[PC] Squad (opvolger Project Reality)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-05 07:42
Je koopt gewoon het volledige spel als je hem op Steam hebt gekocht, je krijgt er alleen meteen toegang toe (Alpha code) en die Alpha is naar mijn mening van verrekte goed speelbaar en leuk. Je hoeft dus later een stuiver extra uit te geven voor versie 1.0.
Ze hebben genoeg budget binnengehaald om in ieder geval tot eind 2017 te ontwikkelen met het huidige team en ik geloof dat het doel is voor eind 2017 versie 1.0 af te hebben.
Er komen nog nieuwe animaties en veel meer andere leuke/mooie dingen aan het komende jaar, ook zal mod support en community maps een groot ding worden met dit spel. De toekomst voor Squad ziet er dus heel goed uit, het zal een spel worden met een lange adem wat nog jaren gespeeld zal worden zoals ik het zie ontwikkelen.

[ Voor 4% gewijzigd door R3m3d7 op 10-12-2016 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:53
noud schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 18:28:
Ik heb het spel laatst via Steam gekocht. Staat in mijn inventory game list.
Nu als ik naar de webpagina van Steam ga, kan ik het spel niet via de webpagina opstarten.
Wel vreemd dat je hem nu niet kan spelen als je hem gekocht hebt. Is je versie wel up-to-date? Anders eerst even updaten.
En je weet zeker dat je hem gekocht hebt? Zou namelijk kunnen dat je Squad in het free weekend geprobeerd/geinstalleerd hebt en dat hij daarom nu in je steam library zit maar dat je hem nu moet kopen om weer buiten het free weekend om te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-05 21:27
Is een veelvoorkomend probleem. Spel is up to date. En heb het spel echt gekocht.
api-ms-win-crt-runtime-I1-1-0.dll ontbreekt.

Kan het bestand niet handmatig installeren. Windows update is ook beetje in de war.

Inmiddels spelen mijn steam vriendjes het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
Binnenkort een nieuwe pc hier, dan ga ik het eens proberen als SL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-04 15:07
R3m3d7 schreef op zondag 18 december 2016 @ 17:26:
Binnenkort een nieuwe pc hier, dan ga ik het eens proberen als SL.
Als je ook een mic :+

Tip hier: Luister ook naar command coms en praat/overleg daar ook. (iets wat veel SL's vergeten tegenwoordig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
joshje schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:24:
[...]

Als je ook een mic :+

Tip hier: Luister ook naar command coms en praat/overleg daar ook. (iets wat veel SL's vergeten tegenwoordig)
Jaja, heb een headset met mic erin. :-)

Ik verwacht de squad na de ondergang te brengen maar ik ga het in ieder geval me volle overgave proberen. Teveel SL zijn in het begin aanwezig maar worden als het drukker wordt stil omdat ze zelf teveel aan het vechten zijn ipv leiding geven...ik ga kijken hoe ver ik kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirSela
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-01 14:33
Voor wie hem nog niet heeft: Squad is straks in de steam wintersale.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-05 20:35

Oxigeon

En zo is dat!

SirSela schreef op maandag 19 december 2016 @ 19:22:
Voor wie hem nog niet heeft: Squad is straks in de steam wintersale.
Aah dat wordt mooi. Hoop eigenlijk dat er iets meer vanaf gaat dan 25%. Vanaf 50% wil ik hem eigenlijk wel kopen aangezien ik nog niet zeker weet of hij op mijn laptop zal draaien. Heb een headset welke ik gebruik en hou vanaf vandaag dus de steamsale in de gaten.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• R3m3d7
Oxigeon schreef op donderdag 22 december 2016 @ 08:15:
[...]

Aah dat wordt mooi. Hoop eigenlijk dat er iets meer vanaf gaat dan 25%. Vanaf 50% wil ik hem eigenlijk wel kopen aangezien ik nog niet zeker weet of hij op mijn laptop zal draaien. Heb een headset welke ik gebruik en hou vanaf vandaag dus de steamsale in de gaten.
Wat zijn de specs van je laptop? :-)

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik weet dat er een I5 inzit met 5200 (maar hoe je dit precies typt weet ik niet). Verder weet ik dat er als videokaart een Geforce 920M. Het is een ASUS Laptop met ik geloof 6GB RAM. Maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen, zou ook 4 kunnen zijn.

• R3m3d7
Hmm, dat word op lage settings spelen, die GPU is trager dan mijn GTX 750 en daar moet je al niet teveel van verwachten. Het zal om relatief lage resoluties moeten gaan in ieder geval, het gaat er dan bij lange na niet zo mooi uitzien als op de video's van Karmakut op youtube. Maar het lijkt redelijk dicht tegen mijn oude pc aan te zitten en ik speel het spel meerdere keren per week met veel plezier, dus het kan wel.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

R3m3d7 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:18:
Hmm, dat word op lage settings spelen, die GPU is trager dan mijn GTX 750 en daar moet je al niet teveel van verwachten. Het zal om relatief lage resoluties moeten gaan in ieder geval, het gaat er dan bij lange na niet zo mooi uitzien als op de video's van Karmakut op youtube. Maar het lijkt redelijk dicht tegen mijn oude pc aan te zitten en ik speel het spel meerdere keren per week met veel plezier, dus het kan wel.
Mja, daarom wil ik eigenlijk ook niet de volle mep betalen voor de game. Zal eventjes moeten uitvogelen hoe ik het dan precies moet instellen enzo. Maarja, gewoon eventjes afwachten of hij wel in de aanbieding komt enzo

• R3m3d7
Je kan ook dit middel gebruiken, minder dan 2 uur spelen en binnen 2 weken:

http://store.steampowered.com/steam_refunds/

..."Je kunt een terugbetaling aanvragen voor bijna elke aankoop op Steam — om welke reden dan ook. Misschien voldoet je pc niet aan de hardware-eisen; misschien heb je een spel per ongeluk kocht; misschien heb je de titel een uur lang gespeeld en vind je het gewoon niet leuk."....

Lijkt mij voor dit soort situaties gemaakt toch? Ik zou het proberen, het spel is echt briljant.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

R3m3d7 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:44:
Je kan ook dit middel gebruiken, minder dan 2 uur spelen en binnen 2 weken:

http://store.steampowered.com/steam_refunds/

..."Je kunt een terugbetaling aanvragen voor bijna elke aankoop op Steam — om welke reden dan ook. Misschien voldoet je pc niet aan de hardware-eisen; misschien heb je een spel per ongeluk kocht; misschien heb je de titel een uur lang gespeeld en vind je het gewoon niet leuk."....

Lijkt mij voor dit soort situaties gemaakt toch? Ik zou het proberen, het spel is echt briljant.
Mocht het totaal niet werken kunnen we dat altijd nog doen. Maar ik ga er vooralsnog niet vanuit.
Ik zelf draai DayZ-standalone ook in een iets mindere weergave. Echter dat mag de pret niet drukken. Weet niet of die zwaarder is dan dit spel?

[ Voor 9% gewijzigd door Oxigeon op 22-12-2016 11:52 ]

• R3m3d7
Sorry, ik kan die vergelijking niet voor je maken.
Maar volgens mij is jou CPU sneller dan die van mij (totaal en een enkele core) en je videokaart ongeveer gelijk en bij mij is het leuk speelbaar op lagere settings dus dat zal het bij jou dan ook moeten zijn. Met de 14 dagen geld terug zekerheid van Steam zou ik het gewoon proberen, ik denk dat het goed zal werken.

• SirSela
Squad staat ook in het lijstje op canyourunit.com

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

SirSela schreef op donderdag 22 december 2016 @ 17:03:
Squad staat ook in het lijstje op canyourunit.com
Zowel bij recommed als minimum het rode bordje dat het niet gaat lukken.

Heb bij elk onderdeel een groen V-tje staan behalve bij CPU. Daar staat het volgende:

CPU SPEED
Minimum: 2.4 GHz Dual-Core 64-bit CPU
You Have: 2.2 GHz

Minimum: DX10 Compatible GPU with 1 GB VRAM
You Have: GeForce 920M
Video Card
Your graphics driver is over 2 months out-of date Click here for the latest drivers
GeForce 920M
37th percentile
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required You Have
Pass or fail icon Pixel Shader version 4.0 5.1
Pass or fail icon Vertex Shader version 4.0 5.1
Pass or fail icon Dedicated Video RAM 1 GB 2.0 GB

CPU CPU
Minimum: Info
You Have: Intel(R) Core(TM) i5-5200U CPU @ 2.20GHz
CPU Click here for the latest CPU drivers.
Intel(R) Core(TM) i5-5200U CPU @ 2.20GHz
45th percentile

CPU Speed CPU SPEED

RAM RAM
Minimum: 4 GB
You Have: 6.0 GB

OS OS
Minimum: Windows 7 SP1 (x64)
You Have: Microsoft Windows 10 (build 14393), 64-bit

• R3m3d7
Oxigeon schreef op donderdag 22 december 2016 @ 17:23:
[...]

CPU CPU
Minimum: Info
You Have: Intel(R) Core(TM) i5-5200U CPU @ 2.20GHz
CPU Click here for the latest CPU drivers.
Intel(R) Core(TM) i5-5200U CPU @ 2.20GHz
45th percentile

CPU Speed CPU SPEED
Jou 5200U is sneller dan mijn Phenom II x4 940 dus ik zou niet weten waarom dat niet zou werken. Ghz alleen zegt niet zo veel want mijn cores draaien op 3Ghz en zijn trager dan die van jou op 2.2Ghz die een veel hogere ipc hebben.
edit: spelling

[ Voor 3% gewijzigd door R3m3d7 op 22-12-2016 20:54 ]

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik zie nu dat ze een 35% korting geven. De vraag is natuurlijk of dit nog hoger wordt of dat het zo blijft. Ik wacht nog eventjes af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seez
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-05 11:40
Zojuist gekocht, half uurtje gespeeld en toen ging Steam down :(
Ik zat op één of andere Franse server. Werd naar me toegeschreeuwd dus ik zei Je ne comprends
Goed, dit vind ik wel leuk. Is er een tweakers squad? Ik vind dit spel een stuk toegankelijker dan ARMA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Vanmiddag ook maar aangeschaft. Na het Squad logo kreeg ik een zwart scherm. Na wat zoeken op internet bleek dat ik wat ini files moest verwijderen of rechtermuisknop op het taak beeindigen scherm. Geen idee wat ik uiteindelijk gedaan heb. Maar hij werkt en loopt als een zonnetje in de Firing range.

Daarna geprobeerd om in een server te komen. Maar helaas geen servers beschikbaar. Denk dat dat te maken heeft dat Steam plat ligt zoals seez ook al zegt. Merk alleen dat mijn laptop op de spawn page wat problemen heeft. Kan verder op Medium de firing range spelen. Hoe de game loopt in een echte server moet ik nog maar even afwachten.

Een Tweakers squad ben ik ook wel voor in uiteraard. Wie me wil toevoegen op Steam: Oxigeon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Ik zocht ook al wat Tweakers om mee samen te spelen. Mooi dat de Steam sale weer wat nieuwe spelers aantrekt. Voeg mij ook toe op Steam: PerlinNoise
Is er al een Discord?

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

PerlinNoise schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 18:25:
Ik zocht ook al wat Tweakers om mee samen te spelen. Mooi dat de Steam sale weer wat nieuwe spelers aantrekt. Voeg mij ook toe op Steam: PerlinNoise
Is er al een Discord?
Discord ben ik nog geen lid van laat staan dat ik weet wat het is haha. Dat is van voor mijn tijd. De meeste games wat ik heb speel ik op de PS4. Maar voor realistische shooter wilde ik wel een uitzondering maken :). Hopen dat Steam zo weer begint te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
PerlinNoise schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 18:25:
. Voeg mij ook toe op Steam: PerlinNoise
Is er al een Discord?
Done.
Volgens mij is er geen tweakers/Squad Discord, ik weet ook niet of dat handig/nodig is, hoe zie jij dat icm in game chat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ben gisteren lid geworden van http://www.ddfclan.eu/. Deze spelen ook allemaal de game Squad en andere games. Wat betreft Squad maken ze gebruik van de in-game chat. En buiten de game Squad maken ze gewoon gebruik van TeamSpeak 3. Lijkt me inderdaad ook wat lastig als je met 20 man in een Discord/Teamspeak zit en elke Squad ligt dan door elkaar te brullen. Beste is dan inderdaad bij de game zelf blijven. Is uiteraard wel makkelijker om via Discord ofzo een afspraak te maken welke server etc je gaat pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 13:14
Oxigeon schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 17:21:
Vanmiddag ook maar aangeschaft. Na het Squad logo kreeg ik een zwart scherm. Na wat zoeken op internet bleek dat ik wat ini files moest verwijderen of rechtermuisknop op het taak beeindigen scherm. Geen idee wat ik uiteindelijk gedaan heb. Maar hij werkt en loopt als een zonnetje in de Firing range.

Daarna geprobeerd om in een server te komen. Maar helaas geen servers beschikbaar. Denk dat dat te maken heeft dat Steam plat ligt zoals seez ook al zegt. Merk alleen dat mijn laptop op de spawn page wat problemen heeft. Kan verder op Medium de firing range spelen. Hoe de game loopt in een echte server moet ik nog maar even afwachten.

Een Tweakers squad ben ik ook wel voor in uiteraard. Wie me wil toevoegen op Steam: Oxigeon
Als ik het spel start ga ik eerst effe wat drinken halen of effe naar de wc. Duurt bij mij wel een minuut of 3/4 voor dat er wat gebeurt. Ook een zwart scherm. Uiteindelijk start het spel wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirSela
klopt, sinds de laatste update duurt het bij mij ook een stuk langer. Wel speelt het na iedere update ook een stuk beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ben ik ff blij dat het niet alleen aan mij ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seez
Oxigeon schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 14:51:
Ik ben gisteren lid geworden van http://www.ddfclan.eu/. Deze spelen ook allemaal de game Squad en andere games. Wat betreft Squad maken ze gebruik van de in-game chat. En buiten de game Squad maken ze gewoon gebruik van TeamSpeak 3. Lijkt me inderdaad ook wat lastig als je met 20 man in een Discord/Teamspeak zit en elke Squad ligt dan door elkaar te brullen. Beste is dan inderdaad bij de game zelf blijven. Is uiteraard wel makkelijker om via Discord ofzo een afspraak te maken welke server etc je gaat pakken.
Ik heb mij zojuist aangemeld. Ben benieuwd. Wat betreft het opstarten. Bij mij duurt het nog geen halve minuut. Spel is weliswaar geïnstalleerd op een SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Ik vind nauwelijks nog servers sinds ik dit weekend over ben gegaan van onsbrabantnet naar ziggo. Zie er maar een stuk of 8..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Daar heb ik geen problemen mee. Ik vond zeer veel servers. Wel maar een stuk of 20 waar veel mensen inzitten. De rest zitten maar een paar personen in. Ik zegt uit mijn hoofd dat ik een ZXD server join. Staat meestal ergens bovenaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
Servers die ik kan aanraden:
- Redcoats (eigen server :+ )
- SpecOE
- RIP
- ZXD
- Whitefox

Ingame coms zijn sterk aan te raden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dan zal ik voortaan op de redcoats komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectre
  • Laatst online: 13:01
Heb hem toch maar gekocht in de sale en ben echt verrast. Arma vond ik altijd moeilijk om in te komen, mede door de controls en onduidelijkheid wat ik moest doen in de multiplayer modes, maar dat valt hier allemaal reuze mee. Learning curve is lager en heb tot nu toe elke keer een leuke squad kunnen vinden die ook communiceren wat we gaan doen. Maakt het als noob toch een stuk makkelijker om de game te leren. I.c.m. een surround sound set is de ervaring toch ook wel heel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Speel het spel nu een maandje of 3 elke woensdagavond. Voor mij is het echt een game waar ik effe goed voor moet gaan zitten en daar heb ik alleen op woensdagavond tijd voor. Kind naar bed. Vrouw de deur uit. Headset op en Squad aan.

Als ik in een Squad zit waar goed wordt samengewerkt, maakt het me niet eens zo veel uit of we winnen of verliezen. Ik vind het dan echt een super game. Echter kom ik ook regelmatig in een squad waar een deel aan het lone-wolfen of de SL geen of nauwelijks orders geeft. Dan is er echt geen reet aan en wordt je hard in de pan genakt door teams die wel samenspelen. Dit eindigt bij mij dan vaak in een vroegtijdige ragequit of squadchange.

Zelf durf ik het nog niet echt aan om SL te spelen. Heb liever iemand die mij zegt wat ik moet doen dan dat ik zelf de orders uit moet delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectre
  • Laatst online: 13:01
Rudolf schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:25:
Speel het spel nu een maandje of 3 elke woensdagavond. Voor mij is het echt een game waar ik effe goed voor moet gaan zitten en daar heb ik alleen op woensdagavond tijd voor. Kind naar bed. Vrouw de deur uit. Headset op en Squad aan.

Als ik in een Squad zit waar goed wordt samengewerkt, maakt het me niet eens zo veel uit of we winnen of verliezen. Ik vind het dan echt een super game. Echter kom ik ook regelmatig in een squad waar een deel aan het lone-wolfen of de SL geen of nauwelijks orders geeft. Dan is er echt geen reet aan en wordt je hard in de pan genakt door teams die wel samenspelen. Dit eindigt bij mij dan vaak in een vroegtijdige ragequit of squadchange.

Zelf durf ik het nog niet echt aan om SL te spelen. Heb liever iemand die mij zegt wat ik moet doen dan dat ik zelf de orders uit moet delen.
Ik heb hetzelfde, ik start het niet even voor een halfuurtje op maar moet het echt voor minimaal 2 uur spelen. Heb sinds een tijdje een leuke Engelstalige groep waar ik mee speel en langzaamaan beginnen er wat routines te komen en de communicatie gaat beter. Omdat 2 mensen van onze groep gewoon goed kunnen squad leaden speel ik daar meestal medic, maar als ik alleen speel probeer ik wel te squad leaden. Ben er wel achter gekomen dat ik niet moet squad leaden op een Franse server, die weigeren gewoon in het Engels een plan te bedenken en coördineren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Spectre schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:48:
[...]

Ik heb hetzelfde, ik start het niet even voor een halfuurtje op maar moet het echt voor minimaal 2 uur spelen. Heb sinds een tijdje een leuke Engelstalige groep waar ik mee speel en langzaamaan beginnen er wat routines te komen en de communicatie gaat beter. Omdat 2 mensen van onze groep gewoon goed kunnen squad leaden speel ik daar meestal medic, maar als ik alleen speel probeer ik wel te squad leaden. Ben er wel achter gekomen dat ik niet moet squad leaden op een Franse server, die weigeren gewoon in het Engels een plan te bedenken en coördineren. :(
Ik probeer eigenlijk altijd naar ENG/EU servers te connecten of een squad te joinen met ENG+MIC ofzo in de tag. Anders is het geen doen voor mij. M'n Frans is slecht en mijn Duits is matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seez
joshje schreef op maandag 26 december 2016 @ 11:24:
Servers die ik kan aanraden:
- Redcoats (eigen server :+ )
- SpecOE
- RIP
- ZXD
- Whitefox

Ingame coms zijn sterk aan te raden!
Op RIP ben ik reeds 4x uit een squad gegooid (bij mijn weet, zonder opgaaf van reden). Goed in de 40+ uur voor de rest geen negatieve ervaringen gehad, maar wel opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-05 21:57
WW2 mod in ontwikkeling voor Squad. Is al aardig ver voor een Alpha:

http://imgur.com/a/ntKSU

En dat terwijl Squad ook zelf nog in Alpha is :P

[ Voor 23% gewijzigd door Ekstergroen op 20-02-2017 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik wil eventjes melden dat er morgen weer een "free weekend" staat ingepland. Verder kun je tijdens dit free weekend de game aanschaffen voor de helft van de prijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Inderdaad free weekend. Sommige mensen zien dit als een soort Arma concurrent. Het is volgens mij 50 vs 50.. het ziet er goed realistisch uit. Ik ga het even proberen. Heb Arma nog niet veel gespeeld, en heb ook PUGB, maarja... het ziet er mooi uit en ben benieuwd. :)

Wat ik tot nu toe wel mis uit filmpjes is een soort leaderboard zoals je in Battlefield hebt.

Oja, de download op Steam is maar 8.8GB.

[ Voor 20% gewijzigd door Luxicon op 08-04-2017 15:40 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Iemand zin om te spelen? Doe het voor t eerst. Kunnen via Teamspeak of Discord communiceren!~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Het speelt in ieder geval soepel. Met tab zie je dus het leaderboard, zoals met andere games ook het geval is. Leuk spel. Het komt voor mij het meest over als Insurgency, qua map zoals BF1942. Grote map dus.

Het idee van voertuigen claimen en spawnpoints op de map creëren en dergelijke bevalt mij wel.

Stukje gameplay van net:

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 632581

Ik heb jaren Project reality gespeeld maar dit... De gameplay is geweldig maar de communicatie met je SL en andere spelers veel minder. Ik heb van de 6 games in totaal maar 1 game gehad waar een SL wist wat hij moest doen en ook echt communiceerde met de andere spelers. Uiteindelijk werd ik ook nog gekickt bij een andere squad omdat hij niet op me wachten (1 minuut geleden server gejoined) ook heel iets vaags. Ik ga dit zeker niet aanschaffen. Ik wacht wel tot het uit de alpha komt en zie het wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
@Anoniem: 632581 Je ervaringen zijn grotendeels zo door het free weekend. Ik heb ook even squad leader gespeeld en als beginner is het gewoon ontzettend overweldigend om én de game én de squad leader rol te vervullen. Dat was dan ook niet zo'n succes. Verder werd er wel goed gecommuniceerd, maar het is gewoon moeilijk als er zoveel mensen rondlopen die nog niet weten wat ze doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:19
Samen met drie vrienden deze game ook opgepakt maar nog niet aan het spelen toegekomen. Ik ben zeer benieuwd hoe dit speelt.

Er zullen wel genoeg mensen SL zijn die er nog niet veel verstand van hebben, maar die moet je ook een kans geven, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Prima vermaakt dit weekend _O_. Het zit voor mijn gevoel een beetje tussen Insurgency en Arma 3 in qua realiteitsniveau.

Stapt ook net even wat beter in dan Arma 3, veel makkelijker om even 1 a 2 potjes te spelen. Bij Arma wil ik dan toch al gauw met dezelfde mensen op dezelfde server spelen wil ik het naar mijn zin hebben.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-05 19:07
Leuke vid voor iedereen die nieuw is:

YouTube: How to Play Squad | 23 Essential Tips and Tricks

Ik ben over een tijdje weer terug in deze game. Teveel andere grote titels op dit moment. Maar dit blijft m'n favo pvp shooter. Sinds BF2 niet zo lang en zo veel in een pvp shooter blijven hangen. Het meest kan ik nog wel genieten van de CCFN's op zondagavond, waarbij je twee potten Squad speelt en ieder squad in de game door een andere clan gevormd wordt. Vervolgens samenwerken.

Als iemand op zoek is naar een Squad clan... Ik zit zelf in de 20r community (hebben divisies in allerlei games, waaronder Squad). Niet super hardcore maar wel altijd mensen om mee te spelen. Daarnaast gedurende de week verschillende events. Zie www.20r.eu of contact MobiuZ op Steam.

[ Voor 40% gewijzigd door Arrahant op 10-04-2017 17:42 ]

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-05 19:07
Anoniem: 632581 schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:09:
Ik heb jaren Project reality gespeeld maar dit... De gameplay is geweldig maar de communicatie met je SL en andere spelers veel minder. Ik heb van de 6 games in totaal maar 1 game gehad waar een SL wist wat hij moest doen en ook echt communiceerde met de andere spelers. Uiteindelijk werd ik ook nog gekickt bij een andere squad omdat hij niet op me wachten (1 minuut geleden server gejoined) ook heel iets vaags. Ik ga dit zeker niet aanschaffen. Ik wacht wel tot het uit de alpha komt en zie het wel verder.
Kan de RIP server aanraden voor leuke potjes met randoms. Daarnaast een clan joinen zodat je altijd met een paar bekenden kunt spelen als je wilt.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:28
Zijn er hier mensen die deze game nog regelmatig spelen?

Ik heb de game gisteren aangeschaft en denk wel dat ik vaker ga spelen.
Lijkt me te gek om op een Nederlandse server te spelen als die er is?

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
Zijn enkele grote updates geweest afgelopen 2 maanden.

Onder andere een beta versie van Basrah zit er nu in.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=J3Og7IsvYX0]

Alsmede meer op Insurgency gebaseerde 'middelen', zoals IED's:

[Video: http://plays.tv/video/590f7ad01d1195f75d/nice-]

En mortieren:

[YouTube: https://youtu.be/ix9I5A3mivo]

Naast de BMP's die er nu in zitten:

Afbeeldingslocatie: https://media.joinsquad.com/2017/Apr/9-5release/vehicletypes_v3_a95_p1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://media.joinsquad.com/2017/Apr/9-5release/vehicletypes_v3_a95_p2.jpg

Komen ook de tanks er aan:

https://joinsquad.com/readArticle?articleId=163

Afbeeldingslocatie: https://media.joinsquad.com/2017/Apr/RangeDayBovington/T-72_PointCloud-1.jpg
Ik wacht zelf op het nieuwe animatie systeem, die de performance zou moeten verbeteren en een sterk verbeterd suppression systeem moet introduceren.

[ Voor 28% gewijzigd door Ekstergroen op 13-05-2017 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Laatst online: 05-03 02:55
Zit al een tijdje te kijken naar deze game, zag vandaag dat er een sale is in de Humble store dus meteen gekocht, zijn er nog veel Tweakers die dit spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ga hem binnenkort nog eens aanslingeren. Moet zeggen dat ik lang niet meer heb gespeeld. Gaat misschien lekkerder nu na een aantal updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Heb al weer veelbelovende dingen gelezen op reddit. Van het weekend maar weer eens wat rondjes spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirSela
Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld. binnenkort maar weer eens oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
Afbeeldingslocatie: https://media.joinsquad.com/2017/May/MayRecap/uh601.jpg

Nou, ze zijn begonnen met de helicopters :P Dat gaat nog een tijd duren, maar het zit op de rails.

http://joinsquad.com/readArticle?articleId=169

Ben benieuwd naar het nieuwe animation systeem.

YouTube: Squad: Sumari Sprint Test - New Animation System (May 2017)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pterad0n
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-05 20:45
De game afgelopen weekend aangeschaft, echter mis ik de factor waardoor ik de game wil blijven spelen. De gamesessies die ik nu dan heb gespeeld, waren in mijn beleving zonder enige diepgang. Had dan ook niet het gevoel dat ik deel uitmaakte van een coaltie en dat er een bepaalde strategie werd uitgevoerd. Ik ervaar de game dan ook als elk andere fps shooter.

Psn: Pteradon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keihardekip
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-05 18:19
Pterad0n schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:02:
De game afgelopen weekend aangeschaft, echter mis ik de factor waardoor ik de game wil blijven spelen. De gamesessies die ik nu dan heb gespeeld, waren in mijn beleving zonder enige diepgang. Had dan ook niet het gevoel dat ik deel uitmaakte van een coaltie en dat er een bepaalde strategie werd uitgevoerd. Ik ervaar de game dan ook als elk andere fps shooter.
Beetje geluk hebben dat je in een communicatief squad zit met een goede squadleader. Squadleaders communiceren wel vaak onderling wat de plannen zijn.

Vind het grappig dat je het ervaart als elke andere shooter. Ik ken geen andere shooter waarvan de immersie zo groot is en er echt actief wordt samengewerkt. Een mic is wel een must-have daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 11:25
Squad een tijd niet gespeeld en een paar dagen geleden maar weer eens geïnstalleerd.

Communicatie is inderdaad cruciaal, als je in een squad zit waar niet samengewerkt wordt dan is alle fun weg. Net zo lang zoeken tot je in een squad zit waar goed gecommuniceerd wordt, dan maakt het nog niet eens uit hoe goed je teammates zijn en of je wint of niet.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-05 09:36

Stronkie

Where wind is Trouble

Als je zin hebt om squad op een eigen server te spelen , dan zou ik maar eens komen kijken.

Ik heb een mooie post gemaakt op het officieele squad forum

http://forums.joinsquad.c...or-campaign-opening-soon/

• Rudolf
Ben weer een beetje begonnen met Squad deze week. Het spel liep de laatste maanden voor geen meter meer bij mij, maar nu met de optimalisatie in patch 9.9, loopt het nu weer lekker soepel. Moest wel eerst mijn gamecache leeggooien voordat ik effect zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Nog actieve, fanatieke Tweakers die Squad spelen? Vind het wel leuk om te spelen, maar soms kom je in een squad te zitten met een SL die niks kan/zegt of mij bombarderen als SL waar ik echt niet mee uit de voeten kan.

Speel regelmatig met een maat, maar heb nog twee anderen die het ook hebben, maar niet zo vaak spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Ik speel vrij regelmatig. Ik zit vaak op dezelfde servers, op een gegeven moment ken je sommige squadleaders wel. Of ik kijk als ik join en het potje afgelopen is welke squads goed presteren en probeer daar dan de volgende pot in te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Mijn maat en ik joinen vaak Queens Fighting Force (1 of 2) of Germany <3 Squad (1 of 2) omdat die lage ping hebben en wel toffe spelers in zitten.
Onder welke naam speel jij ingame? Misschien dat we elkaar eens treffen. Die van mij is Blackthunder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Dat is toevallig, ik zit op dezelfde servers, QFF wat minder, meestal de Duitse servers 1 of 2. Ik speel als Podovsky.

Edit: heb je nog bepaalde maps of rollen die je graag speelt?

[ Voor 21% gewijzigd door John Rambo op 22-09-2017 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Tja, denk dat dat de servers zijn met de laagste ping in Nederland, dus dat is niet heel vreemd :).

Maps niet zozeer, maar mag wel graag als Medic spelen. Beetje op de achterhoede en surpressen. Jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Vaak medic, maar vooral omdat verder de meeste mensen het vertikken om medic te zijn. De laatste tijd vaak grenadier, of anders de gun met de optics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Zijn er nog meer gegadigden die eens mee willen spelen?
Gister samen met John Rambo aka Podovsky op We <3 Squad Germany 2 een aantal potjes gespeeld, maar daar communiceerden de squads niet met elkaar, wat ontzettend vervelend is.

Toen zijn een maat en ik nog even overgestapt naar Queens Fighting Force, wat resulteerde in een aantal dikke wins omdat de SL's goed naar elkaar luisterden.

Dus als je eens mee wilt doen, kun je mij toevoegen door naar mijn T.net profiel te gaan. Een microfoon is wel handig btw :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-05 22:59

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Al een jaar geleden aangeschaft maar spel speelde heel slecht met amd hardware, is dat al veranderd ?
Iemand ervaringen met ryzen en een 1080ti want dat is nou in bestelling.

Ik heb trouwens nog nooit zulke goede samenwerking gezien als met deze game al zat ik op 20fps.

[ Voor 22% gewijzigd door NLKornolio op 02-10-2017 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Zelf speel ik met een GTX 970, i5 3350p en 8 gb ram met eigenlijk alles op de laagste settings. Volgens mij zit ik rond de 60-80 fps. Soms beweeg ik wel wat raar, maar dat komt wat meer door de servers en de lag denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Die laagste settings, is dat om je enemies beter te kunnen zien of puur qua performance?

Ik draai een i5-6400 met 16Gb ram en GTX1060 6Gb op high-epic met alleen de AA wat lager ook iets van ~60fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Meer om een stabielere hogere fps te hebben. Ik heb eigenlijk niet meer aan de settings gekeken toen ik mijn XFX 7970 verving voor een GTX 970. Dit leverde al bijna 40 fps op.

Ik zit er ook nog aan te denken om mijn geheugen met 8 gb uit te breiden, ik zal eens kijken hoeveel ram ik gebruik tijdens een pot squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
NLKornolio schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:28:
Al een jaar geleden aangeschaft maar spel speelde heel slecht met amd hardware, is dat al veranderd ?
Iemand ervaringen met ryzen en een 1080ti want dat is nou in bestelling.

Ik heb trouwens nog nooit zulke goede samenwerking gezien als met deze game al zat ik op 20fps.
Dit is nu veranderd, mensen met AMD CPU's rapporteren nu redelijk grote FPS boosts:

https://www.reddit.com/r/.../?st=j9e01i27&sh=a2201877

Verwacht daarbovenop meer FPS als de grote animation-system patch arriveert:

http://joinsquad.com/readArticle?articleId=213

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

@Ekstergroen dat is mooi nieuwe computer binnen, ready for build hoop dat ik deze week squad weer is kan opstarten dan. De team play was namelijk ongekent goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
NLKornolio schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:35:
@Ekstergroen dat is mooi nieuwe computer binnen, ready for build hoop dat ik deze week squad weer is kan opstarten dan. De team play was namelijk ongekent goed.
Hoe is het je bevallen?

Ik keek toevallig eens op de forums van Squad, blijkt dat dit in oktober was gepost als DevBlog:

http://forums.joinsquad.c...-road-to-fallujah-part-1/

De remake van Fallujah komt aardig op dreef! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://media.joinsquad.com/2017/Oct/Fallujah/FallujahConcept_02.png

Afbeeldingslocatie: https://media.joinsquad.com/2017/Oct/Fallujah/Fallujah_Blockout_Playtest.jpg

Afbeeldingslocatie: https://media.joinsquad.com/2017/Oct/Fallujah/Fallujah_Buildings.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

@Ekstergroen draait als een zonnetje met ryzen, paar potjes gespeeld op de volgens mij enige nederlandse server.

Ziet er echt stukken beter uit als half jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touwkop
  • Laatst online: 27-12-2024
Vandaag deze game aangeschaft. Ondanks de Alpha-status speelt de game lekker weg.

Meten = Weten = Denken = Doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
Touwkop schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 17:33:
Vandaag deze game aangeschaft. Ondanks de Alpha-status speelt de game lekker weg.
Mooi zo! Ze hebben veel gedaan aan optimalisatie en t wordt alleen maar beter.

Schijnt dat enkele devs hier ook mee bezig zijn (in hun vrije tijd), iets met WW2 voor Project Reality:

[video]https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=5Wp0bCDMq0w"]YouTube: Project Reality: WW2 - Status Update December 2017[/video]

[ Voor 9% gewijzigd door Ekstergroen op 29-01-2018 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

Begin na 30 uur spelen eindelijk een beetje skill te krijgen. Niks rushen heel langzaam per hoekje met je hele squad een area scannen net als een swat squad.

Zijn ook twee leuke stads mappen bijgekomen. Ken geen spel waar samenspelen zo belangrijk is.

Heerlijk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
is dit als beginner ook goed te spelen zonder headset? Of krijg je dan direct scheldende mensen over de chat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Laatst online: 12:53
Nu versie 10 live is, is het spel met 50% korting verkrijgbaar in steam.
Door de instroom van nieuwe mensen is het een tijdje wat chaotischer en minder tactisch. Een headset MET/EN microfoon is wel noodzakelijk naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Paulus07 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:36:
is dit als beginner ook goed te spelen zonder headset? Of krijg je dan direct scheldende mensen over de chat? :)
Kan wel maar wordt niet door iedereen gewaardeerd. Je hebt kans dat je dan uit de squad gekicked wordt. Ik zelf hou er ook niet van als mensen geen headset hebben, het spel draait echt om communicatie. Er zijn mensen die typen in de chat om dingen door te geven maar dat is tijdrovend, de vraag is ook of je daar zelf op zit te wachten. De kans is groot dat je afgeschoten wordt als je zit te typen. Belangrijkste is wel dat je in ieder geval luistert naar de squadleader en doet wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
John Rambo schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:41:
[...]

Kan wel maar wordt niet door iedereen gewaardeerd. Je hebt kans dat je dan uit de squad gekicked wordt. Ik zelf hou er ook niet van als mensen geen headset hebben, het spel draait echt om communicatie. Er zijn mensen die typen in de chat om dingen door te geven maar dat is tijdrovend, de vraag is ook of je daar zelf op zit te wachten. De kans is groot dat je afgeschoten wordt als je zit te typen. Belangrijkste is wel dat je in ieder geval luistert naar de squadleader en doet wat hij zegt.
thx. moet nog kijken voor een mic. Heb nu een koptelefoon die ik altijd heb gebruikt voor muziek etc. Dus moet er nog een losse mic in gaan prikken en daarna even checken hoe dat op de pc een beetje werkt mbt kwaliteit audio :)

Voorheen alleen maar via cheap-ass mic van ps4 gedaan. Maar de ps4 staat nu alweer een x-aantal maanden stof te happen en ben ik weer terug bij PC gaming :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ekstergroen
1.0 is uit. (maar nog wel steeds Alpha, Alpha 1.0)

Goede performance.

Trailer:

Belangrijkste veranderingen:

- Vaulting and Climbing (Default: Spacebar) have been added as a new feature to the game.

- "Free-Look" (Default: LEFT-ALT) has been added to all infantry weapons and equipment; as well as emplacements and open-top turret based weapons.

- Crouch Sprinting is added to the game, meaning that you will be able to traverse distances with a lower profile,

- Transitions to and from prone have been lengthened to much more realistic levels.

-Transitions to and from prone have been lengthened to much more realistic levels.

- All animations for weapons and equipment in both first and third person have been remade from scratch for this new version.

- Weapons handling in general has been completely overhauled, including the way recoil, sway and weapons movement is done.

- Deployable Bipods have been added to all Light Machine Guns (LMGs) and General Purpose Machine Guns (GPMGs)

- New weapon fire sounds have been added, most notably for the M4
- New weapon foley sounds

En nog veel, heelveel meer:

https://joinsquad.com/readArticle?articleId=252

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:01
Ik denk eraan om dit spel aan te schaffen... Is het wat nu de 1.0 er is?
En zijn er regelmatig solden of ... want het staat nu op 36.99€ en ik weet niet of het dat waard is in EA...

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

@kazzzdafke spel is al twee jaar in ea, naar mijn mening kunnen ze dit spel gewoon releasen in de staat waar het nu in is. Zijn met de nieuwe release wat nieuwe kleine bugs bijgekomen maar niet game bepalend. Ik vindt het mijn geld zeker waard. Niet de eerste de beste makkelijke shooter en de eerste game met echt Squad play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Hij is net voor 50% in de aanbieding geweest met de V10 release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
Is die NL server er nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassem
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Heb er gisteravond nog op een nl server gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

Gister ook op de WTF nl server gespeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• John Rambo
Mochten er mensen nog een server zoeken, we hebben gisteren een server gelanceerd, gehost in Nederland, die te vinden is onder custom servers. Er wordt gewerkt aan een officiële licentie door Squad zelf.

De server is te vinden onder deze naam: [IUG] International United Gaming

Mochten er mensen op zoek zijn naar een leuke clan voor gezellige potjes Squad en een eigen server...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
John Rambo schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:45:
Mochten er mensen nog een server zoeken, we hebben gisteren een server gelanceerd, gehost in Nederland, die te vinden is onder custom servers. Er wordt gewerkt aan een officiële licentie door Squad zelf.

De server is te vinden onder deze naam: [IUG] International United Gaming

Mochten er mensen op zoek zijn naar een leuke clan voor gezellige potjes Squad en een eigen server...
Ik zie hem er niet bij staan....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertje19
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-06-2018
PerlinNoise schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:42:
[...]

Ik zie hem er niet bij staan....
De server staat nu nog tussen de custom servers en als de server leeg is moet je in de filter lijst "show empty servers" aanklikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
Robertje19 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:10:
[...]

De server staat nu nog tussen de custom servers en als de server leeg is moet je in de filter lijst "show empty servers" aanklikken. :)
Ohwja, show empty had ik niet aan gedacht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
Speel het spel al sinds de release op steam. Ondertussen meer dan 500 uur erin zitten dus niks te klagen.
Speel meestal in de server: The Trench maar dat is vanwege whitelist :)
Naam ingame is : [RedCoats] Fusion mocht je mij tegenkomen.

[ Voor 14% gewijzigd door joshje op 09-02-2018 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertje19
ok prima zal er op letten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:34

HugoBoss1985

Xenotech

Net even gekeken welke / hoeveel resources van mijn systeem dit spel gebruikt.

Net met 80 spelers in Chora AAS werd mijn 4670k @ 4,4 ghz 100% gebruikt, op alle cores dus.
FPS is soms drama en ik zie dat mijn GPU bijna niet op 100% gebruik komt.
Texture pré loading heb ik uit staan.
Ik had al even wat RAM bijgeprikt (van 8gb naar 16gb) om te testen.
Lijkt me een flinke cpu bottleneck.

Wat zijn jullie ervaringen (Na een upgrade naar Ryzen of Coffee Lake) ?

[ Voor 13% gewijzigd door HugoBoss1985 op 09-02-2018 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertje19
Dat zou toch voldoende moeten zijn ik weet niet wat voor programma's je op de achtergrond hebt draaien?
ik heb veel programma's verwijderd die op de achtergrond mee draaien.
ik heb een 3570@3.4Ghz,een GTX 680,14 gb aan Ram en draai squad perfect.

[ Voor 6% gewijzigd door Robertje19 op 10-02-2018 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:34

HugoBoss1985

Xenotech

Robertje19 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 02:04:
Dat zou toch voldoende moeten zijn ik weet niet wat voor programma's je op de achtergrond hebt draaien?
ik heb veel programma's verwijderd die op de achtergrond mee draaien.
ik heb een 3570@3.4Ghz,een GTX 680,14 gb aan Ram en draai squad perfect.
Alleen Steam en HWinfo64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
zie de game nu weer voor 55% korting staan voor 19,99 dollar op https://chrono.gg/
Iemand ervaring mee?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste