"When you grow up your heart dies"
Sorry, maar dan moet ik wel even lachen ;--).
Misschien handig als Max zich wat meer inhoudt bij de journalisten én op het circuit.
[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 05-07-2015 14:24 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het is een F1 topic, over een paar momenten praten we de hele tijd over Massa. Je kunt er ook overheen lezen.Vos schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:23:
Kunne we niet gewoon over de race praten? Wordt beetje tijd een voor Max discussie topic.
[ Voor 3% gewijzigd door Marc3l op 05-07-2015 14:25 ]
ik heb niet zo'n zin in weer zo'n zogenaamde "realistische" kijk op het geheel...Phusebox schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:21:
[...]
Aan het eind van de dag is het toch het resultaat dat telt. En 1 crash of spin doet alle inhaalacties teniet.
feit is dat Max nu voor de tweede keer door zijn schuld uitvalt.... echter is dit al de 9de race... dus 7 races is hij niet door eigen schuld uitgevallen en heeft hij prima gereden en helaas maar 2x in de punten gefinished.... je kunt allerlei conclusies uit deze mistake trekken... het blijft allemaal koffiedik kijken en zien wat je wil zien...
zo zag ik bijvoorbeeld dat Max bij de start totaal niet weg kwam... mijn conclusie: het tractieprobleem van gisteren is er nog steeds... wellicht dat dat probleem nu ook de oorzaak was van zijn crash...
zomaar een willekeurige andere kijk.. waarvan ik me terdege bewust ben dat het best allemaal anders kan zitten... maar zoals eerder gezegd in dit topic: sommige mensen trekken wel erg makkelijk conclusies... ben benieuwd of ze voor zichzelf ook zo streng zijn...
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Doe ik ook wel, trust me. Maar beetje veel scrollen somssjaool schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:24:
[...]
Het is een F1 topic, over een paar momenten praten we de hele tijd over Massa. Je kunt er ook overheen lezen.
Het wordt een beetje een vast groepje tegen de rest, dat gaat vervelen. Op een gegeven moment weet je de standpunten van bepaalde mensen wel.
[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 05-07-2015 14:26 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Laten we inderdaad de glazen bol, of de tarot kaarten pakken :-).P.O. Box schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:25:
[...]
ik heb niet zo'n zin in weer zo'n zogenaamde "realistische" kijk op het geheel...
feit is dat Max nu voor de tweede keer door zijn schuld uitvalt.... echter is dit al de 9de race... dus 7 races is hij niet door eigen schuld uitgevallen en heeft hij prima gereden en helaas maar 2x in de punten gefinished.... je kunt allerlei conclusies uit deze mistake trekken... het blijft allemaal koffiedik kijken en zien wat je wil zien...
zo zag ik bijvoorbeeld dat Max bij de start totaal niet weg kwam... mijn conclusie: het tractieprobleem van gisteren is er nog steeds... wellicht dat dat probleem nu ook de oorzaak was van zijn crash...
zomaar een willekeurige andere kijk.. waarvan ik me terdege bewust ben dat het best allemaal anders kan zitten... maar zoals eerder gezegd in dit topic: sommige mensen trekken wel erg makkelijk conclusies... ben benieuwd of ze voor zichzelf ook zo streng zijn...
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
P.O. Box schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:25:
[...]
ik heb niet zo'n zin in weer zo'n zogenaamde "realistische" kijk op het geheel...
...
Waarom zou hij er bij de pit stop langs zijn?NickThissen schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:28:
Ik ben bang dat Ham gewoon lekker afwacht waarom zou hij aanvallen? Straks bij de pit stop is hij er zo voorbij en rijdt hij weg.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Mjah ze lijken tactisch niet de beste keus te maken. Maar ik ben bevooroordeeld ☺Vos schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:28:
Bottas moet er voorbij als Williams iets wil.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Nu banden sparen, straks paar rondjes langer door trekken, of juist eerder naar binnen. Als merc ze tegelijk naar binnen laat gaan dan zal het niet lukken nee maar iets andere strategie en dan denk ik niet dan Ham er achter blijft.naitsoezn schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:30:
[...]
Waarom zou hij er bij de pit stop langs zijn?
dat zeg je nou wel, maar hij was al over de 100 dagen zonder crash!!!! Dat had niemand verwacht
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Klopt, hij was goed bezig.ing._Buttje schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:31:
[...]
dat zeg je nou wel, maar hij was al over de 100 dagen zonder crash!!!! Dat had niemand verwacht
misschien was die website een extra stimulans voor hem om het goed te doen
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Waiting on the world to change
Ferrari rijdt wel veruit de snelste rondes nu, en hebben de stops al gehad.nadroJ schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:35:
Toch verrassend hoor. Williams voor Mercedes. Ferrari ver achter.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Idd, waarom op de baan inhalen als het via de pit kanOdessa schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:36:
NAh ik heb het idee dat HAM gewoon aan het "chillen" is..
Maar Hamilton er wel voor, als verwacht.
[ Voor 61% gewijzigd door Vos op 05-07-2015 14:39 ]
Spot on!NickThissen schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:28:
Ik ben bang dat Ham gewoon lekker afwacht waarom zou hij aanvallen? Straks bij de pit stop is hij er zo voorbij en rijdt hij weg.
Waar vui zit, zit geen glans!
Inderdaad, wilde het net typen.JvS schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:41:
Tactische faal van Williams...
Eindelijk actie en spanning! Veeeeeeeeeeel leuker om te kijken zo
...

Behoorlijk! Ze hadden Bottas niet moeten laten inhouden..JvS schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:41:
Tactische faal van Williams...
Ook een faal voor team Rosberg trouwens.. die had het geintje wat HAM deed ook kunnen en eerder moeten doen.
En de in- en outlap ook nog. Die Mercedessen zijn gewoon een stuk sneller.Bart-Willem schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:42:
Ik snap niet hoe die pitstops van Mercedes zoveel sneller zijn dan de rest, dat scheelt gewoon 0,5-0,7 seconden en daarmee winnen ze nu dus posities.
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 05-07-2015 14:43 ]
Omdat je op nieuwe banden sneller bent, dus eerder pit stop is sneller. Daarnaast was massa sowieso al ietsje trager, maar niet traag genoeg om goed in te kunnen halen.Luxicon schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:41:
Wat een lame race weer. Hoe kan het nou dat hij zo dik voor op kop rijdt na een pitstop?
Het is vooral het feit dat je veel tijd verliest achter iemand (dirty air) en als je na je pit niemand voor je hebt kun je paar rondjes flink inlopen.Bart-Willem schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:42:
Ik snap niet hoe die pitstops van Mercedes zoveel sneller zijn dan de rest, dat scheelt gewoon 0,5-0,7 seconden en daarmee winnen ze nu dus posities.

Aha, nouja, ik vind het jammer dat de spanning er nu af is. Het leek er even op dat dit de eerste (?) spannende race van het seizoen zou worden.JvS schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:43:
[...]
Omdat je op nieuwe banden sneller bent, dus eerder pit stop is sneller. Daarnaast was massa sowieso al ietsje trager, maar niet traag genoeg om goed in te kunnen halen.
...
Tja, als je zo'n gevecht hebt om de kop, vind ik dat niet raar. Zal nu wel veranderen nu Hamilton weg is.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Binnen het team mag de vooraan liggende rijder de eerste keus hebben, dat kon hier dus niet voor Rosberg.sanderb schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:42:
Ook een faal voor team Rosberg trouwens.. die had het geintje wat HAM deed ook kunnen en eerder moeten doen.
Maar wat ene blunder van Williams, dit kan ze goed de overwinning kosten door het Massa-treintje in stand te houden. Wat zal Bottas kwaad zijn, en terecht. En waarom Smedley niet overruled is? Echt jammer.
Helemaal mee eens.Phusebox schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:44:
Ik snap niet hoe je dit als Williams laat gebeuren... domme domme sukkels.
Laten we hopen op regen
Als dat serieus is.. ik kijk een Engelse zender en daar zie je eigenlijk alleen de top 4 racen.
...
Dat maakt niks uit. Je ziet de FIA-feed. Op alle zenders hetzelfde.Luxicon schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:45:
[...]
Als dat serieus is.. ik kijk een Engelse zender en daar zie je eigenlijk alleen de top 4 racen.
Wat deden ze zo verkeerd dan? Ham is gewoon sneller maar deed rustig aan achter ze.Phusebox schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:44:
Ik snap niet hoe je dit als Williams laat gebeuren... domme domme sukkels.
Hoogstens hadden ze bottas er voorbij kunnen laten maar dat Had ook weinig uitgemaakt denk ik.
Met een 1 stop race en niet kunnen inhalen op de baan had je makkelijk 1 auto ervoor kunnen houden.NickThissen schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:46:
[...]
Wat deden ze zo verkeerd dan? Ham is gewoon sneller maar deed rustig aan achter ze.
Hoogstens hadden ze bottas er voorbij kunnen laten maar dat Had ook weinig uitgemaakt denk ik.
Bah ik gun het Hamilton echt niet. Laat dan Rosberg ook maar langs. Krijgen we misschien nog iets van een race.
[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 05-07-2015 14:47 ]
We zien allemaal hetzelfde. Op zich terecht want het was echt spannendLuxicon schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:45:
[...]
Ik zeg laat maar komen!!

I have no special talent. I am only passionately curious.
De stop van HAM was 1,4 seconde sneller dan MAS... En de Mercedes van HAM is een stuk sneller. Het kon gewoon niet anders. Wat ze wel hadden moeten doen is BOT er voorbij laten.Phusebox schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:46:
[...]
Met een 1 stop race en niet kunnen inhalen op de baan had je makkelijk 1 auto ervoor kunnen houden.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Als bottas sneller was geweest hadden ze voor kunnen blijven met bottas. Hadden ze een tactische keus moeten maken.NickThissen schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:46:
[...]
Wat deden ze zo verkeerd dan? Ham is gewoon sneller maar deed rustig aan achter ze.
je ziet het in de verte inderdaad regenen !!!
[ Voor 51% gewijzigd door Alfa Novanta op 05-07-2015 14:49 ]
Bottas en Hamilton zei ik, niet Massa. Liever hadden ze Bottas gewoon een ronde eerder nog binnen gehaald dan lag die nu 5 sec voor.NickThissen schreef op zondag 05 juli 2015 @ 14:48:
Zelfs al gingen ze gelijk binnen, de stop van massa was veel langzamer dus was hij alsnog ingehaald.
Net op de boord radio
http://www.accuweather.co...12-8/weather-radar/330028
En Sainz ook OUT. Uiteindelijk slecht weekend voor TR.
[ Voor 38% gewijzigd door sjaool op 05-07-2015 15:00 ]
Ha, nu nog twee spinnen in de regen ....

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Vragen over hoe Sport1, Sport1Go of wat dan ook te ontvangen zijn offtopic en zullen in de prullenbak verdwijnen.
Welke zender zendt wat uit?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.