Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Squad (opvolger Project Reality)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

• John Rambo
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 21-05 17:25
quote:
HugoBoss1985 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 22:13:
Net even gekeken welke / hoeveel resources van mijn systeem dit spel gebruikt.

Net met 80 spelers in Chora AAS werd mijn 4670k @ 4,4 ghz 100% gebruikt, op alle cores dus.
FPS is soms drama en ik zie dat mijn GPU bijna niet op 100% gebruik komt.
Texture pré loading heb ik uit staan.
Ik had al even wat RAM bijgeprikt (van 8gb naar 16gb) om te testen.
Lijkt me een flinke cpu bottleneck.

Wat zijn jullie ervaringen (Na een upgrade naar Ryzen of Coffee Lake) ?
Prima systeem. Hoeveel fps draai je?

Xiaomi Redmi Note 4G / Xiaomi Redmi 2 / Xiaomi Mi Note / Xiaomi Redmi 3 / Mi Band 1S / Mi Scale / Xiaoyi dashcam / Xiaomi Mi WiFi Router 3 / Xiaomi Redmi 4X / Xiaomi Mi Note 2

• WoRReLbier
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 01-05 12:51
quote:
Paulus07 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 18:48:
zie de game nu weer voor 55% korting staan voor 19,99 dollar op https://chrono.gg/
Iemand ervaring mee?
Net gekocht.. €17 mooie deal!
Ben benieuwd naar deze game :)

• Ekstergroen
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 17-05 15:39
De lijst met geplande dingen, veel gaat nog komen (overal waar strike-code bij staat zit al in de game):
quote:
Seeing all the same repeating threads of "Is X feature going to be in Squad" I decided to bring the list from the squad's subreddit in to the steam forums.

SOURCE OF THE LIST: https://www.reddit.com/r/..._a_list_of_whats_planned/
created by /u/Posternutbag_C137

Updated 13th of July 2017

DISCLAIMER: Although these are direct comments by the devs, it is possible that any of these features could/could not be implemented. Game development is fluid, things change and it is likely that at least some of these features won't make it to the final release. When asked about this list, the devs said they could not comment for the above reason.

PLANNED

From the FAQ:
  • British Faction (with British weapons), any other faction is on a wishlist
  • Limited kit customization, confirmed
  • Bipods
  • Soft cover system
From Q&A Video:
  • Tank weak spots
  • Reactive armor
  • Fallujah Map
  • Weapon Resting
  • Combat Ladder
  • Door Breaching
  • Weight mechanics (of weapons)
  • Benelli M4 & other shotguns
  • [strike]IEDs & Landmines[/strike]
  • Engineer kits (can disarm IEDs)
  • Commander Role (Possibly CO & XO)
  • Artillery strikes
  • Randomized compounds
From Reddit:From joinsquad.com:From Squad Forums:From Gamescom Interview
  • Fastropes
  • Helicopters
  • Fireteams
From Discord:

Maybe

From Q&A Video:
  • Track IR & Freelook support
From Reddit:From Squad Forums:From Gamescom 2016 Interview:
  • More RedFor factions
  • Drones (depending on how unbalanced they are)

No

From the FAQ:
  • Ranking system
  • Special forces
  • Night Vision
  • Gore
  • 3 Factions, 1 Map
  • Enemies hearing local VOIP
  • Voice activated VOIP
  • Bots/AI
From Reddit:As the original reddit post gets updated I will also update this thread.
Bron: http://steamcommunity.com...ns/6/1319962599254199269/

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
vandaag de game ook gekocht. Net de training gedaan en beetje gekeken wat alles doet/is etc (wie maakt er nou een gat in de brug op de training.......) :P

Kwam al wel 1 NL server tegen maar die zat vol :(

edit:

Dat was het 1e potje. dikke chaos en wennen maar wel tof :)
Nog wel even kijken wat een fijne combi is mbt knoppen etc op de muis. Wat hebben jullie zoal aan sneltoetsen, tips etc? gebruikte nu vaak de map om te zien waar iedereen was :P

Paulus07 wijzigde deze reactie 12-02-2018 21:31 (37%)

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• kazzzdafke
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 21-05 10:37
Squad: eerste 3u gespeeld: INTENS.. HECTISCH.. HEEL MOEILIJK SPOTTEN... Heb ik nu een kill of niet?... Knap geluid!... Zijn mijn kogels op???....

Jawadde.. leuk!

@NINjak @beany @CosmicMaik @PuckStar

kazzzdafke wijzigde deze reactie 12-02-2018 23:03 (12%)

BMW S1000R sold! Hello SPEED RS :)

• joshje
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 08-05 11:33
quote:
Paulus07 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 20:25:
vandaag de game ook gekocht. Net de training gedaan en beetje gekeken wat alles doet/is etc (wie maakt er nou een gat in de brug op de training.......) :P

edit:

Nog wel even kijken wat een fijne combi is mbt knoppen etc op de muis. Wat hebben jullie zoal aan sneltoetsen, tips etc? gebruikte nu vaak de map om te zien waar iedereen was :P
Map vaak gebruiken is inderdaad erg belangrijk. Focus je ook op het snel herkennen van outfits van de verschillende facties. Dit maakt spotten makkelijk en verminderd friendly fire ook behoorlijk.
Voor de rest probeer ook wapen geluiden goed te herkennen. Dit kan behoorlijk behulpzaam zijn als je bijvoorbeeld tegen de amerikanen speelt (M4's). Zo kan je makkelijk onderscheidt maken tussen friendly's die vuren of vijanden. En daardoor kan je ook de vijand makkelijker lokaliseren. Probeer zoveel mogelijk bij je squad te blijven en wacht op je medics! Niet meteen opgeven en respanwen altijd zolang mogelijk wachten tenzij je medics dood zijn en geen andere medic dichtbij is of als je squad leader het je beveelt. Wat ook over het algemeen helpt zijn squads joinen van clan's.

Wat ik ook kan aanraden is om op de firing range te gaan spelen met je DPI in de shooting range (tijd race gedeelte). Hierin kan je goed oefenen om je movement en schieten onder controlle te krijgen.
Voorbeeld: YouTube: Shooting range time: 24.53

joshje wijzigde deze reactie 13-02-2018 10:13 (9%)

• Paulus07
  • Niet online
quote:
joshje schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:10:
[...]

Map vaak gebruiken is inderdaad erg belangrijk. Focus je ook op het snel herkennen van outfits van de verschillende facties. Dit maakt spotten makkelijk en verminderd friendly fire ook behoorlijk.
Voor de rest probeer ook wapen geluiden goed te herkennen. Dit kan behoorlijk behulpzaam zijn als je bijvoorbeeld tegen de amerikanen speelt (M4's). Zo kan je makkelijk onderscheidt maken tussen friendly's die vuren of vijanden. En daardoor kan je ook de vijand makkelijker lokaliseren. Probeer zoveel mogelijk bij je squad te blijven en wacht op je medics! Niet meteen opgeven en respanwen altijd zolang mogelijk wachten tenzij je medics dood zijn en geen andere medic dichtbij is of als je squad leader het je beveelt. Wat ook over het algemeen helpt zijn squads joinen van clan's.

Wat ik ook kan aanraden is om op de firing range te gaan spelen met je DPI in de shooting range (tijd race gedeelte). Hierin kan je goed oefenen om je movement en schieten onder controlle te krijgen.
Voorbeeld: YouTube: Shooting range time: 24.53
De test/firing race heb ik al flink wat gedaan. Beetje klooien met de verschillende wapens en voertuigen etc.
Gister in een potje als medic zitten spelen. Kon ik tussen al het uitzoeken en testen in ieder geval nog flink wat mensen reviven :)

Ik gooi de knop voor het praten denk wel op de muis erbij ipv de standaard "V". Dat was soms onhandig.

• NINjak
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 05-05 20:01
quote:
Paulus07 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 20:25:

edit:

"As we speak" ben ik een NL/BE server aan het opzetten en hopelijk gaat ie goed draaien ;)

• Paulus07
  • Niet online
Nice @NINjak :)

Had gisteren een NL/EU server. Hoe voeg je een server trouwens toe aan favorieten? Aan de linkerkant op de ster klikken deed niks. En verder had ik enkel de optie Joinen.

• Sassem
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 21-05 20:49
@Paulus07

Werkt nog niet had hetzelfde probleem

Sassem wijzigde deze reactie 13-02-2018 16:42 (17%)

• PuckStar
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 19-05 17:35
quote:
Sassem schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:38:
@Paulus07

Werkt nog niet had hetzelfde probleem
quote:
Paulus07 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:30:
Nice @NINjak :)

Had gisteren een NL/EU server. Hoe voeg je een server trouwens toe aan favorieten? Aan de linkerkant op de ster klikken deed niks. En verder had ik enkel de optie Joinen.
ow lol. ik dacht eerst dat het aan mij lag. Ik had al 1000miljard keer geklikt maar er gebeurde niets.

[My Home Automations] - [Cheap controllable Wifi Ledstrip]

• Sassem
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 21-05 20:49
Heeft iemand hier een link waar goede tips en uitleg worden gegeven over versie 10 bv. Hoe een vijandelijke radio te vernietigen of hoe te heroveren van een vijandelijke basis en een goede uitleg van alle symbolen etc

• John Rambo
quote:
Sassem schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 08:26:
Heeft iemand hier een link waar goede tips en uitleg worden gegeven over versie 10 bv. Hoe een vijandelijke radio te vernietigen of hoe te heroveren van een vijandelijke basis en een goede uitleg van alle symbolen etc
Radio weghalen is gewoon met de schep rechtermuisknop. Basis innemen is erin gaan zitten en alle vijanden afknallen. Symbolen staan volgens mij uitgelegd op het laadscherm van squad. Voor guide kan je het beste gewoon ff zoeken op YouTube, is genoeg te vinden.

Xiaomi Redmi Note 4G / Xiaomi Redmi 2 / Xiaomi Mi Note / Xiaomi Redmi 3 / Mi Band 1S / Mi Scale / Xiaoyi dashcam / Xiaomi Mi WiFi Router 3 / Xiaomi Redmi 4X / Xiaomi Mi Note 2

• HugoBoss1985
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 11:28
quote:
John Rambo schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:57:
[...]

Prima systeem. Hoeveel fps draai je?
Lang verhaal, ligt echt aan de map en de plek op de map.

Ik heb een programma van MSI (Msi Command Center) gedownload om mijn cpu binnen het besturingssysteem te kunnen overklokken of terugklokken.
Dan verander ik alleen de multiplier van mijn cpu.

Op die manier ben ik dus gaan testen mét of zonder cpu overklok.

Als ik in de shooting range recht omhoog kijken krijg ik met dezelfde settings +/- 170 fps met mijn cpu cores op 4,4 ghz en +/- 140 fps met mijn cpu cores op 3,4 ghz.
Lijkt me dus een duidelijk verhaal van cpu bottleneck wanneer ik mijn cpu niet zou overklokken.

Niet echt relevant want ik gebruik een fps cap van max 73 fps en de minimum fps in een volle server is veel belangrijker.

Meestal is een cpu bottleneck heel duidelijk als de cpu cores volop gebruikt worden en het gpu usage onder de 100% schommelt (geen rechte lijn).

Best een apart gevalletje dus met dit spel want mijn GPU usage is vaak 100% als ik alle details voluit zet maar tevens is mijn cpu usage ook vaak 100% over alle 4 de cores.
In een volle server dus.

Een Developer vertelde mij pas ingame dat het spel geoptimaliseerd is voor 4 core cpu's maar tot 8 cores kan benutten.

Coolermaster CM 690 III - Corsair HX1200 V2 - Gigabyte Z390 Elite - i7 9700k @ 4,9 1,305v - Gelid Phantom - 16gb G-skill CL15 3000 - Gigabyte Vega 56 OC - Samsung 970 Evo 1tb - Windows 10 Pro 64

• NINjak
Zijn er mensen met tips voor een goede map rotatie en welke game modes de betere zijn? Ja, ben zelf nog te kort aan het spelen om te weten welke gamemodes leuk zijn en wat de verschillende opties in de map rotatie zijn (zoals: INS AAS PAAS INSURGENCY met de combo van: v1 v2 v3 en weet ik wat nog meer) ;)

Ik heb de server draaien en hij is nu (nog, ga wel kijken of de status nog veranderd krijg door een verzoek om een "License" in te dienen) te vinden bij de "custom servers".
De naam van de server is: [NL+BE][EU] Linkparty Squad

Gisteren had ik er nog een wachtwoord op staan maar die is er nu vanaf.

• Paulus07
  • Niet online
klein lijstje met servers in overzichten en allemaal vol :S

Toch nog een server kunnen vinden. Weer een nieuwe map dus was weer een top potje :P
Is er trouwens nog een andere lijst met tweakers spelers of is dat nog steeds het lijstje uit de 1e post?

Paulus07 wijzigde deze reactie 14-02-2018 22:59 (63%)

• kazzzdafke
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 21-05 10:37
Gisteren met een deel van onze "vaste" squad meegedraaid in een squad met als SL Mattijn (in die trend).
Dat ging goed! Duidelijke communicatie, duidelijke sturing, niet enkel brainless willen attacken, maar ook daadwerkelijk overleg met andere SL's en correcte opdrachten uitvoeren (bouwen van defense).
Ik dacht @Paulus07 daar ook even in dezelfde server gespot te hebben!

Dat smaakt naar meer!!

Daarna effe op @NINjak zijn server de test range geladen en met 4 man wezen knallen. Beetje oefenen op spotten, wapens, etc... 2 vs 2. Ook leuk :D

BMW S1000R sold! Hello SPEED RS :)

• Paulus07
  • Niet online
Heb nu 2x de server van de WFT clan gehad. :) Loop er nog wel als een n00b in rond maarja. je moet ergens beginnen :P

• Zephyer
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 18-05 23:58
Op de WFT clan server gezeten en met @PuckStar rond geprutteld in een BTR... (met een goede SL).
Erg leuk :P

//edit
Wel even uitvogelen hoe je repareert, herladen moest (blijkbaar ook gebeuren :P ), hoe je met je 'koepel' sneller kan draaien.. enz.

Zephyer wijzigde deze reactie 20-02-2018 14:45 (39%)

BF V Stats | BF1 Stats

• Paulus07
  • Niet online
Bij meer mensen dat de game soms niet wil opstarten? Blijft dan hangen in het scherm waar je de toetsencombo's ziet staan. Loading animatie blijft wel bezig dus het is niet dat er een freeze is.

Wel irritant.

• Zephyer
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 18-05 23:58
quote:
Paulus07 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 21:55:
Bij meer mensen dat de game soms niet wil opstarten? Blijft dan hangen in het scherm waar je de toetsencombo's ziet staan. Loading animatie blijft wel bezig dus het is niet dat er een freeze is.

Wel irritant.
Heb het een aantal keren gehad (op verschillende servers) dat je dan ook nog eens vervolgens van de server geschopt wordt. Het lijkt erop dat als je bijv. joined op 69/70, dat jij pas 70/70 bent als je in het spel zit en dat je laadscherm nog niet geldt alszijnde spelende speler... :X

BF V Stats | BF1 Stats

• Paulus07
  • Niet online
quote:
Zephyer schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 07:55:
[...]

Heb het een aantal keren gehad (op verschillende servers) dat je dan ook nog eens vervolgens van de server geschopt wordt. Het lijkt erop dat als je bijv. joined op 69/70, dat jij pas 70/70 bent als je in het spel zit en dat je laadscherm nog niet geldt alszijnde spelende speler... :X
Ik heb het al met het opstarten van de game vanuit steam. Dan loopt die al vast. Las op fora/youtube dat er meer mensen last van hadden en het soms 5 minuten duurt om de game vanuit steam op te starten :'(

• John Rambo
Game loopt idd weleens vast. Als je alt tab doet op het verkeerde moment tijdens het laden kan hij vastlopen. Daarnaast zijn er een paar bugs bij het joinen, EAC error en iets van disconnected from queue ofzo. Tijdens het spelen wil er soms een geheugen fout optreden of een engine crash.

• NINjak
quote:
Zephyer schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 07:55:
[...]

Ik zeg het vaker, toch een snellere SSD kopen @Zephyer ;)
Alle gekheid op een stokje: ik heb het ook wel eens met mijn snelle NVMe SSD 8)

• Paulus07
  • Niet online
hmm dacht even leuk een potje squad spelen. Werkt de audio niet als ik eenmaal server join of shooting range start. Musiziek in het menu etc werkt wel gewoon :S

Zag dat er wel een update van 1,9GB was gedownload. bug?

• John Rambo
Bugfixes

• Paulus07
  • Niet online
clearen van de cache werkt. Nu weer audio. Wel weer alle settings opnieuw instellen

• JulesvH
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 08:02
Als je een van de early backers van Squad was (dus voor steam release) dan krijg je Post Scriptum gratis!

Meer info:
http://joinsquad.com/readArticle?articleId=275

• bvr1986
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 15-05 14:35
Game ook gekocht met name om kennis te maken met de manier van spelen. Post Scriptum namelijk ook gepre-ordered.

Communicatie is van levensbelang, heb nu 4 games gespeeld. 2 verloren waarbij communicatie gewoon niet tot nauwelijks aanwezig was. Moet zeggen dat het frustratie niveau dan ook hoger ligt.

2 games ging de communicatie nagenoeg perfect. En dan is dit spel echt leuk. Elkaar dekken, targets callen, SL die constant in goed overleg zitten.

Het enige wat ik nog mis is een laag boven de SL, eentje die alle squads coördineert. Wellicht kun je dat alsnog regelen door 1 SL alleen in een squad te stoppen en die rol te geven.

Ook 1x SL geweest omdat er een SL het squad verliet. Chaotisch kan dat zijn die eerste keer zeg. Squad en SL chat bijhouden etc.

Al met al wel een leuk spel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ekstergroen
1.1 is uit, heelveel optimization en het Britse leger, de TOW, etc

quote:
Roles and Weapons

Insurgent Soldier models have been completely redone. A large variety of civilian and paramilitary styles have been added to make the faction look a little more versatile visually.
New Role: Crewman. This role is necessary for crewing APCs and IFVs in the driver and gunner seats. This role is equipped lightly for the express purpose of self-defense. A Squad Leader Crewman Kit has been added, also.
New Weapon: L85A2 Rifle. This is the mainstay British Army service rifle, a 5.56mm bullpup configuration rifle capable of semi and automatic fire. Depending on the role, the rifle is equipped with either iron sights, 4x SUSAT sight (zeroing out to 600m) or 4x ACOG (built in BDC reticle). Some roles also have a folding foregrip/bipod combination attached as well.
New Weapon: L86A2 LSW Rifle. This weapon is a unique cross between a designated marksman rifle and a light machine gun. While it doesn't have the same level of stopping power as a 7.62mm DMR, its ability to put down accurate automatic fire makes up for its shortcomings. This is run on the squad-level Marksman role.
New Weapon: L129A1 Sharpshooter Rifle. A 7.62mm Designated Marksman Rifle, equipped with a 6x ACOG with an excellent field of view. This is available as the team-wide Marksman role for the British.
New Weapon: AG36 Grenade Launcher. A 40mm Grenade Launcher attached to the L85A2 rifle, available on the British Grenadier role. Its side-mounted ladder sight goes up to 350m, and its spring loaded barrel allows for faster loading.
New Weapon: L110A1 Minimi. The British adaptation of the FN Minimi platform, much like the M249 SAW. It comes with a collapsible skeleton stock and can be equipped with a 4x SUSAT optic.
New Weapon: L7A2 GPMG. The British adaptation of the FN MAG platform, very similar to the M240B weapon system used by the Americans.
New Weapon: L131a1 Glock Service Pistol. This recently adopted pistol is a high capacity 9mm handgun that is a reliable sidearm for British officers and support roles.
New Weapon: AT4. The AT4 is an 84-mm unguided, portable, single-shot recoilless smoothbore weapon. This weapon does a modest (33%) more damage than the M72A7 LAW, and is available on all US and British Heavy Anti-Tank roles, as an interim weapon while we work on much heavier anti-tank options.
New Weapon: PKP. The Russian Forces PKP is the modernized cousin of the PKM. Complete with a mount for optics, this Russian weapon will make their machine gunners even more fearsome. Russian Machine Gunners have their PKPs equipped with a 1p78 optic.
New Weapon Variant: AK74M 1p63 "Obzor" Collimator Sight. The Russian Forces have a collimator sight option now on their rifleman and supplementary combat roles, allowing for quicker target acquisition in CQB.
New Weapon Variant: AK74 1p29 Optic Sight. The Militia and Insurgent Forces have a slightly older sight option replacing the modern 1p78 sight. It is the older style trilux sight with an upside down obelisk reticle, zeroing capability out to 400m and also a built-in stadiametric rangefinder.
The US Army Machine Gunner's M240B is now equipped with an M145 optic.
All factions have now been given knife training and knives, for those times when you may need a stealth kill option.
IED and AT Mine changes, Insurgents and Militia are now able to place up to 3 IEDs in the world at a time, and 6 AT mines in the world at a time. They can still only carry 1 of each of these items at a time, so they will need to rearm to place more.
Light AT roles now only have 1 shot available for their anti-tank weapons. A full 9-man squad will still have access to 2 of these roles.
Heavy AT roles have been added to the British, US Army and Russian factions to aid in destroying vehicles. 2 Kits available per team. 1 per squad. 4 squad members needed to access the kit. US and GB have the new AT4 weapon system as a placeholder for HAT for the time being. RU has a placeholder RPG-7 Tandem warhead.
Resupply costs have been updated to the following: 25 Ammo Points: Medic, Rifleman, Crewman, Medic, Officer; 50 Ammo Points: Grenadier, AR, MG, Marksman; 100 Ammo Points: LAT, Sapper, US/GB HAT; 150 Ammo Points: Rus/Mil/Ins HAT
Tweaked first person weapon origin positions for all weapons.
Tweaked weapon fire sounds for the AK74, AKM, M4, G3 series, and ZU-23 AA Gun
Improved the look of the M68 Aimpoint's dot, raising its co-witness to 1/3rd. (Putting the dot above the front sight post.)
Widened rear sight apertures on the AK74, AKM and RPK series, making it easier to acquire a target when sighting with these weapons.
Tweaked the look of the lowered pose when crouched.
Tweaked reticle on the M145 ACOG sight, making the chevron much smaller, and adding a small red dot under the chevron to indicate where a shot would land at 200m.
En nog wat nieuwe maps, meer audio effecten, etcetc

https://joinsquad.com/readArticle?articleId=281 _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ekstergroen
Fallujah komt naderbij. Als een fata morgana in de woestijn.

• Jeffreyvd95
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 01-04 16:27
Net de game aangeschaft in free weekend. ben nu opzoek naar een speler of spelers die het zien zitten om deze noob hier wat wegwijs te maken in de game en samen wat te spelen :P

Je kan me toevoegen op steam als: Dubs (Jeffrey) of alsook op discord als Dubs.

Grtz

Hoi Jeffrey, ik heb je topic samengevoegd met het algemene Squad topic, omdat losse wervingstopics niet zijn toegestaan. Nu zag ik dat je hier ook al een oproep had geplaatst. Dan komt er nog bij dat cross-posten niet is toegestaan.

Lees Het algemeen beleid door!

Geronimous wijzigde deze reactie 24-06-2018 09:53 (35%)

• Ekstergroen
Waarschijnlijk gaat Alpha 1.2 deze vrijdag uitkomen, met volgens Steam een free weekend en discounts _/-\o_

V1.2 heeft tanks, heelveel nieuwe audio, eindelijk werkelijk functionerende suppressie, etcetera

https://joinsquad.com/readArticle?articleId=317

• Ekstergroen
Het is gister uitgekomen, met inderdaad de free weekend. De nieuwe audio effecten zijn fantastisch en de tanks zijn reuze eng. De nieuwe AAS geeft random flags, waardoor je in gebieden komt waar je voorheen nooit kwam op elke map!

• Hazeldinho
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21-05 15:04
Zijn er momenteel veel Tweakers die dit spelen? Drempel is redelijk laag om een platoon te joinen natuurlijk maar altijd leuk om met wat meder Tweakers te spelen!

Ben benieuwd!

• R0dsk0ll
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 02:05
Hazeldinho schreef op maandag 12 november 2018 @ 08:24:
Zijn er momenteel veel Tweakers die dit spelen? Drempel is redelijk laag om een platoon te joinen natuurlijk maar altijd leuk om met wat meder Tweakers te spelen!

Ben benieuwd!
Ik ben sinds van de week begonnen, nog niet ontzettend veel tijd gehad maar al wel wat tutorials bekeken en paar potjes gespeeld. Tof spel maar redelijk lastig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ekstergroen
Eindelijk de nieuwe versie uit: Alpha 1.3

https://joinsquad.com/2019/05/01/alpha-13-patch-notes/

Nieuwe versie van unreal engine van 4.16 naar 4.21 _/-\o_

En nog heelveel meer.

Hier wat er allemaal nieuw is.

Ekstergroen wijzigde deze reactie 03-05-2019 12:40 (24%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ekstergroen
Hier de officiële introductie tot V1.3 van de developers:

Eindelijk een goede vorm van Insurgency (Destruction) _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21-05 19:27

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

beste,

ik heb sinds kort mijn interesse op squad. Hoe speelt deze game? is het een beetje gangbaar.. kwa pc specs.
Wordt er nu veel squad gespeeld of om een leuke/volle server te vinden moet je je best doen?

Ik ben wel in voor een "serieus" military game.
Maar is het niet zo dat er maar weinig gespeeld wordt online?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bulletproof93
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21-05 22:17
Nickrsd schreef op zondag 19 mei 2019 @ 12:45:
beste,

ik heb sinds kort mijn interesse op squad. Hoe speelt deze game? is het een beetje gangbaar.. kwa pc specs.
Wordt er nu veel squad gespeeld of om een leuke/volle server te vinden moet je je best doen?

Ik ben wel in voor een "serieus" military game.
Maar is het niet zo dat er maar weinig gespeeld wordt online?
Er zijn genoeg servers te vinden met veel man. Draait wel soepel, bepaalde punten zakt de fps maar over het algemeen is het goed te doen. Ik raad de game aan.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True