Toon posts:

[PC] Squad (opvolger Project Reality)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-08 14:06
Mede-auteurs:
  • R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:25

R0y.

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-06 21:57

caesar1000

Status Squad

De game bevindt zich op dit moment in Early Access waar men via Steam in kan komen. De game bevond zich voorheen in Closed Alpha voor een beperkte groep spelers, maar is nu voor iedereen toegankelijk en ook het aantal servers is erg gegroeid. Er worden wekelijks stresstests uitgevoerd en om ongeveer elke maand komt er een grote update die de game van wapens, troepen, voertuigen, props etc. voorziet.

Inmiddels zijn de langverwachte voertuigen toegevoegd en zal het niet lang meer duren voordat we ook het eerste rupsvoertuig en de eerste tweewieler gaan zien. Er wordt daarnaast gewerkt aan de Britse soldaten.

Al ruim 10 jaar is Project Reality (mod van Battlefield 2) een van de leidende games als het gaat om realistische militaire combat. Onlangs werd de mijlpaal van versie 1.3 gehaald. Maar de oude BF engine kent zijn grenzen en ook de graphics zijn hopeloos verouderd. In 2014 is Will “Merlin” Stahl het project Squad gestart om de nalatenschap van Project Reality te gebruiken voor een nieuwe game waarin realistische militaire combat centraal staat en de focus ligt op communicatie en teamplay en niet zozeer op hoe handig en snel je bent met de muis. Het project groeide al snel uit naar ruim 20 man. Om de visie van het project te realiseren is gekozen voor crowdfunding via Kickstarter. Momenteel zit men in de laatste paar dagen van de crowdfunding en wordt gestreefd de 2e stretchgoal (van de 7) te halen. Het is in ieder geval al zeker dat het project in early access gerealiseerd gaat worden, maar er wordt natuurlijk gehoopt op meer. Aan de ambities zal het in ieder geval niet liggen.

Wellicht dat op Tweakers ook liefhebbers zitten van Project Reality die nog geen weet hebben van dit project. Deze draad zal ik mettertijd uitbreiden zodat we hier de ontwikkeling van de game kunnen volgen. Ik heb hoge verwachtingen. :-)

De Kickstarter campaign eindigt aankomende zaterdag 27 juni om 7:17 's ochtends.

SQUAD

[inleiding]

Inhoud

1 - Linkjes
2 - Gamemodes
3 - Maps
4 - Afbeeldingen
5 - Video's
6 - Confirmed upcoming features
7 - Squad gathering/playerlist

Linkjes
Hieronder een aantal Squad related linkjes die handig zijn.
Squad officiële website
What is Squad?
Updates
Forums
Steampage
Project Reality

Gamemodes

Maps
Op dit moment is er een beperkt aantal maps beschikbaar om op te spelen. Dit komt vooral omdat de developers zich willen focussen op het werkend krijgen van de voertuigen, reparen van bugs en invoeren van nieuwe mechanics. Er wordt daarnaast wel gewerkt aan bestaande maps en natuurlijk ook aan nieuwe, zij het in een wat langzamer tempo.

Bestaande maps:

Afbeeldingen

Video's
Hieronder een drietal zeer informatieve video's met daarin uitleg over de basis van Squad, tactische bewegingen en communicatie in Squad. Zeker het kijken waard! _/-\o_

De basis / 'Beginner's Guide'

Tactisch voortbewegen

Communicatie

Confirmed upcoming features
  • Fastropes from helicopters
  • Various Land Vehicles
  • Various Helicopters
  • Possibly Fixed Wing Aircraft
  • Weapon Customization
  • Logistical System
  • Ladders added to Breacher and ladders revamped.
  • Shotguns
  • Different kinds of RPG ammunition
  • More maps (Fallujah West)
  • British Army
  • Mortars
  • Commander
  • Fireteams
  • Free aim
  • Free look
  • Soft cover system
  • Crouch sprint
  • Fast reload
  • Ammo sharing
  • Estimating ammo
  • Zeroing sights/scopes
  • Weapon resting
  • Bipod deployment
  • Vaulting/climbing
  • Breaching doors
  • Urban theater
  • Moddability
  • More realistic body movements (turning, body/feet adjusting to ground)
  • Using your rifle in the turret of a HMMWV
  • Dragging
  • Flashbangs
  • IEDs
bron: https://www.reddit.com/r/...d_future_features/cy6g3ff

Squad gathering/playerlist
Mochten er geïnteresseerde zijn dan hoor ik graag (DM) wie er Squad speelt zodat we om de tijd een Squad/groepje kunnen vormen om zo samen te genieten van het teamplay element in Squad. :*)

Tweakers naam In-game naam
caesar1000 Panzerkommandant Bar
R0y. R0y.
John Rambo Podovsky
Defusion Defusion88
Kaasdipje Nibbors
- -
- -
- -
- -
- -

Over en uit.

[Voor 78% gewijzigd door caesar1000 op 12-02-2017 17:09]

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:25
Gisteren las ik op reddit dat vehicles nog een tijd gaat duren. Ik kan helaas de reddit post niet meer vinden (waarbij er gereageerd werd door devs). Zodra ik deze vind zal ik die hier posten.

Jammer, ze zeiden eerst januari maar nu ze het op de 70p servers hebben getest moeten ze een deel overnieuw programmeren.

Edit:
We have had a number of updates regarding this highly sought after feature in recent months, but the reality is that they are not in a state where they can be rolled out to the public. Our programmers ran a number of tests on fully populated servers and experienced a lot of rubber-banding due to the vehicles de-syncing. This is a side effect of physics and replication on the servers not performing as intended.
Unfortunately this is all a follow-on from the fact that a lot of rewriting needs to happen within the engine code itself, as we are going into territory that no other Unreal Engine 4 game has gone before. To that end we ask for your patience and we will continue to put out updates on vehicles as they happen.
bron: https://joinsquad.com/readArticle?articleId=72

Edit2:

Wat fotos van de Hummers!

niet mijn screenshots, gejat van reddit.com/r/joinsquad

[Voor 73% gewijzigd door R0y. op 01-01-2016 22:28]

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-08 15:44

glashio

C64 > AMIGA > PC

Opstart scherm

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-08 12:25
Alpha V7 komt er aan met heel wat vehicles:

http://joinsquad.com/readArticle?articleId=106

En nieuwe wapens:

New Weapons: PPSH-41, SKS, M110 SASS, G3 series, RPG HEAT Rocket, RKG-3 AT Grenade and DShK-M Heavy Machine Gun

En een heel nieuw claiming systeem voor voertuigen, ben benieuwd of dat goed gaat uitpakken in de praktijk.

T lijkt erg op de claim-regels van de Project Reality servers waar een actieve admin voor nodig is, maar dan zonder admin :P

En de modding scene (nu al!) maakt een remake van een Project Reality klassieker, Al Basrah:

http://forums.joinsquad.c...5-al-basrah-squad-remake/

[Voor 6% gewijzigd door Ekstergroen op 02-08-2016 13:21]

• Ekstergroen
Zijn enkele grote updates geweest afgelopen 2 maanden.

Onder andere een beta versie van Basrah zit er nu in.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=J3Og7IsvYX0]

Alsmede meer op Insurgency gebaseerde 'middelen', zoals IED's:

[Video: http://plays.tv/video/590f7ad01d1195f75d/nice-]

En mortieren:

[YouTube: https://youtu.be/ix9I5A3mivo]

Naast de BMP's die er nu in zitten:

Komen ook de tanks er aan:

https://joinsquad.com/readArticle?articleId=163

Ik wacht zelf op het nieuwe animatie systeem, die de performance zou moeten verbeteren en een sterk verbeterd suppression systeem moet introduceren.

[Voor 28% gewijzigd door Ekstergroen op 13-05-2017 11:51]

• Ekstergroen

Nou, ze zijn begonnen met de helicopters :P Dat gaat nog een tijd duren, maar het zit op de rails.

http://joinsquad.com/readArticle?articleId=169

Ben benieuwd naar het nieuwe animation systeem.

YouTube: Squad: Sumari Sprint Test - New Animation System (May 2017)

• Ekstergroen
NLKornolio schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:35:
@Ekstergroen dat is mooi nieuwe computer binnen, ready for build hoop dat ik deze week squad weer is kan opstarten dan. De team play was namelijk ongekent goed.
Hoe is het je bevallen?

Ik keek toevallig eens op de forums van Squad, blijkt dat dit in oktober was gepost als DevBlog:

http://forums.joinsquad.c...-road-to-fallujah-part-1/

De remake van Fallujah komt aardig op dreef! _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ekstergroen
Fallujah komt naderbij. Als een fata morgana in de woestijn.

• Ekstergroen
noud schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 12:36:
Spelen Tweakers members dit nog? Ik heb het al jaren niet meer gespeeld.
Ik speel het niet veel, omdat ik liever Project Reality speel, heeft een betere gameplay imo.

Denk wel dat ik het meer ga spelen in september, aangezien Fallujah eraan komt. Eindelijk. _/-\o_

https://store.steampowere.../view/2757845422981239532

[Voor 26% gewijzigd door Ekstergroen op 13-08-2020 13:56]

• Ekstergroen
(over Fallujah)

https://www.reddit.com/r/...he_road_to_fallujah_pt_2/

[Voor 12% gewijzigd door Ekstergroen op 13-08-2020 17:19]

• Molleke01
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-05 23:05
Check dit

• Molleke01
andere situatie. (ik dacht even dat de GPU boven de 80% kwam, maar dat is power :)

[Voor 9% gewijzigd door Molleke01 op 18-12-2020 13:49]

• Thodekroo
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22:08
Zojuist even een testje gedraaid in Jensen's Range, dat is voor jou ook makkelijker te reproduceren. Deze 'map' is niet heel representatief voor de overige maps overigens, maar dat doet er voor het voorbeeld niet zo toe. Ik heb alle specs op Epic gezet en TAA aan en resolutie 1440p. Ik kom als ik voor de mortieren ga staan op 175 fps. Mijn cpu draait op 25% en mijn gpu op 98%. Dit is ook hoe het zou moeten.

Ik heb alleen géén idee waar het probleem bij jou in zou kunnen zitten... Misschien kun je je probleem eens op Reddit posten?

• Molleke01
Ik heb dezelfde test gedaan @Thodekroo - bij deze screenshot. ik kom op 128 fps uit.

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee