WW2 mod is geweldig ja. Recent ook nog een zombie event geweest.Ekstergroen schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 11:39:
[...]
Whehe inderdaad.
Mensen die nooit PR hebben gespeeld maar wel 'andere' recente FPS games en dan ruw in het diepe worden gegooid in Squad...
Ben benieuwd of de PR-cultuur behouden blijft met de gigantische influx van groentjes die de mainstream games gewend zijn. Antropologisch experiment op YouTube
Goed om te zien dat ze de oude PR gameplay grotendeels behouden hebben! Helaas vergeten veel mensen op YouTube dat het
A. Van PR afkomt
B. een Alpha is.
Over PR gesproken, die mod wordt nog steeds bijgehouden door de devs, is nu
- Standalone (geen BF2 meer nodig op je harde schijf, met zelfstandige servers die je via de ingame browser kunt vinden)
- Nog steeds active playerbase na zoveel jaar, elke avond 4 tot 6 volle servers van 200 man
- is zelfs een WW2 betamod voor uitgekomen ~3 weken geleden;
YouTube: Project Reality: WW2 - This is D-Day
Is nu aardig bevolkt geraakt elke avond; dus als je de moderne setting van squad even zat bent, dit is beste WW2 ervaring die je nu kunt krijgen mijn insziens!
Serieus? Dat is helemaal aan me voorbij gegaaniPodKiller schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 12:44:
[...]
WW2 mod is geweldig ja. Recent ook nog een zombie event geweest.

Dit is de beste video die ik ervan kon vinden btw:
YouTube: Project Reality: WW2 - Totaller Krieg
De beta schijnt afgelopen te zijn, nu ze genoeg feedback hebben, in afwachting op de volgende versie ervan maar er zijn nog steeds 2 servers en gister een goede match met ~96 players gehad op Omaha. Te epic
Ontopic:
Er schijnt een grote exploit te zijn ,gelukkig is het nog een vroege Alpha:
http://imgur.com/a/VZGwa
Is geen driver issue schijnt.
Squad zal iig een anti-cheat programma nodig moeten hebben die de shaderfiles en .inis in de gaten houdt.
Man, wat zou ik deze game graag in een clan willen spelen...
Echt al vele geweldige situaties tegengekomen. Het kan echt heel spannend worden. Ingraven en aanvallen vind ik beiden geweldig. Zit inmiddels op 25 uur /played
Het enige wat me tegenstaat is medic spelen; soms zijn er van die potjes waarin je letterlijk alleen maar aan het healen bent.
Echt al vele geweldige situaties tegengekomen. Het kan echt heel spannend worden. Ingraven en aanvallen vind ik beiden geweldig. Zit inmiddels op 25 uur /played
Het enige wat me tegenstaat is medic spelen; soms zijn er van die potjes waarin je letterlijk alleen maar aan het healen bent.
[ Voor 4% gewijzigd door Arrahant op 19-01-2016 00:28 ]
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Is dat enigszins realistisch? De verwondingen en het healen? In real life is het healen natuurlijk heel beperkt en gezien dit spel het op realisme gooit ben ik benieuwd naar het systeem.Arrahant schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 00:27:
Man, wat zou ik deze game graag in een clan willen spelen...
Je kunt gewoon iedereen die is neergeschoten 'reviven', en daarna moet je nog health opkrikken wat eventjes duurt.
Voor gewonde spelers: die moet je eerst een verband geven (of dat moeten ze bij zichzelf doen/gedaan hebben) om het bloeden te stoppen, en daarna kun je healen.
Nee, niet realistisch, maar het legt wel nadruk op teamplay. Respawnen is ook niet bepaald realistisch
Voor gewonde spelers: die moet je eerst een verband geven (of dat moeten ze bij zichzelf doen/gedaan hebben) om het bloeden te stoppen, en daarna kun je healen.
Nee, niet realistisch, maar het legt wel nadruk op teamplay. Respawnen is ook niet bepaald realistisch
Niemand zou er blij van worden als je nadat je neergeschoten bent een uur lang kermend in een papaverveld zou liggen
“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)
Het is natuurlijk niet alsof je een potje Surgeon Simulator aan het spelen bent in het veld! Je houdt een knopje ingedrukt en er loop een metertje vol.Robert777 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 08:37:
[...]
Is dat enigszins realistisch? De verwondingen en het healen? In real life is het healen natuurlijk heel beperkt en gezien dit spel het op realisme gooit ben ik benieuwd naar het systeem.
Alleen de 1 of 2 medics in een squad kunnen andere soldaten healen. Iedere soldaat spawnt wel met een field bandage zodat hij eventuele bloedingen bij zichzelf kan stoppen. Bleeding volgt altijd op het ontvangen van damage. Medics gebruiken dezelfde field bandages om bleeding te stoppen als andere soldaten. Alleen medics kunnen hun medic kit gebruiken om "dode" mensen te reviven. Als mensen te snel na een revive weer doodgeschoten worden moeten ze respawnen en dus een ticket spenderen.
Realistisch? Nee, maar het is een prima mechanic. Ook healen is behoorlijk intens. Het is alleen niet leuk om een medic in een team met teveel rambo's te zijn.
Toch heb ik het gevoel dat je als medic te weinig aan schieten toekomt. Nogmaals: ik kan niet wachten totdat ik dit in een clan kan spelen en nog meer en beter kan gaan samenwerken. In sommige potjes is het geen probleem om een van de medics te zijn, afhankelijk van het gedrag van de medespelers. Maar het komt ook regelmatig voor dat ik gevoelsmatig heel het potje lang alleen maar aan het healen ben.
[ Voor 5% gewijzigd door Arrahant op 20-01-2016 10:04 ]
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Soms heb je inderdaad wel het idee dat je alleen maar aan het healen bent. Aan schieten kom je weinig toe. Medic, medic, medic.
Ik heb wel het idee dat goede medics de uitkomst van een battle kunnen bepalen. Helaas zijn veel mensen vaak niet bereid de medic rol te nemen.
Ik heb wel het idee dat goede medics de uitkomst van een battle kunnen bepalen. Helaas zijn veel mensen vaak niet bereid de medic rol te nemen.
Yep, de medic rol is nu al problematisch. Squad leaders moeten vaak vragen of iemand hem wil rollen. Slechts 1 van de 2 medic spots gevuld komt ook erg vaak voor... Gisterenavond weer voornamelijk medic moeten spelen omdat ik er niet tegen kan dat er maar 1 medic in een vol squad zit.John Rambo schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:04:
Soms heb je inderdaad wel het idee dat je alleen maar aan het healen bent. Aan schieten kom je weinig toe. Medic, medic, medic.
Ik weet niet wat de oplossing voor het bovenstaande probleem is. De game kan een waarde gaan weergeven van de proportie tijd die iemand in de medic rol gespendeerd heeft? Of de totale score als medic. Dit zodat de mensen die minder vaak medic spelen door de SL aangespoord kunnen worden om medic te rollen. Er moet iets veranderen wat mij betreft. Niemand wil heel de tijd medic spelen, vooral met randoms.
Bedankt voor de uitleg, helaas niet echt vernieuwend. Wat mij mooi zou lijken is dat schotwonden effect hebben op de mobiliteit (afhankelijk van de locatie) en als het bloeden niet op tijd wordt gestopt dat je overlijdt. Ik hoop dat er ooit nog zoiets komt met realistische verwondingen, been eraf door landmijn als voorbeeld. Niet dat ik perse wil gruwelen maar ik mis dat stukje in games, hoe mooi de omgevingen ook zijn.Arrahant schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 22:48:
[...]
Het is natuurlijk niet alsof je een potje Surgeon Simulator aan het spelen bent in het veld! Je houdt een knopje ingedrukt en er loop een metertje vol.
.....
Minder goed lopen of richten als je in resp. benen of armen geraakt wordt lijkt mij ook een strak plan. Toch kun je ook niet te ver gaan hierin, anders gaan spelers veel te makkelijk respawnen ipv wachten op een res.Robert777 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:42:
[...]
Bedankt voor de uitleg, helaas niet echt vernieuwend. Wat mij mooi zou lijken is dat schotwonden effect hebben op de mobiliteit (afhankelijk van de locatie) en als het bloeden niet op tijd wordt gestopt dat je overlijdt. Ik hoop dat er ooit nog zoiets komt met realistische verwondingen, been eraf door landmijn als voorbeeld. Niet dat ik perse wil gruwelen maar ik mis dat stukje in games, hoe mooi de omgevingen ook zijn.
Het is overigens wel zo dat spelers overlijden als ze niet snel genoeg bandagen; hoe meer damage hoe sneller dit gebeurt.
[ Voor 6% gewijzigd door Arrahant op 20-01-2016 14:17 ]
Ben wel benieuwd naar het uiteindelijke product, wacht eerst een review af en misschien schaf ik 'm dan aan. Op zich wel iets wat mij ligt, hekel aan al die onscreen informatie die je in het echt ook niet zou zien.Arrahant schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:05:
[...]
Minder goed lopen of richten als je in resp. benen of armen geraakt wordt lijkt mij ook een strak plan. Toch kun je ook niet te ver gaan hierin, anders gaan spelers veel te makkelijk respawnen ipv wachten op een res.
Het is overigens wel zo dat spelers overlijden als ze niet snel genoeg bandagen; hoe meer damage hoe sneller dit gebeurt.
Squad van het weekend aangeschaft. Opzich positief, maar heb wel veel moeite met het spotten van tegenstanders...
Maar kwestie van oefenen i guess.
Default blanke hetero
Is inderdaad lastig. Er zijn wat grafische instellingen die je kunt aanpassen waardoor het iets makkelijker zou worden. Maar verder is het gewoon oefenen en wennen. Er zijn geen indicators oid beschikbaar. Veel communiceren, niet rushen.Ebayzo schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:06:
Squad van het weekend aangeschaft. Opzich positief, maar heb wel veel moeite met het spotten van tegenstanders...
Vergeten te reageren op je...Ekstergroen schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:37:
[...]
Serieus? Dat is helemaal aan me voorbij gegaan![]()
Dit is de beste video die ik ervan kon vinden btw:
YouTube: Project Reality: WW2 - Totaller Krieg
De beta schijnt afgelopen te zijn, nu ze genoeg feedback hebben, in afwachting op de volgende versie ervan maar er zijn nog steeds 2 servers en gister een goede match met ~96 players gehad op Omaha. Te epic![]()
Ontopic:
Er schijnt een grote exploit te zijn ,gelukkig is het nog een vroege Alpha:
http://imgur.com/a/VZGwa
Is geen driver issue schijnt.
Squad zal iig een anti-cheat programma nodig moeten hebben die de shaderfiles en .inis in de gaten houdt.
Btw net gespot:
http://www.realitymod.com...vr.it&utm_medium=facebook
Nice!iPodKiller schreef op maandag 25 januari 2016 @ 22:41:
[...]
Vergeten te reageren op je...
Btw net gespot:
http://www.realitymod.com...vr.it&utm_medium=facebook
Fijn om te zien dat ze dat allemaal organiseren en er code en skins etc voor ontwikkelen. Helaas hou ik niet van zombies en DayZ en speel liever de normale PR (vooral insurgency is altijd heel leuk en spannend).

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Ebayzo schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:06:
Ja, toen ik rond oktober begon met het testen en spelen van SQUAD stond ik ook altijd verbaasd als mensen 10+ kills in een battle hadden. Nu gaat het me wel goed af omdat ik de game rustiger speel en altijd met mijn Squad alle flanken gedekt hou. Zal in de komende dagen een mooi filmpje uploaden. Editen kost ook wat tijd om het goed te doen dus het duurt iets langer.John Rambo schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:34:
[...]
Is inderdaad lastig. Er zijn wat grafische instellingen die je kunt aanpassen waardoor het iets makkelijker zou worden. Maar verder is het gewoon oefenen en wennen. Er zijn geen indicators oid beschikbaar. Veel communiceren, niet rushen.
[ Voor 5% gewijzigd door caesar1000 op 04-02-2016 09:47 ]
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
Squad gisteren gekocht. Nu net wat potjes gespeeld man wat een vette game!
Ik ben erg benieuwd naar wat er allemaal nog gaat komen.
Maar voor nu kan ik mij zeker vermaken met de huidige versie van Squad.
Ik ben erg benieuwd naar wat er allemaal nog gaat komen.
Maar voor nu kan ik mij zeker vermaken met de huidige versie van Squad.
Confirmed upcoming features
Ook toegevoegd aan de OP
- Fastropes from helicopters
- Various Land Vehicles
- Various Helicopters
- Possibly Fixed Wing Aircraft
- Weapon Customization
- Logistical System
- Ladders added to Breacher and ladders revamped.
- Shotguns
- Different kinds of RPG ammunition
- More maps (Fallujah West)
- British Army
- Mortars
- Commander
- Fireteams
- Free aim
- Free look
- Soft cover system
- Crouch sprint
- Fast reload
- Ammo sharing
- Estimating ammo
- Zeroing sights/scopes
- Weapon resting
- Bipod deployment
- Vaulting/climbing
- Breaching doors
- Urban theater
- Moddability
- More realistic body movements (turning, body/feet adjusting to ground)
- Using your rifle in the turret of a HMMWV
- Dragging
- Flashbangs
- IEDs
Ook toegevoegd aan de OP

Lekker, allemaal mooie dingen! Hopelijk uit tegen de tijd dat ik XCOM 2 uit heb
Inderdaad allemaal mooie dingen, maar heb liever toch ook wat kleine functionele dingen zoals o.a. de optie om servers te filteren en als favoriet toe te voegen!
Maar wij moeten geduld hebben
Maar wij moeten geduld hebben

Dat betekent, afgaande op die map en Project Reality dat er dit ook in komt:R0y. schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 19:29:
[list]
• More maps (Fallujah West)
- Gary (VBIED, aka grote bomtruck, deze komt er zeker in afgaande op wat devs hebben gezegd in een twitch-stream)
- Humvee
- Logistics trucks
- IFV/APC's
- Civilian auto's
- TOW/SPG emplacements
Of ze gooien het over een totaal andere boeg met deze map, wat natuurlijk ook heel goed mogelijk is.
[ Voor 8% gewijzigd door Ekstergroen op 14-02-2016 12:05 ]
Deze week gekocht, al een flink aantal uren er in zitten. Voor mensen die eens samen willen spelen:
Nibbors op steam
Nibbors op steam
Welkom! Je staat ook in het overzicht spelers in de OP.Kaasdipje schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 19:28:
Deze week gekocht, al een flink aantal uren er in zitten. Voor mensen die eens samen willen spelen:
Nibbors op steam
Ik voeg je even toe en zal ook de anderen uit het overzicht toevoegen. Mijn steam id is: confusion_nl. Mooi om een keer met een Nederlandse Squad te spelenKaasdipje schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 19:28:
Nibbors op steam
Ik kijk echt uit naar dit game. Maar ik wil liever geen Early Access meer spelen.
Teveel slechte ervaringen.
Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf
PR-vets weten wel waarom deze bovenaan staat.R0y. schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 19:29:
[list]
• Fastropes from helicopters
Anoniem: 632581
Jaren project reality gespeeld vanaf het begin eigenlijk dat die uit was. Maar ik denk dat ik wacht tot Sqaud uit de alpha komt.
Akkoord.Homme schreef op zondag 06 maart 2016 @ 15:06:
Ik kijk echt uit naar dit game. Maar ik wil liever geen Early Access meer spelen.
Squad ook maar even weggeborgen. Ik wacht wel een jaartje en speel Project Reality voor die specifieke behoefte
Hier ook. Was nog niet af..Ekstergroen schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 19:54:
[...]
Akkoord.
Squad ook maar even weggeborgen. Ik wacht wel een jaartje en speel Project Reality voor die specifieke behoefte
Default blanke hetero
Zo, gisterenavond eindelijk weer eens Squad gespeeld. De nieuwe alpha versie 5.1 is echt fantastisch!! De maps zijn nu veel rijker en diverser gevuld met allerlei gebouwen, rommel, bunker, etc. Sommige maps zijn ook ineens een stuk groter geworden.
Daarnaast lijkt de UI een stuk intuïtiever te werken. Het maakt volgens mij niet meer uit of je op M of enter drukt voor spawn opties. Medics kunnen nu ook op de map zien waar gewonden te vinden zijn.
Daarnaast las ik in de monthly recap (http://joinsquad.com/readArticle?articleId=90) dat er een doorbraak is gemaakt in het mogelijk maken van vehicles. De technologie heet NetMove en zal langzaam maar zeker worden uitgerold voor emplaced weapons, voertuigen en bepaalde soldaattypes!!
Lekker lekker!!
Daarnaast lijkt de UI een stuk intuïtiever te werken. Het maakt volgens mij niet meer uit of je op M of enter drukt voor spawn opties. Medics kunnen nu ook op de map zien waar gewonden te vinden zijn.
Daarnaast las ik in de monthly recap (http://joinsquad.com/readArticle?articleId=90) dat er een doorbraak is gemaakt in het mogelijk maken van vehicles. De technologie heet NetMove en zal langzaam maar zeker worden uitgerold voor emplaced weapons, voertuigen en bepaalde soldaattypes!!
Lekker lekker!!
Ik ben nu aan het streamen met een raffle om een gratis Squad key te krijgen voor de early access
kijk maar op
http://www.twitch.tv/fhstronkie
je kunt de raffle meedoen door !raffle in chat te tikken
kijk maar op
http://www.twitch.tv/fhstronkie
je kunt de raffle meedoen door !raffle in chat te tikken
Ik ga deze week Squad maar eens aangooien, ben benieuwd hoe die nu speelt!
Er zit nu in ieder geval de .50 emplacement in en ze zijn druk bezig met het coderen van de 4.11 unreal engine voor squad. Wat uiteraard zijn tijd neemt. Wat eigenlijk helemaal niet erg is gezien wat de ontwikkelaar ons beloven.
In de tussentijd is Project Reality gewoon ook actief en hebben ze de WW2 beta weer in het leven geroepen
http://www.realitymod.com...revival-hosted-based.html
In de tussentijd is Project Reality gewoon ook actief en hebben ze de WW2 beta weer in het leven geroepen
Geweldig dat de emplacements eindelijk erin zitten. Dan zullen de voertuigen ook wel snel komen. Nu nog 50 vs 50 en meer EU servers waar Engels de voertaal is. Ik speel het liefst op Rusty in Places, maar dit zit vaak vol.Ekstergroen schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:02:
Er zit nu in ieder geval de .50 emplacement in en ze zijn druk bezig met het coderen van de 4.11 unreal engine voor squad. Wat uiteraard zijn tijd neemt. Wat eigenlijk helemaal niet erg is gezien wat de ontwikkelaar ons beloven.
In de tussentijd is Project Reality gewoon ook actief en hebben ze de WW2 beta weer in het leven geroepen![]()
Met alle goede games van dit moment (Uncharted, Doom, Far Harbor, Blood & Wine) heb ik Squad eventjes aan de kant gezet, maar ik zal begin juni vast en zeker weer wat uurtjes in de alpha gaan steken.
In de laatste week dat ik Squad heb gespeeld heb ik mij meermalen geïrriteerd aan squad leaders die squad mates laten lone wolfen en simpelweg te weinig communiceren. Als zoiets gebeurt is de game gelijk niet meer leuk, erg vervelend.
Deze patch heeft voor mij iig veel verbetering gebracht. Het spel is zojuist een stuk speelbaarder geworden!
En heb ook al de eerste .50 BMG gekopt
Mijn eerste post hier, heb het spel afgelopen dinsdag gekocht. Heerlijk spel. Hopelijk krijgen ze het nog net iets beter geoptimaliseerd de komende updates!
add me op steam als je wilt: http://steamcommunity.com/profiles/76561197972684033/Cgen1984 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:40:
[...]
Deze patch heeft voor mij iig veel verbetering gebracht. Het spel is zojuist een stuk speelbaarder geworden!
En heb ook al de eerste .50 BMG gekopt
Mijn eerste post hier, heb het spel afgelopen dinsdag gekocht. Heerlijk spel. Hopelijk krijgen ze het nog net iets beter geoptimaliseerd de komende updates!
ToegevoegdEthnic schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 17:14:
[...]
add me op steam als je wilt: http://steamcommunity.com/profiles/76561197972684033/
Gisteravond mijn eerste matches gespeeld. Ik ben fan. Het is well ff wennen aan het feit dat het echt hardcore is maar toch al een stuk of 8 kills kunnen maken. Merk wel dat je niet altijd een goed communicerend team hebt en dan ben je zwaar in het nadeel.
Petje af voor de audio:
YouTube: Dynamic Audio Reflection showcase
''Anders is currently working on a new feature called Dynamic Reflection. This means that in the environment we can designate spaces to play different sets of sounds to fit the specific surroundings you are in. This feature will apply mainly to weapon fire and explosion sounds. The fire sounds will not use engine reverb effects anymore, as in buildings, but specially recorded sounds from the real world locations to reach even more levels of audio realism. Previously we have only used one sound per weapon on all locations in the environment.''
De handgranaten klinken angstaanjagend. Zelfs de kluiten aarde die weer neerkomen is aan gedacht:
''Anders is currently working on a new feature called Dynamic Reflection. This means that in the environment we can designate spaces to play different sets of sounds to fit the specific surroundings you are in. This feature will apply mainly to weapon fire and explosion sounds. The fire sounds will not use engine reverb effects anymore, as in buildings, but specially recorded sounds from the real world locations to reach even more levels of audio realism. Previously we have only used one sound per weapon on all locations in the environment.''
De handgranaten klinken angstaanjagend. Zelfs de kluiten aarde die weer neerkomen is aan gedacht:
[ Voor 5% gewijzigd door Ekstergroen op 28-05-2016 12:33 ]
Net even mijn tweede sessie gespeeld. Voornamelijk medic uitgeprobeerd. Niet echt mijn favoriete class maar het ging zeker niet slecht.
We hebben ook een youtube video gemaakt van onze officieele dedicated server :
[ Voor 28% gewijzigd door Stronkie op 02-06-2016 21:47 ]
Commander Perk Keys
Hoi , effe snel . mensen bij ons in de community zijn een beetje sloom en willen hun keys blijkbaar niet
Ik heb geen Commander Perk key meer over...
Wees er snel bij.. ze zijn maar te gebruiken tot en met de 15e
Wat krijg je met de perks :
- Founder patch in game
- Founder Tag in forums
- Alternate Primary weapon skins (AK and M4)
- Digital copy of the “Squad” soundtrack
- In game name in Credits
- mij een bericht sturen
- dan steam code inwisselen
- op squad forum een account aanmaken
- op squad forum je steam account linken
- dan in je profile naam je naam plaatsten die je in de credits wil hebben
Meer info hier http://forums.joinsquad.c...backer-tag-redeem/?page=1
Ow en om mij te steunen voor het verkrijgen van de perks.. https://squad-servers.com/server/383/
stem op onze server
PS Je moet al wel de game hebben op steam (early access)
[ Voor 33% gewijzigd door Stronkie op 13-07-2016 23:13 ]
Merci. Werkte prima.Stronkie schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:29:
Commander Perk Keys
Hoi , effe snel . mensen bij ons in de community zijn een beetje sloom en willen hun keys blijkbaar niet
Ik heb 9 8 5 Commander Perk keys over...
Wat krijg je met de perks :Wat je moet doen ,
- Founder patch in game
- Founder Tag in forums
- mij een bericht sturen
Ow en om mij te steunen voor het verkrijgen van de perks.. https://squad-servers.com/server/383/
stem op onze server
Erg bedankt! Werkt hier ook prima.Stronkie schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:29:
Commander Perk Keys
Ik heb 9 8 5 Commander Perk keys over...
[...]
als je misschien meer vrienden hebt die ook een key willen hebben .. Ze zijn anders toch niets meer waard overmorgen
Thanks!! WerktStronkie schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:29:
Commander Perk Keys
Ik heb 9 8 4 Commander Perk keys over...
- Founder patch in game
- Founder Tag in forums
- mij een bericht sturen
stem op onze server

Bedankt, alles is geluktStronkie schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:29:
Commander Perk Keys
Ik heb 9 8 2 Commander Perk keys over...
- Founder patch in game
- Founder Tag in forums
- mij een bericht sturen
stem op onze server
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Alles werkt! Top!
I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head
OK alle keys zijn vergeven.
We gaan dit weekend ook met FH op onze box spelen.. En zeker met de nieuwe update als de vehicles er aan komen gaan we vaker spelen
PS je kunt elke dag voten voor de server
We gaan dit weekend ook met FH op onze box spelen.. En zeker met de nieuwe update als de vehicles er aan komen gaan we vaker spelen
PS je kunt elke dag voten voor de server
Ik wil Squad ook gaan spelen! Lijkt me gaaf om met jullie te doen als team. Heeft iemand nog een key over die ik voor een mooie prijs kan overnemen?
Per abuis kwam ik op youtube wat gameplay video's tegen van Squad waardoor mijn interesse is gewekt. Echter vertellen ze dat er in de huidige ontwikkelversies nogal wat performance issues zijn. Ik wacht nog even tot herfst/winter voor een upgrade dus ik vroeg mij af of dit spel speelbaar is op 1080P/60fps/Medium op een i5 3570K en een Radeon HD7950 Boost 3GB?
En anders 30FPS? of is dat af te raden.
Ik kwam (ook) geen Google hits tegen wat jouw specs en Squad betreft. Kopen en eventueel een refund doen zou ik zeggen!seez schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:06:
Per abuis kwam ik op youtube wat gameplay video's tegen van Squad waardoor mijn interesse is gewekt. Echter vertellen ze dat er in de huidige ontwikkelversies nogal wat performance issues zijn. Ik wacht nog even tot herfst/winter voor een upgrade dus ik vroeg mij af of dit spel speelbaar is op 1080P/60fps/Medium op een i5 3570K en een Radeon HD7950 Boost 3GB?
Daarnaast een update over de game van mijn kant; ik ben inmiddels een Squad clan gejoined om hopelijk nog meer coöperatie en coördinatie in de game te ervaren. Alweer ruim 100 uur met de alpha in de vingers zitten.
Tot nu toe twee community clan fight night avonden gedaan waarbij acht clans een squad aanleveren voor twee matches. Ook met clanmates random potjes gedaan; erg leuk. De verwachting is dat na de zomer clanwars gaan beginnen wanneer de interesse weer oplaait. We zijn niet de enigen die niet kunnen wachten totdat de vehicles en logistics stuff erbij komen!!
Daarnaast valt het mij op dat er niet zoveel meer gebouwd wordt, wat jammer is. Ervaren jullie dit ook zo? Hopelijk worden FOB's binnenkort waardevoller en zullen die meer bewaakt moeten worden. Bijvoorbeeld vanwege de verplichting tot resupplyen.
[ Voor 39% gewijzigd door Arrahant op 26-07-2016 21:55 ]
Alpha V7 komt er aan met heel wat vehicles:
http://joinsquad.com/readArticle?articleId=106

En nieuwe wapens:

New Weapons: PPSH-41, SKS, M110 SASS, G3 series, RPG HEAT Rocket, RKG-3 AT Grenade and DShK-M Heavy Machine Gun
En een heel nieuw claiming systeem voor voertuigen, ben benieuwd of dat goed gaat uitpakken in de praktijk.

T lijkt erg op de claim-regels van de Project Reality servers waar een actieve admin voor nodig is, maar dan zonder admin
En de modding scene (nu al!) maakt een remake van een Project Reality klassieker, Al Basrah:
http://forums.joinsquad.c...5-al-basrah-squad-remake/
http://joinsquad.com/readArticle?articleId=106

En nieuwe wapens:

New Weapons: PPSH-41, SKS, M110 SASS, G3 series, RPG HEAT Rocket, RKG-3 AT Grenade and DShK-M Heavy Machine Gun
En een heel nieuw claiming systeem voor voertuigen, ben benieuwd of dat goed gaat uitpakken in de praktijk.

T lijkt erg op de claim-regels van de Project Reality servers waar een actieve admin voor nodig is, maar dan zonder admin
En de modding scene (nu al!) maakt een remake van een Project Reality klassieker, Al Basrah:
http://forums.joinsquad.c...5-al-basrah-squad-remake/

[ Voor 6% gewijzigd door Ekstergroen op 02-08-2016 13:21 ]
Heel veel zin in de volgende versie!!
Hier een preview video: YouTube: Squad Vehicles Exclusive First Look! Alpha V7 Gameplay
Hier een preview video: YouTube: Squad Vehicles Exclusive First Look! Alpha V7 Gameplay
Jeej! Vehicles
Default blanke hetero
Ziet er geweldig uit. Eens maar weer opstarten binnenkort!
Helaas een berg crashes en slechte FPS. Maar toch wel leuk weer. Ga hem zeker weer wat meer opstarten
Default blanke hetero
Met een i5 3450 en een HD 7850 2GB, haalde ik voor update 0.7 tussen de 40 en 50 fps.(ik had zelfs een paar zaken op high staan dacht ik)seez schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:06:
Ik wacht nog even tot herfst/winter voor een upgrade dus ik vroeg mij af of dit spel speelbaar is op 1080P/60fps/Medium op een i5 3570K en een Radeon HD7950 Boost 3GB?
Maar sinds de 0.7 update is uitgekomen haal ik nog maar rond de 30 fps.
Net wat filmpjes gekeken. Ik ga het maar eens aanschaffen
hoe bevalt het?Ircghost schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 17:44:
Net wat filmpjes gekeken. Ik ga het maar eens aanschaffen
ben een beetje in dubio of ik deze aan zal schaffen. Met name over de performance ben ik een beetje huiverig.
Heb nu ongeveer 30 uren in de game zitten, wordt er steeds enthousiaster van!
Speel met een i7 5820k op 4,4Ghz en een Gigabyte Gaming G1 GTX1080 + 16 GB DDR4 en SSD
Qua fps heb ik een constante 70fps op 1440p (indien engine performance verbetert moet dit meer kunnen)
De game is TOP! Spannend en er is tactische inzet nodig om te winnen. Heerlijk om een compound te bestormen met 30 "squadmates". Kan niet wachten tot ze voorbij de Alpha-stage zijn.
Wat me wel opvalt is dat de game slecht loopt op 1 CPU core dewelke 100% werkt.. Qua performance echt nog veel aan te sleutelen.
Speel met een i7 5820k op 4,4Ghz en een Gigabyte Gaming G1 GTX1080 + 16 GB DDR4 en SSD
Qua fps heb ik een constante 70fps op 1440p (indien engine performance verbetert moet dit meer kunnen)
De game is TOP! Spannend en er is tactische inzet nodig om te winnen. Heerlijk om een compound te bestormen met 30 "squadmates". Kan niet wachten tot ze voorbij de Alpha-stage zijn.
Wat me wel opvalt is dat de game slecht loopt op 1 CPU core dewelke 100% werkt.. Qua performance echt nog veel aan te sleutelen.
Niet goed uiteindelijk! De performance was erg slecht bij mjj en ik kwam tot de realisatie dat ik klaar ben met milsim dingen..Rudolf schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:04:
[...]
hoe bevalt het?
ben een beetje in dubio of ik deze aan zal schaffen. Met name over de performance ben ik een beetje huiverig.
Als ik wat meer tijd moet ik het ook weer eens opstarten. Voertuigen zitten erin, maar nog niet mee getest. De keren dat ik het gespeeld heb vond ik het moeilijk om de vijand te zien. Misschien moet ik iets langer spelen.
Bij versie 8 schijnt de performance flink verbeterd te zijn.
Maar goed, voor diegene die nog een beetje de kat uit de boom aan het kijken zijn: komend weekend is het free to play op steam en 50% korting.
http://joinsquad.com/readArticle?articleId=128
Bij versie 8 schijnt de performance flink verbeterd te zijn.
Maar goed, voor diegene die nog een beetje de kat uit de boom aan het kijken zijn: komend weekend is het free to play op steam en 50% korting.
http://joinsquad.com/readArticle?articleId=128
[ Voor 25% gewijzigd door JulesvH op 07-11-2016 19:02 ]
Ze hebben onlangs redelijk wat performance optimalisaties doorgevoerd. Werkt voor mij nu ook een stuk beter, stutters waar ik eerder last van had zijn er nu totaal niet meer. Wellicht nogmaals waar het te proberen?Ircghost schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:39:
[...]
Niet goed uiteindelijk! De performance was erg slecht bij mjj en ik kwam tot de realisatie dat ik klaar ben met milsim dingen..
Destijds heb ik een refund aangevraagd omdat ik dus realiseerde dat ik het niet meer kan opbrengen om zover te lopen (bijv. 10 minuten) en dan binnen 1 seconden doodgeschoten te worden. Ik wil eigenlijk iets snellere actie zoals in Battlefield 1. Ik heb honderden uren in Arma zitten, dus ik heb (in ieder geval voor de aankomende tijd) mijn limiet bereikt.GeoffLx schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:35:
[...]
Ze hebben onlangs redelijk wat performance optimalisaties doorgevoerd. Werkt voor mij nu ook een stuk beter, stutters waar ik eerder last van had zijn er nu totaal niet meer. Wellicht nogmaals waar het te proberen?Tenzij je hem gerefund hebt natuurlijk.
Wellicht is het gratis Project Argo van Bohemia Interactive, de makers van Arma3, wel iets voor sommigen. Zelf nog niet geprobeerd, maar lijkt ook wat tussen Arma3 en Battlefield in te zitten met iets sneller actie dan Squad.
https://store.bistudio.com/products/project-argo
https://store.bistudio.com/products/project-argo
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in competitief squad: https://squadfrontlines.com/ nieuw event.
Squad is nu voor 50% te koop. Is het de moeite waard?
Er zouden veel cheaters inzitten (wanneer een keer niet) en bugs bevatten.
Ben het spel nu aan t downloaden (steam/gratis) eerst maar kijken of ik het kan draaien.
Vroeger speelde ik af en toe Project Reality. Dat vond ik super vet... Moet je wel een leuke squad hebben die goed samenwerkt. Anders is het net als bij andere spellen, niets aan.
Ben het spel nu aan t downloaden (steam/gratis) eerst maar kijken of ik het kan draaien.
Vroeger speelde ik af en toe Project Reality. Dat vond ik super vet... Moet je wel een leuke squad hebben die goed samenwerkt. Anders is het net als bij andere spellen, niets aan.
Ja, het is de moeite waard. 171 uur en counting hier. Ik vind het nu al de beste shooter op de markt.noud schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 01:29:
Squad is nu voor 50% te koop. Is het de moeite waard?
Cheaters heb ik zo ver ik weet geen last van gehad, maar ik ben geen server admin dus wat weet ik?! Bugs: jazeker! Maar dat heb je bij iedere alpha en ze zijn niet game breaking.
Zonder samenwerking is er niets aan en bereik je niets idd. Op zich zijn er genoeg mensen die willen samenwerken. Grootste probleem is een gebrek aan squad leaders die actief lone wolves kicken en doorlopend aansturen.
Beste wat je kunt doen is s avonds een keer een clan server joinen. Denk hierbij aan Exodus of whitefox. Meestal goede spelers online en probeer een squad te joinen met clan members erin. Een mic is meestal verplicht anders wordt je gewoon gekickt. Ik zelf speel meestal in de exodus server.
Doordat het nu gratis te spelen is, is er wel een berg meer instroom van nieuwe spelers. Over het algemeen ontvangen de ervaren spelers de nieuwe spelers met open armen en proberen ze vragen te beantwoorden. Vaak zie je squads met namen als "noob-friendly" of "new players welcome" Dat zijn prima squads om te joinen en om wat uitleg te krijgen van de meer ervaren speler.
Uiteindelijk is een grote en gezonde spelersbase alleen maar beter voor het spel en de ontwikkeling ervan. Maar ik denk dat door de grotere instroom het beeld ietwat vertekend wordt. Er zal wat minder samenspel / tactisch spel zijn dan gebruikelijk. Hou dit in het achterhoofd bij je beoordeling van het spel. Test het en geniet ervan!
Uiteindelijk is een grote en gezonde spelersbase alleen maar beter voor het spel en de ontwikkeling ervan. Maar ik denk dat door de grotere instroom het beeld ietwat vertekend wordt. Er zal wat minder samenspel / tactisch spel zijn dan gebruikelijk. Hou dit in het achterhoofd bij je beoordeling van het spel. Test het en geniet ervan!
[ Voor 13% gewijzigd door JulesvH op 11-11-2016 12:02 ]
tnx voor de antwoorden... probeerde het vandaag Squad te starten maar kreeg een foutmelding. Nu bezig t spel opnieuw te installeren.
Als het spel compleet uitkomt. Betaal ik dan minder voor het hele spel omdat ik een nog incompleet spel heb?
Als het spel compleet uitkomt. Betaal ik dan minder voor het hele spel omdat ik een nog incompleet spel heb?
early access geeft je het spel, maar voordat het af is, dus krijg je het spel wel in zijn geheel maar niet direct omdat het natuurlijk nog niet af is. Dat is het hele concept van EA. Jij helpt ze met testen en fouten opsporen alsmede balance en gameplay en jij krijgt eerder dan normaal toegang om dat te doen. Dit vanuitgaande dat je het spel wel hebt aangeschaft en niet tijdelijk gratis speelt.noud schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 13:17:
tnx voor de antwoorden... probeerde het vandaag Squad te starten maar kreeg een foutmelding. Nu bezig t spel opnieuw te installeren.
[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-11-2016 13:53 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Spel gekocht maar zeurt om visualls +++. Installeren vann deze bestanden lukt niet.
Dan maar wachten op nieuwe pc met een schone windows.
Dan maar wachten op nieuwe pc met een schone windows.
Anoniem: 632581
Mocht je dit spel nog niet kunnen draaien. Het zit nog in de Alpha. Ik wacht dan zelf ook tot dat hij eruit komt. Tot die tijd speel ik wel Project Reality.
Dit spel is echt in staat om uitzonderlijk goede matches op te leveren en het weet (voor mij) een perfecte balans te vinden tussen realisme en spelplezier.
Je hoeft niet achterlijk lang te lopen om bij de actie te komen, zeker als je squad het goed voor elkaar heeft ben je meestal na een acute lood vergiftiging weer redelijk snel in de actie.
Het geluid van via je headset is echt fenomenaal, als er op je geschoten wordt is dat vanaf grote afstand vaak eerst mis en je weet niet hoe snel je plat op de grond moet gaan liggen. Het geluid en de sensatie komen heel dicht bij echt. Je herkent het van documentaires en je instinct geeft aan dat je in groot gevaar bent, het voelt daardoor alleen al heel anders dan de gemiddelde shooter op de playstation. Als je een goede squad leader hebt, of in ieder geval iemand die er z'n best voor doet krijg je echt heel snel dat team gevoel waarbij je met je clubje van 9 man op een heuvel de boel zit te verdedigen met ieder z'n rol en voor je het weet begin je gewoon een band te voelen met sommige in je squad en voel je lichte irritatie naar andere omdat ze bv elke keer dezelfde fouten maken, net als in het echt!
Het is echt sterk afhankelijk van je squad en dan al helemaal van je squad leader maar PRTA en Exodus hebben mij al een geweldige avond gegeven met een immersion die ik al even niet meer had ervaren op die manier.
Je hoeft niet achterlijk lang te lopen om bij de actie te komen, zeker als je squad het goed voor elkaar heeft ben je meestal na een acute lood vergiftiging weer redelijk snel in de actie.
Het geluid van via je headset is echt fenomenaal, als er op je geschoten wordt is dat vanaf grote afstand vaak eerst mis en je weet niet hoe snel je plat op de grond moet gaan liggen. Het geluid en de sensatie komen heel dicht bij echt. Je herkent het van documentaires en je instinct geeft aan dat je in groot gevaar bent, het voelt daardoor alleen al heel anders dan de gemiddelde shooter op de playstation. Als je een goede squad leader hebt, of in ieder geval iemand die er z'n best voor doet krijg je echt heel snel dat team gevoel waarbij je met je clubje van 9 man op een heuvel de boel zit te verdedigen met ieder z'n rol en voor je het weet begin je gewoon een band te voelen met sommige in je squad en voel je lichte irritatie naar andere omdat ze bv elke keer dezelfde fouten maken, net als in het echt!
Het is echt sterk afhankelijk van je squad en dan al helemaal van je squad leader maar PRTA en Exodus hebben mij al een geweldige avond gegeven met een immersion die ik al even niet meer had ervaren op die manier.
Ik speel met een bijna 8 jaar oude amd cpu, 4GB RAM en een gtx 750 op 1080p met medium settings en dat gaat (zeker na wat aanpassingen) prima.noud schreef op woensdag 23 november 2016 @ 18:14:
Pfff ik hoop binnen een maand een nieuwe pc te kopen.
Mensen hier zin om eens een avondje samen te spelen?
Free weekend gespeeld 2 weken terug. Maar iets van 4 potjes gespeeld, waarvan 1 me echt super goed beviel en 3 niet. Dat ene potje werd er goed samengewerkt en hadden we een hele actieve SL. In de andere 3 potjes werd niet of nauwelijks gesproken of samengewerkt en zwierf iedereen maar lone wolf over de map.
Naar aanleiding van dat weekend Squad toch maar niet gekocht.
Toch kriebelde het gisteren toen ik de -35% sale voorbij zag komen. Toch maar aangeschaft en meteen even een rondje gespeeld. Zat direct in een goede squad met goed samenspel. Team bleef goed bij elkaar. Duidelijke commando's van de SL. Ik ken de maps nog niet goed, maar op een gegeven moment zaten we gepinned bij een ruïne. Vanaf een heuvel werden we aangevallen. Iemand ging er in z'n eentje op af en werd gekilled door de vijand. Hij kreeg even flink op z'n falie van de SL. *This game is not about who killed the most enemies goddamnit!* *Just surpress fire and stay on the point.* Uiteindelijk werden we gered door een andere squad die de vijand in de flank aanviel wat ze niet hadden verwacht. Was echt heel gaaf.
Ik zit zelf tussen de 50-60 fps op 1080p met ene I5 3570 + rx480. Het is speelbaar maar hopelijk kunnen ze het spel nog wat meer optimaliseren, zodat ik op steady 60fps kom.
Naar aanleiding van dat weekend Squad toch maar niet gekocht.
Toch kriebelde het gisteren toen ik de -35% sale voorbij zag komen. Toch maar aangeschaft en meteen even een rondje gespeeld. Zat direct in een goede squad met goed samenspel. Team bleef goed bij elkaar. Duidelijke commando's van de SL. Ik ken de maps nog niet goed, maar op een gegeven moment zaten we gepinned bij een ruïne. Vanaf een heuvel werden we aangevallen. Iemand ging er in z'n eentje op af en werd gekilled door de vijand. Hij kreeg even flink op z'n falie van de SL. *This game is not about who killed the most enemies goddamnit!* *Just surpress fire and stay on the point.* Uiteindelijk werden we gered door een andere squad die de vijand in de flank aanviel wat ze niet hadden verwacht. Was echt heel gaaf.
Ik zit zelf tussen de 50-60 fps op 1080p met ene I5 3570 + rx480. Het is speelbaar maar hopelijk kunnen ze het spel nog wat meer optimaliseren, zodat ik op steady 60fps kom.
Tijdens de free weekend waren er natuurlijk veel nieuwe mensen online die geen flauw benul hebben hoe ze dit spel moeten spelen. Wat ook helpt is SL's joinen die clan tags hebben. Over het algemeen zijn dit betere spelers.
Performance raad ik aan vooral met je setting te spelen. Zelf zit ik altijd boven de 60fps maar heb ik bijna alles op low staan behalve render distance die staat op ultra.
Performance raad ik aan vooral met je setting te spelen. Zelf zit ik altijd boven de 60fps maar heb ik bijna alles op low staan behalve render distance die staat op ultra.
Ik heb nog nooit een spel gespeeld waarin suppressive fire zo goed werkte.
Je wordt niet geraakt maar toch is het zeer merkbaar de kogels je om de oren vliegen en durf je je bijna niet meer te bewegen.
Het is een heel krachtig middel en je moet er absoluut gebruik van maken, niet op full auto maar select fire werkt al goed genoeg, gewoon wat shots dicht genoeg in de buurt en je tegenstander gaat onder de indruk zijn en bevriest of gaat hard wegrennen.
Een goede SL is inderdaad een must, als je iemand hebt die niet praat kan je beter meteen vertrekken, sommige worden SL zonder dat ze het doorhebben of hebben geen mic en gaan zitten typen, dat werkt gewoon niet, cut your losses en hop, bij een andere server of squad joinen.
Het idee dat je transport tussen je main en je forward base nodig hebt voor resupply is briljant, die rocket techies zijn echt een nachtmerrie als je die voorbij ziet komen, wat een gruwelijke dingen zijn dat om tegen je te hebben!
Ik weet niet hoeveel mensen hier actief spelen maar nogmaals, het lijkt mij wel leuk een keer iets te organiseren als er andere ook interesse in hebben. :-)
Ik overweeg zelfs om een server op te gaan zetten hiervoor als er genoeg belangstelling is het het lekker zou lopen zo leuk vind ik het.
Je wordt niet geraakt maar toch is het zeer merkbaar de kogels je om de oren vliegen en durf je je bijna niet meer te bewegen.
Het is een heel krachtig middel en je moet er absoluut gebruik van maken, niet op full auto maar select fire werkt al goed genoeg, gewoon wat shots dicht genoeg in de buurt en je tegenstander gaat onder de indruk zijn en bevriest of gaat hard wegrennen.
Een goede SL is inderdaad een must, als je iemand hebt die niet praat kan je beter meteen vertrekken, sommige worden SL zonder dat ze het doorhebben of hebben geen mic en gaan zitten typen, dat werkt gewoon niet, cut your losses en hop, bij een andere server of squad joinen.
Het idee dat je transport tussen je main en je forward base nodig hebt voor resupply is briljant, die rocket techies zijn echt een nachtmerrie als je die voorbij ziet komen, wat een gruwelijke dingen zijn dat om tegen je te hebben!
Ik weet niet hoeveel mensen hier actief spelen maar nogmaals, het lijkt mij wel leuk een keer iets te organiseren als er andere ook interesse in hebben. :-)
Ik overweeg zelfs om een server op te gaan zetten hiervoor als er genoeg belangstelling is het het lekker zou lopen zo leuk vind ik het.
Server opzetten zal ik niet aan beginnen aangezien deze constant geseed moet worden (zorgen dat er spelers in zitten voordat hij vol loopt). Ook is het wel belangrijk om een goede naam te hebben als server aangezien veel spelers dezelfde server weer joinen.
Wij hopen (clan) binnenkort weer een server op te zetten die zich richt op Teamplay en communicatie. Waarbij geen coms=kick wordt voor SL's. Zodat er gefocust kan worden op goede potjes want dan is het spel op zijn best!
Wij hopen (clan) binnenkort weer een server op te zetten die zich richt op Teamplay en communicatie. Waarbij geen coms=kick wordt voor SL's. Zodat er gefocust kan worden op goede potjes want dan is het spel op zijn best!
[ Voor 13% gewijzigd door joshje op 24-11-2016 10:39 ]
Waarom mis ik zoon weekenden nu altijd dat zoiets gratis te proberen is? Deze game weet ik niet of draait op mijn pc, daar is zoon weekend dus ideaal voor.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Dat ligt echt aan je specs van je pc.Oxigeon schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:36:
Waarom mis ik zoon weekenden nu altijd dat zoiets gratis te proberen is? Deze game weet ik niet of draait op mijn pc, daar is zoon weekend dus ideaal voor.
Gewoon in steam kun je games die je interesseren volgen. Dan krijg je vanzelf dit soort nieuws in je steam overlay volgens mij. Zo had ik het ook bij Squad in ieder geval.Oxigeon schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:36:
De 35% korting is nog tot 29 nov. spel kost nu € 24,-
Performance kan je altijd testen btw, Als het gewoon te slecht is het spel gewoon refunden (niet langer dan 2 uur spelen).
Hou ons op de hoogte, ik kom zeker meespelen! En die kick is terecht, een mic is voor de SL een must, voor iedereen eigenlijk. Ik merk dat veel mensen die SL spelen na 1 of 2 potjes op zijn, het is erg vermoeiend. Ik hoorde twee mensen met elkaar praten over die rol en dat ze hem liever niet hadden omdat ze anders korter konden spelen zo vermoeiend was het om alles in de gaten te houden en aan te sturen voor vaak meer dan een uur achter elkaar.joshje schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:38:
Onze Server is er nu officieel weer!
De server zal altijd in tournament mode draaien dit is tegen Ini files cheaters en andere ongein.
Wil je een keer serieus squad spelen?
Hou je van teamplay en goede communicatie?
En natuurlijk veel lol!
http://forums.joinsquad.c...ournament-mode-were-back/
Eventueel ook nog een public discord voor eventuele events op de server.
Of klachten
https://discord.gg/NygEDBJ
De server zal altijd in tournament mode draaien dit is tegen Ini files cheaters en andere ongein.
En natuurlijk veel lol!
Of klachten
Cool, eens kijken of ik dit weekend wat tijd heb om te spelen op je server. Gisteren vlug even een simpele mic gekocht voor Squad. Zonder is gewoon niet te doen. Ook als niet-SL zijnde moet het eigenlijk gewoon mandatory zijn imo.joshje schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:18:
Onze Server is er nu officieel weer!
En natuurlijk veel lol!
Of klachten![]()
Hij gaat zaterdag om 20.00 liveRudolf schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:20:
[...]
Cool, eens kijken of ik dit weekend wat tijd heb om te spelen op je server. Gisteren vlug even een simpele mic gekocht voor Squad. Zonder is gewoon niet te doen. Ook als niet-SL zijnde moet het eigenlijk gewoon mandatory zijn imo.
heb de server nog niet kunnen vinden. Ligt dat aan mij? Onder custom servers toch?
De server zelf staat onder Custom servers inderdaad. Hij moet gewoon te vinden zijn.Rudolf schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:23:
[...]
heb de server nog niet kunnen vinden. Ligt dat aan mij? Onder custom servers toch?
Hij staat momenteel wel op tournament settings waardoor je minimaal shadows op medium moet hebben en render op High.
Voor de mensen die nog geïnteresseerd zijn in Project Reality, ze hebben laatst een grote update uitgebracht, de Falklands zitten er nu ook in!
http://www.realitymod.com...2-v1-4-0-0-changelog.html
Key Features:
Added British and Argentinian Factions based on the 1982 Falklands War.
Added Bren L4A4 LMG, L42A1 Rifle, L2A3 Sterling SMG, FMK1 AP & FMK-3 AT Mines.
Added Tigercat SAM and Rheinmetall 20mm AAA.
Added A-4 Series, Mirage IIIEA, IAI Dagger, Sea Harrier FRS.1 & Harrier GR.3 aircraft.
Added IDF M163 AAV, T-72B & T-72S tank.
Added Goose Green (2x2km) and The Falklands (8x8km) levels for the Falklands Theater.
Added Bamyan (4x4km), Afghanistan based level.
Added muzzle flashes for night maps.
Updated many vehicle physics models to fix exploits and improve armor definition.
Updated tank damage model to in general increase front armor but make rear/side armor weaker.
Updated aircraft flight model for flight and landing/take-off.
Updated Al-Basrah, Beirut, Gaza, Assault on Grozny, Kozelsk & Wanda Shan levels significantly.
Updated PR's gameplay programming library Python to v2.7.12. Rewritten a large part of the code-base to remove bugs and increase performance.
Petje af voor het code werk
http://www.realitymod.com...2-v1-4-0-0-changelog.html
Key Features:
Added British and Argentinian Factions based on the 1982 Falklands War.
Added Bren L4A4 LMG, L42A1 Rifle, L2A3 Sterling SMG, FMK1 AP & FMK-3 AT Mines.
Added Tigercat SAM and Rheinmetall 20mm AAA.
Added A-4 Series, Mirage IIIEA, IAI Dagger, Sea Harrier FRS.1 & Harrier GR.3 aircraft.
Added IDF M163 AAV, T-72B & T-72S tank.
Added Goose Green (2x2km) and The Falklands (8x8km) levels for the Falklands Theater.
Added Bamyan (4x4km), Afghanistan based level.
Added muzzle flashes for night maps.
Updated many vehicle physics models to fix exploits and improve armor definition.
Updated tank damage model to in general increase front armor but make rear/side armor weaker.
Updated aircraft flight model for flight and landing/take-off.
Updated Al-Basrah, Beirut, Gaza, Assault on Grozny, Kozelsk & Wanda Shan levels significantly.
Updated PR's gameplay programming library Python to v2.7.12. Rewritten a large part of the code-base to remove bugs and increase performance.
Petje af voor het code werk
[ Voor 77% gewijzigd door Ekstergroen op 04-12-2016 15:53 ]
Hey Leute, zeg het eens.
Een kennis van mij attendeerde dat Squad nu uit was?
Maar op Steam is het spel nog vroegtijdig speelbaar.
http://www.gameladen.com/squad-steam-geschenk-pc.html
Dit kan nog niet het volledige spel zijn?
Ik heb het spel laatst via Steam gekocht. Staat in mijn inventory game list.
Nu als ik naar de webpagina van Steam ga, kan ik het spel niet via de webpagina opstarten.
Of wil dit zeggen, nieuwe fase, vordering met het spel.. dat ik weer een andere versie moet kopen?
Een kennis van mij attendeerde dat Squad nu uit was?
Maar op Steam is het spel nog vroegtijdig speelbaar.
http://www.gameladen.com/squad-steam-geschenk-pc.html
Dit kan nog niet het volledige spel zijn?
Ik heb het spel laatst via Steam gekocht. Staat in mijn inventory game list.
Nu als ik naar de webpagina van Steam ga, kan ik het spel niet via de webpagina opstarten.
Of wil dit zeggen, nieuwe fase, vordering met het spel.. dat ik weer een andere versie moet kopen?
Volgens mij is het nog niet uit. Inderdaad gewoon alpha speelbaar. Heb je hem gekocht dan krijg je ook de hoofdgame.
http://joinsquad.com/
http://joinsquad.com/
I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head