Ik werd vanmorgen wakker en we hebben bijna een jaar wachttijd op onze matrassen in de JUISTE lengte.
Swissense holymoly wat een ballentent is dat zeg.
Al moet ik op straat slapen tussen de glasscherven als enig alternatief ik koop nooit meer wat bij swissense.
Nieuw bed gekocht in 2023 rond pasen.
Leverings problemen.
Geeft niet ik heb een bed,
Sorry fabriek blabla foutje blabla.
Ach heb een bed. Gelukkig.
Maanden later dan afgesproken eindelijk het nieuwe bed.(ombouw en frame.)
Sorry zonder matrassen want die staan niet op de bon. En alle ombouw spullen aanwezig behalve het hoofdbord.....
Ach we hebben matrassen gooi ik de oude er wel even op... We hadden polaris matrassen gekocht in voor ons oude bed maar die lagen binnen een paar maanden zo ruk dat ik het gevoel had op een gebroken veer te liggen met mn heup. Ben op de bank gaan slapen voor maanden. Halve hernia met lichte uitstraling opgelopen.(uiteindelijk allemaal weer in orde na maanden op de bank slapen.)
Nieuwe andere matrassen uitgezocht met korting wegens defecte matras. (fabrieksfout) eentje die wel mijn 90kg kan handelen.
April.
Hoofdbord is klaar
Hoofdbord paste net niet door trapgat...
Dus nieuw ander model hoofdbord nodig want uit 1 stuk....
..
April 2023 matrassen 80x210 besteld..... Rythem beat.
Juni 2023 ze zijn klaar
Mooi want ik ben wel een beetje klaar met op de bank slapen.
En na een paar weken toch maar even bellen waar ze blijven.... "sorry we kunnen ze niet vinden in het magazijn....."
Augustus

ze zijn gevonden en we gaan ze echt leveren....
Kom ik thuis ga liggen en denk hmmm, of ik ben gegroeid vandaag of dit is geen 210.....
De deur test deed wonderen. Deurpost is standaard 201,5cm en daar paste de matras precies in.
Conclusie die fuckers hebben de verkeerde maat geleverd....
En wéér even langs om dit te regelen.
Sorry ik heb zolang gewacht op die tyfusmatrassen dat ik mag verwachten dat jullie in ieder geval de juiste maat maken toch?
September 2023
Mailtje "heb je lekker geslapen op je nieuwe matrassen?"
Nee! Mn voeten hangen over de rand eikel! # kouwepoten in de winter.
5 December 2023
"naar aanleiding van uw telefoongesprek hebben we de levertijd nagevraagd en tot onze spijt is het inderdaad week 4 van 2024....."
Awell ik trek mn ski-sokken wel aan in bed.
Blabla
Zodra levertijd bekend is en een leverdatumis afgesproken verzoeken we u contact op te nemen om te kijken naar een mogelijkheid voor compensatie....... Blabla.
Meneer de matrassenlullo! Dan moet je natuurlijk wel éérst een leverdatum sturen......
We zitten nu in week 7!!!!!!!
Doodse stilte van hun kant.
Mijn compensatie voorstel is stort mijn gehele betaling van het bed en de matrassen terug en flikker op uit mn leven!
Sinds 2021 ben ik bezig met de matrassen van swissense. Ik koop wel weer elke 5 jaar bij een matrassenoutlet cheapskeet winkel een matras. Die leveren tenminste wel de juiste maat en op afgesproken datum.
Einde rant..
* copykat gaat straks maar weer eens bellen en proberen de telefoniste niet te boos aan te spreken want die kan er ook niks aan doen dat ze bij een graftakkebrandstapelbedrijf werkt!
[
Voor 3% gewijzigd door
copykat op 20-02-2024 09:43
]
Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....