort gedrag niet accepteren en Kramer als nog zelf schorsen.mefjoew schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:50:
Dat de KNVB stelselmatig (procedure)fouten maakt is een feit, maar Feyenoord als slachtoffer bestempelen gaat te ver.
alles kan off-topic
En ook al DRIE penalties mee..Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:46:
Drie (DRIE!) keer vrijspraak voor Feyenoord. Ongekend. De gun factor is groot dit jaar.
Worden ze niet, Ajax gaat t wel redden denk ik. Die hebben met slecht spel zowat alles gewonnen met amper goals tegen. Dat kan Feyenoord niet zeggen.dutchgio schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:01:
[...]
En ook al DRIE penalties mee..
Als ze nou nog niet kampioen worden...
Het is gewoon een combinatie van rare regels (beoordeeld door scheidsrechter is geen vervolging), een raar systeem waar de media eigenlijk de aanklager is en incapabele mensen. Geen complot ofzo, want anders was er geen vrijspraak gekomen.Han schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:54:
Alle complottheorieën gaan te ver, maar deze past er prima tussen en er is nu al drie keer een aanleiding gegeven. Dat is een ongekend aantal wat geen enkele club is overkomen. Natuurlijk slaat het kant nog wal, maar andersom wordt er ook vaak moord en brand geschreeuwd. Het feit blijft dat Kramer wel is beticht van opzettelijk gemeen spel maar daar door de KNVB niet meer voor kan worden bestraft. Voor Feyenoord de schone taak om te laten zien dat zij als club dit soort gedrag niet accepteren en Kramer als nog zelf schorsen.
Het complot is juist de vrijspraak... Feyenoorders komen weg met onacceptabel gedrag doordat de KNVB opzettelijk vormfouten of irreële eisen stelt op basis van foutieve aanklachtenph4ge schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:13:
Geen complot ofzo, want anders was er geen vrijspraak gekomen.
alles kan off-topic
Wat als dit allemaal een setup is door de Russische regering....rik86 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:17:
dit is wel een mooi complot-theorieën topic aan 't worden
Nee, het wordt Feyenoord gegund dat de spelers in kwestie geen rode kaart tijdens de wedstrijd kregen
[ Voor 24% gewijzigd door Ramzzz op 20-10-2015 13:56 ]
Uhh, zowel Karsdorp als Elia kregen juist wel onterecht rood.Joster schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:22:
Nee, het wordt Feyenoord gegund dat de spelers in kwestie geen rode kaart tijdens de wedstrijd kregen
Of de vrijspraak goed of fout is moet de KNVB zich niet zozeer afvragen.ph4ge schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:13:
[...]
Het is gewoon een combinatie van rare regels (beoordeeld door scheidsrechter is geen vervolging), een raar systeem waar de media eigenlijk de aanklager is en incapabele mensen. Geen complot ofzo, want anders was er geen vrijspraak gekomen.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
Die hadden ze rustig thuis kunnen laten, er was totaal geen sprake van een slaande beweging, gewoon een achterlijke aanklacht. Niemand, maar dan ook niemand kan met droge ogen onderbouwen dat Kramer slaat. Kramer duwt met de hand in het gezicht van de tegenstander...Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:28:
Van Benthem heeft gewoon een goede verdediging gevoerd door het meenemen van die bewegingswetenschapper waar de aanklager waarschijnlijk totaal niet op had gerekend.
Verwijderd
Denk het niet. Die bewegingswetenschapper toonde ondubbelzinnig aan dat het niet slaan kòn zijn. Dat was zonder hem ook reeds aangevoerd in de gewone zaak door van Benthem maar niet geaccepteerd door de tuchtcommissie.Han schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:30:
[...]
Die hadden ze rustig thuis kunnen laten, er was totaal geen sprake van een slaande beweging, gewoon een achterlijke aanklacht. Niemand, maar dan ook niemand kan met droge ogen onderbouwen dat Kramer slaat. Kramer duwt met de hand in het gezicht van de tegenstander...
Wat ook gewoon rood isHan schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:30:
[...]
Die hadden ze rustig thuis kunnen laten, er was totaal geen sprake van een slaande beweging, gewoon een achterlijke aanklacht. Niemand, maar dan ook niemand kan met droge ogen onderbouwen dat Kramer slaat. Kramer duwt met de hand in het gezicht van de tegenstander...
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dan vallen er per corner gemiddeld 4 rooie kaarten. Erg onwaarschijnlijk.martinusz schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:18:
[...]
Wat ook gewoon rood isdat de aanklacht niet klopt eens, neemt niet weg dat duwen in het gezicht ook gewoon met rood bestraft had moeten worden.
alles kan off-topic
De commissie oordeelt niet wat de straf had moeten zijn als de scheidsrechter z'n werk beter had gedaan, maar stelt de straf vast op basis van de aanklacht en het bewijsmateriaal. Als het bewijs niet aantoont wat de aanklacht is, volgt vrijspraak. Als het bewijs aantoont dat sprake is van een duw, dan volgt enkel een straf als de aanklacht een duw is. Het lijkt erop dat de aanklager of te graag wil, of hij is niet capabel.martinusz schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:18:
[...]
Wat ook gewoon rood isdat de aanklacht niet klopt eens, neemt niet weg dat duwen in het gezicht ook gewoon met rood bestraft had moeten worden.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ik ben het hier helemaal mee eensHan schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:59:
Onzin, totale onzin. Vrijspraak betekend gewoonweg dat er niks strafbaars heeft plaatsgevonden. Iemand bewust in het gezicht duwen is weldegelijk strafbaar en hoort niet in het voetbal thuis. Één wedstrijd schorsing was dan ook absoluut terecht en proportioneel geweest, de eis van de KNVB daar in tegen niet. Die sloeg werkelijk nergens op en was niet proportioneel. Maar vrijspraak, belachelijk. Hiermee haal je alle toekomstige strafzaken bij de KNVB bij voorbaat onderuit. Het was geen slaan, zeker niet, maar wel opzettelijk gemeen spel. Duwen in het gezicht van de tegenstander onbestraft laten is werkelijk onbegrijpelijk.
Maar goed, dit heeft de KNVB aan zich zelf te danken. De absoluut onzinnige en overtrokken eis op basis van een niet plaatsgevonden slaande beweging heeft hun uiteindelijk de nek om gedaan. Ze hadden het gewoon op onsportief en gemeen gedrag moeten gooien, niet slaan. Elke domme boerenlul kan zien dat er van slaan geen sprake is. Nu komt iemand met gemeen spel onbestraft weg. De KNVB maakt zich hiermee echt belachelijk...
Nu kijken of Feyenoord de ballen heeft Kramer zelf voor een of twee duels te straffen.... zijn gedrag tijdens die wedstrijd hee niks met voetballen te maken en ook zijn interview afgelopen zondag getuigt van weinig begrip en spijt. Zal wel niet, gezien de instelling rondom Kazim, Karsdorp en Elia. Geen straf van de KNVB door vormfouten betekend automatisch onbesproken gedrag bij Feyenoord. Ontkennen blijft een kunst.
Je bedoelt dat het voor Feyenoord 3 keer nodig was om in beroep te gaan om te voorkomen dat hun onrecht aangedaan werd.Baseman77 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:21:
[...]
Daarbij is het natuurlijk erg opvallend dat Feyenoord dit prille seizoen al 3 x een hoger beroep heeft gewonnen. In het verleden heeft bijv. PSV elk hoger beroep verloren, ondanks enkele sterke zaken. Of de aanklager kan er ineens niets meer van of de gunfactor richting Feyenoord is erg hoog.
alles kan off-topic
Als de KNVB een fatsoenlijke straf had gegeven, dan was Feyenoord niet in hoger beroep gegaan. 3 wedstrijden + 1 voorwaardelijk is natuurlijk te belachelijk voor woorden.Baseman77 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:21:
[...]
Ik ben het hier helemaal mee eens![]()
Daarbij is het natuurlijk erg opvallend dat Feyenoord dit prille seizoen al 3 x een hoger beroep heeft gewonnen. In het verleden heeft bijv. PSV elk hoger beroep verloren, ondanks enkele sterke zaken. Of de aanklager kan er ineens niets meer van of de gunfactor richting Feyenoord is erg hoog.
Maar goed, ik verwacht dat dit alles nog wel tegen Feyenoord gaat werken.
Je kunt niet ongestraft wangedrag van spelers blijven goedpraten, hoop ik tenminste.
Idd 4 wedstrijden stond in geen verhouding met de daad en dan ook nog eens allemaal voorbeelden van andere soortgelijke zaken die niets kregen (zelfs geen vervolg). Als de KNVB 2 wedstrijden had geëist als straf zou Feyenoord denk ik ook niet in beroep zijn gegaan. Combi van verkeerde inschatting daad door KNVB en bizar hoge opgelegde straf door de tuchtcommissie zijn de oorzaak dat er niets is gegeven.Russel88 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:44:
[...]
Als de KNVB een fatsoenlijke straf had gegeven, dan was Feyenoord niet in hoger beroep gegaan. 3 wedstrijden + 1 voorwaardelijk is natuurlijk te belachelijk voor woorden.
Gegokt en verloren.
Maar misschien wel juistLeon Zwiers schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:22:
[...]
Dan vallen er per corner gemiddeld 4 rooie kaarten. Erg onwaarschijnlijk.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Hopen dat hij de glans die hij eerder bracht weer ten toon kan spreiden in Alkmaar! Of dat hij Janssen, Dos Santos, Hupperts en Tankovic kan helpen met het doel te vindenMosin schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:14:
Mounir El Hamdaoui terug bij AZ. Dat is pas een fijne nieuwe speler!
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Hopelijk doet hij het ook weer goed. Zou mooi zijn voor AZ. Zeker voor de EL kunnen ze wel wat ervaring gebruikenMosin schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:14:
Mounir El Hamdaoui terug bij AZ. Dat is pas een fijne nieuwe speler!
Nee, merp!
Mogen ze hem nog inschrijven dan?PauseBreak schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 17:05:
[...]
Hopelijk doet hij het ook weer goed. Zou mooi zijn voor AZ. Zeker voor de EL kunnen ze wel wat ervaring gebruiken
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Karsdorp was gewoon een 50/50, maar 'iedere' Feyenoorder vond het niks.ph4ge schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:35:
[...]
Uhh, zowel Karsdorp als Elia kregen juist wel onterecht rood.
Volgens mij vond het merendeel van de mensen het gewoon 1 wedstrijd. Meer zou ook niet terecht zijn.RedHat schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:29:
Alleen nu lees ik her en der dat mensen vinden dat Feyenoord Kramer 2-3 wedstrijden moet schorsen voor zijn gedrag. Ik kijk toch wel aardig wat potjes voetbal, ik heb voor zoiets als dit eigenlijk nooit een rode kaart gegeven zien worden (En als die al gegeven wordt is het 1 wedstrijd schorsing).Waarom zou Feyenoord Kramer in godsnaam 2-3 wedstrijden moeten schorsen voor iets wat regelmatig voorkomt? Hiermee keur ik het gedrag niet goed, maar ik vind de 'straffen' die her en der genoemd worden echt om te lachen.
Toch wel apart dat mensen altijd zo fel reageren als het om Ajax of Feyenoord gaat.
[ Voor 70% gewijzigd door Vos op 20-10-2015 19:18 ]
Verwijderd
Na de komende transferperiode aankomende winter volgens mij wel. Moet AZ wel overwinteren in de EL natuurlijk.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq