[PC] Squad (opvolger Project Reality)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-04 22:50
HugoBoss1985 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 22:13:
Net even gekeken welke / hoeveel resources van mijn systeem dit spel gebruikt.

Net met 80 spelers in Chora AAS werd mijn 4670k @ 4,4 ghz 100% gebruikt, op alle cores dus.
FPS is soms drama en ik zie dat mijn GPU bijna niet op 100% gebruik komt.
Texture pré loading heb ik uit staan.
Ik had al even wat RAM bijgeprikt (van 8gb naar 16gb) om te testen.
Lijkt me een flinke cpu bottleneck.

Wat zijn jullie ervaringen (Na een upgrade naar Ryzen of Coffee Lake) ?
Prima systeem. Hoeveel fps draai je?

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
Paulus07 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 18:48:
zie de game nu weer voor 55% korting staan voor 19,99 dollar op https://chrono.gg/
Iemand ervaring mee?
Net gekocht.. €17 mooie deal!
Ben benieuwd naar deze game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-04 16:07
De lijst met geplande dingen, veel gaat nog komen (overal waar strike-code bij staat zit al in de game):
Seeing all the same repeating threads of "Is X feature going to be in Squad" I decided to bring the list from the squad's subreddit in to the steam forums.

SOURCE OF THE LIST: https://www.reddit.com/r/..._a_list_of_whats_planned/
created by /u/Posternutbag_C137

Updated 13th of July 2017

DISCLAIMER: Although these are direct comments by the devs, it is possible that any of these features could/could not be implemented. Game development is fluid, things change and it is likely that at least some of these features won't make it to the final release. When asked about this list, the devs said they could not comment for the above reason.

PLANNED

From the FAQ:
  • British Faction (with British weapons), any other faction is on a wishlist
  • Limited kit customization, confirmed
  • Bipods
  • Soft cover system
From Q&A Video:
  • Tank weak spots
  • Reactive armor
  • Fallujah Map
  • Weapon Resting
  • Combat Ladder
  • Door Breaching
  • Weight mechanics (of weapons)
  • Benelli M4 & other shotguns
  • [strike]IEDs & Landmines[/strike]
  • Engineer kits (can disarm IEDs)
  • Commander Role (Possibly CO & XO)
  • Artillery strikes
  • Randomized compounds
From Reddit:From joinsquad.com:From Squad Forums:From Gamescom Interview
  • Fastropes
  • Helicopters
  • Fireteams
From Discord:

Maybe

From Q&A Video:
  • Track IR & Freelook support
From Reddit:From Squad Forums:From Gamescom 2016 Interview:
  • More RedFor factions
  • Drones (depending on how unbalanced they are)

No

From the FAQ:
  • Ranking system
  • Special forces
  • Night Vision
  • Gore
  • 3 Factions, 1 Map
  • Enemies hearing local VOIP
  • Voice activated VOIP
  • Bots/AI
From Reddit:As the original reddit post gets updated I will also update this thread.
toon volledige bericht
Bron: http://steamcommunity.com...ns/6/1319962599254199269/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
vandaag de game ook gekocht. Net de training gedaan en beetje gekeken wat alles doet/is etc (wie maakt er nou een gat in de brug op de training.......) :P

Kwam al wel 1 NL server tegen maar die zat vol :(

edit:

Dat was het 1e potje. dikke chaos en wennen maar wel tof :)
Nog wel even kijken wat een fijne combi is mbt knoppen etc op de muis. Wat hebben jullie zoal aan sneltoetsen, tips etc? gebruikte nu vaak de map om te zien waar iedereen was :P

[ Voor 37% gewijzigd door Paulus07 op 12-02-2018 21:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:27
Squad: eerste 3u gespeeld: INTENS.. HECTISCH.. HEEL MOEILIJK SPOTTEN... Heb ik nu een kill of niet?... Knap geluid!... Zijn mijn kogels op???....

Jawadde.. leuk!

@NINjak @beany @CosmicMaik @PuckStar

[ Voor 12% gewijzigd door kazzzdafke op 12-02-2018 23:03 ]

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-04 15:07
Paulus07 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 20:25:
vandaag de game ook gekocht. Net de training gedaan en beetje gekeken wat alles doet/is etc (wie maakt er nou een gat in de brug op de training.......) :P

edit:

Nog wel even kijken wat een fijne combi is mbt knoppen etc op de muis. Wat hebben jullie zoal aan sneltoetsen, tips etc? gebruikte nu vaak de map om te zien waar iedereen was :P
Map vaak gebruiken is inderdaad erg belangrijk. Focus je ook op het snel herkennen van outfits van de verschillende facties. Dit maakt spotten makkelijk en verminderd friendly fire ook behoorlijk.
Voor de rest probeer ook wapen geluiden goed te herkennen. Dit kan behoorlijk behulpzaam zijn als je bijvoorbeeld tegen de amerikanen speelt (M4's). Zo kan je makkelijk onderscheidt maken tussen friendly's die vuren of vijanden. En daardoor kan je ook de vijand makkelijker lokaliseren. Probeer zoveel mogelijk bij je squad te blijven en wacht op je medics! Niet meteen opgeven en respanwen altijd zolang mogelijk wachten tenzij je medics dood zijn en geen andere medic dichtbij is of als je squad leader het je beveelt. Wat ook over het algemeen helpt zijn squads joinen van clan's.

Wat ik ook kan aanraden is om op de firing range te gaan spelen met je DPI in de shooting range (tijd race gedeelte). Hierin kan je goed oefenen om je movement en schieten onder controlle te krijgen.
Voorbeeld: YouTube: Shooting range time: 24.53

[ Voor 9% gewijzigd door joshje op 13-02-2018 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
joshje schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:10:
[...]

Map vaak gebruiken is inderdaad erg belangrijk. Focus je ook op het snel herkennen van outfits van de verschillende facties. Dit maakt spotten makkelijk en verminderd friendly fire ook behoorlijk.
Voor de rest probeer ook wapen geluiden goed te herkennen. Dit kan behoorlijk behulpzaam zijn als je bijvoorbeeld tegen de amerikanen speelt (M4's). Zo kan je makkelijk onderscheidt maken tussen friendly's die vuren of vijanden. En daardoor kan je ook de vijand makkelijker lokaliseren. Probeer zoveel mogelijk bij je squad te blijven en wacht op je medics! Niet meteen opgeven en respanwen altijd zolang mogelijk wachten tenzij je medics dood zijn en geen andere medic dichtbij is of als je squad leader het je beveelt. Wat ook over het algemeen helpt zijn squads joinen van clan's.

Wat ik ook kan aanraden is om op de firing range te gaan spelen met je DPI in de shooting range (tijd race gedeelte). Hierin kan je goed oefenen om je movement en schieten onder controlle te krijgen.
Voorbeeld: YouTube: Shooting range time: 24.53
De test/firing race heb ik al flink wat gedaan. Beetje klooien met de verschillende wapens en voertuigen etc.
Gister in een potje als medic zitten spelen. Kon ik tussen al het uitzoeken en testen in ieder geval nog flink wat mensen reviven :)

Ik gooi de knop voor het praten denk wel op de muis erbij ipv de standaard "V". Dat was soms onhandig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-05 13:43
Paulus07 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 20:25:

edit:

"As we speak" ben ik een NL/BE server aan het opzetten en hopelijk gaat ie goed draaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Nice @NINjak :)

Had gisteren een NL/EU server. Hoe voeg je een server trouwens toe aan favorieten? Aan de linkerkant op de ster klikken deed niks. En verder had ik enkel de optie Joinen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sassem
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
@Paulus07

Werkt nog niet had hetzelfde probleem

[ Voor 17% gewijzigd door Sassem op 13-02-2018 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-04 14:33
Sassem schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:38:
@Paulus07

Werkt nog niet had hetzelfde probleem
Paulus07 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:30:
Nice @NINjak :)

Had gisteren een NL/EU server. Hoe voeg je een server trouwens toe aan favorieten? Aan de linkerkant op de ster klikken deed niks. En verder had ik enkel de optie Joinen.
ow lol. ik dacht eerst dat het aan mij lag. Ik had al 1000miljard keer geklikt maar er gebeurde niets.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassem
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Heeft iemand hier een link waar goede tips en uitleg worden gegeven over versie 10 bv. Hoe een vijandelijke radio te vernietigen of hoe te heroveren van een vijandelijke basis en een goede uitleg van alle symbolen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Sassem schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 08:26:
Heeft iemand hier een link waar goede tips en uitleg worden gegeven over versie 10 bv. Hoe een vijandelijke radio te vernietigen of hoe te heroveren van een vijandelijke basis en een goede uitleg van alle symbolen etc
Radio weghalen is gewoon met de schep rechtermuisknop. Basis innemen is erin gaan zitten en alle vijanden afknallen. Symbolen staan volgens mij uitgelegd op het laadscherm van squad. Voor guide kan je het beste gewoon ff zoeken op YouTube, is genoeg te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:53

HugoBoss1985

Xenotech

John Rambo schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:57:
[...]

Prima systeem. Hoeveel fps draai je?
Lang verhaal, ligt echt aan de map en de plek op de map.

Ik heb een programma van MSI (Msi Command Center) gedownload om mijn cpu binnen het besturingssysteem te kunnen overklokken of terugklokken.
Dan verander ik alleen de multiplier van mijn cpu.

Op die manier ben ik dus gaan testen mét of zonder cpu overklok.

Als ik in de shooting range recht omhoog kijken krijg ik met dezelfde settings +/- 170 fps met mijn cpu cores op 4,4 ghz en +/- 140 fps met mijn cpu cores op 3,4 ghz.
Lijkt me dus een duidelijk verhaal van cpu bottleneck wanneer ik mijn cpu niet zou overklokken.

Niet echt relevant want ik gebruik een fps cap van max 73 fps en de minimum fps in een volle server is veel belangrijker.

Meestal is een cpu bottleneck heel duidelijk als de cpu cores volop gebruikt worden en het gpu usage onder de 100% schommelt (geen rechte lijn).

Best een apart gevalletje dus met dit spel want mijn GPU usage is vaak 100% als ik alle details voluit zet maar tevens is mijn cpu usage ook vaak 100% over alle 4 de cores.
In een volle server dus.

Een Developer vertelde mij pas ingame dat het spel geoptimaliseerd is voor 4 core cpu's maar tot 8 cores kan benutten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NINjak
Zijn er mensen met tips voor een goede map rotatie en welke game modes de betere zijn? Ja, ben zelf nog te kort aan het spelen om te weten welke gamemodes leuk zijn en wat de verschillende opties in de map rotatie zijn (zoals: INS AAS PAAS INSURGENCY met de combo van: v1 v2 v3 en weet ik wat nog meer) ;)

Ik heb de server draaien en hij is nu (nog, ga wel kijken of de status nog veranderd krijg door een verzoek om een "License" in te dienen) te vinden bij de "custom servers".
De naam van de server is: [NL+BE][EU] Linkparty Squad

Gisteren had ik er nog een wachtwoord op staan maar die is er nu vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
klein lijstje met servers in overzichten en allemaal vol :S

Toch nog een server kunnen vinden. Weer een nieuwe map dus was weer een top potje :P
Is er trouwens nog een andere lijst met tweakers spelers of is dat nog steeds het lijstje uit de 1e post?

[ Voor 63% gewijzigd door Paulus07 op 14-02-2018 22:59 ]

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:27
Gisteren met een deel van onze "vaste" squad meegedraaid in een squad met als SL Mattijn (in die trend).
Dat ging goed! Duidelijke communicatie, duidelijke sturing, niet enkel brainless willen attacken, maar ook daadwerkelijk overleg met andere SL's en correcte opdrachten uitvoeren (bouwen van defense).
Ik dacht @Paulus07 daar ook even in dezelfde server gespot te hebben!

Dat smaakt naar meer!!

Daarna effe op @NINjak zijn server de test range geladen en met 4 man wezen knallen. Beetje oefenen op spotten, wapens, etc... 2 vs 2. Ook leuk :D

Interesting times...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Heb nu 2x de server van de WFT clan gehad. :) Loop er nog wel als een n00b in rond maarja. je moet ergens beginnen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 21:17
Op de WFT clan server gezeten en met @PuckStar rond geprutteld in een BTR... (met een goede SL).
Erg leuk :P

//edit
Wel even uitvogelen hoe je repareert, herladen moest (blijkbaar ook gebeuren :P ), hoe je met je 'koepel' sneller kan draaien.. enz.

[ Voor 39% gewijzigd door Zephyer op 20-02-2018 14:45 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Bij meer mensen dat de game soms niet wil opstarten? Blijft dan hangen in het scherm waar je de toetsencombo's ziet staan. Loading animatie blijft wel bezig dus het is niet dat er een freeze is.

Wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 21:17
Paulus07 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 21:55:
Bij meer mensen dat de game soms niet wil opstarten? Blijft dan hangen in het scherm waar je de toetsencombo's ziet staan. Loading animatie blijft wel bezig dus het is niet dat er een freeze is.

Wel irritant.
Heb het een aantal keren gehad (op verschillende servers) dat je dan ook nog eens vervolgens van de server geschopt wordt. Het lijkt erop dat als je bijv. joined op 69/70, dat jij pas 70/70 bent als je in het spel zit en dat je laadscherm nog niet geldt alszijnde spelende speler... :X

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Zephyer schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 07:55:
[...]

Heb het een aantal keren gehad (op verschillende servers) dat je dan ook nog eens vervolgens van de server geschopt wordt. Het lijkt erop dat als je bijv. joined op 69/70, dat jij pas 70/70 bent als je in het spel zit en dat je laadscherm nog niet geldt alszijnde spelende speler... :X
Ik heb het al met het opstarten van de game vanuit steam. Dan loopt die al vast. Las op fora/youtube dat er meer mensen last van hadden en het soms 5 minuten duurt om de game vanuit steam op te starten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Game loopt idd weleens vast. Als je alt tab doet op het verkeerde moment tijdens het laden kan hij vastlopen. Daarnaast zijn er een paar bugs bij het joinen, EAC error en iets van disconnected from queue ofzo. Tijdens het spelen wil er soms een geheugen fout optreden of een engine crash.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NINjak
Zephyer schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 07:55:
[...]

Ik zeg het vaker, toch een snellere SSD kopen @Zephyer ;)
Alle gekheid op een stokje: ik heb het ook wel eens met mijn snelle NVMe SSD 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
hmm dacht even leuk een potje squad spelen. Werkt de audio niet als ik eenmaal server join of shooting range start. Musiziek in het menu etc werkt wel gewoon :S

Zag dat er wel een update van 1,9GB was gedownload. bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Bugfixes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
clearen van de cache werkt. Nu weer audio. Wel weer alle settings opnieuw instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:42
Als je een van de early backers van Squad was (dus voor steam release) dan krijg je Post Scriptum gratis!

Meer info:
http://joinsquad.com/readArticle?articleId=275

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Game ook gekocht met name om kennis te maken met de manier van spelen. Post Scriptum namelijk ook gepre-ordered.

Communicatie is van levensbelang, heb nu 4 games gespeeld. 2 verloren waarbij communicatie gewoon niet tot nauwelijks aanwezig was. Moet zeggen dat het frustratie niveau dan ook hoger ligt.

2 games ging de communicatie nagenoeg perfect. En dan is dit spel echt leuk. Elkaar dekken, targets callen, SL die constant in goed overleg zitten.

Het enige wat ik nog mis is een laag boven de SL, eentje die alle squads coördineert. Wellicht kun je dat alsnog regelen door 1 SL alleen in een squad te stoppen en die rol te geven.

Ook 1x SL geweest omdat er een SL het squad verliet. Chaotisch kan dat zijn die eerste keer zeg. Squad en SL chat bijhouden etc.

Al met al wel een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
1.1 is uit, heelveel optimization en het Britse leger, de TOW, etc

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Squad: Alpha 11 Release Trailer
Roles and Weapons

Insurgent Soldier models have been completely redone. A large variety of civilian and paramilitary styles have been added to make the faction look a little more versatile visually.
New Role: Crewman. This role is necessary for crewing APCs and IFVs in the driver and gunner seats. This role is equipped lightly for the express purpose of self-defense. A Squad Leader Crewman Kit has been added, also.
New Weapon: L85A2 Rifle. This is the mainstay British Army service rifle, a 5.56mm bullpup configuration rifle capable of semi and automatic fire. Depending on the role, the rifle is equipped with either iron sights, 4x SUSAT sight (zeroing out to 600m) or 4x ACOG (built in BDC reticle). Some roles also have a folding foregrip/bipod combination attached as well.
New Weapon: L86A2 LSW Rifle. This weapon is a unique cross between a designated marksman rifle and a light machine gun. While it doesn't have the same level of stopping power as a 7.62mm DMR, its ability to put down accurate automatic fire makes up for its shortcomings. This is run on the squad-level Marksman role.
New Weapon: L129A1 Sharpshooter Rifle. A 7.62mm Designated Marksman Rifle, equipped with a 6x ACOG with an excellent field of view. This is available as the team-wide Marksman role for the British.
New Weapon: AG36 Grenade Launcher. A 40mm Grenade Launcher attached to the L85A2 rifle, available on the British Grenadier role. Its side-mounted ladder sight goes up to 350m, and its spring loaded barrel allows for faster loading.
New Weapon: L110A1 Minimi. The British adaptation of the FN Minimi platform, much like the M249 SAW. It comes with a collapsible skeleton stock and can be equipped with a 4x SUSAT optic.
New Weapon: L7A2 GPMG. The British adaptation of the FN MAG platform, very similar to the M240B weapon system used by the Americans.
New Weapon: L131a1 Glock Service Pistol. This recently adopted pistol is a high capacity 9mm handgun that is a reliable sidearm for British officers and support roles.
New Weapon: AT4. The AT4 is an 84-mm unguided, portable, single-shot recoilless smoothbore weapon. This weapon does a modest (33%) more damage than the M72A7 LAW, and is available on all US and British Heavy Anti-Tank roles, as an interim weapon while we work on much heavier anti-tank options.
New Weapon: PKP. The Russian Forces PKP is the modernized cousin of the PKM. Complete with a mount for optics, this Russian weapon will make their machine gunners even more fearsome. Russian Machine Gunners have their PKPs equipped with a 1p78 optic.
New Weapon Variant: AK74M 1p63 "Obzor" Collimator Sight. The Russian Forces have a collimator sight option now on their rifleman and supplementary combat roles, allowing for quicker target acquisition in CQB.
New Weapon Variant: AK74 1p29 Optic Sight. The Militia and Insurgent Forces have a slightly older sight option replacing the modern 1p78 sight. It is the older style trilux sight with an upside down obelisk reticle, zeroing capability out to 400m and also a built-in stadiametric rangefinder.
The US Army Machine Gunner's M240B is now equipped with an M145 optic.
All factions have now been given knife training and knives, for those times when you may need a stealth kill option.
IED and AT Mine changes, Insurgents and Militia are now able to place up to 3 IEDs in the world at a time, and 6 AT mines in the world at a time. They can still only carry 1 of each of these items at a time, so they will need to rearm to place more.
Light AT roles now only have 1 shot available for their anti-tank weapons. A full 9-man squad will still have access to 2 of these roles.
Heavy AT roles have been added to the British, US Army and Russian factions to aid in destroying vehicles. 2 Kits available per team. 1 per squad. 4 squad members needed to access the kit. US and GB have the new AT4 weapon system as a placeholder for HAT for the time being. RU has a placeholder RPG-7 Tandem warhead.
Resupply costs have been updated to the following: 25 Ammo Points: Medic, Rifleman, Crewman, Medic, Officer; 50 Ammo Points: Grenadier, AR, MG, Marksman; 100 Ammo Points: LAT, Sapper, US/GB HAT; 150 Ammo Points: Rus/Mil/Ins HAT
Tweaked first person weapon origin positions for all weapons.
Tweaked weapon fire sounds for the AK74, AKM, M4, G3 series, and ZU-23 AA Gun
Improved the look of the M68 Aimpoint's dot, raising its co-witness to 1/3rd. (Putting the dot above the front sight post.)
Widened rear sight apertures on the AK74, AKM and RPK series, making it easier to acquire a target when sighting with these weapons.
Tweaked the look of the lowered pose when crouched.
Tweaked reticle on the M145 ACOG sight, making the chevron much smaller, and adding a small red dot under the chevron to indicate where a shot would land at 200m.
toon volledige bericht
En nog wat nieuwe maps, meer audio effecten, etcetc

https://joinsquad.com/readArticle?articleId=281 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
Fallujah komt naderbij. Als een fata morgana in de woestijn.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/2q1eunhfvjx01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffreyvd95
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 04-05-2020
Net de game aangeschaft in free weekend. ben nu opzoek naar een speler of spelers die het zien zitten om deze noob hier wat wegwijs te maken in de game en samen wat te spelen :P

Je kan me toevoegen op steam als: Dubs (Jeffrey) of alsook op discord als Dubs.

Grtz

Hoi Jeffrey, ik heb je topic samengevoegd met het algemene Squad topic, omdat losse wervingstopics niet zijn toegestaan. Nu zag ik dat je hier ook al een oproep had geplaatst. Dan komt er nog bij dat cross-posten niet is toegestaan.

Lees Het algemeen beleid door!

[ Voor 35% gewijzigd door Geronimous op 24-06-2018 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
Waarschijnlijk gaat Alpha 1.2 deze vrijdag uitkomen, met volgens Steam een free weekend en discounts _/-\o_

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Squad: Alpha 12 Release Trailer (November 2018)

V1.2 heeft tanks, heelveel nieuwe audio, eindelijk werkelijk functionerende suppressie, etcetera

https://joinsquad.com/readArticle?articleId=317

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
Het is gister uitgekomen, met inderdaad de free weekend. De nieuwe audio effecten zijn fantastisch en de tanks zijn reuze eng. De nieuwe AAS geeft random flags, waardoor je in gebieden komt waar je voorheen nooit kwam op elke map!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazeldinho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Zijn er momenteel veel Tweakers die dit spelen? Drempel is redelijk laag om een platoon te joinen natuurlijk maar altijd leuk om met wat meder Tweakers te spelen!

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 18:08
Hazeldinho schreef op maandag 12 november 2018 @ 08:24:
Zijn er momenteel veel Tweakers die dit spelen? Drempel is redelijk laag om een platoon te joinen natuurlijk maar altijd leuk om met wat meder Tweakers te spelen!

Ben benieuwd!
Ik ben sinds van de week begonnen, nog niet ontzettend veel tijd gehad maar al wel wat tutorials bekeken en paar potjes gespeeld. Tof spel maar redelijk lastig.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
Eindelijk de nieuwe versie uit: Alpha 1.3

https://joinsquad.com/2019/05/01/alpha-13-patch-notes/

Nieuwe versie van unreal engine van 4.16 naar 4.21 _/-\o_

En nog heelveel meer.

Hier wat er allemaal nieuw is.

Bekijk op YouTube
EVERYTHING NEW IN SQUAD V13 SO FAR

[ Voor 24% gewijzigd door Ekstergroen op 03-05-2019 12:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ekstergroen
Hier de officiële introductie tot V1.3 van de developers:

Bekijk op YouTube
SQUAD: Alpha 13 Release Notes (May 2019)

Eindelijk een goede vorm van Insurgency (Destruction) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:55

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

beste,

ik heb sinds kort mijn interesse op squad. Hoe speelt deze game? is het een beetje gangbaar.. kwa pc specs.
Wordt er nu veel squad gespeeld of om een leuke/volle server te vinden moet je je best doen?

Ik ben wel in voor een "serieus" military game.
Maar is het niet zo dat er maar weinig gespeeld wordt online?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletproof93
  • Laatst online: 02-05 21:23
Nickrsd schreef op zondag 19 mei 2019 @ 12:45:
beste,

ik heb sinds kort mijn interesse op squad. Hoe speelt deze game? is het een beetje gangbaar.. kwa pc specs.
Wordt er nu veel squad gespeeld of om een leuke/volle server te vinden moet je je best doen?

Ik ben wel in voor een "serieus" military game.
Maar is het niet zo dat er maar weinig gespeeld wordt online?
Er zijn genoeg servers te vinden met veel man. Draait wel soepel, bepaalde punten zakt de fps maar over het algemeen is het goed te doen. Ik raad de game aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XhizorBE
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-04 10:15
NIet vergeten mensen nu tijdelijk bij humble bundle voor 12 dollar, komt vast op zo'n 10-11 euro. En je krijgt nog eens 6-9 games erbij. Slay of the spire is ook niet slecht

Echt aangenaam verrast door squad, met playerbase moet je ook niet inzitten. Spel is met de jaren zelf sterk in de hoogte gegaan kwa playerbase.

Fps drops gebeurd zelden op men pc, speel wel met een gtx 1070 en i5 6600 k. Alles staat op epic en haal hier zo'n 90 fps

ZIt constant als medic te spelen, eens 16 keer dank uw mogen horen bij iedere revive dat 'k deed. Zei tegen men eigen wat voor machtige community is me dit hier. En kers op de taart dan nog de match winnen met 10 tickets over :P

Ook constant communicatie door de comms, maar voor die ervaringen moet je wel in de avond spelen. Heel ander volk die online komt s'avonds

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John Rambo
Zijn er hier nog mensen die actief squad spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wzzly
  • Laatst online: 28-04 20:37
@John Rambo yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
2 weken geleden: 1.6 versie is dan nu EINDELIJK UIT. Jáááááren op gewacht _/-\o_ Leuke verassing deze week, meteen geïnstalleerd.

https://www.realitymod.com/downloads

Mét de WW2 update. Net een epische match gehad op Carentan, daarna Omaha waar ik net nadat de Amerikanen geland waren (ik was Duitser met een Kar98 in de duinen) moest kappen ivm real life dingen.

Bekijk op YouTube
Project Reality: BF2 WW2 (v1.6) Trailer

Squad heeft ook een update gehad, de BETA 19

Bekijk op YouTube
Body dragging? Map overhaul? Tail rotor damage? ➤ SQUAD BETA - B19 (Overview)

Tail rotor damage ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Ekstergroen op 09-05-2020 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
Squad heeft nu een nieuwere versie van de Unreal Engine 4, veel betere FPS nu op alle maps.

Tevens is er grote vooruitgang geboekt met de helicopters:

Bekijk op YouTube
Shooting down helicopters just got cooler in Squad's NEWEST update | Beta 19 Complete Patch Overview

Prachtig om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkwinkel
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
zou dit ook voor Post Scriptum komen ?

rkwinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
rkwinkel schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 15:12:
zou dit ook voor Post Scriptum komen ?
Zou niet misstaan, gezien de performance problemen die PS heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-05 10:18
Spelen Tweakers members dit nog? Ik heb het al jaren niet meer gespeeld.

• Ekstergroen
noud schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 12:36:
Spelen Tweakers members dit nog? Ik heb het al jaren niet meer gespeeld.
Ik speel het niet veel, omdat ik liever Project Reality speel, heeft een betere gameplay imo.

Denk wel dat ik het meer ga spelen in september, aangezien Fallujah eraan komt. Eindelijk. _/-\o_

https://store.steampowere.../view/2757845422981239532

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RBfGlH1L29aL5tAjcpn226-FbMI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xB6PmEH6YWeSmnzSurtVFOKl.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door Ekstergroen op 13-08-2020 13:56 ]

• Ekstergroen
(over Fallujah)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eGjBobJA0P-tofT4EAM2zqCeXkM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SSaAWDcAMU5CS9e8D17vOIX6.png?f=fotoalbum_large

https://www.reddit.com/r/...he_road_to_fallujah_pt_2/

[ Voor 12% gewijzigd door Ekstergroen op 13-08-2020 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
Was een playtest, zijn nu redelijk wat videos uit over en van de Fallujah map.

Was aangenaam verrast door de details, grootte en tunnels!

Bekijk op YouTube
SQUAD FALLUJAH MAP The Most Detailed Map Design I ever seen + First look Gameplay

Begin september al. Zo lang op gewacht en hier is het bijna. :X

• Ekstergroen
Groot nieuws, Squad is uit early access gegaan! _/-\o_

Bekijk op YouTube
Squad - Launch Trailer

Is nu in de steam sale voor 28,12; straks wordt ie 50 euro ('want 1.0 en de extra features rechtvaardigen dat', volgens de devs).

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 01-05 16:28
Ik ga deze vanavond in de aanbieding maar even aanschaffen. Heb voor 't eerst een redelijke game pc nadat ik van playstation ben afgestapt. Hoe is de learningcurve in dit spel als noob pc player?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
endechaos schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:00:
Ik ga deze vanavond in de aanbieding maar even aanschaffen. Heb voor 't eerst een redelijke game pc nadat ik van playstation ben afgestapt. Hoe is de learningcurve in dit spel als noob pc player?
Het is niet zoals een Battlefield of Call of Duty, houd er rekening mee dat dit geen faced paced shooter is.
Zo lang je weet wat je kan verwachten en dat ook zoekt dan kun kun je er erg veel lol van hebben, ik ga dit weekend ook los.
Verwacht een redelijk hardcore team shooter die tussen Insurgency en ARMA in zin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• endechaos
Heb nu 3 uurtjes nog maar gespeeld en ben er achter dat ik eerst maar even tutorials moet gaan kijken, het teamwork gaat goed aimen ook, waar nodig. Snap alleen soms niet wat er nou precies moet gebeuren qua gebied veroveren oid.
Tot nu toe zeer tof spel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thodekroo
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 01-05 21:06
endechaos schreef op zondag 27 september 2020 @ 01:20:
Heb nu 3 uurtjes nog maar gespeeld en ben er achter dat ik eerst maar even tutorials moet gaan kijken, het teamwork gaat goed aimen ook, waar nodig. Snap alleen soms niet wat er nou precies moet gebeuren qua gebied veroveren oid.
Tot nu toe zeer tof spel!
Squad is fantastisch, heb er inmiddels 600 uur in zitten en begin nu toch wel het idee te krijgen dat ik aardig door heb hoe alles werkt. In het begin kan het spel best overweldigend zijn. Ik kan alleen maar zeggen, speel de eerste 50 tot 100 uur als rifleman en medic, blijf bij je SL en doe wat hij van je vraagt.

Ik kan je verder de YouTube tutorials van MoiDawg adviseren. Die gast is serieus goed en heeft er duizenden uren in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Thx, ondertussen al wat uurtjes gespeeld en ik vind het een prachtig spel! Even wennen had al 2 x friendly fire. Prachtig hoe de meeste echt teamwork doen, heeft mij veel geholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Na de recente update heb ik erg last van fps die naar de 20 gaat. Zelfde settings als voorheen, lager zetten heeft geen tot weinig zin. Zijn er meer die dat ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thodekroo
Ik ervaar dat alleen bij de nieuwe map Fallujah. Meeste maps draai ik op 120 FPS maar Fallujah op 50/60 FPS. Deze moet duidelijk nog beter geoptimaliseerd worden.

Er wordt sowieso geadviseerd om je cache te clearen na elke update. Dit doe je in settings en dan onderaan "clear cached user data". Let wel op dat je settings (en dus ook keybinds) kwijt bent hierna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Dankjeee heb die geleegd. Het spel loopt nu weer stuk beter! Ik kan vanavond weer gamen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandeleros
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-05 16:30
Sinds een half jaartje ben ik weer terug met het gamen op de PC (10+ jaar de pc links laten liggen voor console). Na wat games te hebben gespeeld kom ik terecht bij Squad, dit geeft mij een enorme flashback naar America's Army. Een spel waar ik duizenden uren in heb gestoken.

Dit soort spellen zijn toch het leuks als je wat aan elkaar kan optrekken. Is er voor Squad een active user base of zijn er discord servers waar jullie elkaar treffen?

Mochten jullie mij een setje in de juiste richting kunnen geven dan waardeer ik dit enorm, kijk uit naar een nieuwe game waar ik mijzelf weer in kan verliezen:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thodekroo
Bandeleros schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:38:

Mochten jullie mij een setje in de juiste richting kunnen geven dan waardeer ik dit enorm, kijk uit naar een nieuwe game waar ik mijzelf weer in kan verliezen:).
Ik zelf speel altijd op dezelfde server https://www.joinsquad.eu/. Het voordeel van deze server is dat als je gemiddeld 40 uur per maand speelt (ik weet het, het is best veel), je whitelisted bent en je automatisch de wachtrij overslaat doordat ze gebruik maken van reserved slots. Volgens mij hebben ze ook een Discord maar daar zit ik niet op. Het voordeel van altijd dezelfde server spelen is dat je op een gegeven moment veel spelers gaat (her)kennen en dat je dus ook weet wie de goede Squadleaders zijn.

• Molleke01
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-05 12:58
Hebben jullie een beetje redelijke FPS in squad? Ik heb een RTX3070 met Ryzen 5 3600 maar kom in battles niet boven de 50 Fps. En het maakt niet uit of ik de resolutie op 1080 of 1440 draai. Zelfs bij low settings heb ik het... Kan toch haast niet met die hardware? Laatst zag ik een youtube filmje, die gast had constant 240FPS...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thodekroo
Kun je je settings eens delen?

Ik heb alles volgens mij alles op max staan behalve shadows en effects die staan op high. Ik zit meestal rond de 140 FPS. Behalve in Fallujah. Ik speel op 1440p met een 3070 en 5600x. Maar ook toen ik nog een 3600 had met 5700xt zat ik wel ruim boven de 50 hoor... Hoeveel GB ram hen je en hoe snel is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molleke01
Ja, heb van alle settings geprobeerd. Van epic tot low, maar het maakt niets uit. Heb er 16Gb inzitten, deze: Corsair DDR4 Vengeance RGB Pro 2x8GB 3200

Viel me trouwens op dat de CPU load niet boven de 30% uitkomt, geen idee hoeveel dat zegt...

[ Voor 24% gewijzigd door Molleke01 op 18-12-2020 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thodekroo
Dat qua RAM toch voldoende moeten zijn. CPU load van 30% is heel normaal. Ik zou met jou specs toch echt 120 fps verwachten met alles op high... Heb je al eens "clear cache data" geprobeerd? Die optie heb je onder in je scher als je kiest voor SETTINGS. Dat wil nog wel eens helpen, zeker na een update. Vergeet niet even screenshots te maken van je keybindings als je die hebt veranderd want die ben je kwijt als je dat doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molleke01
Yep, heb ik ook al gedaan. Moest inderdaad de keybindings terugzetten. Ben vervolgens spel ingegaan, in een hoekje gaan staan en naar beneden kijken:100fps. Als er iets van actie is kakt het weer ver in (50)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molleke01
Check dit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gLL9iElS1xqLyMWvsOY8kvgqLdY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gXbfCTXiqRZJwcmKSF2kLwuC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thodekroo
Zit jouw GPU constant op 60/70%??? Want die hoort gewoon tussen de 97% en 100% te zitten namelijk. Ik zal het straks even checken hoe het er bij mij uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molleke01
andere situatie. (ik dacht even dat de GPU boven de 80% kwam, maar dat is power :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I98izwUz4OVvHHe0d8o6SANNjGo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rz31VAKkviAATzAidBzSmHTn.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Molleke01 op 18-12-2020 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thodekroo
Zojuist even een testje gedraaid in Jensen's Range, dat is voor jou ook makkelijker te reproduceren. Deze 'map' is niet heel representatief voor de overige maps overigens, maar dat doet er voor het voorbeeld niet zo toe. Ik heb alle specs op Epic gezet en TAA aan en resolutie 1440p. Ik kom als ik voor de mortieren ga staan op 175 fps. Mijn cpu draait op 25% en mijn gpu op 98%. Dit is ook hoe het zou moeten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lMmupXankAInjWcNdGpZXnqekH8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/A8EPCf3LS7Wq8FDcp05RdyD3.png?f=fotoalbum_large

Ik heb alleen géén idee waar het probleem bij jou in zou kunnen zitten... Misschien kun je je probleem eens op Reddit posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molleke01
Ik zal eenzelfde test doen als er tijd voor is, ik heb het inderdaad ook al op reddit gezet. Daar loopt het topic nog maar bloedt wel een beetje dood. P.s: daar zegt iemand dat het wellicht iets met triple buffering te maken heeft, ik weet even niet hoe ik daar gericht iets mee kan doen maar dat zoek ik uit als weer achter de PC zit

[ Voor 38% gewijzigd door Molleke01 op 19-12-2020 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molleke01
Ik heb dezelfde test gedaan @Thodekroo - bij deze screenshot. ik kom op 128 fps uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VXMrHHh58oOdu4WSXCYnGvAlnPQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ioFMmmEQoTbUoXJ6IC9twijq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molleke01
Na een BIOS update kom ik niet meer boven de 110 fps uit, gaat de verkeerde kant op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thodekroo
Molleke01 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 17:48:
Na een BIOS update kom ik niet meer boven de 110 fps uit, gaat de verkeerde kant op!
Vergeet niet dat je na je biosupdate je xmp profile kwijt bent en je geheugen vaak op 2333mhz draait. Heb ik ook wel eens gehad, scheelt je een hoop FPS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
Molleke01 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 17:48:
V2.0 is nu uit. Veel mensen zeggen veel performance verbeteringen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molleke01
Ooh ja,dat gaan we binnenkort eens ervaren dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
Performance is behoorlijk vooruitgegaan (voor mijn oude systeem althans) de laatste 2 patches!

Was toevallig dit tegengekomen op Youtube. Een spectator (''eye in the sky'') van een Squad-ronde op Narva. Surreëel bijna.

Bekijk op YouTube
Block To Block City Fighting In Narva | Eye In The Sky Squad 100 Player Gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molleke01
Ben nog steeds vol op Hell let Loose aan het gaan en Squad al maanden niet meer aangeraakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
Molleke01 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 17:14:
Ben nog steeds vol op Hell let Loose aan het gaan en Squad al maanden niet meer aangeraakt..
Zonde hoor, er is veel verandert de afgelopne maanden. Bij mij draait Squad een stuk beter dan HLL btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Nog mensen actief hier? Zijn er nog actieve nederlandse squad clans / community?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kragoth
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-02 15:35
Ik heb ook interesse in Squad. Ik ben alleen nog een beetje zoekende naar mensen om mee te spelen, mijn vrienden zijn niet geïnteresseerd in dit soort spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thodekroo
Kragoth schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:25:
Ik heb ook interesse in Squad. Ik ben alleen nog een beetje zoekende naar mensen om mee te spelen, mijn vrienden zijn niet geïnteresseerd in dit soort spellen.
Join een server, en je hebt mensen om mee te spelen;). De community is doorgaans erg behulpzaam. Geef aan het begin van de match aan dat je nieuw bent, start als rifleman of medic en je zult zien dat je er vanzelf in komt. Ik speel zelf voornamelijk op de squad Europe server: https://www.joinsquad.eu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kragoth
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-02 15:35
Thodekroo schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:48:
[...]

Join een server, en je hebt mensen om mee te spelen;). De community is doorgaans erg behulpzaam. Geef aan het begin van de match aan dat je nieuw bent, start als rifleman of medic en je zult zien dat je er vanzelf in komt. Ik speel zelf voornamelijk op de squad Europe server: https://www.joinsquad.eu/
Goede tip, ik ga daar eens naar kijken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likewise
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-04 14:04
Is dit topic dood?

Squad 2.16 is uit. Met een hoop fixes. Waaronder deze fix :)

Kohat RAAS v8 – Fix attempt for the AUS MRH90 helicopter exploding on the helipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLetLoose
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 07-10-2024
Ik zag laatst een Nederlandse server op Squad maar eigenlijk is die altijd leeg.
Zijn er nog Nederlanders die het spelen?
Ik ben vrij nieuw maar ik heb nogal sterk het idee in Squad dat de meeste servers en spelers niet bepaald 'new player friendly' zijn :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thodekroo
DutchLetLoose schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 00:11:
Ik zag laatst een Nederlandse server op Squad maar eigenlijk is die altijd leeg.
Zijn er nog Nederlanders die het spelen?
Ik ben vrij nieuw maar ik heb nogal sterk het idee in Squad dat de meeste servers en spelers niet bepaald 'new player friendly' zijn :-(
Ik heb goede ervaringen met de Blood Bound server. Deze vaak wel erg druk 's avonds, 30+ wachtende is geen uitzondering. Nu ben ik niet bepaald een new player (1500+ uur) maar mijn ervaring is dat er geen/weinig toxicity is. Admins zijn ook erg actief, daarom is de server denk ik ook zo populair. In ieder geval zou ik altijd aan het begin van de match aangeven dat je new player bent, en vooral geen specialist (en zéker geen Marsman) roles nemen. Liefst rifleman of medic. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docslik
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-05 12:28
De medic role is vermoedelijk de meest eenvoudige om mee te starten, of automatic Rifleman. Als je dan een fatsoenlijke SL hebt, word je vaak samengevoegd in een Fire team met 1/2 andere als support role en kan je je richten op supressing fire terwijl de andere een aanval uitvoeren. Als medic hang je wat meer rond en is de kans dat je als eerste neergeschoten wordt, iets lager.

Stuur me even een DM, speel nog geregeld op leuke servers (namen heb ik niet uit m'n hoofd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zijn er nog mensen die dit spel spelen? Zitten servers 's avonds vol? Of is het een verlaten woestijn met af en toe een volle server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinlollig
  • Laatst online: 28-04 17:10
Chip. schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 14:56:
Zijn er nog mensen die dit spel spelen? Zitten servers 's avonds vol? Of is het een verlaten woestijn met af en toe een volle server?
Er zijn meer servers dan ooit op het moment. Mede omdat het erg populair is geworden in china met de PLA die is toegevoegd.

https://steamcharts.com/app/393380

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
robinlollig schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 14:59:
[...]

Er zijn meer servers dan ooit op het moment. Mede omdat het erg populair is geworden in china met de PLA die is toegevoegd.

https://steamcharts.com/app/393380
Wat is PLA precies? En weet nog niet of ik dat dan positief vind. Omdat het spel vooral gefocust ook is op teamwork... en ik kan geen Maderijn namelijk, jij wel ;-)?

Althans naar wat ik heb gelezen is het veel stem communicatie via de headset. Dus veel Engelse spelers zou tof zijn bedoel ik daarmee.

[ Voor 5% gewijzigd door Chip. op 23-12-2022 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likewise
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-04 14:04
Ik zie hier weinig activiteit, toch is het nog steeds een levendige community. Squad 4.4 is inmiddels uit.

Ik heb een twintigtal servers waarvan het een beetje hit and miss is qua gameplay:

Soms supergoede communicatie, tactieken en logistiek, spannende gevechten met
goede samenwerking tussen armor en infanterie, soms waardeloze games met don't care attitude en niet vooruitdenkende squad leaders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:18

Damian

Insane Obtrusion

Ik wil deze game gaan kopen, maar zie dat het hier redelijk d00d is.

Niet aan te raden deze game?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thodekroo
Damian schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 19:38:

Beste game die ik ooit gespeeld heb, heb er nu meer dan 2000 uur in zitten. Het is hier op tweakers idd behoorlijk dood. Maar dat zegt echt niets over de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
Damian schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 19:38:

Het is zeker aan te raden, en het is nog steeds heel populair.

Het is nu weer trending vanwege hun plannen om de hele gunplay overboord te gooien en realistischer/authentieker te maken. Ze gaan nu weg van de meer CoD-gunplay en meer richting de project reality gunplay.

Gevolg: veel intensievere ervaring van vuurgevechten die niet in hoogstens een paar seconden afgelopen zijn, zoals in CoD of Battlefield. En suppression die daadwerkelijk effectief is.

Meer coordinatie, meer teamplay. Dat is hun insteek voor deze overhaul.

Bekijk op YouTube
I played Squad's new GAME CHANGING update...

https://twitter.com/MoiDawg/status/1672744444649435136

[ Voor 9% gewijzigd door Ekstergroen op 25-06-2023 14:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touwkop
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Ik heb deze game van weekend maar eens afgestoft. Ik ben COD en BF een beetje zat eigenlijk. Tevens gaat mijn leeftijd (50+)ook zijn tol eisen qua reactiesnelheid. Vier jaar geleden Squad al eens gespeeld, maar toen was het spel nogal buggie. Gisteren een uurtje of 3 gespeeld en ik was positief verrast over de staat en de performance van het spel. Speelde gewoon goed. Ook was de onderlinge communicatie in de squads relaxed te noemen. Ik ga zeker dit spel vaker oppakken.

Meten = Weten = Denken = Doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molleke01
Hij draait bij mij een stuk beter nu, wel veel moeite met het spel onder de knie krijgen.
9 van de 10 keer denk ik "hoe dan?" :) :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste