Ervaringen, hints en tips over matrassen / boxsprings

Pagina: 1 ... 57 58 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• nl_umpire
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:07
nl2dav schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 19:04:
[...] k heb al met een schuin oog gekeken naar een andere wasmachine |:( :9
👉 het meest betrouwbare wasmachinemerk :D

[ Voor 17% gewijzigd door nl_umpire op 03-08-2026 20:23 ]

• nl_umpire
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:07
nl2dav schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 19:04:
[...].Zou het relevant zijn? Auping in 2010 en Auping in checks notes ... Sept 2021 volgens de stickers.
Relevante informatie! Zulke benamingen vertellen op zichzelf vrijwel niets over de gebruikte materialen en constructie; je moet soms echt goed onderzoek doen en dan begrijp ik je sarcastische reactie over die aantal centimeter wel. Ik denk ook wel dat meer mensen daar moeite mee hebben, en ik zou het ook niet fijn vinden

Hoogte:. Om daadwerkelijk een concrete afwijking vast te stellen, zouden we terug in de tijd moeten om te meten hoe hood die topper wwas. Ik zou het daarom nog niet als bewezen 'leugen' formuleren, misschien ...

Tijk/Topper: Kan je echt niets meer online vinden over die tijk die op die topper zit voor de wasinstructies?

HR-schuim/koudschuim: De term koudschuim vertelt zonder verdere gegevens inderdad nog niet genoeg. Er bestaan ook schuimconstructies die juist bedoeld zijn om zich goed naar het lichaam te vormen en de druk te verdelen. Of dat in de praktijk lukt, hangt onder meer af van de precieze schuimsoort, hardheid, dichtheid, dikte, ondergrond en gebruiker,e tc. In het topic zijn uiteenlopende ervaringen met Pantera®-koudschuim terug te vinden: Ervaringen, hints en tips over matrassen / boxsprings ("Pantera® koudschuim onderscheidt zich van standaard koudschuim omdat het een premium merkproduct is dat aan extreem strenge kwaliteitseisen voldoet. Waar regulier koudschuim (HR-schuim) enorme kwaliteitsverschillen kent, garandeert Pantera een constante topkwaliteit met superieure eigenschappen op het gebied van veerkracht, duurzaamheid en comfort." Bron: https://share.google/aimode/MNhbbUGG511BROEqI)

Huidige topper met Tencel-tijk: Welke gebruiken jullie nu precies: merk, model, dikte en kernmateriaal? Een vervolg na enkele maanden zou waardevol zijn voor de lezers, zeker als je dan ook kunt vertellen hoe gemakkelijk de tijk te verwijderen en terug te plaatsen is, hoe het wassen verloopt en of de topper en tijk hun vorm en pasvorm behouden.
Pagina: 1 ... 57 58 Laatste