Na 13 jaar maar eens op zoek naar een nieuw matras. Op zich slapen we nog prima op ons huidige matras (160x210), maar in het midden is een heuvel ontstaan. Voor ons niet heel storend, maar onze kleine van 7 maanden leggen wij elke nacht tussen ons in (tja...) en dan is het geen fijn idee dat de kleine op die heuvel ligt en snel naar één van de twee ouders toe glijdt / rolt 
Matras omdraaien / keren al tig keer gedaan, maar het is tijd voor iets anders.
We zaten te kijken naar een Matt sleeps (pocketveer), maar als ik de reacties hierboven lees vraag ik me echt af of dat het juiste matras gaat zijn. Ik zelf weeg 95 kilo en ben bang dat ik de pocket veren ga voelen...
We willen voor een 200x210 maat gaan. Gelijk breed genoeg. Nadeel is dan wel dat je twee losse matrassen koopt en de gleuf moet wegwerken door een topper erbij te nemen.
Ik ga in ieder geval dit topic nog wat verder nalezen voor handige tips en adviezen.
Matras omdraaien / keren al tig keer gedaan, maar het is tijd voor iets anders.
We zaten te kijken naar een Matt sleeps (pocketveer), maar als ik de reacties hierboven lees vraag ik me echt af of dat het juiste matras gaat zijn. Ik zelf weeg 95 kilo en ben bang dat ik de pocket veren ga voelen...
We willen voor een 200x210 maat gaan. Gelijk breed genoeg. Nadeel is dan wel dat je twee losse matrassen koopt en de gleuf moet wegwerken door een topper erbij te nemen.
Ik ga in ieder geval dit topic nog wat verder nalezen voor handige tips en adviezen.
:strip_exif()/f/image/XWlTAMt4j4fEOqQBCnopu42A.jpg?f=fotoalbum_large)