👉 het meest betrouwbare wasmachinemerknl2dav schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 19:04:
[...] k heb al met een schuin oog gekeken naar een andere wasmachine![]()
[ Voor 17% gewijzigd door nl_umpire op 03-08-2026 20:23 ]
👉 het meest betrouwbare wasmachinemerknl2dav schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 19:04:
[...] k heb al met een schuin oog gekeken naar een andere wasmachine![]()
[ Voor 17% gewijzigd door nl_umpire op 03-08-2026 20:23 ]
Dank. Dat verteld op zichzelf vrijwel niets over de gebruikte materialen en constructie; je moet soms echt goed onderzoek doen en dan begrijp ik je scherpe reactie over die aantal centimeter wel. Ik denk ook wel dat meer mensen daar moeite mee hebben, en ik zou het ook niet fijn vindennl2dav schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 19:04:
[...].Zou het relevant zijn? Auping in 2010 en Auping in checks notes ... Sept 2021 volgens de stickers.
Q350 ERV+Svenar controller Wifi+ComfoClime24 Ubbink aerfoam / Air Excellent & Renson Easyflex
Die Auping Elysium was wel een beetje een tegenvaller uiteindelijk. Die micropocketveren doen 't m toch niet voor mij. Het geheel lag op een Auping spiraalbodem en iets wat op een Essential bed leek.cpt.skydiver schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 13:47:
[...]
Ja ik ben nu ook wel nieuwsgierig...met name na het lezen van de uhhh gemengde ervaring in dit topic.
[ Voor 11% gewijzigd door cpt.skydiver op 10-08-2026 14:30 ]
Ik overweeg dezelfde, maar ervaren jullie de H3 dus niet te hard voor iemand van 55kg? Dit raadt AM in ons geval dus ten zeerste af. Ik wilde juist voor de H3 gaan omdat we er nog een topper op doen.Team-RiNo schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 11:37:
De H3 hardheid bevalt voor ons beide goed (55kg & 85kg), de H4 of H5 die ik tijdelijk had was ik uiteindelijk ook wel aan gewend maar heb voorkeur voor de H3.
Hiervoor hebben we op een BADENIA® 7-zones koudschuimmatras met gelschuimtopper van de Lidl gelegen maar die gaf bij ons beide regelmatig rugklachten.
Nee maar dat is wel erg persoonlijk, mijn vriendin vindt iets harder wel prettig. Als je er een topper op doet kan het natuurlijk ook weer alle kanten op, harder of zachter. Wij hebben ook de 1000 veren variant, die met minder is iets zachter.snaggyheadshot schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 10:08:
[...]
Ik overweeg dezelfde, maar ervaren jullie de H3 dus niet te hard voor iemand van 55kg? Dit raadt AM in ons geval dus ten zeerste af. Ik wilde juist voor de H3 gaan omdat we er nog een topper op doen.
RTX4090+7800X3D
Bedankt voor je reactie! Ik ga datzelfde matras bestellen (H2). Met deze topper om geen spleet te hebben in het midden. Hopelijk is het niet té zacht en moet ik hem daarna weer ruilen.Team-RiNo schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 13:49:
[...]
Nee maar dat is wel erg persoonlijk, mijn vriendin vindt iets harder wel prettig. Als je er een topper op doet kan het natuurlijk ook weer alle kanten op, harder of zachter. Wij hebben ook de 1000 veren variant, die met minder is iets zachter.
Nu een maand of 2 verder bevalt het matras nog steeds zeer goed!
Klinkt een beetje ongeloofwaardig. Hoe stuur je die handel terug? Binnen Duitsland zal men waarschijnlijk regelingen hebben maar ik heb mijn bedenkingen bij internationale verzendingen. Ik heb deze club eerder in overweging gehad maar kon niet overtuigd raken van hoe dit nou in de praktijk zou gaan liggen en terugsturen wordt dan wel een opgave. Op trustpilot lees ik dat er niet gereageerd wordt op emails.snaggyheadshot schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 13:58:
[...]
én heb je 100 dagen proefslapen i.t.t. bijvoorbeeld Amazon of Bol.
Q350 ERV+Svenar controller Wifi+ComfoClime24 Ubbink aerfoam / Air Excellent & Renson Easyflex
Stja als je het risico niet aandurft kun je natuurlijk altijd naar de lokale beddenzaak, ieder z'n keusnl2dav schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 04:46:
[...]
Klinkt een beetje ongeloofwaardig. Hoe stuur je die handel terug? Binnen Duitsland zal men waarschijnlijk regelingen hebben maar ik heb mijn bedenkingen bij internationale verzendingen. Ik heb deze club eerder in overweging gehad maar kon niet overtuigd raken van hoe dit nou in de praktijk zou gaan liggen en terugsturen wordt dan wel een opgave. Op trustpilot lees ik dat er niet gereageerd wordt op emails.
Verder verwijs je naar een topper met 6cm traagschuim (gelschuim?), dat moet jij en/of je partner ook maar net bevallen. Is een nadeel van een gezamenlijk gedeelde topper.
[ Voor 11% gewijzigd door snaggyheadshot op 22-08-2026 20:12 ]
Omdat dit merk in de topic langskwam, zijn wij deze vorig jaar uitproberen, en inmiddels liggen we er al een jaar tevreden op. Wij vinden de prijs kwaliteitverhouding erg, erg goed!pjdijkema schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 22:13:
[...]
Wellicht zou je in je omgeving eens kunnen kijken naar een van landschoot dealer. Dat is een gerenommeerd Belgisch merk met een goede prijs -kwaliteit. Ik heb nu een auping maar hiervoor hadden we een van landschoot voor 500 euro per matras en dat waren goede matrassen.
[ Voor 13% gewijzigd door Tomino op 23-08-2026 08:55 ]